Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 16:12

Pykow

Angelo OTR

Eerste indruk TDM (nog steeds opzoek naar een noshar canals server)

alleen GUILIN PEAKS lijkt me leuk om te spelen, andere maps zijn nog slechter dan zavod.
dus nee de maps zijn niet leuk om TDM of Domination in te spelen.
Hopelijk wel in Conquest want de vanilla maps spreken me geen van alle nog aan om echt veel tijd in te stoppen.

Battlelog is kapot na de laatste patch ? ik kan me voortgang niet meer zien van de wapens. Heerlijk systeem.

oja ONLY IN BATTLEFIELD

ok niet alles is negatief :P, hopelijk komen de map designers van BF3 snel terug.
de kleuren zijn tenminste niet grauw en de maps zien er wel goed uit grafisch.

[ Voor 54% gewijzigd door Pykow op 03-12-2013 19:13 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:34

codex

Geen OpenAI agent :)

Zien jullie trouwens ook zwarte "draden" uit claymores lopen? Ik zie elke claymore staan door die bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:00:
Eerste indruk TDM (nog steeds opzoek naar een noshar canals server)

alleen GUILIN PEAKS lijkt me leuk om te spelen, andere maps zijn nog slechter dan zavod.
dus nee de maps zijn niet leuk om TDM of Domination in te spelen.
Hopelijk wel in Conquest want de vanilla maps spreken me geen van alle nog aan om echt veel tijd in te stoppen.

Battlelog is kapot na de laatste patch ? ik kan me voortgang niet meer zien van de wapens. Heerlijk systeem.

oja ONLY IN BATTLEFIELD
[video]

ok niet alles is negatief :P, hopelijk komen de map designers van BF3 snel terug.
de kleuren zijn tenminste niet grauw en de maps zien er wel goed uit grafisch.
De map in de woestijn met die legerbasis in het midden lijkt mij toch het dichtst bij Canals DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
reemprive schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:25:
Zien jullie trouwens ook zwarte "draden" uit claymores lopen? Ik zie elke claymore staan door die bug.
Dat is net de bedoeling dacht ik, zo dat je hem kan zien :+
anders zou da veel te OP en irritant zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-10 16:14
Hoe zijn de levolutions in deze vier nieuwe maps? Aan het downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Rudyyy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:30:
Hoe zijn de levolutions in deze vier nieuwe maps? Aan het downloaden..
Zijn er niet.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10 20:28

InFamous

excommunicado

Vandaag was toch de launch van China Rising? ik kan elke server joinen en spelen behalve de China Rising maps, krijg gelijk een BF4.exe werkt niet meer melding. Vanilla maps zijn geen probleem :?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-10 16:57
InFamous schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:36:
Vandaag was toch de launch van China Rising? ik kan elke server joinen en spelen behalve de China Rising maps, krijg gelijk een BF4.exe werkt niet meer melding. Vanilla maps zijn geen probleem :?
heb precies het zelfde kan de map niet eens laden gewoon meteen crash

probleem opgelost. moet eerst de map pack downloaden en alleen premium heeft vroege toegang.
premium maar gekocht en hij is gaan downloaden hopen dat het werkt :)

[ Voor 18% gewijzigd door joshje op 03-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:24:
[...]

valt mee hoor je hebt geen 4,5gig extra nodig meeste zal bepaalde files updaten naar de dlc content, dus uiteindelijk is je map niet veel groter. :>
Na downloaden alle patches neemt de BF4 folder (premium incl DLC) bij mij 30.9GB in.

Hoeveel was dat bij jou voor de patch dan? Dacht dat het bij mij iets van 26.8 was.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-10 08:17
reemprive schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:25:
BF3 claymores waren met motion detection mechanism. BF4 werken met tripwires. Ze gan niet af zo lang je niet over het draadje loopt. Als je claymores in the open zet zal je er na deployen geen draadjes zien uitkomen. Dan moet je vijand al bijna over de claymore struikelen eer hij af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
Ik krijg nu update binnen van 885MB geen idee wat het is.
Net nog wel even gespeeld, one hit kill bug is er wel mooi uit, scheelt toch hoop vreemde deads. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
Wie helpt er even mn server vol te krijgen?
Naam: Wake up On LAN - *China Rising only* by i3D.net - NL

Alle 4 de DLC mappen op Conquest Large
Team Balance staat aan.

Meeste servers zijn overvol en die van mij is leeg 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Gman op 03-12-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:47:
[...]

Van die site weet ik het niet, maar deze is wel betrouwbaar http://www.g2play.net/sto...um-DLC-EA-Origin-Key.html

Ik had premium zelf via kinguin gehaald, en daar stond deze nu als goedkoopst.
Bedankt voor de tip ik heb hem daarnet gekocht en meteen kreeg ik een mail met cd key!

Super is ook dat je met Bancontact kan betalen want zoals jullie in Nederland iDeal gebruiken, hebben wij Bancontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:53:
[...]

Bedankt voor de tip ik heb hem daarnet gekocht en meteen kreeg ik een mail met cd key!

Super is ook dat je met Bancontact kan betalen want zoals jullie in Nederland iDeal gebruiken, hebben wij Bancontact.
Goed om te horen dat het gelukt is, ik haal daar vaker games vandaan en betaal zelf erg graag met iDeal.
Als je leuke deals wilt kijk dan ook eens op http://www.kinguin.net/

