Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste
Acties:
  • 581.005 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
RMX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:26:
Mijn Tier 2 is nog steeds niet verwerkt. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de SEPA betalingsgegevens hier te posten? Ik neem aan dat mijn personal-account-id dan in de omschrijving moet.. Aangezien SEPA toch 1-2 werkdagen duurt...
Personal account moet bij referentie.
Je loopt dan trouwens kans dat je account bevroren wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
floesh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:23:
Correctie gaat nog even door en dat zijn de mooiste koopmomenten, zie crash april 2013
Ik zit er ook aan te denken om een spoedbetaling te doen naar Kraken, maar ben bang dat ik als nog te laat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

gijsvogel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:28:
[...]

Personal account moet bij referentie.
Je loopt dan trouwens kans dat je account bevroren wordt.
Misschien is het ook slimmer om te wachten maar vandaag ergens word mijn account vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Account name
Kraken, Payward Ltd.

Address
One London Wall, London, EC2Y 5EB, United Kingdom

IBAN
DE31 7002 2200 0071 7885 12

Bank name
Fidor Bank AG

BIC
FDDODEMMXXX

Bank/Branch address
Sandstraße 33, D-80335 München, Germany

Reference
(hier je eigen account id/nummer)

IMPORTANT: This code identifies your deposit with your account. Include this code when submitting the wire transfer.

SEPA Deposit • Fidor Bank AG (SEPA)

Send a wire transfer deposit to your account using the information below. You'll need to contact your bank for specific instructions.
•Be sure to include the reference code - this code identifies the deposit with your account (it's the same as your public account ID found under Account > Settings).
•Take care entering the account details and double-check to make sure you've entered all the information correctly.
•Don't exceed your daily or monthly funding limits. If you exceed the limits, your account will be frozen until you get verified for higher limits, or until the funds are returned to you.
•Fees listed are what our bank charge us. Other banks used during the transfer may charge additional fees and are out of our control.

[ Voor 53% gewijzigd door Floesh op 20-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Eigenlijk best ziek. Zat net de charts te bekijken van de difficulty en hoe die is veranderd. In April hebben wij thuis een miner besteld die binnenkort eindelijk binnen komt. De difficulty is nu zo hoog dat de opbrengst enorm is vervlogen.

Afbeeldingslocatie: http://bitcoin.sipa.be/speed-small-lin.png

Even grofweg is de difficulty 60 keer hoger dan in april 2013! In de maand Augustus is de wereldwijde hashrate toegenomen met 35%(!). Op 16 oktober is de hashrate nog eens gestegen met 41% en 10 dagen later nog eens met 46%(!!!11!one!!!!eleven!!11!1!!)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29
Nog steeds aan het wachten op mijn Kraken Tier 1 en Tier 2 verificatie. Staat nu al een dag of wat te wachten. Lijkt me toch niet zo een probleem voor Tier 1.

Jammer dat Kraken Support pas vanaf 19:00h aanwezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

w4rguy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:30:
Eigenlijk best ziek. Zat net de charts te bekijken van de difficulty en hoe die is veranderd. In April hebben wij thuis een miner besteld die binnenkort eindelijk binnen komt. De difficulty is nu zo hoog dat de opbrengst enorm is vervlogen.

[afbeelding]

Even grofweg is de difficulty 60 keer hoger dan in april 2013! In de maand Augustus is de wereldwijde hashrate toegenomen met 35%(!). Op 16 oktober is de hashrate nog eens gestegen met 41% en 10 dagen later nog eens met 46%(!!!11!one!!!!eleven!!11!1!!)
Kun je met die minder niet ook altcoins minen?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Seven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11-2015
w4rguy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:30:
In April hebben wij thuis een miner besteld die binnenkort eindelijk binnen komt. De difficulty is nu zo hoog dat de opbrengst enorm is vervlogen.
Dat is wel ziek ja.
De leveranciers van zeefjes en scheppen zijn ook het rijkst geworden tijdens de Goldrush in de VS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:28
[rechtsboven zie je "finances". ==> Klopt
dan krijg je een lijstje met currencies; die zie ik al niet :(

misschien duurt het even om geactiveerd te worden om te mogen kopen?
bij Kraken.com wacht ik nu sinds gisteravond.

