Hoe zit het bij een fysieke winkels (Mediamarkt) als je bijv een Nexus5 koopt en je hebt dode pixel(s)?
Officieel mag je bij de MM alleen iets teruggeven als het ongeopend is. Dus je moet hem denk ik testen voordat je betaalt, maar of dat mag...Dacuuu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:01:
Hoe zit het bij een fysieke winkels (Mediamarkt) als je bijv een Nexus5 koopt en je hebt dode pixel(s)?
@Wuppie007: het is met dode pixels toch meer DOA? De telefoon kun je toch niet meer verkopen aan een klant als er dode pixels in het scherm zitten.
@Dacuuu: ergens in 1 van de Nexus 5 topics staat ergens in een post dat ruilen geen probleem was. Moet je maar ff zoeken.
@Dacuuu: ergens in 1 van de Nexus 5 topics staat ergens in een post dat ruilen geen probleem was. Moet je maar ff zoeken.
Retourneren moet altijd kunnen. Ze zijn sowieso verplicht het toestel te laten repareren of een vervanging te regelen.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:54:
Bij MediaMarkt mag je niet eens smartphones retourneren.
Verwijderd
Zie https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=71Chirrel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Retourneren moet altijd kunnen. Ze zijn sowieso verplicht het toestel te laten repareren of een vervanging te regelen.
Ik denk dat het ook gewoon te maken heeft met welke medewerker je treft. Is de willend dan kan er veel worden geregeld. Maar stel ik heb een exemplaar met rammelende knopjes, een simtray die uitsteekt, dode pixels, bleeding whatever. In mijn ogen is hij dus defect. Maar wat verstaan zij onder defect, daar gaat het eigenlijk om.
Ik heb opzich geen bezwaar om veel geld uit te geven, maar als ik dat dan doe, dan wil ik iets goeds...
Ik heb opzich geen bezwaar om veel geld uit te geven, maar als ik dat dan doe, dan wil ik iets goeds...
Ah, oké. Niet het meest klantvriendelijke, maar daar staan ze (bij mij in ieder geval) niet om bekend.
Dode pixels is gewoon een defect. Dan geldt dit:
https://service.mediamark...uct_warranty&brandname=LG
Dus gewoon aanbieden aan de servicebalie.
https://service.mediamark...uct_warranty&brandname=LG
Dus gewoon aanbieden aan de servicebalie.
Was gisteren bij de MM in Utrecht, had bijna een handtekening gezet tot bleek dat er alleen witte Nexussen waren, dealbreaker
Overigens ontkende hij niet, hij zei dat hij formeel er niets over mocht zeggen, wink wink, dat de nexus inderdaad in de btw actie zou gaan vallen. Ik ging voor een abo, dus voor mij niet interessant, maar waarschijnlijk start de actie woensdag a.s.
Damn, nou zie ik dat de 32GB versie leverbaar gaat worden, abo technies helemaal interessant, nog langer wachten, zucht...
Naja, ben al blij dat ik er eindelijk uit ben dat het een nexus 5 moet worden en geen HTc One of Z1 compact
Overigens ontkende hij niet, hij zei dat hij formeel er niets over mocht zeggen, wink wink, dat de nexus inderdaad in de btw actie zou gaan vallen. Ik ging voor een abo, dus voor mij niet interessant, maar waarschijnlijk start de actie woensdag a.s.
Damn, nou zie ik dat de 32GB versie leverbaar gaat worden, abo technies helemaal interessant, nog langer wachten, zucht...
Naja, ben al blij dat ik er eindelijk uit ben dat het een nexus 5 moet worden en geen HTc One of Z1 compact
Kun je denk ik beter voor een andere telefoon gaan kijken. Ik heb gvd 4 Nexus telefoons gehad waarvan er met allemaal wel iets was. Rammelende knop, light bleed, rare gpu glitch defect, dode/stuck pixels of alles tegelijk. Lijkt me sterk dat dit pech is, nee is gewoon goedkope massa productie (zoals waarschijnlijk alles tegewoordig). Loterij wat ik al eerder zei. Voor degene die zeggen niks te zien zijn niet kritisch genoeg of zien t gewoon weg niet, de geluksvogels daargelaten.wuppie007 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:11:
Ik denk dat het ook gewoon te maken heeft met welke medewerker je treft. Is de willend dan kan er veel worden geregeld. Maar stel ik heb een exemplaar met rammelende knopjes, een simtray die uitsteekt, dode pixels, bleeding whatever. In mijn ogen is hij dus defect. Maar wat verstaan zij onder defect, daar gaat het eigenlijk om.
