[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 101.255 views

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie

Inhoudsopgave:[Google Nexus 4] Ervaringen & Discussie

[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie
[Google Nexus 5] Importeren, Levertijden en Prijzen

[LG G2] Ervaringen en Discussie

[Android Software] Ervaringen en Discussie
[Android Games] Ervaringen en Discussie

Nieuwsartikelen
Foto's en video's
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LTO5dWFa6oCJqOBiTSbp7QNk/full.png
Specificaties:
Nexus 5
CPU ChipsetQualcomm Snapdragon 800
CPU snelheid2,26GHz
GPU chipsetAdreno 330
Intern geheugen16GB / 32GB
Werkgeheugen2GB
GPS Glonass-ondersteuningJa
Flash geheugenNiet mogelijk
Scherm4,95" IPS 1920x1080 pixels
Camera achterkant8.0MP AutoFocus
Camera voorkant1.3MP 1080P
Fysieke cameraknopNee
GSM-frequenties850, 900, 1800, 1900 MHz
LTE-bandenBand 1, 3, 5, 7, 8 & 20
NL'se LTE-supportJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)2300mAh
Afmetingen 137.9 x 69,2 x 8,6 mm
Gewicht 130 gram
Adviesprijs€399,00 (in Duitsland)
BijzonderhedenDraadloos laden
NotificatieledjeJa
Topic[Google Nexus 5]

Het toestel wordt op 31 oktober gepresenteerd en daarna zal de TS worden aangepast.
Tevens wordt er een tweede deel gestart om echte ervaringen met het toestel, te kunnen delen!

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 01-11-2013 10:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:52

IkWilbert

Het is mij!

Benieuwd naar de prijs en of de N5 een beetje makkelijk te verkrijgen is in NL.
Maar ja, mijn N4 bevalt ook nog goed...

I intend to live forever. So far, so good.

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 07:15
ik hou deze topic zeker in de gaten, na 3 htc toestellen heb ik eens zin in een nexus ervaring al hoop ik samen met ikwilbert dat deze snel beschikbaar is in de lage landen. Hoelang was de duur dat de nexus4 beschikbaar was hier bij ons tegenover USA ? het zal wel gelijkaardig worden ...

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:52

IkWilbert

Het is mij!

Nexus 4 heeft heel lang geduurd... Is pas een tijdje te verkrijgen in NL

I intend to live forever. So far, so good.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 14:05
Mooi moment voor Google om de Play Store hiervoor open te stellen in ons koude kikkerlandje.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 21:23
Misschien nog wel even duidelijk in de OP zetten dat alle specs gaan om geruchten, toch? Er is weinig bekend nog over specs en ook alle plaatjes zijn renders / mockups.

Kunnen we de titel niet ook nog even veranderen naar Geruchten en discussie?

Trouwens wel 99% zeker dat dit de opvolger wordt van mijn Galaxy Nexus :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:09

The Deaken

Nexus

Ik was gisteren al verbaasd dat er nog geen Nexus 5 topic was, en aangezien mijn topic-maak-skillz niet heel fantastisch zijn... Mooi werk CLB!

Ik houd ook regelmatig de laatste nieuwtjes in de gaten omtrent de N5, 14 oktober moet het gaan worden, ben benieuwd!

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 19:47
Redelijk zeker dat dit de op volger wordt van mijn Galaxy Nexus.

Ik heb zelf wel het vermoeden dat deze iets duurder gaat worden als de Nexus 4, net zoals de Nexus 7 (2013) $30 duurder is geworden. Zeker gezien de vermoedelijke specs van de telefoon.
Ik vermoed dat we i.p.v. 299 voor 8Gb en 349 voor 16GB, we nu 349 en 399 gaan krijgen. Wat uiteraard ook geen verkeerde prijzen zijn.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Intern geheugen
16GB / 32GB
Dit zou ik heel mooi vinden. Als er een 32GB versie beschikbaar komt dan wordt het nog een moeilijke keus tussen de G2, Note 3 en Nexus 5.

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:26

shinchan03

Niels

Vind het een mooi toestel en zit te denken van de Nexus 4 straks over te stappen naar de Nexus 5. Alleen valt me de capaciteit van de batterij wat tegen als je het vergelijkt met de G2 van LG.

• Xylon
  • Laatst online: 27-04 18:59
shinchan03 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:44:
Vind het een mooi toestel en zit te denken van de Nexus 4 straks over te stappen naar de Nexus 5. Alleen valt me de capaciteit van de batterij wat tegen als je het vergelijkt met de G2 van LG.
Mja, dat wil nog niet zo heel veel zeggen. De kernel zal anders zijn en de Android versie zal ook een stuk lichter zijn dan de versie van LG. Hij zal het misschien wat minder lang volhouden, maar waarschijnlijk is het niet zo erg als veel mensen verwachten.

Maar het enige wat we eigenlijk kunnen doen is wachten op een paar goede reviews.

Anoniem: 445490

G2 valt voor mij ziezo al af omdat de updates van LG moeten komen :-( met een nexus weet je teminste waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Wie zegt dat LG niet met (tijdige) updates gaat komen voor de G2?

