Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:32
[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie

Google heeft de door LG gemaakte Nexus 5 gepresenteerd. De smartphone heeft een 5"-scherm met full-hd-resolutie, draait op een Qualcomm Snapdragon 800-processor en heeft als eerste smartphone Android 4.4 aan boord. De telefoon gaat vanaf 349 dollar kosten.

De vier Krait 400-processorkernen van de Snapdragon 800 in de Nexus 5 heeft een maximale snelheid van 2,3GHz, terwijl er een Adreno 330-gpu aanwezig is voor grafische taken. De smartphone heeft een werkgeheugen ter grootte van 2GB. Het scherm is een ips-lcd, geproduceerd door LG zelf en heeft een diagonaal van 4,95" en een resolutie van 1920x1080 pixels. Het display wordt beschermd door Gorilla Glass 3.

Ondanks dat het scherm een slag groter is dat van de Nexus 4, is de behuizing nauwelijks groter. Dat komt doordat LG en Google de bezels geprobeerd hebben zo klein mogelijk te houden. De telefoon meet 138x69mm, tegenover 134x68mm van de Nexus 4. De accu heeft een capaciteit van 2300mAh en de camera heeft een maximale resolutie van 8MP, terwijl deze ook beschikt over optische beeldstabilisatie en een enkele led-flitser. De camera aan de voorzijde heeft een resolutie van 1,3 megapixel. LG heeft de Nexus 5 uitgerust met 802.11ac-wifi, bluetooth 4.0,nfc en lte-netwerken en weegt 130 gram en meet 69x138x8,6mm.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hQ0XTJqFLIE]
De Nexus 5 is het eerste toestel met Android 4.4, de nieuwste versie van Android die Google tegelijk aankondigde. In Android 4.4 zitten onder meer wijzigingen aan de styling van Android. Android 4.4 komt ook als update naar de Nexus 4, Nexus 7-modellen en de Nexus 10.

De naam Nexus 5 is niet alleen een verwijzing naar de schermdiagonaal, maar het is ook de vijfde smartphone in de Nexus-lijn van Google, waarin eerder de Nexus 4, Galaxy Nexus, Nexus S en Nexus One vielen. Net als de Nexus 4 is de Nexus 5 geproduceerd door LG en gebaseerd op een recent toestel van die fabrikant, de G2.

Net als de Nexus 4 vorig jaar kon Google zijn nieuwe smartphone niet goed geheim houden. Vooraf waren er niet alleen de gebruikelijke geruchten, maar er dook tevens een system dump op. Ook verschenen er details en marketingafbeeldingen, en Google liet zelf het toestel per ongeluk zien in een video en op Google Play.

De Nexus 5 komt in november uit in diverse landen, waaronder Duitsland en Frankrijk. Er komen varianten met 16GB- en 32GB-opslag. De 16GB-versie kost 349 dollar, terwijl voor de 32GB-versie 399 dollar neergelegd moet worden. De Nexus 5 komt direct ook beschikbaar in Nederlandse webwinkels voor €399,00.

Inhoudsopgave:[Google Nexus 4] Ervaringen & Discussie

[Google Nexus 5] - Accessoires
[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie

[LG G2] Ervaringen en Discussie

[Android Software] Ervaringen en Discussie
[Android Games] Ervaringen en Discussie

Nieuwsartikelen
Foto's en video's
Google Nexus 5
Specificaties:
Nexus 5
CPU ChipsetQualcomm Snapdragon 800
CPU snelheid2,26GHz
GPU chipsetAdreno 330
Intern geheugen16GB / 32GB
Werkgeheugen2GB
GPS Glonass-ondersteuningJa
Flash geheugenNiet mogelijk
Scherm4,95" IPS 1920x1080 pixels
Camera achterkant8.0MP AutoFocus
Camera voorkant1.3MP 1080P
Fysieke cameraknopNee
GSM-frequenties850, 900, 1800, 1900 MHz
LTE-bandenBand 1, 3, 5, 7, 8 & 20
NL'se LTE-supportJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)2300mAh
Afmetingen 137.9 x 69,2 x 8,6 mm
Gewicht 130 gram
Adviesprijs€399,00
BijzonderhedenDraadloos laden
NotificatieledjeJa
Topic[Google Nexus 5]

Prijzen:
De prijzen in Amerika liggen op $349,00 voor het 16GB model en $399,00 voor het 32GB model...
In Europa zijn de prijzen vooralsnog gelijk aan de dollarprijzen maar dan in Euro's: €349,00 en €399,00.