Ja die reclame slaat af en toe echt nergens op, maar het is echt wel een goeie shop, zeer tevreden over.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heyy, dat is interessant. Wellicht tijd voor een Nexus 7 als ze daarmee beginnen.Frenz64 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:55:
Ik ging voor een abo, dus voor mij niet interessant, maar waarschijnlijk start de actie woensdag a.s.
Hahaha, ik las het en dacht: Nexus 7? Er komt toch eerst een Nexus 6.... Goed, eerst maar wakker wordenChirrel schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:39:
[...]
Heyy, dat is interessant. Wellicht tijd voor een Nexus 7 als ze daarmee beginnen.
Frenz64 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:04:
[...]
Hahaha, ik las het en dacht: Nexus 7? Er komt toch eerst een Nexus 6.... Goed, eerst maar wakker worden

Kom net van de MM Eindhoven, wilde een Nexus 5 kopen.
Ze hadden alleen nog witte, zwarte waren op.
Ik vroeg of hij wist wanneer ze weer geleverd worden.
Zijn reactie: "Ja die zijn besteld, 100 stuks. Misschien morgen, en anders in de loop van volgende week."
Toen zei een collega van hem "En ook de 32GB"
Als dat waar is ga ik dus mooi een 32GB proberen te scoren met de BTW-dagen bij Mediamarkt , maar ik betwijfel of die dan echt al beschikbaar is.
Zijn reactie: "Ja die zijn besteld, 100 stuks. Misschien morgen, en anders in de loop van volgende week."
Als dat waar is ga ik dus mooi een 32GB proberen te scoren met de BTW-dagen bij Mediamarkt , maar ik betwijfel of die dan echt al beschikbaar is.
[ Voor 3% gewijzigd door Sound Rush® op 24-01-2014 15:46 ]
32 GB komt pas volgende maand, zie: nieuws: LG brengt 32GB-versie Nexus 5 in Nederland uitEpkee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:44:
Kom net van de MM Eindhoven, wilde een Nexus 5 kopen.
Ook ik heb mijn telefoon besteld bij eglobalcentral.eu. Zonder extra kosten had ik de telefoon binnen 3 dagen in huis. Kijk anders eens hier . Daar zijn er meer met goede ervaringen.Mr_Blobby schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:35:
[...]
Ik heb mijn LG G2 gekocht bij eglobalcentral.eu nadat ik daar goede ervaringen over had gelezen in het LG G2 Levertijden en Prijzen topic.
Voor in totaal 410 euro (incl verzekerd verzonden via DHL) had ik binnen 3 dagen mijn telefoon binnen en zonder doanekosten![]()
De 32GB was toen in Nederland nog niet leverbaar en de goedkoopste 16GB was in Nederland 550 euro.
Voor dat grote prijsverschil heb ik de gok genomen.
Inmiddels zijn de prijzen nog lager op eglobalcentral.eu: http://eglobalcentral.eu/...&dispatch=products.search
Voor de prijs van een 16GB Nexus 5 in Nederland heb je daar het grotere broertje: de LG G2 32GB (veel betere accu, groter scherm, betere camera, fm radio, infrarood afstandsbediening etc.)
Verwijderd
Ik zou daar nog geen paperclip bestellen.Fopstra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:09:
[...]
Ook ik heb mijn telefoon besteld bij eglobalcentral.eu. Zonder extra kosten had ik de telefoon binnen 3 dagen in huis. Kijk anders eens hier . Daar zijn er meer met goede ervaringen.
Dus al die mensen die zijn tevreden om niksVerwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:48:
[...]
Ik zou daar nog geen paperclip bestellen.
Hebben ze nog wat gezegd over het leverbaar worden van de 32GB? Qua opmerkingen van Epkee hier een paar berichten boven?