Zie erg weinig mensen online in mijn lijst, van de 60 hoogstens 5-6 die aan het spelen zijn in de avonden.
Binnenkort maar weer eens even opschonen, en desnoods wat mensen toevoegen die wat actiever zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Vandaag China Rising geprobeerd. Het valt me op dat het enorm voertuig georiënteerd is, net zoals de Armored Kill mappen in BF3. Dat is niets voor mij. Ik haal veel meer voldoening uit een goede infantry pot. Misschien moet ik het nog een keer proberen in een andere modus dan conquest. De mappen Silk Roads en Altai Range hebben opmerkelijk veel vlaktes zonder vegetatie/objecten voor cover en ben je regelrecht schietvoer als infantry, terwijl de andere twee (Gullin Peaks en Dragon Pass) juist enorm veel vegetatie kennen. Soms zo veel dat het (lokale) overzicht een beetje verloren gaat :P Er zitten wel een aantal leuke features in, waaronder de rijstvelden in Gullin Peaks. De hoge bergtoppen zijn wel leuk om een keer de map van enorm hoog te zien, maar is verder alleen voer voor de campende snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Bee.nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:01:
Vandaag China Rising geprobeerd. Het valt me op dat het enorm voertuig georiënteerd is, net zoals de Armored Kill mappen in BF3. Dat is niets voor mij. Ik haal veel meer voldoening uit een goede infantry pot. Misschien moet ik het nog een keer proberen in een andere modus dan conquest. De mappen Silk Roads en Altai Range hebben opmerkelijk veel vlaktes zonder vegetatie/objecten voor cover en ben je regelrecht schietvoer als infantry, terwijl de andere twee (Gullin Peaks en Dragon Pass) juist enorm veel vegetatie kennen. Soms zo veel dat het (lokale) overzicht een beetje verloren gaat :P Er zitten wel een aantal leuke features in, waaronder de rijstvelden in Gullin Peaks. De hoge bergtoppen zijn wel leuk om een keer de map van enorm hoog te zien, maar is verder alleen voer voor de campende snipers.
Er zijn genoeg modes zonder voertuigen hoor, zeker.
Domination & team deathmatch zijn wel de populairste :)

Er zijn ook Infantry only servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Ik speel alleen TDM, zou je ook eens moeten proberen, is zonder vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die support plane is fucking epic. Doet aardig wat damage tegen voertuigen en infantry. Head on gewoon een one shot kill tegen infantry en damage is vergelijkbaar met die van een RPG of misschien wel iets meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enigste die enkel en alleen Conquest 64 speelt? Als ik de reacties hierboven lees lijkt het precies alsof Conquest afgedaan heeft en passé is. Domination, TDM, Oblitation heb ik een paar rondjes gespeeld maar toch blijf ik terug keren naar Conquest. Alhoewel ik altijd kies voor TDM of Locker als ik bepaalde wapen unlocks moet krijgen en dat het snelste is. En Rush daaraan moet ik eigenlijk nog aan beginnen :o

Conquest lijkt mij de meest realistische spelmodus terwijl de andere té fast paced zijn en praktisch Call Of Duty spellen zijn. Natuurlijk zijn er (waaronder een paar vrienden) die dit liever spelen ipv "die saaie conquest" maar allemaal zijn het ook COD fanaten terwijl ik dit nooit was (behalve de singleplayer).
Mij kan het bijvoorbeeld niks schelen dat ik honderden meters moet lopen naar een objective terwijl vrienden die de voorkeur aan COD geven altijd zeggen dat het kut saai is dat je honderden meters moet lopen. Dat men dan jankt dat sommige mappen voertuig only zijn en de infanterie geraped wordt vind ik persoonlijk maar onzin want in een echte oorlog zijn er toch ook voertuigen? En heb je toch ook die stekende zon? De wapens zijn goed gebalanceerd en er zijn tal van manieren om voertuigen te laten ontploffen dusja...

Ik hoop dat de "conquest gamers" zoals ik blijven bestaan en ook nog hun zegje kunnen doen anders vrees ik voor de toekomst alhoewel het waarschijnlijk niet zo ver zal komen.

Natuurlijk heb ik me ook wel geamuseerd met Close Quarters en dergelijke maar om die soort mappen uren en uren na elkaar te spelen (wat ik regelmatig doe, ben toch een tikkeltje verslaafd aan BF) lukt me niet want ik kom er gewoon hyper van of heb sneller last van vermoeidheid omdat je in die spelmodi 101% gefocused moet zijn terwijl Conquest slechts 100% vereist en als sniper nog minder. Misschien begin ik 'oud' te worden lol, ben deze zomer 24 geworden en pftt nog 6 jaar en ik ben 30... Het was alsof ik gisteren een snotaap was van 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:47:
Die support plane is fucking epic. Doet aardig wat damage tegen voertuigen en infantry. Head on gewoon een one shot kill tegen infantry en damage is vergelijkbaar met die van een RPG of misschien wel iets meer.
Hij doet dus 50 damage op een tank. Twee hits en tank is weg :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 13:49
ik heb BF4 als preorder gekocht incl china rising. ( geen premium ). wanneer mag je dan china rising spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murky123 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:50:
ik heb BF4 als preorder gekocht incl china rising. ( geen premium ). wanneer mag je dan china rising spelen?
Over twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:16
17 december.

Ik moest ook 3x kijken (en 3x opnieuw opstarten) voordat ik erachter was dat dat dus weer een andere Premium aanbieding was waarbij je eigenlijk hebt betaald om 3 dagen eerder de beta te kunnen spelen en verder niet.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:48:
Ben ik nou de enigste die enkel en alleen Conquest 64 speelt? Als ik de reacties hierboven lees lijkt het precies alsof Conquest afgedaan heeft en passé is. Domination, TDM, Oblitation heb ik een paar rondjes gespeeld maar toch blijf ik terug keren naar Conquest. Alhoewel ik altijd kies voor TDM of Locker als ik bepaalde wapen unlocks moet krijgen en dat het snelste is. En Rush daaraan moet ik eigenlijk nog aan beginnen :o

Conquest lijkt mij de meest realistische spelmodus terwijl de andere té fast paced zijn en praktisch Call Of Duty spellen zijn. Natuurlijk zijn er (waaronder een paar vrienden) die dit liever spelen ipv "die saaie conquest" maar allemaal zijn het ook COD fanaten terwijl ik dit nooit was (behalve de singleplayer).
Nee ik hou er ook wel van alleen lang niet op elke map. De mappen waar voertuigen overheersen blijf ik gewoon weg. TDM/DM speel ik vaak, gewoon puur lekker lomp knallen, kijken welke K/D ik er uit kan halen en gewoon gaan. Als ik echt potje wil spelen, dan lekker CQ large en dan liefst 1000+ tickets. Maar goed dan moet je wel beetje een team hebben die wat doet. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan een team wat niks maar dan ook niks voor elkaar heeft. :)

En dan laatste stop nou eens met die COD vergelijking te maken, BF volwassen spelers bla bla bla, nou merk er bagger weinig van, zowel ingame als op internet fora. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Fantastisch dat 'ie er dan gewoon bij staat, dat ik servers kan joinen en dat de game dan doodleuk crasht. :') Als ik een China Rising only-server wil joinen krijg ik een popup in de browser die zegt dat ik géén China Rising heb, terwijl Battlelog mij vijf dagen geleden iets anders vertelde.

