evilpin0 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:54:
Als bf4 matige gfx had gehad was het denk ik echt wel anders geweest met de player base vermoed ik. Speelde zelf op low met redelijke fps, op de grond vond ik er geen reet aan. Het zag er niet uit, lagte als de neten en in het was allemaal lastig te zien. Nu ik op ultra speel is het echt een ander verhaal voor mij, geniet er met volle teugen van en de irritaties met bugs, trade kills en lags zijn, hoewel nog present, gewoon voor mij nu veel minder storend.
Ik wil altijd de beste graphics, maar voor mij is bij multiplayer goede gameplay leidend. als dit niet goed is kan de game nog zo mooi zijn maar speelt het niet lekker dan haakt de grote meerderheid vrij snel af.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 18:59

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

evilpin0 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:54:
Als bf4 matige gfx had gehad was het denk ik echt wel anders geweest met de player base vermoed ik. Speelde zelf op low met redelijke fps, op de grond vond ik er geen reet aan. Het zag er niet uit, lagte als de neten en in het was allemaal lastig te zien. Nu ik op ultra speel is het echt een ander verhaal voor mij, geniet er met volle teugen van en de irritaties met bugs, trade kills en lags zijn, hoewel nog present, gewoon voor mij nu veel minder storend.
Zelfs dan had ik nog BF2 gespeeld ipv de games van tegenwoordig dan maar met matige gfx

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12 11:37

Pykow

Angelo OTR

Planetside 2 moet eerst de performance verbeteren. je hebt echt een i7 nodig om die game te kunnen spelen.
De game is erg zwaar CPU gericht en niet zozeer GPU gericht. maar zelfs met een dikke pc haal je nog drops onder de 40 FPS in die game, als de game vloeiend liep, dan was ik overgestapt.
Ok planetside heeft naast FPS problemen, ook gameplay problemen dat je geen wapens kunt oprapen en dus snel door je ammo kunt raken. ik heb de game ongeveer een half jaar niet meer aangeraakt.

Dice heeft verder geen concurenten en dat is nooit goed voor een bedrijf.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:45:
[...]

Dat zou een valide mogelijkheid zijn. Mijn beleving was dat hij al plat lag, maar ik zal eens zorgen dat ik er sta als hij plat gaat om te vergelijken :)
mijn beleving is dat wanneer die toren platgeschoten is, er de rest van de ronde enorm veel stof shit in de lucht hangt en de visibility een heel stuk minder is... zeker in bijv. een heli

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:53:
[...]

mijn beleving is dat wanneer die toren platgeschoten is, er de rest van de ronde enorm veel stof shit in de lucht hangt en de visibility een heel stuk minder is... zeker in bijv. een heli
Maar dat is ook weer enorm afhankelijk van de grafische instellingen. Ik speel zelf op High omdat ik absoluut niet onder de 60FPS wil raken en dat met ultra af en toe wel wilt gebeuren. Maar op ultra is die stofwolk gewoon een stuk hinderlijker, terwijl de wolk op High niet zo aanwezig is.

Ik moet zeggen dat de graphics voor mij ook zeker het een en ander goed maken, het is af en toe gewoon echt genieten als je met je chopper rondvliegt of met een tank door de ene na de andere muur rijdt. Als de gameplay net zo goed was heb je een onverslaanbare titel.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Pykow schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:25:
Planetside 2 moet eerst de performance verbeteren. je hebt echt een i7 nodig om die game te kunnen spelen.
De game is erg zwaar CPU gericht en niet zozeer GPU gericht. maar zelfs met een dikke pc haal je nog drops onder de 40 FPS in die game, als de game vloeiend liep, dan was ik overgestapt.
Ok planetside heeft naast FPS problemen, ook gameplay problemen dat je geen wapens kunt oprapen en dus snel door je ammo kunt raken. ik heb de game ongeveer een half jaar niet meer aangeraakt.

PS2 is dan ook een volslagen raar spel, op high end PC's draait het bagger, en ik heb meermalen meegemaakt dat het vaak één grote clusterfrak werd waarbij de FPS daalde ver onder de 50 met alle CPU graphic-rendering uitgeschakeld (heb i7 4770 met R9 280x) of op low gezet. Daar komt nog de rare input-lag bij. En dat locken/spawnrapen van de enemy spawn als je een gebied wilt vervoveren mist ook het eigenlijke doel natuurlijk.

Nee, wat dat betreft is BF4 koning in FPS land. Helaas moet ik zeggen.

dat de game op max zwaar is is de game niet aan te rekenen, het is een game die veel rekenkracht nodig heeft, wat verwacht je dan met 1000en spelers in een server die allemaal in een voertuig kunnen zitten, etc etc. Daar heb je idd een goede pc voor nodig of de boel lager zetten. Dat is echter je eigen probleem en niet van de game.

caanova1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:11:

Zelfs dan had ik nog BF2 gespeeld ipv de games van tegenwoordig dan maar met matige gfx

Het is een oudje, maar het blijft precies spot-on aangeven aan wat er gebeurd is met de shooters de afgelopen jaren.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
NLsandman schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:50:
[...]

Nu begin ik het te begrijpen, dice heeft in opdracht van AMD de load op de cpu in bf4 op pc extreem hoog
gemaakt, hierdoor haalt AMD zo meteen met de mantle patch hele grote voordelen ten opzichte
van nvidia.
Het is een port van de next gen en geport naar pc met in het achterhoofd mantle, ze maken mij niet wijs
dat dit pas na release is gebeurt en dat haast geen enkele pc cpu het kan draaien.
Als dit zo is dan fuck you dice en AMD, ik ga echt niet mijn video kaart veranderen alleen om bf4 te spelen, heb al 80 euro verspilt momenteel.
….
Goh, wat een reactie.
Hoezo “fuck you AMD”???

Ten eerste: het een OPEN standaard, een standaard waar nVidia NOG NOOIT van gehoord heeft. Trouwens, wat let nVidia om toekomstige kaarten hier ook geschikt voor te maken?

Ten tweede: als je echt vind dat een kaartenfabrikant eerlijk zou moeten handelen, dan zou je JUIST een AMD kaartje moeten hebben, immers nVidia heeft de laatste decennia nogal wat rotgeintjes uitgehaald om hun kaartjen beter te laten presteren dan AMD. Een kleine bloemlezing:
  • Batman AA - Anti Aliasing debacle – Enkel AA toepassen bij nVidia kaarten. AA op AMD kaarten werden door game devs. (TWIMTBP) uitgesloten.
  • Crysis 2 – DX11 Patch – Tesselation (water) onnodig onder de gehele map laten renderen, zodat nVidia kaarten minder fps panelty hebben dan AMD kaarten, waardoor nVidia kaarten onder de steep iets beter presteerden.
  • Assassin’s Creed - DX10.1 patch debacle – AA boost die door windows DX10.1 werd behaald op de AMD kaarten (nVidia had nog geen DX10.1 kaarten) via een patch van de spelontwikkelaar (TWIMTBP) eruit gegooid.
  • PhysX – gesloten standaard vs. OpenCL – open standaard
  • G-Sync – gesloten standaard vs. Free Sync (AMD) – open standaard
Dus het is een beetje een “pot verwijt de ketel” situatie. En als je dan heel eerlijk bent zou je dan eerder “fuck you nVidia” kunnen zeggen.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:33:
...
behoorlijk slechte balans in AA vs air. Zijn vast nog wel 100 andere kleine punten maar waar het nu juist om gaat zijn de grote punten die beloofd zijn nav wat we bij bf3 al aangaven en verbeterd zouden worden, NIET zijn verbeterd maar juist veel erger zijn geworden.
Je kunt het ook anders stellen. Eindelijk heeft een Mobile AA nut en zijn jets gelukkig niet almachtig meer. Als ik het goed heb waren juist altijd de jet Aces nauwelijks kapot te krijgen, in de periode BF2 t/m BF3.
DAT is het grootste punt van ergenis van de meeste hier als ik zo vrij mag zijn...
Het punt is dat nogal een groot gedeelte van de BF4 gamers, puur voor de fun (en dus minder competatief) spelen en daarbij nauwelijks last hebben van vastlopers, hitreg problemen etcetera.

Daarnaast zullen mensen die nauwelijks reden tot klagen hebben, dit ook niet in dit forum melden.
Je zult de positieve geluiden dan hier ook nauwelijks van hen horen, terwijl deze er wel zeker zijn.

Hitreg problemen zitten er al vanaf BF2 in. En daarnaast had BF2 vele malen grotere problemen met betrekking tot vastlopers. Het duurde destijds bijna een halfjaar voordat de problemen waren opgelost.
Jovas schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:42:
Wat ernstig is om te lezen overal is dat mensen er ook echt geen erg in hebben dat ze die pre-order en Premium deals hebben gemaakt met BF3 en 4.

Dat BF4 nu een bagger game is komt dus doordat EA het geld al binnen had.

Verbijsterend hoe die meuk hier toch verdedigd werd...
Neen,

Er zijn ook zat mensen die bewust en met volle verstand zowel voor BF3+Premium als BF4+Premium, 70 Euro hebben betaald. En daarnaast nochtans uiterst tevreden zijn over de gekochte producten.

Voor mij (en ik weet zeker ook voor vele anderen) is er de laatste jaren gewoonweg absoluut géén enkel goed alternatief voor een 64-player Multiplayer shooter in een ModernWarfare setting.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Je kunt het ook anders stellen. Eindelijk heeft een Mobile AA nut en zijn jets gelukkig niet almachtig meer. Als ik het goed heb waren juist altijd de jet Aces nauwelijks kapot te krijgen, in de periode BF2 t/m BF3.

[...]
Er zijn ook nog choppers in het spel.

Daarbij is de AA gewoon broken. Die laatste missiles van de AA hoor je pas piepen bij impact. Oftewel: je hebt 0% kans.
AA mag enorm OP zijn tegen air units, het is ook niet voor niets ANTI AIR, maar laten we het wel even leuk houden met een balance. Van mij part mag de AA 90% kans hebben om een "1on1" tegen air te winnen, maar nu is het een dikke 1000%. Een air unit heeft al geen kans op het moment dat hij word gespot door de AA.

