• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:03:
[...]

SUAV hoeft ook niet anders, behalve dan de nu opgeloste niet kapotgaan als je een enemy roadkilled, de UCAV zou pickup moeten worden. UCAV had een reload van 20-30 sec geloof ik voor de patch en nu 90 sec. dus dat is al opgelost :) ucav + ammo niet mogelijk maken is op zich een soort van oplossing maar dan heb je gewoon een persoon met ammo pack nodig en dan kan je alsnog los.
Als je goed was met een SUAV ging hij al niet kappot als je roadkilde... vaak genoeg double kill gehad op roofcampers.
Vindt de SUAV en UCAV daar nog steeds geniaal voor, vooral als de campers zitten waar ze niet horen te komen zoals nu met regelmaat in tdm siege of shanghai gebeurt met mav glitch abuse....
fynrd1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:06:
De mensen die last hebben van flikkerende textures , beschikken jullie over een dual-gpu setup?
Heb zelf geen flikkerende textures, wel dat ik al een aantal keer door de map heb kunnen kijken of dat alles ineens een lappendeken lijkt...
Kaartje (1x) pricewatch: MSI N660 TF 2GD5

[ Voor 23% gewijzigd door Dracyn op 16-12-2013 15:10 ]

Body mods don't determine skill

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-12 12:06
Ja
HD6990, dus 2X een HD6970 met dedicated crossfire chip op de kaart. Spel is min of meer onspeelbaar nu.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.
Dat zal een hoop teamkills schelen in hardcore, soms kwam die tag echt pas in beeld nadat je al geschoten had.

• Dracyn
Preau schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:11:
[...]

Dat zal een hoop teamkills schelen in hardcore, soms kwam die tag echt pas in beeld nadat je al geschoten had.
Haha daar al zware haat mee gehad ja, als sniper in Hardcore, je schiet ziet die tag oplichten en je kogel op hem af vliegen...
hit is insta kill met sniper in hardcore dan is het toch niet erg goed voor de team sfeer...

Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:07:
[...]

Als je goed was met een SUAV ging hij al niet kappot als je roadkilde... vaak genoeg double kill gehad op roofcampers.
Vindt de SUAV en UCAV daar nog steeds geniaal voor, vooral als de campers zitten waar ze niet horen te komen zoals nu met regelmaat in tdm siege of shanghai gebeurt met mav glitch abuse....
volgens mij haal je de twee door elkaar met wat ik bedoel, de suav kon je mee roadkillen, dat was meer dan 1 persoon mee dood te maken idd. Dit is opgelost nu in deze patch.

de UCAV kreeg je soms ook roadkills mee ipv dat hij explode on impact deed. dus je glitchte door over de grond en ontplofte pas na 10 meter ofzo, dus dik buiten range voor kill maar doordat je meestal op de enemy zelf richtte (in dit geval alleen met infi) raak je dus met je UCAV vliegend de enemy ipv insta kill met explosion. hence de roadkill. Dat levert dus wel een kill maar niet een kill met de ucav zelf op qua stats.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

RocketKoen schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:03:
[...]

Hoe zou het ID content systeem hun kanalen kunnen slopen dan?
Bijna al die content ID claims zijn op basis van muziek. BF4 heeft geen gelicenceerde muziek.
Ik weet niet of er al BF4 ID claims gaande zijn. Het is niet alleen geluid, maar ook gewoon beeld materiaal. Bijvoorbeeld voor stukjes trailer, film en ingame. Nintendo is behoorlijk over youtube heen met een claim bezem.

Mijn portfolio op Instagram

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:16:
[...]

volgens mij haal je de twee door elkaar met wat ik bedoel, de suav kon je mee roadkillen, dat was meer dan 1 persoon mee dood te maken idd. Dit is opgelost nu in deze patch.

de UCAV kreeg je soms ook roadkills mee ipv dat hij explode on impact deed. dus je glitchte door over de grond en ontplofte pas na 10 meter ofzo, dus dik buiten range voor kill maar doordat je meestal op de enemy zelf richtte (in dit geval alleen met infi) raak je dus met je UCAV vliegend de enemy ipv insta kill met explosion. hence de roadkill. Dat levert dus wel een kill maar niet een kill met de ucav zelf op qua stats.
Mmm dan heb ik toch even de verkeerde voor ja, UCAV heb ik zelf niet, en ziet er ook niet naar uit dat ik die snel zal unlocken met de jet ribbons...

Iemand trouwens wat tips voor jet ribbons halen? ik ben nogal slecht met jets in air sup, en in normale matches 5 kills halen met een jet lukt me ook niet echt... ik vlieg zonder muis/volledig met toetsenbord.

RoyK schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:18:
[...]

Ik weet niet of er al BF4 ID claims gaande zijn. Het is niet alleen geluid, maar ook gewoon ingame materiaal. Bijvoorbeeld voor stukjes trailer, film en ingame. Nintendo is behoorlijk over youtube heen met een claim bezem.
gezien het feit dat ze youtubers bij early access events uitnodigen en de historie met dice lijkt het me vrij sterk dat ze hier mee zouden bezighouden. :) ook brengt nintendo geen bf4 uit op de wii-u etc. :P

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:19:
[...]
Iemand trouwens wat tips voor jet ribbons halen? ik ben nogal slecht met jets in air sup, en in normale matches 5 kills halen met een jet lukt me ook niet echt... ik vlieg zonder muis/volledig met toetsenbord.
filter aanpassen naar minimum 400% team ticket count & ook custom servers meenemen (natuurlijk nog altijd ranked)
http://battlelog.battlefi...vgmc-min=400&vgmc-max=500

[ Voor 38% gewijzigd door SmokingCrop op 16-12-2013 15:21 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:20:
[...]

gezien het feit dat ze youtubers bij early access events uitnodigen en de historie met dice lijkt het me vrij sterk dat ze hier mee zouden bezighouden. :) ook brengt nintendo geen bf4 uit op de wii-u etc. :P
Het gekke is dus er door verschillende bedrijven meldingen worden gedaan dat ze helemaal geen videos claimen, maar uit hun naam dat dus wel gebeurd. Wat een heleboel ellende met zich mee brengt. Zie bijvoorbeeld het verhaal van video co-pilot / Angry Joe show.

anyway… laten we hopen dat het buiten schot blijft. 8)

Mijn portfolio op Instagram

Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:19:
[...]

Mmm dan heb ik toch even de verkeerde voor ja, UCAV heb ik zelf niet, en ziet er ook niet naar uit dat ik die snel zal unlocken met de jet ribbons...

even grinden op wat high ticket met laag aantal player servers, pak de attack jet, rag attack choppers en boats naar de klootjes. Is niet heel moeilijk, zorg wel voor een divebomb attack en gebruik zodra je kan de lazor guided bombs, als je andere jets tegen je hebt de heatseekers. voor krappe bochten maken, zie youtube voor de guides hiervoor, kan je heel wat voordeel uit halen.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-12 20:11
thank god for this one ! _/-\o_

-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.

