Momenteel nog niet, eigenlijk wil ik die liever dan de 16gb.sanderjvp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:43:
Is de 32gb variant ook al ergens in Nederland beschikbaar?
Wordt op dit moment tegen mij verteld dat ze het geld niet terug gaan storten en ik moet maar mijn bestelling annuleren en een nieuwe bestellenap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:39:
Heb maar gemaild. Dat in de wacht staan ben ik beu en op die 60 euro heb ik via de mail ook wel recht.
Mmmh, okay - geeft in ieder geval hoop.Niekfct schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:41:
[...]
Had ik inderdaad. Ik deed toevallig een refresh op die pagina, en toen kreeg ik een verzendbevestiging in de mail. Ook is de status op die pagina aangepast.
Edit: Niks gezegd, zojuist een verzendinpakverzendbevestiging ontvangen!
[ Voor 10% gewijzigd door Xanland op 31-10-2013 19:52 ]
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Beetje vreemd, de administratie kosten voor het terug nemen en weer opnieuw opsturen kost sowieso meer.SterAllures schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:44:
[...]
Wordt op dit moment tegen mij verteld dat ze het geld niet terug gaan storten en ik moet maar mijn bestelling annuleren en een nieuwe bestellen
Nexus 5 in the USA al helemaal uitverkocht
Ook zojuist een verzendbevestiging gehad, ze zijn lekker bezig daar. Mijn S4 Active was ook binnen 24h binnen, dus zal wel goed komen. Ben benieuwd, hoop dat hij iets handelbaarder is dan de S4 Active, anders maar even uitzitten tot de Z1F komt.
Ik weet niet of dit de goede topic is , maar iemand al cases voor de nexus 5 gespot?
Heb de Nexus 5 besteld om 19:25 op belsimpel.nl en nu om 19:45 is de status gewijzigd naar "het pakket is ingepakt en wacht op controle".
Ik bestel vanuit België.
Ik bestel vanuit België.
Ik heb er ook maar 2 besteld bij Belsimpel, hopelijk komen ze snel
Ze heeft overleg gehad met haar manager en toen ze terug kwam vertelde ze dat het bedrag terug gestort wordt.wuppie007 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:46:
[...]
Beetje vreemd, de administratie kosten voor het terug nemen en weer opnieuw opsturen kost sowieso meer.
Ik heb alleen het idee dat alleen de mensen die erover bellen het geld daadwerkelijk terug krijgen. Dit omdat ik mijn order nummer moest geven om het bedrag terug te laten storten.
Dus voor iedereen die teveel heeft betaald, bel even naar ze en vraag of ze het geld willen terug storten.
Ik heb een "Betaling ontvangen" mailtje om 19:26, en een "Bestelling verstuurd" om 19:37.
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik heb een witte besteld zojuist.
Mijn vrouw zegt: Hmm je doet maar, dus heb ik gelijk besteld, langer wachten geeft haar tijd om na te denken.
Mijn vrouw zegt: Hmm je doet maar, dus heb ik gelijk besteld, langer wachten geeft haar tijd om na te denken.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
TheVerge twitter...16GB zwart was alleen uitverkocht..
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 31-10-2013 19:50 ]
Verdomme....Mijn Duitse Playstore knakker zou om 19u achter PC zitten, 3x gebeld niemand daar... Verdomme dadelijk is die weg.......
Bestel je hem toch voor 50 euro meer op studentmobiel/belsimpel, wat is nu 50 euroRazer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:51:
Verdomme....Mijn Duitse Playstore knakker zou om 19u achter PC zitten, 3x gebeld niemand daar... Verdomme dadelijk is die weg.......
wit 16 is weg, rest nog niet.Razer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:51:
Wel apart zo snel,je zou toch denken dat ze er flink meer op voorraad zouden hebben dan bij de Nexus 4..alwaysleft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:50:
[...]
TheVerge twitter...16GB zwart was alleen uitverkocht..
Ik wacht overigens nog ff met bestellen, eerst m'n huidige telefoon ff verkopen.
Misschien wil hij net als ik 32 GB versiealwaysleft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:51:
[...]
Bestel je hem toch voor 50 euro meer op studentmobiel/belsimpel, wat is nu 50 euro![]()
Geen optie als je de 32gb variant wil. Ik wacht daarop omdat 16gb voor mij op de lange termijn toch net iets te weinig is. Vervelend dat de 32gb variant nog niet beschikbaar is.....alwaysleft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:51:
[...]