In feite moet het gewoon zo zijn dat je als air unit zeker je afstand moet bewaren van de AA, maar mocht je er even overheen vliegen, moet je niet binnen 2 seconden uit de lucht geschoten zijn. Die 95% bedoel ik echt een 1op1 waarbij de air unit probeert dat ding neer te halen. Dan moet een AA gewoon kunnen overleven, echter zonder een directe target op de AA moet je ook gewoon "voorbij" kunnen vliegen.
Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Er zijn ook nog choppers in het spel.

Daarbij is de AA gewoon broken. Die laatste missiles van de AA hoor je pas piepen bij impact. Oftewel: je hebt 0% kans.
AA mag enorm OP zijn tegen air units, het is ook niet voor niets ANTI AIR, maar laten we het wel even leuk houden met een balance. Van mij part mag de AA 90% kans hebben om een "1on1" tegen air te winnen, maar nu is het een dikke 1000%. Een air unit heeft al geen kans op het moment dat hij word gespot door de AA.

In feite moet het gewoon zo zijn dat je als air unit zeker je afstand moet bewaren van de AA, maar mocht je er even overheen vliegen, moet je niet binnen 2 seconden uit de lucht geschoten zijn. Die 95% bedoel ik echt een 1op1 waarbij de air unit probeert dat ding neer te halen. Dan moet een AA gewoon kunnen overleven, echter zonder een directe target op de AA moet je ook gewoon "voorbij" kunnen vliegen.
Dat is ook weer niet zo, dan let je niet goed op als jet pilot. Maar versus choppers, vooral de attack is het gewoon niet te doen, vooral gezien die active radar raakt voordat je kan reageren, en vrij snel, in 4 sec ofzo een tweede salvo die kant op kan, als het al niet met de main cannons is afgemaakt. Jets moeten wel op tijd weg kunnen komen als ze een tweetal aa raketten opeten. Als je daar 2 x 2 van krijgt, tja dan ben je ook gewoon terecht het bokkie. :9
Indy91 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:05:

[...]
Zie hierboven.
Het punt is dat nogal een groot gedeelte van de BF4 gamers, puur voor de fun (en dus minder competatief) spelen en daarbij nauwelijks last hebben van vastlopers, hitreg problemen etcetera.

Daarnaast zullen mensen die nauwelijks reden tot klagen hebben, dit ook niet in dit forum melden.
Je zult de positieve geluiden dan hier ook nauwelijks van hen horen, terwijl deze er wel zeker zijn.

Hitreg problemen zitten er al vanaf BF2 in. En daarnaast had BF2 vele malen grotere problemen met betrekking tot vastlopers. Het duurde destijds bijna een halfjaar voordat de problemen waren opgelost.
klopt, diegene die er geen problemen mee hebben komen hier vrij weinig. Wat ik dus ook zeg is dat de mensen HIER, dus de selectere groep tweakers die wel een probleem hebben met de game (grotendeels iig die hier komen) de hoofdmoot zich keihard van achter genomen voelen door EA/DICE doordat ze niet leveren wat beloofd is dan dat het de daadwerkelijke problemen het zijn. Is een assumptie maar wel een redelijk accurate denk ik.
Neen,

Er zijn ook zat mensen die bewust en met volle verstand zowel voor BF3+Premium als BF4+Premium, 70 Euro hebben betaald. En daarnaast nochtans uiterst tevreden zijn over de gekochte producten.

Voor mij (en ik weet zeker ook voor vele anderen) is er de laatste jaren gewoonweg absoluut géén enkel goed alternatief voor een 64-player Multiplayer shooter in een ModernWarfare setting.
klopt en klopt.

Verwijderd

Excuses, maar onder welke steen kom jij vandaan? ;)

Planetside 2's performance problemen zijn volledig opgelost.
Modbreak:Hier is een PS2 topic voor

[ Voor 102% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 17:53 ]

Modbreak:Hier is een PS2 topic voor

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 17:54 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De Closed beta vondt ik goed, toen de echte release uitkwam was het wat minder.
Daarnaast kom ik regelmatig op een server waar ik dik gebaseraped werdt en dan is het niet meer leuk.
De LABS overnemen is wel echt heftig en genoot daar erg van. ik heb er denk ik maar 10 uur ingestopt (BF4 zit nu op 50 uur xD) ik had toen teveel performance problemen en daarom ben ik er mee gestopt.

Ik zal de download vannacht wel even aanzetten en dan kan ik het morgen eens testen hoe de game nu speelt.

Battlefield 4 voelt al een stukje beter aan dan in de eerste maanden gelukkig, maar het is niet meer zoals het geweest is.

/me Ik heb net me GTX 670 verkocht, dus kan weer wat games kopen

Verwijderd

Hier is een PS2 topic voor

[ Voor 120% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:05 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:39:
En nog 1 dingetje: de community is qua mentaliteit gewoon grown up tov Battlefield.
Als ik in Battlefield mensen reviven (in BF3 en eerder dan. Reviven is dood in BF4 heb ik gelezen), zegt NIEMAND "Thanks" via de commo-rose. Never the never.
Terwijl in PS2 - zonder zeveren - 90% van de mensen de Voice Macro's gebruikt om Thanks te zeggen. Ik zie dat mensen het reviven apprecieren.
Overigens is rambo reviving hier niet mogelijk want er is ook een soort van "load time" zoals in BF4 blijkbaar ook zit.
Voice commands zijn ook makkelijker in gebruik in Planetside 2. Comrose werkt toch erg belabberd in vergelijking naar mijn mening. Via 'v' en verder is gewoon een stuk beter dan q inhouden en dan verder hannesen en je hebt potentieel oneindige mogelijkheden als je meerdere sublagen invoert (zie custom voice packs in Tribes 2 bijvoorbeeld) en zijn wel makkelijk te spammen als je de combinaties onthoudt. Ik snap wel dat het in BF nu zo werkt vanwege console controls, maar echt fijn is het niet voor specifieke reacties (simpele orders uitdelen via q werkt op zich wel).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

[ Voor 102% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:05 ]

[ Voor 128% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:05 ]

Verwijderd

[ Voor 112% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:06 ]

ik denk dat hij het spawnrapen van de spawnrooms bedoeld, dat hebben ze geloof ik nu een stuk verminderd doordat de cap time een stuk lager ligt.

Ghostcapping kan op zich best goed werken, vooral als je even wat kleinere bases pakt, je krijgt toch aardig wat puntjes voor een paar minuutjes en vrij vaak geen enkele weerstand, aangezien iedereen massaal als zergs naar die hotspots gaat :P dat je daar meer punten scored, uiteraard maar dat moet je dan wel kunnen, als je niet goed bent ga je hoofdzakelijk vrij vaak gewoon alleen dood. Ghostcapping kan iedereen.

Maar sniping werkt gewoon zo goed in deze game, dat is wat ik wel het vetste vind, je kan van lange afstand en ook met goede hitreg heel heel goed zijn als sniper :)

Verwijderd

[ Voor 108% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:06 ]

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Voice commands zijn ook makkelijker in gebruik in Planetside 2. Comrose werkt toch erg belabberd in vergelijking naar mijn mening. Via 'v' en verder is gewoon een stuk beter dan q inhouden en dan verder hannesen en je hebt potentieel oneindige mogelijkheden als je meerdere sublagen invoert (zie custom voice packs in Tribes 2 bijvoorbeeld) en zijn wel makkelijk te spammen als je de combinaties onthoudt. Ik snap wel dat het in BF nu zo werkt vanwege console controls, maar echt fijn is het niet voor specifieke reacties (simpele orders uitdelen via q werkt op zich wel).
Ja, daar heb je een punt.
Maar ik vind het daarnaast ook grappig dat PC gamers hun settings niet totaal customizen.
Ik bedoel, het eerste wat ik doe in élke game, is naar de settings vliegen om alles minutieus in te stellen zodat elke functie dicht bij mijn WASD keys zit en goed werkt.

Blijkbaar zijn er velen die alles standaard laten. :+

• NLKornolio

NLKornolio

snap dat je gebanned ben

[ Voor 5% gewijzigd door NLKornolio op 08-01-2014 17:28 ]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:38
Heb Planet side 2 een tijd geleden in de tijd van BF3 al een kans gegeven en was voor mij veel te groot schalig. Ook het idee dat je nooit kan winnen vind ik niet leuk.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Kepro schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:28:
Heb Planet side 2 een tijd geleden in de tijd van BF3 al een kans gegeven en was voor mij veel te groot schalig. Ook het idee dat je nooit kan winnen vind ik niet leuk.
het winnen zit eigenlijk in 2 dingen, de basis veroveren en continent domineren bij een event. Maar ben dat zoals ik zei wel met je eens, je mist een beetje een doel.

Verwijderd

[ Voor 106% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:07 ]

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Kan het nu weer over BF4 gaan?..
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf

Verwijderd

Ik ben zo weer weg. Ik wou gewoon mensen een tip geven...
Of leest iedereen hier graag over de frustraties van BF4?

Excuses dat ik hier even over een totaal andere game begon, maar als mensen verlangen naar alternatieven voor BF4 omdat de game niet goed werkt (meerdere mensen vroeger naar alternatieven afgelopen dagen), dan vond ik dat ik eindelijk is mocht reageren.

Nu stop ik er overigens over. Tis idd niet het PS2 topic.
Enjoy BF4. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 17:36 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:21
Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:34:
Kan het nu weer over BF4 gaan?..

[...]
Maar BF4 werkt helemaal niet :')

Mijn YouTube

• NLKornolio

NLKornolio

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:35:
[...]

Ik ben zo weer weg. Ik wou gewoon mensen een tip geven...
Of leest iedereen hier graag over de frustraties van BF4?

Excuses dat ik hier even over een totaal andere game begon, maar als mensen verlangen naar alternatieven voor BF4 omdat de game niet goed werkt (meerdere mensen vroeger naar alternatieven afgelopen dagen), dan vond ik dat ik eindelijk is mocht reageren.

Nu stop ik er overigens over. Tis idd niet het PS2 topic.
Enjoy BF4. :)
Mij boeit het niet zo snap het,

Halve pagina met een andere game, dubbel account, post na post. Van mij mag je O-)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Planetside is eerder een vervanging voor Halo.. Zelf moet ik niets van die sci-fi gameplay weten..

