• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Ik vind trouwens dat nieuwe anti-tank wapen die vanzelf z'n doel zoekt als je die richting in schiet echt niks (naam kwijt)..
Mensen komen een halve seconde om een hoekje, schieten een raket en zijn weer weg. Je hoeft amper tot niet te richten.. Nee niet mijn ding. (Als ik dan de bestuurder ben van het voertuig.)
Hapkoek schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:11:
Ik vind trouwens dat nieuwe anti-tank wapen die vanzelf z'n doel zoekt als je die richting in schiet echt niks (naam kwijt)..
Mensen komen een halve seconde om een hoekje, schieten een raket en zijn weer weg. Je hoeft amper tot niet te richten.. Nee niet mijn ding. (Als ik dan de bestuurder ben van het voertuig.)
mbt law = noobrocket, weinig damage maar iets te effectief, vooral omdat active protection ook niet werkt. |:( gelukkig ook niet zo sterk en nooit een mobility hit. gewoon snel wegkomen, en op afstand snipen met hmg.
Sissors schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:08:
Famas schiet lekker, maar ik vind zijn 25 round magazine een afknapper voor korte afstands gevechten.
klopt, groot nadeel maar goed reloads timen en je schiet echt zoveel mensen kapot :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Hapkoek
SouLLeSSportal schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:14:
[...]

mbt law = noobrocket, weinig damage maar iets te effectief, vooral omdat active protection ook niet werkt. |:( gelukkig ook niet zo sterk en nooit een mobility hit. gewoon snel wegkomen, en op afstand snipen met hmg.
Zal ik onthouden. Heb nog niet zo heel veel gespeeld. Maar soms zit je in van die situaties.. :F Achja hoort erbij.
Hapkoek schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:16:
[quote]SouLLeSSportal schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:14:
[...]

Zal ik onthouden. Heb nog niet zo heel veel gespeeld. Maar soms zit je in van die situaties.. :F Achja hoort erbij.
meest vervelende is als je een noob gunner hebt, waar je min of meer van verwacht links recht en vooral achter te bewaken. Krijg je een rear hit met rpg, dus instant disable, kan je neit rijden, en gunner huppelt er vrolijk vandoor, jij 2de raket in je aars en tank dood, jij dood. :( |:(

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik werd toch wel zeer skilled met die noob launcher! vooral in de beta en toen BTF4 net uit was.
Op een gegeven kon ik elke tank ermee vernietigen en volledig mindf*cken door snel te liggen, naar de andere kant te rennen terwijl ik aan het reloaden was en boem klaar.

Ben toch aan het oefenen met de SRAW maar ik denk sinds recente update krijg ik geen heli meer kapot omdat de kogel verdwaald raakt terwijl ik toch duidelijk op korte/medium afstand de rakket afvuur en op hem richt. Normaal had ik toch echt elk potje wel 3 volle choppers neer.....kan aan mij liggen maar toch noemens waardig!

Anyone else???
1 RPM
2 Reload time
3 Horizontal recoil
4 1st shot multiplier
5 Vertical recoil
6 Damage
7 Spread
8 Spread decrease
9 Muzzle velocity
10 Ammo

Ik haat 1st shot en horizontale recoil gewoon. Reload is ook zeer belangrijk omdat ik een obsessive reloader ben. :P
RPM is belangrijk omdat zo ongeveer elk wapen 25 damage doet. Dat is ook meteen de reden dat damage mij nauwelijks interesseert. De meeste wapens zijn toch hetzelfde. Dan komt spread voor de afstandschoten en muzzle velocity en ammo kan mij meestal niet veel schelen. Zijn vaak ook niet erg relevant omdat bijna elk wapen 30 kogels heeft en de muzzle velocity word pas bij zeer grote afstanden belangrijk.

Het is dus ook niet zo raar dat mijn favoriete de M416 en AK5C zijn. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik zag de L85A2 nog niet voorbij komen, ook een prettig wapen vind ik.

Qua carbines speel ik graag met de AK 5C, maar recent de ACE 21 CQB vrijgespeeld en wil daar wat meer mee gaan spelen.

Als ik dan een Lmg neem pak ik de MG4, maar speelde eerder meer met de m249.
Ook al liggen de stats dicht naast elkaar of zelfs identiek, voelen ze wel anders aan.
S.J_84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:24:
Ik zag de L85A2 nog niet voorbij komen, ook een prettig wapen vind ik.

Qua carbines speel ik graag met de AK 5C, maar recent de ACE 21 CQB vrijgespeeld en wil daar wat meer mee gaan spelen.

Als ik dan een Lmg neem pak ik de MG4, maar speelde eerder meer met de m249.
Ook al liggen de stats dicht naast elkaar of zelfs identiek, voelen ze wel anders aan.
is ook wel goed op close en medium maar verder dan 30 m te inaccuraat op horizontaal gebied, dus valt die voor mij af tov de m416 en ace23.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:16:
De in-game stats kloppen volgens mij ook niet voor alle wapens en zelfs als ze kloppen dan nog kan je niet de handling van de gun eruit afleiden.

Wat zijn voor jullie de belangrijkste stats trouwens?
Geen. Het is echt het totaalplaatje waar je naar moet kijken. Een low RoF met een hoge damage is niks als de spread en recoil te hoog zijn. Een high RoF met high damage en high accuracy is niks waard als je maar 5 kogels in het magazijn hebt. Neem de FAMAS, die heeft net 6 kogels minder wat betekent dat je veel sneller aan het reloaden bent. Dat is in de praktijk gewoon erg vervelend.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• S.J_84
SouLLeSSportal schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:27:
[...]

is ook wel goed op close en medium maar verder dan 30 m te inaccuraat op horizontaal gebied, dus valt die voor mij af tov de m416 en ace23.
In BF3 was de M416 mijn meest gebruikte wapen, waar velen met de M16A3 speelden staat die op nr.3 bij mij.
Heb de M416 net weer even in loadout gezet, vanavond even mee gaan knallen.
S.J_84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:32:
[...]

