evilpin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:09:
[...]
Tsja dat jij er geen kills mee maakt is geen maatstaaf om een wapen af te schrijven, na vele honderden chopper uutjes (bf2,3) en de controls tot in bijna perfectie gemasterd te hebben kan ik je vertellen dat het een high skill wapen is met grote nadelen (snelheid, lanceert van onder) maar een wapen wat ook kan zorgen voor hele vette acties (en daar speel ik voor) en brede smile op mijn gezicht.
Op zeer korte afstand op een kaart waar je overal dekking kunt vinden en geen tegenstand hebt is het ding goed bruikbaar, sure. Maar dat is dus ALLEEN op Siege en ALLEEN als je geen tegenstand van belang hebt en dan nóg alleen op bepaalde vlaggen. Want op C word je dus door de boot, een LAV of een tank weggebeukt als je met de TOW serieus gaat spelen.
Het ding is leuk. Maar dat is wat anders dan dat het een nuttig, toepasbaar wapen is.
Hoevaak vlieg je als pilot rond op siege zonder ammo? Ik heel vaak iig, dan zijn de tow's op dat moment zeer belangrijk, niet nuttig, gewoon belangijk als je nog armor wilt killen / disablen.
Tegen de tijd dat je zonder ammo zit ben je op kaarten anders dan specifiek die ééne kaart in die bijzondere omstandigheid waar je geen tegenstand hebt toch óf dood óf terug naar je base om te healen, dan kan dat reloaden er ook wel bij.
Maargoed ik ben er fan van, dus mijn mening zou sowieo wel verdraait zijn
Behoorlijk. Speel eens met de TOW op andere kaarten dan Siege. Met name de China Rising voertuigkaarten en Dinges Railway. No way dat je daar die TOW nog serieus "nuttig" gaat vinden. Dat ding daar gebruiken kan een paar kills opleveren, maar vooral veel deaths.