• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:56:
Ja het is opzich wel mogelijk idd. Maar de sniper / handgun combo is sowieso al lastig te beheersen in conquest, het is sowieso al een pro-only combinatie als je het mij vraagt :0 Maar in BF4 zijn de Magnum en Rex zwaar generfed en vind ik de sniper in close range ook net wat te traag. Vooral als er ineens iemand het hoekje om komt. De Magnum en Rex weer wat buffen zoals in BF3 het geval was zou al een hoop schelen.
De m1911 en 93R zijn geweldige sidearms, je moet niet vergeten dat je met je boltaction niet altijd hoeft te scopen om raak te schieten. Ik gebruik zelf een triplebeam laser om te voorkomen dat ik onder de 10m gedwongen moet scopen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-12 08:00
w00t00w schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Wacht even: jij klaagt over mensen die hun problemen projecteren op alle spelers, maar en passant bepaal jij nu ook voor iedereen maar even dat het gewoon een leuk is dat goed te spelen is?

Ik wil dolgraag dat BF4 een goed spel is (of laten we stellen: een goed spel is op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), en ik zou ook met alle liefde het geld ophoesten voor Premium als het inderdaad een goed spel was (of laten we stellen: als het inderdaad een goed spel was op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen).
Qua stabiliteit en performance is de situatie voor mij inmiddels enorm verbeterd, maar daarmee ben ik er nog niet: als de game mechanics fundamenteel kapot zijn (of laten we stellen: fundamenteel kapot zijn op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), dan maakt het technische aspect toch niets uit? Als in een schietspel een kogel niet daar terechtkomt waar hij wel terecht zou moeten komen, als kogelinslagen niet geregistreerd worden, als er verschil is tussen waar iemand lijkt te staan en waar hij - volgens de server - daadwerkelijk staat, en ga zo maar door, dan ís er toch iets fundamenteel mis met de hele basis van dat schietspel?
Ik zou persoonlijk met alle liefde de 'oude' instabiliteit en povere performance voor lief nemen als daarvoor de mechanics wel op orde zouden zijn - wat heb je aan iets dat goed draait maar niet goed functioneert (of laten we stellen: niet goed functioneert op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen). Al zou het maar BF3-niveau zijn, welke ook verre van perfect is, maar itt. BF4 wel resulteert in een shooter, en niet in een kansspel cq. loterij.

Nogmaals, ik zou BF4 graag een goed spel willen vinden. BF4 doet ook zeker zaken goed (al zijn die zaken in mijn optiek voornamelijk 'circumstantial', zoals de audio-visuele presentatie), en ik beleef ook zeker leuke momenten in BF4. Maar wat bij mij vooral overheerst is een gevoel van 'unfulfilled potential', van 'het had zo [veel] leuk[er] kunnen zijn'. Er is gewoon nog te veel mis (of laten we stellen: er is gewoon nog te veel mis op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen) om ook maar te overwegen de loftrompet uit de mottenballen te halen.

Anywho: ik speel in CQ en Rush eigenlijk vooral Engineer, omdat ik vind dat de andere klasses wmb. te weinig toevoegen/bijdragen gezien de alomvertegenwoordigde voertuigen. Als engi kun je je je tenminste een beetje verweren tegen voertuigen, wat, los van C4, niet of nauwelijks van toepassing is op de andere classes. TDM en Domination speel ik met elke class wel, afhankelijk van wat voor zaken ik wil uitproberen of unlocken.
In deze post kan ik me 100% vinden. Ja, ik heb momenteel plezier in BF4, en hoef mijn geld dan ook niet terug, heb er immers al 130 uur in zitten. Maar het had zoveel meer kunnen zijn dan het nu is, omdat sommige onderdelen momenteel gewoon niet werken zoals ze horen te werken. En ik hoop dan ook echt dat dit allemaal opgelost wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12 19:42
w00t00w schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Wacht even: jij klaagt over mensen die hun problemen projecteren op alle spelers, maar en passant bepaal jij nu ook voor iedereen maar even dat het gewoon een leuk is dat goed te spelen is?

Ik wil dolgraag dat BF4 een goed spel is (of laten we stellen: een goed spel is op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), en ik zou ook met alle liefde het geld ophoesten voor Premium als het inderdaad een goed spel was (of laten we stellen: als het inderdaad een goed spel was op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen).
Qua stabiliteit en performance is de situatie voor mij inmiddels enorm verbeterd, maar daarmee ben ik er nog niet: als de game mechanics fundamenteel kapot zijn (of laten we stellen: fundamenteel kapot zijn op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), dan maakt het technische aspect toch niets uit? Als in een schietspel een kogel niet daar terechtkomt waar hij wel terecht zou moeten komen, als kogelinslagen niet geregistreerd worden, als er verschil is tussen waar iemand lijkt te staan en waar hij - volgens de server - daadwerkelijk staat, en ga zo maar door, dan ís er toch iets fundamenteel mis met de hele basis van dat schietspel?
Ik zou persoonlijk met alle liefde de 'oude' instabiliteit en povere performance voor lief nemen als daarvoor de mechanics wel op orde zouden zijn - wat heb je aan iets dat goed draait maar niet goed functioneert (of laten we stellen: niet goed functioneert op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen). Al zou het maar BF3-niveau zijn, welke ook verre van perfect is, maar itt. BF4 wel resulteert in een shooter, en niet in een kansspel cq. loterij.

Nogmaals, ik zou BF4 graag een goed spel willen vinden. BF4 doet ook zeker zaken goed (al zijn die zaken in mijn optiek voornamelijk 'circumstantial', zoals de audio-visuele presentatie), en ik beleef ook zeker leuke momenten in BF4. Maar wat bij mij vooral overheerst is een gevoel van 'unfulfilled potential', van 'het had zo [veel] leuk[er] kunnen zijn'. Er is gewoon nog te veel mis (of laten we stellen: er is gewoon nog te veel mis op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen) om ook maar te overwegen de loftrompet uit de mottenballen te halen.

Anywho: ik speel in CQ en Rush eigenlijk vooral Engineer, omdat ik vind dat de andere klasses wmb. te weinig toevoegen/bijdragen gezien de alomvertegenwoordigde voertuigen. Als engi kun je je je tenminste een beetje verweren tegen voertuigen, wat, los van C4, niet of nauwelijks van toepassing is op de andere classes. TDM en Domination speel ik met elke class wel, afhankelijk van wat voor zaken ik wil uitproberen of unlocken.
Wat jij zegt klopt maar hoeveel mensen lopen er te klagen over de netcode? dat ze iemand schieten, gebeurt niks, persoon draait zich om en schiet hem dood.. het zal net zo vaak voor komen dat jij die gene bent die niet geraakt wordt en zich omdraait om ff een kill te maken.

en

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

Dit staat er elke keer voordat iemand post.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

wesleytjuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:31:
[...]