Over prijzen en gebabbel daarover moeten we hier zijn: Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen
FAQ:
V. Heeft de telefoon een notificatieled?
A. JA, de telefoon heeft een notificatieled, maar die werkt pas na installatie van juiste software

V. Is de 32 GB versie ook in NL verkrijgbaar?
A. NEE, de 32 GB versie is momenteel niet officieel beschikbaar in Nederland (misschien grijze import)

V. Heeft de 32 GB versie nu een grotere accu of niet dan het 16GB model of niet?
A. NEE, de beide versies hebben een accu met een capaciteit van 2300mAh

V. Kan ik de Nexus 5 in de Nederlandse Play Store kopen?
A. NEE, de N5 is niet via de Play Store te koop in Nederland

V. Werkt een Amerikaans model hier ook?
A. JA, maar 4G (LTE) werkt hier niet
Het toestel werd dus op 31 oktober gepresenteerd en ligt nu (ook) al in Nederlandse winkels!

Dit topic is om de import / koop van de Nexus 5 te bespreken...
Prijzen, winkels, kortingscodes, grijze import, levertijden, kom maar op!
Gezamenlijke inkoopacties op het forum zijn overigens verboden op Tweakers.
Voor ervaringen en discussie van de Nexus 5 moet je hier zijn Google Nexus 5 - Ervaringen en discussie
Voor discussie en informatie over Custom Roms en Rooten moet je hier zijn Google Nexus 5 - Rooten & Custom ROM's
Het hoofdtopic van CLB als 'inspiratie' gebruikt. Credits gaan dan ook naar CLB

Het toestel werd dus op 31 oktober gepresenteerd en ligt nu (ook) al in Nederlandse winkels!
Nogmaals, dit topic is om de import / koop van de Nexus 5 te bespreken...
Gezamenlijke inkoopacties op het forum zijn overigens verboden op Tweakers.

[ Voor 44% gewijzigd door chengbondkwok op 21-11-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:57
Is het ook toegestaan om te praten over wie er eventueel naar Duitsland gaan rijden? Of gaan we er na alle geruchten van uit dat hij snel en voldoende beschikbaar zal zijn in Nederland?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 15:51
Ik neem aan dat hij wel voldoende verkrijgbaar zal zijn in Nederland, maar de vraag is: voor welke prijs. En is kopen bij bv. MediaMarkt in Duitsland, met verzending naar NL, geen goedkopere optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik gok dat de MediaMarkt in Nederland en Duitsland wel dezelfde prijs hanteren.
Er zit misschien een prijs verschil in de PlayStore en de MM. Hopelijk verkopen ze hier in Nederland ook gewoon de 32Gb. Dan vind ik het niet erg om iets meer te betalen als het gewoon uit een Nederlandse winkel is en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Idd, ik wil best wat meer betalen als ik dan geen gedoe heb met afhandeling van garantie. Ik hoop ook dat de 32gGb versie hier uit al komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:00:
Is het ook toegestaan om te praten over wie er eventueel naar Duitsland gaan rijden? Of gaan we er na alle geruchten van uit dat hij snel en voldoende beschikbaar zal zijn in Nederland?
Indien hij voor 350 euro in de Duitse Mediamarkt komt te liggen, denk ik dat ik wel naar Duitsland af ga reizen.

Ben overigens ook benieuwd of providers het toestel gaan verkopen... ik mag over 2 weken namelijk verlengen en ik wil er graag een Nexus bij :) dat hij in Nederland verkrijgbaar wordt heeft Belsimpel eigenlijk wel bevestigd, en die provider Wind (met de pre-order pagina) lijkt ook te hinten op een release voor providers.
Zal het nog even vragen op het Hi forum ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Weet iemand (nog) wat de prijzen in fysieke (T-Mobile) winkels in de Verenigde Staten waren van een Nexus 4, niet lang nadat die was uitgekomen? Ik weet dat dit topic over de Nexus 5 gaat, maar ben benieuwd of het prijsverschil toen groot was in vergelijking met die in de Play Store. Die informatie kan van pas komen bij een aankoop van de Nexus 5 als er vrienden of bekenden (of iemand zelf) naar de V.S. gaan, zeker met de huidige euro-dollar koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Richh schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Indien hij voor 350 euro in de Duitse Mediamarkt komt te liggen, denk ik dat ik wel naar Duitsland af ga reizen.

