Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.017 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt enorm leuk om te spelen op de 'aandelenmarkt' zeg :D. Nu bijvoorbeeld twee coins verkocht voor 700 dollar, hopende op een dipje naar bijv. 660. Dan weer instappen, "wetende" dat hij toch ooit wel weer doorgroeit.

Echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:18:
Het is echt enorm leuk om te spelen op de 'aandelenmarkt' zeg :D. Nu bijvoorbeeld twee coins verkocht voor 700 dollar, hopende op een dipje naar bijv. 660. Dan weer instappen, "wetende hopende" dat hij toch ooit wel weer doorgroeit.

Echt geniaal.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:18:
Het is echt enorm leuk om te spelen op de 'aandelenmarkt' zeg :D. Nu bijvoorbeeld twee coins verkocht voor 700 dollar, hopende op een dipje naar bijv. 660. Dan weer instappen, "wetende" dat hij toch ooit wel weer doorgroeit.

Echt geniaal.
Pas nou maar op dat je je geld niet verwoutert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Magicw00b schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:17:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat het dan alleen als transport medium gebruikt gaat worden, stel ik stuur van Amsterdam naar New York 100USD, dat duurt met SEPA minimaal een dag. Als je die 100USD met de snelheid van een email moet kunnen versturen moet er dus een dienst onstaan die razendsnel die 100USD in Amsterdam in "bitcoin" verpakt en vervolgens en vervolgens in New York uitpakt en weer omzet naar die USD. :?
Leuk bedacht, maar die miljoenen gebruikers zitten niet te minen om als postbode dienst te doen natuurlijk.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:19:
[...]

Pas nou maar op dat je je geld niet verwoutert.
Mwah, spelen met 1400 euro is niet echt spannend voor me :'). Is meer gewoon ontzettend interessant om eens 'echt' bezig te zijn met 'buy low, sell high'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:23:
[...]

Mwah, spelen met 1400 euro is niet echt spannend voor me :'). Is meer gewoon ontzettend interessant om eens 'echt' bezig te zijn met 'buy low, sell high'.
Leuk spelen idd . Behalve als je sell high gedaan hebt en de koers wordt niet low maar stijgt nog verder. Stap dan nog maar weer eens in met je euro's.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb cgminer 3.7.2 eens gedownload om megacoins te minen.
Ik gebruik https://miningpool.co/stats/MEC/ die hierboven ergens gepost was.
Maar op die site staan mijn stats nog allemaal op 0. Ook hashrate enzo.
.bat file waarmee ik de miner opstart:
code:
1
2
3
4
5
@echo on
ECHO "Example cgminer miner startup file (set your own user and password)"
ECHO.

cgminer.exe -o tcp://au1.miningpool.co:9001 -u joachim.1 -p x

Screenshot van mijn cgminer:
http://i.imgur.com/E9EpqwC.png

Iemand die weet waar het mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25
tammerat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:25:
[...]

Leuk spelen idd . Behalve als je sell high gedaan hebt en de koers wordt niet low maar stijgt nog verder. Stap dan nog maar weer eens in met je euro's.
Als ie blijft stijgen is dat geen probleem toch? Gewoon weer bijkopen (weliswaar minder dan je eerst had want het is duurder geworden) en verder mee de lift in. Wel vervelend is het als ie omlaag gaat en niet meer stijgt. Maar zolang je nooit voor minder verkoopt dan je gekocht hebt is het niet zo'n punt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 18:25
kryptz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:26:
Ik heb cgminer 3.7.2 eens gedownload om megacoins te minen.
Ik gebruik https://miningpool.co/stats/MEC/ die hierboven ergens gepost was.
Maar op die site staan mijn stats nog allemaal op 0. Ook hashrate enzo.
.bat file waarmee ik de miner opstart:
code:
1
2
3
4
5
@echo on
ECHO "Example cgminer miner startup file (set your own user and password)"
ECHO.

cgminer.exe -o tcp://au1.miningpool.co:9001 -u joachim.1 -p x

Screenshot van mijn cgminer:
http://i.imgur.com/E9EpqwC.png

Iemand die weet waar het mis gaat?
Misschien word je hashrate pas geupdate als er een block gevonden is

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:15:
[...]