In BF3 was de M416 mijn meest gebruikte wapen, waar velen met de M16A3 speelden staat die op nr.3 bij mij.
Heb de M416 net weer even in loadout gezet, vanavond even mee gaan knallen.
M416 wint het bij mij alleen al puur op looks. Die M16A3 ziet er nu niet bepaald uit als leuk wapen. Beetje een plastic fantastic gun.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
[...]

M416 wint het bij mij alleen al puur op looks. Die M16A3 ziet er nu niet bepaald uit als leuk wapen. Beetje een plastic fantastic gun.
burst wapens zijn in dit soort games gewoon niet zo goed als full auto, je kan gewoon minder accuraat bewegende doelen volgen en raken, wat toch het gros van de vijanden doen. Als je afstand houdt, beetje de flank op zoekt kan je wel prima uit de voeten met de m16a4 in bf4. Het is iig niet zo broken als ze waren in bf3.
Ik wacht met smart op de terugkeer van mijn geliefde an94 _/-\o_ nr. 2 of 3 geloof ik in bf3 qua kills. was echt een geweldige countersniper gun in de stedelijke maps, helemaal als je de burst goed onder controle had. :*)

Oh de wapens zullen prima zijn maar ze zijn gewoon spuuglelijk. Zelfde geld voor de AN-94 en de KH2002, beiden zo lelijk als de nacht. En laten we nu net geen fatsoenlijke nachtmappen hebben :X

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 18-12-2013 15:39 ]

• S.J_84
Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:34:
[...]

Ja hij ziet er ook gewoon geil uit.

Maar wat ik me afvraag, ben in sommige potten goed bezig met flags cappen, ammo of health droppen etc.
Maar mijn Spm zakt als een pudding in elkaar.

In de goede potjes staat vaak beste award score of meeste heals en alsnog is het erg laag.

Vraag me dan af wat ik verkeerd doe.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12 12:50

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

S.J_84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:40:
[...]

Maar wat ik me afvraag, ben in sommige potten goed bezig met flags cappen, ammo of health droppen etc.

In de goede potjes staat vaak beste award score of meeste heals en alsnog is het erg laag.

Waarschijnlijk is je SPM gedurende double XP week+weekend en XP-boosters omhoog gegaan en kan je dat nu niet bijbenen?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Preau
  • Niet online
Het is best lang Dubbele XP geweest dus volgens mij is de SPM van iedereen hoger dan ze daadwerkelijk halen. Samen met XP boosts maakt die stat ook echt weer waardeloos.

• S.J_84
MisterChaoSs schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:42:
[...]

Waarschijnlijk is je SPM gedurende double XP week+weekend en XP-boosters omhoog gegaan en kan je dat nu niet bijbenen?
Het schommelt erg, vraag me af waarom ik soms zo een lage spm krijg terwijl ik alles volgens het boekje doe.
Hoeveel heals of ammo moet ik dan nog droppen.

Zoals ik aangeef staat er dan meeste heals van de match bv, maar krijg er weinig voor terug.

[ Voor 16% gewijzigd door S.J_84 op 18-12-2013 15:45 ]

Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:39:
Oh de wapens zullen prima zijn maar ze zijn gewoon spuuglelijk. Zelfde geld voor de AN-94 en de KH2002, beiden zo lelijk als de nacht. En laten we nu net geen fatsoenlijke nachtmappen hebben :X
de g(kh)aybar 2002 was idd wel heel apart net als de a91 :) maar de an94 is redelijk gelijk aan een ak of de aek qua basis opbouw. ieder zijn ding natuurlijk hoor.
ingame boeit me de looks eigenlijk geen sodemieter, zolang ik lui ermee kapot knal. :P

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 10:42
[...]

Ik heb precies hetzelfde, gisteravond deed ik een potje Silk Road om de map te leren kennen. De afstanden tussen de vlaggen zijn redelijk groot en hoewel ik een leuke ronde had, was mijn SPM veel hoger dan op een potje Siege of Shanghai, waar ik naar mijn idee veel meer punten per minuut binnenhark.

Silk Road:
http://battlelog.battlefi...56383900402304/266582328/

Siege of Shanghai:
http://battlelog.battlefi...30517949025600/266582328/

Op Silk Road was mijn SPM bijna een keer zo hoog, terwijl ik niet het idee had dat ik meer punten scoorde.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Gundogan
  • Laatst online: 21:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:39:
AN94 + kobra sight vind ik er juist mooi uitzien. Jammer ook dat ie (voorlopig) niet terugkomt in BF4. Ook voor de gameplay een redelijk uniek wapen met z'n 2-round bust.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• S.J_84
Tom. C schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:45:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, gisteravond deed ik een potje Silk Road om de map te leren kennen. De afstanden tussen de vlaggen zijn redelijk groot en hoewel ik een leuke ronde had, was mijn SPM veel hoger dan op een potje Siege of Shanghai, waar ik naar mijn idee veel meer punten per minuut binnenhark.

Silk Road:

Siege of Shanghai:

Op Silk Road was mijn SPM bijna een keer zo hoog, terwijl ik niet het idee had dat ik meer punten scoorde.
Dat bedoel ik ook, soms join ik later pas een pot en schiet spm de lucht in.
Terwijl ik er niet veel voor gedaan heb.

Beetje rare beloning dan.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:45:
[...]

de g(kh)aybar 2002 was idd wel heel apart net als de a91 :) maar de an94 is redelijk gelijk aan een ak of de aek qua basis opbouw. ieder zijn ding natuurlijk hoor.
ingame boeit me de looks eigenlijk geen sodemieter, zolang ik lui ermee kapot knal. :P
Hij zal qua stats verder prima zijn maar als het wapen te lelijk is om tegen aan te kijken speel ik er ook niet mee. Wapen moet wel "cool" zijn.

