Dazzyreil schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Mee eens.
In het begin was het inderdaad kut maar nu crasht BF zo goed als nooit.
Helaas zit deze topic inderdaad helemaal vol met mensen die alleen maar kunnen klagen over de bugs, waar iedereen "last" van heeft (ik dus niet).
Battlefield 4 is gewoon een leuk spel en zeer goed te spelen.
Wacht even: jij klaagt over mensen die hun problemen projecteren op alle spelers, maar en passant bepaal jij nu ook voor iedereen maar even dat het gewoon een leuk is dat goed te spelen is?
Ik wil dolgraag dat BF4 een goed spel is (of laten we stellen: een goed spel is op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), en ik zou ook met alle liefde het geld ophoesten voor Premium als het inderdaad een goed spel was (of laten we stellen: als het inderdaad een goed spel was op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen).
Qua stabiliteit en performance is de situatie voor mij inmiddels enorm verbeterd, maar daarmee ben ik er nog niet: als de game mechanics fundamenteel kapot zijn (of laten we stellen: fundamenteel kapot zijn op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen), dan maakt het technische aspect toch niets uit? Als in een schietspel een kogel niet daar terechtkomt waar hij wel terecht zou moeten komen, als kogelinslagen niet geregistreerd worden, als er verschil is tussen waar iemand lijkt te staan en waar hij - volgens de server - daadwerkelijk staat, en ga zo maar door, dan ís er toch iets fundamenteel mis met de hele basis van dat schietspel?
Ik zou persoonlijk met alle liefde de 'oude' instabiliteit en povere performance voor lief nemen als daarvoor de mechanics wel op orde zouden zijn - wat heb je aan iets dat goed draait maar niet goed functioneert (of laten we stellen: niet goed functioneert op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen). Al zou het maar BF3-niveau zijn, welke ook verre van perfect is, maar itt. BF4 wel resulteert in een shooter, en niet in een kansspel cq. loterij.
Nogmaals, ik zou BF4 graag een goed spel willen vinden. BF4 doet ook zeker zaken goed (al zijn die zaken in mijn optiek voornamelijk 'circumstantial', zoals de audio-visuele presentatie), en ik beleef ook zeker leuke momenten in BF4. Maar wat bij mij vooral overheerst is een gevoel van 'unfulfilled potential', van 'het had zo [veel] leuk[er] kunnen zijn'. Er is gewoon nog te veel mis (of laten we stellen: er is gewoon nog te veel mis op mijn PC - moet immers oppassen dingen voor anderen in te vullen) om ook maar te overwegen de loftrompet uit de mottenballen te halen.
Anywho: ik speel in CQ en Rush eigenlijk vooral Engineer, omdat ik vind dat de andere klasses wmb. te weinig toevoegen/bijdragen gezien de alomvertegenwoordigde voertuigen. Als engi kun je je je tenminste een beetje verweren tegen voertuigen, wat, los van C4, niet of nauwelijks van toepassing is op de andere classes. TDM en Domination speel ik met elke class wel, afhankelijk van wat voor zaken ik wil uitproberen of unlocken.
[
Voor 7% gewijzigd door
w00t00w op 09-01-2014 14:14
]