Ben overigens ook benieuwd of providers het toestel gaan verkopen... ik mag over 2 weken namelijk verlengen en ik wil er graag een Nexus bij :) dat hij in Nederland verkrijgbaar wordt heeft Belsimpel eigenlijk wel bevestigd, en die provider Wind (met de pre-order pagina) lijkt ook te hinten op een release voor providers.
Zal het nog even vragen op het Hi forum ;)
Als je het geld hebt kan je beter het toestel los kopen en een sim-only halen. De prijzen die ik nu in het algemeen voor alle toestellen zie zijn.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Wel apart dat ie zomaar in de winkel verschijnt zonder grote aankondiging ofzo van google.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:03:
Ik gok dat de MediaMarkt in Nederland en Duitsland wel dezelfde prijs hanteren.
Er zit misschien een prijs verschil in de PlayStore en de MM. Hopelijk verkopen ze hier in Nederland ook gewoon de 32Gb. Dan vind ik het niet erg om iets meer te betalen als het gewoon uit een Nederlandse winkel is en dergelijke.
Dat betwijfel ik. Mediamarkt DE moet qua prijs concurreren met de Google Play Duitsland prijs. Mediamarkt NL zal de LG prijs hanteren.

Google Play prijs voor de 16 GB versie is volgens de geruchten €349. De LG NL retail prijs voor hetzelfde toestel is €459 (volgens Belcompany eerder deze week). Nogal een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:17
Beuzelarij schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:07:
Weet iemand (nog) wat de prijzen in fysieke (T-Mobile) winkels in de Verenigde Staten waren van een Nexus 4, niet lang nadat die was uitgekomen? Ik weet dat dit topic over de Nexus 5 gaat, maar ben benieuwd of het prijsverschil toen groot was in vergelijking met die in de Play Store. Die informatie kan van pas komen bij een aankoop van de Nexus 5 als er vrienden of bekenden (of iemand zelf) naar de V.S. gaan, zeker met de huidige euro-dollar koers.
399 USD als ik me niet vergis, en daar ging nog een flink stuk af met contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
AndRo555 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:10:
399 USD als ik me niet vergis, en daar ging nog een flink stuk af met contract.
Ah, bedankt. Was dat de 8GB of 16GB versie? Sowieso is voor iemand die maar even in de V.S. moet zijn enkel de losse prijs interessant. En er mag natuurlijk geen simlock op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 00:04
Beuzelarij schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Ah, bedankt. Was dat de 8GB of 16GB versie? Sowieso is voor iemand die maar even in de V.S. moet zijn enkel de losse prijs interessant. En er mag natuurlijk geen simlock op zitten.
Over simlock hoef je je geen zorgen te maken. Net als bij de Nexus 4 wordt de Nexus 5 simlockvrij beschikbaar in de Play store, en naar alle waarschijnlijkheid ook in andere electronicawinkels. Meestal is je toestel alleen simlocked als je een abonnement er bij neemt.

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleTo op 31-10-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
tonyto_tp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:54:
...en naar alle waarschijnlijkheid ook in andere electronicawinkels.
Om dat laatste gaat het natuurlijk, en als dat daadwerkelijk zo is, welke prijzen worden er dan gehanteerd?

Met de huidige euro-dollar koers, gekoppeld aan de prijzen die in de V.S. worden gehanteerd, wordt het wel heel aantrekkelijk om daar een toestel aan te schaffen als je er toch heen moet, of een vriend/familielid dat te laten doen als die er toevallig is. Maar dan moet er natuurlijk geen contract aan vast zitten, en moet je dat zonder al teveel fratsen kunnen doen. Zonder contract, en zonder allerlei handigheidjes uit te moeten halen. Dan kom je al snel uit bij fysieke winkels.

