no animals were harmed during the production of this message
Dan is het ineens een heel ander verhaal inderdaad!Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:35:
0.1BTC kan zomaar een ton waard worden, dus zo gek doe je het niet hoor
Heb de BTC op dit moment op Blockchain staan, in hoevere is dit 'veilig'?
Dit is natuurlijk al een paar keer eerder voorbij gekomen, waar een enkeling aangaf dat dit risicovol is.
Waar zit hier de risico?
Kan ik wel doen. Ik stuur een DM.Caeruleus schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:38:
Long shot maar is er iemand bereid om een sms verificatie voor mij te doen (per DM)? Zoals hierboven al ergens uitgelegd heb ik een NL bankrekening maar geen NL 06 nummer omdat ik in het buitenland woon. Heb geen zin om het hele bitcoin verhaal te gaan uitleggen aan familie in Nederland die nul IT kennis hebben.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Als je zenuwachtig wordt van koersfluctuaties moet je niet bij bitcoin zijnDeMoN schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:24:
[...]
Het is allemaal een kwestie van perspectief. 450 euro (mtGox nu) lijkt veel, maar Bitcoin staat nog in de kinderschoenen. Begin dit jaar was 70 euro veel. Iedere keer vinden we iets nieuws veel. Wie weet staat ie half december op de 1000, dan vinden we dat weer veel.
Hoe dan ook, ik werd er te zenuwachtig van en ben (opnieuw, had ze eerder ook verkocht, grrr) ingesprongen rond de 380 euro. Ook 'veel', maar niet meer als hij binnen 2 weken het dubbele waard is.
Echter; Grote risico's brengt ook grote kansen met zich mee. Nu een klein beetje investeren (wat je in principe kunt missen) kan je later veel opleveren. Ik zou het dan vooral op de lange termijn bekijken, en niet met de intentie om bijv. bij 50% weer uit te cashen. Bitcoin heeft namelijk wel ENORME groeipotentie. Als je kijkt wat voor een enorm klein gedeelte van de wereldpopulatie bitcoin bezit, dan is er nog vanalles mogelijk. Van die kansen kun je natuurlijk alleen gebruik maken als je daadwerkelijk bitcoin bezit. Dus houden is het devies.. en niet verkopen, ook al vindt er opeens een koersval van 25% of meer plaats. Als men vertrouwen houdt in bitcoin dan worden deze correcties binnen no-time weer hersteld (zie 'dipje' van vanmiddag).
Groetjes, FaceDown.
Dat is nog altijd meer dan 99,9% (gokje) van de wereldbevolking heeft. Een jaar geleden waren 15 bitcoins ook peanuts, terwijl je er nu al een (heel) klein autootje van kunt kopen.Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:34:
Ben ik de enige zuinige gier die maar voor 0,1 BTC is gegaan om het toch te proberen![]()
Ik zie hier echt Tweakers over 2,5 en 25 BTC praten...
Groetjes, FaceDown.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Uitprinten en inscannenKlippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:44:
Wat hebben jullie gebruikt als 'proof of residency' bij de account verificatie? Bitstamp en MtGox willlen alleen scans van papier, maar ik heb alles alleen digitaal, niks op papier... Electra, bank, komt allemaal niet meer via de post...
Digitale factuur van t-mobile had ik gebruikt.Klippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:44:
Wat hebben jullie gebruikt als 'proof of residency' bij de account verificatie? Bitstamp en MtGox willlen alleen scans van papier, maar ik heb alles alleen digitaal, niks op papier... Electra, bank, komt allemaal niet meer via de post...
Het risico zit in het onderscheppen van je wachtwoord en/of sessie. Als jij een virus op je computer hebt of je hebt een browser-sessie openstaan terwijl je een exploit-website opent, dan kun je de pineut zijn. Zonder two-factor authenticatie kan je wachtwoord ook geraden worden (menselijk bedachte wachtwoorden zijn minder veilig dan je denkt) en tot slot wordt de wallet backup naar je e-mail adres gestuurd... dat ook nog eens een zwakke plek kan zijn.Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:39:
[...]
Heb de BTC op dit moment op Blockchain staan, in hoevere is dit 'veilig'?
Dit is natuurlijk al een paar keer eerder voorbij gekomen, waar een enkeling aangaf dat dit risicovol is.
Waar zit hier de risico?
Met andere woorden, hou niet meer in je digitale portomonee dan je in een echte portomonee bij je zou willen hebben als eventueel beroofd wordt.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Ah juist, die ligt hier ook gewoon naast meWiebeltje schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:47:
Ik heb een recente brief van de belastingdienst genomen (zorgtoeslag). Staat je adres op. Is bij mij gewoon goedgekeurd. Ik heb gewoon een foto genomen met mijn telefoon en die geupload.

Verdorie net 100 stuks verkocht gisterensanane schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:46:
damn.. litecoins waarde gestegen met 100%. zit nu op 5.5 euro per litecoin.

Groetjes, FaceDown.
Als het om Litecoins gaat: voorlopig alleen speculatie (nog meer dan bij BTC).FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:49:
[...]
Verdorie net 100 stuks verkocht gisterenHet enige goede nieuws is dat ik ze heb ingewisseld voor BTC.
Iemand enig idee waar die stijging vandaan komt?
Dat is toch wel een heel bizarre inflatie, niet?
Helder Rickiii, thx!rickiii schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:48:
[...]
Het risico zit in het onderscheppen van je wachtwoord en/of sessie. Als jij een virus op je computer hebt of je hebt een browser-sessie openstaan terwijl je een exploit-website opent, dan kun je de pineut zijn. Zonder two-factor authenticatie kan je wachtwoord ook geraden worden (menselijk bedachte wachtwoorden zijn minder veilig dan je denkt) en tot slot wordt de wallet backup naar je e-mail adres gestuurd... dat ook nog eens een zwakke plek kan zijn.
Met andere woorden, hou niet meer in je digitale portomonee dan je in een echte portomonee bij je zou willen hebben als eventueel beroofd wordt.
Dan is het een kwestie van over mBTC of uBTC praten ipv gewoon BTC. Ik verwacht dat het op dit tempo niet lang meer zal gebeuren voordat we dat doen.Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Echter stel dat dit een betaalmiddel gaat worden (wat het in feite gewoon is, kijk naar Thuisbezorgd.nl) en de koers stijgt naar $1.000.000. Een brood kost bijvoorbeeld $2, dan zou je dat dus kunnen afrekenen met 0,000002 BTC? Of bekijk ik dit nu helemaal verkeerd.
Overigens heb ik al mijn geld bij Plus500 weggehaald, van hefboom 1:10 naar 1:7 naar 1:2 naar geen hefboom, plus het feit dat alle posities nu dagelijks verlopen.
Dat zou kunnen ja. Gelukkig kan er gerekend worden met milli-btc (0,001) of micro-btc (0,0000001). Momenteel is 1 mBTC ongeveer $0,6 waard. Rekent al een stuk makkelijker.Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Echter stel dat dit een betaalmiddel gaat worden (wat het in feite gewoon is, kijk naar Thuisbezorgd.nl) en de koers stijgt naar $1.000.000. Een brood kost bijvoorbeeld $2, dan zou je dat dus kunnen afrekenen met 0,000002 BTC? Of bekijk ik dit nu helemaal verkeerd.
Dan gaat er gewerkt worden met mBTC en uBTC. En als dat nog niet wekt, dan gaan we over op Satoshi'sCelluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Niet zomaar een simpel wachtwoordje zit erop en dat gebruik ik ook nergens anders.
[ Voor 27% gewijzigd door creapYYY op 18-11-2013 17:00 ]
Helemaal niet. Inflatie is stijging van het algemene prijspeil. Dat blijft (nagenoeg) gelijk.Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:50:
Als je naar bitcoin in verhouding tot de rest van de economie kijkt, zou je kunnen spreken van deflatie. De prijzen dalen tov de valuta.
Hoe dit zich op termijn ontwikkelt is volstrekt onbekend, voor zover ik weet. Er komen steeds meer bitcoins bij, maar er gaan er ook verloren (harddisk crashes, vergeten wachtwoorden bijvoorbeeld). Het lijkt me dat er per saldo tot 2140 steeds meer bitcoins bij zullen komen, maar dat je pas van inflatie kunt gaan spreken als de koers stabiel is.
Groetjes, FaceDown.
Zoals eerder al werd opgemerkt zijn de Amerikanen ook wakker gewordenYzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:54:
Zo wie zag die run hahaha....dat ging even hard omhoog

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Wat is dat "All Time High" toch een prachtige gimmick die ze hebben ingebouwd
Uiteindelijk heb ik gekozen om het meeste via kraken.com te doen, heb ook via Mtgox gekocht in juni maar Mtgox is beperkt, je kunt geen andere coins kopen zoals LTC. Heb ook LTC bij btc-e gekocht, werkt prima maar vind de website wat onoverzichtelijk, en de locatie (Bulgarije oid) vind ik toch tricky. Verificatie hoeft niet meteen tot fase 3 bij kraken om wat te kunnen kopen. Storten was binnen een dag gelukt. Dus als je nu stort heb je het morgen ergens binnen. Kun je mooi ff afwachten hoe het in de Amerikaanse senaat verloopt. Alhoewel dit m.i. niet echt negatief zal uitvallen. China domineert nu al de markt.
LTC is leuk instappen nu denk ik. Alhoewel dit nog (veel) speculatiever is dan BTC is de kans groot dat er ruimte is voor meerdere altcoins. Zeker als er toch een vorm van regulering of controle gaat plaatvinden bij de BTC zal er een deel van de markt zich verplaatsen naar andere altcoins. Het grootste gebruik van bitcoins zit volgens mij nog steeds in het wat minder legale circuit, daar wordt al een tijdje gesproken over het accepteren van LTC.
Nu maar hopen dat ebay, amazon, bol.com etc. het gaan accepteren, dan is het hek van de dam!
Een pessimist is een realistische optimist
In China gaan ze ook nog niet naar bed; boven de $700 nuCelluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:03:
[...]
Zoals eerder al werd opgemerkt zijn de Amerikanen ook wakker geworden
Groetjes, FaceDown.
Heb je gezien wat er gebeurde toen de $500 bereikt was? Een of andere full screen juichende kikker of zoietsmat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:15:
[...]
Wat is dat "All Time High" toch een prachtige gimmick die ze hebben ingebouwd
Groetjes, FaceDown.
Nee, ik keek slechts af en toe in dit topic, en sinds gister mijn eerste (gedeelte van een) bitcoin binnen. Heerlijk om te zien dat het 20% extra kost om hetzelfde aantal nu te kopenFaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:17:
[...]
Heb je gezien wat er gebeurde toen de $500 bereikt was? Een of andere full screen juichende kikker of zoiets
A) dat is pas in 2140 enBelecthor schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:18:
Ik ben me sinds kort aan het verdiepen in Bitcoins, maar ik begrijp iets niet. Als het plafond op 21 miljoen Bitcoins ligt, wat gebeurt er dan wanneer dit plafond bereikt wordt?
Maar wat als dat plafond gehaald wordt in 2140, wat gebeurt er dan? Als de BTC worden opgedeeld, dan betekent dat toch nog steeds dat de maximale hoeveelheid BTC in omloop zijn, toch?Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:21:
[...]
A) dat is pas in 2140 ende BTC zal opgedeeld worden in mBTC en uBTC.
Anoniem: 541370
http://scr.hu/15jv/9pc7i
Dit is wel heel laag toch?
DIt is in 2040Belecthor schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:25:
[...]
Maar wat als dat plafond gehaald wordt in 2140, wat gebeurt er dan? Als de BTC worden opgedeeld, dan betekent dat toch nog steeds dat de maximale hoeveelheid BTC in omloop zijn, toch?
How long will it take to generate all the coins?
The last block that will generate coins will be block #6,929,999 which should be generated at or near the year 2140. The total number of coins in circulation will then remain static at 20,999,999.9769 BTC.
Even if the allowed precision is expanded from the current 8 decimals, the total BTC in circulation will always be slightly below 21 million (assuming everything else stays the same). For example, with 16 decimals of precision, the end total would be 20,999,999.999999999496 BTC.
GPU mining heeft al maanden geen zin meer.Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:26:
Ik heb een i5 3570 en een gtx 760 en haal slechts 12.4 Mhash/s
http://scr.hu/15jv/9pc7i
Dit is wel heel laag toch?
BTCChina zit op 720$ trouwens...
[ Voor 6% gewijzigd door Martijn19 op 18-11-2013 17:30 ]
ALs je even op google kijkt zie je overal dat de bitcoins in 2040 op hun maxmale aantal zitten.Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:27:
[...]
How long will it take to generate all the coins?
The last block that will generate coins will be block #6,929,999 which should be generated at or near the year 2140. The total number of coins in circulation will then remain static at 20,999,999.9769 BTC.
Even if the allowed precision is expanded from the current 8 decimals, the total BTC in circulation will always be slightly below 21 million (assuming everything else stays the same). For example, with 16 decimals of precision, the end total would be 20,999,999.999999999496 BTC.
Bedankt voor het antwoord, maar een paar maanden terug kan je zo 300 Mhash/s krijgen met een gpu die minder snel is dan de 760
Ik vrees dat het tijd wordt voor je om wat beter in te lezen. Geforce kaarten zijn niet geschikt om te minen en laatste block wordt in 2140 gemined. Maakt mij niet uit wat Google zegt. Google is geen Satoshi en Satoshi is voor mij God nu.Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:
[...]
ALs je even op google kijkt zie je overal dat de bitcoins in 2040 op hun maxmale aantal zitten.
Bedankt voor het antwoord, maar een paar maanden terug kan je zo 300 Mhash/s krijgen met een gpu die minder snel is dan de 760
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Even dom vraagje. Hoe kan het dat de koersen overal zo verschillen met soms wel 100dollar per bitcoin?
Als je kraken.com bijv vergelijkt met mt.gox.
Even toelichting op wat ik bedoel mt.gox betaal je nu 16€ meer per bitcoin. Als je dit geld gewoon uitgeeft door bijvoorbeeld wat eten te bestellen bij thuisbezorgd wil je dit zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt mij?
[ Voor 34% gewijzigd door green-tea op 18-11-2013 17:45 ]
Simpel: vraag en aanbod, dit verschilt per site heel erg.green-tea schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:39:
Had ik 9 maanden geleden toch maar bitcoins gekocht.
Even dom vraagje. Hoe kan het dat de koersen overal zo verschillen met soms wel 100dollar per bitcoin?
Als je kraken.com bijv vergelijkt met mt.gox.
Even toelichting op wat ik bedoel mt.gox betaal je nu 16€ meer per bitcoin. Als je dit geld gewoon uitgeeft door bijvoorbeeld wat eten te bestellen bij thuisbezorgd wil je dit zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt mij?
En ja, in theorie zou je makkelijk geld kunnen verdienen door tussen de verschillende sites te handelen, maar in de praktijk zal dit tegen vallen door wachttijden van transacties.
Denk dat veel mensen heir niet hoeven to Googelen voor dit soort basisinformatie. 2140 is gewoon correct. Daarna zullen miners desondanks blijven minen voor de transaction fees. Ik geloof dat dat is wat Belecthor eigenlijk wilde weten.Anoniem: 541370 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:
[...]
ALs je even op google kijkt zie je overal dat de bitcoins in 2040 op hun maxmale aantal zitten.
Minen met een grafische kaart is enorm nutteloss. Voor hetzelfde geld koop je nu aan bitcoins die je anders pas in enkele jaren tijd zou kunnen minen.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik zou best nog wel een bitcoin extra willen. Mocht je er een willen verkopen, dan ben ik wel geïnteresseerd, Ik weet alleen niet hoe je het wilt afhandelen, want kan alleen een overboeking doen via de bank (of via mastercard).Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:51:
[...]
Ja, ik wil er vanaf. Ik heb een stapeltje BTC opgeslagen die ik vasthou en verder heb ik vorige week wat geld naar Bitstamp overgeboekt om te kunnen profiteren van schommelingen en arbitrage. Het trucje met Kraken heb ik gedaan met dat laatste potje en de bedoeling is dat dat snel weer omgezet wordt in EUR/USD voor de volgende kans.
Je kunt wat doneren aan de Filipijnen via bitme: https://bitme.com/donate
Steun je niet alleen de slachtoffers van de tyfoon maar je steunt hiermee ook de bitcoin community
Een pessimist is een realistische optimist
Is dat zo? Alle bitcoins die je doneert zullen allemaal verkocht worden voor EUR of USD wat in principe de prijs omlaag zal brengen. Dus lijkt me beter om EUR te doneren?BAVAROIS schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:04:
Voor iedereen die wat goeds wil doen met de stijging van de BTC de laatste tijd:
Je kunt wat doneren aan de Filipijnen via bitme: https://bitme.com/donate
Steun je niet alleen de slachtoffers van de tyfoon maar je steunt hiermee ook de bitcoin community
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 85% gewijzigd door green-tea op 18-11-2013 18:23 ]
Oef, heb ik net geluk gehad. 0,5 bitcoin kunnen kopenYzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:25:
Ja mijn laatste twee transacties werden ook geannuleerd...of dat door hun kwam of door ABN weet ik niet, maar baal wel.
Ze bieden wel een leuke verkoopprijs. Vandaag 18% winst gepakt op een m'n euro-saldo dat ik op Bitstamp had staan door verkopen bij Kraken en Bitonic.Klippy schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:27:
Hmm, net nog gekocht via Bitonic, maar echt voordelig zijn ze niet
Uiteraard heb ik mijn Bitcoin-verzameling niet aangetast voor deze arbitrage-actie.

In Bitcoin doneren en direct hetzelfde aantal weer bijkopen.FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:16:
[...]
Is dat zo? Alle bitcoins die je doneert zullen allemaal verkocht worden voor EUR of USD wat in principe de prijs omlaag zal brengen. Dus lijkt me beter om EUR te doneren?
Kan overigens ook op dit adres: 1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1
Zie: http://giro555.nl/acties-...lp-giro-555-aan-bitcoins/
Kan nog best wat bij zo te zien: https://blockchain.info/a...BPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Vandaag wel ja, maar het wisselt. Op deze (trage) site kun je LTC/BTC charts checken:dbzdragon schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:29:
Wat houdt eigenlijk de verhouding BTC/LTC precies in op dit moment? Het lijkt er op dat LTC op dit moment harder groeit dan BTC.
[afbeelding]
http://www.ltc-charts.com...pair=ltc-btc&market=btc-e
Denk het ook niet; btcchina stond op bijna 800 dollar met een waardestijging van bijna 50% in 1 dag! En bitstamp is bijna 100 dollar omhoog in 3 uur. Als dit geen bubble is dan weet ik het ook niet meer. Ookal wordt btc op steeds meer plekken geaccepteerd dan rechtvaardigt dat nog steeds niet de enorme koersstijging van de afgelopen dagen.LED-Maniak schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:33:
Amai.. dit kan toch niet goed gaan? over de 600 dollar!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de verwachting is dat bitcoin DE nieuwe world currency is, en we moeten dus die 10-21 miljoen coins verdelen over de hele wereldpopulatie, dan is dit pas het prille begin.gws24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:41:
[...]
Denk het ook niet; btcchina stond op bijna 800 dollar met een waardestijging van bijna 50% in 1 dag! En bitstamp is bijna 100 dollar omhoog in 3 uur. Als dit geen bubble is dan weet ik het ook niet meer. Ookal wordt btc op steeds meer plekken geaccepteerd dan rechtvaardigt dat nog steeds niet de enorme koersstijging van de afgelopen dagen.
Groetjes, FaceDown.
Tja, in april dacht men dat ook nadat btc veel in het nieuws kwam. Ik heb echt een deja-vu hier. voor de mensen die nu kopen hoop ik van niet maar ik wacht wel even met kopen.FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:44:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als de verwachting is dat bitcoin DE nieuwe world currency is, en we moeten dus die 10-21 miljoen coins verdelen over de hele wereldpopulatie, dan is dit pas het prille begin.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat doen jullie? Op exchange laten staan of toch lokaal bewaren?
👨🚒 spuitgast | ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome control module
Tsja, ik dacht toen het 50$ was, dit gaat direct hard omlaag. Inmiddels is het 14x zoveel waard dus nu toch maar even een kwart bitcoin gekocht, even zien wat het feest doetgws24 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:48:
[...]
Tja, in april dacht men dat ook nadat btc veel in het nieuws kwam. Ik heb echt een deja-vu hier. voor de mensen die nu kopen hoop ik van niet maar ik wacht wel even met kopen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Lokaal. Als de koers als een kaartenhuis in elkaar stort, dan kunnen de exchanges de paniekverkoop waarschijnlijk toch niet aan. Dan neem ik het risico wel en wacht totdat de koers weer opkrabbelt (als dat al gebeurt).leejoow schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:50:
Op dit moment heb ik 3,3 BTC allemaal in mijn account op Bitstamp zitten. Begint toch wel een hoop geld te hebben en kan dit misschien beter in een lokale portemonnee stoppen. Echter, als het er dan op lijkt dat de hele boel instort kan ik het niet gemakkelijk verkopen...
Wat doen jullie? Op exchange laten staan of toch lokaal bewaren?
Alles bij elkaar heb ik er niet gruwelijk veel geld ingestopt, dus mocht de zeepbel klappen dan hoef ik niet wakker te liggen 's nachts en heb ik een mooi verhaal voor feestjes.
Groetjes, FaceDown.
ik eigenlijk alleen terecht kan op btc-e.com ?
dat ik beter ltc kan kopen met btc in plaats van SEPA overschrijvingen ?
dat ik die btc dan moet kopen van of bitstamp of kraken (als: "de aangeraden exchanges") ?
dat ik daarnaast nog een wallet moet hebben (willekeurige online/offline) ?
litecoins.nl had ik ook gezien, maar die rekenen momenteel bijna 1$ = 1€
Hoe ga je overweg met snel kopen/verkopen op een exchange ? Van wat ik hier lees lijkt het allemaal nogal traag te gaan of maakt dat niet uit omdat je wel uitbetaald krijgt in de waarde van het moment van verkopen of wordt je uitbetaald in de waarde van het moment dat iemand/de exchange het van je overkoopt? Zo niet dan lijkt me de vertraging nogal duur ?
Volgende keer dat ik een idioot hoor zal ik me even achter mijn oren krabben of het niet per ongeluk een profeet zou kunnen zijn, tot zover gaat het lekker met je voorspelling.Smuggler schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:32:
Leuk die nieuwe bubble, vorige keer was het:
Start ongeveer 30 en steeg naar 300 en zakte terug naar 100dollar.
deze keer van 100 naar 1000 en terugzakken naar 300? dan is dit nog het juiste moment om in te stappen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Tier 2 ging bij mij (vrijwel) direct. Je hoeft daarvoor niets op te sturen. Tier 3 (paspoort / proof of residence) duurt 1 of meerdere dagen volgens de FAQ.sheepsonn schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Iemand enig idee hoelang de tier 2 review duurt @ kraken.com?
Vandaag mijn eerste funds naar kraken gestuurd. Ben benieuwd wanneer dat is aangekomen.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Ah ok, mijn tier 2 is al ruim 2 uur op:Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:07:
[...]
Tier 2 ging bij mij (vrijwel) direct. Je hoeft daarvoor niets op te sturen. Tier 3 (paspoort / proof of residence) duurt 1 of meerdere dagen volgens de FAQ.
"Your tier submission is being reviewed"
Ze wachten bij BTC-e normaalgesproken 3 confirmations voor het in je wallet daar zit, heb je die voor jouw transactie?Damocles.NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:13:
Hoelang duurt het gemiddeld om Bitcoins van je Blockchain wallet naar BTC-E te sturen? Duurt al bijna de hele dag.
Anoniem: 153298
Ik snap die hele analogie echt niet. In het geval van metalen wil je inderdaad wel een nummer 2 (zilver) hebben, voor kleine bedragen. Je gaat niet moeilijk lopen doen met tienden van een gram goud.Arsenius schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Litecoin is een soort van zilver toch, Bitcoin het goud.
BitCoin heeft dit probleem niet. 0,00000001BTC, de kleinst mogelijke hoeveelheid, is nu geen drol waard, pas als de koers over de miljoen gaat wordt het met BTC onmogelijk om 1 cent af te rekenen.
Heb je fee betaald?Tourniquet schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:15:
[...]
Ze wachten bij BTC-e normaalgesproken 3 confirmations voor het in je wallet daar zit, heb je die voor jouw transactie?
Het is de gekte die alles omhoog zwiept.Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:15:
[...]
Ik snap die hele analogie echt niet. In het geval van metalen wil je inderdaad wel een nummer 2 (zilver) hebben, voor kleine bedragen. Je gaat niet moeilijk lopen doen met tienden van een gram goud.
BitCoin heeft dit probleem niet. 0,00000001BTC, de kleinst mogelijke hoeveelheid, is nu geen drol waard, pas als de koers over de miljoen gaat wordt het met BTC onmogelijk om 1 cent af te rekenen.
Heb een half jaar geleden ook nog 3 Litecoins gemined, tot mijn videokaart *poef* deed. Zou lekker zijn als het zilver ook naar 500 EUR klimt. Heb ik mijn opgeblazen videokaart er weer ruim uit.
Anoniem: 153298
Want de vraag in china is groot lees ik overal.
Ik vraag het me ook af.. het zal zeer lang duren voordat bitcoin mainstream wordt, en een algemeen geaccepteerd betaalmiddel. Voor LTC kan dit alleen maar langer duren. En wat in bovendien de toegevoegde waarde voor winkeliers? Persoonlijk denk ik dat de LTC-bubbel eerder zal klappen dan de BTC-bubbel. Maar goed, het hele gebeuren blijft koffiedik kijken in feite.Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:23:
Maar waar hebben we LTC (of welke andere altcoin dan ook) écht voor nodig? Zilver is nodig naast goud, zoals ik al zei, vanwege het probleem kleine hoeveelheden.Wat is het voordeel van een tweede coin, met een eigen (energieslurpende) infrastructuur, die goedkoper is?
Groetjes, FaceDown.
Krijg men account bij bitstamp niet verified en heb geen ideal
RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:26:
Iedereen die meedoet aan de BTC verdient nu heel ongezond rap heel veel geld (ondergetekende ook). Kan nooit lang goed gaan zou je zeggen.
Lijkt me eerlijk gezegd ook. Echter; het blijft natuurlijk een relatief zeer klein aantal mensen dat BTC bezit. Mensen die in het begin Apple aandelen bezaten hebben eigenlijk hetzelfde meegemaakt, alleen in een wat trager tempo. Wellicht vergelijkbaar?RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:26:
Iedereen die meedoet aan de BTC verdient nu heel ongezond rap heel veel geld (ondergetekende ook). Kan nooit lang goed gaan zou je zeggen.
Groetjes, FaceDown.
Ja, ze hebben er Bitcoin Daily van gemaakt! Heel vervelend aangezien ik 10 minuten daarvoor nog ingekocht had en die posities onherroepelijk gesloten werden. Plus 500 is voor mij toch iets minder aantrekkelijker geworden.ÜberWicked schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:16:
Meer mensen hier die op plus500 zitten?
Hebben ze nou de expiratie datum aangepast naar elke ochtend 11 uur staan?
Volgens mij was het voorheen iets van 10 dagen oid..
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:27:
[...]
Lijkt me eerlijk gezegd ook. Echter; het blijft natuurlijk een relatief zeer klein aantal mensen dat BTC bezit. Mensen die in het begin Apple aandelen bezaten hebben eigenlijk hetzelfde meegemaakt, alleen in een wat trager tempo. Wellicht vergelijkbaar?
Het gaat goed zolang de meerderheid zijn munten vasthoud.RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:26:
Maar deze groei kan natuurlijk geen half jaar door gaan. Ik vermoed dat er een aanzienlijk aantal late instappers weer gaan verzilveren zodra de koers stabiliseert.
De mensen die ze voor 1 euro of minder hebben gekocht kunnen rustig achterover blijven leunen, hebben niks te verliezen.
ABN is op het moment weer bitcoin-betalingen aan het blokkeren helaas, de meldingen van ABN-klanten stromen binnenYzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:25:
Ja mijn laatste twee transacties werden ook geannuleerd...of dat door hun kwam of door ABN weet ik niet, maar baal wel.
Hier Tier1+2+3 gedaan in het weekend, maandag voormiddag toen ik checkte was dat allemaal al goedgekeurd. Duurt dus echt niet lang daar.sheepsonn schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
Iemand enig idee hoelang de tier 2 review duurt @ kraken.com?
170074
Dit topic is gesloten.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.