Je gaat er vanuit dat je nog steeds salaris in euro's krijgt, wat wordt omgerekend naar Bitcoin tijdens uitbetaling.
Zie het zo; je krijgt elke maand 1 XBT salaris.

In feite heb je nu ook een soort 'deflatie' van je geld, in de vorm van rente op je spaarrekening (wat minus aftrek van inflatie in normale marktomstandigheden (lees normale rente) geld op zou moeten leveren). Dat heb je dan ook, alleen wordt de XBT zelf meer waard.
Klopt , maar waarom krijg je rente op je spaargeld, omdat de bank jou spaargeld investeert waardoor ze jou daar een fee voor geven in de vorm van rente.

Maar nu zijn er geen banken meer, en iedereen betaald in XBT. Dus waarde stijgingen van huizen,brood etc is alleen nog afhankelijk van de stijging/daling van de vraag naar grondstoffen. En niet meer door de deflatie van de munt.

Er zijn maximaal 21.000.000 XBT die zijn verdeeld onder de bevolking. Dus het kan zo zijn dat ik nu 1XBT voor een brood betaal maar dan wil ik volgens jaar ook ~1XBT voor dat zelfde brood betalen. Ik begrijp denk ik niet helemaal hoe dat gaat gebeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tammerat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:25:
[...]

Dat is nog gewoon mogelijk, als je uit gaat van een stijging ;).

Kan ik op dit moment op BTC-E een 'order klaarleggen' van bijv. de inkoop van BTC op een prijs van (ik noem maar wat) 650USD/coin?

Zodat, als hij tot dit getal inzakt, hij automatisch inkoopt?

(Ja, ik ben me terdege bewust van het risico dat daarbij bestaat, als de crash krankjorum hard doorzet en je niet aanwezig bent achter je PC'tje :D )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:21:
[...]

Leuk bedacht, maar die miljoenen gebruikers zitten niet te minen om als postbode dienst te doen natuurlijk.
Dat snap ik, denk dat ik nog niet helemaal snap hoe ik de BTX als wereld munt zonder inflatie moet zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:21:
[...]Leuk bedacht, maar die miljoenen gebruikers zitten niet te minen om als postbode dienst te doen natuurlijk.
Je hoeft ook geen miljoenen miners te hebben als de waarde per bitcoin €0,50 is

Er zijn 2,100,000,000,000,000 eenheden.in Bitcoin
Stel een groep banken spreekt af dat 1 bitcoin op een bepaald adres gelijk staat aan 1 miljard dollar en dat verdelen ze onder elkaar met een kostenpotje. Als ze dan onderling 1 miljoen dollar willen uitwisselen, dan sturen ze 1mBTC daarvan naar de ander en iedereen gaat akkoord dat er 1 miljard dollar is betaald. Ze kunnen specifieke adressen gebruiken zodat die ene BTC waardeloos is wanneer iemand het hackt en op zn eigen rekening zet.

Bitcoin is een gedistribueerd boekhoud systeem. Er staat nergens hoe duur de eenheden moeten zijn. Zolang je er genoeg hebt om je eigen valuta te kunnen beschrijven, dan kun je ermee werken zoals je wil.

De miners krijgen hun miners fee, maar dat is dan niet meer waard dan een normale bitcoin op de markt.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
posttoast schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:27:
[...]

