Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 100 Laatste
Acties:
  • 580.972 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:40:
[...]

Nope, je moet je verificeren.

Als je wil traden zonder verificatie, dan moet je naar BTC-E gaan. USD/EUR deposits/withdrawals zijn daar moeizaam, maar als je er BTC instopt en er later (hopelijk) meer BTC uithaalt, dan hoort dit geen probleem te zijn.
Thanks, dat is wat ik zocht, ik keek net op Bitstamp en daar moet je ook verifiëren om te kunnen BTC uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 13:30
lieu10ant schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:50:
IMO om meteen al 1000 euro (geen dollar dus) te voorspelling zonder correcties is een beetje voorbarig. Ik ben long op bitcoin maar ik denk dat er zeker correcties zullen zijn van mensen die willen uitstappen.
En toch ben ik erg benieuwd waar het plafond zit, hoe ver kan dit gaan?
Zo langzamerhand is instappen makkelijker dan uitstappen want voor je het weet zit de koers een dag later alweer op +€100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Als je een transactie maakt van 1000 BTC met een time-lock op de blockchain waarbij het pas mogelijk is om het over 10 jaar uit te geven. Wie is dan intussen officieel de eigenaar van die bitcoins en wie moet daar dan vermogensrendementsheffing over betalen?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tot die tijd ben jij nog steeds de eigenaar want de nieuwe eigenaar heeft ze niet. Maar aan de andere kant, jij hebt ze ook niet meer op 1 januari, dus kan je in principe opgeven dat je ze niet meer hebt.

EDIT: we zitten weer op 603USD.

[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 18-11-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Ik ben vorige week ook maar eens in de BTC mallemolen gestapt. Maar ik merk dat een aantal zaken toch nog een beetje onduidelijk voor mij zijn. Ik hoop dat het OK is dat ik even een paar vragen stel:

* Ik heb een wallet "aangemaakt" in MultiBit op mijn MacBook. Vervolgens voor € 250 aan BitCoins gekocht en die werden netjes in mijn wallet gestort. Maar nu lees ik overal over een "private key". Waar vind ik die? Ik zie in MultiBit enkel die hashcode die voor mijn adres door moet gaan, ik neem aan dat dat de public key is. Ik wil namelijk nog wat meer geld erop gaan zetten, maar niet voordat ik zeker weet dat ik het er ook wel weer af ga krijgen :D

* Hoe backup ik MultiBit? In de help-files staat welke bestanden ik apart moet zetten. Maar als ik vervolgens MultiBit op mijn PC installeer en die bestanden daar plaats, dan krijg ik niet mijn wallet te zien. Hoe krijg ik sowieso mijn geld naar een ander systeem? Moet ik dan een nieuwe wallet maken, of kan ik deze gewoon verplaatsen?

* Als je BTC's gaat overmaken is het blijkbaar handig om een fee te betalen. Dan gaat het sneller. Maar waarom? En naar wie of wat gaat die fee vervolgens?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

rickiii schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:47:
Als je een transactie maakt van 1000 BTC met een time-lock op de blockchain waarbij het pas mogelijk is om het over 10 jaar uit te geven. Wie is dan intussen officieel de eigenaar van die bitcoins en wie moet daar dan vermogensrendementsheffing over betalen?
Kan je dit niet gewoon zien als een spaar deposito?
Je zet een bedrag voor een aantal jaar vast bij de bank en na die periode kan je het pas weer uitgeven.
Enige verschil is misschien dat je het bij de bank tegen een boete alsnog eerder kan krijgen en bij btc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 18:25
Bittonic heeft weer een kleine voorraad!

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

pposthoorn schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:11:
[...]

Kan je dit niet gewoon zien als een spaar deposito?
En wat als je de btc's uitzet naar een andere wallet/gebruiker? Dan is het geen spaar deposito meer, maar een gewone betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

SuperSjoerd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:12:
Bittonic heeft weer een kleine voorraad!
Nietus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
Was je wss net te laat.

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:43
Meer mensen hier die op plus500 zitten?

Hebben ze nou de expiratie datum aangepast naar elke ochtend 11 uur staan?
Volgens mij was het voorheen iets van 10 dagen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Of hij heeft ze gekocht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
Dat kan natuurlijk ook -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
posttoast schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:11:
* Ik heb een wallet "aangemaakt" in MultiBit op mijn MacBook. Vervolgens voor € 250 aan BitCoins gekocht en die werden netjes in mijn wallet gestort. Maar nu lees ik overal over een "private key". Waar vind ik die? Ik zie in MultiBit enkel die hashcode die voor mijn adres door moet gaan, ik neem aan dat dat de public key is. Ik wil namelijk nog wat meer geld erop gaan zetten, maar niet voordat ik zeker weet dat ik het er ook wel weer af ga krijgen :D
De private key zie je niet, maar die houdt MultiBit in bewaring. Je kunt als test een nieuw ontvang-adres aanmaken in MultiBit en je coins verzenden naar dit nieuwe adres. Zo krijg je een gevoel voor hoe het werkt.
* Hoe backup ik MultiBit? In de help-files staat welke bestanden ik apart moet zetten. Maar als ik vervolgens MultiBit op mijn PC installeer en die bestanden daar plaats, dan krijg ik niet mijn wallet te zien. Hoe krijg ik sowieso mijn geld naar een ander systeem? Moet ik dan een nieuwe wallet maken, of kan ik deze gewoon verplaatsen?
Het bestand multibit.wallet bevat de private keys en daarmee alles wat je nodig hebt om de coins te beheren. Waar dit bestand wordt opgeslagen op een Mac weet ik niet.

De nette manier om je private keys te backuppen is via de "Export Private Keys" optie van MultiBit. Deze keys kun je vervolgens in andere programma's (of MultiBit op een andere pc) importeren.
* Als je BTC's gaat overmaken is het blijkbaar handig om een fee te betalen. Dan gaat het sneller. Maar waarom? En naar wie of wat gaat die fee vervolgens?
De fee gaat naar de miners, die ervoor zorgen dat de integriteit van het Bitcoin-transactie-register (de blockchain) gewaarborgd blijft. Deze fee krijgen ze bovenop de beloning voor het vinden van een block. Transacties zonder fee worden ook meegenomen, maar slechts in beperkte aantallen per block, dus het kan zijn dat je flink moet wachten voordat een transactie zonder fee bevestigd wordt (denk aan 12 uur of langer, zeker nu het zo 'druk' is op het netwerk met alle nieuwe aandacht).

MultiBit stelt overigens standaard de juiste fee in om de transactie vlot te laten verlopen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36
Ik kom er net achter dat bitonic een nederlands 06 nummer vereist. Ik heb wel een NL bankrekening maar geen NL 06 nummer. Zijn er nog meer van dit soort sites waar je makkelijk bitcoins kunt kopen?

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:17:

Het bestand multibit.wallet bevat de private keys en daarmee alles wat je nodig hebt om de coins te beheren. Waar dit bestand wordt opgeslagen op een Mac weet ik niet.
Standaardlocatie is ~/Library/Application Support/MultiBit/ :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:12:
[...]

En wat als je de btc's uitzet naar een andere wallet/gebruiker? Dan is het geen spaar deposito meer, maar een gewone betaling.
Dan heeft niemand de btc lijkt mij dus dan hoeft ook niemand het aan te geven als vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Caeruleus schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
Ik kom er net achter dat bitonic een nederlands 06 nummer vereist. Ik heb wel een NL bankrekening maar geen NL 06 nummer. Zijn er nog meer van dit soort sites waar je makkelijk bitcoins kunt kopen?
Het is enkel voor verificatie ;) Misschien iemand vragen dit even voor je te doen....

Iemand een idee of een wallet bij Blockchain een beetje betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Dank voor alle heldere uitleg :)

Nog een laatste vraag (voor nu): ik kan dus MultiBit gewoon op meerdere systemen tegelijk draaien? Dus op mijn MacBook en mijn PC? Of werkt dat zo niet?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Blockchain.info
‏@blockchain
Shared Coin (Coinjoin) is now available for free to all blockchain wallet users.
Secure your privacy and say no to CoinValidation!
Bron: https://twitter.com/blockchain/status/402224010492006400/

[ Voor 79% gewijzigd door rickiii op 18-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
posttoast schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:20:
Dank voor alle heldere uitleg :)

Nog een laatste vraag (voor nu): ik kan dus MultiBit gewoon op meerdere systemen tegelijk draaien? Dus op mijn MacBook en mijn PC? Of werkt dat zo niet?
In principe wel, maar het wordt niet aangeraden om dezelfde wallet op meerdere systemen tegelijk te gebruiken. Een wallet maakt namelijk soms nieuwe adressen aan en als dat niet gesynchroniseerd is tussen de beide computers kan dat problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hoe lang zou het ongeveer in totaal duren voor je USD op je Bitstamp account hebt staan als je account nu nog geverifieerd moet worden?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ligt er aan hoe je betaald denk ik. Met CC zal het wat sneller zijn dan bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
http://www.nu.nl/tech/363...egitiem-betaalmiddel.html

Zag deze ook nog niet in het topic staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk opiniestuk. Niet meer dan dat. Een corporate partij die zijn diensten bedreigd ziet door bitcoin en haar mening ventileert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:27:
[...]

Enige samenvatting? Too much too read right now :)
Vond 'm ook maar net online en nu geen tijd om te lezen. Ben ook wel geïnteresseerd in een tl/dr-versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:20:
[...]
Heb zelf ook een wallet bij BlockChain en tot nu toe nog niks vreemds opgemerkt.
De website onthoud je wachtwoord niet en deze kun je ook niet opnieuw opvragen, dus in zo verre is het voor een deel hack-proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik lees net dat het niet verstandig is om je coins op een exchange te laten staan.

Maar hoe krijg ik ze van bitstamp naar mijn wallen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:27:
Hoe lang zou het ongeveer in totaal duren voor je USD op je Bitstamp account hebt staan als je account nu nog geverifieerd moet worden?
Bij mij duurde verificatie 2 werkdagen en een overboeking <24 uur. Dus als je nu documenten instuurt, hoor je donderdag normaal gesproken je geld op Bitstamp te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Het is enkel voor verificatie ;) Misschien iemand vragen dit even voor je te doen....

Tsja, ik heb er zelf ook een wallet. Als ik dit lees heb ik mijn twijfels wat. Of er een degelijk alternatief is, not sure :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:36:
[...]

Bij mij duurde verificatie 2 werkdagen en een overboeking <24 uur. Dus als je nu documenten instuurt, hoor je donderdag normaal gesproken je geld op Bitstamp te kunnen hebben.
Hmm... zou er dan iemand voor mij willen brokeren? Wil best een fee betalen :+

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2013 11:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik snap het probleem niet van een eigen wallet te beheren. Je start de Qt op en klaar (na synchronisatie dan lol). Blockchain is leuk als je even btc moet aankopen en meteen weer uitgeven, maar om het als een wallet te gebruiken...tja dat is vragen om moeilijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:43:
Ik snap het probleem niet van een eigen wallet te beheren. Je start de Qt op en klaar (na synchronisatie dan lol). Blockchain is leuk als je even btc moet aankopen en meteen weer uitgeven, maar om het als een wallet te gebruiken...tja dat is vragen om moeilijkheden.
Het probleem is dat de offline client bij mij niet werkt, krijg steeds een error bij het opstarten. Dadelijk ben ik daardoor alles kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dan wordt het tijd voor Electrum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 14:36
[...]

Tegen de tijd dat die persoon de code aan mij door heeft gegeven zijn de coins waarschijnlijk alweer aan iemand anders verkocht, gaat behoorlijk rap op bitonic. Niemand anders een site waar je instant kunt kopen? Mag ook in het buitenland.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand de verhoudingen in handelsvolumes tussen de beurzen? Ik kijk eigenlijk alleen naar MtGox maar volgens mij is het beter om naar BTCChina te kijken?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Caeruleus schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:48:
[...]

Tegen de tijd dat die persoon de code aan mij door heeft gegeven zijn de coins waarschijnlijk alweer aan iemand anders verkocht, gaat behoorlijk rap op bitonic. Niemand anders een site waar je instant kunt kopen? Mag ook in het buitenland.
Ze zijn toch on hold voor heel even.... smsje doorsturen en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:49:
Weet iemand de verhoudingen in handelsvolumes tussen de beurzen? Ik kijk eigenlijk alleen naar MtGox maar volgens mij is het beter om naar BTCChina te kijken?
Over het algemeen:
China > Gox = Bitstamp

Er zijn vrij grote fluctuaties, maar China leidt qua volume en Gox en Bitstamp vechten om plek 2, waar Gox marktaandeel verliest aan Bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:09
Caeruleus schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:48:
[...]

Ik heb een paar minuten via bitonic succesvol mijn eerste bitcoin gekocht. Het werkt dus wel. Maar er waren toen 19.8 bitcoins available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

http://bitcoincharts.com/charts/volumepie/
http://bitcoincharts.com/markets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Kwam dit tegen op de chat van BTC-E, waarschijnlijk toch binnenkort LTC op gox
http://imageshack.com/i/nsjzuip

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Lol. Kwam ik er eindelijk doorheen bij bitonic, ligt de fucking rabobank weer eens plat.
Daar ging m'n order van 4 bitcoins :')

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter op 18-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

https://bitcoinaverage.com

Wereld gemiddelde is nu $600 over de meeste grote exchanges genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Even wat anders: kan je ook LTC kopen via PayPal/iDeal? Heb zelf een sterk vermoeden dat die binnenkort ook erg veel in waarde gaan stijgen, dus zou daar een hoop van willen kopen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dennahz schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
Even wat anders: kan je ook LTC kopen via PayPal/iDeal? Heb zelf een sterk vermoeden dat die binnenkort ook erg veel in waarde gaan stijgen, dus zou daar een hoop van willen kopen.
http://www.litecoins.nl/

Wel heel duur, maarja je betaalt voor het gemak.

Andere optie is BTC kopen, BTC naar BTC-e en daar kopen op de exchange.

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 18-11-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Tourniquet schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:11:
[...]

Wel heel duur, maarja je betaalt voor het gemak.

Andere optie is BTC kopen, BTC naar BTC-e en daar kopen op de exchange.
Denk dat ik dan toch maar voor het gemak ga. Ik verwacht niet dat ze zo duur worden als de BTC, maar ze gaan ongetwijfeld wel flink in waarde omhoog.

€ 5,- per stuk is een koopje.

Zal nog wel even zoeken naar een andere site die evt in dollars kan afrekenen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Dennahz schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:13:
[...]

Denk dat ik dan toch maar voor het gemak ga. Ik verwacht niet dat ze zo duur worden als de BTC, maar ze gaan ongetwijfeld wel flink in waarde omhoog.

€ 5,- per stuk is een koopje.

Zal nog wel even zoeken naar een andere site die evt in dollars kan afrekenen.
Dan moet je ook weer eerst een litecoin adres hebben.

Is dit een veilige https://liteaddress.org/ of kan blockchain hiervoor gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik zag dat Kraken stop-loss functionaliteit aanbiedt. Mocht de Bitcoin bubble klappen en de waarde onder bijvoorbeeld de €300 komen, kan je automatisch sellen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit idee, zie ik problemen over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
-Tim- schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:22:
Ik zag dat Kraken stop-loss functionaliteit aanbiedt. Mocht de Bitcoin bubble klappen en de waarde onder bijvoorbeeld de €300 komen, kan je automatisch sellen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit idee, zie ik problemen over het hoofd?
Bitcoin kan grote fluctuaties vertonen. Dus als je het dan onder 300 euro komt en je verkoopt en 2 uur later staat hij op 500 dan ben je dus 200 euro kwijt. Ik zou dan de marge kleiner maken. Waardoor de schade minder wordt. Nu zijn ze 600 waard dus 525 als verkoopwaarde waarde is dan verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:20:
[...]

Dan moet je ook weer eerst een litecoin adres hebben.

Is dit een veilige https://liteaddress.org/ of kan blockchain hiervoor gebruiken? :?
Oh, heb al een wallet hoor. Heb zelfs al wat bij elkaar gemined. Niet veel, maar toch ...
Ben nu nog massaal Skeincoins aan het binnenharken voor deze straks waarde krijgt op de markt. Kan ik die weer ruilen tegen LTC.

M'n vriendin denkt ook dat het allemaal maar onzin is, maar ze zal er wel op terugkomen over een jaartje :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

BlacKstaR- schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:26:
[...]

Bitcoin kan grote fluctuaties vertonen. Dus als je het dan onder 300 euro komt en je verkoopt en 2 uur later staat hij op 500 dan ben je dus 200 euro kwijt. Ik zou dan de marge kleiner maken. Waardoor de schade minder wordt. Nu zijn ze 600 waard dus 525 als verkoopwaarde waarde is dan verstandiger.
Plus dat bij een echte crash, alles waarschijnlijk zo hard in elkaar dondert, dat er niemand is die je BTC tegen 200 koopt. Dus eigenlijk alleen maar nadelen aan een stop loss order IMO.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Dennahz schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:27:
M'n vriendin denkt ook dat het allemaal maar onzin is, maar ze zal er wel op terugkomen over een jaartje :)
Waarom denkt ze dat? Snapt ze hoe het werkt of weet ze überhaupt wat het is? Of roept ze maar wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:54
[...]

Oh, heb al een wallet hoor. Heb zelfs al wat bij elkaar gemined. Niet veel, maar toch ...
Ben nu nog massaal Skeincoins aan het binnenharken voor deze straks waarde krijgt op de markt. Kan ik die weer ruilen tegen LTC.

Skeincoin ja? Ik heb er ook 5k gemined maar vraag me af of het ooit enige waarde gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ja de WAF van Bitcoin is behoorlijk laag. Komen ze wel op terug als ze straks allemaal een rijke vent blijken te hebben. 8)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
[...]

Waar heb jij een wallet aangemaakt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:28:
[...]

Ja de WAF van Bitcoin is behoorlijk laag. Komen ze wel op terug als ze straks allemaal een rijke vent blijken te hebben. 8)
Laten we nou niet zoals /r/Bitcoin worden en er van uit gaan dat alles een succes wordt. De altcoin waar jullie het nu over hebben klinkt (net zoals vele andere altcoins) weer nieuw in m'n oren. Ik zie het als een 'gekte', nu mensen zagen wat Bitcoin heeft gedaan hopen ze de boot niet te missen bij die altcoins. Eerst maar eens zien of Bitcoin een succes wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Misschien kun je dit grafiekje laten zien, kan ze er alvast een beetje rekening mee houden wanneer je eerste miljoen in USD bereikt gaat worden. ;) O-)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9zvbqc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

FaceDown schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:27:
[...]

Plus dat bij een echte crash, alles waarschijnlijk zo hard in elkaar dondert, dat er niemand is die je BTC tegen 200 koopt. Dus eigenlijk alleen maar nadelen aan een stop loss order IMO.
Let op met een stop loss hoor!

Als er net iemand voor jou is die 1000 bitcoins verkoopt op een stoploss van 201 euro, dan zal de koers waarschijnlijk dalen tot iets van 150 euro. Als jouw stoploss dan op 200 euro staat, dan krijg je er dus nog maar 150 euro per bitcoin voor.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tourniquet schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:33:
[...]

Misschien kun je dit grafiekje laten zien, kan ze er alvast een beetje rekening mee houden wanneer je eerste miljoen in USD bereikt gaat worden. ;) O-)

[afbeelding]
Prachtig! Over 4 jaar met pensioen :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Als dat echt zo is, dan ben ik inderdaad over 4 jaar klaar met werken. Alleen zit ik dan met een volgend probleem. Waar laat ik mijn McLaren F1 dan? De garage staat al vol met oldtimers en 10 harleys, de kinderen spelen over de mega gazon, dus daar parkeer ik mijn F1 ook niet en om hem nu neer te zetten op de heli landplaats van mijn vrouw, is ook weer zo patserig naar de buurt toe.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:45:
Als dat echt zo is, dan ben ik inderdaad over 4 jaar klaar met werken. Alleen zit ik dan met een volgend probleem. Waar laat ik mijn McLaren F1 dan? De garage staat al vol met oldtimers en 10 harleys, de kinderen spelen over de mega gazon, dus daar parkeer ik mijn F1 ook niet en om hem nu neer te zetten op de heli landplaats van mijn vrouw, is ook weer zo patserig naar de buurt toe.

*zucht*
Ja, het leven van Bitcoin-bezitters gaat er niet makkelijker op worden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:45:

*zucht*
_O-

En natuurlijk is dat echt zo, waarom zou die grafiek de boel vertekenen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand links naar aanbieders van litecoins (behalve liteadress.org) waar je met ideal kunt betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

dbzdragon schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:51:
Heeft iemand links naar aanbieders van litecoins (behalve liteadress.org) waar je met ideal kunt betalen?

maar gezien de prijzen zou ik gewoon wat geld overboeken naar een andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

-Tim- schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:22:
Ja, dat niemand meer wil kopen voor 300. Dan zit je dus alsnog met bitcoins in je wallet terwijl de waarde inmiddels 200 is (het bedrag waar mensen wél voor willen kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Jace / TBL schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:28:
[...]

Waarom denkt ze dat? Snapt ze hoe het werkt of weet ze überhaupt wat het is? Of roept ze maar wat :)
Ze heeft geen idee wat het is en heeft er ook weinig interesse in, maar da's niet erg. Als 1 BTC ooit een miljoen waard gaat worden dan zou de wereld veel te veel rijke lui hebben denk ik :p
sheepsonn schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:28:
[...]

Skeincoin ja? Ik heb er ook 5k gemined maar vraag me af of het ooit enige waarde gaat krijgen.
Goh, ze zijn bezig met GPU implementaties, dus denk dat het wel toekomst heeft. Duurt wel vrij lang voordat de coin ergens terug te vinden is. Het heeft mij nu niks gekost, dus moest het geen succes worden dan is er geen man overboord :)
Celluiar schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:31:
[...]

Waar heb jij een wallet aangemaakt als ik vragen mag?
Gewoon lokaal. Ik vertrouw die online sites voor geen meter.
Lokaal heb je gewoon je eigen wallet + backup. Als je online wilt handelen enz maak je speciaal daarvoor een online wallet aan, stort je wat in en kan je mee spelen. Winst boek je gewoon naar je eigen wallet (dat kan toch hé?).

Zo heb je altijd 100% controle over je (virtuele) geld.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Heeft iemand enig idee waarom de koers op bitstamp zoveel lager is al op btc-e?

Dit was eerst altijd andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Er wordt minder getrade daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik heb een wallet op blockchain.info, ik heb nu een beetje bitcoins naar btc-e overgezet omdat ik daar eens wat litecoins wil kopen.

Maar ik vraag me af of btc-e nou het beste is om te traden wat betreft prijzen welke gehanteerd worden. Wat is jullie ervaring en waar traden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Damocles.NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:28:
Ik heb een wallet op blockchain.info, ik heb nu een beetje bitcoins naar btc-e overgezet omdat ik daar eens wat litecoins wil kopen.

Maar ik vraag me af of btc-e nou het beste is om te traden wat betreft prijzen welke gehanteerd worden. Wat is jullie ervaring en waar traden jullie?
Voor BTC<->LTC is BTC-E een prima plek om te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Vanavond 9 uur NL tijd uitspraak in America van het senaat over bitcoins, lijkt me vrij belangrijk voor de koers toch? Is er een plek waar je dit een beetje kunt volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:54
jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:49:
Vanavond 9 uur NL tijd uitspraak in America van het senaat over bitcoins, lijkt me vrij belangrijk voor de koers toch? Is er een plek waar je dit een beetje kunt volgen?
rickii had deze gepost:
rickiii schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:22:
[...]

Er zijn twee hoorzittingen van verschillende comités.

COMMITTEE ON HOMELAND SECURITY AND GOVERNMENTAL AFFAIRS
Hearings to examine Silk Road, focusing on potential risks, threats and promises of virtual currencies.
Site: http://www.hsgac.senate.g...ses-of-virtual-currencies
Stream: http://www.capitolhearing...311181500/dirksen342.aspx
Begint op maandag 18 november om 14:30 EST

NATIONAL SECURITY AND INTERNATIONAL TRADE AND FINANCE
COMMITTEE ON BANKING, HOUSING, AND URBAN AFFAIRS

Joint hearings to examine the present and future impact of virtual currency.
Site: http://www.banking.senate...48-4a00-a41f-c23be8ff4cad
Stream: http://www.capitolhearing...311191530/dirksen538.aspx
Begint op dinsdag 19 november om 15:30 EST

Pas op! Er zit op dit moment een héél irritante harde pieptoon in de stream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:49:
Als het goed is kun je hier de live stream bekijken (zie "Digital Currencies: Challenges and Promises").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Tnx!

Ben wel benieuwd!
Zou alles vallen of staan bij een dergelijke uitspraak, of gaat BTC zijn eigen weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

dbzdragon schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:56:
[...]

Als het goed is kun je hier de live stream bekijken (zie "Digital Currencies: Challenges and Promises").
Wat is dit dan precies? http://www.nu.nl/tech/363...egitiem-betaalmiddel.html

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Dat is de financiële waakhond van financiële markt van Amerika. Wat het congres beslist is leidend, de SEC ventileert alleen maar een mening. De Minister van Justitie heeft het legitiem verklaart volgens de nu geldende richtlijnen, maar als het congres tegenstemt dan moet de minister dat gewoon opvolgen.

[ Voor 17% gewijzigd door BlacKstaR- op 18-11-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:57:
Tnx!

Ben wel benieuwd!
Zou alles vallen of staan bij een dergelijke uitspraak, of gaat BTC zijn eigen weg....
Het is niet echt een uitspraak, de Senaat laat zich door verschillende partijen voorlichten hoe zij tegenover cryptocurrency staan. De inhoud van een deel van deze adviezen is al bekend:

http://www.volkskrant.nl/...gitiem-betaalmiddel.dhtml

Dit is ook wel belangrijk: "Directeur Ben Bernanke van de Amerikaanse centrale bank (Federal Reserve), die vandaag ook voor de commissie verschijnt, heeft echter al laten weten dat hij geen plannen heeft om de munt te gaan reguleren."

Als dit allemaal inderdaad zo uitpakt is het een hele belangrijke stap, omdat de weg dan vrij is voor allerlei bedrijven om bitcoin te gaan ondersteunen, zonder dat ze bang hoeven te zijn voor overheidsingrijpen.

Ook interessant: http://www.theguardian.co...enate-hearings-regulation

"If the United States does not foster a reasonable regulatory environment for Bitcoin, the country might soon lose its head start in what could be the next great technological revolution. That's the message policymakers should hear today and tomorrow when the US Senate holds hearings on the virtual currency."

[ Voor 28% gewijzigd door Tourniquet op 18-11-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Yay. M'n eerste 2.58 BTC is binnen :P

Nu maar wachten tot ze een miljoen per stuk worden toch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:10
Wouter schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:04:
Yay. M'n eerste 2.58 BTC is binnen :P

Nu maar wachten tot ze een miljoen per stuk worden toch :')
en hoe kom je aan die bitcoins :9~ heb je ook eentje voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:58
Op bitstamp kan je gewoon kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Mooie arbitrage-kans op Kraken vandaag. Kon BTC voor ~445 euro verkopen (~$600), terwijl ik ze op Bitstamp voor $508 gekocht had. Helaas heb ik niet m'n hele aankoop op Bitstamp kunnen dumpen omdat ik nog niet hoog genoeg geverifieerd ben op Kraken, dus ik heb nu nog 1 coin over die ik ergens moet slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
Que? Hoezo wil je er vanaf? Zijn er geen twiekers hier die hem voor een leuk prijsje willen kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Avalaxy schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:48:
Que? Hoezo wil je er vanaf? Zijn er geen twiekers hier die hem voor een leuk prijsje willen kopen? :P
Ja, ik wil er vanaf. Ik heb een stapeltje BTC opgeslagen die ik vasthou en verder heb ik vorige week wat geld naar Bitstamp overgeboekt om te kunnen profiteren van schommelingen en arbitrage. Het trucje met Kraken heb ik gedaan met dat laatste potje en de bedoeling is dat dat snel weer omgezet wordt in EUR/USD voor de volgende kans.

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 18-11-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Wow! Wat gaat dit topic en de bitcoin hard zeg. Toen dit bitcoin op 100 dollar stond zei ik voor de gein dat ik 10K wilde investeren echter niet gedaan vanwege de wisselvallige koers, jammer als je kijkt waar die nu op staat.

Waarom kopen jullie nog steeds bitcoins? Niet bang dat die ineens en in elkaar klapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:42:
[...]

Hmm... zou er dan iemand voor mij willen brokeren? Wil best een fee betalen :+
^^^^
Seriously. Ik zoek 25 BTC maar wil graag nu instappen (ok liever vorige maand :+) ipv over 3 dagen wanneer de hele santekraam van account validation en het overmaken van geld heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Haha, ik zit er al zo vroeg in dat ik maar hoop dat ie in elkaar stort...koop er nog gewoon een zooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Verwacht niet teveel van de hoorzittingen.

De statements die nu zijn gemaakt, geven een signaal dat ze Bitcoin een kans willen geven. Dat is voor véél mensen een opluchting, maar verandert uiteindelijk weinig aan de manier waarop ze nu al optreden. Ze laten nog steeds de ruimte vrij om er in de toekomst harder tegen op te treden.

Deze zittingen zijn vooral bedoeld om vertegenwoordigers van de Amerikaanse Bitcoin economie een publiek gezicht te geven en een statement te laten maken. En het is voor ons ook interessant om de vraagstelling van comitéleden te horen. Afhankelijk van de toon en blikken kun je eventueel zien hoe bang ze zijn. Ik zie het als een soort politiek spelletje en een vorm van onderhandeling. Het blijven politici, dus misleiding en een pokerface horen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Yzord schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:05:
Haha, ik zit er al zo vroeg in dat ik maar hoop dat ie in elkaar stort...koop er nog gewoon een zooi bij.
Wat is zo vroeg? Waarom was je destijds ingestapt, goed inzicht. Bij welke grens denk je aan verkopen? 1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Bizar dit

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Versteegrob schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:21:
[...]

Wat is zo vroeg? Waarom was je destijds ingestapt, goed inzicht. Bij welke grens denk je aan verkopen? 1000?
Waarom zou hij aan verkopen moeten denken? Als dit de valuta van de toekomst is, dan hoef je nooit meer te verkopen (in ieder geval niet in de zin van ruilen tegen euro's of dollars).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Versteegrob schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:04:
Waarom kopen jullie nog steeds bitcoins?
Het is allemaal een kwestie van perspectief. 450 euro (mtGox nu) lijkt veel, maar Bitcoin staat nog in de kinderschoenen. Begin dit jaar was 70 euro veel. Iedere keer vinden we iets nieuws veel. Wie weet staat ie half december op de 1000, dan vinden we dat weer veel.

Hoe dan ook, ik werd er te zenuwachtig van en ben (opnieuw, had ze eerder ook verkocht, grrr) ingesprongen rond de 380 euro. Ook 'veel', maar niet meer als hij binnen 2 weken het dubbele waard is.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:05:
[...]

^^^^
Seriously. Ik zoek 25 BTC maar wil graag nu instappen (ok liever vorige maand :+) ipv over 3 dagen wanneer de hele santekraam van account validation en het overmaken van geld heeft plaatsgevonden.
Misschien de twitteraccount van bitonic in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
DeMoN schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:24:
[...]

ingesprongen rond de 380 euro. Ook 'veel', maar niet meer als hij binnen 2 weken het dubbele waard is.
Hier hoop ik dus ook op :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

jannes_beterams schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:26:
[...]

Hier hoop ik dus ook op :) Ben benieuwd!
Yes.

En vergeet niet, je wisselt geld in voor een andere valuta. Het is niet zo dat je geld kwijtbent. Je kunt het gewoon weer terugwisselen. Je maakt misschien verlies, dat wel, maar het is ook weer niet zo dat je alles kwijtbent. Ligt natuurlijk puur aan je persoonlijke economische situatie allemaal of je het kan hebben zo'n verlies of niet. Ik zit hier tussen een club IT'ers op kantoor en die kijken me de hele dag al aan alsof ik 'dom' bent dat ik voor 380 euro ben ingesprongen. Ze kopen zelf niets, want ze geloven er niet in. Over een paar jaar herinner ik ze er graag aan.

Btw, mtGox lijkt nu weer een stijgende lijn aan te nemen, nu EUR 455 :)

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 18-11-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
DeMoN schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:29:
[...]

Btw, mtGox lijkt nu weer een stijgende lijn aan te nemen, nu EUR 455 :)
Mag wel weer, heel de dag rond 450/440 gehangen, op die rare twist van vanochtend. Amerikanen worden weer wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Versteegrob schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:21:
[...]

De Cyprusrun heeft mij aan het denken gezet. En uitcashen is voorlopig niet aan de orde voor mij. Ik wil groot uitcashen en anders niet. Nu schraap ik alle bitcoins bij elkaar, minend en diensten verlenen voor btc. Zo nu en dan koop ik via bitonic wat in, want elke 0.01btc kan in de toekomst al 3000 dollar waard zijn, dus waarom nu niet 5 euro er voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
Ben ik de enige zuinige gier die maar voor 0,1 BTC is gegaan om het toch te proberen :P
Ik zie hier echt Tweakers over 2,5 en 25 BTC praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

0.1BTC kan zomaar een ton waard worden, dus zo gek doe je het niet hoor
Pagina: 1 ... 8 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.