• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:59
Hoe heet die website waar je al die emblems kan vinden voor BF4? En hoe krijg je de emblems geselecteerd/geïmporteerd naar BF4? :?

Heb nu van die standaard emblems die saai zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 15-12-2013 12:31 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
http://lmgtfy.com/?q=battlefield+4+emblems

is down overigens

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 15-12-2013 12:36 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds de laatste patch iets geks meegemaakt. Impact op een attack boot zorgt ervoor dat ik niet dood ga maar onder de boot terrecht kom? Beeld blauw en kan dus niks meer. Als ik de boot uitga blijf ik onder water en zit ik onder de map? Op lancang dam net gehad en vandeweek op paracel storm.

Rapapa...

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De enige bug waar ik continu last van heb is de client crash zodra ik ga snipen in de Flood Zone map.

Even voorbij A is een gebouw met een plat dak en een lager dak er aan vast waar antennes op staan. (goed uitzicht over A en gebied bij B/C + tankstation D & snelweg)
Zodra ik mijn 3e of 4e kill gemaakt hebt freezed het scherm en crashed de client, erg vervelend..

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Hijs weer up.

Jammer, nog geen MG42 of Tigertank emblems :)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:44

Arfman

Drome!

wesleytjuh schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:46:
[...]

Dat ding is inderdaad nog steeds gewoon overpowered, niet alleen tegen air maar een goede driver in een AA is ook de grootste nachtmerrie van de meeste infantry. Het verpest sommige rounds compleet, net als de ucav.
UCAV heb ik nog niet, heb geen Premium en volgens mij moet je om de UCAV te unlocken ook in de jet spelen, dus dat wordt hem sowieso niet :)
Maar ik lees overal dat iedereen in die level met die vliegtuigjes zit te spelen, niet echt iets waar ik naar uitkijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-12 12:06
Nog nooit in een match tegen gekomen waar er een hele volksstam achter een rots zit met die dingen? Gaat echt werkelijk waar nergens over. Halen zo 20-0 en ondertussen verliezen ze de match keihard.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb een aantal reactie's weggehaald, omdat ze offtopic/ongewenst waren zoals beschreven in de Topic Warning. Als je een post ziet die er tegen in gaat, maak een topic report, in plaats van er zelf op te reageren.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:35

fynrd1

Fooled by Randomness

wesleytjuh schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:10:
Nog nooit in een match tegen gekomen waar er een hele volksstam achter een rots zit met die dingen? Gaat echt werkelijk waar nergens over. Halen zo 20-0 en ondertussen verliezen ze de match keihard.
Is het nou een bug dat met die suavs en ucavs?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
fynrd1 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:01:
[...]

Is het nou een bug dat met die suavs en ucavs?
Ja je kunt de ucav glitchen zodat je constant kan spammen, je ziet soms mensen 50+ kills en 0 deaths er mee hebben in een match.
Wat mij betreft mogen die lui een ban hebben.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:25
BrianV schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:02:
Vanavond weer heerlijk aan het knallen op de mini lan party bij mijn thuis..
voor de gene die het leuk vinden..
Watch my stream
Twitch GrandeNL
Je videos zijn geluidsloos?

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Poging aan het doen om mijn cs-lr4 voledig te unlocken, inclusief alle battlepack items :D.
unfor schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:12:
[...]

Ja je kunt de ucav glitchen zodat je constant kan spammen, je ziet soms mensen 50+ kills en 0 deaths er mee hebben in een match.
Wat mij betreft mogen die lui een ban hebben.
Idiaal om de nodige campers en dergelijke van gebouwtjes mee te halen... speel op het moment nogal veel siege of shanghai tdm en dan is er vaak nogal een overlast van campers op het dak van de mall, hoppa suav er op af, alles spotte en er een aantal roadkille.
ondertussen heb ik er 82 kills mee staan >:), zo goed als allemaal dak campers in shanghai

Body mods don't determine skill

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:24:
Poging aan het doen om mijn cs-lr4 voledig te unlocken, inclusief alle battlepack items :D.

[...]

Idiaal om de nodige campers en dergelijke van gebouwtjes mee te halen... speel op het moment nogal veel siege of shanghai tdm en dan is er vaak nogal een overlast van campers op het dak van de mall, hoppa suav er op af, alles spotte en er een aantal roadkille.
ondertussen heb ik er 82 kills mee staan >:), zo goed als allemaal dak campers in shanghai
Je kan ze er ook gewoon vanaf schieten.......

• Dracyn
succes als ze midde op het dak liggen met hun mortars en suav''s en met 5 man de elevator en laders campen... kom je echt niet boven hoor...

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Het word meer voor het trollen gebruikt dan waar het voor bedoeld is denk ik.

Er zou toch een bepaalde counter tegen moeten zijn voor de niet roof/ berg campers.
Het geluid iets harder bijvoorbeeld dat je hem makkelijk kan aan komen horen, hoewel je het vaak wel merkt als er eentje in de buurt vliegt.

Weet niet hoeveel bullets dat ding nodig heeft om neergehaald te worden.

• Dracyn
1 volgens mij, en ze reageren te traag om snel te kunnen volgen en zijn veel te breed om tussen veel openingen door te kunnen, makkelijk te ontwijken als je niet campt en oplet....

Iemand trouwens al de mav bug abuse gezien? het is er mogelijk mee om op te gaan zitten en op gebouwen te komen waar je niet op kunt in infantrie only...

• S.J_84
Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
1 volgens mij, en ze reageren te traag om snel te kunnen volgen en zijn veel te breed om tussen veel openingen door te kunnen, makkelijk te ontwijken als je niet campt en oplet....

Iemand trouwens al de mav bug abuse gezien? het is er mogelijk mee om op te gaan zitten en op gebouwen te komen waar je niet op kunt in infantrie only...
Dat had je in BF3 ook dacht ik, werd toen wel gefixt.

• Dracyn
S.J_84 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:35:
[...]

klopt, ik speelde toen nog geen battlefield (pas sinds 2.5 maand voordat bf4 uitkwam), maar nu... ik had eerder vandaag een match waar welgetled 11 spelers op een dak zaten met ammo en snipers, waar ze niet te killen waren met normale wapens...

zooitje mortars en wat suav werk ruimde het wel op maar toch... als ze dan 3 minuten later weer je hele team van 1 dak kappot staan te schieten is de irritatie toch vrij hoog...