Ok dat is de doorslag voor mij denk ik om toch maar voor de 16GB versie te gaan en niet te wachten op de 32GB versie; verschil is dan ruim 100,- voor 16GB extra...
¯\_(ツ)_/¯
16GB is toch ook voldoende... Tegenwoordig kun je met allerlei data cloud apps echt wel uit de voeten mocht je interne hdd op zijn
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nu de Nexus 5 echt meedoet aan de MM actie, moet je als je hem fysiek gaat kopen echt vandaag al halen. Die dingen zullen razendsnel zijn uitverkocht nu de marketing van de btw actie is begonnen door de MM.
Als je hem vandaag koopt, kun je hem tijdens de BTW actie dan 'ruilen' zodat je hem toch goedkoop hebt?
Dat vraag ik me dus ook af... als dat zo is ga ik hem vanavond nog scorensniffles schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:28:
Als je hem vandaag koopt, kun je hem tijdens de BTW actie dan 'ruilen' zodat je hem toch goedkoop hebt?
¯\_(ツ)_/¯
Dat is al meerdere keren in het topic gemeld, als je het product in de afgelopen 2 weken gekocht hebt kan je op de actie dagen op vertoon van je aankoopbon het betaalde BTW bedrag retour ontvangen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
lees anders ff vorige pagina...beschuitfluiter schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:02:
[...]
Dat vraag ik me dus ook af... als dat zo is ga ik hem vanavond nog scoren
Ja dat kan, MM hanteert een laagste prijs garantie, tot 2 weken na de aankoopdatum. En daar vallen ze zelf ook onder. Maar dat geld alleen als je het in de winkel zelf koopt, niet via webshop.
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
Verwijderd
Kijk wel allemaal even uit, qua voorwaarden kan Mediamarkt je hard naaien. Je kan smartphones niet retourneren/omruilen en in principe geldt de laagste prijs garantie voor elders. Komt dus allemaal neer op coulance.
Dat is echt allemaal onzin. Het is wettelijk geregeld dat je alles mag terugbregen mits ongebruikt etc. En welke medewerker ik ook heb gesproken, je mag gewoon met je bon teruggaan tijdens de actieperiode om je geld terug te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:48:
Kijk wel allemaal even uit, qua voorwaarden kan Mediamarkt je hard naaien. Je kan smartphones niet retourneren/omruilen en in principe geldt de laagste prijs garantie voor elders. Komt dus allemaal neer op coulance.
Helaas:wuppie007 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Dat is echt allemaal onzin. Het is wettelijk geregeld dat je alles mag terugbregen mits ongebruikt etc.
http://www.consuwijzer.nl...ct-ruilen-of-terugbrengenHebt u spijt van een aankoop? Mag u het product dan altijd ruilen? Bij veel winkels wel, maar bij andere winkels weer niet. Ruilen is geen recht. Het is een gunst van de verkoper. Dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als u het toch niet wilt hebben.
Dit geldt alleen voor fysieke winkels, bij koop op afstand is dit anders.
[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 27-01-2014 15:10 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zojuist in de Mediamarkt Zwolle een witte Nexus 5 (312k versie) gekocht. Door zowel de telecom verkoper als de vrouw achter de kassa werd mij verteld dat ik vanaf woensdag 18:00 de korting kon ophalen bij de service balie. Ik heb er € 405 ( incl. thuis kopieheffing) voor betaald. Vanaf woensdag zijn ze beschikbaar voor € 335. Het verschil kan ik dus woensdag ophalen.
Er waren geen zwarte versies meer van de Nexus. De witte waren nog wel beschikbaar, sowieso 5 in de winkel.
Er waren geen zwarte versies meer van de Nexus. De witte waren nog wel beschikbaar, sowieso 5 in de winkel.
Woensdag avond dan maar even de laptop open klappen en bestellen die handel
Top, dan ga ik zo in Groningen kijken of hij nog op voorraad isPCSO schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:16:
Zojuist in de Mediamarkt Zwolle een witte Nexus 5 (312k versie) gekocht. Door zowel de telecom verkoper als de vrouw achter de kassa werd mij verteld dat ik vanaf woensdag 18:00 de korting kon ophalen bij de service balie. Ik heb er € 405 ( incl. thuis kopieheffing) voor betaald. Vanaf woensdag zijn ze beschikbaar voor € 335. Het verschil kan ik dus woensdag ophalen.
