Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Een code voor gratis verzending bij Belsimpel.nl (ex €6,95).
Stond in het kortingen topic :) Weet niet of die hier al in stond

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Twammo schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:46:
Een code voor gratis verzending bij Belsimpel.nl (ex €6,95).
Stond in het kortingen topic :) Weet niet of die hier al in stond

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Danku :)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Aanbieding bij YourTablet:

http://www.yourtablet.nl/lg-nexus-5-32gb-rood

voor €369,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 18:20
Ik zie dat de prijs bij Redcoon.nl inmiddels flink is gezakt tot €288,43: http://www.redcoon.nl/TP1...S-Nexus-5_GSM?refId=tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:37
StephanVierkant schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:12:
Ik zie dat de prijs bij Redcoon.nl inmiddels flink is gezakt tot €288,43: http://www.redcoon.nl/TP1...S-Nexus-5_GSM?refId=tweak
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mtqAeXO.png

Icm abonnement zelfs flink duurder... :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
De 32GB was ook goedkoper, iets in de 340 euro maar de pagina is plots offline??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 18:20
Pagina is inderdaad alweer offline. Volgens mij zijn ze aan het prutsen aan de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-06 14:34
De Nexus 5 32 GB zwart is vandaag de yourtablet dagaanbieding voor 369 euro. Heb hem meteen maar besteld aangezien ik me al op deze aan het orienteren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585930

gezeik zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
Ik zou hier graag de volgende shopreview met jullie willen delen om julie te waarschuwen waar je de Nexus 5 vandaan haalt :

Beste Tweakers,

Hierbij mijn recensie van Belsimpel, de webshop en fysieke winkel in Groningen. Mijn advies: Doe het niet. Dit is mijn eerste negatieve webshop review in 7 jaar, dat geeft aan dat ik mensen serieus wil waarschuwen voor dit bedrijf.

De korte versie: Ik heb 1.5 week geprobeerd een Nexus 5 te kopen, ze leveren defecte modellen (4x). De service is waardeloos, klantenservice komt niet met een oplossing, klant is de dupe en je moet achter je geld aan zitten anders kun je er naar zwaaien met je handje.

Dit bedrijf behandeld klanten als stukken vee die in de standaard procedures moeten lopen, zelfs als het bedrijf van alles fout doet. Een bijzonder onaangenaam bedrijf met rigide en vervelende procedures en ze leveren bagger, communiceren waardeloos en komen niet met een oplossing.

Het lange verhaal:

Ik heb op Donderdag 24/04/2014 mijn bestelling van 23/04 opgehaald, een rode LG Nexus 5 16gb. Deze heb ik naar kantoor meegenomen, aangezet, en geconstateerd dat deze dooie pixels op het scherm bevatte. Ik ben daarop gelijk terug gegaan naar de winkel en heb deze weer terug ingeleverd.

De mensen in de winkel vonden het vervelend, maar konden niks voor me doen – hij kon alleen opgestuurd worden want ‘er moet eerst gecontroleerd worden door onze webwinkel of hij nog in nieuwstaat is’. Dat de telefoon nog geen uur de winkel uit is geweest dat interesseerde ze niet.

Aangezien een telefoon voor het werk geen overbodige luxe is heb ik afgesproken dat ik de telefoon gewoon retour gaf, binnen 24 uur het geld terug zou krijgen en dat ik er gewoon nog eentje ging pinnen. Alleen de zwarte was op voorraad- voor uit maar , ik wil niet zonder telefoon zitten.

Ik heb dus gelijk in diezelfde winkel te Groningen een LG Nexus 5 16gb zwart gekocht en in de winkel gecontroleerd samen met de verkoper. Hieruit bleek dat ook dit scherm dooie pixels bevat. Aangezien ik de winkel niet had verlaten nam ik aan dat ze dit probleem konden oplossen – nee dus. De telefoon moest eerst terug naar de webshop gestuurd worden om te controleren of hij nog in nieuwstaat was. Ja echt- de telefoon heeft de winkel niet verlaten, maar procedure is procedure.

Aangezien het na sluitingstijd van het kantoor was (18.05, koopavond) heb ik met [medewerker] het volgende afgesproken (in coördinatie met zijn baas). De telefoon zou gelijk retour genomen worden, het bedrag zou de volgende dag weer op mijn rekening staan en ik zou de volgende dag vanaf 10.00 een LG Nexus 5 16gb zwart weer kunnen ophalen.