Tijd voor een ouderwets potje Vanilla Conquest dan maar. :P Erg jammer dat de helft van m'n favorite servers ook al over is op China Rising, nu moet ik weer goede servers zoeken. :P

De Mobile AA werkt érg goed tegen artillerycampers die vanuit hun uncap het team bestoken, heb ik gemerkt. De AA scheurt zó de vijandelijke basis in, en binnen twee seconden ratelen heb je de artillery gesloopt, zelfs wanneer die z'n Active Protection aanzet.

Erna vol gas in z'n achteruit en ik was nèt voor de timer afliep weer terug op de map. :P

"Kill streak ended 180" kreeg ik ook nog. Dan ben je toch triest, als je onaanraakbaar een beetje random op de map gaat lopen klikken en dat na 18 kills nog niet zat bent. Veel skill zat er niet in bij de kerel, want ons halve team lag op de daken bij C en D (Zavod).

Ik vond nog wat real-life foto's van Zavod 311. :)

[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 03-12-2013 21:39 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:05:
[...]

Nee ik hou er ook wel van alleen lang niet op elke map. De mappen waar voertuigen overheersen blijf ik gewoon weg. TDM/DM speel ik vaak, gewoon puur lekker lomp knallen, kijken welke K/D ik er uit kan halen en gewoon gaan. Als ik echt potje wil spelen, dan lekker CQ large en dan liefst 1000+ tickets. Maar goed dan moet je wel beetje een team hebben die wat doet. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan een team wat niks maar dan ook niks voor elkaar heeft. :)

En dan laatste stop nou eens met die COD vergelijking te maken, BF volwassen spelers bla bla bla, nou merk er bagger weinig van, zowel ingame als op internet fora. :)
Ik zeg toch nergens dat COD voor kinderen zijn en BF voor oudere mensen? Ik bedoel gewoon dat het mij soms iets té zot en hyperkinetisch overkomt dan vroeger en dat ik daarom liever Conquest speel omdat je in real time dingen moet gaan veroveren ipv zomaar te spawnen in een cluster fuck op een paar vierkante meter.

Nuja kleuren en geuren verschillen nu eenmaal per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Een ding is zeker. Silk road rush is zwaar unbalanced. Je komt de eerst B niet voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
1-shot kill verholpen my ass, 1 half potje (halverwege crashte die zooi weer eens), en ja hoor een 1-shot kill tegen.
En 1 iemand die uit zijn reet aan het schieten was...

DICE 8)7

No Premium for me.

Gelukkig record ik die zooi tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-10 20:04
Ik crash nu zelf op Paracel Storm, anders nooit. Was eerst alleen altijd op Siege of Shangai of soms op Dawnbreaker. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gaaf! Altijd leuk om ff te zien. :) Tnx for posting!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 12:27
Sinds de update,

De eerste 4 games = CRASHED
Daarna een paar potjes kunnen spelen.
Daarna weer CRASH!

WTF, wordt er zo beroerd van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik had gehoopt dat in BF4 het spawn systeem beter zou zijn dan in BF3, maar het is nog net zo ruk.

zit in in teamdeathmatch kan je nog steeds niet spawnen op willekeurige squadmembers.

in een andere gamemodus ( weet ff niet uit mijn hoofd hoe je het noemt ) kan je alleen spawnen op squadleader. dan moet die squadleader wel leven en niet in een heli of jet zitten en ook nog op een nuttige plek in het spel, dat is dus maar weinig het geval.

de hele tijd zit ik naar squadmembers te kijken waar ik niet op kan spawnen.

als je wel altijd op willekeurige squadmembers kan spawnen lijkt mij een grote verbetering op de teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil armored kill mappen terug! Ga ik lekker met m'n vliegtuigje tanks hunten :D Met twee man sloop je elke tank zonder dat hij wat terug kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik vraag me nu af of ik het spel gekocht of niet want zie mappen staan van de upgrade maar elke x crasht hij.. als ik het wil spelen..

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ismilyfox schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:42:
Ik vraag me nu af of ik het spel gekocht of niet want zie mappen staan van de upgrade maar elke x crasht hij.. als ik het wil spelen..
download ff de 800mb update en als je geen premium hebt kan je die nieuwe mappen pas 17 december spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guilin Peaks op Rush, beste map in BF3 en BF4 hands down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01

Ziet er wel hilarisch uit maar indien dit niet hardcore is lijkt het me aardig een OP speeltje.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:58:
[video]

Ziet er wel hilarisch uit maar indien dit niet hardcore is lijkt het me aardig een OP speeltje.
Direct hit is one shot kill. Twee hits is voertuig dood. Zit nu met twee BuG'ers samen te spelen. Ammo crates neerploppen en voertuigen jagen. Op Rush zeer effectief omdat je hun armor direct lam legt.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 03-12-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En mijn SPM is over 1000. oOo
http://battlelog.battlefi...elWW2/stats/184991456/pc/

Zo dadelijk, een behoorlijke ragepost over China Rising Rush mappen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Zo, level 110.. ging allemaal wel erg snel vergeleken met vorige games..
http://battlelog.battlefi...loeks/stats/242008416/pc/

@Daniel: GOML, 1300 SPM ;)

Ik vind de nieuwe maps kut voor zover ik gezien heb, nu 3 gedaan.
Heb het idee dat er een ander team heeft zitten map builden ofzo..

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 03-12-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:20:

Sh*tbucket, get a life. ;)

En net alle maps voor Rush gespeeld. Wat een ongelofelijk hoop bagger is dat. Silk Road krijgt van mij nu al de titel worst rush map, EVER. |:(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:27:
[...]

Sh*tbucket, get a life. ;)

En net alle maps voor Rush gespeeld. Wat een ongelofelijk hoop bagger is dat. Silk Road krijgt van mij nu al de titel worst rush map, EVER. |:(
Dragon Pass en Guilin Peak zijn dan weer echt geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-10 14:59
Net weer een vage bug: zit op nr 1 spot in een boot, vuur een TV missile af en daarna zit opeens iemand anders op de nr 1 spot en staat mijn naam helemaal niet meer op de lijst van "passagiers". Kan ook niks meer besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:31:
[...]