Rond een uur of 3-4?PCSO schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:16:
Zojuist in de Mediamarkt Zwolle een witte Nexus 5 (312k versie) gekocht.
En hier was wel een zwarte gewenst. Helaas.Door zowel de telecom verkoper als de vrouw achter de kassa werd mij verteld dat ik vanaf woensdag 18:00 de korting kon ophalen bij de service balie. Ik heb er € 405 ( incl. thuis kopieheffing) voor betaald. Vanaf woensdag zijn ze beschikbaar voor € 335. Het verschil kan ik dus woensdag ophalen.
Hopelijk hebben we wat aan de webshop.
Haha, klopt.
Mij kan het niet zoveel schelen of ik een witte of zwarte heb. Het is alleen de achterkant en daar komt toch een hoesje omheen
offtopic:
Was jij aan het twijfelen over de aanschaf, aangezien ik maar met 1 iemand heb gesproken daar?
Mij kan het niet zoveel schelen of ik een witte of zwarte heb. Het is alleen de achterkant en daar komt toch een hoesje omheen
offtopic:
Was jij aan het twijfelen over de aanschaf, aangezien ik maar met 1 iemand heb gesproken daar?
[ Voor 13% gewijzigd door PCSO op 27-01-2014 19:08 ]
Deze reactie kreeg ik op mijn vraag over de levertijd van de 32Gb:
Bedankt voor uw enthousiasme voor de Nexus 5.
Volgens onze informatie is de 32Gb versie van de Nexus 5 inderdaad in februari leverbaar, helaas weten wij niet de exacte datum tot op heden. Wij verwachten wel dat dit begin van de maand zal zijn.
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Bedankt voor uw enthousiasme voor de Nexus 5.
Volgens onze informatie is de 32Gb versie van de Nexus 5 inderdaad in februari leverbaar, helaas weten wij niet de exacte datum tot op heden. Wij verwachten wel dat dit begin van de maand zal zijn.
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Dat zal ik dan wel geweest zijn inderdaad. Grappig.PCSO schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:07:
Haha, klopt.
offtopic:
En twijfelen was dus vanwege twijfelachtige laagste prijs garantie policy maar toen jij bij de verkoper stond was ik al al overstag en aan het 'graaien' naar een doos. Maar toen kwam ik er al snel achter dat er alleen maar witte waren; toen kon ik wel weg.
Vandaag voor de 4e keer mijn N5 omgeruild bij de Saturn.
Ze hadden nu wel een 401 batch binnen, maar moet helaas alweer terug: nog steeds dode pixels...
Ze hadden nu wel een 401 batch binnen, maar moet helaas alweer terug: nog steeds dode pixels...
Ik zit serieus te azen op een Nexus 5 ben serieus aan het twijfelen om mijn s3 ervoor in te ruilen.. doubts, doubts.
Weet iemand wat de huidige prijs van de Nexus 5 in de winkel van de Media Markt is? Dus niet op de webshop? Ik zie vaak lagere prijzen in de webshop dan in de winkel dus daarom zou ik het wel even willen weten.
Zoals ik hierboven schreef:
€ 399 los in de winkel, + € 6,05 thuiskopieheffing = € 405,05.
Vanmiddag gekocht in MM Zwolle.
Koop het nu en krijg je korting woensdag.
Of koop het toestel woensdag inclusief korting.
Je zult ~ € 335 betalen inclusief korting.
€ 399 los in de winkel, + € 6,05 thuiskopieheffing = € 405,05.
Vanmiddag gekocht in MM Zwolle.
Koop het nu en krijg je korting woensdag.
Of koop het toestel woensdag inclusief korting.
Je zult ~ € 335 betalen inclusief korting.
[ Voor 37% gewijzigd door PCSO op 27-01-2014 21:18 ]
Heb zelf ook een S3, echter met Cyanogenmod... maar denk dat ik deze generatie maar oversla, is niet veel beter.thomasv93 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:22:
Ik zit serieus te azen op een Nexus 5 ben serieus aan het twijfelen om mijn s3 ervoor in te ruilen.. doubts, doubts.
