Dat is inderdaad wel grappig, meeste clan genoten hebben het spel niet op een SSD staan daar zie je dan zo'n doodhoofdje bij staan terwijl ik al lekker aan het spelen benSouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:28:
[...]
is grappig om te zien, altijd als een van de eerste in de game na laden, plus de rest van de ssd gebruikers, en als je dan halverwege de tweede flag bent zie je de rest binnendruppelen.is wel een behoorlijk voordeel vooral als je de jets wil hebben ofzo.
De meeste moderne games krijgen/hebben steeds grotere textures/maps dus steeds meer spellen zullen profijt gaan krijgen van de SSD techniek.RocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:29:
Helaas zijn het vaak net de games met de enorme bestanden die het meeste profijt hebben van een SSD.
Voer bij Origin eens een reparatie uit van het spel (RMB op Battlefield 4 en dan 'Repair Install' of de Nederlandse variant hiervan)Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:32:
Krijg bij 23% van de update/patch steeds een foutmelding.
if (!coffee) {
Work = false; }
http://www.tomshardware.c...eld-4-interview,3688.html
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[quote]Voer bij Origin eens een reparatie uit van het spel (RMB op Battlefield 4 en dan 'Repair Install' of de Nederlandse variant hiervan)
Heeft gewerkt:)
Ik voorspel 200fps increase voor alle AMD (Mantle) kaarten!SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:38:
Ben benieuwd wat mantle naar de tafel brengt, zou ook in december komen.
http://www.tomshardware.c...eld-4-interview,3688.html
Zonder gekheid: ben ook wel benieuwd of het spel er met mantle visueel (nog) beter uit gaat zien, of dat het alleen een performance increase brengt.
Die evo heb ik ook, ben altijd als eerste onderweg in een map!naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB![]()
Spellen zoals BF hebben met laadtijden echt profijt van een SSD. Heb bij BF3 wat testen gedaan maar mijn 830 Pro 256 RAID0 array was 2 tot 3 maal zo snel met laden als het spel vanaf een Seagate 3TB 7200rpm te starten. Waarbij die Seagate voor een HDD echt geen traag ding isEen SSD zal je echter geen (merkbare) FPS boost geven
[/tech]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Idd. Ik speel veel met een maat bij mij thuis, de ene PC heeft een oude Intel X-25 SDD (80g) en de andere PC heeft een Crucial M4 128GB. We hebben het toevallig zitten meten laatst, de Intel SSD is bijna een minuut (!!) later met laden van het level..Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
Kan op sommige mappen aardig wat schelen. Neem Lockers, als eerste spawnen betekent dat je in de eerste run naar de vlaggen zit. Dat zijn de meeste capture punten. Twee vlaggen volledig capturen levert je alweer een paar honderd punten op zonder moeite. Te laat spawnen en je mist dit hele feest.
Ik was in Operation Locker bijna bij punt C toen hij net joinde, dus dat scheelt enorm (externe factoren buiten beschouwing gelaten).
is eigenlijk alleen op gebied van performance, maar kan betekenen dat je dus de graphics hoger kan zetten dan je ervoor kon, Maar goed de kaarten waar het mee werkt zijn de nieuwste generatie dus de 280 en 290 serie. die hebben al niet al te veel moeite met de game.Grimmie187 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:41:
[...]
Ik voorspel 200fps increase voor alle AMD (Mantle) kaarten!![]()
Zonder gekheid: ben ook wel benieuwd of het spel er met mantle visueel (nog) beter uit gaat zien, of dat het alleen een performance increase brengt.
Mantle moet zorgen voor betere en directere communicatie van cpu, gpu en ram geheugen, waar nu nog veel via drivers en directx gaat, zou dat direct aangestuurd worden door mantle, plus ook effectiever gebruik van die resources zou ontstaan.
Verwijderd
Same here, alleen dan 128GB. Ondanks dat we ruim 30 jaar verder zijn duurt het laden van spellen net zolang als op m'n Sinclair ZX Spectrum van destijds.dekilo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:49:
[...]
Die evo heb ik ook, ben altijd als eerste onderweg in een map!
Weet iemand of het nog mogelijk is om te zien wie (welke levels) er op de server spelen in Battlelog, zoals in BF3? Zo kunnen de NoLifes wat worden vermeden.
En in conquest of rush heb je bijna altijd een leuk voertuig te pakkenTsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
Kan op sommige mappen aardig wat schelen. Neem Lockers, als eerste spawnen betekent dat je in de eerste run naar de vlaggen zit. Dat zijn de meeste capture punten. Twee vlaggen volledig capturen levert je alweer een paar honderd punten op zonder moeite. Te laat spawnen en je mist dit hele feest.
jullie dit ook?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ik speel tegenwoordig liever op een Russische server om maar 50 ping te hebben zodat ik niet de sjaak ben maar de tegenstander. 300ms is voldoende voor een insta kill...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:18:
[...]