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het is een goede tip van hem, BF4 heeft problemen en PS2 is een soort gelijke game, Kijkend naar grote map, veel spelers, voertuigen en infantry en capturen van punten

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:22:
Planetside is eerder een vervanging voor Halo.. Zelf moet ik niets van die sci-fi gameplay weten..
Dat is zeggen alsof Call of Duty een vervanging is voor Battlefield, omdat beiden zich in dezelfde setting afspelen. >:)

Halo is fast paced close combat actie, zoals CoD.
Planetside 2 is massive battles en teamwork. Iets wat Battlefield ook probeert te hebben.
Daarom dat ik het hier als mogelijk alternatief zette. ;)

Maar als sci-fi je niet ligt dan inderdaad niet proberen. Da begrijp ik. :)

Dit ziet er meesterlijk uit.
Oculus Rift komt hier wel in huis, maar die Omni wrsl niet. >:)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het shit ik ben mijn account kwijt van PS2 :O alle email adressen worden niet herkend, dus maar een nieuwe aangemaakt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zojuist het zoveelste potje Obliteration gehad waarbij de bom, eenmaal gedropt, niet meer kan worden opgepakt. :')

Ons team had dat niet door, de tegenstander wel: ze lieten ons team de bom telkens heel makkelijk oppakken, om daarna met z'n allen op de bomspawnplek te gaan zitten en de bomdrager te snipen. Op dat moment was ons halve team dus al onderweg naar hun vlag en de rest verspreid over het level, waarna zij met een jeepje vanaf het midden één voor één naar onze vlaggen scheurden met de bom die een halve minuut na het droppen telkens op precies dezelfde plek spawnde. :')

Ik ben klaar met dit spel. Ik ga eens naar Planetside kijken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2014 19:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb zelf ook een tijdje de bèta gespeeld van PS2. Het was wel een lekkere game om te spelen, maar de setting trekt mij niet zo. Als we puur naar fps games kijken, die het moeten hebben van hun setting, grafische kwaliteit en veelzijdigheid, dan is er voor mij op het moment helemaal geen alternatief. Toch mis ik in BF4 iets wat BF3 wel had, het was op één of andere manier uitdagender en sneller en de 60graden FOV tijdens ADS was ook enorm prettig. Nu is de optische afstand tussen je tegenstander en jezelf vrij groot. Hij staat nu op 90 graden op een 21:9 scherm, dus misschien kan ik het me veroorloven om hem op 75 te zetten, maar dat gaat natuurlijk weer ten koste van het gevoel van snelheid. Ook de conquest mode vind ik nu vrij saai en eigenlijk helemaal niet leuk om te doen. In bf3 had je in rush als conquest ongeveer evenveel actie, nu is het verschil naar mijn idee heel groot. Het zou aan de mappen kunnen liggen, maar een aardige vergelijking komt pas wanneer we second assault kunnen spelen. Ik hoop dat dit plezier weer terugkomt met de komst van deze add-on, maar ik betwijfel het.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12 09:45

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb het spel er ook af gegooid. Al 2 dagen hitreg die nergens over gaat, point blank met een shotgun 2 keer schieten en nog geen hitmarkers. Random spel waarbij 80 procent alleen maar campt om enigszins leuke scores neer te zetten. Game begint goed, maar na 2 minuten spelen is de hitreg compleet weg. Ga wel BO2 spelen tot Titanfall uit komt.
reemprive schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:09:
Ik heb het spel er ook af gegooid. Al 2 dagen hitreg die nergens over gaat, point blank met een shotgun 2 keer schieten en nog geen hitmarkers. Random spel waarbij 80 procent alleen maar campt om enigszins leuke scores neer te zetten. Game begint goed, maar na 2 minuten spelen is de hitreg compleet weg. Ga wel BO2 spelen tot Titanfall uit komt.
Om dan lekker tegen bots te spelen :(
http://www.gamer.nl/nieuw...aalf-spelers-in-titanfall
Ik had vanavond ook weer last van een laggy-achtige potjes maar voor bij het geschoten worden bij het schieten heb ik eigenlijk weinig problemen.
Net nog wel achter elkaar de Jet en Attack heli uit de lucht geschoten :o dat is dat wel weer super vet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Om dan lekker tegen bots te spelen :(
http://www.gamer.nl/nieuw...aalf-spelers-in-titanfall
Ik had vanavond ook weer last van een laggy-achtige potjes maar voor bij het geschoten worden bij het schieten heb ik eigenlijk weinig problemen.
Net nog wel achter elkaar de Jet en Attack heli uit de lucht geschoten :o dat is dat wel weer super vet.
1) Epic faal. 8)7
2) EA strikes again. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:52:
[...]

1) Epic faal. 8)7
2) EA strikes again. :Y)
1. True :(
2. Je hoeft het niet te kopen en het is toch echt Respawn Entertainment die het spel maakt en niet EA (Volgens mij is EA in dit geval alleen uitgever )

Maar er is nog een beetje hoop voor BF4

Hopen dat het snel gebeurd :)
En dan te bedenken dat men in Zweden verplicht is om 5 weken per jaar vakantie te nemen en daarom waarschijnlijk er ook zo weinig nieuws was tijdens de kerst.

https://twitter.com/Demize99/status/420819970562752512?p=v

[ Voor 35% gewijzigd door beuker19 op 08-01-2014 23:03 ]

beuker19 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:58:
[...]

1. True :(
2. Je hoeft het niet te kopen en het is toch echt Respawn Entertainment die het spel maakt en niet EA (Volgens mij is EA in dit geval alleen uitgever )
Bij Crysis is EA ook alleen de uitgever. Het werd niet beter per titel. O-)
Als er EA op de doos staat dan zou ik oppassen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30

Ik zou ten sterkte aanraden aan iedereen die graag Battlefield speelt, om Planetside 2 een kans te geven.
Ik heb er nu 67 uur opzitten ( http://steamcommunity.com/id/Asgaro/ ) en ik kan zeggen dat de kans groot is dat ik BF4 nooit nog koop.
Misschien als de game gans gefixed zou worden, dan kan ik het overwegen. Maar DICE laat gewoon niets van zich horen.
Dat, terwijl de President van SOE zelfs op Reddit komt om te reageren. Neem daar eens een voorbeeld aan. Ik ben aangenaam verrast van SOE want Planetside 2 is nu net 1 jaar oud maar ze hebben nog massaal veel community activity.
Elke 2 weken ongeveer komen ze met een nieuwe patch.
En neen, dit slaat niet enkel op bugfixing maar ook werkelijk nieuwe gameplay elementen. Ze houden een roadmap bij die u hier kunt zien: https://forums.station.so...ex.php?forums/roadmap.59/
Ik heb de beta gespeeld en wat een verschil in omgang met de community ten opzichte van dice.
De president van soe kun je gewoon benaderen via twitter net zo als de rest van de devs, ook zijn
ze gewoon aanwezig op hun officele forum en reageren ook normaal.
In de beta had je gewoon bijna elke dag een patch, elke bug werd binnen een paar dagen opgelost en
er werd naar feed back geluisterd.

Waarom kan dice dit niet, als je ziet wat zh1nt0 van de week poste in a tweet of wat demize99 in een tweet schreef dat was gewoon trollen naar de community, zo iets zie je niet bij soe.
Sinds 20 december is er geen informatie gegeven over updates, nee alleen bach die frostbite de hemel
in prijst maar geen woord over de staat waarin bf4 zich bevindt.
DanielWW2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:05:
[...]

Bij Crysis is EA ook alleen de uitgever. Het werd niet beter per titel. O-)
Als er EA op de doos staat dan zou ik oppassen. :P
Daar kan EA niets aan doen:)

Crytek had aangegeven dat ze nooit meer zo'n versie als crysis 1 gingen maken omdat het geld er niet
meer voor is, nu licht hun focus meer op multiplatform dus weinig verschil tussen pc en console versie.

[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 09-01-2014 00:20 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Jullie hebben deze video vast al gezien:

Ik was bekend met de problemen, maar deze video legt ze pijnlijk bloot. Deze game is niet met een patch te fixen. Het is gewoon niet in orde. Kat in een mooie zak. Kan X factor leuke video's maken hoe wapens schieten, het maakt geen klote uit in de huidige staat.

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe 'hoofdgame' en zal BF4 er naast houden. Maar echt serieus neem ik het niet meer. Meer nieuwsgierig naar de andere mappen, als die ooit nog komen.

Ik preorder in ieder geval nooit meer een game. Laten we daar allemaal eens mee stoppen. Geld aan hongerige Bedrijven geven voor game dat nog niet klaar is. We zijn het normaal gaan vinden.

Mijn portfolio op Instagram

• wesleytjuh
Yep een aantal pagina's terug is hij nog gepost, maar dat is geen ramp. Want deze video mag imo gezien worden, zo vaak mogelijk door zoveel mogelijk mensen. Wellicht krijgen dan ooit nog een Battlefield zoals het bedoelt is.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

[ Voor 110% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:07 ]

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Mijn god.... even serieus. Net even Battlefield 4 gekocht en gespeeld.
Wat een verschrikkelijke singleplayer zit erin zeg...

AI is zo dom als een baal hooi. Met een mesje tegen een tafel slaan geeft vonken zoals je nog nooit hebt gezien en de AI reageert er niet eens op. Wat de Chinezen wel kunnen, is granaten gooien elke keer als je in cover zit. En niet zomaar in je richting, nee precies onder je voeten.

Sommige vijanden kunnen niet dood tot op het moment dat het de bedoeling is dat ze doodgaan.
Helikopter waar ik tot drie keer toe met een stinger op schiet... en daarna blijkt dat men vergeten heeft dat ik een stinger bij me kon hebben en dus stingers geen schade aanrichten. Pak ik een rifle, schiet 5x en de helicopter valt uit de lucht omdat de piloot nu ineens wel dood is. Dat was dus de bedoeling, ook getuigende de monoloog die een soldaat naast me staat te voeren.

Na cutscenes ineens wapens die je daarvoor niet had.
Wapens zijn onnauwkeurig en kunnen op 100 meter afstand nog geen schuur raken.