Niet blij, maar in ieder geval binnen 24 uur een oplossing. De volgende dag op 25/04 heb ik de retour LG Nexus 5 16 gb zwart opgehaald te Groningen. Na controle in de winkel samen met de verkoopster hebben we samen geconstateerd dat ook dit scherm een dooie pixel heeft. (telt u mee? Dit is nr. 3) Deze is daarom weer retour gegaan, maar aangezien het geld niet terug gestuurd was van de Red kon ik er niet nogmaals een pinnen. Kreeg ik een nieuwe mee? Nee.

Ik heb die dag gebeld met de klantenservice om dit probleem te bespreken. Geen oplossing. “Helaas, dit is de procedure”.

Ik ben was er dus inmiddels drie dagen mee bezig en er is geen oplossing, in de winkel word mij verteld dat “U het nog maar een paar keer kan proberen, dan houd het op”. Dat schopt mij echt volledig tegen het zere been en ik schrijf een klacht naar belsimpel. Dit mag ik overigens niet via de telefoon doen – want dit kan niet – dit moet via een speciaal email adres.

Ik vertel ze het verhaal en vraag het volgende: Regel een vervangend toestel, regel een vervangend aanbod of zorg dat z.s.m. mijn geld terug word geboekt. Ik ben bijzonder teleurgesteld, ik ben boos, gefrustreerd en de rigide houding van belsimpel is mij een klap in het gezicht. Dit had ik absoluut niet verwacht van een bedrijf als belsimpel.

Deze klacht heb ik ze op vrijdag gestuurd. Maandagavond ben ik opgebeld door de aftersales en heb hiermee de afspraak gemaakt dat Dinsdag 29’ste er iemand van de technische dienst een gecontroleerde Nexus 5 zonder fouten zou klaarleggen en dat ik deze dan woensdag kon ophalen .

Ik ben hiermee akkoord gegaan (tot mijn spijt), ik wou ze de kans geven tot een goeie oplossing, al was mijn geduld echt wel op.

Die woensdag heb ik een poging gedaan tot het ophalen van mijn vierde een Nexus 5, resultaat: telefoon is niet aanwezig. In de winkel wist men van niets, er is gebeld naar de klantenservice, die wisten van niets, het hele gesprek van maandag is nergens genoteerd of te vinden en mijn telefoon was niet aanwezig. Ik werd weg gestuurd met de mededeling “u word vandaag gebeld en dan ligt het er aan wat zij voor u kunnen doen”.

Ik word een paar uur later opgebeld door de klantenservice. Die had inmiddels de notie gevonden maar die was simpelweg niet uitgevoerd en niet met mij gecommuniceerd. Wat was er nou verkeerd gegaan? De medewerker die ik maandag aan telefoon heb gehad was even vergeten hoe veel pixels een Nexus 5 heeft, de technische dienst kan dus helemaal niet controleren of er dooie pixels op het scherm zitten. Dat ik samen met de vriendelijke dames in de winkel dat prima kon doen dat interesseerde hem niet, de technische dienst van belsimpel kan geen telefoons controleren op fouten. Uitstekend.

De oplossing? Tja, vandaag een nieuwe telefoon ophalen dat gaat hem niet worden. Garanderen dat ze een goeie telefoon leveren ook niet. Ik kan dus de volgende dag weer naar de winkel komen en een nieuwe komen halen. Die is niet gecontroleerd, en als die stuk is dan kan ik vrijdag weer een nieuwe proberen. Je snap dat voor mij de maat vol was en dat ik hier niet akkoord mee ben gegaan.

Op Maandag werd er een oplossing aangedragen, ik wacht tot woensdag en ga weer speciaal naar de winkel om dan thuis weer te horen dat er donderdag weer een waardeloos product klaar ligt en dat het enige is wat ze kunnen doen ; of mij m’n geld terug geven. Dit heb ik daarbij gedaan. Dat ik ontevreden was met de oplossing interesseerde hem niet. Procedure is procedure.

