Kan altijd bewijs:

3x200%
2x100%
Dat dan wel weer. Maar goed krijg ze op dit moment niet eens meer op
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kan altijd bewijs:

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
De Igla en Stinger zijn nu toch echt wel verschillend.CodeCaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:08:
[...]
Was het bereik van stigla's richting gunships niet groter?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Uiteraard flink de nerd uithangen in de weekenden, verder is "play the fucking objective" mindset vereist, dan hark je met gemak 1000 punten per minuut.DRuw schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:30:
Jezus waar halen jullie de tijd vandaan om lvl 50+ te worden…
Ik game af en toe een avondje weg als de vrouw zelf wat aan het doen is maar anders zou ik iedere avond (minimaal) aan de bak moeten.
Ik kan een redelijk potje gamen maar ben niet bijzonder goed en dat is vaak het probleem…. je wordt overspoeld door een rukker lvl 100+ in een sjoppertje die je iedere seconde in een plane het leven zuur maakt waardoor je geen steek verder komt.
Dan maar op een noobservertje aan de gang en wel fatsoenlijk upgrades harken
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 18:37 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Heb al rank 110 voorbij zien komen. Get a job denk ik dan stiekemJezus waar halen jullie de tijd vandaan om lvl 50+ te worden…
[ Voor 60% gewijzigd door Eagle Creek op 02-12-2013 18:52 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
er zijn servers waar snipertje spelen niet magDRuw schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:40:
Ik ga altijd voor het objective… alleen die schijtsnipers wordt je doodziek van (ZEKER in je eigen team..).
Ik ga vanavond maar weer eens een leuk servertje opzoeken
Ik doe het gewoon naast een volledige werkweek hoorEagle Creek schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Hey, zie opeens 4 extra maps in mijn filter staan.
[...]
Heb al rank 110 voorbij zien komen. Get a job denk ik dan stiekem.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Wat als er geen AA is?Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:28:
AA heeft een range van 500 meter en die lockt ook zonder problemen op een Gunship.
Wat ik bedoel is dat de range tegenover dit soort vliegtuigen wellicht wat hoger is dan tegenover normale air.Ekstergroen schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:58:
[...]
Wat als er geen AA is?
Stigla's halen dat niet. Leuk hoor, rape van boven waar je niks tegen kunt doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 55% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 20:59 ]
Het grappigste is die heb ik ooit eens van een camper gestolen ingameunfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:59:
Deze gebruik ik, wel toepasselijk voor mij als sniper-hater.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2013 21:24 ]
Verwijderd
Dat snipers tracer rounds gebruiken is natuurlijk een beetje onzin. Maar het helpt wel voor de balance.SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:24:
Net eens bf3 - tdm noshahr canals gespeeld waarbij ik na helft vd tijd met M98B - acog continue rond liep..
wat hebben ze snipen in bf4 slecht gemaakt zeg.. lomp, inaccuraat en traag in vergelijking met bf3.. en het debiele witte lijntje achteraf is gewoon dom.
Was wel verrast hoe goed ik speelde eigenlijk, direct terug in m'n glorie tijden van bf3
Nou dat lijkt me duidelijk, er zit een built in lag van 300ms. Niet zo gek dat het spel voor geen meter te spelen is haha. DICE zal het wel onder het mom muzzle velocity gooien denk ik zoNLsandman schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:23:
Een filmpje dat laat zien wat ping verschil betekent met client side hit detection en waarom ik met 6ms glasvezel vaak dood ga zonder de vijand te zien met 60ms.
[video]
Had in het begin hetzelfde probleem, maar heb nu 2 TDM servers gevonden waar altijd wel volk op zit en waar het leuk is/blijft om mee te spelen. Conquest daarentegen speel ik helemaal nooit, dus daar heb ik geen suggesties voorVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:53:
Ik speel al paar dagen maar ik heb wat moeite om een redelijk server te vinden ..kom altijd wel mensen tegen die wel heel erg goed zijn in bepaalde dingen ...
Ben gewoon een soldier die lekker wilt gamen en fun hebben en het gaat mij zeker niet om de kils , speel graag conquest
of je kan me ook wel toevoegen : sneaker-78-
Is het bewegen in BF4 niet in z'n geheel lomper en trager?SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:24:
Net eens bf3 - tdm noshahr canals gespeeld waarbij ik na helft vd tijd met M98B - acog continue rond liep..
wat hebben ze snipen in bf4 slecht gemaakt zeg.. lomp, inaccuraat en traag in vergelijking met bf3.. en het debiele witte lijntje achteraf is gewoon dom.