Vanaf Gingerbread naar Jelly Bean had je m.i. ook nog te maken met het volwassen worden van Android. Nu is 4.3 m.i. zo compleet dat updates voor de G2 mij iig niet veel kunnen schelen. Althans, ik zou hem daar niet voor laten liggen, zeker nu de Nexus 5 geen kopie blijkt te worden van de G2.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:50

Bolletje

Moderator Harde Waren
Tot en met een prijs van circa 449 euro zou ik hem nog overwegen om te kopen. Dus even bekijken hoe dat zich vormt. Ik heb nu een Nexus 4 en daarvoor had ik een Galaxy Nexus. De Nexus 4 heb ik toentertijd ook in Duitsland opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sirius schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:14:
Wie zegt dat LG niet met (tijdige) updates gaat komen voor de G2?

Vanaf Gingerbread naar Jelly Bean had je m.i. ook nog te maken met het volwassen worden van Android. Nu is 4.3 m.i. zo compleet dat updates voor de G2 mij iig niet veel kunnen schelen. Althans, ik zou hem daar niet voor laten liggen, zeker nu de Nexus 5 geen kopie blijkt te worden van de G2.
LG en updates? Kom op hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Xylon schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:50:
[...]

Mja, dat wil nog niet zo heel veel zeggen. De kernel zal anders zijn en de Android versie zal ook een stuk lichter zijn dan de versie van LG. Hij zal het misschien wat minder lang volhouden, maar waarschijnlijk is het niet zo erg als veel mensen verwachten.

Maar het enige wat we eigenlijk kunnen doen is wachten op een paar goede reviews.
Ja dat kan wel zijn, maar het is wel jammer dat er niet de batterij van de G2 in zit, dat geeft immers altijd een betere batterijduur. Ik wil inderdaad eerst wel een aantal reviews zien met de daadwerkelijke batterijduur van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Als de prijs een beetje meevalt is er een grote kans dat dit de opvolger gaat worden van mijn HTC One X.
Ik ben toch al fan van kale Android versies, dus is een Nexus device een goede keuze. Al is de keuze tegenwoordig wel wat groter :P

De accucapaciteit lijkt op het eerste gezicht wel weinig, maar hopelijk valt het allemaal wel mee, en is Android nog verder geoptimaliseerd, en/of de hardware nog zuiniger etc.
16GB zal denk ik net te krap zijn voor mij, terwijl ik naar mijn idee "helemaal niets" op mijn telefoon staan :D En toch maar 10GB over van de beschikbare ~25GB

Hoop wel dat hij bij de release (goed) beschikbaar zal zijn in de UK, of nog beter direct in NL voor een normale prijs.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Ik hoop inderdaad dat Nederland een keer helemaal niet overgeslagen wordt en dat de telefoon bij release hier ook verkrijgbaar is. Ik ben overigens deze Nexus 4 in Duitsland op gaan halen, wat ook niet zo erg was. Gewoon bestellen in Nederland is wel het makkelijkste natuurlijk.

Het is wel raar dat je er niks van kan zeggen. Nexus 7 is wel in NL verschenen (ook al is het wat later). Nexus 4 kwam wel in NL, maar dat was alleen grijze import en Nexus 7 (2013) ook weer wat later in NL. Nexus 10 is volgens mij ook niet in NL verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nexus 4 kwam ook echt laat in nederland uit terwijl die in eerste instantie niet eerst hier zou uitkomen! maar ach een ritje duitsland is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:53
De Nexus 10 is hier inmiddels wel beschikbaar :). Duurde wel bijna een jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch raar dat de tweede generatie nexus 7 (wederom) snel verkrijgbaar is. zou het dan toch aan samsung en lg liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:46
Anoniem: 445490 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:16:
toch raar dat de tweede generatie nexus 7 (wederom) snel verkrijgbaar is. zou het dan toch aan samsung en lg liggen?
asus :) de 10 is van samsung en was pas laat leverbaar

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lg is ook leverbaar he gaat er gewoon om dat het bijna 6 en 7 maanden later is! wie bepaald dit nou google? asus? (wel vlot) LG? Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
google bepaald in welke landen de hardware playstore beschikbaar is, en met welke producten. De fabrikant bepaald denk ik samen met google hoe de retail handel verloopt...

(denk ik..)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
In dit artikel wordt gezegd dat er aanwijzingen zijn dat de nexus 5 zou uitkomen in Brazilië. Die hebben geen devices in de play store en dus is een wereldwijde release misschien wel mogelijk!

Als dit waar is ben ik een tevreden mens :D

Bron2: http://phandroid.com/2013...ning-a-worldwide-release/

[ Voor 17% gewijzigd door Dranica op 20-09-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Dranica schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:14:
In dit artikel wordt gezegd dat er aanwijzingen zijn dat de nexus 5 zou uitkomen in Brazilië. Die hebben geen devices in de play store en dus is een wereldwijde release misschien wel mogelijk!

Als dit waar is ben ik een tevreden mens :D

Bron2: http://phandroid.com/2013...ning-a-worldwide-release/
Je weet dat LG een fabriek heeft in Brazilië? Dan lijkt het mij dus vrij makkelijk dat als de Nexus 5 daar geproduceerd wordt, hij daar ook makkelijk verkocht kan worden. Qua distributie natuurlijk ideaal.

http://www.lg.com/us/pres...brazil-mobile-phone-plant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe of wat krijgen zal ik hem _O_

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
cordonbleu schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:52:
[...]