Dragon Pass en Guilin Peak zijn dan weer echt geweldig :D
Vond ik ook geen bal aan maar die durf ik nog een kans te geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:21

fynrd1

Fooled by Randomness

Silk road slaat helemaal nergens op, qua graphics is het trouwens nog echt lelijk ook. Bij Altai range heb ik framedrops tot in de 40 fps als ik scope, maar demap ziet er wel leuk uit voor Rush. De twee andere nog niet kunnen proberen. Hebben jullie ook zulke lage framedrops met deze map? mijn 7970 @1200/1700, 2560x1080p is nou ook niet bepaald de langzaamste :|.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:42
Heb de limited edition... dus China Rising heb ik al. Heb heel even met m'n credit card in m'n handen gezeten om Premium aan te schaffen. Maar toen kwam ik tot de realisering dat ik zou gaan betalen voor iets wat ik al gekocht heb... alleen maar om het wat eerder te spelen. Ik gun het ze niet... precies wat ze willen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:47:
Heb de limited edition... dus China Rising heb ik al. Heb heel even met m'n credit card in m'n handen gezeten om Premium aan te schaffen. Maar toen kwam ik tot de realisering dat ik zou gaan betalen voor iets wat ik al gekocht heb... alleen maar om het wat eerder te spelen. Ik gun het ze niet... precies wat ze willen natuurlijk :P
Je betaalt voor alle andere DLC's die er nog aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 09:02
Ik had premium voor BF3 en ik vind het 't niet waard. Zoveel speelde ik die DLC niet en de laatste 2 ofzo helemaal niet omdat het spel al verouderd werd en ik andere games speelde.

Dat zal denk ik hetzelfde worden met BF4 en tegen de tijd dat de laatste 1-2 DLC uitkomen zal BF5 alweer worden aangekondigd.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik vind het maar dwaas van ze om er geen levolution in te steken?
Al die marketing daar rond en dan stoppen ze er al mee op de nieuwe mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik stop voor de dag.
China Rising, nou, ben niet onder de indruk. Dan dacht ik dat ik de AA volledig had unlocked omdat ik alle unlocks haalde en een service star en natuurlijk is die magisch verdwenen. :X
Dat mijn SPM nu dik 1000 is is wel leuk. Dat het onherroepelijk gaat dalen misschien iets minder. Oh en eindelijk een 200% boost. Morgen dus lockers only om deze en de 100% op te maken. oOo
SmokingCrop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:55:
Ik vind het maar dwaas van ze om er geen levolution in te steken?
Al die marketing daar rond en dan stoppen ze er al mee op de nieuwe mappen?
Ik vind het zeer lui. Die bommenwerper is de vervanging voor moeite. Niet dat dat ding nou zo geweldig schijnt te zijn. :/

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-12-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
unfor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:20:

Ze zeggen dat dice LA de dlc doet en ook bf5 gaat doen, in het verleden was de usa tak van dice heel succesvol met bf2, misschien komen die tijden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...95641789361216/186401280/

Met die UCAV constant de tank en anti-air gesloopt waardoor ze constant zonder armor zaten. Helaas niet gewonnen maar enemy wel flink lastig gevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:37:
[...]

Ze zeggen dat dice LA de dlc doet en ook bf5 gaat doen, in het verleden was de usa tak van dice heel succesvol met bf2, misschien komen die tijden terug.
Hier is je bewijs. :/

Oh en Trauma Studios was inderdaad die werkte aan BF2. Die zijn alleen opgeheven en toen Kaos geworden en die hoorden bij THQ. Nu zijn ze weg. DICE LA = Danger Close.
Where f*cked. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom staat Weapon DOF standaard aan, heb het uit gezet en dat is echt een stuk beter, nu wel gewoon een scherpe scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Heb er ook 1 van Rogue transmission gevonden, awesome!!!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q7E27py.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Msi92 op 03-12-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste wat DICE moet doen is de UCAV nerfen. Doen ze dat niet krijg je een zeer verneukt spel. Dat ding is nu gewoon het beste wapen tegen voertuigen. Twee man met dat ding krijgen elk voertuig gesloopt. Range is 300+ meter terwijl je hem veilig vanuit cover af kan vuren.
Daarnaast sloop je infantry ook in een enkele hit. Ze zien hem niet aankomen, kunnen hem niet ontwijken en zijn door voor ze er erg in hebben.

Ik heb er al 49 direct kills mee gemaakt en voor nog veel meer indirecte kills en schade gezorgd. Zat met 2 anderen in een squad. Elke tank kreeg direct twee van die vliegtuigen op z'n dak en was direct weg. Kon z'n basis nog niet uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:56
Raafz0r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:36:
Net weer een vage bug: zit op nr 1 spot in een boot, vuur een TV missile af en daarna zit opeens iemand anders op de nr 1 spot en staat mijn naam helemaal niet meer op de lijst van "passagiers". Kan ook niks meer besturen...
Die zit er inderdaad al een tijdje in. Je verdwijnt dan ook voor de anderen uit de passagiers lijst en die denken dan: de driver is uitgestapt, ik pak de boot. Wel grappig maar super irritant ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:57:
Eerste wat DICE moet doen is de UCAV nerfen. Doen ze dat niet krijg je een zeer verneukt spel. Dat ding is nu gewoon het beste wapen tegen voertuigen. Twee man met dat ding krijgen elk voertuig gesloopt. Range is 300+ meter terwijl je hem veilig vanuit cover af kan vuren.
Daarnaast sloop je infantry ook in een enkele hit. Ze zien hem niet aankomen, kunnen hem niet ontwijken en zijn door voor ze er erg in hebben.

Ik heb er al 49 direct kills mee gemaakt en voor nog veel meer indirecte kills en schade gezorgd. Zat met 2 anderen in een squad. Elke tank kreeg direct twee van die vliegtuigen op z'n dak en was direct weg. Kon z'n basis nog niet uit komen.
Gewoon uit de game gooien.
Ja, laten we iedereen een portable TV missile geven die wel werkt in tegenstelling tot de normale. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:51
Die UCAV is nieuw sinds China rising ofwat? Ziet er erg overpowered uit iig. En zeer bedervelijk voor het plezier. Zie het al helemaal voor me. Hele volksstammen die vanuit hun basis al het armor afmaakt. En je doet er niks tegen..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59

Eagle Creek

Breathing security

Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:51:
Guilin Peaks op Rush, beste map in BF3 en BF4 hands down!
Die map bestaat toch helemaal niet in BF3 :+.
Hij doet mij denken aan BC2. Sowieso vond ik veel van de BC2 maps veel sfeervoller spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Eagle Creek op 04-12-2013 00:09 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tja, wat dat betreft heeft DICE gewoon vrij hard gefaald met BF4. Balans van sommige voertuigen ontbreekt volledig. Stap voor de grap nu eens in een stealth jet. Die hebben nu namelijk nog sterkere turnrate dan de Q5. Hoe bedoel je snel misselijk worden. AA, waaayy overpowered. Attack heli, compleet waardeloos. De hele air dynamiek hebben ze uit de game gesloopt. Dice moet gewoon is stoppen met het proberen om conquest games aantrekkelijk te maken voor infantry-only players, dat is m.i. gewoon het hele probleem. Als speler heb je genoeg keuzes als je vehicles niet tof vind.
wesleytjuh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:06:
Die UCAV is nieuw sinds China rising ofwat? Ziet er erg overpowered uit iig. En zeer bedervelijk voor het plezier. Zie het al helemaal voor me. Hele volksstammen die vanuit hun basis al het armor afmaakt. En je doet er niks tegen..
Ik zat te denken, active protection, maar dat is ook bull natuurlijk aangezien je ze waarschijnlijk zelden aan ziet komen. Ik heb er ook nog niet mee gespeeld(geen premium), en gezien de berichten heeft dat ook niet zoveel haast.

[ Voor 33% gewijzigd door Jay-P op 04-12-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
Jay-P schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:09:
Tja, wat dat betreft heeft DICE gewoon vrij hard gefaald met BF4. Balans van sommige voertuigen ontbreekt volledig. Stap voor de grap nu eens in een stealth jet. Die hebben nu namelijk nog sterkere turnrate dan de Q5. Hoe bedoel je snel misselijk worden. AA, waaayy overpowered. Attack heli, compleet waardeloos. De hele air dynamiek hebben ze uit de game gesloopt. Dice moet gewoon is stoppen met het proberen om conquest games aantrekkelijk te maken voor infantry players, dat is m.i. gewoon het hele probleem. Als speler heb je genoeg keuzes als je vehicles niet tof vind.
Of jij bent gewoon slecht... Ik heb genoeg rondes gezien waar 1 speler compleet domineert in een heli of plane.
Wat genoeg keuze betreft.er zijn ook games waar iedereen een tank of vliegtuig heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik heb het over air vs air, je weet wel, attack heli vs jet, jet vs jet, etc. Weet niet waar jij leest dat ik zeg dat jets ruk zijn (ehhhmm stealth jets zijn ruk, dat dan weer wel). Overigens leuk om te zien dat het er hier nog steeds zo lekker vriendelijk aan toe gaat. En jets die domineren bestaan enkel bij de gratie van AA campers die enkel op infantry aan het jagen zijn vanuit de uncap.

[ Voor 18% gewijzigd door Jay-P op 04-12-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zo ongeveer de grootste air noob ooit en ik weet dat stealth jets bagger zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik zou graag die ucav unlocken, maar ik kan ook voor geen meter vliegen in fighters dus dat word hem in heel BF4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
unfor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:40:
Ik zou graag die ucav unlocken, maar ik kan ook voor geen meter vliegen in fighters dus dat word hem in heel BF4 niet.
Idem ;w :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik heb leren vliegen in air superiority in bf3 :D
totaal niet de beste, maar meestal wel above average in air superiority (ook geluk gehad dat er eens een jet whore in m'n team zat de hele tijd de andere jets eraan deed in conquest en zo heb ik heel die stealth tree unlocked met een 100% bonus)

[ Voor 41% gewijzigd door SmokingCrop op 04-12-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

raar wil ik zoeken naar map op locker en krijg ik dit Sorry, found no servers zelf als ik server aan klik van heel wereld als nog niks zijn nu soms echt zo weinig server of is dit ook een van bug ? denk laats maar toch

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 04-12-2013 01:51 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Motaro schreef op woensdag 04 december 2013 @ 01:51:
raar wil ik zoeken naar map op locker en krijg ik dit Sorry, found no servers zelf als ik server aan klik van heel wereld als nog niks zijn nu soms echt zo weinig server of is dit ook een van bug ? denk laats maar toch
niet per ongeluk ergens nog een filter staan die er niet moet staan? (bv per ongeluk in search iets gezet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo veel T-72 tanks en nog wat T-90's ook. :o
Natuurlijk staan er weer ingame T-55's because DICE. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het met een paar man gedaan op air superiority waar een player limit van 6 op zat. Gewoon met een groep erin gaan en elkaar helpen. Kan ook voor geen meter vliegen maar wilde dit ding wel hebben. Range tot 350 meter en tanks en infantry zijn er kansloos tegen! Genieten zolang hij er nog in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Voor de mensen die (nog) geen premium hebben, hier wat gameplay van een van de China Rising DLC maps. https://www.youtube.com/watch?v=9pJOSJAC8_Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Als ik dit zo lees ben ik maar wat blij dat ik niet in de money trap van EA ben getrapt die "Premium" heet.

Bij BF3 meteen aangeschaft maar was eigenlijk alleen met Back to Karkand echt tevreden... terwijl ik die gratis bij mijn pre-order kreeg....

BF4 is leuk, ziet er mooi uit maar de DLC is na wat ik hier en andere fora lees erg erg erg bagger dus... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Premium is awesome.
Moet ik het nog maar eens opnoemen?

-Double XP weken/weekenden
-2 weken eerder DLC
-Voorrang in de wachtrij
-Alle DLC's

Hoezo money trap!? andere game DLC's zijn veeeeeel duurder.
Ik vind het de prijs zeker waard.

Gister toch vette potjes gespeeld op Silk road hoor! Misschien dat Rush unbalanced is maar conquest speelde erg lekker weg.
Bovendien vind ik de graphics helemaal niet slecht, ik vind de map erg sfeervol en heel mooi opgebouwd!

Ook de andere DLC mappen vind ik wel goed. alleen Altai range vond ik niet geweldig maar er zit altijd wel een mindere map tussen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 04-12-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Gman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:01:
Premium is awesome.

-2 weken eerder DLC
-Voorrang in de wachtrij
-Alle DLC's

Gister toch vette potjes gespeeld op Silk road hoor! Misschien dat Rush unbalanced is maar conquest speelde erg lekker weg.
Bovendien vind ik de graphics helemaal niet slecht, ik vind de map erg sfeervol en heel mooi opgebouwd!

Ook de andere DLC mappen vind ik wel goed. alleen Altai range vond ik niet geweldig maar er zit altijd wel een mindere map tussen.
Dus betalen om 2 weekjes eerder DLC te krijgen?
Voorrang in de wachtrij... had BF3 ook maar werkte nooit echt foutloos
Alle DLC's waarvan de eerste dus al matig tot slecht wordt ontvangen...

EA is groot geworden door fanboys zoals jij... makkelijk geld binnen harken voor content een game die nog vol zit met bugs, een vastloper vaker regelmaat is dan een uitzondering, DLC uitbrengen zonder features die BF4 zo uniek maakt enz enz...

Achja, het zal wel aan mij liggen maar veel plezier met je halve afgemaakte game. Ik hou het wel bij de reguliere maps en hoop op een core game die bugvrij gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede piloten in BF4 bestaan niet echt. Aangezien je niet echt heel goed kan zijn. Gewoon beetje oefenen met je toetsenbord en muis in een lege server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Jedi Geub schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
[...]

Achja, het zal wel aan mij liggen maar veel plezier met je halve afgemaakte game. Ik hou het wel bij de reguliere maps en hoop op een core game die bugvrij gaat worden...
Oké, ja, veel succes met hopen. Voor nu, gtfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:53
Msi92 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:47:
[...]

Heb er ook 1 van Rogue transmission gevonden, awesome!!!

[afbeelding]
Deze schotel, vormt ook het decor van het slot van Goldeneye van James Bond, zie https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 en https://www.google.nl/sea...radio+telescope+goldeneye

Nog steeds een van de deftigste James Bond films ooit, maar dat terzijde. Daarom vond ik het zovet dat deze er in zit :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Dit zijn nu mijn favorieten mappen.

-Zavod 311
-Golmud Railway
-Paracel Storm
-Siege of Shanghai
-Dawnbreaker
-Dragon Pass

Twijfel gevallen
-Lancang dam (Heb hier hele goede potjes op maar soms erger ik me dood aan deze map)
-Rogue Transmission (Te leeg voor mijn gevoel)
-Altai Range (Moet deze nog iets vaker spelen denk ik) Op deze map, mits je vlag D veroverd heb je 2 mobiele AA tot je beschikking. 8)7
-Guilin Peaks (Dit kan een leuke map zijn als je een squad hebt wat mee werkt)

Uit deze mappen haal ik geen plezier.

-Flood zone (Teveel CoD voor mij)
-Operation Locker (Lees Operation Metro)
-Hainan Resort (Map is een teleurstelling vanaf dag 1)
-Silk Road (Slechte BF4 map, na 5 minuten had ik het al gehad, schiet je 1 tank kapot staat er al een andere voor je en zit jij zonder shells)

Ik weet niet hoe jullie het ervaren maar ik zou het prettig vinden als er een attack jet bij de grote China Rising mappen komt. Op sommige mappen zijn wel 5 tanks en 2-3 IFV per team aanwezig! Dit alleen al om wat tanks weg te vegen. Attack jet is gelukkig niet zo effectief tegen infanterie. (dus geen rape)

Stealth jets zijn kansloze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Kepro schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:27:

Ik weet niet hoe jullie het ervaren maar ik zou het prettig vinden als er een attack jet bij de grote China Rising mappen komt. Op sommige mappen zijn wel 5 tanks en 2-3 IFV per team aanwezig! Dit alleen al om wat tanks weg te vegen. Attack jet is gelukkig niet zo effectief tegen infanterie. (dus geen rape)

Stealth jets zijn kansloze dingen.
Gewoon een gevolg van al het commentaar op de attack jet op de forms, removen ze die gewoon. Jammer, maar denk dat een warthog op dat desert map met een redeijke pilot erg OP is.

Stealthjets zijn pas beter als je alles unlocked hebt 30mm + laserguided. Tegen infantry is een attack jet ook zeer effectief btw icm rocketpots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

SoulEnroLL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
[...]

Oké, ja, veel succes met hopen. Voor nu, gtfo.
Ah fanboy is boos... sukkelje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
SoulEnroLL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:35:
[...]

Gewoon een gevolg van al het commentaar op de attack jet op de forms, removen ze die gewoon. Jammer, maar denk dat een warthog op dat desert map met een redeijke pilot erg OP is.

Stealthjets zijn pas beter als je alles unlocked hebt 30mm + laserguided. Tegen infantry is een attack jet ook zeer effectief btw icm rocketpots.
De 30mm is stukken beter ja maar je kan niets tegen infanterie doen ala BF3 en de laser guided doet max 70 damage maar de missile kan je al blokken met smoke of active protection (dus je hebt er geen hol aan behalve tegen jeeps of motors). Bij jetski's en RHIB's missen ze regelmatig door het water.

Rocket pods zijn redelijk tegen infanterie maar het is allemaal niet meer zo aanwezig als BF3.

En ja ik ben een jet whore dus ik weet waar ik het over hebt. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 04-12-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik vind Premium een goede deal.
Straks met Second Assault al helemaal.

Wat ik van BF4 moet vinden weet ik nog steeds niet.
Er zijn heel veel goede dingen maar ook net zo veel slechten :(
Het is een veel chaotischer spel dan BF3 waar het meestal wel duidelijk waar ongeveer de actie was.
In BF4 zijn de maps zo gemaakt dat je overal snel kunt komen en flanken/tactics niet echt iets speciaal is want iedereen kan het.
Om maar een voorbeeld te noemen je kunt op bijna elke map de vlag het dichtst bij de enemy base over nemen zonder al te veel problemen dat was in BF3 wel anders.
Kijk dat heeft ook plus punten zoals minder kans op een baselock en dat er op (te) veel fronten tegelijk word gevochten.
Ook vind ik dat de hele voertuigen gameplay op sommige maps zwaar verneukt en is de balans ver te zoeken.
Zo zijn tank zwak tegen infantry (Om over de gaten in de weg maar niet te spreken*) en wel heel makkelijk neer te halen door infantry.
Als je als infantry een LAV of AA tegen komt kun je beter lopen want dat win je bijna nooit.
De boten in Paracel storm zijn sterk in het voordeel van de China want die kunnen een TV recht vooruit schieten en de US niet.
Ook in de lucht zijn de verschillen enorm zo is de attack chopper waardeloos de scout chopper incl. repair crew OP en zijn attack jets veel beter als stealth jets.

Ook als infantry zijn de verschillen nog behoorlijk zo zijn LMGs en DMRs eigenlijk compleet waardeloos.
Omdat eigenlijk voor elke situatie wal wat beters voor handen is.
0-10m Shotguns.
10-80m Assault Rifles/Carbine
80-1000m Sniper rifles.

Maar wat ik wel ontzettend tof vind is de actie in het algemeen rond om de punten.
Dat je met 10 man een vlag/bom/mcom bestormt of verdedigt.
Daarbij heb ik echt het gevoel dat ik mij in een oorlog begeef de explosies , disorientatie , het wapen gekletter en de lijken rondom het punt zijn echt geweldig.

*ik vind dat je die gaten in de weg kunt maken geweldig maar niet op elke weg want dat maakt het onspeelbaar voor alles op rups banden.
Het was leuker geweest dat je in ieder geval een paar vaste routes had voor voertuigen waar de weg niet kapot kan.

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 04-12-2013 10:50 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:42:
[...]
de laser guided doet max 70 damage maar de missile kan je al blokken met smoke of active protection (dus je hebt er geen hol aan behalve tegen jeeps of motors).
Je moet gewoon twee runs maken - een om de smoke/AP los te weken en één om een raket op het doel te pleuren. En als je teamplay doet, in plaats van te zitten onaneren in een jet zoals in BF3, dan kun je beide LG raketten on target krijgen.
Stealth jet is verre van waardeloos. Alleen als je in je eentje speelt is hij minder effectief dan wanneer je behoorlijk samenwerkt met mensen. Maar daar is het Battlefield voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Smoke en AP reloaden even snel als de guided missile... Belt feeder maakt niet het verschil wat nodig is.

[ Voor 26% gewijzigd door Kepro op 04-12-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

beuker19 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:46:

Ook als infantry zijn de verschillen nog behoorlijk zo zijn LMGs en DMRs eigenlijk compleet waardeloos.
Omdat eigenlijk voor elke situatie wal wat beters voor handen is.
0-10m Shotguns.
10-80m Assault Rifles/Carbine
80-1000m Sniper rifles.
Nou de m249 of de type 88 zijn toch echt wel heerlijke lmg`s i.m.o. Zelfs de UMT kan ik wel mee overweg.....met dat wapen moet je echt veel tappen ipv lukraak je mousebutton ingedrukt houden.....heel veel mensen klagen over dit wapen maar ik snap niet waarom :/ DMR`s daarintegen vind ik ook wel drama wapens.....zijn ook maar heeeeeeeel weinig mensen die hier mee (kunnen) spelen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnas-A schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:04:
[...]

Nou de m249 of de type 88 zijn toch echt wel heerlijke lmg`s i.m.o. Zelfs de UMT kan ik wel mee overweg.....met dat wapen moet je echt veel tappen ipv lukraak je mousebutton ingedrukt houden.....heel veel mensen klagen over dit wapen maar ik snap niet waarom :/ DMR`s daarintegen vind ik ook wel drama wapens.....zijn ook maar heeeeeeeel weinig mensen die hier mee (kunnen) spelen.
Zeker zijn dat ook goede wapens maar niet beter dan een AR of een carbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:05
LMG's hebben gewoon het voordeel van grote clips, die 200 kogels van de M249 garandeert normaliter dat je iemand die krap in z'n clip zit wel neer krijgt.

Eigenlijk zou het spel trouwens moeten kijken naar hoeveel spelers er zijn en navenant voertuigen laten spawnen, zodat er niet op 8 spelers 4 tanks, 2 heli's, 2 jets en een berg jeeps/quads/bikes spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:12:
LMG's hebben gewoon het voordeel van grote clips, die 200 kogels van de M249 garandeert normaliter dat je iemand die krap in z'n clip zit wel neer krijgt.

Eigenlijk zou het spel trouwens moeten kijken naar hoeveel spelers er zijn en navenant voertuigen laten spawnen, zodat er niet op 8 spelers 4 tanks, 2 heli's, 2 jets en een berg jeeps/quads/bikes spawnen.
En misschien dan ook wel naar de map size per 10 spelers 1 of 2 extra vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jedi Geub schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:37:
[...]

Ah fanboy is boos... sukkelje
Dat geklaag over premium is al te vaak langs gekomen. Als je het niet wilt kopen doe je het niet en als je het wel wilt kopen doe je het wel. Meer valt er niet te bediscussiëren.
En het slaat nergens op om kopers fanboys te noemen. De DLC van BF3 bood veel content in vergelijking met de prijs en kan als prima value for money gezien worden.

Oh en als je het echt over nutteloze wapens wilt hebben... alle PDW's die je in het begin krijgt. Blegh, tot en met de UMP-45 zijn ze crap. Enkel nuttig op echt zeer korte afstand en die afstanden zijn net de afstanden waar je als engineer amper op zal vechten. En dan is een shotgun nog handiger.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Vandaag China Rising geprobeerd. Het valt me op dat het enorm voertuig georiënteerd is, net zoals de Armored Kill mappen in BF3. Dat is niets voor mij. Ik haal veel meer voldoening uit een goede infantry pot. Misschien moet ik het nog een keer proberen in een andere modus dan conquest. De mappen Silk Roads en Altai Range hebben opmerkelijk veel vlaktes zonder vegetatie/objecten voor cover en ben je regelrecht schietvoer als infantry, terwijl de andere twee (Gullin Peaks en Dragon Pass) juist enorm veel vegetatie kennen.
Gisteren China Rising geprobeerd en ik vind deze DLC schitterend! _/-\o_