Vandaar mijn vraag naar de prijzen (van de 4 indertijd) in fysieke winkels daar. En die liggen dan toch weer ver boven die van de Play Store. Momenteel schijn je in T-Mobile winkels de 4 los te kunnen kopen, tegen een vrij forse prijs..., terwijl via hun Amerikaanse website zo op het eerste oog nog enkel een combinatie met een abonnement mogelijk is.
Kijk je naar winkels als Best Buy, dan val je steil achterover wat die zelfs nu nog voor een 4 vragen: $500,-

De beste optie zou wellicht een fysieke Google (Chrome) Store zijn, maar daar hoor je verder ook niet veel meer van. In hoeverre Google die plannen doorzet, is mij een beetje een vraagteken. Zoiets zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Beuzelarij schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

Om dat laatste gaat het natuurlijk, en als dat daadwerkelijk zo is, welke prijzen worden er dan gehanteerd?

Met de huidige euro-dollar koers, gekoppeld aan de prijzen die in de V.S. worden gehanteerd, wordt het wel heel aantrekkelijk om daar een toestel aan te schaffen als je er toch heen moet, of een vriend/familielid dat te laten doen als die er toevallig is. Maar dan moet er natuurlijk geen contract aan vast zitten, en moet je dat zonder al teveel fratsen kunnen doen. Zonder contract, en zonder allerlei handigheidjes uit te moeten halen. Dan kom je al snel uit bij fysieke winkels.

Vandaar mijn vraag naar de prijzen (van de 4 indertijd) in fysieke winkels daar. En die liggen dan toch weer ver boven die van de Play Store. Momenteel schijn je in T-Mobile winkels de 4 los te kunnen kopen, tegen een vrij forse prijs..., terwijl via hun Amerikaanse website zo op het eerste oog nog enkel een combinatie met een abonnement mogelijk is.
Kijk je naar winkels als Best Buy, dan val je steil achterover wat die zelfs nu nog voor een 4 vragen: $500,-

De beste optie zou wellicht een fysieke Google (Chrome) Store zijn, maar daar hoor je verder ook niet veel meer van. In hoeverre Google die plannen doorzet, is mij een beetje een vraagteken. Zoiets zou ideaal zijn.
Als je een Nexus 5 uit amerika importeert zit je waarschijnlijk wel met een in europa nutteloze 4g module opgescheept. Die ondersteunt precies de verkeerde netwerken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
themole schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Als je een Nexus 5 uit amerika importeert zit je waarschijnlijk wel met een in europa nuttelozen 4g module opgescheept. Die ondersteunt precies de verkeerde netwerken. :P
Klopt als een bus:

D820 = USA -> Banden 2/4/5/17/25/26/41
D821 = Internationaal -> Banden 1/3/5/7/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Is inderdaad wel een aspect om mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Dan moet hij uit Duitsland komen. Er is vast wel een Tweaker die naar Nordhorn rijd en hem even mee wilt nemen en verstuurd voor een fooitje :D. Daar ben ik best toe bereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
De Mediamarkt in Lingen zal hem ook wel snel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
tjaeuhm schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:33:
De Mediamarkt in Lingen zal hem ook wel snel verkopen.
Bericht van Mediamarkt Duitsland:
I phoned with a responsible person in our central.
He told me that we won`t get the Nexus 5 before the end of November.
I am sorry.

If you want to we will write you again when the phone is available.
Please let me know.
Bolletje had al een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 16:02
Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:31:
Dan moet hij uit Duitsland komen. Er is vast wel een Tweaker die naar Nordhorn rijd en hem even mee wilt nemen en verstuurd voor een fooitje :D. Daar ben ik best toe bereid :)
Kijk maar... Ik woon 3 minuten van een Duitse MM af... Waar ik hem zelf ook ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
Duitsland had de iPhone 5S al, nu is Nederland aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zal waarschijnlijk wel weer even net als voor mijn Nexus 7 naar de MM in Nordhorn rijden, maar half uurtje en zeker wel mijn geld waard.
Alleen nog even mijn oude telefoon verkopen :)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
chengbondkwok schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

[...]

