Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.033 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:00:
[...]

Staat heel duidelijk bovenaan de website.
En je ziet het in het orderboek. Heel vaak alleen maar flutordertjes.. dus een grote koop (voor weinig geld) of grote verkoop (voor een redelijk bedrag) doen is dan vaak niet mogelijk.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

En een ordertje van 100 BTC @ $960 er doorheen op MtGox.. I luv it :9

niet mijn order helaas

China ook boven de $900 nu.

[ Voor 33% gewijzigd door FaceDown op 26-11-2013 23:17 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

Ik heb vandaag een PlayStation 4 met NMCs verdient. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Noted. Tot over 3 jaar :)

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Maar uiteindelijk is e-commerce wel de bom ;)
Komt BTC er na een grote klap ook weer bovenop? Of zoals bij de Ecommerce, wordt hij vervangen na faillisement door een ander? Either way, dan zou een cryptocurrency wel de toekomst hebben en ongetwijfeld is er een betere variant dan BTC, die nog eerlijker zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Winst veilig gesteld, wie weet wat er vannacht gaat gebeuren. Daarna maar even afwachten wat de koers gaat doen: toppen rond $1000 gevolgd door correctie, of na $1000 vrolijk verder omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:33:
Winst veilig gesteld, wie weet wat er vannacht gaat gebeuren. Daarna maar even afwachten wat de koers gaat doen: toppen rond $1000 gevolgd door correctie, of na $1000 vrolijk verder omhoog.
Zal mij niets verbazen als ie voorlopig nog door blijft lopen. We hebben niets anders gezien de laatste tijd!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Wat een feest, hier kan ik naar blijven kijken:
http://bitcoin.clarkmoody.com/

Ik zeg op naar de mBTC :P

[ Voor 15% gewijzigd door pposthoorn op 26-11-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:33:
Heeft iedereen al Bitcoins? Volgens mij niet.. Er zit nog enorm veel groeipotentie in. Hopelijk klopt mijn verwachting :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Mijn MegaCoins die ik voor een prikke heb gekocht 5 dagen geleden zijn nu 3 BTC waard.. pppfff dat gaat wel erg lekker :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:45:
[...]

Heeft iedereen al Bitcoins? Volgens mij niet.. Er zit nog enorm veel groeipotentie in. Hopelijk klopt mijn verwachting :)
Bewegingen omhoog moeten ook (deels) gecorrigeerd worden, stap op een lager punt weer in. Als het niet corrigeert, dan heb ik pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:48:
[...]

Bewegingen omhoog moeten ook (deels) gecorrigeerd worden, stap op een lager punt weer in. Als het niet corrigeert, dan heb ik pech.
Ik verwacht nog wel een correctie. Geloof niet dat de koers moeiteloos door de $1000 heen breekt. Maar goed ik zit er voor de langere termijn in, dus ik blijf zitten waar ik zit. Was tot dusver geen verkeerde strategie.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:51:
[...]

Ik verwacht nog wel een correctie. Geloof niet dat de koers moeiteloos door de $1000 heen breekt. Maar goed ik zit er voor de langere termijn in, dus ik blijf zitten waar ik zit. Was tot dusver geen verkeerde strategie.
ik verwacht dat het nog een weekje zal duren voordat het de 1000 bereikt of doorbreekt, als je kijkt naar de afgelopen 7 dagen heeft btc stug de klim naar boven gezet even iets gezakt maar het bleef maar doorgaan om weer wat momentum te pakken. dit is de volgende stoot naar boven dan weer even rust.

einde voorspelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:53:
[...]

ik verwacht dat het nog een weekje zal duren voordat het de 1000 bereikt of doorbreekt, als je kijkt naar de afgelopen 7 dagen heeft btc stug de klim naar boven gezet even iets gezakt maar het bleef maar doorgaan om weer wat momentum te pakken. dit is de volgende stoot naar boven dan weer even rust.

einde voorspelling :)
Sja.. 970 is natuurlijk niet meer zover van de 1000. Ik hoop eerlijk gezegd dat wanneer de 1000-horde is genomen er weer een spurt naar boven volgt. We gaan het meemaken (of niet)!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:55:
[...]

Sja.. 970 is natuurlijk niet meer zover van de 1000. Ik hoop eerlijk gezegd dat wanneer de 1000-horde is genomen er weer een spurt naar boven volgt. We gaan het meemaken (of niet)!
ik heb het wel over de euro he, niet de dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:56:
[...]

ik heb het wel over de euro he, niet de dollar.
Aha.. nou dat duurt nog wel langer dan een week denk ik. Maar we zullen zien..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

Pff, die litecoins blijven ook maar stijgen. Lijkt vorige week maandag wel. Is er vandaag iets in het nieuws geweest wat ik heb gemist dat het ineens zo hard gaat? De koers van bitcoin lijkt ook geen grens te kennen momenteel.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:57:
Pff, die litecoins blijven ook maar stijgen. Lijkt vorige week maandag wel. Is er vandaag iets in het nieuws geweest wat ik heb gemist dat het ineens zo hard gaat? De koers van bitcoin lijkt ook geen grens te kennen momenteel.
this iedereen een raadsel eigenlijk waarom alle altcoins zo hard stijgen, misschien dat de bitcoin mania is overgeslagen op de andere munten ? mensen die de "boot gemist hebben" met bitcoin die proberen her op te beleven in de altcoins misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:50
Helemaal uitgekeken! Nice.

Amazon en Ebay waren de eerste en zijn na de bubbel nog verder gegroeid. Het vooruitzicht van de BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39
Nog steeds wachtend op de verificatie van Tier 2 en 3, zie ik nu bij Mt.Gox:
Your account verification request has been received, and will be reviewed within the next 10 business days. (All verification which are not in Japanese, English, or latin script will be reviewed within 10 or more business day) Please contact support@mtgox.com if you have any questions or comments.
Deze twee waren beiden eerder 5 business days. Erg druk overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik probeer ondertussen al 3 weken geverifieerd te raken bij mt gox tot vervelends aan toe.

Mijn ID kaart, en mijn meeste proof of residence ('utility bill' enz.) staan op een andere voornaam. Dit omdat ik mijn roepnaam/christelijke naam gebruik voor dit soort dingen. Praktisch alles wat naar mij is geaddresseerd draagt dus een andere naam als die op mijn ID kaart.

Binnenkort maar weer voor de 4e keer proberen |:( ze willen nu een scan van een fysiek document.

Vervelend gezien ik er al bijna 300 euro op heb staan, mja, 't geld loopt niet weg gelukkig. Het is niet te withdrawen (ook niet naar een andere bitcoin wallet), of naar een ander mtgox member te transferen.

Als dit eindelijk gelukt is, kan ik zeker nog eens 3 maanden wachten voordat 't op mijn bankrekening staat :') Mja, dat laatste wist ik al toen ik de deposit deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:45:
[...]

Heb eindelijk 160mBTC op de kop getikt. Echt veel zal ik er voorlopig niet aan verdienen, maar wilde ook niet helemaal met lege handen achter blijven :')

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0S1D333N3m1v0Y311P3E/Schermafbeelding%202013-11-27%20om%2000.31.58.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fLnKD4D.gif

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sjezus, als Kraken wat sneller was met die verification, dan had ik nu al 30% rendement op m'n LTC. Absoluut gezien niet veel, ik wil(de) namelijk voor €50 inkopen, maar toch.

Zijn hier nog mensen die aan arbitrage doen? Ik wil een systeem in elkaar zetten om de beste actuele arbitragestrategie automatisch te kunnen bepalen. Ik heb alleen geen programmeerervaring en Excel lijkt me niet geschikt om makkelijk iets te kunnen bouwen met dergelijke complexiteit (grote aantal altcoins).

Misschien tijd om het wereldrecord Python leren te verbreken.

Mijn plan voor nu is in LTC en BTC beide €35 te steken om vast te houden voor een lange periode, en €30 in te zetten om te experimenteren met arbitrage.

Ik ga ook nog kijken of ik ga investeren in (andere) altcoin d.m.v. minen. Men zegt vaak dat BTC minen het nu niet meer waard is in de meeste gevallen, maar die mensen zien niet in dat er meer is dan instant gratification. Als je nu gaat minen om direct te verkopen, dan maak je verlies ja. Maar als de geminede munt in waarde stijgt, dan maak je alsnog winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
Dan kun je beter een van de altcoins minen, BTC minen is zonder ' professionele' apparatuur niet meer interessant.

Altcoins gaan ook als een tierelier trouwens, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Sefyu schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:37:
Zijn hier nog mensen die aan arbitrage doen? Ik wil een systeem in elkaar zetten om de beste actuele arbitragestrategie automatisch te kunnen bepalen. Ik heb alleen geen programmeerervaring en Excel lijkt me niet geschikt om makkelijk iets te kunnen bouwen met dergelijke complexiteit (grote aantal altcoins).
Dat heeft LED-Maniak al gebouwd (hij is er nog aan bezig, maar een groot deel staat en werkt al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:51
MtGox net op 983 en China wordt net wakker en BTCChina komt ook al aardig op stoom. Ik voorspel dat we vandaag door de 1000 gaan, nu eerst slapen...of dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Sefyu schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:37:
Ik ga ook nog kijken of ik ga investeren in (andere) altcoin d.m.v. minen. Men zegt vaak dat BTC minen het nu niet meer waard is in de meeste gevallen, maar die mensen zien niet in dat er meer is dan instant gratification. Als je nu gaat minen om direct te verkopen, dan maak je verlies ja. Maar als de geminede munt in waarde stijgt, dan maak je alsnog winst.
Als je het geld wat je nu in videokaarten/asics/elektriciteit wil steken om BTC te minen nu gebruikt om BTC te kopen maak je nòg meer winst. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ga alleen stroom investeren! Bitcoin zal inderdaad nog wel blijven stijgen, maar ik denk dat andere coins relatief gezien harder zullen stijgen, zie bijvoorbeeld Megacoins en Namecoins.

@Avalaxy

Ik vind net ook twee andere bots die doen wat ik wil doen. Helaas nog geen Kraken support, maar aangezien eenmaal aangekochte coins makkelijk doorgesluisd kunnen worden, is dat geen probleem.

Ik zit helaas/gelukkig nog een paar dagen 9000km verwijderd van mijn thuispc, dus ik kan nog niks uitproberen.

[ Voor 46% gewijzigd door Sefyu op 27-11-2013 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Stroom in Nederland is duur en videokaarten zijn veel te traag.

Je kan je euro's beter aan BTC uitgeven dan aan Essent/Nuon/etc, dan krijg je meer BTC namelijk.
Bitcoin zal inderdaad nog wel blijven stijgen, maar ik denk dat andere coins relatief gezien harder zullen stijgen, zie bijvoorbeeld Megacoins en Namecoins.
Je kan dan ook beter altcoins minen en die ruilen voor BTC. Dan hoef je het niet tegen de ASICS op te nemen.

[edit]Of dat is je bedoeling? Je originele bericht was niet helemaal duidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 27-11-2013 05:05 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Bitonic en BTC-direct hebben geen coins. Iemand ervaring met HappyCoins, die ook iDeal doet zag ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Happycoins heb ik vroeger wel eens gebruikt, maar je kunt niet zien of ze nog coin hebben.

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Lekker wakker worden zo :)

Had wel een stabilisatie of correctie verwacht, maar litecoins zijn nog verder gestegen. Inzet is inmiddels verdubbeld oOo

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:10
Hoeveel Bitcoins hebben jullie? Heb er twee, vind dat eigenlijk voor nu wel prima. Zie het ook niet echt als een investering, de fun speelt ook een grote factor, dus het moet wel leuk blijven qua inzet. Beide onder de 600 euro gekocht. M'n doel is eigenlijk om te wachten tot de Bitcoin 1200 euro waard is (zal dus nog we even duren) en dan 1 verkopen en met die andere (die me dus niks kost) gewoon achterover te leunen en zo lang mogelijk laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ethirty schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:43:

Had wel een stabilisatie of correctie verwacht, maar litecoins zijn nog verder gestegen. Inzet is inmiddels verdubbeld oOo
Inzet inmiddels meer als vervijfvoudigd oOo Ik laat ze voorlopig lekker staan, mochten ze ooit nog een keer 100 dollar of meer per stuk waard gaan worden :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ethirty schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:43:

goh, als mijn geld tijdig aankwam en vooral de verificatie niet zo lang duurde, dan had ik de btc nog kunnen kopen voordat ze de 400 euro aanraakten, nu pas ingestapt op 640 en net nog een 21 litecoins gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romulus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 20:26
Via welke site kun je op dit moment het beste Litecoins aanschaffen vanuit Nederland?
Ik doel dan voornamelijk op snelheid, lage fees en eenvoud van overschrijven (Ideal etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Btc-e is mtgox voorbij in volume!
https://bitcoinaverage.com/#USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Romulus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:05:
Via welke site kun je op dit moment het beste Litecoins aanschaffen vanuit Nederland?
Ik doel dan voornamelijk op snelheid, lage fees en eenvoud van overschrijven (Ideal etc).
Makkelijkst is bitcoins kopen bij bitonic.nl en vervolgens naar een cryptsy.com of kraken.com account sturen en daar omruilen voor litecoins. Cryptsy zou mijn voorkeur hebben want geen (mogelijk) langdurige activatie en meer volume.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Romulus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:05:
http://www.litecoins.nl/

zo ver ik weet 1 van de weinige nl sites die direct in litecoins doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 18:54
FaceDown schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:06:
[...]

Makkelijkst is bitcoins kopen bij bitonic.nl en vervolgens naar een cryptsy.com of kraken.com account sturen en daar omruilen voor litecoins. Cryptsy zou mijn voorkeur hebben want geen (mogelijk) langdurige activatie en meer volume.
Ik heb ook goede ervaring met BTC-E :) je bitcoins daar naartoe verzenden (gaat vrij snel vond ik) en ze direct traden voor litecoins :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sinds kort ben ik ook met Litecoins begonnen. Gekocht via litecoins.nl voor 8 euro, dus het gaat nu al de goede kant op. Hopelijk blijft dat doorzetten! Nu ben ik alvast aan het kijken hoe ik er straks weer euro's van kan maken. Hiervoor heb ik een account op kraken.com aangemaakt en (tot nu toe) tot Tier 2 geverifieerd. Zijn er mensen die al Tier 3 zijn? Hebben jullie op je identiteitsbewijs nog je BSN verwijderd?

Hebben mensen op kraken.com al LTC naar euro gewisseld? Hoe lang duurt het voor de transactie gelukt is? Ook al mensen euro's van kraken.com naar een Nederlandse bank laten overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Skating_vince schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:26:
Sinds kort ben ik ook met Litecoins begonnen. Gekocht via litecoins.nl voor 8 euro, dus het gaat nu al de goede kant op. Hopelijk blijft dat doorzetten! Nu ben ik alvast aan het kijken hoe ik er straks weer euro's van kan maken. Hiervoor heb ik een account op kraken.com aangemaakt en (tot nu toe) tot Tier 2 geverifieerd. Zijn er mensen die al Tier 3 zijn? Hebben jullie op je identiteitsbewijs nog je BSN verwijderd?

Hebben mensen op kraken.com al LTC naar euro gewisseld? Hoe lang duurt het voor de transactie gelukt is? Ook al mensen euro's van kraken.com naar een Nederlandse bank laten overmaken?
ik ben tier 3 verified, duurde wel lang voordat het rond was, sommigen waren in no time verified, maar sommigen duurde het dagen zoals bij mij.
wat ik van anderen heb gelezen gaat van kraken naar bank zowat binnen 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 21:49

s3n

Ik heb deze ochtend op Kraken Litecoins verkocht voor euro's. Een aantal minuten na invoer keek ik weer en was de transactie al verwerkt. Mijn euro's staan nog daar, heb verder geen idee hoe snel ze uitkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
Zelf heb ik eergisteren wat euro's terug geboekt van kraken, en die waren binnen 24 uur over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Laatst online: 10-09 23:49
Nu bitcoins in een online wallet strongcoin zitten en wil dit mogelijk verkopen.
Ik heb een account bij bitcoin.de, maar daar liggen de prijzen altijd $10 - $20 lager.
Lijkt het jullie verstandiger om deze bitcoins daarom naar kraken te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
ozothebozo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:08:
Nu bitcoins in een online wallet strongcoin zitten en wil dit mogelijk verkopen.
Ik heb een account bij bitcoin.de, maar daar liggen de prijzen altijd $10 - $20 lager.
Lijkt het jullie verstandiger om deze bitcoins daarom naar kraken te zetten?
Ik vind Kraken een super platform, dus ik zou zeggen ja. Ben je nog niet geverifieerd dan wel uitkijken hoeveel je naar Kraken toe stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Er staat nu op mtgox een sell order van ruim 900 BTC op 979$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

pposthoorn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:23:
Er staat nu op mtgox een sell order van ruim 900 BTC op 979$.
Kun je dit ook goed zien op kraken.com? Welke orders er klaarstaan? Of is dat een kwestie van de grafiek goed interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazzghoul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-12-2023
http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR

de rode lijn is de sell grafiek in volume, de groene de buy grafiek.

[ Voor 4% gewijzigd door nazzghoul op 27-11-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
DeMoN schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:26:
[...]

Kun je dit ook goed zien op kraken.com? Welke orders er klaarstaan? Of is dat een kwestie van de grafiek goed interpreteren?
Je kan dit gewoon zien via Market Data, onderin. Staat het exact :) (Order Book)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weer wat nieuwe altcoins erbij op Kraken trouwens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
Iemand anders die zojuist een extra aftrek ziet op zijn Kraken account voor een SEPA withdrawal?
Dit zou 9ct moeten zijn, maar ik zie nu ineens dat er 9euro extra is afgehaald.
Ben ik de enige? Of gaan de fees omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BDmartijn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
Iemand anders die zojuist een extra aftrek ziet op zijn Kraken account voor een SEPA withdrawal?
Misschien dat je bank kosten rekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 18:19

Bob

BDmartijn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
Misschien een foutje. Lees nog eens alles goed door en open dan evt een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
Ik zit bij de ING, daar ben ik vast niet de enige bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:36
BDmartijn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:38:
Ik zit bij de ING, daar ben ik vast niet de enige bij toch?
Ik zag het vanochtend ook. Heb de 25ste 100E (100.09E withdraw) overgeschreven naar mijn ING rekening, nu sta ik opeens 8,91E in de min op kraken. Heb in ieder geval een ticket aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDmartijn
krijn1985 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:46:
[...]

Ik zag het vanochtend ook. Heb de 25ste 100E (100.09E withdraw) overgeschreven naar mijn ING rekening, nu sta ik opeens 8,91E in de min op kraken. Heb in ieder geval een ticket aangemaakt.
Ik ook. Maar in de ledger is de datum nu ook veranderd naar 27 nov.
9 euro op 100 of 200 is behoorlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Phyxion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:31:
Weer wat nieuwe altcoins erbij op Kraken trouwens.
Ze mogen http://harvesthq.github.io/chosen/ wel eens voor de dropdown list gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
krijn1985 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:46:
[...]

Vreemd, net ook even ingelogd op kraken en zie hetzelfde, €8.41 in de min :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
mat.hi.as schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:31:
[...]

Je kan dit gewoon zien via Market Data, onderin. Staat het exact :) (Order Book)
Ik kijk zelf altijd naar het order book in het New Order scherm, die heeft ook cumulatieve getallen wat ik erg prettig vind werken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als straks mijn geld op kraken staat wil ik LTC kopen.

Moet ik dan kiezen voor LTC/EUR of LTC/USD ?
En market is wat het op dit moment waard is, dus meteen kopen, en wat is limit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:05:

En market is wat het op dit moment waard is, dus meteen kopen, en wat is limit precies?
Market is verraderlijk hoor. Dat is NU een deal sluiten, no matter what. Dat kan dus wel eens duur uitvallen. Je kunt beter altijd limit doen, en dan een gemiddelde prijs invoeren. Of zelf redeneren wat je er voor wilt betalen. Kraken komt zelf al met een voorstel a.d.h.v. de huidge markt.

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Hey! Kraken staat ook op Bitcoinwisdom. Fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dit iets dieper uitleggen?
Market is dus wat de prijs op dat moment is bij kraken? zeg ik toch goed?

Limit dan stel je in als hij een keer die prijs wordt?
Bv ik wil 1 btc kopen als hij 600 euro wordt, zodra dat gebeurd koop je.

En bij market als hij nu bij kraken 700 euro is, en je koopt met market dan betaal je die 700
Zeg ik het zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:05:

Ligt eraan of je EUR of USD in je account hebt, anders zal je eerst USD/EUR moeten traden om te wisselen ;)
Bij limit plaats je een order voor een vaste prijs. Als die (deels) gematcht kan worden met bestaande orders zal dat gebeuren, en de rest zal in het orderbook verschijnen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:12:
Kan je dit iets dieper uitleggen?
Market is dus wat de prijs op dat moment is bij kraken? zeg ik toch goed?

Limit dan stel je in als hij een keer die prijs wordt?
Bv ik wil 1 btc kopen als hij 600 euro wordt, zodra dat gebeurd koop je.

En bij market als hij nu bij kraken 700 euro is, en je koopt met market dan betaal je die 700
Zeg ik het zo goed?
Market is de laagste prijs van de Sell column.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan of je EUR of USD in je account hebt, anders zal je eerst USD/EUR moeten traden om te wisselen ;)
Logisch ;-)
Maar ik heb via sepa overgemaakt, ik heb er dus euros op staan .

Is het slim om dit naar USD om te zetten of maakt dit geen reet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Phyxion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:12:
[...]

Market is de laagste prijs van de Sell column.
Maar die prijs krijg je alleen als je koopt voor minder dan of gelijk aan de laagste sell order.
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:13:
Is het slim om dit naar USD om te zetten of maakt dit geen reet uit?
Ga er maar vanuit dat dat soort marges gewoon worden opgepikt door geautomatiseerde traders. En denk eraan dat als je dat doet je dus in feite 2x de trading fee betaalt.

[ Voor 73% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Let er bij Market kopen wel op dat het aantal coins dat je wilt hebben wel te koop is voor die prijs. Stel je wilt 1 BTC kopen en de Market-prijs staat op €650, dan kan het zijn dat er maar 0.1 BTC te koop is voor die prijs en je meer betaalt voor de overige 0.9 BTC (bijv. 0.9 voor €680, afhankelijk van het orderboek). Vooral bij Kraken moet je daar goed op letten omdat het orderboek van niet echt dik gevuld is. Het kan ook zijn dat iemand je nét voor is en dan zit je met dure coins.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Als er coins tegen een bepaalde prijs verkocht worden, hoe wordt dan bepaald wie uit het order book deze krijgt?
Als je het order book van LTC op kraken bekijkt:
Buying gaat tot +- max 16 euro, en dan daalt het.
Als er nu iemand coins verkoopt voor 12 euro bijvoorbeeld. Wie krijgt die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
aah eindelijk en ze hebben meteen ook litecoin bijgedaan ! finally !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat gebeurt er eigenlijk met limit buy orders die hoger zijn dan de laagste sell order? Stel er staat een sell order open voor 1 BTC @ €650 en je add een buy order voor 1 BTC @ €660, hoe wordt die dan gematcht? Heeft 1 iemand dan mazzel (wie dan?), wordt er gemiddeld, of verdwijnt het verschil gewoon in de zak van de exchange? :)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
wat kun je precies doen bij tab positions in kraken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:25:
Wat gebeurt er eigenlijk met limit buy orders die hoger zijn dan de laagste sell order? Stel er staat een sell order open voor 1 BTC @ €650 en je add een buy order voor 1 BTC @ €660, hoe wordt die dan gematcht? Heeft 1 iemand dan mazzel (wie dan?), wordt er gemiddeld, of verdwijnt het verschil gewoon in de zak van de exchange? :)
Dan koop je voor 650€, het is een limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Diezelfde argumentatie gaat ook op voor de verkoper. Waarom verkoopt hij niet voor €660, het is immers een limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 laatste vraag voor ik coins ga kopen,

Stel ik koop zo dadelijk 10 Litecoins op kraken..
Ik heb euros overgemaakt naar kraken, die staan daar nu
Ik maak een nieuwe order en toets in 10 LTC/EUR en prijs op market (Wat hij nu waard is bij kraken)

Wat zie ik nou over het hoofd?
Wanneer zou de limit optie hierbij meerwaarde bieden als ik ze NU wil ?
Limit is toch alleen handig als ik zeg ik wil pas 10 LTC kopen als de waarde x of y is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ok, scenario:

Sell order book:
5 LTE @ €15
6 LTE @ €16
20 LTE @ €25

Jij wilt 10 LTE kopen, dus je rekent op 5x€15 + 5x€16 = €155.
Vlak voor je op de knop ramt is iemand je voor, die persoon heeft 11 LTE gekocht. Wat er dan overblijft is de 20 LTE @ €25, en dan ben je dus ineens €250 kwijt in plaats van de €155 die je dacht kwijt te zijn.

Beter vul je gewoon in dat je 11 LTE @ €16 wilt kopen. Ben je op tijd dan wordt die order gewoon meteen geclosed, zo niet dan staat er daarna een buy order van jou in het orderboek van 11 LTE @ €16 en kun je wachten tot iemand verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:32:
1 laatste vraag voor ik coins ga kopen,

Stel ik koop zo dadelijk 10 Litecoins op kraken..
Ik heb euros overgemaakt naar kraken, die staan daar nu
Ik maak een nieuwe order en toets in 10 LTC/EUR en prijs op market (Wat hij nu waard is bij kraken)

Wat zie ik nou over het hoofd?
Wanneer zou de limit optie hierbij meerwaarde bieden als ik ze NU wil ?
Limit is toch alleen handig als ik zeg ik wil pas 10 LTC kopen als de waarde x of y is ?
met limit order kan je je eigen prijs bepalen. ik heb bevoorbeeld geprobeerd om gisteravond 26 ltc te kopen voor 12 euro (hoopte dat het nog zo ver ging zakken) maar niemand wou er helaas aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:32:
Diezelfde argumentatie gaat ook op voor de verkoper. Waarom verkoopt hij niet voor €660, het is immers een limit.
Omdat het dan een minimum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? Of bedoel je gewoon te zeggen dat een order altijd voor het laagst mogelijke bedrag wordt geclosed?

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:40:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Bij verkoop is de limiet het minimum wat je er voor krijgt.
Bij aankoop is de limiet het maximum wat je er voor wilt geven.

Helder toch?
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:40:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? Of bedoel je gewoon te zeggen dat een order altijd voor het laagst mogelijke bedrag wordt geclosed?
Ja.

[ Voor 30% gewijzigd door Phyxion op 27-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja dat snap ik wel, maar daarmee beantwoord je mijn originele vraag niet.

Er zijn twee limit orders: een buy @ €660 en een sell @ €650. Hoe worden die gefilled?
Oftewel, deze opmerking is onzin:
Bij verkoop is de limiet het minimum wat je er voor krijgt.
?
Want volgens jouw redenatie is dat altijd exact wat je ervoor krijgt. Je zal nooit meer krijgen.

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:35:
Ok, scenario:

Sell order book:
5 LTE @ €15
6 LTE @ €16
20 LTE @ €25

Vlak voor je op de knop ramt is iemand je voor, die persoon heeft 11 LTE gekocht. Wat er dan overblijft is de 20 LTE @ €25, en dan ben je dus ineens €250 kwijt in plaats van de €155 die je dacht kwijt te zijn.

Beter vul je gewoon in dat je 11 LTE @ €16 wilt kopen. Ben je op tijd dan wordt die order gewoon meteen geclosed, zo niet dan staat er daarna een buy order van jou in het orderboek van 11 LTE @ €16 en kun je wachten tot iemand verkoopt.
Zo ben ik ook al een keer de boot in gegaan toen ik bitcoin wilde kopen in een dipje, hij stond op 430 en toen ik wilde buyen was hij ineens 480, omdat ik in het dipje wilde kopen toch te snel op buy gedrukt (ging om 0.4 BTC). Gelukkig staat de koers ondertussen alweer wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
Bij kraken is de fee van 9E weer ongedaan gemaakt. Mijn balance is dus weer netjes 0E en nog wat LTC die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Enorme buy order op mtgox trouwens, 1710 BTC voor 950 dollar.. 1,6 miljoen $ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
G-PHREAK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
holy shit, the big boys are coming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:40
Een week geleden had ik 5 LTC gekocht voor 6$, vanochtend 2 LTC verkocht voor 40$ via BTC-E

Heeft er iemand NMC gekocht? Is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:26
Welke megacoin exchange is aan te raden? Kraken heeft zel helaas nog niet opgenomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Ik zit me te verwonderen over de grafieken op zowel Kraken als Bitcoinity. Ik zou ZWEREN dat ik vanochtend 700+ voorbij zag komen. Ik heb zelfs nog een maatje een berichtje gestuurd toen hij de €715 aantikte. Als ik nu kijk, zie ik in beide grafieken nergens in de historie dat hij uberhaupt boven de €700 is geweest? Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tupac schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
Een week geleden had ik 5 LTC gekocht voor 6$, vanochtend 2 LTC verkocht voor 40$ via BTC-E

Ik heb al wel wat gehandeld in MNC ja, het kan zeker de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BezurK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:57:
Ik zit me te verwonderen over de grafieken op zowel Kraken als Bitcoinity. Ik zou ZWEREN dat ik vanochtend 700+ voorbij zag komen. Ik heb zelfs nog een maatje een berichtje gestuurd toen hij de €715 aantikte. Als ik nu kijk, zie ik in beide grafieken nergens in de historie dat hij uberhaupt boven de €700 is geweest? Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
MtGox tikte de 715 euro aan, gewoon te zien in de grafiek toch?

http://bitcoinity.org/markets/mtgox/EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:25:
Grappig dat ik hier verder ook compleet niets over op het internet kan vinden. Denk ik nou gewoon zo krom? Als exchange zou ik het wel weten, lekker die €10 verschil in mijn eigen zak steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
G-PHREAK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
Niet teveel op letten.. daar wordt mee gemanipuleerd.
Die order kan verdwijnen zodra de eerste paar bitcoins worden verkocht voor die prijs en geeft mensen een 'vals' gevoel van vertrouwen in de markt.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:59:
[...]

Grappig dat ik hier verder ook compleet niets over op het internet kan vinden. Denk ik nou gewoon zo krom? Als exchange zou ik het wel weten, lekker die €10 verschil in mijn eigen zak steken.
Zoals ik net al zei, (bij Kraken in ieder geval) de verkoop is dan 650€ en niet 660€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

Tupac schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
Zeker! Ik heb er relatief weinig geld in zitten (voor een student btw aardig wat) en dan zijn juist die 'kleine' munten fijn, je kan er meer van kopen, bij een prijsstijging pak je dus sneller grotere winsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Phyxion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:01:
[...]

Zoals ik net al zei, (bij Kraken in ieder geval) de verkoop is dan 650€ en niet 660€.
Sorry maar zoals ik net al zei sprak je jezelf tegen en dus vertrouw ik niet op jouw mening. Nofi of course :).

Laten we het eens omdraaien. Ik wil nu verkopen op €650, en er bestaat een buy order op €660. Wordt die order dan gefilled op €660, of nog steeds op €650?

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
pcprutser schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:02:
[...]

Zeker! Ik heb er relatief weinig geld in zitten (voor een student btw aardig wat) en dan zijn juist die 'kleine' munten fijn, je kan er meer van kopen, bij een prijsstijging pak je dus sneller grotere winsten :)
Wat je hier zegt klopt niet. Of je nu voor 100E bitcoin koopt of MEC bij een prijsstijging van 2% heb je met allebei evenveel winst. Maakt dus niks uit of je nu 1 of 100 coins hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:35:
Ok, scenario:

Sell order book:
5 LTE @ €15
6 LTE @ €16
20 LTE @ €25

Mag ik je hartelijk danken!
Eindelijk snap ik het!

Laat je de leverage en P/L/Fee Currency verder default staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:04:
[...]

Sorry maar zoals ik net al zei sprak je jezelf tegen en dus vertrouw ik niet op jouw mening. Nofi of course :)
Na het nog even na te lezen, ik begrijp nu de verwarring :+ Either way, ik heb het zelf meegemaakt bij Kraken en de verkoop is dan 650€ en niet 660€. Zo was het in ieder geval met LTC dus ik ga ervan uit dat het met de andere currencies ook zo is.
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:04:
[...]
Laten we het eens omdraaien. Ik wil nu verkopen op €650, en er bestaat een buy order op €660. Wordt die order dan gefilled op €660, of nog steeds op €650?
650€ dus.

Basically altijd het laagste bedrag gaat voor.

[ Voor 39% gewijzigd door Phyxion op 27-11-2013 12:09 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.