Ik schiet vaak meer uit reflex dan op echt kijken ( rood is schieten, blauw/groen is niet schieten, geen tag is altijd schieten )

Dus kreeg nogal wat "ongelukjes " in hardcore wanneer ik met de crosshair op een poppetje mikte en geen tag te zien kreeg en dus schoot :+

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:57
Heh, weer een gamebreaking bug eruit, das dan wel OK dat HC nu werkt :P

Mijn YouTube

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12 11:20

fynrd1

Fooled by Randomness

wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:07:
Ja
HD6990, dus 2X een HD6970 met dedicated crossfire chip op de kaart. Spel is min of meer onspeelbaar nu.
Ja dat schijnt dus het probleem te zijn, op zowel Nvidia als AMD.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Ik vind hardcore echt een tof gevoel hebben, bijvoorbeeld als je in Zavod 311 in de bosjes ligt met je sniper. Niks geen HUD ofzo. (als je dat zo noemt) Vind dat echt gaaf. 8)
Hapkoek schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:04:
Ik vind hardcore echt een tof gevoel hebben, bijvoorbeeld als je in Zavod 311 in de bosjes ligt met je sniper. Niks geen HUD ofzo. (als je dat zo noemt) Vind dat echt gaaf. 8)
En dat is het probleem met hardcore, iedereen ligt in de bosjes te wachten :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb nu continue die revive bug..ik zie niet meer wie vriend of vijand is..

Rapapa...

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Tsurany schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:05:
[...]

En dat is het probleem met hardcore, iedereen ligt in de bosjes te wachten :+
Mwoah mwoah, heb zelf ook een tijd niet met een sniper rifle gespeeld en gewoon rond gerent, kwam nog best wat tegen.

Alleen heb je inderdaad wel wat meer campers die in hoekjes gaan liggen. Zelfs als je met z'n 5en in een map zit ofzo. |:(

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-12 17:39
Hapkoek schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:14:
[...]
Mwoah mwoah, heb zelf ook een tijd niet met een sniper rifle gespeeld en gewoon rond gerent, kwam nog best wat tegen.

Alleen heb je inderdaad wel wat meer campers die in hoekjes gaan liggen. Zelfs als je met z'n 5en in een map zit ofzo. |:(
Normal mode zonder 3D spotting zou ik het ideaalst vinden echter zijn deze servers er niet veel.
Hardcore mode speel ik nooit of niet, mede omdat de wapens nog de nodige balancing nodig heeft, in hardcore heb je 60% health waardoor ik me er alleen maar meer om erger.
En de gameplay is stuk trager omdat iedereen voorzichtiger speelt omdat je zo snel dood gaat.
Ook spelen er veel meer recons (met snipers) op hardcore, nog meer als op normal mode. (ivm 1 hit kill)

3D Spotting zou eigenlijks een soort range op moeten zitten en niet als je in de buurt van 50 meter op Q drukt dat ineens 4/5 mensen zijn gespot. Hoe vaak ik mensen wel niet kan killen omdat ik random op Q druk en ineens een dorito op me scherm komt 8)7

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Als je nu word gerevived word en je accepteerd het blijft het scherm van accept or not in je scherm staan.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:57
QPeter schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:40:
[...]

Normal mode zonder 3D spotting zou ik het ideaalst vinden echter zijn deze servers er niet veel.
Hardcore mode speel ik nooit of niet, mede omdat de wapens nog de nodige balancing nodig heeft, in hardcore heb je 60% health waardoor ik me er alleen maar meer om erger.
En de gameplay is stuk trager omdat iedereen voorzichtiger speelt omdat je zo snel dood gaat.
Ook spelen er veel meer recons (met snipers) op hardcore, nog meer als op normal mode. (ivm 1 hit kill)

3D Spotting zou eigenlijks een soort range op moeten zitten en niet als je in de buurt van 50 meter op Q drukt dat ineens 4/5 mensen zijn gespot. Hoe vaak ik mensen wel niet kan killen omdat ik random op Q druk en ineens een dorito op me scherm komt 8)7
Meningen.... :P

Ik vind de balancing beter op HC, veel meer wapens zijn bruikbaar. Wel zou ik een server zoeken met sniper limit, want idd, die mannetjes die op een normal server niets voor mekaar krijgen, zijn sniperheroes op hardcore... Maar voegen verder niets toe aan teamplay.

Voor mij is iets realistischere gameplay beter dan normal, waar je pas dood gaat na 20 erwtjes van een PDW, oeh oeh, dat kietelt :D :D

Mijn YouTube

Zo net mijn eerste potje SoS CQL kunnen spelen zonder sound loop _/-\o_
Alleen heb ik nu dat het dood geschoten worden heel anders (buggy ?) aanvoelt hebben meer mensen dit ?

Vanavond nog maar wat meer spelen en hopen dat de stijgende lijn is ingezet en we snel Second Assault krijgen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• WimRacing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-07-2024
Sinds vandaag flikkeren mijn landschappen?!! De omgeving en dan eigenlijk alleen de omgeving/landschappen flikkeren, dus de voertuigen en andere objecten niet. Ook op de minimap in het spawn-scherm flikkert alleen de bodem, niet de gebouwen etc.

WAT oh wat kan dit zijn? Heb GTX660ti in SLI, zojuist nog even met BF3 getest, geen enkel probleem. Ook een 3DMark11 test gedaan, ook nog steeds als een zonnetje met een topscore.

Vreemd? Heb aan de BF4-settings niks gewijzigd en heb de laatste drivers.
WimRacing schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:59:
Sinds vandaag flikkeren mijn landschappen?!! De omgeving en dan eigenlijk alleen de omgeving/landschappen flikkeren, dus de voertuigen en andere objecten niet. Ook op de minimap in het spawn-scherm flikkert alleen de bodem, niet de gebouwen etc.

WAT oh wat kan dit zijn? Heb GTX660ti in SLI, zojuist nog even met BF3 getest, geen enkel probleem. Ook een 3DMark11 test gedaan, ook nog steeds als een zonnetje met een topscore.

Vreemd? Heb aan de BF4-settings niks gewijzigd en heb de laatste drivers.
Dat lijkt iedereen te hebben met SLI/Crossfire opstelling sinds de patch van vanochtend, ik weet niet of er al een fix voor is gevonden.
DIT IS NIET HET PROBLEMEN TOPIC MENSEN! :)
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:09:
DIT IS NIET HET PROBLEMEN TOPIC MENSEN! :)
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Maar dit is toch geen probleem? Het is gewoon de nieuwste feature van DICE in de laatste patch; zoals eerder ook al treffend genoemd werd, de Discofield 4 upgrade.

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
beuker19 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:55:
Zo net mijn eerste potje SoS CQL kunnen spelen zonder sound loop _/-\o_
Alleen heb ik nu dat het dood geschoten worden heel anders (buggy ?) aanvoelt hebben meer mensen dit ?