Bolletje had al een mail gestuurd.
Die mail kan twee betekenissen hebben:

1. We leveren het toestel pas veel later dan de rest (lijkt me onwaarschijnlijk)
2. We willen niet dat iedereen ons kapot mailt vanuit NL, laat hen lekker een NL versie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Als saturn (mediamarkt) hem verkoopt dan krijgt mediamarkt hem vast.. ik geloof niets van die mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
True schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:35:
Zal waarschijnlijk wel weer even net als voor mijn Nexus 7 naar de MM in Nordhorn rijden, maar half uurtje en zeker wel mijn geld waard.
Alleen nog even mijn oude telefoon verkopen :)
Er zullen opeens een hoop Nexus 4 op Tweakers te koop zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 20:59
Ben erg benieuwd naar de prijs van het toestel. Ik moet ook een nieuw abbo en zit nu met de vraag of ik een sim only neem en toestel los koop, of dat ik de telefoon bij mijn abbo neem.

Heb nu Hi, maar ik bel nog best wel veel en vind eigenlijk een onbeperkt bellen abonnement daarom heel erg interessant. Alleen KPN en Vodafone bieden dit aan voor zover ik weet, waarbij Vodafone volgens mij iets goedkoper is. Aan de andere kant vind ik het netwerk van KPN weer veel beter, zeker wat betreft 4G dekking.

En als ik toch een relatief duur abbo neem (bijvoorbeeld bij KPN), dan kan ik net zo goed een LG G2 nemen ipv de N5, want toestel is in beiden gevallen waarschijnlijk toch gratis.

DILEMMA!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maardiweb schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:47:
Ben erg benieuwd naar de prijs van het toestel. Ik moet ook een nieuw abbo en zit nu met de vraag of ik een sim only neem en toestel los koop, of dat ik de telefoon bij mijn abbo neem.
Op termijn is sim-only het goedkoopste, zie ook nieuws: Veel gebruikers goedkoper uit met sim-only.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 31-10-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Sim Only is meestal het goedkoopste.. de rest is gewoon verkapte wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Vaak krijg je een toestel goedkoop of gratis* bij een duur abonnement.
Als je dat dure abonnement helemaal niet nodig had betaal je meer dan bij een los toestel + SIM-only.
Als je dat dure abo toch gaat nemen, kan het wel voordeliger zijn om daar een telefoon bij te nemen.

Een bijkomend risico is dat je op die manier eigenlijk alleen een nieuwe telefoon kan kopen als je abo net afloopt. Dus dan koop je of elke 2 jaar een nieuwe telefoon terwijl je nog best even met de oude kon doen. Of je betaalt extra om na die 2 jaar een maandelijks opzegbaar abo te hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:31:
Inderdaad :). Lange leve studenten OV :P.
themole schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:25:
[...]
Als je een Nexus 5 uit amerika importeert zit je waarschijnlijk wel met een in europa nutteloze 4g module opgescheept. Die ondersteunt precies de verkeerde netwerken. :P
In principe wel, maar als je toch geen gebruik maakt van 4G heb je daar dus geen last van. Vanuitgaande van een prijs van $399 = €290, scheelt je al gauw ruim €100 dan. Er komen verder ook geen andere kosten, onder €430 belastingvrij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:17
tonyto_tp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:01:

In principe wel, maar als je toch geen gebruik maakt van 4G heb je daar dus geen last van. Vanuitgaande van een prijs van $399 = €290, scheelt je al gauw ruim €100 dan. Er komen verder ook geen andere kosten, onder €430 belastingvrij :p
+ nog sales tax, afhankelijk van waar je in de USA hem koopt. Dat is nog is 15 a 30 euro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:55

Bolletje

Moderator Harde Waren
Even copypaste vanuit ander topic:

I phoned with a responsible person in our central.
He told me that we won`t get the Nexus 5 before the end of November.
I am sorry.

If you want to we will write you again when the phone is available.
Please let me know.
Navraag of het enkel voor die vestiging was of voor alle:
For all Media Markt Deutschland.

With the capacities etc. I know nothing at the moment. I am sorry.

I will let you know when the phones are in stock.
Geldt dus voor alle Duitse Mediamarkts.

[ Voor 5% gewijzigd door Bolletje op 31-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 14:37
Bolletje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:26:

[...]

[...]

Hier in de buurt zit alleen een Saturn in Duitsland.. = Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Bolletje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:26:

[...]

[...]