Eindelijk heerlijk grote mappen (BF2 en BF3 AK like) :9~
  • Guilin Peaks is een heerlijke infantry based map, met lekker veel vegetatie en cover mogelijkheden.
  • Dragon Pass is een heerlijk grote map met veel variatie, veel relief, veel vegetatie en lekker donker gekleurd. Qua schoonheid doet deze map wat mij betreft nauwelijks onder voor de klassieker Dragon Valley.
  • Altai Range en Silk Road bieden in mijn optiek genoeg cover zoals rotsen (Altai Range) en zandduinen (Silk Road), zelfs al ben je infantry. Daarbij liggen de vlaggen dicht genoeg bij elkaar om eventueel op loopafstand te overbruggen.
In tegenstelling vele anderen vind ik China Rising erg geslaagd. Hulde DICE!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:48:
Ben ik nou de enigste die enkel en alleen Conquest 64 speelt?
...
Mij kan het bijvoorbeeld niks schelen dat ik honderden meters moet lopen naar een objective terwijl vrienden die de voorkeur aan COD geven altijd zeggen dat het kut saai is dat je honderden meters moet lopen.
...
Misschien begin ik 'oud' te worden lol, ben deze zomer 24 geworden en pftt nog 6 jaar en ik ben 30... Het was alsof ik gisteren een snotaap was van 16.
Neen, je bent lang niet de enige die enkel CQ64 speelt. ;)

En ik vind het ook prachtig om een paar honderd meter te lopen. Dit betekent vaak immers dat je genoeg ruimte hebt om omtrekkende bewegingen te maken en de mogelijkheid om te flanken.

En nee, je wordt nooit te oud om te gamen. Er zijn zat 40-plussers die graag shooters spelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-10 12:32
Indy91 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:25:
[...]

• Guilin Peaks is een heerlijke infantry based map, met lekker veel vegetatie en cover mogelijkheden.
  • Dragon Pass is een heerlijk grote map met veel variatie, veel relief, veel vegetatie en lekker donker gekleurd. Qua schoonheid doet deze map wat mij betreft nauwelijks onder voor de klassieker Dragon Valley.
  • Altai Range en Silk Road bieden in mijn optiek genoeg cover zoals rotsen (Altai Range) en zandduinen (Silk Road), zelfs al ben je infantry. Daarbij liggen de vlaggen dicht genoeg bij elkaar om eventueel op loopafstand te overbruggen.

[...]

En ik vind het ook prachtig om een paar honderd meter te lopen. Dit betekent vaak immers dat je genoeg ruimte hebt om omtrekkende bewegingen te maken en de mogelijkheid om te flanken.

En nee, je wordt nooit te oud om te gamen. Er zijn zat 40-plussers die graag shooters spelen.
Ik ben zo n oudje :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Ik ben 27 en speel ook alleen CQ64 ;D maar er zitten idd veel 16-jarige @ Bf4... (ook bij LoL trouwens) die beginnen trouwens ook meteen te schelden...

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:04:
Smoke en AP reloaden even snel als de guided missile... Belt feeder maakt niet het verschil wat nodig is.
Je hebt 2 raketten. Je moet er dus maar één afvuren, counter measure afwachten, en dán de tweede vuren.
Als je ze elke keer allebei afvuurt dan werkt het niet nee. Maar als je een beetje capabele jet whore bent hoor je dit te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Tsurany schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:16:
Oh en als je het echt over nutteloze wapens wilt hebben... alle PDW's die je in het begin krijgt. Blegh, tot en met de UMP-45 zijn ze crap. Enkel nuttig op echt zeer korte afstand en die afstanden zijn net de afstanden waar je als engineer amper op zal vechten. En dan is een shotgun nog handiger.
Heb nog maar amper met de Engineer gespeeld, gewoon doordat ze in TDM echt niet op kunnen tegen al dat Assault/Recon geweld, althans niet met de beginwapens, waar ik dus nog steeds mee opgescheept zit |:( En in CQ zit je daar met een PDW, dag ranged targets ;w

Shotguns kan ik me wel goed aan ergeren in TDM, vooral in Close Quarters zijn ze wel een beetje ik zou niet zeggen OP maar wel sterk, al een aantal keer goede revenge gehad door ze nadien eens goed te TB'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik begon al te vrezen dat ik de enige was!
[...]

QFT - het hele fucking stuk.
Alhoewel ik geen 40 ben. Maar een groot deel van mijn clangenoten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
@ Jim, sja TDM is zo ontzettend beperkt, daar heb je sowieso NIETS aan een engi
Tsurany schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:16:
[...]

Dat geklaag over premium is al te vaak langs gekomen. Als je het niet wilt kopen doe je het niet en als je het wel wilt kopen doe je het wel. Meer valt er niet te bediscussiëren.
En het slaat nergens op om kopers fanboys te noemen. De DLC van BF3 bood veel content in vergelijking met de prijs en kan als prima value for money gezien worden.

BF3 heb ik tm de 1e DLC gespeeld, daarna niet meer, was er klaar mee.
BF4 wel de premium genomen, ook omdat de DLC's al vrij vroeg komen!
Vind het ook nog steeds waard :)

De MX4 in het begin was poep, maar ik kreeg via wat unlocks een silencer en RDS, met de laser schiet dat ding unzoomed vrij nauwkeurig, scheelt weer tijd, dus genoeg mensen die ragen ^^
Lange afstand kan ik het schudden trouwens...

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 04-12-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 27-10 12:51

Arfman

Drome!

Gman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:01:
Premium is awesome.
Zitten ook XP weekenden als je geen Premium bent, Bovendien heb je nu Battlepacks dus het nut voor Double XP vind ik ook minder.
-2 weken eerder DLC
Tja, als de game steeds bljift crashen heb je daar niks aan.
-Voorrang in de wachtrij
Bij een server waarbij ik per ongeluk in een wachtrij kom klik ik meteen weg en zoek een andere server met nog ~5 lege plekken op.
-Alle DLC's
Tja, we moeten nog maar afwachten hoe die worden. Bij BF3 vond ik ook alleen B2K leuk, AK leek veelbelovend maar niemand speelde het. CQ was de BF3 versie van CoD.
Hoezo money trap!? andere game DLC's zijn veeeeeel duurder.
Gewoon lekker geld blijven geven aan EA, dat zal ze leren om de volgende keer zo'n buggy game uit e brengen! Oh wacht ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dus als jij een server joint waar je maten in zitten doe je dat juist niet omdat die vol zit?

En omdat je af en toe crasht moet je juist premium hebben omdat je dan sneller weer in de server zit waar je uit crashte ;)

*rage on plz* :+
Pagina: 1 ... 70 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.