• Gundogan

Gundogan

[...]

Squad orders uitdelen of opvolgen? Dat levert behoorlijk wat op als je het goed actief doet.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:46
Tom. C schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:45:
[...]

Silk Road:

Siege of Shanghai:

Zouden die 2 servicestars er iets mee te maken hebben misschien? :+

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• S.J_84
Gundogan schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:53:
[...]

Squad orders uitdelen of opvolgen? Dat levert behoorlijk wat op als je het goed actief doet.
Ben zelden squad leader, en als er een flag getagd word ga ik daar gewoon heen.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mensen, China Rising is toch uit voor niet-premium nu? En het was een preorderbonus toch? Ik heb hem gepreorderd (bij Bol.com) maar kan hem nog niet spelen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:23
Compizfox schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:57:
Mensen, China Rising is toch uit voor niet-premium nu? En het was een preorderbonus toch? Ik heb hem gepreorderd (bij Bol.com) maar kan hem nog niet spelen...
Je kan dit checken op je profiel.

zo zie je bijv op mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...etput/stats/289978245/pc/
onder mijn naam een groen icoontje staan. Dit geeft aan dat ik deze expansion pack heb.

edit:
Ik zie bij jouw naam geen icoontje staan:
http://battlelog.battlefi...izfox/stats/247329816/pc/
Ik neem dus aan dat jij geen china rising hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Renzzie op 18-12-2013 16:06 ]

• Tom. C
Kassad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:55:
[...]

Zouden die 2 servicestars er iets mee te maken hebben misschien? :+
I must be some special kind of stupid... thanks :)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Renzzie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:03:
[...]

Je kan dit checken op je profiel.

zo zie je bijv op mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...etput/stats/289978245/pc/
onder mijn naam een groen icoontje staan. Dit geeft aan dat ik deze expansion pack heb.

edit:
Ik zie bij jouw naam geen icoontje staan:
http://battlelog.battlefi...izfox/stats/247329816/pc/
Ik neem dus aan dat jij geen china rising hebt.
Ik zou hem toch moeten krijgen omdat ik hem heb gepreorderd? Ik heb wel de andere preorderbonussen (BF3 shortcut en BF4 gold battle pack) gekregen. Zal Bol.com dan maar eens mailen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Rechtermuisknop erop in Origin, game informatie (of zoiets). Dan aan de onderkant moeten de expansion packs staan.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nope, er staat alleen "Koop nu"

• S.J_84
Ik had gister trouwens nog een paar tradekills, maar zie net een fimpje van Matiomio en hij heeft er geen last meer van.

Patches lijken bijna selectief :p

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Die laatste patch is gewoon dikke schijt. Punt.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
S.J_84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:36:
Ik had gister trouwens nog een paar tradekills, maar zie net een fimpje van Matiomio en hij heeft er geen last meer van.

Je bedoelt allebei te gelijk dood? ene kant zeer begrijpelijk maar heb keer een heel potje met alleen maar dat gehad :S.....
Die laatste patch is gewoon dikke schijt. Punt.
Inderdaad, alles is weer erger geworden...als vannouds!
S.J_84 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:36:

heb ik nog steeds hoor, dus echt niet helemaal opgelost + je hebt nog steeds een dikke fail netcode die zorgt dat je hoekje omrent, en al dood bent voordat je iemand ziet. het heeft de kill trades wel verminderd.

• S.J_84
DragonChaser schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:40:
[...]

Je bedoelt allebei te gelijk dood? ene kant zeer begrijpelijk maar heb keer een heel potje met alleen maar dat gehad :S.....
Ja allebei tegelijk inderdaad, maar is niet helemaal de bedoeling op sommige momenten.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb ongeveer een week niet gespeeld. Zag dat ik volgens mij twee patches had gemist. Nou ja, ik denk hoppa dat belooft verbetering. Twee uurtjes gespeeld; of mijn spel loop vast, de server die laggt en ik moest ook nog s 6 shotgun shells point blank op iemand jagen om een kill te krijgen. Ik denk dat ik vanavond maar AC4 ga doen haha

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Als niet premium bezitter even de DLC getest met Conquest en Domination.

Conquest is leuk als je van voetuigen houdt.
Totaal geen beschutting, alles zo open als maar kan.
Hier en daar een paar steentjes.
En als er dat iets staat is het een tent die na een scheet al stuk is.
Infanterie rape.

Domination is gewoon een plat stuk grond met een paar zandzakken/tentjes/bouw materialen etc.
Totaal geen flow doordat heb gewoon random geplaatste objecten zijn.

Als dit de eerste DLC moet zijn vraag ik me af hoe slecht de andere nog gaan worden.
Zelfs de minste DLC van BF3 was nog beter.

Het enige positieve zijn de LA85A2 en de MTAR, maar die had ik al 8)
Misschien moet ik een doorbijten maar voor nu is het behoorlijk matig.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:11
Redje schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:00:
Als niet premium bezitter even de DLC getest met Conquest en Domination.

Conquest is leuk als je van voetuigen houdt.
Totaal geen beschutting, alles zo open als maar kan.
Hier en daar een paar steentjes.
En als er dat iets staat is het een tent die na een scheet al stuk is.
Infanterie rape.

Domination is gewoon een plat stuk grond met een paar zandzakken/tentjes/bouw materialen etc.
Totaal geen flow doordat heb gewoon random geplaatste objecten zijn.

Als dit de eerste DLC moet zijn vraag ik me af hoe slecht de andere nog gaan worden.
Zelfs de minste DLC van BF3 was nog beter.

Het enige positieve zijn de LA85A2 en de MTAR, maar die had ik al 8)
Misschien moet ik een doorbijten maar voor nu is het behoorlijk matig.
lol de beste infaterie map voor bf 4 zit juist net in de dlc. veel huisjes, jungle, grotten.

en ik speel enkel 64 player conquest, is naar mijn mening: "battlefield the way it's supposed to be played "

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 18-12-2013 20:05 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:02
Compizfox schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:10:
[...]