Vanavond nog maar wat meer spelen en hopen dat de stijgende lijn is ingezet en we snel Second Assault krijgen.
Hier idem, weet niet precies wat het is maar heb het gevoel dat voorheen als ik gekilled werd ik ook direct zag wie en wat. Lijkt nu langer te duren, ik ga nu dood en dan duurt het 1 a 2 seconden voor ik de melding daadwerkelijk krijg.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Verwijderd

Thr!lls schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:15:
[...]
Lijkt nu langer te duren, ik ga nu dood en dan duurt het 1 a 2 seconden voor ik de melding daadwerkelijk krijg.
Elke kill wordt nu handmatig gechecked door het DICE team.

Verwijderd

Het is toch niet mogelijk om met engineer de LMG's te gebruiken. Maar ik zou zweren dat ik in mijn cillcam iemand zag die engineer was en speelde met de U-100 MK5. Glitch? Hacker?

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wat vaag die round timers. nu staat rush op round timer 30 minuten, obliteration op 10 minuten.

WTF?

vars.roundTimeLimit werkt niet meer voor de admins onder ons ;w

Ik wil lange potjes, zonder timers!

[ Voor 10% gewijzigd door ralph0603 op 16-12-2013 17:46 ]

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:43:
Het is toch niet mogelijk om met engineer de LMG's te gebruiken. Maar ik zou zweren dat ik in mijn cillcam iemand zag die engineer was en speelde met de U-100 MK5. Glitch? Hacker?
zag die eruit als engi of gaf de kill feed aan dat die engi was?
want een kit op pakken zorgt er niet voor dat je spawn class uiterlijk veranderd. die houdt je als engi.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:45:
[...]

zag die eruit als engi of gaf de kill feed aan dat die engi was?
want een kit op pakken zorgt er niet voor dat je spawn class uiterlijk veranderd. die houdt je als engi.
Killcam gaf aan dat hij engineer was.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
Ze hebben de UCAV generft, duurt 50 jaar voordat je een nieuwe krijgt uit je kratje :'( :'( :'(
tobitronics schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:52:
Ze hebben de UCAV generft, duurt 50 jaar voordat je een nieuwe krijgt uit je kratje :'( :'( :'(
90 sec overdrijvert. :O

• tobitronics
Ja maar, ja maar nu kan ik niet meer 41-2 halen op flood zone :'( [huilende bugabuse noob mode off]

• WimRacing
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
[...]

Dat lijkt iedereen te hebben met SLI/Crossfire opstelling sinds de patch van vanochtend, ik weet niet of er al een fix voor is gevonden.
De Discofield upgrade haha thanks in ieder geval, we wachten de volgende fix af!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
-Fix enable for graphical flickering appearing on terrain

Gooien ze de patches gewoon over de muur zonder te testen?? 8)7

• tobitronics
ReQuiem83 schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:18:

ach we moeten al blij zijn dat ze hebben begrepen dat patches op de pc geen geld kosten zoals bij xbox en playstation

Verwijderd

Ik weet niet hoe het komt maar sinds vandaag speelt het totaal niet soepel. Voordien ging het bij de meeste servers vlot maar nu heb ik om de haverklap framedrops tot 30...

edit: Zo te zien was het vandaag patch day, ik dacht al dat er dingen anders waren zoals: als je dood gaat val je precies achterover en eerlijk gezegd ik kom er bijna misselijk van. Pftt dat is nu keer op keer dat ze een patch uitbrengen en er tal van dingen achteruit gaan...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 18:23 ]

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
tobitronics schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:19:
[...]

ach we moeten al blij zijn dat ze hebben begrepen dat patches op de pc geen geld kosten zoals bij xbox en playstation
Nou inderdaad dat mag ook weleens gezegd worden. Tuurlijk is er zeker ruimte voor verbetering bij DICE als het op BF4 aankomt maar ten opzichte van BF3 komen ze hier in ieder geval vaker met patches. Kun je je afvragen of het spel in deze staat wel uitgebracht had mogen worden maar dat is een andere discussie, nu zitten we in ieder geval niet van de ene DLC+Patch tot de volgende DLC+Patch met bugs (M26 Dart in BF3 anyone?).

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:20:
Ik weet niet hoe het komt maar sinds vandaag speelt het totaal niet soepel. Voordien ging het bij de meeste servers vlot maar nu heb ik om de haverklap framedrops tot 30...

edit: Zo te zien was het vandaag patch day, ik dacht al dat er dingen anders waren zoals: als je dood gaat val je precies achterover en eerlijk gezegd ik kom er bijna misselijk van. Pftt dat is nu keer op keer dat ze een patch uitbrengen en er tal van dingen achteruit gaan...
Drivers up to date ?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12 11:20

fynrd1

Fooled by Randomness

tobitronics schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:52:
Nou dan kan je tenminste iets nuttigs doen :z

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12 18:16

Pykow

Angelo OTR

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason:

uhm juist ? goede reden gegeven, blijkbaar weer servers die shotguns verbieden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:01:

altijd zo belachelijk dat ze direct bannen.. :X

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55

Prima dat sommige servers bepaalde wapens verbieden om voor ieder wat wils te maken maar zet dat dan wel duidelijk in je server titel 8)7 Gister ook bezig voor de L85A2 waardoor ik dus een M320 kill moest maken, werd er gelijk uit gewipt.
SmokingCrop schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:26:
[...]

altijd zo belachelijk dat ze direct bannen.. :X
Meeste servers zetten er een temp-ban op :p

if (!coffee) {
Work = false; }

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:03

charrel

Cortisol4life..

Grappige patch, alleen die doodga animatie is echt bagger geworden... als ik gerevived word en ik accept dan blijft dat balkje ook in mijn beeld staan.
Geen revive's meer dus >:)

• wesleytjuh
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:20:

Understatement van de dag. Deze patch heeft BF4 compleet gesloopt voor mij(en iedereen met crossfire denk ik?)

En dat doodgaan, wtf?! Is dat om die trade kill te verhelpen ofwat? Het lijkt nu nergens meer op, net alsof het crappy geprogrammeerd is. De tradekill is wellicht opgelost, maar er zijn weer vele nieuwe bugs voor ingetrade :D

Wat is dit trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/f2gcpuo49gxvhqz/Screenshot%202013-12-16%2020.24.55.png
Edit: :( .
Ik had een hele mooie print screen van mijn tank HUD, zag er zeer vreemd uit en na opnieuw instappen was het weer weg. Helaas niet helemaal lekker opgeslagen.

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 16-12-2013 20:31 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:29:
[...]

Understatement van de dag. Deze patch heeft BF4 compleet gesloopt voor mij(en iedereen met crossfire denk ik?)