Als ie blijft stijgen is dat geen probleem toch? Gewoon weer bijkopen (weliswaar minder dan je eerst had want het is duurder geworden) en verder mee de lift in. Wel vervelend is het als ie omlaag gaat en niet meer stijgt. Maar zolang je nooit voor minder verkoopt dan je gekocht hebt is het niet zo'n punt.
Ach, je hebt ook gelijk. Buy!!! Buy!!! Buy!!! ;-)

Ik probeer alleen wel uiteindelijk meer Bitcoins over te houden aan het eind. Alleen is de definitie van eind hier nogal vaag. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
rickiii schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:41:
[...]

Stel een groep banken spreekt af dat 1 bitcoin op een bepaald adres gelijk staat aan 1 miljard dollar en dat verdelen ze onder elkaar met een kostenpotje. Als ze dan onderling 1 miljoen dollar willen uitwisselen, dan sturen ze 1mBTC daarvan naar de ander en iedereen gaat akkoord dat er 1 miljard dollar is betaald. Ze kunnen specifieke adressen gebruiken zodat die ene BTC waardeloos is wanneer iemand het hackt en op zn eigen rekening zet.

Bitcoin is een gedistribueerd boekhoud systeem. Er staat nergens hoe duur de eenheden moeten zijn. Zolang je er genoeg hebt om je eigen valuta te kunnen beschrijven, dan kun je ermee werken zoals je wil.

De miners krijgen hun miners fee, maar dat is dan niet meer waard dan een normale bitcoin op de markt.
Zo zie ik het protocol dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Was vandaag een beetje sloom op Kraken, maar het volume is redelijk gegroeid de laatste uren en LTC is toch weer bijna +€1,50 in 24u. Nog steeds geen dikke winsten na een week, maar ook nog steeds geen verlies :D

Zoals ze geloof ik zeggen over de litecoin: rise chikun, rise! :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rickiii schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:41:
[...]

Als banken onderling het alleen als digitale postbode gebruiken, zonder dat de waarde van de bitcoin zelf daarbij belangrijk is, wat is dan het nut van dit systeem ten opzicht van wat banken nu gebruiken? Banken kunnen nu onderling ook best realtime data uitwisselen met hun eigen systemen. Kijk maar naar beurs-transacties die bijna realtime worden uitgevoerd. De reden dat het niet voor consumenten wordt gedaan is puur dat ze de investering daarvoor niet willen doen. Het levert ze namelijk niets extra op, en ze hoeven ook tegen niemand te concurreren want niemand biedt snellere betalingen aan (behalve nu dan misschien Bitcoin).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:46:
Was vandaag een beetje sloom op Kraken, maar het volume is redelijk gegroeid de laatste uren en LTC is toch weer bijna +€1,50 in 24u. Nog steeds geen dikke winsten na een week, maar ook nog steeds geen verlies :D

Zoals ze geloof ik zeggen over de litecoin: rise chikun, rise! :')
Ik dacht vanmiddag ook, laat ik eens een paar LTC kopen. En heeft me toch een paar eurootjes opgeleverd vandaag. Als je naar de afgelopen 10 dagen kijkt dan is de LTC ook veel harder omhoog gegaan dan de BTC. Ik denk dat ik m'n LTC dus maar even aanhoudt nog. Wie weet wat er kan gebeuren..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet niet of deze video al een keer gepost is, maar geeft goed aan waar het heen KAN gaan met de Bitcoin..
Misschien toch nog maar even op mn muntjes blijven zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:06:
[...]

Als banken onderling het alleen als digitale postbode gebruiken, zonder dat de waarde van de bitcoin zelf daarbij belangrijk is, wat is dan het nut van dit systeem ten opzicht van wat banken nu gebruiken? Banken kunnen nu onderling ook best realtime data uitwisselen met hun eigen systemen. Kijk maar naar beurs-transacties die bijna realtime worden uitgevoerd. De reden dat het niet voor consumenten wordt gedaan is puur dat ze de investering daarvoor niet willen doen. Het levert ze namelijk niets extra op, en ze hoeven ook tegen niemand te concurreren want niemand biedt snellere betalingen aan (behalve nu dan misschien Bitcoin).
Maar juist hierdoor kunnen private betalingsverkeer verwerkers ontstaan, die dit als dienst ook aan consumenten kunnen gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

btc-e.com lijkt down en kraken.com ook. Iemand enig idee hoe het toch komt dat het lijkt dat verschillende exchanges vaak tegelijk down zijn?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:12:
btc-e.com lijkt down en kraken.com ook. Iemand enig idee hoe het toch komt dat het lijkt dat verschillende exchanges vaak tegelijk down zijn?
ik zit momenteel op kraken, geen probleem ?

ps. ik ben eindelijk geverified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 13:54
fuqua schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:13:
[...]

ik zit momenteel op kraken, geen probleem ?

ps. ik ben eindelijk geverified.
Hier lijkt hij ook down idd, DDOS :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:12:
Ik kan allerlei complotten bedenken, maar volgens mij doen ze allemaal actief aan DDoS bescherming. Misschien proberen grote jongens koersen te manipuleren door order overloads oid. Op een Youtube filmpje had iemand het over 3000 losse order voor dezelfde prijs. Daarmee belast je systemen een stuk zwaarder dan met slechts 1 order voor 3000 eenheden.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Bitonic lijkt ook problemen te hebben.
Er is iets misgegaan bij het ophalen van gegevens. Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Dit was gisteravond ook het geval, alle drie de sites offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
hmmm crap moet mn woorden terug nemen, kraken doet niks meer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

China, de NSA en de KGB zijn samen met de Taliban een offensief begonnen :Y

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
Meer mensen die niet kunnen verkopen bij Bitonic??

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
SuperSjoerd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:24:
Meer mensen die niet kunnen verkopen bij Bitonic??
Ja, deze melding verschijnt
Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment geen bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:25:
[...]

Ja, deze melding verschijnt

[...]
Als ze geen geld hebben om in te kopen, hoe gaan ze dan aan bitcoins komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

pcprutser schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:28:
[...]

Of heel veel mensen hebben hun bitcoins overgemaakt maar worden niet uitbetaald omdat de euro's op zijn :+

Zie dan je geld nog maar eens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pcprutser schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:28:
[...]

Wellicht hebben ze een daglimiet, of hebben ze een aparte rekening voor inkoop consumenten die nu leeg is?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Mtgox trading engine lag: 6m 2s
Volgens mij gaat het ergens goed mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:33:
[...]

Geen problemen bij Bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:33:
[...]

Gox zal ook wel ge ge-ddos-t worden, zijn amper transacties: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tourniquet schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:35:
[...]

Gox zal ook wel ge ge-ddos-t worden, zijn amper transacties: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Boze bankiers die in hun vrije tijd zitten te F5'en :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Denk dat we een flink dropje krijgen zodra de markten weer beschikbaar zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het minen van LTC nog de moeite (zijn daar geen ASICS op dit moment is dus eigenlijk mijn vraag... :'). )

En is dit dan GPU mining of CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik zit nu te GPU-minen op LTC. Het is denk ik alleen de moeite als je de hardware al hebt, en op je verwarmingskosten kunt besparen door je kachel uit te laten en je videokaart te laten ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:51:
Ik zit nu te GPU-minen op LTC. Het is denk ik alleen de moeite als je de hardware al hebt, en op je verwarmingskosten kunt besparen door je kachel uit te laten en je videokaart te laten ratelen.
Heb hier 'gratis' stroom ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:06:
[...]
....wat is dan het nut van dit systeem ten opzicht van wat banken nu gebruiken?
Het is maar een idee en de kans bestaat dat het niet haalbaar is op grote schaal net als Bitcoin zelf.
Toch is het belangrijk om bij stil te staan wat voor alternatieve scenarios er allemaal zijn en dat de afgelopen 3 jaar geen garantie zijn dat de waarde van je bitcoins niet terug omlaag kan.

Ken je Mastercoin?

Lees er meer over in hun specificaties
Summary
We claim that the existing bitcoin network can be used as a protocol layer, on top of which new currency layers with new rules can be built without changing the foundation. We further claim that the new protocol layers described in this document:
  • Will fix the two biggest barriers to widespread bitcoin adoption: instability and insecurity.
  • Will financially benefit the entire bitcoin user community, including those who don’t use the new protocol layers.
  • Will provide initial funds to hire developers to build software which implements the new protocol layers, and ongoing funds to pay for maintenance of this software.
  • Will richly reward early adopters of the new protocol, in proportion to how successful it is.
Visualization
The proposed protocol layers can be visualized as follows, with arrows representing users exchanging between currencies:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ue08im0.png

Note that all transfers of value are still stored in the normal bitcoin block chain, but higher layers of the protocol assign additional meaning to some transactions.
Ook interessant is Masterchest.info dat ze bouwen

Dit artikel in BitcoinMagazine (4-Nov-2013) vat het nog even samen

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:35:
[...]

Zal een flinke DDOS zijn als ik de specs van hun serverpark mag geloven :)
Some highlights of the new infrastructure:
- 70Gbps internet uplink
- Directly connected to Akamai, to ensure that DDOS attacks cannot take our site offline
- Up to 240Gbps internal bandwidth between our routers (meshed 40Gbps links)
- Fully redundant network
- Each server has two 10Gbps uplinks to two different routers
- Database stored on Violin Memory arrays (6000 series)
- All servers directly ordered from Dell, with redundant power supplies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Begin me nu toch te irriteren aan Kraken. Nog steeds tier 2 processing. Ik wil instappen in LTC. Maar niet overal accounts aan gaan maken (nog)... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:54:
[...]

Zal een flinke DDOS zijn als ik de specs van hun serverpark mag geloven :)

[...]
Violin array? Toe maar :9~

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:31
Ik heb zojuist een account aangemaakt op Kraken, en ben gelijk al tier 2 verified. Nu wil ik graag wat geld op m'n account zetten, maar dat kan alleen door al een virtuele currency te gebruiken. Jullie raden Bitonic aan? (al is die nu net leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Joukea schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:59:
Ik heb zojuist een account aangemaakt op Kraken, en ben gelijk al tier 2 verified. Nu wil ik graag wat geld op m'n account zetten, maar dat kan alleen door al een virtuele currency te gebruiken. Jullie raden Bitonic aan? (al is die nu net leeg)
Is al vaker gevraagd. Gewoon even funding aanklikken en de instructies volgen ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
www.btcnext.nl zou ook kunnen, makkelijk via iDeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
UltraSub schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:56:
Begin me nu toch te irriteren aan Kraken. Nog steeds tier 2 processing. Ik wil instappen in LTC. Maar niet overal accounts aan gaan maken (nog)... :(
Beetje raar dan want sinds vanavond heb ik een kraken account aangemaakt en meteen validation tm tier 2 ingevuld en na 5 minuten gevalideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:18
Als je tier 2 verified bent dan kan je gewoon geld storten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De koers omhoog na een DDOS (?) of in ieder geval na downtime. Het is toch bijzonder. Iedereen bang dat ze iets missen? :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:08:
De koers omhoog na een DDOS (?) of in ieder geval na downtime. Het is toch bijzonder. Iedereen bang dat ze iets missen? :)
Downtime was misschien net 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

tammerat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:09:
[...]

Denk dat wanneer de Dow Jones 10 minuten down is, mensen toch aardig in paniek raken. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:07
UltraSub schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:56:
Hier ook al 2 dagen tier 2 processing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tammerat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:09:
[...]

De trading engine van mtgox was meer dan 30 minuten off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Kraken is lekker aan het all time highen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....nog meer altcoins op het oog om te kopen?
Voorlopig alleen even PPC en NMC. Toen ik hier begin deze week aan begon had mezelf beloofd om me alleen op LTC te focussen haha ...
Maar de alt coins op BTC-e zijn sinds begin deze week sowieso allemaal een stapje omhoog gegaan.

Blijft uitdagend.. heb gisteren en vandaag op het werk regelmatig op BTC-e gezeten, (hoofdrekenen, schemaatjes, notities... en het is goed vermoeiend moet ik zeggen... dan gaat het nog maar om tientjes haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
wat gebeurt er met je coins als de wallet niet kan syncen met netwerk? gaan weer terug naar btc-e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Door een verkeerde koers kon ik voor 200€ 1 btc kopen op btcnext. Dit heb ik geprobeerd en heb daarna de btc ontvangen.

Even later zag ik dat ik 0.5 btc kon verkopen voor 2600€ (weer foute koers). Proberen te verkopen :p

Krijg nu mail dat er foute koers op de site stond en met de vraag hoe dit 'correct opgelost kan worden'.. Wat kan ik doen? Die 0.5 btc laten terug storten? Misschien weigeren ze wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Fivel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:33:
Door een verkeerde koers kon ik voor 200€ 1 btc kopen op btcnext. Dit heb ik geprobeerd en heb daarna de btc ontvangen.

Even later zag ik dat ik 0.5 btc kon verkopen voor 2600€ (weer foute koers). Proberen te verkopen :p

Krijg nu mail dat er foute koers op de site stond en met de vraag hoe dit 'correct opgelost kan worden'.. Wat kan ik doen? Die 0.5 btc laten terug storten? Misschien weigeren ze wel..
Als ik het goed begrijp heb jij nu € 2600,- op je account staan?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Dennahz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:34:
[...]

Als ik het goed begrijp heb jij nu € 2600,- op je account staan?
Nee, ze hebben door dat het een fout is en storten dus geen 2600€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Fivel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:36:
[...]

Nee, ze hebben door dat het een fout is en storten dus geen 2600€.
ze willen je bitcoin terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:05
verzoek om te 'middelen"..

[ Voor 7% gewijzigd door snoekds20 op 22-11-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:33:

Hou ze aan hun prijs. Afspraak is afspraak. Een site die als core-business de handel in valuta heeft komt echt niet weg met 'prijsfouten' alsof ze een soort Otto.nl zijn.

Maar ik begrijp dat zij je 0,5BTC hebben en jij je geld nog niet?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:46:
[...]

Hou ze aan hun prijs. Afspraak is afspraak. Een site die als core-business de handel in valuta heeft komt echt niet weg met 'prijsfouten' alsof ze een soort Otto.nl zijn.

Maar ik begrijp dat zij je 0,5BTC hebben en jij je geld nog niet?
Klopt. Heb de 0.5 BTC overgemaakt, zij hebben het geld nog niet gestort. Vooraf weet je dat het niet klopt maar je wilt het toch proberen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ookal houden ze die 0.5BTC, dan nog heb je een goede deal gemaakt met 0.5BTC voor 200 EU :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:49:
Ookal houden ze die 0.5BTC, dan nog heb je een goede deal gemaakt met 0.5BTC voor 200 EU :+
Klopt :)

Heb een mail gestuurd met wat zij voor oplossing in gedachten hebben.. Maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

G-PHREAK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:49:
Vooralsnog is hij alleen €200 kwijt :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fivel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:48:
[...]

Klopt. Heb de 0.5 BTC overgemaakt, zij hebben het geld nog niet gestort. Vooraf weet je dat het niet klopt maar je wilt het toch proberen.. ;)
Zegt dat je de 0,5BTC geleverd hebt conform de overeenkomst, en dat je het afgesproken bedrag nu van hun verwacht te ontvangen. Zij doen je een aanbod, wat jij vervolgens accepteert. Wie bepaalt of dat bedrag nu klopt of niet? Misschien was er een plotselinge extreme koersfluctuatie? Het is hun ondernemingsrisico.. Ze zullen bergen geld verdienen met BTC, daarin zijn dit soort risico's gewoon ingecalculeerd.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicespark
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Interessant, maar ik zit even met het volgende op Kraken.com
Ik heb 3 balances, XBT, LCT en EUR, maar ik wil zien hoeveel de huidige waarde in EUR bedraagt.
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2f462r230S34/Screen%20Shot%202013-11-22%20at%2022.48.26.png
Nu zie 'rate' kolom helemaal niet... is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:18
Ja dat is normaal. Ze missen hier en daar getallen. Alleen het broodnodige werkt.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicespark
  • Niet online
Thanks voor je snelle reactie,
lastig om alles dus naar waarde in te schatten en een benadering van ROI te maken... zijn hier andere middelen voor? Misschien een website waarop je je 'portefeuilles' invult en de huidige waarde laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
bnijssen schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:00:
lastig om alles dus naar waarde in te schatten en een benadering van ROI te maken... zijn hier andere middelen voor? Misschien een website waarop je je 'portefeuilles' invult en de huidige waarde laat zien?
Excel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
bnijssen schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:00:
Je kan toch ook kijken wat 1 LTC en 1 XBT waard is, en dan zelf vermenigvuldigen? In plaats van handmatig alle waardes over te tikken. Gaat makkelijker denk ik, ik doe het ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Kan je niet naar het totaal kijken. Wordt volgens mij gewaardeerd tegen de actuele koers. Je weet hopelijk hoeveel geld je erin gestoken hebt. Zo doe ik het nu (nog).

Geloof dat ik net €15 euro heb verdient :D Moet toch een andere manier vinden om het effect van mijn individuele transacties bij te houden. Nu weer terug kopen in een dipje :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
In Excel een matrixje maken. In kolommen je verschillende wallets, in de rijen de verschillende valuta. Dan weet je alle aantallen die je hebt van elke currency. Daarmee kan je dan gaan rekenen. Tegen verschillende koersen, tegen verschillende inzetten, je kan je "eigen koers" berekenen en zien wat je winst is bij verschillende koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicespark
  • Niet online
Prima ideeën, maar dit is 'digitaal-geld'. Je wilt toch real-time weten wat alles waard is? En hoe goed je cryptocurrency's presteren? Alles op éen hoop werkt dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mijn wiskunde is een beetje roestig na al die jaren. Zit net wat verder te rekenen, maar met de huidge koers zit ik in een week al op 13% rendement :o

Eat that ouderwetse banken met je 1 komma nogwat % :D

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Ik heb in een paar dagen (ruim) verdubbeld :P Maar dat was met 50 euro, dus niks wereldschokkends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Ethirty schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:15:
Vergeet niet dat spaargeld bij een bank erg "low risk" is en bitcoin erg "high risk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Ethirty schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:15:
Mijn wiskunde is een beetje roestig na al die jaren. Zit net wat verder te rekenen, maar met de huidge koers zit ik in een week al op 13% rendement :o

Ik weet niet, koop maar eens een dagoptie bij je bank en haal daar 1000% rendement op. Zeg je dan nog "eat that bank"?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

tammerat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:16:
[...]

Vergeet niet dat spaargeld bij een bank erg "low risk" is en bitcoin erg "high risk".
Weet ik ;) En banken bepalen sinds deze week ook nog waar je je geld aan mag uitgeven :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

fynrd1 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:18:
[...]

Ik weet niet, koop maar eens een dagoptie bij je bank en haal daar 1000% rendement op. Zeg je dan nog "eat that bank"?
Of *bam* ineens alles kwijt als de koers de verkeerde kans op schiet. Die kans acht ik bij BTC op dit moment niet zo groot (maar alles is mogelijk uiteraard). Bij dagopties is de kans op verlies ongeveer 50%.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Fivel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:48:
[...]