Na het telefoontje krijg ik het volgende mailtje:

Bedankt voor uw bericht aan Belsimpel.nl! Bij uw bestelling staat aangegeven dat u hierover inmiddels contact heeft gehad met ons serviceteam. Mijn verwachting is dat zij u naar tevredenheid hebben geholpen.

Ik reageerde hier op dat ik niet tevreden was met de oplossing – geen reactie. Ik stel zelfs een aantal oplossingen voor 'Laat mij als bedrijf een kop koffie komen drinken op jullie hoofdkantoor (200m naast de winkel in groningen) , dan regelen we samen voor een goeie oplossing > "Wat u vraag kunnen u wij niet bieden meneer.". Treurig.

Wat betreft het terugkrijgen van het geld? Dat is vandaag eindelijk gebeurd. Eerste bestelling 24/4, nu is het 10/05. Tweemaal nog een herinnering gestuurd, de reactie was “Oh joh wat gek! Het is helemaal niet naar de financiële afdeling gestuurd, nou-ja dat heb ik nu even gedaan, ik denk dat ze er deze week nog wel even werk van maken”.

Wat is belsimpel een waardeloos bedrijf.

Verzending

De leveringen die zij aankopen moet iets mis mee zijn, dat verklaard de lage prijs van hun producten. Dat hun pallets met telefoons ergens van een vrachtwagen af zijn gevallen lijkt me een goede onderbouwing van slechte verzending, slechte slechte inkoop. Kopen ze restjes op van het buitenland die terug gestuurd zijn en hopen ze dat ze er mee weg komen?

Aftersales

Extreem slecht, klantonvriendelijk, klacht indienen kan alleen via e-mail, aftersales bestaat naar mijn mening niet - It's their way or the highway.

Conclusie: Wandel lekker door naar de Coolblue winkel, die leverde bij de eerste poging met een glimlach een telefoon die 100% goed was en die bij garantieproblemen alles zullen doen om het goed en netjes op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Om te beginnen moet ik zeggen dat de Nexus 5 die hier inmiddels 3 maanden op tafel ligt ook mijn 5de exemplaar is. Zie mijn verhaal hier: J0YR1D3R in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

Ik denk dat het eerder te maken heeft met de kritische blik van de gemiddelde tweaker + eindcontrole van LG dan inkoop van de winkel zelf. Natuurlijk kan Belsimpel wel iets doen aan de service en manier waarop het toestel teruggenomen wordt (ik ha bij Mediamarkt 0 vragen/problemen, zelfs niet na 2-3 dagen gebruik). Ook kreeg ik zelfs uitgebreid de kans om de telefoon in de winkel te testen en te kijken of hij dode pixels had. Ik denk dat jij gewoon pech hebt gehad met zowel de telefoon zelf als de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
J0YR1D3R schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:39:
Om te beginnen moet ik zeggen dat de Nexus 5 die hier inmiddels 3 maanden op tafel ligt ook mijn 5de exemplaar is. Zie mijn verhaal hier: J0YR1D3R in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

Ik denk dat het eerder te maken heeft met de kritische blik van de gemiddelde tweaker + eindcontrole van LG dan inkoop van de winkel zelf. Natuurlijk kan Belsimpel wel iets doen aan de service en manier waarop het toestel teruggenomen wordt (ik ha bij Mediamarkt 0 vragen/problemen, zelfs niet na 2-3 dagen gebruik). Ook kreeg ik zelfs uitgebreid de kans om de telefoon in de winkel te testen en te kijken of hij dode pixels had. Ik denk dat jij gewoon pech hebt gehad met zowel de telefoon zelf als de winkel :)
Heb er inmiddels ook alweer twee teruggestuurd en wacht op mijn geld. Eentje van yourtablet: 5 dode pixels, toen via Bol.com besteld omdat yourtablet.nl de zwarte 32gb niet meer kon leveren. Die had twee 2 dode pixels. En nu krijg ik van Bol.com dat de vervanging is geannuleerd doordat ze het toestel niet op voorraad hebben. Misschien toch ook maar naar de mediamarkt als ik van beide mijn geld terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ben heel erg blij met m'n maar ik wilde laatst dus montezuma 3 installeren en die is dus niet beschikbaar voor de n5. Iemand een idee waarom dit het geval zou kunnen zijn en/of er een manier is om dit toch te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Heb ik mijn geld terug is de 32GB versie of een stuk duurder of niet op voorraad :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Valt er binnenkort nog een prijs verlaging van de N5 te verwachten? Ik heb mijn HTC One S gebricked door eigen gepruts met roms en werk nu (tijdelijk) op een HTC Desire S, maar dat is echt drama :P