Goed om te lezen
dan maar vanavond even naar MM Zoetermeer on dr 1 te halen ;-)
iemand enig idee of ze daar vooraad hebben? (liefste Zwart)
ff bellen dan weet je het. In eindhoven hebben ze 100 zwarte en 75 wittemakkie88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:20:
Goed om te lezendan maar vanavond even naar MM Zoetermeer on dr 1 te halen ;-)
Het heeft even geduurd...Zinzinneke schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:31:
Ik begin het wachten op de 32GB versie eigenlijk ook wel beu te worden. Dan toch maar even een French connection opzetten
De Franse google play store is blijkbaar nogal kieskeurig voor het aanvaarden van kredietkaarten. Zelfs neteller wilde niet lukken. Dan gelukkig de visa kaart van de "French connection" mogen gebruiken en dan lukte het direct...
17de besteld, gisteren geleverd, vanmorgen gaan ophalen en nu hangt die aan de kabel voor op te laden.
Zwarte 32GB, serienummer begint met 401
Straks huidige sim gaan inruilen voor een micro sim, want de oude gsm is nog een K750i. Dat zal dus even wennen zijn...
Gister ook een N5 opgehaald bij de MM in Groningen. Ik kwam in eerste instantie voor een zwarte, maar die waren op. Dan maar een witte en eventueel de achterkant eens verwisselen voor een zwarte. Maar toen die uit de doos kwam was die gedachte direct verdwenen, ik vind een witte vele malen strakker!
Kom overigens van een iPhone 5 af, maar wat is dit weer fijn zeg
[ Voor 11% gewijzigd door S-RS op 28-01-2014 13:45 ]
Beviel het niet bij Apple?S-RS schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:45:
Gister ook een N5 opgehaald bij de MM in Groningen. Ik kwam in eerste instantie voor een zwarte, maar die waren op. Dan maar een witte en eventueel de achterkant eens verwisselen voor een zwarte. Maar toen die uit de doos kwam was die gedachte direct verdwenen, ik vind een witte vele malen strakker!
Zwarte zijn weer op voorraad (pm 16 stuks) in MM A'dam Akerpoort. Ik heb er zojuist één uit de 401 batch opgehaald (helaas zonder BTW korting, moet ik dus voor terug nog).
Het beviel op zich goed hoor. Heb ook een Ipad 4, en die vind ik echt geweldig. De reden dat ik weer van telefoon ben geswitcht is voornamelijk omdat ik gewoon een gadget freak ben
Toch vond ik dat de iPhone 5 een paar echte minpunten heeft.
- Ontzettend krasgevoelig
- iOS ziet er mooi uit, maar dingetjes zoals dat je zelf geen mappen kan maken in de galerij stoor ik mij ontzettend aan.
- Itunes, wie heeft dat bedacht

Verder een fijne telefoon hoor, echt een goed ding. Maar ik ben denk ik meer een Android user, de bijna kale android op m'n vorige Xperia Z beviel me echt ontzettend goed. En nu dus weer genieten van een Nexus
Verwijderd
zojuist bij mm eindhoven gehaald. nieuwe batch 401. de zwarte
gisteren hebben ze een voorraad binnengekregen.
Dus ik wil zeggen, snel naar de mm eindhoven!
Whut, mij hebben ze nog niet gebeld en ik heb hem besteld van het weekend, én al 40 aanbetaald!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:27:
zojuist bij mm eindhoven gehaald. nieuwe batch 401. de zwarte
De Nexus 5 met de Mediamarkt actie is alleen de witte werd een vriend van me verteld, MM Maastricht.
Ze krijgen ook geen levering meer van de zwarte in de btw dagen..
Ze krijgen ook geen levering meer van de zwarte in de btw dagen..
Dus de mm in Eindhoven heeft zeker zwarte Nexus 5's? Iemand die ik ken gaat morgen namelijk overdag naar Eindhoven en kan hem evt voor me meenemen, maar krijg je dan meteen de korting? Aangezien de actie officieel pas om 18u begint... Bij de mm in Roermond zijn er helemaal geen Nexus 5's meer. Althans dit was zaterdag zo...
Verwijderd
weet niet hoeveel ze er hebben.
nee krijgt niet meteen de btw actie als korting, dus gewoon volledige bedrag afrekenen en morgen na 18 uur terug naar de servicebalie om de korting terug te krijgen.
Tevens meteen de LG wireless oplader meegenomen, werkt super! kost tijdens de btw actie rond de €42
nee krijgt niet meteen de btw actie als korting, dus gewoon volledige bedrag afrekenen en morgen na 18 uur terug naar de servicebalie om de korting terug te krijgen.
Tevens meteen de LG wireless oplader meegenomen, werkt super! kost tijdens de btw actie rond de €42
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 19:45 ]
Yes, ben langsgegaan en heb er een! Zijn er nog in Eindhoven op het moment. Ik moet wel een dezer dagen terug om mijn korting te halen, die wilde ze niet nu geven. Ik weet dat er afgelopen zaterdag 120 stuks zijn besteld (zag het voorraad scherm met de verkoper), hoe snel ze gaan kan ik echter niet zeggen... maar het lijkt me dat ze voor in ieder geval morgen genoeg voorraad hebbenwingkee schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:47:
Dus de mm in Eindhoven heeft zeker zwarte Nexus 5's? Iemand die ik ken gaat morgen namelijk overdag naar Eindhoven en kan hem evt voor me meenemen, maar krijg je dan meteen de korting? Aangezien de actie officieel pas om 18u begint... Bij de mm in Roermond zijn er helemaal geen Nexus 5's meer. Althans dit was zaterdag zo...
Ik heb deze besteld op ebay. Koste me iets meer dan €9,-Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:43:
Zojuist bij mediamarkt Breda een Nexus 5 gekocht. Nog even extra navraag gedaan over de btw actie. Gewoon even langs de servicebalie gaan een deze dagen...
Ze hadden nog zowel zwarte als witte op voorraad.
Ze hadden nog zowel zwarte als witte op voorraad.
Dankjewel! Toch maar even kijken in Roermond en stiekem hopen dat er ook een nieuwe levering is aangekomendisweb schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:49:
[...]
Yes, ben langsgegaan en heb er een! Zijn er nog in Eindhoven op het moment. Ik moet wel een dezer dagen terug om mijn korting te halen, die wilde ze niet nu geven. Ik weet dat er afgelopen zaterdag 120 stuks zijn besteld (zag het voorraad scherm met de verkoper), hoe snel ze gaan kan ik echter niet zeggen... maar het lijkt me dat ze voor in ieder geval morgen genoeg voorraad hebben
Linkje naar t specifieke product?Dacuuu schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:55:
[...]
Ik heb deze besteld op ebay. Koste me iets meer dan €9,-
[video]
En heb je m al binnen ? Ben benieuwd naar de ervaringen..
Wat is nu een goede (goedkope) qi lader?
Wil wel een betrouwbare uiteraard
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
In het andere topic worden zowel links als ervaringen gedeeld.Vis schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Linkje naar t specifieke product?
Accessoires voor de Google Nexus 5
Ik zie dat je dat al gedaan hebt
[ Voor 4% gewijzigd door PCSO op 28-01-2014 22:26 ]
http://www.ebay.nl/itm/Wi...ash=item3cd7e8bc03&_uhb=1Vis schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Linkje naar t specifieke product?
Vandaag besteld. Komt wel goed. Er is ook een QI topic hier op tweakers geloof ik.
ik heb er gisteravond 1 gehaald! in zoetermeer, de hele bak ligt daar vol met 312..
Is dat slecht?
Is dat slecht?

Gewoon meenemen, die heb ik ook.
Ik snap werkelijk niet dat iedereen zich blind staart op die batches: Toestel gewoon meenemen en als er wat aan mankeert ga je er mee terug.
Ik snap werkelijk niet dat iedereen zich blind staart op die batches: Toestel gewoon meenemen en als er wat aan mankeert ga je er mee terug.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Gisteren een witte opgehaald uit de 312batch. Nergens problemen mee tot nu toe. Niks slechts aan
Net een zwarte gehaald bij MM den haag voor €335,80.