Bestel je hem toch voor 50 euro meer op studentmobiel/belsimpel, wat is nu 50 euro![]()
Heb m ook maar besteld 
Om 19:46 mailtje van de betaling ontvangen, staat nu nog op "Bestelling wacht op hardware"
Had liever de 32GB gehad maar die wordt me te duur, en met 16 red ik me ook wel.
Om 19:46 mailtje van de betaling ontvangen, staat nu nog op "Bestelling wacht op hardware"
Had liever de 32GB gehad maar die wordt me te duur, en met 16 red ik me ook wel.
Trouwens, op de Duitse play store staat bij de zwarte (16 en 32) "Leaves warehouse by November 8, 2013"
Stond eerder vanavond nog op 4 novemberStarC schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:53:
Trouwens, op de Duitse play store staat bij de zwarte (16 en 32) "Leaves warehouse by November 8, 2013"
net supersnel een mailtje terug gehad van huifkar.....er komt iets van 32 euro bovenop je bestelling maar dan bestellen zij hem voor je in duitsland..wel handig en betaling gewoon naar een nederlands bankrekening nummer.
maar ik heb hem ook bij belsimpel besteld toen ik zag dat hij daar 400 was!!! super ook al verzendbevestiging gehad!
maar ik heb hem ook bij belsimpel besteld toen ik zag dat hij daar 400 was!!! super ook al verzendbevestiging gehad!
Heb ook nog even gebeld naar belsimpel i.v.m. het feit dat ik en andere klanten die de telefoon afgelopen maandag besteld hebben 60 euro meer betaald hebben.
Er werd aangegeven dat hier door het management van belsimpel naar gekeken gaat worden, ze noteren de ordernummers van de klanten die bellen en zullen deze op de hoogte houden van de uitkomst van de beslissing.
Ik ben nog niet heel erg overtuigd van het feit dat de 'maandag bestellers' het geld maar zo terug krijgen.
Er werd aangegeven dat hier door het management van belsimpel naar gekeken gaat worden, ze noteren de ordernummers van de klanten die bellen en zullen deze op de hoogte houden van de uitkomst van de beslissing.
Ik ben nog niet heel erg overtuigd van het feit dat de 'maandag bestellers' het geld maar zo terug krijgen.

Net gebeld naar Belsimpel.nl, ze hebben nog enkele 16GB zwart. De witte zijn er nog genoeg.
Hier als belg ook maar besteld bij belsimple.nl
Op een of andere manier werk mijn CC wel niet dus hopelijk lukt het ook met overschrijving. Ik veronderstel dat ze hem aan de kant houden als de bestelling al gedaan is maar betaling nog niet onvangen (of dat hoop ik toch)
Op een of andere manier werk mijn CC wel niet dus hopelijk lukt het ook met overschrijving. Ik veronderstel dat ze hem aan de kant houden als de bestelling al gedaan is maar betaling nog niet onvangen (of dat hoop ik toch)
Tegen mij werd dus net verteld dat ze het geld binnen 5 dagen terug storten.-=tracko=- schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:57:
Heb ook nog even gebeld naar belsimpel i.v.m. het feit dat ik en andere klanten die de telefoon afgelopen maandag besteld hebben 60 euro meer betaald hebben.
Daar ga ik niet vanuit..Kimi-Alonso schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:58:
Zul je zien dat je hem morgen voor 350 bij de Mediamarkt/Saturn kan kopen
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik wil wel gokken op een Mediamarkt / Saturn (evt. Duitsland) voor €349. Die €50 is toch 12.5% van de prijs. What are the odds.... blijft wel een gokje. Ach ik hou het met mijn huidige telefoon nog wel een paar weken uit.
Nee, want officiële prijs is 399 euro ( wat al een hele mooie prijs is)
http://www.droid-life.com...-no-word-on-availability/dageeknerd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:48:
Ik weet niet of dit de goede topic is , maar iemand al cases voor de nexus 5 gespot?
Als MM of Saturn hem morgen voor 349 hebben kun je je altijd nog beroepen op verkoop op afstand en het ding terug sturen naar belsimpel.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Belsimpel heeft wel een erg simpele iDEAL interfacing "Wij hebben nog geen reactie van iDeal gehad over uw betaling. Deze zou binnen enkele minuten voltooid moeten zijn."