Ik zou hem toch moeten krijgen omdat ik hem heb gepreorderd?
Geen idee hoe dat precies ziet. Zie wel dat collega's ook de download hebben maar hebben wel de normale versie gekocht :/

• Redje
Skybullet schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:03:
[...]

lol de beste infaterie map voor bf 4 zit juist net in de dlc. veel huisjes, jungle, grotten.

en ik speel enkel 64 player conquest, is naar mijn mening: "battlefield the way it's supposed to be played "
Dan heb ik die net niet gespeeld, ik dacht ze alle vier gehad te hebben.

Guilin Peaks zeker. We ga die even proberen dan

Verwijderd

het zijn wel ongelofelijke idioten bij EA/DICE met elke update /patch gaat het steeds meer achter uit , het battlelog is zo verneukt dat je niet meer weet wat je echt krijgt laat staan dit , ik ben op een server wezen spelen van locker krijg ik een service star van SCOUT HELICOPTER :? :+ uuhh ik wil wel eens zien wie dat voor elkaar krijgt IN locker te kunnen vliegen >:) maar krijg steevast een service star op mijn battlelog , niet dat die echt erbij geschreven word allemaal maar soms toch weer wel , heb Nu 18 service stars voor die scout helikopter 8)7 enne zo veel ik ik echt niet gevlogen en dat alleen om een beetje dat ding te proberen te vliegen , ander ding is , schiet iemands kop eraf op 10 cm afstand enne zonder kop schiet hij Mij dood :F , ach ja , als je maar plezier nog in het spel niet waar . :+
Dit spel wordt met de dag triester. Onzichtbare vijanden, onzichtbare voertuigen, zelf onzichtbaar, geen wapens kunnen kiezen,... en dat allemaal in 10 minuten tijd.

• Gundogan

Gundogan

Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:04:
Dit spel wordt met de dag triester. Onzichtbare vijanden, onzichtbare voertuigen, zelf onzichtbaar, geen wapens kunnen kiezen,... en dat allemaal in 10 minuten tijd.
Ghosts DLC als antwoord op CoD.

Only in Battlefield 4TM

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag ineens wat raars, mijn RGO? granaten leken niet af te gaan maar alleen mezelf dood te maken, ook nog getest, open ruimte gooi hem naar de andere kant van de kamer 'KIA'.... Het is moeilijk je zooi fixen kennelijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
Gaan de overige DLC's ook Premium exclusive zijn de eerste twee weken? Net wat China Rising gespeeld... zat bij special edition... niet veel gemist zo te zien.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-12 10:45
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:35:
ik ben op een server wezen spelen van locker krijg ik een service star van SCOUT HELICOPTER :? :+
Ik heb al sinds dag 1 dat ik bij bijna elke map een attack boat ster krijg. Ik let er inmiddels maar niet meer op. Maar sneu is het wel.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-12 20:27
Ben ik de enige die al de hele avond op elke server lag heeft? Mijn ping is rond de 25 dus dat kan het niet zijn.
En je valt nu gewoon dood neer en dan pas worden de hits geregistreerd. DICE heeft echt geen flauw idee hoe je een fatsoenlijk spel moet bouwen. Misschien Call of Duty eens kopen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32
Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:04:
Heb je wel premium? Enemies zijn DLC.
Netcode DLC word ook premium.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 18-12-2013 21:25 ]

unfor schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:25:
[...]

Heb je wel premium? Enemies zijn DLC.
Netcode DLC word ook premium.
Misschien maar eens premium voor een tweede keer kopen, dat ik dan 2x halfbrakke netcode krijg en dus 1 gehele netcode heb...

• Gundogan

Gundogan

Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:27:
[...]

Misschien maar eens premium voor een tweede keer kopen, dat ik dan 2x halfbrakke netcode krijg en dus 1 gehele netcode heb...
Het netcode shortcut pakket valt buiten premium. Eerdere info is onjuist.
Tsurany schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:24:
En je valt nu gewoon dood neer en dan pas worden de hits geregistreerd. DICE heeft echt geen flauw idee hoe je een fatsoenlijk spel moet bouwen. Misschien Call of Duty eens kopen.
Ja want Ghosts op de pc is lekker geoptimaliseerd. :+

[ Voor 39% gewijzigd door Gundogan op 18-12-2013 21:46 ]

• Redje
Guilin Peaks, de eerste map waar ik een FPS drop krijg pfff. (<40 en dat met maar 32 man)
Alle andere maps zijn steady 60fps locked.
Het is ook net alsof deze map meer aandacht grafisch heeft gekregen dan de andere.
Kan een leuke map zijn als je hem optimaliseren, rond punt C is het een drama qua fps.

Dus mijn vorige conclusie blijft gelukkig overeind :)

Verwijderd

Weet er iemand wanneer Mantle voor Bf4 gaat uitgegeven worden? Op google vind ik niets.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:16

Pykow

Angelo OTR

Laatste patch zorgt voor mij meer problemen met de Netcode.
Ik ga steeds dood achter muurtjes en als ik dood ga, zit er een vertraging tussen de kill message en het daadwerkelijk zien waar het vandaan komt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Redje
Zelf merk ik geen verbetering/verslechtering qua netcode.
Alleen als ik zelf dood ga voelt het anders.

Trade kills zitten er ook nog in.
Of je schiet iemand bijna neer, heeft nog 7 health en vervolgens krijg je een kill assist van 60.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Redje schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:58:
Zelf merk ik geen verbetering/verslechtering qua netcode.
Alleen als ik zelf dood ga voelt het anders.