Ik heb persoonlijk mijn twijfels bij deze mailtjes, in zoverre dat MM natuurlijk niet gaat zeggen dat hij morgen uitkomt. Dan krijgen ze problemen met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05 22:11
Ben in tijden niet zo enthousiast geweest voor een nieuwe telefoon. Zit er ook aan te denken om de telefoon via het buitenland te halen, mits de prijs echt een stuk beter is.

Mocht er iemand zijn die tzt naar Frankrijk/Duitsland gaat en er eentje mee wil nemen (uiteraard met een leuke extra) houd ik mij zeker aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
themole schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

Ik heb persoonlijk mijn twijfels bij deze mailtjes, in zoverre dat MM natuurlijk niet gaat zeggen dat hij morgen uitkomt. Dan krijgen ze problemen met Google.
Dat wel, maar dan kan je beter niets zeggen. Dat kreeg ik paar dagen terug ook te horen. Waarom ze nu eind november zeggen is mij ook niet duidelijk. Informatie komt van Mediamarkt Nordhorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Misschien hebben ze er belang bij om eerst de G2's te verkopen die ze net hebben liggen tegen een schappelijke €479 of willen ze inderdaad van het gezeur af zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gradjepower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03 22:20
http://negrielectronics.c...d-white.html#.UnJSFfmLLBY

[ Voor 178% gewijzigd door janvanduschoten op 31-10-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

Mijn Belsimpel orderstatus staat ineens op 4 November D: D: D: wtf

Bestelgeschiedenis
Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel

Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 04-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Super Marketing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 20:02
casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:

Bestelgeschiedenis
Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:

Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
Erger nog, er staat 2014!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 12:25

ap3nr0ts

hoi

Ja, the hell. Ik mail ze tegen 4 uur weer en als de belofte van deze week opeens weg is, ga ik mijn geld terugvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:05
casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:

Bestelgeschiedenis
Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:

Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
4 november is de maandag, niet zo heel gek dus... Ze weten sowieso al dat ie vandaag niet meer gaat komen waarschijnlijk, en ze weten ook dat er momenteel geen pakje onderweg is. De meest reele optie is dan maandag.
Denk dat dit in ieder geval de gedachte gang erachter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

lol dat had ik niet eens gezien hahahahaha

mooi dan kan ik het dus helemaal met een korreltje zout nemen. XD

Nee volgens mij hebben ze 'm al liggen hoor. Of iig de leverancier. Als het goed is wordt ie vandaag aangekondigd. Morgen bij belsimpel, zaterdag bij mij? Moet kunnen want ze leveren ook op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Weet je zeker dat je geen Nexus 6 bestelt hebt?
Maar inderdaad best een naaistreek zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:57:
Ja, the hell. Ik mail ze tegen 4 uur weer en als de belofte van deze week opeens weg is, ga ik mijn geld terugvragen.
Ja dit ga ik ook doen. Maar dan de vraag, waar halen we dan deze week een Nexus 5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Misschien niet. Als ik hem morgen of zaterdag meteen heb, wil ik die wellicht 50 euro extra best door de vingers zien. Als het me niks heeft opgeleverd dan valse beloften, gaat hij nu al uit mijn bestellingen of terug met die Koala (ik weet dat het niet zo heet)-verzendservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:03:
Ja dit ga ik ook doen. Maar dan de vraag, waar halen we dan deze week een Nexus 5? :P
Wacht eerst nou maar ff de LG ontbijtsessie morgenochtend af. Zal vast wel informatie gegeven worden over verkrijgbaarheid in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Uit de Play store halen en laten shippen met Mailboxde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Ja ik bedoelde ook niet dat ik nu m'n geld ga terugvragen. Maar de belofte was eerst vandaag. Maar daar zijn ze al op teruggekomen, het zou dus nu morgen of zaterdag worden. Als zelfs dat niet blijkt te kunnen dan ga ik niet €50.- extra betalen. Dus dán vraag ik m'n geld terug.

Maar ik hoop natuurlijk gewoon nog op morgen of zaterdag :D

@tonyto_tp, ik wil 'm wel met nederlandse factuur / garantie enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
tonyto_tp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

Uit de Play store halen en laten shippen met Mailboxde :9
Heb jij daar ervaringen mee? Hoe werkt zoiets precies? Gezien de prijzen die ze hanteren lijkt het mij goedkoper dan in Nederland. En zeker wanneer de playstore 50 euro goedkoper is dan bij Saturn/Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Heb net aan de telefoon gehangen met Belsimpel. En aangegeven dat ik de manier van handelen absoluut niet kan waarderen. Zij gaven nogmaals aan dat ze maandag de telefoon ontvangen van de leverancier.

Belsimpel mag mijn aankoop annuleren. Ik wil best meer voor mijn toestel betalen, maar dan moeten zij wel hun belofte nakomen.

Bestel hem via de Playstore UK, US of DE.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Ja hallo, dan heb ik hem pas dinsdag :S, en die dag ben ik ook nog eens niet thuis de hele dag.

Nja, eerst maar eens afwachten of ie ergens anders goedkoper te krijgen is, of voor dezelfde prijs maar dan eerder voordat ik ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
THEALPHA schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Heb jij daar ervaringen mee? Hoe werkt zoiets precies? Gezien de prijzen die ze hanteren lijkt het mij goedkoper dan in Nederland. En zeker wanneer de playstore 50 euro goedkoper is dan bij Saturn/Mediamarkt
Heb daar zelf geen ervaringen mee, maar ken wel een aantal mensen die dit bij de Nexus 4 hebben gedaan. Over het algemeen goede ervaringen, al ben je niet heel veel goedkoper uit dan bij Mediamarkt door de verzendkosten die erbij komen. Ik had destijds mijn Nexus 4 gewoon bij de Mediamarkt gehaald in Herzogenrath aangezien ik toch in de buurt was :p. Je bent sowieso wel een stuk goedkoper uit dan bij bijvoorbeeld Belsimpel.

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleTo op 31-10-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Ja, inderdaad. Wat een povere manier van handelen. Als ik antwoord op mijn mail heb, zeg ik ze gewoon dat ik tot morgen wacht wat de prijzen bij de rest zijn en als het ook maar 10 euro goedkoper kan ergens anders, annuleer ik hem voor die maandag. Dit vind ik echt geen manier van handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
http://instagram.com/p/gIhSATyGs9/#

Officieel bestaat de telefoon dus gewoon niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Goede vraag, micro of nano :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier is hij toch wel weer fraai.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Moet zeggen dat ik dat zwart met wit ook wel weer iets vind hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:47

Laguna

Connaisseur

Verbaast me eigenlijk dat er geen chocolade bruine versie is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05 22:11
Laguna schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:53:
Verbaast me eigenlijk dat er geen chocolade bruine versie is.
Je kunt hem er prima even in 'dippen' hoor :+

Afbeeldingslocatie: http://static2.bigstockphoto.com/thumbs/6/7/2/large2/27610235.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Iemand opgevallen dat de witte versie een witte speakergrill heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mythia1987 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Je kunt hem er prima even in 'dippen' hoor :+

[afbeelding]
Kitkat gebruikt ook overal de nexus 7 HD voor de promotie.
En die is er ook niet in chocolade :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

RocketKoen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Kitkat gebruikt ook overal de nexus 7 HD voor de promotie.
En die is er ook niet in chocolade :(
Jij snapt 'm :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
http://negrielectronics.com/catalogsearch/result/?q=nexus

Je kan daar 32GB kopen voor $524,50

Beter dat die 32GB variant ook meteen in NL te koop is. :)

[ Voor 24% gewijzigd door themole op 31-10-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Dubbelpost.....

[ Voor 91% gewijzigd door themole op 31-10-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Mijn telefoon is kapot en zie toevallig dat dus de Nexus 5 er aan zit te komen. Hoe was de beschikbaarheid in Duitsland de dag na de release van de Nexus 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
dangerousp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:49:
Mijn telefoon is kapot en zie toevallig dat dus de Nexus 5 er aan zit te komen. Hoe was de beschikbaarheid in Duitsland de dag na de release van de Nexus 4?
Alleen via Play Store (met Duitse CreditCard en Duits adres), en toen in welgeteld 3 minuten uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 04:08

Greveldinges

Thank you, thank you very much

dangerousp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:49:
Offtopic
Ah, ook van de N2 naar de N5? :+

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Greveldinges schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Offtopic
Ah, ook van de N2 naar de N5? :+
Ja, In de tussentijd ook een iOcean X7 gehad.. maar daarvan is het scherm gebarsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-05 22:52
Ik ga mijn Nexus One maar eens vervangen voor de Nexus 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Dysg3nic schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:13:
Ik ga mijn Nexus One maar eens vervangen voor de Nexus 5 :P
Bij mij gaat mijn Galaxy S2 eruit. :)

Goede telefoon overigens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
themole schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Bij mij gaat mijn Galaxy S2 eruit. :)

Goede telefoon overigens. :P
Xperia S hier. Goede telefoon maar begon aardig traag te worden. Daarnaast is de batterij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
Razer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:52:
[...]