• S.J_84
Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:37:
[...]

klopt, ik speelde toen nog geen battlefield (pas sinds 2.5 maand voordat bf4 uitkwam), maar nu... ik had eerder vandaag een match waar welgetled 11 spelers op een dak zaten met ammo en snipers, waar ze niet te killen waren met normale wapens...

zooitje mortars en wat suav werk ruimde het wel op maar toch... als ze dan 3 minuten later weer je hele team van 1 dak kappot staan te schieten is de irritatie toch vrij hoog...
Ik begrijp je frustratie heel goed :)

Welke shooter je ook speelt er zitten altijd mensen tussen die op een bepaalde makkelijke manier willen winnen/spelen.

Is voor mij een van de grootste nadelen aan online gaming.

Als ik het dan zelf ook doe om ze zogezegd koekje van eigen deeg te geven, voel ik mezelf direct een hypocriete [censored]

• Dracyn
S.J_84 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:49:
[...]

Ik begrijp je frustratie heel goed :)

Welke shooter je ook speelt er zitten altijd mensen tussen die op een bepaalde makkelijke manier willen winnen/spelen.

Is voor mij een van de grootste nadelen aan online gaming.

Als ik het dan zelf ook doe om ze zogezegd koekje van eigen deeg te geven, voel ik mezelf direct een hypocriete [censored]
Klopt, net ook weer zo'n figuur, wallhacken... vliegt blij door muurtjes heen en is niet kappot te krijgen (45 headshots met een rpk-74m a minimaal 28% damage op point blank, wat het was).
Wat is daar de lol van?
Ik snap echt niet wat er zo leuk is aan constant hacken... oke een keertje met wat vrienden je eigen private server hosten en ff met hacks klooien is leuk (denk hierbij aan arma ofzo) maar constant hacken om te winnen en gewoon een kd van onnoemelijk hoog te krijgen is toch niet leuk?

ik zeg niet dat hacken oke is, zelfs niet op een private server! en ik probeer ook zeker geen mensen hiertoe aan te zetten!

[ Voor 6% gewijzigd door Dracyn op 15-12-2013 15:14 ]

Chuckster schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:44:
De enige bug waar ik continu last van heb is de client crash zodra ik ga snipen in de Flood Zone map.

Even voorbij A is een gebouw met een plat dak en een lager dak er aan vast waar antennes op staan. (goed uitzicht over A en gebied bij B/C + tankstation D & snelweg)
Zodra ik mijn 3e of 4e kill gemaakt hebt freezed het scherm en crashed de client, erg vervelend..
is ingebouwde anti camp optie. ;)

Zal niet aan die plek liggen gok ik.
Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:29:
succes als ze midde op het dak liggen met hun mortars en suav''s en met 5 man de elevator en laders campen... kom je echt niet boven hoor...
ach zolang ze daar liggen cappen ze geen flags, easy win. Dat je af en toe door ze geraakt word tja so be it. na die ronde gewoon andere server zoeken of twee claymores voor de lift zetten aan weerskanten, schuin naar voren zodat ze er door rennen als ze ontploffen en dan gewoon weer het dak af gaan. op gegeven moment zie je wel een random kill of 2 :) anders zelf even met de suave plane rondtoeren en wat kills maken.

[ Voor 37% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-12-2013 15:45 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:44

Arfman

Drome!

S.J_84 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:35:
[...]

Klopt. Na release van BF3 heeft DICE de source geforkt en is BF4 begonnen. Ondertussen zijn op een andere plek andere mensen aan BF3 blijven werken. Contact tussen de 2 teams werd van allerhoogste hand verboden.

Dat is namelijk de enige plausibele reden waarom zoveel BF3 bugs weer in BF4 zitten. Elke andere reden zou voor mij als CEO genoeg reden zijn om koppen te laten rollen. Dat is niet gebeurd dus is wat ik vertel waar 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:11

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ook zo lekker irritant. Wil je een server joinen. Blijft de hele tijd staan "Joining server" :S

• wesleytjuh
Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:24:

[...]

Veel leuker is het andersom, in Hainin Resort zie je ze met rush weleens met zn allen UCAV glitchen. Bovenop het hotel gaan staan met de SRAW en je blaast er zo 3 tegelijk op aangezien ze praktisch gezien in elkaar staan :D . Uiteraard merken de mede campers dan dat hun maat zojuist opgegaan is in een grote vuurbal dus beginnen ze er van door te rennen, dat is het leuke gedeelte. SRAW erachteraan en popcorn erbij _/-\o_.

Of gewoon er achter langs lopen en ze een voor een knifen.. Ook efficient.

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 15-12-2013 17:46 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:33:
De allerergste bug is natuurlijk de soundloop client crash bug. Dat zou prio 1 moeten zijn.

Daarna zou de AA echt ongelofelijk heel erg veel generfd moeten worden. Net een potje Golmud gedaan waarbij de AA de complete map domineerde, opstijgen was al bijna onmogelijk. Zoals gezegd speel ik alleen maar op pubs en heb maar 2 IRL vrienden die BF4 spelen, waarvan 1 een complete noob is, dus ik kan geen team samenstellen zoals KnetterGek om die AA het leven zurr te maken.

Het is dat ik een 50% XP boost had aanstaan en die punten niet kwijt wilde, anders was ik halverwege gestopt. Compleet ongebalanceerd, oneerlijk en ook vooral niet leuk om te spelen.
Ik ken wel grotere problemen dan de AA. Een complete map domineren? Zoveel range heeft dat ding nog geen eens. En in BF3 werd ons altijd verteld dat tegen jets en helis we gewoon 3 squads met engineers over de map verdeeld moest hebben, en anders niet klagen omdat je 10 man hoort te gebruiken om een enkele jet te kunnen neerhalen.

Ja ik ben biased als infanterie (overigens nooit problemen gehad met AA vehicle als infanterie, tuurlijk soms is hij irritant, net als tanks, lavs, etc), maar als we dan moeten kiezen heb ik liever AA die de lucht schoon veegt, dan de lucht die alles op de grond platgooit waardoor er voor niemand wat aan is.

En gezien hoe vaak ik gewoon nog jets en helis zie rondvliegen of mappen met AA voertuigen valt het volgens mij ook wel mee.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:25
Sissors schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:49:
[...]

Ik ken wel grotere problemen dan de AA. Een complete map domineren? Zoveel range heeft dat ding nog geen eens.
Lancang Dam, nuff said.
AA kan je al neerknallen vanaf zijn spawn als jij wegvliegt vanaf jou spawn....

Kunnen ze beter de PLD oid wat boosten, want die range is om te janken tegen jets/heli's etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 15-12-2013 17:53 ]

• wesleytjuh
Dat is dan ook gewoon een dikke design fail, zoals er wel meer in zitten.