Trade kills zitten er ook nog in.
Of je schiet iemand bijna neer, heeft nog 7 health en vervolgens krijg je een kill assist van 60.
ik heb zelfs gezien dat diegene die ik raak zijn hele leven verliest en mij dood schiet maar met 100% leven wegloopt... Gister was het voor mijn gevoel beter, wel kill trading maar nu is het gewoon onverklaarbaar wat er gebeurt...

Nee dit is geen vooruitgang, we mogen hopen dat DICE z'n zooitje snel op orde gaat krijgen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Leeuw070
  • Laatst online: 05-12 23:24
Klopt het dat de staff shell 0% drop heeft ?? :P lijkt me in ieder geval niet de bedoeling .........

Game PC

Verwijderd

Heb dit filmpje vroeger gemaakt en ik kan nog steeds geen vergelijkbare map vinden waar ik zoiets kan doen. Iemand?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G0cKS3iT7E8]

En eerlijk gezegd, het gevoel ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 22:41 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:32
Leeuw070 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:27:
Klopt het dat de staff shell 0% drop heeft ?? :P lijkt me in ieder geval niet de bedoeling .........
Staff shell is wel geinig, maar je bent totaal nutteloos tegen infantry zonder HMG..
Altijd op je gunner vertrouwen is ook niet alles.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 18-12-2013 22:42 ]

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:39:
Weet er iemand wanneer Mantle voor Bf4 gaat uitgegeven worden? Op google vind ik niets.
geen idee wanneer exact, het zou in december komen, wat ik wel heb gevonden is dit:
http://wccftech.com/amd-m...ork-nvidia-graphic-cards/

het zou ook gewoon met nvidia videokaarten gaan werken :D
Zal wel vanaf een bepaalde reeks ingaan gok ik maar dan nog. Unconfirmed nog natuurlijk.
unfor schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:42:
[...]

Staff shell is wel geinig, maar je bent totaal nutteloos tegen infantry zonder HMG..
valt wel mee, 2 hits is ook een kill op infi. niet heel effectief natuurlijk maar dat is nogal logisch.

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-12-2013 22:42 ]

Verwijderd

vandaag ook weer een mooie bug tegen gekomen, spawn op een squadmate in operation locker, flikker vervolgens dwars door de vloer heen :p

uit automatisme op spatie geramd dus parachute deploys, uiteindelijk (gelukkig wel) out of bounds, weer de zoveelste onnodige death erbij :@ en dat terwijl men kd ratio nog steeds negatief is (0.8), terwijl ie in bf3 nog iets van 1.5 was 8)7

• Leeuw070
  • Laatst online: 05-12 23:24
doodlopende trappetje op floodzone is ook nog steeds niet gefixed :( als je van A naar B/C in het steegje loopt dan zit hij aan de linkerkant op de 1e etage .

Je kan er wel op klimmen maar aan de bovenkant blijf je steken :P

Game PC

• Tom. C
Ook nog een leuke bug met de magnifier op de ACE52 opgemerkt. Soms wisselt de werking van de scopes. Mijn kobra sight zoomde opeens in en met de magnifier had ik opeens de gewone zoom van de kobra sight.

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
Tom. C schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:15:
Ook nog een leuke bug met de magnifier op de ACE52 opgemerkt. Soms wisselt de werking van de scopes. Mijn kobra sight zoomde opeens in en met de magnifier had ik opeens de gewone zoom van de kobra sight.
Komt inderdaad weleens voor, ook op andere wapens al gehad. Net als dat de IRNV of FLIR niet werkt en je eigenlijk met een gewone RDS zit die de buitenkant van je scherm als een scope afdekt :P

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03
Het lijkt er op dat de bf4 website down is, probeer er al 10 minuten op te komen om wat loadouts te wijzigen.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

• yinx84
Om één of andere reden is alle ellende mij bespaard gebleven. Het aantal keren dat ik gecrashed ben is op één hand te tellen uit de honderden potjes die ik tot nu toe al gehad heb... en van al die keren was het tijdens een mapchange, dus geen verloren stats. Enige waar ik last van heb (gehad) is de netcode. Dat was dusdanig situationeel dat het m'n plezier nooit echt bedorven heeft.

Hoor zoveel mensen met klachten... feels like I'm missing out :P

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:33:
[...]
Hoor zoveel mensen met klachten... feels like I'm missing out :P
Hier ook, min of meer. Alleen de laatste patch heeft moeite met mijn CrossFire. Netcode gedoe merk ik niet zoveel van, vanwege mijn speelstijl en (meestal) ondermaatse speelkwaliteit. :)

• Hapkoek
Wat ik heb ervaren tot nu toe is af en toen een beetje last van Netcode (denk ik..)

Verder merkte ik bij Rogue Transmission dat die grote schotel die op de grond ligt steeds knippert op de mini map. Soms dan verdwijnt ie en dan komt hij weer terug. Beetje knipperend/epileptisch effect.

Voor de nog niet echt veel..

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ving dit deze morgen op (zie hem net paar posts hierboven staan, tijd voor koffie :+ ):

Class-action lawsuit commenced over buggy Battlefield 4, EA calls it "meritless"

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Bij de Madden NFL monopoly lawsuit kregen de consumenten een bedrag van $20,37 terug. De insteek van die rechtzaak is natuurlijk anders, maar wellicht dat het bij deze rechtzaak ook kan gebeuren.

[ Voor 39% gewijzigd door MisterChaoSs op 19-12-2013 09:40 ]

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:55
Ik speel weer lekker battlefield 3, wat is 4 toch een kut spel zeg. Zoveel fouten zoveel bugs.. zoveel crashes haha, dag BF4 fail of the year. Die game hadden ze lekker in 2014 moeten uitbrengen zonder bugs of in iedergeval minder bugs dan nu, het is gewoon ziek.. En dan in het achterhoofd houdend dat ik ongeveer honderd euro heb betaald voor premium enz.

fuckers

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54

Arfman

Drome!

