Joarie schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:52:
De lol die ik had bij Metro in BF3 is helaas niet terug te vinden bij Operation Locker bij BF4. Puur en alleen door het gedoe met de netcode/hitmarker registration. Gewoon erg spijtig. Vooral de momenten dat je al gekilled wordt nog voordat je je tegenstander ziet & hoort schieten zijn bijzonder frustrerend en doen serieus afbreuk aan het spelgenot.
Op het gevaar af weer aan te worden gevallen op negativisme:
Je bent niet de enige hoor, ik merk dit bij mezelf en bij mijn omgeving (vrienden, clan, etc.) dat de lol en zin om BF4 te spelen snel afneemt en lang niet zo groot is als toentertijd in BF3, helemaal als infantry. De vehicle maps vind ik op zichzelf wel weer leuker om te spelen en de verhouding tussen infantry en vehicles zijn wel verbeterd, maar ik mis op een of andere manier nog teveel het gevoel van spanning of tijdsdruk tijdens een potje.
Hoe moet ik dat uitleggen, het maakt te weinig uit of je nou wint of verliest omdat er te veel willekeur zit in BF4 waar je geen invloed op hebt. Ik hoop echt dat DICE alles op alles zet om dát aan te pakken en synchroniciteit tussen clients prioriteit nummer 1 maakt, anders ben ik bang dat BF4 langzaam maar zeker een stille dood gaat sterven.
Ow, en er moet echt een optie komen om die drones uit te zetten. Net als je denkt dat DICE wil dat het spel mobieler en actiever wordt, gaan ze nog meer drones introduceren, wat bezield die gasten. Al op aardig wat 64p servers geweest waar echt alleen maar die dingen rond zeilden en een man of 20 zeker alleen maar met drones bezig waren. Effectiever kan je het spelletje niet verknallen.