En dat doodgaan, wtf?! Is dat om die trade kill te verhelpen ofwat? Het lijkt nu nergens meer op, net alsof het crappy geprogrammeerd is. De tradekill is wellicht opgelost, maar er zijn weer vele nieuwe bugs voor ingetrade :D

Wat is dit trouwens:
[afbeelding]
Ik had een hele mooie print screen van mijn tank HUD, zag er zeer vreemd uit en na opnieuw instappen was het weer weg. Helaas niet helemaal lekker opgeslagen.
Die achterover val animatie kreeg je voor de patch ook al soms. Is niks nieuws.
Gewoon een rare ragdol physics engine. Dezelfde waarmee je omgevallen bomen 10m verder kan schoppen door er tegenaan te lopen.

TheS4ndm4n#1919

• wesleytjuh
Maar nu met de patch is er duidelijk iets veranderd. Zoals eerder ook al gezegd werd, het voelt zeer buggy aan. Alsof je dood gaat, de boel even hangt (je zit dan ook midden in je ontplofte vehicle) en daarna pas echt doodgaat.

Verwijderd

Net toch weer een heerlijk rondje gehad. Samen met een vriend van mij besloten om via skype eens zo lang mogelijk proberen te blijven zitten in een potje. Normaal gesproken hebben we er of op een gegeven moment genoeg van, omdat het ons beter leek te voet verder te gaan of we worden simpelweg opgeblazen. :+

Nu dus alle twee als engineer in een tank. Mijn vriend als driver en ik als gunner. We zijn alle twee bijna klaar met het completen van de tank unlocks dus we hadden bijna alle gadgets tot onze beschikking.

Erg blij dat we dit gedaan hebben, want wat hebben we een leuke potjes gehad. Elke keer als je een tank battle wint of net ontsnapt aan een heli wordt weer een stukje beter _/-\o_ . Zo kunnen je ook zeker wel lekker punten binnenharken. Alleen al met het repairen van de tank, laat staan met de kills. meestal lukte het toch om per rondje 20-3 te gaan voor ons alle twee. :)

Naar mijn mening is de tank gameplay er echt op vooruit gegaan ten opzichte van battlefield 3.

• wesleytjuh
Vind de tank nu ook echt geweldig, voertuig van keuze nu :). In BF3 was ik er ook een stuk minder goed mee geloof ik, nu speelt het heerlijk. Net als de scout, gewoon zo heerlijk agile. Attack chopper mogen ze nog wel wat boosten vind ik, de transport vliegt zelfs beter dan de attack chopper. Heb nu met de attack chopper steeds dat ik te laat weer opstijg of uitwijk omdat ik de scout of zelfs transport gewend ben.

Verwijderd

Hetzelfde als hierboven. Met z'n tweeën op skype spelen is trouwens wel heerlijk. Wil dit op een dag ook nog doen met een hele squad goed spelende mensen. Niet een bij elkaar geraapt zooitje op teamspeak.

Met z'n tweeën in een attack heli is ook genieten. Jammer dat deze (zoals hierboven gezegd) een beetje underpowerd is, maar toch kun je er zeker mooie kunstjes mee uithalen. Het jet vliegen is helaas in deze battlefield niet echt voor mij weggelegd. In battlefield 3 kon ik er altijd nog wel redelijk mee overweg. Helaas is dat niet meer zo in battlefield 4. Ach, oefening baart kunst zeggen ze altijd...

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ReQuiem83 schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:18:

Heb ook SLI (met de laatste drivers) en bij mij zijn de groundtextures gewoon 90% vd tijd helemaal verdwenen. :o

Dit is inderdaad helaas compleet onspeelbaar zo. Hoe kun je dit nu missen in je Q&A, ze zullen toch wel een CF en SLI setje hebben staan bij DICE/EA :? 8)7

Hopelijk hebben ze dit wel gefixed voor weekend / kerst. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 16-12-2013 20:55 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Dus er was weer een patch en het is nu nog erger? :P
Ik blijf voorlopig dus maar weer offline dan. :/

Ik vraag me wel iets af. Hoe gaat het eigenlijk met de competitive scene van BF4? Wordt dat nog geprobeerd of is dat ook zo dood als een pier?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
DanielWW2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:20:

Ik vraag me wel iets af. Hoe gaat het eigenlijk met de competitive scene van BF4? Wordt dat nog geprobeerd of is dat ook zo dood als een pier?
Valt mee, ik heb prima kunnen spelen.

Merk alleen niets van de fixes maar dat is wat anders. O-)

• wesleytjuh
Aaahja, die competitive scene waar zoveel over gespeculeerd werd voor de release. Ik was het alweer vergeten, want je kunt dat vergeten met het huidige BF4. Gaat hem niet worden.

Leuk spel, vermaak me nog steeds wel, maar ik verbaas me echt over de patches. Het is al 100x vermeld hier, maar testen ze een patch nu gewoon echt niet? Dat kan toch niet? Maar alles wijst erop dat het inderdaad gewoon zonder testen de deur uit gaat, bizar.

Valt me trouwens op dat de BuG servers niet vaak vol zijn over het algemeen. Wanneer wordt er over het algemeen gespeeld?

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 16-12-2013 21:27 ]

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
[...]

En dat doodgaan, wtf?! Is dat om die trade kill te verhelpen ofwat? Het lijkt nu nergens meer op, net alsof het crappy geprogrammeerd is.
Dit. Het hele scherm flikkert en enorme FPS drops met mijn lieve crossfire setje! WTF!

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:54:
[...]

Heb ook SLI (met de laatste drivers) en bij mij zijn de groundtextures gewoon 90% vd tijd helemaal verdwenen. :o
Hier ook met CF. Wel handig, je ziet tanks en infanterie al van mijlenver aankomen in Golmud Railway.

• wesleytjuh
Even iets anders,

Is die SRAW nu gewoon verschrikkelijk bugged?

Af en toe heb je zo'n chopper die het wereld kampioen stil hangen probeert te verbeteren, en nog wilt hij af en toe gewoon NIET raken. Vliegt eromheen en gaat daarna rondjes eromheen vliegen. Ik kan chopper best goed tracken met zo'n ding, maar het blijft nog steeds een kans spel of hij nu raakt of niet.

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 16:12
wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:44:
Even iets anders,

Af en toe heb je zo'n chopper die het wereld kampioen stil hangen probeert te verbeteren, en nog wilt hij af en toe gewoon NIET raken. Vliegt eromheen en gaat daarna rondjes eromheen vliegen. Ik kan chopper best goed tracken met zo'n ding, maar het blijft nog steeds een kans spel of hij nu raakt of niet.
Geen last van Flares of ECM?
Of zeg ik nu iets doms?

Verwijderd

[...]

Wat is dit trouwens:
[afbeelding]
Pft erg kut natuurlijk. Toen BF3 uitkwam hé had ik eerlijk gezegd nooit last van bugs en performance issues zoals nu en het ergste is dat mijn computer nu minstens dubbel zo snel is, een investering die tot nu toe op niks trekt.

Precies alsof ze iedereen hebben ontslagen van het team en nu een hoopje laag betaalde net afgestudeerde programmeerders in dienst hebben genomen die er werkelijk niks van kunnen.

Soit; ik ga eens proberen om de laatste beta AMD drivers te gebruiken want nu gebruik ik nog 13.9 die tot voor kort perfect werkte...

SCHEIZE

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Help!!!! schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:54:
[...]

Zo gaat het hier ook met mijn 670's in SLI |:(
Dit is inderdaad helaas compleet onspeelbaar zo. Hoe kun je dit nu missen in je Q&A, ze zullen toch wel een CF en SLI setje hebben staan bij DICE/EA :? 8)7
Het is nu wel duidelijk denk ik dat EA 0,0 aan QA doet :+
Hopelijk hebben ze dit wel gefixed voor weekend / kerst. :)
Mag hopen dat dit een beetje snel gefixt word, anders moet ik vaart zetten achter mijn 780TI koop, dit is geen spelen zo.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:26:
Aaahja, die competitive scene waar zoveel over gespeculeerd werd voor de release. Ik was het alweer vergeten, want je kunt dat vergeten met het huidige BF4. Gaat hem niet worden.

Leuk spel, vermaak me nog steeds wel, maar ik verbaas me echt over de patches. Het is al 100x vermeld hier, maar testen ze een patch nu gewoon echt niet? Dat kan toch niet? Maar alles wijst erop dat het inderdaad gewoon zonder testen de deur uit gaat, bizar.

Valt me trouwens op dat de BuG servers niet vaak vol zijn over het algemeen. Wanneer wordt er over het algemeen gespeeld?
Competitive is gewoon niet weggelegd voor BF.
Er zitten zoveel dingen die niet werken met eSports.
Ook al fixen ze de netcode gaat hem het nog niet worden.

Altijd leuk dat ze melden dat de revive bug is gefixt, vervolgens wordt je gerevived en blijft doodleuk dat revive scherm in beeld. 8)7
Testen.. :O

• wesleytjuh
Nix_R schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:50:
[...]

Geen last van Flares of ECM?
Of zeg ik nu iets doms?
Nope, heeft een SRAW geen last van. Daarom is ie awesome. Als het werkt haal je de ene na de andere chopper neer zonder dat ie het door heeft. Zolang je maar goed mikt. Ook tegen boten, tanks, super wapen.
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:56:
[...]

Pft erg kut natuurlijk. Toen BF3 uitkwam hé had ik eerlijk gezegd nooit last van bugs en performance issues zoals nu en het ergste is dat mijn computer nu minstens dubbel zo snel is, een investering die tot nu toe op niks trekt.

Precies alsof ze iedereen hebben ontslagen van het team en nu een hoopje laag betaalde net afgestudeerde programmeerders in dienst hebben genomen die er werkelijk niks van kunnen.

Soit; ik ga eens proberen om de laatste beta AMD drivers te gebruiken want nu gebruik ik nog 13.9 die tot voor kort perfect werkte...

SCHEIZE
Werkt niet :(
Al geprobeerd, zelfde resultaat.

Andere bug:
Heeft iemand weleens, dat ie niet meer kan typen in de chat. Er biljft dan 1 cijfer/letter staan en thats it.

[ Voor 5% gewijzigd door wesleytjuh op 16-12-2013 22:05 ]

Verwijderd

De beta drivers icm met de DXSETUP in C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\__Installer\directx\redist lijkt het toch wat soepeler te laten draaien... Maar het is toch niet normaal dat wij dit hoeven te doen? Vorige week ook met de China DLC, Origin bleef zeggen dat ik het had, ik moest manueel in het regiter dingen gaan aanpassen. Komaan hé, voor ons Tweakers is dit easy maar merendeel zijn gewone gamers..

Btw: Zit nu op een server onder de naam ecl1px te gamen op Shangai only met US vs US... Ja echt :D Feature of bug? Wie weet... Wel leuk dat je nu met 2 apache's kan rotzooien

http://battlelog.battlefi...iege-of-Shanghai-FAST-XP/

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
[...]
Ik heb geen idee of die aangepaste death-animatie iets moest verhelpen of gewoon een nieuwe bug is, maar tradekills zitten er in ieder geval nog in. Tis toch wel verbluffend hoeveel ze hebben kunnen verknoeien in 1 patch :o

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12 21:39
masq schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:08:
[...]

Ik heb geen idee of die aangepaste death-animatie iets moest verhelpen of gewoon een nieuwe bug is, maar tradekills zitten er in ieder geval nog in. Tis toch wel verbluffend hoeveel ze hebben kunnen verknoeien in 1 patch :o
Ik moet zeggen dat trade kills merkbaar een stuk minder zijn, heb nu veel meer het gevoel dat ik de kills die ik zou moeten hebben ook daadwerkelijk krijg, zonder daarbij dood te gaan. Voelt ook een stuk soepeler.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 09:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

gaat lekker vandaag paar keer goed gedaan in pot Nr1 van server lekker veel LMG kills zo dat weer in TOP10 ( nu nr11 ) komt van NL met LMG kills en BOOM server stop er mee weg kills weg exp :(

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54

Arfman

Drome!

wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:04:
Andere bug:
Heeft iemand weleens, dat ie niet meer kan typen in de chat. Er biljft dan 1 cijfer/letter staan en thats it.
Ja, heb ik tot nu toe 1 x gehad. Erg vreemd, maar ging vanzelf weer weg.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Wat een graf patch!

Met je SLI en je revive balk in je bek.

Doe eens fixen!
wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:44:
Even iets anders,

ja is vreselijk irritant want het gebeurd vaak zelfs als je het perfect op richt, wat ik nog wel eens doe is dan ergens anders mikken en dan snel op nieuw de raket er heen sturen maar meestal is het dan over en lukt dat niet.

hoe wil je met een spel als dit in godsnaam zelfs denken aan een serieuze competitive scene 7(8)7
zoveel bugs, zoveel randomness, crashes, netcode waar niet serieus mee te spelen valt, vehicle balans die niet goed is, om maar even de grootste punten te noemen... -O-
nee dat deze game op pro niveau zal worden gespeeld 100% never, op competetief niveau, wellicht als bovenstaande gefixd word.

[ Voor 34% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2013 09:49 ]

• WimRacing
Gisteren gewoon SLI even uitgezet en....eigenlijk speelt het dan net zo soepel zo niet soepeler? Eigenlijk vooral dat laatste, niks nergens stuttering of wat dan ook!

Zolang BF4 niet geoptimalisserd wordt voor SLI ga ik de 2e kaart er gewoon maar ff uithalen denk ik, aangezien de rest van de games die ik speel prima zonder SLI werken.

