• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Op Dawnbreaker is de Attack Chopper het best te gebruiken, als je gelockt wordt flaren en dan tussen de gebouwen door ontsnappen en proberen altijd een gebouw tussen de chopper en AA tank te houden.

Daar heb ik een paar potjes best leuke scores met attack choppers gehaald en ook het grootste deel van de unlocks. Maar ik ben het ermee eens dat de attack chopper wel heel erg traag is nu.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:06:
[...]

Had het gevoel dat de reloadtijd van de Flares wat ingekort was in de Attack Jet, maar daar ben ik niet zeker van. Heb er niet echt naar gekeken, maar voor mijn gevoel kon ik ietsjes sneller achter elkaar flaren. Zal vanavond of morgen even checken
Nee, ECM was altijd al 30 seconden en flares altijd al 25 seconden.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:02:
[...]

Dus:
TOW is een wondermiddel als er geen tegenstander is die je wat kan maken en je vindt hem fijn omdat het voldoening geeft met het kutding wat te raken.
Kijk, ik was in BF3 helemaal fan van de M60. Als je tegenstanders netjes meewerken en voor je gun langs gaan lopen op afstand terwjil jij met je bipod en ACOG klaar staat is met dat ding een gigantische massaslachting aan te richten en met dat ding spelen en tóch een goeie KDR en een MVP ribbon halen gaf enorme voldoening, zeker tegen al die Assaults met M16.. Maar het is geen goed wapen in BF3. Op dezelfde manier kan de TOw leuk zijn in BF4, nuttig is hij zeker niet.
Tsja dat jij er geen kills mee maakt is geen maatstaaf om een wapen af te schrijven, na vele honderden chopper uutjes (bf2,3) en de controls tot in bijna perfectie gemasterd te hebben kan ik je vertellen dat het een high skill wapen is met grote nadelen (snelheid, lanceert van onder) maar een wapen wat ook kan zorgen voor hele vette acties (en daar speel ik voor) en brede smile op mijn gezicht.

Hoevaak vlieg je als pilot rond op siege zonder ammo? Ik heel vaak iig, dan zijn de tow's op dat moment zeer belangrijk, niet nuttig, gewoon belangijk als je nog armor wilt killen / disablen.

Maargoed ik ben er fan van, dus mijn mening zou sowieo wel verdraait zijn

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 10-12 12:50

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Kepro schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:
[...]

Nee, ECM was altijd al 30 seconden en flares altijd al 25 seconden.
Dan was het puur voor mijn gevoel korter, heb de seconden niet gecheckt, maar voelde als 22/23 sec, vandaar.
Preau schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:
Op Dawnbreaker is de Attack Chopper het best te gebruiken, als je gelockt wordt flaren en dan tussen de gebouwen door ontsnappen en proberen altijd een gebouw tussen de chopper en AA tank te houden.

Daar heb ik een paar potjes best leuke scores met attack choppers gehaald en ook het grootste deel van de unlocks. Maar ik ben het ermee eens dat de attack chopper wel heel erg traag is nu.
Totdat er iemand in een scout heli met de miniguns en heatseakers of de AA 2 Active Radars je reet in knalt waardoor je tegen een gebouw crasht :+
Maar ben het met je eens, de enige map waar je er iets mee kan uitvoeren is Dawnbreaker.

Moet overigens even denken aan een rond van zondag, zat samen met een maat in Scout Chopper, hij natuurlijk repairen. 2 andere maten zaten in onze squad en ik pikte ze steeds op en dropte ze bij vlaggen. We waren nogal aan de overheersende hand, maar heb zeker wat lol gehad met dat ding :Y) In combo met repairman wint een Attack Chopper het vrijwel nooit

Battlereport

Nummero 2 zat ook in mijn squad maar dat geeft hij in de Battlereport niet aan. Hij unlockte een aantal dingen voor de chopper terwijl hij alleen repairde :+

[ Voor 5% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-12-2013 11:15 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:13:
[...]

Dat maakt niet uit! Als er plotseling twee engineers op hem beginnen te schieten, kan 'ie niet meer repetitief schieten op de rots waarachter de ene zit, en zal 'ie zich moeten gaan verplaatsen. Daarnaast doe je, hoe en waarmee je hem ook raakt, toch extra schade, zodat niet slechts één engineer verantwoordelijk is voor het mikken en afschieten van 3-5 raketten met alle risico's van dien.
Je opmerking is volledig correct. Maar de keren dat ik geholpen wordt door iemand om een tank uit te schakelen in een random map (zijnde wnr ik alleen speel) kan ik op één hand tellen. Het komt er dus 9.9/10 op neer dat ik daar sta met mijn bazoeke, de tank 20 puntjes beschadig en als ik goed bezig ben dat nog een tweede keer kan doen. Vervolgens draait tankie zich om, knal en gedaan.
En dan is de fun er erg snel af.
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:19:
[...]

Je opmerking is volledig correct. Maar de keren dat ik geholpen wordt door iemand om een tank uit te schakelen in een random map (zijnde wnr ik alleen speel) kan ik op één hand tellen. Het komt er dus 9.9/10 op neer dat ik daar sta met mijn bazoeke, de tank 20 puntjes beschadig en als ik goed bezig ben dat nog een tweede keer kan doen. Vervolgens draait tankie zich om, knal en gedaan.
En dan is de fun er erg snel af.
En met de double/triple sraw ook? Dat is de perfecte manier om een tank in je eentje neer te vlammen. :)
Looooooooooool vlaggen cappen met de MAV dus?? hahahaha ECHT de quality assurance van Battlefield blijft verbazen, sjonge jonge jonge, niet te harden dit.

[ Voor 17% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-12-2013 11:22 ]

Preau schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:

Golmud was een van mijn beste rondes maar dat was tot nu toe ook de enige dat ik meer dan 1 tank en langer dan 3 min in de lucht kon blijven. de AA tank had ik net zelf opgeblazen en spawnde toen in de attack chopper. Toen paar tanks uitgeschakeld en bende infi op de flag met die mobile arti truck. Dat bracht gelijk het gevoel terug wat ik in bf3 had, maar ja 3 x raden wat de pret weer beeindigde...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:21:
[...]

En met de double/triple sraw ook? Dat is de perfecte manier om een tank in je eentje neer te vlammen. :)

[...]

Looooooooooool vlaggen cappen met de MAV dus?? hahahaha ECHT de quality assurance van Battlefield blijft verbazen, sjonge jonge jonge, niet te harden dit.
triple sraw kan ook alleen op beetje afstand, maar wel lachen idd, doe het ook vaak met de stigula, javs of passive radar, lockon fire, lockon gelijk verbreken, wachten tot flare etc zijn uitgewerkt en weer locken, bam! :9

Dat ik eigenlijk al niet meer verbaast over die gadgets capping flags, verbaast me eigenlijk dat dat kan, hoe testen ze dit soort dingen, gewoon 5min kijken of het werkt en dan de wijde wereld in gooien? :X :N
Ik had trouwens gister een flashlight op mijn miniguns van de rhibs in floodzone? is dit altijd al zo of is dit nieuw/glitch/bug?

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:32

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:34:
Dat ik eigenlijk al niet meer verbaast over die gadgets capping flags, verbaast me eigenlijk dat dat kan, hoe testen ze dit soort dingen, gewoon 5min kijken of het werkt en dan de wijde wereld in gooien? :X
Ik denk dat iemand er een keer per ongeluk is achter gekomen. Soflam in een cap area neerzetten en weglopen. Later even besturen en hé, ik cap een vlag terwijl ik er zelf niet ben! (reactie verkeerd gelezen btw)

Dat dit soort dingen niet kapot worden getest tijdens interne testen is een ander verhaal. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 11-12-2013 12:06 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Gundogan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat iemand er een keer per ongeluk is achter gekomen. Soflam in een cap area neerzetten en weglopen. Later even besturen en hé, ik cap een vlag terwijl ik er zelf niet ben!

Dat dit soort dingen niet kapot worden getest tijdens interne testen is een ander verhaal. :)
Nee, dit is gewoon slecht geprogrammeerd. Heel simpel gezegd, een soflam moet gewoon niet kunnen kwalificeren als zijnde een voertuig met een bestuurder zoals een tank dat wel is, maar moet een eigen categorie krijgen.

• Gundogan

Gundogan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:48:
[...]

Nee, dit is gewoon slecht geprogrammeerd. Heel simpel gezegd, een soflam moet gewoon niet kunnen kwalificeren als zijnde een voertuig met een bestuurder zoals een tank dat wel is, maar moet een eigen categorie krijgen.
Natuurlijk is het slecht geprogrammeerd en duidelijk niet getest dus wat het allemaal voor gevolgen heeft.

Vraag me nu af of dit in BF3 kon. Even testen. :p

Edit: nope, dit kan niet in BF3 zover ik kan zien. :F

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 11-12-2013 11:56 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:09:
[...]
Tsja dat jij er geen kills mee maakt is geen maatstaaf om een wapen af te schrijven, na vele honderden chopper uutjes (bf2,3) en de controls tot in bijna perfectie gemasterd te hebben kan ik je vertellen dat het een high skill wapen is met grote nadelen (snelheid, lanceert van onder) maar een wapen wat ook kan zorgen voor hele vette acties (en daar speel ik voor) en brede smile op mijn gezicht.
Op zeer korte afstand op een kaart waar je overal dekking kunt vinden en geen tegenstand hebt is het ding goed bruikbaar, sure. Maar dat is dus ALLEEN op Siege en ALLEEN als je geen tegenstand van belang hebt en dan nóg alleen op bepaalde vlaggen. Want op C word je dus door de boot, een LAV of een tank weggebeukt als je met de TOW serieus gaat spelen.

Het ding is leuk. Maar dat is wat anders dan dat het een nuttig, toepasbaar wapen is.
Hoevaak vlieg je als pilot rond op siege zonder ammo? Ik heel vaak iig, dan zijn de tow's op dat moment zeer belangrijk, niet nuttig, gewoon belangijk als je nog armor wilt killen / disablen.
Tegen de tijd dat je zonder ammo zit ben je op kaarten anders dan specifiek die ééne kaart in die bijzondere omstandigheid waar je geen tegenstand hebt toch óf dood óf terug naar je base om te healen, dan kan dat reloaden er ook wel bij.
Maargoed ik ben er fan van, dus mijn mening zou sowieo wel verdraait zijn
Behoorlijk. Speel eens met de TOW op andere kaarten dan Siege. Met name de China Rising voertuigkaarten en Dinges Railway. No way dat je daar die TOW nog serieus "nuttig" gaat vinden. Dat ding daar gebruiken kan een paar kills opleveren, maar vooral veel deaths.
Gundogan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat iemand er een keer per ongeluk is achter gekomen. Soflam in een cap area neerzetten en weglopen. Later even besturen en hé, ik cap een vlag terwijl ik er zelf niet ben!

dat begrijp ik ook dat het een per abuis gevonden fout is, maar dan nog vind ik dit iets dat gewoon niet moet voorkomen. Wellicht is het wat ingewikkelder maar het lijkt me dat een simpel stukje code kan aangeven dat deze ' vehicles' niet kunnen flag cappen.:)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12 19:22
Heeft iemand tips om een beetje snel XP te krijgen voor de support class? Ik wil mn assignments halen maar de klasse vind ik gewoon :r

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Operation Locker! TDM! ect

• tobitronics
Oja, kwam net dit tegen op battlelog:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ScbTqQf.jpg

Dafuq 8)7 :?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12 15:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

tobitronics schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:03:
Oja, kwam net dit tegen op battlelog:

[afbeelding]

Dafuq 8)7 :?
zie hier het antwoord:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

tobitronics schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:01:
Heeft iemand tips om een beetje snel XP te krijgen voor de support class? Ik wil mn assignments halen maar de klasse vind ik gewoon :r
TDM/Domination spelen op een 64p server met de M249 en een 200% XP boost.
Of Locker Obliteration 48/64p met een 200% XP boost
En heel veel ammo rond strooien

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Gundogan

Gundogan

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:00:
[...]

dat begrijp ik ook dat het een per abuis gevonden fout is, maar dan nog vind ik dit iets dat gewoon niet moet voorkomen. Wellicht is het wat ingewikkelder maar het lijkt me dat een simpel stukje code kan aangeven dat deze ' vehicles' niet kunnen flag cappen.:)
Het kan niet in BF3, dus het was 'vroeger' goed. Waarom ze het veranderd hebben (en waarschijnlijk het daarna niet getest hebben) in BF4 kan ik dan weer niet begrijpen. Maar ik neem aan dat ze het met wel meer dingen gedaan hebben, want dit is niet het enige wat technisch minder is in BF4 (terwijl je omgekeerde zou verwachten).

Dice logic.

Gundogan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:05:
[...]

Het kan niet in BF3, dus het was 'vroeger' goed. Waarom ze het veranderd hebben (en waarschijnlijk het daarna niet getest hebben) in BF4 kan ik dan weer niet begrijpen. Maar ik neem aan dat ze het met wel meer dingen gedaan hebben, want dit is niet het enige wat technisch minder is in BF4.

Dice logic.
haha ja wat je denkt dat gewoon 1 op 1 gecopy paste zou kunnen worden maar totaal anders is is echt enorm. Ik zie toch dat de nieuwe engine dus wel een vrijwel nieuwe is tov de bf3 engine. Anders zouden dit soort fouten niet voorkomen of veel minder. Neemt niet weg dat het een fout is die imho niet had hoeven voor komen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:09:
[...]

haha ja wat je denkt dat gewoon 1 op 1 gecopy paste zou kunnen worden maar totaal anders is is echt enorm. Ik zie toch dat de nieuwe engine dus wel een vrijwel nieuwe is tov de bf3 engine. Anders zouden dit soort fouten niet voorkomen of veel minder. Neemt niet weg dat het een fout is die imho niet had hoeven voor komen.
Als ik een beetje naar de bugs kijk, lijkt het erop dat de ontwikkeling van BF4 is gestart de dag nadat BF3 uit alpha kwam, en dat het een fork van BF3 was waarbij patches op BF3 niet of amper naar 4 zijn gemerged. -O-

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:52:
[...]

Op zeer korte afstand op een kaart waar je overal dekking kunt vinden en geen tegenstand hebt is het ding goed bruikbaar, sure. Maar dat is dus ALLEEN op Siege en ALLEEN als je geen tegenstand van belang hebt en dan nóg alleen op bepaalde vlaggen. Want op C word je dus door de boot, een LAV of een tank weggebeukt als je met de TOW serieus gaat spelen.

Het ding is leuk. Maar dat is wat anders dan dat het een nuttig, toepasbaar wapen is.

[...]

Tegen de tijd dat je zonder ammo zit ben je op kaarten anders dan specifiek die ééne kaart in die bijzondere omstandigheid waar je geen tegenstand hebt toch óf dood óf terug naar je base om te healen, dan kan dat reloaden er ook wel bij.

[...]

Behoorlijk. Speel eens met de TOW op andere kaarten dan Siege. Met name de China Rising voertuigkaarten en Dinges Railway. No way dat je daar die TOW nog serieus "nuttig" gaat vinden. Dat ding daar gebruiken kan een paar kills opleveren, maar vooral veel deaths.
Je hebt gelijk maar wie speelt er serieus nou met de chopper op andere maps dan siege of dawnbreaker?

Een volle lading zuni sloopt geen tank, zuni + tow wel. Met enige handigheid kan je je zuni en tow tegelijk laten inslaan op een tank en deze one hit killen. Als 2/3 tanks rijden op Siege is dat een uitkomst.

Heb ik al gezegt hoe vet die tows zijn om te schieten op snelle jeeps / jets skies? :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

evilpin0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:18:
[...]

Je hebt gelijk maar wie speelt er serieus nou met de chopper op andere maps dan siege of dawnbreaker?

Een volle lading zuni sloopt geen tank, zuni + tow wel. Met enige handigheid kan je je zuni en tow tegelijk laten inslaan op een tank en deze one hit killen. Als 2/3 tanks rijden op Siege is dat een uitkomst.

Heb ik al gezegt hoe vet die tows zijn om te schieten op snelle jeeps / jets skies? :P
jets skies? je schiet jets de lucht uit of bedoel je jet ski's ;) j/k

Ik speel juist die maps niet ivm vele crashen, en ik ben vooralsnog beste op dragon pass of golmud met attack, die city maps zijn veel te lastig ivm zo weinig reactie tijd als je geraakt bent door een raket, dan sla je gelijk tegen een gebouw, al is het maar een tikkie en je bent gelijk insta killed.
als meer mensen de laser designator mogelijkheden inzetten dan zijn ze een stuk beter en sterker.
mooi zou zijn als de gunner ook kon laserdesignaten, dat zou de attack chopper ook al een stuk effectiever maken. :>

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-12-2013 12:34 ]

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:51:
[...]

De TV missile is alleen bruikbaar tegen de AA als de AA op wat anders jaagt. Een goeie hit op de flank is wel instant disable trouwens, maar dan nog geen 50 damage. Dus een tweede hit én een navulverpakking Zunis heb je nog wel nodig. Of een beetje raak geschoten 25mm grut.
De TOW is alleen bruikbaar (nuttig is een groot woord) als je een laserpaintende teammate hebt die dedicated doelen voor je heli paint. Anders heb je d'r echt geen fluit aan.

Wat wij werkend gekregen hebben is met de AH achter een bergje of gebouw gaan hangen, ver genoeg omhoog poppen (met de neus omhoog, dus zodat je achteruit vliegt) om de gunner een TV missile over de dekking te laten schieten en dan gelijk weer terug in dekking. Zolang de AA niet om je dekking heen komt rijden, andere helis wegblijven, geen jets jouw kant op kijken, infantry in jouw buurt niet op je begint te schieten en er geen tanks, LAVs of jeepjes (ja, ook jeepjes zijn anti-heli...) jouw kant op komen kun je dat best een tijdje volhouden.
En voor je nu zegt "oh, dus eigenlijk zijn de enige dingen die effectief de AH kunnen counteren tanks LAVs AAs fighter jets attack jets attack helis scout helis jeepjes infantry met SMAW SRAW Stinger of Igla en jeepjes": we zijn toen neergehaald omdat een sniper de piloot uit de heli schoot toen ik net m'n missile onderweg naar de AA had. :X

De AH is zo iets van nutteloos, daar kun je echt geen zák mee. In BF3 was het ding machtig, maar niet oppermachtig. In BF4 is het ding zó generfd dat er niet meer mee te spelen valt. Meer ammo, hogere acceleratie en snelheid en het liefst wat betere pantser erop zijn echt essentieel om het ding nut te geven.
Volgens mij heb je geen zak aan een gepaint target met een TOW... (Tube-launched, Optically tracked, Wire-guided )
gyedema schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:40:
[...]

Volgens mij heb je geen zak aan een gepaint target met een TOW... (Tube-launched, Optically tracked, Wire-guided )
reallife, nee, in bf, ja, ook de stationary tow launchers kunnen van laserlockon gebruikmaken. :) Tenzij ze dit voor de tow van de attack chopper (hopelijk in godsnaam niet) disabled hebben.

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Zo vet dat ze er zo diep in zitten. Hoe bedoel je tijd over :)

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:42:
[...]
reallife, nee, in bf, ja, ook de stationary tow launchers kunnen van laserlockon gebruikmaken. :) Tenzij ze dit voor de tow van de attack chopper (hopelijk in godsnaam niet) disabled hebben.
Toen ik voor de heli nog niet alle equipment vrij had (2 dagen na release) lockte de TOW nog gewoon op laserpainted targets. Dán is het ding nuttig, want dán beuk je met één raket 50 damage van een tank af. Als dat er af is is het ding totaal onbruikbaar in alles behalve Siege bij A en B en D en E als je geen tegenstanders hebt.
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:18:
[...]

Toen ik voor de heli nog niet alle equipment vrij had (2 dagen na release) lockte de TOW nog gewoon op laserpainted targets. Dán is het ding nuttig, want dán beuk je met één raket 50 damage van een tank af. Als dat er af is is het ding totaal onbruikbaar in alles behalve Siege bij A en B en D en E als je geen tegenstanders hebt.
dan is mijn gestimate dat dit gewoon nog zo zal zijn. mss maar eens met wat luitjes spelen die eens wat dedicated laser painten willen doen en dan van afstandje de boel kapotschieten. :)

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:37:
[...]

dan is mijn gestimate dat dit gewoon nog zo zal zijn. mss maar eens met wat luitjes spelen die eens wat dedicated laser painten willen doen en dan van afstandje de boel kapotschieten. :)
Of lekker seatswitchen achter een heuvel/gebouw en steeds TV's (zelf of door een gunner) laten schieten. Werkte in Firestorm in BF3 altijd lekker als je US was :+

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:04:
Over nerfs gesproken, rivaLxfactor heeft het in een filmpje erover dat er ook al balance nerfs en buffs zijn geweest met de laatste patches zonder dat deze gecommuniceerd zijn.

Hij noemt als voorbeeld de m416 die opeens (veel) meer horizontale recoil, toevallig het wapen waar ik de afgelopen twee dagen veel mee speel en ik loop te zeuren op de mindere hitreg.

Zijn jullie nog meer buffs of nerfs tegengenkomen van wapens die 'opeens' erg goed of erg slecht zijn?
Ik zat net even te kijken en ik heb er eigenlijk niet z'n probleem mee. Als high ROF wapens zo gebalanceerd worden dan best. Dat DICE alweer incapabel is om een fatsoenlijke patchlist te maken wat elke gamestudio wel kan stelt mij niet echt hoopvol...
DICE. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Vanaf vandaag is er een Battlefield 4 Server online speciaal voor Tweakers :) Houdt de server browser in de gaten! _/-\o_

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-12 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:55:
Vanaf vandaag is er een Battlefield 4 Server online speciaal voor Tweakers :) Houdt de server browser in de gaten! _/-\o_
Spannend! Erg leuk :>
DanielWW2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:53:
[...]
Ik zat net even te kijken en ik heb er eigenlijk niet z'n probleem mee. Als high ROF wapens zo gebalanceerd worden dan best. Dat DICE alweer incapabel is om een fatsoenlijke patchlist te maken wat elke gamestudio wel kan stelt mij niet echt hoopvol...
[...]
DICE. :F
Zo, lekker vroeg klaar vandaag voor de verandering? Meestal kom je om half 11 's avonds nog eens aanzetten de laatste tijd. :)

Een OP, hoge ROF wil ik de M416 nou ook weer niet bepaald noemen, dan vind ik de ACE of de AEK nog wel een stuk beter wapen.

Ik snap ook vooral niet waarom ze zoiets wel aan zouden passen maar niet communiceren. Tenzij..... dit niet de bedoeling was uiteraard....

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-12-2013 14:57 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:56:
[...]

Zo, lekker vroeg klaar vandaag voor de verandering? Meestal kom je om half 11 's avonds nog eens aanzetten de laatste tijd. :)

Een OP, hoge ROF wil ik de M416 nou ook weer niet bepaald noemen, dan vind ik de ACE of de AEK nog wel een stuk beter wapen.

Ik snap ook vooral niet waarom ze zoiets wel aan zouden passen maar niet communiceren. Tenzij..... dit niet de bedoeling was uiteraard....
Heb geen college vandaag. Wel druk omdat volgende week tentamens zijn. ;)
Dan is de M416 ook een lastige binnen AR's omdat 750 niet veel lijkt als je naar de Famas en AEK kijkt. Als je het tegen de carbines afzet dan word het al wat aan de hoge kant. Nou vraag ik me wel af of de AK5C ook generft is. Dat lijkt me wel de meest waarschijnlijke kandidaat.

Dan zou het inderdaad ook nog wel eens een bug kunnen zijn. Met DICE weet je het nooit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Ik speel altijd random op servers en niet met mensen in een clan. Maar als je kijkt hoe weinig er meestal gedaan wordt met een paint op een tank of heli stop je er al snel mee als recon. Stond op op gegeven moment een minuut of anderhalf (gewoon omdat het kon en voor mijn nieuwsgierigheid) lang te painten en nul inslagen op dat kreng. ;(

Het is wel leuk als er wel op geschoten wordt. In die nieuwe woestijnmap ging dit best goed af en toe. Tanks moesten zich helemaal terug laten zakken omdat ze steeds beschoten werden als ze dicht bij middelste punt kwamen. En punten vlogen binnen met elke hit. En punt bleef van ons. En reparerende kereltjes afknallen. Good times, good times. :)

Maar dit is niet vaak.
MAGDATTT schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:06:
Ik speel altijd random op servers en niet met mensen in een clan. Maar als je kijkt hoe weinig er meestal gedaan wordt met een paint op een tank of heli stop je er al snel mee als recon. Stond op op gegeven moment een minuut of anderhalf (gewoon omdat het kon en voor mijn nieuwsgierigheid) lang te painten en nul inslagen op dat kreng. ;(

Het is wel leuk als er wel op geschoten wordt. In die nieuwe woestijnmap ging dit best goed af en toe. Tanks moesten zich helemaal terug laten zakken omdat ze steeds beschoten werden als ze dicht bij middelste punt kwamen. En punten vlogen binnen met elke hit. En punt bleef van ons. En reparerende kereltjes afknallen. Good times, good times. :)

Maar dit is niet vaak.
klopt, met randoms is het idd random of ze het ook gebruiken, ik roep het meestal een paar keer dat ik javs of sraw kan locken, vaak gebeurd het dan wel een paar keer maar je zou eigenlijk een paar lui hier constant mee bezig moeten hebben en op coms het liefst, dan kan je ook zeggen ik lock nu die tank/jet/chopper etc en dan kan die gelijk de raket erop richten en is het meestal prijsschieten.

Verwijderd

Ik geraak sinds vandaag niet meer op China Rising mappen, krijg nu de melding:

"REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK

BATTLEFIELD 4 - CHINA RISING
YOU NEED TO DOWNLOAD AND INSTALL THIS EXPANSION."

Maar dat heb ik al gedaan? Ik ben ook Premium...

Verwijderd

De Tweakers.net BF4 server staat online, joehoee! O-)
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:04:
Ik geraak sinds vandaag niet meer op China Rising mappen, krijg nu de melding:

"REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK

BATTLEFIELD 4 - CHINA RISING
YOU NEED TO DOWNLOAD AND INSTALL THIS EXPANSION."

Maar dat heb ik al gedaan? Ik ben ook Premium...
wat heb je al verder gedaan, in en uitloggen, even de game controleren op updates, battlelog controleren etc.

http://battlelog.battlefi...ew/2955064770147372311/1/

Hahaha The Search for Megalodon is echt in volle gang, uiterst vermakelijk leesvoer dit, de hints waar sommigen mee aan komen zetten....

Aanrader!

bijvoorbeeld:

Try knifing someone and having their body drop in front of the bay doors and drop flares.

there is a face of a beast on in the lower part of the river bed on lancang dam

a sub called the megalodon

The "dot dig too deep" might refer to the borders of the map and the dots that are defined. There is NO dot with an N. There is an island there with a machine on it that "may automatically start without warning" and is remotely controlled.

[ Voor 50% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-12-2013 16:13 ]

Dus ik ben eens gaan testen hoe het nou zat met de horizontal recoil.
Ten eerste gaat het hier denk ik niet om recoil maar om spread. Ten tweede is de M416 echt f*cked up nu. Ik schoot op z'n 20m een iets strakker patroon met de ACW-R. Alle wapens die ik testen waren alleen een red dot. Bij ACW-R vs M416 zou dat in het voordeel van de M416 zou moeten zijn...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4t8Q0MrqfpGrMQNzSXvm4ara/full.jpg

Dan ook nog even een test met een paar M416's bursts. Ik zag een paar kogels gewoon scheef uit de loop komen en naar beneden gaan. De linker en middelste waren het ergst. :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e9lSrsFjtLLDxC9pT0lxOZHy/full.jpg

Dan heb ik het vermoeden dat het alleen om de M416 gaat. Ik ben vrijwel alle carbines en AR's afgegaan maar geen geeft echt grote afwijkingen.
Ik heb dan ook het vermoeden dat het hier om een bug gaat en dat dit geen nerf is.
Conclusie: blijf van de M416 af. :/

Verwijderd

DanielWW2 thanks voor het onderzoek :>
ik vond het gister ook al dramatisch matig gaan met een van de beste guns (m416) toen ik even bezig ging voor mijn ghost prospect tag. dat verklaard het want wat je aangeeft zag ik dus ook gebeuren, met meer dan 3 kogels gaat de spread enorm omhoog en schieten kogels randomly mis zoals bij een hipfire van een lmg. gelijk maar even omwisselen voor l85a3 of ace23.

Nog een test. Linker twee waren ACW-R en de rechter twee M416...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6h07ihxI8xD2MGgM6Ul6YtZb/full.jpg

Het verschil is bijna te verwaarlozen. Alleen is de ACW-R een carbine met 880 ROF en veel slechtere recoil stats...

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:11:
[...]

wat heb je al verder gedaan, in en uitloggen, even de game controleren op updates, battlelog controleren etc.
Ik ben zo te zien niet de enigste met die problemen. Na de update zijn er dingen niet meer gelinkt maar gelukkig heb ik op de Battlelog forums deze registerinstellingen gevonden die na het invoeren het probleem oplossen!!!

Sla deze code dus op als .reg
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4\DLCs]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4\DLCs\Xpack1]
"UninstallerPath"="\"C:\\Program Files (x86)\\Common Files\\EAInstaller\\Battlefield 4\\Xpack1\\Cleanup.exe\""
"UninstallerArgs"="uninstall_pdlc -autologging"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 4\Xpack1]
"Installed"="True"
Wel dikke bullshit dat ik dit hoef te doen inplaats dat DICE eens een patch uitbrengt die dingen oplost en er geen extra creëert!!

edit: kan nu weer terug inloggen op China servers maar de helft van de keren blijft het hangen op Connecting AARGHHHHHHHHHH

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 16:21 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:13:
Dan heb ik het vermoeden dat het alleen om de M416 gaat. Ik ben vrijwel alle carbines en AR's afgegaan maar geen geeft echt grote afwijkingen.
Ik heb dan ook het vermoeden dat het hier om een bug gaat en dat dit geen nerf is.
Conclusie: blijf van de M416 af. :/
Vroeg me al af wat mensen in die M416 zagen..
SmokingCrop schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:21:
[...]

Dit is laatste "patch". :/

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
[...]

Het was altijd een van de beste AR maar er is weer eens wat fout gegaan bij dice :+

if (!coffee) {
Work = false; }

[...]

voor deze aanpassing is de m416 een van de beste alround wapens van de AR... dus dat dus ;)
accuraat, redelijke rpm en goed te compenseren recoil.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:23:
[...]

voor deze aanpassing is de m416 een van de beste alround wapens van de AR... dus dat dus ;)
accuraat, redelijke rpm en goed te compenseren recoil.
Klopt was er pas enkele dagen geleden mee begonnen en vond het echt een prima wapen.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
kvond die M416 altijd te weinig damage geven eigenlijk, maar nooit echt veel mee gespeeld ofzo..
Geef mij maar een mtar, ACE 52 CQB, ace23, m249..
SmokingCrop schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:49:
kvond die M416 altijd te weinig damage geven eigenlijk, maar nooit echt veel mee gespeeld ofzo..
Geef mij maar een mtar, ACE 52 CQB, ace23, m249..
ace23 heeft exact dezelfde damage als de m416 en alle andere 5,56 kaliber wapens.

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-11 14:18
Hebben meer mensen last van een bug tijdens het 'crouchen'? Ik ga automatisch omhoog/omlaag als ik beweeg tijdens het crouchen, is dit bedoeld?

Verwijderd

Marcello_87 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:12:
Hebben meer mensen last van een bug tijdens het 'crouchen'? Ik ga automatisch omhoog/omlaag als ik beweeg tijdens het crouchen, is dit bedoeld?
Nope is bug denk ik. Had ik gisteren ok, mijn mannetje stond zelf op en begon automatisch voort te wandelen. kon niet naar links niet naar rechts, gewoon rechtdoor zonder dat ik ook maar één toets ingedrukt hield. Op operation lockers ga je er dan snel aan :)

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Marcello_87 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:12:
Is intended.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bedoel je "bedoeld"?

Steam || Diablo 3

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12 18:40
Nee ik denk dat hij 'Working as intended' bedoeld.

• tobitronics
Dit is om te voorkomen dat je lichaamsdelen door muren heen gaan steken en dat je op die manier gekilld wordt. Was bij MOHW ook zo.

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 16:12
Hebben andere deze bug ook vaak?

''ERROR
Game disconnected: could not join server.''

Als ik een server probeer te joinen kom ik er niet in en word bf4 automatisch afgesloten!
tobitronics schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:58:
[...]

Dit is om te voorkomen dat je lichaamsdelen door muren heen gaan steken en dat je op die manier gekilld wordt. Was bij MOHW ook zo.
komt nog best wel af en toe voor, al meer dan een paar door containers gekilled waar voetjes uitstaken. Als je crouched bent zal je iets opstaan als je gaat bewegen, net zoals je in het echt zou doen. dat is denk ik wat hij bedoeld.

Nix_R schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:44:
Hebben andere deze bug ook vaak?

''ERROR
Game disconnected: could not join server.''

Als ik een server probeer te joinen kom ik er niet in en word bf4 automatisch afgesloten!
All the f*cking time. ;)

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:55
Het enige wat ik nu nog tegen kom in dit topic zijn, klachten over updates, crashes, vastlopers...........

doe dat lekker hier (zoals er in de regels staat):
[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik pak vaak Tunguska AA ding als ik een bakkie espresso naar binnen wil werken zonder uit de game te moeten. Zwaar OP als je het mij vraagt , met name in Zavod. Begin altijd met bomen kappen ivm beter zicht:-). En vervolgens laf achterin zitten , veel spotten ( dak snipers ) en heli's kapot schieten.
Wat me gisteren opviel was Little Bird en die was onmogelijk te raken , had ook geen dedicated repair bitch dat kan je anders aan de sparks zien dacht ik . Attack Choppers 2 x raak en 30mm gun = kapot en dat ding leek ongrijpbaar. Vervolgens stinger gepakt = geen lock on ook op 100 m afstand niet ?!

Ik haat vliegen in BF4 dus heb totaal geen verstand van maar gozer werd uitgemaakt voor een cheater in de chat , terecht of zijn er gadgets die lock on volledig tegen gaan ( lange periode , ik was de hele tijd bezig met stinger ) ???

PS
Ow ja , hulde aan mijn tegenstander ( nadat ik zijn helicopter 4 keer kapot heb geschoten ging hij als commander verder en knalde mij weg met een cruise missile ipv huilie- huile doen in chat _/-\o_ )

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

"we’ve heard rumors of Naval Strike including a “Titan” like game mode where players have to board each other’s ships and destroy them. We’ll have to wait and see about that…"

Zat beetje te snuffelen naar Naval Strike content. Het gerucht doet al een tijdje de ronde, maar las het nu pas. Als de "Titan-mode" terugkomt dan zou dat echt EPIC zijn _/-\o_

Mochten ze het voor BF4 uitbrengen dan is Naval Strike wel dé DLC om hem mee uit te brengen. Man man man wat zou ik dit graag terug willen zien d:)b

Bronnetje

Titan Tutorial

Verwijderd

brnjo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:39:
Ik pak vaak Tunguska AA ding als ik een bakkie espresso naar binnen wil werken zonder uit de game te moeten. Zwaar OP als je het mij vraagt , met name in Zavod. Begin altijd met bomen kappen ivm beter zicht:-). En vervolgens laf achterin zitten , veel spotten ( dak snipers ) en heli's kapot schieten.
Wat me gisteren opviel was Little Bird en die was onmogelijk te raken , had ook geen dedicated repair bitch dat kan je anders aan de sparks zien dacht ik . Attack Choppers 2 x raak en 30mm gun = kapot en dat ding leek ongrijpbaar. Vervolgens stinger gepakt = geen lock on ook op 100 m afstand niet ?!
Ik gebruik altijd 4x25mm op de Type 95 AA i.c.m. Active Radar. Dat lijkt toch iets beter te werken dan de 2x 30 mm cannons. Ik heb wel de indruk dat AA is aangepast, Active Radar rockets reloaden langzamer. Dat laatste is wel terecht. Overigens camp ik er zelden mee, maar werk actief mee aan flagcapturen en spotting.
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:11:
[...]

Ik gebruik altijd 4x25mm op de Type 95 AA i.c.m. Active Radar. Dat lijkt toch iets beter te werken dan de 2x 30 mm cannons. Ik heb wel de indruk dat AA is aangepast, Active Radar rockets reloaden langzamer. Dat laatste is wel terecht. Overigens camp ik er zelden mee, maar werk actief mee aan flagcapturen en spotting.
Je schiet twee keer Active Radar af, snelle burst en de volgenden staan alweer klaar. Ammo aanvullen gaat wellicht makkelijker maar je kan wel heel snel vier achter elkaar afvuren. Geen heli die daar tegen op kan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

brnjo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:39:
Ik haat vliegen in BF4 dus heb totaal geen verstand van maar gozer werd uitgemaakt voor een cheater in de chat , terecht of zijn er gadgets die lock on volledig tegen gaan ( lange periode , ik was de hele tijd bezig met stinger ) ???
Ik ben ook alweer een stuk of vijf onaantastbare heli's tegengekomen deze week. Ze locken gaat lastig, en terwijl hij en ik een ping hebben van < 15ms, stuiterden m'n tankshells tegen z'n voorruit zonder enige schade te doen.

Eén keer leek m'n hit half geregistreerd te worden en klapte de heli (zonder dat ik een hitmarkers kreeg) een halve seconde na het raken ineens 90 graden achterover en crashte, maar dat kan ook toeval of een lantaarnpaal geweest zijn.

In één specifiek geval bleek zijn hitbox een hele heli vóór hem te hangen, want toen ik mijn volgende schot ruim voor 'm langs schoot, raakte ik 'm ineens wel.

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12 21:39
CodeCaster schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:29:
[...]

Ik ben ook alweer een stuk of vijf onaantastbare heli's tegengekomen deze week. Ze locken gaat lastig, en terwijl hij en ik een ping hebben van < 15ms, stuiterden m'n tankshells tegen z'n voorruit zonder enige schade te doen.

Eén keer leek m'n hit half geregistreerd te worden en klapte de heli (zonder dat ik een hitmarkers kreeg) een halve seconde na het raken ineens 90 graden achterover en crashte, maar dat kan ook toeval of een lantaarnpaal geweest zijn.

In één specifiek geval bleek zijn hitbox een hele heli vóór hem te hangen, want toen ik mijn volgende schot ruim voor 'm langs schoot, raakte ik 'm ineens wel.
Dit is precies hetzelfde als alle infantry combat rariteiten die je tegen komt, het lijkt wel alsof altijd alles asynchroon loopt.

Ook het gevoel dat de paar seconden zwart scherm na het spawnen deze delay ook veroorzaken, maar dat is mogelijk wel heel ver gegrepen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:22:
[...]
Je schiet twee keer Active Radar af, snelle burst en de volgenden staan alweer klaar. Ammo aanvullen gaat wellicht makkelijker maar je kan wel heel snel vier achter elkaar afvuren. Geen heli die daar tegen op kan.
Ja, maar AR reload wel minder snel dan voorheen, althans die indruk heb ik. Gebruik er altijd 2 en maak het af met 25 cannon. 4 stuks is me iets te noob. :) Maar vaak moet ik er alsnog twee AR achteraan gooien. Vooral als men flared en/of naar beneden en uit zicht gaat duiken. En uiteraard jumpt men in de helft van de gevallen, dus alleen veihicle kill.
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:44:
[...]

Ja, maar AR reload wel minder snel dan voorheen, althans die indruk heb ik. Gebruik er altijd 2 en maak het af met 25 cannon. 4 stuks is me iets te noob. :) Maar vaak moet ik er alsnog twee AR achteraan gooien. Vooral als men flared en/of naar beneden en uit zicht gaat duiken. En uiteraard jumpt men in de helft van de gevallen, dus alleen veihicle kill.
Het erge is dan dat jij de kill niet krijgt maar de piloot wel de helft van de tijd killed in action is door een exploderende helikopter of doordat hij door de helikopter overvlogen wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:47:
[...]

Het erge is dan dat jij de kill niet krijgt maar de piloot wel de helft van de tijd killed in action is door een exploderende helikopter of doordat hij door de helikopter overvlogen wordt.
Herkenbaar, helemaal wanneer ik met de IGLA er op schiet; 2 raketten en de piloot is pleite, maar zelden een kill :(. Ach, het doel is bereikt denk ik dan maar :)
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:49:
[...]

Herkenbaar, helemaal wanneer ik met de IGLA er op schiet; 2 raketten en de piloot is pleite, maar zelden een kill :(. Ach, het doel is bereikt denk ik dan maar :)
om unreal tournament even te quoten: " vehicular manslaughter!" >:)

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:47:
KIA door een exploderende chopper? Dat is nieuw voor me. Dat gebeurt dan als degene er uit springt toch?
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
[...]

KIA door een exploderende chopper? Dat is nieuw voor me. Dat gebeurt dan als degene er uit springt toch?
klopt, als je eruit springt en niet snel genoeg dan wordt je ofwel met de ontploffing meegepakt ofwel door de wieken etc geraakt en gekilled. soms zelfs op tijd gesprongen, chute open en ga je nog dood door dat je tegen de grond gesmakt wordt door hoge val snelheid :(

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:09:
[...]
klopt, als je eruit springt en niet snel genoeg dan wordt je ofwel met de ontploffing meegepakt ofwel door de wieken etc geraakt en gekilled. soms zelfs op tijd gesprongen, chute open en ga je nog dood door dat je tegen de grond gesmakt wordt door hoge val snelheid :(
Aha, parachuterende pilots probeer ik nog met de 25mm guns neer te maaien (volgens mij mag dat niet volgens de Geneefse Conventie) en anders spot ik ze, zodat een ander het werk kan afmaken.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:02
MisterChaoSs schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:05:
"we’ve heard rumors of Naval Strike including a “Titan” like game mode where players have to board each other’s ships and destroy them. We’ll have to wait and see about that…"

Zat beetje te snuffelen naar Naval Strike content. Het gerucht doet al een tijdje de ronde, maar las het nu pas. Als de "Titan-mode" terugkomt dan zou dat echt EPIC zijn _/-\o_

Mochten ze het voor BF4 uitbrengen dan is Naval Strike wel dé DLC om hem mee uit te brengen. Man man man wat zou ik dit graag terug willen zien d:)b

Bronnetje

Titan Tutorial
Ik hoop echt dat de Titan-mode terug komt..., ik vond dat toch een geweldige mode in BF2142 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:09:
[...]

Uit je jet springen, een 180° no scope RPG kill op de achtervolgende jet doen en doodleuk terug in je jet springen gaat dan weer wel. Maar schuur je tegen je chopper als je er uit springt --> KIA. Only in battlefield. 8)7
tovade schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:25:
[...]

Uit je jet springen, een 180° no scope RPG kill op de achtervolgende jet doen en doodleuk terug in je jet springen gaat dan weer wel. Maar schuur je tegen je chopper als je er uit springt --> KIA. Only in battlefield. 8)7
haha ja idd chopper UP tegen alles en en iedereen maar OP versus eigen piloot d:)b -O-

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

da_PSI schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:23:
[...]

Ik hoop echt dat de Titan-mode terug komt..., ik vond dat toch een geweldige mode in BF2142 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Met vliegdekschepen met die op kernenergie varen is dat concept prima te doen. Alleen dat Shield van de originele Titans kan ik niet even snel in de huidige tijd denken. Hooguit een soort active protection en AA die na een bepaald aantal raketten neer gaan.

Het zou iig echt f*cking vet zijn als dit weer terug komt oOo

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:02
MisterChaoSs schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:32:
[...]

Met vliegdekschepen met die op kernenergie varen is dat concept prima te doen. Alleen dat Shield van de originele Titans kan ik niet even snel in de huidige tijd denken. Hooguit een soort active protection en AA die na een bepaald aantal raketten neer gaan.

Het zou iig echt f*cking vet zijn als dit weer terug komt oOo
Ze zetten er goalkeepers op.. :)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-12 15:08

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

da_PSI schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:44:
[...]

Ze zetten er goalkeepers op.. :)
of de amerikaanse variant: de Phalanx :+

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:16:
[...]

(volgens mij mag dat niet volgens de Geneefse Conventie)
Wel zodra ze zelf ook schieten vanuit de lucht of zich niet overgeven na het landen. Gezien ik de keybinding voor de witte vlag nog niet heb kunnen vinden: lekker uit de lucht maaien.

CodeCaster schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:26:
[...]

Wel zodra ze zelf ook schieten vanuit de lucht of zich niet overgeven na het landen. Gezien ik de keybinding voor de witte vlag nog niet heb kunnen vinden: lekker uit de lucht maaien.
dead men dont speak... nuff said :P

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:28:
[...]

dead men dont speak... nuff said :P
Maar ze respawnen wel.. ;)
nieuwe ronden nieuwe kansen :D hehe

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 15:20

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kwam deze tegen... Toepasselijk voor de megalodon zoekactie :)

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/ay5Nn38_460s.jpg

PSN: Von_Smallhausn

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:48
Volgens de laatste geruchten lijkt het erop dat de "easter egg" in Rogue Transmission zit ipv Parcel Storm en dat het gaat om een T-Rex ipv een veel te grote haai (Megalodon)

Iemand op Reddit heeft onderstaande sound file gevonden in de BF4 map
https://soundcloud.com/ri...gue-transmission-dinosaur

Redit post:
http://www.reddit.com/r/b...a_dinosaur_anyway_take_a/

Het klinkt wel ongelofelijk tof :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Nano2009 op 12-12-2013 16:57 ]

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 11:19
Waarneer ik Battlefield 4 opstart krijg ik na enkele seconde ''Battlefield 4 werkt niet meer''
Ik weet echt niet hoe het komt! ik heb gewoon een reguliere installatie gedaan.
Ik ben windows 8 gebruiker maar de game zou hier op moeten werken. herinstallatie heeft ook geen zin

Iemand een oplossing?

p.s: ik heb de legale versie!!
MikeJoow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:07:
Waarneer ik Battlefield 4 opstart krijg ik na enkele seconde ''Battlefield 4 werkt niet meer''
Ik weet echt niet hoe het komt! ik heb gewoon een reguliere installatie gedaan.
Ik ben windows 8 gebruiker maar de game zou hier op moeten werken. herinstallatie heeft ook geen zin

Iemand een oplossing?

p.s: ik heb de legale versie!!
jup naar problemen topic gaan en dit posten ;) dit is niet de plek hiervoor.

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 11:19
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:08:
[...]

jup naar problemen topic gaan en dit posten ;) dit is niet de plek hiervoor.
ja excuses. ik kon helaas het bericht niet meer verwijderen. vraag staat in het problemen topic ;)

• tobitronics
Nou ik dacht dat die UCAV een poepding was waar je niks mee kon, I was wrong....

21-0 in 400 tickets op flood zone 64p, door gewoon achter een rotsje en boompje te gaan zitten met een ammo krat en die dingen blijven spammen. 2 teammaten kwamen me joinen en ik haalde zelfs nog een transport chopper en lav uit de lucht :9

UCAV, gotta love 'em >:)

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Toch wel een beetje trots :o
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/63FKbdJ

[ Voor 12% gewijzigd door pannekoek141 op 12-12-2013 18:53 ]

Suh dude

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje,
Ik heb tot nu toe alleen conquest large als assault gespeeld. Welke class/wapen combo, is de moeite waard om uit te proberen? en dan heb ik het vooral over plezier en niet de meest makkelijkste om zo alsmaar bovenaan te eindigen. Ook vroeg ik me af welke game mode jullie spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:02:
Ik heb een klein vraagje,
Ik heb tot nu toe alleen conquest large als assault gespeeld. Welke class/wapen combo, is de moeite waard om uit te proberen? en dan heb ik het vooral over plezier en niet de meest makkelijkste om zo alsmaar bovenaan te eindigen. Ook vroeg ik me af welke game mode jullie spelen.
Elke combinatie en elke game mode.
Je vraagt in een topic met enorm veel diverse mensen wat zij leuk vinden. Dan krijg je elk mogelijk antwoord wel een keer terug. Sterker nog, als je eens een paar pagina's terug leest worden al je vragen beantwoord. Zelf even wat energie in steken ;)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Geen idee wat er aan de hand is vandaag maar gisteren niks aan de hand en nu is het onspeelbaar. 6 op de 10 games crash ik al " error could not connect to server " voor ik ook maar de map geladen heb. van de 4 games die ik over heb crasht de helft zonder melding, gewoon hoppa terug naar bureaublad jij. En de laatste 2 games zijn heel stroperig waarbij ik geteleport wordt, en vage dingen( terwijl ping van 14 en 90 fps gemiddeld )

Zou bijna geneigd zijn een rechtzaak aan te spannen voor prutswerk

Edit: ik zie dat er sommige partijen daar al naar aan het kijken zijn _/-\o_

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-12 14:28

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

weet iemand hoe die skill lvl ding werkt als goed doet moet je toch punten bij krijgen maar wat ik ook doe gaat elken keer flink om laag

-10 zo slecht was ik ook niet
http://battlelog.battlefi...87402548609152/921619793/

ik do beter maar hij krijgt weer +4 skill punten
http://battlelog.battlefi...87402548609152/327481132/

wand dit is wel heel raar en dit heb ik al vaker gehad

gister -9
http://battlelog.battlefi...28393434178944/921619793/

en ander krijgt +24
http://battlelog.battlefi...28393434178944/932992744/

dus hoe werkt dit nu ? of gewoon raar bug

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Iemand met een skill van 180 hoeft een stuk minder te doen om pluspunten te krijgen terwijl iemand met een skill van 350 veel meer moet doen om maar niet minpunten te krijgen.

Motaro schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:28:
hoi

weet iemand hoe die skill lvl ding werkt als goed doet moet je toch punten bij krijgen maar wat ik ook doe gaat elken keer flink om laag

-10 zo slecht was ik ook niet
http://battlelog.battlefi...87402548609152/921619793/

ik do beter maar hij krijgt weer +4 skill punten
http://battlelog.battlefi...87402548609152/327481132/

wand dit is wel heel raar en dit heb ik al vaker gehad

gister -9
http://battlelog.battlefi...28393434178944/921619793/

en ander krijgt +24
http://battlelog.battlefi...28393434178944/932992744/

dus hoe werkt dit nu ? of gewoon raar bug
het heeft te maken met hoe je kills krijgt, killstreeaks etc, maar voornamelijk wat je lvl tov de spelers en wat hun skill level is. speel je in een noob server als high lvl player dan krijg je gewoon minpunten.
Exact hoe en wat weet ik niet en interesseert me ook geen bal aangezien het in de huidige vorm geen enkele indicatie geeft van maar ook enige logica.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12 19:05
SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:06:
[...]

het heeft te maken met hoe je kills krijgt, killstreeaks etc, maar voornamelijk wat je lvl tov de spelers en wat hun skill level is. speel je in een noob server als high lvl player dan krijg je gewoon minpunten.
Exact hoe en wat weet ik niet en interesseert me ook geen bal aangezien het in de huidige vorm geen enkele indicatie geeft van maar ook enige logica.
Het zegt echt wel wat het komt alleen niet aan op 50-100 punten. Maar iemand die 200 skill punten heeft of iemand die 400 skill punten heeft, zit wel degelijk verschil tussen. ;)
Pagina: 1 ... 78 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.