Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 19:40
Moet ook niet tot 200% gaan inzoemen ;)
Voor gewone snelle shots is het naar mening helemaal niet verkeerd.

Errrrr maar was kijkt her slechter op een PC. Kijk via tablet /mobieltje

[ Voor 25% gewijzigd door LunaTempesta op 10-01-2014 13:10 ]

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:01
LunaTempesta schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:08:
Moet ook niet tot 200% gaan inzoemen ;)
Voor gewone snelle shots is het naar mening helemaal niet verkeerd.
Helemaal mee eens.
Zeker bij een toestel als dit is het meegenomen dat je er een foto mee kunt schieten, meer mag je er niet van verwachten.

Verwijderd

Ik heb ook een gevoel dat het met de camera software te maken heeft. Ben daar niet erg tevreden mee vind scherpstellen lastig en dat hij meerdere foto's maakt bij inhouden vind ik ook storend

• guapper
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:16:
[...] en dat hij meerdere foto's maakt bij inhouden vind ik ook storend
Kun je de burst-modus niet uitschakelen?

Verwijderd

guapper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Kun je de burst-modus niet uitschakelen?
Niet dat ik weet de instellingen zijn zeer beperkt en staat niks aangevinkt

Ik heb net even pro capture gratis gedownload en dan kan je max 3.2 mp gebruiken maar vind de foto's
al meteen er beter uitzien de full feature versie kost 3,55 dus zeker overwegen waard voor mij in ieder geval

• guapper
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:23:
[...]

Niet dat ik weet de instellingen zijn zeer beperkt en staat niks aangevinkt

Ik heb net even pro capture gratis gedownload en dan kan je max 3.2 mp gebruiken maar vind de foto's
al meteen er beter uitzien de full feature versie kost 3,55 dus zeker overwegen waard voor mij in ieder geval
Zoek anders die nieuwe Nexus camera eens op en probeer die eens. Als de foto's beter worden door andere software is het misschien nog wel een goede tip voor de frontpage.

[ Voor 19% gewijzigd door guapper op 10-01-2014 13:30 ]

Verwijderd

guapper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Zoek anders die nieuwe Nexus camera eens op en probeer die eens. Als de foto's beter worden door andere software is het misschien nog wel een goede tip voor de frontpage.
Ok ik heb hier 3 foto's van hetzelfde gemaakt

Eerste foto is van de motorola standaard
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zpY5cX1.jpg

Tweede foto van procapture
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qYhiY0X.jpg

laatste foto is van de nexus software
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l1IPsfA.jpg

EDIT: de nexus foto is geen 16:9 foto dus is wat minder ver ingezoomed

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 13:54 ]

Verwijderd

Vind persoonlijk zelf dat de motorola foto het slechtste is als je naar die garage deur kijkt zie je er allemaal witte vlekken op

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
gebruik zelf Focal
Google Play: Focal (Beta)
vind het echt een goede snelle camera app

• guapper
Daar zijn al veel verschillen waarneembaar.

Grootste euvel blijft natuurlijk de camera(driver) zelf: detail en contrast wat niet in de originele data zit, kan er door een camera app ook niet benut worden.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:57
Heb mijn Moto 16GB zojuist binnen gekregen en ben er erg blij mee! Geen haperingen/storingen met WiFi of belsignaal, dus goed denk ik. Super mooi scherm ook!

MediaServer gebruikt bij mij nu 9% van de accu. Is dit een normaal gebruik?

• guapper
alleen als je media als muziek/film/foto gebruikt en/of kijkt

• EdwardK123
guapper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:27:
alleen als je media als muziek/film/foto gebruikt en/of kijkt
Galerij en Camera horen daar dus ook bij. Maar hoe kan ik voorkomen dat het uit de klauwen loopt?

• guapper
Dit forum blijven lezen, en je niet zo druk maken om een paar procenten batterijverbruik door een service.
;)

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Heb inmiddels n Motorola flipcover (wit) er aanhangen en vind t n hele vooruitgang. Houdt lekker vast door de ruwe textuur, toestel gaat automaties aan/uit bij openen/sluiten dankzij de magnetische flip. De backcover voelt (nog) steviger aan als t origineel.
Geen verschil in ontvangst Wifi en 2G/3G, voor zover ik tot nu toe heb kunnen waarnemen.

Eén bijzonderheidje: in de backcover zit n metalen plaatje v ong 10mm2. Zit niet in de standaard cover, zie in het toestel geen aanwijzing waarvoor t zou kunnen dienen en het is géén diefstal beveiliging, kan niet zonder geweld verwijderd worden.

Iemand enig idee waarvoor dit dient?

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-11 10:09
guapper schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:49:
Dit forum blijven lezen, en je niet zo druk maken om een paar procenten batterijverbruik door een service.
;)
precies gewoon genieten... mediaserver problemen zijn pas bij >~60%

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:53
Hmm, ik wilde mijn bootloader van mijn moto g unlocken via de motorola site, alles ging zoals het hoort en het eindigde met de mededeling dat ik de unlockcode op de mail kreeg (mailadres is dezelfde gmail als waarmee je je telefoon aanmeldt). Maar de mail komt dus niet... Hebben meer mensen last van zag ik, ook niet in de spam folder...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• bird-of-prey
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-07 11:43
eekastar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:20:

Eén bijzonderheidje: in de backcover zit n metalen plaatje v ong 10mm2. Zit niet in de standaard cover, zie in het toestel geen aanwijzing waarvoor t zou kunnen dienen en het is géén diefstal beveiliging, kan niet zonder geweld verwijderd worden.

Is denk ik de magneet om de front flip op zijn plek te houden (of wanneer de magneet in de front flip zit het metalen plaatje waarop de magneet hecht)

[ Voor 10% gewijzigd door bird-of-prey op 10-01-2014 17:42 ]

• Turtlesnif
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-11 06:46
Heb inmiddels n Motorola flipcover (wit) er aanhangen en vind t n hele vooruitgang. Houdt lekker vast door de ruwe textuur, toestel gaat automaties aan/uit bij openen/sluiten dankzij de magnetische flip. De backcover voelt (nog) steviger aan als t origineel.
Geen verschil in ontvangst Wifi en 2G/3G, voor zover ik tot nu toe heb kunnen waarnemen.

Heb je misschien een link ? Wil wel eens zien welke cover dit is .

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
vandermark schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:57:
Hmm, ik wilde mijn bootloader van mijn moto g unlocken via de motorola site, alles ging zoals het hoort en het eindigde met de mededeling dat ik de unlockcode op de mail kreeg (mailadres is dezelfde gmail als waarmee je je telefoon aanmeldt). Maar de mail komt dus niet... Hebben meer mensen last van zag ik, ook niet in de spam folder...
Gisteravond werkte dat prima.

Als er een nieuwe softwareversie uit komt, moet ik dan opnieuw rooten?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Dat zorgt, in combinatie met een magneetje in de cover, dat je telefoonscherm automatisch aan gaat op het moment dat je de cover opent.

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Ok ik heb hier 3 foto's van hetzelfde gemaakt

Eerste foto is van de motorola standaard
[afbeelding]

Tweede foto van procapture
[afbeelding]

laatste foto is van de nexus software
[afbeelding]

EDIT: de nexus foto is geen 16:9 foto dus is wat minder ver ingezoomed
Verbluffend hoe goed de alternatieven zijn gezien dat ze dezelfde zeer matige camera gebruiken. Werk aan de winkel voor Motorola!

• eekastar
[b]
Heb je misschien een link ? Wil wel eens zien welke cover dit is .
Even googelen op "Motorola Moto G Flip Cover Wit". Het is de Flipcover van Motorola zelf. Prijs variëert van 23-25 euro

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik heb een Tele2 abo (met data). In mijn Moto G toont deze de 4 balkjes met een R erin, wat neem ik aan voor roaming data staat. Het vinkje voor dataroaming staat echter uit.
Op mijn oude Desire S toonde deze R niet. Ik zit echt op het Tele2 netwerk.

Enig idee wat er mis is?

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 17:30
pven schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Gisteravond werkte dat prima.

Als er een nieuwe softwareversie uit komt, moet ik dan opnieuw rooten?
Als je dat doet via de motorola site weten ze wel meteen welk toestel je hebt gedaan, is het niet veiliger om zelf te rooten zodat je altijd terug kunt naar de originele staat voor garantie?

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Voor mensen die de cover hebben, adviseren jullie hem? Ik heb de standaard case in me handen gehad en deze vond ik wat goedkoop ogen. Aangezien de flipcase een tikje duurder is neem ik aan dat de bouwkwaliteit beter is?:)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
lennartbee schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:36:
[...]

Als je dat doet via de motorola site weten ze wel meteen welk toestel je hebt gedaan, is het niet veiliger om zelf te rooten zodat je altijd terug kunt naar de originele staat voor garantie?
Die strijd wel ik best met ze aan gaan: nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 17:30
Ja maar ach we weten hoe dat gaat, het zal wel een hele rompslomp worden om je toestel gerepareerd te krijgen waardoor het eigenlijk de moeite niet meer waard is.

• eekastar
bloodlynx schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:43:
Voor mensen die de cover hebben, adviseren jullie hem? Ik heb de standaard case in me handen gehad en deze vond ik wat goedkoop ogen. Aangezien de flipcase een tikje duurder is neem ik aan dat de bouwkwaliteit beter is?:)
Weet niet wat je precies bedoelt met "standaard case" maar ik vind mn Moto er lekker sjiek uitzien met zo'n witte flip cover.
Prettige bijkomstigheid (...) is ook dat deze cover de knoppen niet bedekt. Met de TPU cover had ik daar problemen mee bij de bediening: de respons was wat vaag met name vd volume toetsen. Waarschijnlijk veroorzaakt door de speling op die knoppen. Vind t materiaal vd flip cover eerder robuust en zeker niet goedkoop in feel&looks.
Doordat de flip n magneetsluiting heeft ligt ie "los" op t scherm en kan wat heen en weer verschuiven (binnenkant is zacht en zo poets je wrs t scherm ook nog).
Daar moest ik wel even aan wennen

[ Voor 11% gewijzigd door eekastar op 10-01-2014 21:09 ]

• bloodlynx
eekastar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:03:
[...]

Weet niet wat je precies bedoelt met "standaard case" maar ik vind mn Moto er lekker sjiek uitzien met zo'n witte flip cover.
Prettige bijkomstigheid (...) is ook dat deze cover de knoppen niet bedekt. Met de TPU cover had ik daar problemen mee bij de bediening: de respons was wat vaag met name vd volume toetsen. Waarschijnlijk veroorzaakt door de speling op die knoppen. Vind t materiaal vd flip cover eerder robuust en zeker niet goedkoop in feel&looks.
Doordat de flip n magneetsluiting heeft ligt ie "los" op t scherm en kan wat heen en weer verschuiven (binnenkant is zacht en zo poets je wrs t scherm ook nog).
Daar moest ik wel even aan wennen
Ik bedoelde eigenlijk de goedkoopste officiele case.
Ik vroeg me af of het wit besmettelijk is? Ik zit heel erg te twijfelen tussen de witte en de zwarte en ik heb het liefst niet dat letterlijk alles er op te zien is :) .
Klopt het ook dat als je de cover van het scherm af haalt dat het scherm automatisch aangaat?

• eekastar
bloodlynx schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:29:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de goedkoopste officiele case.
Ik vroeg me af of het wit besmettelijk is? Ik zit heel erg te twijfelen tussen de witte en de zwarte en ik heb het liefst niet dat letterlijk alles er op te zien is :) .
Klopt het ook dat als je de cover van het scherm af haalt dat het scherm automatisch aangaat?
Ja, scherm gaat met openen en sluiten vd flip aan en uit.
Mijn indruk is dat t materiaal niet echt snel vuil wordt (heb m pas 2 dagen) maar mocht dat wel zo zijn dan is het heel goed schoon te maken, zoals gezegd, het is robuust spul.

Majah... helemaal zwart (= óók besmettelijk!) heeft natuurlijk óók wel wat.... >:)

• bloodlynx
eekastar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:34:
[...]

Ja, scherm gaat met openen en sluiten vd flip aan en uit.
Mijn indruk is dat t materiaal niet echt snel vuil wordt (heb m pas 2 dagen) maar mocht dat wel zo zijn dan is het heel goed schoon te maken, zoals gezegd, het is robuust spul.

Majah... helemaal zwart heeft natuurlijk óók wel wat.... >:)
Net toch maar de zwarte besteld op bol.com , de witte was helaas al niet opeens meer goed leverbaar en 10 euro duurder het gaat hard :'( .

• eekastar
bloodlynx schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Net toch maar de zwarte besteld op bol.com , de witte was helaas al niet opeens meer goed leverbaar en 10 euro duurder het gaat hard :'( .
Hier hebben ze nog wel de witte.....

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik lees een beetje tegenstrijdige dingen:
Werkt Assist nou goed of niet? En voornamelijk: is het batterijgebruik niet extreem?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:47

Esumontere

Floep, banaan.

QuarK schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:03:
Ik lees een beetje tegenstrijdige dingen:
Werkt Assist nou goed of niet? En voornamelijk: is het batterijgebruik niet extreem?
Assist werkt wel aardig. Ik was gewend aan de Sony Smart Connect, waarin je bijvoorbeeld kon instellen dat als je de lader aansluit, binnen bepaalde uren, hij de stil-stand aanzette. In Assist kan dat ongeveer ook, maar kan je het enkel van de tijd afhankelijk maken. Ik mis het lader-gedeelte wel, want als ik bijvoorbeeld ga stappen wil ik niet dat 't ding op stil gaat. Hopelijk komt dat wel in een update.

Ik heb geen significant batterij-verbruik van Assist gezien en ik gebruik het sinds ik m'n Moto G heb (2 weken).

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:57

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb de zwarte flipcover direct besteld via bol.com. Fijn dat ze die weer hebben.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 14:08
Ook al een tijdje in Het bezit van een Moto G :) Ben over het algemeen zeer tevreden. Alleen de camera valt echt vies tegen. Met mijn oude Galaxy S II kon ik schitterende foto's maken. Met de Moto G ben ik qua camera zeker een stap achteruit gegaan.
Voor de mensen die nog een bumper zoeken: http://www.ebay.nl/itm/29..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ik heb hier de grijze en zwarte besteld voor 6-7 euro :) daarnaast krijg je er een screenprotector bij en een soort van stylus (die ik overigens niet gebruik)

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 20:56
QuarK schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:54:
Ik heb een Tele2 abo (met data). In mijn Moto G toont deze de 4 balkjes met een R erin, wat neem ik aan voor roaming data staat. Het vinkje voor dataroaming staat echter uit.
Op mijn oude Desire S toonde deze R niet. Ik zit echt op het Tele2 netwerk.

Enig idee wat er mis is?
Klopt. De software kent geen national data roaming (jou Desire S dus waarschijnlijk wel, Cyanogenmod heeft dit ook), daarom blijft die R erin staan. Betekent dus wel dat wanneer je naar het buitenland gaat, je moet opletten niet automatisch verbinding te maken, want dan gebruik je gelijk internet in het buitenland.

Voor mensen met een Moto G van Amazon.fr (dus de Franse versie (zie ook je system version in About this phone in Settings, die eindigt op FR)): op XDA is de update te downloaden naar 4.2.2., naam veranderen zoals erbij staat en gewoon op je SDkaart knallen met USB kabel. Vervolgens zoeken naar update en hoppa, je kunt overstappen op KitKat (deze methode werkt mits je geen root of unlocked bootloader hebt).
Ook voor de Duitse versie staat ie erbij!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2594590

[ Voor 12% gewijzigd door Leauwie op 11-01-2014 01:03 ]

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:17
H.Boss schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:03:
Ik heb de zwarte flipcover direct besteld via bol.com. Fijn dat ze die weer hebben.
Misschien kijk ik verkeerd maar is de levertijd bij bol.com niet 5 weken?

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

ALPACINO schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:29:
[...]

Misschien kijk ik verkeerd maar is de levertijd bij bol.com niet 5 weken?
http://www.bol.com/nl/p/m...r-zwart/9200000022229125/

Maar mijne hebben ze geannulleerd om een verzonnen reden. Wat blijkt? Was een fout? Nu is die 34,95

________________________________________Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Motorola Moto G Flip Cover - Zwart -
Motorola 1 € 24,99 € 24,99 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.

Totaalbedrag € 24,99

[ Voor 45% gewijzigd door H.Boss op 11-01-2014 10:42 ]

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 13:34

Padvinder

doet z'n best

Een webwinkel mag niet zomaar een bestelling annuleren. Jullie hebben een koopovereenkomst, dus als je je poot stijf houdt, zullen ze m voor die prijs moeten leveren. Ze zijn ook aangesloten bij Thuiswinkel. Hoewel dat een belachelijke organisatie is (ik vergelijk ze altijd met Brein), kan je ze daar wel even op wijzen...

• Digital_Fallout
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-03-2024
Weet iemand hoe ik mijn moto g met mijn pc laat communiceren? hij verschijnt niet als removable disk zelf niet met motorola device manager.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Digital_Fallout schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:56:
Weet iemand hoe ik mijn moto g met mijn pc laat communiceren? hij verschijnt niet als removable disk zelf niet met motorola device manager.
Heb je je scherm ontgrendeld en op MTP ingesteld (ipv alleen opladen)?

• Digital_Fallout
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-03-2024
H92! schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:15:
[...]

Heb je je scherm ontgrendeld en op MTP ingesteld (ipv alleen opladen)?
Sorry ik ben echt een beginner, waar kan ik MTP vinden ? is dit hetzelfde als usb tethering ? want die heb ik wel aanstaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Digital_Fallout op 11-01-2014 11:33 ]

• ALPACINO
H.Boss schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:38:
[...]

Maar mijne hebben ze geannulleerd om een verzonnen reden. Wat blijkt? Was een fout? Nu is die 34,95
Ok, bedankt. 35 euro vind ik wel aan de hoge kant. Ik denk dat ik op de namaak versie ga wachten.

Trouwens op Xda zijn er meldingen dat door de officiële flip cover het kompas niet meer goed functioneert. Blijkbaar zit er een te sterke magneet in.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
[...]

Totaalbedrag € 24,99
Heb de mijne gisteravond besteld voor €24.99,-, gekozen voor betalen middels acceptgiro. Ben benieuwd wat voor bedrag daar op komt te staan. Het mailtje van bol geeft in ieder geval gewoon de €24.99,- aan die de cover gisteravond nog kostte.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ter info:

De mediamarkt in assen heeft nog 13 flip covers liggen in alle kleuren voor 24.95. Net de blauwe gescoord :)

Mocht je in de buurt wonen en je wilt niet de witte of de zwarte dan weet je waar je heen moet!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Padvinder schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:54:
Een webwinkel mag niet zomaar een bestelling annuleren. Jullie hebben een koopovereenkomst, dus als je je poot stijf houdt, zullen ze m voor die prijs moeten leveren. Ze zijn ook aangesloten bij Thuiswinkel. Hoewel dat een belachelijke organisatie is (ik vergelijk ze altijd met Brein), kan je ze daar wel even op wijzen...
Heb ze gebeld. En krijg een cadeaubon bij mijn bol.com account van 10,- en kan hem opnieuw bestellen.

Dus wel coulant van Bol.com.

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:37
Weet iemand toevallig hoe ik een uitgaande call kan cancellen zonder dat ik de telefoon daarvoor uit moet zetten?

Als ik iemand bel bijvoorbeeld en ik klik het bel menu weg door bijv. de browser te openen, dan heb ik nergens meer de mogelijkheid om hem te laten stoppen met bellen, ook niet als je terugkeert naar het bel menu. Aardig irritant want dan blijft hij eindeloos bellen terwijl je dat niet wilt.

Enige mogelijkheid die ik zag was om de telefoon hard uit te zetten, dat moet toch anders kunnen?

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• bloodlynx
[...]

Totaalbedrag € 24,99
Dat is erg vreemd bij mij is hij gewoon wel verzonden :/. Misschien dat ze er net geen meer op voorraad hadden? Wel raar dat ze de betaling nog wel accepteren. 8)7

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

InfinityG35 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:37:
Weet iemand toevallig hoe ik een uitgaande call kan cancellen zonder dat ik de telefoon daarvoor uit moet zetten?

Als ik iemand bel bijvoorbeeld en ik klik het bel menu weg door bijv. de browser te openen, dan heb ik nergens meer de mogelijkheid om hem te laten stoppen met bellen, ook niet als je terugkeert naar het bel menu. Aardig irritant want dan blijft hij eindeloos bellen terwijl je dat niet wilt.

Enige mogelijkheid die ik zag was om de telefoon hard uit te zetten, dat moet toch anders kunnen?
Jawel. Ik heb het net getest. Even gebeld en dan naar de browser. Als je dan het notificatiemenu naar beneden trekt, kan je voor ophangen kiezen.

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

bloodlynx schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:39:
[...]

Dat is erg vreemd bij mij is hij gewoon wel verzonden :/. Misschien dat ze er net geen meer op voorraad hadden? Wel raar dat ze de betaling nog wel accepteren. 8)7
Had ze gebeld. En heb al als coulance een cadeaubon gekregen van 10,- en kan ik hem alsnog bestellen voor 24,95. Daar deden ze niet zo moeilijk over, omdat ze het konden zien dat ik hem had besteld voor die prijs.

• bloodlynx
H.Boss schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Had ze gebeld. En heb al als coulance een cadeaubon gekregen van 10,- en kan ik hem alsnog bestellen voor 24,95. Daar deden ze niet zo moeilijk over, omdat ze het konden zien dat ik hem had besteld voor die prijs.
Ah dat is eigenlijk dan wel weer voordeliger :), alleen moet je wel wachten...

Heeft iemand die zijn Moto g in Nederland heeft gehaald al 4.4 ontvangen?

• I_Alone
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-11 18:49
bloodlynx schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:44:Heeft iemand die zijn Moto g in Nederland heeft gehaald al 4.4 ontvangen?
De uitrol gaat vlgs mij niet zo snel. Mijn 'Duitse' heeft de update ook nog niet gehad.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Je kan ook de 4.4 update downloaden, ZIP bestand op je telefoon zetten, laten zoeken dan naar updates en dan gaat ie hem ook installeren.
:P

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 20:40

TFHfony

Professional Weirdo

mregeling2005 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:15:
Je kan ook de 4.4 update downloaden, ZIP bestand op je telefoon zetten, laten zoeken dan naar updates en dan gaat ie hem ook installeren.
:P
Dit heb ik dus net gedaan. De update verliep soepeltjes en de telefoon voelt nog iets sneller aan dan dat hij al was :) Na de update was wel de accu ineens een stuk leger (terwijl hij aan de stroom hing tijdens het updaten). Wellicht dat hij even opnieuw moet kalibreren nu.
Alles stond er verder nog op na de update, dus... Operatie geslaagd ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:37
H.Boss schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:39:
[...]

Jawel. Ik heb het net getest. Even gebeld en dan naar de browser. Als je dan het notificatiemenu naar beneden trekt, kan je voor ophangen kiezen.
Merci beaucoup, dat werkt inderdaad perfect.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• SiM0
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Zijn er enige nadelen verbonden als je gewoon de update download? Heb mijn moto g gewoon hier in België gehaald bij vandenborre.

• Snippo
  • Laatst online: 12-11 15:40
Caparone schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:46:
Ook al een tijdje in Het bezit van een Moto G :) Ben over het algemeen zeer tevreden. Alleen de camera valt echt vies tegen. Met mijn oude Galaxy S II kon ik schitterende foto's maken. Met de Moto G ben ik qua camera zeker een stap achteruit gegaan.
Voor de mensen die nog een bumper zoeken: http://www.ebay.nl/itm/29..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ik heb hier de grijze en zwarte besteld voor 6-7 euro :) daarnaast krijg je er een screenprotector bij en een soort van stylus (die ik overigens niet gebruik)
Ik heb dezelfde gekocht. Prima ding voor die paar euro. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik deze erom laat zitten of toch een pouch koop.

Heb al een paar uur zitten spelen met mijn Moto G en het is echt een enorme verbetering t.o.v. mijn oude ZTE Blade. Apps openen vrijwel meteen en ook geen rare freezes meer :Y) . Ik moet alleen nog een half maandje wachten tot mijn abonnement wordt omgezet zodat ik hem kan gaan gebruiken (geen micro-SIM op dit moment :/ ). Ach ja, dan kan ik tot die tijd wat ROM's testen. Op mijn ZTE Blade staat CM10 en als je dat gewend bent mist stock android toch wel wat handige functies.

• Leauwie
Leauwie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:58:
[...]

Klopt. De software kent geen national data roaming (jou Desire S dus waarschijnlijk wel, Cyanogenmod heeft dit ook), daarom blijft die R erin staan. Betekent dus wel dat wanneer je naar het buitenland gaat, je moet opletten niet automatisch verbinding te maken, want dan gebruik je gelijk internet in het buitenland.
Oh lol, zet net data roaming uit omdat ik zo naar Belgie vertrek, heb ik gewoon nog steeds 3g internet. Blijkbaar hoef je geen data roaming aan te zetten (nodig om internet te hebben met Tele2 en andere kleinere providers), maar staat ie standaard al op national data roaming waarschijnlijk. R nu ook verdwenen. Mooi! Geen zorgen meer als ik de grens oversteek.

[ Voor 8% gewijzigd door Leauwie op 11-01-2014 16:16 ]

• Dutch.io
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 11:02
Vandaag de witte shell cover ontvangen van GSMPunt, beetje vertraging maar de moeite waard. Voelt premium aan.

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dit is niet hetzelfde bij alle telefoons en providers. Op mijn Nexus4 hoeft data roaming niet aan te staan bij Telfort, maar op de Moto G van mijn moeder moet het wel. Zonder data roaming heeft die geen Internet.

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 19:31
SiM0 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:48:
Zijn er enige nadelen verbonden als je gewoon de update download? Heb mijn moto g gewoon hier in België gehaald bij vandenborre.
Wat bedoel je met gewoon de update download? Als je manueel de zip downloadt, op je gsm zet en dan de update uitvoert, zou dit exact hetzelfde moeten zijn als op de normale manier een update te installeren. Aangezien het update bestand rechtstreeks van een andere gebruiker komt die de update al heeft gehad.

Alleen is er nog geen update voor de en.EU versie die jij hebt, dus je zal even moeten wachten.

• biafra
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 18:02
SiM0 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:48:
Mijn moto g komt ook van bij vandenborre en heb vanmiddag de update gekregen.

• bloodlynx
Snippo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Ik heb dezelfde gekocht. Prima ding voor die paar euro. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik deze erom laat zitten of toch een pouch koop.

Heb al een paar uur zitten spelen met mijn Moto G en het is echt een enorme verbetering t.o.v. mijn oude ZTE Blade. Apps openen vrijwel meteen en ook geen rare freezes meer :Y) . Ik moet alleen nog een half maandje wachten tot mijn abonnement wordt omgezet zodat ik hem kan gaan gebruiken (geen micro-SIM op dit moment :/ ). Ach ja, dan kan ik tot die tijd wat ROM's testen. Op mijn ZTE Blade staat CM10 en als je dat gewend bent mist stock android toch wel wat handige functies.
Je kan je simkaart gewoon laten knippen bij de meeste zaken heb ik ook gedaan werkt perfect :) .

Vandaag de officiele flipcover binnenn gekregen het matriaal voelt goed aan en wat ik erg fijn vind is dat het materiaal niet zo vinger afdruk gevoelig is :D .

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:31:
[...]
Na de update was wel de accu ineens een stuk leger (terwijl hij aan de stroom hing tijdens het updaten). Wellicht dat hij even opnieuw moet kalibreren nu.
Alles stond er verder nog op na de update, dus... Operatie geslaagd ;)
Daar had ik ook last van. Na een paar keer is alles weer normaal. Ik heb het gevoel dat men batterij met kitkat nu zelfs langer mee gaat als eerst. :P

• A.M.H
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 19:39
Iemand een link naar de Android 4.4.2 GB. (UK) OTA?

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
amarcus.ict schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:42:
Iemand een link naar de Android 4.4.2 GB. (UK) OTA?
Voor GB Tesco moet je bij MODACO zijn.

• Leauwie
Mensen met de officiële flipcover last met slechte gps vanwege de twee magneetjes? Lees her en der wat klachten..

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:17
rgras schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Voor GB Tesco moet je bij MODACO zijn.
volgens mij is dat niet ge UK update..tesco is wel uit de UK maar dat is een branded telefoon dus kan dat de firmware anders is dan de generale UK update.

ik zie wel op xda dat mensen de generale GB update binnenkrijgen nu nog iemand hebben die zijn phone geroot heeft en hem ter download beschikbaar stelt

Iseci

• Dutch.io
  • Laatst online: 23-11 11:02
Met de franse Moto G van Amazon.fr kan je hem vandaag updaten naar KitKat.

• bloodlynx
Leauwie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:10:
Mensen met de officiële flipcover last met slechte gps vanwege de twee magneetjes? Lees her en der wat klachten..
Net even getest en hij vond binnen enkele seconde mijn locatie dus op het eerste oog lijkt er weinig aan de hand te zijn. Maar ik had ook gelezen dat mensen minder bereik kregen met de cover maar hier heb ik ook geen last van gehad.

• ALPACINO
Werkt bij jullie het kompas goed? Op xda zijn er mensen die last van hebben. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2602496

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
tntkiller schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:33:
[...]

volgens mij is dat niet ge UK update..tesco is wel uit de UK maar dat is een branded telefoon dus kan dat de firmware anders is dan de generale UK update.

ik zie wel op xda dat mensen de generale GB update binnenkrijgen nu nog iemand hebben die zijn phone geroot heeft en hem ter download beschikbaar stelt
Klopt, maar er is een kans dat hij 'm bij Tesco gekocht heeft en denkt dat hij onder GB valt.

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
biafra schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Mijn moto g komt ook van bij vandenborre en heb vanmiddag de update gekregen.
Vreemd hier nog niets, draait die van jou op de EURetail rom?

Multiple pc builds in progress

• biafra
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 18:02
mafiatounes schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:15:
[...]

Vreemd hier nog niets, draait die van jou op de EURetail rom?
Ja, EURetail.en.EU

• RienkK
  • Laatst online: 04-11 08:47
Afgelopen week de Moterola Moto G (8 GB) gekocht op Bol.com voor 200 euro, kreeg er een gratis lader bij. Op alle vlakken is deze telefoon uitstekend.

De camera die ik nauwlijks gebruik is voor mij goed genoeg om soms is een foto te nemen. De accuduur was beter dan verwacht ik kom de hele dag er mee door en gebruik hem heel intensief, veel games, whats app en nog wat overige apps.

Beeld kwaliteit is prima, beter maakt voor mij geen verschil. De snapdragon 400 processor doet zijn werk perfect! Opstarten gaat snel en hij happer nooit. Games runnen zo smooth als het maar kan.

Dat er geen sd kaart in kan is niet echt een blok aan mijn been. Ik heb genoeg aan de 5.5 GB die er op zit. Ik heb nog 3,6 gb beschikbaar maar hij staat wel al over vol met erg veel apps. Er staan ook wat foto's en muziek op. De 65 GB free google drive storage maakt het voor mij compleet.

Mocht je overwegen deze telefoon te kopen, raad ik je dat zeker aan. Op alle punten scoort hij meer dan goed (vind ik), en de prijs maakt het allemaal nog mooier. Daarnaast als je deze telefoon koopt raad ik je aan om ook Swiftkey Keyboard, Nova Launcher en Clean Master te installeren. Deze apps maken deze telefoon perfect.

Ik heb helaas nog geen update naar 4.4 ontangen, ik wacht gewoon rustig tot hij er komt en ga het er niet zelf opzetten.

Wel heb ik nog een vraag omtrent de provider naam links in de boven hoek. Het ziet er lelijk uit en het is storend, iemand een manier om dat weg te halen?

• bloodlynx
Voor mensen die overwegen de flipcase te kopen, als je veel gps gebruikt zou ik het NIET doen de magneet is zo geplaats dat het iterne compass helemaal flipt en je er eigenlijk dus niks aan hebt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E8bALCBNVN4&feature=youtu.be]
Beetje raar dat ze het over het hoofd zien..

• yannickie111
  • Laatst online: 08:15
Zojuist de Moto G van mijn zus een update gegeven naar 4.4. Damn, voor zo'n budgettoestelletje is er nog eerder de nieuwste Andoid dan voor mijn HTC One... :P
Voordeeltje van een bijna Google Phone hebben...

Morgen wordt de tweede moto G besteld, dit keer voor mijn ouders.

• eekastar
bloodlynx schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:10:
Voor mensen die overwegen de flipcase te kopen, als je veel gps gebruikt zou ik het NIET doen de magneet is zo geplaats dat het iterne compass helemaal flipt en je er eigenlijk dus niks aan hebt.
[video]
Beetje raar dat ze het over het hoofd zien..
Dat klopt niet helemaal.
Als ik de discussie goed gevolgd heb zijn er inderdaad slechte ervaringen met het compas. Maar dat is te calibreren met de app GPS Status & Tools
Het vermoeden is dat diezelfde magneet ook van invloed zou kunnen zijn op de werking van GPS maar daar zijn nog geen concrete meldingen van.

Ik heb zelf ook de flipcover, geen problemen met de GPS-locatie maar wel n afwijking in t compas. Na calibratie was dat verdwenen maar.... wanneer je tijdens compasgebruik de flip beweegt dan zie de invloed daarvan wél op de compasnaald.
Compas blijft dus onbetrouwbaar :(

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:39

blitzkrieg

Whoop Whoop!

bloodlynx schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Je kan je simkaart gewoon laten knippen bij de meeste zaken heb ik ook gedaan werkt perfect :) .
Je kan hem ook gewoon zelf knippen, even aftekenen met een sjabloon en dan gewoon de schaar er door halen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• pokkuhlag
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 07:36
blitzkrieg schreef op zondag 12 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Je kan hem ook gewoon zelf knippen, even aftekenen met een sjabloon en dan gewoon de schaar er door halen.
Let dan wel op dat je hem niet te breed knipt. Ik had er 1 zelf geknipt, net te breed.
Dus de sim kaart kwam er ook niet meer uit via de eject mechanisme.
Met wat geluk en pincet uit mijn Moto G kunnen trekken.
Liever een 5 euro simkaart kapot maken dan een moto G is mijn conclusie.

• RienkK
Als ik zelf die update er op wil zetten, moet mijn telefoon dan geroot zijn en brengt zelf update nog gevaren met zich mee?

Daarnaast lukt het mij niet de Moto G aan mijn computer aan te sluiten? Is daar een opllssing voor?

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
RienkK schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:10:
Als ik zelf die update er op wil zetten, moet mijn telefoon dan geroot zijn en brengt zelf update nog gevaren met zich mee?

Daarnaast lukt het mij niet de Moto G aan mijn computer aan te sluiten? Is daar een opllssing voor?
Nee, hoeft niet geroot te zijn.
Werkt perfect.

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

Steef

GoT's Most Eaten

mregeling2005 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:14:
[...]

Werkt perfect.
Welke update word er gebruikt? Ik zie een Franse en een Duitse van verschillende bestandsgrootte? Weet iemand wat de verschillen zijn :?

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 19:31
ThaRabbit schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:37:
[...]

Welke update word er gebruikt? Ik zie een Franse en een Duitse van verschillende bestandsgrootte? Weet iemand wat de verschillen zijn :?
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/01/12/original/2eba4u3a.jpg
Bij het laatste, system version, zie je welke versie van de Moto G je hebt, dus dat updatebestand moet je ook gebruiken. Ik heb geen idee wat de verschillen zijn, maar je moet gewoon het juiste updatebestand gebruiken, die op je gsm zetten en dan op updaten klikken, geen root nodig. En als je dat bestand niet vindt, dan moet je gewoon even wachten, zal niet lang meer duren.

• RienkK
mregeling2005 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:14:
[...]

Werkt perfect.
Moet ik de update gewoon in de browser van mijn mobiel zoeken of via de computer? En als het via de computer moet hoe sluit ik me telefoon daar oo aan want simpel een kabeltje er in pluggen werkt niet.

Verwijderd

RienkK schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Moet ik de update gewoon in de browser van mijn mobiel zoeken of via de computer? En als het via de computer moet hoe sluit ik me telefoon daar oo aan want simpel een kabeltje er in pluggen werkt niet.
Ik heb het via de pc gedaan. Mijn windows7 pc instaleerde meteen drivers. Werkte meteen.

• RienkK
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Ik heb het via de pc gedaan. Mijn windows7 pc instaleerde meteen drivers. Werkte meteen.
Dat is mij nu ook gelukt, alleen mijn update naar 4.4.2 is nog niet beschikbaar als ik zo even op het internet kijk. Of heeft iemand wel al een 4.4.2 update gevonden voor systeem versie "14.91.11.falcon_umts.EURetail.en.EU" mocht dat zo zijn zou die gene de link dan even hier kunnen neerzetten

Alvast Bedankt

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Behoud je gewoon je garantie als je het GB update bestand runned op een EU retail?

• 4play
  • Laatst online: 26-11 18:45

4play

-Nintendo- fan

Voor de al geupdate mensen: Zijn er nog merkbare verschillen, tussen 4.3 en 4.4 in gebruik?

Is het sneller en of meer bruikbaar zit er nog een merkbaar verschil in het geheugen gebruik gaat de accu NOG langer mee? enz enz enz.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
4play schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:33:
Voor de al geupdate mensen: Zijn er nog merkbare verschillen, tussen 4.3 en 4.4 in gebruik?

Is het sneller en of meer bruikbaar zit er nog een merkbaar verschil in het geheugen gebruik gaat de accu NOG langer mee? enz enz enz.
Accu gaat bij normaal gebruik iets langer mee, in stand-by zelfs veel meer.

En ja het is sneller, niet veel maar toch.

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:30
Na 4 GB apps, 3 GB muziek, en nog wat data heb ik nu nog 4GB vrij. (16GB versie)
Ik merkte ik dat 4.3 ietsje trager werd.
Ik heb nu enkele dagen 4.4.2 en hij is weer even vlot als bij aanschaf.
Het zijn echt minutieuze verschillen hoor, een 'gewone' gebruiker zou het waarschijnlijk niet eens merken.
Ik heb ART nog niet aangezet, misschien over een tijdje als de telo weer trager wordt.
En ik geloof dat je vrije geheugen minder wordt wanneer ART aanstaat?

[ Voor 8% gewijzigd door german8 op 13-01-2014 10:42 ]

• EdwardK123
Mizgala28 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:44:
[...]

Accu gaat bij normaal gebruik iets langer mee, in stand-by zelfs veel meer.

En ja het is sneller, niet veel maar toch.
Na 2 jaar Samsung te hebben gebruikt, super fijn om te horen dat door de updates een langere ipv korte batterijduur wordt geconstateerd!

• SiM0
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Iemand nog last van de media server bug op 4.4? Bij mij is snapchat de oorzaak en eist elke keer toch wel 25% op.

• Beuzelarij
  • Niet online
Een (nog) onofficiële Cyanogenmod 11 voor de Moto G: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2608377

Verwijderd

Ik heb geen skype ofzo geinstalleerd op mijn motorola maar toch heb ik het mediaserver probleem (50%)..
Aan welke apps zou het nog kunnen liggen?

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:17
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:13:
Ik heb geen skype ofzo geinstalleerd op mijn motorola maar toch heb ik het mediaserver probleem (50%)..
Aan welke apps zou het nog kunnen liggen?
snapchat...dat is wat ik zo lees over de forums

[ Voor 6% gewijzigd door tntkiller op 13-01-2014 13:20 ]

Iseci

Verwijderd

tntkiller schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:19:
[...]

snapchat...dat is wat ik zo lees over de forums
Oke dan zal het die wss zijn! zijn er andere oplossingen dan snapchat verwijderen?

• witteveder
  • Laatst online: 06-11 10:09
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:26:
[...]

Oke dan zal het die wss zijn! zijn er andere oplossingen dan snapchat verwijderen?
helaas niet... je kunt een Bug report bij snapchat doen en hopen dat ze de bug redelijk snel kunnen pletten.
Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
Voor prijzen en levertijden: Moto G - Importeren, Levertijden en Prijzen.
Voor accessoires zie: Accessoires voor de Motorola Moto G.