In deze post kan ik me 100% vinden. Ja, ik heb momenteel plezier in BF4, en hoef mijn geld dan ook niet terug, heb er immers al 130 uur in zitten. Maar het had zoveel meer kunnen zijn dan het nu is, omdat sommige onderdelen momenteel gewoon niet werken zoals ze horen te werken. En ik hoop dan ook echt dat dit allemaal opgelost wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik vermaak me ook uitstekend met dit spel, maar ik merk de problemen wel, alhoewel ik er een oogje voor dichtknijp. Zo kan ik veel van mijn favoriete servers niet joinen en moet ik het minstens 10x proberen voordat het lukt. Maar goed, als ik tijd heb om te spelen heb ik ook wel tijd om te wachten denk ik dan.. :z

• wesleytjuh
Dazzyreil schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:32:
[...]

Wat jij zegt klopt maar hoeveel mensen lopen er te klagen over de netcode? dat ze iemand schieten, gebeurt niks, persoon draait zich om en schiet hem dood.. het zal net zo vaak voor komen dat jij die gene bent die niet geraakt wordt en zich omdraait om ff een kill te maken.

en

Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

Dit staat er elke keer voordat iemand post.
Dat het andersom ook gebeurd maakt toch helemaal niks goed? Ik wil juist het gevoel hebben dat ik controle over een wapen heb en door juist te handelen dat groepje van 3 vijanden neer halen, niet doordat de netcode hitreg of andere bugs in mijn voordeel zijn.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:59

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

wesleytjuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Dat het andersom ook gebeurd maakt toch helemaal niks goed? Ik wil juist het gevoel hebben dat ik controle over een wapen heb en door juist te handelen dat groepje van 3 vijanden neer halen, niet doordat de netcode hitreg of andere bugs in mijn voordeel zijn.
Dubbele info, Teveel info, al gemeld

MOVE ON/ NEXT
Overigens is Alan Kertz momenteel op twitter helemaal aan het losgaan met balance voorstellen voor degene die interesse hebben en hij vraagt feedback.

https://twitter.com/Demize99

ps.
caanova1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Dubbele info, Teveel info, al gemeld

MOVE ON/ NEXT
Dankjewel voor deze waardevolle toevoeging weer, wordt het topic weer een stuk beter van!

• NLKornolio

NLKornolio

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:38:
Overigens is Alan Kertz momenteel op twitter helemaal aan het losgaan met balance voorstellen voor degene die interesse hebben en hij vraagt feedback.

ps.

[...]

Dankjewel voor deze waardevolle toevoeging weer, wordt het topic weer een stuk beter van!
Alstu, slechter ken het gelukkig niet

Belangrijkste feedback: Don't fuck it up. Ik durf niks voor te stellen omdat ik weet dat ze niet balanceren maar kapot nerfen. Dat is het probleem met DICE, van OP naar waardeloos in een enkele patch. UCAV is waardeloos, straks wordt de AA ook waardeloos en de attack chopper een stuk sterker. Dit in combinatie met een littlebird die beter is tegen light armor betekent een AA die niks meer kan, ik zie het zo gebeuren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

ps.

[...]

Heb er wel vertrouwen in als ik ze post lees

http://www.twitch.tv/jannustitannus

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Er komen niets dan positieve reacties vannuit reddit voor terug, behandel je klanten als volwassenen en je krijgt volwassen reacties terug.

Er moet altijd ruimte zijn vind ik voor inhoudelijk en constructieve posts over het wel EN wee van de game.
Klopt maar dat is hier in dit forum al lang niet meer zo helaas.
Hier klagen mensen 10x per dag over hetzelfde onderwerp zonder ook maar maar iets aan de discussie toe te voegen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Weet iemand al wanneer second assault nou is voor pc uitkomt?

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:27:
[...]

Tot 15 meter is de sniper ook een 1 shot kill behalve als de speler de defensive perk hebben want dat scheelt 10% dmg.
Quick-scopen is gewoon lame en ik vind dat het eigenlijk geen plaats heeft in een shooter :(

[...]

Met andere woorden jij speelt vooral voor jezelf en niet voor het team.
Kijk die tank die je uitschakelt is vaak belangrijker dan die 2 á 3 kills die je haalt met je AR.
En iedereen is het er volgens mij over eens dat die UCAV gewoon lame was vooral omdat je ze continu kon spammen en dat is gelukkig gefixed.
En nu ik wat filmpjes heb gezien over die MAV blijkt dat het misschien wel een van meest ondergewaardeerde gadgets is.
Omdat het kan spotten en alle andere gadgets kan slopen waaronder mijnen , c4 , spawnbecons enz. enz.

[...]

Nou hier in het topic is het wel zo wanneer je positief bent of iets leuks heb beleeft er bijna niet op gereageerd word of je word voor gek verklaard.
Maar als je 1x zegt iets over de slechte netcode er weer 10x het zelfde filmpje word gepost incl. de 500 berichten die over het zelfde onderwerp gaan.
En het leukste is dan nog dat sommigen zelfs al een maand of meer niet hebben gespeeld :')
Ik dacht dat het juist andersom was, als je negatief was lag aan het jouw systeem of speelstijl.

Daarnaast geef ik aan dat ik na die laatste patch, waar van jij beweerde dat het beter speelde nog heb gespeeld.

Jij probeert ook na elke negatieve post je bericht door te drukken dat je o zoveel plezier hebt.

Waar ik blij ben voor de gene die nergens last van hebben of het zelfs (kunnen) negeren, mag je anderen ook wel in hun waarde laten.
S.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:29:
[...]

Ik dacht dat het juist andersom was, als je negatief was lag aan het jouw systeem of speelstijl.

Daarnaast geef ik aan dat ik na die laatste patch, waar van jij beweerde dat het beter speelde nog heb gespeeld.

Jij probeert ook na elke negatieve post je bericht door te drukken dat je o zoveel plezier hebt.

Waar ik blij ben voor de gene die nergens last van hebben of het zelfs (kunnen) negeren, mag je anderen ook wel in hun waarde laten.
Moet je daarom ook maar direct op de man spelen ;(
Ik geef alleen aan hoe er op dit moment in het algemeen in dit topic aan toe gaat.
Heel veel geklaag over 1 onderwerp waar het probleem door Dice erkend is en elke actieve speler wel eens last van heeft.
Dat hoef ik alleen niet 500x te lezen per dag incl. altijd maar weer de zelfde filmpjes.
Dice is er mee bezig en mag daar straks weer op afgerekend worden als ze zeggen dat ze het gefixed hebben wat ik niet verwacht maar wel hoop.
Er moet zeker ruimte zijn om ook over de negatieve dingen te discussiëren maar hier valt het te vaak weer in herhaling.

• S.J_84
beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Ik geef alleen aan hoe er op dit moment in het algemeen in dit topic aan toe gaat.
Heel veel geklaag over 1 onderwerp waar het probleem door Dice erkend is en elke actieve speler wel eens last van heeft.
Dat hoef ik alleen niet 500x te lezen per dag incl. altijd maar weer de zelfde filmpjes.
Dice is er mee bezig en mag daar straks weer op afgerekend worden als ze zeggen dat ze het gefixed hebben wat ik niet verwacht maar wel hoop.
Er moet zeker ruimte zijn om ook over de negatieve dingen te discussiëren maar hier valt het te vaak weer in herhaling.
[quote]beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Wat jij nu post heb je ook al tig keer als reactie gepost.

En nu je weer zo een domme smilie ernaast moet zetten, kan ik je niet meer serieus nemen.
beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Je weet dat je zelf ook niet positief bijdraagt aan een sfeerverandering? Je leest berichten half, maakt onjuiste aannames en beschuldigt dan ook weer direct iemand. En dan klaag je dat anderen op de man spelen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• S.J_84
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Je weet dat je zelf ook niet positief bijdraagt aan een sfeerverandering? Je leest berichten half, maakt onjuiste aannames en beschuldigt dan ook weer direct iemand. En dan klaag je dat anderen op de man spelen?
Jij beschrijft het wat beter dan dat ik dat wou doen, bedankt.
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Kijk bij jou weet ik ook dat het zo is :P omdat ik heel vaak met je hebt samengespeeld en daar kwam mijn reactie ook weg.
Maar heb dan wel weer respect voor je infantry skills :)

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 09-01-2014 16:13 ]

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:30
Moet het nou wederom weer uitlopen op gezeik op elkaar? :F Als je het niet eens bent met iemand zijn reactie of het klopt in jouw ogen niet reageer dan netjes en onderbouwd of reageer gewoon helemaal niet...

if (!coffee) {
Work = false; }

• S.J_84
naaitsab schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:04:
Moet het nou wederom weer uitlopen op gezeik op elkaar? :F Als je het niet eens bent met iemand zijn reactie of het klopt in jouw ogen niet reageer dan netjes en onderbouwd of reageer gewoon helemaal niet...
Sorry hoor maar jij maakt er nou gezeik van, was er alweer klaar mee.

Dit soort posts brengen ook niets meer of minder mee.
DGonlag2 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Nog nooit gehad.

Als de attackers 0 tickets hebben:

- MCOM armed ->
- 2 MCOM over -> potje over
- 1 MCOM over -> potje gaat door
- Destroy -> volgende set MCOM en ticket refresh
- Defused -> potje over

- MCOM niet armed -> potje over.
Nope, tickets op is altijd game over. ongeacht wat de status is van armen van mcom etc. helaas.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:11:
[...]

Nope, tickets op is altijd game over. ongeacht wat de status is van armen van mcom etc. helaas.
Als een MCOM gearmed is en nog kan ontploffen zal de ronde niet voorbij zijn. Zo kan je met 0 tickets over alsnog winnen/verder komen als de MCOM op dat moment wel gearmed is. Was in Battlefield 3 ook al zo.

• wesleytjuh
En toch twijfel ik daarover.
Zoals ik al zei heb ik dit nu al meerdere keren gehad. Duidelijk dat we gearmed hebben, en overduidelijk dat niemand aan het disarmen was. Toch wanneer tickets = 0 match verloren. Inclusief een hoop rage in de chat. Maar vandaag ging het dus vooral in de chat erover hoe jammer het is dat dit veranderd is. Vandaar dat ik het vroeg, is dit nu daadwerkelijk veranderd of bugged? Laten we hopen dat het bugged is, want dat zorgde juist voor extreem spannende situaties.
Anders loont het als defender om met nog maar een paar tickets te gaan gewoon weg te gaan bij de mcom, en zo snel mogelijk de vijand af te schieten, ook al armen ze, als je zorgt dat de tickets op gaan en win je sowieso.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Moet je niet allebei de mcoms armed hebben om door te kunnen met 0 tickets in bf4? Not sure

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12 22:44
Ik ben wel blij voor alle Premium members:

Die kunnen gelukkig genieten van:

Server que prioriteit

Geweldige Battlepacks en wapens

DLC die nog niet gereleased gaat worden omdat de game basis eerst gefixt gaat worden

Als ze nou blijven pre-orderen en consumeren wordt de game nog sneller gefixt! Kom op jongens, hup hup!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jovas schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:22:

Server que prioriteit

DLC die nog niet gereleased gaat worden omdat de game basis eerst gefixt gaat worden

Als ze nou blijven pre-orderen en consumeren wordt de game nog sneller gefixt! Kom op jongens, hup hup!
lol, that obvious sarcasm :P
en idc much, kheb al meer value uit dit game gehaald dan bij de meeste andere spellen die ik koop. (@ 50~ cent per uur nu)
en heb spel wordt alleen nog beter (hopelijk toch, lol)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 09-01-2014 16:25 ]

SmokingCrop schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:22:
Moet je niet allebei de mcoms armed hebben om door te kunnen met 0 tickets in bf4? Not sure
Dat zou ook goed kunnen. In BF3 was dat in ieder geval niet zo. Maar als er nog een andere MCOM was die niet gearmed was liep de ronde alsnog af nadat de eerste MCOM ontploft was.

• wesleytjuh

Server que prioriteit

Vergeet al de double XP events niet. Lekker farmen met 2X XP. Wel in stijl natuurlijk, niet volgens de planning, maar keer op keer uitgesteld.
SmokingCrop schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:22:
Zeker, maar als er al 1 MCOM neer is, en je armed de overgebleven MCOM zou je ook door moeten kunnen natuurlijk, lijkt me dan.
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Dat zou ook goed kunnen. In BF3 was dat in ieder geval niet zo. Maar als er nog een andere MCOM was die niet gearmed was liep de ronde alsnog af nadat de eerste MCOM ontploft was.
Ja precies. Dat was al helemaal spannend. Met 1 ticket de ene MCOM armen, en dan zo snel mogelijk naar de 2e toe om ook die nog te armen, terwijl je al 0 tickets had. De momenten dat dat lukt zijn episch.

[ Voor 68% gewijzigd door wesleytjuh op 09-01-2014 16:29 ]

Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Belangrijkste feedback: Don't fuck it up. Ik durf niks voor te stellen omdat ik weet dat ze niet balanceren maar kapot nerfen. Dat is het probleem met DICE, van OP naar waardeloos in een enkele patch. UCAV is waardeloos, straks wordt de AA ook waardeloos en de attack chopper een stuk sterker. Dit in combinatie met een littlebird die beter is tegen light armor betekent een AA die niks meer kan, ik zie het zo gebeuren.
al paar keer redelijk voorstel gedaan hiervoor mijns inziens, AA active rockets langere reload tussen de eerste 2 en 2de set, de guns mogen zo blijven, is exact goed vind ik, alhoewel wel erg goed tegen infi. (nog steeds geen probleem vind ik)

De attack chopper wat resistenter maken tov .50 cal hits of de .50 damage verminderen, mij om het even. Die achterlijke 180 flips na een raket hit fixen. Daarnaast moet de snelheid hoger liggen en de cannon hits minder spread krijgen als je 3-5 bursts zou vuren, dit is in vergelijking met lav en boats echt ontiegelijk groot. Volle salvo's mogen best behoorlijke spread houden.

Nerf voor scout moet of wel stuk lagere snelheid repareren zijn of helemaal niet vanuit chopper fixen toe laten maar dat zal niet gebeuren, ivm transport chopper die dan totaal verkloot is. De wendbaarheid en acceleratie wat verlagen van de scout, die is echt te onrealistisch hoog tov van attack. Rest mag prima zo blijven.

Attack jet zou wat minder sterk moeten zijn tov fighter jet, fighter jet moet wat effectiever worden tov van attack jet, de turn speed etc gewoon gelijk trekken voor alle jets, deze verschillen zijn te groot nu.

Wapen balance, middenmoot aanpakken, de midrange wapens zoals cz805, aug, etc moeten een duidelijker voordeel krijgen tov lagere en hogere rof wapens.
Double action revolvers moeten geen vertraging hebben bij afvuren.

DMR 3 hit kill op elke afstand, 2 hits binnen zeg, 30 meter, voor de 20+1 of meer ammo clip wapens, de svd12 is erg lastig te balanceren, 2 hit kill op elke afstand is wellicht te sterk, maar 3 hit kill is die veel te slap tov van de andere dmr. De tussen weg, 2 hit kill met de max damage verhogen naar 50 voor de 10+1 wapens tot 10 meter ofzo en min damage naar 34 lijkt mij wel kunnen, maar dan zou er wel een kleine nerf ergens anders moeten komen bv recoil hoger etc. Anders zijn de andere dmr weer compleet overbodig.

• S.J_84

Server que prioriteit

Ik had er een beetje spijt van dat ik toch premium heb gekocht, maar hoop ergens dat het na een paar fixes voor mij persoonlijk weer wat speelbaarder zal zijn.

Heb de game echt nog niet laten vallen, want heb wel leuke momenten gehad.

Daar in tegen vond ik de prijs wel te doen voor wat ik ervoor betaald heb.

Battlepacks kunnen me gestolen worden, en heb premium gekocht om samen met de mensen te spelen die het ook hadden.
Helaas zie ik er weinig spelen, maar we hebben nog ruim een jaar tot de volgende BF :p

Net zoals ik Ghosts oversloeg, krab ik tegen die tijd nog wel eens over mijn hoofd voordat ik weer wat koop.

• Jovas
  • Laatst online: 21-12 22:44
S.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Ik had er een beetje spijt van dat ik toch premium heb gekocht, maar hoop ergens dat het na een paar fixes voor mij persoonlijk weer wat speelbaarder zal zijn.

Heb de game echt nog niet laten vallen, want heb wel leuke momenten gehad.

Daar in tegen vond ik de prijs wel te doen voor wat ik ervoor betaald heb.

Battlepacks kunnen me gestolen worden, en heb premium gekocht om samen met de mensen te spelen die het ook hadden.
Helaas zie ik er weinig spelen, maar we hebben nog ruim een jaar tot de volgende BF :p

Net zoals ik Ghosts oversloeg, krab ik tegen die tijd nog wel eens over mijn hoofd voordat ik weer wat koop.
Ik heb het niet, ik voel me ook duidelijk minder speciaal en bevoorrecht dan jou..

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
[video]

Legt het precies uit, en is extreem van toepassing op jouw post, want het wordt maar gewoon geaccepteerd dat een spel niet af is. Deze bugs zitten er allemaal nog steeds in, sterker nog, het is de core gameplay dit gewoon niet op orde is.

Beter, ja wellicht, maar het beste waarop je kunt hopen is BF3 niveau..
WOW, hier was ik dus helemaal niet van op de hoogte! Word dit op alle fora gespammed of niet? Mag hopen dat DICE en EA met deze video worden dood gegooid. Dit is veel belangrijker dan dat gezeur wat er op de opppervlakte gebeurd. DAt is tenslotte zo goed al verdwenen bij mij iig.

Dat de "CORE" zo slecht in elkaar zit daar vebleekt het disconnect verhaal gewoon bij.....

• S.J_84
Jovas schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:37:
[...]
Ik heb het niet, ik voel me ook duidelijk minder speciaal en bevoorrecht dan jou..
Ok..

Anyway, ik heb ergens gelezen dat je alleen je poorten van Origin open hoeft te zetten als je verbindingsproblemen hebt.
Zij er hier mensen die het open hebben staan ongeacht problemen en het beter ervaren qua verbinding?

Ik heb het zelf ooit eens open gezet maar geen verschil gemerkt.

[ Voor 42% gewijzigd door S.J_84 op 09-01-2014 16:53 ]

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12 19:42

Server que prioriteit

Dankje! Ik ben blij dat je blij voor me bent. :)
S.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:40:
[...]

Ok..

Anyway, ik heb ergens gelezen dat je alleen je poorten van Origin open hoeft te zetten als je verbindingsproblemen hebt.
Zij er hier mensen die het open hebben staan ongeacht problemen en het beter ervaren qua verbinding?

Ik heb het zelf ooit eens open gezet maar geen verschil gemerkt.
Het gaat geen verschil geven als je geen problemen hebt. Alleen nodig bij crappy routers.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 09-01-2014 17:01 ]

• S.J_84
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Het gaat geen verschil geven als je geen problemen hebt. Alleen nodig bij crappy routers.
Ok bedankt, heb namelijk dat ik gauw naar alles grijp om het beter te krijgen.
Wat soms resulteert in het slechter maken dan dat het is.

Enige verandering is een cfg file die ik over had genomen van Xfactor, maar ben er wel bewust van dat wat voor de een werkt voor de ander niet hoeft te werken.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 18:26 ]

Verwijderd

Stewie! schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Misschien omdat wat ze ook schrijven, het toch afgekraakt wordt door enkele fanatieke forumterroristen. Net als op Tweakers in dit topic gebeurd elke keer als nieuws of achtergrond informatie wordt geplaatst. Vervolgen ontstaat dan een hele non-discussie die totaal niet meer over het nieuwsbericht gaat.

Dan is het eenvoudiger om informatieve blogposts te plaatsen op het forum en via twitter feedback te geven.
Ik snap dat het niet leuk is voor developers om negatieve kritiek te krijgen van hun eigen klanten: kijk naar die developer van Fez die er de brui aan gaf na al de overdreven kritiek op hem en zijn game. Waarna die zijn Twitter verwijderde en - voor zover bekend is - gestopt is met Fez 2 te maken.

Maar toch, nu kunnen mensen geen "stoom aflaten" omdat alles zo ongelofelijk strak wordt gecommuniceerd. Ik denk dat, na pakweg een maand van regelmatig wat berichtjes van developers op Battlelog, de gamers zich meer begrepen zullen voelen, en minder haatvol zullen reageren als dan een developer toch eens iets post.
Mensen vinden het een unicum als Battlefield developers op het forum iets posten, en men vliegt daar op zoals vliegen op een stront. Ik snap dat eerlijk gezegd wel wat. :)

Blizzard post veel op forum en moest ook de kritiek voor Diablo 3 aanhoren.
SOE heeft het voor zover ik weet redelijk goed gedaan met Planetside 2, maar 2 maand geleden wilden ze iets invoeren waardoor de game Pay To Win zou worden. Nog geen paar dagen later, liet de President van SOE via zijn Twitter en op de forums weten dat het idee van de tafel is en het niet doorgevoerd wordt.

Ik voel dat er teveel stiltes aanwezig is bij DICE. Er zou continue communicatie moeten zijn. Nu leeft DICE als een stoomketel die héél soms eens stoom aflaat en natuurlijk springen gamers daar dan op. :D

Vroeger - pre abonnementen tijdperk - zou je nog kunnen begrijpen dat DICE na bv. 3 maanden stopt met alle communicatie. Ze moeten beginnen met andere games. En er wordt niets meer aan hun verschenen games toegevoegd qua gameplay features.
Maar nu met Premium ligt dit gans anders: ze maken nog actief content voor een reeds verschenen game, dus ze moeten net zorgen dat ze die dialoog niet langer dan 3 maanden blijven behouden, maar net veel langer.
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:17:
[...]

Als een MCOM gearmed is en nog kan ontploffen zal de ronde niet voorbij zijn. Zo kan je met 0 tickets over alsnog winnen/verder komen als de MCOM op dat moment wel gearmed is. Was in Battlefield 3 ook al zo.
dat was in bf3 zo idd, maar niet in bf4. Ronde eindigt altijd als tickets op zijn van de attackers of als de laatste mcom opgeblazen is. Is ook tevens een van de redenen dat rush imho nu zoveel saaier is geworden waar je in bf3 nog die clutch mcom bombplants had waar je nagelbijtend wachtte tot die afging, gaat je scherm nu gewoon over in GAME OVER. :(

• wesleytjuh
Dus toch..

WHY?! 8)7 8)7 8)7

Kom op, precies wat je zelf zegt, dat was af en toe zo spannend, en dat gaf echt het 'only in BF' gevoel, als je door die handeling nog net de match wint in plaats van verliest. Zeer jammer. Ik hoop dat ze dat nog aanpassen..

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:47:
[...]

dat was in bf3 zo idd, maar niet in bf4. Ronde eindigt altijd als tickets op zijn van de attackers of als de laatste mcom opgeblazen is. Is ook tevens een van de redenen dat rush imho nu zoveel saaier is geworden waar je in bf3 nog die clutch mcom bombplants had waar je nagelbijtend wachtte tot die afging, gaat je scherm nu gewoon over in GAME OVER. :(
Ik weet niet wat jij speelt, maar dat is in BF4 ook gewoon zo hoor. Als er één over is, en deze is armed met 0 tickets dan gaat het allemaal nog gewoon door.
Douweegbertje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Ik weet niet wat jij speelt, maar dat is in BF4 ook gewoon zo hoor. Als er één over is, en deze is armed met 0 tickets dan gaat het allemaal nog gewoon door.
Als dit zo is dan is dat redelijk recent veranderd, want de laatste keer dat ik rush speelde was dit niet zo, ik had persoonlijk de mcom gearmed, en bewaakte die, en opeens was de ronde afgelopen met nul tickets left terwijl die gewoon nog gearmed was. Sterker nog hij ontplofte toen in de afterround cam. :F

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-01-2014 19:00 ]

• wesleytjuh
Heb ik ook al een paar keer gemeld. Waaronder 1X waarbij de admin de logs bekeken heeft en inderdaad was er geen defuse maar het aanvallende team had wel verloren.

Ik heb ook even op het battlelog forum gezocht en daar komt dit "probleem" ook naar voren.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12 09:45

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind sniper rifles het coolst om mee te spelen, niet camper maar gewoon rushen. Heerlijk om iemand met een AR af te troeven. Mocht de game worden gefixt dan ga ik dat zeker weer proberen.
wesleytjuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:04:
Heb ik ook al een paar keer gemeld. Waaronder 1X waarbij de admin de logs bekeken heeft en inderdaad was er geen defuse maar het aanvallende team had wel verloren.

Ik heb ook even op het battlelog forum gezocht en daar komt dit "probleem" ook naar voren.
misschien is het bugged dat het soms wel soms niet voorkomt, zou me eigenlijk niet echt eens verbazen.

Check net even die community managers account, lvl 7 met 87 kills :')
Wat houd die van zijn eigengemaakte game dat die niet eens een uurtje of wat in die 4 weken vakantie heeft gespeeld... als het nou zo was dat die druk aan het werk was dat we zagen dat er wat gebeurd, communicatie was etc maar helaas -O-

• S.J_84
reemprive schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:04:
Ik vind sniper rifles het coolst om mee te spelen, niet camper maar gewoon rushen. Heerlijk om iemand met een AR af te troeven. Mocht de game worden gefixt dan ga ik dat zeker weer proberen.
Ik ben benieuwd wat die DMR`s gaan doen na patch, de SKS speelde heerlijk weg in BF3 dus als het wat word ga ik daar meer mee schieten.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:22:
[...]

misschien is het bugged dat het soms wel soms niet voorkomt, zou me eigenlijk niet echt eens verbazen.

Wat houd die van zijn eigengemaakte game dat die niet eens een uurtje of wat in die 4 weken vakantie heeft gespeeld... als het nou zo was dat die druk aan het werk was dat we zagen dat er wat gebeurd, communicatie was etc maar helaas -O-
Wat een gezeur. De Devs zijn best vaak bezig met het fixen van zooi, en daarbij hoeft iemand niet te spelen om bugs te vinden aangezien er gewoon een lijst is met alle ingezonden meuk. Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Ja het spel kwam niet goed uit de release, dat is een gegeven. Kijk ik even naar nu en de release versie dan hebben ze heel veel opgepakt.
Imo is de rest gewoon een kwestie van tijd. Iets met prioriteit. Server en client crashes staan toch wel iets wat hoger dan zo'n mcon.

• SmokingCrop
  • Niet online
Stel je voor dat die mensen meer bf4 zaten te spelen dan het spel te fixen / balancen / verbeteren dan zou het pas feest zijn :+
SmokingCrop schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:43:
Stel je voor dat die mensen meer bf4 zaten te spelen dan het spel te fixen / balancen / verbeteren dan zou het pas feest zijn :+
Dan wisten ze wel daadwerkelijk wat ze deden. Ik heb het idee dat die mensen daar hun eigen spel amper spelen en er dan ook nog zo slecht in zijn dat ze niet goed kunnen inschatten welke effecten aanpassingen hebben. UCAV was een zwaar overpowered wapen en is nu compleet nutteloos, dat is zowel bij introductie als bij de patch gewoon niet getest.

• wesleytjuh
Zijn er bezuinigen in de tijd waarin BF4 zich afspeelt :+ ? Een schietstoel in de jet had geen overbodige luxe geweest. Ik moet bekennen dat ik af en toe de fighter jet als transport neem naar een vlag, maar dat resulteerd 50% van de tijd in een "Killed in action" omdat je tegen je eigen jet aan komt. }:O

Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Dan wisten ze wel daadwerkelijk wat ze deden. Ik heb het idee dat die mensen daar hun eigen spel amper spelen en er dan ook nog zo slecht in zijn dat ze niet goed kunnen inschatten welke effecten aanpassingen hebben. UCAV was een zwaar overpowered wapen en is nu compleet nutteloos, dat is zowel bij introductie als bij de patch gewoon niet getest.
DICE heeft gewoon hun Q&A team die zo geweldig werk afleveren. :+
Die ene persoon die ergens in een hoekje zit in Stockholm en volledig doodgenegeerd word is echt de beste in de business. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Heb al sinds launch een bizarre bug. Namelijk dat vaak zodra de game begint mijn character gewoon naar voren loopt en blijft lopen. Keyboard en muis reageerd niet. Vaak moet ik dan tig keer de muis knop indrukken en dan krijg ik opeens de controle terug.

Rare is dat de 360 controller het dan wel opeens doet. Dacht dat het aan de 360 controller lag maar na een uninstall en de controller eruit halen heb ik het nogsteeds.

Helaas heeft dit soort stuff geen prioriteit voor Dice.

• JozuaDeBeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 18:03
SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:22:
[...]

Had eens van Luetin gehoord dat de ontwikkellaars sinds BF3 gewoon privé accounts hebben, omdat ze op hun officiële accounts constant werden gestalkt door mensen die de DICE dogtag wouden hebben :P.
Ik zou het als ontwikkelaar ook doen, zeker nu de ontwikkelaars constant worden afgezeikt.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:30
JozuaDeBeer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Had eens van Luetin gehoord dat de ontwikkellaars sinds BF3 gewoon privé accounts hebben, omdat ze op hun officiële accounts constant werden gestalkt door mensen die de DICE dogtag wouden hebben :P.
Ik zou het als ontwikkelaar ook doen, zeker nu de ontwikkelaars constant worden afgezeikt.
Dit, had laatst in een potje samen met wat clan genoten ook een DICE official in de squad. Hele server gelijk slijmen en zeiken :') Toch lastig te begrijpen voor die doebers dat ze bij EA moeten klagen, niet bij DICE. Op Battlelog ook elke keer zo'n triest gezicht dat die lui niks anders doen dan elke keer hetzelfde roepen. Men weet dat er problemen zijn en is er mee bezig, dom schreeuwen gaat daar echt niet bij helpen, dat levert enkel frustratie op.

Vind het wel een beetje jammer dat ze nu pas wat aan de balance gaan doen, van dat hele team wat daar zit had makkelijk een paar mensen zich daar over kunnen buigen. Voornaamste klachten zijn toch allom bekend. O.a. MAA, attack heli en DMR.

if (!coffee) {
Work = false; }

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb sinds een paar uur het "endless loading screen" ding. Kon eerder vandaag nog redelijk spelen, maar sinds een paar uur kom ik er niet meer in.

Wat hebben ze nu weer gepatched?

Dit is overigens een verse installatie...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

JozuaDeBeer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Kan best kloppen maar goed, dat weten ze heel goed van te voren, nu in bf4 helemaal dat als ze een unieke dice dogtag hebben, de meeste mensen erachter aan gaan die te krijgen. Heb ik toen ook gedaan, duurde gelukkig maar 30 min voor dat ik na de tweede kans de tags had :P
Maar dan nog vind ik het voor een community manager wel wat apart dat je maar een paar uur werkelijk gespeeld hebt.

• SmokingCrop
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 01:17:
[...]

Kan best kloppen maar goed, dat weten ze heel goed van te voren, nu in bf4 helemaal dat als ze een unieke dice dogtag hebben, de meeste mensen erachter aan gaan die te krijgen. Heb ik toen ook gedaan, duurde gelukkig maar 30 min voor dat ik na de tweede kans de tags had :P
Maar dan nog vind ik het voor een community manager wel wat apart dat je maar een paar uur werkelijk gespeeld hebt.
misschien wel 500 uur - bijwijze van spreken - op z'n private account :>

• S.J_84
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door S.J_84 op 10-01-2014 10:32 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
naaitsab schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:32:
[...]

Dit, had laatst in een potje samen met wat clan genoten ook een DICE official in de squad. Hele server gelijk slijmen en zeiken :') Toch lastig te begrijpen voor die doebers dat ze bij EA moeten klagen, niet bij DICE. Op Battlelog ook elke keer zo'n triest gezicht dat die lui niks anders doen dan elke keer hetzelfde roepen. Men weet dat er problemen zijn en is er mee bezig, dom schreeuwen gaat daar echt niet bij helpen, dat levert enkel frustratie op.

Vind het wel een beetje jammer dat ze nu pas wat aan de balance gaan doen, van dat hele team wat daar zit had makkelijk een paar mensen zich daar over kunnen buigen. Voornaamste klachten zijn toch allom bekend. O.a. MAA, attack heli en DMR.
Waarom zou je bij EA moeten klagen dan?
EA is verantwoordelijk voor de financiering, loginservers, origin, marketing en customer support.
DICE maakt het spel. En DICE is dus verantwoordelijk voor het oplossen van bugs in het spel en balance problemen.

TheS4ndm4n#1919

SmokingCrop schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 01:40:
[...]

misschien wel 500 uur - bijwijze van spreken - op z'n private account :>
Daar koop ik niets voor, even dom gedacht. ;) maar het gaat om wat je uitstraalt naar de buitenwereld, ik zie zijn prive account niet, en ook al zou het idd zo zijn dan zou je ook moeten kunnen zien dat de mensen iig enige realtime ervaring met de game hebben, en niet een paar uurtjes met nog geen 100 kills.

Even iets heel anders, eigenlijk iets wat ik na al deze oorlogsgames wel weer naar snak, is een nieuwe SWAT game of iets als de vroegere Rainbow six games. Die heb ik vroeger helemaal grijsgespeeld en om deze icm de frostbite engine te spelen lijkt me echt supervet. Daar kon je supertactisch hele route plannen, de baddies arresteren etc.
What say ye? :P

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:57:
Even iets heel anders, eigenlijk iets wat ik na al deze oorlogsgames wel weer naar snak, is een nieuwe SWAT game of iets als de vroegere Rainbow six games. Die heb ik vroeger helemaal grijsgespeeld en om deze icm de frostbite engine te spelen lijkt me echt supervet. Daar kon je supertactisch hele route plannen, de baddies arresteren etc.
Dat zijn mijn inziens meer co-op games. Wel erg vet om te doen maar komen al jaren niet meer uit :(

Tsurany schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Dat zijn mijn inziens meer co-op games. Wel erg vet om te doen maar komen al jaren niet meer uit :(
ja idd, hoeft ook niet mp te zijn, maar single of evt idd co-op zou ik wel gaaf vinden. Was altijd zo vet, stack on door, flashbang erin, de baddies overrompelen en schreeuwen dat ze wapens neer moeten leggen, indien ze niet voldoende geintimideerd zijn, kapot knallen, de rest met je tiewraps boeien, alle wapens veiligstellen en op naar de volgende kamer. episch.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Daar koop ik niets voor, even dom gedacht. ;) maar het gaat om wat je uitstraalt naar de buitenwereld, ik zie zijn prive account niet, en ook al zou het idd zo zijn dan zou je ook moeten kunnen zien dat de mensen iig enige realtime ervaring met de game hebben, en niet een paar uurtjes met nog geen 100 kills.
Die officiële accounts worden alleen gebruikt voor publieke optredens zoals bijvoorbeeld E3 presentaties of showmatches zoals Symthic vs. EA DICE of EA DICE vs Youtubers etc. etc.

Spelen met een officieel DICE account is ook eigenlijk geen optie aangezien er speciale sites zijn waarmee je bekende BF spelers of DICE medewerkers kan vinden op servers om ze vervolgens kapot te kniven of kapot te cheaten, nog los van de "Fix the game!" spam in de chat. :)

Verwijderd

Weet iemand wanneer second assault nou is uitkomt?

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:40:
Weet iemand wanneer second assault nou is uitkomt?
Onbekend. DLC is on-hold gezet. Jammer, want Second Assault was eigenlijk al af.

Verwijderd

DGonlag2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Onbekend. DLC is on-hold gezet. Jammer, want Second Assault was eigenlijk al af.
Darn it! :(
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:24:
[...]

ja idd, hoeft ook niet mp te zijn, maar single of evt idd co-op zou ik wel gaaf vinden. Was altijd zo vet, stack on door, flashbang erin, de baddies overrompelen en schreeuwen dat ze wapens neer moeten leggen, indien ze niet voldoende geintimideerd zijn, kapot knallen, de rest met je tiewraps boeien, alle wapens veiligstellen en op naar de volgende kamer. episch.
Mooiste aan Rainbow Six Vegas was dat je niet met kits werkte maar volledige vrije keuze had. Vrije wapenkeuze, vrije gadgetkeuze,... zelfs je armor kon je zelf samenstellen. Je kon zelf bepalen of je dikke armor had en traag was of dunne armor had en sneller kon bewegen. Dat werkt mijn inziens beter dan een class systeem.

Tsurany schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Mooiste aan Rainbow Six Vegas was dat je niet met kits werkte maar volledige vrije keuze had. Vrije wapenkeuze, vrije gadgetkeuze,... zelfs je armor kon je zelf samenstellen. Je kon zelf bepalen of je dikke armor had en traag was of dunne armor had en sneller kon bewegen. Dat werkt mijn inziens beter dan een class systeem.
dat was wel handig idd, maar RS vegas vind ik weer te arcade in vergelijking met de originele rainbow six of swat4.

• RocketKoen
Wel een idee..
4 man "bad guys" team die een objective hebben. Beetje zoals the heist.
Maar ipv de horde politie als tegenstander krijg je een SWAT team van 4 andere spelers. Die kunnen dan vantevoren AI politieagenten neerzetten om een perimiter te vormen.

Met de frostbite engine kun je dan hele leuke gameplay krijgen. Bijvoorbeeld SWAT die met een APC de muur neerhaalt (net als je in SWAT 2 kon).
Of de omsingelde bankovervallers die ontsnappen uit een bank door met C4 een opening naar het riool te maken.

TheS4ndm4n#1919

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:10
RocketKoen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Wel een idee..
4 man "bad guys" team die een objective hebben. Beetje zoals the heist.
Maar ipv de horde politie als tegenstander krijg je een SWAT team van 4 andere spelers. Die kunnen dan vantevoren AI politieagenten neerzetten om een perimiter te vormen.

Met de frostbite engine kun je dan hele leuke gameplay krijgen. Bijvoorbeeld SWAT die met een APC de muur neerhaalt (net als je in SWAT 2 kon).
Of de omsingelde bankovervallers die ontsnappen uit een bank door met C4 een opening naar het riool te maken.
Payday 2? :') (edit; oh, zie net dat je al the heist aangaf, lol ik noep)

Verder lijkt me Frostbite een beetje overrated. Ik bedoel, DICE heeft al genoeg moeite om de boel te optimaliseren... B)

[ Voor 3% gewijzigd door kevz op 10-01-2014 15:30 ]

Mijn YouTube

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Dat zou de dynamiek zeker ten goede komen. Ook krijg je dan meer tactiek.

Team Fortress 2 doet zoiets met hun Heavy class. Waarbij je ziet dat Medics aan hen prioriteit geven omdat ze als het ware in paren rondlopen.
Planetside 2 ook overigens. Daar heb je 2 "beuker classes" als ik het zo mag noemen, die meer resistent zijn. De support classes zoals de Medic en Engineer moeten dan ook aan deze classes prioriteit geven: als er een groep teammates dood bij elkaar liggen, zou je best eerst de "beuker classes" reviven.
Ook geef je hen voorrang in smalle gangen omdat ze als "spons" dienen.

De trade-off bij beide games is inderdaad dat je duidelijk trager en logger rondloopt. Maar het is wel leuk om te zien dat tengere mannetjes de grote figuren "beschermen" als het ware.

Zelfs als DICE zoiets nooit zou durven implementeren, zouden ze wel mogen zorgen dat bv. gestorven Medics duidelijker zichtbaar zijn. Hen reviven lijkt mij een prioriteit. Nu is dit moeilijk zichtbaar...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 15:35 ]

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
The Division wellicht, maar is van de week uitgesteld tot 2015 ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

CynicRelief schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:36:
[...]

The Division wellicht, maar is van de week uitgesteld tot 2015 ...
Nee niet echt, hoewel ik zeer uitkijk naar dat spel, is dat niet hetzelfde als de swat game.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik word helemaal naar van die gastjes die het leuk vinden om dat gore beertje als embleem te gebruiken. Nu gaan ze me ook al toevoegen, alsof ze het erom doen. Nu nog steeds aan het hopen dat deze figuren gebanned worden door EA, vooralsnog hebben mijn reports niks opgeleverd. :?

• NLKornolio

NLKornolio

Wanneer was bij BF3 de premium in de 50% wordt toch maar is tijd dat ik het ga aanschaffen.
Wat is trouwens beste programma om gameplay op te nemen wil is wat chopper filmpjes gaan maken. Fraps werkt niet op W 8.1 volgens mij
fynrd1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:31:
Ik word helemaal naar van die gastjes die het leuk vinden om dat gore beertje als embleem te gebruiken. Nu gaan ze me ook al toevoegen, alsof ze het erom doen. Nu nog steeds aan het hopen dat deze figuren gebanned worden door EA, vooralsnog hebben mijn reports niks opgeleverd. :?
beertje, de pedobear bedoel je? mjah ach ik heb er persoonlijk niets tegen, maar als je dat wel vervelend vind gewoon reporten, hopelijk worden die emblems verwijderd, maar je zult altijd van die zielige tieners hebben die van dat soort plaatjes lachen vinden, net zoals die vrouwen of penissen en weet ik wat.

• da_PSI
  • Laatst online: 20-12 14:54
Ik heb liever de pedo beer dan al die hakenkruizen. Ben er ondertussen al wel 20 tegen gekomen, maar allemaal een "report" gegeven.

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-12 07:03
caanova1984 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:46:
Wanneer was bij BF3 de premium in de 50% wordt toch maar is tijd dat ik het ga aanschaffen.
Wat is trouwens beste programma om gameplay op te nemen wil is wat chopper filmpjes gaan maken. Fraps werkt niet op W 8.1 volgens mij
Holy crap, daar is toch geen touw aan vast te knopen?

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34
Ik heb premium via http://www.gamekeys4all.com/ gekocht, zonder problemen, voor 32 eu geloof ik. Als zelfs dat nog te veel is moet je gewoon wachten.

Fraps doet het prima op W8.1 (op mijn pc dan)

discogs

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Je kunt MSI afterburner gebruiken om op te nemen, frameloss is bij mij 1 a 2 fps:)

Daarnet een SPM van 3354 8)7

• rickyy
Dus in principe als je tegen dat beertje bent, ben je voor het ander. Gelukkig leer je dat nu /3

Moet altijd wel lachen als ik dat ding tegenkom.

Anyway: Battlefield 4 installeren op een andere schijf dan je main schijf werkt bij mij dus niet. Kan het 1 keer spelen, maar als ik mn PC opnieuw opstart heb ik het oneindige laad scherm. Dan moet ik de installatie repareren, dan doet ie het weer.

Dan maar weer op mn main schijf gezet....

EA, pls

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 21:30
Het is hier niet echt het problemen topic maar ik kan toch alleen hier reageren met een antwoord.

Battlefield 4 heb ik hier gewoon op mijn 2de (game) SSD (E:) staan, welke een andere drive is dan mijn 1ste (main) SSD waar windows (C:) op staat.

Ik denk dat er wat aan de hand is met jou andere schijf want het zou gewoon moeten werken hoor.
Nu moet ik zeggen dat ik Origin ook op E: heb staan en heb dus voor de games een "Origin Games" directory (buiten de Origin dir) op E: staan!

Verwijderd

Hee leuk jongens, weer een nieuwe game-breaking bug ontdekt. Ik spawned in waarop ik vervolgens het gebruikelijke zwarte scherm te zien kreeg van normaal 1 seconde, maar nu bleek dat ik na het zwarte scherm mocht kijken tot ik dood ging en vervolgens een melding te krijgen dat battlefield niet meer werkte. Top :D

Btw nog gekeken of er iets in de achtergrond probeerde op te starten wat er voor gezorgd kon hebben dat battlefield probeerde te minimaliseren, maar dat was niet het geval. Laten we deze ook maar weer toevoegen aan het lijstje :/

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:09
Kijk hoe dope mijn emblem wel niet is. :D
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-XU7I3H8V.jpg
Niet mijn creatie helaas maar wel cool. :P

• RocketKoen
rickyy schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:02:
[...]

Dus in principe als je tegen dat beertje bent, ben je voor het ander. Gelukkig leer je dat nu /3

Moet altijd wel lachen als ik dat ding tegenkom.

Anyway: Battlefield 4 installeren op een andere schijf dan je main schijf werkt bij mij dus niet. Kan het 1 keer spelen, maar als ik mn PC opnieuw opstart heb ik het oneindige laad scherm. Dan moet ik de installatie repareren, dan doet ie het weer.

Dan maar weer op mn main schijf gezet....

EA, pls
Optie 2: Je andere HDD is aan het overlijden.

TheS4ndm4n#1919

• rickyy
NINjak schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:06:
Het is hier niet echt het problemen topic maar ik kan toch alleen hier reageren met een antwoord.

Battlefield 4 heb ik hier gewoon op mijn 2de (game) SSD (E:) staan, welke een andere drive is dan mijn 1ste (main) SSD waar windows (C:) op staat.

Ik denk dat er wat aan de hand is met jou andere schijf want het zou gewoon moeten werken hoor.
Nu moet ik zeggen dat ik Origin ook op E: heb staan en heb dus voor de games een "Origin Games" directory (buiten de Origin dir) op E: staan!
Dan zal het daaraan liggen. Mijn origin staat wel op mn C schijf.

Overigens: http://www.reddit.com/r/b...as_had_too_much_to_drink/

Mijn russische soldaat had er teveel op, hier het resultaat. Was nadat ik dood ging wel weer over gelukkig.

Verwijderd

''ander verhaal''

Overigens: http://www.reddit.com/r/b...as_had_too_much_to_drink/

Mijn russische soldaat had er teveel op, hier het resultaat. Was nadat ik dood ging wel weer over gelukkig.
Na wat andere filmpjes te hebben bekeken blijkt dat dit probleem ook al in battlefield 3 beta ontdekt was. 8)7

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
weet iemand of der actieve NL bf4 streamers zijn ?

[ Voor 77% gewijzigd door hankes op 11-01-2014 14:26 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Verwijderd

Eerste keer dat ik dit zie :p

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/ScreenshotWin32-0002.jpg

Verwijderd

jonge je loopt echt hopeloos achter :P die schoten we in de beta al naar de kelder

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-12 16:43
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 03:39:
[...]

jonge je loopt echt hopeloos achter :P die schoten we in de beta al naar de kelder
Denk eerder dat die toren al lang plat had moeten zijn gezien de stofvorming en gebouwpuin wat onder het gebouw te zien is. Of het is een mooie getimede screenshot :P.

Vandaag met 6 man in een squad gezeten :+

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/141p43q.jpg

Voorgaande versies kon het ook als bug zijnde, maar altijd wel fijn mannetje extra!

[ Voor 20% gewijzigd door Xant0r op 12-01-2014 04:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 03:39:
[...]

Ik heb er maar wat tekst bijgezet zodat je beter begrijpt wat het probleem is ..

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~dw459910/ScreenshotWin32-0003.jpg

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 07:45
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 05:52:
[...]

Ik heb er maar wat tekst bijgezet zodat je beter begrijpt wat het probleem is ..

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/nnuws3.jpg
:+ :+ :+

Carpe scrotum

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12 13:18
Hoe vinden jullie mijn embleem? :P
[afbeelding]
Ik weet even niet hoe ik er een kleine afbeelding van kan maken :/

[ Voor 45% gewijzigd door DutchEZmoder op 12-01-2014 16:15 ]

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DutchEZmoder schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:12:
[afbeelding]
Ik vind de emblemen erg belangrijk. Super dat dit kan in BF4. (8>

Top dat je er werk insteekt.....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

DutchEZmoder schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:12:
[afbeelding]
heel eerlijk gezegd vind ik hem nogal lelijk maar goed. :>

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12 13:18
SouLLeSSportal schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:48:
[...]

heel eerlijk gezegd vind ik hem nogal lelijk maar goed. :>
Mr... Mime :(

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
Compliment toch? Ik zou Mr. Mime nou niet de mooiste willen noemen. ;)
Dat kan ik er ook wel uithalen, maar om het nou een geweldig emblem te vinden, nee sorry.

Pagina: 1 ... 94 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.