@jwakie: Het gekleurde deel kon ik er ook zo afschuiven, maar het doosje zou aan 2 kanten dicht moeten zijn geplakt met 2 witte stickers.
Niet gesealde doos beteked dat hij is open geweest.jwakie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:22:
Die van mij is ook binnen gekomen. Een 312Misschien had ik iets later dan 18.00 moeten bestellen.
Klopt het dat de doos niet gesealed is? Dus geen sticker of iets dergelijks? Ik kan het doosje zo open schuiven.
Persoonlijk zou ik het artikel dan retour doen. Alle foons, tablets tot nu toe worden in gesealde doos verkocht, open is 2e hands.
Lol, have fun with your phone thenjwakie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:37:
Mijn reactie was iets te voorbarig. Het witte doosje zat inderdaad vast met 2 witte stickers.
Ja de 312 versie is ook prima. De knoppen zijn tenminste nu goed strak en niet wiebelig. En de simtray verzonken. Plus het scherm heeft geen last van een gelige waas in de punten. Dit i.t.t. mijn 310.
Aan het geluid hoor ik geen verschil.
Aan het geluid hoor ik geen verschil.
[ Voor 28% gewijzigd door jwakie op 30-01-2014 13:06 ]
De webshop heeft 'm weer op voorraad (zwart), nu is het afwachten
. Rotterdam Alexander is uitverkocht, Centrum zijn er nog een paar (6?), Breda had er nog 24 of zo.
+/- Zelfde tijd besteld. Kreeg volgensmij ook geen verzendbevestiging, maar via de mediamarkt website (inloggen -> account -> bestellingen) stond een volg link vanochtend.jwakie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Hoe laat heb jij hem gisteren besteld? Ik heb gisteren 18.10 besteld en betaald via de site. Maar ze hebben mij nog geen verzendbevestiging gestuurd.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Media Markt in Hoog Catharijne Utrecht hebben er nog genoeg, om 12 uur nog een stuk of 40 zwarte.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Piet91 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:15:
Zojuist een zwarte besteld bij MM webshop voor €330
En zojuist afgeleverd. Erg snel, stond levertijd van 1-3 dagen bij en extra mail van MM gekregen dat door drukte langer kon duren. Had zelf dus eerder zaterdag ofzo verwacht, misschien zelfs maandag.Piet91 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:27:
Hier wel helemaal goed gegaan gelukkig. Wel een mail van MM dat door drukte e.d. levering wat langer kan duren. Maar m'n broer is tevreden.
Maar goed; hij is er dus m'n broer is weer blij.
Hopelijk geen pixel-gezeur en met dat dus mensen!

Welke Mediamarkt is het dichste bij vanaf Antwerpen? En is er dan kans dat ik voor niks rij? Ik zou een zwarte willen
Bergen op Zoom, ik zou zeggen doe even een telefoontje er aan wagen en vraag of ze de Nexus voor je apart willen leggen.Cowboy_Henk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:59:
Welke Mediamarkt is het dichste bij vanaf Antwerpen? En is er dan kans dat ik voor niks rij? Ik zou een zwarte willen
Thanks, en qua garantie moet ik bij een defect altijd deze naar Media markt bergen op zoom terug brengen of kan dit worden geregeld met LG (België?) of Mediamarkt België?smartie89 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:28:
[...]
Bergen op Zoom, ik zou zeggen doe even een telefoontje er aan wagen en vraag of ze de Nexus voor je apart willen leggen.
Ik weet het niet zeker, maar het is LG Benelux, dus dat zou geen verschil moeten maken... Je kunt voor service sowieso beter contact opnemen met de fabrikant dan met de verkoper.Cowboy_Henk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:34:
[...]
Thanks, en qua garantie moet ik bij een defect altijd deze naar Media markt bergen op zoom terug brengen of kan dit worden geregeld met LG (België?) of Mediamarkt België?
Overigens denk ik wel dat als je nu (in de eerste 2 weken?) dode pixels of dat soort dingen constateert, je terug moet naar de mediamarkt BoZ.
je kan alleen je recht halen bij de verkoper, wat niet wil zeggen dat bepaalde fabrikanten coulant zijn en zelf de RMA regelen als je ze daarom vraagt (zoals bijv seasonic)Cowboy_Henk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:34:
[...]
Thanks, en qua garantie moet ik bij een defect altijd deze naar Media markt bergen op zoom terug brengen of kan dit worden geregeld met LG (België?) of Mediamarkt België?
Net een verzendbevestiging van Media Markt gekregen
Zwarte Nexus 5, gisteren besteld om ongeveer 19:20.
Bedankt voor de tip! Ik ben zojuist geweest om mijn witte Nexus 5 (via de webshop besteld) om te ruilen voor een zwartejelmervos schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:21:
Media Markt in Hoog Catharijne Utrecht hebben er nog genoeg, om 12 uur nog een stuk of 40 zwarte.
