Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
H.Boss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:55:
Weet iemand hoe ik in de recovery mode kom van de Moto G? Ik kies dan voor Vol Down + Power button. Dan krijg ik dat menu, kies ik met volume down voor recovery en dan selecteren met Vol Up. Maar dan komt die in een scherm waar dat android teken staat met een bordje met uitroepteken.

Ik wil graag even de cache leegmaken en eventueel data swipen i.v.m. update naar 4.4.2.
Ik heb het toestel niet bij de hand, maar moet je niet selecteren door even op de power-button te drukken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:05

H.Boss

Hugo Boss

Voor mensen die in recovery willen komen zie dit filmpje:

YouTube: Motorola Moto X Alternate Factory Data Reset how to DIY

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Na de reset naar default lijkt de batterij beter te presteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb sinds 4.4 problemen met flac audio bestanden afspelen, deze happeren constant terwijl bij 4.3 gewoon perfect werkte. Nog meer mensen last van?
http://www.reddit.com/r/A...f/44_broke_flac_playback/

[ Voor 19% gewijzigd door bloodlynx op 15-01-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Net als de meesten nu ook de 4.4 update draaien.

Eigenlijk zie ik heel weinig verschil, heb de tweakers review er nog eens bij gepakt en ik heb ook een aantal zaken niet.

- De app drawer heeft nog gewoon de zwarte achtergrond
- Google now lijkt niet geintregeerd met de launcher

De visuele veranderingen lijken beperkt tot half transparante statusbalk en een nieuwe telefoon app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
Je hebt toevallig niet de Google Experience Launcher (a.k.a. GEL) geïnstalleerd?
Je kunt m vinden op xda

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2529594
As previously announced, Google did not included their new Google Experience Launcher (GEL), that was introduced for the Nexus 5, in the just released factory images, such as for the Nexus 4.

And furthermore, The Verge was told by Google that it first "wants to see how users take to the Launcher on the Nexus 5 before it offers it on other devices". So we won't see GEL any time soon - any way (either via OTAs or Google Play).

However, I think, basically they did not just cut off a random Launcher App but rather cut off most of KitKat's "sweetness".
edit: link & quote toegevoegd

[ Voor 88% gewijzigd door guapper op 15-01-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Nee, is dat nodig?
verwachte dat het out of the box werkte (en dat de hardware van de moto g dus niet geschikt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:57
Altijd_Lastig schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:58:
Nee, is dat nodig?
verwachte dat het out of the box werkte (en dat de hardware van de moto g dus niet geschikt is).
Ja is nodig, is een Nexus 5 exclusive. Zit ook niet standaard op Nexus 4 of andere Google Play Edition telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Done!

Ziet er een stuk beter uit zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Vandaag om m'n Moto G de OTA-update binnengekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Me too! De Kitkat update is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
l3art schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:25:
[modbreak]
Ok, de update is er, dat is nu wel bekend, dus berichten met: update melding gehad, nu installeren, etc. hoeven niet meer. Graag wat meer inhoudelijke berichten en discussies.
Verder kan er ook wel een accessoires topic aangemaakt gaan worden, wie neemt dat op zich?
[/modbreak]
Jongens, echt, laten we het een beetje inhoudelijk houden.

Dat houd het wel zo overzichtelijk voor degenen die later inhaken. Het heeft geen zin wanneer 50% van de berichten in dit topic bestaat uit vreugdekreetjes over updates die binnen komen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door guapper op 15-01-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:05

H.Boss

Hugo Boss

Is er nog iemand die ervaart dat het notificatielichtje niet meer werkt?

Dit na de update naar 4.4.2

[ Voor 17% gewijzigd door H.Boss op 15-01-2014 17:59 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:50
hoe kunnen jullie die update al hebben ik druk telkens op systeem updates maar hij vind niks
gekocht bij amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
Redesign1 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:25:
hoe kunnen jullie die update al hebben ik druk telkens op systeem updates maar hij vind niks
gekocht bij amazon.de
zover ik lees heeft het smashen van de search update geen enkele zin, ik deed het ook steeds en er was niet..toen even later voor ik naar bed ging dacht ik ik probeer het nog eens en toen stond op het scherm ineens "update klaar om gedownload te worden"

http://tech.firstpost.com...ogle-engineer-108372.html

geduld is een schone zaak(of iemand moet de OTA backup hebben in dat geval is het gewoon downloaden en op je telefoon zetten en restarten)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tip: Na de update naar Kitkat is er een bug in de batterij indicatie, vele mensen ervaren dat de G snel qua percentage daalt heb ik zelf ook, maar na de update was ik wat op Youtube en internet aan het browsen terwijl mijn indicator 5% aangaf dit voor 2u intensief gebruik, dus de indicatie klopt niet een battery drain (tot het toestel uitvalt) lost dit op.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H.Boss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:55:
Is er nog iemand die ervaart dat het notificatielichtje niet meer werkt?

Dit na de update naar 4.4.2
Dat probleem trad bij mij ook op maar na het toestel een keer helemaal uit te hebben gezet was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
Hebben meer mensen last dat het alarm icoon tweemaal verschijnt in de status bar na update 4.4.2? Via Google vind ik geen oplossing hiervoor.

