Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste
Acties:
  • 580.534 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:18
Long shot maar is er iemand bereid om een sms verificatie voor mij te doen (per DM)? Zoals hierboven al ergens uitgelegd heb ik een NL bankrekening maar geen NL 06 nummer omdat ik in het buitenland woon. Heb geen zin om het hele bitcoin verhaal te gaan uitleggen aan familie in Nederland die nul IT kennis hebben.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 11:56
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:35:
0.1BTC kan zomaar een ton waard worden, dus zo gek doe je het niet hoor
Dan is het ineens een heel ander verhaal inderdaad!

Heb de BTC op dit moment op Blockchain staan, in hoevere is dit 'veilig'?
Dit is natuurlijk al een paar keer eerder voorbij gekomen, waar een enkeling aangaf dat dit risicovol is.
Waar zit hier de risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:10

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Caeruleus schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:38:
Long shot maar is er iemand bereid om een sms verificatie voor mij te doen (per DM)? Zoals hierboven al ergens uitgelegd heb ik een NL bankrekening maar geen NL 06 nummer omdat ik in het buitenland woon. Heb geen zin om het hele bitcoin verhaal te gaan uitleggen aan familie in Nederland die nul IT kennis hebben.
Kan ik wel doen. Ik stuur een DM.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

DeMoN schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:24:
[...]

Het is allemaal een kwestie van perspectief. 450 euro (mtGox nu) lijkt veel, maar Bitcoin staat nog in de kinderschoenen. Begin dit jaar was 70 euro veel. Iedere keer vinden we iets nieuws veel. Wie weet staat ie half december op de 1000, dan vinden we dat weer veel.

Hoe dan ook, ik werd er te zenuwachtig van en ben (opnieuw, had ze eerder ook verkocht, grrr) ingesprongen rond de 380 euro. Ook 'veel', maar niet meer als hij binnen 2 weken het dubbele waard is.
Als je zenuwachtig wordt van koersfluctuaties moet je niet bij bitcoin zijn :) Sowieso zou je alleen geld in bitcoin moeten stoppen wat je kunt missen. In het theoretische geval dat er een groot security hole in bitcoin wordt gevonden zou het zomaar kunnen zijn dat de bitcoin in 1 klap niks meer waard is. Hetzelfde zou kunnen gebeuren doordat een grote buitenlandse overheid (US, China) maatregelen tegen bitcoin gaat nemen. Dus de risisco's zijn best groot.
Echter; Grote risico's brengt ook grote kansen met zich mee. Nu een klein beetje investeren (wat je in principe kunt missen) kan je later veel opleveren. Ik zou het dan vooral op de lange termijn bekijken, en niet met de intentie om bijv. bij 50% weer uit te cashen. Bitcoin heeft namelijk wel ENORME groeipotentie. Als je kijkt wat voor een enorm klein gedeelte van de wereldpopulatie bitcoin bezit, dan is er nog vanalles mogelijk. Van die kansen kun je natuurlijk alleen gebruik maken als je daadwerkelijk bitcoin bezit. Dus houden is het devies.. en niet verkopen, ook al vindt er opeens een koersval van 25% of meer plaats. Als men vertrouwen houdt in bitcoin dan worden deze correcties binnen no-time weer hersteld (zie 'dipje' van vanmiddag).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:34:
Ben ik de enige zuinige gier die maar voor 0,1 BTC is gegaan om het toch te proberen :P
Ik zie hier echt Tweakers over 2,5 en 25 BTC praten...
Dat is nog altijd meer dan 99,9% (gokje) van de wereldbevolking heeft. Een jaar geleden waren 15 bitcoins ook peanuts, terwijl je er nu al een (heel) klein autootje van kunt kopen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07

Klippy

Still Game

Wat hebben jullie gebruikt als 'proof of residency' bij de account verificatie? Bitstamp en MtGox willlen alleen scans van papier, maar ik heb alles alleen digitaal, niks op papier... Electra, bank, komt allemaal niet meer via de post...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07 23:08

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Klippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:44:
Wat hebben jullie gebruikt als 'proof of residency' bij de account verificatie? Bitstamp en MtGox willlen alleen scans van papier, maar ik heb alles alleen digitaal, niks op papier... Electra, bank, komt allemaal niet meer via de post...
Uitprinten en inscannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:50
damn.. litecoins waarde gestegen met 100%. zit nu op 5.5 euro per litecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 14:24
Klippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:44:
Digitale factuur van t-mobile had ik gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebeltje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:15
Ik heb een recente brief van de belastingdienst genomen (zorgtoeslag). Staat je adres op. Is bij mij gewoon goedgekeurd. Ik heb gewoon een foto genomen met mijn telefoon en die geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:39:
[...]
Heb de BTC op dit moment op Blockchain staan, in hoevere is dit 'veilig'?
Dit is natuurlijk al een paar keer eerder voorbij gekomen, waar een enkeling aangaf dat dit risicovol is.
Waar zit hier de risico?
Het risico zit in het onderscheppen van je wachtwoord en/of sessie. Als jij een virus op je computer hebt of je hebt een browser-sessie openstaan terwijl je een exploit-website opent, dan kun je de pineut zijn. Zonder two-factor authenticatie kan je wachtwoord ook geraden worden (menselijk bedachte wachtwoorden zijn minder veilig dan je denkt) en tot slot wordt de wallet backup naar je e-mail adres gestuurd... dat ook nog eens een zwakke plek kan zijn.

Met andere woorden, hou niet meer in je digitale portomonee dan je in een echte portomonee bij je zou willen hebben als eventueel beroofd wordt.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Wiebeltje schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:47:
Ik heb een recente brief van de belastingdienst genomen (zorgtoeslag). Staat je adres op. Is bij mij gewoon goedgekeurd. Ik heb gewoon een foto genomen met mijn telefoon en die geupload.
Ah juist, die ligt hier ook gewoon naast me |:( Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

sanane schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:46:
damn.. litecoins waarde gestegen met 100%. zit nu op 5.5 euro per litecoin.
Verdorie net 100 stuks verkocht gisteren :( Het enige goede nieuws is dat ik ze heb ingewisseld voor BTC. :/ Iemand enig idee waar die stijging vandaan komt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:49:
[...]

Verdorie net 100 stuks verkocht gisteren :( Het enige goede nieuws is dat ik ze heb ingewisseld voor BTC. :/ Iemand enig idee waar die stijging vandaan komt?
Als het om Litecoins gaat: voorlopig alleen speculatie (nog meer dan bij BTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Echter stel dat dit een betaalmiddel gaat worden (wat het in feite gewoon is, kijk naar Thuisbezorgd.nl) en de koers stijgt naar $1.000.000. Een brood kost bijvoorbeeld $2, dan zou je dat dus kunnen afrekenen met 0,000002 BTC? Of bekijk ik dit nu helemaal verkeerd.
Dat is toch wel een heel bizarre inflatie, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
rickiii schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:48:
[...]

Het risico zit in het onderscheppen van je wachtwoord en/of sessie. Als jij een virus op je computer hebt of je hebt een browser-sessie openstaan terwijl je een exploit-website opent, dan kun je de pineut zijn. Zonder two-factor authenticatie kan je wachtwoord ook geraden worden (menselijk bedachte wachtwoorden zijn minder veilig dan je denkt) en tot slot wordt de wallet backup naar je e-mail adres gestuurd... dat ook nog eens een zwakke plek kan zijn.

Met andere woorden, hou niet meer in je digitale portomonee dan je in een echte portomonee bij je zou willen hebben als eventueel beroofd wordt.
Helder Rickiii, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Echter stel dat dit een betaalmiddel gaat worden (wat het in feite gewoon is, kijk naar Thuisbezorgd.nl) en de koers stijgt naar $1.000.000. Een brood kost bijvoorbeeld $2, dan zou je dat dus kunnen afrekenen met 0,000002 BTC? Of bekijk ik dit nu helemaal verkeerd.
Dan is het een kwestie van over mBTC of uBTC praten ipv gewoon BTC. Ik verwacht dat het op dit tempo niet lang meer zal gebeuren voordat we dat doen.

Overigens heb ik al mijn geld bij Plus500 weggehaald, van hefboom 1:10 naar 1:7 naar 1:2 naar geen hefboom, plus het feit dat alle posities nu dagelijks verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Dat zou kunnen ja. Gelukkig kan er gerekend worden met milli-btc (0,001) of micro-btc (0,0000001). Momenteel is 1 mBTC ongeveer $0,6 waard. Rekent al een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dan gaat er gewerkt worden met mBTC en uBTC. En als dat nog niet wekt, dan gaan we over op Satoshi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 16:37
In hoeverre achten jullie Multibit dan veilig? Misschien zal ik me eens in zo'n paper wallet moeten verdiepen..

Niet zomaar een simpel wachtwoordje zit erop en dat gebruik ik ook nergens anders.

[ Voor 27% gewijzigd door creapYYY op 18-11-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zo wie zag die run hahaha....dat ging even hard omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Helemaal niet. Inflatie is stijging van het algemene prijspeil. Dat blijft (nagenoeg) gelijk.

Als je naar bitcoin in verhouding tot de rest van de economie kijkt, zou je kunnen spreken van deflatie. De prijzen dalen tov de valuta.

Hoe dit zich op termijn ontwikkelt is volstrekt onbekend, voor zover ik weet. Er komen steeds meer bitcoins bij, maar er gaan er ook verloren (harddisk crashes, vergeten wachtwoorden bijvoorbeeld). Het lijkt me dat er per saldo tot 2140 steeds meer bitcoins bij zullen komen, maar dat je pas van inflatie kunt gaan spreken als de koers stabiel is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:18
Damn, paar weken geleden voor $40 zo'n 4100 XRP (Ripple) gekocht. Ik zag nu op kraken dat je voor €10 maarliefst 12.000 Ripples kunt krijgen. Nog maar even wat bijkopen voor het geval het ook nog wat wordt over 2~3 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:54:
Zo wie zag die run hahaha....dat ging even hard omhoog
Zoals eerder al werd opgemerkt zijn de Amerikanen ook wakker geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:13
Zou ook wel enkele Litecoins willen kopen. Kan op het moment alleen ze nergens krijgen lijkt het? Ook bitcoins lijken overal uitverkocht. Kan alleen met ideal of creditcard betalen. Op http://www.litecoins.nl/ is ook alles uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yz8m6Hm.png?1

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:14
Wat is dat "All Time High" toch een prachtige gimmick die ze hebben ingebouwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 19:39
Voor iedereen die haastig wil instappen: rustig aan... : :+ laat je niet gek maken nu. Verdiep je er een beetje in maak op een paar exchanges een account aan. Er is best een groot verschil in prijs tussen het kopen via bitonic.nl en het kopen via bitstamp of kraken.com
Uiteindelijk heb ik gekozen om het meeste via kraken.com te doen, heb ook via Mtgox gekocht in juni maar Mtgox is beperkt, je kunt geen andere coins kopen zoals LTC. Heb ook LTC bij btc-e gekocht, werkt prima maar vind de website wat onoverzichtelijk, en de locatie (Bulgarije oid) vind ik toch tricky. Verificatie hoeft niet meteen tot fase 3 bij kraken om wat te kunnen kopen. Storten was binnen een dag gelukt. Dus als je nu stort heb je het morgen ergens binnen. Kun je mooi ff afwachten hoe het in de Amerikaanse senaat verloopt. Alhoewel dit m.i. niet echt negatief zal uitvallen. China domineert nu al de markt.

LTC is leuk instappen nu denk ik. Alhoewel dit nog (veel) speculatiever is dan BTC is de kans groot dat er ruimte is voor meerdere altcoins. Zeker als er toch een vorm van regulering of controle gaat plaatvinden bij de BTC zal er een deel van de markt zich verplaatsen naar andere altcoins. Het grootste gebruik van bitcoins zit volgens mij nog steeds in het wat minder legale circuit, daar wordt al een tijdje gesproken over het accepteren van LTC.

Nu maar hopen dat ebay, amazon, bol.com etc. het gaan accepteren, dan is het hek van de dam! }:O

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:03:
[...]

Zoals eerder al werd opgemerkt zijn de Amerikanen ook wakker geworden ;)
In China gaan ze ook nog niet naar bed; boven de $700 nu :o

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

mat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:15:
[...]

Wat is dat "All Time High" toch een prachtige gimmick die ze hebben ingebouwd :D
Heb je gezien wat er gebeurde toen de $500 bereikt was? Een of andere full screen juichende kikker of zoiets :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:14
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:17:
[...]

Heb je gezien wat er gebeurde toen de $500 bereikt was? Een of andere full screen juichende kikker of zoiets :D
Nee, ik keek slechts af en toe in dit topic, en sinds gister mijn eerste (gedeelte van een) bitcoin binnen. Heerlijk om te zien dat het 20% extra kost om hetzelfde aantal nu te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 13:31
Ik ben me sinds kort aan het verdiepen in Bitcoins, maar ik begrijp iets niet. Als het plafond op 21 miljoen Bitcoins ligt, wat gebeurt er dan wanneer dit plafond bereikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Belecthor schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:18:
Ik ben me sinds kort aan het verdiepen in Bitcoins, maar ik begrijp iets niet. Als het plafond op 21 miljoen Bitcoins ligt, wat gebeurt er dan wanneer dit plafond bereikt wordt?
A) dat is pas in 2140 en B) de BTC zal opgedeeld worden in mBTC en uBTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:50
litecoin 11 dolar!! zoo dat gaat hard man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 13:31
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:21:
[...]

A) dat is pas in 2140 en B) de BTC zal opgedeeld worden in mBTC en uBTC.
Maar wat als dat plafond gehaald wordt in 2140, wat gebeurt er dan? Als de BTC worden opgedeeld, dan betekent dat toch nog steeds dat de maximale hoeveelheid BTC in omloop zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 541370

Ik heb een i5 3570 en een gtx 760 en haal slechts 12.4 Mhash/s
http://scr.hu/15jv/9pc7i
Dit is wel heel laag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belecthor schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:25:
[...]

Maar wat als dat plafond gehaald wordt in 2140, wat gebeurt er dan? Als de BTC worden opgedeeld, dan betekent dat toch nog steeds dat de maximale hoeveelheid BTC in omloop zijn, toch?
DIt is in 2040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Geforce zijn ook geen kaarten om te minen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

How long will it take to generate all the coins?

The last block that will generate coins will be block #6,929,999 which should be generated at or near the year 2140. The total number of coins in circulation will then remain static at 20,999,999.9769 BTC.

Even if the allowed precision is expanded from the current 8 decimals, the total BTC in circulation will always be slightly below 21 million (assuming everything else stays the same). For example, with 16 decimals of precision, the end total would be 20,999,999.999999999496 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:26:
Ik heb een i5 3570 en een gtx 760 en haal slechts 12.4 Mhash/s
http://scr.hu/15jv/9pc7i
Dit is wel heel laag toch?
GPU mining heeft al maanden geen zin meer.

BTCChina zit op 720$ trouwens...

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 18-11-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:27:
[...]

How long will it take to generate all the coins?

The last block that will generate coins will be block #6,929,999 which should be generated at or near the year 2140. The total number of coins in circulation will then remain static at 20,999,999.9769 BTC.

Even if the allowed precision is expanded from the current 8 decimals, the total BTC in circulation will always be slightly below 21 million (assuming everything else stays the same). For example, with 16 decimals of precision, the end total would be 20,999,999.999999999496 BTC.
ALs je even op google kijkt zie je overal dat de bitcoins in 2040 op hun maxmale aantal zitten.
Bedankt voor het antwoord, maar een paar maanden terug kan je zo 300 Mhash/s krijgen met een gpu die minder snel is dan de 760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:
[...]

ALs je even op google kijkt zie je overal dat de bitcoins in 2040 op hun maxmale aantal zitten.
Bedankt voor het antwoord, maar een paar maanden terug kan je zo 300 Mhash/s krijgen met een gpu die minder snel is dan de 760
Ik vrees dat het tijd wordt voor je om wat beter in te lezen. Geforce kaarten zijn niet geschikt om te minen en laatste block wordt in 2140 gemined. Maakt mij niet uit wat Google zegt. Google is geen Satoshi en Satoshi is voor mij God nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

2040 klopt niet, kun je ook narekenen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Had ik 9 maanden geleden toch maar bitcoins gekocht.

Even dom vraagje. Hoe kan het dat de koersen overal zo verschillen met soms wel 100dollar per bitcoin?

Als je kraken.com bijv vergelijkt met mt.gox.

Even toelichting op wat ik bedoel mt.gox betaal je nu 16€ meer per bitcoin. Als je dit geld gewoon uitgeeft door bijvoorbeeld wat eten te bestellen bij thuisbezorgd wil je dit zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt mij?

[ Voor 34% gewijzigd door green-tea op 18-11-2013 17:45 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
green-tea schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:39:
Had ik 9 maanden geleden toch maar bitcoins gekocht.

Even dom vraagje. Hoe kan het dat de koersen overal zo verschillen met soms wel 100dollar per bitcoin?

Als je kraken.com bijv vergelijkt met mt.gox.

Even toelichting op wat ik bedoel mt.gox betaal je nu 16€ meer per bitcoin. Als je dit geld gewoon uitgeeft door bijvoorbeeld wat eten te bestellen bij thuisbezorgd wil je dit zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt mij?
Simpel: vraag en aanbod, dit verschilt per site heel erg.

En ja, in theorie zou je makkelijk geld kunnen verdienen door tussen de verschillende sites te handelen, maar in de praktijk zal dit tegen vallen door wachttijden van transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-06 23:19

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:
[...]

Denk dat veel mensen heir niet hoeven to Googelen voor dit soort basisinformatie. 2140 is gewoon correct. Daarna zullen miners desondanks blijven minen voor de transaction fees. Ik geloof dat dat is wat Belecthor eigenlijk wilde weten.

Minen met een grafische kaart is enorm nutteloss. Voor hetzelfde geld koop je nu aan bitcoins die je anders pas in enkele jaren tijd zou kunnen minen.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:51:
[...]
Ja, ik wil er vanaf. Ik heb een stapeltje BTC opgeslagen die ik vasthou en verder heb ik vorige week wat geld naar Bitstamp overgeboekt om te kunnen profiteren van schommelingen en arbitrage. Het trucje met Kraken heb ik gedaan met dat laatste potje en de bedoeling is dat dat snel weer omgezet wordt in EUR/USD voor de volgende kans.
Ik zou best nog wel een bitcoin extra willen. Mocht je er een willen verkopen, dan ben ik wel geïnteresseerd, Ik weet alleen niet hoe je het wilt afhandelen, want kan alleen een overboeking doen via de bank (of via mastercard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 19:39
Voor iedereen die wat goeds wil doen met de stijging van de BTC de laatste tijd:
Je kunt wat doneren aan de Filipijnen via bitme: https://bitme.com/donate
Steun je niet alleen de slachtoffers van de tyfoon maar je steunt hiermee ook de bitcoin community :)

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BAVAROIS schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:04:
Voor iedereen die wat goeds wil doen met de stijging van de BTC de laatste tijd:
Je kunt wat doneren aan de Filipijnen via bitme: https://bitme.com/donate
Steun je niet alleen de slachtoffers van de tyfoon maar je steunt hiermee ook de bitcoin community :)
Is dat zo? Alle bitcoins die je doneert zullen allemaal verkocht worden voor EUR of USD wat in principe de prijs omlaag zal brengen. Dus lijkt me beter om EUR te doneren?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Op dit tempo zit China over een paar uur op 800$....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ga het toch maar proberen.

[ Voor 85% gewijzigd door green-tea op 18-11-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja mijn laatste twee transacties werden ook geannuleerd...of dat door hun kwam of door ABN weet ik niet, maar baal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bitcoin kwam langs op RTL4. Ging eigenlijk alleen nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:25:
Ja mijn laatste twee transacties werden ook geannuleerd...of dat door hun kwam of door ABN weet ik niet, maar baal wel.
Oef, heb ik net geluk gehad. 0,5 bitcoin kunnen kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Hmm, net nog gekocht via Bitonic, maar echt voordelig zijn ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Klippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:27:
Hmm, net nog gekocht via Bitonic, maar echt voordelig zijn ze niet
Ze bieden wel een leuke verkoopprijs. Vandaag 18% winst gepakt op een m'n euro-saldo dat ik op Bitstamp had staan door verkopen bij Kraken en Bitonic.

Uiteraard heb ik mijn Bitcoin-verzameling niet aangetast voor deze arbitrage-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat houdt eigenlijk de verhouding BTC/LTC precies in op dit moment? Het lijkt er op dat LTC op dit moment harder groeit dan BTC.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/15s9f9e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:16:
[...]

Is dat zo? Alle bitcoins die je doneert zullen allemaal verkocht worden voor EUR of USD wat in principe de prijs omlaag zal brengen. Dus lijkt me beter om EUR te doneren?
In Bitcoin doneren en direct hetzelfde aantal weer bijkopen. d:)b

Kan overigens ook op dit adres: 1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1

Zie: http://giro555.nl/acties-...lp-giro-555-aan-bitcoins/

Kan nog best wat bij zo te zien: https://blockchain.info/a...BPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Amai.. dit kan toch niet goed gaan? over de 600 dollar!

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Net mijn eerst 0,05 bitcoin gekocht via bitonic haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

dbzdragon schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:29:
Wat houdt eigenlijk de verhouding BTC/LTC precies in op dit moment? Het lijkt er op dat LTC op dit moment harder groeit dan BTC.
[afbeelding]
Vandaag wel ja, maar het wisselt. Op deze (trage) site kun je LTC/BTC charts checken:

http://www.ltc-charts.com...pair=ltc-btc&market=btc-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:18

gws24

Thinking is hard!

LED-Maniak schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:33:
Amai.. dit kan toch niet goed gaan? over de 600 dollar!
Denk het ook niet; btcchina stond op bijna 800 dollar met een waardestijging van bijna 50% in 1 dag! En bitstamp is bijna 100 dollar omhoog in 3 uur. Als dit geen bubble is dan weet ik het ook niet meer. Ookal wordt btc op steeds meer plekken geaccepteerd dan rechtvaardigt dat nog steeds niet de enorme koersstijging van de afgelopen dagen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vraag en aanbod beste mensen. Simpel, er is meer vraag dan aanbod dus de prijs gaat omhoog. En het gaat alleen nog maar harder de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

gws24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:41:
[...]
Denk het ook niet; btcchina stond op bijna 800 dollar met een waardestijging van bijna 50% in 1 dag! En bitstamp is bijna 100 dollar omhoog in 3 uur. Als dit geen bubble is dan weet ik het ook niet meer. Ookal wordt btc op steeds meer plekken geaccepteerd dan rechtvaardigt dat nog steeds niet de enorme koersstijging van de afgelopen dagen.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de verwachting is dat bitcoin DE nieuwe world currency is, en we moeten dus die 10-21 miljoen coins verdelen over de hele wereldpopulatie, dan is dit pas het prille begin.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:18

gws24

Thinking is hard!

FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:44:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de verwachting is dat bitcoin DE nieuwe world currency is, en we moeten dus die 10-21 miljoen coins verdelen over de hele wereldpopulatie, dan is dit pas het prille begin.
Tja, in april dacht men dat ook nadat btc veel in het nieuws kwam. Ik heb echt een deja-vu hier. voor de mensen die nu kopen hoop ik van niet maar ik wacht wel even met kopen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264566

200$+ verschil tussen exchanges, wat een rare boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Op dit moment heb ik 3,3 BTC allemaal in mijn account op Bitstamp zitten. Begint toch wel een hoop geld te hebben en kan dit misschien beter in een lokale portemonnee stoppen. Echter, als het er dan op lijkt dat de hele boel instort kan ik het niet gemakkelijk verkopen...

Wat doen jullie? Op exchange laten staan of toch lokaal bewaren?

👨‍🚒 spuitgast | ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome control module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Voor degenen die nog funds bij Bitstamp hebben: Je kunt nu arbitreren door op Bitstamp te kopen en bij Bitonic te verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

gws24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:48:
[...]
Tja, in april dacht men dat ook nadat btc veel in het nieuws kwam. Ik heb echt een deja-vu hier. voor de mensen die nu kopen hoop ik van niet maar ik wacht wel even met kopen.
Tsja, ik dacht toen het 50$ was, dit gaat direct hard omlaag. Inmiddels is het 14x zoveel waard dus nu toch maar even een kwart bitcoin gekocht, even zien wat het feest doet :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

leejoow schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:50:
Op dit moment heb ik 3,3 BTC allemaal in mijn account op Bitstamp zitten. Begint toch wel een hoop geld te hebben en kan dit misschien beter in een lokale portemonnee stoppen. Echter, als het er dan op lijkt dat de hele boel instort kan ik het niet gemakkelijk verkopen...

Wat doen jullie? Op exchange laten staan of toch lokaal bewaren?
Lokaal. Als de koers als een kaartenhuis in elkaar stort, dan kunnen de exchanges de paniekverkoop waarschijnlijk toch niet aan. Dan neem ik het risico wel en wacht totdat de koers weer opkrabbelt (als dat al gebeurt).
Alles bij elkaar heb ik er niet gruwelijk veel geld ingestopt, dus mocht de zeepbel klappen dan hoef ik niet wakker te liggen 's nachts en heb ik een mooi verhaal voor feestjes.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:16
Ik wil graag lite-coins gaan aanschaffen, maar ben een beetje de weg kwijt. Klopt het nu zo dat:

ik eigenlijk alleen terecht kan op btc-e.com ?
dat ik beter ltc kan kopen met btc in plaats van SEPA overschrijvingen ?
dat ik die btc dan moet kopen van of bitstamp of kraken (als: "de aangeraden exchanges") ?
dat ik daarnaast nog een wallet moet hebben (willekeurige online/offline) ?

litecoins.nl had ik ook gezien, maar die rekenen momenteel bijna 1$ = 1€ :|

Hoe ga je overweg met snel kopen/verkopen op een exchange ? Van wat ik hier lees lijkt het allemaal nogal traag te gaan of maakt dat niet uit omdat je wel uitbetaald krijgt in de waarde van het moment van verkopen of wordt je uitbetaald in de waarde van het moment dat iemand/de exchange het van je overkoopt? Zo niet dan lijkt me de vertraging nogal duur ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 12:41
men account bij bitstamp duurt lang om te verifien, en net nu alles zo snel stijgt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 09:20
Iemand enig idee hoelang de tier 2 review duurt @ kraken.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Litecoin is een soort van zilver toch, Bitcoin het goud. Nu Bitcoin en LTC bekendheid krijgen onder het normale volk kan het best rap gaan. Zeker omdat mensen denken die Bitcoin is wel heel duur, nemen ze wat LTC voor de gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Smuggler schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:32:
Leuk die nieuwe bubble, vorige keer was het:
Start ongeveer 30 en steeg naar 300 en zakte terug naar 100dollar.

deze keer van 100 naar 1000 en terugzakken naar 300? dan is dit nog het juiste moment om in te stappen. :)
Volgende keer dat ik een idioot hoor zal ik me even achter mijn oren krabben of het niet per ongeluk een profeet zou kunnen zijn, tot zover gaat het lekker met je voorspelling. :X

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
sheepsonn schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Tier 2 ging bij mij (vrijwel) direct. Je hoeft daarvoor niets op te sturen. Tier 3 (paspoort / proof of residence) duurt 1 of meerdere dagen volgens de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Inderdaad, ging bij mij ook snel.

Vandaag mijn eerste funds naar kraken gestuurd. Ben benieuwd wanneer dat is aangekomen.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:28
Gaat lekker de laatste tijd, had 220 litecoins gekocht voor 1.8 p/s een tijdje terug, net maar is 50 verkocht voor 8.79 p/s. De rest laat ik mooi een tijd staan, inleg is er iedergeval al uit.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:07:
[...]

Tier 2 ging bij mij (vrijwel) direct. Je hoeft daarvoor niets op te sturen. Tier 3 (paspoort / proof of residence) duurt 1 of meerdere dagen volgens de FAQ.
Ah ok, mijn tier 2 is al ruim 2 uur op:
"Your tier submission is being reviewed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 21-06 23:22
Hoelang duurt het gemiddeld om Bitcoins van je Blockchain wallet naar BTC-E te sturen? Duurt al bijna de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Damocles.NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:13:
Hoelang duurt het gemiddeld om Bitcoins van je Blockchain wallet naar BTC-E te sturen? Duurt al bijna de hele dag.
Ze wachten bij BTC-e normaalgesproken 3 confirmations voor het in je wallet daar zit, heb je die voor jouw transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Arsenius schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Litecoin is een soort van zilver toch, Bitcoin het goud.
Ik snap die hele analogie echt niet. In het geval van metalen wil je inderdaad wel een nummer 2 (zilver) hebben, voor kleine bedragen. Je gaat niet moeilijk lopen doen met tienden van een gram goud.
BitCoin heeft dit probleem niet. 0,00000001BTC, de kleinst mogelijke hoeveelheid, is nu geen drol waard, pas als de koers over de miljoen gaat wordt het met BTC onmogelijk om 1 cent af te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Tourniquet schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:15:
[...]

Ze wachten bij BTC-e normaalgesproken 3 confirmations voor het in je wallet daar zit, heb je die voor jouw transactie?
Heb je fee betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Je kunt BTC/LTC niet met fiat geld vergelijken. Ik denk dat de vergelijking met goud en zilver wel goed is aangezien goud en zilver ook niet bij te drukken zijn. Er is een beperkte hoeveelheid in omloop en in de aarde. Zelfde met BTC/LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-07 08:49
Ter info: cgminer 3.8 ondersteunt geen scrypt meer. Dit wil zeggen dat mocht je litecoin willen minen, je versie 3.7 of eerder nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-07 21:08
Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:15:
[...]
Ik snap die hele analogie echt niet. In het geval van metalen wil je inderdaad wel een nummer 2 (zilver) hebben, voor kleine bedragen. Je gaat niet moeilijk lopen doen met tienden van een gram goud.
BitCoin heeft dit probleem niet. 0,00000001BTC, de kleinst mogelijke hoeveelheid, is nu geen drol waard, pas als de koers over de miljoen gaat wordt het met BTC onmogelijk om 1 cent af te rekenen.
Het is de gekte die alles omhoog zwiept.

Heb een half jaar geleden ook nog 3 Litecoins gemined, tot mijn videokaart *poef* deed. Zou lekker zijn als het zilver ook naar 500 EUR klimt. Heb ik mijn opgeblazen videokaart er weer ruim uit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Maar waar hebben we LTC (of welke andere altcoin dan ook) écht voor nodig? Zilver is nodig naast goud, zoals ik al zei, vanwege het probleem kleine hoeveelheden.Wat is het voordeel van een tweede coin, met een eigen (energieslurpende) infrastructuur, die goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
Zouden jullie nog BTC durven kopen ? Of gaan ze zakken denken jullie :-) of enkel nog stijgen ?
Want de vraag in china is groot lees ik overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Laatst online: 03-07 12:58
Iedereen die meedoet aan de BTC verdient nu heel ongezond rap heel veel geld (ondergetekende ook). Kan nooit lang goed gaan zou je zeggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:23:
Maar waar hebben we LTC (of welke andere altcoin dan ook) écht voor nodig? Zilver is nodig naast goud, zoals ik al zei, vanwege het probleem kleine hoeveelheden.Wat is het voordeel van een tweede coin, met een eigen (energieslurpende) infrastructuur, die goedkoper is?
Ik vraag het me ook af.. het zal zeer lang duren voordat bitcoin mainstream wordt, en een algemeen geaccepteerd betaalmiddel. Voor LTC kan dit alleen maar langer duren. En wat in bovendien de toegevoegde waarde voor winkeliers? Persoonlijk denk ik dat de LTC-bubbel eerder zal klappen dan de BTC-bubbel. Maar goed, het hele gebeuren blijft koffiedik kijken in feite.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
ja en ben net te laat ...
Krijg men account bij bitstamp niet verified en heb geen ideal :-(
RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:26:
Iedereen die meedoet aan de BTC verdient nu heel ongezond rap heel veel geld (ondergetekende ook). Kan nooit lang goed gaan zou je zeggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Lijkt me eerlijk gezegd ook. Echter; het blijft natuurlijk een relatief zeer klein aantal mensen dat BTC bezit. Mensen die in het begin Apple aandelen bezaten hebben eigenlijk hetzelfde meegemaakt, alleen in een wat trager tempo. Wellicht vergelijkbaar?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1pp3r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
ÜberWicked schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:16:
Meer mensen hier die op plus500 zitten?

Hebben ze nou de expiratie datum aangepast naar elke ochtend 11 uur staan?
Volgens mij was het voorheen iets van 10 dagen oid..
Ja, ze hebben er Bitcoin Daily van gemaakt! Heel vervelend aangezien ik 10 minuten daarvoor nog ingekocht had en die posities onherroepelijk gesloten werden. Plus 500 is voor mij toch iets minder aantrekkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
Niemand zeker die een belg wil helpen door bitcoins te verkopen :-)
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:27:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd ook. Echter; het blijft natuurlijk een relatief zeer klein aantal mensen dat BTC bezit. Mensen die in het begin Apple aandelen bezaten hebben eigenlijk hetzelfde meegemaakt, alleen in een wat trager tempo. Wellicht vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-07 21:08
Het gaat goed zolang de meerderheid zijn munten vasthoud.

Maar deze groei kan natuurlijk geen half jaar door gaan. Ik vermoed dat er een aanzienlijk aantal late instappers weer gaan verzilveren zodra de koers stabiliseert.

De mensen die ze voor 1 euro of minder hebben gekocht kunnen rustig achterover blijven leunen, hebben niks te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:25:
ABN is op het moment weer bitcoin-betalingen aan het blokkeren helaas, de meldingen van ABN-klanten stromen binnen ;( .

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1pp3r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
sheepsonn schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Hier Tier1+2+3 gedaan in het weekend, maandag voormiddag toen ik checkte was dat allemaal al goedgekeurd. Duurt dus echt niet lang daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Tier 3 was bij kraken volgens mij binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Kun je een bank aansprakelijk stellen voor het blokkeren van betalingen aan een legitieme partij? Klinkt als concurrentievervalsing..
Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.