Witte N5 (serie 312) had een dode (sub?)pixel, los powerknopje, brakke trilfunctie ('slome' tril), en ik vond de kleur en het gevoel uiteindelijk toch wel tegenvallen..
Mijn nieuwe zwarte (serie 401) heeft geen dode pixels, een prima trilfunctie, nog wel een los powerknopje (maar het rammelt niet als ik gewoon op het scherm tik, als ik heel hard tik lijkt het van wel, maar zo gebruik je hem toch niet), en volgens mij nog wel de oude speakergrill. Het scherm is ook wat "warmer" (geel?) vergeleken met mijn Fonepad, maar ik vind het niet storend, en het valt niet op als je hem niet naast een andere telefoon zou houden. Daarnaast ben ik erg blij met de zwarte versie, ligt toch wat fijner in de hand en ziet er ook gewoon goed uit.
Bonus is trouwens dat ik nog 1 euro en 5 cent extra kreeg. In de webshop staat hij namelijk voor 330,80 te koop, maar het servicecenter heeft voor het omruilen 399/1,21 aangeslagen en dan kom je op 329,75 uit
Er liggen nog genoeg Nexus 5 in de bak in Utrecht, een aantal zwarte, en het merendeel witte. Zou me niks verbazen als ze ook nog genoeg in voorraad hebben. Mocht je witte willen kopen, let op: er liggen zowel serie 312 als 401, dus mocht je per se 401 willen let daar dan op
Wat ik dus wel erg vind is de algemene productiekwaliteit van de Nexus 5. Er zijn blijkbaar veel verschillende soorten defecten, en het is echt russische roulette of je een goede krijgt. Ik heb er dus nu twee gehad, en beiden zijn ze niet perfect. Maar goed, het meest storend is naar mijn mening dode pixels en een brakke trilmotor. Het warme (tint) scherm, de speakergrill, en een knopje wat niet perfect vast zit kan ik mee leven voor de prijs!
[ Voor 28% gewijzigd door ocn op 30-01-2014 17:01 ]
iemand hier die weet of je ook in een andere mediamarkt je geld terug kunt krijgen van de btw actie? Ik ben vanavond namelijk in de buurt van een andere vestiging dan dat ik m'n Nexus 5 heb gekocht.
Zie op de website van Coolblue staan dat ze vanaf 21-2 de 32GB versie verwachten.
http://www.pdashop.nl/pro...phones/nexus-5-32-gb.html
http://www.pdashop.nl/pro...phones/nexus-5-32-gb.html
Gisteren om 20.06 een zwarte N5 besteld in de mediamarkt webshop, helaas nog geen bericht...isNull schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:03:
Net een verzendbevestiging van Media Markt gekregenZwarte Nexus 5, gisteren besteld om ongeveer 19:20.
EDIT: Gisteravond laat email gehad, wordt vandaag bezorgd
[ Voor 9% gewijzigd door Dijkhuis op 31-01-2014 09:29 ]
tipje:
Net een nexus 5 gehaald bij mediamarkt Groningen (zwarte). Der lagen der nog heeeeeeeeeeeel veel, hele bak vol.
Net een nexus 5 gehaald bij mediamarkt Groningen (zwarte). Der lagen der nog heeeeeeeeeeeel veel, hele bak vol.
Nee, alleen in het filiaal waar je het hebt gekochtsmartie89 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:49:
iemand hier die weet of je ook in een andere mediamarkt je geld terug kunt krijgen van de btw actie? Ik ben vanavond namelijk in de buurt van een andere vestiging dan dat ik m'n Nexus 5 heb gekocht.
Mijn Nexus 5 (zwart) is onderweg, kreeg net ook bevestiging van Spigen, de Neo Hybrid Cover komt er ook aan. Mij S3 kan het wel schudden
Verwijderd
Iemand die weet hoe ik er nog een kan bemachtigen bij mediamarkt? Winkel in de buurt uitverkocht en de site ook..
Site is weer bestelbaar, reken wel op levertijd van een week ivm alle backorders: http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=87205330Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:26:
Iemand die weet hoe ik er nog een kan bemachtigen bij mediamarkt? Winkel in de buurt uitverkocht en de site ook..
Mediamarkt Almere had gisteren na mij nog 2 witte 401 en 2 zwarte 401 serie + een 3tal 312's.
maarja gisteren
maarja gisteren
Verwijderd
Vanmorgen een zwarte besteld via mediamarkt omdat wit niet meer bechikbaar was. Is het mogelijk om hem om te ruilen voor wit?
Hmm, damn. Wil ik net de Nexus 5 kopen bij MM is ie uitverkocht...
Blijf checken. Ik ging ook naar de winkel omdat 'ie op internet was uitverkocht, in de winkel ook uitverkocht maar de verkoper liet me leuk zien dat 'ie gewoon weer op de site stondTtje schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:01:
Hmm, damn. Wil ik net de Nexus 5 kopen bij MM is ie uitverkocht...
Ja dat is het probleem. Ik woon niet dicht bij een MM anders had ik hem daar al gehaald...PowerSp00n schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:03:
[...]
Blijf checken. Ik ging ook naar de winkel omdat 'ie op internet was uitverkocht, in de winkel ook uitverkocht maar de verkoper liet me leuk zien dat 'ie gewoon weer op de site stond.
Maar op dit moment staat hij nog op uitverkocht.
Nu maar hopen dat ie weer op voorraad is voor 18:00!
Edit: is dit wel het geval op zondag? Lijkt me niet,...
[ Voor 5% gewijzigd door Ttje op 02-02-2014 09:27 ]
Beetje jammer:
KPN/Hi gaat de 32 gb versie in ieder geval niet leveren.
Is al bekend welke providers hem wel gaan leveren?
pricewatch: LG Nexus 5 32GB Zwartpeppie71 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:21:
Beetje jammer:
32 GB los available? pricewatch: LG Nexus 5 32GB Zwart
Vandaag weer langs de Saturn geweest om voor de 5e keer mijn toestel om te ruilen. (dode pixels)
Daar meteen maar even de nieuwe snel gechecked. Het viel meteen op dat de doos niet gesealed was en er geen originele screenprotector aanwezig was maar een blauw folietje -> Was hetzelfde toestel welke ik vorige week had ingeleverd >_>
Werd dus weer een nieuwe gehaald, eventjes gechecked en niets raars gezien. Vanavond maar even wat beter inspecteren....ben benieuwd!
Daar meteen maar even de nieuwe snel gechecked. Het viel meteen op dat de doos niet gesealed was en er geen originele screenprotector aanwezig was maar een blauw folietje -> Was hetzelfde toestel welke ik vorige week had ingeleverd >_>
Werd dus weer een nieuwe gehaald, eventjes gechecked en niets raars gezien. Vanavond maar even wat beter inspecteren....ben benieuwd!
De 5e? En een doos terug krijgen die je al ingeleverd had. PricelessFlapperbol schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:16:
Vandaag weer langs de Saturn geweest om voor de 5e keer mijn toestel om te ruilen. (dode pixels)
Hier 1 nexus 5 zonder dode pixels direct de 1e keer. Lot uit de loterij?
Wel focking asociaal van de MM, wordt je toch niet blij vanDacuuu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:33:
[...]
De 5e? En een doos terug krijgen die je al ingeleverd had. Priceless![]()
Hier 1 nexus 5 zonder dode pixels direct de 1e keer. Lot uit de loterij?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was eigenlijk de Saturn, maar technisch gezien hetzelfdePierre61 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:43:
[...]
Wel focking asociaal van de MM, wordt je toch niet blij van
Ik heb hem nu wat beter bekeken, geen dode pixels!
Er zit wel een heel klein beetje backlightbleeding in de linker bovenhoek, maar ik denk dat ik het hier maar bij laat, ik heb de mensen van de servicebalie nu wel genoeg gezien
Toch denk ik als je nog nooit gehoord hebt van dode pixels of bleeding dat je het niet doorhebt en je er ook niet aan stoort.
Verwijderd
Ik heb zelf 2 dode pixels
Ben maar naar de MM gegaan, ze geven aan dat ik hem mag omruilen... vast weer een 312k Bench!
Ben maar naar de MM gegaan, ze geven aan dat ik hem mag omruilen... vast weer een 312k Bench!
@Atkins, dat denk ik ook. Ik ben alleen een zeikerd op gebied van elektronica 
Helaas heb ik gister iets te vroeg gejuicht...
Na het opstarten van een Youtube filmpje zag ik ineens op meerdere plekken stuck pixels zitten.
Blijkbaar gebruiken die dead pixel apps andere zwart-tinten waarin ze niet zichtbaar waren.
Mag dus weer terug, dit keer maar mijn geld terugvragen.
Ik ga wel op zoek naar een non-LG phone, had al een hekel aan het merk maar had gehoopt dat de combinatie Google+LG iets moois zou zijn.
(Kan me ook moeilijk voorstellen dat hier "zoveel" mensen zijn die geen dead/stuck-pixels en/of backlightbleeding hebben
)
Na het opstarten van een Youtube filmpje zag ik ineens op meerdere plekken stuck pixels zitten.
Blijkbaar gebruiken die dead pixel apps andere zwart-tinten waarin ze niet zichtbaar waren.
Ik ga wel op zoek naar een non-LG phone, had al een hekel aan het merk maar had gehoopt dat de combinatie Google+LG iets moois zou zijn.
(Kan me ook moeilijk voorstellen dat hier "zoveel" mensen zijn die geen dead/stuck-pixels en/of backlightbleeding hebben
Kut voor je zeg.. Ik heb zelf nagenoeg een 100% goed toestel.Flapperbol schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:15:
(Kan me ook moeilijk voorstellen dat hier "zoveel" mensen zijn die geen dead/stuck-pixels en/of backlightbleeding hebben)
De 401 versie van coolblue
Geen dead pixels, rammelende knoppen en wel een heeeeel klein beetje bleeding aan de linker zijde.. Maar is echt verwaarloosbaar en niet storend.
Dit ís mijn beste smartphone ever
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Balen. Naar welk toestel ga jij nu naar kijken dan?Flapperbol schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:15:
(Kan me ook moeilijk voorstellen dat hier "zoveel" mensen zijn die geen dead/stuck-pixels en/of backlightbleeding hebben)
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
^
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de Xperia Z1 zag er wel interessant uit. Ook nagenoeg dezelfde specs (wel iets duurder
)
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de Xperia Z1 zag er wel interessant uit. Ook nagenoeg dezelfde specs (wel iets duurder
Kijk even op de website van CoolBlue, die geven aan dat ze het vanaf 21 februari op voorraad hebben.
32GB is nu al beschikbaar bij Coolblue
Gister al 
* Loekie zit al te genieten van deze versie
* Loekie zit al te genieten van deze versie
Twijfel twijfel.. Deze of de z10..
Op amazon.fr kan je de Nexus 5 kopen voor 399€ maar krijg je 50 euro terug van LG! Gratis verzending!
http://www.amazon.fr/dp/B...9989967&pf_rd_i=nexus%205
Actie geldig tot 31 maart 2014.
EDIT:
Hmmm nu vraag ik me wel af of dit misschien alleen voor Franse bewoners is want als je de kleine letters leest op dat invulformulier:
http://g-ecx.images-amazo...uit/LG_ODR_50E_Nexus5.pdf
http://www.amazon.fr/dp/B...9989967&pf_rd_i=nexus%205
Actie geldig tot 31 maart 2014.
EDIT:
Hmmm nu vraag ik me wel af of dit misschien alleen voor Franse bewoners is want als je de kleine letters leest op dat invulformulier:
http://g-ecx.images-amazo...uit/LG_ODR_50E_Nexus5.pdf
[ Voor 26% gewijzigd door Cowboy_Henk op 21-02-2014 17:03 ]
+10Flapperbol schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:15:
http://www.carphonewareho..._hero_Nexus5_UKlow_140114
Nexus 5 (wit/rood/zwart) voor 240 pond (=€290)
Mediamarkt België gaat ook beginnen met de BTW weg ermee actie maar in tegenstelling tot de Nederlandse actie is de Nexus 5 uitgesloten van deelnemende toestellen!!
http://www.mediamarkt.be/...4/uitzonderingenlijst.pdf

http://www.mediamarkt.be/...4/uitzonderingenlijst.pdf
[ Voor 63% gewijzigd door Cowboy_Henk op 23-02-2014 07:59 ]
Komt er ook nog een btw actie in andere winkels? Ik had hem graag willen kopen met de mediamarkt actie in NL, maar een tv was destijds even voldoende ...€...
Sinds deze middag kan je ook de rode 16GB preorderen bij coolblue.
Na het online bestellen kreeg ik de boodschap dat ze op 6 maart thuis geleverd zal worden.
Na het online bestellen kreeg ik de boodschap dat ze op 6 maart thuis geleverd zal worden.
Ik ben ook hard op zoek naar een leuke aanbieding !darkfujita schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:11:
Komt er ook nog een btw actie in andere winkels? Ik had hem graag willen kopen met de mediamarkt actie in NL, maar een tv was destijds even voldoende ...€...
Leveren ze wel naar NL?W.Zijlstra. schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:31:
http://www.carphonewareho..._hero_Nexus5_UKlow_140114
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nope
Lisa: Hi, I'm Lisa, I will be assisting you today. Can I take your name please?
You: Hi Lisa, do you ship to the Netherlands?
Lisa: Unfortunately not.
You: Hmm, that's unfortunate
You: Are you absolutely sure?
Lisa: I am sorry about that that.
You: Okay, well that was all
You: Thank you
You: Have a good night
Nexus 5 Rood 16GB is net op voorraad gesprongen bij Coolblue: http://www.pdashop.nl/pro...hulp/lg-nexus-5-rood.html
Nu besteld ( nog 4 uurtjes, tot 12 uur !
) is morgen in huis
Nu besteld ( nog 4 uurtjes, tot 12 uur !
[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 04-03-2014 19:28 ]
Vandaag besloten dat ik een Nexus5 wil kopen. Liefst 32GB en liefst wit. Maar juist die lijkt niet (meer?) verkrijgbaar?
weet iemand waarom? En of die nog verkrijgbaar wordt in NL?
importeren via DE lijkt me te veel moeite ...
of zit er dan niets anders op dan OF voor zwart OF voor 16Gb te gaan?
weet iemand waarom? En of die nog verkrijgbaar wordt in NL?
importeren via DE lijkt me te veel moeite ...
of zit er dan niets anders op dan OF voor zwart OF voor 16Gb te gaan?
[ Voor 23% gewijzigd door FlyOn op 05-03-2014 11:14 ]
Beste prijs die ik gezien voor de Nexus 5 zwart 16GB te kopen
http://megapreis-shop.de/...e-nexus-5-16gb-black.html
348 Euro + 8,95 euro verzendkosten= 356,95€
Iemand beter gezien? Natuurlijk is België of Nederland beter. Niet UK of FR please, die biedne maar 1 jaar garantie aan
Iemand beter gezien? Natuurlijk is België of Nederland beter. Niet UK of FR please, die biedne maar 1 jaar garantie aan
Voor €2,- heb je eentje van pda-wereld, staat net op de pricewatch.Cowboy_Henk schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:58:
Beste prijs die ik gezien voor de Nexus 5 zwart 16GB te kopen
http://www.pdawereld.nl/c...art&utm_campaign=tweakers
Ik ben benieuwd of er nog aanbiedingen gaan komen (op korte termijn) met de komst van G3, S5. Heeft iemand hier enig idee over? Zo niet dan ga ik hem binnenkort gewoon bestellen, want de prijs blijft vrij stabiel.
Ik denk het niet. De G3 en S5 zitten in een totaal andere prijsklasse dan de Nexus 5. De Nexus 5 is al heel goedkoop voor wat je krijgt, dan verwacht ik niet dat ze de prijzen zullen verlagen om te concurreren tegen €600 of meer telefoons.
Bij de mediamarkt btw dagen was hij ergens 330 ofzo. Beste prijs die ik heb gezien.
Was inderdaadsphere schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:21:
was 330, Beste prijs die ik heb gezien.
sphere schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:21:
Bij de mediamarkt btw dagen was hij ergens 330 ofzo. Beste prijs die ik heb gezien.
Ach over 1,5 maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als je op de Saturn actie doelt.. deze sluit Nexus 5 uit!kevinl schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:12:
Ach over 1,5 maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Speciaal voor de Belgen 
Zo ik heb dmv de rode telefoon van de colruyt er voor gezorgd dat ik de Nexus 5 aan 356,94 euro kan krijgen!! Echt handig en tis zelf geldig voor Nederlandse webshops. Dus als je een nog lagere prijs ziet gewoon ff mailtje sturen naar de rode telefoon van de Colruyt!
Zie hier mijn mail
Rode Telefoon
09:23 (1 uur geleden)
aan mij
Beste Klant, Trendy Computers past inderdaad de prijs van 356,94 euro toe voor het artikel GSM LG NEXUS 5 16GB ZWA (109424).
Wij bieden je dit artikel aan, voor de prijs van 356,94 euro.
Wil je dit bestellen ? Wij stellen je 2 mogelijkheden voor : - Druk deze mail en geef hem af aan de Collishop-stand van je Colruyt afhaalpunt. Je kan daar dan je bestelling laten registreren.
- Reply op deze mail, noteer het aantal gewenste stuks en wij bestellen dit artikel
graag voor je. De leveringsdatum bevestigen we je per mail.
Met vriendelijke groeten,
Mélissa Van Nimmen
Rode Telefoon From: Marius Merchiers
Sent: zondag 9 maart 2014 9:53
To: Rode Telefoon
Subject: Re: Rode Mail 6/3 merchiers 109424 cadi kontich phonestore 701430 jpn9 Hallo,
Sorry maar ik heb een nog lagere prijs gezien voor dit artikel. Maar deze prijs staat op een Nederlandse webshop die naar België verzendt.
Ik weet niet of jullie voor een buitenlands webshop de prijs verlagen?
Het gaat om deze site:
LG Nexus 5 16GB Zwart D821 Smartphone - Trendy Computers
Prijs 351,99 € en verzendkosten 4,95 € = 356,94 Euro incl verzending
mvg,
Marius Merchiers
Zo ik heb dmv de rode telefoon van de colruyt er voor gezorgd dat ik de Nexus 5 aan 356,94 euro kan krijgen!! Echt handig en tis zelf geldig voor Nederlandse webshops. Dus als je een nog lagere prijs ziet gewoon ff mailtje sturen naar de rode telefoon van de Colruyt!
Zie hier mijn mail
Rode Telefoon
09:23 (1 uur geleden)
aan mij
Beste Klant, Trendy Computers past inderdaad de prijs van 356,94 euro toe voor het artikel GSM LG NEXUS 5 16GB ZWA (109424).
Wij bieden je dit artikel aan, voor de prijs van 356,94 euro.
Wil je dit bestellen ? Wij stellen je 2 mogelijkheden voor : - Druk deze mail en geef hem af aan de Collishop-stand van je Colruyt afhaalpunt. Je kan daar dan je bestelling laten registreren.