Je weet dat LG een fabriek heeft in Brazilië? Dan lijkt het mij dus vrij makkelijk dat als de Nexus 5 daar geproduceerd wordt, hij daar ook makkelijk verkocht kan worden. Qua distributie natuurlijk ideaal.

http://www.lg.com/us/pres...brazil-mobile-phone-plant
Dat is een mogelijkheid. Toch werd de nexus 4 die ook van LG was, daar pas na een hele tijd verkocht.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:39
Ik kan het verkeerd hebben, maar onderstaand filmpje is volgens mij (deels) in Nederland geschoten.

Zou dit een mogelijke release van de Nexus 5 in Nederland betekenen? :o

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 09:27
chengbondkwok schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:08:
Ik kan het verkeerd hebben, maar onderstaand filmpje is volgens mij (deels) in Nederland geschoten.
[video]

Als het Google was die het filmpje had gemaakt, dan zou dat wel waarschijnlijk zijn..
Maar het is KitKat wie het filmpje heeft gemaakt, dus dat is maar de vraag :P
Overigens zou het wel mooi zijn als de Play Store voor Nexus toestellen ook naar NL komen :D

[ Voor 0% gewijzigd door calvinturbo op 21-09-2013 17:42 . Reden: Grammaticale fout ]

• chengbondkwok
calvinturbo schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:22:
[...]

Als het Google was die het filmpje had gemaakt, dan zou dat wel waarschijnlijk zijn..
Maar het is KitKat wie het filmpje heeft gemaakt, dus dat is maar de vraag :P
Overigens zou het wel mooi zijn als de Play Store voor Nexus toestellen ook naar NL zijn :D
Klopt, ik dacht na het plaatsen van mijn reactie er ook aan. Het gaat wel om het vieren van Android KitKat, dus ik blijf hoop houden :+

Overigens:
Afbeeldingslocatie: http://cdn04.androidauthority.net/wp-content/uploads/2013/09/alleged-Kitkat-screenshot.jpg

Een mogelijke screenshot van Android 4.4. In plaats van een Jelly Bean is er nu een stukje taart linksboven in. Verder is het tijdstip 10:07, wat kan duiden op 07 oktober. En weet je wat waar het getal 7 heel vaak voorkomt? In het filmpje van KitKat.

[ Voor 26% gewijzigd door chengbondkwok op 21-09-2013 17:31 ]

• LearnDriver
  • Laatst online: 06-07 19:47
chengbondkwok schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:08:
[video]

Is gemaakt in Amsterdam en Utrecht, was van een prijsvraag van vorige week :)

Ik denk verder dat dit gewoon een eigen actie is van KitKat NL en dat dit los staat van Google, en dus een N5 launch in NL.

[ Voor 12% gewijzigd door LearnDriver op 21-09-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455996

Een mogelijke opvolger voor mijn HTC Desire HD, alhoewel die het ook nog super doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben benieuwd wat ze er van zullen gaan maken, zoizo een vervanger voor mijn Optimus L5 (CM10.2 4.3 ;D) overigens zagen de leaks van vorige week er toch best netjes uit "vergeten in de bar" oops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-07 10:21
Ben er benieuwd naar, is zeker het overwegen waard om mijn Nexus 4 op te volgen als het in prijsstelling beetje in de lijn valt van de N4... Hopelijk is het wel wat makkelijker deze kort na launch al te bemachtigen, zit helaas niet zo dicht bij Duitsland dat ik even heen-en-weer kan rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mediamarkt nordhorn stuurt em voor 13 euro op met dpd. Althans met de N4 en de nieuwe N7, zie bijbehorende prijzen en levertijden topics

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 15:14
dit wordt een leuke vervanger voor mijn galaxy nexus :) al ben ik nog steeds tevreden over de telefoon (iets trager en minder batterij.. maar dat is na bijna 2 jaar intensief gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 11:07
Prulleman schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:30:
Mediamarkt nordhorn stuurt em voor 13 euro op met dpd. Althans met de N4 en de nieuwe N7, zie bijbehorende prijzen en levertijden topics
De N4 is dan weer 'in overvloed' verkrijgbaar tegenwoordig. Ik kan me voorstellen dat ze in de komende tijd na de launch voorkeur geven aan bediening van lokaal cliënteel in de winkel dan het versturen van hun hele voorraad naar de Benelux en verder.

Hopelijk geen tekorten van de omvang van een N4, maar overvloed zou ik ook niet meteen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Drwho1 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:23:
[...]

De N4 is dan weer 'in overvloed' verkrijgbaar tegenwoordig. Ik kan me voorstellen dat ze in de komende tijd na de launch voorkeur geven aan bediening van lokaal cliënteel in de winkel dan het versturen van hun hele voorraad naar de Benelux en verder.

Hopelijk geen tekorten van de omvang van een N4, maar overvloed zou ik ook niet meteen verwachten.
nee hoor, ik heb mijn N7 netjes uit de eerste shipment gekregen daar, had em de vrijdag binnen na de launch woensdag, terwijl zowat alle MM in duitsland de eerste dag door de voorraad heen waren. zelfde verhaal voor de N4 launch, je gaat gewoon netjes op de lijst tussen de duitsers en niet onderaan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben extreem benieuwd naar zowel de advies prijs al de eventuele levering in Nederland en omstreken. Ik ben klaar met toestellen met zware skins. AOSP it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Geen hardware buttons, daarom een no-go voor mij. Maar verder lijkt het een allermeest interessant toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Als je geen softbuttons wilt moet je niet naar de Nexus lijn kijken. Dit is al de 3e generatie nexus telefoon met softbuttons en dat gaat ook niet veranderen (net als SD slot) omdat Google dit zo wil met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat zijn jouw ultieme pro's voor hardware-buttons?
Vind het zelf ook wel pro's hebben, maar ook cons namelijk, maar ben benieuwd!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
CLB schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:38:
Wat zijn jouw ultieme pro's voor hardware-buttons?
Vind het zelf ook wel pro's hebben, maar ook cons namelijk, maar ben benieuwd!
Natuurlijk heeft het cons, maar de pro's wegen mij zwaarder. Voornamelijk vind ik het zonde dat ze altijd zichtbaar zijn (ja ik weet met rooten dit dat..) en daarmee effectieve werkruimte /presentatie ruimte innemen. En dat op al zon relatief klein scherm. Kijk, sommige mensen vinden hardware buttons lelijk, ook die capacitieve, ik heb dat met die balk en knoppen op het scherm. Het is niet dat ik van die dikke verhoogde knoppen graag zie, maar minstens 2 touchbuttons onder het scherm (home en <).

Een ander nadeel is dat ze niet meedraaien met landschapmodus, allé. Maar dat vind ik meer toepasselijk bij 9-10" tablets vanwege reikwijdte van handen of vingers en het blikveld van het menselijk oog (met name de useful fov).

@Cordonbleu
Inderdaad, dit was me echter nog niet opgevallen. Komt voornamelijk omdat je capacatieve knoppen ook niet ziet (zoals Samsung, zonder likje verf erop als ze uit staan). Mijn fout. Maar daarom vind ik het wel jammer, had de Nexus 4 ook even bekeken en het zijn gewoon goede telefoons met uitstekende specs en prijs etc etc.

[ Voor 14% gewijzigd door ToFast op 24-09-2013 23:59 ]

• Mizgala28
  • Laatst online: 01:12
cordonbleu schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:38:
Als je geen softbuttons wilt moet je niet naar de Nexus lijn kijken. Dit is al de 3e generatie nexus telefoon met softbuttons en dat gaat ook niet veranderen (net als SD slot) omdat Google dit zo wil met Android.
Galaxy Nexus S heeft wel een SD slot hoor.

Ik heb zelf nu de N4, hopelijk zal ik van hem lang kunnen genieten tot ik hem doorverkoop of zo, de wilde verhalen over bolle accu's of modellen diebzomaar stukgaan of de verhalen dat de li-po accu kan overladen en dat kan dit en dat doen, dat zijn zorgelijke verhalen, maar aan de andere kant, die heb je ook over de iphones en samaungs.

[ Voor 31% gewijzigd door Mizgala28 op 25-09-2013 00:46 ]

• cordonbleu
Klopt, maar welke Nexus heeft sinds de Nexus S nog een sd-slot meegekregen dan? ;)

• Prulleman
Inderdaad... we hebben nu al 5 devices op rij zonder, 6 met de N5. Gaat echt niet veranderen voorlopig

Strava

• Mizgala28
  • Laatst online: 01:12
Prulleman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:21:
Inderdaad... we hebben nu al 5 devices op rij zonder, 6 met de N5. Gaat echt niet veranderen voorlopig
Nu 5? tel je de G1 ook mee of zo??

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:21
Ik vind het niet erg dat er geen SD slot in zit. Al zou ik het wel top vinden als er de volgende keer een 32- en/of 64gb versie naar Nederland komt. 16Gb is opzich voldoende, maar er mag ook wel 32 of 64gb in.
Mijn telefoon gebruik ik niet voor films of dergelijke, dus 32gb is genoeg.

Voor de rest neem ik nooit meer iets anders. Ja tenzij er een super dikke telefoon komt die ik niet kan weigeren :D. Als de Nexus 5 niet eind van dit jaar te koop is (zij het hier op het forum/V&A of Duitsland) neem ik een Sim-Only en wacht ik er op :D

Wat zijn nu dingen die de mensen graag in de Nexus 5 willen zien?

- De LG G2 heeft een Snapdragon 800, dus hij is snel zat.
- Hij heeft een Full-HD scherm, dus dat is top.
- Batterij is goed (al zou de Nexus 5 wel een iets kleinere krijgen. Misschien door de knoppen die wel gewoon in de zijkant moet ??? Wat ik overigens wel wens O-) )
- Camera schijnt voor het eerst in een Nexus vergelijkbaar te zijn met andere telefoons _/-\o_
- Nadeel is dat er geen 32gb is dus...

Maar wat er echt bij mag is dat hij net als de Xperia Z waterdicht mag zijn.
Mijn vriendin heeft er één en ik vind het echt een uitkomst. Op vakantie leuke foto's en video's maken.
Niet zo zeer dat ik ga internetten onder de douche ofz, maar het is gewoon handig.
Ik zit veel op zee. Ook dan dus leuke foto's en video's maken O+

[ Voor 45% gewijzigd door Dubrillion op 25-09-2013 08:08 ]

• Prulleman
Mizgala28 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:41:
[...]

Nu 5? tel je de G1 ook mee of zo??
  1. Galaxy nexus
  2. Nexus 4
  3. Nexus 7
  4. Nexus 10
  5. Nexus 7 2013
  6. Nexus 5

Strava

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:47
Dubrillion schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:02:
Wat zijn nu dingen die de mensen graag in de Nexus 5 willen zien?
Optical image stabilisation in de camera zou absoluut geweldig zijn. Als de Nexus 5 dezelfde camera krijgt als wat in de LG G2 zit, dan zit dat helemaal snor. :)

• Dubrillion
Haay schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:51:
[...]

Optical image stabilisation in de camera zou absoluut geweldig zijn. Als de Nexus 5 dezelfde camera krijgt als wat in de LG G2 zit, dan zit dat helemaal snor. :)
Ik gok dat de Nexus 5 exact hetzelfde is als de G2... alleen hopelijk niet die knoppen op de achterkant |:(
Die camera heeft ook OIS volgens mij O-)

• FabianNL
  • Laatst online: 06-07 20:35
Dubrillion schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:25:
[...]

Ik gok dat de Nexus 5 exact hetzelfde is als de G2... alleen hopelijk niet die knoppen op de achterkant |:(
Die camera heeft ook OIS volgens mij O-)
En hopelijk een paar inch kleiner scherm... 5" is toch wel écht de max voor mij... Al doen kleine bezels ook heel wat.

• chengbondkwok
FabianNL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:28:
[...]

En hopelijk een paar inch kleiner scherm... 5" is toch wel écht de max voor mij... Al doen kleine bezels ook heel wat.
Als het goed is zou de Nexus 5 niet heel veel groter zijn dan de Nexus 4. Wel veel kleinere bezels volgens de geruchten. Dezelfde camera als de LG G2 zou inderdaad geweldig zijn, maar mocht het weer een 'budget-prijs' worden, dan moet er ergens op bezuinigd worden. Alleen een kleinere batterij lijkt mij niet voldoende.

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:03:
De Nexus 5 zou gebaseerd zijn op de LG G2, maar er zijn wel wat verschillen te zien tussen beide toestellen (uitgaande van de leaks van de Nexus 5) Zo heeft de LG G2 fysieke knoppen op de achterkant van het toestel en de Nexus 5 op de zijkant... Het scherm van de LG G2 is 5,2" en geruchten spreken over een 5" scherm bij de Nexus 5 en als laatste is de batterij volgens de geruchten een stuk flink kleiner dan in de LG G2, namelijk 2300mAh, waarbij de LG G2 een 3000mAh exemplaar heeft... ]

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
Vraagje aan jullie Nexus kenners :)

Ik heb deze week de Xperia Z1 ontvangen maar helaas ben ik er niet helemaal wild enthousiast van (matig WIFI signaal, duidelijk plakplaatje over het scherm. Accu stelt teleur. Al met al is het een prima toestel maar niet voor de premium prijs van 649.-

Gelukkig heeft CoolBlue 14 dagen bedenktijd en ik zit er dan ook aan te denken om de Sony te retourneren. Mocht de Nexus aangekondigt worden, binnen welke tijd zou hij dan (ongeveer, tis en blijft een gok) leverbaar zijn in NL (gekeken naar hoe dat bv met de N3 en N4 het geval was)?

Hoewel ik niet super tevreden ben met mijn Sony heb ik ook geen zin om 3 maanden zonder phone te zitten :) (Note 3 valt af ivm prijs, 650 is mijn absolute max. En ik ben absoluut geen fan van LG's update policies dus een G2 is een twijfel geval).

ps: Ik snap dat jullie niet helderziend zijn en dat er geen rechten aan jullie antwoorden verleent worden ;)

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07 19:03

Kiwi

Gadgetfreak

Het is nog even afwachten, hij wordt waarschijnlijk 14 oktober aangekondigd, ik denk dat hij dan al meteen beschikbaar is. Maar ja, hij zal waarschijnlijk wel snel uitverkocht zijn, dus of je hem ook meteen kan kopen...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:47
We kunnen alleen maar hopen dat Google en LG (er van uitgaande dat de N5 door LG gemaakt wordt) van de dramatisch slechte release van de N4 geleerd hebben, door een flink hogere voorraad aan te maken, en de release ook in meer landen dan bij de N4 te doen.

Zou geweldig zijn als de release van de N5 ook het moment zou zijn waarop Google de Play Store in Nederland uitbreidt met Nexus devices! Maar ik verwacht het niet.

• Drwho1
  • Laatst online: 11:07
Ik geloof nooit dat hij meteen na release ook in de benelux verkrijgbaar zal zijn. We zijn nou eenmaal een zeer kleine afzetmarkt.

Reken er maar op dat je hem in DE zal moeten gaan halen, wil je 'm kort na release. Ik wil wel nog geloven dat de marktintroductie hier ditmaal wel sneller zal verlopen dan de huidige N4 of N10.

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 16:40
Het is wel opvallend dat Google op hun promo site voor Android 4.4 zetten "It's our goal with Android KitKat to make an amazing Android experience available for everybody."
Met name het feit dat de Galaxy Nexus gewoon in NL verkrijgbaar was (al was het dan niet via Play) doet mij vermoeden dat er wel een kans is dat we - al dan niet - via Play de Nexus 5 hier vanaf release kunnen krijgen.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 23:03
Dat is maar één mogelijke uitleg. Een belangrijke feature van KitKat zou een verlaging van de systeemeisen zijn. Ook minder krachtige hardware zou zodoende de meest recente versie moeten kunnen draaien, waar die hardware nu nog vaak op 2.x moest blijven zitten. Op die manier kun je ook iedereen (inclusief de mensen met een kleiner budget) die 'geweldige' (als in meest recente) Android ervaring kunnen bieden.

De CSL/OT kroeg !

• Prulleman
ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als het gelijk is aan de nieuwe N7... die kwam een maand later in duitsland en 5 weken na de officiele release in nederland

Strava

• A4553
In aanvulling op Dadona; misschien wel allebei. Snelle Benelux release en een minder zwaar systeem. Al vraag ik mij af in hoeverre veel mensen een voordeel zullen hebben van dat laaste.
Fabrikanten zullen denk ik niet snel oudere devices updaten, dan zouden ze zichzelf in de vingers snijden. Meestal krijgen enkel de vlaggenschepen de meest recente updates.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 23:03
Ik doelde eigenlijk op budget toestellen die KitKat krijgen. Niet reeds verkochte toestellen.

De CSL/OT kroeg !

• Prulleman
ja.. zat ik ook te denken, maar vaak wordt daar generieke oude hardware in gebruikt waarvan de fabrikant de drivers niet altijd geschikt maakt voor nieuwere android versies.

Maar misschien wordt er nu voor budget toestellen makkelijker gekozen voor een SoC die breder ondersteund wordt

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 25-09-2013 17:00 ]

Strava

• A4553
Hoe dan ook, zelfs als KitKat naar budget toestelletjes komt ga ik voor de Nexus 5. Zeker als die net zo scherp geprijsd gaat worden als de 4.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dubrillion schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:02:

Maar wat er echt bij mag is dat hij net als de Xperia Z waterdicht mag zijn.
Mijn vriendin heeft er één en ik vind het echt een uitkomst. Op vakantie leuke foto's en video's maken.
Niet zo zeer dat ik ga internetten onder de douche ofz, maar het is gewoon handig.
Ik zit veel op zee. Ook dan dus leuke foto's en video's maken O+
Dus niet. Zout water molt ook de Xperia Z zonder genade.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 11:19
waarom staat er in de productspecificaties bij breedte: 68,2 mm

Waar is dat opgebaseerd? Aangezien de G2 70,9mm breed is.

Zou namelijk super gaaf zijn als ze het lukt, ik heb nu nog een GS2 en wil graag deze hebben, maar vindt mijn GS2 qua breedte precies goed (66mm).

• cordonbleu
Misschien omdat er een 5 Inch scherm in komt ipv een 5,2 Inch.

• Nimmegeers
  • Laatst online: 05-07 18:59
Ik ga dit ook proberen volgen, na 3 jaar mag een nieuw toestel wel eens.
Alleen de batterij lijkt me nog even afwachten of dat klopt en wat dat geeft in de praktijk.

• Dubrillion
Jeroenneman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:27:
[...]

Dus niet. Zout water molt ook de Xperia Z zonder genade.
Afspoelen met zoet water erna ;)

• bas-r
  • Registratie: April 2005
Prulleman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:29:
[...]
  1. Galaxy nexus
  2. Nexus 4
  3. Nexus 7
  4. Nexus 10
  5. Nexus 7 2013
  6. Nexus 5
Nexus S had ook geen SD kaart slot.

[ Voor 6% gewijzigd door bas-r op 26-09-2013 09:04 ]

• FabianNL
  • Laatst online: 06-07 20:35
De Nexus One had echter ruimte voor een micro-SD kaartje, Nexus S inderdaad wel.

• Maardiweb
BasZer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:34:
waarom staat er in de productspecificaties bij breedte: 68,2 mm

Waar is dat opgebaseerd? Aangezien de G2 70,9mm breed is.

Zou namelijk super gaaf zijn als ze het lukt, ik heb nu nog een GS2 en wil graag deze hebben, maar vindt mijn GS2 qua breedte precies goed (66mm).
Let wel dat dit geruchten zijn he! Er is werkelijk nog helemaal NIETS bekend over de Nexus 5, die misschien wel helemaal niet Nexus 5 gaat heten. Enige wat we met z'n allen met vrij veel zekerheid kunnen zeggen is dat de nieuwe Nexus op KitKat gaat draaien en door LG wordt gemaakt, waardoor het logisch is dat hij op de G2 gebaseerd is.

• Arjen.
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03-2022
Als de geruchten waar zijn, wordt dit mijn volgende telefoon.
Alleen een klein probleempje: als de nexus 5 net als de nexus 5 niet gelijk in Nederland verkocht word, zal het voor mij als minderjarige zonder rijbewijs lastig worden er een in Duitsland te halen.

Nu zat ik te denken:
Is het niet mogelijk dat er iemand naar Duitsland rijd, daar bijvoorbeeld 10 keer nexus 5 koopt, en deze in Nederland verstuurt naar andere tweakers?

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12
Heel jammer dat er geen oled scherm in zit, dat vind ik zo mooi aan mijn galaxy nexus, het diepe zwart en de goede kijkhoeken. Ik merk wel dat na bijna 2 jaar de meeste pixels moe beginnen te worden, maar dat zie je alleen als de navigatieknoppen even weg zijn. Ik weet niet waarom lg niet zijn eigen oled paneeltjes gebruikt om zijn telefoons een extra USP te geven. Anders haal ik dalijk een samsung en flash ik er een goede rom op, het scherm is zon beetje het belangrijkste van dit soort apparaten voor mij.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

paazei schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:56:
Heel jammer dat er geen oled scherm in zit, dat vind ik zo mooi aan mijn galaxy nexus,
In de GNexus zit een Amoled scherm :) geen Oled. (gaat nog wel even duren)
Maar dat is exact de rede waarom ik niet meteen gecharmeerd was van de Nexus 4.

(Offtopic: De Moto X heeft een Amoled :P alleen jammer dat deze weer niet beschikbaar is in Europa)

I bad beat my meat by busting my nuts!

• paazei
murphylee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:03:
[...]

In de GNexus zit een Amoled scherm :) geen Oled.
AMoled is een vorm van oled, Oled is de overkoepelende naam, Amoled is een specifieke manier om die oled schermpjes te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door paazei op 26-09-2013 14:21 ]

• Prulleman
Arjen. schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:48:
Alleen een klein probleempje: als de nexus 5 net als de nexus 5 niet gelijk in Nederland verkocht word, zal het voor mij als minderjarige zonder rijbewijs lastig worden er een in Duitsland te halen.

Nu zat ik te denken:
Is het niet mogelijk dat er iemand naar Duitsland rijd, daar bijvoorbeeld 10 keer nexus 5 koopt, en deze in Nederland verstuurt naar andere tweakers?
zie hier voor een mooi alternatief (13 euro shipping):
Prulleman in "Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic"
er zijn vele tweakers je voorgegaan met een N4 en een N7 2013 (waaronder ikzelf).
mijn N7 was de duitse release dag verzonden op woensdag en vrijdag in huis.

en samenkoop acties kan je hier opzetten: http://www.samenkopen.net/

Strava

• LocoRoco
  • Niet online
The_Admin schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:21:
Ben er benieuwd naar, is zeker het overwegen waard om mijn Nexus 4 op te volgen als het in prijsstelling beetje in de lijn valt van de N4... Hopelijk is het wel wat makkelijker deze kort na launch al te bemachtigen, zit helaas niet zo dicht bij Duitsland dat ik even heen-en-weer kan rijden :P
youre not alone my friend!

• A4553
Mogelijke benchmark van de N5 > http://www.mobileaks.nl/2...t-indruk-in-gpu-benchmark

Aanvulling: http://www.techzine.nl/ni...plettert-galaxy-s4-a.html

[ Voor 33% gewijzigd door A4553 op 26-09-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Arjen. schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:48:

Nu zat ik te denken:
Je kan hem natuurlijk ook in Amerika bestellen. Ik heb nog wel een contactje die mij hielp met de Nexus 10, als iemand interesse heeft moet je maar even een berichtje sturen.

Aan de andere kant, als hij in Duitsland wel gewoon te koop komt ga ik hem niet uit Amerika laten komen. Dan is Duitsland toch wat makkelijk, ook ivm garantie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Doane
  • Laatst online: 07:56
450 zou nice zijn en beschikbaarheid in de nl-store :)
Mijn One X+ is nu twee keer bij Dynafix (slaat een kruisje) geweest en ik heb een Galaxy Nexus als backup.
De One X+ is erg moeilijk op te waarderen, dus ik ben wel eens toe aan een toestel dat stock draait en updates van Google krijgt. Of zal ik eens all out gaat en een tijdje Apple proberen? :)

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• cordonbleu
Je laatste zin in een Nexus topic, ik moest gillen....

• Doane
cordonbleu schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:42:
Je laatste zin in een Nexus topic, ik moest gillen....
Ik hoorde je hier! :)

• A4553
Doane schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:34:
[...] Of zal ik eens all out gaat en een tijdje Apple proberen? :)
Ik heb hetzelfde een aantal keer overwogen (I know, shame on me O-)). Ieder keer dat ik dan de prijzen zie, de marges die ze hanteren ( 8)7)en het gedrag dat Apple soms hanteert naar klanten toe dan haak ik toch weer af.

Denk de volgende keer eerst even na voordat je op [Verzenden] drukt.

[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 28-09-2013 15:35 ]

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zullen we weer gewoon volwassen doen?

Zullen we de volgende keer een topic report maken ipv zelf reageren? :)

[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 28-09-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Bevestiging van release date 14 oktober?
http://au.ibtimes.com/art...kitkat-4-release-date.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Dat zou goed kunnen, maar dit: "But the most-awaited feature of the KitKat-powered Nexus 5 on its Oct 2013 release date is its accessibility with the likelihood that it will go live on Google Play Store starting at $300." zie ik niet zo snel gebeuren. Al zou het heel mooi zijn en alle concurrentie aanmoedigen met hun prijzen te zakken omdat ze zo natuurlijk de markt uit worden gedrukt.

Echt zuur dat er geen Oled-scherm in zit, wil zo graag een waardige opvolger van mijn galaxy nexus, al zit ik nu zelfs te denken aan een S4 alleen door het scherm.

Ook mag er wel eens een nexus uitkomen met een mooie alluminium behuizing, heb een beetje genoeg van dat kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga dit topic toch ook maar even in de gaten houden. Heb nu een Z Ultra welke prima bevalt maar de kwaliteit van de camera is ronduit beroerd. Hopelijk gaat de nieuwe Nexus dat beter doen.

Was er niet eens gezegd door iemand van Google dat de komende Nexus modellen altijd een goeie camera zouden hebben oid?

(Nexus5 van die link hierboven is wel fraai trouwens, dat zie ik wel zitten en het liefst gewoon met LCD, de hype rond Amoled heb ik nooit zo begrepen namelijk.)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Kanonne hier worden ook weer even een paar killer specs genoemd zeg. Dat gepaard met $300 is te mooi om waar te zijn. Geloof ik dus niets van, maar prima als ie 400 kost met dezelfde specs!!! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
paazei schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:53:
[...]

Dat zou goed kunnen, maar dit: "But the most-awaited feature of the KitKat-powered Nexus 5 on its Oct 2013 release date is its accessibility with the likelihood that it will go live on Google Play Store starting at $300." zie ik niet zo snel gebeuren. Al zou het heel mooi zijn en alle concurrentie aanmoedigen met hun prijzen te zakken omdat ze zo natuurlijk de markt uit worden gedrukt.
Ik denk dat Google de tegenovergestelde strategie hanteerd van Apple. 'Premium' modellen voor een 'budget' prijs. De Nexus 4 had ook erg goede specs voor ook een 8)7 bedrag. Het zou mij niet verbazen als dat deze keer ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
300 dollar zou wreed zijn, maar ik durf het echt niet te hopen. Ik duim!
Ik hoop ook erg op 3 Gb. werkgeheugen. Smul! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Maardiweb schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:37:
[...]

Kanonne hier worden ook weer even een paar killer specs genoemd zeg. Dat gepaard met $300 is te mooi om waar te zijn. Geloof ik dus niets van, maar prima als ie 400 kost met dezelfde specs!!! :9~ :9~
Maar ook weer google babel, iets wat al sinds de I/O in mei niet meer "bestaat".
paazei schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:53:
[...]
Echt zuur dat er geen Oled-scherm in zit, wil zo graag een waardige opvolger van mijn galaxy nexus, al zit ik nu zelfs te denken aan een S4 alleen door het scherm.
Heb net mijn galaxy nexus vervangen voor een nexus4 (210 euro uit de states :D ), maar na heel even wennen aan het nieuwe scherm zie ik geen problemen met LCD (meer).

[ Voor 35% gewijzigd door Fly-guy op 30-09-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 09:35
Fly-guy schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:09:
[...]
Maar ook weer google babel, iets wat al sinds de I/O in mei niet meer "bestaat".
Dat zou een alternatieve benaming zijn voor Hangouts.
Doane schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:54:
Ik hoop ook erg op 3 Gb. werkgeheugen. Smul! :p
Succes. In de gelekte log staat 2 GB. :)

Iemand de originele log nog ergens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Thralas schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:57:
[...]

Dat zou een alternatieve benaming zijn voor Hangouts.
Dat was het waarschijnlijk ook, maar nu het hangouts heet vraag ik me af hoe dat artikel dan weer aan die oude naam komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 09:35
Dat stond zo in de log. Codenamen blijven wel vaker plakken, net als KeyLimePie ipv. de marketing name.

Wat betreft de prijs, weet iemand nog wat de introductieprijzen waren van voorgaande modellen? Nexus 4 was 'vanaf 299' - was dat ook zo voor de Galaxy Nexus/Nexus S/Nexus One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Thralas schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:38:
Dat stond zo in de log. Codenamen blijven wel vaker plakken, net als KeyLimePie ipv. de marketing name.
ja dat klinkt wel weer logisch.. ben wel benieuwd wat google uit zijn mouw schudt, qua nexus 5 is het wel redelijk bekend (LG2), maar 4.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30
Thralas schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:38:

Wat betreft de prijs, weet iemand nog wat de introductieprijzen waren van voorgaande modellen? Nexus 4 was 'vanaf 299' - was dat ook zo voor de Galaxy Nexus/Nexus S/Nexus One?
Een beetje rondneuzen op Google geeft voornamelijk introductieprijzen van boven de 500€ voor de Galaxy Nexus (zie bijvoorbeeld: http://www.belcompany.nl/...-samsung-galaxy-note.aspx), Nexus S en Nexus One.

De Nexus 4 was bij mij weten de eerste Nexus die naast een goede set hardware ook sterk concurreerde op prijs.

Op basis van pure speculatie denk ik dat we met een introductieprijs van 449€ voor een 16GB model al best blij mogen zijn (uitgaande van de hoge specificaties die de ronde gaan)
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor om alleen het toestel te bespreken.
Levertijden mag je hier bespreken.