Alleen via Play Store (met Duitse CreditCard en Duits adres), en toen in welgeteld 3 minuten uitverkocht.
Waarschijnlijk heeft Google daar nu van geleerd en beschikken ze nu over een grotere voorraad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Nu voel ik me erg verwend met mijn tijdelijke Nexus voor een paar weekjes. :') (Vader moest nog nieuwe en vindt 400-500 te duur voor telefoon.) Maar vanavond is het dus aan om 19 uur, of 20. Ik kan niet zo goed tijden omrekenen.

[ Voor 24% gewijzigd door ap3nr0ts op 31-10-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 04:08

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Tussen nu en 19:00 lijkt me.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Laatst online: 18-05-2020
Volgens Androidworld gaat de duitse Saturn de 16GB versie voor €399 verkopen

http://androidworld.nl/ni...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

funk80 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:51:
Volgens Androidworld gaat de duitse Saturn de 16GB versie voor €399 verkopen

http://androidworld.nl/ni...lvr.it&utm_medium=twitter
Oud nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Weet niet of deze al gepost is? http://stadt-bremerhaven....2000-uhr-kostet-349-euro/

Zou 349 euro kosten in de Play Store en 399 in de retail. Hij zou om 20u vanavond officieel voorgesteld worden. Weet niet hoe betrouwbaar deze bron is.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Laatst online: 07-05 14:15
Zijn er Duitse winkels die hem zullen verkopen voor Play Store prijzen eventueel met wat kleine extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Laatst online: 00:21
Vast wel, maar dat weten we nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 08:22

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Haaaaa internet held Rick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Belsimpel voert de duidelijkheid op. ;)
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Op dit moment hebben wij geen beschikking over de LG Nexus 5. Wij verwachten dit met een paar weken weer te hebben.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:14:
Belsimpel voert de duidelijkheid op. ;)

[...]
Tsja, daar wordt je niet vrolijk van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Zodra er andere webshops wél duidelijkheid geven, bestel ik hem dubbel en annuleer ik meteen. Klaar ermee. :) Enige reden dat ik niet annuleer is als hij alsnog als eerste komt en voor een fatsoenlijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:22:
Zodra er andere webshops wél duidelijkheid geven, bestel ik hem dubbel en annuleer ik meteen. Klaar ermee. :) Enige reden dat ik niet annuleer is als hij alsnog als eerste komt en voor een fatsoenlijke prijs.
Hier idem. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij Belsimpel een bestelling plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

wat the hell... Dachten ze misschien dat je hem nog niet georderd had? the fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, dat is allemaal bekend. Staat al een paar uur op Cnet / Zdnet enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Laatst online: 00:21
En wat belangrijker is, in dit en/of het andere N5 topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ook uit andere Nexus topic:

Paul O'Brien ‏@PaulOBrien 2m
Remember I said you can get a Nexus 5 1st November? Call Carphone Warehouse *now* to place your order. £295 for 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Bestelgeschiedenis
Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:
Bestelling wacht op hardware
Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Verzekerd Versturen

YEAH, BELSIMPEL KOMT HOOGSTWAARSCHIJNLIJK TOCH Z'N BELOFTEN NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Laatst online: 07-05 14:15
Hij is nu ook in de Play Store beschikbaar (helaas niet in Nederland).

[ Voor 23% gewijzigd door Overv op 31-10-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:03
Hij is officieel nu? http://googleblog.blogspo...-all-and-new-nexus-5.html

Twitter barstte precies 19.00 los met allemaal grote sites, dus dit was duidelijk een embargo gezet door Google/LG.

[ Voor 38% gewijzigd door gertvdijk op 31-10-2013 19:06 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Bij Belsimpel is hij nu ook weer te bestellen (zwart en wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Geen 32GB......
Pagina: 1 2 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.