Edit: icoon links is als er een binnenkort een alarm af gaat. En rechts is icoon dat er alarms zijn ingesteld. Ik wil af van die ene links.

[ Voor 33% gewijzigd door Ms_Hyde op 15-01-2014 20:03 ]

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42

Videopac

Rommelt wat aan.

Ik heb hem ook. Ik merk weinig verschil, behalve dat scrollen ruk gaat.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Batterij bug heb ik ook. Ga hem gewoon helemaal leeg laten lopen, daarna full charge. Geen probleem.

Heb nu een dagje met ART gedraaid, voelt nog sneller aan. Helaas zitten er nog wat bugs in welke in 4.4.3 opgelost zijn. Keepass2Android bijv crasht bij openen van database.
Ga denk ik voor nu terug naar Dalvik en wacht op een update in hopelijk de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:47
Ik heb een vraag omtrent Rooten, ik twijfel heel erg of ik nu wel of niet mijn moto g moet rooten. Ik wil heel graag dd icons in de notificatie balk weer blauw en ik wil mijn provider naam (carrier label) weg. Alleen daar tegen over staat dat ik mijn garantie verlies en niet automatisch meer updates ontvang. Ook moet ik mijn mobiel resetten. Heeft iemand een andere manier om je notificatie balk aan te passen of een back-up te maken van je telefoon die je er later na het rooten op kan zetten maar je root wel behoud. En is het moeilijk updates te installeren na het rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Weet iemand een manier om de notificatie led op een vast tijdstip (s nachts) uit te schakelen? Ik ken de widget, maar op een vast tijdstip zou heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
QuarK schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:51:
Weet iemand een manier om de notificatie led op een vast tijdstip (s nachts) uit te schakelen? Ik ken de widget, maar op een vast tijdstip zou heel mooi zijn.
dat zou inderdaad wel erg handig zijn maar mijn huidige oplossing is mn telefoon omdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10 16:13
renskerenske schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:58:
Ik vind het jammer dat zo onduidelijk is of de telefoon aan het laden is en zo ja, hoe ver 'ie dan is. Als 'ie uitstaat, kan ik helemaal nergens op drukken om te zien hoe ver 'ie is met laden. Is dat op een of andere manier te fixen?

Volgens de Motorola-site:

"When your device is turned on and you are charging, the battery icon in the top notification bar will show the charging indicator Image, which looks like a lightning bolt inside the battery.

When your device is turned off, the charging indicator will be in the middle of the screen looks like the outline of a battery. You may need to briefly press the power button to activate the screen."

Dat laatste zie ik dus niet en als ik op de power button druk, gaat 'ie weer aan.
Niemand? Ik lijk m'n telefoon niet eens uit te kunnen zetten, hij lijkt eerder te rebooten als ik op de power button druk.

Verder: Kan ik de dubbele meldingen voor Facebook ook uitzetten? Als ik een bericht heb gelezen op m'n iPad, hoef ik hem niet ook nog eens op mijn foon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:01
renskerenske schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Niemand? Ik lijk m'n telefoon niet eens uit te kunnen zetten, hij lijkt eerder te rebooten als ik op de power button druk.
Briefly op het knopje drukken activeert het scherm als de telefoon is uitgeschakeld en opgeladen wordt. Dan zie je een batterij icoon verschijnen.

Wanneer de telefoon is ingeschakeld zie je als je het scherm activeert een soort bliksemschicht in het batterijicoon. Dat duidt op laden. Met een widget (bv battery widget van Dashclock) kun je ook nog eens zien hoe ver ie precies is.
Verder: Kan ik de dubbele meldingen voor Facebook ook uitzetten? Als ik een bericht heb gelezen op m'n iPad, hoef ik hem niet ook nog eens op mijn foon te zien.
Dat is meer een vraag over de Facebook app en hoe je de notificaties uitzet he...

[ Voor 4% gewijzigd door bas-r op 15-01-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famier
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 21:59
Videopac schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:16:
Als ik het zo lees betwijfel ik of ik überhaupt de update nog wel ga installeren als ik hem krijg, nu werkt alles nog perfect. Misschien beter ff wachten tot de kinderziektes opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 21:31
renskerenske schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Als ik kort één van de volume knoppen of de aan en uit knop indruk zie ik hoever de batterij is met laden. Ik heb niks extras geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2z8qp2w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Ik heb sinds gister ook last van een bug met betrekking tot de batterij(-indicator). Gisteren opeens een drop. Bleef daarna de hele nacht op 1% staan (weliswaar in airplane). Vanochtend melding gekregen van Android 4.4.2 gekregen en ook geupgrade nadat ik hem een tijde aan de lader had (op circa 60%). Nu is het vreemde dat het percentage niet daalt...
Afbeeldingslocatie: http://www.renewillemsen.nl/dump/tweakers/1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.renewillemsen.nl/dump/tweakers/2.png

Vaag... Hoop dat de tijd het zal helen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04:30

Steef

GoT's Most Eaten

Tuinstoel schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:
Ik heb sinds gister ook last van een bug met betrekking tot de batterij(-indicator). Gisteren opeens een drop. Bleef daarna de hele nacht op 1% staan (weliswaar in airplane). Vanochtend melding gekregen van Android 4.4.2 gekregen en ook geupgrade nadat ik hem een tijde aan de lader had (op circa 60%). Nu is het vreemde dat het percentage niet daalt...
[afbeelding][afbeelding]

Zodra je telefoon een volledige ontlaad - laad cyclus heeft doorlopen zou het verholpen moeten zijn.
famier schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Als ik het zo lees betwijfel ik of ik überhaupt de update nog wel ga installeren als ik hem krijg, nu werkt alles nog perfect. Misschien beter ff wachten tot de kinderziektes opgelost zijn.
Ik ondervind geen last van "ruk" scrollen. De update ging mij voornamelijk om het visuele. Moet wel zeggen dat ik GEL gebruik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2529594
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Evb3uhF.png

Ook fijn dat virtuele providers nu gewoon werken zonder roaming te forceren.

[ Voor 29% gewijzigd door Steef op 15-01-2014 22:35 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Redesign1 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:25:
gekocht bij amazon.de
Geduld hebben, zoals met alle ota updates het geval is. ;)

///

Google bied nu ook van de Moto G een play edition aan in de playstore, uiteraard niet in Nederland. :|
Maar als ik de skin van Motorala zie, en de weinige extra apps, snelle update naar KitKat en mogelijkheid tot runnen GEL launcher is het in het geval van de Moto G een mindere verandering dan bijvoorbeeld bij de Samsung S4 of HTC One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
Waarom zou je eigenlijk de GEL laucnher gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
Ms_Hyde schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:00:
Edit: icoon links is als er een binnenkort een alarm af gaat. En rechts is icoon dat er alarms zijn ingesteld. Ik wil af van die ene links.
Dat heeft mijn Nexus 7 (2012) op 4.4.2 ook, is blijkbaar een feature,die twee iconen heb je enkel als je alarm bijna af gaat gaan. Probeer het maar eens, er staat ook 'aankomend alarm' bij, wel handig, dan kun je zien als je miss een verkeerde tijd hebt ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
loll schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:19:
Waarom zou je eigenlijk de GEL laucnher gebruiken?
Tja, net weer wat ander uiterlijk, integratie van google now en nog wat dingen.. Ik heb geen idee hoe het op de telefoon werkt, heb het nu alleen op een tablet draaien. Daarop vind ik het best storend dat je het aantal rijen en kolommen op de frontpage niet vrij in kunt stellen. Dat gaat schijnbaar alleen door de dichtheid van het scherm aan te passen (via build bestand).

Immersive mode (navigatie- en notificatie delen die automatisch verborgen worden a la iPad) moet je nog seperaat installeren via de Xposed Framework app en vind ik op een breedbeeld scherm in landscape mode veel belangrijker eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Gister twee Moto G's binnen gekregen, mooie toestellen! Passen ook erg goed in de hand.
De één heeft wel een beetje meer last van backlight bleeding, en bij de andere ratelt hij een zachtjes bij vibratie, maar ze zijn toch maar voor m'n ouders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Maandag ben ik zo stom geweest mijn Samsung SIII te verliezen.....had hem op het dak van mijn auto gelegd !

Dus gisteren een MotoG gehaald (16Gb) en ik ben postief verbaasd! Deze is echt geweldig, ligt goed in de hand en ziet en voelt zeer stevig aan, beter dan de Samsung naar mijn mening.

Ook meteen de 4.4 update binnen gekregen. Het grote voordeel: Ik hoef geen custom roms meer te downloaden. Dat was met Samsung een ander verhaal, gezien de bloatware die ze op deze telefoon hadden gezet.

Ik ben er 100% happy mee!

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01 09:44
Ik ervaar sinds een aantal dagen de volgende 2 problemen:

1. Bij het inpluggen van headphones hoor ik alleen links geluid. Soms, wanneer ik de plug er uit haal en weer opnieuw inplug, doet 'ie het ineens weer zonder problemen. Ergens lijkt het een software probleem te zijn, aangezien het te random is. Wanneer ik een freeze heb (zie punt 2 straks), kan het zijn dat het geluid rechts ineens weer weg valt, zonder dat ik aan de plug gezeten heb.
Restarts helpen niet. Ook het afsluiten van diverse apps werkt niet.

2. Sinds vanmorgen heb ik random freezes. Het scherm doet niets meer, bevroren op het beeld waar het vastliep. Als ik op de on/off knop druk, gaat het scherm uit, om vervolgens niet meer aan te gaan. Eventuele audio die op dat moment afspeelt, blijft vrolijk doorgaan. Enige oplossing is een restart door de uit-knop lang in te houden. Dit is vandaag 3x gebeurd, hiervoor niet eerder.

Iemand anders bekend met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Andere koptelefoon proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
lennartbee schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:04:
[...]

Als ik kort één van de volume knoppen of de aan en uit knop indruk zie ik hoever de batterij is met laden. Ik heb niks extras geinstalleerd.

[afbeelding]
Hm. Zodra ik mijn telefoon (als 'ie uit staat) aan de lader leg, gaat 'ie meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01 09:44
Koptelefoon werkt prima in andere apparaten.

Ik heb overigens zojuist mijn helderheid op automatisch gezet en mijn telefoon van 'stil' naar 'trillen' gezet. En ineens heb ik weer geluid aan beide kanten. Erg vreemd. Ik kloot er wel wat mee. Desnoods terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Ik zou zeker een andere koptelefoon proberen of die koptelefoon in een ander apparaat, ik had dit probleem ook met mijn koptelefoon. Maar dat probleem deed zich ook voor bij andere apparaten, heb hem teruggestuurd onder garantie en kreeg mijn geld terug omdat het 'onherstelbaar' werd verklaard. Waarschijnlijk een slecht contact in de draad, waardoor ie soms contact kan maken en soms niet.

[ Voor 5% gewijzigd door sieem op 16-01-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Voor mensen die de battery indicator bug hebben sinds 4.4 zou ik aanbevelen om NIET je accu te laten leeg lopen. De Moto G schijnt nogal wat problemen te hebben om op te laden als accu helemaal leeg is. Hij laad dan simpelweg gewoon niet op wat ik dus ook heb :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is m'n Moto G 16GB binnengekomen welke ik via bol.com heb gekocht. Super toestel!
Heb hem meteen geroot en CyanogenMod geïnstalleerd..

<OCD mode>Er is alleen een dingetje wat me opviel, het scherm toont hele fijne horizontale lijntjes als je heel goed kijkt, is dit een defect of betreft het hier een touch raster?</OCD mode>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Nu online
@Jeffrey, Dat is inderdaad het touchraster, is bij mij Nexus 5 ook te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
bloodlynx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:05:
Voor mensen die de battery indicator bug hebben sinds 4.4 zou ik aanbevelen om NIET je accu te laten leeg lopen. De Moto G schijnt nogal wat problemen te hebben om op te laden als accu helemaal leeg is. Hij laad dan simpelweg gewoon niet op wat ik dus ook heb :(.
Moto G is schijnbaar nogal kieskeurig als het om laders gaat. Je zou het eens kunnen proberen met een andere..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuinstoel schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:
[afbeelding][afbeelding]

Dat probleem heb ik dus ook met CyanogenMod. Hij staat al sinds vanmiddag op 39% terwijl ik al heel veel met het toestel heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin draait nu 2 dagen KK, en ze is er heel erg blij mee. Zij en haar vriendinnen zien in snelheid en looks eigenlijk geen verschil met een iphone 5. Zwart, groot scherm, whatsapp en spelletjes gaan allemaal even soepel. Maar wel heel veel goedkoper.

Komen bovenstaande problemen niet door CM? Waarom ook installeren? Moto G heeft een bijna stock android. En dan weet je zeker dat alles werkt, en ook geen gezeur bij evt garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:26:

Komen bovenstaande problemen niet door CM? Waarom ook installeren? Moto G heeft een bijna stock android. En dan weet je zeker dat alles werkt, en ook geen gezeur bij evt garantie.
......yep! Precies!

Ik snap ook absoluut niet waarom je Cyanogen mod zou moeten downloaden als je de nieuwste Android software krijgt.

Met een Nexus doe je dat toch ook niet.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
guapper schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Moto G is schijnbaar nogal kieskeurig als het om laders gaat. Je zou het eens kunnen proberen met een andere..?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2554976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Laatst online: 17:44

Esumontere

Floep, banaan.

Ik had de indicator bug, en ik heb hem vervolgens helemaal leeg laten lopen. Daarna gewoon opgeladen met een USB3 poort van m'n pc, geen enkel probleem. Had je dat geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het lijkt er op dat de Moto G erg picky is wat betreft laders. Bij bol.com kreeg ik er een gratis Muvit lader bij, maar als ik het toestel daar mee oplaad, wordt het toestel heel erg traag (lees: scherm reageert bijna niet). Ik heb daarna een HTC en Apple lader getest, en dat werkt gewoon prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 20:07
Heerlijk, mijn moto g is geroot en met xposed framework en gravity box kan ik alles aanpassen zoals ik wil. Titanium backup is ook prettig te hebben. Heb nog geen behoefte aan een custom rom, kitkat met gravity box is perfect

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Ik vind het batterij gebruik prima. Ik heb nu de telefoon een nachtje aan gehad en nog meer dan 80% over!
Wifi aan, Google+ aan, fresh leaves (geanimeerde achtergrond) aan, telefoon etc.....

KitKat met ART.

https://drive.google.com/...wT0VTNFU/edit?usp=sharing

[ Voor 3% gewijzigd door BarnOwl op 17-01-2014 11:15 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
Ik heb geen idee wat een normale batterijduur is. Viel me wel op: na de eerste nacht, toen ik nog 4.3 had, was er 3% af, nu met KitKat 7% (heb reeds een battery drain gedaan, omdat 'ie een beetje gek deed). Gisteravond om 22.45 van de lader gehaald, af en toe even Facebook en mail checken en nu zit 'ie op 77%.

Ik gebruik overigens de stekker die bij mijn Xperia U zat. Via pc opladen gaat veeeel te traag.

[ Voor 17% gewijzigd door renskerenske op 17-01-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 21:31
Als hij helemaal uitgevallen is moet je hem wel even wat tijd gunnen voordat je de telefoon weer opstart. Dus gewoon aan de lader laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

renskerenske schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:34:
Ik heb geen idee wat een normale batterijduur is. Viel me wel op: na de eerste nacht, toen ik nog 4.3 had, was er 3% af, nu met KitKat 7% (heb reeds een battery drain gedaan, omdat 'ie een beetje gek deed). Gisteravond om 22.45 van de lader gehaald, af en toe even Facebook en mail checken en nu zit 'ie op 77%.

Ik gebruik overigens de stekker die bij mijn Xperia U zat. Via pc opladen gaat veeeel te traag.
Mijn Moto G doet het bij normaal gebruik (soms bellen, veel whatsappen, beetje random browsen en zo nu en dan een spelletje) 2 dagen op 1 acculading. Ik gebruik inderdaad ook de Xperia U lader (levert 700mA), maar merk qua snelheid weinig verschil met laden via pc (ik gebruik wel een USB3 poort met maximale stroom van 900mA). Gebruik jij misschien USB2?

Merk tot nu toe weinig verschil van accugebruik tov 4.3. Ik heb ART wel aanstaan, met als gevolg dat Google Zoeken meer batterij verbruikt dan mijn scherm. Dat is wel een beetje vreemd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Videopac schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:16:
Slecht scrollen was maar zeer tijdelijk. Telefoon werkt nu weer prima, maar ik merk ook niet veel voordeel van Clitkat 4.4.2.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Kan iemand een goede USB lader aanraden?
Een goede betaalbare 1.5A lader zodat de Moto G zo snel mogelijk oplaadt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:20
QuarK schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:57:
De veelbesproken Philips duo usb oplader van de Action a 3,99 ?

Heb er zelf 2. Prima dingen.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Noppesnada schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:10:
[...]

De veelbesproken Philips duo usb oplader van de Action a 3,99 ?

Heb er zelf 2. Prima dingen.

John
Ben er al weken naar op zoek, maar is telkens op hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
Ik heb hem naar aanleiding van een eerdere post gewoon volledig leeg laten lopen op Android 4.4.2. Probleemloos opgeladen met de lader van mijn eerdere telefoon, de Motorola Defy+. Na 13 uur staat de batterij op 67%. Ik heb dan wel Google Now, Wi-Fi, GPS en al dat soort fratsen continue aan. Vrij netjes als je het mij vraagt.

Ik vind hem nu na de update naar 4.4 voor mijn gevoel allemaal wel net ietsje sneller. De overstap van de Defy+ naar de Moto G was al absurd qua snelheid :+ , maar ik heb het gevoel dat 4.4 allemaal net iets meer 'slick' is dan 4.3. Ik heb overigens direct na de update ART ingeschakeld. Ik kan daar echter geen uitspraak over doen of het nu daardoor sneller is dan de reguliere Dalvik VM. Ik ben in ieder geval erg tevreden over dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:20
Videopac schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:24:
[...]

Ben er al weken naar op zoek, maar is telkens op hier.
Je moet inderdaad mazzel hebben. Ik had ook de twee laatste.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Weet iemand hoe je die halve contactfoto bij binnenkomende telefoongesprekken kunt veranderen naar een normale contactfoto? Ik kon alleen op XDA hierover iets vinden, maar dat is alleen voor 4.3 en niet voor 4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Sync.me kan dat standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:35
Enige probleem dat ik met 4.4 + ART heb tegenover 4.3 is dat facebook app zo intiegelijk traag opstart.
voorheen was het drukken en voila binnen 1 sec. nu kijk ik af en toe naar een zwart scherm voor 3 seconden voordat facebook eindelijk verschijnt. Nog meer mensen die dit hebben?

overigens weet ik niet of het door 4.4 of door ART of juist een combinatie door beide komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

SonyEricsson schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:26:
Enige probleem dat ik met 4.4 + ART heb tegenover 4.3 is dat facebook app zo intiegelijk traag opstart.
voorheen was het drukken en voila binnen 1 sec. nu kijk ik af en toe naar een zwart scherm voor 3 seconden voordat facebook eindelijk verschijnt. Nog meer mensen die dit hebben?

overigens weet ik niet of het door 4.4 of door ART of juist een combinatie door beide komt
Ja, dat heb ik ook. Ik irriteer me er niet aan, maar dat komt vooral omdat ik van een Sony Xperia U af kom en die nog oneindig veel trager was :+

De Facebook-app is gewoon prut, veel te zwaar voor wat 'ie doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 19:49
Gisteren gehaald voor 199 MM, enorme verbetering tov Google Nexus S. Hij is wel een stuk zwaarder dan mijn oude phone. Verder valt me op dat als de Moto uitstaat en je wil hem opladen, dat hij automatisch aangaat (?). Iemand een idee hoe dat in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de meerwaarde van die Google Play edition? Of het nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 16:21

Herman

FP ProMod
Geen extra Motorola skin (die toch al minimaal is). Updates zouden sneller binnen komen. Zie:

http://androidworld.nl/ni...aangekondigd-door-google/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Mooie telefoon, wellicht leuk als vervanger voor mij HTC Desire X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieem
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:37:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van die Google Play edition? Of het nadeel?
Er is voor dit moment niet direct een meerwaarde, buiten het feit dat je dan echt 100% stock android draait, zoals een Nexus device. Je provider wordt niet meer in de notificatiebalk getoond. Maar het grootste nieuws van dit vind ik, is dat we nu zeker 18 maanden upgrades zullen krijgen naar de nieuwste versie, als we onze Moto G flashen naar de GPE firmware. Dus als Motorola er mee zou kappen, kan de community vrij makkelijk deze gsm toch nog van updates voorzien.

Nadeel van de Google Play Edition is dat je volgende zaken dan wel weer mist:
FM Radio
Motorola Assist
Motorola Boot Services
Motorola Camera
Moto Care/Help
Motorola Connect
Motorola Device ID

Nu is het dus moeilijk om te zeggen of het een voor of nadeel is, als Motorola netjes deze gsm updatet voor minstens 18 maanden is er geen rede om een GPE te halen. Als je toch zeker wilt zijn dat je de nieuwste versie (zonder te flashen) hebt die ook echt puur Android is, dan is GPE iets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Bedankt voor de tip, maar helaas nog steeds van die halve foto's bij binnenkomende gesprekken. Moet ik nog iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
QuarK schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:57:
De Philips lader is maar 1A maar heeft 2 usb poorten dus kan hij in totaal 2 A geven.
Dit is een goed alternatief:
http://www.paradigit.nl/p.../f8j052cwblk/default.aspx
lennartbee schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Als hij helemaal uitgevallen is moet je hem wel even wat tijd gunnen voordat je de telefoon weer opstart. Dus gewoon aan de lader laten liggen.
Bij mij ging hij pas weer opladen nadat er minsten 24 uur voorbij waren gegaan. Je telefoon reageerd nergens op en dat is toch best irritant als je hem nodig hebt :( .

[ Voor 31% gewijzigd door bloodlynx op 18-01-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:47
*Zucht*

Google maakt het me weer is moeilijk hoor,

Gisteren mijn Moto G 8gb terug gestuurd naar bol.com, omdat ik liever een 16gb model wilde hebben die uitkwam in Nederland nadat ik de 8gb had gekocht.

Dus ik kijk even op androidworld en dan blijkt google een GPE moto g te lanceren. En nu denk ik bij mezelf of ik niet beter voor de GPE kan gaan, ik weet wat de voordelen en nadelen zijn. Alleen ik wil mijn telefoon niet rooten en toch wil ik geen carrier name in mijn notificatiebalk :F. Ook die updates klinken verleidelijk en al die motorola apps heb ik nooit gebruikt. (Behalve de camera) ook het start schermpje van de gpe vind ik veel mooier.

Mijn enige dillema is nu dus dat ik niet weet hoe ik aan de GPE kan komen, ik heb uberhaupt nog nooit wat in het buitenland gekocht en wij hebben hier green creditcard of iets in huis.

Mijn vraag is dus nu, is het, het wachten waard tot de motorola google play edition in Nederland uitkomt? Of is dat verloren zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
RienkK schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:43:
*Zucht*

Google maakt het me weer is moeilijk hoor,

Gisteren mijn Moto G 8gb terug gestuurd naar bol.com, omdat ik liever een 16gb model wilde hebben die uitkwam in Nederland nadat ik de 8gb had gekocht.

Dus ik kijk even op androidworld en dan blijkt google een GPE moto g te lanceren. En nu denk ik bij mezelf of ik niet beter voor de GPE kan gaan, ik weet wat de voordelen en nadelen zijn. Alleen ik wil mijn telefoon niet rooten en toch wil ik geen carrier name in mijn notificatiebalk :F. Ook die updates klinken verleidelijk en al die motorola apps heb ik nooit gebruikt. (Behalve de camera) ook het start schermpje van de gpe vind ik veel mooier.

Mijn enige dillema is nu dus dat ik niet weet hoe ik aan de GPE kan komen, ik heb uberhaupt nog nooit wat in het buitenland gekocht en wij hebben hier green creditcard of iets in huis.

Mijn vraag is dus nu, is het, het wachten waard tot de motorola google play edition in Nederland uitkomt? Of is dat verloren zaak?
Aangezien we in NL geen google play store hebben waar je apparaten kunt kopen, zou ik er niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RienkK schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:43:

[...]

Mwa, ik wist de voor- en nadelen niet, maar zo te zien is het alleen softwarematig, dan kun je dus (vroeg of laat) deze software op iedere Moto G installeren. Volgens deze lijst heeft Google in Nederland nog nooit hardware in z'n winkeltje aangeboden, waarom zouden ze nu beginnen.

Als je rooten nodig hebt om geen carriername te zien, zul je toch een keuze tussen één van beide moeten maken. Dat is je eigen afweging.

In ieder geval draai ik nu sinds donderdag de onofficiële CM11 die op XDA staat zonder problemen. Beetje lastig om CWM of TWRP te installeren, maar toen ik CWM eindelijk goed aan de slinger had ging alles verder zonder problemen. Er zijn al wat meer custom firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Wat zijn overigens de belangrijkste redenen om je telefoon NIET te rooten ook alweer? Ik weet eigenlijk niet beter dan dat ik custom roms draai op mijn telefoons... Rooten alleen is een stuk minder ingrijpend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik vind rooten een groot voordeel:
- Recovery TWRP voor echte backups
- Titanium backup voor de apps
- Xposed framework met Gravitybox: PIE bediening, DPI instelling per app en dus per app kunnen schalen

Met name de laatste maakt het gebruik zo prettig voor mij: ik wil meer info op mijn scherm en kan dat nu per app instellen.

Ik heb dus nog geen custom rom, gewoon OTA 4.4.2. maar rooten is een no-brainer voor mij. Via deze link gaat het ook nog eens erg eenvoudig: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2585755

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sieem schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:13:
[...]

...

Nu is het dus moeilijk om te zeggen of het een voor of nadeel is, als Motorola netjes deze gsm updatet voor minstens 18 maanden is er geen rede om een GPE te halen. Als je toch zeker wilt zijn dat je de nieuwste versie (zonder te flashen) hebt die ook echt puur Android is, dan is GPE iets voor jou.
Goede punten inderdaad. Ik vermoed toch wel dat Motorola de Moto G net zo lang blijft updaten als de GPE-versie. Erg veel telefoons brengen ze niet uit en hun firmware verschilt niet gigantisch veel met stock Android. Het feit dat Motorola tegenwoordig eigendom van Google is, helpt wellicht ook nog mee. Al met al zou het niet heel lastig moeten zijn om dit model voor langere tijd van updates te voorzien. Maar niets is zeker uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famier
Is het iemand ook gelukt om TV te kijken via de Ziggo App op de Moto G (4.3 of 4.4 zonder root)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
famier schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:21:
Is het iemand ook gelukt om TV te kijken via de Ziggo App op de Moto G (4.3 of 4.4 zonder root)?
Het rooten vanje telefoon maakt niet dat reguliere apps plotsklaps wel of beter werken dan zonder root.

Root zorgt er voor dat je bepaalde apps extra rechten kunt geven. (Denk aan lezen en schrijven van data, resources en/of hardware aanspreken.)

[ Voor 29% gewijzigd door guapper op 18-01-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famier
guapper schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:27:
[...]

Het rooten vanje telefoon maakt niet dat reguliere apps plotsklaps wel of beter werken dan zonder root.

Root zorgt er voor dat je bepaalde apps extra rechten kunt geven. (Denk aan lezen en schrijven van data, resources en/of hardware aanspreken.)
Dat bedoel ik eigenlijk niet.
Wanneer je de officiële Ziggo App gebruikt dan laat Ziggo het niet toe dat je TV kan kijken via hun App op een root apparaat. Je zou dan ff moeten un-rooten of een onofficiële Ziggo App moeten gebruiken.
Wat ik bedoel staat ff helemaal los van het root verhaal, ik krijg die Ziggo App wel opgestart maar als ik wil TV kijken dan krijg ik de volgende melding:

"TV Kijken niet mogelijk
Voor een goede werking van de App, en om de rechten.......bla, bla....alleen bekeken worden op apparaten die voorzien zijn van het originele, ongewijzigde besturingssysteem....bal, bla"

En mijn Moto G is nog origineel met 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
De dual-sim komt naar Australië dus de kans dat die hier komt lijkt mij vrij groot.

http://m.gsmarena.com/dua..._first_dibs-news-7598.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Goede tip van Sync.ME, die ga ik wsl uitproberen. Ik heb al mijn contacten heel netjes in Google Contacts staan. Hoe en waar slaat Sync.ME die foto's op? Past hij mijn Google Contacts aan?
Of worden alle contacten gesynct naar mijn telefoon, foto's aangepast in phone contacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
Even terugkomend op een eerder verhaal van mij met betrekking tot de accu: Ik heb hem vanochtend wederom helemaal leeg laten lopen terwijl ik muziek aan het luisteren was. Daarna aangesloten op USB via PC. Dit gaf geen enkele reactie, het toestel kwam nogal 'dood' over. Vijf minuten later op netstroom, idem. Hierbij heb ik een oplader van ongeveer 850mAh gebruikt. Wederom geen reactie. Uiteraard in de tussentijd hier en op XDA naar een oplossing gezocht. In de vriezer gooien leek mij even geen goed idee, dus ik heb het eens geprobeerd met de lader van een Galaxy Tab 10.1 (2100mAh). En voilà, probleem opgelost. Het blijft wel vreemd. Ik heb het toestel nu namelijk iets meer dan een maand in bezit, maar dit was de eerste keer (en dus na de upgrade naar 4.4) dat ik dit soort problemen tegenkom ... Iets om in de gaten te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
ik heb mn moto g nu al een tijdje en heb nog steeds geen update naar 4.4.2 ontvangen moet ik me dan gaan zorgen maken? of gewoon proberen een weekje (on)geduldig wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Redesign1 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:37:
ik heb mn moto g nu al een tijdje en heb nog steeds geen update naar 4.4.2 ontvangen moet ik me dan gaan zorgen maken? of gewoon proberen een weekje (on)geduldig wachten
Gewoon lekker wachten, komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Laatst online: 01-10 13:12

4play

-Nintendo- fan

Ik heb begrepen dat ART momenteel echt helemaal 0.0 toevoegt aan je ervaring en dat het alleen erin zit zodat de developers kunnen testen voor de toekomst.

Aangezien er nog geen apps zijn gecompiled in ART is het dus totaal nutteloos als eindgebruiker om daar nu naar over te gaan. Al het verschil zit tussen de oren...

Tenminste dat ik wat ik er van begreep, ik heb geen ART aangezien ik een Galaxy Nexus heb :( (nog een aantal weken dan stap ik over eerst even mijn verjaardag afwachten)

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
4play schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:34:
Ik heb begrepen dat ART momenteel echt helemaal 0.0 toevoegt aan je ervaring en dat het alleen erin zit zodat de developers kunnen testen voor de toekomst.

Aangezien er nog geen apps zijn gecompiled in ART is het dus totaal nutteloos als eindgebruiker om daar nu naar over te gaan. Al het verschil zit tussen de oren...

Tenminste dat ik wat ik er van begreep, ik heb geen ART aangezien ik een Galaxy Nexus heb :( (nog een aantal weken dan stap ik over eerst even mijn verjaardag afwachten)
Bij apps die veel moeten inladen merk je dat ART iets toevoegt.

Mijn zusje heeft een Galaxy Nexus met CM 4.4.2, ART maakt de hele telefoon onwerkbaar traag terwijl op mijn Nexus 4 het perfect werkt, allen sommige apps zijn dan trager waardoor ik het niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
heb nu de GEL launcher erop staan wow das een stuk mooier.

nu nog kijken of de iconen wat kleiner kan maken die vind ik er nu net een tikje te groot uitzien

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

tntkiller schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:37:
nu nog kijken of de iconen wat kleiner kan maken die vind ik er nu net een tikje te groot uitzien
Bij mijn weten is dit helaas niet aan te passen op GEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 10:55
ThaRabbit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Bij mijn weten is dit helaas niet aan te passen op GEL.
Kan wel echter moet je je telefoon rooten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
SkyThes schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Kan wel echter moet je je telefoon rooten. :)
Je bedoelt door de Density aan te passen? Ik heb dat op mijn tablet geprobeerd, maar je moet die dan wel heel klein instellen (160 waar 240 standaard was), waardoor teksten bijna onleesbaar werden, en besturen met de vingers minder makkelijk werd.

[ Voor 32% gewijzigd door guapper op 20-01-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 10:55
Dat is een optie maar je kan ook Xposed framework + GravityBox installeren dan kan je het aantal rijen en kolommen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Voor de mensen die niet kunnen wachten is er ook de volgende optie (zonder root of unlock):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2608894

Dit heeft voor mij perfect gewerkt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Laatst online: 03-10 12:49
hoe zijn de ervaringen met GPS / navigatie ?
ik wil mijn nieuwe telefoon oa gebruiken voor Strava, ritregistratie voor fietsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Zijn er nog meer mensen die nog niet de 4.4 update hebben gehad? Ik heb een duitse Moto G 8gb en draai nog steeds (naar alle tevredenheid overigens) op 4.3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Glenn77 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:39:
hoe zijn de ervaringen met GPS / navigatie ?
ik wil mijn nieuwe telefoon oa gebruiken voor Strava, ritregistratie voor fietsen...
Bij het geocachen bevalt het prima. Als test heb ik zojuist binnenshuis (wel op de hoogste verdieping) GPS aangezet, GPS test had binnen 20 seconden een locatie fix.

Ik gebruik zelf ook Endomundo, Strava zou geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn eigen G binnengekregen. Bij het opstarten kreeg ik meteen een melding dat er een update beschikbaar is.
ThaRabbit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Als test heb ik zojuist binnenshuis (wel op de hoogste verdieping) GPS aangezet, GPS test had binnen 20 seconden een locatie fix.
Bij de G van mijn vriendin ook, binnen onder een groot blok beton gewoon een fix.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 16:20

TVL

werkenslaap schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:43:
Zijn er nog meer mensen die nog niet de 4.4 update hebben gehad? Ik heb een duitse Moto G 8gb en draai nog steeds (naar alle tevredenheid overigens) op 4.3..
Mijn vriendin heeft ook een Moto G uit Duitsland (van Amazon). Heeft ook nog steeds de 4.3 versie.
Pagina: 1 ... 12 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.