En nog veel erger... het verhaal. Zo'n erg bij elkaar geraapt verhaal heb ik nog nooit gezien.
Het gaat nergens over, compleet samengeraapt ongeloofwaardig verhaal gevuld met oneliners, voorspelbare 'plottwists' en logische of feitelijke onnauwkeurigheden of zelfs fouten. Auto's die 'dramatisch' en 'spectaculair' wegwaaien in een hurricane terwijl mijn team gewoon moeiteloos rondwandelt. EMP's die afgaan, en waarempel de helft van de elektrische apparatuur disablen, maar gelukkig geen enkele lamp of welke navigatiesystemen dan ook. Communication systems dan weer wel, voor de drama natuurlijk.

Echt... de singleplayer van BF4 is net zo slecht, of slechter zelfs, dan Aliens Colonial Marines.

Werkelijk..... fuck you Dice. Compleet op de "op-de-bank-console-gamer-met-zak-doritos" markt gericht.
Laatste keer dat ik wat gekocht heb. Ik wil toch echt meer dan alleen explosies en gunfire.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

DutchManticore schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:11:

AI is zo dom als een baal hooi. Met een mesje tegen een tafel slaan geeft vonken zoals je nog nooit hebt gezien en de AI reageert er niet eens op. Wat de Chinezen wel kunnen, is granaten gooien elke keer als je in cover zit. En niet zomaar in je richting, nee precies onder je voeten.

Sommige vijanden kunnen niet dood tot op het moment dat het de bedoeling is dat ze doodgaan.
Helikopter waar ik tot drie keer toe met een stinger op schiet... en daarna blijkt dat men vergeten heeft dat ik een stinger bij me kon hebben en dus stingers geen schade aanrichten. Pak ik een rifle, schiet 5x en de helicopter valt uit de lucht omdat de piloot nu ineens wel dood is. Dat was dus de bedoeling, ook getuigende de monoloog die een soldaat naast me staat te voeren.

En nog veel erger... het verhaal. Zo'n erg bij elkaar geraapt verhaal heb ik nog nooit gezien.
Het gaat nergens over, compleet samengeraapt ongeloofwaardig verhaal gevuld met oneliners, voorspelbare 'plottwists' en logische of feitelijke onnauwkeurigheden of zelfs fouten. Auto's die 'dramatisch' en 'spectaculair' wegwaaien in een hurricane terwijl mijn team gewoon moeiteloos rondwandelt. EMP's die afgaan, en waarempel de helft van de elektrische apparatuur disablen, maar gelukkig geen enkele lamp of welke navigatiesystemen dan ook. Communication systems dan weer wel, voor de drama natuurlijk.

Echt... de singleplayer van BF4 is net zo slecht, of slechter zelfs, dan Aliens Colonial Marines.

Werkelijk..... fuck you Dice. Compleet op de "op-de-bank-console-gamer-met-zak-doritos" markt gericht.
Laatste keer dat ik wat gekocht heb. Ik wil toch echt meer dan alleen explosies en gunfire.
Nou als jij je ook maar voor 1% ingelezen had in BF4 weet je dat de SP er alleen in zit om 6 wapens vrij te spelen :+
Maar dat de game eigenlijk bedoeld is voor de MP. en die is wel redelijk/goed en die word alleen maar beter.
Als je de game niet te serieus speelt kun je er gewoon heel veel lol mee hebben.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
DutchManticore schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:11:

De single-player is ook maar een extra'tje. Een paar zwaar gescripte missies met als doel uit te leggen waarom de VS en China oorlog voeren.

Battlefield is een multiplayer game.

Je enige klacht die je ook in de multiplayer tegen kan komen is dat de wapens inaccuraat zijn. Maar dat is een kwestie van leren schieten :P

TheS4ndm4n#1919

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
RocketKoen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:17:
[...]
De single-player is ook maar een extra'tje. Een paar zwaar gescripte missies met als doel uit te leggen waarom de VS en China oorlog voeren.

Battlefield is een multiplayer game.

Je enige klacht die je ook in de multiplayer tegen kan komen is dat de wapens inaccuraat zijn. Maar dat is een kwestie van leren schieten :P
Nou ik heb het eerlijk gedeïnstalleerd, en Origin ook van m'n PC gegooid.
Dan heb ik nog liever dat ze geen tijd investeren in de SP en gewoon meer tijd aan features of optimalisatie besteden.

Aan zo'n brakke lamme singleplayer heeft niemand iets. Ai spawnt gewoon 20 meter voor je, vol in je gezichtsveld. Het is weer 4 man tegen het gehele Chinese leger en dat gaat zonder moeite. Soms heb ik wel 3 headshots nodig om iemand dood te maken van afstand. Echt lomp geschut aanboord van tanks, BMP's, APC's kan niet verder dan 200 meter schieten... de zwaartekracht trekt eraan met een factor 3 of 4 van wat het in het echt is...

Echt alles ademt "We don't care, just pay us"...

Was zelfs de singleplayer uit het "Battlefield 1942 - Battlefield 2" tijdperk nog beter...dan kon je tenminste oefenen. Hier is gewoon tijd besteed aan het opzettelijk half-assen van iets.

2 uur gespeeld, alles was slecht, 3x gecrashed.
Ben er klaar mee. Wat een rommel, en dan wel weer een rits DLC's aan durven kondigen.
Neen bedankt :N

[ Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 09-01-2014 01:29 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• wesleytjuh
Die DLCs hebben dan ook niks met de SP maar met de MP, gezien dat BF4 een MP game is.

RoyK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:35:
Jullie hebben deze video vast al gezien:

[video]

Ik was bekend met de problemen, maar deze video legt ze pijnlijk bloot. Deze game is niet met een patch te fixen. Het is gewoon niet in orde. Kat in een mooie zak. Kan X factor leuke video's maken hoe wapens schieten, het maakt geen klote uit in de huidige staat.

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe 'hoofdgame' en zal BF4 er naast houden. Maar echt serieus neem ik het niet meer. Meer nieuwsgierig naar de andere mappen, als die ooit nog komen.

Ik preorder in ieder geval nooit meer een game. Laten we daar allemaal eens mee stoppen. Geld aan hongerige Bedrijven geven voor game dat nog niet klaar is. We zijn het normaal gaan vinden.
Deze video was de druppel voor velen hier. ;)
Verder moet je ook niet pre-orderen. Ik pre-order dus ook nooit meer. Zelfs niet van Valve...

Qua hoofdgame komt GTA V hopelijk snel als fatsoenlijke port i.p.v GTA IV stijl...
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:00:
Ik snap niet waarom DICE zo achterlijk met ons omgaat. Het enigste wat ze doen qua community talk is via die Blog posts op Battlelog, en soms eens via Twitter.
Het grappigste van al is dat die Alan Kertz meer op Twitter chat dan Zhinto lijkt te doen, de community manager. (of is die nu producer geworden? ik volg het niet volledig).
Ik durf te wedden dat Alan Kertz dit zelfs gratis doet en gewoon dus uit interesse. Terwijl Zhinto daarentegen betaald zou worden om interactie met de community te onderhouden.

En wtf, waarom verandert Zhinto zijn nickname op Twitter naar Amerikaanse popsterren altijd? :P
My head is full of fuck.
Zhinto heeft promotie gemaakt omdat hij zijn oude baan zo goed vervulde. :+
Hij is dus geen CM meer. Niet dat dit opvalt of zo want hij was oh zo goed in zijn oude baan. 8)7
Alan Kertz doet het denk ik eerder omdat niemand anders het doet. DICE is geen bolwerk van communicatievaardigheden...

Blijft goud. :*)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_qgKrm7uDOE]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens mij was dit artikel nog niet gepost hier: DICE Devs Hint at Upcoming Battlefield 4 Updates

Even de belangrijkste passages eruit gehaald:
“Got a nice update yesterday on BF4 fixes balance and progress. The team has been busy while I was out,” he writes. “Rebalance. DMR. V40. RGO. FB. MAA. Heli. Hand Flares. Oh the humanity!”

He continued with his thoughts on grenade balance, saying, “small impact wins, looking at a smaller explosion sound and effect on the V40, to show off its a less effective grenade and reduce spam.”

“I think the V40 is a bigger issue in Hardcore than Core,” he added. “Agree?”

Meanwhile, Brännvall noted his interest in improving Battlefield 4′s spectator mode, though he mentions that updates may not happen any time soon.

“Watching @BattlefieldESL spectator feels outdated now in comparison, improvements are coming,” he said. “Mostly tweaks and removal of clutter, better flow to spectator. All in all it adds up. Casters are doing a great job though.”
De post over de aangekondigde obliteration fix lijkt wel uit de control room verwijderd te zijn. Kan het niet meer terugvinden.

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 15:17
Even een onpopulaire opinie maar ik merk niet zo heel veel van al die bugs. Bij mij speelt BF4 behoorlijk soepel. Ik heb gewoon veel lol in het spel. Misschien komt het omdat ik het niet echt hardcore speel (ik steek eerlijk gezegd meer uren in Planetside 2).

Over alternatieven gesproken: COD Ghost, Arma 3, Dayz SA, PS2. Eigenlijk maakt het niet uit. Ik kan iedereen wel aanraden om af en toe ff iets anders te spelen. Werkt heel verfrissend. Kan niet wachten op Titanfall, alhoewel ik die 6 tegen 6 beperking wel een afknapper vind.

Voor wie overigens PS2 een kans wil geven: Er is een prima Tweakers community hiero met een schat aan waardevolle informatie (gratis goodies enzo) in de starter topic..

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12 18:11

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

[...]

En nog 1 dingetje: de community is qua mentaliteit gewoon grown up tov Battlefield.
Als ik in Battlefield mensen revive (in BF3 en eerder dan. Reviven is dood in BF4 heb ik gelezen), zegt NIEMAND "Thanks" via de commo-rose. Never the never. :(
Terwijl in PS2 - zonder zeveren - 90% van de mensen de Voice Macro's gebruikt om Thanks te zeggen. Ik zie dat mensen het reviven apprecieren.
Overigens is rambo reviving hier niet mogelijk want er is ook een soort van "load time" zoals in BF4 blijkbaar ook zit.

. :)
mee eens en dat vind ook zo mooi aan PS2 als je iemand help met ammo or healt of repair of geeft iemand lift zeggen ze 90% van tijd dankje wel

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Leuke reacties over PS2 te lezen hier. Misschien toch maar eens van proeven. COD Ghost zal hier nooit op komen. Sinds COD 4 vermijd ik de gehele serie.

Het wordt weer tijd voor een mooie WW2 shooter haha.

Maar goed, jammer is het wel allemaal natuurlijk.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DutchManticore schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:22:
[...]

Nou ik heb het eerlijk gedeïnstalleerd, en Origin ook van m'n PC gegooid.
Dan heb ik nog liever dat ze geen tijd investeren in de SP en gewoon meer tijd aan features of optimalisatie besteden.

Aan zo'n brakke lamme singleplayer heeft niemand iets. Ai spawnt gewoon 20 meter voor je, vol in je gezichtsveld. Het is weer 4 man tegen het gehele Chinese leger en dat gaat zonder moeite. Soms heb ik wel 3 headshots nodig om iemand dood te maken van afstand. Echt lomp geschut aanboord van tanks, BMP's, APC's kan niet verder dan 200 meter schieten... de zwaartekracht trekt eraan met een factor 3 of 4 van wat het in het echt is...

Echt alles ademt "We don't care, just pay us"...

Was zelfs de singleplayer uit het "Battlefield 1942 - Battlefield 2" tijdperk nog beter...dan kon je tenminste oefenen. Hier is gewoon tijd besteed aan het opzettelijk half-assen van iets.

2 uur gespeeld, alles was slecht, 3x gecrashed.
Ben er klaar mee. Wat een rommel, en dan wel weer een rits DLC's aan durven kondigen.
Neen bedankt :N
Euch welke Singleplayer bedoel je ? Je kon alleen met bots de multiplayer game spelen, die ook erg slecht waren (ok beter dan de Counter-strike bots)
Maar niemand speelt BF om de singleplayer, net zoals CoD, Dat speel je alleen maar voor de multiplayer.
Straks heb je titanfall, ook alleen voor multiplayer.
Ben je opzoek naar een goede singleplayer, dan raad ik je de volgende games aan:

- Bioshock infinity
- Batman Arkem city
- The Witcher 2 (3 komt dit jaar ook uit)
- GTA V (wel voor de console)
- Mafia II
- Portal 2
- Sleeping dogs

Daar heb ik ook echt van genoten, Sommige heb ik nog niet uitgespeeld hoor haha

Nou de eerste Call of Duty's speelde ik echt wel voor de single player. Die zat erg goed in elkaar met flink intense momenten. Beetje vergelijkbaar met Medal of Honor Allied Assault, ook een spel dat een zeer goede single player had. Vroeger was alles beter :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:30
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:28:
Nou de eerste Call of Duty's speelde ik echt wel voor de single player. Die zat erg goed in elkaar met flink intense momenten. Beetje vergelijkbaar met Medal of Honor Allied Assault, ook een spel dat een zeer goede single player had. Vroeger was alles beter :'(
CoD speel ik nu ook nog steeds enkel voor de SP, MP is net een kleuterklasje. Zowel qua spel als qua volk :/
Pykow schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:23:
Maar niemand speelt BF om de singleplayer, net zoals CoD, Dat speel je alleen maar voor de
BF1942 met bots werd anders nog veel gespeeld, zeker omdat in die tijd lange na niet iedereen breedband had liggen.

Meer mensen last van extreem brakke hitreg/boxes de laatste tijd? Lijkt wel 50/50 of je kogel raakt of niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:21

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ja, gisteravond/nacht ging het helemaal nergens over. Nog nooit zo'n slechte serie neergezet (TDM). Ik kon uit stilstand, onbeschoten, 5 keer schieten op een stilstaand iemand met een 4x scope op een M39 emr en gewoon niks raken. Echt wtf.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:28:
MOHAA had voor mij ook een degelijke MP, enige shooter die ik op hoog niveau gespeeld heb. (clanbase)
Ik mis toch een goede WO2 shooter, het is weer tijd.

Ik ervaar dezelfde bugs als eenieder al genoemd heeft. hitreg issue's. crashes naar desktop. Laatste paar dagen het joinen van servers wat soms 3/4 x moet.

Maar desondanks heb ik wel enorm veel plezier op de momenten dat ik wel daadwerkelijk kan spelen. :)
Ik heb ook het idee dat je sommige potjes enorm profijt hebt van de netcode en lijk je iedereen te 2 shotten, en andere potjes lijk jij het slachtoffer van de netcode en word je continue ge2shot. scores van 45-20 en dan scores van 13-20. Terwijl je wel redelijk consistent speelt.

• Stewie!
  • Laatst online: 22-12 15:40

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:00:
Wat ik niet snap, is waarom DICE nooit post op hun eigen forum.
Ik bedoel, je hebt een eigen forum, dan verwacht je toch meer? Enkel via Blog Posts werken kan professioneel lijken maar in realiteit is dit gewoon uit angst.
Misschien omdat wat ze ook schrijven, het toch afgekraakt wordt door enkele fanatieke forumterroristen. Net als op Tweakers in dit topic gebeurd elke keer als nieuws of achtergrond informatie wordt geplaatst. Vervolgen ontstaat dan een hele non-discussie die totaal niet meer over het nieuwsbericht gaat.

Dan is het eenvoudiger om informatieve blogposts te plaatsen op het forum en via twitter feedback te geven.

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 09-01-2014 11:31 ]

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Stewie! schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Misschien omdat wat ze ook schrijven, het toch afgekraakt wordt door enkele fanatieke forumterroristen. Net als op Tweakers in dit topic gebeurd elke keer als nieuws of achtergrond informatie wordt geplaatst.
Of gewoon negeren dat EA een wanproduct heeft geleverd vanwege zakelijk belang?
:O

• Wereldreiziger
  • Laatst online: 15-12 10:24

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Ik ben het echt volledig oneens met die 371 pagina lange rant hier op Tweakers. Wat een gezeur zeg, niets is goed en alles is slecht volgens het gros hier.

Ik heb al 120 uur in de game zitten en ja, je gaat af en toe onverklaarbaar dood. 1 op de 20-30 deaths komen mij wat vaag over, so what??? Dit verbeteren ze in de loop der tijd wel en zo niet dan let it be. Ik heb nog steeds ontzettend veel lol in deze game.

In het begin crashte ik non stop en had serieuze connectie issues, dit is voor mij inmiddels voor 99% opgelost.

Mensen zeuren dat ze hun geld terug willen, nadat ze er al 200 uur in hebben zitten. € 60,- delen door 200 uur praat je over 30 cent per uur. Bij 500 uur is dit 12 cent per uur. En maar klagen!! Nou ik weet niet hoor, 12 cent per uur is geen geld als je het mij vraagt.

Leer eens genieten van de goede dingen i.p.v. alleen maar te letten op het slechte! Het wordt echt wel beter en nee, het gaat nooit perfect zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Wereldreiziger op 09-01-2014 12:00 . Reden: spelling ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

• wesleytjuh
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:55:
Ik ben het echt volledig oneens met die 371 pagina lange rant hier op Tweakers. Wat een gezeur zeg, niets is goed en alles is k*t volgens het gros hier.

Ik heb al 120 uur in de game zitten en ja, je gaat af en toe onverklaarbaar dood. 1 op de 20-30 deaths komen mij wat vaag over, so what??? Dit verbeteren ze in de loop der tijd wel en zo niet dan let it be. Ik heb nog steeds ontzettend veel lol in deze game.

In het begin crashte ik non stop en had serieuze connectie issues, dit is voor mij inmiddels voor 99% opgelost.

Mensen zeiken dat ze hun geld terug willen, nadat ze er al 200 uur in hebben zitten. € 60,- delen door 200 uur praat je over 30 cent per uur. Bij 500 uur is dit 12 cent per uur. En maar klagen!! Nou ik weet niet hoor, 12 cent per uur is geen geld als je het mij vraagt.

Leer eens genieten van de goede dingen i.p.v. alleen maar te letten op het slechte! Het wordt echt wel beter en nee, het gaat nooit perfect zijn.
Dus het is maar normaal dat een spel de eerste weken compleet onspeelbaar is, 10X per dag crashed? Issues met crossfire/sli, geluid dat wegvalt enzovoort?
Edit:
Ik had hier een hele lading met bugs en andere problemen staan, maar kijk gewoon even dit filmpje:

Legt het precies uit, en is extreem van toepassing op jouw post, want het wordt maar gewoon geaccepteerd dat een spel niet af is. Deze bugs zitten er allemaal nog steeds in, sterker nog, het is de core gameplay dit gewoon niet op orde is.

Beter, ja wellicht, maar het beste waarop je kunt hopen is BF3 niveau..

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 09-01-2014 12:05 ]

• Stewie!
  • Laatst online: 22-12 15:40

Stewie!

Keen must die!

Jedi Geub schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Of gewoon negeren dat EA een wanproduct heeft geleverd vanwege zakelijk belang?
:O
En direct de eerstvolgende reactie is alweer op niveau :Y)

Een community manager heeft een enorm ondankbaar beroep. De fanboys maken veel goed maar dit wordt grotendeels teniet gedaan door een groep mensen die nooit tevreden is en niet tevreden gemaakt kan worden. Dit zie je bij elke studio en publisher, bij de grootste games méér dan bij de kleinere games. Die hebben vaak alleen fans, de negatievelingen zijn al afgehaakt, die kraken vooral de games af die ze veel spelen. Klinkt dubbel maar lees dit topic erop na. De personen die het meeste klagen hebben ook vaak de meeste uren in-game.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Nee ik vind het niet 'normaal'. In de eerste twee weken had men zeker recht van spreken. Inmiddels is er al veel gepatched en blijkbaar zijn ze er nu ook volop mee bezig om e.e.a. te verbeteren.