Nexus 5 heeft mijn voorkeur, helaas om moment van schrijven helaas nergens ex-btw kortingen of wat dan ook :P gemiddelde prijs zit rond de 350,- voor de 16GB

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:31:
Valt er binnenkort nog een prijs verlaging van de N5 te verwachten? Ik heb mijn HTC One S gebricked door eigen gepruts met roms en werk nu (tijdelijk) op een HTC Desire S, maar dat is echt drama :P

Nexus 5 heeft mijn voorkeur, helaas om moment van schrijven helaas nergens ex-btw kortingen of wat dan ook :P gemiddelde prijs zit rond de 350,- voor de 16GB
Topprice heeft em op voorraad voor 320 en heeft geen onaardige reviews: http://topprice24.nl/lg-nexus-5-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56
Heeft iemand deze al gezien? 290 euro inclusief verzending naar Nederland. Helaas alleen het witte 32GB model: http://m.ebay.com/itm?itemId=131209445003

Edit : Hmm, het lijkt erop dat ze verkocht zijn (of mis ik iets?).. Jammer, was wel een goede deal.

[ Voor 25% gewijzigd door erikieperikie op 16-06-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 17:58

Meneer iCy

swarma

Zijn er naast belsimpel nog andere (web)shops die de nexus 5 32GB leveren met een abbonement (coolblue heeft hem niet @ voorraad). Kan nog enkel shops vinden die hem leveren zonder abbonement.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
GSMeasy / Studentmobiel?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

16GB variant only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ah, daar las ik inderdaad overheen. Belsimpel lijkt tot dusver de enigste kandidaat te zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Quad schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:47:
Ah, daar las ik inderdaad overheen. Belsimpel lijkt tot dusver de enigste kandidaat te zijn.
Jup en anders in het ergste geval maar de 16GB variant of wachten.

Maar in het verleden goede ervaring met belsimpel gehad, dus ik hoop hetzelfde al is onderstaand berichtje wel een beetje argwaanwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Toestel is binnengekomen. Via coolblue besteld en geen dode pixels (16GB Black)

Vanavond eens even spellen en het e.e.a. instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgrave
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10-2024
Iemand ervaring met topprice24.nl? Leuke koopjes daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
W.Zijlstra. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:42:
Hierbij mijn recensie van Belsimpel, de webshop en fysieke winkel in Groningen. Mijn advies: Doe het niet. Dit is mijn eerste negatieve webshop review in 7 jaar, dat geeft aan dat ik mensen serieus wil waarschuwen voor dit bedrijf.

De korte versie: Ik heb 1.5 week geprobeerd een Nexus 5 te kopen, ze leveren defecte modellen (4x). De service is waardeloos, klantenservice komt niet met een oplossing, klant is de dupe en je moet achter je geld aan zitten anders kun je er naar zwaaien met je handje.
Ik heb net een Nexus 5 gekocht bij dat bedrijf, in 1 keer goed. In elk geval met het aankoop en verzend proces is niets mis. Snelle levering, goede status updates over hoe het er mee staat. Wel jammer dat ik nu pas zag dat er korting op de verzendkosten mogelijk was. Geen ervaring met aftersales, dit is mijn 1e aankoop daar en deze werkt goed. Mijn nieuwe Nexus 5 heeft geen enkele dode pixel.

Echter uit je lange verhaal valt me wel wat op.

Dit soort bedrijven moeten het hebben van goed ingerichte bedrijfsprocessen. Dat betekent vaste wijze van afhandelen van alles. Je komt op 1 plaats het proces binnen en via workflow worden alle stappen doorlopen die nodig zijn. Vandaar dat afwijken van het proces niet kan, tenminste als daar is geen proces voor is.

Nu blijkt uit jou verhaal dat je rechtstreeks naar de winkel ben gegaan, er communicatie is met memotjes, post-its, kattebelletjes, mondelinge afspraken noem maar op. Uiteraard moet een bedrijf ook dit goed afhandelen, maar zijn daar meestal niet goed in omdat opeens niets meer automatisch geregeld is en het opeens op aankomt dat individuen zich moeten realiseren dat er ergens nog een briefje hangt, iets wat ze ook niet verwachten want dat is niet gebruikelijk.

Eigenlijk is het op die manier benaderen van een organisatie vragen om moeilijkheden. Had je netjes de procedure doorlopen dat was alles denk ik een stuk beter gegaan. Misschien is het helemaal niet handig voor dit soort bedrijven om ook een fysieke winkel te hebben. Je verwijst naar Cool blue, maar ik denk dat daar ook de logistiek volledig in het honderd loopt als je je aankoop komt afleveren bij een magazijn of bij een administratief kantoor.

Ik wil niets goed praten en misschien is het een waardeloos bedrijf maar de shop review op Tweakers geeft dat in elk geval niet aan. Wil je goed en goedkoop spullen leveren, of je nu Cool blue, Bol, Wehkamp of wat ook bent moet je goede processen hebben en moeten klachten op het juiste punt het proces binnen komen. Ga je daar dwars doorheen dan kun je er vergif op innemen dat het niet goed gaat.

Iedereen kent wel voorbeelden van problemen met de overheid en ambtenaren. Andere tak, zelfde probleem.

Daarnaast heb ik geen idee wat ze in de fysieke winkel hebben, maar ik denk dat de bestellingen van Internet rechtstreeks uit een magazijn van de leverancier komen want ook een zo klein mogelijke voorraad draagt bij aan efficiëntie. Dikke kans dat een bestelling bij een andere leverancier uit het zelfde magazijn komt.

Voor hetzelfde geld liggen in de winkel retour exemplaren en heb je die gekregen omdat je zo aan bleef dingen dat je een andere telefoon wou. Mensen worden creatief op die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
mcgrave schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:20:
Iemand ervaring met topprice24.nl? Leuke koopjes daar!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, met name naar de ervaringen in de shop icm dit specifieke toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06 21:27
Iemand een idee waar ik het beste de Nexus 5 kan bestellen (Lage prijs, goed service)
Ik heb mijn vorige nexus 5 terug moeten brengen maar Mediamarkt omdat ik een vlek in mijn scherm had. Toestel kon niet gemaakt worden en ik kreeg mijn geld terug. Nu wil ik graag een nieuwe bestellen(Mediamarkt had hem niet meer op voorraad)

Iemand een idee waar ik het beste de Nexus 5 kan bestellen? (Lage prijs, goed service) Belsimpel? Studentmobiel?.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Direct bij Google (Play)? Maakt qua prijs maar een paar euro uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06 21:27
Teleluvr schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:32:
Direct bij Google (Play)? Maakt qua prijs maar een paar euro uit...
Heb ik ook naar gekeken. Maar in de Play Store valt jammer genoeg niet met Ideal te betalen. Heb hem net bij Belsimpel besteld. Morgen is hij binnen als het goed is

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 20:59
Ik kocht mijn Nexus 5 16GB zopas bij Amazon.de voor 333 euro, op dit moment de goedkoopste (met levering nr België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgrave
Vorige week een Nexus 5 incl. verzending maar 330 euro, nu is de prijs serieus gestegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
mcgrave schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:28:
Vorige week een Nexus 5 incl. verzending maar 330 euro, nu is de prijs serieus gestegen..
Ik zag het ook net, toch sterk hoe de prijzen zo veel kunnen varieren op zo een korte termijn.

Toch blij hem dan voor 333 gekocht te hebben ipv 345 (gefilterde resultaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:27
Balen dat hij zo duur is op dit moment, wil er ook eentje gaan bestellen. Maar overal rond de 345 - 350 idd. Ook niet echt kortingscodes ofzo te vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgrave
Zending is nu al denk ik een 5tal dagen vermist bij PostNL (Leverancier: Belsimpel). Geduld raakt echt op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Ik zit al een paar weekjes te wachten tot de prijs richting de 300 gaat, maar voorlopig schommelt het een beetje tussen de 320 en 350. Accessoires al in huis, maar geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Het lijkt wel alsof de 32 gb versie nauwelijks nog verkrijgbaar is.
100 euro voor 16 gb extra 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567735

Op de Spaanse Amazon komt het toestel inclusief verzending naar Nederland op € 317,04, levertijd 3 tot 4 dagen. Zal wel uit dezelfde distributiecentra komen als dat je op Amazon UK of Amazon Duitsland iets bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Weten jullie wat er aan de hand is met de leverbaarheid van de Nexus toestellen? Voornamelijk de zwarte 32gb waar ik naar opzoek ben. Het lijkt erop dat hij overal is uitverkocht en op pdashop.nl staat zelfs dat hij helemaal niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik vraag me ook af wat er met de voorraad van de Nexus aan de hand is. Bij veel winkels uitverkocht, prijzen zijn omhoog gegaan... Bij mediamarkt Bergen op Zoom uit het assortiment? iig vind de verkrijgbaarheid op dit moment slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-03 18:06
Ik heb vanmiddag mijn Galaxy Nexus laten stuiteren en die is nu voorgoed naar de eeuwige jachtvelden. Nu beviel dit toestel me erg goed en ik denk dan ook dat een Nexus 5 mijn beste optie is.

Echter twijfel ik toch ietwat door de niet al te geweldige accuduur. Is een One M7, een LG G2 of een Galaxy S4 niet toch een betere optie? Ik zou het allerliefst de One M8 halen, maar die vind ik toch wel wat te duur.

Wat denken jullie hiervan? Het liefst had ik nog tot Q1/Q2 volgend jaar gewacht met een nieuwe telefoon, maar helaas ben ik gedwongen nu al een nieuwe te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgrave
Anoniem: 567735 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:03:
Op de Spaanse Amazon komt het toestel inclusief verzending naar Nederland op € 317,04, levertijd 3 tot 4 dagen. Zal wel uit dezelfde distributiecentra komen als dat je op Amazon UK of Amazon Duitsland iets bestelt.
Nu kost het weer rond de 350 euro.. Het was dus voor de snelle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 21:37
komt er ook een 64 gb versie?

ik word gek van het tekort aan opslag op mijn 16 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
makkie88 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:15:
komt er ook een 64 gb versie?

ik word gek van het tekort aan opslag op mijn 16 gb
Niets lijkt hierop te wijzen; het gebruik van de cloud wordt hiermee mogelijk gepusht.

Alternatieven zijn er wel, je kan al starten met de 32GB versie en dan lokaal streamen of werken met een flash drive die je aansluit via de micro USB poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431210

Nexus 5 gekocht vorige week bij Mediamarkt Herzogenrath Duitsland er was een aktie van drie dagen geen btw.
De Nexus 5 16gb heeft me 274 euro gekost zonder btw goede aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Anoniem: 431210 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:12:
Nexus 5 gekocht vorige week bij Mediamarkt Herzogenrath Duitsland er was een aktie van drie dagen geen btw.
De Nexus 5 16gb heeft me 274 euro gekost zonder btw goede aktie.
Lekker voor jou, hebben wij niks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 07:49

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zojuist even een goede zoektocht gedaan, maar ik kan momenteel geen acties vinden. Net nu mijn vrouw een nieuwe telefoon wil :) Dus als iemand toevallig wél een goede actie heeft houd ik me zeker aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:37
Ik ben ook wel benieuwd

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgrave
mcgrave schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:24:
Zending is nu al denk ik een 5tal dagen vermist bij PostNL (Leverancier: Belsimpel). Geduld raakt echt op :(
Intussen al een hele tijd m'n Nexus 5 in bezit, en heb nog nooit zo'n phone gehad, toch een serieuze upgrade voor mij en in combinatie met de Cruzerlite Bugdroid case is hij super!

Ook blij dat Belsimpel hun helpdesk heel hulpvaardig was en vlug een nieuw exemplaar opgestuurd hebben nadat de originele Nexus 5 zoek geraakt is bij PostNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 12:12
Heb net via het kortings topic een wel erg schappelijke prijs gevonden voor de Nexus 5 (€225 voor 16G)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43461388