- Reply op deze mail, noteer het aantal gewenste stuks en wij bestellen dit artikel
graag voor je. De leveringsdatum bevestigen we je per mail.
Met vriendelijke groeten,
Mélissa Van Nimmen
Rode Telefoon From: Marius Merchiers
Sent: zondag 9 maart 2014 9:53
To: Rode Telefoon
Subject: Re: Rode Mail 6/3 merchiers 109424 cadi kontich phonestore 701430 jpn9 Hallo,
Sorry maar ik heb een nog lagere prijs gezien voor dit artikel. Maar deze prijs staat op een Nederlandse webshop die naar België verzendt.
Ik weet niet of jullie voor een buitenlands webshop de prijs verlagen?
Het gaat om deze site:
LG Nexus 5 16GB Zwart D821 Smartphone - Trendy Computers
Prijs 351,99 € en verzendkosten 4,95 € = 356,94 Euro incl verzending
mvg,
Marius Merchiers
Nexus 5 32 GB wit voor 406 euro bij www.ibood.nl vandaag. 50 euro goedkoper dan de goedkoopste in de PW.
[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 11-03-2014 00:08 ]
Er staat een opmerking van een gebruiker bij dat er heb Nederlandse lte ondersteund wordt... is het dan de 821 ipv 820? Laatst in het andere topic ook iemand die onbewust en soort grijze import had gekocht... dat zal hier toch niet het geval zijn?
/edit, gaat gewoon om het europese model:
/edit, gaat gewoon om het europese model:
Hi Prulleman,
We hebben het even nagevraagd bij de inkopers, het gaat in dit geval om de LG-D821 (het non-Noord-Amerikaanse model).
MvG
Willy
[ Voor 29% gewijzigd door Prulleman op 11-03-2014 10:16 ]
Ik ga over twee weken naar de USA en wil daar een Nexus 5 meenemen.
Ben op de hoogte van de d820 en d821 modellen, en het eventuele gebrek van 4g als ik terug ben in Nederland, maar als ik de 32gb voor omgerekend 300 euro kan meenemen dan interesseert me dat 4g niet zo veel.
Ik heb het topic doorgelopen, maar wil graag van iemand die een amerikaans model heeft toch even zeker weten of 2g en 3g vlekkeloos werkt hier in Nederland (dit omdat de GSM frequenties tussen de 2 modellen ook verschillen)
Kan iemand bevestigen of alles prima werkt?
Ben op de hoogte van de d820 en d821 modellen, en het eventuele gebrek van 4g als ik terug ben in Nederland, maar als ik de 32gb voor omgerekend 300 euro kan meenemen dan interesseert me dat 4g niet zo veel.
Ik heb het topic doorgelopen, maar wil graag van iemand die een amerikaans model heeft toch even zeker weten of 2g en 3g vlekkeloos werkt hier in Nederland (dit omdat de GSM frequenties tussen de 2 modellen ook verschillen)
Kan iemand bevestigen of alles prima werkt?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
niemand met een USA model?
nieuws: Google verkoopt Nexus 5 en 7 in Nederlandse Play Store
Update, 09:59: Google laat weten dat de start van de verkoop mogelijk een dag wordt uitgesteld. Later op de dag belooft het bedrijf meer duidelijkheid. Het bericht is hierop aangepast.
[ Voor 37% gewijzigd door noakes op 18-03-2014 13:11 ]
Nog steeds geen duidelijkheid over wanneer de Nexus 5 in de Play Store komt en voor welke prijs? Was van plan er vandaag eentje te halen bij de Mediamarkt, maar toen ik het nieuwsbericht zat heb ik besloten daar nog even op te wachten. Google had vandaag meer duidelijkheid beloofd, ben benieuwd wanneer die duidelijkheid er komt.
Klaar voor de steroorlogen?
Redelijk duidelijk toch, als het vandaag niet is, dan morgenLeedbek schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:29:
Nog steeds geen duidelijkheid over wanneer de Nexus 5 in de Play Store komt en voor welke prijs? Was van plan er vandaag eentje te halen bij de Mediamarkt, maar toen ik het nieuwsbericht zat heb ik besloten daar nog even op te wachten. Google had vandaag meer duidelijkheid beloofd, ben benieuwd wanneer die duidelijkheid er komt.
Prijs zal waarschijnlijk 350 zijn, anders kunnen ze niet concurreren met de rest van de shops
[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 18-03-2014 19:20 ]
Mooie prijs in de Play Store zie ik nu net (Chromecast gekocht) Normale prijzen, €350,- voor de 16GB en €399,- voor de 32GB. Nu baal ik dus wel een beetje dat ik hem in december al heb gehaald bij de Mediamarkt aangezien ik echt graag de 32GB wou en van een NL shop.
Idd, ik ga toch maar voor 4g en een europees model.
@wouter, voorheen pas in september/oktober
@wouter, voorheen pas in september/oktober
Eerste prijsdrop was eind januari bij de MM voor 275 exclnurdo schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:42:
Iemand een idee wanneer we de eerste pricedrop kunnen verwachten?
Wanneer was dit bij de nexus 4?
*€349 nu voor de 16GBwishmaster1986 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 02:15:
Mooie prijs in de Play Store zie ik nu net (Chromecast gekocht) Normale prijzen, €350,- voor de 16GB en €399,- voor de 32GB.
Same here..wishmaster1986 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 02:15:
Nu baal ik dus wel een beetje dat ik hem in december al heb gehaald bij de Mediamarkt aangezien ik echt graag de 32GB wou en van een NL shop.

€395.05 voor de 16GB betaald begin november bij de phone house, terwijl ik eigenlijk wel de 32GB wilde.. maarja, was een onzekere toekomst toen, voor hetzelfde geld kwam de 32GB en/of de play store helemaal niet naar NL, en nu is de 16GB op meer plekken al minder dan 350, dus tja..
But still..

[ Voor 10% gewijzigd door KillaRR op 19-03-2014 11:08 ]
Voor de mensen die de Nexus 5 via de playstore (willen) bestellen: In ieder geval bij de ING kan betaling met je credit card wel eens in eerste instantie geweigerd worden.
De authorisatie wordt op zich wel doorgezet door de mensen die deze controleren, maar het achterliggende fraude systeem is er (denk ik) nog niet op berekend dat er betalingen van meer dan een paar euro via de play store lopen en houdt het tegen. Met een telefoontje kan het opgelost worden, maar het schijnt dus nogal vaak te gebeuren.
Ze gaven overigens wel aan dat ze veel bestellingen voorbij zagen komen, wel grappig om te horen.
De authorisatie wordt op zich wel doorgezet door de mensen die deze controleren, maar het achterliggende fraude systeem is er (denk ik) nog niet op berekend dat er betalingen van meer dan een paar euro via de play store lopen en houdt het tegen. Met een telefoontje kan het opgelost worden, maar het schijnt dus nogal vaak te gebeuren.
Ze gaven overigens wel aan dat ze veel bestellingen voorbij zagen komen, wel grappig om te horen.
En hoe kan je zien of de betaling is tegengehouden? Heb net ook een Nexus 5 besteld via de play store, maar er staat dat er pas op het moment van versturen kosten in rekening worden gebracht.Redinox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:00:
Voor de mensen die de Nexus 5 via de playstore (willen) bestellen: In ieder geval bij de ING kan betaling met je credit card wel eens in eerste instantie geweigerd worden.
Daadwerkelijke betaling zal wel plaats vinden om moment van versturen, maar er wordt (voor zover mij bekend iig) wel al gekeken of je bestedingsruimte voldoende is en wellicht wordt het bedrag al gereserveerd.Alexji schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:39:
[...]
En hoe kan je zien of de betaling is tegengehouden? Heb net ook een Nexus 5 besteld via de play store, maar er staat dat er pas op het moment van versturen kosten in rekening worden gebracht.
Ik kreeg meteen bij het bestellen al een melding dat mijn CC geweigerd werd. In dit geval dus omdat de ING fraude vermoedde, maar dat moest ik navragen bij de bank.
Ennn, de eerste in de pricrwatch is er al onder gaan zitten.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bij de Rabobank werd mijjn CC in ieder geval ook geweigerd, ik heb de bestelling in ieder geval gelijk weer geannuleerd. Misschien toch nog maar een keer proberenRedinox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:00:
Dutch: If it bleeds, we can kill it.
Alles goed gegaan hier lijkt het, kreeg net al een verzendbevestiging met code. Had gedacht dat het iets langer ging duren.Redinox schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:56:
[...]
Ik kreeg meteen bij het bestellen al een melding dat mijn CC geweigerd werd. In dit geval dus omdat de ING fraude vermoedde, maar dat moest ik navragen bij de bank.
In de bevestiging staat
Gekocht bij:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Ierland
Ben benieuwd of ze bestellingen uit de Nederlandse play store inderdaad uit Ierland versturen. Zie het vanzelf wel.
edit: En de volgende dag binnen, netjes!
[ Voor 4% gewijzigd door Alexji op 20-03-2014 11:30 ]
Hij is bij mij ook onderweg via UPS. Alleen niet thuis vandaag (en morgen ook niet..iets met werken), dus ben benieuw wanneer en hoe ik hem nu precies binnen krijg. Verstuurd vanuit Eindhoven naar Apeldoorn en van daar weer op weg naar mijn huisje in Nijmegen. Dus waarschijnlijk al met de vrachtwagen langs mijn huis gekomen op weg van Eindhoven naar Apeldoorn. Wat een logicaAlexji schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:04:
[...]
Alles goed gegaan hier lijkt het, kreeg net al een verzendbevestiging met code. Had gedacht dat het iets langer ging duren.
In de bevestiging staat
Gekocht bij:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Ierland
Ben benieuwd of ze bestellingen uit de Nederlandse play store inderdaad uit Ierland versturen. Zie het vanzelf wel.
edit: En de volgende dag binnen, netjes!
Zojuist de Nexus 5 32 GB via de Google Play Store besteld. Levering na 1-2 werkdagen. Er staat 'verlaat het magazijn vóór 30 maart'. Wat zijn jullie ervaringen met verlaten van de Play Store en vervolgens de termijn van de levering door UPS?
Edit: volgende dag al in huis. Goede service!
Edit: volgende dag al in huis. Goede service!
[ Voor 9% gewijzigd door Bard1982 op 01-04-2014 08:39 ]
Weet iemand een shop waar de Nexus 5 Rood 32Gb te krijgen is? Ik heb geen creditcard.....
*edit: laat maar, op video's is de kleur toch meer richting oranje dan rood. Niet mijn smaak*
*edit: laat maar, op video's is de kleur toch meer richting oranje dan rood. Niet mijn smaak*
[ Voor 35% gewijzigd door BartOtten op 27-03-2014 13:01 ]
Video's moet je echt niet vertrouwen qua kleurjuistheid.BartOtten schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:31:
Weet iemand een shop waar de Nexus 5 Rood 32Gb te krijgen is? Ik heb geen creditcard.....
Gisteren besteld in PlayStore.
Vandaag geleverd.
Vandaag geleverd.
Als die voor 14:00 binnenkomt dan heeft het minder dan 24 uur geduurd. Veel meer zal het sowieso niet worden.Geplande aflevering:
Vrijdag, 28/03/2014, Voor het einde van de dag
[ Voor 40% gewijzigd door BartOtten op 28-03-2014 10:33 ]
Vandaag in de aanbieding bij iBood. De 32 gb voor 359,95.
http://www.ibood.com/extr...32_GB_met_Full_HD_scherm/
http://www.ibood.com/extr...32_GB_met_Full_HD_scherm/
Edit: Bandicoot was me al voor.
[ Voor 84% gewijzigd door PostHEX op 05-04-2014 04:34 ]
Zag net deze actie bij Typhone.nl,
Nexus 5 32gig inclusief 12 maanden Tele2 SmartMix 100 + 1500mb internet bundel (32.50 per maand totaal)
of Nexus 5 32gig inclusief 12 maanden Tele2 SmartMix 150 + 1000mb internet bundel (ook 32.50 per maand totaal)
Krijg je de telefoon gratis.
Let op!
Komt nog wel 30 euro aansluitkosten bij.
Gelijk maar besteld...
Nexus 5 32gig inclusief 12 maanden Tele2 SmartMix 100 + 1500mb internet bundel (32.50 per maand totaal)
of Nexus 5 32gig inclusief 12 maanden Tele2 SmartMix 150 + 1000mb internet bundel (ook 32.50 per maand totaal)
Krijg je de telefoon gratis.
Let op!
Komt nog wel 30 euro aansluitkosten bij.
Gelijk maar besteld...
Helaas lijkt het erop dat het een prijsfout is van Typhone. Je moet nu meer dan €200 bijbetalen.
Ook op andere websites (zoals GSMeasy) stond hij eerst gratis icm genoemde abo, en moet je nu iets van 250 euro bijbetalen. Zal wel een foutje geweest zijn inderdaad.AquaSheep schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:37:
Helaas lijkt het erop dat het een prijsfout is van Typhone. Je moet nu meer dan €200 bijbetalen.
In Nederland is Phone House eigenaar van Typhone.nl en Gsmeasy.nl, webwinkels in mobiele telefonie.
Ik ga waarschijnlijk voor de LG G2, en aangezien ik me nu in de VS bevind wil ik hem hier aankopen. Kan echter nergens vinden of voor de G2 ook geldt dat 4G dan niet in NL werkt?
Weet iemand waar ik dat kan opzoeken, ik heb al op http://www.phonearena.com...-5,LG-G2/phones/8148,7969 gekeken, maar daar staat dat de nexus ook gewoon band 7 ondersteunt.
Ook op Wikipedia heb ik gekeken, daar staat bij de Nexus de uitgebreide netwerkomschrijving inclusief ondersteunde bands, maar bij de LG G2 niet.
Wikipedia: LG G2
Wikipedia: Nexus 5
Weet iemand waar ik dat kan opzoeken, ik heb al op http://www.phonearena.com...-5,LG-G2/phones/8148,7969 gekeken, maar daar staat dat de nexus ook gewoon band 7 ondersteunt.
Ook op Wikipedia heb ik gekeken, daar staat bij de Nexus de uitgebreide netwerkomschrijving inclusief ondersteunde bands, maar bij de LG G2 niet.
Wikipedia: LG G2
Wikipedia: Nexus 5
[ Voor 27% gewijzigd door FD88 op 12-04-2014 20:48 ]
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.