Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.032 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
DBreda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:02:
Ik ga waarschijnlijk vandaag voor het eerst 1 Bitcoin inwisselen. Hebben jullie tips waar ik dat het beste kan doen? Ik kijk momenteel vooral naar Bitonic en BTC Next.

Bij Bitonic staat overigens: "Gebruik altijd een miners-fee van minstens 0.0001 Bitcoin. Zonder fee is de kans groter dat uw bitcoins te laat bij ons aankomen en geretourneerd worden of langzaam bevestigd worden en de uitbetaling vertraagd wordt."

Betekent dit dus dat ik 1,0001 moet overnamen ipv 1 of hoeft dat niet?
Als je geld overmaakt vanuit een wallet dienst als blockchain en je hebt de transaction fee instelling op 'normaal' staan, handelt de wallet dienst de transaction fee netjes voor je af en hoef je je zelf geen zorgen te maken wat je nou exact moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DBreda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:02:
Betekent dit dus dat ik 1,0001 moet overnamen ipv 1 of hoeft dat niet?
Nee. Wat jij overmaakt is wat de andere persoon ontvangt. Wat het jouw kóst is wat je overmaakt + de fee. Oftewel, als jij 1 BTC wilt overmaken en je gebruikt een fee van 0.0001, dan kost het jou dus 1.0001 BTC. Dit houdt wel in dat als je maar 1 BTC hebt je maar 0.9999 BTC kunt overmaken. Dit is een algemeen geldende regel in het BTC verkeer - de verzender betaalt.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 16:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Hoe is localbitcoins anders dan andere stockexchanges ? Ik dacht eerst dat het een marktplaats was voor bitcoins, maar ik zie hun grafiek terug bij bitcoinity chart bijvoorbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:10
Dank voor de reacties. Heb nu 3 Bitcoins dus op zich maakt het niet uit, maak gebruik van Blockchain dus ben benieuwd of hij dan die 0,0001 niet pakt zoals frennek zegt. Ik houd graag hele Bitcoins in m'n wallet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Avalaxy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:14:
Vraag maar aan Wouter hoe het ook kan lopen ;)
Wheehehe

Afbeeldingslocatie: http://www.ic.sunysb.edu/Stu/wilee/burntreat2.jpg

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Grrrrr, ik baal zo van dat trage validation proces bij Kraken. heb een support ticket aangemaakt maar tot op heden alleen maar het geautomatiseerde antwoord gekregen. Wil zo graag aan de slag!

Gister schoot de koers weer omlaag en vandaag weer omhoog en ik kan alleen maar toekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
gise schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:03:
Grrrrr, ik baal zo van dat trage validation proces bij Kraken. heb een support ticket aangemaakt maar tot op heden alleen maar het geautomatiseerde antwoord gekregen. Wil zo graag aan de slag!

Gister schoot de koers weer omlaag en vandaag weer omhoog en ik kan alleen maar toekijken :(
Een nieuw account aanmaken wil nog wel eens helpen. Heb ik in dit topic al een aantal keer voorbij zien komen. Gisteravond met een vriend nog een Kraken account aangemaakt en hij was ook binnen enkele minuten gevalideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Kan ik ook twee accounts aanmaken op één mailadres? heb nu m'n primary e-mail adres gebruikt welke ik eigenlijk voor alle 'belangrijke' dingen gebruik

Edit: nee dus, geprobeerd en kreeg een automatische e-mail dat het e-mail adres al is gebruikt voor het aanmaken van een ander account.

[ Voor 31% gewijzigd door gise op 26-11-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:18
Heb jij nu inmiddels al bitcoins oisyn? Je wilde er 30 kopen een tijdje terug toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
gise schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:03:

Op kraken een btc adres genereren > Bitonic > bitcoins kopen en naar krakenadres sturen en klaar. Evt traden tegen de coin die je wil. Heb ik vanmiddag ook gedaan. Kan al op tier 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Avalaxy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:24:
[...]

Heb jij nu inmiddels al bitcoins oisyn? Je wilde er 30 kopen een tijdje terug toch?
Ik heb 3,5 BTC voor mezelf om mee te speculeren en zit er voor €5,5k (11 stuks) in met m'n bedrijfje. Ik wil in totaal voor €10k investeren maar ik wacht nog op validatie her en der - BTC-e stond zo mooi laag de hele tijd maar dat is nu ook niet meer helaas, ben tot nu toe alleen nog geverifieerd op Kraken. Die 11 heb ik op bitonic gekocht toen de koers nog rond de 500 stond.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
● To us, one of the most obvious implications of bitcoin is that it illustrates
how susceptible the entire payment industry is to disruptive risks. If a
“currency” started by squatters, without any institutional backing and
capital deployed can be an alternative to global sovereign-backed paper,
then this demonstrates that even the high barriers to entry derived from
scale and size cannot prevent disruptive businesses from gaining traction.
One of the most common pushbacks we receive on our thesis regarding
disruptive risks to the payment services industry regards the scale, size
and scope of the incumbents. On these terms, bitcoin versus the fiat
currencies is probably as lopsided as the competition can get.
● In our view, there are two aspects of the virtual currency which make
it very attractive: 1) it is anonymous, unlike card-based transactions,
and is therefore more similar to cash than it is to payment cards; and
2) it has no transaction fees since there is no middleman. These two
aspects appeal strongly to consumers, especially for global money
transfers and e-commerce transactions. If bitcoin gains traction, it can
accelerate pricing pressure in the payment services industry and also
threaten the plans of some payment companies, which intend to
monetise consumer transaction data.
● The growing acceptance of bitcoin illustrates that formal certification
and institutional trust are not big enough barriers to entry for
innovative solutions. Some payment incumbents claim that these new
technology solutions cannot gain scale since they lack trust and
security. In our view, financial investors’ perception of the importance
of security might be greater than the reality.
Drie hele goede observaties van Berenberg, een Duitse investeringsbank.
Bron: http://www.berenberg.de/c...9b38ba3f9f016675c09a5bb26
Ze vergeten een derde aspect: 3) Almost zero counterparty risk

Nog een mooie quote
In our view, the success or failure of bitcoin is not dependent on where the price settles. Bitcoin is not a commercial venture and was never intended to be. Although the currency undoubtedly gains media attention when its value goes up, we do not think this is a suitable yardstick.

[ Voor 8% gewijzigd door rickiii op 26-11-2013 17:59 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
2) it has no transaction fees since there is no middleman
Sinds wanneer is de fee voor de miner weg dan?

Dit is potato, potato om er maar iets moois van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Gomez12 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:09:
[...]

Sinds wanneer is de fee voor de miner weg dan?

Dit is potato, potato om er maar iets moois van te maken.
De miner-fee is vrij klein vergeleken met wat merchants betalen voor PayPal en credit card transacties. Daarvoor zijn ze al snel meerdere procenten van het transactiebedrag kwijt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Gomez12 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:09:
[...] Sinds wanneer is de fee voor de miner weg dan?
Dat kan per transactie verschillen.
https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction_fees#Technical_info
Het is dus mogelijk om transacties te maken die een hoge prioriteit krijgen zonder transactiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

vraag me af hoe lang de stijgende lijn van LTC zich voortzet. wellicht wel handig om op het hoogtepunt weer om te zetten naar BTC. BTC lijkt nu toch meer stabiel te lopen rond 600 euro..

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wil ik net mijn versgekochte Litecoins naar mn lokale wallet verplaatsen, komt tbc-e.com met deze melding.
Sorry, new users should wait 3 days after registration, to process withdraw
Beetje jammer.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicespark
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Zojuist voor 't eerst naar de BTC & LTC koers gekeken vandaag. Moet een beetje afkicken. Gelukkig is er niet zo veel gebeurd... op die LTC koers na dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnijssen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:53:
Zojuist voor 't eerst naar de BTC & LTC koers gekeken vandaag. Moet een beetje afkicken. Gelukkig is er niet zo veel gebeurd... op die LTC koers na dan! ;)
Wel heerlijk joh. Paar dagen geleden gaf ik aan veel undervalue te zien in LTC. Iedereen noemde me gek. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:54:
[...]

Wel heerlijk joh. Paar dagen geleden gaf ik aan veel undervalue te zien in LTC. Iedereen noemde me gek. ;).
Wow, laatste keer dat ik keek was de LTC 6 euro, en heb ze zelf voor 4 euro p/s gekocht. Gaat erg lekker zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:31

Ethirty

Who...me?

RamO schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:47:
vraag me af hoe lang de stijgende lijn van LTC zich voortzet. wellicht wel handig om op het hoogtepunt weer om te zetten naar BTC. BTC lijkt nu toch meer stabiel te lopen rond 600 euro..
Ik wacht wel tot litecoin ook de 600 aantikt :+

Weet iemand wat de koers van bitcoin was toen er reallife betaal punten kwamen en diensten begonnen te verschijnen? Ik gok dat als litecoin ook een bepaalde waarde bezit (coins x koers) dat het dan interessant voor merchants wordt om dat ook als betaaloptie toe te voegen. Dat zal namelijk de drempel voor litecoin zijn om ook een echte kans te krijgen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de NVC eigenlijk zo hoog? Dat ding lijkt potdomme populairder dan de LTC. Waar komt dat dan ineens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:06:
[...]

Wedervraag:

Wat is de intrinsieke waarde van 1 kg goud? Nee, niet de marktwaarde! Want dat is waar Bitcoin ook op beoordeeld wordt (speculatie).
Goud (wat Peter Schiff zegt) is iets wat vrij veel mensen zelf willen hebben om te dragen, in de vorm van sierraden. Mensen willen dus echt het goud zelf hebben en niet om te verhandelen.

Uiteraard is dit niet noodzakelijk om te overleven, maar bijvoorbeeld een computer is dat ook niet. Toch heeft een computer wel intrinsieke waarde.

Een bitcoin heeft dat niet, niemand wil bitcoins hebben om bitcoins te hebben. Je kan ze niet eten, niet dragen en niet verwerken in een ander product. Je kan ze alleen maar verhandelen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
Goede vraag, NVC lijkt me toch een soort pump en dump.

Heel veel alt coins zitten op dit moment fors in de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LTC is wel lekker bezig. :9 Al mag die ook wel weer wat lager uitkomen, zodat ik er nog wat kan kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:12:
[...]

Goud (wat Peter Schiff zegt) is iets wat vrij veel mensen zelf willen hebben om te dragen, in de vorm van sierraden. Mensen willen dus echt het goud zelf hebben en niet om te verhandelen.

Uiteraard is dit niet noodzakelijk om te overleven, maar bijvoorbeeld een computer is dat ook niet. Toch heeft een computer wel intrinsieke waarde.

Een bitcoin heeft dat niet, niemand wil bitcoins hebben om bitcoins te hebben. Je kan ze niet eten, niet dragen en niet verwerken in een ander product. Je kan ze alleen maar verhandelen.
Goud willen mensen ook alleen hebben omdat het een statussymbool is. Hebben omdat anderen het ook hebben. Zelfde geldt voor bitcoins.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 19:54
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:12:
[...]

Goud is altijd gezien als waardevol bezit, dat zal ook altijd zo blijven. Staten vallen in nood massaal terug op goud, dit is ook de reden waarom goud op de best beveiligde locaties ter wereld wordt bewaard.

Nadeel van goud is dat je er niet op afstand mee kan betalen, dat maakt de bitcoin zo handig. Met goud loop je nooit veel risico, het zal altijd ''relatief'' veel waard blijven, daarbij kan het zijn dat er soms bubbels bestaan en goud ''te duur'' is, maar goud is nooit goedkoop geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:05:
Waarom is de NVC eigenlijk zo hoog? Dat ding lijkt potdomme populairder dan de LTC. Waar komt dat dan ineens vandaan?
pump and dump of de chinese zijn gek aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:49
Ongelofelijk! Ik ben een weekje niet online en er zijn alweer 143 pagina's op het bitcoinforum! Prachtig gewoon.

De reden dat ik hier toch even kom kijken is omdat ik met het volgende zit:
Ik wil graag een deel van mijn coins verkopen nu de prijs zo hoog is. Mijn vraag is echter hoe ik dat geld op mijn bankrekening kan krijgen. Een half jaar geleden heb ik dat via MtGox gedaan, duurde wel lang maar het kwam aan. Zijn ze nu nog steeds betrouwbaar? Zijn er andere manieren om het geld terug te krijgen? Wat kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 22:57
Zenomyscus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:23:
Ongelofelijk! Ik ben een weekje niet online en er zijn alweer 143 pagina's op het bitcoinforum! Prachtig gewoon.

Ik wil graag een deel van mijn coins verkopen nu de prijs zo hoog is. Mijn vraag is echter hoe ik dat geld op mijn bankrekening kan krijgen. Een half jaar geleden heb ik dat via MtGox gedaan, duurde wel lang maar het kwam aan. Zijn ze nu nog steeds betrouwbaar? Zijn er andere manieren om het geld terug te krijgen? Wat kunnen jullie mij aanraden?
bitonic is waarschijnlijk de makkelijkste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dat orderboek op Kraken :o

Iemand wil ineens een paar duizend litecoins hebben zo te zien :o

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Zenomyscus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:23:

schijnt nogaltijd erg lang te duren (maand +), misschien beste om de bitcoins naar kraken te sturen en dan naar rekening of overmaken naar een portemonee en aan bitonic verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:25:
Dat orderboek op Kraken :o

Iemand wil ineens een paar duizend litecoins hebben zo te zien :o
hoe zie je het order boek bij kraken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:26:
[...]

Market Data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Ik heb me vanmiddag ook aangemeld voor kraken.com en zit helaas niet bij de gelukkigen die meteen tier 2 geverifieerd krijgen. Als ik het goed lees kun je met tier 1 wel storten en opnemen, maar enkel in virtueel geld met een maximum van 1.000 dollar.

Hoe wordt dit maximum precies bepaald bij het storten van Bitcoins? Gaat dat tegen de actuele koers op kraken.com? Als ik dan meer dan 1 XBT overmaak zou ik dus in de problemen kunnen komen?

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:26:
[...]

Op Market Data drukken (rechtsonderaan komt Order Book te staan).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik heb het litecoin volume per 24u ook nog niet eerder zo hoog gezien. Normaal komen ze niet boven de 5000, nu zitten ze al ruim boven de 10k. Dus of er zijn veel mensen bijgekomen, of er zijn wat grote jongens wakker geworden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost18
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Nieuwe all time high op btc-e!

Edit: daarna kocht iemand even 270 btc dus ging de koers plots weer 10 omhoog. 823,xx was de vorige all time high, nu 832 aangeraakt.

[ Voor 69% gewijzigd door joost18 op 26-11-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Kraken is al maanden vreselijk saai en leeg. Maar nu opeens komen er traders aan?

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:02
Servowire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:
Kraken is al maanden vreselijk saai en leeg. Maar nu opeens komen er traders aan?
Omdat kraken goed werkt :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Hmmm, dacht dat Kraken snel was. Heb een half uur geleden bitcoins naar mijn wallet daar over gemaakt, maar zie niets binnen komen. Duurt wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Lifelogger schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:52:
Hmmm, dacht dat Kraken snel was. Heb een half uur geleden bitcoins naar mijn wallet daar over gemaakt, maar zie niets binnen komen. Duurt wel erg lang.
Kan ongeveer een uur duren: https://www.kraken.com/help/faq#how-long-deposit-withdrawals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:02
och och, wat staat er bij de faq hoeveel bevestigingen er nodig zijn? Hoeveel bevestigingen heb je al?

Juist..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Kraken wacht tot een deposit 6 confirmations heeft voordat deze wordt toegevoegd aan je account. 6 is wat veel, de meeste diensten gaan voor 3 tegenwoordig.

Maar reken dus een uur voordat een Bitcoin deposit in je Kraken account terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Mooi voor de devs, want ik vond het vanaf het begin een super goede Exchange.
Vond het zo sneu voor ze dat ze zo weinig volume hadden.

Iemand al eens een SEPA (bank) wirthdrawl gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Oh ok. :-) Dank voor de reacties, @whatzert & @rannasha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
wat te doen ? nu bitcoins kopen of litecoins op kraken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Servowire schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:55:
[...]

Mooi voor de devs, want ik vond het vanaf het begin een super goede Exchange.
Vond het zo sneu voor ze dat ze zo weinig volume hadden.
Op Bitcointalk heeft een van de operators aangegeven dat ze bewust weinig aan promotie doen omdat ze het aantal gebruikers langzaam willen laten toenemen in plaats van in een keer een grote stormloop (met alle negatieve gevolgen die dat kan hebben) en dit lijkt te werken. Kraken is erg rustig, maar wordt wel steeds drukker.
Iemand al eens een SEPA (bank) wirthdrawl gedaan?
Al 3 keer. Vorige week eentje en gisteren twee. Telkens de volgende dag het geld op m'n rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik ben maar even begonnen met wat nodige uitleg over wat bitcoins nu precies zijn en hoe ze werken.
Beste video uitleg die ik momenteel tegen gekomen ben.

En dan nog een indepth uitleg over encryptie, te beginnen met de Diffie Hellman key exchange en eindigend met RSA.

Verspreid het woord! Kain_niaK en de output van zijn kop: WTF zijn Bitcoins???

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 08:54
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:57:
wat te doen ? nu bitcoins kopen of litecoins op kraken ?
Bitcoins staan nu op Kraken op hun hoogtepunt, dus dat is nu waarschijnlijk niet zo verstandig.
Als men vandaag bitcoins kocht voor USD had je een mooie winst. (low en high) zeer snel afwisselend.
De litecoins zijn dalende, misschien nog even wachten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Stef42 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:04:
[...]

Bitcoins staan nu op Kraken op hun hoogtepunt, dus dat is nu waarschijnlijk niet zo verstandig.
Als men vandaag bitcoins kocht voor USD had je een mooie winst. (low en high) zeer snel afwisselend.
De litecoins zijn dalende, misschien nog even wachten?!
tja das mijn twijfel ook, maar de opmars van bitcoin lijkt niet te stuiten, dr zal vast even een dip komen maar dan gaat het onverminderd de klim door.
litecoin heeft zijn vorige piek geevenaard zo te zien, dus daar misschien beter wel wachten om te zien wat er verder gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Zucht.... Ik had dus nog een Tier2 verification open staan, net ingelogd om te controleren of hij er al door was en dat was niet het geval.

Tweede account daarna maar geactiveerd en Tier2 aangevraagd, bleef ook op processing staan. even uitgelogd en ingelogd op m'n eerste account en wat denk je? jahoor, verified Tier2.

Ontopic: Litecoin gaat goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:06:
[...]

tja das mijn twijfel ook, maar de opmars van bitcoin lijkt niet te stuiten, dr zal vast even een dip komen maar dan gaat het onverminderd de klim door.
litecoin heeft zijn vorige piek geevenaard zo te zien, dus daar misschien beter wel wachten om te zien wat er verder gaat gebeuren.
Anders 50% Bitcoin en 50% Litecoin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn fijne charts om ltc en nmc koersen te bekijken? (Tegen eur/usd) Zoiets als bitcoinity zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Ik denk dat litecoin nog even zn opmars doorzet, wellicht zal het gaan afvlakken bij $20 ofzo...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Dit gaat hard: BTC staat ruim boven de $900. Op naar de 1000$ ;)

Veel kooporder bij $900. Dus dan gaat het inderdaad hard zodra die werd aangetikt.

[ Voor 40% gewijzigd door Fivel op 26-11-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:26:
Dit gaat hard: BTC staat ruim boven de $900. Op naar de 1000$ ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~

Sorry voor de slowchat

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Die wall op $900 op MtGox ging snel kapot inderdaad. Nu al $922 :D

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1F0S2P423e2g/Schermafbeelding%202013-11-26%20om%2020.25.40.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mag ik even een dansje doen? oOo

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Ja, dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
wat een gekkenhuis opeens! Niks dan ALL TIME HIGH! meldingen op http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Hmm, misschien nu toch maar (even) verkopen. Na een leuke stijging, vaak even weer iets naar beneden.... Twijfel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:30:
Hmm, misschien nu toch maar (even) verkopen. Na een leuke stijging, vaak even weer iets naar beneden.... Twijfel! :P
Hoop het, kan ik ook eindelijk kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nu China nog mee.. die blijven een beetje achter de laatste dagen, nadat ze vorige week nog $200 hoger stonden op een bepaald moment. Is wel belangrijk dat de verschillen niet te groot worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
wtf 930 dollar.. als dit zo doorgaat zitten we straks al op 1000 dollar.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
G-PHREAK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:41:
wtf 930 dollar.. als dit zo doorgaat zitten we straks al op 1000 dollar.. 8)7
Ja dit gaat heel hard. Redelijke koop orders rond 940-946..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
iemand een idee wat er gaande is? het is echt een gekkenhuis :? 945 dollar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
heeft er iemand nog een mooi chart zoals bitcoinity maar dan voor litecoins ? (met name dan voor kraken ?) of kan ik mn litecoins maar beter elders handelen waar wel een fatsoenlijke chart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga wouter roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Ja dit is wel heel érg zuur voor hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 20:47
Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:48:
[...]

Ja dit is wel heel érg zuur voor hem :(
Haha ik ga stuk hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

:')

Wie zei dat geld niet aan bomen groeide? Dit lijkt verdorie wel een overdosis Pokon :o

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 08:54
Wouter had een deel van zijn spaargeld belegd (vorige week) zo'n 3600 euro en verloor zo'n 200 euro. Hij had nu echter makkelijk 4300 euro denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Pas maar op voordat hij al z'n spaargeld nu omwisseld voor bitcoins en de koers keldert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47
Nu hopen dat ie over de 950 gaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Oeh, ik ben blij dat ik nog even heb gewacht met inwisselen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire

Servowire

Dit is toch onhoudbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
gise schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:54:
Pas maar op voordat hij al z'n spaargeld nu omwisseld voor bitcoins en de koers keldert :P
Dat zou een speciaal ordertype moeten zijn. Sell @ market if Wouter buys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Zullen we even niet mensen belachelijk maken hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bijna all-time high nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rickiii schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:12:
Sja hij heeft er zelf voor gekozen z'n hele orderhistorie in de openbaarheid te gooien, en vervolgens ook nog tegen alle adviezen in alles te verkopen. Dan kun je dat soort reacties verwachten natuurlijk..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MtGox had net al all time high te pakken op 950.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

En ze gaan al weer bijna door de 950 heen :o

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
rickiii schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:12:
Oh kom op, all in good fun. Gezien Wouter's stijl van reageren en zelfspot kan hij er vast om lachen :). Ik bedoel er iig verder niets mee.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:15:
Rustig aan.. ik verwacht nog wel een flinke correctie (of meerdere) voordat we de 1000 passeren. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Lekker dan, wil ik 1 Bitcoin inwisselen bij Bitonic krijg ik dit:

"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment maximaal 0,47414307 bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:18:
[...]

Rustig aan.. ik verwacht nog wel een flinke correctie (of meerdere) voordat we de 1000 passeren. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
Snap ik hoor ;) Zulke snelle stijgingen worden meestal gevolgd door een snelle daling. 1000 is natuurlijk ook een psychologische drempel waarbij veel mensen gaan cashen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
DBreda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:18:
Lekker dan, wil ik 1 Bitcoin inwisselen bij Bitonic krijg ik dit:

"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment maximaal 0,47414307 bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie"
Jaa, grrrr irritant. Wil ook inwisselen. Je kan BTCdirect proberen, zit iets onder de prijs van bitonic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:20:
[...]

Jaa, grrrr irritant. Wil ook inwisselen. Je kan BTCdirect proberen, zit iets onder de prijs van bitonic..
Beiden ruim 40 euro onder de koers van MtGox.. prijzige transactie.

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 26-11-2013 21:22 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

De prijs voor LTC in EUR ligt momenteel ook een stukje boven de dollar prijs. Kopen in dollars en verkopen in euro's? Of zou dat niet werken?

Nevermind, er is geen volume om dat voor elkaar te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ethirty op 26-11-2013 21:25 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:15:
Hoe kan het dat een andere exchange (kraken) zover achterblijft dan ($880 )

EDIT: verschil is vrij constant, dus voor je winst maakt het weinig uit, maar dna nog

[ Voor 15% gewijzigd door EJPostema op 26-11-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Thanks voor de tip. Wel grappig om het verschil te zien tussen BTCdirect, Bitonic en BTC Next. Vooral de laatste stelt een beetje teleur qua inwisselwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

EJPostema schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:34:
[...]

Hoe kan het dat een andere exchange (kraken) zover achterblijft dan ($880 )

EDIT: verschil is vrij constant, dus voor je winst maakt het weinig uit, maar dna nog
Is al vaker uitgelegd. Het is lastig om te wisselen, dus prijzen worden wel door elkaar beïnvloed, maar de handel van elke exchange staat op zich los van elkaar.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Het is me gelukkig toenet alsnog gelukt om er eentje te verzilveren bij Bitonic, voor 655 euro. Werkt wel snel allemaal, benieuwd hoe snel het op m'n rekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Wie is hier geverifieerd bij btc-e? Heb daar bitcoins gekocht en wil ze naar m'n wallet sturen maar krijg deze melding:
- Depositing money from the payment systems with a high fraud activity. Hold from 1 to 7 days. It cannot be removed.
- Depositing money through the wire transfer. The time of the hold is from 1 month. It can be removed by providing your IDs through the ticket.

Heb zaterdag de spullen opgestuurd maar nog niks gehoord...

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
DBreda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:
Het is me gelukkig toenet alsnog gelukt om er eentje te verzilveren bij Bitonic, voor 655 euro. Werkt wel snel allemaal, benieuwd hoe snel het op m'n rekening staat.
Bij mij duurde het 1 dag naar de ING bank.
BAVAROIS schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
Wie is hier geverifieerd bij btc-e? Heb daar bitcoins gekocht en wil ze naar m'n wallet sturen maar krijg deze melding:
- Depositing money from the payment systems with a high fraud activity. Hold from 1 to 7 days. It cannot be removed.
- Depositing money through the wire transfer. The time of the hold is from 1 month. It can be removed by providing your IDs through the ticket.

Heb zaterdag de spullen opgestuurd maar nog niks gehoord...
Dit duurt ongeveer 8 tot 10 dagen.

[ Voor 48% gewijzigd door Ernemmer op 26-11-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben het steeds over dat er niet genoeg volume is.
Hoe kan ik bij kraken zien bijv wat het volume van btc of ltc is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:57:
Jullie hebben het steeds over dat er niet genoeg volume is.
Hoe kan ik bij kraken zien bijv wat het volume van btc of ltc is?
Staat heel duidelijk bovenaan de website.

#team_UTC+1

Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.