Ik wou eerst een cheap china phone importeren maar voor deze prijs is het toch wel een super deal.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb nu al een aantal jaar een Desire HD waar ik ook KatKit op draai, maar de HD is nu wel erg traag en veel apps werken niet tot nauwelijks, zijn ook niet gemaakt voor dit oude model. Dus op zoek naar een nieuwe waarbij de Nexus 5 mij wel wat leek. Ik heb bij Vodafone een prima abonnement waarvan ik niet zeker weet of zij dat zomaar kunnen stopzetten maar dat is een zorg voor later. Op belsimpel kan ik een Ben 2 jaar abonnement regelen voor 3,50 per maand en aankoopbedrag voor 120 euro. Uiteindelijk betaald ik dus ongeveer 200 euro. Is dat beetje een goeie deal?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Anoniem: 632236

MrVegeta schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:24:
Ik heb nu al een aantal jaar een Desire HD waar ik ook KatKit op draai, maar de HD is nu wel erg traag en veel apps werken niet tot nauwelijks, zijn ook niet gemaakt voor dit oude model. Dus op zoek naar een nieuwe waarbij de Nexus 5 mij wel wat leek. Ik heb bij Vodafone een prima abonnement waarvan ik niet zeker weet of zij dat zomaar kunnen stopzetten maar dat is een zorg voor later. Op belsimpel kan ik een Ben 2 jaar abonnement regelen voor 3,50 per maand en aankoopbedrag voor 120 euro. Uiteindelijk betaald ik dus ongeveer 200 euro. Is dat beetje een goeie deal?
Ik heb dit abbo, en het kost je in totaal 225, dus erg aantrekkelijk.

Ik zou het doen, zeker weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 17-06 08:23
Hmm..die aanbieding is er niet meer, ik kan hem niet vinden iig

Is de Nexus sinds een paar weken ineens een 50-60 euro duurder geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 09:23

filthy rich

löp wa los

De nexus 5 is los steeds minder te vinden, waarom is dit? Ik dacht dat de nexus 5 gewoon bleef naast de nexus 6 (of zijn ze stiekem toch met een upgrade oid bezig). Of zien winkels er geen brood meer in nu de 6 uit is

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Overal waar ik kijk is ie superduur. via Google 399 op Bol.com, klik je op de link kom je op 549 euro uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Google is de productie van de Nexus 5 naar mijn weten gestopt.
Dus ze worden schaarser -> prijzen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627617

De zwarte 16GB kun je nog in de Play Store bestellen voor 349 euro, zolang de voorraad strekt. Overweeg het serieus. De 6 is te groot, en wil sowieso een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
32Gb "Onze voorraad is op. Kom binnenkort terug.". Zou er weer voorraad komen?

Van die 16Gb blijven er maar 12 over, dat vind ik toch wel weinig voor een stel MP3, offline navigatie en nog wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627617

Mocht je op zoek zijn, belsimpel.nl heeft de rode 32GB op voorraad. Bij de zwarte 32GB staat 'binnenkort weer leverbaar'.

Wel grappig, de zwarte 16GB kostte bij hen eergisteren 363 euro, gisteren 400 en vandaag 389 euro. Terwijl hij steeds op voorraad is. Bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Coolblue heeft de zwarte 32Gb gewoon op voorraad.

Ik baal echter dat ik niet van de belsimpel aanbieding gebruik heb gemaakt van eind vorigjaar, toen kreeg je de 16Gb gratis bij 2 jaar Ben voor 15 euro per maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb een 32Gb besteld bij Coolblue, met 2 screenprotectors.

Ik had een Huawei die al tijden niet goed loopt. Ik wil een telefoon van een goed bedrijf met de laatste Androidupdates en zonder fabrieksmeuk erop (en liefst voor max 350 euro). Ik wilde eerder een Nexus 5, maar heb gewacht op de 6. Die vind ik ruk (belachelijke grootte) en heb toen een maar OnePlusOne besteld al vond ik die ook wel aan de grote kant... Die kon echter meteen retour door allerlei kwaliteitsproblemen (slecht scherm en pieptoon) en nu ben ik er helemaal klaar mee (na Huawei en OPO). Geen experimenten meer ...

Morgen in huis. 3 maanden geleden was ie 50 euro goedkoper geweest, jammer dan. Dat krijg je van dat getalm...

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 13-01-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horsemen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:34
Vandaag de stap gezet en de nexus 5X 32gb besteld bij de media markt voor €370,-. Ik denk wel een nette prijs voor dit moment. Wel een levertijd van ongeveer 8 dagen dus nog even geduld. Ben benieuwd of het mij gaat bevallen na jaren van Windows Phone's.
Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.