Geeeezzzzz, ik wist dat het erg was, maar om het zo overduidelijk te zien is toch wel heel erg pijnlijk.
300 ms vertraging als je gepeaked wordt, daar kan je gewoon fysiek niet op reageren... Het overkomt me de laatste tijd wel heel erg veel dat ik dood ga zonder dat er iets aan te doen was en het haalt wel veel lol uit het spel, zo zonde.
Ik ben heel benieuwd in hoeverre de patches deze maand dat nog kunnen verhelpen.
Nu maar kijken of DICE het heeft gefixt maar dat word vanavond. Heb weer college. Altijd als er iets voor BF4 komt heb ik college.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://battlelog.battlefi...dview/2955065220507869502
Ging in een keer als een trein.
True that, als eerste in de AA voor massive puntenRocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:57:
[...]
En in conquest of rush heb je bijna altijd een leuk voertuig te pakken
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
.ini bestandje aangemaakt en idd nu met 10,5 mb/secS.J_84 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:58:
Als bij mensen de update bijzonder traag lijkt te gaan, is er een work around.
http://battlelog.battlefi...dview/2955065220507869502
Ging in een keer als een trein.
Enig idee wat het doet, dat bestandje?
Nee, ik weet alleen dat het werktXecuter NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:03:
[...]
.ini bestandje aangemaakt en idd nu met 10,5 mb/sec
Enig idee wat het doet, dat bestandje?
Had eerst een normaal kladblok bestand aangemaakt maar leek niks te doen, daarna notepad aangemaakt en bij opnieuw opstarten van origin moest ik op ja drukken en had de update binnen luttele seconden binnen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Laten we vooral weer beginnen met al het negatieven te spuien. DCL is nog niet eens uit of de eerste klagers melden zichPhyxion schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:07:
De sound bug is nog steeds niet opgelost, hele server klaagde alweer dat het geluid weg was![]()
![]()
Er word een patch uitgebracht die dat probleem tegen moest gaan en doet dat niet, is het dan raar dat mensen daar over vallen.TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:09:
[...]
Laten we vooral weer beginnen met al het negatieven te spuien. DCL is nog niet eens uit of de eerste klagers melden zich
Waarom mag je niet een negatief bericht plaatsen als je een negatieve ervaring hebt? Als je niks negatiefs wil lezen moet je lekker de Donald Duck erbij pakken. Op een forum mag je ook negatieve ervaringen plaatsen, zeker als het gaat om bugs die al tijden in een spel zitten en nog niet opgelost zijn.TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:09:
[...]
Laten we vooral weer beginnen met al het negatieven te spuien. DCL is nog niet eens uit of de eerste klagers melden zich
Gisteren in een Battlepack m'n eerste custom knife gekregen (de Bowie), niks echt speciaals, maar vergeleken met de andere rewards die ik al heb gekregen (25% boosts² en unlocks voor wapens die ik nog niet eens heb/gebruik...) wel eens iets leuks.
Denk dat ik straks ook maar eens de Singleplayer ga spelen voor wat meer van dat soort items en wat dogtags, aangezien ik nog steeds met de standaard tags rondloop
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Hangt er vanaf of het een server issue of client issue is. Treed de bug op omdat de client een bepaalde gebeurtenis op de server onjuist verwerkt of treed de bug op omdat de server iets onjuist uitvoert en de client daardoor een verkeerd signaal krijgt? Of is het een combinatie van beiden?Waterpower schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:26:
Kan het niet zo zijn dat de sound bug er nog in zit omdat de servers nog niet geupdate zijn?
Het kan inderdaad nog afhankelijk van een server update zijn. Weet niet of de server waar het om ging al geupdate is?
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 03-12-2013 12:30 ]
Die map is dus 7 vlaggen infantry only met dirt bikes , quads en 1 transport chopper.
http://battlelog.battlefi...15950064748544/176614903/
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 12:42 ]
Maar kan m nog niet downloaden.
weet iemand hoe dat zit?
Ag zie hetal.
Is voor premium.
Dat ga ik dus nog niet halen.
laat ze eerst de game maar fixen.
[ Voor 34% gewijzigd door kobus71 op 03-12-2013 12:44 ]
Wat zijn watermines ?SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:13:
Vooral als er weer eentje door het lint gaat over de watermines![]()
dat werkt zo goed bij de eerste flag van hainan resort, die bovenin zit bij die huisjes aan het water en die brug. Altijd raak met of een volle rhib, attack boat of lav.
Of bedoel je mijnen die in het water liggen
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
ja dit in het problemen topic postenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:41:
Gemengde reacties dus op de update. Ik heb helaas geen tijd om te spelen vandaag tot laat in de avond, dus ik lees dan wel de ervaring van anderen. Ik ben iig benieuwdTerugkomend op die SSD snelheid: ik merk ook dat ik met mijn trage SSD in het nadeel ben t.o.v. een vriend met een snellere SSD.
jup de slams in het water dumpen, werkt alleen in niet al te diep water, dus waar boten vaak langskomen, en het smal genoeg is zodat ze ze ook overvaren zoals bruggen is ondiep genoeg.Eagle Creek schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:45:
[...]
Wat zijn watermines ?
Of bedoel je mijnen die in het water liggen?
[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 12:46 ]
Op de server naam klikken!Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:56:
[...]
Same here, alleen dan 128GB. Ondanks dat we ruim 30 jaar verder zijn duurt het laden van spellen net zolang als op m'n Sinclair ZX Spectrum van destijds.
Weet iemand of het nog mogelijk is om te zien wie (welke levels) er op de server spelen in Battlelog, zoals in BF3? Zo kunnen de NoLifes wat worden vermeden.
lijkt mij ook iets voor problemen topic, en zelfs meer iets voor windows /hdd algemeen dan specifiek voor bf4.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Ik zit er wel over te denken om een SSD erbij te prikken. Alleen... moet je dan de complete BF4, + update(s) + DLC opnieuw installeren? Vind ik ook weer zowat...
Een SSD installeren als je systemschijf is wat andere koek daarentegen
Ik haat dat altijd...wellicht toch maar eens wat images maken van mijn systeemschijf
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Heb bf4 + china rising nu op mn ssd staan, gaat kneiter snel met laden en spawn vaak als eerste van mn team/squad.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Ik zit er wel over te denken om een SSD erbij te prikken. Alleen... moet je dan de complete BF4, + update(s) + DLC opnieuw installeren? Vind ik ook weer zowat...
Nee
Ik ben van plan om Battlefield te verplaatsen naar mijn SSD. Ik las na wat googlen dat je gewoon de map van origin kan verplaatsen (beter eerst kopiëren) naar een andere schrijf. Vervolgens moet je in Origin de installatie map aanpassen naar de nieuwe locatie. Tenslotte moet je battlefield "opnieuw" installeren. Dit duurt echter maar even omdat alle bestanden er al staan.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Zie hier.
Heb het recent op twee machines gedaan (ook i.v.m. BF4 en daarvoor een grotere SSD). Met een tool als Macrium Reflect gaat het erg makkelijk. Even booten via DVD of USB stick en je cloned zo je primaire schijf. Vervolgens alleen nog even de kabels omhangen en gaan met die banaan (niet de Hyves banaanJoarie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:58:
Een SSD installeren als je systemschijf is wat andere koek daarentegen
Ik haat dat altijd...wellicht toch maar eens wat images maken van mijn systeemschijf
Verwijderd
Wat voor internet heb je dan? Alles bij elkaar duurde mij denk ik max. een uurtje.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Je vergeet (of bent je er niet van bewust) dat wegvallend geluid zelfs in BF3 al een issue was (vooral in tanks). Dus ja, wat kritiek lijkt me wel op zijn plaats. Sterker nog, het is ontzettend stom dat dit nog een issue is.TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:09:
[...]
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:43 ]
Verwijderd
Verrek staat inderdaad op de Full Server Page, net zoals in BF3. Dat hebben ze er dan pas bij gezet neem ik aan.
Weet iemand of het Igla/Stinger lock geluid is te horen voor degene die wordt gelocked als je hiervoor geen ammo meer hebt? In BF3 kon je nog altijd choppers ermee mindfucken om alsnog weg te kunnen komen.
jup, werkt nog steeds, en doe ik ook vaak, wat je zelfs kan doen is de raket wegschieten, gelijk lock verbreken wanneer die flared en dan zsm weer lockon krijgen, dan raakt de eeste alsnog met wat gelukVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:45:
[...]
Verrek staat inderdaad op de Full Server Page, net zoals in BF3. Dat hebben ze er dan pas bij gezet neem ik aan.
Weet iemand of het Igla/Stinger lock geluid is te horen voor degene die wordt gelocked als je hiervoor geen ammo meer hebt? In BF3 kon je nog altijd choppers ermee mindfucken om alsnog weg te kunnen komen.
In theorie kan je dit zelfs doen als je de eerste gelijk dumpt, nieuwe lockt en vuurt maar de tijd dat een flare werkt tot je nieuwe lockon is langer dan dat de raket qua range heeft en zal dan dus niet meer reageren op de lock. Wat wel werkt is als je dit doet als de chopper al heeft geflared. lockon, vuren, gelijk nieuwe pakken , lockon en die ook vuren. Dan hit je 2x in 1-2 sec dus vrijwel insta kill
Of 'safe raiding'?
Google is niet mijn vriend omtrent dit topic...
heeft te maken met de nieuwe bomber in de china rising dlc, daar moet je dan x kills maken gok ik en bij de tweede de bomber uit de lucht schietenXecuter NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:55:
weet iemand hoe en wat 'bombing raid' is? Om bijvoorbeeld de SUAV assignment te doen?
Of 'safe raiding'?
Google is niet mijn vriend omtrent dit topic...
Kijk eens op battlelog bij die specifieke assignment. (kan ik op werk niet op helaas)
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 13:56 ]
Tenzij je een clone maakt van je HD met je hele OS incl Program Files, en alleen films enzo op een andere HD. Ik heb hier een Samsung EVO 500GB en daar heb ik geen spijt van, hoefde niks opnieuw te installeren. Laadsnelheid is prima.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Zit op stage dus video afspelen gaat even niet. Is deze bomber te vergelijken met die bombers uit Bf1943?SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:56:
[...]
heeft te maken met de nieuwe bomber in de china rising dlc, daar moet je dan x kills maken gok ik en bij de tweede de bomber uit de lucht schieten
Kijk eens op battlelog bij die specifieke assignment. (kan ik op werk niet op helaas)
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
geen idee, voorzover ik zag leek het me een grote drone maar zou ook als een ac130 kunnen uitzien. het lijkt me ook dat die ook zo werkt en niet zelf te vliegen is. [antwoord=aanname]MisterChaoSs schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:57:
[...]
Zit op stage dus video afspelen gaat even niet. Is deze bomber te vergelijken met die bombers uit Bf1943?
Je hebt er 4 om af te vuren voordat hij reload en het duurd een eeuwigheid voordat ze raken, op iets locken kan niet alleen op een lokatie.
Op de grote maps kan je ongeveer 1 tot 2 x herladen. Op de jungle map kan je net aan een keer de rakketen afvuren die overigens zover ik heb kunnen beoordelen geen one hit kill zijn.
Dus mensen die bang waren dat het overpowerd was hoeven zich niet meer druk te maken
Ik heb de maps een tijdje gespeeld wat opvalt is dat er een paar best lelijk uit zien vergeleken met de andere maps. Het gevoel wat er achterblijft is toch wel dat er niet heel erg veel aandacht naar deze dlc is gegaan.
Valt mee, kopieer gewoon je hele BF4 folder naar je SSD en je hoeft als het goed is bijna niks meer te downloaden.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
'I reject your reality and substitute my own'
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dat wordt weinig China Rising spelen dusKepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:20:
Geen Attack jet in China rising, wat een faal met sommige zwaar voertuig georiënteerde mappen.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
je raad al wat mn favoriete voertuig is.MisterChaoSs schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
[...]
Dat wordt weinig China Rising spelen dus
dan moet er ook fatsoenlijke AA zijn wat wellicht in de beta niet lekker ging? Ik kan zelf niet oordelen, nog niet gespeeld maar als het alleen ground warfare is is net zoals de B2K city maps en bv seine crossing en bazaar, geen probleem toch?Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:20:
Geen Attack jet in China rising, wat een faal met sommige zwaar voertuig georiënteerde mappen.
Oke,bloodlynx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:11:
Ik heb de maps een tijdje gespeeld wat opvalt is dat er een paar best lelijk uit zien vergeleken met de andere maps. Het gevoel wat er achterblijft is toch wel dat er niet heel erg veel aandacht naar deze dlc is gegaan.
Maar dan nu de belangrijke vraag, hoe groot zijn de 64-player CQ mappen?
Middelmatig groot als Caspian/Firestorm/Kharg of echt groot zoals Bandar Desert?
DICE heeft immers eerder vermeld dat de China Rising mappen "huge" zouden worden. En dat heeft hoge verwachtingen bij mij geschept.
Vraag 2: hoe zijn de vlaggen verspreid over de mappen? Op een kluitje (zoals Firestorm) of lekker verspreid over de mappen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
heb nu 3 mappen gespeeld, alle drie hadden 7 vlaggen. Zijn ongeveer zo groot als bandar dessert.
[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 03-12-2013 14:53 ]
Is the 1 hit kill fixed?
Dice developer:
Yes and no.
There were two issues. One was an actual OHK (you shoot someone, they die from one bullet). That one was fixed.
The other is an issue with how deaths are communicated from server to client, which means you can sometimes appear to die instantly, but whoever shot you still actually shot the appropriate amount of bullets. The fix for this is a server-side fix, and we are looking at getting it out as soon as possible.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hier komen nog 2 apcs bij, 2 stealth jets and 2 mini birds.Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
nog een map die puur voertuig georiënteerd is zonder attack jet.(10 tanks op silk road)
heb nu 3 mappen gespeeld, alle drie hadden 7 vlaggen. Zijn ongeveer zo groot als bandar dessert.
Dit geldt hetzelfde als voor die valley map.
De jungle map is infanterie only.
