Practics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:08:
[...]

Het zegt echt wel wat het komt alleen niet aan op 50-100 punten. Maar iemand die 200 skill punten heeft of iemand die 400 skill punten heeft, zit wel degelijk verschil tussen. ;)
juist niet, het zegt voornamelijk iets over met wat voor lvl spelers je speelt. Zolang je ook niet exact weet wat hetgeen is dat dit opbouwt is dit des te erger. Mag dice wel eens even een uitleg voor schrijven op battlelog. stats zonder dat je weet waardoor ze ontstaan zijn nietszeggend.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-12-2013 20:17 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12 19:05
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:16:
[...]

juist niet, het zegt voornamelijk iets over met wat voor lvl spelers je speelt. Zolang je ook niet exact weet wat hetgeen is dat dit opbouwt is dit des te erger. Mag dice wel eens even een uitleg voor schrijven op battlelog. stats zonder dat je weet waardoor ze ontstaan zijn nietszeggend.
Ik speel bijna alleen maar tegen lagere spelers toch ben ik echt altijd boven de 350 aan skill ;)
Het zegt wel degelijk wat, en anders combineer het maar met SPM als je moeite hebt om alleen op skill af te gaan.
Practics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:30:
[...]

Ik speel bijna alleen maar tegen lagere spelers toch ben ik echt altijd boven de 350 aan skill ;)
Het zegt wel degelijk wat, en anders combineer het maar met SPM als je moeite hebt om alleen op skill af te gaan.
WAT zegt het dan, je weet niet wat het betekend en waarmee het opgebouwd is, dus zegt het je in principe niets. Dat het logischerwijze iets met skill te maken heeft, ja dat is nogal logisch, dat zit in de naam. :+

• Practics
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:38:
[...]

WAT zegt het dan, je weet niet wat het betekend en waarmee het opgebouwd is, dus zegt het je in principe niets. Dat het logischerwijze iets met skill te maken heeft, ja dat is nogal logisch, dat zit in de naam. :+
Het is al 10x gepost hoe skill word berekent in dit topic. Daarnaast is het gewoon een mix van SPM K/D Acuracy KPM. Voor de preciezere formule gewoon even zoekfunctie gebruiken.
Practics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:41:
[...]

Het is al 10x gepost hoe skill word berekent in dit topic. Daarnaast is het gewoon een mix van SPM K/D Acuracy KPM. Voor de preciezere formule gewoon even zoekfunctie gebruiken.
zoekt op skill + stats = geen uitleg. nvm I put skill stats in my care box so I dont have to care.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:38:
[...]

A.W.E.S.O.M.-0 in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"

http://www.reddit.com/r/b...ill_is_calculated_solved/

Of het wat uitmaakt/betekent? Niet echt aangezien er geen skillbased matchmaking is of verschillende tiers van servers.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
Heeft dice net een patch ofzo uitgebracht? Want mijn game crasht nu om de haverklap terwijl het eerst zeer lang goed ging :S

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12 05:45
tobitronics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:09:
Heeft dice net een patch ofzo uitgebracht? Want mijn game crasht nu om de haverklap terwijl het eerst zeer lang goed ging :S
Hier hetzelfde.. :'(
Een patch heb ik niet meegekregen, maar er is wel wat veranderd want de recoil pattern van de M416 is nu ook weer normaal in plaats van meters links en rechts van de crosshair.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Geen idee of het als crash te nomineren valt maar vanavond wel veel gevalletjes van een plots zwart scherm (met de knipperende 'cursor' rechtsboven) en Error of Leaving server... :|

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DMRs unlocken duurt echt belachelijk lang, bijna 20k punten per rifle. Assault rifles hadden totaal net zoveel punten nodig maar daar zijn er een stuk meer van.
Gundogan schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:58:
[...]

A.W.E.S.O.M.-0 in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"

http://www.reddit.com/r/b...ill_is_calculated_solved/

Of het wat uitmaakt/betekent? Niet echt aangezien er geen skillbased matchmaking is of verschillende tiers van servers.
dit zegt het exact wat ik op doelde:
Also, since Skill is calculated on a running basis from each game, you can have much better overall stats than someone, but still have a lower skill. It is very much a "What have you done for me lately" stat, and has almost nothing to do with your career numbers. You can gain or lose a couple hundred skill in just a few games
het is dus een cijfer berekend per game gebaseerd op een max score die je voor spm, kpm en kdr krijgt en afgezet tegen wat je voor die game voor skill hebt. Sinds dit dus eigenlijk alleen relevant is per game, is dit geen long term stat waar je veel waarde aan kan hechten, aangezien een potje ptfo met minder kills en lage kdr, maar bv die tank gerepaired hebt, veel flags gecapped, anti voertuig hebt gespeeld etc, heb je goed gespeeld maar zal je skillevel dramatisch zakken als je daarvoor een paar goede potjes hebt gehad qua kdr, kpm en spm. de meeste goede spelers op infantry basis zullen natuurlijk die score redelijk op pijl houden over langere tijd maar het actuele cijfer zegt dus weinig.

skill of level was hoe het in bf3 berekend werd dus niet meer van belang in bf4. :o het is iig een kleine verbetering ware het niet dat het zoveel zal fluctureren en vooral voor cod stijl spelers hoog zal zijn die dom/tdm spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-12-2013 00:11 ]

• Tom. C
  • Laatst online: 29-12 11:09
Nano2009 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:54:
Volgens de laatste geruchten lijkt het erop dat de "easter egg" in Rogue Transmission zit ipv Parcel Storm en dat het gaat om een T-Rex ipv een veel te grote haai (Megalodon)

Iemand op Reddit heeft onderstaande sound file gevonden in de BF4 map
https://soundcloud.com/ri...gue-transmission-dinosaur

Redit post:
http://www.reddit.com/r/b...a_dinosaur_anyway_take_a/

Het klinkt wel ongelofelijk tof :9~
Zit nu ook in een server met een vriend naar aanwijzingen te zoeken. De dode geit in Rogue Transmission is in ieder geval makkelijk gevonden. Nu nog weten wat de T-Rex geluiden triggert. Leuk dat mysterieuze.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:41
Gister ook geprobeerd te snipen, maar dat is echt kansloos geworden. Heb in 10 minuten tijd denk niemand kunnen raken >< Ik zie totaal niet waar mijn kogel inslaat, dus kan het ook niet corrigeren.

Oww en ben sinds de tijden weer een keer nummer 1 van een potje geworden yay xD (<-- is niet zo goed in shooters :P)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Verwijderd

JerX schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 07:44:
Gister ook geprobeerd te snipen, maar dat is echt kansloos geworden. Heb in 10 minuten tijd denk niemand kunnen raken >< Ik zie totaal niet waar mijn kogel inslaat, dus kan het ook niet corrigeren.

Oww en ben sinds de tijden weer een keer nummer 1 van een potje geworden yay xD (<-- is niet zo goed in shooters :P)
Deze kerel kan je helpen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PKZv0yw4PKA%5B/%5B/]

m'n eerste echte hekker i BF4 gespot gisteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 08:27 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Wallhack en aimbot.

Zie je niet vaak dat een cheater ptfo doet :*)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Worden die hackers nou definitief gebanned / account gebanned of alleen van de server?

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 11:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Mensen die nog op W8 spelen ?

Dacht ga gister maar is upgraden naar 8.1 had namelijk altijd last van lage FPS die rond de 30 gecapped leek. Alles op low dus dacht na upgrade ff kijken hoe het nu speelt ...... WOWie

Van 30 FPS op low naar 150 FPS op low en 75 op high echt bizar wat een verschil. 8)7 8)7 8)7 8)7

De W8 was een clean install met eigenlijk alleen de drivers en BF3 en BF4 op een SSD. Ik kan eindelijk weer ground pounden. Gister van plezier maar alle potjes zonder vehicles gedaan

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Nou ik heb hem ook, zag hem in de winkel liggen voor 3 tientjes.. Waarom is hij zo laag van prijs? Door alle bugs ofzo? Dan is het misschien nog wel leuk om er Premium bij te kopen, die is net zo duur. Ben je in totaal €60,00 kwijt en voor BF3 was ik €50,00 kwijt..

Wat zijn jullie gedachtes over Premium?

• NLsandman
Redje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:05:
Worden die hackers nou definitief gebanned / account gebanned of alleen van de server?
PB banned speler account als hun cheat gedecteerd wordt, fairfight banned speler account als hun stats en gedrag niet kloppen en dice banned speler account aan de hand van statestieken.
Hapkoek schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:38:
Nou ik heb hem ook, zag hem in de winkel liggen voor 3 tientjes.. Waarom is hij zo laag van prijs? Door alle bugs ofzo? Dan is het misschien nog wel leuk om er Premium bij te kopen, die is net zo duur. Ben je in totaal €60,00 kwijt en voor BF3 was ik €50,00 kwijt..

Hij is zo goedkoop doordat EA een game heeft uitgebracht die nog niet klaar was, door alle fouten die nog in de game zitten verkoopt die slecht ten opzichte van bf3, om hun hachje te redden hebben ze de prijs verlaagd.

[ Voor 45% gewijzigd door NLsandman op 13-12-2013 09:44 ]

Hapkoek schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:38:

Games voor de pc zijn gewoon niet duur. Bij release was het spel, met een beetje zoekwerk, al voor 30 euro te vinden. Als je voor BF3 50 euro hebt betaald dan heb je een heel dure versie gekocht ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12 10:17
caanova1984 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:24:
Mensen die nog op W8 spelen ?

Dacht ga gister maar is upgraden naar 8.1 had namelijk altijd last van lage FPS die rond de 30 gecapped leek. Alles op low dus dacht na upgrade ff kijken hoe het nu speelt ...... WOWie

Van 30 FPS op low naar 150 FPS op low en 75 op high echt bizar wat een verschil. 8)7 8)7 8)7 8)7

De W8 was een clean install met eigenlijk alleen de drivers en BF3 en BF4 op een SSD. Ik kan eindelijk weer ground pounden. Gister van plezier maar alle potjes zonder vehicles gedaan
Ik heb op mijn nieuwe pc ook 8.1 staan, wel r290x draaien dus ook op w7 zou ie prima moeten lopen. SSD is wel duidelijk sneller, zit meestal als eerste in de map, wel handig met vehicles.

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 13-12-2013 09:55 . Reden: typo ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tsurany schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:43:
[...]

Games voor de pc zijn gewoon niet duur. Bij release was het spel, met een beetje zoekwerk, al voor 30 euro te vinden. Als je voor BF3 50 euro hebt betaald dan heb je een heel dure versie gekocht ;)
Inderdaad: even goed zoeken en je hebt snel voordeel. Maar de game is wel wat goedkoper dan normale shooters..vast door wat hierboven is genoemd (niet af..buggy..etc). Via Origin zelf heeft het geen nut om iets aan te schaffen, wat een woekerprijzen 8)7

Ga zelf altijd voor keycodes, heb BF4+China Rising voor iets van 37 euro gekocht in het begin, zag em op dat moment in die combo niet echt veel goedkoper op een andere plek. Let bij keycodes wel altijd ff op bij welke shop je ze haalt, zie: Online Gamekeys kopen - Deel II
Hecht zelf nauwelijks waarde aan de fysieke game, m'n boekenkast gaat er alleen maar enorm vol van zitten. Speciale collector's editions ofzo uitgezonderd :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 13-12-2013 10:01 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

NLsandman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:38:
Zie je niet vaak dat een cheater ptfo doet :*)
Ehm... zeg, ik geloof dat je niet helemaal begrijpt dat het de bedoeling is dat je je uitsluitend negatief uitlaat over cheaters. Jij vieze positieverd :+

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:54
quitpercentage van 43.01 %. wie kan dat beter ? :+

( groot gedeelte was in het begin voor ik een nieuwe pc had toen veel ruk liep en crashte, nu quit ik als ik merk dat er geen balans is, dat is ongeveer wel 2/3de van elk potje ja )

nouja om eerlijk te zijn is net als bf3, maar 1 op de 10 games in balans... maarja je wil toch wel spelen. Het was voor mij iig de reden dat ik nooit verder dan 100 uur ben gekomen in bf3. benieuwd of dit spel het beter gaat doen

[ Voor 97% gewijzigd door Skybullet op 13-12-2013 11:28 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:21:
[...]

Deze kerel kan je helpen.
[video]

m'n eerste echte hekker i BF4 gespot gisteren.
Beetje jammer dat zijn account nog niet gebanned is. De stats in het profiel lijken natuurlijk legit, maar de gameplay vertelt een heel ander verhaal. EA/Dice moet daar eens dichter op gaan zitten.
Skybullet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:18:

( groot gedeelte was in het begin voor ik een nieuwe pc had toen veel ruk liep en crashte, nu quit ik als ik merk dat er geen balans is, dat is ongeveer wel 2/3de van elk potje ja )
Net geen 11%. Ik denk dat de crashes wel een groot aandeel hebben in het quitpercentage :P Wel snel om te quitten bij enige onbalans. Soms kan het de volgende ronde helemaal anders zijn. Ik geef het meestal 2-3 rondjes, voordat ik mijn conclusies trek en een andere server opzoek.

[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 13-12-2013 11:33 ]

• Skybullet
  • Laatst online: 22:54
mwah net 5 games gejoined en 5 games gequit voor het einde. alle 5 baserape nog even en ik zit over de 50 % quits haha ( eigenlijk niet grappig maar diep triest dat baserape nog steeds zon grote verneukfactor is in de battlefield reeks )

ik quit trouwens in beide gevallen, of ik nu het dominerende of zwaar verliezende team ben

[ Voor 16% gewijzigd door Skybullet op 13-12-2013 11:48 ]

Verwijderd

Bee.nl schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:31:
[...]
Beetje jammer dat zijn account nog niet gebanned is. De stats in het profiel lijken natuurlijk legit, maar de gameplay vertelt een heel ander verhaal. EA/Dice moet daar eens dichter op gaan zitten.
De stats in het profiel zijn anders behoorlijk goed. Dat je zo goed bent met een aantal wapens, dat kan, maar met ELK wapen? En in de twee rondjes dat hij de server leegpestte had hij 95% headshot kills. Op Zavod had hij met DMRs gespeeld. 43 DMR kills, 42 headshots. En BF3-HC rules dus 1hit kills met DMR op het hoofdje. Ik weet niet hoe ji jdaar over denkt maar als ik een speler zie met 400 kills met een DMr en daarvan 350 headshots dan denk ik niet meer " goh, die is goed". Dan denk ik "goh, dat doet ie niet zelf".
Skybullet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:46:
mwah net 5 games gejoined en 5 games gequit voor het einde. alle 5 baserape nog even en ik zit over de 50 % quits haha ( eigenlijk niet grappig maar diep triest dat baserape nog steeds zon grote verneukfactor is in de battlefield reeks )
Baserape? Tot nu toe alleen op Locker gezien. En zelfs daar maar een handjevol keren.
Speel wat openere maps en je hebt zoveel uitvalmogelijkheden dat gebaseraped worde niet nodig moet zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 11:48 ]

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12 12:50

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Skybullet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:18:

nouja om eerlijk te zijn is net als bf3, maar 1 op de 10 games in balans... maarja je wil toch wel spelen. Het was voor mij iig de reden dat ik nooit verder dan 100 uur ben gekomen in bf3. benieuwd of dit spel het beter gaat doen
42,75%, misschien 5% crashes, bijna hahaha.

Ik quit ook gewoon erg vaak. Als de map me niet aanstaat, het niet lekker gaat, moet eten of ik (half) rage quit :+

In BF3 43% afgerond aan quits, doe het dus vrijwel hetzelfde.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 11:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Baserape? Tot nu toe alleen op Locker gezien. En zelfs daar maar een handjevol keren.
Speel wat openere maps en je hebt zoveel uitvalmogelijkheden dat gebaseraped worde niet nodig moet zijn.
Zie het als server admin best vaak vooral in die schotel map maar dat ligt ook erg aan de map design. Punt A dat 20meter van de base ligt, ze kunnen bijna niet anders dan baserapen als ze daar de boel tegenhouden ze zullen dan bij ons altijd moeten wachten tot de tegenstander het eerste schot heeft gelost.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:47:
[...]

De stats in het profiel zijn anders behoorlijk goed. Dat je zo goed bent met een aantal wapens, dat kan, maar met ELK wapen? En in de twee rondjes dat hij de server leegpestte had hij 95% headshot kills. Op Zavod had hij met DMRs gespeeld. 43 DMR kills, 42 headshots. En BF3-HC rules dus 1hit kills met DMR op het hoofdje. Ik weet niet hoe ji jdaar over denkt maar als ik een speler zie met 400 kills met een DMr en daarvan 350 headshots dan denk ik niet meer " goh, die is goed". Dan denk ik "goh, dat doet ie niet zelf".
Hij heeft zijn reports gehide dus die kan je sowieso niet zijn. Anyway, als je zo even snel door z'n battlelog(!)profiel klikt is er niets dat echt in het oog springt, totdat je dieper gaat graven mbv andere statswebsites. In Battlelog kun je gedetailleerde informatie -zoals sites als bf4stats laten zien- niet terugvinden. Ik heb ook geen idee of de EA/Dice-medewerkers afgaan op externe sites of dat ze achter de schermen alsnog die extra info hebben (vast wel).
Baserape komt genoeg voor. Meestal "reguleert" dat zichzelf wel doordat na 3-5 potjes baserape op hetzelfde team de server vanzelf leegstroomt. Liever speel ik dan op een goede geadminde server waar dat soort dingen op tijd in kiem gesmoord wordt. Helaas zijn daar niet veel servers van.
Skybullet schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:46:
ik quit trouwens in beide gevallen, of ik nu het dominerende of zwaar verliezende team ben
Klopt, zelf baserapen is net zo saai als gebaseraped worden.

Verwijderd

deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:35:
Gisterenavond een tijdje op de testrange doorgebracht.

Je hebt met MBT dus 3 HE shells nodig om een MBT vanaf de zijkant te killen, 4 aan de voorkant en 2 aan de achterkant. Bij Sabot shells heb je er telkens 1 meer nodig. Die combineren met Staff shell voor de langere afstanden, al moet je deze niet voor close range gebruiken aangezien je eigen MBT dan ook beschadigd kan raken.

Voor choppers is 1 HE shell voldoende, of 2 Sabot of 2 Staff shells. Met die laatste hoef je dus wat minder nauwkeurig te mikken. Guided missile heeft als nadeel dat deze een lange reload tijd heeft na 2 shots.
http://symthic.com/bf4-stats

Verwijderd

Die stats website ken ik uiteraard..., het ging om de "praktijk". En hoe snel worden overigens deze statistieken bijgewerkt als DICE de boel aanpast.

• Hapkoek
Handige site, die staat tussen m'n bookmarks. :9

Maar ik ben nog steeds aan het twijfelen over Premium.. Iemand tips?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:35

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat vinden jullie de beste sniper rifle? Dan heb ik het even niet over vanaf 500 meter snipen maar om gewoon mee deel te nemen aan het spel. Ik heb een voorkeur voor de Scout Elite, voorheen vond ik de JNG90 prettig maar als ik die de laatste tijd snel scope gaan kogels mijn loop uit alsof ik suppressed ben, vergelijkbaar met dat effect in BF3. De Scout Elite heeft geen gigantische damage op range, maar scoped wel heel vlot en is direct accuraat. Ik vind de SKS toch ook wel prettig om mee te spelen, omdat je snel kan spammen win je het nog wel vaak van andere wapens.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:06
Kan het zijn dat er geen servers zijn waar de standaard en china rising mappen door elkaar in de map rotatie staan?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

reemprive schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:42:
Wat vinden jullie de beste sniper rifle? Dan heb ik het even niet over vanaf 500 meter snipen maar om gewoon mee deel te nemen aan het spel. Ik heb een voorkeur voor de Scout Elite, voorheen vond ik de JNG90 prettig maar als ik die de laatste tijd snel scope gaan kogels mijn loop uit alsof ik suppressed ben, vergelijkbaar met dat effect in BF3. De Scout Elite heeft geen gigantische damage op range, maar scoped wel heel vlot en is direct accuraat. Ik vind de SKS toch ook wel prettig om mee te spelen, omdat je snel kan spammen win je het nog wel vaak van andere wapens.
SRR, without question. De standaard sniper rifle vind ik ook best nice overigens :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:35

codex

Geen OpenAI agent :)

Phyxion schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:30:
[...]

SRR, without question. De standaard sniper rifle vind ik ook best nice overigens :+
Die SRR vind ik alleen lekker om op afstand mee te schieten. Op mid range heb ik liever de Scout Elite :)

Trouwens deze gif al gezien?

http://giant.gfycat.com/NextTepidDungenesscrab.gif

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag ook een paar potjes gehad waar ik het idee had dat er een aantal spelers erg 'goed' waren.... Het leek erg veel op de video die een paar posts terug te zien was, ik hem aan in de rug met een M249 en ik zie duidelijk een hit registratie, keert om en voila ik ben dood voordat ik ook maar zijn wapen een 'schiet beweging' zie maken.

Voorderest draait BF4 echt heerlijk op mijn nieuwe systeem, (oude systeem in sig) en draai nu op een :

4770K/16GB/290x/Samsung EVO 250GB, zit nu op ~100fps volgens 'perfoverlay.draw fps 1' echt een verschil.

Op zich geen problemen ondervonden met BF4 sinds mijn upgrade geen crashes oid.
Alleen een paar crashes gehad met map wisselingen en een paar mislukte patches van DICE/EA die problemen veroorzaakte maar is gewoon 'perfect' nu buiten de hackers en netcode dan..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Hapkoek
Hier ben ik best wel benieuwd naar. In een filmpje over een interview met een develepor(?) heeft hij het over een easter egg, dat als die getriggerd wordt dat alle spelers op die server het zouden merken. Dus ben erg benieuwd wat het nou is :9

Ook in een map, weet zo de naam niet meer. Ligt er in een kooi een geit en die ligt bij een vlag die visitors center heet ofzo. Ongeveer hetzelfde als in Jurassic park :P ook liet Frankie een audio bestandje horen en dat was het geluid van een T-rex die het bos uit kwam lopen en brullen. oOo

Dus ik ben benieuwd! :*)

• NLsandman
Bee.nl schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:32:
[...]

Hij heeft zijn reports gehide dus die kan je sowieso niet zijn. Anyway, als je zo even snel door z'n battlelog(!)profiel klikt is er niets dat echt in het oog springt, totdat je dieper gaat graven mbv andere statswebsites. In Battlelog kun je gedetailleerde informatie -zoals sites als bf4stats laten zien- niet terugvinden. Ik heb ook geen idee of de EA/Dice-medewerkers afgaan op externe sites of dat ze achter de schermen alsnog die extra info hebben (vast wel).
In 1 van de ontwikkelings filmpjes van bf4 wordt uitgelegd dat ze een game wat op de server
draait kunnen herhalen, een soort battlerecorder wat in bf2 zat, aan de hand daarvan
analyseren ze problemen met bf4.
Je mag er van uitgaan dat men deze informatie ook gebruikt om cheaters te pakken en ik
denk ook dat ze net een soort script gebruiken als cheat o meter alleen dan beter om dat ze
veel meer telemetry hebben dan cheat o meter.

bach heeft ook al eens aangegeven dat telemetry belangrijker is voor hun dan al die user experiences op
forums.
Hapkoek schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:10:
[...]

Hier ben ik best wel benieuwd naar. In een filmpje over een interview met een develepor(?) heeft hij het over een easter egg, dat als die getriggerd wordt dat alle spelers op die server het zouden merken. Dus ben erg benieuwd wat het nou is :9

Ook in een map, weet zo de naam niet meer. Ligt er in een kooi een geit en die ligt bij een vlag die visitors center heet ofzo. Ongeveer hetzelfde als in Jurassic park :P ook liet Frankie een audio bestandje horen en dat was het geluid van een T-rex die het bos uit kwam lopen en brullen. oOo

Dus ik ben benieuwd! :*)
De hunt voor megalodon is al een week aan de gang, iedereen zoekt die haai in parcel, ze zijn zelfs aan het zoeken onder de map, vind het wel humor omdat niemand weet wat er precies is.

[ Voor 27% gewijzigd door NLsandman op 13-12-2013 23:22 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik weet niet wat het de afgelopen 2 dagen is, maar alles gaat bergafwaarts.
En dan praat ik niet over een paar potjes, maar elke pot die ik tot nu toe gespeeld heb.

Kom op de een of andere manier in de meest onlogische situaties terecht.
Als ik voorzichtig speel, rusht de enemy en als ik meer aanvallend speel heb ik defensieve spelers tegenover me.
Dan nog steeds dat ik soms achter cover dood ga en als ik iemand al vol in de rug blaf er weinig lijkt te gebeuren. (no pun intended)

Ik heb geen idee wat het is, maar het uiterst frustrerend.

Nog nooit heb ik het zo erg gehad als de afgelopen dagen, en kan maar niet bevatten wat het is.
Wat erg jammer is want begon net weer een beetje in de game te komen.

Sorry moest het even van me afschrijven :)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:35

fynrd1

Fooled by Randomness

reemprive schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:41:
[...]

Die SRR vind ik alleen lekker om op afstand mee te schieten. Op mid range heb ik liever de Scout Elite :)

Trouwens deze gif al gezien?

http://giant.gfycat.com/NextTepidDungenesscrab.gif
De M98B en SRR +8x en tribeam laser, alleen op de 20-50m ben je dan zwak. :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NLsandman
S.J_84 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:17:
Ik weet niet wat het de afgelopen 2 dagen is, maar alles gaat bergafwaarts.
En dan praat ik niet over een paar potjes, maar elke pot die ik tot nu toe gespeeld heb.

Kom op de een of andere manier in de meest onlogische situaties terecht.
Als ik voorzichtig speel, rusht de enemy en als ik meer aanvallend speel heb ik defensieve spelers tegenover me.
Dan nog steeds dat ik soms achter cover dood ga en als ik iemand al vol in de rug blaf er weinig lijkt te gebeuren. (no pun intended)

Ik heb geen idee wat het is, maar het uiterst frustrerend.

Nog nooit heb ik het zo erg gehad als de afgelopen dagen, en kan maar niet bevatten wat het is.
Wat erg jammer is want begon net weer een beetje in de game te komen.

Sorry moest het even van me afschrijven :)
Jij niet alleen, voor de patch begon het net lekker te gaan, minder nadeel door lage ping, met de patch voor de client en server heeft dice wat netcode tweaks door gevoerd en nu is het weer helemaal mis.
Ze hebben iets met de network slider gedaan, als die nu 0 is dan is die in werkelijkheid geen 0.
Ik heb namelijk geen animatie lag meer als ik de slider op 0 heb staan.

• prutser001

prutser001

NLsandman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:27:
[...]

Jij niet alleen, voor de patch begon het net lekker te gaan, minder nadeel door lage ping, met de patch voor de client en server heeft dice wat netcode tweaks door gevoerd en nu is het weer helemaal mis.
Ze hebben iets met de network slider gedaan, als die nu 0 is dan is die in werkelijkheid geen 0.
Ik heb namelijk geen animatie lag meer als ik de slider op 0 heb staan.
Ja dat viel mij ook op, toen ik op mijn oude pc BF4 installeerde stond hij op 50% of zelfs 100%, nu op mijn nieuwe pc stond deze ineens op 0. Ik zie ook geen verschil tussen 0 en 100% nu waar ik eerst duidelijk wat rare 'skips' zag bij spelers, soort warping/skipping.

Gister was het beter leek het, ik weet niet wat ze aan het doen zijn....

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

- Vijanden die spawnen op je control points
- Na een potje level je up, maar in battlelog nog niet
- Je bent opeens 'killed in action' zonder duidelijke aanleiding (en nee, ook geen teamswitch)

Er mag dus nog wel iets verbeterd worden.

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:09:
- Vijanden die spawnen op je control points
- Na een potje level je up, maar in battlelog nog niet
- Je bent opeens 'killed in action' zonder duidelijke aanleiding (en nee, ook geen teamswitch)

Er mag dus nog wel iets verbeterd worden.
Ja heb al een aantal keer gehad dat ik dood ben gegaan, geen reden, geen 'KIA', geen wapen vermelding of melding in de chat...

En als je een kill maakt dat de vijandelijke squad leden alsnog spawnen ookal is die persoon dood.

Meerdere malen gehad dat je tijdens het spelen een 'unlock' krijgt of level up en je deze unlock wel kan selecteren maar in battlelog niet te zien is, level ups die tijdens het spelen tevoorschijn komen 'Promoted' kijk je later in battlelog ben je weer oude level..

Nou al 2 dagen niet gespeeld en het bevalt mij prima.
Net weer 1 potje SoS geprobeerd maar kon naar 2 minuten alweer Hakkuh op die kut Soundloop :(
De game is speelbaar :+ maar al die fouten , bugs , crashes en balans problemen maken het zo gigantisch kut dat ik er niet eens aan denk om 's avonds een potje op te starten.
Slinger nog liever even GTA V op ps3 aan dan dat ik BF4 opstart en dat als die-hard pc gamer :X
Het zijn de irritatie's die beetje bij beetje erger worden denk ik.
Hoop dat er voor het eind van het jaar nog het nodige gefixed word want ben er nu wel klaar mee eigenlijk.

/End rant :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

reemprive schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:42:
als je de scout goed vind, dan is de fy-js wellicht iets voor je, allround erg goed op short en midrange, doet ong hetzelfde als de scout, snelle kogel, 1 van de snellere rechambertijd, lage dropoff maar ook zelfde damage. voordeel zit voornamelijk in de 10+1 kogels die je mag heeft :)

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2013 01:51 ]

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-12 16:06
wat is dat dan toch.

ik geef origin altijd de opdracht mijn ww te onthouden en zich onzichtbaar aan te melden.
maar ik moet steeds weer opnieuw mijn ww invullen

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
beuker19 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:44:
Nou al 2 dagen niet gespeeld en het bevalt mij prima.
Net weer 1 potje SoS geprobeerd maar kon naar 2 minuten alweer Hakkuh op die kut Soundloop :(
De game is speelbaar :+ maar al die fouten , bugs , crashes en balans problemen maken het zo gigantisch kut dat ik er niet eens aan denk om 's avonds een potje op te starten.
Slinger nog liever even GTA V op ps3 aan dan dat ik BF4 opstart en dat als die-hard pc gamer :X
Het zijn de irritatie's die beetje bij beetje erger worden denk ik.
Hoop dat er voor het eind van het jaar nog het nodige gefixed word want ben er nu wel klaar mee eigenlijk.

/End rant :(
Het is dan ook erg zuur als je na een lange dag werken even lekker te kunnen relaxen en gamen. Knal je constantmatches uit, vastlopers en andere zooi. Erg jammer want de kern van de game is goed.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:16
murky123 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:48:
wat is dat dan toch.

ik geef origin altijd de opdracht mijn ww te onthouden en zich onzichtbaar aan te melden.
maar ik moet steeds weer opnieuw mijn ww invullen
Hier ook al een tijdje dat probleem, heel irritant.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• zTz
  • Laatst online: 28-12 13:06

zTz

Kepro schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:21:
[...]

Hier ook al een tijdje dat probleem, heel irritant.
Misschien is proberen op te starten als admin (geen idee of het werkt maar worth the try)

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-12 11:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Iemand ervaring met de M16A4? ik zoek een vervanger voor mijn M416.. :)

• Redje
Frank1973 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:30:
Waarom vervangen?
M16A4 is burst only.

L85A2, ACE23, SAR21, AUG

De laatste twee zijn op papier minder maar daarom wel weer leuk.

• Gundogan

Gundogan

Ik verwijs u door naar de ACE23 en L85A2.

M16A4 is niet zo goed (allround) als de andere drie. Ik denk zelfs dat de AK(U)-12 betere burst wapens zijn dan de M16A4.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 14-12-2013 12:39 ]

Ace 23 , L85a2 , Ace 52 en Aug zijn zeer goede wapens.
De M4 en M16a2 zijn goed maar je hebt er iets meer skill voor nodig omdat het burst wapens zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• naaitsab
  • Laatst online: 21:47
Ik ben zelf zeer tevreden met de QBZ-95-1 (single player campaign unlock).
Kijk ook niet alleen naar stats maar kijk welk wapen jij het lekkerste vind schieten, zo is de QBZ zeker niet het beste wapen statswise maar ik kan me er goed in vinden.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Gundogan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:39:
[...]

Ik verwijs u door naar de ACE23 en L85A2.

M16A4 is niet zo goed (allround) als de andere drie. Ik denk zelfs dat de AK(U)-12 betere burst wapens zijn dan de M16A4.
M230 + Dart en je hebt het probleem van de zwakke close range opgelost. Geldt voor elke long range assault gun.
Je moet t alleen niet willen op OP Locker, gezien de herlaad tijd, maar op de grotere conquest maps werkt het uitstekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Ekstergroen op 14-12-2013 13:07 ]

Ekstergroen schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:07:
[...]

M230 + Dart en je hebt het probleem van de zwakke close range opgelost. Geldt voor elke long range assault gun.
Je moet t alleen niet willen op OP Locker, gezien de herlaad tijd, maar op de grotere conquest maps werkt het uitstekend.
Je kan best de m16a4 daar gebruiken maar je moet niet willen rondrennen als je met een ace of m416 doet, de m16 is erg goed op langere afstand, op 30m+ is de burst nog erg nauwkeurig en reset heel snel. mocht je dan onverwacht tegenover een enemy staan is de hipfire ook behoorlijk goed. Het vereist alleen wel een aanpassing van hoe je speelt.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
Ekstergroen schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:07:
[...]

Leuk zo'n 320 of mass, maar je maakt er de assault alleen maar nutteloos mee.
Misschien nuttig in TDM/Domi, maar in de echte objective modes moet je gewoon een medpack en defib bij je hebben.
Assaults zonder packs en defibs kunnen opzouten uit mijn squad, dan neem ik liever een support/engineer mee.
Net zoals een support gewoon een ammo pack bij zich hoort te hebben, ik excuseer de engineers die geen repairtool hebben, want mines zijn natuurlijk ook fantastisch :)

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 14-12-2013 13:36 ]

• Frank1973
  • Laatst online: 25-12 11:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik speel alleen conquest op HC servers, de M 416 heeft toch een redelijke recoil zeker op grotere range niet echt fijn, close combat is geen probleem zoals in locker.. misschien toch de AUG proberen..

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24
Dingen die na bijna 2 maanden toch wel opgelost hadden mogen zijn .
-knife animation betekend godmode
-Hitreg zuigt ook gewoon nog steeds
-Netcode zuigt ook nog steeds
-lage ping zou een voordeel moeten zijn maar is dat totaal niet , hoge pingers zien jou eerder ......
-battlefield4.exe has stopped working , is wel minder geworden maar is er wel nog steeds .
-1 shot kill zit er ook nog steeds in
-Killed In Action gebeurt ook vaak nog random als je met je grote teen achter een riggeltje blijft haken , zelfs paar keer mid air gehad .
-....... zullen er vast nog wel een paar meer zijn die ik vergeten ben of me niet zo heel erg aan stoor .

Meeste maak ik me zorgen dat niet meer opgelost gaat worden omdat na bijna 2 maanden BF4 al in de grabbelbak ligt voor 30 euro ........ :(

Game PC

• Redje
Frank1973 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:22:
Ik speel alleen conquest op HC servers, de M 416 heeft toch een redelijke recoil zeker op grotere range niet echt fijn, close combat is geen probleem zoals in locker.. misschien toch de AUG proberen..
Als je de M416 al veel recoil vind geven moet je niet de andere proberen lol. (ACE/L85A2/AEK)
De SAR21 dan. Of oefenen.

• Practics
Leeuw070 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:42:

Meeste maak ik me zorgen dat niet meer opgelost gaat worden omdat na bijna 2 maanden BF4 al in de grabbelbak ligt voor 30 euro ........ :(
Onzin toen hij net nieuw was heb ik hem al gekocht voor 37inclusief china rising. 31 euro zonder china rising was mogelijk geweest. 75 voor het complete pakket inclusief premium.
Net even lekker potje gehad, zat wel in het verliezende team:
SPM: 635
Skill: +13
Kills: 118
Deaths: 35
K/D Ratio: 3.37
Accuracy: 18%

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-12 12:06
Hoewel ik zeker wel plezier heb in sommige matches moet ik zeggen dat ik het al snel beu begin te worden. De netcode is gewoon zo bizar slecht, dat 1 op 1 gevechten of alle tdm wat dat betreft gewoon compleet waardeloos is. Onspeelbaar wat mij betreft. In BF4 zit ik dan ook voornamelijk in vehicles waar ik dat in BF3 eigenlijk niet eens zoveel deed.

--
En wat momenteel ook vreselijk irritant is zijn al die UCAV noobs.. man man man... Zitten ze daar met zn 5e achter een rots. |:( 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 14-12-2013 18:20 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

dus wel een T-REX (geluid) in BF4.

hoe moet je dit triggeren? (2 man nodig):
http://nl.reddit.com/r/ba...gered_the_dino_easteregg/

zie die chat exploderen :P

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 14-12-2013 19:42 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Alsof de 300ms+ delay en de OHK bug nog niet voldoende waren. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:02:
[video]

Alsof de 300ms+ delay en de OHK bug nog niet voldoende waren. :/
Dus een fps dip = bye bye hitdedection?

Kan ik dan mijn fps niet even verhogen om alles goed te krijgen ala NFS: Rivals? :p (nog een geluk dat dit er niet inzit!)

Edit:

http://battlelog.battlefi...view/2955064770202163082/ Bijbehorende battlelog thread. Vroeg me al af of die bewegende targets in de testrange wel als legitieme 'spelers' gezien mochten worden. Kennelijk niet. Test range bug only.

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 14-12-2013 20:24 ]

• pafdaddy
  • Niet online
Allasnackbar! Ben ik de enige die zich afvraagt waarom ik dit spel eigenlijk nog speel? 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• wesleytjuh
Nee, absoluut niet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• S.J_84
pafdaddy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:19:
Allasnackbar! Ben ik de enige die zich afvraagt waarom ik dit spel eigenlijk nog speel? 8)7
Nee hoor :)

Ik zie net in mijn lijst iemand BF3 spelen, en kreeg bijna de neiging dat maar weer te installeren en te spelen totdat deze game verbeterd is.

• wesleytjuh
Ik doe het steeds meer weer :D. Even wennen weer aan de wat kalere en blauwe uistraling, maar speelt wel super vergeleken met 4.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
Gundogan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:18:
[...]

Dus een fps dip = bye bye hitdedection?

Kan ik dan mijn fps niet even verhogen om alles goed te krijgen ala NFS: Rivals? :p (nog een geluk dat dit er niet inzit!)

Edit:

http://battlelog.battlefi...view/2955064770202163082/ Bijbehorende battlelog thread. Vroeg me al af of die bewegende targets in de testrange wel als legitieme 'spelers' gezien mochten worden. Kennelijk niet.
Eigenlijk zegt dat filmpje niet zoveel..
Kan net zo goed dat die targets daardoor glitchen, maar wat zegt dat over online play waar je constant synced met de server?
Doe de test online.
unfor schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:25:
[...]

Eigenlijk zegt dat filmpje niet zoveel..
Kan net zo goed dat die targets daardoor glitchen, maar wat zegt dat over online play waar je constant synced met de server?
Doe de test online.
Hij gaf al aan dat hij het online gaat testen. Verder geloof ik Halling dus voor geen meter...
:/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• S.J_84
Even iets wat ik op heb gezocht, ik begon met een onregelmatige start in BF3 maar dat werd vervolgens stabiel.
In BF4 keldert het naar beneden.

Nou weet ik dat ik de maps en dergelijke moet leren kennen, maar het valt me op dat er iets niet helemaal lekker werkt in de game.

Ik heb dan wel een tijdje geen BF meer gespeeld voor BF4, en ben een gemiddelde speler maar vind dit toch redelijk apart.

Ik zag het ook in de potjes die ik gespeeld had, waren matches achter elkaar gewoon stabiele scores in BF3, maar in dit spel not so much.

tekst

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-12 19:09
Vanavond weer heerlijk aan het knallen op de mini lan party bij mijn thuis..
voor de gene die het leuk vinden..
Watch my stream
Twitch GrandeNL

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

BrianV schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:02:
Vanavond weer heerlijk aan het knallen op de mini lan party bij mijn thuis..
voor de gene die het leuk vinden..
Watch my stream
Twitch GrandeNL
Vind je het handig om 3 snipers in je squad te hebben?

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Practics
S.J_84 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:55:
Even iets wat ik op heb gezocht, ik begon met een onregelmatige start in BF3 maar dat werd vervolgens stabiel.
In BF4 keldert het naar beneden.

Nou weet ik dat ik de maps en dergelijke moet leren kennen, maar het valt me op dat er iets niet helemaal lekker werkt in de game.

Ik heb dan wel een tijdje geen BF meer gespeeld voor BF4, en ben een gemiddelde speler maar vind dit toch redelijk apart.

Ik zag het ook in de potjes die ik gespeeld had, waren matches achter elkaar gewoon stabiele scores in BF3, maar in dit spel not so much.

[afbeelding]
Statistieken moet je over dagen/weken bekijken. Niet over een paar uur spelen.
Daarnaast is het ook gewoon welk wapen past bij jou speelstijl, daar worden stats op bepaald gebaseerd.

Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/0/AADChuDnWuwoEuxH6mQfKLrnoki98_1l0YF9mS_YJRqf9g/12/70798784/jpeg/1024x768/3/1387058400/0/2/screenshot.jpg/YjwOvlfKRf_IbbAWOWmpYE4MjIjegX1sJQvCoviTWSY

Dit geeft wel degelijk mooi mijn ontwikkeling aan van de afgelopen 100 uur. :P

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12 13:30
Welke website is dat? :X

Inmiddels alweer 137 geregistreerde uren in Battlefield 4 volgens Battlelog, en al 205 uur in Origin. Whee.

• Practics
Royenroy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:44:

Inmiddels alweer 137 geregistreerde uren in Battlefield 4 volgens Battlelog, en al 205 uur in Origin. Whee.
http://bf4stats.com

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Royenroy schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:44:

http://bf4stats.com/ -> zoek je zelf -> "history" tab

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-12 19:09
Badtothebone schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:17:
[...]

Vind je het handig om 3 snipers in je squad te hebben?
Niet echt maar niet iedereen in mijn squad zit hier op de Lan Party.

• S.J_84
@ Practics

Ja snap dat ik dat ik het over langere tijd moet zien en dat doe ik ook.
Maar de vergelijking laat zien dat waar het met BF3 na een tijdje spelen het gewoon potje na potje normaal verliep is dat met BF4 niet het geval.

Vind het vervelend dat ik niet de stabiliteit die ik had in BF3 of die andere shooter aan kan in BF4, door sommige "aparte" dingen in de game.

De momenten dat hitdectie/reg niet lekker lijkt te werken of veel achter cover dood gaan.

Het voelt gewoon off.

Jij hebt er blijkbaar minder last van want je ziet gewoon een mooie stijgende lijn.

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nu iedereen zo druk bezig is met het jagen op die Megalodon/T-Rex maakt het mij makkelijk hen allemaal te killen. Heb dan ook zojuist de Phantom Prospect assignment gehaald + dogtags unlocked.

Mijn god wat waren die tank kills lastig te vergaren zeg :+

• S.J_84
Chuckster schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:12:
Nu iedereen zo druk bezig is met het jagen op die Megalodon/T-Rex maakt het mij makkelijk hen allemaal te killen. Heb dan ook zojuist de Phantom Prospect assignment gehaald + dogtags unlocked.

Mijn god wat waren die tank kills lastig te vergaren zeg :+
Ik moet zelf alleen de tank kills nog halen van die assignment, denk dat CQ op Silk Road daar zich wel goed voor leent.
Dan moet ik ook daadwerkelijk eens spelen, maar ben helaas te negatief om het spel op te starten op het moment.

Bijna bang kun je wel zeggen omdat ik redelijk wat bs te voorduren gehad heb.

Ben niet de enige heb ik begrepen, maar trek het me wel meer aan als de meeste spelers.

• Practics
S.J_84 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:17:
[...]

Ik moet zelf alleen de tank kills nog halen van die assignment, denk dat CQ op Silk Road daar zich wel goed voor leent.
Dan moet ik ook daadwerkelijk eens spelen, maar ben helaas te negatief om het spel op te starten op het moment.

Bijna bang kun je wel zeggen omdat ik redelijk wat bs te voorduren gehad heb.

Ben niet de enige heb ik begrepen, maar trek het me wel meer aan als de meeste spelers.
Je moet je eens wat over het negatieve zetten, wat jij ervaart ervaar ik ook (iemand heeft hoogstens wat meer of minder crashjes dan een ander) Maar ik ga net zo vaak achter een muur dood dan mijn tegenstander. Mocht het spel gefixt worden ga je ook gewoon dood hoor. Alleen dan netjes bij de deur opening en niet achter de muur (zit gewoon 1/2 sec vertraging in, waardoor het lijkt dat je niet dood had gemoeten) Mensen blazen de buggs nogal op en schatten hun eigen kunnen hoger en schuiven het op de bugs.

Dit moet je niet zien als een persoonlijke aanval, maar je moet de buggs en problemen in wat groter plaatje zien. ;) Iemand die goed speelt kan rustig K/D ratio van 3 halen.

[Side note, sommige servers zijn wel echt ruk, daar krijg je er geen kogel in, dan moet je gewoon exit en andere server zoeken. Maar buiten dat probleem zit er niet 1 bugg in die echt game verpestend is omdat je tegenstander giga voordeel op jou heeft.]

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Het T-Rex mysterie is trouwens opgelost:

Edit: ik zie nu pas dat er even hierboven al een video is gepost hierover, deze heb ik over het hoofd gezien, excuses :P

[ Voor 38% gewijzigd door Statiegeld op 14-12-2013 22:56 ]

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Chuckster schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:29:
[video]
Misschien moet DICE een Jurassic Park spelletje maken i.p.v. prutsen met BF4.

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Chuckster schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:29:
[video]
Misschien moet DICE een Jurassic Park spelletje maken i.p.v. prutsen met BF4. :)

• naaitsab
  • Laatst online: 21:47
Wie bij DICE heeft verzonnen dat je op sommige daken maar op 1 manier kan komen heeft zelf zeker nooit een spel gespeeld...1 mannetje met c4/rpg bij de lift/trap en het hele dak is niet meer toegankelijk. In conquest is het leuk maar in infantry only is het 1 camp fest daar bovenop.

Het spel lijkt wat stabieler te zijn, nagenoeg geen crashes meer. Laat ze nu maar focussen op de netcode want dat is nog steeds huilen met de pet op.

if (!coffee) {
Work = false; }

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
naaitsab schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:14:
Wie bij DICE heeft verzonnen dat je op sommige daken maar op 1 manier kan komen heeft zelf zeker nooit een spel gespeeld...1 mannetje met c4/rpg bij de lift/trap en het hele dak is niet meer toegankelijk. In conquest is het leuk maar in infantry only is het 1 camp fest daar bovenop.
idd.. en dan soms nog een luik erbij plaatsen die je enkel vanboven kan openen.. 8)7
Zeker een sniper camper die dit gemaakt heeft bij Dice.

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Als je het niet eens bent met de manier waarop een topic loopt, maak dan een Topic Report aan. Dit soort posts werken alleen maar averechts. Daarnaast is op de man spelen nog steeds not done

[ Voor 102% gewijzigd door Gropah op 15-12-2013 13:24 ]

• Redje
Ach ik klaag ook graag over de bugs in BF4.
Neemt niet weg dat ik al 95 uur heb geklokt en er zeker plezier aan beleef.
Maar als deze bugs er niet waren was de game gewoon zoveel beter.
Het is gewoon een leuke public shooter niets meer en niets minder.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:44

Arfman

Drome!

De allerergste bug is natuurlijk de soundloop client crash bug. Dat zou prio 1 moeten zijn.

Daarna zou de AA echt ongelofelijk heel erg veel generfd moeten worden. Net een potje Golmud gedaan waarbij de AA de complete map domineerde, opstijgen was al bijna onmogelijk. Zoals gezegd speel ik alleen maar op pubs en heb maar 2 IRL vrienden die BF4 spelen, waarvan 1 een complete noob is, dus ik kan geen team samenstellen zoals KnetterGek om die AA het leven zurr te maken.

Het is dat ik een 50% XP boost had aanstaan en die punten niet kwijt wilde, anders was ik halverwege gestopt. Compleet ongebalanceerd, oneerlijk en ook vooral niet leuk om te spelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• wesleytjuh
Arfman schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:33:
De allerergste bug is natuurlijk de soundloop client crash bug. Dat zou prio 1 moeten zijn.

Daarna zou de AA echt ongelofelijk heel erg veel generfd moeten worden. Net een potje Golmud gedaan waarbij de AA de complete map domineerde, opstijgen was al bijna onmogelijk. Zoals gezegd speel ik alleen maar op pubs en heb maar 2 IRL vrienden die BF4 spelen, waarvan 1 een complete noob is, dus ik kan geen team samenstellen zoals KnetterGek om die AA het leven zurr te maken.

Het is dat ik een 50% XP boost had aanstaan en die punten niet kwijt wilde, anders was ik halverwege gestopt. Compleet ongebalanceerd, oneerlijk en ook vooral niet leuk om te spelen.
Dat ding is inderdaad nog steeds gewoon overpowered, niet alleen tegen air maar een goede driver in een AA is ook de grootste nachtmerrie van de meeste infantry. Het verpest sommige rounds compleet, net als de ucav.

• wesleytjuh
Oh de "meeste" bugs zullen er wel uit gaan, maar ik vrees echt voor die netcode.. Heb er ook echt wel plezier in, maar niet met TDM want dat speelt voor geen meter nu. Omdat ik dus nu eigenlijk enkel maar rush en conquest speel wordt het spel best snel saai.

• S.J_84
Het is niet alleen maar negatief, heb wel een paar leuke potten gehad met wat Bug members.
Situaties waar ik toch wel om kan lachen.

Maar de mindere dingen in het spel wegen voor mij zwaarder op het moment dan de goed dingen, omdat ze simpelweg vaker voorkomen.
Als het andersom zou zijn had ik er minder moeite mee.

Maar goed gister in de laatste pot met Smushyfish op wat frustratie na wel leuk gehad.
Waar we eerst zeker waren te verliezen in het begin draaide de pot nog om.
Pagina: 1 ... 79 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.