En daardoor mogelijk net te laat...
"LG Nexus 5 16GB Black
⇒ we wachten nog op levering van dit product"
"LG Nexus 5 16GB Black
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Ja, hij is inmiddels uitverkocht de zwarte..gertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:01:
Belsimpel heeft wel een erg simpele iDEAL interfacing "Wij hebben nog geen reactie van iDeal gehad over uw betaling. Deze zou binnen enkele minuten voltooid moeten zijn."
"LG Nexus 5 16GB Black
Kan je zelfs tot 24 uur bestellen, alsnog volgende dag in huisStarC schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:01:
Coolblue heeft de witte ook - 399.
http://www.pdashop.nl/product/395325/nexus-5-wit.html
met mijn creditcard wilde het betalen ook niet lukken.Timbo925 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:58:
Hier als belg ook maar besteld bij belsimple.nl
Iedereen zit BelSimpel de verkoopavond van het jaar te geven terwijl er zat andere webshops zijn
Voor de Belgen.
http://www.pdashop.be/zoe...=shopid%3A7&query=nexus+5
ik heb echter net besteld via Belsimpel
http://www.pdashop.be/zoe...=shopid%3A7&query=nexus+5
ik heb echter net besteld via Belsimpel
En gratis verzending. En de zwarte is er nu ook!Fivel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Kan je zelfs tot 24 uur bestellen, alsnog volgende dag in huis
Voor de Belgen: http://www.pdashop.be/pro...-nexus/nexus-5-zwart.html
Als je kies voor afhalen kan je hem zaterdag hebben, anders maandag pas.
Als je kies voor afhalen kan je hem zaterdag hebben, anders maandag pas.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Coolblue heeft inmiddels ook de zwarte en witte op voorraad: http://www.pdashop.nl/product/395314/nexus-5-zwart.html
Ik vind het best vervelend dat de 32GB nog niet in NL te vinden is...
Ja, same here. Die 32GB is erg interessant.
Hoe zit het eigenlijk met de garantie als je hem in Duitsland bij de playshop dan wel MM/Saturn haalt?
Bij MM of Saturn kan je nog wel een keertje langsrijden, maar hoe zit dat bij de playshop?
Bij MM of Saturn kan je nog wel een keertje langsrijden, maar hoe zit dat bij de playshop?
Ik snap idd niet waarom die nog niet te verkrijgen is. Hoop maar dat dat zsm gaat gebeuren. Helaas heb ik er een hard hoofd in.Marc1510 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:03:
Ik vind het best vervelend dat de 32GB nog niet in NL te vinden is...
De mensen die bij belsimpel.nl hebben besteld en ze hebben de zwarte niet meer, coolblue heeft de Nexus 5 nu ook. Tot 12 uur vannacht te bestellen en morgen in huis!! http://www.pdashop.nl/product/395314/nexus-5-zwart.html
Tja, maar toen ik bestelde nog niet!alwaysleft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Ja, hij is inmiddels uitverkocht de zwarte..
"Uw levertijd
Betaalt u vandaag voor 20:00 via iDeal en is uw bestelling op voorraad (levertijd 24 uur), dan heeft u het pakket de volgende dag in huis! "
Ik had al tijdens bestelling met iDEAL betaald... en daarvan 19:58 bevestiging van gekregen. Precies het moment waarop hij naar 2-4 dagen levertijd ging. Zuur.
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Helaas, ik krijg het niet voor elkaar om via een proxy in de Duitse Play store te komen, alleen maar foutmeldingen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gewoon bestellen bij Coolblue dan? http://www.smartphoneshop...395314/nexus-5-zwart.htmlgertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:05:
[...]
Tja, maar toen ik bestelde nog niet!
"Uw levertijd
Betaalt u vandaag voor 20:00 via iDeal en is uw bestelling op voorraad (levertijd 24 uur), dan heeft u het pakket de volgende dag in huis! "
Ik had al tijdens bestelling met iDEAL betaald... en daarvan 19:58 bevestiging van gekregen. Precies het moment waarop hij naar 2-4 dagen levertijd ging. Zuur.
Gewoon morgen afhalen en pas betalen als je hem haalt. Prima te doen.roelg90 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:07:
[...]
Gewoon bestellen bij Coolblue dan? http://www.smartphoneshop...395314/nexus-5-zwart.html
Ik ga er geen twee bestellen?roelg90 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:07:
Gewoon bestellen bij Coolblue dan? http://www.smartphoneshop...395314/nexus-5-zwart.html
Bij belsimpel.nl geld laten terugboeken
Voor de mensen die denken dat hij 350 euro bij de MM kost, loopt er een speciale actie ofzo? Of hopen jullie het gewoon
Waar is ie leverbaar in fysieke winkels vanaf morgen? In zowel NL/DE. Woon toch vlak bij de grens en wil hem eerst wel even in handen hebben voordat ik hem koop. Kan ik ook meteen kijken of zwart of wit mooier is.
Yepgertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:10:
[...]
En drie weken wachten op mijn geld zeker?
Hij kost nu €349 in de Duitse Playstore, de 16GB versie.DaanHetEendje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:10:
Voor de mensen die denken dat hij 350 euro bij de MM kost, loopt er een speciale actie ofzo? Of hopen jullie het gewoon
Bij de Nexus 4 was dat ook het geval, maar toen kostte die ook €399 in de Duitse Mediamarkt en Saturn.
Max. termijn is 5 werkdagen bij Belsimpel voor terugboekingen.gertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:10:
[...]
En drie weken wachten op mijn geld zeker?
Uw bestelling met ordernummer is vandaag verzonden via PostNL. Het pakket is verzonden naar het volgende adres:
Dus ik hoop hem zaterdag te krijgen!
Dus ik hoop hem zaterdag te krijgen!
[ Voor 44% gewijzigd door Kenny1001 op 31-10-2013 20:19 ]
Zojuist terug gebeld door BelSimpel , alle klanten die de telefoon maandag hebben besteld voor 459 euro krijgen het verschil met de release prijs (399) terug gestort op hun bankrekening.
Al met al toch netjes geregeld van BS.
Al met al toch netjes geregeld van BS.
Verdorie.. Bij studentmobiel besteld en nu al verzonden, maar dus geen gratis verzending itt coolblue
Och, die 5 eurodangerousp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:13:
Verdorie.. Bij studentmobiel besteld en nu al verzonden, maar dus geen gratis verzending itt coolblue
Besteld bij Belsimpel meer dan een half uur geleden maar status blijft op "wachten op hardware" staan. Hoop toch wel dat hij vandaag nog wordt verzonden. Anders had ik hem beter bij Coolblue kunnen bestellen.
heb bij incloak.com (duitse proxy) voor 1 dag betaald, misschien kan iemand er iets mee.. access code is 849051865. Zelf niet gebruikt,
400 voor 16gb en morgen hebben > 400+verzendkosten via een tussenpersoon+lang(er) wachten voor 32gb.
400 voor 16gb en morgen hebben > 400+verzendkosten via een tussenpersoon+lang(er) wachten voor 32gb.
Moeite doen voor die 50 euro verschil terwijl het gemak van een leverancier in Nederland een stuk groter is, ook met eventuele garantie. Dat is die 50 euro wel waard + zo houden we het geld in de Nederlandse economie
Je kan nu beter in Nederland bestellen. Dan kan je bij problemen namelijk gewoon in Nederland garantie verhalen.
Coolblue heeft bijna altijd toestellen als eersteLeona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:14:
Besteld bij Belsimpel meer dan een half uur geleden maar status blijft op "wachten op hardware" staan. Hoop toch wel dat hij vandaag nog wordt verzonden. Anders had ik hem beter bij Coolblue kunnen bestellen.

PreciesAnthonyR schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:16:
Moeite doen voor die 50 euro verschil terwijl het gemak van een leverancier in Nederland een stuk groter is, ook met eventuele garantie. Dat is die 50 euro wel waard + zo houden we het geld in de Nederlandse economie
Wat staat er bij jou in dat overzicht onder het kopje "Besteloverzicht" als status?Leona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:14:
Besteld bij Belsimpel meer dan een half uur geleden maar status blijft op "wachten op hardware" staan.
TrueAnthonyR schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:16:
Krijgen we nu wel of niet onze 60 euro terug?
Ik lees steeds wat anders.
"dit toestel is op voorraad en gereserveerd"gertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:17:
[...]
Wat staat er bij jou in dat overzicht onder het kopje "Besteloverzicht" als status?
Wel,de NL prijs voor de Nexus 5 is op het laatste moment verlaagd. Het verschil wordt automatisch binnen 5 werkdagen teruggestort.ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:18:
Krijgen we nu wel of niet onze 60 euro terug?Ik lees steeds wat anders.
Ga er maar vanuit. Anders krijgen ze al die telefoons terug en zijn ze klanten voorgoed kwijt.ap3nr0ts schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:18:
Krijgen we nu wel of niet onze 60 euro terug?Ik lees steeds wat anders.
Oke, dan ben ik zuur.Leona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:18:
"dit toestel is op voorraad en gereserveerd"
Ehhh.. want? wat staat er bij jou dan?gertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:19:
[...]
Oke, dan ben ik zuur.De iDEAL bevestiging die 5 minuten duurde hebben me de das om gedaan.
Net belsimpel aan de lijn, de witte hebben ze ook nog maar 5 toestellen liggen. Wat een verkoopsucces al volgens mij;)
"⇒ we wachten nog op levering van dit product"Leona1981 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:20:
Ehhh.. want? wat staat er bij jou dan?
En ik ben heel goed en snel geholpen telefonisch met de directe annulering. Met excuses van de medewerker voor de vertraging in het updaten van de pagina. Er was dus een tijdje dat er "op voorraad" stond terwijl dit niet meer het geval was... Blijkbaar dus niet geautomatiseerd die voorraadindicatie.
20:08 besteld bij studentmobiel, nu net 20:23 pakket verzonden bevestiging gekregen.
*Weg*, werving en handelen is niet toegestaan op GoT
[ Voor 169% gewijzigd door Bullet NL op 31-10-2013 23:55 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als iemand zijn N4 nog kwijt moet, ik heb een advertentie bij V&A geplaatst. Jammer genoeg nog even niet de N5 voor mij
Is een paar minuten geweest, heeft met caching van de pagina te maken. Voorraadindicatie is automatisch.gertvdijk schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:25:
Er was dus een tijdje dat er "op voorraad" stond terwijl dit niet meer het geval was... Blijkbaar dus niet geautomatiseerd die voorraadindicatie.
Besteld bij coolblue zojuist, morgen geleverd =D
*weg* Niet toegstaan!
[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 31-10-2013 23:55 ]
Verwijderd
Ik heb al een track en trace ontvangen, en de post staat hier altijd 8-9 uur voor de deur.
Nexus 5 16 GB zwart besteld a 399 euro bij coolblue, morgen vanaf 12:00 afhalen in de winkel. Zal mij benieuwen!
Kom op Mediamarkt! Kondig hem voor 350 euro aan! Wat kan anders de trend van 2013 zijn waarvoor de Mm morgen eerder open gaat? https://twitter.com/MMEnschede
Dan moet er geen 24u levertijd in de orderbevestiging vermeld worden. Oftewel, geen cache gebruiken bij het genereren van de e-mail. Wel kudos voor snelle afhandeling annulering bij Belsimpel!pprs schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:27:
Is een paar minuten geweest, heeft met caching van de pagina te maken. Voorraadindicatie is automatisch.
Nu inmiddels toch maar bij Coolblue besteld. Lijkt me wat betrouwbaarder.
Nieuwe ipadrikaap1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:31:
Kom op Mediamarkt! Kondig hem voor 350 euro aan! Wat kan anders de trend van 2013 zijn waarvoor de Mm morgen eerder open gaat? https://twitter.com/MMEnschede
Mooi Kcod, dan zien we morgenochten wel je review hehe.
Ben benieuwd of we echt 100Gb aan drivespace gratiz krijgen
Ben benieuwd of we echt 100Gb aan drivespace gratiz krijgen
€350 kan je wel vergeten. Verwacht minimaal €399, aangezien de MediaMarkt ook wilt verdienen aan de Nexus.rikaap1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:31:
Heb 'm zojuist besteld bij coolblue/pdashop. Ik kan 'm morgen als het goed is ophalen in de buurt van mn werk.
Wie een vraag vraagt voor een ander valle er zelf in!
Dat ding van Apple genaamd iPad Airrikaap1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:31:
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.