Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.007 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:45:
[...]

Nee, maar moet iemand die zo'n pas van jou krijgt bang zijn dat je de funds die je er zelf op zet steelt?
Nee, maar als je vervolgens die wallet zou blijven gebruiken, met je eigen funds, dan is het misschien wel handig een eigen password te hebben. Het is dus idd meer een giftcard idee denk ik dan een wallet idee. Ik blijf het creatief vinden!

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:38:
[...]

Ik zal er iets verder op in gaan.

BIP38 beschrijft intermediate keys, die maak jij als besteller van een pasje aan. Deze intermediate key maak je aan door een wachtwoord op te geven. De key die hier uit komt stuur je naar mij. Ik maak vervolgend vanuit die key een adres en private key. Voor de duidelijkheid: ik kan vanuit deze key dus niet je wachtwoord herleiden.

Ik heb op dit moment wel je adres en private key en adres, maar niet je wachtwoord. (Dit is verifieerbaar, maar daar kom ik in de echte aankondiging nog op terug).

Jij krijgt de pas binnen en verifieert of jouw wachtwoord echt bij deze pas hoort (dit kan zonder de pas te importeren, nogmaals hier kom ik later op terug) en als alles klopt maak je je Bitcoin(s) over naar het adres op de voorkant van de pas.

Geef je de pas af aan iemand anders hoef je alleen de pas en het wachtwoord af te geven en diegene heeft volledige controle over de pas en wat er op staat.

Ik kreeg ook al een bericht van iemand die 2 exact dezelfde wou, hij wou er 1 meenemen op reis, en 1 thuis achter laten. Op het moment dat hij bestolen zou worden kan de dief alsnog niks met de pas en kan hij gewoon de keys naar hem toe laten sturen. Op deze manier hoeft hij ook niet alles in zijn hot wallet te houden.
OK duidelijk. Maar je kan het pasje aan derden geven want dan moet je ook het wachtwoord geven waardoor 2 mensen op de hoogte zijn van het wachtwoord en dus bij het geld kunnen. Dat is net zoiets als je bankpasje en pincode geven.
Je kan dus alleen een pasje bestellen als je zelf een intermediate key aanmaakt en een wachtwoord kiest. Je kunt dus ook nooit de pas aan iemand cadeau doen (in ieder geval niet als verassing, want de begunstigde moet zelf eerst een intermediate key aanmaken en een pasword kiezen).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Basekid schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:45:
Het blijft ingewikkeld. Wel interessant!

Is z'n pas dan puur een deposit/betaal kaart? of kan je er ook geld van overhevelen naar je eigen multibit account ofzo. Want dat wachtwoord moet je toch ergens kunnen invullen...
Je betaald in priciepe nooit nooit direct vanaf de kaar, maar importeert altijd de keys naar een wallet (verschillende clients kunnen er mee omgaan, en bijvoorbeeld blockchain.info ook).

Er wordt momenteel druk geschreven aan documentatie om het allemaal wat duidelijker te maken, er is nog best veel verwarring merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
tammerat schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:47:
[...]

Nee, maar als je vervolgens die wallet zou blijven gebruiken, met je eigen funds, dan is het misschien wel handig een eigen password te hebben. Het is dus idd meer een giftcard idee denk ik dan een wallet idee. Ik blijf het creatief vinden!
Nooit aan gedacht dat iemand de pas door zou willen blijven gebruiken nadat hij afgegeven is. Maar dat lijkt me inderdaad geen goed idee.

Het is in die zin ook een wallet dat je hem ook gewoon zelf zou kunnen gebruiken, je hoeft hem niet perse af te geven. Zie het reisvoorbeeld wat ik hierboven ook al gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
FaceDown schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:48:
[...]

OK duidelijk. Maar je kan het pasje aan derden geven want dan moet je ook het wachtwoord geven waardoor 2 mensen op de hoogte zijn van het wachtwoord en dus bij het geld kunnen. Dat is net zoiets als je bankpasje en pincode geven.
Je kan dus alleen een pasje bestellen als je zelf een intermediate key aanmaakt en een wachtwoord kiest. Je kunt dus ook nooit de pas aan iemand cadeau doen (in ieder geval niet als verassing, want de begunstigde moet zelf eerst een intermediate key aanmaken en een pasword kiezen).
Tja, dat blijft een kwestie van onderling vertrouwen natuurlijk. En je geeft meestal iemand een cadeau omdat je met hem/haar bevriend bent en niet om diegene achteraf te naaien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:51:
[...]

Je betaald in priciepe nooit nooit direct vanaf de kaar, maar importeert altijd de keys naar een wallet (verschillende clients kunnen er mee omgaan, en bijvoorbeeld blockchain.info ook).