En al een mailtje terug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bitonic heeft toch weer een aardige voorraad nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Avalaxy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:29:
Bitonic heeft toch weer een aardige voorraad nu!
Die voorraad hadden ze ook voordat ze even "ofline" gingen, denk toch dat ze slachtoffer zijn geweest van een cyberattack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ordertje van 1738.99 BTC op MtGox :o

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6.R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 21:16
FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:47:
Ordertje van 1738.99 BTC op MtGox :o
En de "voorraad" bij bitonic schiet gelijk naar onder de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
de koers piekt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Bitonic heeft blijkbaar weer problemen, kan niet kopen danwel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

FaceDown schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:22:
[...]

Of *bam* ineens alles kwijt als de koers de verkeerde kans op schiet. Die kans acht ik bij BTC op dit moment niet zo groot (maar alles is mogelijk uiteraard). Bij dagopties is de kans op verlies ongeveer 50%.
Niet de point, heb het over winst maken dat meer oplevert dan de rente van je bank.

We zitten trouwens in een nieuwe uitbraak, enjoy the ride 8)

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 22-11-2013 23:52 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voorzie dat banken straks een offensief gaan beginnen om zo veel mogelijk bitcoin te dwarsbomen. Tijdelijke blokkades naar Bitonic e.d. is slechts het begin.

Wat moeten we straks als werkelijk elke bank betalingen van/naar bitcoins blokkeert? Wat zijn de opties?

Ik hoop dat Bitonic, BoF of wie dan ook dan een gang naar de rechter maakt om rechtspraak te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:55:
Ik voorzie dat banken straks een offensief gaan beginnen om zo veel mogelijk bitcoin te dwarsbomen. Tijdelijke blokkades naar Bitonic e.d. is slechts het begin.

Wat moeten we straks als werkelijk elke bank betalingen van/naar bitcoins blokkeert? Wat zijn de opties?

Ik hoop dat Bitonic, BoF of wie dan ook dan een gang naar de rechter maakt om rechtspraak te krijgen.
Ik weet niet of dat een reeel risico is. Natuurlijk houden ze het investeren in aandelen ook niet tegen. Dat geld zijn ze ook kwijt (ook al verdienen ze daar nog wel transactiekosten op, maar of dat opweegt tegen het zelf kunnen 'spelen' met het geld?).
Verder denk ik dat het behoorlijk slechte publiciteit voor een bank zou kunnen opleveren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom vrees ik voor een gezamenlijke actie, evt gecoördineerd van hoger af. Als ze dat doen, moeten ze snel zijn voordat het echt mainstream wordt.. Kunnen ze er wellicht nog mee wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Nog even en we zitten op 600 EUR/BTC, het gaat hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Ik verwacht dat 'ie de 900 hit vannacht, we zullen zien :P

Heb op Kraken een trailing stop limit gezet dus ik zie morgenochtend wel weer. Is -50 EUR een realistische stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 13:19
We kunnen bang zijn voor banken en regulering maar kan iemand bedenken in wat voor vorm die regulering dan zou moeten gebeuren? Ik kan niet echt wat bedenken.

Hoe meer ik leer over het Bitcoin systeem hoe meer ik er van overtuigd raak dat het wel eens volmaakt zou kunnen zijn. Zouden bankiers zich misschien realiseren dat het dan niet te stoppen valt. Dat in dat licht de uitspraken van de FED vallen in de categorie: "if you can't beat them join them". Nu in de vorm van een passieve houding, want volgens mij doen ze nog steeds niks.

En nu de Duitsers ook komen: http://www.progress.org/2...ome-legal-tender-germany/ Heb ik maar weer wat BTC gekocht. Ondertussen gaat de koers ook weer lekker!

Edit: Ik zie nu dat het artikel over duitsland een beetje gedateerd is 8)7 Ach, anyway, go bitcoin!

[ Voor 6% gewijzigd door verzenden op 23-11-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Ze willen de 0.5 btc terug storten...
Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.