Hapkoek schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:16:
Wat ik heb ervaren tot nu toe is af en toen een beetje last van Netcode (denk ik..)

Verder merkte ik bij Rogue Transmission dat die grote schotel die op de grond ligt steeds knippert op de mini map. Soms dan verdwijnt ie en dan komt hij weer terug. Beetje knipperend/epileptisch effect.

Voor de nog niet echt veel..
Ik moet zeggen dat het spel de laatste dagen slechts 1 keer gecrashed is. Wel op een zeer ongelukkig moment qua stats, maar goed. Performance lijkt ook iets beter te zijn na de laatste patch. Dat van Rogue Transmission heb ik trouwens ook (ATi 7970)

Netcode issues vallen mij vooral op op slechte servers, lijkt het. Op andere servers heb ik er niet zoveel last van gelukkig, alhoewel soms sommige kills echt te vaag zijn en ook dat je elkaar doodschiet komt nog wel eens voor.

Todo voor DICE:
-laatste clientcrashes fixen
-AA nerfen
-attack heli iets sterker maken
-???
-profit

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
EA heeft juridisch toch niks fout gedaan? Er staat nergens dat het spel goed moet draaien bij de koop. Dat ze het spel veel te vroeg uitgebracht hebben is nu wel duidelijk en hopelijk leert EA van de gigantische negatieve sfeer rond BF4 maar dat betwijfel ik.

Gister nog even een rondje lockers gedaan met de nieuwste beta drivers, zag nagenoeg geen SLI flikkeringen meer. Het oogde wel wat vaagjes/stotterend allemaal dus wellicht heeft Nvidia zelf al een tijdelijke fix uitgebracht.

if (!coffee) {
Work = false; }

Verwijderd

naaitsab schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:38:
[...]

EA heeft juridisch toch niks fout gedaan? Er staat nergens dat het spel goed moet draaien bij de koop.
De titel dekt niet echt de lading van het artikel, dat klopt. Maar het is nu.nl he? Het bronartikel verwoordt het beter:

"An investor has filed a class-action suit against Electronic Arts in the Northern District of California, accusing the publisher of violating federal securities laws by making "materially false and misleading statements" about the development of its troubled shooter Battlefield 4 in advance of the game's launch. The suit alleges that EA and a handful of its senior executives knew the game was riddled with bugs and would fail to meet sales targets, but lied to keep company stock artificially high while they sold millions of dollars worth of shares."

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

EA heeft juridisch toch niks fout gedaan? Er staat nergens dat het spel goed moet draaien bij de koop. Dat ze het spel veel te vroeg uitgebracht hebben is nu wel duidelijk en hopelijk leert EA van de gigantische negatieve sfeer rond BF4 maar dat betwijfel ik.

Gister nog even een rondje lockers gedaan met de nieuwste beta drivers, zag nagenoeg geen SLI flikkeringen meer. Het oogde wel wat vaagjes/stotterend allemaal dus wellicht heeft Nvidia zelf al een tijdelijke fix uitgebracht.
Maar de klant gaat er wel van uit, omdat EA erg duidelijk dit beeld schept. Als je online een TV bestelt dan ga je er toch ook van uit dat alles naar behoren werkt? Ben even kwijt hoe dit precies heet, maar ik denk dat je (zeker in 'Murica) een grote kans hebt dat EA hier wel degelijk wat voor moet gaan betalen.

Edit: F0nz0 loopt 2 kopjes koffie voor 8)7

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
[...]

EA heeft juridisch toch niks fout gedaan? Er staat nergens dat het spel goed moet draaien bij de koop.
Wat een complete onzin sla je hier uit. Als consument heb je gewoon recht op een goed produkt en dat is BF4 helaas nog niet.bron:http://www.consuwijzer.nl...ja.1387446373964133970654

Zou wat zijn als je een auto koop en dat die om de 10 km uitvalt. Even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Dan moeten ze dat toch ook fixen? We zijn inmiddels een maand verder en veel is er nog niet opgelost eerder erger gemaakt.

Het probleem is alleen het gelijk krijgen en niet hebben. Daarom is het goed dat ze worden aangeklaagd meeste bedrijven worden daar wel een beetje wakker van.

• yinx84
Alleen het feit al dat dit in de media verschijnt is al een overwinning. De PR afdeling staat nu op z'n kop... geloof dat maar :P
Konjo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:50:
[...]

Wat een complete onzin sla je hier uit. Als consument heb je gewoon recht op een goed produkt en dat is BF4 helaas nog niet.bron:http://www.consuwijzer.nl...ja.1387446373964133970654

Zou wat zijn als je een auto koop en dat die om de 10 km uitvalt. Even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Dan moeten ze dat toch ook fixen? We zijn inmiddels een maand verder en veel is er nog niet opgelost eerder erger gemaakt.

Het probleem is alleen het gelijk krijgen en niet hebben. Daarom is het goed dat ze worden aangeklaagd meeste bedrijven worden daar wel een beetje wakker van.
Dit bericht gaat niet direct over of het een werkend product is, dit gaat over de hoogte van de aandelen van dice nav valse informatie die gegeven zou zijn over de kwaliteit en daarmee de sales en invloed hiervan op de aandelenmarkt. Hierdoor heeft diegene blijkbaar een behoorlijk bedrag geld geinvesteerd in aandelen maar zijn ze dus lager uitgevallen. heeft verder vrij weinig met de gamer zelf te maken alhoewel dat dan weer een derde is die hier indirect invloed op heeft door de aanschaf.

Dat het product niet goed is is wel duidelijk :)

Verwijderd

[...]Als consument heb je gewoon recht op een goed produkt en dat is BF4 helaas nog niet.bron:http://www.consuwijzer.nl...ja.1387446373964133970654

Kan wel zijn maar deze lawsuit gaat niet over het leveren van een ondeugdelijk product aan consumenten maar over de opzettelijk foutieve berichtgeving over de stand van zaken van BF4 voor de launch om financieel gewin te behalen. Dat is van een heel ander kaliber.

• Hapkoek
Hee jongens, even iets grappigs tussen alle crash/bugs door.

YouTube: Battlefield 3 DICE Dinosaur Egg Exclusive! World first!

Opzich wel grappig. Maar nu hoor je mensen weer zeggen dat Dice deze easter eggs gebruikt als een "smokescreen" zodat we even niet over de bugs etc denken en met easter eggs bezig gaan.. Misschien klopt dat wel maar kom op, we weten dat de bugs er zijn, ja het is vervelend maar ga nou niet over negativiteit zoeken. :O

Verwijderd

Er is een nieuwe AMD Catalyst 13.12 beschikbaar!
"Resolves intermittent crashes experienced with Battlefield 4 on Windows 8 based systems"
http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDCatalyst13-12WINReleaseNotes.aspx

Heb het zelf nog niet kunnen testen/installeren.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb de afgelopen 2 jaar veel games gekocht en het lijkt tegenwoordig heel normaal te zijn dat games in alpha of beta kwaliteit over de toonbank vliegen. ik heb het al bij zoveel games gezien dat ik er niet meer van opkijk. lijkt wel of ze het spel eerst willen verkopen en geld verdienen en dan pas gaan fixen.

ik begrijp dat er altijd dingen aan het licht komen na release en dat ze daar aan moeten werken mar de hoeveelheid bugs die je tegenwoordig tegenkomt in games is echt to much.
maja kuddedieren die we zijn, we blijven de games toch massaal kopen en roepen alleen wat op de forums van de game developers zelf. die vervolgens topics sluiten omdat ze te negatief zijn o.i.d xD

moet zeggen dat ik zelf weinig tot geen last heb met BF4, het spel crashed eigenlijk nooit en de netcode fouten waar ik iedereen over hoor zie ik zelf ook weinig van terug. uit alle servers waar ik op gespeeld heb waren er misschien 2 waar ik dacht Hmzz dit klopt niet helemaal , daar ben ik dan ook snel weg en zoek ik een nieuwe server die wel lekker soepel draait. 8)
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:06:
Er is een nieuwe AMD Catalyst 13.12 beschikbaar!
"Resolves intermittent crashes experienced with Battlefield 4 on Windows 8 based systems"
http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDCatalyst13-12WINReleaseNotes.aspx

Heb het zelf nog niet kunnen testen/installeren.
YAY , ff neerlaaie als ik thuis ben, speel nu met een beta driver en daar zit wat irritante software aan die ik niet kon de-installeren

[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 19-12-2013 10:39 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
[...]
Lees eerst eens goed voor je mensen gaat beschuldigen...

Buiten dat een auto/wasmachine/TV kopen is heel wat anders qua garantie-regelgeving dan een stuk software. Als een wiel van de auto afbreekt is dat veel makkelijker te verhalen dan dat een spel/programma niet op jouw PC draait. De plichten en rechten van materiële diensten/producten zijn heel wat beter gereld dan digitale goederen helaas.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
naaitsab schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:48:
[...]

Lees eerst eens goed voor je mensen gaat beschuldigen...

Buiten dat een auto/wasmachine/TV kopen is heel wat anders qua garantie-regelgeving dan een stuk software. Als een wiel van de auto afbreekt is dat veel makkelijker te verhalen dan dat een spel/programma niet op jouw PC draait. De plichten en rechten van materiële diensten/producten zijn heel wat beter gereld dan digitale goederen helaas.
Dat het anders geregeld is prima maar het is nog steeds een produkt. Ging mij ook om deze zin: EA heeft juridisch toch niks fout gedaan? Er staat nergens dat het spel goed moet draaien bij de koop.

Die zin is raar.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou ik wilde BF4 wellicht gaan aanschaffen maar als ik dit allemaal lees laat ik het voorlopig nog even aan me voorbij gaan :X

BF3 met alle xpacs dan nog maar even _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-12 14:14
DenniZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:19:
Nou ik wilde BF4 wellicht gaan aanschaffen maar als ik dit allemaal lees laat ik het voorlopig nog even aan me voorbij gaan :X

BF3 met alle xpacs dan nog maar even _/-\o_
Ik heb dus afgelopen week BF4 gehaald omdat ik nog even wilde wachten totdat de startup bugs grotendeels weggepoetst waren maar mijn god, wat heb ik toch een spijt van de aankoop.

Ik raad je aan om toch nog even te wachten totdat alle grote bugs opgelost zijn. Het spel is voor mij zogoed als onspeelbaar.

Sommige mensen hebben geluk en lopen nauwelijk tegen bugs aan. Maar als je pech hebt (zoals ik) word je spelplezier binnen 30 minuten de nek om gedraaid.

Zo... dat moest er ff uit... :) Vanavond maar weer BF3 spelen. Beleef ik op dit moment veel meer plezier aan....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

ChojinZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:56:
[...]

Ahhh... het "ik heb er geen last van dus zal het wel aan de gebruiker liggen" argument.... 8)7

kom op gast, al die klachten op het internet komen niet zomaar uit de lucht vallen. Kijk even terug in dit topic. Dan zie je toch wel dat de klachten bovengemiddeld zijn.
Daarnaast heeft Dice/BF in het verleden wel vaker bewezen dat ze sommige hardware gewoon slecht supporten (AC97 soundcard problemen any1?)
Had problemen met niet soepel spelen na upgrade niet meer. W8 is dus niet echt denederend ondersteund.

Het is niet dan zal het wel aan de gebruiker liggen .... maar de gebruikers doen er niks aan om zelf wat te veranderen. Ze zeiken een hoop maar kijken of ze zelf een oplossing kunnen vinden dat is teveel gevraagd het ligt allemaal aan EA. Als dit zo was zou iedereen er last van hebben. Je kan trouwens moeilijk verwachten dat ze alle hardware / software testen om te weten dat hun games 100% van de tijd goed loopt. Standarisatie is heel gewoon in het bedrijfsleven juist om dit soort euvels tegen te gaan.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

ChojinZ schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:02:
[...]