En de 3DMark11 test staat toch al opgeslagen :)

Oja, 1x GTX660ti Power Edition met een Core i7 920 OC'd naar 4,0Ghz draait met gemak 70-90FPS met nagenoeg alles op Ultra!!!! In SLI niet veel verschil, soms iets sneller maar ook met iets meer drops naar 60-65

Verwijderd

servertje reporten bij EA wegens schending van EA's T&C. server met beperkingen op wapens zijn nl. verboten :')
Zo triest, maar goed.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:15

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ga vanaaf maar is een ssd installen met een verse win 8.1 en bf4 erop. kijken of die lovende verhalen kloppen .. mijn pc zit vol crap dus is sowieso al nodig.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:33:
[...]

servertje reporten bij EA wegens schending van EA's T&C. server met beperkingen op wapens zijn nl. verboten :')
Zo triest, maar goed.
meh, kom je toch gewoon niet meer op die server, lekker boeien. zijn er zat andere waar je wel gewoon alles kan gebruiken. Ik vind een wapen limitatie geen enkel probleem als dat in de rules of servernaam staat.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
WimRacing schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:48:
Gisteren gewoon SLI even uitgezet en....eigenlijk speelt het dan net zo soepel zo niet soepeler? Eigenlijk vooral dat laatste, niks nergens stuttering of wat dan ook!

Zolang BF4 niet geoptimalisserd wordt voor SLI ga ik de 2e kaart er gewoon maar ff uithalen denk ik, aangezien de rest van de games die ik speel prima zonder SLI werken.

En de 3DMark11 test staat toch al opgeslagen :)

Oja, 1x GTX660ti Power Edition met een Core i7 920 OC'd naar 4,0Ghz draait met gemak 70-90FPS met nagenoeg alles op Ultra!!!! In SLI niet veel verschil, soms iets sneller maar ook met iets meer drops naar 60-65
Ik speel nagenoeg met dezelfde setting.GTX 660Ti PE, core i7 930 op 4.0Ghz.. 6gig werkgeheugen.
Maar ik draai het spel echt niet op ultra. Medium/high. Inderdaad rond de 100 fps.. maar nog te vaak framedrops naar 40 fps. Vooral op operation locker.. :(

It's me

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:55
Eikkie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:56:
[...]

Ik speel nagenoeg met dezelfde setting.GTX 660Ti PE, core i7 930 op 4.0Ghz.. 6gig werkgeheugen.
Maar ik draai het spel echt niet op ultra. Medium/high. Inderdaad rond de 100 fps.. maar nog te vaak framedrops naar 40 fps. Vooral op operation locker.. :(
Prik er nog wat geheugen bij, waarschijnlijk heb je niet genoeg ram geheugen om het op Ultra te spelen.

Kijk even hoe warm je GTX 660 wordt, als hij zijn hitte niet lekker kwijt kan, krijg je bottlenecks

• Kepro
  • Laatst online: 22:41
Battlelog is offline, iemand een idee? (zit nog in game vandaar)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Verwijderd

Ik had gisteren een mooie ervaring trouwens! Speelde op een 64 mans 24/7 Operation Locker server en werden keihard gebaseraped. Waren admins online en speelde in het tegengestelde team, dus ik vraag waarom dat toegestaan wordt; wat denk je?

BAM! ineens het hele andere team dood! Admin had blijkbaar een 'nuke' optie en ons team kreeg even de ruimte om tot en met B weer terug te pakken 8).

Daarna alsnog ruim verloren natuurlijk, maar wel super actie van die admins :)

Verwijderd

Kepro schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:00:
Battlelog is offline, iemand een idee? (zit nog in game vandaar)
Onderhoud.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:33:
[...]

Zo triest, maar goed.
Voor zover ik weet mag je dit gewoon doen als admin. Knife+pistol only server zijn ook gewoon ranked. Of heb je hier een bron voor? Ik zie namelijk heel vaak mensen dit soort dingen roepen, maar bewijs kan ik nergens vinden - wat ik op zich wel interessant zou vinden, maar het lijkt mij dat je als admin gewoon dit soort restricties kunt instellen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 11:09 ]

Verwijderd

Bij mij staat 'Update in progress', niet 'Maintenance', dus denk eerder een battlelog update(tje).

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 08:41

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:06:
[...]

Bij mij staat 'Update in progress', niet 'Maintenance', dus denk eerder een battlelog update(tje).
China rising komt toch vandaag uit voor de non-premium players?
Zal daar wel mee te maken hebben.

Formerly known as Ragdoll

Verwijderd

deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:08:
[...]

Helemaal niet "lekker boeien". BF4 loopt al maanden brak met alle bugs en als admins ook nog eens restricties gaan stellen op wapens, levels en spelers kunnen kicken om "members' voorrang te geven dan is dat gewoon te nadelig. Ik heb tenslotte betaald voor dit spel. Zoveel keuze in alternatieve servers is er namelijk ook weer niet, als je net als ik hoofdzakelijk 1 map speelt in 1 game modus..
Host dan je eigen server. Jij kiest er zelf voor om maar 1 map te spelen in 1 gamemode, logisch dat je dan sneller tegen een beperking aanloopt.

Spelers kicken om mensen die zelf voor de server betalen voorrang te geven is ook prima, daar ga je niets tegen doen.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik zie niet in wat er mis is met members voorrang geven op servers, wij gebruiken ook vip slots. Die members hoesten elke maand een flink bedrag op om die servers in leven te houden en tja, dan wordt je eens een keer gekicked om ruimte te maken, so what, zoek een andere server als het je echt irriteert en zet die in je favs. Zo denk ik eerlijk gezegd ook over servers met verboden wapens, boeie, genoeg andere servers om uit te kiezen.

Verwijderd

delerted

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:48 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:08:
[...]

Helemaal niet "lekker boeien". BF4 loopt al maanden brak met alle bugs en als admins ook nog eens restricties gaan stellen op wapens, levels en spelers kunnen kicken om "members' voorrang te geven dan is dat gewoon te nadelig. Ik heb tenslotte betaald voor dit spel. Zoveel keuze in alternatieve servers is er namelijk ook weer niet, als je net als ik hoofdzakelijk 1 map speelt in 1 game modus..
Hoe is het mijn probleem als de game niet goed loopt als admin??? En hoe is het in godsnaam mijn probleem als jij jezelf zo beperkt in een game? 8)7 Wat een gedachtegang zeg zou niet best zijn als de hele wereld zo zou draaien... Als ik betaal voor een server stel ik hem in zoals ik dat wil, ik betaal er voor jij MAG erop spelen mits je houdt aan de regels, is toch niet heel raar?
Voorbeeld van werkelijke wereld, als ik wireless aanbied in een zaak, ga je dan ook lopen zeuren dat dit niet zo snel is als bij jou thuis? :')
Daarbij heb ik nog nooit een moment gehad dat ik geen server kon vinden waar ik in kon spelen wat ik wilde :>