Er wordt momenteel druk geschreven aan documentatie om het allemaal wat duidelijker te maken, er is nog best veel verwarring merk ik.
Persoonlijk denk ik dat het te vroeg is voor een dergelijke kaart als zelfs tweakers moeite hebben om het te begrijpen ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
FaceDown schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:53:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het te vroeg is voor een dergelijke kaart als zelfs tweakers moeite hebben om het te begrijpen ;)
Nouja ik zou het wel tof vinden om een mooie zwarte kaart met alleen een QR code en een vaag lang adres te hebben en te zeggen dat dit mn nieuwe bankpas is :+ (ok klopt wel niet, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
FaceDown schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:48:
[...]

Ik zie het probleem niet zo met een wachtwoord voor diegene kiezen, heb ik voor mn pa ook gedaan. Het is hoop ik niet zo dat iemand een kaart leeg gaat 'stelen' nadat diegene hem cadeau heeft gedaan.

En als je dat wel zou doen wens ik je veel geluk ermee, ik wil niet eens iets maken wat specifiek daartegen beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
Basekid schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:54:
[...]

Nouja ik zou het wel tof vinden om een mooie zwarte kaart met alleen een QR code en een vaag lang adres te hebben en te zeggen dat dit mn nieuwe bankpas is :+ (ok klopt wel niet, maar toch)
Hmm, dat is ook nog een idee, een payment only kaart.

Hoef je me alleen het adres te sturen, op de achterkant een mooi patroontje en klaar is kees.
Als je dan eens betaald wil worden in Bitcoin hoef je alleen de pas uit je portemonnee te halen en je hebt je QR code klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

FaceDown schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:53:
[...]

Ik zou het zelf wel overwegen als cold storage. Maar €10 vind ik wat te veel, dan print ik zelf wel even een paper wallet. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:58:
[...]

Ik zou het zelf wel overwegen als cold storage. Maar €10 vind ik wat te veel, dan print ik zelf wel even een paper wallet. :P
Het is inderdaad wat duur, komt door lage aantallen. Als ik er 50 in een keer zou kunnen bestellen gaat de prijs een stuk omlaag.

En een deel is trouwens ook omdat er veel tijd in gaat zitten om alles goed/veilig te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Maxbet op 20-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39

Ethirty

Who...me?

Je kan altijd nog écht zilveren Litecoins kopen ter waarde van bijv 10 of 25 LTC, heel wat duurder dan zo'n pasje ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Maak een actie op samenkopen.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
voil schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:00:
Maak een actie op samenkopen.net :)
Niet aan gedacht, zou je daar ook een Bitcoin betaling only actie op kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:17:
Ok dus mining gaat sneller en kan via de gpu. Niet meteen dingen waarvan je zou zeggen dat ze tenvoordele zijn voor de eindgebruiker toch ?
Nou ja "mining gaat sneller", ligt eraan hoe je dat uitdrukt. Er worden vaker blocks gevonden maar die leveren dan per definitie ook minder op per block (niet in aantal LTC want dat staat vast uiteraard, maar in praktische waarde ervan).

Voor (eind)gebruikers van Bitcoin of Litecoin maakt het sowieso niet uit, dit is alleen voor miners.
Snellere transacties misschien wel, maar hoeveel in uren/min scheelt dit tenopzichte van BTC of is dit verwaarloosbaar ?
Redelijk verwaarloosbaar. Confirmations gaan 4x zo snel maar in de meeste praktijkgevallen doet dat er niet toe, want voor random 'snelle' aankopen (pizza's, games, whatever, alles behalve hele dure shit) hoeven die confirmations bij Bitcoin toch al niet meer afgewacht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:56:

Als je dan eens betaald wil worden in Bitcoin hoef je alleen de pas uit je portemonnee te halen en je hebt je QR code klaar.
Daar heb ik dit voor op m'n Pebble:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3M1i0R2o0k2f371Q181m/2013-11-15%2018.55.48.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:58:
[...]

Want een plastic pasje die je kan kwijt raken op allerlei manieren (diefstal, brand, perongeluk weggooien) is veiliger dan een wallet bij bijvoorbeeld Blockchain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:02:
[...]

Niet aan gedacht, zou je daar ook een Bitcoin betaling only actie op kunnen zetten?
Ik denk niet dat dat nu nog kan. Maar wel een interessant idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

frennek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
[...]

Want een plastic pasje die je kan kwijt raken op allerlei manieren (diefstal, brand, perongeluk weggooien) is veiliger dan een wallet bij bijvoorbeeld Blockchain?
Niet dat ik er zo veel heb, maar áls ik veel coins zou hebben zou ik die nooit online willen hebben staan inderdaad. Zo'n cold wallet zou ik dan wel op meerdere locaties bewaren, bij voorkeur in een brandveilige kluis. Call me paranoid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand een idee hoelang het kan duren voordat coins gekocht van Bitmymoney.com zichtbaar zijn in mijn online wallet? (blockchain)
Wacht er inmiddels al meer dan een uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
G-PHREAK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:10:
Iemand een idee hoelang het kan duren voordat coins gekocht van Bitmymoney.com zichtbaar zijn in mijn online wallet? (blockchain)
Wacht er inmiddels al meer dan een uur op.
Duurde bij mij paar uur voordat het in mijn wallet stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Fivel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:10:
[...]