Was wel verrast hoe goed ik speelde eigenlijk, direct terug in m'n glorie tijden van bf3
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het is iets langzamer in vergelijking met BF3 maar na een paar uur merk je het niet eens meer.AdmiralSnipe schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:53:
[...]
Is het bewegen in BF4 niet in z'n geheel lomper en trager?
Tijdens de beta voelde het lopen en draaien lang niet zo soepel als in BF3, of is dit nog aangepast in de volledige game?
Dat draait wel.jaydenjarno schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:06:
Is er eigenlijk een demo van?
Ik speel geen shooters op m'n pc normaal. Maar als ik moet wachten op de ps4 dan is battlefield 4 al uit denk.
I5 750
4 gb
Radeon 7700
1440 x 900
Is dat te doen? Wil hem liever niet op m'n Xbox.ga namelijk de ps4 halen. Kan dan niet upgraden naar de ps4 versie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[ Voor 13% gewijzigd door Preau op 02-12-2013 23:23 ]
Alleen aan beta's die beter lopen dan de final.DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:16:
[...]
Dat draait wel.
Oh en demo's, daar doet EA niet aan want dan had niemand dit gekocht.
[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 02-12-2013 23:24 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Is slechts 950: http://battlelog.battlefi...934369398/pc/general/#spmmarc9393 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:26:
Godverdomme mijn SPM blijft stijgen![]()
http://battlelog.battlefi...ens93/stats/934369398/pc/
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Dit staat er op battlelog:SmokingCrop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:15:
battlelog staat op gewoon middernacht 3 december GMT, het komt maar om 11h of iets dergelijks
Dat is 12 uur smiddags voor China Rising en 11 uur sochtends voor de patchThe game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-12-2013 07:25 ]
Ik zie niets verkeerdgyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:24:
Snap ik het niet meer? Zie dit vandaag in mijn battlefeed (staat er misschien langer in al, maar zie het nu pas. Namen (Gotters) even geblanked):
[afbeelding]
Ze hadden wel de beta uiteraard, deze draaide bij mij beter en had minder problemen dan de huidige versieDanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:16:
[...]
Dat draait wel.
Oh en demo's, daar doet EA niet aan want dan had niemand dit gekocht.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
"Tweaked the network and computer performance screen to show proper values." Met andere woorden, hun netcode is nog even brakPikkemans schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:01:
Post over de update and China Rising: http://battlelog.battlefi...view/2955065220454902841/
The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.
The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.
The change list for this PC game update is the same as previously announced (see below.)
As ususal, we will continue to iterate on stability and tweak the game based on your feedback. Stay tuned.
Dec 3 PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
-Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience
Android developer & dürüm-liefhebber
Geeeezzzzz, ik wist dat het erg was, maar om het zo overduidelijk te zien is toch wel heel erg pijnlijk.NLsandman schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:23:
Een filmpje dat laat zien wat ping verschil betekent met client side hit detection en waarom ik met 6ms glasvezel vaak dood ga zonder de vijand te zien met 60ms.
[video]
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 03-12-2013 08:20 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In de wat nieuwere CoD's (zeg maar MW3 en later) is het ook wel een probleem omdat ze volgens mij het host voordeel wilde aanpakken, maar het resultaat is niet echt geslaagd. Van BF weet ik alleen dat ik nog nooit een BF game heb gespeeld met een fatsoenlijke netcode.Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
Ben benieuwd naar de vergelijking met andere shooters zoals BF3, BFBC2 en CoD. Is het daar net zo erg of is het daar een stuk minder? Maar volgens mij heb ik alleen maar nadeel bij een snelle internetverbinding en haalt de game daar zeker geen voordeel uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 03-12-2013 08:45 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Is geen tracer maar de bullet vapor trail, de lucht die verstoort word doordat er een stuk lood 'normaliter' sneller dan het geluid doorheen schiet. is niet zo zichtbaar als het nu is in het echt, meestal nauwelijks te zien, behalve dan voor de gene die schiet.RocketKoen schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
[...]
Dat snipers tracer rounds gebruiken is natuurlijk een beetje onzin. Maar het helpt wel voor de balance.
De combinatie van scope reflection en dat witte lijntje zorgt ervoor dat een sniper alleen effectief is als hij zich blijft verplaatsen.
Dus niet een comfortabel dak uitzoeken en daar je tent opzetten.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Idd. Je krijgt te zien wat voor jou de beste instellingen zijn om de netcode iets minder brak te maken, client side. Ik geloof niet meer in een goeie netcode, anders was hij er allang geweest. Het enige wat je kan doen is eraan wennen helaasMavamaarten schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:03:
[...]
"Tweaked the network and computer performance screen to show proper values." Met andere woorden, hun netcode is nog even brak
Perfect krijg je het nooit met zo veel verschillende verbindingen op 1 server.DJH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:00:
[...]
Idd. Je krijgt te zien wat voor jou de beste instellingen zijn om de netcode iets minder brak te maken, client side. Ik geloof niet meer in een goeie netcode, anders was hij er allang geweest. Het enige wat je kan doen is eraan wennen helaas
Verwijderd
Yep... ik heb ook vaak een ping van <10ms en heb daar ook last vanNLsandman schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:23:
[video]
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Verwijderd
huh? hoe komt dat dan?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:26:
Ik heb vaak een lage ping, maar mijn connection heeft veel korte time-outs. Dat is voor mij het grootste probleem omdat je het niet aan de lage ping waarde kan zien ingame
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Maar het aantal crashes gaan ze dus nog niks aan doen blijkbaar.RocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:38:
Als het goed is zou de patch van vandaag wel weer wat verbeteren aan de netcode. voornamelijk om packetloss terug te dringen, of beter te compenseren.
Als het puur aan je internet ligt kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen. Wat voor effect heeft het? Krijg je lagspikes ingame, of schopt de game je er telkens uit?
Verwijderd
Waarschijnlijk server-side wel.Sissors schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:41:
[...]
Maar het aantal crashes gaan ze dus nog niks aan doen blijkbaar.
komt wel vaker voor, gebeurd soms. Wat het exact is weet ik niet maar heb het ook wel eens meestal in lancang en golmud. voornamelijk als je vliegt. Ik heb ook de laatste drivers van nvidia.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Ik heb de meest recente (nvidia) drivers deze week erop gezet, maar zag gisteren (in Lancang Dam) missing textures en knipperende artefacts.. iemand al meer gezien recentelijk? Ik heb het nog ingame gevraagd, maar geen hond die daarop reageerde..
zoals je kan zien in de video heeft het weinig te maken met je ping en dus internet, ik zie genoeg lui met een ping van onder de tien en die hebben ook last hiervan. de Hitreg en beelden lopen gewoon niet gelijk en ook niet al te best.RocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:38:
Als het goed is zou de patch van vandaag wel weer wat verbeteren aan de netcode. voornamelijk om packetloss terug te dringen, of beter te compenseren.
Als het puur aan je internet ligt kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen. Wat voor effect heeft het? Krijg je lagspikes ingame, of schopt de game je er telkens uit?
[ Voor 40% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 10:09 ]
Ik heb dit vaak in het level met die enorme schotel! Behoorlijk irritant...gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Ik heb de meest recente (nvidia) drivers deze week erop gezet, maar zag gisteren (in Lancang Dam) missing textures en knipperende artefacts.. iemand al meer gezien recentelijk? Ik heb het nog ingame gevraagd, maar geen hond die daarop reageerde..
AMD drivers laatste beta patch. Heb sinds de laaste server patch ook last ervangyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Hier ook alArcticWolf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:22:
[...]
Yep... ik heb ook vaak een ping van <10ms en heb daar ook last van
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Klopt, helaas word ik nu van elke server gegooid na de update.beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:20:
Update was net al beschikbaar en hij was 800 Mb.
Hier heb ik een aantal keer gehad dat een hoop textures een regenboog kleur kregen op deze map. Maar missende textures en knipperende textures heb ik ook gehad.gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Dat heeft DICE eruit geknikkert voor de fail knife van voren waar zelfs counter niet werkt ook al spam je F. Ik vind het stront vervelend omdat het ook zo buggy werkt. Ik heb inderdaad ook liever de normale "slice" animatie terug. Toen had je nog een kans.Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:30:
Weet er iemand of het nog mogelijk is om iemand te "slicen" in BF4? Ik was in BF3 een fervente (fail) kniver (4400 kills) en daar had ik massaal veel dat ik een vijand wou kniven maar dat ik eerder een slice had en dus een damage assist van 50 had ofzo.
In BF4 nog nooit gezien dat een slice werd uitgedeeld... Of zou dit te maken hebben met de netcode die zo brak is dat dergelijke acties bijna onmogelijk geworden zijn?
4400 knife kills?!Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:30:
Weet er iemand of het nog mogelijk is om iemand te "slicen" in BF4? Ik was in BF3 een fervente (fail) kniver (4400 kills) en daar had ik massaal veel dat ik een vijand wou kniven maar dat ik eerder een slice had en dus een damage assist van 50 had ofzo.
In BF4 nog nooit gezien dat een slice werd uitgedeeld... Of zou dit te maken hebben met de netcode die zo brak is dat dergelijke acties bijna onmogelijk geworden zijn?
man dat is zo random maar als ik een counter kan doen heb ik ook 100% nog een kill gehad. Vaak word die optie echter niet eens gegeven en word ik gewoon keihard van voren geknifed. (niet te verwarren met scharenPhntm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:32:
[...]
Dat heeft DICE eruit geknikkert voor de fail knife van voren waar zelfs counter niet werkt ook al spam je F. Ik vind het stront vervelend omdat het ook zo buggy werkt. Ik heb inderdaad ook liever de normale "slice" animatie terug. Toen had je nog een kans.
Hier is men BF3 profile page: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lr_Invisibal/Grimmie187 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:36:
[...]
4400 knife kills?!Je weet dat er ook een paar guns in BF3 zitten?..
![]()
OT: Je kan mensen nog steeds van voren slicen, volgens mij moet je dat niet willen maar dat terzijde.
Een grappig plaatje met een tank om vervolgens bijna alleen Close Quarts te spelenInvisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
[...]
Hier is men BF3 profile page: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lr_Invisibal/
Ik beken, naar het einde van BF3 werd ik wel een beetje een CQC addict. Op CQC is het natuurlijk makkelijker kniven. Ik had trouwens verwacht dat BF4 domination men ding ging zijn, maar ik vind het absoluut niet zo leuk als de CQC maps op BF3. Speel nu voornamelijk Conquest/Obliteration
Was niet als kritiek bedoelt ofzo, moet je helemaal zelf wetenInvisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
[...]
Hier is men BF3 profile page: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lr_Invisibal/
Ik beken, naar het einde van BF3 werd ik wel een beetje een CQC addict. Op CQC is het natuurlijk makkelijker kniven. Ik had trouwens verwacht dat BF4 domination men ding ging zijn, maar ik vind het absoluut niet zo leuk als de CQC maps op BF3. Speel nu voornamelijk Conquest/Obliteration
ah je weet al wat de andere 3 dlc gaan brengen?beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:45:
[...]
Een grappig plaatje met een tank om vervolgens bijna alleen Close Quarts te spelen![]()
Ik vind de domination maps niet van dezelfde hoge kwaliteit als de BF3 dlc maar ook wel logisch omdat er nu niet een ''speciale'' dlc voor komt maar je staks keuze hebt uit 30 maps op domination te spelen.
Alleen maar is ook een groot woord ehbeuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:45:
[...]
Een grappig plaatje met een tank om vervolgens bijna alleen Close Quarts te spelen![]()
Ik vind de domination maps niet van dezelfde hoge kwaliteit als de BF3 dlc maar ook wel logisch omdat er nu niet een ''speciale'' dlc voor komt maar je staks keuze hebt uit 30 maps op domination te spelen.
Je weet wel dat er eerst geen Close Quarts/Domination ribbons warenInvisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:50:
[...]
Alleen maar is ook een groot woord eh890 conquest rounds finished vs 1167 domination rounds.
Mijn gevoel met de domination is dat er minder structuur en meer chaos is. Op de BF3 CQC had je meer de bepaalde gangetjes om te volgen kon je makkelijker 2 vlaggen vastzetten. Nu is het allemaal meer open.
Lijkt mij niet meer als logisch want domination is nu een standaard gememode en in de omschrijvingen van de aankomende DLC lijkt het er niet op de er zoiets terug komt.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:49:
[...]
ah je weet al wat de andere 3 dlc gaan brengen?niet lullig bedoeld maar wellicht gaan ze nog gewoon een cqb mappack uitbrengen, dat weten we nog niet. vooralsnog is dom. leuk om beetje guns te levelen maar echt veel zal ik het niet spelen zodra ik alles unlocked heb.
spawn points zijn wel 10x beter dan in die cqb maps, dat was zo chaotisch, dat je nooit echt ervan op aan kon dat je enigszins veilig stond. altijd kans dat er weer een of andere rare spawn achter je ontstond.Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:50:
[...]
Alleen maar is ook een groot woord eh890 conquest rounds finished vs 1167 domination rounds.
Mijn gevoel met de domination is dat er minder structuur en meer chaos is. Op de BF3 CQC had je meer de bepaalde gangetjes om te volgen kon je makkelijker 2 vlaggen vastzetten. Nu is het allemaal meer open.
Touchébeuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:59:
[...]
Je weet wel dat er eerst geen Close Quarts/Domination ribbons waren
[ Voor 32% gewijzigd door Xant0r op 03-12-2013 11:03 ]
Jij al de client patch, servers nog niet compatibel? Best even afwachten tot de DLC gereleased is en de servers ook up to date zijn zeker.bloodlynx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
Iemand nog meer het probleem dan bf4 crashed zodra je een server joint?
Verwijderd
lol, dit klinkt weer niet erg goed ...bloodlynx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
Iemand nog meer het probleem dat bf4 crashed zodra je een server joint?
Ah dat was dus het probleembeuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
Kan nu China Rising downloaden en hij is 4,5 Gb![]()
[afbeelding]
ze zouden eerst de patch uitbrengen uurtje daarna de update voor china rising, om 11 uur, dus zou na een uurtje dus zeg 12 uur de boel op zich moeten werken voor de meeste servers. zoals al aangegeven moet je dus (weer een keer) 4,5gb binnensleuren om china rising te spelen.Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
[...]
Jij al de client patch, servers nog niet compatibel? Best even afwachten tot de DLC gereleased is en de servers ook up to date zijn zeker.
Yep.. hier zelfde probleem.. ik heb punkbuster ff moeten updaten handmatig (er was idd een update, was blijkbaar nodig), maar probleem blijft...bloodlynx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
Iemand nog meer het probleem dat bf4 crashed zodra je een server joint?
[ Voor 3% gewijzigd door MaikelG op 03-12-2013 11:30 ]
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Mooi nu even downloaden en vanavond na het werk spelen, USA is nog niet wakker denk ik want de boel komt netjes binnen met 15-18MB/sbeuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
Kan nu China Rising downloaden en hij is 4,5 Gb![]()
[afbeelding]
if (!coffee) {
Work = false; }
valt mee hoor je hebt geen 4,5gig extra nodig meeste zal bepaalde files updaten naar de dlc content, dus uiteindelijk is je map niet veel groter.Andyk125 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
Pff 4,5 Gb voor een DLC, zal toch maar eens een grotere SSD moeten aanschaffen want ik red het niet meer met me 128Gb nu. Heb maar 2 games geinstalleerd, maar met alle dlc, updates etc.. zijn games tegenwoordig wel erg groot.
Naja weer een excuus om wat nieuws aan te schaffen
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GBAndyk125 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
Pff 4,5 Gb voor een DLC, zal toch maar eens een grotere SSD moeten aanschaffen want ik red het niet meer met me 128Gb nu. Heb maar 2 games geinstalleerd, maar met alle dlc, updates etc.. zijn games tegenwoordig wel erg groot.
Naja weer een excuus om wat nieuws aan te schaffen
if (!coffee) {
Work = false; }
Mijn BF3 map werd op gegeven moment wel 40GB ofzo hoorSouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:24:
[...]
valt mee hoor je hebt geen 4,5gig extra nodig meeste zal bepaalde files updaten naar de dlc content, dus uiteindelijk is je map niet veel groter.
er komt wel nieuwe data bij uiteraard, nieuwe sounds, textures, code skins van wapens etc, maar een groot deel wordt ook herschreven, dus gewoon copy paste nieuwe versie van de fileXant0r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]
Mijn BF3 map werd op gegeven moment wel 40GB ofzo hoor
is grappig om te zien, altijd als een van de eerste in de game na laden, plus de rest van de ssd gebruikers, en als je dan halverwege de tweede flag bent zie je de rest binnendruppelen.naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB![]()
Spellen zoals BF hebben met laadtijden echt profijt van een SSD. Heb bij BF3 wat testen gedaan maar mijn 830 Pro 256 RAID0 array was 2 tot 3 maal zo snel met laden als het spel vanaf een Seagate 3TB 7200rpm te starten. Waarbij die Seagate voor een HDD echt geen traag ding isEen SSD zal je echter geen (merkbare) FPS boost geven
[/tech]
[ Voor 50% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 11:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq