Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.029 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Zoijar schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:36:
[...]

Echt dom als je iets goedlopends hebt... huur dan iemand in voor support. Paar maanden dicht is killing. Zou de grootste fout van zn leven kunnen zijn... naja.
maar dat zegt hij toch, alle support kan maar gedaan worden door 1 man omdat hij het programma gemaakt heeft.

edit: btw iemand bij cryptsy actief waar naar ik toe kan referen ? volgens mij krijg je dan wat bitcoins ? (heb daar zojuist ook maar een accountje aangemaakt.)

[ Voor 17% gewijzigd door fuqua op 26-11-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:39:
[...]

maar dat zegt hij toch, alle support kan maar gedaan worden door 1 man omdat hij het programma gemaakt heeft.

edit: btw iemand bij cryptsy actief waar naar ik toe kan referen ? volgens mij krijg je dan wat bitcoins ? (heb daar zojuist ook maar een accountje aangemaakt.)
Dat is natuurlijk bullshit. Huur een goede freelance programmeur in en ga een paar dagen naast elkaar zitten tijdens support leveren. Elke goede programmeur zal dat heus wel snel oppikken. Linus heeft de Linux kernel ook in het begin in z'n eentje gedaan. Kon hij daardoor ook niemand laten helpen?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
BezurK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:28:
[...]

Dat is natuurlijk bullshit. Huur een goede freelance programmeur in en ga een paar dagen naast elkaar zitten tijdens support leveren. Elke goede programmeur zal dat heus wel snel oppikken. Linus heeft de Linux kernel ook in het begin in z'n eentje gedaan. Kon hij daardoor ook niemand laten helpen?
ik heb geen idee natuurlijk, misschien is zijn programmeertechniek wel zo rommelig dat een ander programmeur zijn vingers niet aan wil gaan branden.

het lijkt mij wel redelijk om aan te nemen dat hij toch wel een aantal opties heeft overwogen voordat hij tot de conclusie kwam dat deze drastich oplossing toch echt wel de beste oplossing is.

dat of anders is het echt een bonehead. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:38:
[...]

ik heb geen idee natuurlijk, misschien is zijn programmeertechniek wel zo rommelig dat een ander programmeur zijn vingers niet aan wil gaan branden.

het lijkt mij wel redelijk om aan te nemen dat hij toch wel een aantal opties heeft overwogen voordat hij tot de conclusie kwam dat deze drastich oplossing toch echt wel de beste oplossing is.

Waarschijnlijk dat laatste. De grootste techneuten zijn vaak commercieel erg slecht en andersom. Je ziet die combinatie zelden in 1 persoon.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:44:
[...]

Waarschijnlijk dat laatste. De grootste techneuten zijn vaak commercieel erg slecht en andersom. Je ziet die combinatie zelden in 1 persoon.
zit me net te bedenken dat het toch waanzin is om de site uit de lucht te halen ?! Ik zou het laten draaien, en een melding gedaan hebben geen tech support totdat nieuwe site in de lucht is. simpel toch.

yup je hebt me overtuigd, this een bonehead. heeft zichzelf de nek omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
[...]

True :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
[...]

Het is een grote scam.

mcxNOW heeft een paar weken terug nog 11.000 BTC (ja, dat is bijna 7 miljoen euro) binnengehaald met het verkopen van "fee-shares" (een soort aandelen die wel recht geven op winstuitkering, maar je niet mede-eigenaar maken of stemrecht geven). Het verkopen van deze fee-shares gebeurde al op vrij dubieuze wijze (er waren eerder al een kleine hoeveelheid verkocht, die publiekelijk verhandelt werden en door schaarste flink in prijs stegen. Toen de tweede, 9x zo grote, partij werd aangekondigd, werd de publieke handel stilgelegd).

Daarnaast heeft operator een bijzonder slechte track record als het gaat om geld binnenhalen voor projecten en vervolgens de boel af te blazen.

De eigenaar hoeft nooit meer te werken en vele "investeerders" zijn 0.4 BTC per fee-share armer, nadat ze geinvesteerd hebben in een project van iemand die al eerder is weggelopen met geld van anderen.

"A fool and his money are easily parted."

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De NameCoins op Kraken zijn ook stiekem aan een opmars bezig. Heb sinds een paar dagen al een leuke winst gemaakt, meer dan met m'n Bitcoins :P Heb er niet veel maar is leuk voor erbij. Hoop stiekem dat er dadelijk een flinke boost volgt een keer.

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 26-11-2013 10:12 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Nog steeds niet verified op Kraken.com
Weer gemailed, krijg nu al standaard antwoorden terug dat het tot 5 businessdays kan duren. Niet normaal. Wacht al sinds vorige week woensdag. Litecoins.nl is ook niks meer te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 26-11-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik had nog wat Worldcoins op MCX. -O- Nu maar een Cryptsy-account aangemaakt in de hoop dat ik ze daarheen kan zetten, maar krijg de activatie-mail maar niet binnen (ook niet in spambox).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Tourniquet schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:15:
Ik had nog wat Worldcoins op MCX. -O- Nu maar een Cryptsy-account aangemaakt in de hoop dat ik ze daarheen kan zetten, maar krijg de activatie-mail maar niet binnen (ook niet in spambox).
das vreemd, cryptsy ging direct by mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
FaceDown schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:10:
De NameCoins op Kraken zijn ook stiekem aan een opmars bezig. Heb sinds een paar dagen al een leuke winst gemaakt, meer dan met m'n Bitcoins :P Heb er niet veel maar is leuk voor erbij. Hoop stiekem dat er dadelijk een flinke boost volgt een keer.
craftcoin met 800+ % omhoog en phoenix 400+% omhoog, damn niet normaal, maar lijkt mij dat die coins toch weer moeilijk te verkopen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Rannasha schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:01:
[...]

Het is een grote scam.

mcxNOW heeft een paar weken terug nog 11.000 BTC (ja, dat is bijna 7 miljoen euro) binnengehaald met het verkopen van "fee-shares" (een soort aandelen die wel recht geven op winstuitkering, maar je niet mede-eigenaar maken of stemrecht geven). Het verkopen van deze fee-shares gebeurde al op vrij dubieuze wijze (er waren eerder al een kleine hoeveelheid verkocht, die publiekelijk verhandelt werden en door schaarste flink in prijs stegen. Toen de tweede, 9x zo grote, partij werd aangekondigd, werd de publieke handel stilgelegd).

Daarnaast heeft operator een bijzonder slechte track record als het gaat om geld binnenhalen voor projecten en vervolgens de boel af te blazen.

De eigenaar hoeft nooit meer te werken en vele "investeerders" zijn 0.4 BTC per fee-share armer, nadat ze geinvesteerd hebben in een project van iemand die al eerder is weggelopen met geld van anderen.

"A fool and his money are easily parted."
ik geloof je direct, maar waarom zou hij de mensen dan de gelegenheid geven om hun bitcoins weg te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:19:
[...]

ik geloof je direct, maar waarom zou hij de mensen dan de gelegenheid geven om hun bitcoins weg te halen ?
Als hij dat niet doet, dan is het diefstal. Nu kan de schijn worden opgehouden dat alles "in good faith" is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Rannasha schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:22:
[...]

Als hij dat niet doet, dan is het diefstal. Nu kan de schijn worden opgehouden dat alles "in good faith" is gedaan.
maar goed dan moet hij alsnog met een nieuwe website op de proppen komen om de andere mensen die hun bitcoins nog niet hebben weggehaald de gelegenheid geven dit te doen. Anders blijft het toch diefstal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:17:
[...]

das vreemd, cryptsy ging direct by mij.
Nieuw account aangemaakt, nu kreeg ik de mail wel direct. :?

WDC weggehaald bij MCX, maar zie ze nog niet op Cryptsy binnenkomen. Gaat die gast van MCX zeker handmatig doen....
Binnen op Cryptsy. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Tourniquet op 26-11-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Peter Schiff, de man die zeer bekend is geworden met zijn voorspelling dat de Amerikaanse huizenmarkt zou instorten. Eigenaar van bedrijven zoals Euro Pacific Capital Inc heeft de afgelopen week de irritatie van de Bitcoin gemeenschap op de hals gehaald door te zeggen dat Bitcoin te riskant is en de technologie zeker niet beter is dan goud (video die ik eerste hier postte). Hij is duidelijk gemotiveerd door berichten waarin mensen Bitcoin vergelijken met Goud 2.0 - en dat vind ik zelf ook een gevaarlijke vergelijking. Al heeft hij meer te verliezen, want hij investeert hevig in goud.
Peter Schiff is sympathetic "with what [bitcoin] is trying to achieve," but as he explains in this brief clip he believes, "they are using the wrong vehicle." After rising from less than $20 to more than $600 in one year, many investors are wondering if bitcoin might be worth the risk, Schiff adds, nothing that early adopters pitch bitcoin as "gold 2.0" – a digital currency that cannot be manipulated like fiat money. Bitcoins are even "mined," similar to physical gold and silver (and are scarce and divisble); but as Schiff explains, bitcoins still fail as a substitute for gold and strongly urges investors to avoid this risky new currency. Bitcoin could very well have already hit its top, but Peter is confident gold is still well below its future record highs.
Hij heeft gisteren twee interviews gedaan waarin hij werd uitgedaagd.

Ed & Ethan 86 Bountiful Baskets of Bitcoin Banter, Blather, and Bluster.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IaBREg5rzlI]

Bitcoin vs. Gold: The Future of Money - Peter Schiff Debates Stefan Molyneux
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mFcTJAQ7zc4]
Zeer interessant om argumenten tegen Bitcoin te horen van iemand die er duidelijk over nagedacht heeft. Ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kan je samenvatten wat zijn argumenten zijn tegen BTC maar voor goud? Want twee uur aan youtube filmpjes is een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

UltraSub schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:14:
Weer gemailed, krijg nu al standaard antwoorden terug dat het tot 5 businessdays kan duren. Niet normaal. Wacht al sinds vorige week woensdag. Litecoins.nl is ook niks meer te krijgen.
ik heb er bijna 2 voor je... alleen houd ik ze nog even vast ;)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
op reddit is er al wat discussie geweest over de interviews,

http://www.reddit.com/r/B..._peter_schiff_on_bitcoin/

wat ik zo opmaak uit de reacties daar is dat peter schiff, bitcoin toch niet helemaal begrepen heeft.
maar zijn kritiek weldegelijk stof tot nadenken gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Sissors schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:36:
Kan je samenvatten wat zijn argumenten zijn tegen BTC maar voor goud? Want twee uur aan youtube filmpjes is een beetje veel.
Hij zegt dat het te riskant is vanwege een hele waslijst aan redenen die hij in die interviews uitlegt.
Ik plaats die linkjes zodat je alle argumenten en discussie kunt horen en zelf tot een conclusie kan komen. Iets dat je niet kunt bereiken met een samenvatting van een paar regels tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
UltraSub schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:14:
Gewoon geduld hebben. Ik wachtte sinds vorige week dinsdag en was vanmorgen toch opeens verified. Ik vermoed dat ze er steekproefsgewijs mensen uitpikken die ze met de hand controlleren, maar door de enorme aanwas van gebruikers zal er een wachtrij zijn.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:42:
op reddit is er al wat discussie geweest over de interviews,

http://www.reddit.com/r/B..._peter_schiff_on_bitcoin/

wat ik zo opmaak uit de reacties daar is dat peter schiff, bitcoin toch niet helemaal begrepen heeft.
maar zijn kritiek weldegelijk stof tot nadenken gaf.
En de andere van de Ed & Ethan show: http://www.reddit.com/r/B...oorhees_on_ed_ethan_show/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als ik dus de reddit commentaren lees komt het erop neer dat de goud fanaat denkt dat goud een intrinsieke waarde heeft, wat onzin is. Zowel goud als bitcoins hebben geen intrinsieke waarde, maar zijn iets wat de gek ervoor geeft.

Disclaimer: Dat is niet helemaal waar. Bitcoins hebben iets van intrinsieke waarde als algemeen een zeer robuust netwerk (niet de prijs, maar de techniek erachter), je kan zelf wel een nieuwe beginnen, maar die mist de rekenkracht die achter BTCs zit momenteel.

En goud heeft uiteraard wel wat praktische toepassingen.

Echter bij beide geldt dat de prijs primair betaald wordt door wat de gek ervoor geeft, en niet vanwege de praktische toepassingen ervan. Als je als goud advocaat je niet realiseert dat goud nagenoeg geen intrinsieke waarde heeft is het behoorlijk slecht met je kennis gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Sissors schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:26:
[...]

Echter bij beide geldt dat de prijs primair betaald wordt door wat de gek ervoor geeft, en niet vanwege de praktische toepassingen ervan. Als je als goud advocaat je niet realiseert dat goud nagenoeg geen intrinsieke waarde heeft is het behoorlijk slecht met je kennis gesteld.
Dat is een beetje kort door de bocht. Deze man zou zich dat prima kunnen realiseren. Maar om dat te gaan roepen als je zelf héél veel in dat materiaal investeert zou nogal dom zijn. Als ineens de hele wereld vindt dat goud waardeloos is doordat hij dat is gaan roepen (hypothetisch) zorgt hij er zelf voor dat zijn vermogen nul is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Als ik dus de reddit commentaren lees komt het erop neer dat de goud fanaat denkt dat goud een intrinsieke waarde heeft, wat onzin is. Zowel goud als bitcoins hebben geen intrinsieke waarde, maar zijn iets wat de gek ervoor geeft.

Disclaimer: Dat is niet helemaal waar. Bitcoins hebben iets van intrinsieke waarde als algemeen een zeer robuust netwerk (niet de prijs, maar de techniek erachter), je kan zelf wel een nieuwe beginnen, maar die mist de rekenkracht die achter BTCs zit momenteel.
Dus goud heeft volgens jou geen intrinsieke waarde waar BTC dat volgens jou wel heeft? Begrijp ik het zo goed? Want als ik dit goed begrijp dan zou ik je maar eens goed gaan inlezen want je begrijpt een paar dingetjes niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gomez12 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:36:
[...]

Dus goud heeft volgens jou geen intrinsieke waarde waar BTC dat volgens jou wel heeft? Begrijp ik het zo goed? Want als ik dit goed begrijp dan zou ik je maar eens goed gaan inlezen want je begrijpt een paar dingetjes niet...
Ik zou nog eens lezen wat ik schreef ;). Zowel BTC als goud hebben nagenoeg geen intrinsieke waarde. Voor beide kan je wel wat bedenken, maar het komt niet in de buurt van wat er nu voor betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

En goud heeft uiteraard wel wat praktische toepassingen.

Alles dat tastbaar is heeft een intrinsieke waarde. Alles wat ontastbaar is heeft dat per definitie niet.

Bovenstaande slaat dus nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MrAcid schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:42:
[...]

Alles dat tastbaar is heeft een intrinsieke waarde. Alles wat ontastbaar is heeft dat per definitie niet.

Bovenstaande slaat dus nergens op.
Bovenstaande slaat dan ook weer nergens op.

Ja goud heeft intrinsieke waarde, maar dat komt niet in de buurt van de huidige prijs. Alles wat tastbaar is heeft inderdaad intrinsieke waarde, omdat je er desnoods een boekensteun van kan maken. Maar in de praktijk is dat redelijk verwaarloosbaar.

Echter waarom heeft iets dat niet tastbaar is per definitie geen intrinsieke waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Sissors schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:45:
[...]

Bovenstaande slaat dan ook weer nergens op.

Ja goud heeft intrinsieke waarde, maar dat komt niet in de buurt van de huidige prijs. Alles wat tastbaar is heeft inderdaad intrinsieke waarde, omdat je er desnoods een boekensteun van kan maken. Maar in de praktijk is dat redelijk verwaarloosbaar.

Echter waarom heeft iets dat niet tastbaar is per definitie geen intrinsieke waarde?
Omdat dat de definitie is van intrinsieke waarde?

De intrinsieke waarde is de "fundamentele waarde", waarbij alles dat met marketwaardering te maken heeft buiten beschouwing gelaten wordt en er puur en alleen naar de waarde van het object "as is" wordt gekeken. Bij een Bitcoin heb je dan een rij cijfers (of: een serie van elektrische pulsen). Bij een een goudstaaf heb je dan een klomp metaal. Een klomp metaal heeft waarde. Een rij cijfers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik probeerde net een Namecoin te kopen op Kraken. Dan geef ik aan 1 NMC te willen kopen voor €4. Op het moment dat ik de order maak, wordt deze meteen gecanceled. Wie weet hoe dat komt?

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Frans92 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:11:
Ik probeerde net een Namecoin te kopen op Kraken. Dan geef ik aan 1 NMC te willen kopen voor €4. Op het moment dat ik de order maak, wordt deze meteen gecanceled. Wie weet hoe dat komt?
Wat voor foutmelding kreeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

mat.hi.as schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:12:
[...]

Wat voor foutmelding kreeg je?
Geen, ik kon de order aanmaken. Op het moment dat ik bij Orders kijk is mijn order gecanceled. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Frans92 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:13:
[...]

Geen, ik kon de order aanmaken. Op het moment dat ik bij Orders kijk is mijn order gecanceled. Meer niet.
In je order-geschiedenis op het Order ID klikken, dan krijg je meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Rannasha schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:14:
[...]

In je order-geschiedenis op het Order ID klikken, dan krijg je meer info.
Ah, gevonden! De reden is market price protection.
Best vreemd, want ik wil kopen wat volgens hen de marktprijs is.

EDIT: Ik heb nu net succesvol een NMC gekocht voor 3,80.

[ Voor 8% gewijzigd door Frans92 op 26-11-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Frans92 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:15:
[...]

Komt de NMC van een andere site, of net geïmporteerd? Is hier vaker langsgekomen, dat mensen niet gelijk tegen EUR konden verkopen. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij dat ik vorige week een aantal LiteCoins heb gekocht. Ik probeer alleen te bedenken of het zin heeft om BitCoins voor LiteCoins te ruilen.. Dat zou alleen zin hebben als de LiteCoin harder omhoog zou gaan als de BitCoin.. Aangezien de LiteCoin alleen vannacht al bijna verdubbeld is, lijkt me dat dus een goed idee.. Of denk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Frans92 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:15:
[...]

EDIT: Ik heb nu net succesvol een NMC gekocht voor 3,80.
Die melding heb ik ook een aantal keer gehad bij BTC/EUR handel, geen idee wat precies de oorzaak is ervan. Ik kan me voorstellen dat een dergelijk systeem in werking treedt wanneer je een grote market-order wil doen in een erg ondiepe market, maar een enkele NMC is niet bepaald een grote order (en dat waren mijn BTC/EUR orders ook niet echt).

Daarom gebruik ik tegenwoordig alleen limit orders op Kraken. Werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:11
Ik heb hetzelfde gedaan gisteravond, want ik had het vermoeden dat de LTC nog wel eens een groeispurt zou kunnen krijgen, dus wat BTC ingeruild voor LTC, tot dusver een goede zet geweest :P
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:18:
Ben wel blij dat ik vorige week een aantal LiteCoins heb gekocht. Ik probeer alleen te bedenken of het zin heeft om BitCoins voor LiteCoins te ruilen.. Dat zou alleen zin hebben als de LiteCoin harder omhoog zou gaan als de BitCoin.. Aangezien de LiteCoin alleen vannacht al bijna verdubbeld is, lijkt me dat dus een goed idee.. Of denk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Jeetje BTC/EUR op BTC-e is ook ineens omhooggeschoten zeg. Dacht daar nog even wat goedkoper BTC te kunnen kopen, maar terwijl ik wacht op mijn verificatie hoeft dat inmiddels ook niet meer. En terwijl ik bij Kraken op mijn deposit wacht zijn ze daar ook weer uit het dal gekomen 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Schrammy89 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:26:
Ik heb hetzelfde gedaan gisteravond, want ik had het vermoeden dat de LTC nog wel eens een groeispurt zou kunnen krijgen, dus wat BTC ingeruild voor LTC, tot dusver een goede zet geweest :P

[...]
Idd ja, gaat lekker. Dus nu komt de vraag. Moet ik op een gegeven moment LTC gaan verkopen en dan wachten op een dip en week nieuwe kopen? Of zal er geen echte dip komen en gewoon lekker blijven zitten

Moeilijk moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoelang het duurt als ik geld overmaak naar btc-e eerdat het erop staat?

En wat zijn de minpunten van btc-e?
Mijn doel is wat litecoins kopen namelijk (circa voor 50 eu)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:46:
Weet iemand hoelang het duurt als ik geld overmaak naar btc-e eerdat het erop staat?

En wat zijn de minpunten van btc-e?
Mijn doel is wat litecoins kopen namelijk (circa voor 50 eu)
Duurde bij mij een dag of 3 geloof ik.

Wat is nu de makkelijkste manier om je geld weer van BTC-E af te krijgen? Ik heb een aantal Litecoins daar staan. Stel ik wil ze een keer snel verkopen, hoe kan dit dan het snelste?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:32:
Jeetje BTC/EUR op BTC-e is ook ineens omhooggeschoten zeg. Dacht daar nog even wat goedkoper BTC te kunnen kopen, maar terwijl ik wacht op mijn verificatie hoeft dat inmiddels ook niet meer. En terwijl ik bij Kraken op mijn deposit wacht zijn ze daar ook weer uit het dal gekomen 8)7
Precies de reden waarom je voor arbitrage een boel geld nodig hebt, op alle exchanges moet je wat hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:51:
[...]

Duurde bij mij een dag of 3 geloof ik.

Wat is nu de makkelijkste manier om je geld weer van BTC-E af te krijgen? Ik heb een aantal Litecoins daar staan. Stel ik wil ze een keer snel verkopen, hoe kan dit dan het snelste?
Ik zie staan 1% fee als ik geld overmaak (minimaal 15€)

Houdt dit in dat als ik 50 euro overmaak, er maar 35 op komt te staan?
Wat belachelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:54:
[...]

Wat belachelijk 8)7
he? 1% van 50 euro = 0,50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:54:
[...]

Wat belachelijk 8)7
Dat is de reden dat BTC goedkoper zijn op BTC-E. Op exchanges zoals Kraken of Bitstamp kun je kostenloos storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Laatst online: 11-09 11:05
G-PHREAK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:56:
[...]

he? 1% van 50 euro = 0,50 euro?
1% van 50 euro is inderdaad 0,50. Maar de minimale fee is €15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Criminelis schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:57:
[...]

1% van 50 euro is inderdaad 0,50. Maar de minimale fee is €15,-
Ah, ik las het als minimale storting van 15,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Is dat ook echt zo? Of is dat een foutje. Je zou eerder een maximum verwachten als je ook maar enigszins klantvriendelijke tarieven zou willen hanteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:50:
[...]

Omdat dat de definitie is van intrinsieke waarde?

De intrinsieke waarde is de "fundamentele waarde", waarbij alles dat met marketwaardering te maken heeft buiten beschouwing gelaten wordt en er puur en alleen naar de waarde van het object "as is" wordt gekeken. Bij een Bitcoin heb je dan een rij cijfers (of: een serie van elektrische pulsen). Bij een een goudstaaf heb je dan een klomp metaal. Een klomp metaal heeft waarde. Een rij cijfers niet.
Wedervraag:

Wat is de intrinsieke waarde van 1 kg goud? Nee, niet de marktwaarde! Want dat is waar Bitcoin ook op beoordeeld wordt (speculatie).

Heeft een digitaal muziekbestand intrinsieke waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09 10:28
Rannasha schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:19:
[...]

Die melding heb ik ook een aantal keer gehad bij BTC/EUR handel, geen idee wat precies de oorzaak is ervan. Ik kan me voorstellen dat een dergelijk systeem in werking treedt wanneer je een grote market-order wil doen in een erg ondiepe market, maar een enkele NMC is niet bepaald een grote order (en dat waren mijn BTC/EUR orders ook niet echt).

Daarom gebruik ik tegenwoordig alleen limit orders op Kraken. Werkt net zo goed.
Eigenlijk moet je nooit een market order inleggen, altijd limit orders. Zeker als er relatief weinig in een product gehandeld wordt zoals bij de BTC, LTC, etc het geval is.
Stel... jij wilt 1 BTC kopen en legt een market order in. Dit betekent dan dat dat je bereid bent om 1 BTC te kopen tegen elke prijs, wat deze ook moge zijn.
Mocht om wat voor reden dan ook de goedkoopste laatprijs (ask) 2000 EUR zijn, dan koop jij 1 BTC voor 2000 Euro. De verkoper is dan door het dolle heen, jij waarschijnlijk wat minder. Kraken heeft een functie in het leven geroepen om handelaars te beschermen tegen dit soort ongewilde transacties. Als de bid/ask teveel afwijkt van de laatste prijs, is het onmogelijk om een market order in te leggen.

Hetzelfde geldt uiteraard voor verkoop-orders. Als je een verkoop-order inlegt tegen market price, en toevallig ligt de hoogste biedkoers (bid) op 200 Euro, dan verkoop jij je BTC voor 200 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op exchanges zoals Kraken of Bitstamp kun je kostenloos storten.
Ik sta al een week bij bitstamp wachtende op verifying :(
Hoelang duurde dit bij jullie?

En op bitstamp kan je geen LTC kopen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:44:
[...]

Ik sta al een week bij bitstamp wachtende op verifying :(
Hoelang duurde dit bij jullie?
2 werkdagen bij mij, maar dat was voordat de huidige rally echt op gang kwam.
En op bitstamp kan je geen LTC kopen he?
Nee, maar er zijn exchanges, zoals Cryptsy, waar je zonder verification BTC kunt traden voor vele alt-coins, inclusief LTC. Dus je kunt altijd BTC kopen met je euros en daarna elders omruilen voor je favoriete alt-coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
G-PHREAK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:59:
[...]

Ah, ik las het als minimale storting van 15,- :)
Volgens mij is dat het ook hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Deposit staat dit:

Beneficiary: Mayzus Financial Services Ltd
Beneficiary Address: Bldg 3, of. 201, Chiswick Park, 566 Chiswick High Road, London, W4 5YA, UK
Beneficiary Account: 5543282/0800
Beneficiary IBAN: CZ22 0800 0000 0000 0554 3282
Beneficiary Bank: Ceska sporitelna a.s.
Beneficiary Bank Address: Olbrachtova 1929/62, Prague 4, 14000, Czech Republic
Beneficiary Bank SWIFT: GIBACZPX
Details of Payment: FFC ACC.9311.23733 ACC ID S210331E
Fee: 1% (min fee 15€)
Min sum allowed: 2000€
Our bank may ask your documents due to a high fraud activity. If you seen in your btc-e account a money hold please provide a copy of you ID and utility bill in high res quality (>300DPI), create ticket with your ID in subject at https://hdbtce.kayako.com and upload your docs inside

Details of Payment is required field.
Without correct Details of Payment we can't credit money to your account.
Funds will be credited within 3-7 day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
BezurK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:48:
[...]

Volgens mij is dat het ook hoor?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je minimaal 2000 moest storten. Maar nu ik dat zeg is het ook wel vreemd. Aangezien je dan altijd meer dan 15 euro fee betaald, waar zou dat minimum voor zijn dan :? Misschien heb je gelijk. Zal toch wel te vinden zijn in de BTC-e faq?

[update]
Zie post hierboven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Criminelis op 26-11-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:43
Criminelis schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:52:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je minimaal 2000 moest storten. Maar nu ik dat zeg is het ook wel vreemd. Aangezien je dan altijd meer dan 15 euro fee betaald, waar zou dat minimum voor zijn dan :? Misschien heb je gelijk. Zal toch wel te vinden zijn in de BTC-e faq?

[update]
Zie post hierboven ;)
Fee: 1% (min fee 15€)
Min sum allowed: 2000€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd minimaal 2000 euro storten staat er ook..

Ik als "beginneling" hoe kan ik nou LTC kopen?
Heb ook geen btc nog..

Ik ga geen 2000 euro storten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 14-09 18:19

Bob

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:53:

Heb ook geen btc nog..

kraken.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Net via bitonic voor €100 BTC gekocht en naar een Kraken adres gezet. Nu even zien hoe ik dat gunstig naar LTC krijg. Valt nog ff tegen als noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTC kopen: Koop BTC via Bitonic
Ruil het voor LTC op BTC-e
Done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter

Heb ook geen btc nog..

1) Registreren en verificeren bij Kraken. Daar geld storten en LTC kopen.
2) Elders BTC kopen en dat omruilen voor LTC. Dit kan op Kraken (minder verificatie nodig voor crypto-only trades) of Cryptsy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:06:
[...]

Wedervraag:

Wat is de intrinsieke waarde van 1 kg goud? Nee, niet de marktwaarde! Want dat is waar Bitcoin ook op beoordeeld wordt (speculatie).
Geen idee. Daar gaat het ook niet om (zie onder).
Heeft een digitaal muziekbestand intrinsieke waarde?
Nee.

De intrinsieke waarde is bij goud lastig. De intrinsieke waarde van een fysieke munt of papiergeld is de waarde van het gebruikte materiaal (bijv. zilver, goud, papier). De waarde van dat materiaal is echter weer de marktwaarde (de waarde van 10g zilver). Maar het kan dus zo zijn (dat is in het verleden ook gebeurd) dat de intrinsieke waarde van een munt (de intrinsieke waarde, de waarde van het materiaal) de waarde die het vertegenwoordigd overstijgt.

Dat is per definitie niet mogelijk met niet tastbare zaken. Niet omdat die geen waarde hebben, maar omdat het begrip intrinsieke waarde daarop niet toe te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis

Heb ook geen btc nog..

Een beetje kinderachtig... :P

Je zou bij Bitonic met iDeal Bitcoins kunnen kopen en die laten storten op je BTC-e account? Wel een beetje omslachtig. Of registreren op Kraken.com en daar geld d.m.v. SEPA betaling kunnen storten. Daar geldt geen minimum. Bij Kraken.com kan je ook LTC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 18:54
ltc is best lekker gestegen :D ik hou ze nog even vast voorlopig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
ls789 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:56:
ltc is best lekker gestegen :D ik hou ze nog even vast voorlopig :D
15 dollar gepasseerd idd! gaat goed :) De Bitcoin is ook aardig op weg naar de 900 dollar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Opmerkelijk is ook dat MtGox alweer een tijdje China voorbij is en dat Bitstamp ook bijna het niveau van China zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:09

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

De interesse is voorbij in China...dat merk je gewoon. Ik zie de prijs dan ook zakken de komende weken naar een normaal niveau van rond de 500USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Yzord schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:06:
De interesse is voorbij in China...dat merk je gewoon. Ik zie de prijs dan ook zakken de komende weken naar een normaal niveau van rond de 500USD
Het volume is nog wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51

Ethirty

Who...me?

Ik lees net het bericht over MtGox. Wat een domme zet! Of hij komt sowieso nooit meer terug en gaat er met het geld vandoor, of hij heeft straks geen markt meer omdat iedereen naar andere Exchanges overstapt. Zou wel eens een heel mooi groeimoment voor Kraken kunnen worden. Die lijken de beste papieren in handen te hebben als je kijkt naar de kosten en de verificatie.

Ben ook benieuwd, als je nu op MtGox al maanden op je geld moet wachten, hoe lang duurt het dan voor dit uitbetaald wordt. Hopelijk loopt dit goed af.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ethirty schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:29:
Ik lees net het bericht over MtGox. Wat een domme zet! Of hij komt sowieso nooit meer terug en gaat er met het geld vandoor, of hij heeft straks geen markt meer omdat iedereen naar andere Exchanges overstapt. Zou wel eens een heel mooi groeimoment voor Kraken kunnen worden. Die lijken de beste papieren in handen te hebben als je kijkt naar de kosten en de verificatie.

Ben ook benieuwd, als je nu op MtGox al maanden op je geld moet wachten, hoe lang duurt het dan voor dit uitbetaald wordt. Hopelijk loopt dit goed af.
Gaat niet over MtGox hè, maar over www.mcxnow.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Nieuw account aangemaakt bij Kraken, nu al geverifieerd :+
Vanavond nog maar eens wat geld die kant opgooien om te investeren.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Echt waar ja? :O En waarop baseer jij precies dat USD500 een 'normaal' niveau zou zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 26-11-2013 15:13 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Kraken.com wanneer ik mijn saldo in € van de site probeer te halen:
Withdrawals have been temporarily disabled for this asset. Please check back later.
What the...

ik geef ze 1 werkdag het op te lossen en anders doe ik aangifte van diefstal / oplichting etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter op 26-11-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Geloof ik niet zo. Bitcoin is in China wat later maar ook veel heftiger op gang gekomen dan in Europa en de USA. Waar bij veel handelaren op mtGox en Bitstamp de crash rond april nog vers in het geheugen stond, leek het voor de Chinezen allemaal nog wat rooskleuriger. De laatste korte terugval/correctie was gewoon weer back to reality en sindsdien staat de koers ook een stuk dichter bij de Europese/Amerikaanse beurzen.

Daarnaast werd het met zo'n groot prijsverschil ook wel erg lucratief om simpelweg bitcoins op te kopen in het 'Westen' en te verkopen op de Chineze beurzen. Waarschijnlijk zijn hier ook snel wat mensen actief in geworden, waardoor zulke uiteenlopende prijzen minder snel voor zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Dennahz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:57:
Nieuw account aangemaakt bij Kraken, nu al geverifieerd :+
Vanavond nog maar eens wat geld die kant opgooien om te investeren.
Als ik voor Tier 2 wil verifiëren krijg ik telkens een error pagina :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 19:54
Ruim door de 890... nieuwe toppen. Heel goed nieuws! Altcoins (NMC, NVC en LTC) doen het ook erg goed laatste 24 uur.

Handelt er iemand op cryptsy hier?

[ Voor 13% gewijzigd door MSI2 op 26-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
Wouter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:26:
Kraken.com wanneer ik mijn saldo in € van de site probeer te halen:

[...]

What the...

ik geef ze 1 werkdag het op te lossen en anders doe ik aangifte van diefstal / oplichting etc.
Heb je toevallig nog een aankoop order open staan? Ik had hetzelfde, maar toen ik die cancelde kon ik gewoon normaal mijn geld eraf halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Weet iemand een site makkelijke uitleg over de virtuele coins op kraak.com en hoe je kraak.com het beste kan gebruiken voor je doelen. Namelijk geld maken van geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
JorisD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:32:
[...]

Heb je toevallig nog een aankoop order open staan? Ik had hetzelfde, maar toen ik die cancelde kon ik gewoon normaal mijn geld eraf halen. ;)
Ja dat was 't... thanks

super duidelijke melding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lol :D. Ik schrok al, bij mij was er net een transactie onderweg naar Kraken toe :P
.edit: jezus BTC/EUR is echt hard aan het klimmen bij BTC-e.

[ Voor 113% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2013 15:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ja gelukkig raak ik niet snel in paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Gelukkig niet inderdaad, dat kun je niet gebruiken bij day trading :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Novacoins op $25 bij BTC-e (NMC, LTC en anderen ook, maar NVC valt het meest op)
Er is hier echt iets heel merkwaardigs aan de hand. Ik probeer de Bitcointalk thread te volgen, maar ik word er niet wijzer uit.

Er is volgens mij geen enkele reden waarom die andere munten zoveel meer waard zijn in verhouding tot BTC. Sommige netwerken zijn nog ronduit onbetrouwbaar en hebben lang niet dezelfde hoeveelheid metrieken en diensten ter beschikking. Ik snap dat het voor speculanten een vorm van hedging is op welke uiteindelijk de winnaar wordt, maar dit is gewoon bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

rickiii schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:44:
Novacoins op $25 bij BTC-e (NMC, LTC en anderen ook, maar NVC valt het meest op)
Er is hier echt iets heel merkwaardigs aan de hand. Ik probeer de Bitcointalk thread te volgen, maar ik word er niet wijzer uit.

Er is volgens mij geen enkele reden waarom die andere munten zoveel meer waard zijn in verhouding tot BTC. Sommige netwerken zijn nog ronduit onbetrouwbaar en hebben lang niet dezelfde hoeveelheid metrieken en diensten ter beschikking. Ik snap dat het voor speculanten een vorm van hedging is op welke uiteindelijk de winnaar wordt, maar dit is gewoon bizar.
Ordinaire "Pump & Dump" denk ik, al begint het idd wel bizarre vormen aan te nemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
MSI2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:29:
Handelt er iemand op cryptsy hier?
Yup, gister was leuker als vandaag maar ik mag niet klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Tourniquet schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:48:
[...]

Ordinaire "Pump & Dump" denk ik, al begint het idd wel bizarre vormen aan te nemen. :D
mijn eerste gedachte ook, er word zeer gevaarlijk spel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
[...]

mijn eerste gedachte ook, er word zeer gevaarlijk spel gespeeld.
Dat dacht ik gister ook van de LTC toen die ineens gepumpt werd maar je moet niet vergeten dat sinds deze week altcoins ook op btc38 verhandeld worden... Chinese are going craaaaaaazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
x0rcist schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:56:
[...]

Dat dacht ik gister ook van de LTC toen die ineens gepumpt werd maar je moet niet vergeten dat sinds deze week altcoins ook op btc38 verhandeld worden... Chinese are going craaaaaaazy
btc38 ken ik niet ? linkje uitleg wat het is aub ?

het kan natuurlijk zijn dat mensen iets uit bitcoin stappen en naar altcoins gaan omdat de rendementen daar idioot hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ik ga waarschijnlijk vandaag voor het eerst 1 Bitcoin inwisselen. Hebben jullie tips waar ik dat het beste kan doen? Ik kijk momenteel vooral naar Bitonic en BTC Next.

Bij Bitonic staat overigens: "Gebruik altijd een miners-fee van minstens 0.0001 Bitcoin. Zonder fee is de kans groter dat uw bitcoins te laat bij ons aankomen en geretourneerd worden of langzaam bevestigd worden en de uitbetaling vertraagd wordt."

Betekent dit dus dat ik 1,0001 moet overnamen ipv 1 of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:00:
[...]

btc38 ken ik niet ? linkje uitleg wat het is aub ?

het kan natuurlijk zijn dat mensen iets uit bitcoin stappen en naar altcoins gaan omdat de rendementen daar idioot hoog zijn.
btc38 is de chinese cryptsy, www.btc38.com

en nu het chinese bankwezen vorige week heeft gezegd dat ze voorlopig crypto's niet als echte valuta zien maar mensen niet ontmoedigen hun $$ erin te pompen is het natuurlijk wachten op een hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Cabo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:32:
Weet iemand een site makkelijke uitleg over de virtuele coins op kraak.com en hoe je kraak.com het beste kan gebruiken voor je doelen. Namelijk geld maken van geld.
Doe jezelf een plezier: begin er niet aan. Je manier van schrijven suggereert dat je echt geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent, en denkt dat dit een of andere goudmijn is waar iedereen rijk van wordt. Vraag maar aan Wouter hoe het ook kan lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nevermind :z

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
x0rcist schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:13:
[...]

btc38 is de chinese cryptsy, www.btc38.com

en nu het chinese bankwezen vorige week heeft gezegd dat ze voorlopig crypto's niet als echte valuta zien maar mensen niet ontmoedigen hun $$ erin te pompen is het natuurlijk wachten op een hype
Leuke website kan het alleen niet zo lezen, ik hou het wel bij cryptsy als 1 dezer dagen mijn overboeking aankomt bij kraken. Heeft er trouwens iemand anders geld overgemaakt van belfius naar kraken en hoe lang duurde het ? Ik zit al te wachten sinds afgelopen zaterdag.
Dr moet toch een snellere manier zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
Avalaxy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:14:
[...]

Doe jezelf een plezier: begin er niet aan. Je manier van schrijven suggereert dat je echt geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent, en denkt dat dit een of andere goudmijn is waar iedereen rijk van wordt. Vraag maar aan Wouter hoe het ook kan lopen ;)
Haha inderdaad, als je geen verstand van forex hebt blijf sowieso uit de buurt van het traden want je geld kan dan heel snel foetsie zijn. Verder is er nog wel de nodige technische kennis nodig en als je er rijk aan wilt worden dan had je maanden eerder in moeten stappen.

PS. na de hearings van vorige week is het wel duidelijk er veel gereguleerd gaat worden mbt bitcoins (iets waar de bitcoin dus NIET voor staat omdat het decentraliseerd is). Ik verwacht dus ook dat als deze regulatie vorm gaat krijgen er veel Bitcoins gedumpt gaan worden en er toevlucht genomen gaat worden in Coins die niet mee willen doen met deze regulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:22:
[...]

Leuke website kan het alleen niet zo lezen, ik hou het wel bij cryptsy als 1 dezer dagen mijn overboeking aankomt bij kraken. Heeft er trouwens iemand anders geld overgemaakt van belfius naar kraken en hoe lang duurde het ? Ik zit al te wachten sinds afgelopen zaterdag.
Yep, alles met bitcoins gaan doen en de banken niet meer gebruiken :7 :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
fuqua schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:22:
[...]

Grafieken zijn toch niet moeilijk te lezen? ;)

bv. http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=ltc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
DBreda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:02:
Ik ga waarschijnlijk vandaag voor het eerst 1 Bitcoin inwisselen. Hebben jullie tips waar ik dat het beste kan doen? Ik kijk momenteel vooral naar Bitonic en BTC Next.
Kies uit de sites die je betrouwbaar vindt degene met de beste prijs.
Bij Bitonic staat overigens: "Gebruik altijd een miners-fee van minstens 0.0001 Bitcoin. Zonder fee is de kans groter dat uw bitcoins te laat bij ons aankomen en geretourneerd worden of langzaam bevestigd worden en de uitbetaling vertraagd wordt."

Betekent dit dus dat ik 1,0001 moet overnamen ipv 1 of hoeft dat niet?
Normaalgesproken wel ja. Of als je maar 1 Bitcoin hebt, moet je op Bitonic aangeven dat je 0.9999 wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
rickiii schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:44:

Rationeel gezien is LiteCoin bijvoorbeeld een enorm slechte investering, omdat de inflatie hoger ligt t.o.v. de bitcoin. Ik denk dat het een psychisch effect is dat de altcoins nog 'betaalbaar' zijn per eenheid.

Daarom hoop ik dat de exchanges en diverse verkoop sites eens gaan overstappen naar waarde per mBTC. Het maakt geen reet uit, maar mensen kunnen het gewoon slecht in perspectief zien. Een waardeverschuiving van 100 Dollar per BTC klinkt heftiger dan een verschuiving van 0.1 Dollar per mBTC. Mensen zien een bitcoin ook als een hele eenheid waar er dus nu slechts 12 miljoen van zijn. Maak er mBTC van en het zijn er opeens 12 miljard!
Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.