geduld.. snoek

[ Voor 39% gewijzigd door snoekds20 op 20-11-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
Waarom willen jullie zo graag op Kraken kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• generator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-08 13:42
Ik heb gisteravond binnen een half aangemeld op kraken.com en naar Tier 2 gegaan. Geld overgemaakt via SEPA en zie dat het net binnen is.

Dus straks maar even wat kopen, zijn er nog goeie tips voor een beginner? Ik denk dat ik eerst even een klein aantal bitcoins aanschaf om het te proberen en als dat lukt voor een wat groter bedrag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
MuddyMagical schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:33:
Nog steeds aan het wachten op mijn Kraken Tier 1 en Tier 2 verificatie. Staat nu al een dag of wat te wachten. Lijkt me toch niet zo een probleem voor Tier 1.

Jammer dat Kraken Support pas vanaf 19:00h aanwezig is...
Dan is er iets mis, want ik ben vandaag van Tier 0 naar Tier 2 gekomen.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
floesh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:35:
Zodat dat optrekt =]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Voor mij gaat het erom dat ik via SEPA goedkoop kan storten en weer terug storen.
Ik kan 10 BTC kopen op Kraken, en deze weer transferen naar BTC-e. Daar handelen, terugstorten naar Kraken, en dat weer terug laten boeken. Via BTC-e kosten terug storten op je bankrekening minimaal 100 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
generator schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:35:
Ik heb gisteravond binnen een half aangemeld op kraken.com en naar Tier 2 gegaan. Geld overgemaakt via SEPA en zie dat het net binnen is.

Dus straks maar even wat kopen, zijn er nog goeie tips voor een beginner? Ik denk dat ik eerst even een klein aantal bitcoins aanschaf om het te proberen en als dat lukt voor een wat groter bedrag kopen.
Ik zou (ook als beginner) een gedeelte BTC kopen, en ook een gedeelte LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
NrG! schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:26:
Stel je hebt 3000 btc,wie kan dat in godsnaam uitbetalen....
ik heb zelf 0.1 btc gekocht,maar ik vind het niets,waar kan ik deze het beste verkopen?
Je kunt het verkopen bij een van de handelaren genoemd in de topic-post of bij iemand in de buurt in ruil voor cash. Waarom koop je niet iets bij http://www.thuisbezorgd.nl?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Omdat het een aanbieder is die mij meer vertrouwen geeft dan de andere aanbieders. Andere aanbieders vallen geregeld weg en de opties die je hebt zijn gelimiteerder.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
Ik heb ook een Kraken account en vind de site erg handig maar de volumes zijn nog zo laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
generator schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:35:

ik zie die hele optie(s) om geld over te maken op kraken niet ?! kun je me vertellen waar je precies heen gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
Kraken €385
BTC-E €310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Laatst online: 27-05 12:03
Wouter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:18:
Baal ervan dat ik gisteravond niet ben uitgestapt toen ik m'n inleg er nog uit kon krijgen :')

Als ik vanavond nog een keer die kans krijg doe ik het. Maar ik vrees van niet. Bye bye money.
Wat had je dan verwacht na zo'n gigantische prijsstijging tijdens de afgelopen dagen, een correctie was niet te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:38:
[...]

ik zie die hele optie(s) om geld over te maken op kraken niet ?! kun je me vertellen waar je precies heen gaat ?
Even zoeken in dit topic... ;)

Jammer dat momenteel handel redelijk stil ligt :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Wat zijn dan de voordelen van Kraken t.o.v. Bitcoin.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Ik wacht zelf nog op mijn SEPA deposit bij Kraken, dus heb nog niet kunnen kopen of verkopen.
Maar vraag/opmerking over de koers daar. Die blijft aardig constant, terwijl de andere grote exchanges elke minuut een andere koers hebben. Komt dit nou puur door het (gebrek aan) volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

frennek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:40:
[...]

Wat had je dan verwacht na zo'n gigantische prijsstijging tijdens de afgelopen dagen, een correctie was niet te voorkomen.
Trekt wel weer bij. Over een week zitten we wel weer op een hoger niveau.
Heb zelf ook net gister ingelegd. Niet veel, maar toch is het zonde.

Aan de andere kant, als de munt nu weer naar 200 vliegt koop ik nog wel wat. Omhoog gaat het sowieso nog wel ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Micr0mega schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:47:
Ik wacht zelf nog op mijn SEPA deposit bij Kraken, dus heb nog niet kunnen kopen of verkopen.
Maar vraag/opmerking over de koers daar. Die blijft aardig constant, terwijl de andere grote exchanges elke minuut een andere koers hebben. Komt dit nou puur door het (gebrek aan) volume?
Das inderdaad puur volume. Maar over het algemeen volgt Kraken wel de grotere exchanges.
Ik vind het zelf ook een voordeel als ik zie dat een grote exchange ineens heel snel stijgt dat je op Kraken nog meer kans op goedkope coins hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
LED-Maniak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
[...]

Even zoeken in dit topic... ;)

Jammer dat momenteel handel redelijk stil ligt :(
ik zou graag de gegevens op de website zelf vinden, ipv ze "ergens" van een forum te plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39

Ethirty

Who...me?

Snap die vertraging van sommigen bij Kraken niet. Heb nu al 3x euro's gestort en elke keer binnen no time beschikbaar. Kennelijk is de Rabo makkelijker dan andere banken mbt SEPA overschrijvingen.

Helaas staat de handel nu een beetje stil. Heb nog een ordertje LTC open staan als de prijs nog verder zakt :+

Enige wat ik over het hoofd heb gezien: ik dacht dat je bij Kraken ook BTC met LTC kon kopen, maar dat kan alleen via XRP (wat dat ook mag zijn)?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
m19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:48:
[...]

Das inderdaad puur volume. Maar over het algemeen volgt Kraken wel de grotere exchanges.
Ik vind het zelf ook een voordeel als ik zie dat een grote exchange ineens heel snel stijgt dat je op Kraken nog meer kans op goedkope coins hebt.
Precies, omdat kraken 'achterloopt' (door lage volume) heb je een klein beetje speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:49:
[...]

ik zou graag de gegevens op de website zelf vinden, ipv ze "ergens" van een forum te plukken.
Dat zeg ik: zoek in dit topic. Het is minimaal 20 keer aangegeven hoe je bij die gegevens komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:47:
[...]

Aan de andere kant, als de munt nu weer naar 200 vliegt koop ik nog wel wat. Omhoog gaat het sowieso nog wel ;)
Waar koop je dan? .. Ben ik wel benieuwd naar
Bij kraken? of bitonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ethirty schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
Snap die vertraging van sommigen bij Kraken niet. Heb nu al 3x euro's gestort en elke keer binnen no time beschikbaar. Kennelijk is de Rabo makkelijker dan andere banken mbt SEPA overschrijvingen.

Helaas staat de handel nu een beetje stil. Heb nog een ordertje LTC open staan als de prijs nog verder zakt :+

Enige wat ik over het hoofd heb gezien: ik dacht dat je bij Kraken ook BTC met LTC kon kopen, maar dat kan alleen via XRP (wat dat ook mag zijn)?
Dat volgensmij bij de trade options, intermediate, en dan XBT/LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
gijsvogel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:54:
[...]

Dat volgensmij bij de trade options, intermediate, en dan XBT/LTC
Gewoon rechts bovenaan XBT/LTC aanvinken nieuwe order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:52:
[...]

Waar koop je dan? .. Ben ik wel benieuwd naar
Bij kraken? of bitonic?
Zou eigenlijk geld moeten storten op Kraken, maar ja...
Wil er ook niet teveel instoppen.

Nu kan ik voor € 39,- 0,1 coin kopen. Gister kostte dit nog wel een stukje meer.

Ach, de koers zal wel weer omhoog schieten binnenkort :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bitonic nu 1 bitcoin voor 389 euro... gaat goed (als je nu wilt kopen tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Dennahz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:57:
[...]

Zou eigenlijk geld moeten storten op Kraken, maar ja...
Wil er ook niet teveel instoppen.

Nu kan ik voor € 39,- 0,1 coin kopen. Gister kostte dit nog wel een stukje meer.

Ach, de koers zal wel weer omhoog schieten binnenkort :)
Zoals het gister was, met een huge verschil tussen Kraken en Bitonic, had ik er ook wel een zooi geld op hebben willen staan :P

Maar mn geld is eindelijk overgemaakt (vanaf ING, gisterochtend ~11:00), dus mn eerste order openstaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
Kan iemand mij uitleggen waarom de verschillen in prijs voor een Bitcoin zo hoog zijn?

€385,- nu op Kraken
€365,- nu op MtGox
€330,- nu op BTC-E

Bitonic betaald momenteel €361,- voor een Bitcoin. Als ik op BTC-E 10 bitcoins koop, en die verkoop aan Bitonic, wissel je je Bitcoins in met €310 euro winst. Of denk ik nou te simpel?

[ Voor 5% gewijzigd door Criminelis op 20-11-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Criminelis schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:14:
Kan iemand mij uitleggen waarom de verschillen in prijs voor een Bitcoin zo hoog zijn?

€385,- nu op Kraken
€330,- nu op BTC-E
€365,- nu op MtGox

Bitonic betaald momenteel €361,- voor een Bitcoin. Als ik op BTC-E 10 bitcoins koop, en die verkoop aan Bitonic, wissel je je Bitcoins in met €310 euro winst. Of denk ik nou te simpel?
Nope, je denkt helemaal goed.
Probleem is de transacties zijn niet instant en de koers gaat omhoog en omlaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
m19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:15:
[...]

Nope, je denkt helemaal goed.
Probleem is de transacties zijn niet instant en de koers gaat omhoog en omlaag ;)
Je verkoopt op bittonic toch tegen het bedrag dat op moment dat je klikt actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
green-tea schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:17:
[...]

Je verkoopt op bittonic toch tegen het bedrag dat op moment dat je klikt actief is?
Dat klopt ja, maar als je nu op BTC-e koopt dan kan je die nog niet naar Bitonic versturen, dat moet wel binnen bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
m19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:18:
[...]

Dat klopt ja, maar als je nu op BTC-e koopt dan kan je die nog niet naar Bitonic versturen, dat moet wel binnen bepaalde tijd.
Waarom kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:18:
[...]

Hoeveel tijd zit daar dan tussen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Zie het bij kraken nu ook inderdaad. Wat wazig waarom kan dit niet?

Maximum withdrawal ฿0.00004

Dan is het dus handig om offline wallet te gebruiken als je niet aan traden doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

389 bij bitonic :)

€385,- nu op Kraken
€330,- nu op BTC-E
€365,- nu op MtGox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik ging er van uit dat er een delay bij uitbetalen van BTC zat, dit verschilt natuurlijk per exchange :P

Maar goed, om hier goed aan te verdienen moet je een boel cash hebben.
Je stort bij een exchange > je koopt je btc > je betaald ze uit > je stuurt ze naar bitonic > bitonic stuurt geld, rinse en repeat. Dit kan je maar 1 of 2 keer per week doen als je steeds op je uitbetalingen moet wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door Martijn19 op 20-11-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
m19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:20:
[...]

Ik ging er van uit dat er een delay bij uitbetalen van BTC zat, dit verschilt natuurlijk per exchange :P
Ja heb je ook. Ben benieuwd hoelang die is, dat is wel waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
meerdere die deze melding krijgen bij tier 1 op kraken.com?
Phone is invalid?
Waarschijnlijk vergeet ik iets heel simpels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mensen, please! Ik ben ook een beginner, maar lees je op zijn minst in cryptocurrency in voor je er risicovol mee gaat speculeren! Scheelt ook een hoop vragen over hoe het hele gebeuren nou eigenlijk werkt.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:21:
Mensen, please! Ik ben ook een beginner, maar lees je op zijn minst in cryptocurrency in voor je er risicovol mee gaat speculeren! Scheelt ook een hoop vragen over hoe het hele gebeuren nou eigenlijk werkt.
Leg eens uit dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ja inderdaad. Want mijn idee werkt prima en ik ben ook een zogenoemde 'newbie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
ik wil graag mn bitcoins veilig stellen door ze vanaf kraken naar multibit te zetten. Nu kan ik dat doen via Withdraw en dan mn adres in te voeren van mn wallet. Maar ik durft niet :') Wat zijn de stappen nadat ik het verzonden heb, moet ik nu dan nog handmatig wat doen? Multibit 'help' zegt dat het maar een paar mb is maar moet ik nog een handeling doen om het volledig local te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
saveljos schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:21:
meerdere die deze melding krijgen bij tier 1 op kraken.com?
Phone is invalid?
Waarschijnlijk vergeet ik iets heel simpels...
+31 6 XXXXXXXX

je haalt de eerste 0 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

www.google.nl ? Of lees de eerste post van dit topic ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Ethirty op 20-11-2013 14:23 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
Blaater schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
[...]

+31 6 XXXXXXXX

je haalt de eerste 0 weg.
Geld ook voor landlijn, het is nu gelukt. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

javami schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
ik wil graag mn bitcoins veilig stellen door ze vanaf kraken naar multibit te zetten. Nu kan ik dat doen via Withdraw en dan mn adres in te voeren van mn wallet. Maar ik durft niet :') Wat zijn de stappen nadat ik het verzonden heb, moet ik nu dan nog handmatig wat doen? Multibit 'help' zegt dat het maar een paar mb is maar moet ik nog een handeling doen om het volledig local te krijgen?
:')

;) Test dan eerst met 0,0001 BTC of zo!

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
[...]

www.google.nl ? Of lees de eerste post van dit topic ;)
Gelezen.

Ik snap gewoon niet waarom je niet:

1) voor 331 euro "INSTANTLY" je bitcoin kan kopen (zie op):
Bitcoins worden direct van persoon naar persoon overgemaakt. Er is dus geen derde partij zoals een bank of betaaldienst en dat bespaart flink in transactiekosten!
Het woord "direct" impliceert voor mij dat het OP DIT MOMENT gebeurt.

Als ik hem dus op dat moment "gelijk" weer verkoop, zou ik de coin voor het op dat moment 'afgesproken' bedrag toch moeten zien verdwijnen?

Ergo:

12:00: ik koop 100 bitcoins voor 310 euro bij exchange A
12:01: ik verkoop 100 bitcoins voor 360 euro aan exchange B

Waarom is dit niet mogelijk dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Criminelis schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:14:

€385,- nu op Kraken
€365,- nu op MtGox
€330,- nu op BTC-E

Kan inderdaad een lucratieve business zijn, maar dan moet je dus wel altijd geld hebben staan op alle exchanges om in zulke gevallen snel te kunnen spelen en snel geld krijgen op exchanges is dus een lastige zaak. Daarnaast heeft bitonic geen verplichting om op elk moment bitcoins te accepteren en kan je met coins zitten die bitonic op dat moment niet van je wilt kopen.

De Chinese beurs stond laatst nog omgerekend op meer dan 1000 USD, terwijl bitstamp ergens rond de 650 zat. Lucratief ja, maar probeer je CNY's maar eens uit China te krijgen. MtGox staat ook al bekend dat het niet snel uit betaald (meer dan een maand) of zelfs helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Omdat je niet direct je volledige inzet kan withdrawen ben ik vandaag achter gekomen.

Vraagje van mijn kant;
- Heeft iemand een overzicht per exchange hoelang het duurt voordat je je coins kan withdrawen?

[ Voor 41% gewijzigd door green-tea op 20-11-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

Zojuist ook in de wereld van Bitcoins gestapt. €25 op een account bij Kraken gestort. Voor mij als student een aardig bedrag. Nu maar hopen dat de deposit snel op het account staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
DeMoN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:25:
[...]

;) Test dan eerst met 0,0001 BTC of zo!
hey das nog steeds 5 cent he! ;) Maar ik zal het inderdaad maar gewoon proberen met een klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Mijn 100+ euro staat eindelijk op mijn Kraken account terwijl de koers lager is op BTC-E. Wat te doen? :S Denk dat ik ook maar wat naar BCT-E stuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:25:
[...]

Gelezen.

[...]

Als ik hem dus op dat moment "gelijk" weer verkoop, zou ik de coin voor het op dat moment 'afgesproken' bedrag toch moeten zien verdwijnen?

Ergo:

12:00: ik koop 100 bitcoins voor 310 euro bij exchange A
12:01: ik verkoop 100 bitcoins voor 360 euro aan exchange B

In theorie kan dat inderdaad, maar het overboeken van A naar B vertraagd het proces, omdat sommige beurzen overbelast zijn en soms heel erg achter lopen met het verwerken van transacties.
Of omdat de transacties eerst door een X aantal goedgekeurd moeten worden in de keychain (ik leg het vast niet goed uit)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
dus idd als ik het goed begrijp zul je op verschillende site's een tegoed moeten hebben om snel te handelen om onderling te kunnen kopen/verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
zojuist mijn bedrag gezien in deposito bij kraken.com :) heeft vanaf gisteravond geduurd
dit is toch niet anno 2013... maar goed we zullen eens gaan pionieren in de lite en bitcoin wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@snoek

Hoelang duurde je verified status?
Ben sinds gisteren aangemeld en tier2 aangevraagd.. nog steeds geen vorderingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
waarom krijg ik bij kraken niet alle deposit opties te zien ? sepa en banktransfer etc staan er bij mij niet tussen, alleen bitcoin, litecoin etc. ben toch al tier 2 verified tier 3 en 4 in progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:36:
@snoek

Ben sinds gisteren aangemeld en tier2 aangevraagd.. nog steeds geen vorderingen :(
Bij mij een paar minuten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@greenbeauty2:
bij mij was binnen 10 minuten tier 1 en 2 geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Seven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11-2015
@snoek

Ik ben vanmorgen binnen 20 minuten van Tier0 naar Tier2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:25:
[...]

Bitcoin werkt iets anders dan een traditioneel betaal-systemen. Iedereen kan in Bitcoin transacties maken en iedereen kan ze goed- en of afkeuren. De transacties die uiteindelijk de "waarheid" worden zijn niet alleen diegene die aan alle wiskundige regels voldoen, maar uiteindelijk die door de meerderheid van de gebruikers worden goedgekeurd. Dat laatste kost tijd.

Een transactie kan welliswaar "INSTANTLY" worden ontvangen en geverifieerd, maar de veiligheid om een transactie te accepteren kan oplopen tot een uur als je zeker wil zijn dat de rest van het netwerk deze ook goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

snoekds20 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:33:
dus idd als ik het goed begrijp zul je op verschillende site's een tegoed moeten hebben om snel te handelen om onderling te kunnen kopen/verkopen
Yep. En uiteraard moet er voor elke koop order iemand zijn die hem tegen die prijs wil verkopen en vice versa.

Dat is het lastige bij Kraken, door het lage volume is er niet altijd een match (dus geen koper/verkoper beschikbaar voor de juiste prijs)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:37:
waarom krijg ik bij kraken niet alle deposit opties te zien ? sepa en banktransfer etc staan er bij mij niet tussen, alleen bitcoin, litecoin etc. ben toch al tier 2 verified tier 3 en 4 in progress.
Tier 4? Dat doe je goed. Grootse plannen om te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
@snoek

gistermiddag tot en met Tier 3 geregeld binnen een paar minuten, ging in een keer er doorheen.
(wist eigenlijk niet eens wat de Tier inhield vandaar t/m 3 geregeld maar snap er al iets meer van nu.)
vanavond maar eens wat kopen nu er een tegoed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

3 dagen geleden werd ik hier op de werkvloer nog raar aangekeken, inmiddels heeft 1 collega zich ook ingekocht en proberen 2 andere het op dit moment, echter lijkt Bitonic nu dus problemen te hebben met de ABN en RABO, mensen kunnen niet meer kopen van wege een 'storing' of 'blokkade' of zo. Dit was gister toch ook tijdelijk? Wat zijn ze aan het doen daar... ! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
LED-Maniak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:40:
[...]

Tier 4? Dat doe je goed. Grootse plannen om te handelen?
maja als je toch bezig bent met verificatie maak het gelijk af. this irritant om straks knel te zitten met handelen omdat je het plafond geraakt hebt.

maar heb jij enig idee waarom ik de overige deposit opties schijnbaar niet te zien krijg ? ik heb via de help gezocht en daar stonden wel een stuk of 9 overboekings opties, waaronder degenen waar ik zo naarstig naar opzoek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:41
NICE, me geld op Kraken precies op tijd binnen:) net 2,35 gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:43:
3 dagen geleden werd ik hier op de werkvloer nog raar aangekeken, inmiddels heeft 1 collega zich ook ingekocht en proberen 2 andere het op dit moment, echter lijkt Bitonic nu dus problemen te hebben met de ABN en RABO, mensen kunnen niet meer kopen van wege een 'storing' of 'blokkade' of zo. Dit was gister toch ook tijdelijk? Wat zijn ze aan het doen daar... ! ?
Ik heb zojuist nog via ideal bij Bitonic voor 50 euro aan 'coin' gekocht. ;). Rabo-ert hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
11 maanden terug werd ik ook door al mijn vrienden raar aangekeken op twee na. Pas nu zijn er meerdere geïnteresseerd geraakt. Gelukkig mijn vriendin en vader al begin dit jaar weten te overtuigen om ook een investering te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:37:
Heb net tier 1 en 2 ingevuld en direct actief. Heb ook de opties voor EUR/USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier ook problemen bij Bitonic icm Rabobank iDeal.. krijg een errormelding vanuit de bankomgeving. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Via Fok!:
Belangrijke update m.b.t. de Rabobank

Nadat het voor mij niet meer mogelijk was om bitcoins te kopen van Bitonic d.m.v. iDeal heb ik contact opgenomen met de Rabobank Zakelijk. Nadat ik de Rabobank uit heb moeten leggen wat bitcoins zijn werd ik later teruggebeld met het bericht dat zij weigeren iDeal transacties uit te voeren naar (in dit geval) Bitonic.

De Rabobank gaat ons dus vertellen wat wij wel of niet mogen doen met ons geld!

De Rabobank geeft aan dat het niet transparant genoeg is. Zij zijn niet bereid de blokkering op te heffen.
Een grote WTF dus. Weet alleen niet of dat alleen voor Zakelijk geldt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
G-PHREAK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:51:
Hier ook problemen bij Bitonic icm Rabobank iDeal.. krijg een errormelding vanuit de bankomgeving. :(
Mag ik vragen waarom je bij Bitonic koopt ipv Bitmymoney, die zijn namelijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:52

KoudeAardbei

Moderator

Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:52:
[...]

Via Fok!:

[...]

Moet toch niet gekker worden... zie hier nóg een reden waarom Bitcoin potentie heef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Tourniquet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:52:
[...]

Via Fok!:

[...]

Lekker is dat dan. De Rabobank moet eens kappen met zulke geintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:50:
[...]

Heb net tier 1 en 2 ingevuld en direct actief. Heb ook de opties voor EUR/USD.
dus als jij naar funding -> deposit gaat, heb jij daar aan de linkerkant een hele waslijst aan opties om geld over te maken ?

Ik heb er slechts 5 (allemaal cryptocurrencies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dat was toch maandag of gister ook al het geval met ABN/ING. Banken zijn gewoon bang dat iedereen zijn spaarrekeningen plundert en omzet in Bitcoins, want dan gaan ze kapot en stort de wereld in elkaar :o

@fuqua, dan ben je alleen tier1 verified

[ Voor 9% gewijzigd door Ethirty op 20-11-2013 14:56 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ethirty schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:55:
Dat was toch maandag of gister ook al het geval met ABN/ING. Banken zijn gewoon bang dat iedereen zijn spaarrekeningen plundert en omzet in Bitcoins, want dan gaan ze kapot en stort de wereld in elkaar :o
Fak the system :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Beetje toevallig, ABN en RABO, dat is geen storing meer. Gewoon moeilijk doen. PFff.. Hier mag wel aandacht aan geschonken worden vind ik. Zou mooi zijn als dit eens op een FP kwam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua

ha, zou geweldig zijn :) de bitcoin nuke zal als eerst in nederland gaan barsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 09-09 21:40

Nou een week geleden dacht ik er serieus aan dat te doen. Of tenminste een aanzienlijk deel. En als ik er al aan denk zijn er vast zat die het ook echt gedaan hebben :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik had dat dus maandag ook al met ING zakelijk. De priverekening werkte prima.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua

aah, thank you, eindelijk iemand die fatsoenlijk antwoord geeft, ik las de tiers verkeerd (beginnen met tier 0)
tier 2 en 3 staan op processing.

[ Voor 3% gewijzigd door fuqua op 20-11-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
bij Bitmymoney krijg ik dezelfde foutmelding tijdens de iDeal afhandeling. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
G-PHREAK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:59:
bij Bitmymoney krijg ik dezelfde foutmelding tijdens de iDeal afhandeling. :(
Is mij zostraks wel gelukt (met ING), verwerking van de bitcoin naar mijn account kan wel helaas tot 18.00 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Volgens iDeal Status op Twitter was er vandaag een storing met Rabo en ABN maar is dat inmiddels opgelost.
Je kunt storingen melden op deze pagina.

[ Voor 23% gewijzigd door rickiii op 20-11-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:55:
[...]

dus als jij naar funding -> deposit gaat, heb jij daar aan de linkerkant een hele waslijst aan opties om geld over te maken ?

Ik heb er slechts 5 (allemaal cryptocurrencies).
Na het invullen van Tier 1 had ik:

Bitcoin (XBT)
Ripple (XRP)
Litecoin (LTC)
Namecoin (NMC)
Ven (XVN)

Na het invullen van Tier 2 had ik:

Euro (EUR)
US Dollar (USD)
Bitcoin (XBT)
Ripple (XRP)
Litecoin (LTC)
Namecoin (NMC)
Ven (XVN)

Nu inmiddels geld overgemaakt (SEPA). Ben benieuwd hoe snel het erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik krijg deze foutmelding terwijl ik zeker de juiste codes invoer..
Rekening-, pasnummer of signeercode is onjuist. Herhaal berekening met S-toets. Bij herhaling van deze fout kunt u contact opnemen met uw lokale Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
ben aan het denken... bitcoin of litecoin kopen..
Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.