Duurde bij mij paar uur voordat het in mijn wallet stond..
Oke, dan moet ik nog even geduld hebben dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:09:
[...]

Niet dat ik er zo veel heb, maar áls ik veel coins zou hebben zou ik die nooit online willen hebben staan inderdaad. Zo'n cold wallet zou ik dan wel op meerdere locaties bewaren, bij voorkeur in een brandveilige kluis. Call me paranoid. :+
Ik voel me juist veiliger met zoiets als een blockchain wallet. De methode van opslaan die ze daar toepassen zit erg goed in elkaar. Als blockchain trouwens in de nabije toekomst het doelwit wordt van een hack en alle encrypted wallets kunnen ook gebruikt worden, is het sowieso voorbij met de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:09:
Ik snap dat gedoe met brandveilige kluizen en paper wallets nooit zo.

Ik ben ook zeer paranoia met mijn coins, dus wat ik doe: encrypted backups op verschillende plaatsen (ook online). Hoe "veilig" die plaatsen zijn boeit dan geen drol, want encryptie. Ik mail het naar een paar webmail adressen, op wat USB harddisks en sticks, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
frennek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:12:
Ik voel me juist veiliger met zoiets als een blockchain wallet. De methode van opslaan die ze daar toepassen zit erg goed in elkaar.
Zolang er geen troep geïnject wordt in hun javascript via een onvoorzien lek aan de achterkand van hun server, inderdaad.
Als blockchain trouwens in de nabije toekomst het doelwit wordt van een hack en alle encrypted wallets kunnen ook gebruikt worden, is het sowieso voorbij met de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
Jace / TBL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:21:
[...]

Ik ben ook zeer paranoia met mijn coins, dus wat ik doe: encrypted backups op verschillende plaatsen (ook online). Hoe "veilig" die plaatsen zijn boeit dan geen drol, want encryptie. Ik mail het naar een paar webmail adressen, op wat USB harddisks en sticks, klaar.
Mijn logica zegt hetzelfde, en toch heb ik een zwak voor kluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Maxbet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:51:
[...]

Ik ben nog redelijke noob op bitcoin gebied, dus in onderstaand verhaal kunnen wat foutjes zitten.

Als je een bedrag verstuurd vanuit je QT wallet naar een ander adres, dan wordt er eerst een geheel bedrag verstuurd welke volgens mij gelijk staat aan een eerder ontvangen bedrag (correct me if I'm wrong dit gedeelte ben ik niet zeker over). Vervolgens gaat het juiste bedrag naar je opgegeven zend adres en het overige bedrag (het wisselgeld dus) gaat terug naar je wallet, maar dan wel naar een ander adres in je wallet! Dit adres is niet zichtbaar in de QT wallet.

Het wisselgeld komt dus niet op je originele zendadres terecht, maar op een ander adres die in je pool van je wallet zat. Dit adres heeft ook weer een andere private key. Is hier ook aan gedacht met het maken van deze kaart, of werkt deze op basis van 1 private key? Zo niet dan kan je bij elke transactie je wisselgeld missen.

Hiermee bedoel ik, dat als je de private key hebt geimporteerd in een wallet en je hebt er een transactie mee gedaan, dat je daarna het wisselgeld niet terugkrijgt op je kaart (maar wel op de wallet die gebruikt).

Ik kwam hier achter toen ik aan het experimenteren was om mijn adres over te zetten van de QT wallet naar de multibit wallet. In multibit bleek het wisselgeld te missen na het importeren van de private key.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jace / TBL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:21:
[...]

Zo zou ik het nu ook zelf doen, maar ik gaf een voorbeeld ALS ik dat pasje als cold storage zou willen gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Jace / TBL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:22:
[...]

Zolang er geen troep geïnject wordt in hun javascript via een onvoorzien lek aan de achterkand van hun server, inderdaad.

[...]
Daar zijn gelukkig ook al tools voor. Zelf draai ik de blockchain Chrome plugin, dus de code draait clientside. Daarnaast kan je de boel verder dichttimmeren door two-factor authentication en een benodigd wachtwoord om uberhaubt bitcoins te kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxbet
Dalrok schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:23:
[...]

Ik ben nog redelijke noob op bitcoin gebied, dus in onderstaand verhaal kunnen wat foutjes zitten.

Als je een bedrag verstuurd vanuit je QT wallet naar een ander adres, dan wordt er eerst een geheel bedrag verstuurd welke volgens mij gelijk staat aan een eerder ontvangen bedrag (correct me if I'm wrong dit gedeelte ben ik niet zeker over). Vervolgens gaat het juiste bedrag naar je opgegeven zend adres en het overige bedrag (het wisselgeld dus) gaat terug naar je wallet, maar dan wel naar een ander adres in je wallet! Dit adres is niet zichtbaar in de QT wallet.

Het wisselgeld komt dus niet op je originele zendadres terecht, maar op een ander adres die in je pool van je wallet zat. Dit adres heeft ook weer een andere private key. Is hier ook aan gedacht met het maken van deze kaart, of werkt deze op basis van 1 private key? Zo niet dan kan je bij elke transactie je wisselgeld missen.

Hiermee bedoel ik, dat als je de private key hebt geimporteerd in een wallet en je hebt er een transactie mee gedaan, dat je daarna het wisselgeld niet terugkrijgt op je kaart (maar wel op de wallet die gebruikt).

Ik kwam hier achter toen ik aan het experimenteren was om mijn adres over te zetten van de QT wallet naar de multibit wallet. In multibit bleek het wisselgeld te missen na het importeren van de private key.
Goed opgemerkt! In principe klopt wat je zegt. Dat is ook waarom de documentatie die ik aan het schrijven zo belangrijk is. Er zijn trouwens wel manieren om de change terug te sturen naar de kaart, en ik weet dat er aan gewerkt word om dit makkelijker te maken.

Aan de andere kant, een normale giftcard gebruik je ook 1 keer. En je kunt de kaart (als je hem voor eigen gebruik hebt) daarna hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
frennek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:24:
Daar zijn gelukkig ook al tools voor. Zelf draai ik de blockchain Chrome plugin, dus de code draait clientside.
Dank voor de tip, ga ik eens naar kijken.
Het draait trouwens sowieso client side (dat is de essentie van hun beveiliging, de server hoeft je private keys nooit te hebben) alleen ik begrijp dat met die plugin (of die lokale versie) je 1 keer een verified versie kunt opslaan en dan niet meer iedere keer die code opnieuw van de server plukt.
Daarnaast kan je de boel verder dichttimmeren door two-factor authentication en een benodigd wachtwoord om uberhaubt bitcoins te kunnen versturen.
Sure, maar als er *iets* in die javascript geïnject zou kunnen worden (wat in theorie mogelijk is bij een lek aan hun kant) kan zoiets ook wel je private keys even stiekem opsturen na decryptie met wachtwoord en 2FA en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Help! Waarom worden al m'n orders gecanceled bij Kraken? Zodra ik een order plaats van XBT naar LTC dan krijgt ie meteen de status canceled. Ik heb voldoende XBT in porto om de amount of LTC te kopen die ik wil. Ik snap er niks van. Wie kan me helpen? Ik mis iets kleins geloof ik..
(Ik ben al Tier-2 btw..)

[ Voor 4% gewijzigd door energizer23 op 20-11-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Jace / TBL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:33:
[...]

Dank voor de tip, ga ik eens naar kijken.
Het draait trouwens sowieso client side (dat is de essentie van hun beveiliging, de server hoeft je private keys nooit te hebben) alleen ik begrijp dat met die plugin (of die lokale versie) je 1 keer een verified versie kunt opslaan en dan niet meer iedere keer die code opnieuw van de server plukt.
Het draait inderdaad altijd client side, maar met die plugin ben je inderdaad beschermd tegen een javascript hack aan de server side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

energizer23 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:34:
Help! Waarom worden al m'n orders gecanceled bij Kraken? Zodra ik een order plaats van XBT naar LTC dan krijgt ie meteen de status canceled. Ik heb voldoende XBT in porto om de amount of LTC te kopen die ik wil. Ik snap er niks van. Wie kan me helpen? Ik mis iets kleins geloof ik..
(Ik ben al Tier-2 btw..)
Geef eens een screenshot van je gecancelde order. Reden staat erop namelijk

edit: weet iemand of het mogelijk is op kraken om een mail of anders te krijgen als je order eruit is gegaan nadat je er een sell/buy limit op hebt gezet?

[ Voor 13% gewijzigd door DeMoN op 20-11-2013 17:38 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
DeMoN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:37:
[...]

Geef eens een screenshot van je gecancelde order. Reden staat erop namelijk
Ah nu zie ik dat ik kan doorklikken op de order. Reason: Market Price Protection.
Wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

energizer23 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:41:
[...]

Ah nu zie ik dat ik kan doorklikken op de order. Reason: Market Price Protection.
Wat houdt dat in?
Dat het is beschermd vanwege de marktprijs :P
Je moet een limit zetten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Ik ben dus helemaal nieuw in het hele Bitcoin gebeuren en voordat ik Bitcoins ga kopen, wil ik eerst weten hoe het precies in zijn werk gaat. Ik heb nu een Bitcoin wallet, waar dus geen Bitcoins in zitten. Ik koop straks Bitcoins via bijvoorbeeld Bitonic.nl en dan komen ze in mijn wallet. Daarna verkoop ik het weer aan Bitonic.nl als de marktprijs weer hoger is (kan ook een andere aanbieder zijn, of course). Snap ik het zo goed?

En zou iemand tips kunnen geven over wat de beste plek is om te inkopen en de beste plek is om te verkopen? En vanaf weer is het veilig om een Bitcoin wallet te backupen?

[ Voor 5% gewijzigd door Belecthor op 20-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
Belecthor schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:45:
Ik ben dus helemaal nieuw in het hele Bitcoin gebeuren en voordat ik Bitcoins ga kopen, wil ik eerst weten hoe het precies in zijn werk gaat. Ik heb nu een Bitcoin wallet, waar dus geen Bitcoins in zitten. Ik koop straks Bitcoins via bijvoorbeeld Bitonic.nl en dan komen ze in mijn wallet. Daarna verkoop ik het weer aan Bitonic.nl als de marktprijs weer hoger is (kan ook een andere aanbieder zijn, of course). Snap ik het zo goed?

En zou iemand tips kunnen geven over wat de beste plek is om te inkopen en de beste plek is om te verkopen? En vanaf weer is het veilig om een Bitcoin wallet te backupen?
Je zegt het inderdaad correct.

Een paar links:

www.bitonic.nl
Inkoop & Verkoop bitcoins.
Verkoop binnen paar minuten de bitcoins in je wallet. Inkoop na 24 uur in je bankaccount.

www.bitmymoney.com
Verkoop bitcoins
Verkoop binnen paar uur de bitcions in je wallet. Inkoop gebeurd op grote schaal op aanvraag bij hun.

www.blockchain.info
Online wallet, geen exchange mogelijkheden, trades gebeuren snel.

www.kraken.com
Exchange, goede prijzen, maar erg weinig market atm. Snelle uitbetaling naar je bankaccount.

www.mtgox.com
Exchange, hoge prijzen, erg veel market. Zeer langzame uitbetaling naar je bankaccount (maanden naar verluidt).

Hier kan je wel even mee voorruit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
mooi overzichtje voor in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Vandaag weer Bitcoin gekocht op €341 en verkocht op 446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Weer een extra reden om juist bitcoins te gebruiken (ipv alleen als investering zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zojuist voor 200€ aan bitcoin(tje)s gekocht op bitmymoney, eens zien of er wat te verdienen valt met short stock exchange.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Lol 'de ethische commissie' van de RABO-bank. Dat klinkt als een politieagent die in z'n vrije tijd banken beroofd en oude vrouwtjes mishandelt.

Wel prettig dat de 'samen sterk'-bank een commissie heeft die bepaalt waar jij je geld aan mag uitgeven als klant. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 20-11-2013 18:04 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:04
Terwijl zij zelf ook lekker ethisch te werk zijn gegaan, ik zou bijna overstappen van bank.

Maar meer ontopic: voor het eerst eens met coins gekocht (0.25) zo rond 100 euro, toch al weer een lekkere winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zou de 'ethische commissie' van de RABO-bank het wel goedkeuren als je inkomsten uit verkoop van bitcoins op hun rekeningen stort? Of vinden ze dat ook 'onethisch'?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20
Avalaxy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:01:
[...]

Meldde het ook net op de chat, maar dat is al een hele tijd aan de gang in de VS: http://www.forbes.com/sit...s-cant-get-bank-accounts/
Dit houdt in dat banken dus bang zijn dat wij al ons spaargeld gaan investeren in Bitcoin. Dan valt het hele systeem. >:)

Ik zie dat Bitonic weer wat coins i voorraad heeft. Zit nog te twijfelen wanneer in te stappen....

[ Voor 10% gewijzigd door knny op 20-11-2013 18:31 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Blaater schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:51:
[...]

Je zegt het inderdaad correct.

Een paar links:

www.bitonic.nl
Inkoop & Verkoop bitcoins.
Verkoop binnen paar minuten de bitcoins in je wallet. Inkoop na 24 uur in je bankaccount.

www.bitmymoney.com
Verkoop bitcoins
Verkoop binnen paar uur de bitcions in je wallet. Inkoop gebeurd op grote schaal op aanvraag bij hun.

www.blockchain.info
Online wallet, geen exchange mogelijkheden, trades gebeuren snel.

www.kraken.com
Exchange, goede prijzen, maar erg weinig market atm. Snelle uitbetaling naar je bankaccount.

www.mtgox.com
Exchange, hoge prijzen, erg veel market. Zeer langzame uitbetaling naar je bankaccount (maanden naar verluidt).

Hier kan je wel even mee voorruit volgens mij.
Bedankt voor de uitleg! Ik heb nog een paar vraagjes: Als ik de Bitcoin app installeer, dan creëert deze een heel nieuw adres voor m´n Bitcoins? En kost het ook Bitcoins wanneer ik van de client op m'n PC bitcoins verstuur naar het adres van m'n app op m'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Het order volume op Kraken voor LTC/EUR is laag, maar voor LTC/USD zijn er al helemaal geen openstaande orders (nou ja, 1 of 2) :o Daar valt dus niks te halen.

Benieuwd wat er gaat gebeuren als de banken in het offensief gaan en nog meer beurzen en handelaren de deur wijzen. Ze zijn ineens allemaal wakker geworden lijkt het, met alle media aandacht en de hearing in de VS. Hopelijk zit Kraken voorlopig veilig met hun duitse rekening... Als ik niet snel wat winst kan pakken toch maar wat LTC wegsluizen naar mijn wallet.

Het idee van het artikel zou zijn dat handelaren geen bank nodig hebben, maar het gros van de mensen die wil kopen moet dat toch doen middels fiat. En zonder bank is er vooralsnog geen manier om het naar cryptocurrency om te zetten, anders dan ergens een cash transactie te regelen. Staan we straks allemaal op een donkere straathoek cryptocrack te kopen? :')

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Belecthor schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:47:
[...]

Bedankt voor de uitleg! Ik heb nog een paar vraagjes: Als ik de Bitcoin app installeer, dan creëert deze een heel nieuw adres voor m´n Bitcoins? En kost het ook Bitcoins wanneer ik van de client op m'n PC bitcoins verstuur naar het adres van m'n app op m'n telefoon?
Ja, is een transactie en om dit in een beetje redelijk tempo te doen moet je dus fee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Vanmorgen voor het eerst begonnen en vanmiddag tegen een rate van 375 de eerste bitcenten gekocht. Nu ik de koers zie stijgen, bedenk ik me dat het misschien toch slim was om meer te kopen. Aan de andere kant eerst maar eens zien hoe het allemaal werkt; de combinatie kraken, mt.gox en multibit werkt tot nu toe goed.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm niet blij dat de rabobank dit doet. Hoewel ik me niet echt heel erg bezighoud met bitcoins, gaat dit wel tegen mn princiepes in. Vooral dat excuus van ze...

Zit zelf bij de Rabobank, nu even denken of ik het erg genoeg vind om hiervoor naar ING ofzo te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:20
Hoe kan het dat BTC-E goedkoper is als bijvoorbeeld Mt.Gox?

Als je via BTC-E geld wilt inleggen, met welke betaalmethode kan dat het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Mr.Joker schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:52:
Hoe kan het dat BTC-E goedkoper is als bijvoorbeeld Mt.Gox?

Als je via BTC-E geld wilt inleggen, met welke betaalmethode kan dat het beste?
btc-e is erg duur om te gebruiken via geld. kan je beter kraken doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Basekid schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:53:
[...]

btc-e is erg duur om te gebruiken via geld. kan je beter kraken doen
Maar daar staat de koers (nu) ontzettend laag, op mtgox krijg je 90 euro meer per BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Je kan toch ook gewoon de Bitcoins inkopen via BTC-E, verkopen via bitonic of Mtgox..?

Nog een vraag; Is het veilig om zomaar je paspoort of rijbewijs te mailen naar Mt.Gox bijvoorbeeld, aangezien je niks mag censureren... (BSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
gebakken peer schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:48:
[...]

Ja, is een transactie en om dit in een beetje redelijk tempo te doen moet je dus fee betalen.
En hoeveel is de transactie (EDIT: fees) dan, of verschilt dat per website waarvan je de BTC koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Belecthor schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:57:
[...]

En hoeveel is de transactie dan, of verschilt dat per website waarvan je de BTC koopt?
Bedrag bepaal je zelf dat je wilt versturen. Transaction-fees zijn gemiddeld 5 eurocent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Oh ja sorry, ik bedoelde de transaction fees 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Beetje jammer dat het verschil tussen inkoop en verkoop op Bitonic ook steeds groter wordt. Vanmiddag was het nog rond de 25€, nu al 50€. De verkoop stijgt ook niet echt meer mee met de koers helaas (wordt eerder minder?).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:00:
Beetje jammer dat het verschil tussen inkoop en verkoop op Bitonic ook steeds groter wordt. Vanmiddag was het nog rond de 25€, nu al 50€. De verkoop stijgt ook niet echt meer mee met de koers helaas (wordt eerder minder?).
Dat is inderdaad jammer.

Ik zag de verkoopprijs ineens flink omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

robin007bond schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:01:
[...]

Dat is inderdaad jammer.

Ik zag de verkoopprijs ineens flink omlaag gaan.
Viel mij inderdaad ook op. Het is inmiddels interessanter om het via Kraken te verkopen zie ik. Overschrijving daar is ook maar een paar cent dus dat is ook nog wel op te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:02:
[...]

Viel mij inderdaad ook op. Het is inmiddels interessanter om het via Kraken te verkopen zie ik. Overschrijving daar is ook maar een paar cent dus dat is ook nog wel op te brengen.
Tsja, het is wel via SEPA toch? Ik weet niet of je bij Kraken ook je identiteitsbewijs moet inscannen, maar dat doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

robin007bond schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:03:
[...]

Tsja, het is wel via SEPA toch? Ik weet niet of je bij Kraken ook je identiteitsbewijs moet inscannen, maar dat doe ik liever niet.
Het is SEPA inderdaad, maar dat hebben we in NL allemaal wel. Level 2 kan je zonder id doen (max 2000$ / dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Maar SEPA duurt wel een x aantal dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:41

Bob

Mr.Joker schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:08:
Maar SEPA duurt wel een x aantal dagen?
Een SEPA withdrawal duurt bij kraken 1 a 2 dagen, ik veronderstel gelijkaardig voor een deposit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:04:
[...]

Het is SEPA inderdaad, maar dat hebben we in NL allemaal wel. Level 2 kan je zonder id doen (max 2000$).
Helder, dat van die levels wist ik niet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
Mensen ga eens eerst zelf de FAQ lezen van Kraken etc voordat hier allerlei domme vragen worden gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Precies. Ik snap niet dat mensen instappen in zoiets risicovols zonder eerst hun eigen onderzoek en afwegingen te maken. Omdat ze het op GoT zeggen zal het wel goed zijn...

Anders mogen jullie ook wel geld naar mij over maken hoor, koop ik ze wel voor je >:)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ethirty schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:22:
Omdat ze het op GoT zeggen zal het wel goed zijn...
Dat is toch ook zo? ;)

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Leuk om te luisteren, gaat ook over de actuele gebeurtenissen. Primeur in dit gesprek is dat BTCNext en Bitonic dus bezig zijn met vergunningen om zelf een exchange op te zetten! :D Succes en hou ons op de hoogte, komkommer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16

HaTe

haat niet

Ik had mijn Bitcoins met Plus500 gekocht, maar om 7 uur heeft hij ze opeens verkocht met als reden "verlopen". Wat is dit en waarom? Normaal blijven aandelen toch gewoon staan zolang je er niks mee doet?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:37
Je hebt niet echt bitcoins gekocht maar lift via Plus500 mee op de "Bitcoin Daily" koers en deze worden om de 24uur om 19:00 automatisch verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16

HaTe

haat niet

Wat is dan wel een goede manier om met Bitcoins te handelen?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
HaTe schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:31:
Wat is dan wel een goede manier om met Bitcoins te handelen?
De klantenservice van je bank bellen en vragen of ze Bitcoins aanbieden, of gewoon bij de Albert Heijn en met je Airmiles pas bij de sigarettenbalie. En daarna keihard wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bitonic heeft wel idioot veel bitcoins nu. Vraag is duidelijk sterk gedaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Wouter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:48:
Het ligt er vooral aan dat ze nu de uitbetaling van Bitstamp hebben gehad. Daarom hebben ze plots zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Wouter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:48:
Komt misschien ook omdat ze het een stuk duurder hebben gemaakt. Tenminste, het verkopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 22:56
Voorraad daar is soms ook zo weer op, zag dinsdag zo'n 100 BTC binnen 2 minuten verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iedereen aan het uit-cashen? In ieder geval, Bitonic geeft er nu maar amper wat voor.

Over Kraken, kan je daar niet alle orders bekijken? Mijn geld is nog onderweg maar ik zit er over na te denken om mijn Bitcoin via Kraken te verkopen omdat Bitonic zo weinig geeft. Als ik dan New order -> Sell doe zie ik helemaal niks bij New & Open Orders (of bij Buy for that matter)? Of gaat dit gewoon automatisch indien je bij Sell "Market" hanteert ipv "Limit" (Limit = onderlimiet lijkt mij)?

Nog een andere vraag: ik heb currency op XBT/EUR neergezet rechtsboven. Is je base-currency dan ook EUR of is het intern wel USD (anders wordt het steeds minder waard namelijk door de dollar koers :+).

[ Voor 17% gewijzigd door Phyxion op 20-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
mat.hi.as schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:51:
[...]

Komt misschien ook omdat ze het een stuk duurder hebben gemaakt. Tenminste, het verkopen dan.
Volgens mij kopen ze met 250 tegelijk in, ik heb er in ieder geval wel vaker zoveel op zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

robin007bond schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:49:
[...]

Het ligt er vooral aan dat ze nu de uitbetaling van Bitstamp hebben gehad. Daarom hebben ze plots zo veel.
Klopt, ik heb ook mijn zondag overgemaakte geld binnen op Bitstamp! Iedereen daar kan dus weer kopen, ben benieuwd hoeveel effect dat heeft vanavond! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:52:
Iedereen aan het uit-cashen? In ieder geval, Bitonic geeft er nu maar amper wat voor.

Over Kraken, kan je daar niet alle orders bekijken? Mijn geld is nog onderweg maar ik zit er over na te denken om mijn Bitcoin via Kraken te verkopen omdat Bitonic zo weinig geeft. Als ik dan New order -> Sell doe zie ik helemaal niks bij New & Open Orders (of bij Buy for that matter)? Of gaat dit gewoon automatisch indien je bij Sell "Market" hanteert ipv "Limit" (Limit = onderlimiet lijkt mij)?
Bij https://btcdirect.nl/ kan je ze voor iets meer verkopen dan bij Bitnoic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Er wordt gezegd dat overheden zoveel moeite hebben om Bitcoin te classificeren, maar ik zie het probleem niet.

Het enige dat je weet zijn private keys die de mogelijkheid bieden om transacties te maken van bepaalde waarde. Private keys zijn kennis en informatie. Kennis en informatie die je de mogelijkheid geeft om iets waarde te creëren is intellectueel eigendom.

Bitcoins zijn intellectueel eigendom.

[ Voor 13% gewijzigd door rickiii op 20-11-2013 20:03 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Fivel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:54:
[...]

Bij https://btcdirect.nl/ kan je ze voor iets meer verkopen dan bij Bitnoic.
Iemand ook ervaring hiermee? Niet echt zin om daar direct Bitcoins naar toe te storten en vervolgens niks terug te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

rickiii schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:33:
[...]

Ik heb het trouwens hierover
http://nationalreport.net...rth-bitcoins-garage-sale/
Het kan dus ook nog zijn dat zijn buurman niet eens de oorspronkelijke eigenaar was.
So I logged in to the account and there was over 10,000 of these things. I quickly sold half of them and the other half I decided to keep.
Even 5000 BTC dumpen, ja, zo duw je de koers wel naar beneden ja.
Mr. Horner’s name may seem familiar to some. He was recently in the news for having the biggest penis in the world according to Guinness World Records.
Er is echt geen eerlijke verdeling van geluk in de wereld.

Dit is de real life Walden Schmidt? Is die website niet gewoon bullshit zoals De Speld?

[edit]
Wikipedia: National Report
National Report (nationalreport.net) is a satirical website devoted to often subtle parodies of real news which convince the unwary. It is published by Allen Montgomery.[1]
Okay. :z

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 20-11-2013 20:02 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:57:
[...]

Iemand ook ervaring hiermee? Niet echt zin om daar direct Bitcoins naar toe te storten en vervolgens niks terug te zien :+
Heb er twee weken geleden gekocht en toen verliep dat allemaal prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Phyxion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:57:
[...]

Ook bij deze site kan je het voor iets meer verkopen: https://www.bitplaats.nl/
Geen ervaring mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 16:15
De prijs op Bitonic.nl lijkt momenteel erg gunstig.

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Interessant dat sinds vandaag de verschillen tussen de exchanges weer stukken kleiner zijn geworden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Fivel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:05:
[...]

Ook bij deze site kan je het voor iets meer verkopen: https://www.bitplaats.nl/
Geen ervaring mee tot nu toe.
Ik heb bitplaats wel gebruikt om te kopen, niet om te verkopen. Werkte gewoon prima. Bleken echter wel duurder dan b.v. bitonic dus daarna niet meer gedaan. Qua verkopen geen idee. Lijkt me slim dat als je wilt verkopen je inderdaad even rondkijkt waar je er het meest voor terug krijgt, hoewel dat met die sterk
wisselende koersen wel eens lastig kan zijn. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:53:
[...]

Klopt, ik heb ook mijn zondag overgemaakte geld binnen op Bitstamp! Iedereen daar kan dus weer kopen, ben benieuwd hoeveel effect dat heeft vanavond! :P
Verwerken ze die betalingen 24/7 ?
Ze zeggen nu aan de 'backlog' van betalingen te zijn begonnen, maar mijn storting van 12/11 is nog steeds niet beschikbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

devastator83 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:19:
[...]

Verwerken ze die betalingen 24/7 ?
Ze zeggen nu aan de 'backlog' van betalingen te zijn begonnen, maar mijn storting van 12/11 is nog steeds niet beschikbaar ...
Vreemd, ze hadden ook pas sinds vrijdag problemen volgens mij. Je bent wel verified? Anders even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Modbreak:Mensen, gezien het flinke aantal reacties dat er geplaatst wordt in dit topic graag ook even aandacht voor de topic warning. Er worden vragen gesteld die al meerdere keren eerder gesteld zijn, vergeet dus vooral niet even in dit topic te zoeken voordat je je vraag neergooit! Ik heb voor nu de quick reply even uit gezet in de hoop dat dit de inhoud van de discussie ten goede komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 20-11-2013 20:27 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Hop in 10min 10% er af. Kopuuhhh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 16:15
Ik was weer net iets te vroeg met aankopen van BTC... :-(

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

J0HAN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:28:
Ik was weer net iets te vroeg met aankopen van BTC... :-(
Hier ook, komt wel weer goed joh. ;)

----------------
Handig om te lezen voor de nieuwkomers die zich begeven op de BTC-exchanges: Don't be a sheep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:31:
[...]

Hier ook, komt wel weer goed joh. ;)

----------------
Handig om te lezen voor de nieuwkomers die zich begeven op de BTC-exchanges: Don't be a sheep!
Wij kochten, daardoor ging de koers omhoog en kon iemand weer flink cashen, koers weer omlaag. Leuk he, die bitcoin! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Ik vraag mij nog steeds af wat de nederlandse regering er van gaat vinden als ik al mijn geld in december omzet in bitcoin en in januari weer naar euro's. Officieel is het toch nog niet erkend als munteenheid of waarde object toch? Belastingontduiking zou het dan ook niet kunnen zijn?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.