Als het een ea server zou zijn, zit er namelijk ook alleen maar de standaard maps in met standaard instellingen.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2013 11:25 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tbh zelf heb ik nog nooit het verbod op shotguns begrepen. Oké als het een hardcore server is en slugs zijn daar net zo stom als in BF3 begrijp ik het voor die servers. Maar gewoon normale shotguns? Ik gebruik ze weleens omdat ik het leuke afwisseling vind, maar niet omdat ze nou zoveel effectiever zijn als een assault rifle.
Sissors schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:
Tbh zelf heb ik nog nooit het verbod op shotguns begrepen. Oké als het een hardcore server is en slugs zijn daar net zo stom als in BF3 begrijp ik het voor die servers. Maar gewoon normale shotguns? Ik gebruik ze weleens omdat ik het leuke afwisseling vind, maar niet omdat ze nou zoveel effectiever zijn als een assault rifle.
de logica van zo'n beperking snap ik ook niet, maar goed als dat een regel is klaar toch? :) of je speelt erop en houd je eraan of je gaat naar andere server.
Wat ik wel irritant vind zijn servers die geen rules posten in de messages maar wel instant bannen of kicken voor gebruik ervan. |:( ik ga niet standaard elke server de regels lezen als ik geen indicatie zie in de naam of messages dat dit afwijkt.

Er wordt nog wel wat gespeeld op ESL, maar eigenlijk is het morsdood als je kijkt naar het totaal aantal spelers. Het zijn een handjevol teams die spelen maar het spel is nu amper tot niet geschikt voor competitive, om teveel redenen. Zelf speel ik ook geen matches meer op het moment. De algemene tendens die ik meekrijg is dat DICE nog 3 maanden heeft om het spel te fixen, anders vertrekken de laatste nog overgebleven comp. spelers ook naar CS:GO.

1) De randomness die je niet onder controle hebt dankzij alle crashes, trades, desync, hitreg, client-side (dus verschillend tussen clients) weather effects etc. etc. etc.
2) CQD heeft niets met tactics te maken of map control maar draait puur om spawncontrol. Een fullcap al nadelig want dan verlies je sneller je vlaggen dan wanneer je 2 houdt.
3) Het is echt verknald door de regels. Er is een klein groepje spelers, dezelfde 'hitreg heroes' als in BF3, die dezelfde regels hebben doorgedrukt als in BF3. Oftewel, Medics met ACEs, praktisch al het andere is geband en als wapens niet geband zijn, dan zijn het wel weer map locaties of pick up weapons die geband zijn.
4) Het is verschrikkelijk saai om te kijken, er zijn geen overzichtelijke lijnen, geen tactieken die langer dan 5 seconden (tot een nieuwe respawn) werken etc. Daarom heeft het dezelfde tactische diepgang als TDM. Win je 1-on-1's en je wint de map eigenlijk, maar daar komt punt 1 weer bij kijken.
5) Het spel is te verschillend van reguliere pub play om snel de overstap te maken, het is een heel eigen wereldje en de community is niet bepaald welcoming en staat eigenlijk niet open voor nieuwe ideeen. Als je op het ESL forum kijkt zie je direct welke 10 posters hun mening overal doorheen drammen en de ESL admins lopen er net als in BF3 gewoon braaf achteraan.

Het positieve nieuws is dan wel weer dat gewone conquest small terug lijkt te komen in de second assault dlc, maar DICE wacht nog op toestemming van EA.

Samengevat, als de comp. scene een doorstart wil maken:
1) Willekeur uit het spel en skill belonen
2) Andere game mode
3) Normale regels die tactiek introduceren in plaats van veredeld 5v5 TDM

ps. Het was een mooi epos jouw post van afgelopen zaterdagnacht, jammer dat ie verwijderd is

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:10:
[...]
Host dan je eigen server. Jij kiest er zelf voor om maar 1 map te spelen in 1 gamemode, logisch dat je dan sneller tegen een beperking aanloopt.

Spelers kicken om mensen die zelf voor de server betalen voorrang te geven is ook prima, daar ga je niets tegen doen.
2x 100% mee eens.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
[...]
Voor zover ik weet mag je dit gewoon doen als admin. Knife+pistol only server zijn ook gewoon ranked. Of heb je hier een bron voor?
Dat dacht ik ook maar een tijdje terug wees iemand me op de EA T&C voor dit spul. Ik zal straks even google erbij pakken, eerst ontbijten.

Verwijderd

deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:21:
[...]

Nee, ik ga niet een eigen server hosten.
Uiteraard is dat een beperking, daarom geef ik het ook zelf aan.

Ok, als men er voor betaalt dan is het een ander geval.
Dat is dus gewoon vaak zo. En stel, jij koopt een server en wil met je vrienden spelen. Ook al betalen je vrienden niet, ga je ze dan toch laten wachten? Ik in ieder geval niet, en 99% van de gevallen niet. Staat ook vaak als loading message "we kick for members". Kan je helaas niks aan doen.

Snap ook wel dat het niet leuk is, maar als jij een paar kills gemaakt hebt en niet meer op 0 punten staat, word je meestal niet (meer) gekicked.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:34:
[...]

Gast, kun je niet ff normaal reageren?
antwoord op zelfde niveau als de vraag zou ik zeggen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:33:
[...]

Er wordt nog wel wat gespeeld op ESL, maar eigenlijk is het morsdood als je kijkt naar het totaal aantal spelers. Het zijn een handjevol teams die spelen maar het spel is nu amper tot niet geschikt voor competitive, om teveel redenen. Zelf speel ik ook geen matches meer op het moment. De algemene tendens die ik meekrijg is dat DICE nog 3 maanden heeft om het spel te fixen, anders vertrekken de laatste nog overgebleven comp. spelers ook naar CS:GO.

1) De randomness die je niet onder controle hebt dankzij alle crashes, trades, desync, hitreg, client-side (dus verschillend tussen clients) weather effects etc. etc. etc.
2) CQD heeft niets met tactics te maken of map control maar draait puur om spawncontrol. Een fullcap al nadelig want dan verlies je sneller je vlaggen dan wanneer je 2 houdt.
3) Het is echt verknald door de regels. Er is een klein groepje spelers, dezelfde 'hitreg heroes' als in BF3, die dezelfde regels hebben doorgedrukt als in BF3. Oftewel, Medics met ACEs, praktisch al het andere is geband en als wapens niet geband zijn, dan zijn het wel weer map locaties of pick up weapons die geband zijn.
4) Het is verschrikkelijk saai om te kijken, er zijn geen overzichtelijke lijnen, geen tactieken die langer dan 5 seconden (tot een nieuwe respawn) werken etc. Daarom heeft het dezelfde tactische diepgang als TDM. Win je 1-on-1's en je wint de map eigenlijk, maar daar komt punt 1 weer bij kijken.
5) Het spel is te verschillend van reguliere pub play om snel de overstap te maken, het is een heel eigen wereldje en de community is niet bepaald welcoming en staat eigenlijk niet open voor nieuwe ideeen. Als je op het ESL forum kijkt zie je direct welke 10 posters hun mening overal doorheen drammen en de ESL admins lopen er net als in BF3 gewoon braaf achteraan.

