Kan ik snapchat niet ergens uitstellen? Zodat het bijvoorbeeld alleen maar batterij gebruikt wanneer ik erop zit en wanneer ik eraf ga niet meer? Of is dat niet mogelijk?witteveder schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:52:
[...]
helaas niet... je kunt een Bug report bij snapchat doen en hopen dat ze de bug redelijk snel kunnen pletten.
Probeer Greenify eens, zou ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:54:
[...]
Kan ik snapchat niet ergens uitstellen? Zodat het bijvoorbeeld alleen maar batterij gebruikt wanneer ik erop zit en wanneer ik eraf ga niet meer? Of is dat niet mogelijk?
Mijn Moto G is spontaan alle wireless netwerken vergeten die in mijn geheugen stonden...
Hij schakelt ook niet altijd goed over van 3G naar wifi.
Hebben meer Moto G's hier last van?
[ Voor 7% gewijzigd door Leader98 op 13-01-2014 14:49 ]
Ja, de mijne maar geen flauw idee wat er aan te doen...Leader98 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:18:
Mijn Moto G is spontaan alle wireless netwerken vergeten die in mijn geheugen stonden...
Ik heb dat nog niet voorgehad, geen probleem met wifi of 3G alle wireless netwerken van mijn vorige smartphone staan er nog op.eekastar schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Ja, de mijne maar geen flauw idee wat er aan te doen...
in ierdergeval niet op een moto G 16GB zowel met de UK 4.3 rom als de DE 4.2.2 rom
Ja ook last van. Het overschakelen van wifi(op het werk) naar 3G. dan blijft die hangen op Edge en verder doet die niks. En soms wil data niet eens aan pas na phone restart.Leader98 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:18:
Phone restart verhelpt het. Erg irritant. Ik hoop dat het verholpen is met 4.4.2
[ Voor 5% gewijzigd door H.Boss op 13-01-2014 15:05 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ik heb er last van dat mijn moto G veel meer data verbruikt dan mijn oude s3 hebben meer mensen daar last van?
Iemand? En weet ook iemand wanneer de OTA voor de EUretail er zal zijn? Ik heb nog steeds niets binnen gekregen op mijn device.SiM0 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:01:
Iemand nog last van de media server bug op 4.4? Bij mij is snapchat de oorzaak en eist elke keer toch wel 25% op.
Verwijderd
Weet er iemand nog een goed hoesje die het scherm beschermt tegen een val. Ik heb nu een goedkope flipcase. Maar die bevalt mij niet..
Zijn er al mensen met Android 4.4?
Ik kan helaas nog niet updaten
Ik wacht nog steeds op de officiële Motorola grip shell. Maar die is nog niet verkrijgbaar.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:56:
Weet er iemand nog een goed hoesje die het scherm beschermt tegen een val. Ik heb nu een goedkope flipcase. Maar die bevalt mij niet..
Verwijderd
Die kun je gwn downloaden. Linkje staat in de forumwertyuipo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:02:
Zijn er al mensen met Android 4.4?
Jawel, mediamarkt assen had er zaterdag nog 13 (in alle kleuren), ik heb een blauwe gescoord.Padvinder schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:36:
[...]
Ik wacht nog steeds op de officiële Motorola grip shell. Maar die is nog niet verkrijgbaar.
edit hieronder.
Bedoelde inderdaad de flipcover.
[ Voor 7% gewijzigd door [Roland] op 13-01-2014 21:53 ]
Verwijderd
Lijkt me raar. De grip chell is nog niet eens officieel uit toch. Je bedoelt de flip chell denk ik...Altijd_Lastig schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:55:
[...]
Jawel, mediamarkt assen had er zaterdag nog 13 (in alle kleuren), ik heb een blauwe gescoord.
Je hebt naast de grip chell toch ook nog een gewone backcover? Mogelijk bedoelt hij deze.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:15:
[...]
Lijkt me raar. De grip chell is nog niet eens officieel uit toch. Je bedoelt de flip chell denk ik...
Ik aasde al een tijdje op deze telefoon en heb vandaag via GSMwijzer een abonnement bij Tele2 afgesloten: 20 euro per maand, 100 belminuten/sms'jes, 1 GB data, gratis telefoon (16 GB). Was goedkoper dan de telefoon los kopen. Ben benieuwd!
Tot die tijd hier maar eens meelezen voor de tips & tricks.
[ Voor 7% gewijzigd door renskerenske op 13-01-2014 19:45 ]
welk forum want ik wil hem nu ook wel eens hebbenVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:40:
[...]
Die kun je gwn downloaden. Linkje staat in de forum
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
nouja, Je betaald hem op afbetaling:renskerenske schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:45:
Ik aasde al een tijdje op deze telefoon en heb vandaag via GSMwijzer een abonnement bij Tele2 afgesloten: 20 euro per maand, 100 belminuten/sms'jes, 1 GB data, gratis telefoon (16 GB). Was goedkoper dan de telefoon los kopen. Ben benieuwd!Tot die tijd hier maar eens meelezen voor de tips & tricks.
Youfone: 250min+500mb=11,- p/m
9x24= 216,- betaal je dus voor je moto g 16gb
zal wel nog een 10tje afgaan voor aansluitkosten oid.
toch geen slechte deal hoor
Je hebt niet enkel verschillende versies, maar Android toestellen kunnen ook verschillen in System version.ravw schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:53:
[...]
welk forum want ik wil hem nu ook wel eens hebben
Een update uitvoeren met Tesco's en.GB versie zal niet lukken als je de EURetail.en.EU hebt.
Ikzelf heb ook de EURetail.en.EU (via Vandenborre) en heb nog geen update ontvangen. Moest iemand hem wel ontvangen, het zou fijn zijn moest je de update niet uitvoeren, maar eerst het updatebestand bewaren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2594590ravw schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:53:
[...]
welk forum want ik wil hem nu ook wel eens hebben
Hier staan al de OTA updates bij je telefooninformatie kun je kijken welk model je hebt, vermoedelijk zoals hierboven aangegeven het EURetail.en.EU model. Als je model er tussenzit, heb je geluk, dan kun je hem gelijk updaten via het zipbestand dat je op het geheugen van je telefoon downloadt, anders is het nog wachten geblazen.
Ondanks na 3 weken wachten mn moto g nu bijna komt van amazon, twijfel ik toch of ik niet de galaxy s3 moet nemen. Vooral dat de s3 wat dunner is en er gewoon een 32GB microsd in kan is wel een sterk voordeel. Ervaren jullie de dikte niet als irritant?
Nee, geeft juist het gevoel van stevigheid vind ik. S3 voelt zo cheapass aan....marteltor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:46:
Ondanks na 3 weken wachten mn moto g nu bijna komt van amazon, twijfel ik toch of ik niet de galaxy s3 moet nemen. Vooral dat de s3 wat dunner is en er gewoon een 32GB microsd in kan is wel een sterk voordeel. Ervaren jullie de dikte niet als irritant?
Geen enkel probleem door de bolling in de achterkant vind ik hem juist wel lekker en steving in de hand liggen.marteltor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:46:
Zo, hij is al verzonden! Dat is echt supersnel!
Ik wilde trouwens zo'n case van Ringke bestellen op amazon.de, maar ik krijg deze melding:
Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken.
Het is gewoon een Nederlands adres, waarom kan 'ie hem daar niet naartoe sturen?
Ik wilde trouwens zo'n case van Ringke bestellen op amazon.de, maar ik krijg deze melding:
Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken.
Het is gewoon een Nederlands adres, waarom kan 'ie hem daar niet naartoe sturen?
Ik zat bij Simyo, betaalde 13 euro voor 100 + 1gb.SonyEricsson schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:13:
[...]
nouja, Je betaald hem op afbetaling:
Youfone: 250min+500mb=11,- p/m
9x24= 216,- betaal je dus voor je moto g 16gb
zal wel nog een 10tje afgaan voor aansluitkosten oid.
toch geen slechte deal hoor
Betaal nu 7 euro meer voor hetzelfde en betaal voor de telefoon dus 168. Toch netjes vind ik, zeker aangezien dit de 16 GB is. Zo'n deal kom je zelden tegen.
Exclusief aansluitkosten inderdaad.
13 euro voor 100 + 1gig
. Ik zit ook bij Simyo en betaal 15 voor 100min/sms en 500mb. Is die van jou wel wat beter.
EDIT: verkeerd gelezen ik zit de jaarlijkse abbo's met de per maand opzegbare abbo's te vergelijken.

EDIT: verkeerd gelezen ik zit de jaarlijkse abbo's met de per maand opzegbare abbo's te vergelijken.
[ Voor 108% gewijzigd door Crescendo op 13-01-2014 22:08 ]
Mooie deal, ik heb hetzelfde aantal smsjes en belminuten en betaal 14 euro per maand voor 1 jaar. Dus dan zou je de telefoon voor slechts 12*6=72 euro hebbenrenskerenske schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:45:
Ik aasde al een tijdje op deze telefoon en heb vandaag via GSMwijzer een abonnement bij Tele2 afgesloten: 20 euro per maand, 100 belminuten/sms'jes, 1 GB data, gratis telefoon (16 GB). Was goedkoper dan de telefoon los kopen. Ben benieuwd!Tot die tijd hier maar eens meelezen voor de tips & tricks.
edit; tenzij je een 2 jarig abbo hebt natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door lennartbee op 13-01-2014 22:38 ]
Verwijderd
Heb mijn Motorola nu ongeveer een week en buiten de mediaserver bug ben ik er zeer tevreden van! Via greenify is het niet gelukt om dit op te lossen nog steeds 55%..
Nu heb ik echter nog een ander probleem sinds een dag of 2 trilt mijn gsm niet meer als ik berichten aankrijg. Ik heb gekeken bij berichtinstellingen en daar staat nog gewoon trillen aangevinkt. Met de volumeknop kan je dit ook regelen en ook daar staat hij op trillen en daarmee weet ik ook dat de trilfunctie nog volledig werkt. Iemand dat weet wat dit kan zijn of iemand dat hetzelfde probleem heeft?
Nu heb ik echter nog een ander probleem sinds een dag of 2 trilt mijn gsm niet meer als ik berichten aankrijg. Ik heb gekeken bij berichtinstellingen en daar staat nog gewoon trillen aangevinkt. Met de volumeknop kan je dit ook regelen en ook daar staat hij op trillen en daarmee weet ik ook dat de trilfunctie nog volledig werkt. Iemand dat weet wat dit kan zijn of iemand dat hetzelfde probleem heeft?
Iemand met een Moto G uit Engeland al een update naar 4.4 gehad?
Ik nog niet, system version bij mij is 14.71.8.falcon_umts.retail.en.gb. Anderen al wel?
Ik nog niet, system version bij mij is 14.71.8.falcon_umts.retail.en.gb. Anderen al wel?
Sinds de update naar 4.4 heel slechte batterijduur: (
Welke is dat precies?rgras schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:05:
[...]
Ik ben erg tevreden over de officiële flipcover.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Heb deze ook besteld maar de levering is vertraagd. Hopelijk komt ie deze week bij mij binnen
Moto G bevalt me trouwens heel goed. Heb gelukkig wel de 16GB versie genomen al zou met Kitkat de beschikbare ruimte behoorlijk toenemen. Iemand die dit al heeft gemerkt?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hoi mensen,
Ik ben ook van plan de Moto G 16Gb te kopen.
Wat is de beste plaats om hem te bestellen, want Nederland is nog al afzetterig met die prijzen.
Is amazon.de of amazon.co.uk een oplossing?
En krijg je een oplader bij amazon erbij?
Alvast bedankt voor het reageren
Ik ben ook van plan de Moto G 16Gb te kopen.
Wat is de beste plaats om hem te bestellen, want Nederland is nog al afzetterig met die prijzen.
Is amazon.de of amazon.co.uk een oplossing?
En krijg je een oplader bij amazon erbij?
Alvast bedankt voor het reageren
Je bent op de hoogte met het compass probleem door de magneet in de cover?Herman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:16:
[...]
[afbeelding]
Heb deze ook besteld maar de levering is vertraagd. Hopelijk komt ie deze week bij mij binnen
Moto G bevalt me trouwens heel goed. Heb gelukkig wel de 16GB versie genomen al zou met Kitkat de beschikbare ruimte behoorlijk toenemen. Iemand die dit al heeft gemerkt?
Yup, maar ik gebruik de kompasfunctie niet dus voor mij is dat niet zo'n groot probleem
Maar je hebt wel gelijk, het ziet er een beetje vreemd uit, zeker voor een officiële case.
[YouTube: http://youtu.be/E8bALCBNVN4]
Sowieso heb ik nog geen andere cases gezien waarbij het scherm aan/uit gaat bij openen/sluiten en dat is toch wel de belangrijkste reden waarom ik voor deze cover heb gekozen.
Maar je hebt wel gelijk, het ziet er een beetje vreemd uit, zeker voor een officiële case.
[YouTube: http://youtu.be/E8bALCBNVN4]
Sowieso heb ik nog geen andere cases gezien waarbij het scherm aan/uit gaat bij openen/sluiten en dat is toch wel de belangrijkste reden waarom ik voor deze cover heb gekozen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
*weg* dit voegt niets toe.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-01-2014 13:32 ]
Dat is heel bijzonder want tot nu toe zijn de gemelde ervaringen juist positief.crazyheinz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:54:
Sinds de update naar 4.4 heel slechte batterijduur: (
Wat zijn je grootverbruikers?
Ik heb dezelfde versie en heb nog geen OTA update. Kan ook op XDA geen zipbestand vinden met de Kitkat update voor deze versie.Kragoth schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:47:
*weg* was de waarschuwing hierboven niet duidelijk genoeg?
Gebruik aub ook de editknop ipv twee keer op rij te posten.
Gebruik aub ook de editknop ipv twee keer op rij te posten.
[ Voor 118% gewijzigd door RoD op 14-01-2014 13:33 ]
Verwijderd
Vorige maand een G besteld voor mijn vriendin, en vanochtend vield mijn oude tel 2 hoog op een stenen vloer, kapot. Naast dat die al wat kuren had, maar eens op zoek naar wat anders. En kwam eigenlijk tot de conclusie dat een high end niet -meer- voor mij is weggelegd. Wat doe ik er nou echt mee? Spelletjes speel ik niet meer, en eigenlijk alleen facbook, browsen, whatsapp en emailen. Dus voor mij ook maar een G 16gb besteld voor 200 incl verzenden (amazon.co.uk) Voor die 300-400 euro verschil met een top toestel kan ik ook een weekendje weg.
Google now zat heel wat batterij te vreten, ondertussen heb ik het uitgeschakeld want het zat op 60 procent. Nu is mijn scherm terug de grootverbruiker met 50 procent maar ik merk dat de telefoon sneller leegloopt ook in idle. Beetje jammer want ik was juist heel tevreden van de batterij, nu overweeg ik hem terug te sturen. Oja ik heb niets aanstaan ook.eekastar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Dat is heel bijzonder want tot nu toe zijn de gemelde ervaringen juist positief.
Wat zijn je grootverbruikers?
De mijne hangt as we speak aan de lader
Mooi, dat Motorola Migrate
Verwijderd
Ik heb ook kitkat en vind dat de batterij duur juist verbeterd is. Eerst haalde ik soms het einde van de dag niet eens, en nu doe ik er 1,5 dag mee.crazyheinz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:46:
[...]
Google now zat heel wat batterij te vreten, ondertussen heb ik het uitgeschakeld want het zat op 60 procent. Nu is mijn scherm terug de grootverbruiker met 50 procent maar ik merk dat de telefoon sneller leegloopt ook in idle. Beetje jammer want ik was juist heel tevreden van de batterij, nu overweeg ik hem terug te sturen. Oja ik heb niets aanstaan ook.
Een hard reset kan soelaas bieden, bij de meeste is de batterijduur verbeterd bij sommige juist niet, maar ik lees dat de oplossing een hard reset is zonder een backup te maken gewoon alles opnieuw instellen en grootverbruikers als Google Now, Skype en Snapchat vermijden of uitschakelen als je ze niet gebruikt.crazyheinz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:46:
[...]
Google now zat heel wat batterij te vreten, ondertussen heb ik het uitgeschakeld want het zat op 60 procent. Nu is mijn scherm terug de grootverbruiker met 50 procent maar ik merk dat de telefoon sneller leegloopt ook in idle. Beetje jammer want ik was juist heel tevreden van de batterij, nu overweeg ik hem terug te sturen. Oja ik heb niets aanstaan ook.
Multiple pc builds in progress
Ik krijg bij het installeren van bepaalde apps de melding dat zich een onbekende fout heeft voorgedaan met foutcode 960.
Wat ik al heb gedaan (cache en gegevens Google Play en Services) verwijderd. Beide apps zijn trouwens > 10 mb, zou het daarmee te maken hebben?
Wat ik al heb gedaan (cache en gegevens Google Play en Services) verwijderd. Beide apps zijn trouwens > 10 mb, zou het daarmee te maken hebben?
Zit nog op 4.3 en nog steeds geen update beschikbaar...
=
=
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Ik zit met een dilemma, wilde eigenlijk de nexus 5 verlengen voor 2 jaar, maar nu deze moto g voorbij is gekomen ben ik best wel geïnteresseerd erin geraakt.
Kom van een galaxy nexus af, dus veel zal ik niet upgraden qua specs als ik de moto g ga nemen...
Maar daarbij kan ik wel voordeliger een 1 jarig abo verlengen, dan weer 2 jaar lang aan de nexus 5... Die volgens mij toch niet je van het is.. Ik wacht liever op de nexus 6?
In het nexus 5 topic lees ik erg veel slechte ervaringen van verkeerde batches die teruggenomen worden etc.
Gelig scherm enzo... Het weerhoud me een beetje om dan 2 jaar eraan vast te zitten..
Dus zit er over na te denken om 1 jaar voordeliger de motor g te nemen...om volgend jaar weer een high end nexus (hoop ik) te nemen met bijvoorbeeld een ultra hd scherm, waar ze in 2014 wel mee komen op de smartphone markt...
De batterijduur ga ik iig dik op vooruit, het scherm denk ik niet... Heb nu een Super Amoled op mijn galaxy nexus, en die van de moto g is een gewone LCD?
Wat zijn de voor en nadelen?
Thanks for sharing
Kom van een galaxy nexus af, dus veel zal ik niet upgraden qua specs als ik de moto g ga nemen...
Maar daarbij kan ik wel voordeliger een 1 jarig abo verlengen, dan weer 2 jaar lang aan de nexus 5... Die volgens mij toch niet je van het is.. Ik wacht liever op de nexus 6?
In het nexus 5 topic lees ik erg veel slechte ervaringen van verkeerde batches die teruggenomen worden etc.
Gelig scherm enzo... Het weerhoud me een beetje om dan 2 jaar eraan vast te zitten..
Dus zit er over na te denken om 1 jaar voordeliger de motor g te nemen...om volgend jaar weer een high end nexus (hoop ik) te nemen met bijvoorbeeld een ultra hd scherm, waar ze in 2014 wel mee komen op de smartphone markt...
De batterijduur ga ik iig dik op vooruit, het scherm denk ik niet... Heb nu een Super Amoled op mijn galaxy nexus, en die van de moto g is een gewone LCD?
Wat zijn de voor en nadelen?
Thanks for sharing
[ Voor 20% gewijzigd door Vis op 14-01-2014 20:09 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ultra HD is ver boven het menselijk oog , zeker op smartphones, zonder side bij side te kijken voor 20 minuten zie je het verschil nog niet tussen een deftig 720p scherm vs een 1080p scherm , laat staan 1440p, nu geen smartphone kopen om daarop te wachten is pas weggesmeten tijd.
Als je de Nexus 5 niet ''het van het'' dan vind ik het vreemd dat je naar de Moto G kijkt maar bon.
Voor en nadelen zijn de bekende : Moto G heeft mindere specs , minder scherm en geen 4G en een nog slechtere camera dan de Nexus 5, voor de rest komt ie vlot door de dag en is voordeliger.
Nexus 5 heeft betere hardware , beter scherm , zal langer Android updates ontvangen ook na de Nexus 6 , betere camera ( hoewel nog niet top ) en kost het dubbele ( zonder abbo )
Voor een echt slecht Nexus 5 toestel ga je veel pech moeten hebben , dan moet je al een losse vibratie motor + geel scherm + losse knoppen in 1 toestel hebben , elk stukje technologie wat je koopt is een risico daarom is er RMA.
Uiteraard hoe simpeler het design hoe minder kans , een Nokia 3310 had ook geen problemen.
Als je de Nexus 5 niet ''het van het'' dan vind ik het vreemd dat je naar de Moto G kijkt maar bon.
Voor en nadelen zijn de bekende : Moto G heeft mindere specs , minder scherm en geen 4G en een nog slechtere camera dan de Nexus 5, voor de rest komt ie vlot door de dag en is voordeliger.
Nexus 5 heeft betere hardware , beter scherm , zal langer Android updates ontvangen ook na de Nexus 6 , betere camera ( hoewel nog niet top ) en kost het dubbele ( zonder abbo )
Voor een echt slecht Nexus 5 toestel ga je veel pech moeten hebben , dan moet je al een losse vibratie motor + geel scherm + losse knoppen in 1 toestel hebben , elk stukje technologie wat je koopt is een risico daarom is er RMA.
Uiteraard hoe simpeler het design hoe minder kans , een Nokia 3310 had ook geen problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 14-01-2014 20:26 ]
Moto G kan je je zeker geen bult aam vallen vindt hem mooi, handzamer, en snel zat (kom van samsung ativ S) en ben er zeer tevreden mee.
of als je wat groter en amoled wil de Moto x lijkt er ook aan te komen
Maar die is tegen de adviesprijs ook niet erg aantrekkelijk.GCT-Zen schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:41:
Moto G kan je je zeker geen bult aam vallen vindt hem mooi, handzamer, en snel zat (kom van samsung ativ S) en ben er zeer tevreden mee.
Verwijderd
De verkoper waar je het artikel wilt bestellen (een externe verkoper, geen Amazon) wil het artikel niet naar het buitenland (of in ieder geval Nederland) versturen. Oplossing: verkoper vinden die de verzending door Amazon laat afhandelen (bijvoorbeeld te herkennen doordat ze 'prime' aanbieden), of een andere verkoper (eventueel op eBay) die wel naar Nederland versturen wil.renskerenske schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:29:
Kragoth schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:47:
Die is er gewoon nog niet. Je kunt natuurlijk wel één van de custom firmwares die op XDA staan proberen, de CM11 schijnt al prima bruikbaar te zijn, van het weekend maar even proberen.Bartjuh1981 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Ik heb dezelfde versie en heb nog geen OTA update. Kan ook op XDA geen zipbestand vinden met de Kitkat update voor deze versie.
De betere batterijduur, dat is de grote Voordeel van Moto G tegenover Nexus 5.Katmi schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:25:
Ultra HD is ver boven het menselijk oog , zeker op smartphones, zonder side bij side te kijken voor 20 minuten zie je het verschil nog niet tussen een deftig 720p scherm vs een 1080p scherm , laat staan 1440p, nu geen smartphone kopen om daarop te wachten is pas weggesmeten tijd.
Kom er net achter ja .... 430,-guapper schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Maar die is tegen de adviesprijs ook niet erg aantrekkelijk.
Maar blijven in mijn ogen wel 2 toppers (toegegeven ben wel een Moto fan)
voor mij is niet alleen specs,...
audio en voice cotrol lijkt mij heel goed
Yeeaaahh
sry voot 2 reply`s achter elkaar was mijn Enthousiasme
[ Voor 122% gewijzigd door GCT-Zen op 14-01-2014 22:40 ]
OTA update naar Kitkat zojuist binnen gekomen op telefoon van vriendin.
*update*
Betreft ook de UK versie.
*update*
Betreft ook de UK versie.
[ Voor 22% gewijzigd door DeTjuk op 14-01-2014 23:18 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
En ik heb hem nu ook binnen. Uk versie
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
ik heb de Euretail versie (gekocht bij mediamarkt) update, probeerde hem met adb uit mn cache folder te krijgen maar lukte niet echt. Is ook nog niet geroot dus helaas..
[ Voor 7% gewijzigd door lennartbee op 14-01-2014 23:34 ]
en ik maar smashen op die check update knop en hij komt maar nietFreakie1NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:12:
En ik heb hem nu ook binnen. Uk versie
Iseci
Heb hem nu ook binnen! Heb de telefoon nog geen 3 dagen en nu al een update naar 4.4! Nice.
!$!@#$ ik al vanaf begin december....i hate youEdwardK123 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:51:
Heb hem nu ook binnen! Heb de telefoon nog geen 3 dagen en nu al een update naar 4.4! Nice.
Iseci
Heb hem hier nu ook al een uurtje draaien, is lekker soepel heb ART aangezet even kijken hoe dat werkt in verhouding met Dalvik, apps nemen wel meer geheugen in beslag van 2.31gb op 4.3/Dalvik > 1.23gb op 4.4.2/ART.
Multiple pc builds in progress
4.4.2 binnengekregen in Singapore op een UK versie!
Als je ART aanzet, en je wil via Whatsapp een foto sturen zul je zien dat dit niet werkt....
Op dalvik nergens last van
Op dalvik nergens last van
Idem hier, vanochtend de Kit Kat 4.4.2 versie voor zowel mijn UK versie als de NL versie van mijn vrouw gedownload. Goede indruk!
Gister nacht mijn moto g even aan uit uitgezet en tadaa... daar was de update.
Maar wat een slechte batterijduur ineens zeg, hebben meer mensen hier last van ?
Maar wat een slechte batterijduur ineens zeg, hebben meer mensen hier last van ?
Heb nu ook de update naar 4.4 binnen (UK versie), maar nu zegt Vodafone mijn telefoon niet meer te herkennen en niet de juiste instellingen op te kunnen sturen voor internet en mms. Ik weet niet wat dat in houdt voor de praktijk, maar ik zal zien.
Hier nog geen update naar 4.4, maar weet iemand of die update er voor zorgt dat knoppen op wired headsets wel werken/gededecteerd worden?
Ik heb een handsfree koptelefoon met 1 knop, speaker en microfoon. Alleen de knop werkt niet. Dus ik kan niet play/pauze doen in muziek spelers of opnemen/ophangen als er gebeld word (in de auto b.v.).
Ik heb een handsfree koptelefoon met 1 knop, speaker en microfoon. Alleen de knop werkt niet. Dus ik kan niet play/pauze doen in muziek spelers of opnemen/ophangen als er gebeld word (in de auto b.v.).
Vanochtend ook hier de update beschikbaar.
Telefoon van de lader gehaald, update gedownload via wifi en geinstalleerd.
Daarna stond de accu op 60%?
Zou de accu opnieuw gecalibreerd moeten worden?
Telefoon van de lader gehaald, update gedownload via wifi en geinstalleerd.
Daarna stond de accu op 60%?
Zou de accu opnieuw gecalibreerd moeten worden?
Ook hier zojuist de update geïnstalleerd (UK versie). Accu stond voor het installeren op ~60%, en na het installeren op ~25%. Even aankijken hoe het gaat met accuverbruik de komende dagen
Hier ook de update en de accu ging van 60 naar 25 in 10 minuten 
Verschillen met 4.3 zijn klein, voor zover ik kan zien.
Tevens de case van Ringke besteld op amazon.co.uk, die verzond gewoon naar nederland.
Verschillen met 4.3 zijn klein, voor zover ik kan zien.
Tevens de case van Ringke besteld op amazon.co.uk, die verzond gewoon naar nederland.
Hier ook het bericht van de update gehad. Eens kijken of het WiFi van de zaak genoeg bereik heeft in deze uithoek van het gebouw 
UK telefoon btw
UK telefoon btw
XBL: DonFrans
Toestel via belsimpel gekocht. Krijg nu update binnen. Mogelijk uit Duitsland afkomstige toestel. Voor mensen die het nog niet binnen hebben.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Moto-G upgrade naar Kit-Kat 4 uitgevoerd, Push email met exchange geeft nu synchronisatie fouten.
Eerst wilde hij helemaal niets doen, maar door server instellingen nogmaals te controleren pushed hij nu wel alle email.
Helaas alleen wel gevolgt door een "Internal Error" die klik je weg, en dan werkt het wel.
Voor zakelijk gebruik nu ene beetje spijt van de vroege update naar KitKat, had verwacht dat de pushmail problemen opgelost zouden zijn na de problemen om de nexus, maar helaas.
Eerst wilde hij helemaal niets doen, maar door server instellingen nogmaals te controleren pushed hij nu wel alle email.
Helaas alleen wel gevolgt door een "Internal Error" die klik je weg, en dan werkt het wel.
Voor zakelijk gebruik nu ene beetje spijt van de vroege update naar KitKat, had verwacht dat de pushmail problemen opgelost zouden zijn na de problemen om de nexus, maar helaas.
Zojuist ook update ontvangen, merk dat mijn mobiel nog net iets soepeler loopt. Fijn dat de update nu beschikbaar is in Nederland.
l3art schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:25:
[modbreak]Ok, de update is er, dat is nu wel bekend, dus berichten met: update melding gehad, nu installeren, etc. hoeven niet meer. Graag wat meer inhoudelijke berichten en discussies.
Verder kan er ook wel een accessoires topic aangemaakt gaan worden, wie neemt dat op zich?[/modbreak]
Updates heb je gehad , komen eraan of die is bezig. So what ? Big deal.
Misschien anders een topic starten hierover ?
En anders .....hou het bij ervaringen, impressies, wat kom je tegen, wie kan wie ergens bij helpen.
Gewoon .....datgene waar dit topic voor bedoeld is .
Alstublieft.
Dus hoe zijn de ervaringen met navigeren ?
Veelvuldig probleem met switch tussen wifi en 3G ?
Bellen en ondertussen agenda bijwerken ?
Indien scherm erg blauwe zweem.....terug sturen ?
Ik heb hier geen problemen met Exchange 2010 sp2. Controleer de logboeken van Exchange op Active Sync fouten.
itxs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:28:
Moto-G upgrade naar Kit-Kat 4 uitgevoerd, Push email met exchange geeft nu synchronisatie fouten.
Is groot zakelijk bedrijfs email omgeving, ik denk dat android sneller kit kat patch heeft uitgebracht dan dat ik inzicht krijg in de logging van onze email servers :-) Prive op exchange server heb ik dat gelijk,dat inzichtivocare schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:56:
Ik heb hier geen problemen met Exchange 2010 sp2. Controleer de logboeken van Exchange op Active Sync fouten.
[...]
OK,
volgens mij is het wel te overzien. Maar ja ge kiest er zelf voor.
volgens mij is het wel te overzien. Maar ja ge kiest er zelf voor.
itxs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:58:
[...]
Is groot zakelijk bedrijfs email omgeving, ik denk dat android sneller kit kat patch heeft uitgebracht dan dat ik inzicht krijg in de logging van onze email servers :-) Prive op exchange server heb ik dat gelijk,dat inzicht
De EU versie hier.
Moet zeggen dat de witte iconen in de notificatiebalk er beter uitzien dan de blauw. Het is net wat strakker. Dit na de update. De R van Roaming is ook verdwenen.
Dat geldt ook voor het bel en contactenscherm.
Moet zeggen dat de witte iconen in de notificatiebalk er beter uitzien dan de blauw. Het is net wat strakker. Dit na de update. De R van Roaming is ook verdwenen.
Dat geldt ook voor het bel en contactenscherm.
[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 15-01-2014 10:19 ]
Kan iemand de developer opties vinden in het instellingen menu?
Ik ben benieuwd naar ART, maar kan het nergens instellen.. Heeft Motorola dat afgeschermd?
Ik ben benieuwd naar ART, maar kan het nergens instellen.. Heeft Motorola dat afgeschermd?
System settings --> about phone --> heel vaak kliken op build number. Krijg je hem vanzelf. (ik krijg hem alleen niet meer wegQuarK schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
Normaal staat het er gewoon.QuarK schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
Ga anders naar Telefoon info--> helemaal onderaan naar build-nummer --> en dan blijf tikken daarop totdat die aangeeft je bent ontwikkelaar.
Dan even terug en staat die nu wel daar.
Hahaha, thanks! Dat werkte!H.Boss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Normaal staat het er gewoon.
Ga anders naar Telefoon info--> helemaal onderaan naar build-nummer --> en dan blijf tikken daarop totdat die aangeeft je bent ontwikkelaar.
Dan even terug en staat die nu wel daar.
Hebben jullie ART al geprobeerd?
Je had een R als je niet aan het roamen was?H.Boss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:17:De R van Roaming is ook verdwenen.
Want Belg zijnde en in NL te zijn (studies) staat er natuurlijk wel een 'R', zoals verwacht natuurlijk.
http://www.android.com/versions/kit-kat-4-4/Maar wat is nu eigenlijk het grote verschil met 4.3?
Op zich weinig van te merken. Enkel vraagt het wat meer schijfruimte en wat minder RAM in het algemeen. Verder weinig van te merken welke runtime je gebruikt - in mijn ervaring.Hebben jullie ART al geprobeerd?
Ja ik had een R, omdat Roaming aan moest staan. Bij Tele2 moet dat aanstaan anders werkt data niet.GigaPixels schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Je had een R als je niet aan het roamen was?
Want Belg zijnde en in NL te zijn (studies) staat er natuurlijk wel een 'R', zoals verwacht natuurlijk.
[...]
http://www.android.com/versions/kit-kat-4-4/
[...]
Op zich weinig van te merken. Enkel vraagt het wat meer schijfruimte en wat minder RAM in het algemeen. Verder weinig van te merken welke runtime je gebruikt - in mijn ervaring.
Mijn R van roaming is bij Tele2 nu ook verdwenen.
Voor data moest ik dat vinkje aanzetten.
De vraag is nu: toont de R wel als ik in het buitenland ben?
Voor data moest ik dat vinkje aanzetten.
De vraag is nu: toont de R wel als ik in het buitenland ben?
Vannacht de OTA binnen gekregen.
Heb systeemversie GB
Jammer dat motorola niks aan de providernaam heeft gedaan, wel trekt de mediaserver mijn batterjj niet meer leeg.
Heb systeemversie GB
Jammer dat motorola niks aan de providernaam heeft gedaan, wel trekt de mediaserver mijn batterjj niet meer leeg.
Weet iemand hoe ik in de recovery mode kom van de Moto G? Ik kies dan voor Vol Down + Power button. Dan krijg ik dat menu, kies ik met volume down voor recovery en dan selecteren met Vol Up. Maar dan komt die in een scherm waar dat android teken staat met een bordje met uitroepteken.
Ik wil graag even de cache leegmaken en eventueel data swipen i.v.m. update naar 4.4.2.
Ik wil graag even de cache leegmaken en eventueel data swipen i.v.m. update naar 4.4.2.
Verwijderd
Nu staan er bij het toetsenbord veel emoticons, echter wanneer ik deze toevoeg aan mijn bericht staan ze klaar om te verzenden maar wanneer ik dan verzend staat het bericht daar zonder emoticon..Nog iemand dit probleem?
Ik vind het jammer dat zo onduidelijk is of de telefoon aan het laden is en zo ja, hoe ver 'ie dan is. Als 'ie uitstaat, kan ik helemaal nergens op drukken om te zien hoe ver 'ie is met laden. Is dat op een of andere manier te fixen?
Volgens de Motorola-site:
"When your device is turned on and you are charging, the battery icon in the top notification bar will show the charging indicator Image, which looks like a lightning bolt inside the battery.
When your device is turned off, the charging indicator will be in the middle of the screen looks like the outline of a battery. You may need to briefly press the power button to activate the screen."
Dat laatste zie ik dus niet en als ik op de power button druk, gaat 'ie weer aan.
Volgens de Motorola-site:
"When your device is turned on and you are charging, the battery icon in the top notification bar will show the charging indicator Image, which looks like a lightning bolt inside the battery.
When your device is turned off, the charging indicator will be in the middle of the screen looks like the outline of a battery. You may need to briefly press the power button to activate the screen."
Dat laatste zie ik dus niet en als ik op de power button druk, gaat 'ie weer aan.
[ Voor 52% gewijzigd door renskerenske op 15-01-2014 13:01 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.