Weet wel, zonder tank is er geen hol aan op silk road.
Edit: Nu uur op die map gespeeld, die hele map zuigt gewoon, dit is echt bandar dessert maar dan erger.
[ Voor 14% gewijzigd door Kepro op 03-12-2013 15:02 ]
welke bedoel je dan, silk road? Die leek mij ook het minst leuk, mss nog wel op dom. of tdm in dat hangar gedeelte maar voor de rest nogal statische map mijns inziens, maar wellicht valt het mee, maar gezien je reactie gok ik van niet.Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:59:
[...]
Hier komen nog 2 apcs bij, 2 stealth jets and 2 mini birds.
Dit geldt hetzelfde als voor die valley map.
De jungle map is infanterie only.
Weet wel, zonder tank is er geen hol aan op silk road.
Edit: Nu uur op die map gespeeld, die hele map zuigt gewoon, dit is echt bandar dessert maar dan erger.
http://battlelog.battlefi...70804573339968/351804938/
23 deaths, zeker 15 daarvan sniped. Spawn in tank, dood door jet, spawn in camp, sniped, rij naar enemy base, sniped.
Plant 3x c4 op een LAV, 50 damage... Ik weer dood. Het werkt nog steeds niet lekker.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Silk road is de woestijn map die echt heel zwaar tegen valt en heel weinig gespeeld zal worden. Als ik de chat ook zie in de gameSouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:17:
[...]
welke bedoel je dan, silk road? Die leek mij ook het minst leuk, mss nog wel op dom. of tdm in dat hangar gedeelte maar voor de rest nogal statische map mijns inziens, maar wellicht valt het mee, maar gezien je reactie gok ik van niet.
jammer ja, het zag er wel mooi uit maar ja als het niet fijn speelt... Hoe zit het verder met de bugs die aangepakt zouden worden? nog geluidsbug, double damage bug? Crashes?Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:22:
[...]
Silk road is de woestijn map die echt heel zwaar tegen valt en heel weinig gespeeld zal worden. Als ik de chat ook zie in de gameVoertuigen is leuk maar dit slaat alles.
Dit is ook een kwestie van balance, server en een stukje geluk, skill en timing.rickyy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:21:
Speel nooit conquest, in Battlefield 2 wel, omdat het daar werkte. Nu weet ik weer waarom het hier niet werkt:
http://battlelog.battlefi...70804573339968/351804938/
23 deaths, zeker 15 daarvan sniped. Spawn in tank, dood door jet, spawn in camp, sniped, rij naar enemy base, sniped.
Plant 3x c4 op een LAV, 50 damage... Ik weer dood. Het werkt nog steeds niet lekker.
gesniped worden kan je met een beetje springen en zigzaggen grotendeels voorkomen, lav kan reactive armor hebben gehad, of een van de c4 is toch niet op de lav terecht gekomen, jet is op weinig aan te doen.
Lijkt gewoon dat je team slecht was en andere team nogal lame aan het spawn rapen was, oplossing nieuwe server zoeken, met vrienden met voip spelen en dan wel lekkere scores halen.
[ Voor 51% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 15:29 ]
een ribbon krijg je altijd met x soort kills in een round, dus je kan niet die kills uitsmeren over meerdere rondes, je aantal ribbons dan wel weer.disturbedmind schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:28:
Ik ben nu bezig om de UCAV te unlocken, maar hoe krijg je een jet fighter ribbon? Moet je in 1 potje 5 keer een jet kapot maken of kan het ook verspreid over meerdere potjes?
Verder vind ik de nieuwe china maps niet heel interressant ( maar ben ook meer een infanterie speler ) Wel zat ruimte iig.
Edit: bf4 stopped working
Kijk volgende week weer naar een nieuwe aflevering van brokenfield 4
lol dat is een vrij download intensieve manier van spelen.Skybullet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:40:
Elke keer als ik nu een server join gaat ie weer de laatste patch 800 nogwat mb downloaden en installeren. Heb dat zo al weer 3 x gedaan... kan daarna wel prima spelen, maar volgende server weer opnieuw..
Verder vind ik de nieuwe china maps niet heel interressant ( maar ben ook meer een infanterie speler ) Wel zat ruimte iig.
Edit: bf4 stopped working
Kijk volgende week weer naar een nieuwe aflevering van brokenfield 4
Beetje slimme speler zorgt dat hij de juiste clas speelt en gebruik maak van. Maar als je alleen huppelen en springen gewend ben dan kom je niet ver.Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
Dat suckt, die map was veel te groot om leuk te zijn als je geen voertuig had
Bandar desert was in conquest ook veelste groot. Misschien worden zulke mappen wel leuk met 128 spelers en 12 vlaggen oid.Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:22:
[...]
Silk road is de woestijn map die echt heel zwaar tegen valt en heel weinig gespeeld zal worden. Als ik de chat ook zie in de gameVoertuigen is leuk maar dit slaat alles.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
*Oh, hij gaat nu voor een vierde maal updaten
[ Voor 18% gewijzigd door sysmatic op 03-12-2013 15:56 ]
Net wat Air Superiority geprobeerd, in 2 uur geen enkele Jet Fighter Ribbon verdiend!
Toch wil ik graag die UCAV vrijspelen. Iemand enig idee dit makkelijk te doen?
Anders met een paar tweakers een lege server joinen?
Pc al eens opnieuw opgestart?sysmatic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:54:
Ik krijg telkens "REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK" als ik een CR server wil joinen. En heb net me BF4 nog geupdate.
*Oh, hij gaat nu voor een vierde maal updaten
De grote is het probleem niet. Meer de balans met het aantal voertuigen.fynrd1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:51:
[...]
Bandar desert was in conquest ook veelste groot. Misschien worden zulke mappen wel leuk met 128 spelers en 12 vlaggen oid.
Nadat Origin mijn BF4 voor een 4e keer had geupdate deed hij het
Je gedrag begint wel een beetje vermoeiend te worden, kan je daar mee stoppen?TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:50:
[...]
Beetje slimme speler zorgt dat hij de juiste clas speelt en gebruik maak van. Maar als je alleen huppelen en springen gewend ben dan kom je niet ver.
Same here. Ik snap niet waarom een unlock als een UCAV gekoppeld wordt aan goed kunnen vliegen. Ik vind vliegen niet echt boeiend maar toch wil ik de UCAV wel hebben. Dan wordt je haast gedwongen om zulke dingen af te spreken.Dax schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:57:
Ik vind het vreselijk om met Jets te spelen![]()
Net wat Air Superiority geprobeerd, in 2 uur geen enkele Jet Fighter Ribbon verdiend!
[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 03-12-2013 16:07 ]
Hoe zielig wil je spelen om zo een unlock te halen? Zijn er veel niet vies van en vind het gewoon cheaten.Dax schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:57:
Gewoon je toetsenbord/muis configureren en veel oefenen. Er staan legio voorbeelden op youtube voor een goede config.
Als je op een krakkemikkerige wijze je unlocks haalt word je toch zo in een dogfight weggeknalt. Goed vliegen is uren maken in de cockpit.
Oke, als jij graag op die manier speelt ga je gang maar blijf het zielig vinden om zo je puntjes te vergaren.
probleem zit in de zergmode waar 90% van de spelers in spelen, dus allemaal naar een plek gaan, massale ophoping en de weinige die dan wel snappen andere flags te cappen en te flanken doen het wat beter of de tank/jet whores die alles kapot knallen. Balans is waar zulke maps mee staan of vallen, maar ook met map opbouw natuurlijk, de maps van desert combat waren wel tof maar als je die nu zou spelen is de map el alamein ontzettend saai zijn nog veel erger dan bandar desert.fynrd1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:51:
[...]
Bandar desert was in conquest ook veelste groot. Misschien worden zulke mappen wel leuk met 128 spelers en 12 vlaggen oid.
Rustig maarTecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:03:
[...]
Hoe zielig wil je spelen om zo een unlock te halen? Zijn er veel niet vies van en vind het gewoon cheaten.
Gewoon je toetsenbord/muis configureren en veel oefenen. Er staan legio voorbeelden op youtube voor een goede config.
Als je op een krakkemikkerige wijze je unlocks haalt word je toch zo in een dogfight weggeknalt. Goed vliegen is uren maken in de cockpit.
Oke, als jij graag op die manier speelt ga je gang maar blijf het zielig vinden om zo je puntjes te vergaren.
Ik wil helemaal niet oefenen simpelweg omdat ik jetplay niet leuk vind, als ik deze unlock eenmaal heb zul je mij nooit weer in een jet zien.
Vaak zie je in zulke mappen de beperking van spelers die alleen maar infantery kunnen spelen te voet of in een AA camperen.
Ben blij dat er nu weer grote mappen zijn waar je de ruimte hebt. Vandaag weer eens het luchtruim gekozen en dat gaat nog niet helemaal want alles is net even anders in de jets. De scout inmiddels geheel unlockt, niet leuk voor rennende infantery.
Omslachtig.Dennis8102 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:07:
[...]
Ik ben van plan om Battlefield te verplaatsen naar mijn SSD. Ik las na wat googlen dat je gewoon de map van origin kan verplaatsen (beter eerst kopiëren) naar een andere schrijf. Vervolgens moet je in Origin de installatie map aanpassen naar de nieuwe locatie. Tenslotte moet je battlefield "opnieuw" installeren. Dit duurt echter maar even omdat alle bestanden er al staan.
Zie hier.
Wat ik doe met Steam en Origin:
Verplaats de game folder (bv. BF4) van E:\Origin\BF4 naar C:\Games\BF4
Vervolgens maak ik een symlink van E: naar C:
Als de SSD vol is, verplaats je het weer terug.
idd een map is zo goed als de spelers die erop spelen, als die maar op een bepaalde manier (kunnen) spelen zal het niet de ervaring bieden die ik af en toe wel heb gehad met bv bandar desert.TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:14:
Bandar dessert een map met waanzinnig veel mogelijkheden voor een goede gameplay. Heerlijk om in een chopper of jet te stappen, wil je close duels dan zoek je de gebouwen op. Voor een heuse tank battle een ideale map. Voor een goede recon eveneens top.
Vaak zie je in zulke mappen de beperking van spelers die alleen maar infantery kunnen spelen te voet of in een AA camperen.
Ben blij dat er nu weer grote mappen zijn waar je de ruimte hebt. Vandaag weer eens het luchtruim gekozen en dat gaat nog niet helemaal want alles is net even anders in de jets. De scout inmiddels geheel unlockt, niet leuk voor rennende infantery.
Epische tankbattles, flags cappen met de little birds, jet en attack chopper duels, infi gevechten in het strandgedeelte.
Nee, blijf oefenen, goede resultaten (zoals unlocks) komen dan vanzelf!Dax schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:57:
Is het weleens in je opgekomen dat statpadding effect heeft op teambalans (en de werking van server balancing plugins)?
Enig idee waar die balans op gebaseerd wordt?
Juist, die worden op stats gebaseerd, die jij dus graag mooier laat lijken dan ze werkelijk zijn...
Hoe DICE dit soort onzin moet oplossen is mij niet duidelijk.
Balancing op basis van stats? Nope. Zeker niet vanuit DICE en zeker niet op basis van unlocks en een paar ribbons.Ew0ut schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:25:
[...]
Nee, blijf oefenen, goede resultaten (zoals unlocks) komen dan vanzelf!
Is het weleens in je opgekomen dat statpadding effect heeft op teambalans (en de werking van server balancing plugins)?
Juist, die worden op stats gebaseerd, die jij dus graag mooier laat lijken dan ze werkelijk zijn...
Hoe DICE dit soort onzin moet oplossen is mij niet duidelijk.
Dit gebeurt enkel door plugins en dan voornamelijk op wlr, kdr, spm en rank.
Ben ik niet met je eens.Ew0ut schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:25:
[...]
Nee, blijf oefenen, goede resultaten (zoals unlocks) komen dan vanzelf!
Het gaat hier duidelijk niet om Stat Padding:
Als iemand op een pistol only server wilt spelen, puur om in een korte periode een betere handgun te bemachtigen, zal deze persoon dit NIET doen om zijn stats te verbeteren.group of players might perform a series of actions which generally require little skill in order to raise a player's statistics. For example, in first person shooters, two or more players might join different teams and constantly kill one another, usually followed by a heal, revive, or respawn
Als iemand op een lege server met iemand anders afspreekt om te dogfighten, teneinde bepaalde ribbons of unlocks te halen, So Be It. Deze personen doen dit niet om de stats te verbeteren.
Laat iedereen s.v.p. in zijn/haar waarde en beschuldig mensen niet van Stat Padding als dit niet zo is.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
moet toch wat overblijven voor de komende tijd?Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:42:
Oke, ben level 110 (no life) maar heb niet eens alle camo's unlocked/
en idd no life wtf, lvl 110
Er staat, unlocked door middel van een battlepack. Niets over premium battlepack etc.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:49:
[...]
moet toch wat overblijven voor de komende tijd?
en idd no life wtf, lvl 110![]()
sowieso zijn 100 ticketservers super irritant, veel te kort, zelfs voor dom of tdm. gelukkig kun je dit nu instellen en op zoeken.SmokingCrop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:54:
lol die air superiority servers zijn wel bagger op dit moment.. 100 tickets & sommige servers hebben 64 mensen? waarom in vredesnaam als je maar 12 jets per team hebt, lol
dan krijg je ze pas later ivm toekomstige wapens/vehilces etc in de dlc of heb je nog niet alles unlocked?Kepro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:53:
[...]
Er staat, unlocked door middel van een battlepack. Niets over premium battlepack etc.
[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 17:14 ]
Ligt er aan.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:12:
[...]
sowieso zijn 100 ticketservers super irritant, veel te kort, zelfs voor dom of tdm. gelukkig kun je dit nu instellen en op zoeken.
[...]
dan krijg je ze pas later ivm toekomstige wapens/vehilces etc in de dlc of heb je nog niet alles unlocked?
Helaas zijn de tickets niet automatisch afhankelijk van het aantal spelers.
100 tickets TDM is mooi voor 10v10. Maar bij 32v32 is de ronde na 3 minuten voorbij.
Bij TDM en Conquest kun je redelijk schaamteloos de tickets omhoog gooien. Maar doe je dat bij Rush dan verleng je niet alleen de lengte van de ronde, maar je verandert ook de balance.
Evengoed bij Rush is de balans kut. Zelfs in BF3 waren de tickets gewoon te laag. 75-100 is het gewoon niet. 120-150 werkt wel. Verdedigen vraagt echt weinig, en als het moet dan spam je nonstop grenades, hoppa ronde gewonnenRocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:16:
[...]
Ligt er aan.
100 tickets TDM is mooi voor 10v10. Maar bij 32v32 is de ronde na 3 minuten voorbij.
Bij TDM en Conquest kun je redelijk schaamteloos de tickets omhoog gooien. Maar doe je dat bij Rush dan verleng je niet alleen de lengte van de ronde, maar je verandert ook de balance.
Wat?TecTo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:14:
Bandar dessert een map met waanzinnig veel mogelijkheden voor een goede gameplay. Heerlijk om in een chopper of jet te stappen, wil je close duels dan zoek je de gebouwen op. Voor een heuse tank battle een ideale map. Voor een goede recon eveneens top.
AK had van die quads om snel van A naar B te komen, speciaal voor inf die vlaggen moest cappen!
Als inf dat ook echt deed zat je al gauw in de top 5 van t scorebord, net onder de jet en heli-wh0res.
Inf had t wel zwaar in AK, maar dat kwam meer omdat inf niet oplette/cover gebruikte/zich daadwerkelijk verborg voor tanks.
[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 03-12-2013 17:22 ]
Server admins die de moeite niet nemen hun server te configurerenSmokingCrop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:54:
lol die air superiority servers zijn wel bagger op dit moment.. 100 tickets & sommige servers hebben 64 mensen? waarom in vredesnaam als je maar 12 jets per team hebt, lol
Zijn wel weer prima plugins voor maar het gros van de admins is liever lui dan moeRocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:16:
[...]
Ligt er aan.
Tickets zijn ook prima per gamemode in te stellen met externe plugins maar ook daar doen weinig admins weer moeite voor.100 tickets TDM is mooi voor 10v10. Maar bij 32v32 is de ronde na 3 minuten voorbij.
Top van het scorebord was niet moeilijk inderdaad. Maar het was wel echt constant van hot naar her rijden zonder dat er een logische volgorde in de punten zat. Beetje armor en air ontwijken en dan maar hopen dat je wat andere infantry tegen komt. Of als engineer repairen en tanks slopen maar ook dat gaat na een tijdje echt vervelen. Die grote maps hebben bijna allemaal te weinig afwisseling en te weinig actie en daardoor zijn ze echt impopulair geworden. Waarom zou je flink rond racen en zoeken naar actie in Armored Kill als je het op Caspian border amper kan ontwijken?Ekstergroen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:21:
Wat?
AK had van die quads om snel van A naar B te komen, speciaal voor inf die vlaggen moest cappen!
Als inf dat ook echt deed zat je al gauw in de top 5 van t scorebord, net onder de jet en heli-wh0res.
Inf had t wel zwaar in AK, maar dat kwam meer omdat inf niet oplette/cover gebruikte/zich daadwerkelijk verborg voor tanks.
Let wel, meeste servers draaien official en daar krijg je het aantal tickets die dice bedoelt heeft, admins kunnen dit niet zo maar aanpassen.Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:05:
[...]
Server admins die de moeite niet nemen hun server te configureren
[...]
Zijn wel weer prima plugins voor maar het gros van de admins is liever lui dan moe
[...]
Tickets zijn ook prima per gamemode in te stellen met externe plugins maar ook daar doen weinig admins weer moeite voor.
[...]
Top van het scorebord was niet moeilijk inderdaad. Maar het was wel echt constant van hot naar her rijden zonder dat er een logische volgorde in de punten zat. Beetje armor en air ontwijken en dan maar hopen dat je wat andere infantry tegen komt. Of als engineer repairen en tanks slopen maar ook dat gaat na een tijdje echt vervelen. Die grote maps hebben bijna allemaal te weinig afwisseling en te weinig actie en daardoor zijn ze echt impopulair geworden. Waarom zou je flink rond racen en zoeken naar actie in Armored Kill als je het op Caspian border amper kan ontwijken?
Denk je? Ik kan het me niet voorstellen. Official geeft je 0,0 controle over je server. Je mag niet eens de maplist aanpassen of mensen kicken/bannen als ze vervelend zijn. Lijkt mij dat de meeste servers juist in ranked mode draaien.NLsandman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:16:
[...]
Let wel, meeste servers draaien official en daar krijg je het aantal tickets die dice bedoelt heeft, admins kunnen dit niet zo maar aanpassen.
Hoe gaat het trouwens met de vastlopers (metname Siege) na de patch?
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.