Heb weer inmiddels dalvik ipv art
facebook werkt weer als een tierelier
facebook werkt weer als een tierelier
ik vind hem sneller dan mijn xperia z met precies evenveel apps eropb00ster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:36:
Zit te twijvelen tussen deze Moto G (16GB versie) of de Nexus 5. Welliswaar is de Nexus 5 dubbel zo duur, maar ik zoek een telefoon die snel is en blijft (ook na verloop van apps installeren). Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel apps deze Moto G kan draaien tot dat deze aanzienlijk trager wordt?
(wellicht is iets meer investeren in een telefoon toch verstandiger deze keer (heb normaal altijd een telefoon rond de 200 euro)).
Hoor graag van jullie, Gr b00ster.
Dat is wel een heel goed verkoop argument voor de Moto G. Volgens mij heeft Motorola een beste goede software-hardware integratie.SonyEricsson schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:51:
[...]
ik vind hem sneller dan mijn xperia z met precies evenveel apps erop
maar mijn z had nog 4.2.2
en moto g 4.4
[ Voor 16% gewijzigd door horizon1978 op 20-01-2014 20:31 ]
Met de Nexus 5 krijg je van google in ieder geval 18 aan officiële updates, van de community nog langer (zo heb je Android 4.4.2 voor de Nexus one terwijl die officieel tot max 2.3.7 gaat).b00ster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:36:
Zit te twijvelen tussen deze Moto G (16GB versie) of de Nexus 5. Welliswaar is de Nexus 5 dubbel zo duur, maar ik zoek een telefoon die snel is en blijft (ook na verloop van apps installeren). Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel apps deze Moto G kan draaien tot dat deze aanzienlijk trager wordt?
(wellicht is iets meer investeren in een telefoon toch verstandiger deze keer (heb normaal altijd een telefoon rond de 200 euro)).
Het is net wat je wilt. De Nexus 5 heeft de snelste hardware die er op het moment beschikbaar is. Je kunt je afvragen of je dat nodig hebt. Waar wil je de telefoon allemaal voor gebruiken? Aangezien je in veel gevallen prima af met de Moto G. Prima scherm, prima hardware ( weliswaar niet het allersnelste maar hij is zeker snel genoeg ) en een prachtig prijskaartje.b00ster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:36:
[ Voor 7% gewijzigd door PCSO op 20-01-2014 21:51 ]
Heb de Moto g getest bij de MM en een collega van mij heeft de Nexus 5 (ook al op gespeeld). Ik heb altijd telefoons gehad in het 200-250 euro segment waarbij later toch merkbaar wordt dat de telefoon vertraagd. Ik wil nu een stapje hoger maar vraag me af of een stap niet beter is (financiël is het wel mogelijk zegmaar). Ik game minimaal en foto kwaliteit vindt ik niet heel belangrijk, scherm en video, geluidskwaliteit echter wel (bijv streamen via mijn NAS). Jullie maken de keuze trouwens ook niet echt makkelijker haha!PCSO schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:47:
[...]
Het is net wat je wilt. De Nexus 5 heeft de snelste hardware die er op het moment beschikbaar is. Je kunt je afvragen of je dat nodig hebt. Waar wil je de telefoon allemaal voor gebruiken? Je bent in veel gevallen prima af met de Moto G. Wil je meer bijvoorbeeld: Een beter scherm, betere hardware, betere camera en altijd de snelste updates van Android, ga dan voor de Nexus 5.
Loop een willekeurige telefoonwinkel is om de toestellen te vergelijken. Meestal geeft dat de doorslag
Ik zou zeker weten voor de Nexus 5 gaan, vooral ook vanwege je 'traagheidseis' (Nexus 5 heeft 2 GB RAM i.p.v. Moto G's 1) en de Nexus 5 heeft een Full HD-resolutie i.p.v. HD.b00ster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:01:
[...]
Heb de Moto g getest bij de MM en een collega van mij heeft de Nexus 5 (ook al op gespeeld). Ik heb altijd telefoons gehad in het 200-250 euro segment waarbij later toch merkbaar wordt dat de telefoon vertraagd. Ik wil nu een stapje hoger maar vraag me af of een stap niet beter is (financiël is het wel mogelijk zegmaar). Ik game minimaal en foto kwaliteit vindt ik niet heel belangrijk, scherm en video, geluidskwaliteit echter wel (bijv streamen via mijn NAS). Jullie maken de keuze trouwens ook niet echt makkelijker haha!![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Domokun op 20-01-2014 22:15 ]
In het 200 - 250 segment van eerder ( 2010 , 2011, 2012 ) zat je vaak aan budget toestellen met een oude android versie. Deze versie ( 2.3.* tot aan 4.0.* ) was voor de meeste toestellen al gauw een bottleneck. Plus dat de oude toestellen geen of weinig updates kregen van de fabrikant. Echter de nieuwste android versies ( 4.2 tot aan 4.4.* ) gaan zo veel beter om met de hardware waardoor android veel beter loopt op smartphones met budget / midrange hardware.b00ster schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:01:
[...]
Heb de Moto g getest bij de MM en een collega van mij heeft de Nexus 5 (ook al op gespeeld). Ik heb altijd telefoons gehad in het 200-250 euro segment waarbij later toch merkbaar wordt dat de telefoon vertraagd. Ik wil nu een stapje hoger maar vraag me af of een stap niet beter is (financiël is het wel mogelijk zegmaar). Ik game minimaal en foto kwaliteit vindt ik niet heel belangrijk, scherm en video, geluidskwaliteit echter wel (bijv streamen via mijn NAS). Jullie maken de keuze trouwens ook niet echt makkelijker haha!![]()
Mijn Wifi berreik is toch echt prima, misschien ligt het aan je router? Of toevallig net een slecht toestel?loll schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:25:
Het enige wat mij echt tegenvalt is het bereik van wifi.
Geluids en scherm kwaliteit zijn echt prima.
Er komt bij mij sporadisch automatisch wat binnen. Meestal moet ik het inderdaad zelf verversen.-Magnat- schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:01:
Ik krijg mijn mail niet automatisch binnen alleen via verversen en als hij binnen komt krijg ik geen melding via de standaard mail app. Meer mensen last van?
XBL: DonFrans
Vergeet ook niet dat Xposed Framework incompatibel met ART is.4play schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:34:
Ik heb begrepen dat ART momenteel echt helemaal 0.0 toevoegt aan je ervaring en dat het alleen erin zit zodat de developers kunnen testen voor de toekomst.
Aangezien er nog geen apps zijn gecompiled in ART is het dus totaal nutteloos als eindgebruiker om daar nu naar over te gaan. Al het verschil zit tussen de oren...
Daar merk ik op mijn tablet weinig van..Beuzelarij schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Vergeet ook niet dat Xposed Framework incompatibel met ART is.
[ Voor 13% gewijzigd door guapper op 21-01-2014 14:36 ]
Je weet zeker dat ART gebruikt wordt en niet Dalvik, ook al heb je die eerste ingeschakeld?guapper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
Daar merk ik op mijn tablet weinig van..
Maar goed, daar zit een Rockchip in, misschien dat dat verschil maakt?
Ga ik vanavond maar eens checken.Beuzelarij schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Je weet zeker dat ART gebruikt wordt en niet Dalvik, ook al heb je die eerste ingeschakeld?
Xposed Framework schijnt automatisch terug te schakelen naar Dalvik als je (al dan niet per ongeluk) ART hebt ingeschakeld.
[ Voor 16% gewijzigd door guapper op 22-01-2014 00:34 ]
Vanuit de Amerikaanse Play Store kun je Google Keyboard wel gewoon downloaden, zodat je alsnog het goede woordenboek hebt. Dan hoef je dus niet zelf de eerder genoemde apk te downloaden en installeren. Deze methode werkt daarvoor prima: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2433299 . Op die manier kun je Google Keyboard dan ook veel makkelijker updaten (daarvoor moet je dan wel ook weer in de Amerikaanse Play Store zitten). Na installatie vanuit de Play Store kon ik het vinkje van het standaard AOSP-toetsenbord direct verwijderen.Freakie1NL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Dit heb ik dus gedaan, moest vanaf de drive. Alleen kan ik AOSP keyboard helemaal niet uitschakelen. En vermoed dat ik daardoor nog steeds geen auto aanvulling heb.
Ik heb nu dus nu 3 keuzes (zie screenshot) waarbij ik AOSP dus niet kan uitvinken.
Iemand een idee?
Wilde eerst wachten tot 4.4 maar las dat daar nog steeds geen woordenboek inzit.
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
[ Voor 31% gewijzigd door vandermark op 21-01-2014 21:16 ]
One S is te oud, Xperia SP heeft voordelen maar denk dat voor je Tante de Moto G de veiligste keuze is waar het minste aan mis kan gaan.mjkmobI schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:50:
Ik ben op zoek naar een android middenklasser voor mijn tante. Nu kom ik uit op de Moto G16gb, Sony Xperia Sp en de HTC One S. Moto G is met een abo het goedkoopste, scheelt ongeveer 5 euro per maand met de Sony en de HTC. Welke telefoon raden jullie aan?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Hoe pas je die statusbar aan?vandermark schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:31:
Ik heb mijn Moto G na de 4.4.2 OTA update geroot en TWRP als recovery geinstalleerd.
Nu kreeg ik net toch een OTA update binnen van een nieuwere 4.4.2 update. Gaat dat goed als ik die installeer?
Huidige:
[afbeelding]
Nieuwe update:
[afbeelding]
Gebruik je wel de goede versie?GigaPixels schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:08:
Gravitybox crasht hier altijd, ook na reboot / reinstall.
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 22-01-2014 12:53 . Reden: Enkele typo's verbeterd ]
Daar is de notificatie-led toch voor? Stille modus moet er wel zijn, probeer eens volume-down in te houden. Hij zou dan het volume moeten verlagen totdat hij in trilstand en vervolgens stille modus gaat.Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
- Is er een modus waarbij mijn notificaties geen geluid geven, maar het scherm wel oplicht als er bijv nieuwe berichten binnen komen? Ik kan uberhaubt geen [stille]modus vinden bij instellingen?
Ik geloof dat Foto's een Google app is. Iets met Picasa ofzo (gisteren snel iets opgezocht, ik vroeg me hetzelfde af). Galerij zal de standaard app zijn die op de telefoon staat.Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
- Wat is het verschil tussen de app Foto's en Galerij? En waarom kan ik soms kiezen tussen Foto's, Galerij en Videospeler [één keer] of [voor altijd] selecteren?
Daar zal vast een app voor zijn. Als ik het me goed herinner kan je met MissedIt o.a. op je lock-screen laten zien hoeveel ongelezen berichten je hebt.Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
- Ik kan niet zien hoeveel nieuwe whatsapp berichten ik heb door simpel naar het icoontje te kijken, bij iPhone stond er dan een rood ballonnetje boven met een getal erin die aangaf hoeveel ongelezen berichten je had.
Ook hier zal vast een app voor zijn zodat je per applicatie in kan stellen of je wel of geen landscape view wil. Zelf geen ervaring mee dus je moet zelf even zoeken.Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
- Is het mogelijk in te stellen dat het toetsenboord niet draait in Hangout en Whatsapp, maar tegelijkertijd de mogelijkheid wel blijft om in horizontale modus te gaan tijdens bijv browsen en youtube kijken?
Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
Mijn iPhone 3GS (got it since day one) eindelijk vervangen voor een nieuwe phone, de Moto G.
Ik heb een paar vragen die deels Moto G gerelateerd zijn en deels Android (4.4):
- Wanneer ik in Chrome door mijn huidige tabs scroll gaat het beeld flikkeren en uiteindelijk wordt ie helemaal zwart, hebben jullie dit probleem ook? Online schijnt het al langere tijd bekend te zijn:
http://productforums.goog...ZKFgoE%5B101-125-false%5D
- Standaard zit er geen Nederlands woordenboek op en autospelling naar Nederlandse woorden lukt dus niet, is hier een oplossing voor?
sieem schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:18:
[...]
Je kan altijd de Google Keyboard installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179
Is hetzelfde als het meegeleverde keyboard, maar heb je sowieso Nederlandse autocorrect.
Moet gewoon in te stellen zijn zoals hierboven opgemerkt. Daarnaast vind je onder instellingen bij geluid ook nog opties voor 'stille uren', waarbij notificaties (behalven whatsapp helaas) onderdrukt worden, maar de telefoon wel over gaat.- Is er een modus waarbij mijn notificaties geen geluid geven, maar het scherm wel oplicht als er bijv nieuwe berichten binnen komen? Ik kan uberhaubt geen stille modus vinden bij instellingen?
Dit gaat over widgets op het lockscreen- Onder Instellingen -> Beveiliging kun je Widgets instellen aan- of uitvinken, wat houdt dit in? Want de widgets werken volgens mij gewoon ook al staat deze functie uitgevinkt?
onder android mag/moet je zelf kiezen.- Wat is het verschil tussen de app Foto's en Galerij? En waarom kan ik soms kiezen tussen Foto's, Galerij en Videospeler [één keer] of [voor altijd] selecteren?
[ Voor 9% gewijzigd door guapper op 22-01-2014 14:05 ]
Uiteraard, versie 4.4 geinstalleerd op mijn Moto G 4.4 ..dutchgio schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:40:
[...]
Gebruik je wel de goede versie?
Er zijn 2 aparte downloads voor Android Jellybean en KitKat.
Heb je de module aangezet via Xposed? Xposed Installer -> Modules -> vinkje zetten voor GravityBoxGigaPixels schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:04:
[...]
Uiteraard, versie 4.4 geinstalleerd op mijn Moto G 4.4 ..
Ik heb het ook en mijn broer met zijn Sony Experia Z1 heeft het ook.Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:15:
Bedankt voor alle antwoorden, voor wat betreft mijn eerste vraag: heeft iedereen dat probleem hier of ben ik één van de enigen?
Mijn Moto G heeft hier geen last van @ 4.4.2Outlandos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:15:
Bedankt voor alle antwoorden, voor wat betreft mijn eerste vraag: heeft iedereen dat probleem hier of ben ik één van de enigen?
[ Voor 4% gewijzigd door Steef op 22-01-2014 18:15 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Ik heb het nu een uurtje zo ingesteld staan en vooralsnog geen last meer van, bedankt voor de tip.HaNS1443 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:26:
Op mijn Jiayu G3 had ik ook (eenzelfde) problemen met chrome, maar door toe te passen wat hier te lezen valt was het bij mij opgelost
[ Voor 26% gewijzigd door Crescendo op 22-01-2014 21:52 ]
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 22-01-2014 20:52 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 36% gewijzigd door xabre16v op 22-01-2014 20:56 ]
ppff dat is wel vreemd kan dus niet meer via gewoon telefoon boek dusxabre16v schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:54:
Zit nu allemaal onder People. (Weet niet hoe ze dit in de Nederlandse versie noemen), daar kun je iemand uitkiezen en vervolgens rechts boven op de 3 stipje klikken voor een menu.
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 22-01-2014 20:59 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Personen of Contacten.xabre16v schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:54:
Zit nu allemaal onder People. (Weet niet hoe ze dit in de Nederlandse versie noemen), daar kun je iemand uitkiezen en vervolgens rechts boven op de 3 stipje klikken voor een menu.
wat is nu het probleem, je was gewent dat de app telefoon boek heet, en nu heet ie personen?ravw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:58:
[...]
ppff dat is wel vreemd kan dus niet meer via gewoon telefoon boek dus
Nu moet je dus naar Personen en dan doen wat je normaal in telefoon boek deed
Net even gecontroleerd, het is alleen op bepaalde sites zoals gamer.nl en het FOK! forum.ThaRabbit schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:14:
[...]
Mijn Moto G heeft hier geen last van @ 4.4.2
Chrome 32.0.1700.99 (chrome://version)
Gebeurt dit je bij alle websites of alleen als je een specifieke website open hebt staan?
Hoelang staat het scherm aan? Kun je zien als je op dat percentage van scherm drukt. Als het rond de 5 uur ligt bij een gebruik van 100% tot 10% is dat heel normaal.hey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:38:
Mijn scherm gebruikt 60% van de accu. De batterij is daardoor best snel leeg.
Hoe staan jullie scherminstellingen? En op hoeveel %??
Maar hoeveel batterij in totaal heb je nog over?hey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:49:
De telefoon zelf staat op 5 uur 8 min 32 sec en het scherm staat nu op 52% na 56min 38 sec ... # slechte score lijkt mij
De telefoon is nu 1d1u11m22s van de lader en heeft nog 66% lading. Het beeldscherm heeft daarvan 22% gebruikt met een tijdsduur van 1u14m30s.hey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:49:
De telefoon zelf staat op 5 uur 8 min 32 sec en het scherm staat nu op 52% na 56min 38 sec ... # slechte score lijkt mij
XBL: DonFrans
Vergeet niet dat je bij Android na een firmware upgrade er minstens een lading overheen moet gaan wil hij stabilizeren. Ik doe bij KitKat nu zo'n twee dagen met een batterij.hey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:38:
Mijn scherm gebruikt 60% van de accu. De batterij is daardoor best snel leeg.
Hoe staan jullie scherminstellingen? En op hoeveel %??
[ Voor 6% gewijzigd door BarnOwl op 23-01-2014 11:12 ]
Jeroen
[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 23-01-2014 14:16 ]
Over 3 jaar zullen er ongetwijfeld genoeg goedkopere opties zijn..............dassenhanger schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:58:
Stel dat ik over drie jaar nog heel blij ben met deze foon, maar de accu is gaar. Enig idee of een reparatieservice er dan een nieuwe accu in kan zetten, en hoeveel dit ongeveer zou kosten?
Jeroen
Toch vind ik de vraag wel terecht. Ik vind het behoorlijk verwerpelijk dat er telefoons worden weggegooid omdat de accu niet goed meer functioneert.BarnOwl schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:05:
[...]
Over 3 jaar zullen er ongetwijfeld genoeg goedkopere opties zijn..............
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het gaat om een kleine update naar 175.44.1.en.DEargon007 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:29:
Ik heb een Duitse Moto G en krijg nu melding van een OTA (heb wel al Android 4.4.2 geïnstalleerd). Iemand die weet wat er gepatched werd ? :-)
Niet lang. Zowel 8gb als 16gb had ik binnen twee werkdagen (mits op voorraad uiteraard).mannetje19 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:47:
Iemand hier de Moto G besteld van de site Amazon.de?
Hoelang duurt de verzending hierbij?
11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º
Zelfde probleem. Ik kan alleen zelfs nergens zien op hoeveel procent hij zit.coase schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:25:
Juist de moto g (4.3) gekocht, zegt dat er een update is naar 4.2. Maar blijft downloaden en ik zie geen verhoging van percentage... nog iemand met dit probleem? (Wifi)
Zoiets hangt ook sterk af van je oortjes zelf, hoor. Ik merk dat moderne toestellen algemeen veel luider gaan dan vroeger. Wel hebben ze vaak (beetje zoals WIN7) een setting dat ze terugschakelen wanneer er oortjes worden aangesloten. Ik weet niet of onze Moto G dit ook doet?Knamix schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:56:
Iemand al eens zijn volume op 100% gezet met oortjes?
Tip: Niet doen![]()
![]()
Ik heb veel toestellen gehad en luister dan ook altijd muziek op 60-100% maar met de Moto G durf ik niet hoger dan 60% te gaan.
Idem hier, ben nu van 4.3 naar 4.4.2 gegaan. Komt er dan ook nog een kleine patch?bird-of-prey schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:31:
Vanmorgen bij het aanzetten van mijn moto g werd de 175.44.1.en.DE update gedownload en geïnstalleerd.
Goed dat ik gewacht heb
[ Voor 12% gewijzigd door werkenslaap op 24-01-2014 08:55 ]
Gister avond kreeg ik deze melding ook op de Moto G van mijn vriendin. Vanochtend is de update uitgevoerd dus gewoon even geduld.Marco87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:51:
Zelfde situatie hier. Eerder gaf hij nog bovenin aan dat hij op 0% stond en verder zou gaan wanneer ik zou verbinden met wifi (ik had al gewoon verbinding).
Nu geeft ie niks meer aan bovenin en wanneer ik controleer zegt ie dat ie aan het downloaden is en ik een melding krijg wanneer hij klaar is.
Gewoon maar afwachten vrees ik.
Hoeft niet persé. Je gaat naar je dialer -> druk op het plaatje van je contactpersoon -> druk op het poppetje rechtsboven (rechts van sterretje) -> druk op 3 stipjes rechtsbovenin -> bewerken.ravw schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:58:
[...]
ppff dat is wel vreemd kan dus niet meer via gewoon telefoon boek dus
Nu moet je dus naar Personen en dan doen wat je normaal in telefoon boek deed
[ Voor 5% gewijzigd door Kots op 24-01-2014 10:47 ]
Telefoon rooten, vervolgens Xposed Framework en GravityBox installeren, tada alle aanpasmogelijkheden die je je maar kunt wensen aangezien GravityBox nog veel meer aanpasmogelijkheden heeft. In GravityBox kun je zelf kiezen welke shortcuts je wilt zien, zoals hier:coase schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:19:
Mogelijkheid om net zoals bij de S4, bv alle shortcuts te zien via een swipe naar beneden van de bovenbalk?
Zoals Wifi, gps, trillen, schermrotatie, bluetooth, .. Ik heb nu enkel bluetooth, wifi, ..
Settings Extendedcoase schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:19:
Mogelijkheid om net zoals bij de S4, bv alle shortcuts te zien via een swipe naar beneden van de bovenbalk?
Zoals Wifi, gps, trillen, schermrotatie, bluetooth, .. Ik heb nu enkel bluetooth, wifi, ..
[ Voor 12% gewijzigd door guapper op 24-01-2014 10:53 ]
Is er tegenwoordig niet iets van een wettelijke verplichting om het volume via een koptelefoon te beperken tot een bepaald maximum? Dit om gehoorschade te beperken.freelh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:37:
Zoiets hangt ook sterk af van je oortjes zelf, hoor. Ik merk dat moderne toestellen algemeen veel luider gaan dan vroeger. Wel hebben ze vaak (beetje zoals WIN7) een setting dat ze terugschakelen wanneer er oortjes worden aangesloten. Ik weet niet of onze Moto G dit ook doet?
De Moto G kan volgens de specs van Motorola met maximaal 1500mA bijladen. Ik merk een duidelijk verschil de 1000mA lader van mijn oude HTC en de 2000mA lader van mijn nexus 7. Wanneer ik de Nexus 7 lader gebruik is mijn telefoon veel sneller vol. Je hoeft overigens niet bang te zijn dat je je batterij sloopt, de Moto G heeft een beveiliging dat hij met niet meer dan 1500mA zal bijladen.Esumontere schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Mijn Moto G doet het bij normaal gebruik (soms bellen, veel whatsappen, beetje random browsen en zo nu en dan een spelletje) 2 dagen op 1 acculading. Ik gebruik inderdaad ook de Xperia U lader (levert 700mA), maar merk qua snelheid weinig verschil met laden via pc (ik gebruik wel een USB3 poort met maximale stroom van 900mA). Gebruik jij misschien USB2?
Merk tot nu toe weinig verschil van accugebruik tov 4.3. Ik heb ART wel aanstaan, met als gevolg dat Google Zoeken meer batterij verbruikt dan mijn scherm. Dat is wel een beetje vreemd, toch?
[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 24-01-2014 18:25 . Reden: link toegevoegd ]
Ik heb 5.52GB vrijfransf schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:35:
Weet iemand hoeveel geheugen er vrij is bij het 8 GB model om apps te installeren?
[ Voor 26% gewijzigd door eekastar op 24-01-2014 22:05 ]
Dat is mij ook overkomen, doorgebruiken tot de batterij echt helemaal leeg is en de telefoon zichzelf uit schakelt. Vervolgens opnieuw opladen en de telefoon opstarten, should fix it.johien schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:52:
Had ineens een batterij-drop van ca. 90% naar 1% in een luttele seconde! De Moto G stond gewoon standby en kreeg een piepje en zette zichzelf uit. Daarna gewoon opgestart en niet aan de lader gedaan. Hij speelt nu al 3 uur YouTube filmpjes af op 1%. Ik ga daarmee door totdat hij uitvalt voordat ik hem weer oplaad. Dan is hij weer gekalibreerd toch? Vreemd maar ik ben niet alleen las ik wel op internet, maar echt vaak lijkt het me ook niet voor te komen. Meerdere mensen met problemen hiermee en/of tips?
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq