Zoveel valt er niet te handelen m.b.t. LTC op kraken..
LilyGo behuizingen | Ontwikkelaar Itho Daalderop Warmtepomp control module
BTC-E?leejoow schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:41:
Waar kan je het beste terecht om te handelen in LTC? Er is op dit moment een SEPA transfer onderweg naar bitstamp, deze wil ik omzetten in BTC en deze naar een andere exchange schieten om daar LTC van te maken... Ik zat aan Kraken te denken, heeft iemand een betere?
Daar keek ik ook naar, maar daar hebben ze weer een hele hoge fee om naar Euro om te zetten. Dan zou ik dus de LTC via Kraken moeten verkopen?
Als je hem iets onder de huidige koers aan biedt moet dat wel lukken toch.creapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:39:
[...]
Zoveel valt er niet te handelen m.b.t. LTC op kraken..
Ik probeer juist aan LTC te komengreen-tea schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:45:
[...]
Als je hem iets onder de huidige koers aan biedt moet dat wel lukken toch.
Zo hoog is die fee toch niet als je weer verkoopt?leejoow schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:43:
[...]
Daar keek ik ook naar, maar daar hebben ze weer een hele hoge fee om naar Euro om te zetten. Dan zou ik dus de LTC via Kraken moeten verkopen?
Voorbeeldje:
Amount LTC: 1
Price per LTC: 7,097 EUR
Total: 7.097 EUR
Fee: 0.0142 EUR
Of ik kijk zelf helemaal verkeerd...
Laat ze eerst de huidige maar eens uitbreiden met Bitcoin ondersteuning: Bitcoin support V&Anozem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:47:
Ik voel een nieuwe Tweakers V&A categorie aankomen
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
En SEPA is ook niet alles. Deze kunnen binnen 10 dagen teruggedraaid worden als het om "fraude" gaat.Rannasha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:32:
[...]
Helemaal mee eens. In Nederland hebben we het relatief goed wat banken betreft, overboekingen zijn gratis en zijn binnen een dag gedaan. Daarnaast is er iDeal voor directe betalingen. Andere landen lopen op dat gebied nog een stuk achter. Vooral Amerika. Geld overboeken kost daar geld. Sterker nog, in veel gevallen betaal je een fee om een wiretransfer te ontvangen. De enige wijdverspreide directe betaalmogelijkheden online zijn creditcards en PayPal, beiden met hoge kosten en fraudegevoeligheid.
Er is een grote potentiele markt voor Bitcoin als smeermiddel voor betalingen. En dan niet per se van de ene Bitcoin-gebruiker naar de andere, maar als een onderliggend protocol dat gebruikt wordt voor USD->USD betalingen. Net zoals TCP/IP een onderliggend protocol is voor web-browsing en email.
Dat Bitcoin "the money of the internet" wordt genoemd, is al vaak gehoord. Recentelijk hoorde ik iemand Bitcoin "the internet of money" noemen en dat is wel een rake vergelijking.
Dat klopt, maar als ik het vervolgens uit wil keren is dat een fee van minimaal 100 euro als ik het goed lees:Celluiar schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:48:
[...]
Zo hoog is die fee toch niet als je weer verkoopt?
Voorbeeldje:
Amount LTC: 1
Price per LTC: 7,097 EUR
Total: 7.097 EUR
Fee: 0.0142 EUR
Of ik kijk zelf helemaal verkeerd...![]()
Minimum withdrawal amount is eur 500
fee 1%, minimum fee = eur 100
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
BTC-e stelt het volgende:
* Min amount for withdrawal - 0.01 BTC.
* Be patient, transfer of funds will be before the first confirmation.
* Fee for withdrawal is 0.001 BTC.
* Daily limit on withdrawal - 100 BTC.
Als ik dan 1 BTC opneem betaal ik toch omgerekend €0,5 Fee?
---
En zou je op Bitonic ook gewoon je geld kunnen krijgen als je 1 BTC verkoopt via een BTC-e adres.
Dit is me nog een beetje onduidelijk
[ Voor 11% gewijzigd door creapYYY op 19-11-2013 11:02 ]
ouch, dan kan je het beter overhevelen naar je eigen bitcoin wallet en dan dat direct via bitonic verkopenPhyxion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:02:
Indien je via BTC-e verkoop en het bedrag naar je bankrekening wilt overmaken ben je minimaal 100€ kwijt.
En dan kan je via Bitonic je Blockchain adres opgeven lijkt mij en op die manier verkopen.
Toch zie ik bij Bitonic ook regelmatig dat zij niet voldoende euro's beschikbaar hebben om je Bitcoin aan te kunnen nemen..Basekid schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:03:
[...]
ouch, dan kan je het beter overhevelen naar je eigen bitcoin wallet en dan dat direct via bitonic verkopen
Zometeen namelijk een whopping 50 euro over SEPA'en. Dan heb ik het liever ooit nog terug, en dat zie ik niet gebeuren bij BTC-e
Laatst 289,33 euro laten uitbetalen bij Kraken, ik betaalde 0,09 euro fee. 's Avonds om 19.00 de withdrawel aangevraagd de volgende dag om 13.00 stond het op mijn rekening. Alleen maar lof over Kraken. Zou graag het volume groter zien worden.mat.hi.as schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:08:
Bij Kraken heb je toch niet zulke belachelijke withdraw fees? Dat is toch ook maar in de orde van procenten? En in bitcoins uitbetalen is helemaal gratis? Op de miners fee na dan. Of mis ik nu iets?
Zometeen namelijk een whopping 50 euro over SEPA'en. Dan heb ik het liever ooit nog terug, en dat zie ik niet gebeuren bij BTC-e
Well, here I comem19 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:09:
[...]
Laatst 289,33 euro laten uitbetalen bij Kraken, ik betaalde 0,09 euro fee. 's Avonds om 19.00 de withdrawel aangevraagd de volgende dag om 13.00 stond het op mijn rekening. Alleen maar lof over Kraken. Zou graag het volume groter zien worden.
Wegens bereikte limieten kunnen betalingen voor vandaag na 11:00 aangeboden bitcoins pas morgen worden voldaan.
+creapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:11:
Dit staat op de website van Bitonic. Ze hebben het denk ik erg druk gehad:
Wegens bereikte limieten kunnen betalingen voor vandaag na 11:00 aangeboden bitcoins pas morgen worden voldaan.
"Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!"
Verhandelen doe ik nu op BTC-E en uitbetalen (of inkopen misschien ook) bij bitcoin.de.
Wat vinden jullie van deze strategie?
Standaard zakelijk daglimiet is 250K euro bij ING, leuke bedragen hebben ze te verwerken gehad duscreapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:11:
Dit staat op de website van Bitonic. Ze hebben het denk ik erg druk gehad:
btcnext.nl of bitonic.nlxburchartz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:18:
Ik heb een online wallet bij blockchain.info. Wat is nu de beste manier om m'n BTC uit te laten betalen in Euro's?
Je kunt ook wat bestellen bij http://www.thuisbezorgd.nl/xburchartz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:18:
Ik heb een online wallet bij blockchain.info. Wat is nu de beste manier om m'n BTC uit te laten betalen in Euro's?
Of bij https://www.bitcoinstore.com/
Weet iemand waar ik online een Radeon R9 290X kan kopen met Bitcoin?
[ Voor 20% gewijzigd door rickiii op 19-11-2013 11:21 ]
Zoals je al zegt, blockchain.info is een wallet.xburchartz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:18:
Je kan je BTC's op een exchange verkopen of aan een partij zoals Bitonic.
Ik heb goede ervaring met Kraken.com.
Met het volume bedoel je het aantal btc wat je daar kunt verhandelen? Hoe is dit van invloed op het geheel?m19 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:09:
[...]
Laatst 289,33 euro laten uitbetalen bij Kraken, ik betaalde 0,09 euro fee. 's Avonds om 19.00 de withdrawel aangevraagd de volgende dag om 13.00 stond het op mijn rekening. Alleen maar lof over Kraken. Zou graag het volume groter zien worden.
Volume is het aantal bitcoin wat er verhandeld word. Er is dus minder vraag en minder aanbod.mrnn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:19:
[...]
Met het volume bedoel je het aantal btc wat je daar kunt verhandelen? Hoe is dit van invloed op het geheel?
Invloed is dat de prijzen niet zo snel fluctueren als bij een MtGox of Bitstamp.
Dan is er nog een probleem die de toekomst van bitcoin kan schaden en dat is de wallet van Satoshi waarvan wordt gezegd dat daar 1 miljoen coins in zitten. Wie in het bezit is van deze wallet kan in een klap de gehele wereldeconomie waarin de bitcoin verwerkt zou kunnen worden naar zijn grootje helpen.
De weg naar 10000 dollar wordt een hele lange weg met veel teleurstellingen. De vraag is, komt de coin daar goed onder vandaan? Er liggen andere coins op de loer met precies eenzelfde problemen als waar bitcoin nu tegenaan kijkt. We zien het wel, maar vannacht liet maar eens duidelijk zien dat er niet meer gekeken wordt naar het idee achter de bitcoin, maar de dikte van een fiat portomonee, ondanks dat deze nieuwe miljonairs al die jaren voor bitcoin gepleit hebben. Alle grote hompen zullen eerst opgedeeld moeten worden willen we stabiel naar een mooie toekomst van bitcoin kunnen kijken.
Verwijderd
Gewoon geduld hebben...meestal zijn er 6 confirms nodig. Daarbij is het nu druk op het netwerk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:46:
Zojuist m'n wallet Bitcoins van Blockchain naar Kraken verzonden. De bitcoins zijn nog aangekomen in m'n Kraken wallet, terwijl in Blockchain staat dat de transactie 3x 'confirmed' is? Hoe zit dit?
Kraken heeft 6 confirmations nodig voordat het bijgeschreven wordt. 6 is een heel erg conservatief aantal, veel andere websites nemen tegenwoordig genoegen met 3 bevestigingen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:46:
Zojuist m'n wallet Bitcoins van Blockchain naar Kraken verzonden. De bitcoins zijn nog aangekomen in m'n Kraken wallet, terwijl in Blockchain staat dat de transactie 3x 'confirmed' is? Hoe zit dit?
Als je in Kraken naar je BTC-deposit pagina gaat, dan hoor je daar bij je deposit-adres "used" te zien staan. Dat betekent dat Kraken de transactie heeft gezien.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:47:
[...]
Gewoon geduld hebben...meestal zijn er 6 confirms nodig. Daarbij is het nu druk op het netwerk.
Thanks, even afwachten dus.Rannasha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:48:
[...]
Kraken heeft 6 confirmations nodig voordat het bijgeschreven wordt. 6 is een heel erg conservatief aantal, veel andere websites nemen tegenwoordig genoegen met 3 bevestigingen.
Als je in Kraken naar je BTC-deposit pagina gaat, dan hoor je daar bij je deposit-adres "used" te zien staan. Dat betekent dat Kraken de transactie heeft gezien.
Kan ik ook een keer eten op thuisbezorgd bestellen
Maar even voor de duidelijkheid. Ik heb nu een wallet op m'n mobiel (Google Play: Bitcoin Wallet) waar 0.1 bitcoin in staat. Deze heb ik gebackuped, en daarvoor moest ik een wachtwoord invoeren. Deze backup staat nu op m'n SD kaart en ik heb deze upgeload naar google drive. Is dit veilig genoeg (zolang ik m'n wachtwoord maar niet vergeet?). Als iemand m'n mobiel nu steelt kan hij vrij makkelijk deze coins uitgeven toch?
Klopt, er zit geen wallet-encryptie in die wallet-app. Dat is natuurlijk minder veilig, maar het doel van een mobiele wallet is dan ook niet om grote bedragen op te slaan, maar meer voor kleine betalingen, vergelijkbaar met cash of chipknip (RIP).Bartske schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:54:
Als iemand m'n mobiel nu steelt kan hij vrij makkelijk deze coins uitgeven toch?
Maar stel ik laat m'n mobiel kapot vallen nu, dan kan ik die coins weer terugkrijgen met behulp van die sleutel die op m'n drive opgeslagen staat?Rannasha schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:57:
[...]
Klopt, er zit geen wallet-encryptie in die wallet-app. Dat is natuurlijk minder veilig, maar het doel van een mobiele wallet is dan ook niet om grote bedragen op te slaan, maar meer voor kleine betalingen, vergelijkbaar met cash of chipknip (RIP).
Je kunt natuurlijk je toestel beveiligen met een passcode, en encryptie inschakelen.Bartske schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:54:
Ik heb net 0.1 bitcoin van Kraken naar m'n wallet op m'n mobiel verzonden. Ging erg snel! (binnen minuut) En slechts een fee van 0.0001 bitcoin (ongeveer 5eurocent).
Kan ik ook een keer eten op thuisbezorgd bestellen.
Maar even voor de duidelijkheid. Ik heb nu een wallet op m'n mobiel (Google Play: Bitcoin Wallet) waar 0.1 bitcoin in staat. Deze heb ik gebackuped, en daarvoor moest ik een wachtwoord invoeren. Deze backup staat nu op m'n SD kaart en ik heb deze upgeload naar google drive. Is dit veilig genoeg (zolang ik m'n wachtwoord maar niet vergeet?). Als iemand m'n mobiel nu steelt kan hij vrij makkelijk deze coins uitgeven toch?
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Ja, met de backup kun je je wallet herstellen. Eventueel kun je dus, als je snel merkt dat je mobiel gestolen is, proberen elders de wallet te herstellen met behulp van de backup en de coins naar een ander adres verplaatsen voordat de dief zich er aan vergrijpt.Bartske schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:58:
[...]
Maar stel ik laat m'n mobiel kapot vallen nu, dan kan ik die coins weer terugkrijgen met behulp van die sleutel die op m'n drive opgeslagen staat?

[ Voor 4% gewijzigd door Celluiar op 19-11-2013 12:07 ]
Een withdrawal van BTC werd automatisch uitgevoerd bij Kraken?Bartske schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:54:
Ik heb net 0.1 bitcoin van Kraken naar m'n wallet op m'n mobiel verzonden. Ging erg snel! (binnen minuut) En slechts een fee van 0.0001 bitcoin (ongeveer 5eurocent).
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
En lijkt weer wat omhoog te schieten.J0HAN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:08:
Zo, de koers keldert weer even...
Ik ga vanavond alles in orde maken om bij Bitstamp daadwerkelijk iets te kunnen doen. Met deze schommelingen kan je redelijk laag inkopenJ0HAN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:08:
Zo, de koers keldert weer even...
[ Voor 3% gewijzigd door Lifelogger op 19-11-2013 12:11 ]
Beter meteen stap 3 doen. Waarschijnlijk heb je tier 3 nodig. Bij mij zijn zowel tier 2 als tier 3 processing. Support desk zei dat het 2 business days kon duren. Ik heb gister rond deze tijd tier 2 ingevuld en gisteravond om 23u tier 3.Lifelogger schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:10:
Hoe lang duurt het voor je sepa betalingen kunt doen bij Kraken? Ben druk bezig met tier 2, maar staat nog steeds als processing. Kan ook nog steeds geen sepa betaling doen.
Verwijderd
Ik wil 1 TBC kopen en zit te denken dat via bitxoin te doen (ik woon in australie). Die rekenen 3.7% fee. Is het dat waard? Via Kraken is er geen fee, klopt dat?
Ok, dank voor de tip! :-)PromWarMachine schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:16:
[...]
Beter meteen stap 3 doen. Waarschijnlijk heb je tier 3 nodig. Bij mij zijn zowel tier 2 als tier 3 processing. Support desk zei dat het 2 business days kon duren. Ik heb gister rond deze tijd tier 2 ingevuld en gisteravond om 23u tier 3.
Snel over naar Kraken of Bitstamp, je krijgt bij MtGox je geld daar bijna niet weg.3V3RT schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:18:
Net via BTCnext.nl bitcoins gekocht. Ging supersnel en makkelijk. Nu wachten op verificatie op Mtgox. Hoelang zal dat ongeveer duren voor Nederland?
Verwijderd
Edit: 'In verband met technische problemen is deze functie tijdelijk niet beschikbaar.'
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 12:28 ]
ABN blokkeert heel erg veel betalingen naar bitcoin-bedrijven op het moment... Het enige wat soms helpt is om te bellen naar de ABN.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:27:
Ik krijg bij zowel bitonic als BTCnext de foutmelding dat mijn betaling per iDeal (ABN) mislukt vanwege technische problemen. Meer mensen last van?
Helaas, ik heb gisteren gebeld naar ABN en ze konden niets doen want bitonic zou niet de juiste papieren hebben om btc te verhandelen. Zo is me al enige bitcoin door mijn neus geboord omdat ABN voor mij beslist wat ik mag kopen van mijn geld.komkommer schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:28:
[...]
ABN blokkeert heel erg veel betalingen naar bitcoin-bedrijven op het moment... Het enige wat soms helpt is om te bellen naar de ABN.
Hmmm, gisteren avond nog een betaling gedaan bij Bitconic met ABN Amro en dat ging prima.komkommer schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:28:
[...]
ABN blokkeert heel erg veel betalingen naar bitcoin-bedrijven op het moment... Het enige wat soms helpt is om te bellen naar de ABN.
Same here...Lifelogger schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:29:
[...]
Hmmm, gisteren avond nog een betaling gedaan bij Bitconic met ABN Amro en dat ging prima.
WAT DE FUCK?Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:29:
[...]
Helaas, ik heb gisteren gebeld naar ABN en ze konden niets doen want bitonic zou niet de juiste papieren hebben om btc te verhandelen. Zo is me al enige bitcoin door mijn neus geboord omdat ABN voor mij beslist wat ik mag kopen van mijn geld.
Ja sorry, wilde het je nog mailen, maar vergeten. Ik ben er ook zeer pissed van. Want ik kan nu geen bitcoins aankopen of ik moet ergens ineens een rekening gaan openen. Lijers.
WTF?!Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:29:
[...]
