Er staat bij mij dat hij niet los beschikbaar is, jammer.Leona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:07:
Bij Belsimpel is hij nu ook weer te bestellen (zwart en wit)
Maar niet los te bestellen. Alleen met abo!Leona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:07:
Bij Belsimpel is hij nu ook weer te bestellen (zwart en wit)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zwart is denk ik al tijdelijk uitverkocht, witte kun je namelijk wel bestellen.
Keep us posted please!
Ik ben al aan het bellen
Hij is al te bestellen, los!
Ik heb al opgehangen, vraag aub of ie vandaag nog wordt verstuurd!! er staaat namelijk leverbaar binnen 24 uur
Vanaf daar versturen ze toch niet naar NL?
zou huifkar.de de beste optie zijn om die nexus bij huis te krijgen vanuit duitsland?
Hij is te bestellen los op Belsimpel.nl. Over paar weken zal die 400 euro kosten bij de MM en Saturns van deze wereld in DL.
Ik heb gelukkig iemand die voor mij bestels in duitsland! Lang gewacht maar dan heb je ook wat
tijd voor wat klusjes!
Nope, je moet Duits adres hebbenDennusB schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
Vanaf daar versturen ze toch niet naar NL?
Mooi toestel, prachtig en relatief aantrekkelijk icm Abo! 
Tele2 150 min/sms + 1500MB voor €30,- pm (€53.- eenmalig bijbetalen).
Tele2 150 min/sms + 1500MB voor €30,- pm (€53.- eenmalig bijbetalen).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Pakketstatus:
het pakket is ingepakt en wacht op controle
Ik vind het bedrag van 459 toch wel aardig hoog.
Omg. Jaloers!!!! Ze hadden hem dus alcasefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:16:
Pakketstatus:
![]()
ik heb een mailtje gestuurd naar huifkar.de aangezien mijn wallet even niet werkt...hoop ik dat zij hem voor mij kunnen bestellen.
Ik weiger ∞459 te betalen ook al is het een nette prijs voor zo een telefoon.
Iemand ervaring met het importeren vanuit duitsland?
Iemand ervaring met het importeren vanuit duitsland?
Kitkat voor andere Nexus apparaten "in the coming weeks". http://googleblog.blogspo...-all-and-new-nexus-5.html
Ook besteld op belsimpel, cant wait! Prijs is wel duurder dan bij oosterburen, maar ik vind dat niet zo bezwaarlijk.
Heb gebeld. Die dame zei dat ze morgen verzonden worden. Op Twitter van journalistje Daniël Verlaan zie ik nog vanavond. Dus... We zullen zien.
Net een mailtje ontvangen van BelSimpel dat het pakket is ingepakt.
Status op website is veranderd:
Pakketstatus:
Status op website is veranderd:
Pakketstatus:
[ Voor 19% gewijzigd door Allures op 31-10-2013 19:20 ]
Same here, met een email dat ze hem vanavond gaan verzendenSterAllures schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:19:
Net een mailtje ontvangen van BelSimpel met de volgende status:
Pakketstatus:
GefeliciteerdKnorre schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:20:
[...]
Same here, met een email dat ze hem vanavond gaan verzenden
Fantastisch! Wel netjes dat ze hem toch nog binnen de opgegeven levertijd versturen!Knorre schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:20:
[...]
Same here, met een email dat ze hem vanavond gaan verzenden
Morgen maar even langs de mediamarkt in Enschede als ze toch al om 8 uur opengaan.. Ik neem toch aan voor de N5. Zou hij daar ook 449 kosten?
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Inderdaad, ik zag de bui al hangen... Maar ze doen het tochSterAllures schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:20:
[...]
Fantastisch! Wel netjes dat ze hem toch nog binnen de opgegeven levertijd versturen!
Prijs is aangepast bij BelSimpel naar 399!!!!
349 bij play DE...leuke prijs en 16gb volstaat voor mij. Nog wat verder met m'n One S of toch N5...twijfel
Prijs staat nu op 400 euro bij belsimpel
hij is nu ineens nog maar 400 euro op belsimpel wtf
Verwijderd
Zal wel de nieuwe iPad zijnNiekfct schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:21:
Morgen maar even langs de mediamarkt in Enschede als ze toch al om 8 uur opengaan.. Ik neem toch aan voor de N5. Zou hij daar ook 449 kosten?
Nee, slim van zedageeknerd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:22:
opgelicht door belsimpel.nl?
Nice! heb m nu voor €400,- bij Belsimpel, dat is wel een snelle korting hehe
Gun deze mensen de tijd om het aan te passen, zal best goed komen bij de hele snelle bestellers.
Denk dat ik ze zometeen even ga bellen dat ze het verschil mogen terug boeken, anders stuur ik die mobiel terug en koop ik daar een nieuwe.casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:21:
hij is nu ineens nog maar 400 euro op belsimpel wtf
Ik ook besteld voor 400! TOPlowizi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:22:
Nice! heb m nu voor €400,- bij Belsimpel, dat is wel een snelle korting hehe
Mooie prijs zeg, 400 euro bij belsimpel
Echt he
Weet iemand of we nu een Nano of Microsim nodig hebben voor de Nexus 5?
YES, wachten loont. €399 + 6,95 verzendkosten voor de zwarte 16GB versie.
Verwijderd
Morgen hopelijk, mijne is al ingepaktDennusB schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:24:
[...]
Echt heBizar dat het zo snel kon zakken! Ik ben benieuwd wanneer hij word geleverd!
hij is verzonden
Nu hopen dat ik dat prijsverschil terugkrijg
Wanneer besteld?Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:25:
[...]
Morgen hopelijk, mijne is al ingepakt
16GB... Ik zit zo te twijfelen of dat nou echt genoeg is
Goede vraag.lowizi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:24:
Weet iemand of we nu een Nano of Microsim nodig hebben voor de Nexus 5?
Exact mijn probleem momenteel. Ik wil eigenlijk de 32gb.kenkreutzer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:25:
16GB... Ik zit zo te twijfelen of dat nou echt genoeg is
Ik heb nu ook een 16GB N4, ruim voldoendethemole schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:26:
[...]
Exact mijn probleem momenteel. Ik wil eigenlijk de 32gb.
Verwijderd
Eerder deze week toen hij nog voor 460 in de winkel stond
Ben ook benieuwd of ze dit gaan doen, hoop het stiekem wel.casefan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:25:
hij is verzondenNu hopen dat ik dat prijsverschil terugkrijg
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 19:27 ]
Waarschijnlijk kan je hem binnen enkele dagen gewoon voor 350 euro bij mediamarkt halen. Mooi ff wachten en 50 besparen zeg ik!
"Betaalt u vandaag voor 20:00 via iDeal en is uw bestelling op voorraad (levertijd 24 uur), dan heeft u het pakket de volgende dag in huis!"
Lammakomme!
Lammakomme!
Als je hem voor 20:00 op belsimpel besteld, krijg je hem dan ook morgen of zaterdag?
Hatsee, geweldig om die explosie aan berichten te zien
.
Dit ben ik eigenlijk ook van plan, maar ben op een of andere manier bang dat het nog lang gaat durenrikaap1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:28:
Waarschijnlijk kan je hem binnen enkele dagen gewoon voor 350 euro bij mediamarkt halen. Mooi ff wachten en 50 besparen zeg ik!
Belsimpel zegt hem verstuurd te hebben, maar is opeens 399 euro? Maar weer bellen dan... Wil ik mijn 60 euro terug.
En verzondenchengbondkwok schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:24:
YES, wachten loont. €399 + 6,95 verzendkosten voor de zwarte 16GB versie.
Ik sta al in de wacht met precies dezelfde vraag ;-)ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:30:
Belsimpel zegt hem verstuurd te hebben, maar is opeens 399 euro? Maar weer bellen dan... Wil ik mijn 60 euro terug.
5 minuten geleden besteld, nu een mailtje dat hij is ingepakt bij Belsimpel. Ik ga ervan uit dat hij er morgen is!
Moeten wel over de brug komen. Anders bestel ik nu gewoon een nieuwe en stuur ik de oude terug.SterAllures schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
Ik sta al in de wacht met precies dezelfde vraag ;-)
En als ze die 60 euro niet terug betalen : http://www.belsimpel.nl/k...tersales/ruilen-annuleren
Kan overigens niet anders zeggen dat Belsimpel het slim gespeeld heeft. Ik ben direct naar hun site gegaan, en er is me geen andere site opgekomen om te checken of hij daar beschikbaar is. Of is BS echt de enige?
Haha inderdaad, had precies hetzelfde idee, daarom wil ik ze voor 20:00 even spreken dan zou ik dat nog kunnen doen.ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
Moeten wel over de brug komen. Anders bestel ik nu gewoon een nieuwe en stuur ik de oude terug.
Qoon3x schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:32:
Heb net gebeld met belsimpel, Ze storten 60 euro terug
En studentmobiel.nl heeft hem ook op voorraad, heb je hem zaterdag of aanstaande maandag in huis: https://www.studentmobiel.nl/lg-nexus-5
PORTS AND CONNECTORS
microUSB
SlimPort™ enabled
3.5mm stereo audio jack
Dual microphones
Ceramic power and volume buttons
Gelukkig, dus toch micro usb. Voorkomt weer wat gedoe morgen
microUSB
SlimPort™ enabled
3.5mm stereo audio jack
Dual microphones
Ceramic power and volume buttons
Gelukkig, dus toch micro usb. Voorkomt weer wat gedoe morgen
Storten ze bij iedereen het geld terug of omdat je gebeld hebt?
telaat
[ Voor 91% gewijzigd door Niekfct op 31-10-2013 19:34 ]
Is de 4G compatibel met alle Nederlandse netwerken?
[ Voor 4% gewijzigd door Overv op 31-10-2013 19:34 ]
Was geen quote van mezelf, dat kwam hier vandaan.
Toen hij op 400 sprong ben ik ook maar overslag gegaan en heb er 1 gekocht, had mezelf toch voorgenomen elke keer voor de nieuwe Nexus te gaan.
Wilde eigenlijk wachten op Sony Z1F, maar mijn huidige phone heeft steeds meer mankementen, net de zwarte 16GB besteld en bestelling wacht op hardware, morgen zou leuk zijn.
YepOverv schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:33:
Is de 4G compatibel met alle Nederlandse netwerken?
Pakketstatus:
Bestelling wacht op hardware
Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Hoewel ik de pakketstatus en het besteloverzicht wat tegenstrijdig vind, kan ik aannemen dat ik hem morgen binnen heb?
Bestelling wacht op hardware
Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Hoewel ik de pakketstatus en het besteloverzicht wat tegenstrijdig vind, kan ik aannemen dat ik hem morgen binnen heb?
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
En verzonden! Volgens mij hebben ze extra personeel ingehuurd voor vanavond bij belsimpel
Weet iemand wat de 32gb kost in de duitse play store?
Heb maar gemaild. Dat in de wacht staan ben ik beu en op die 60 euro heb ik via de mail ook wel recht.
Zelfde combinatie toevallig bij je orderoverzicht staan als ik heb?Niekfct schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:38:
En verzonden! Volgens mij hebben ze extra personeel ingehuurd voor vanavond bij belsimpel
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Als er iemand in de Duitse Play store gaat bestellen, neem even contact met mij op dan kunnen we de kosten delen!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Had ik inderdaad. Ik deed toevallig een refresh op die pagina, en toen kreeg ik een verzendbevestiging in de mail. Ook is de status op die pagina aangepast.Xanland schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:39:
[...]
Zelfde combinatie toevallig bij je orderoverzicht staan als ik heb?
€399wuppie007 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:39:
Weet iemand wat de 32gb kost in de duitse play store?
Is de 32gb variant ook al ergens in Nederland beschikbaar?
Ik had een tweet naar de MM in Enschede gestuurd over de 32gb versie, gezien ze daarstraks aangekondigd hebben dat ze de Nexus 5 morgen gaan verkopen, maar nog geen antwoord.sanderjvp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:43:
Is de 32gb variant ook al ergens in Nederland beschikbaar?
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.