Frustratie. Maar ik snap je punt en je hebt helemaal gelijk.... ;)
Ja hoop maar dat het zichzelf oplost ...

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
Samen met de patches ook m'n pc geupdate met eerst van een HD5870 naar een R9 290 en 2 weken geleden van Win 7 op een HDD naar Win 8.1 op een SSD
Sinds de laatste 2 patches echt practisch geen problemen meer gehad.

Enige iritante is nog wel eens dat je op elkaar schiet en beiden dood neer valt...
Soms nog wat hitreg geneuzel (met name iri met snipen...)
Vandread schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:06:
Samen met de patches ook m'n pc geupdate met eerst van een HD5870 naar een R9 290 en 2 weken geleden van Win 7 op een HDD naar Win 8.1 op een SSD
Sinds de laatste 2 patches echt practisch geen problemen meer gehad.

Enige iritante is nog wel eens dat je op elkaar schiet en beiden dood neer valt...
Soms nog wat hitreg geneuzel (met name iri met snipen...)
ik had al vrij weinig crashes gemiddeld gezien en nu met 16gb ram eigenlijk nooit een crash meer gehad. de game zelf moet nog behoorlijk worden aangepakt qua werking van het een en ander. TV missiles die niet raken, de hitreg van eigenlijk alles, de netcode uiteraard, de balans AA en air, texture fouten, smoke dat niet werkt, flashbangs die zo goed als ineffectief zijn, flares kunnen veel handiger worden ingezet. dan heb je nog wat kleinere dingen maar dit is wel hetgeen wat de voorrang zou moeten hebben.

• Phntm
  • Laatst online: 19:59

Phntm

Tlingelingeling

Dus EA is aangeklaagd door het aantal bugs in BF4? Ik geloof dat dit weer een faal aanklacht wordt aangezien EA diegene is die betere advocaatjes kan veroorloven.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Phntm schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:13:
Dus EA is aangeklaagd door het aantal bugs in BF4? Ik geloof dat dit weer een faal aanklacht wordt aangezien EA diegene is die betere advocaatjes kan veroorloven.
Nee, EA wordt aangeklaagd omdat EA wist dat hun spel buggy was, maar dat niet aan de aandeelhouders had verteld. De aandeelhouders hadden graag geweten dat ze geinvesteerd hadden in een crappy spel ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Phntm schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:13:
even goed lezen, het gaat om het feit dat er foutieve informatie is gegeven door ea omtrent de release van bf4, waardoor de hoogte van de aandelen hoger is gehouden. Dat komt dus neer op valse informatie verstrekken en die aandeelhouder claimt nu schade daardoor te hebben opgelopen.
Het bestuur van EA zou volgens de investeerder hebben geweten dat er problemen waren met de game, maar zou dat niet hebben verteld aan investeerders om de aandelenprijs hoog te houden. Ondertussen zouden ze voor miljoenen dollars aan aandelen hebben verkocht.

Verwijderd

caanova1984 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:01:
[...]
Het is niet dan zal het wel aan de gebruiker liggen .... maar de gebruikers doen er niks aan om zelf wat te veranderen. Ze zeiken een hoop maar kijken of ze zelf een oplossing kunnen vinden dat is teveel gevraagd het ligt allemaal aan EA.
Pardon? Als de patch van afgelopen maandag mijn CrossFire onderuit haalt dat daarvoor gewoon werkte, dan ligt dat aan EA/DICE en niet aan mijn hardware. Nogal kort door de bocht.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-12 12:06
Yep, stabiliteit was het probleem niet echt, voor de afgelopen patch. Na de patch is het gewoon praktsich onspeelbaar. China's rising heb ik nu een aantal keer gespeeld, maar geen idee hoe die maps eruit zien, vrijwel alle textures missen. Plus dat je compleet gestoord wordt van dat geknipper continu.
En daarmee zeg ik niet dat het spel stabiel was, want het crash nog steeds eens in de 5 uur of iets dergelijks. Maar dan al die bugs nog... De revive bug is "fixed", het menu blijft nu enkel maar permanent aanwezig... DOH.
W8.1 was overigens wel de fix voor stabiliteit/framerate.

Ik hoop nog steeds dat ze het gefixt krijgen, BF3 heb ik veel plezier aan beleefd en BF4 heeft de potentie om me weer een hele tijd zoet te houden.

Eens de nieuwe AMD drivers installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 19-12-2013 12:32 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

wesleytjuh schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:30:
Eens de nieuwe AMD drivers installeren.
Bespaar je de moeite. Ik heb het niet geprobeerd, maar dat textures wegvallen en/of knipperen in SLI/CF is geen driver issue.
Heeft iemand al ooit een kill kunnen maken met die jdams van de attack jet? ik krijg het echt niet voor elkaar, richten is echt vet lastig en die dingen lijken me ook echt super slap helemaal als je ze vergelijkt met de laserguided missiles.

• Kepro
  • Laatst online: 22:41
SouLLeSSportal schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:02:
Heeft iemand al ooit een kill kunnen maken met die jdams van de attack jet? ik krijg het echt niet voor elkaar, richten is echt vet lastig en die dingen lijken me ook echt super slap helemaal als je ze vergelijkt met de laserguided missiles.
Hydra's gebruiken.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Die werken ook maar dat was niet echt de vraag ;) Wat ik meer op doelde, of iemand weet hoe je hier wel mee kan spelen, een bepaalde manier waarop je ze moet gebruiken ie. moet je exact op het punt waar je wil raken de bommen losgooien of ervoor etc.

[ Voor 34% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-12-2013 13:18 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.