Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Belangrijkste feedback: Don't fuck it up. Ik durf niks voor te stellen omdat ik weet dat ze niet balanceren maar kapot nerfen. Dat is het probleem met DICE, van OP naar waardeloos in een enkele patch. UCAV is waardeloos, straks wordt de AA ook waardeloos en de attack chopper een stuk sterker. Dit in combinatie met een littlebird die beter is tegen light armor betekent een AA die niks meer kan, ik zie het zo gebeuren.
al paar keer redelijk voorstel gedaan hiervoor mijns inziens, AA active rockets langere reload tussen de eerste 2 en 2de set, de guns mogen zo blijven, is exact goed vind ik, alhoewel wel erg goed tegen infi. (nog steeds geen probleem vind ik)
De attack chopper wat resistenter maken tov .50 cal hits of de .50 damage verminderen, mij om het even. Die achterlijke 180 flips na een raket hit fixen. Daarnaast moet de snelheid hoger liggen en de cannon hits minder spread krijgen als je 3-5 bursts zou vuren, dit is in vergelijking met lav en boats echt ontiegelijk groot. Volle salvo's mogen best behoorlijke spread houden.
Nerf voor scout moet of wel stuk lagere snelheid repareren zijn of helemaal niet vanuit chopper fixen toe laten maar dat zal niet gebeuren, ivm transport chopper die dan totaal verkloot is. De wendbaarheid en acceleratie wat verlagen van de scout, die is echt te onrealistisch hoog tov van attack. Rest mag prima zo blijven.
Attack jet zou wat minder sterk moeten zijn tov fighter jet, fighter jet moet wat effectiever worden tov van attack jet, de turn speed etc gewoon gelijk trekken voor alle jets, deze verschillen zijn te groot nu.
Wapen balance, middenmoot aanpakken, de midrange wapens zoals cz805, aug, etc moeten een duidelijker voordeel krijgen tov lagere en hogere rof wapens.
Double action revolvers moeten geen vertraging hebben bij afvuren.
DMR 3 hit kill op elke afstand, 2 hits binnen zeg, 30 meter, voor de 20+1 of meer ammo clip wapens, de svd12 is erg lastig te balanceren, 2 hit kill op elke afstand is wellicht te sterk, maar 3 hit kill is die veel te slap tov van de andere dmr. De tussen weg, 2 hit kill met de max damage verhogen naar 50 voor de 10+1 wapens tot 10 meter ofzo en min damage naar 34 lijkt mij wel kunnen, maar dan zou er wel een kleine nerf ergens anders moeten komen bv recoil hoger etc. Anders zijn de andere dmr weer compleet overbodig.