Mocht je nog steeds ontevreden zijn prima, koop de volgende game gewoon lekker niet. Maar ik word een beetje moe van dat elke topic omgevormd moet worden in stug geklaag van honderden pagina's lang. Ik wil een Topic als deze lezen om dingen te weten te komen, beste wapens, leuke scenario's en ideeën opdoen hoe te spelen. Ervaringen uitwisselen.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Misschien omdat wat ze ook schrijven, het toch afgekraakt wordt door enkele fanatieke forumterroristen. Net als op Tweakers in dit topic gebeurd elke keer als nieuws of achtergrond informatie wordt geplaatst. Vervolgen ontstaat dan een hele non-discussie die totaal niet meer over het nieuwsbericht gaat.

Dan is het eenvoudiger om informatieve blogposts te plaatsen op het forum en via twitter feedback te geven.
Informatieve blogposts... 8)7 Een bugtracker die een keer is opgezet en nooit meer is aangevuld.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Dit dus.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:55:
Ik ben het echt volledig oneens met die 371 pagina lange rant hier op Tweakers. Wat een gezeur zeg, niets is goed en alles is slecht volgens het gros hier.

Mensen zeuren dat ze hun geld terug willen, nadat ze er al 200 uur in hebben zitten. € 60,- delen door 200 uur praat je over 30 cent per uur. Bij 500 uur is dit 12 cent per uur. En maar klagen!! Nou ik weet niet hoor, 12 cent per uur is geen geld als je het mij vraagt.

Als je een beetje slim koopt, was dat zelf minder dan 40 euro :P (75 euro voor bf4 + premium pre-order hier)
Zelf begrijp ik ook niet waarom mensen die al lang gespeeld (30h+) hebben opeens hun geld terugvragen.. Blijkbaar vond je het dan nog altijd leuk genoeg, nietwaar? Heel veel spellen geven je zelf maar of nog geen 20 uur gameplay.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SmokingCrop schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:10:
[...]

Als je een beetje slim koopt, was dat zelf minder dan 40 euro :P (75 euro voor bf4 + premium pre-order hier)
Zelf begrijp ik ook niet waarom mensen die al lang gespeeld (30h+) hebben opeens hun geld terugvragen.. Blijkbaar vond je het dan nog altijd leuk genoeg, nietwaar? Heel veel spellen geven je zelf maar of nog geen 20 uur gameplay.
Dat vind ik dus ook :)

maarre leg eens uit, dat slimme kopen? :) Ik wil nog wel premium hebben maar aangezien ik China Rising al heb (Digital Deluxe Edition) vind ik het zonde om hier 50 euro voor neer te moeten leggen.

Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:
Nee ik vind het niet 'normaal'. In de eerste twee weken had men zeker recht van spreken. Inmiddels is er al veel gepatched en blijkbaar zijn ze er nu ook volop mee bezig om e.e.a. te verbeteren.

Mocht je nog steeds ontevreden zijn prima, koop de volgende game gewoon lekker niet. Maar ik word een beetje moe van dat elke topic omgevormd moet worden in stug geklaag van honderden pagina's lang. Ik wil een Topic als deze lezen om dingen te weten te komen, beste wapens, leuke scenario's en ideeën opdoen hoe te spelen. Ervaringen uitwisselen.
Misschien moet je dan zelf te eerste stap zetten? Ik snap niet waarom je op deze manier reageert. Je bent het geklaag zat en gaat vervolgens een flink betoog houden waarin je klaagt over het geklaag. Denk je echt dat dit gaat helpen? Als jij wilt dat het over een bepaald onderwerp gaat moet je niet tegen de rest aan zeuren dat ze over de verkeerde dingen praten maar zelf de discussie opstarten.
Te vaak zie je mensen die amper in een topic posten klagen over het gespreksonderwerp in een topic, maar zelf nooit een poging doen om een ander gespreksonderwerp te introduceren. Tja, dan moet je gewoon niet klagen.
Tja, de mensen die het tot nu toe over forumterroristen hebben zijn in twee categorieën te verdelen:
Mensen die spreken voor eigen parochie en kritiek volledig negeren.
Mensen die amper posten maar enkel klagen over de mensen die wel posten.

Als je tot een van die categorieën behoord heb je mijn inziens eigenlijk geen recht om te klagen aangezien je zelf ook geen positieve invloed hebt. Reclame maken zie ik dan niet als positieve invloed. Enige wat je doet is de negatieve sfeer waar je over klaagt verergeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 09-01-2014 12:16 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Misschien moet je dan zelf te eerste stap zetten? Ik snap niet waarom je op deze manier reageert. Je bent het geklaag zat en gaat vervolgens een flink betoog houden waarin je klaagt over het geklaag. Denk je echt dat dit gaat helpen? Als jij wilt dat het over een bepaald onderwerp gaat moet je niet tegen de rest aan zeuren dat ze over de verkeerde dingen praten maar zelf de discussie opstarten.
Te vaak zie je mensen die amper in een topic posten klagen over het gespreksonderwerp in een topic, maar zelf nooit een poging doen om een ander gespreksonderwerp te introduceren. Tja, dan moet je gewoon niet klagen.

[...]

Tja, de mensen die het tot nu toe over forumterroristen hebben zijn in twee categorieën te verdelen:
Mensen die spreken voor eigen parochie en kritiek volledig negeren.
Mensen die amper posten maar enkel klagen over de mensen die wel posten.

Als je tot een van die categorieën behoord heb je mijn inziens eigenlijk geen recht om te klagen aangezien je zelf ook geen positieve invloed hebt. Reclame maken zie ik dan niet als positieve invloed. Enige wat je doet is de negatieve sfeer waar je over klaagt verergeren.
Je hebt gelijk. Dus speciaal voor jou het goede voorbeeld.

Is er nog iemand anders die net zo graag alle classes speelt? Ik zie namelijk veelal dat men 1 favoriete class heeft en deze zodoende zwart speelt.

Ik raak altijd na een tijdje verveeld en moet dan echt weer switchen :P En man wat beleef ik een intense lol aan de C4 terrorist uithangen, gister nog een prachtige multikill gemaakt (6 kills) door een C4 loaded transport chopper te laten neerstorten op een Flag waar 2 tanks naast stonden. Goed mikken, eruit springen, parachute open, goed timen en op het juiste moment.... KABOOOOMMMM!!!!!!

dolle pret was dat :)

[ Voor 0% gewijzigd door Wereldreiziger op 09-01-2014 12:22 . Reden: Spelling ]

Ik speel voornamelijk assault en ik wissel naar engineer of support als ik last heb van voertuigen. Recon raak ik niet aan aangezien ik de gadgets van de Recon tegen zowel voertuigen als infantry te zwak vind vergeleken met die van respectievelijk de engineer of de assault. Support is leuk met de UCAV maar die is helaas kapot generfd. Met C4 kan je leuke dingen doen maar gaat mijn inziens ten koste van flink wat tijd die anders besteed had kunnen worden aan andere taken. Vaak moet je voertuigen achtervolgen/besluipen of op andere wijze uitgebreide tactieken gebruiken voor relatief weinig opbrengst. Het aantal keren dat je met C4 een voertuig direct neer krijgt is toch wat te weinig als je tegenover goede spelers staat.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

@xchristox1, heb je de video gezien?

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Niet om het een of ander, maar als je langs al het "gezeur" heen leest zijn er ook posts te vinden die leuke ingame situaties schetsen.
Hoeveel pech sommige mensen hebben enz.

Ik ben zelf schuldig aan wat minder fijne posts als reactie op anderen, maar dat sloeg ook over op leuke ervaringen.

Het is alleen vaak van korte duur omdat het een vicieuze (google :p) cirkel is.

Het gaat even goed, en alles lijkt weer gezellig en dan slaat het weer om naar wat anders.

Ik heb zelf het spel al even niet meer aangeraakt, wel na de laatste patch waar het zogezegd beter zou zijn maar geen verbetering ontdekt.

Vind dit wel jammer want de game kan echt leuk zijn.

Wat ik wil zeggen is dat ervaringen, setups, etc allang voorbij zijn gekomen, je blijft het gewoon houden dat een topic soms afdwaalt.

• wesleytjuh
Oke, iets anders dan:
Hoe zit dat nou met Rush wanneer de MCOM gearmd wordt met een paar tickets left. Net weer een match dat de MCOM gearmd wordt, en daarna verlies je omdat de tickets op zijn. Is dat gewijzigd?! Dit is nu al de 3e keer dat dit gebeurd in een week tijd, en ik kan me moeilijk voorstellen waarom ze dat zouden aanpassen. Dat gaf juist die extra spanning.

[ Voor 26% gewijzigd door wesleytjuh op 09-01-2014 12:43 ]

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12 19:42
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:

Mee eens.
In het begin was het inderdaad kut maar nu crasht BF zo goed als nooit.
Helaas zit deze topic inderdaad helemaal vol met mensen die alleen maar kunnen klagen over de bugs, waar iedereen "last" van heeft (ik dus niet).

Battlefield 4 is gewoon een leuk spel en zeer goed te spelen.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
wesleytjuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:43:
Oke, iets anders dan:
Hoe zit dat nou met Rush wanneer de MCOM gearmd wordt met een paar tickets left. Net weer een match dat de MCOM gearmd wordt, en daarna verlies je omdat de tickets op zijn. Is dat gewijzigd?! Dit is nu al de 3e keer dat dit gebeurd in een week tijd, en ik kan me moeilijk voorstellen waarom ze dat zouden aanpassen. Dat gaf juist die extra spanning.
Nog nooit gehad.

Als de attackers 0 tickets hebben:

- MCOM armed ->
- 2 MCOM over -> potje over
- 1 MCOM over -> potje gaat door
- Destroy -> volgende set MCOM en ticket refresh
- Defused -> potje over

- MCOM niet armed -> potje over.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

RoyK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:27:
@xchristox1, heb je de video gezien?
Ja.

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Gister nog een paar potjes China Rising concuest gedaan, heerlijk gespeeld goede teamplay.
Zoals al hierboven is aangegeven in het begin kan ik de klaagzang best begrijpen , enkel kan ik me er nu persoonlijk niet meer in vinden.
Waarschijnlijk ben ik dan 1 van de weinige waar bf4 wel gewoon lekker soepel loopt en vrijwel 0,0 problemen mee heb.

Carpe scrotum

• wesleytjuh
DGonlag2 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Nog nooit gehad.

Als de attackers 0 tickets hebben:

- MCOM armed ->
- 2 MCOM over -> potje over
- 1 MCOM over -> potje gaat door
- Destroy -> volgende set MCOM en ticket refresh
- Defused -> potje over

- MCOM niet armed -> potje over.
Dan is dat ook bugged. 1 Match heeft er zelfs een admin naar gekeken of "MCom defused daadwerkelijk voorbij kwam" en nope, nergens was in de logs te vinden dat ie defused was. Kan ook niet, want het hele team lag rond de mcom, met een grote nade spam op de mcom. Die kon toen onmogelijk defused geweest zijn. Maar net ook weer, ik defend de MCom, wordt gekilled en zie de vijand armen en krijg ook de melding dat de mcom armed is. 2 seconden later winnen we de match, terwijl er geen teammates in de buurt waren, en defusen alleen al 2 seconden of langer duurt.

Let wel, ik speel voornamelijk rush, die 3X die ik genoemd heb zal wellicht 2-3% van het totaal zijn. Maar wel weer zeer hinderlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door wesleytjuh op 09-01-2014 12:55 ]

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:27:
Ik speel voornamelijk assault en ik wissel naar engineer of support als ik last heb van voertuigen. Recon raak ik niet aan aangezien ik de gadgets van de Recon tegen zowel voertuigen als infantry te zwak vind vergeleken met die van respectievelijk de engineer of de assault. Support is leuk met de UCAV maar die is helaas kapot generfd. Met C4 kan je leuke dingen doen maar gaat mijn inziens ten koste van flink wat tijd die anders besteed had kunnen worden aan andere taken. Vaak moet je voertuigen achtervolgen/besluipen of op andere wijze uitgebreide tactieken gebruiken voor relatief weinig opbrengst. Het aantal keren dat je met C4 een voertuig direct neer krijgt is toch wat te weinig als je tegenover goede spelers staat.
Ik vind recon ook de minste maar dit komt eigenlijk meer door de overdreven bullet drop en het 2x moeten raken van een speler. in Counterstrike was snipen juist mijn favoriet, altijd veel lol mee beleefd.

Qua C4... Ik krijg eigenlijk altijd een voertuig in 1x neer met C4 :D Of ik sterf net ervoor, haha.

Tis maar net waar de C4 plaatst en dit verschilt per voertuig ook enorm. Om zeker te zijn plaats gewoon 3x C4 op een tank weet je zeker dat ie in zijn geheel de lucht in gaat :) Maar het kan dus ook met 2, mits je de plekjes weet :P

• wesleytjuh
Daarom moet je ook headshots maken! :P . Overigens is de bulletdrop nu toch juist minder geworden, afhankelijk van het wapen nog wel natuurlijk.

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

wesleytjuh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:57:
Daarom moet je ook headshots maken! :P . Overigens is de bulletdrop nu toch juist minder geworden, afhankelijk van het wapen nog wel natuurlijk.
Ja maar ik ren rond met m'n sniper, dan is headshots maken nogal lastig :(. Dat afwachten bovenop een gebouw just ain't my style. I zou het gewoon cool vinden om te quick-scopen van dichtbij en zo'n massive sniper kogel dwars door iemands vest heen jassen :D 1 shot sniper kill van dichtbij, CS style :)

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12 14:13
maarre leg eens uit, dat slimme kopen? :) Ik wil nog wel premium hebben maar aangezien ik China Rising al heb (Digital Deluxe Edition) vind ik het zonde om hier 50 euro voor neer te moeten leggen.
Voor nog geen €32,- hier

Rustig aan hè

• wesleytjuh
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Ja maar ik ren rond met m'n sniper, dan is headshots maken nogal lastig :(. Dat afwachten bovenop een gebouw just ain't my style. I zou het gewoon cool vinden om te quick-scopen van dichtbij en zo'n massive sniper kogel dwars door iemands vest heen jassen :D 1 shot sniper kill van dichtbij, CS style :)
Ik speel echt te weinig met een sniper om dit zeker te weten, maar als je dichtbij genoeg bent is een sniper vaak toch one shit kill? Vind het ook wel jammer hoor, in de UT2K4 tijd speelde ik 90% instagib, geweldig was dat. Kan me wel voorstellen dat het de balans flink zou verpesten als snipers van een relatieve lange afstand 1 shot killed op iets anders dan het hoofd met een sniper.

[ Voor 10% gewijzigd door wesleytjuh op 09-01-2014 13:05 ]

Verwijderd

Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:21:
[...]
Is er nog iemand anders die net zo graag alle classes speelt? Ik zie namelijk veelal dat men 1 favoriete class heeft en deze zodoende zwart speelt.
Ik speel voornamelijk engineer, als assault voel ik me te nutteloos tegen voertuigen en ik speel over het algemeen conquest large op maps met toch wel redelijk wat voertuigen. Krijg meestal wel een redelijk aantal kills + vehicles destroys met mijn M2 SLAMS + helikopters neerschieten met de SMAW geeft zo veel voldoening :D

Support is ook wel leuk, maar het gebeurt me zo vaak dat ik c4 op een tank plak en ik doodga voordat ik ze kan laten ontploffen - of dat ik een tank besluip en net als ik kortbij genoeg ben hij een sprintje trekt (of in het ergste geval achteruit rijd en me roadkilled, haha) of zich omdraait en me neerknalt. Daarom speel ik liever engineer.

Assault speel ik eigenlijk alleen op locker en flood zone.

• wesleytjuh
Helemaal afhankelijk van de situatie, maar ik wissel over het algemeen tussen engineer en assault. Soms heb je gewoon even anti tank nodig, soms wil je kunnen reviven/medic packs.

• NLKornolio

NLKornolio

Speel voornamelijk op Amerikaanse servers met mijn Clan zit dus vaak in vehicles aangezien ik met een 110 ping mijn grond gevechten niet echt vertrouw. De ene keer reageerd het goed de andere keer lijkt het of ik 2 seconden achterloop als er iemand de hoek om loopt.

Meestal Engineer dus aangezien de vehicles maar op locker en flood verander ik classe

[ Voor 14% gewijzigd door NLKornolio op 09-01-2014 13:42 ]

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ik zet vaak boobytraps met C4 op plekken waar je vaak tanks etc. kunt verwachten. Ga dan niet zitten campen maar op de minimap houd ik gewoon in de gaten of iemand in de buurt van mijn C4 gespot wordt. En dan *KLIK* :p

Maar ik kan van zowel assault, engi als support veel lol beleven, helaas in BF4 recon wat minder. Speelde hier in BF3 best veel mee maar in BF4 is het té lastig om flink punten te scoren met deze class.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Beter oefenen dan, wat jij wil kan gewoon. :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

[...]

Tot 15 meter is de sniper ook een 1 shot kill behalve als de speler de defensive perk hebben want dat scheelt 10% dmg.
Quick-scopen is gewoon lame en ik vind dat het eigenlijk geen plaats heeft in een shooter :(
Tsurany schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:27:
Met andere woorden jij speelt vooral voor jezelf en niet voor het team.
Kijk die tank die je uitschakelt is vaak belangrijker dan die 2 á 3 kills die je haalt met je AR.
En iedereen is het er volgens mij over eens dat die UCAV gewoon lame was vooral omdat je ze continu kon spammen en dat is gelukkig gefixed.
En nu ik wat filmpjes heb gezien over die MAV blijkt dat het misschien wel een van meest ondergewaardeerde gadgets is.
Omdat het kan spotten en alle andere gadgets kan slopen waaronder mijnen , c4 , spawnbecons enz. enz.
S.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:33:
Niet om het een of ander, maar als je langs al het "gezeur" heen leest zijn er ook posts te vinden die leuke ingame situaties schetsen.
Hoeveel pech sommige mensen hebben enz.

Ik ben zelf schuldig aan wat minder fijne posts als reactie op anderen, maar dat sloeg ook over op leuke ervaringen.

Het is alleen vaak van korte duur omdat het een vicieuze (google :p) cirkel is.

Het gaat even goed, en alles lijkt weer gezellig en dan slaat het weer om naar wat anders.

Ik heb zelf het spel al even niet meer aangeraakt, wel na de laatste patch waar het zogezegd beter zou zijn maar geen verbetering ontdekt.

Vind dit wel jammer want de game kan echt leuk zijn.

Wat ik wil zeggen is dat ervaringen, setups, etc allang voorbij zijn gekomen, je blijft het gewoon houden dat een topic soms afdwaalt.
Nou hier in het topic is het wel zo wanneer je positief bent of iets leuks heb beleeft er bijna niet op gereageerd word of je word voor gek verklaard.
Maar als je 1x zegt iets over de slechte netcode er weer 10x het zelfde filmpje word gepost incl. de 500 berichten die over het zelfde onderwerp gaan.
En het leukste is dan nog dat sommigen zelfs al een maand of meer niet hebben gespeeld :')

• Goudstalen
[...]

Kan best. Neem een sniper rifle met snelle re-chamber. Bijvoorbeeld de M40 (hoogste DPS van alle snipers) en de M98 zijn erg geschikt. Vervolgens plop je er een 3.4x of 4x scope op (goed bij close-mid range), een straight-pull (snel re-chamber zonder uitzoom) en iets anders dan de bipod.
Supressor kan ook erg handig zijn. Accuracy heb je toch wel close range, en niet op de minimap staan en niet gehoord worden is vaak eg handig.

Je moet er nog steeds niet als een gek mee gaan rondrennen, maar als je voorzichtig om het hoekje kijkt voordat je de straat over rent dan moet het geen probleem zijn.

Zo speel ik geregeld Domination. Ik haal niet zo hoge scores als met een Carbine, maar ik kom gemakkelijk aan een positieve k/d.

Ik gebruik overigens bijna altijd een SUAV. Dat is echt een fijn ding. Lekker 'Q' spammen en voertuigen painten.
Erg handig om die vervelende Heli's en Attack Boats kapot te krijgen. Bijvoorbeeld op Paracel Storm stelt die Attack Boat niets meer voor zodra je die gelocked hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Goudstalen op 09-01-2014 13:49 ]

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ja het is opzich wel mogelijk idd. Maar de sniper / handgun combo is sowieso al lastig te beheersen in conquest, het is sowieso al een pro-only combinatie als je het mij vraagt :0 Maar in BF4 zijn de Magnum en Rex zwaar generfed en vind ik de sniper in close range ook net wat te traag. Vooral als er ineens iemand het hoekje om komt. De Magnum en Rex weer wat buffen zoals in BF3 het geval was zou al een hoop schelen.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12 19:42
[...]

Joh... jij omschrijft hoe snipers in CoD werken.. *hint*

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Dazzyreil schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:46:
[...]

Mee eens.
In het begin was het inderdaad kut maar nu crasht BF zo goed als nooit.
Helaas zit deze topic inderdaad helemaal vol met mensen die alleen maar kunnen klagen over de bugs, waar iedereen "last" van heeft (ik dus niet).

Battlefield 4 is gewoon een leuk spel en zeer goed te spelen.
Wacht even: jij klaagt over mensen die hun problemen projecteren op alle spelers, maar en passant bepaal jij nu ook voor iedereen maar even dat het gewoon een leuk is dat goed te spelen is?

Ik wil dolgraag dat BF4 een goed spel is (of laten we stellen: een goed spel is op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), en ik zou ook met alle liefde het geld ophoesten voor Premium als het inderdaad een goed spel was (of laten we stellen: als het inderdaad een goed spel was op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen).
Qua stabiliteit en performance is de situatie voor mij inmiddels enorm verbeterd, maar daarmee ben ik er nog niet: als de game mechanics fundamenteel kapot zijn (of laten we stellen: fundamenteel kapot zijn op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), dan maakt het technische aspect toch niets uit? Als in een schietspel een kogel niet daar terechtkomt waar hij wel terecht zou moeten komen, als kogelinslagen niet geregistreerd worden, als er verschil is tussen waar iemand lijkt te staan en waar hij - volgens de server - daadwerkelijk staat, en ga zo maar door, dan ís er toch iets fundamenteel mis met de hele basis van dat schietspel?
Ik zou persoonlijk met alle liefde de 'oude' instabiliteit en povere performance voor lief nemen als daarvoor de mechanics wel op orde zouden zijn - wat heb je aan iets dat goed draait maar niet goed functioneert (of laten we stellen: niet goed functioneert op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen). Al zou het maar BF3-niveau zijn, welke ook verre van perfect is, maar itt. BF4 wel resulteert in een shooter, en niet in een kansspel cq. loterij.

Nogmaals, ik zou BF4 graag een goed spel willen vinden. BF4 doet ook zeker zaken goed (al zijn die zaken in mijn optiek voornamelijk 'circumstantial', zoals de audio-visuele presentatie), en ik beleef ook zeker leuke momenten in BF4. Maar wat bij mij vooral overheerst is een gevoel van 'unfulfilled potential', van 'het had zo [veel] leuk[er] kunnen zijn'. Er is gewoon nog te veel mis (of laten we stellen: er is gewoon nog te veel mis op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen) om ook maar te overwegen de loftrompet uit de mottenballen te halen.

Anywho: ik speel in CQ en Rush eigenlijk vooral Engineer, omdat ik vind dat de andere klasses wmb. te weinig toevoegen/bijdragen gezien de alomvertegenwoordigde voertuigen. Als engi kun je je je tenminste een beetje verweren tegen voertuigen, wat, los van C4, niet of nauwelijks van toepassing is op de andere classes. TDM en Domination speel ik met elke class wel, afhankelijk van wat voor zaken ik wil uitproberen of unlocken.

[ Voor 7% gewijzigd door w00t00w op 09-01-2014 14:14 ]

---

• Goudstalen
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:56:
Ja het is opzich wel mogelijk idd. Maar de sniper / handgun combo is sowieso al lastig te beheersen in conquest, het is sowieso al een pro-only combinatie als je het mij vraagt :0 Maar in BF4 zijn de Magnum en Rex zwaar generfed en vind ik de sniper in close range ook net wat te traag. Vooral als er ineens iemand het hoekje om komt. De Magnum en Rex weer wat buffen zoals in BF3 het geval was zou al een hoop schelen.
Ik dacht dat ik op het console forum zat :P

Nee op PC is dat inderdaad veel lastiger, daar gaat de gameplay ook veel sneller. Aan de andere kant heb je op de PC wat aan je sidearm. Op de console (PS4 tenminste) zijn sidearms zo klote in gebruik (die trigger werkt gewoon niet als je snel moet schieten).

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Denk dat je door het spel wat meer af te wisselen door bv op sommige maps een tank/lav te pakken en af en toe de transport chopper besturen en vlaggen proberen te cappen ermee het spel een stuk leuker wordt in de huidige status. Als je constant zit te ragen op trade kills ect is het mischien handiger wat andere aspecten van het spel te spelen waar je minder last van de bekende bugs hebt.

Als ik naar die 5v5 helden teams kijk snap ik ook wel dat ze weinig zin meer erin hebben, maar die gasten zie je ook niet voor de lol met ze alle in een transport chopper zitten op weg naar vlag D ofzo. Als je alleen maar 1 ding doet in bf4 dan begrijp ik dat het spel bloed irritant wordt door de bugs.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:27:
Nou hier in het topic is het wel zo wanneer je positief bent of iets leuks heb beleeft er bijna niet op gereageerd word of je word voor gek verklaard.
Maar als je 1x zegt iets over de slechte netcode er weer 10x het zelfde filmpje word gepost incl. de 500 berichten die over het zelfde onderwerp gaan.
En het leukste is dan nog dat sommigen zelfs al een maand of meer niet hebben gespeeld :')
Het is wel wat genuanceerder dan dat. Er zijn zo verschrikkelijk veel manieren om BF te spelen en daardoor veel spelers met verschillende interesses in een forum; van de casual 64 conquest, tot hardcore only, tot 5v5 competitive, tanker, jetter etc. etc. Het kan geen kwaad als we dat in het achterhoofd houden met het reageren.

Ja, die netcode problemen zijn totaal niet interessant als je af en toe eens een potje 64p conquest speelt met andere casual spelers (en dat bedoel ik totaal niet denigrerend), daar speelt het simpelweg vrijwel geen rol. Maar als je 5v5 comp speelt kan het game breaking zijn. Zo zijn er zo verschrikkelijk veel voorbeelden te noemen van zaken die voor iemand interessant zijn en voor anderen niet. Je reageert toch voornamelijk op de voor jou interessante posts.

Momenteel is de 'netcode' een van de meest veelbesproken punten in de community; op battlelog, op reddit, op relevante twitters, op youtube etc. Dan is het ook niet gek als dat hier ook veel aan bod komt. Daar komt bij dat het over de hele linie aankaarten van problemen langzaam maar zeker voorzichtig succes begint te boeken.

DICE devs zijn nu op reddit en twitter, na ruim 2 maanden voor het eerst inhoudelijk aan het reageren op terechte issues. In plaats van alle kritiek te negeren, of te blokkeren (posters en twitteraars met heel redelijke posts worden en masse tijdelijk geband), of naar EA tech sites te sturen, of alles af te schuiven op een paar maniakale forumterroristen die er alles aan gelegen zouden zijn om dit spel voor iedereen te verzieken. De community manager bijvoorbeeld postte vandaag:

Hi everyone! This is just a short update that we're planning on releasing the next batch of game updates later this month. As always, patch notes will be available in the Battlefield 4 Control Room (http://battlefield.com/bf4controlroom) as we roll out the updates.

Er komen niets dan positieve reacties vannuit reddit voor terug, behandel je klanten als volwassenen en je krijgt volwassen reacties terug.

Er moet altijd ruimte zijn vind ik voor inhoudelijk en constructieve posts over het wel EN wee van de game.
beuker19 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:27:

Met andere woorden jij speelt vooral voor jezelf en niet voor het team.
Kijk die tank die je uitschakelt is vaak belangrijker dan die 2 á 3 kills die je haalt met je AR.
Lees mijn post nog eens. Er staat letterlijk dat ik naar engineer switch als ik last heb van voertuigen. Denk je dat ik dan met mijn carbine infantry blijf killen of alsnog een launcher pak? Volgens mij heb je eerder deze week al gemerkt dat ik toch aardig wat RPG's op jouw tank heb afgeschoten en dit een paar keer met mijn leven heb moeten bekopen. Dan kan je niet zo'n statement maken mijn inziens.
Nee, ik zeg dat ik de gadgets van recon en support over het algemeen nutteloos vind tegen voertuigen. Dan werkt een launcher mijn inziens toch beter. Je kan afstand houden waardoor je risico vermindert en je doet een constante damage.
En iedereen is het er volgens mij over eens dat die UCAV gewoon lame was vooral omdat je ze continu kon spammen en dat is gelukkig gefixed.
Hij is niet meer lame, hij is nu volstrekt nutteloos. Dat is niet de fix die ik zou doorvoeren. Van een overdaad aan UCAV's zijn ze nu volledig verdwenen, slecht patch werk dus.
Wereldreiziger schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:55:
Ik vind recon ook de minste maar dit komt eigenlijk meer door de overdreven bullet drop en het 2x moeten raken van een speler. in Counterstrike was snipen juist mijn favoriet, altijd veel lol mee beleefd.

Qua C4... Ik krijg eigenlijk altijd een voertuig in 1x neer met C4 :D Of ik sterf net ervoor, haha.

Tis maar net waar de C4 plaatst en dit verschilt per voertuig ook enorm. Om zeker te zijn plaats gewoon 3x C4 op een tank weet je zeker dat ie in zijn geheel de lucht in gaat :) Maar het kan dus ook met 2, mits je de plekjes weet :P
Je krijgt hem elke keer neer dat je C4 plaatst, maar het sterven ervoor heb ik het over. Het kost mij teveel tijd en ik sterf te vaak om C4 echt constant te willen gebruiken. Een launcher of UCAV is voor mij dan effectiever. Zeker in drukke omstandigheden waar teammates mee schieten.
Natuurlijk zijn er ook situaties dat je een tank met C4 kan slopen, maar dan pak ik liever een M2 SLAM, die kan ik dan ook op of naast hem leggen en werkt ook prima. Een engineer met launcher en slams/repair tool is mijn voorkeur tegen voertuigen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 09-01-2014 14:32 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.