Het is inderdaad wel zo dat het beter is om een overpowerd AA te hebben dan een weer zo'n dude die even met zijn 1000 jet uren de map keer op keer schoon veegt. Al gebeurd dat nu nog steeds wel eens, en en ben je nog steeds hopeloos ertegen (zonder AA)

wesleytjuh schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:15:
Dat is dan ook gewoon een dikke design fail, zoals er wel meer in zitten.

Het is inderdaad wel zo dat het beter is om een overpowerd AA te hebben dan een weer zo'n dude die even met zijn 1000 jet uren de map keer op keer schoon veegt. Al gebeurd dat nu nog steeds wel eens, en en ben je nog steeds hopeloos ertegen (zonder AA)
met zijn 1000 uur is dan ook wel logisch dat hij weet hoe te spelen met de jet maar elke noob en zijn oma kan met de AA tank alles neerhalen met vleugels, als het kon zelfs de papegaaien op paracel storm.
AA is op en zou in sommige maps totaal niet nodig zijn, zelfde geld voor de base aa, als je gespot bent en je vliegt over de basis van de vijand, aangezien je op een postzegel moet vliegen ivm mapdesign, dan word je in 2 sec neergemaaid. dat het je moet weerhouden te baserapen, prima maar dat je alleen even een bochtje moet maken en dan voordat je wat kan doen afgeschoten word is gewoon onzin.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:35

codex

Geen OpenAI agent :)

Die CUAV bug is wel lekker om die klote roofcampers op Zavod mee te trollen denk ik zo. Dat idee van die luiken is zo achterlijk inderdaad.

• wesleytjuh
SouLLeSSportal schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:19:
[...]

met zijn 1000 uur is dan ook wel logisch dat hij weet hoe te spelen met de jet maar elke noob en zijn oma kan met de AA tank alles neerhalen met vleugels, als het kon zelfs de papegaaien op paracel storm.
AA is op en zou in sommige maps totaal niet nodig zijn, zelfde geld voor de base aa, als je gespot bent en je vliegt over de basis van de vijand, aangezien je op een postzegel moet vliegen ivm mapdesign, dan word je in 2 sec neergemaaid. dat het je moet weerhouden te baserapen, prima maar dat je alleen even een bochtje moet maken en dan voordat je wat kan doen afgeschoten word is gewoon onzin.
Ja WTF is dat ook inderdaad, die base AA. Tuurlijk, tegen baserapen zo'n systeem gebruiken kan ik alleen maar aanmoedigen, maar precies wat je zegt, als je even een bochtje moet maken of ergens naar cover wilt duiken in een heli en je bent toevallig in de buurt van de basis wordt je gelijk compleet neergemaaid 8)7 . Als je er zo over bezig bent besef je wel dat BF4 eigenlijk vol zit met dit soort vage "fouten". Vraag me af en toe ook echt af waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn daar.

Rush en rogue transmission is oa een map waar die AA het gewoon compleet verpest voor alles wat met air te maken heeft maar ook infantry. Air maakt daar geen enkel kans, wat mij betreft hadden ze die chopper daar net zo goed kunnen weglaten. Sowieso is doordat die map vrij linear en klein opgezet enkel infantry met anti air al voldoende op een chopper weg te jagen. Zetten ze er ook nog een AA naast :X

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:14

Audione0

Strijdt der titanen

Kijk, dit is pas snelheid om het spel binnen te halen :9 8)7
Dankjewel Ziggo! :X

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/3e093ef433f172a338f972c9c7903d9d.jpg

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12 14:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat is alleen een update waarschijnlijk, heb ik hier ook al gehad.

Over die AA tank: Ze zijn tegen 99% van de mensen behoorlijk overpowered, maar gisteren kwam ik deze gast tegen: http://battlelog.battlefi...lkh0r/stats/576237781/pc/ . Normaal ben ik echt best goed met die AA tank en knal ik iedereen moeiteloos uit de lucht, maar deze gast was echt bizar goed. Met één verticale duikvlucht had hij men tankje al verrot geschoten. Stond aan het einde van de ronde ook iets van 40-1...

[ Voor 77% gewijzigd door Rub3s op 15-12-2013 20:08 ]

Sissors schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:49:
[...]

Ik ken wel grotere problemen dan de AA. Een complete map domineren? Zoveel range heeft dat ding nog geen eens. En in BF3 werd ons altijd verteld dat tegen jets en helis we gewoon 3 squads met engineers over de map verdeeld moest hebben, en anders niet klagen omdat je 10 man hoort te gebruiken om een enkele jet te kunnen neerhalen.

Ja ik ben biased als infanterie (overigens nooit problemen gehad met AA vehicle als infanterie, tuurlijk soms is hij irritant, net als tanks, lavs, etc), maar als we dan moeten kiezen heb ik liever AA die de lucht schoon veegt, dan de lucht die alles op de grond platgooit waardoor er voor niemand wat aan is.

En gezien hoe vaak ik gewoon nog jets en helis zie rondvliegen of mappen met AA voertuigen valt het volgens mij ook wel mee.
Precies heb liever een server waar 1 of 2 mensen last hebben van de AA.
Dan als in BF3 dat er 32 spelers zijn die last hebben van een redelijke jet/chopper piloot.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Audione0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:59:

[afbeelding]
.. dat is de snelheid dat hij je installatie controleert op je ssd.. |:(
"installatie controleren" != downloaden :P

Zou wel lekker zijn, zo 1920 Mbps 8)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2013 20:51 ]

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:31
Kan iemand hier nog een Hardcore server vinden? Ben gisteren weer begonnen met dit spel, tenminste dat probeerde ik. Ik krijg de hele tijd Sorry, no servers found...

Beide Conquests staan aangevinkt, Rush, TDM, Defuse, alle Free Slots keuzes, game size, 48, 64 en other, Region Europe... En helemaal niks... Game is dood?

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-12 10:32

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik kan voldoende hardcore servers vinden?

Asus Zenbook i7 256gb

• SmokingCrop
  • Niet online
DutchEZmoder schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:53:
Kan iemand hier nog een Hardcore server vinden? Ben gisteren weer begonnen met dit spel, tenminste dat probeerde ik. Ik krijg de hele tijd Sorry, no servers found...

Beide Conquests staan aangevinkt, Rush, TDM, Defuse, alle Free Slots keuzes, game size, 48, 64 en other, Region Europe... En helemaal niks... Game is dood?
per ongeluk iets in de search gezet?
want: http://battlelog.battlefi...0&vgmc-min=0&vgmc-max=500 vindt heel veel servers (easy 100+)

• DutchEZmoder
  • Laatst online: 08:31
SmokingCrop schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:08:
[...]

per ongeluk iets in de search gezet?
want: http://battlelog.battlefi...0&vgmc-min=0&vgmc-max=500 vindt heel veel servers (easy 100+)
O god, ja daar heb ik wat gezet ja XD haha echt dom, bedankt!

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Dracyn
Eehm, wat gebeurt er?
Ik leef terwijl ik dood ben? ben ik dood terwijl ik leef? leef ik in de dood? eehm ik ben een zombie ofzo...

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/7ffebfd6de1e6fe526eba9faaf8f6362.png

Was dood terwijl ik nog leefde, kon gewoon schieten en alles.... alleen markers enzo werkte niet meer...

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb de vraag eerder gesteld maar geen antwoord gehad, op basis van class krijg ik al weken geen punten meer voor servicestars. Voor wapens en gamemodi werkt het wel, en tot zover ik het herinner voor class ook tot mijn 10e oid. Iemand een idee wat het kan zijn? Ik dacht eerst dat het een cap was per class, maar met de commander heb ik nu 2x een servicestar binnengehengeld en geen xp..

fynrd1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 03:19:
Ik heb de vraag eerder gesteld maar geen antwoord gehad, op basis van class krijg ik al weken geen punten meer voor servicestars. Voor wapens en gamemodi werkt het wel, en tot zover ik het herinner voor class ook tot mijn 10e oid. Iemand een idee wat het kan zijn? Ik dacht eerst dat het een cap was per class, maar met de commander heb ik nu 2x een servicestar binnengehengeld en geen xp..
je bedoeld geen classs/wapen lvl up meer, dat is logisch, als je alles unlocked hebt zul je daar geen unlock xp voor krijgen, de servicestars lopen wel gewoon door.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:00:
Eehm, wat gebeurt er?
Ik leef terwijl ik dood ben? ben ik dood terwijl ik leef? leef ik in de dood? eehm ik ben een zombie ofzo...

[afbeelding]

Was dood terwijl ik nog leefde, kon gewoon schieten en alles.... alleen markers enzo werkte niet meer...
Hahaha inderdaad vaag, de wonderewereld van Battlefield 4. :P

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Dracyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:14:
[...]

Klopt, net ook weer zo'n figuur, wallhacken... vliegt blij door muurtjes heen en is niet kappot te krijgen (45 headshots met een rpk-74m a minimaal 28% damage op point blank, wat het was).
Wat is daar de lol van?
Ik snap echt niet wat er zo leuk is aan constant hacken... oke een keertje met wat vrienden je eigen private server hosten en ff met hacks klooien is leuk (denk hierbij aan arma ofzo) maar constant hacken om te winnen en gewoon een kd van onnoemelijk hoog te krijgen is toch niet leuk?

ik zeg niet dat hacken oke is, zelfs niet op een private server! en ik probeer ook zeker geen mensen hiertoe aan te zetten!
Wall hacken is niet door muren heen gaan, wall hacken is dat ze jouw door de muur heen kunnen zien.
Door muren heen gaan met een hack is niet mogelijk.

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Zo, afgelopen weekend voor het eerst bf4 gedaan, is toch wel weer wennen 8)7 maar daar stond ik niet van te kijken ofzo. Merk wel dat als ik in een tank zit en hij raakt flink beschadigd dat je er niet veel van merkt. Soms kun je nog gewoon door rijden en je hoort 1 alarmpje ofzo.

Bij bf3 hoorde je steeds als je geraakt werd een fikse knal en begonnen er allemaal toeters en bellen te piepen en ringen. Ik denk dat dat gewoon een beetje wennen is.

Maar voor de rest vind ik het erg vermakelijk en zeker 3 tientjes waard! Denk dat ik Premium ook lekker haal.

Wat ik trouwens ook merk is dat je best al wat dingen vrij gespeeld heb. Tanks hebben al zoom-optic? Ik heb al bij sommige wapens waar ik mee start een RDS en Laser sight? Zit hier een reden achter ofzo?

(Heb al een beetje SP gespeeld.)
reemprive schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:20:
Die CUAV bug is wel lekker om die klote roofcampers op Zavod mee te trollen denk ik zo. Dat idee van die luiken is zo achterlijk inderdaad.
Gisteravond ook even mee gespeeld. Die bug zorgt echt voor massive puntjes. Af en toe ga je dood door een UCAV of SUAV van de tegenstander maar over het algemeen heb je vrij spel om te rapen. Achter elkaar UCAV's afschieten en elke hit is wel een kill en soms double of tripple kill. Jummie!

Maar het is een glitch en dat gebruiken is fout! Foei!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24
Al weer een update ?? of is dit nog steeds dezelfde als die van 9 december ?

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/42331a4fde1433945739ac1fb2a0f1c9.jpg

Game PC

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

Stewie!

Keen must die!

Nieuwe client en nieuwe server update!

i3D.net has updated all BF4 servers to patch R16. DICE has provided bugfixes for the most common server crashes and stability of the game server.

R16 Server Update Notes

-Various server side crash fixes, including the top seen crashes on R15
-Performance enhancements
-Client patch compatibility to make servers compatible with the Dec 16 client update
- UCAV ammo replish time changed
Geen UCAV absue meer :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

mooi maar natuurlijk een miniscule druppel op een gloeiende netcode plaat. gister ook weer een heerlijk voorbeeld gehad, iemand stond in de toren in lockers bij de lmg, ik zie dus alleen zijn hoofd, 4 hitmarkers, geen kill. Dice, graag uitleg hoe ik geen headshot kan krijgen op iemand waarvan ik alleen zijn hoofd KAN raken. |:(

• S.J_84
Change notes will be published during the day, volgens forum.

Vraag me af wat de Performance enhancements zijn.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:58
De lol die ik had bij Metro in BF3 is helaas niet terug te vinden bij Operation Locker bij BF4. Puur en alleen door het gedoe met de netcode/hitmarker registration. Gewoon erg spijtig. Vooral de momenten dat je al gekilled wordt nog voordat je je tegenstander ziet & hoort schieten zijn bijzonder frustrerend en doen serieus afbreuk aan het spelgenot.

Ach ja, eens kijken of het morgen nog interessant wordt met de release van de China mappen. En anders gaat het spel in de koelkast en wordt het braaf wachten op de uitbreiding van Diablo 3.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Stewie! schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:15:
Nieuwe client en nieuwe server update!

i3D.net has updated all BF4 servers to patch R16. DICE has provided bugfixes for the most common server crashes and stability of the game server.

R16 Server Update Notes

-Various server side crash fixes, including the top seen crashes on R15
-Performance enhancements
-Client patch compatibility to make servers compatible with the Dec 16 client update
- UCAV ammo replish time changed
Mooi, hoe meer updates m.b.t. stabiliteit en crashes, des te groter de kans op een snelle release van Second Assault en de Mantle (ergens in december) patch.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Indy91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:02:
[...]

Mooi, hoe meer updates m.b.t. stabiliteit en crashes, des te groter de kans op een snelle release van Second Assault en de Mantle (ergens in december) patch.
maar nog steeds geen woord over de netcode, die volgens de devvers in de interviews van tevoren, zo verbeterd zouden zijn tov bf3 :')

• ReQuiem83
  • Laatst online: 31-10 12:15
Leuk zo'n update....heb nu in elke map last van knipperende texturen....

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Audione0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:59:

[afbeelding]
Gaat hij sneller dan hier lol
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/1177x537q90/5/apaz.png
Joarie schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:52:
De lol die ik had bij Metro in BF3 is helaas niet terug te vinden bij Operation Locker bij BF4. Puur en alleen door het gedoe met de netcode/hitmarker registration. Gewoon erg spijtig. Vooral de momenten dat je al gekilled wordt nog voordat je je tegenstander ziet & hoort schieten zijn bijzonder frustrerend en doen serieus afbreuk aan het spelgenot.
Op het gevaar af weer aan te worden gevallen op negativisme:

Je bent niet de enige hoor, ik merk dit bij mezelf en bij mijn omgeving (vrienden, clan, etc.) dat de lol en zin om BF4 te spelen snel afneemt en lang niet zo groot is als toentertijd in BF3, helemaal als infantry. De vehicle maps vind ik op zichzelf wel weer leuker om te spelen en de verhouding tussen infantry en vehicles zijn wel verbeterd, maar ik mis op een of andere manier nog teveel het gevoel van spanning of tijdsdruk tijdens een potje.

Hoe moet ik dat uitleggen, het maakt te weinig uit of je nou wint of verliest omdat er te veel willekeur zit in BF4 waar je geen invloed op hebt. Ik hoop echt dat DICE alles op alles zet om dát aan te pakken en synchroniciteit tussen clients prioriteit nummer 1 maakt, anders ben ik bang dat BF4 langzaam maar zeker een stille dood gaat sterven.

Ow, en er moet echt een optie komen om die drones uit te zetten. Net als je denkt dat DICE wil dat het spel mobieler en actiever wordt, gaan ze nog meer drones introduceren, wat bezield die gasten. Al op aardig wat 64p servers geweest waar echt alleen maar die dingen rond zeilden en een man of 20 zeker alleen maar met drones bezig waren. Effectiever kan je het spelletje niet verknallen.

• Ekstergroen
beuker19 schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:08:
[...]

Precies heb liever een server waar 1 of 2 mensen last hebben van de AA.
Dan als in BF3 dat er 32 spelers zijn die last hebben van een redelijke jet/chopper piloot.
Zo denk ik er ook over.
Al nu heb je een minderheid van piloten die ontzettend aan het schreien zijn dat ze zich aan moeten passen en ze niet meer head-on hun counter kunnen domineren 8)7

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:11:
[...]
Ow, en er moet echt een optie komen om die drones uit te zetten. Net als je denkt dat DICE wil dat het spel mobieler en actiever wordt, gaan ze nog meer drones introduceren, wat bezield die gasten. Al op aardig wat 64p servers geweest waar echt alleen maar die dingen rond zeilden en een man of 20 zeker alleen maar met drones bezig waren. Effectiever kan je het spelletje niet verknallen.
Zijn dat die irritant rondvliegende muggen? Hoorde er gisteren 1 voor de eerste keer op Goldum Railway. Zeer irritant geluid... Als BF4 dan ook nog eens 4 keer achter elkaar crasht met de soundloop gaat de lol er snel af.

Hopelijk gaat men ook de Commander mode aanpassen, zodat men niet constant Gunships zit te spammen. Wel leuk voor je score als je AA bent, maar ik meen me te herinneren dat in BF2 het respawnen van dit soort dingen veel langer duurde.
Bzzzzzzz BOEM! Kill +1 :D

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het aantal drones zal nu wel enorm afnemen met de nerf van de UCAV. De reload glitch is gefixt en de reload time is veranderd van 20 naar 90 seconden. De lol is er dan wel snel af denk ik om die dingen te gebruiken.

Net een rondje gespeeld en de hitreg lijkt weer een fractie beter, al is dat een voorzichtige conclusie. Echter is er nu een texture glitch voor in de plaats gekomen en hoewel de revive bug opgelost lijkt te zijn blijft de accept/decline bar nu regelmatig staan en heb je ook geen hud (en dus geen idee wie vriend of vijand is :/ ).

• SmokingCrop
  • Niet online
lol, die snelheid die hij haalde was gewoon het controleren van de installatie wat niets met ziggo te maken heeft :P
Bee.nl schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:25:
[...]

Het aantal drones zal nu wel enorm afnemen met de nerf van de UCAV. De reload glitch is gefixt en de reload time is veranderd van 20 naar 90 seconden. De lol is er dan wel snel af denk ik om die dingen te gebruiken.

Net een rondje gespeeld en de hitreg lijkt weer een fractie beter, al is dat een voorzichtige conclusie. Echter is er nu een texture glitch voor in de plaats gekomen en hoewel de revive bug opgelost lijkt te zijn blijft de accept/decline bar nu regelmatig staan en heb je ook geen hud.
Dat wordt gewoon UCAV afvuren en daarna te voet verder gaan. Inderdaad een beter systeem. Je kan nog steeds samenwerken en een tank slopen maar niet meer zoals nu meerdere per minuut afvuren.

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:55
Bestaat er trouwens al een leuke teamspeak server voor BF4? Waar je gezamelijk kunt lollen etc? Nederlands/Engels dan eh.. :p

zat vorige keer op een russische.. wel grappig omdat ze engels proberen te praten ^^ maar van de taal zelf verstond ik geen ene fuck :P

[ Voor 47% gewijzigd door Dr.Root op 16-12-2013 12:34 ]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:54
voor die trage downloadsnelheid van origin is al heel lang een oplossing bekend ik ging daarmee van 24 kb/sec naar altijd boven de 3 mb/sec

Go to the folder where origin is installed Create new file called "EACore.ini" (make sure it's not .ini.txt)
Inside, paste following Code:

[connection] EnvironmentName=production
[Feature] CdnOverride=akamai

THis will boot up R&D, research and development mode, which somehow gives a lot of users more speed!
You can always remove EACore.ini :)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:56:
[...]

je bedoeld geen classs/wapen lvl up meer, dat is logisch, als je alles unlocked hebt zul je daar geen unlock xp voor krijgen, de servicestars lopen wel gewoon door.
Nee, de servicestar count loopt door, maar ik krijg er geen punten voor. Dat zijn toch 10.000 punten per star die ik niet gekregen heb. Ze worden niet vermeld in battlereports en ook niet stilzwijgend aan het puntentotaal toegevoegd.

[...]

Net een rondje gespeeld en de hitreg lijkt weer een fractie beter, al is dat een voorzichtige conclusie. Echter is er nu een texture glitch voor in de plaats gekomen en hoewel de revive bug opgelost lijkt te zijn blijft de accept/decline bar nu regelmatig staan en heb je ook geen hud (en dus geen idee wie vriend of vijand is :/ ).
Die timer aanpassinge is al zeker welkom, maar is de glitch ook al gefixed dat je instant door kan blijven spammen met de UCAVs? Wat de lol betreft, tsja, er zijn akelig veel mensen die eindeloos geduld lijken te hebben, zie de bolt action of de mortar boys. :)

Maar ik ben benieuwd, ga het vanavond zeker proberen en ik hoor nu al dat het genieten word van die nieuwe revive en texture bug.
fynrd1 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:57:
[...]
Nee, de servicestar count loopt door, maar ik krijg er geen punten voor. Dat zijn toch 10.000 punten per star die ik niet gekregen heb. Ze worden niet vermeld in battlereports en ook niet stilzwijgend aan het puntentotaal toegevoegd.
Als het kon, had je zo die van mij mogen hebben. Die scores zijn zo nietszeggend geworden in BF4, het regent van die dingen, of je nu goed of slecht speelt, 'iedereen is een winnaar'......

[ Voor 19% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-12-2013 12:59 ]

[...]

90sec? damn dat is wel heel dikke nerf, wat is dat nu nodig voor, dat ding was nou niet zo op als je niet de glitch gebruikte. nu is die weer compleet de verdoemenis in generfd. als de grote groep de dogtag/assignments heeft gehaald dan zie ik die dus eigenlijk nooit terug, net als de aps die geen enkele punten oplevert. :X wtf dice, elke gadget maar dan ook elke, levert punten op maar de aps niet, die houdt een paar raketten tegen en thats it. :F

• SmokingCrop
  • Niet online
ze hadden die ucav mss beter door max 1 ammo box laten bijvullen of dat hij gewoon zonder ammo box automatisch bijvult na 90 seconden? Geen spam, maar een handig hulp terwijl je aan het front zit

[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 16-12-2013 13:05 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Ik ben niet snel negatief, maar als je een dergelijke reload time van 20s naar 90s moet veranderen, dan zijn er ergere problemen dan de netcode in Battlefield 4. Het is namelijk niet normaal dat er zo'n verschil zit van de ene op de andere patch, met betrekking tot zoiets simpels. 70 seconden, dat is ruim een minuut! :/
Dr.Root schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:33:
Bestaat er trouwens al een leuke teamspeak server voor BF4? Waar je gezamelijk kunt lollen etc? Nederlands/Engels dan eh.. :p

zat vorige keer op een russische.. wel grappig omdat ze engels proberen te praten ^^ maar van de taal zelf verstond ik geen ene fuck :P
http://www.bug-community.com/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• ReQuiem83
  • Laatst online: 31-10 12:15
Deze patch voor voor mij meer stuk gemaakt dan gefixt...ik ben maar gestopt....ik wordt helemaal gestoord van dat geknipper....
SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:58:
90sec? damn dat is wel heel dikke nerf, wat is dat nu nodig voor, dat ding was nou niet zo op als je niet de glitch gebruikte. nu is die weer compleet de verdoemenis in generfd. als de grote groep de dogtag/assignments heeft gehaald dan zie ik die dus eigenlijk nooit terug, net als de aps die geen enkele punten oplevert. :X wtf dice, elke gadget maar dan ook elke, levert punten op maar de aps niet, die houdt een paar raketten tegen en thats it. :F
Mwah als grootgebruiker kan ik wel stellen dat het ding vrij OP was. Het was niet alleen dat je ze redelijk snel kon spammen maar ook dat je het uit de veiligheid van je basis deed. Op rush kon je met twee man zo zonder problemen alle vijandige armor achter elkaar slopen. Ze hadden geen schijn van kans meer. Met de langere reload tijd vuur je hem af en ga je wat anders doen. Bijna niemand gaat 90 seconden wachten.

TheNephilim schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:17:
[...]

Ik ben niet snel negatief, maar als je een dergelijke reload time van 20s naar 90s moet veranderen, dan zijn er ergere problemen dan de netcode in Battlefield 4. Het is namelijk niet normaal dat er zo'n verschil zit van de ene op de andere patch, met betrekking tot zoiets simpels. 70 seconden, dat is ruim een minuut! :/
Kwestie van hoe het wordt getest denk ik. Zij spelen bij DICE met 64 man PTFO en dan is het spel prima gebalanceerd, maar bij het grote publiek zijn er gewoon teveel sjaken die actief op zoek zijn naar gamebreaking glitch abuse en die komen dingen tegen die DICE zelf nooit zou vinden of aan zou denken.
wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:26:
[...]

Battlefield 4: Discotime
... Ik was even bang dat mijn HD6990 crossfire gpu dood aan het gaan was, maar uiteraard, de patch heeft weer meer gesloopt dan gefixt. Ongelofelijk, testen ze daar dan niks?
Ja, dat is redelijk verbazingwekkend. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het wellicht met andere videosettings (toevallig de settings waar DICE mee test) wel werkt? Heb je al verschillende settings geprobeerd?

[ Voor 26% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-12-2013 13:29 ]

• wesleytjuh
ReQuiem83 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:18:
Deze patch voor voor mij meer stuk gemaakt dan gefixt...ik ben maar gestopt....ik wordt helemaal gestoord van dat geknipper....
Battlefield 4: Discotime

... Ik was even bang dat mijn HD6990 crossfire gpu dood aan het gaan was, maar uiteraard, de patch heeft weer meer gesloopt dan gefixt. Ongelofelijk, testen ze daar dan niks?

Verwijderd

Gelukkig is de MBT Sabot+Staff glitch nog niet gefixed. :)
YouTube: [BF4] MBT Double Whammy [SABOT + STAFF] | Three 60 Mafia

• bartburg
  • Laatst online: 11-12 17:00
is de bug server waar de meeste tweakers die battlefield 4 spelen op zitten savonds?

• Ekstergroen
O mijn god.
Dikke fail van DICE.
bartburg schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:28:
[...]

is de bug server waar de meeste tweakers die battlefield 4 spelen op zitten savonds?
Niet de meeste Tweakers, wel de hoogste concentratie van Tweakers.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
Herkennen meer mensen dat je letterlijk 4x per week een patch krijgt van ong 800 mb? Kan me niet herinneren dat dice zo vaak patchde bij oa. bf3 :?

• wesleytjuh
Ekstergroen schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:29:
[...]

O mijn god.
Dikke fail van DICE.
Oh dat doe ik al sinds dag 1. Het is inderdaad zo dat reloaden van staff naar main gun instant is. Daarmee blaas je 95% van de tanks omver. Blijkbaar een glitch.

wesleytjuh schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:33:
[...]

Oh dat doe ik al sinds dag 1. Het is inderdaad zo dat reloaden van staff naar main gun instant is. Daarmee blaas je 95% van de tanks omver. Blijkbaar een glitch.
zelfde ( :') ) fail als bij de instant switch naar de cannister in bf3 was. de game slaat dan de rechamber tijd over die je normaal hebt als je een ander soort shell inlaadt, van main gun naar staff shell werkt wel goed geloof ik.
Tsurany schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:23:
[...]

Mwah als grootgebruiker kan ik wel stellen dat het ding vrij OP was. Het was niet alleen dat je ze redelijk snel kon spammen maar ook dat je het uit de veiligheid van je basis deed. Op rush kon je met twee man zo zonder problemen alle vijandige armor achter elkaar slopen. Ze hadden geen schijn van kans meer. Met de langere reload tijd vuur je hem af en ga je wat anders doen. Bijna niemand gaat 90 seconden wachten.
tja dat kan ook met de mortar bv, hoewel ietsje moeilijker, ik heb er vooralsnog weinig problemen mee gehad dat ze gespammed werden, wel paar keer gezien in silk road dat je van die trieste lui in de zandheuvels ziet campen maar daar word snel een einde aangemaakt met een chopper of mortar bombardementje.

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-12-2013 13:43 ]

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:37:
tja dat kan ook met de mortar bv, hoewel ietsje moeilijker, ik heb er vooralsnog weinig problemen mee gehad dat ze gespammed werden, wel paar keer gezien in silk road dat je van die trieste lui in de zandheuvels ziet campen maar daar word snel een einde aangemaakt met een chopper of mortar bombardementje.
Nee, dat kan niet met de mortar, niet met de effectiviteit van de UCAV, komt niet in de buurt. Je kan het campen noemen maar een UCAV kan veel meer bijdragen dan een engineer die achter tanks aan rent. Een enkele UCAV doet 50% damage en direct een mobility disable. Dat zou ik niet triest gecamp noemen, dat kan echt extreem effectief zijn.

Tsurany schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:11:
[...]

Nee, dat kan niet met de mortar, niet met de effectiviteit van de UCAV, komt niet in de buurt. Je kan het campen noemen maar een UCAV kan veel meer bijdragen dan een engineer die achter tanks aan rent. Een enkele UCAV doet 50% damage en direct een mobility disable. Dat zou ik niet triest gecamp noemen, dat kan echt extreem effectief zijn.
wat ik bedoel is dat ze nul deden naast camperen naast een ammopack en die dingen afvuren, ze verloren dan ook vrij hard omdat er 3-4 van die heikneuters bezig waren. ben denk ik 2x geraakt door zo'n ding, je ligt dan even stil, maar gelijk eruit repairen, tijdens de repairs even tussen door de aps activeren, de tweede raakt niet en ik rijdt vrolijk verder. als ze het timen met 2 tegelijk dan is het wat anders maar hoevaak komt dat nou voor in pubservers.

• wesleytjuh
Tsurany schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:11:
[...]

Dat damage model is eigenlijk ook wel bizar, op het juiste moment de tank raken en hij is gewoon stuk, punt. Je team maakt het wel af(als het goed is). Terwijl een engi af en toe zijn hele invertory aan rpg's moet schieten. Nu met deze mega nerf niet zo'n ramp meer, maar daarvoor.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 16-12-2013 14:15 ]

SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:14:
[...]

wat ik bedoel is dat ze nul deden naast camperen naast een ammopack en die dingen afvuren, ze verloren dan ook vrij hard omdat er 3-4 van die heikneuters bezig waren. ben denk ik 2x geraakt door zo'n ding, je ligt dan even stil, maar gelijk eruit repairen, tijdens de repairs even tussen door de aps activeren, de tweede raakt niet en ik rijdt vrolijk verder. als ze het timen met 2 tegelijk dan is het wat anders maar hoevaak komt dat nou voor in pubservers.
Dat is juist hoe je er mee speelt. Wellicht konden zij er niet fatsoenlijk mee om gaan maar als je tegenover iemand staat die echt handig is met die UCAV's merk je wel dat ze pre-patch aardig verschil konden maken.

Tsurany schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:16:
[...]
Dat is juist hoe je er mee speelt. Wellicht konden zij er niet fatsoenlijk mee om gaan maar als je tegenover iemand staat die echt handig is met die UCAV's merk je wel dat ze pre-patch aardig verschil konden maken.
Sterker nog, 1 squad kon een game onspeelbaar maken.

4 supports met UCAV's en 1 recon met MAV met voicecom en je bent klaar hoor met obliteration, rush en de meeste CQ mappen.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 09:22
sinds de laatste update is hij voor mij helemaal onspeelbaar geworden agggrrr, ik land met een heli op t dak en vervolgens zit ik met de heli midden in het gebouw, op zich wel leuk maar nu dus onspeelbaar, wat een drama met dit spel zeg 8)7 :?

Samsung Flip 7

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:19:
[...]

4 supports met UCAV's en 1 recon met MAV met voicecom en je bent klaar hoor met obliteration, rush en de meeste CQ mappen.
nogmaals heb ik dit persoonlijk niet meegemaakt, gelukkig, maar ja als je samenwerkt zijn die dingen best wel sterk, vooral in rush lijkt me met de korte afstand van de spawn en basis.

• S.J_84
The game update for PC is now live. Please read down below for change notes.

We’ve rolled out a new PC game update and will continue to make improvements based on your feedback. The update includes fixes with the aim to increase the general stability of the game, and eliminates bugs that you may have experienced. It also includes an improvement to the so-called “Netcode”.

Dec 16 PC Game Update Notes
-Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this.
-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.
-Fixed one of the issues related to the so-called “Netcode” (see below for details)
-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.
-Fix for graphical flickering appearing on terrain.
-Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
-Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out. -Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived.
-Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
-Made the NVidia 331.82 driver version mandatory for all players.
-Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers.
-Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems.
-Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard.
-Fix for the issue where the game would get stuck in loading screen when players tried to join a Second Assault map without actually owning Second Assault.

“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.

• SmokingCrop
  • Niet online
"-Made the NVidia 331.82 driver version mandatory for all players.
-Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers. "

makes no sense, lol
1) maken up-to-date driver verplicht
2) maken DirectX 11.1 onbruikbaar voor mensen die geen up-to-date driver gebruiken -> ze geraken er niet eens op als een up-to-date driver verplicht is?

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 16-12-2013 14:52 ]

• Dracyn
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:19:
[...]

En op een flink aantal van de tdm mappen ook...

Ik vindt de keuze om support UCAV's te geven dan ook... appart.
Ammo en UCAV bij elkaar is ook gewoon geen goede combi voor de rest van de spelers in een match...

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:36

RoyK

Hobby tekenaar

Heeft iemand al iets opgemerkt in de kanalen van Levelcap, Matimio en Xfactor nu het nieuwe ID content system van youtube youtube aan het slopen is? Kan me voorstellen dat het voor hun weinig zin meer heeft om videos te maken als ook hun getroffen worden, wat erg jammer zou zijn voor de BF4 community.

Mijn portfolio op Instagram

Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:51:
[...]

En op een flink aantal van de tdm mappen ook...

Ik vindt de keuze om support UCAV's te geven dan ook... appart.
Ammo en UCAV bij elkaar is ook gewoon geen goede combi voor de rest van de spelers in een match...
beste oplossing ooit: maak het een pickup wapen :D nooit meer dat je 20x van die dingen ziet vliegen, geen reload van ammo pack, en nooit basecampende noobs die die dingen spammen zonder iets voor het team te doen. moeten ze wel wat sterker worden en langere range. 450 is te weinig voor de wat grotere maps en als je mist.
S.J_84 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:48:
*fixes*

“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
ben benieuwd wat die fix voor netcode gaat betekenen, zolang het nog steeds zo is dat je dik 3 ms vertraging hebt doet dit niet zoveel, al is het een kleine stap de goede richting op.
de soundloop crash is natuurlijk mooi en de suave killbug ook vrij snel opgepakt hoewel die er vanaf het begin niet in zou moeten zitten maar goed.
die ucav heeft soms ook van die roadkill hits, waarbij die doorblijft glitchen en dus de speler niet killed met de explosie maar door de impact van de drone. Die zie ik hier nog niet.

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-12-2013 15:01 ]

• Dracyn
RoyK schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:54:
Heeft iemand al iets opgemerkt in de kanalen van Levelcap, Matimio en Xfactor nu het nieuwe ID content system van youtube youtube aan het slopen is? Kan me voorstellen dat het voor hun weinig zin meer heeft om videos te maken als ook hun getroffen worden, wat erg jammer zou zijn voor de BF4 community.
Ik zie het nog wel gebeuren dat veel grote youtube gaming video channels omgaan naar twitch ofzo.
SouLLeSSportal schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:57:
[...]

beste oplossing ooit: maak het een pickup wapen :D nooit meer dat je 20x van die dingen ziet vliegen, geen reload van ammo pack, en nooit basecampende noobs die die dingen spammen zonder iets voor het team te doen. moeten ze wel wat sterker worden en langere range. 450 is te weinig voor de wat grotere maps en als je mist.
Mmm intressant idee maar ik vindt het niks, de sauv is ook een zeer nuttig lock-on en spot wapen, ik zou eerder zeggen, je kunt geen UCAV en ammo te gelijk bij hebben, en reloaden moet langer duren, granaten duren ook langer om terug te krijgen van ammo packs, terwijl SUAV/UCAV instant zijn netzoals kogels...

[ Voor 42% gewijzigd door Dracyn op 16-12-2013 14:59 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:36

RoyK

Hobby tekenaar

Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:57:
[...]

Ik zie het nog wel gebeuren dat veel grote youtube gaming video channels omgaan naar twitch ofzo.
Ik weet niet hoe het op Twitch financieel geregeld is. Op youtube kregen ze natuurlijk per x views inkomsten. Laten we het hopen dat hun videos in ieder geval niet verdwijnen.

Mijn portfolio op Instagram

• Dracyn
RoyK schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:58:
[...]

Ik weet niet hoe het op Twitch financieel geregeld is. Op youtube kregen ze natuurlijk per x views inkomsten. Laten we het hopen dat hun videos in ieder geval niet verdwijnen.
Mmm ik ben geen streamer maar op twitch moeten ze het meer hebben van donaties en subscribers.
Er is een klein aantal wat geld bijverdient met reclame's tijdens hun video's maar dat is ene klein deel van de streamers voor zover ik weet.

• SmokingCrop
  • Niet online
Denk dat we wel vaker gaan zien dat ze reclame "hard-coded" in hun video's gaan steken.

en EA zal gameplay echt wel niet blocken of ze zijn de domste marketing mensen ever :+
Misschien dat ze er wel geld uit willen gaan maken..

[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 16-12-2013 15:05 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
RoyK schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:54:
Hoe zou het ID content systeem hun kanalen kunnen slopen dan?
Bijna al die content ID claims zijn op basis van muziek. BF4 heeft geen gelicenceerde muziek.

TheS4ndm4n#1919

Dracyn schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:57:

Mmm intressant idee maar ik vindt het niks, de sauv is ook een zeer nuttig lock-on en spot wapen, ik zou eerder zeggen, je kunt geen UCAV en ammo te gelijk bij hebben, en reloaden moet langer duren, granaten duren ook langer om terug te krijgen van ammo packs, terwijl SUAV/UCAV instant zijn netzoals kogels...
SUAV hoeft ook niet anders, behalve dan de nu opgeloste niet kapotgaan als je een enemy roadkilled, de UCAV zou pickup moeten worden. UCAV had een reload van 20-30 sec geloof ik voor de patch en nu 90 sec. dus dat is al opgelost :) ucav + ammo niet mogelijk maken is op zich een soort van oplossing maar dan heb je gewoon een persoon met ammo pack nodig en dan kan je alsnog los.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

De mensen die last hebben van flikkerende textures , beschikken jullie over een dual-gpu setup?

Pagina: 1 ... 80 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.