Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 100 Laatste
Acties:
  • 580.596 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:01
Tier 3 unlocked toch niet meer dan dat je daily/monthly limieten vertienvoudigd worden? Hebben jullie allemaal zoveel geld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39

FaceDown

Storende factor.

Fornoo schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:31:
[...]

Het gaat goed zolang de meerderheid zijn munten vasthoud.

Maar deze groei kan natuurlijk geen half jaar door gaan. Ik vermoed dat er een aanzienlijk aantal late instappers weer gaan verzilveren zodra de koers stabiliseert.

De mensen die ze voor 1 euro of minder hebben gekocht kunnen rustig achterover blijven leunen, hebben niks te verliezen.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als je 100 BTC hebt die je voor 100 euro hebt ingekocht, dan heb je nu voor 66.000 euro aan BTC in handen. Als de koers in elkaar dondert dan kun je daar goed ziek van zijn volgens mij. Dus niets te verliezen??
De koers blijft stijgen omdat mensen vertrouwen in Bitcoin houden, en daarom hun Bitcoins op zak houden en blijven bijkopen ondanks de 'hoge' (?) prijs.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

MazeWing

The plot thickens...

De bitcoinbubble kan volgens mij elk moment uit elkaar barsten. Een waardestijging zoals er nu met Bitcoins gebeurt is volgens mij nog nooit gebeurd en ook absoluut niet gezond.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 23:22
Wat is nou het voordeel van Kraken t.o.v. BTC-E? Ben Tier 3 bij Kraken. Maar nog niks gedaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1pp3r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
mat.hi.as schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:34:
Tier 3 unlocked toch niet meer dan dat je daily/monthly limieten vertienvoudigd worden? Hebben jullie allemaal zoveel geld? :P
Met zo'n koers: binnen een jaar hopelijk wel he :D
Maar serieus: 't is gewoon voor het gemak (bij mij toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11

MazeWing

The plot thickens...

FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:34:
[...]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als je 100 BTC hebt die je voor 100 euro hebt ingekocht, dan heb je nu voor 66.000 euro aan BTC in handen. Als de koers in elkaar dondert dan kun je daar goed ziek van zijn volgens mij. Dus niets te verliezen??
De koers blijft stijgen omdat mensen vertrouwen in Bitcoin houden, en daarom hun Bitcoins op zak houden en blijven bijkopen ondanks de 'hoge' (?) prijs.
Nee de koers blijft stijgen omdat het zo rap gaat dat het een ideale investering lijkt. Als straks de rek eruit is en iedereen zo'n beetje doorheeft dat de max bereikt is, wil iedereen er weer snel vanaf waardoor de hele markt weer in elkaar stort.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-07 15:53

gws24

Thinking is hard!

MazeWing schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:34:
De bitcoinbubble kan volgens mij elk moment uit elkaar barsten. Een waardestijging zoals er nu met Bitcoins gebeurt is volgens mij nog nooit gebeurd en ook absoluut niet gezond.
is wel eerder gebeurt namelijk in april en ook ergens in 2012 alleen waren de bedragen lager maar relatief gezien is er niet veel anders aan. Ik ben het met je eens dat het ongezond is en dat de bubble op elk moment kan knappen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hij had ook kunnen barsten toen de BTC van 0,10 euro naar 100 euro ging (factor 1000!!). Ook ongezond?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep, maar dat dacht iedereen een maand terug ook al. En een maand daarvoor. Ik denk ook dat het hard omlaag gaat binnenkort maar ik denk nou al een half jaar zo en het stijgt nog steeds :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:08
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:34:
[...]

Ik heb het ook over mensen die ze voor 1 euro of minder hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Vergeet niet dat tijdens de vorige crash Mt. Gox de enige exchange was die meetelde en onder zijn eigen succes (of door kwaadwillenden) gigantisch ging laggen, waardoor niemand meer kon handelen en er totale paniek uitbrak. Na een paar keer stortte de boel gewoon in.
Of Mt. Gox weer zo instabiel kan worden weet ik niet, maar het is in ieder geval niet meer de enige grote exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:27
Enigste reden waarom het zo snel gaat is omdat iedereen denkt op korte termijn snel te kunnen cashen. Daarvoor is het belangrijk dat je eerder dumpt dan de rest. Meerderheid heeft deze gedachtegang en het kan daarom ook niet anders gaan dan dat het straks ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-07 15:53

gws24

Thinking is hard!

Phyxion schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:36:
[...]

Jep, maar dat dacht iedereen een maand terug ook al. En een maand daarvoor. Ik denk ook dat het hard omlaag gaat binnenkort maar ik denk nou al een half jaar zo en het stijgt nog steeds :+
Maar die stijging was relatief gelijkmatig. De stijging die we de laatste week zien is echt buiten alle proporties.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MazeWing schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:36:
[...]

Nee de koers blijft stijgen omdat het zo rap gaat dat het een ideale investering lijkt. Als straks de rek eruit is en iedereen zo'n beetje doorheeft dat de max bereikt is, wil iedereen er weer snel vanaf waardoor de hele markt weer in elkaar stort.
Wanneer is de rek eruit dan? Als iedereen BTC heeft? Dat kan nog lang duren dan. :) Bovendien is op dat moment BTC waarschijnlijk een mainstream betaalmiddel, dat wellicht de EUR en USD gaat vervangen. Waarom zou iedereen er dan vanaf willen? Wil op dit moment ook iedereen van z'n euro's af? Ik (nog) niet in ieder geval. Misschien staat de fiat-bubble juist op knappen nu? Only time will tell..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-07 13:24
r1pp3r schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:32:
[...]
Hier Tier1+2+3 gedaan in het weekend, maandag voormiddag toen ik checkte was dat allemaal al goedgekeurd. Duurt dus echt niet lang daar.
Tier 3 wordt nog even wachten op de jaarlijkse rekeningen voor mij. Ik krijg eigenlijk alle rekeningen elektronisch, maar ze willen een papieren afschrift van niet meer dan 3 maanden oud :( Ik vind Kraken wel erg fijn werken. Jammer dat het volume (nog?) zo laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 05-07 16:45

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:37:
Vergeet niet dat tijdens de vorige crash Mt. Gox de enige exchange was die meetelde en onder zijn eigen succes (of door kwaadwillenden) gigantisch ging laggen, waardoor niemand meer kon handelen en er totale paniek uitbrak. Na een paar keer stortte de boel gewoon in.
Of Mt. Gox weer zo instabiel kan worden weet ik niet, maar het is in ieder geval niet meer de enige grote exchange.
Gox heeft er tijdens deze rally al een keer een paar uur uitgelegen. Noone cared.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 21-06 23:22
Wat is nu de beste manier om van blockchain wat bitcoins over te pompen naar bijvoorbeeld een Kraken of BTC-E?

Snel versturen
Gedeeld Stuur
Speciaal

Snel versturen heb ik nu drie keer gedaan. Staat dat het nog 23 uur kan duren. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 12:58
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:27:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd ook. Echter; het blijft natuurlijk een relatief zeer klein aantal mensen dat BTC bezit. Mensen die in het begin Apple aandelen bezaten hebben eigenlijk hetzelfde meegemaakt, alleen in een wat trager tempo. Wellicht vergelijkbaar?
Ook zo ongeveer het enige voorbeeld wat hier inderdaad mee te vergelijken is, daarom baart het met wel zorgen waar en hoe dit eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Wat zou de reden moeten zijn van het knappen van de bubbel? "Omdat ie zo hoog staat" is relatief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het eigenlijk zijn dat BTCChina zo hoog staat? Daar is de koers nu 4689CNY, $768. Dat is $100 meer dan op Gox, terwijl die al flink hoger staat dan de rest. Van Gox snap ik het, je krijgt je geld daar nauwelijks weg, maar wat is er aan de hand met BTCChina? Mogen de Chinezen niet handelen op exchanges in het buitenland ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Er hoeft geen reden te zijn, zodra mensen het maar geloven dat het inderdaad gaat gebeuren.
En iedereen wilt elkaar voor zijn. Dus zodra mensen merken dat verkoop stijgt tegenover de inkoop dan is het zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
Damocles.NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:39:
Wat is nu de beste manier om van blockchain wat bitcoins over te pompen naar bijvoorbeeld een Kraken of BTC-E?

Snel versturen
Gedeeld Stuur
Speciaal

Snel versturen heb ik nu drie keer gedaan. Staat dat het nog 23 uur kan duren. Waardeloos.
Ik heb geen wallet bij Blockchain.info, maar zelf op de computer met Electrum. Ik heb om 17.00u 1 bitcoin naar Kraken verstuurd met 0.0001btc fee, voor 18.00 waren er 6 bevestigingen en stonden ze op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Phyxion schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:36:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yMlR8GE.png

:P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

saveljos schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:45:
Er hoeft geen reden te zijn, zodra mensen het maar geloven dat het inderdaad gaat gebeuren.
En iedereen wilt elkaar voor zijn. Dus zodra mensen merken dat verkoop stijgt tegenover de inkoop dan is het zover.
Maar is de Bitcoin dan verleden tijd? Of biedt het gewoon weer een mooi instapmoment? Vergeet niet dat de Bitcoin niet zomaar een spelletje met getallen is, maar dat het in feite een wereldwijd monetair systeem is, waar mensen nu hun vertrouwen in uitspreken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
170074 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:43:
Wat zou de reden moeten zijn van het knappen van de bubbel? "Omdat ie zo hoog staat" is relatief natuurlijk.
Dat de bitcoin een bepaalde waarde heeft of nog krijgt die "zo hoog" is kan natuurlijk. Alleen de stijging van de waarde is zo gestoord snel dat is volgens mij nergens mee vergelijkbaar. Iets waarmee heel veel mensen heel snel heel veel geld verdienen stelt mij niet heel gerust over het uiteindelijk lot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:51:
[...]

Dat de bitcoin een bepaalde waarde heeft of nog krijgt die "zo hoog" is kan natuurlijk. Alleen de stijging van de waarde is zo gestoord snel dat is volgens mij nergens mee vergelijkbaar. Iets waarmee heel veel mensen heel snel heel veel geld verdienen stelt mij niet heel gerust over het uiteindelijk lot :P.
Het is de vraag hoe lang het nog gaat duren :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

RevQ schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:51:
[...]

Aan de andere kant, als overheden/banken geld maken, dan maken ze puur zichzelf rijk. Want al dat geld geven ze gewoon uit, zonder er ooit iets voor te hebben gedaan. 100%!

Satoshi Nakamoto is dan nog bescheiden met z'n 5%.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Het motief maakt in dit geval ook niet veel uit. Als door de opportunisten bitcoin te hard stijgt en daardoor nog weer eerst crasht voordat het ECHT groot wordt, dan is dat niet anders. Bekend wordt het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

170074 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:53:
Het motief maakt in dit geval ook niet veel uit. Als door de opportunisten bitcoin te hard stijgt en daardoor nog weer eerst crasht voordat het ECHT groot wordt, dan is dat niet anders. Bekend wordt het zeker.
Ik koop er ook gewoon dingen van, maar ik voel me wel een enorme sukkel. Iets wat ik heb besteld is nog niet eens aangekomen en nu had ik hetzelfde voor ongeveer de helft van de coins kunnen krijgen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
W3ird_N3rd schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:55:
[...]

Ik koop er ook gewoon dingen van, maar ik voel me wel een enorme sukkel. Iets wat ik heb besteld is nog niet eens aangekomen en nu had ik hetzelfde voor ongeveer de helft van de coins kunnen krijgen.
Daarom is een stabiele prijs ook nodig. Anders koopt niemand er wat mee, gaan we er allemaal op zitten omdat ze meer waard zijn de volgende dag. Voor echt succes is het belangrijk dat er mee betaald wordt, maar met succes weer een instabiele prijs. Verdomde boeiend allemaal dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand gaat er vanuit dat deze groei zich voort blijft zetten. Tenminste, dat mag ik serieus hopen. Als we dit tempo aanhouden, +332% in een maand, moet je over een half jaar $4.3 miljoen aftikken voor 1BTC (en over een jaar is het $28 miljard :') )
Ik verwacht ook nog wel een flinke correctie van minstens 50%, maar op de lange termijn zal de koers omhoog moeten. Dat, of BTC sterft vanwege een bug of overheidsbemoeienis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:30
Hm die LTC gaan ook rete snel. Zit te denken om mn BTC om te zetten naar LTC. Daar maak je denk ik sneller een verdubbeling van je coins mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Het is een uitstekende keus om een omweg te maken via bitcoins als de gelegenheid zich ervoor leent. (Ipv te betalen met euro's of dollars). Maar hoe kunnen ze een goede prijs hanteren vraag ik me af met deze schommelingen?

Overheidsbemoeienis... gaat lastig worden met dit systeem dat is juist het mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:59:
Niemand gaat er vanuit dat deze groei zich voort blijft zetten. Tenminste, dat mag ik serieus hopen. Als we dit tempo aanhouden, +332% in een maand, moet je over een half jaar $4.3 miljoen aftikken voor 1BTC (en over een jaar is het $28 miljard :') )
Ik verwacht ook nog wel een flinke correctie van minstens 50%, maar op de lange termijn zal de koers omhoog moeten. Dat, of BTC sterft vanwege een bug of overheidsbemoeienis.
Een correctie zoals begin dit jaar is wel nodig om mensen eindelijk een keer hun BTC te laten uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

W3ird_N3rd schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:55:
[...]

Daarom als je iets koopt met bitcoins direct hetzelfde aantal bitcoins weer terugkopen. Zo stimuleer je Bitcoin door het signaal af te geven dat je met Bitcoin wilt betalen én je Bitcoin-saldo blijft op pijl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-07 18:19
Basekid schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:00:
Hm die LTC gaan ook rete snel. Zit te denken om mn BTC om te zetten naar LTC. Daar maak je denk ik sneller een verdubbeling van je coins mee...
Het is net als bij de beurs, spreid je risico's. Of heb veel geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Roel911 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:04:
[...]

Het is net als bij de beurs, spreid je risico's. Of heb veel geluk :)
Ja dat is waar. Spannend dit allemaal :)

Moeilijke is om er geen geld er tegenaan te blijven gooien.... snap nu wel dat mensen hier heel veel euros aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 09:44
ik had gisteren 25LTC gekocht, vandaag stonden ze opeens op het dubbele :-D

Als ik nu ook bitcoin koop, gebeurd dan hetzelfde? :P

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Keiichi schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:08:
ik had gisteren 25LTC gekocht, vandaag stonden ze opeens op het dubbele :-D

Als ik nu ook bitcoin koop, gebeurd dan hetzelfde? :P
Het was gisteren een goed moment om te kopen inderdaad, had zelf ook 42 gehaald. (Was te verwachten met de huidige populariteitsboost).

Met bitcoin kan het ook gebeuren, maar het kan ook halveren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 09:20
komkommer schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:31:
[...]

ABN is op het moment weer bitcoin-betalingen aan het blokkeren helaas, de meldingen van ABN-klanten stromen binnen ;( .
45min geleden nog gekocht via iDeal ABN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Die hearing in de VS start over 10 minuten. Als ik het goed begrijp zal het weinig impact hebben op de koers omdat al ongeveer bekend is wat er gezegd gaat worden? Zal het wellicht nog de nodige press opleveren zodat er toch nog extra vraag ontstaat?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 14:11

pposthoorn

Constructeur

Ik heb zojuist wat BTC over gemaakt van mijn local wallet naar btc-e om litecoin mee te kopen.
Als de markt inderdaad positief reageert om de amerikaanse berichten over een uurtje zal BTC nog wel wat stijgen. Ik verwacht dat ik dan meer litecoin kan kopen voor m'n btc.

Klinkt logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik twijfel om ze weg te halen voor de hearing, just in case.... Verwacht toch wel dat het nu toch wel een keer omlaag zal gaan, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:21:
Ik twijfel om ze weg te halen voor de hearing, just in case.... Verwacht toch wel dat het nu toch wel een keer omlaag zal gaan, niet dan?
Berichten zijn juist dat de senaat er wel redelijk positief over instaat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Video van Bloomberg over de hearings: http://www.bloomberg.com/...l8eMwoT_CFE26~yaIRXA.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Toch een loterij ticket van 500,- waar je mee gokt. Als ik bitcoins had dan had ik ze verkocht en daarna weer gekocht. Kost je waarschijnlijk een paar tientjes maar je riskeert je 500,- niet en je kunt alsnog verdere prijsstijgingen profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Heb zelf "gelukkig" maar voor 100 euro aan bitcoins. Minder winst maar ook minder verlies... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 11:56
Zojuist heeft m'n Pa ook maar een BTC gekocht via Bitonic.
Kan het zo zijn dat dit even duurt voordat het op zijn BTC-e account staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:28:
Zojuist heeft m'n Pa ook maar een BTC gekocht via Bitonic.
Kan het zo zijn dat dit even duurt voordat het op zijn BTC-e account staat?
Ja de transaction moet eerst door een aantal parties gevalidate worden (kan 10min ofzo duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
dump van 100k ltc op btc-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

100.000 LTC? Hoe kom je daarbij?? Of dacht je even dat GoT the trollbox van BTC-E was?

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 18-11-2013 20:31 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Basekid schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:29:
[...]

Ja de transaction moet eerst door een aantal parties gevalidate worden (kan 10min ofzo duren)
Thx, rustig afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
koers zakte net opeens flink maar het is er snel weer afgehaald, kijk maar naar het totaal aantal sell orders dat is met bijna 100.000 afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:31:
[...]

100.000 LTC? Hoe kom je daarbij?? Of dacht je even dat GoT the trollbox van BTC-E was?
Zag ook zoiets voorbij komen in de chat, maar ze maken je daar wel helemaal gek met die crash verhalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Die chat is echt te grappig. Gewoon een beursvloer maar dan in een chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Basekid schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:33:
Die chat is echt te grappig. Gewoon een beursvloer maar dan in een chat.
Lopen ze op de beursvloer ook crash crash crash sell sell sell te roepen als er niks aan de hand is? :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Gaat echt te snel soms, haha als je die mensen te serieus neemt kan het je best wat geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:34:
[...]

Lopen ze op de beursvloer ook crash crash crash sell sell sell te roepen als er niks aan de hand is? :D
Welke chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Op BTC-e
https://btc-e.com/exchange

[ Voor 8% gewijzigd door Celluiar op 18-11-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm, wil nog wat litecoins kopen, maar geen enkele site die ik zie accepteert ideal/creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Wel verdomme. Ik wil LTC kopen via iDeal en moet blijkbaar een SMS sturen. Dit werkt natuurlijk niet vanaf een Belgisch nummer.... :X

Ze stijgen nu ook wel redelijk in waarde!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Waar is nog LTC te koop waar je met ideal kan betalen dan? Litecoins heeft maar 0,14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Dennahz schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:41:
Wel verdomme. Ik wil LTC kopen via iDeal en moet blijkbaar een SMS sturen. Dit werkt natuurlijk niet vanaf een Belgisch nummer.... :X

Ze stijgen nu ook wel redelijk in waarde!
litecoins.nl? Die heeft geen voorraad meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Litecoins.nl idd. En die Bitcoin site heeft ook al geen voorraad meer. Overdag is beter om zulke dingen te kopen :) Al hou ik het probleem van dat SMS'en....

[ Voor 15% gewijzigd door Dennahz op 18-11-2013 20:46 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Ik heb eieren voor mijn geld genomen en ben eruit gestapt. Was een leuke rit!

Nu de boel in de gaten gaan houden en kijken of ik weer (lager) in kan stappen.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Ik ook... Merk dat ik helemaal nergens anders meer aan toe kom zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

xp7amrkr schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:48:
Ik heb eieren voor mijn geld genomen en ben eruit gestapt. Was een leuke rit!

Nu de boel in de gaten gaan houden en kijken of ik weer (lager) in kan stappen.
Hmm ik wacht nog even tot 1 mBTC = 1 EUR

En daarna wacht ik misschien nog iets langer.. :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litecoins
  • Laatst online: 03-10-2017
Heb vrijdag 1000 litecoins gekocht, schijnbaar op het juiste moment.
Doe ze niet weg, wacht rustig af. Zoals het nu klimt ging het ook met de bitcoin......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Zo te zien net op tijd?

Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment geen bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
litecoins schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:52:
Heb vrijdag 1000 litecoins gekocht, schijnbaar op het juiste moment.
Doe ze niet weg, wacht rustig af. Zoals het nu klimt ging het ook met de bitcoin......
1000? Pfff ik vond 10 al een leuk aantal om mee te starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 20:19
iemand ervaring met realgg.nl? Vandaag heb ik 2 aankopen gedaan. Eerste was hele grote, en de tweede was minder. De kleinere bedrag had ik direct gestort gekregen in mijn portemonnee maar de eerste grote order nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

yori1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:57:
iemand ervaring met realgg.nl? Vandaag heb ik 2 aankopen gedaan. Eerste was hele grote, en de tweede was minder. De kleinere bedrag had ik direct gestort gekregen in mijn portemonnee maar de eerste grote order nog niet....
Al eens gegoogled op die sitenaam? Kwam behoorlijk veel negatieve ervaringen tegen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

En de site ziet er ook niet geheel betrouwbaar uit. Tja, zal ondertussen maar doorgaan met minen. De SKC zal ten dode opgeschreven zijn en heb er nu toch al een stuk of 5000. Genoeg om iets mee te doen als het iets waard wordt. Kan beter al m'n kracht bundelen en LTC gaan minen voordat iedereen erop vliegt.

Morgen maar weer eens proberen via die site. Vanmiddag hadden ze er nog een hele hoop op voorraad....

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litecoins
  • Laatst online: 03-10-2017
yori1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:57:
Daar heb ik mijn litecoins ook gekocht.
Goede service en snel reactie via de mail, niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Litecoin minen lijkt me ook wel handig. Helaas kost het me meer stroom dan het oplevert :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Panic sale is begonnen.
Wees verstandig en doe hier niet meteen aan mee O-)

[ Voor 54% gewijzigd door Celluiar op 18-11-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 18:45
op welke market ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Plus500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niks te zien op Mt. Gox, Bitstamp, BTC-e of BTCChina. Gox allemaal wel wat gezakt, maar dat is alweer eventjes geleden en hapt niet door.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 18-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Anoniem: 153298 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:06:
Niks te zien op Mt. Gox, Bitstamp, BTC-e of BTCChina. Gox is wel wat gezakt, maar dat is alweer eventjes geleden en hapt niet door.
Ok, probeer ook geen onrust te stoken oid.
Merkte het ff op, maar is wel weer redelijk 'stabiel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn F5-knop begint te verslijten door Bitonic.

Doel is om vandaag 5 BTC binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vergelijking die hij noemde met de begindagen van e-mail (snapte ook niemand) was wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Tourniquet schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:07:
Vergelijking die hij noemde met de begindagen van e-mail (snapte ook niemand) was wel goed.
Deze man lijkt me wel open te staan voor bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wouter schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:07:
Mijn F5-knop begint te verslijten door Bitonic.

Doel is om vandaag 5 BTC binnen te halen.
bitonic update ook zelf de voorraad. Of gaat het beter als je F5t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 20:19
litecoins schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:02:
[...]

Daar heb ik mijn litecoins ook gekocht.
Goede service en snel reactie via de mail, niets op aan te merken.
Wat ik mij ook afvraag is, of ik de aantal litecoins ontvang die ik vanochtend heb besteld, of minder litecoins omdat de prijs is gestegen.... Ja, sinds vanochtend wacht ik al, alhoewel ik mijn tweede order gewoon binnen een half uur heb ontvangen. Ik ga maar minen denk ik, dit kost mij teveel stress :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Probeer "check for change" plug-in, zo heb ik mijn computer 3 dagen aan gelaten om een HP touchpad te bemachtigen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
De boel zakt wel in op BTC-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Laatst online: 02-07 16:35
Hoppa, daar gaat ie....

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus we hebben nu drie mensen van justitie die gaan praten over BTC? Mooi, want die hebben vast niet veel goeds te vertellen, wat hopelijk de koers omlaag brengt.

Oh, dat gebeurt nu ook zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 09:45
Iemand ervaring met https://cex.io/ ? Lijkt me een redelijk stabiel platform om je Bitcoins in te investeren en tegelijkertijd te genieten van de positieve koersverwachtingen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat een ellende :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Kijken waar dit heen gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
bitonic is ook down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik vind die chat wel heel grappig. Had ik nu maar een site waar je makkelijk via ideal coins kon kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ellende? Laten we de boel wel in perspectief laten zien.. we zitten weer op de koers van vanmiddag. Een halve dag geen winst is geen drama in beursland hoor :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Snap niet dat mensen dan meteen paniek gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-07 13:24
Damn Kraken duikte! Had ik nu maar geld staan om in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

En hij krabbelt weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met een beetje geluk gaan we nog wel wat naar beneden. Ik hoop alleen wel dat mensen gaan verkopen aan Bitonic, want dat is op dit moment mijn enige manier om te kopen.
Pagina: 1 ... 10 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.