Helaas, ik heb gisteren gebeld naar ABN en ze konden niets doen want bitonic zou niet de juiste papieren hebben om btc te verhandelen. Zo is me al enige bitcoin door mijn neus geboord omdat ABN voor mij beslist wat ik mag kopen van mijn geld.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
zo zie je maar hoe gevaarlijk banken zijn. tegenwoordig beslissen banken wat wij met ons geld kunnen doen...
Vanochtend zonder problemen kunnen kopen.
Verwijderd
Inderdaad, WTF. Hang nu met ABN Amro aan de lijn en heb een tweet er uit gegooid. Dit is belachelijk (als het waar is).sanane schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:32:
[...]
zo zie je maar hoe gevaarlijk banken zijn. tegenwoordig beslissen banken wat wij met ons geld kunnen doen...
Laat mij even weten aub...wil ook mijn toegang terugVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:40:
[...]
Inderdaad, WTF. Hang nu met ABN Amro aan de lijn en heb een tweet er uit gegooid. Dit is belachelijk.
Ik heb echt net nog geen 10 minuten geleden 0.2 bitcoin gekocht via de Rabobank..komkommer schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:39:
En naast ABN komen nu ook de telefoons van RABO-klanten binnen...
Hoe kan het dat alle TLC orders bij kraken worden gecancaled? Is er niks te koop?
[ Voor 49% gewijzigd door green-tea op 19-11-2013 12:42 ]
Ja, ideal wordt ook gewoon geaccepteerd bij mij (raboklant dus)creapYYY schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:41:
[...]
Ik heb echt net nog geen 10 minuten geleden 0.2 bitcoin gekocht via de Rabobank..
Als mensen hun spaarcentjes in Bitcoins gaan pompen, dan zien de banken hun lijken als drijven natuurlijk. Het zal een gangetje rechtzitting worden dan.Celluiar schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:42:
Gaat dit gedoe met die banken de koers beïnvloeden vraag ik me dan af...
Aandelen hebben ze geen problemen mee, want daar zitten ze zelf met de vinger in de pap. Hier verdienen ze niets aan en hun fiat slinkt.
Werk en Inkomen
Deel 1 stond hier namelijk wel.
Zeker nu het bijna alleen over de waarde van de bitcoins gaat, heeft het weinig meer met Client Software te maken.
[ Voor 33% gewijzigd door ZeRoC00L op 19-11-2013 12:45 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Technische dienst gaat er nu naar kijken, hou je op de hoogte.Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:41:
[...]
Laat mij even weten aub...wil ook mijn toegang terug
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 12:47 ]
Conditional Close ——
Status Canceled
Reason Market price protection
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Zojuist gebeld door ABN AMRO. De betalingen via iDeal worden geblokkeerd op bepaalde lokaties (in mijn geval Hogeschool Rotterdam) waarvanuit veel phising wordt gedaan en/of slachtoffers vallen. Even naar huis en opnieuw proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:47:
[...]
Technische dienst gaat er nu naar kijken, hou je op de hoogte.
het is toch niet zo dat als ik bitcoins koop dat mijn eurotjes dan verdwijnen? Ze gaan alleen naar een andere bank/rekening.Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:44:
[...]
Als mensen hun spaarcentjes in Bitcoins gaan pompen, dan zien de banken hun lijken als drijven natuurlijk. Het zal een gangetje rechtzitting worden dan.
Volg je bankbiljetten
Daarom, ze willen toch niet dat het weggaat naar een andere bank? Nu is het geen andere bank, maar iets totaal anders! Daar verdienen ze zelf niks aan, daarom willen ze het niet weg hebben.ZeRoC00L schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:49:
[...]
het is toch niet zo dat als ik bitcoins koop dat mijn eurotjes dan verdwijnen? Ze gaan alleen naar een andere bank/rekening.
Ik zal het straks nog eens proberen, maar thuis en op mijn werk lukte het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:49:
[...]
Zojuist gebeld door ABN AMRO. De betalingen via iDeal worden geblokkeerd op bepaalde lokaties (in mijn geval Hogeschool Rotterdam) waarvanuit veel phising wordt gedaan en/of slachtoffers vallen. Even naar huis en opnieuw proberen.
Er zullen waarschijnlijk wel veel phishingattacks vanaf jouw verbinding geïnitiëerd worden. Een uitermate logisch verhaal van onze oh-zo-betrouwbare banken.Yzord schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:54:
[...]
Ik zal het straks nog eens proberen, maar thuis en op mijn werk lukte het niet.
Ik ontken het bestaan van IE.
Thuisbezorgd staat er al niet tussen...
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.