Hoewel de BTW actie vanaf 18:00 is hebben ze verteld dat ik hem kan meenemen met de actie prijs. Er werd mij gevraagd of ik een witte of een zwarte wou dus neem ik aan dat er nog op voorraad is
Hoewel de BTW actie vanaf 18:00 is hebben ze verteld dat ik hem kan meenemen met de actie prijs. Er werd mij gevraagd of ik een witte of een zwarte wou dus neem ik aan dat er nog op voorraad is
Verkopen ze daar de 401 of 312 revisie?Cevie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:23:
Net een zwarte gehaald bij MM den haag voor €335,80.
Ik heb hem nog niet geopend maar als ik naar s/n kijk dan begint hij met 401k. Dit hoort dus de nieuwe batch te zijn
Thnx voor de snelle respons... ga er straks ook maar één halen.Cevie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:01:
Ik heb hem nog niet geopend maar als ik naar s/n kijk dan begint hij met 401k. Dit hoort dus de nieuwe batch te zijn
Gisteren de Nexus 5 icm een Tele 2 abonnement Smartmix 100 en een databundel 1500 mb besteld voor €26,- per maand. Nu zie ik in het contract wat ik moet ondertekenen staan dat de aanbieding geld tot 31 januari. Zou de Nexus dus a.s. zaterdag ook echt duurder zijn, of gaan dan de nieuwe (goedkopere) aanbiedingen in? Heeft iemand hier ervaring mee?
Same here, betaling via ideal gedaan. Redirect terug naar de website van mediamarkt 404..... Geld is wel afgeschreven....Piet91 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:15:
Zojuist een zwarte besteld bij MM webshop voor €330
Hier wel helemaal goed gegaan gelukkig. Wel een mail van MM dat door drukte e.d. levering wat langer kan duren. Maar m'n broer is tevreden.Crazymonkey schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:17:
Same here, betaling via ideal gedaan. Redirect terug naar de website van mediamarkt 404..... Geld is wel afgeschreven....
Ik heb ook een aantal Nexus5 gekocht voor €330. Kan mooie winst op gemaakt worden
Zojuist de Zwarte Nexus 5, 16GB, 401k batch gehaald bij MM Den Haag. Was de laatste zwarte 
Gekkigheid daar bij die winkel met de slogan "Ik ben toch niet gek?!". Enorm lange rij voordat ze de deuren opende
Gekkigheid daar bij die winkel met de slogan "Ik ben toch niet gek?!". Enorm lange rij voordat ze de deuren opende
[ Voor 10% gewijzigd door tim427 op 29-01-2014 21:15 ]
Hi tweakers,
Ik heb net bij MM zoetermeer abbo afgesloten voor nexus 5 (yay kom van een 2 jaar oude samsung ace).
Maar ik zie verschillen staan met die batches Ik heb 312K en er wordt hier gesproken over 401K. Is er een groot verschil tussen de 2? is er iets anders. Probeer er al achter te komen via google. Nog geen resultaat.
Ik heb net bij MM zoetermeer abbo afgesloten voor nexus 5 (yay kom van een 2 jaar oude samsung ace).
Maar ik zie verschillen staan met die batches Ik heb 312K en er wordt hier gesproken over 401K. Is er een groot verschil tussen de 2? is er iets anders. Probeer er al achter te komen via google. Nog geen resultaat.
Om 19.00 uur de Nexus 5 gehaald bij MM Eindhoven. Wat een gekkenhuis! Een van de laatste exemplaren kunnen bemachtigen! (de 401K), 45 min in de rij moeten staan om af te rekenen, maar het was het waard! Wat een fijn toestel!
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Nexus 5 zwart uitverkocht
Wit is er nog online
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 29-01-2014 22:28 ]
Ik stond om 10 voor 6 in de rij bij MediaMarkt Groningen. Moest ff 10 minuten wachten en daarna mochten we met 100+ man gelijk naar binnen. Ik heb toen snel mijn Nexus 5 gepakt en ben naar de kassa gegaan. Stond in 5 minuten weer buiten.
Tussen 28 januari 12:00 en 29 januari 20:00 zijn dus alle 40 Zwarte Nexussen verkocht, bij MM Den Haag. Les voor volgend jaar is dus, een dag vantevoren gaan.
1ste n5 die ik bestelde bij de mediamarkt was om 18.08 binnen, 2de n5 om 18:20, lekker vanuit mijn luie stoel.AMD1800 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
Ik stond om 10 voor 6 in de rij bij MediaMarkt Groningen. Moest ff 10 minuten wachten en daarna mochten we met 100+ man gelijk naar binnen. Ik heb toen snel mijn Nexus 5 gepakt en ben naar de kassa gegaan. Stond in 5 minuten weer buiten.
Ben benieuwd naar de lever termijn.
Mediamarkt Breda was het erg druk. Een zwarte N5 kunnen pakken. Moest wel even zoeken in het schap. Morgen maar ee ns rooten en alle apps installeren.
Mijn N5 was om 16:31 binnen (javascript uitschakelen -> in winkelmand -> javascript aan -> afrekenen), morgen tussen 12:00-14:00 leveringeL_Jay schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:55:
[...]
1ste n5 die ik bestelde bij de mediamarkt was om 18.08 binnen, 2de n5 om 18:20, lekker vanuit mijn luie stoel.
Ben benieuwd naar de lever termijn.
Zojuist zwarte N5 besteld via MM webshop; snel, geen problemen en bevestiging in de mail zonder disclaimer ofzo...
¯\_(ツ)_/¯
Zelfde hier. Gisteravond besteld bij de MM (btw actie) en volgens postnl komt die vandaag binnen. Uitverkocht in winkels, maar niet in het (algemene) magazijn dus.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Hoe laat heb jij hem gisteren besteld? Ik heb gisteren 18.10 besteld en betaald via de site. Maar ze hebben mij nog geen verzendbevestiging gestuurd.blmp schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:34:
Zelfde hier. Gisteravond besteld bij de MM (btw actie) en volgens postnl komt die vandaag binnen. Uitverkocht in winkels, maar niet in het (algemene) magazijn dus.
Same here, maar ik heb geen haast. Bewuste keuze om online te bestellen i.v.m. potentieel dode pixels, dan maar een dagje langer wachten.jwakie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Hoe laat heb jij hem gisteren besteld? Ik heb gisteren 18.10 besteld en betaald via de site. Maar ze hebben mij nog geen verzendbevestiging gestuurd.
[ Voor 14% gewijzigd door eL_Jay op 30-01-2014 10:50 ]
Net mijn gisteravond 18.10 bestelde zwarte Nexus 5 binnen gekregen. Had geen email ontvangen van Mediamarkt dat deze verzonden was dus blij verrast.
Oh dat geeft hoop. Nog een dag zonder whatsapp is vrij kut. Heb je een 401 gekregen?bokzelluf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:11:
Net mijn gisteravond 18.10 bestelde zwarte Nexus 5 binnen gekregen. Had geen email ontvangen van Mediamarkt dat deze verzonden was dus blij verrast.
Ja 401 batch, nu nog een microsim regelen :-)
Zojuist pakketje ontvangeneL_Jay schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:49:
[...]
Same here, maar ik heb geen haast. Bewuste keuze om online te bestellen i.v.m. potentieel dode pixels, dan maar een dagje langer wachten.
Kan je de micro sim niet uit de grote-normale sim drukken? Ik heb nu dik een jaar een Simyo sim kaart. En deze had al voorgevormd een micro sim zodat. Dus je drukt hem netjes uit het grote frame zeg maar. Vet handigbokzelluf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:
Die knip je toch lekker zelf als tweaker zijndebokzelluf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:
¯\_(ツ)_/¯
Kan ik ook doen, of even langs de winkel...beschuitfluiter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:
[...]
Die knip je toch lekker zelf als tweaker zijnde
Tweaker Style micro sim knippen.bokzelluf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:
Die van mij is ook binnen gekomen. Een 312
Misschien had ik iets later dan 18.00 moeten bestellen.
Klopt het dat de doos niet gesealed is? Dus geen sticker of iets dergelijks? Ik kan het doosje zo open schuiven.
Klopt het dat de doos niet gesealed is? Dus geen sticker of iets dergelijks? Ik kan het doosje zo open schuiven.
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.