Het positieve nieuws is dan wel weer dat gewone conquest small terug lijkt te komen in de second assault dlc, maar DICE wacht nog op toestemming van EA.

Samengevat, als de comp. scene een doorstart wil maken:
1) Willekeur uit het spel en skill belonen
2) Andere game mode
3) Normale regels die tactiek introduceren in plaats van 5v5 TDM

ps. Het was een mooi epos jouw post van afgelopen zaterdagnacht, jammer dat ie verwijderd is
Eigenlijk wat ik al vreesde. Behalve de technische problemen veel dezelfde gameplay problemen die CoD ook heeft qua competitief spelen: te random, te moeilijk en saai om te volgen als kijker (omdat erweinig voorspelbaarheid in zit) en een basis game die er gewoon niet geschikt voor is waardoor je het allemaal weer moet gaan aanpassen om het een beetje speelbaar te maken. Sowieso vind ik een infanterie-only mode voor competitief BF al een beetje vloeken in de kerk. :)

Ik denk dat Dice zich beter had kunnen richten op een Conquest-achtige gamemode op een kleinere schaal (6v6-10v10) en die er dan indoen in plaats van CQsmall (een gamemode die ik nu veel minder vind in BF4 dan in BF3). Of gewoon zeggen van: f*ck it, dit is gewoon een leuke pubgame zonder esports ambities.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Gundogan schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:41:
[...]

Eigenlijk wat ik al vreesde. Behalve de technische problemen veel dezelfde gameplay problemen die CoD ook heeft qua competitief spelen: te random, te moeilijk en saai om te volgen als kijker (omdat erweinig voorspelbaarheid in zit) en een basis game die er gewoon niet geschikt voor is waardoor je het allemaal weer moet gaan aanpassen om het een beetje speelbaar te maken. Sowieso vind ik een infanterie-only mode voor competitief BF al een beetje vloeken in de kerk. :)

Ik denk dat Dice zich beter had kunnen richten op een Conquest-achtige gamemode op een kleinere schaal (6v6-10v10) en die er dan indoen in plaats van CQsmall. Of gewoon zeggen van: f*ck it, dit is gewoon een leuke pubgame zonder esports ambities.
het zal een kleine groep blijven die op dat niveau kan en wil spelen, persoonlijk heb ik een aantal clanwars gespeeld in bf3 maar echt leuk is het niet, meestal is het vrij snel over, vooral als je voertuigen hebt, eenmaal de vijand zijn tank/lav dood, dan werd het vrijwel instant spawnrape en game over. Jou team of het andere team heeft gewoon geen enkele kans meer. op infi only is het nog wel te doen maar ook daar is het niet meer dan rock paper scissors.
Daarnaast volledig eens met bovengenoemde van awesomo.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2013 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
Voor zover ik weet mag je dit gewoon doen als admin. Knife+pistol only server zijn ook gewoon ranked. Of heb je hier een bron voor? Ik zie namelijk heel vaak mensen dit soort dingen roepen, maar bewijs kan ik nergens vinden - wat ik op zich wel interessant zou vinden, maar het lijkt mij dat je als admin gewoon dit soort restricties kunt instellen.
https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct

Dit artikel was voor BF3. Er was een veel langere lijst met dingen die niet mochten, waarop het verbannen vvan bepaalde wapens of het toestaan van uitsluitend één soort wapen expliciet genoemd werd met als voorbeeld "pistol or knife only servers" maar dat krijg ik neit gevonden; hopelijk is dat omdat er iemand bij EA het licht gezien heeft. EA kennende kan het ook wel een bug zijn.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:17

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:45:
[...]

het zal een kleine groep blijven die op dat niveau kan en wil spelen, persoonlijk heb ik een aantal clanwars gespeeld in bf3 maar echt leuk is het niet, meestal is het vrij snel over, vooral als je voertuigen hebt, eenmaal de vijand zijn tank/lav dood, dan werd het vrijwel instant spawnrape en game over. Jou team of het andere team heeft gewoon geen enkele kans meer. op infi only is het nog wel te doen maar ook daar is het niet meer dan rock paper scissors.
Daarnaast volledig eens met bovengenoemde van awesomo.
Met infanterie only heb ik altijd zo van: andere games doen dit al beter en met de pub instelling van de ontwikkelaar gaat BF het ook niet beter doen in de toekomst. Ik denk dat je met combined warfare gameplay nog wel iets onderscheidend in handen hebt. Maar dan heb je inderdaad het probleem van base rape door een overwicht van vehicles van één zijde. Misschien moet CQ dan iets aangepast worden om baserape zoveel mogelijk tegen te gaan. Een fullcap systeem bijvoorbeeld waarbij het potje als het ware 'gereset' wordt als een team alle punten heeft (met een dikke bonus score voor hun uiteraard), hoewel ik me afvraag hoe goed dat kan werken met BF. Kan dan weer te veel de situatie oproepen waar het begin super belangrijk is en het team dat als eerste de vijandelijke voertuigen sloopt ook direct een full cap maakt.

Of misschien de commander functie toevoegen met functies als het droppen van automated defenses zodat je wat meer tijd hebt als verdedigende partij. Maar dat doet weer afbreuk van het semi-realistische gedeelte. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:05
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:
Ik had gisteren een mooie ervaring trouwens! Speelde op een 64 mans 24/7 Operation Locker server en werden keihard gebaseraped. Waren admins online en speelde in het tegengestelde team, dus ik vraag waarom dat toegestaan wordt; wat denk je?

BAM! ineens het hele andere team dood! Admin had blijkbaar een 'nuke' optie en ons team kreeg even de ruimte om tot en met B weer terug te pakken 8).

Daarna alsnog ruim verloren natuurlijk, maar wel super actie van die admins :)
Welke server was het? Ik speel ook regelmatig op van die Locker servers maar niet altijd zijn de admins even goed bezig met de nuke optie ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:54:
[...]

https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct

Dit artikel was voor BF3. Er was een veel langere lijst met dingen die niet mochten, waarop het verbannen vvan bepaalde wapens of het toestaan van uitsluitend één soort wapen expliciet genoemd werd met als voorbeeld "pistol or knife only servers" maar dat krijg ik neit gevonden; hopelijk is dat omdat er iemand bij EA het licht gezien heeft. EA kennende kan het ook wel een bug zijn.
Hmm, ja, ik heb zelf wel eens een keer met de helpdesk van EA contact gehad, en toen kreeg ik te horen dat het gewoon toegestaan is om restricties op te leggen. Jammer dat er nergens (voor BF4), schriftelijk duidelijkheid te vinden is.

Anderzijds, ook al word je gekicked en ga je bij EA klagen - hoe groot is de kans dat je server unranked wordt omdat je iemand kickt? Moeilijke kwestie.
Pagina: 1 ... 81 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware