Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
Kan altijd bewijs:

Afbeeldingslocatie: https://photos-4.dropbox.com/t/0/AAARX7rtvXN1IYy1PF9lXWdEBR7J_7ITyKXmQwehUGahRw/12/70798784/png/1024x768/3/1386010800/0/2/ScreenshotWin32-0009.png/jd9q7IblmzdW7ZOg_CQ82O9k-AQUR_Ts8Y1zLJ3UmWU

3x200%
2x100%

Dat dan wel weer. Maar goed krijg ze op dit moment niet eens meer op ;) komt meer binnen dan er uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Jezus waar halen jullie de tijd vandaan om lvl 50+ te worden…
Ik game af en toe een avondje weg als de vrouw zelf wat aan het doen is maar anders zou ik iedere avond (minimaal) aan de bak moeten.
Ik kan een redelijk potje gamen maar ben niet bijzonder goed en dat is vaak het probleem…. je wordt overspoeld door een rukker lvl 100+ in een sjoppertje die je iedere seconde in een plane het leven zuur maakt waardoor je geen steek verder komt.
Dan maar op een noobservertje aan de gang en wel fatsoenlijk upgrades harken :X

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:08:
[...]

Was het bereik van stigla's richting gunships niet groter?
De Igla en Stinger zijn nu toch echt wel verschillend.
De Stinger is lock and forget met medium range.
De Igla moet de lock houden maar de range is ook groter.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
DRuw schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:30:
Ik game af en toe een avondje weg als de vrouw zelf wat aan het doen is maar anders zou ik iedere avond (minimaal) aan de bak moeten.
Ik kan een redelijk potje gamen maar ben niet bijzonder goed en dat is vaak het probleem…. je wordt overspoeld door een rukker lvl 100+ in een sjoppertje die je iedere seconde in een plane het leven zuur maakt waardoor je geen steek verder komt.
Dan maar op een noobservertje aan de gang en wel fatsoenlijk upgrades harken :X
Uiteraard flink de nerd uithangen in de weekenden, verder is "play the fucking objective" mindset vereist, dan hark je met gemak 1000 punten per minuut.

Onder de 1000 SPM tel je niet mee. Afbeeldingslocatie: http://xtras.adium.im/images/thumbs/troll_icons_2_28891_7697_thumb.png

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik ga altijd voor het objective… alleen die schijtsnipers wordt je doodziek van (ZEKER in je eigen team..).
Ik ga vanavond maar weer eens een leuk servertje opzoeken O+

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09

Eagle Creek

Breathing security

Hey, zie opeens 4 extra maps in mijn filter staan :).
Heb al rank 110 voorbij zien komen. Get a job denk ik dan stiekem :+ .

[ Voor 60% gewijzigd door Eagle Creek op 02-12-2013 18:52 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DRuw schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:40:
Ik ga altijd voor het objective… alleen die schijtsnipers wordt je doodziek van (ZEKER in je eigen team..).
Ik ga vanavond maar weer eens een leuk servertje opzoeken O+
er zijn servers waar snipertje spelen niet mag :)
filter op "no sniper"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Eagle Creek schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:52:
Hey, zie opeens 4 extra maps in mijn filter staan :).

[...]

Heb al rank 110 voorbij zien komen. Get a job denk ik dan stiekem :+ .
Ik doe het gewoon naast een volledige werkweek hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:17

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Of je vriendin dat kan appricieren weet ik niet, zal haar dadelijk eens aanspreken op skype, ze verveelde zich geloof ik een beetje.. >:) :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:28:
AA heeft een range van 500 meter en die lockt ook zonder problemen op een Gunship.
Wat als er geen AA is?
Stigla's halen dat niet. Leuk hoor, rape van boven waar je niks tegen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:58:
[...]

Wat als er geen AA is?
Stigla's halen dat niet. Leuk hoor, rape van boven waar je niks tegen kunt doen.
Wat ik bedoel is dat de range tegenover dit soort vliegtuigen wellicht wat hoger is dan tegenover normale air.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk een 100% boost. *O*
Dan ook nog even de best dogtag ever ook unlocked.

Achtung Panzer. :D
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn/cdnprefix/2ccc1cc67cf825485800008a/public/profile/warsaw/gamedata/dogtags/mediumns/advanced268.png

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Deze gebruik ik, wel toepasselijk voor mij als sniper-hater. :)
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn/cdnprefix/2ccc1cc67cf825485800008a/public/profile/warsaw/gamedata/dogtags/mediumns/advanced267@2x.png

[ Voor 55% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
unfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:59:
Deze gebruik ik, wel toepasselijk voor mij als sniper-hater. :)
[afbeelding]
Het grappigste is die heb ik ooit eens van een camper gestolen ingame :+ :D
Was dan ook wel een hele slechte maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Net eens bf3 - tdm noshahr canals gespeeld waarbij ik na helft vd tijd met M98B - acog continue rond liep..
wat hebben ze snipen in bf4 slecht gemaakt zeg.. lomp, inaccuraat en traag in vergelijking met bf3.. en het debiele witte lijntje achteraf is gewoon dom.

Was wel verrast hoe goed ik speelde eigenlijk, direct terug in m'n glorie tijden van bf3 :o

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al paar dagen maar ik heb wat moeite om een redelijk server te vinden ..kom altijd wel mensen tegen die wel heel erg goed zijn in bepaalde dingen ...

Ben gewoon een soldier die lekker wilt gamen en fun hebben en het gaat mij zeker niet om de kils , speel graag conquest :)

of je kan me ook wel toevoegen : sneaker-78-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:38
SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:24:
Net eens bf3 - tdm noshahr canals gespeeld waarbij ik na helft vd tijd met M98B - acog continue rond liep..
wat hebben ze snipen in bf4 slecht gemaakt zeg.. lomp, inaccuraat en traag in vergelijking met bf3.. en het debiele witte lijntje achteraf is gewoon dom.

Was wel verrast hoe goed ik speelde eigenlijk, direct terug in m'n glorie tijden van bf3 :o
Dat snipers tracer rounds gebruiken is natuurlijk een beetje onzin. Maar het helpt wel voor de balance.
De combinatie van scope reflection en dat witte lijntje zorgt ervoor dat een sniper alleen effectief is als hij zich blijft verplaatsen.
Dus niet een comfortabel dak uitzoeken en daar je tent opzetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoor net in een filmpje van FrankieonPc dat Second assault eind December komt.
Hoop dat dit waar want ik kijk toch wel uit naar de nieuwe Caspian en Firestorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Een filmpje dat laat zien wat ping verschil betekent met client side hit detection en waarom ik met 6ms glasvezel vaak dood ga zonder de vijand te zien met 60ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:09
NLsandman schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:23:
Een filmpje dat laat zien wat ping verschil betekent met client side hit detection en waarom ik met 6ms glasvezel vaak dood ga zonder de vijand te zien met 60ms.

[video]
Nou dat lijkt me duidelijk, er zit een built in lag van 300ms. Niet zo gek dat het spel voor geen meter te spelen is haha. DICE zal het wel onder het mom muzzle velocity gooien denk ik zo :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:53:
Ik speel al paar dagen maar ik heb wat moeite om een redelijk server te vinden ..kom altijd wel mensen tegen die wel heel erg goed zijn in bepaalde dingen ...

Ben gewoon een soldier die lekker wilt gamen en fun hebben en het gaat mij zeker niet om de kils , speel graag conquest :)

of je kan me ook wel toevoegen : sneaker-78-
Had in het begin hetzelfde probleem, maar heb nu 2 TDM servers gevonden waar altijd wel volk op zit en waar het leuk is/blijft om mee te spelen. Conquest daarentegen speel ik helemaal nooit, dus daar heb ik geen suggesties voor ;)

Net trouwens 2 zalige potjes achter de rug, en met dat gevoel de boel maar inpakken voor vanavond, morgen hopelijk wat meer van dat! Zavod TDM (32, ofc) met M16A4 blijkt een goede combinatie te zijn + ben ook eindelijk afgestapt van tube naar defib en dat gecombineerd met med bag is echt zalig voor teamplay >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 01:02
SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:24:

Is het bewegen in BF4 niet in z'n geheel lomper en trager?
Tijdens de beta voelde het lopen en draaien lang niet zo soepel als in BF3, of is dit nog aangepast in de volledige game?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:53:
[...]

Is het bewegen in BF4 niet in z'n geheel lomper en trager?
Tijdens de beta voelde het lopen en draaien lang niet zo soepel als in BF3, of is dit nog aangepast in de volledige game?
Het is iets langzamer in vergelijking met BF3 maar na een paar uur merk je het niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10 12:50
Is er eigenlijk een demo van?
Ik speel geen shooters op m'n pc normaal. Maar als ik moet wachten op de ps4 dan is battlefield 4 al uit denk.

I5 750
4 gb
Radeon 7700
1440 x 900

Is dat te doen? Wil hem liever niet op m'n Xbox.ga namelijk de ps4 halen. Kan dan niet upgraden naar de ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:06:
Is er eigenlijk een demo van?
Ik speel geen shooters op m'n pc normaal. Maar als ik moet wachten op de ps4 dan is battlefield 4 al uit denk.

I5 750
4 gb
Radeon 7700
1440 x 900

Is dat te doen? Wil hem liever niet op m'n Xbox.ga namelijk de ps4 halen. Kan dan niet upgraden naar de ps4 versie.
Dat draait wel.
Oh en demo's, daar doet EA niet aan want dan had niemand dit gekocht. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vanavond mijn eerste 200% xp boost ingezet, dat gaat lekker zeg. 2 potjes van 200k xp gespeeld, en tussen alle battlepacks die ik daardoor voor rank ups kreeg zat ook deze :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X80RlFf.jpg

Mijn eerste knives eindelijk.

Side-note:
Door alle boosts en events is de SPM stat ook al niets meer waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Preau op 02-12-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:16:
[...]

Dat draait wel.
Alleen aan beta's die beter lopen dan de final. :X

(hoewel ik voor mijzelf nu wel de meeste client crashes heb opgelost, nu Dice nog met z'n netcode en double damage bug)

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 02-12-2013 23:24 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Godverdomme mijn SPM blijft stijgen :9
http://battlelog.battlefi...ens93/stats/934369398/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

raar WTF ik heb op eens 6 gold battlepacks :9~ ging van lvl 65 naar lvl66 en zou denk ik 1 krijgen op eens heb ik er 6 8)7

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt SPM is een totaal waardeloze stat geworden. Zit bijna aan de 1000 spm en ik speel dus geen lockers only maar voornamelijk rush en dan niet op lockers. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Merk op dat schone Chrome beter werkt met Battlelog. De battlescreen reageert stuk vlotter.

Met FF heb ik vroeger redelijk vlotte werking, maar nu schokt het en leek wel alsof pc ook minder vlot is (hogere cpu verbruik denk ik). Kan zijn dat plugin minder optimized is voor FF.

Speel nu voortaan Chrome voor Battlescreen / Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Battlelog komt China Rising met 5 minuten :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Screenshot%202013-12-03%2000.54.45.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
spannend :) ik zit nog op mn werk tot 0800 argh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
battlelog staat op gewoon middernacht 3 december GMT, het komt maar om 11h of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SmokingCrop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:15:
battlelog staat op gewoon middernacht 3 december GMT, het komt maar om 11h of iets dergelijks
Dit staat er op battlelog:
The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.
Dat is 12 uur smiddags voor China Rising en 11 uur sochtends voor de patch

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot de aankomende content, lijkt het of dit spel een kort leven beschoren is. BF4 is net 2 maanden uit en nu al een content upgrade? dat gaat erg snel. Ik zag dat de laatste map pack al in zomer 2014 word gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Snap ik het niet meer? Zie dit vandaag in mijn battlefeed (staat er misschien langer in al, maar zie het nu pas. Namen (Gotters) even geblanked):

Afbeeldingslocatie: http://www.bakker-timmenga.nl/GY/china.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door GurbY{nl} op 03-12-2013 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:24:
Snap ik het niet meer? Zie dit vandaag in mijn battlefeed (staat er misschien langer in al, maar zie het nu pas. Namen (Gotters) even geblanked):

[afbeelding]
Ik zie niets verkeerd :P Nu ik je afbeeldingsnaam is snap ik um. Misschien komt dat omdat die gotters 3 en 4 dagen geleden de DLC hadden aangeschaft?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:16:
[...]

Dat draait wel.
Ze hadden wel de beta uiteraard, deze draaide bij mij beter en had minder problemen dan de huidige versie :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-10 20:19
Post over de update and China Rising: http://battlelog.battlefi...view/2955065220454902841/

The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.

The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.

The change list for this PC game update is the same as previously announced (see below.)

As ususal, we will continue to iterate on stability and tweak the game based on your feedback. Stay tuned.

Dec 3 PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
-Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience

Ik had nogal vaak last van de eerste drie issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pikkemans schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:01:
Post over de update and China Rising: http://battlelog.battlefi...view/2955065220454902841/

The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.

The change list for this PC game update is the same as previously announced (see below.)

As ususal, we will continue to iterate on stability and tweak the game based on your feedback. Stay tuned.

Dec 3 PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
-Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience
"Tweaked the network and computer performance screen to show proper values." Met andere woorden, hun netcode is nog even brak 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Geeeezzzzz, ik wist dat het erg was, maar om het zo overduidelijk te zien is toch wel heel erg pijnlijk.

300 ms vertraging als je gepeaked wordt, daar kan je gewoon fysiek niet op reageren... Het overkomt me de laatste tijd wel heel erg veel dat ik dood ga zonder dat er iets aan te doen was en het haalt wel veel lol uit het spel, zo zonde.

Ik ben heel benieuwd in hoeverre de patches deze maand dat nog kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar de vergelijking met andere shooters zoals BF3, BFBC2 en CoD. Is het daar net zo erg of is het daar een stuk minder? Maar volgens mij heb ik alleen maar nadeel bij een snelle internetverbinding en haalt de game daar zeker geen voordeel uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 03-12-2013 08:20 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 01:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
Ben benieuwd naar de vergelijking met andere shooters zoals BF3, BFBC2 en CoD. Is het daar net zo erg of is het daar een stuk minder? Maar volgens mij heb ik alleen maar nadeel bij een snelle internetverbinding en haalt de game daar zeker geen voordeel uit.
In de wat nieuwere CoD's (zeg maar MW3 en later) is het ook wel een probleem omdat ze volgens mij het host voordeel wilde aanpakken, maar het resultaat is niet echt geslaagd. Van BF weet ik alleen dat ik nog nooit een BF game heb gespeeld met een fatsoenlijke netcode. :+

Overigens heb ik bij geen enkele game het gevoel dat een betere verbinding je ook echt in het nadeel brengt tov mensen met een (veel) mindere verbinding. Hoge ping speelt nou ook niet echt lekker.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 03-12-2013 08:45 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Hoe zit het dan met server side gebeuren.

Speelde gister een paar rondes mee op een duitse server en het leek of ik propjes aan het schieten was, kreeg vol hitmarkers en bijna vol magazijn maar de enemy schiet mij binnen no time kapot.

De ronde daarop op een engelse server geen bullshit, mensen gingen neer naar 3-4 schoten en niks geen gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 10:56
Ik heb ook eindelijk mijn k/d ratio weer op 1 haha. Helaas alleen zondag een paar uur kunnen spelen met dubbel xp. In de 13.5 uur (!!) die ik nu in BF4 heb zitten vermaak ik me wel heel goed. Ik had alleen afgelopen zondag zeer vaak dat ik 1 op 1 tegelijk dood ging en de kill maakte. Dit had ik eerder niet.

Wat is trouwens een goede gamemode als je niet veel tijd hebt? Waar je even in kan springen snel knallen en weer weg aan het eind van de ronde? Ik heb namelijk soms maar een half uur tijd om even te gamen, ik mis m'n studenten tijd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDM is de perfecte gamemode waar je zo in en uit kan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
[...]

Dat snipers tracer rounds gebruiken is natuurlijk een beetje onzin. Maar het helpt wel voor de balance.
De combinatie van scope reflection en dat witte lijntje zorgt ervoor dat een sniper alleen effectief is als hij zich blijft verplaatsen.
Dus niet een comfortabel dak uitzoeken en daar je tent opzetten.
Is geen tracer maar de bullet vapor trail, de lucht die verstoort word doordat er een stuk lood 'normaliter' sneller dan het geluid doorheen schiet. is niet zo zichtbaar als het nu is in het echt, meestal nauwelijks te zien, behalve dan voor de gene die schiet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Mavamaarten schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:03:
[...]

"Tweaked the network and computer performance screen to show proper values." Met andere woorden, hun netcode is nog even brak 8)7
Idd. Je krijgt te zien wat voor jou de beste instellingen zijn om de netcode iets minder brak te maken, client side. Ik geloof niet meer in een goeie netcode, anders was hij er allang geweest. Het enige wat je kan doen is eraan wennen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:00:
[...]

Idd. Je krijgt te zien wat voor jou de beste instellingen zijn om de netcode iets minder brak te maken, client side. Ik geloof niet meer in een goeie netcode, anders was hij er allang geweest. Het enige wat je kan doen is eraan wennen helaas :(
Perfect krijg je het nooit met zo veel verschillende verbindingen op 1 server.
Maar Dice heeft geprobeerd het beter te maken als in BF3 en dat is tot op heden niet gelukt helaas :(
Ze hebben gelukkig nu nog tijd om het te fixen in BF3 word het nooit meer gefixed en daar was het ook niet perfect.
1 ding snap ik niet en dat is hoe bijv. Russen (Of wie dan ook) normaal kunnen spelen op een server met een hoge ping.
Als ik op een of andere Oost-Europese server speel met 40+ ping merk ik het direct en haal ik er eerder nadeel dan voordeel uit.
Gisteren zaten we bijv. op een server uit de Balkan en dat is echt geen pretje om op te spelen op een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat ik een soort van lag heb.
Daarom speel ik in BF3/4 ook nooit op server uit Rusland al zitten al mijn maten er wel op er zijn genoeg servers uit Nederland , Duitsland , Frankrijk of de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revive bug zit er ook nog steeds in, lekker hoor het spel weer opnieuw starten omdat je niets meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

[video]
Yep... ik heb ook vaak een ping van <10ms en heb daar ook last van :/

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak een lage ping, maar mijn connection heeft veel korte time-outs. Dat is voor mij het grootste probleem omdat je het niet aan de lage ping waarde kan zien ingame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:26:
Ik heb vaak een lage ping, maar mijn connection heeft veel korte time-outs. Dat is voor mij het grootste probleem omdat je het niet aan de lage ping waarde kan zien ingame :(
huh? hoe komt dat dan?

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Azie, internet hier is niet ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als het goed is zou de patch van vandaag wel weer wat verbeteren aan de netcode. voornamelijk om packetloss terug te dringen, of beter te compenseren.

Als het puur aan je internet ligt kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen. Wat voor effect heeft het? Krijg je lagspikes ingame, of schopt de game je er telkens uit?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:38:
Als het goed is zou de patch van vandaag wel weer wat verbeteren aan de netcode. voornamelijk om packetloss terug te dringen, of beter te compenseren.

Als het puur aan je internet ligt kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen. Wat voor effect heeft het? Krijg je lagspikes ingame, of schopt de game je er telkens uit?
Maar het aantal crashes gaan ze dus nog niks aan doen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeh maar wel vaak, dood geschoten worden door onzichtbare mensen met een instant kill, sommige acties duren langer, vliegtuigen die achter dingen blijven hangen en ontploffen die ik niet op mijn scherm zie als ik bijvoorbeeld laag vlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sissors schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:41:
[...]

Maar het aantal crashes gaan ze dus nog niks aan doen blijkbaar.
Waarschijnlijk server-side wel.
Ik heb zelf sinds de laatste patch maar 1 crash gehad tijdens een game, en een paar keer dat de server crasht op een mapchange.
Vergeleken met 1 crash per uur tussen release en de vorige patch een hele verbetering.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de meest recente (nvidia) drivers deze week erop gezet, maar zag gisteren (in Lancang Dam) missing textures en knipperende artefacts.. iemand al meer gezien recentelijk? Ik heb het nog ingame gevraagd, maar geen hond die daarop reageerde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Ik heb de meest recente (nvidia) drivers deze week erop gezet, maar zag gisteren (in Lancang Dam) missing textures en knipperende artefacts.. iemand al meer gezien recentelijk? Ik heb het nog ingame gevraagd, maar geen hond die daarop reageerde..
komt wel vaker voor, gebeurd soms. Wat het exact is weet ik niet maar heb het ook wel eens meestal in lancang en golmud. voornamelijk als je vliegt. Ik heb ook de laatste drivers van nvidia.
RocketKoen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:38:

zoals je kan zien in de video heeft het weinig te maken met je ping en dus internet, ik zie genoeg lui met een ping van onder de tien en die hebben ook last hiervan. de Hitreg en beelden lopen gewoon niet gelijk en ook niet al te best.

[ Voor 40% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 17:17

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb dit vaak in het level met die enorme schotel! Behoorlijk irritant...

Ter referentie: ook nvidia kaart met laatste driver (al deed de vorige driver hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
AMD drivers laatste beta patch. Heb sinds de laaste server patch ook last ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-10 11:50
Ik heb zelf een GTX 770 en gebruik de 331.65 drivers zonder problemen. De eerste dag was golmud Railway precies een lappendeken dat gerenderd werd, maar sinds die dag niet meer gezien.

Ik speel een beetje van alle gamemodes en ik vlieg af en toe in choppers. Met die drivers echt geen artifcacts. Dus zelf laat ik men drivers voorlopig even zoals ze zijn.

Sound loop crash op SoS (en heel soms op andere maps) heb ik dan weer wel frequent last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar goed voordat we hier weer een verkapt problemen topic krijgen, er is een bf4 problementopic dat precies voor deze vragen is opgezet. :)

Net de derde knife unlocked, survival. heb nu in 4 dagen drie knifes lol, alleen nog de improvized, trench en de boxcutter pro na eindelijk veteran status eens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update was net al beschikbaar en hij was 800 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

henri8096

BIM is not a software!

ArcticWolf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:22:
[...]

Yep... ik heb ook vaak een ping van <10ms en heb daar ook last van :/
Hier ook al :( het is ze gelukt om een voordeel (lage ping) om te zetten in een nadeel . . . . chapeau :F

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:20:
Update was net al beschikbaar en hij was 800 Mb.
Klopt, helaas word ik nu van elke server gegooid na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier heb ik een aantal keer gehad dat een hoop textures een regenboog kleur kregen op deze map. Maar missende textures en knipperende textures heb ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
Weet er iemand of het nog mogelijk is om iemand te "slicen" in BF4? Ik was in BF3 een fervente (fail) kniver (4400 kills) en daar had ik massaal veel dat ik een vijand wou kniven maar dat ik eerder een slice had en dus een damage assist van 50 had ofzo.

In BF4 nog nooit gezien dat een slice werd uitgedeeld... Of zou dit te maken hebben met de netcode die zo brak is dat dergelijke acties bijna onmogelijk geworden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 22-10 22:54

Phntm

Tlingelingeling

Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:30:
Weet er iemand of het nog mogelijk is om iemand te "slicen" in BF4? Ik was in BF3 een fervente (fail) kniver (4400 kills) en daar had ik massaal veel dat ik een vijand wou kniven maar dat ik eerder een slice had en dus een damage assist van 50 had ofzo.

In BF4 nog nooit gezien dat een slice werd uitgedeeld... Of zou dit te maken hebben met de netcode die zo brak is dat dergelijke acties bijna onmogelijk geworden zijn?
Dat heeft DICE eruit geknikkert voor de fail knife van voren waar zelfs counter niet werkt ook al spam je F. Ik vind het stront vervelend omdat het ook zo buggy werkt. Ik heb inderdaad ook liever de normale "slice" animatie terug. Toen had je nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:16
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:30:

4400 knife kills?! 8)7 Je weet dat er ook een paar guns in BF3 zitten?.. ;)

OT: Je kan mensen nog steeds van voren slicen, volgens mij moet je dat niet willen maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:32:
[...]

Dat heeft DICE eruit geknikkert voor de fail knife van voren waar zelfs counter niet werkt ook al spam je F. Ik vind het stront vervelend omdat het ook zo buggy werkt. Ik heb inderdaad ook liever de normale "slice" animatie terug. Toen had je nog een kans.
man dat is zo random maar als ik een counter kan doen heb ik ook 100% nog een kill gehad. Vaak word die optie echter niet eens gegeven en word ik gewoon keihard van voren geknifed. (niet te verwarren met scharen :+ ) zelfs wanneer ik diegene gewoon onder vuur neem en raak. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
Grimmie187 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:36:
[...]

4400 knife kills?! 8)7 Je weet dat er ook een paar guns in BF3 zitten?.. ;)

OT: Je kan mensen nog steeds van voren slicen, volgens mij moet je dat niet willen maar dat terzijde.
Hier is men BF3 profile page: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lr_Invisibal/

Ik beken, naar het einde van BF3 werd ik wel een beetje een CQC addict. Op CQC is het natuurlijk makkelijker kniven. Ik had trouwens verwacht dat BF4 domination men ding ging zijn, maar ik vind het absoluut niet zo leuk als de CQC maps op BF3. Speel nu voornamelijk Conquest/Obliteration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-10 21:43
En toch is die BF3 battlelog veel overzichtelijker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
[...]

Hier is men BF3 profile page: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lr_Invisibal/

Ik beken, naar het einde van BF3 werd ik wel een beetje een CQC addict. Op CQC is het natuurlijk makkelijker kniven. Ik had trouwens verwacht dat BF4 domination men ding ging zijn, maar ik vind het absoluut niet zo leuk als de CQC maps op BF3. Speel nu voornamelijk Conquest/Obliteration
Een grappig plaatje met een tank om vervolgens bijna alleen Close Quarts te spelen :')
Ik vind de domination maps niet van dezelfde hoge kwaliteit als de BF3 dlc maar ook wel logisch omdat er nu niet een ''speciale'' dlc voor komt maar je staks keuze hebt uit 30 maps op domination te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:16
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
[...]

Was niet als kritiek bedoelt ofzo, moet je helemaal zelf weten :) 4400 is alleen zoveel dat je echt geen andere wapens hebt gebruikt?

OT: Slice van voren kan dus niet meer in BF4? Dacht al een paar keer te zijn gekilled door slices van op zij (zonder animatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:45:
[...]

Een grappig plaatje met een tank om vervolgens bijna alleen Close Quarts te spelen :')
Ik vind de domination maps niet van dezelfde hoge kwaliteit als de BF3 dlc maar ook wel logisch omdat er nu niet een ''speciale'' dlc voor komt maar je staks keuze hebt uit 30 maps op domination te spelen.
ah je weet al wat de andere 3 dlc gaan brengen? ;) niet lullig bedoeld maar wellicht gaan ze nog gewoon een cqb mappack uitbrengen, dat weten we nog niet. vooralsnog is dom. leuk om beetje guns te levelen maar echt veel zal ik het niet spelen zodra ik alles unlocked heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:45:
[...]

Alleen maar is ook een groot woord eh ;) 890 conquest rounds finished vs 1167 domination rounds.

Mijn gevoel met de domination is dat er minder structuur en meer chaos is. Op de BF3 CQC had je meer de bepaalde gangetjes om te volgen kon je makkelijker 2 vlaggen vastzetten. Nu is het allemaal meer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:50:
[...]

Alleen maar is ook een groot woord eh ;) 890 conquest rounds finished vs 1167 domination rounds.

Mijn gevoel met de domination is dat er minder structuur en meer chaos is. Op de BF3 CQC had je meer de bepaalde gangetjes om te volgen kon je makkelijker 2 vlaggen vastzetten. Nu is het allemaal meer open.
Je weet wel dat er eerst geen Close Quarts/Domination ribbons waren ;)
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:49:
[...]

ah je weet al wat de andere 3 dlc gaan brengen? ;) niet lullig bedoeld maar wellicht gaan ze nog gewoon een cqb mappack uitbrengen, dat weten we nog niet. vooralsnog is dom. leuk om beetje guns te levelen maar echt veel zal ik het niet spelen zodra ik alles unlocked heb.
Lijkt mij niet meer als logisch want domination is nu een standaard gememode en in de omschrijvingen van de aankomende DLC lijkt het er niet op de er zoiets terug komt.
Denk wel dat er misschien nog een DLC komt die zich meer richt op infantry gameplay maar meer in de stijl van de Aftermath DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:50:
[...]

spawn points zijn wel 10x beter dan in die cqb maps, dat was zo chaotisch, dat je nooit echt ervan op aan kon dat je enigszins veilig stond. altijd kans dat er weer een of andere rare spawn achter je ontstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:59:
[...]

Je weet wel dat er eerst geen Close Quarts/Domination ribbons waren ;)
Touché

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Iemand nog meer het probleem dat bf4 crashed zodra je een server joint? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
China Rising kun je nu selecteren in Origin om te downloaden (4,5GB)

Game Details > China Rising > rechtsklikken en downloaden. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Xant0r op 03-12-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
bloodlynx schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
Iemand nog meer het probleem dan bf4 crashed zodra je een server joint? :'(
Jij al de client patch, servers nog niet compatibel? Best even afwachten tot de DLC gereleased is en de servers ook up to date zijn zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 21-10 22:15
Update is nu binnen te halen: 885.45 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, dit klinkt weer niet erg goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nu China Rising downloaden en hij is 4,5 Gb *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Screenshot%202013-12-03%2011.02.28.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:

[afbeelding]
Ah dat was dus het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisibal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
[...]

Jij al de client patch, servers nog niet compatibel? Best even afwachten tot de DLC gereleased is en de servers ook up to date zijn zeker.
ze zouden eerst de patch uitbrengen uurtje daarna de update voor china rising, om 11 uur, dus zou na een uurtje dus zeg 12 uur de boel op zich moeten werken voor de meeste servers. zoals al aangegeven moet je dus (weer een keer) 4,5gb binnensleuren om china rising te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Yep.. hier zelfde probleem.. ik heb punkbuster ff moeten updaten handmatig (er was idd een update, was blijkbaar nodig), maar probleem blijft...

Idd even wachten tot servers ook up-to-date zijn...?

Edit: werkt gelukkig weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door MaikelG op 03-12-2013 11:30 ]

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
beuker19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:

[afbeelding]
Mooi nu even downloaden en vanavond na het werk spelen, USA is nog niet wakker denk ik want de boel komt netjes binnen met 15-18MB/s :)

Eens kijken wat die nieuwe maps te bieden hebben, hopelijk wat meer CQ TDM maps want locker heb ik nu wel gezien :+

Na de handmatige Punkbuster update heb ik geen crashes meer na een potje *O* , aardig wat uurtjes gemaakt zonder enige crash. Dat mag ook wel eens gezegd worden :+ Nu de netcode nog fixen en het gaat de goede kant op.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Pff 4,5 Gb voor een DLC, zal toch maar eens een grotere SSD moeten aanschaffen want ik red het niet meer met me 128Gb nu. Heb maar 2 games geinstalleerd, maar met alle dlc, updates etc.. zijn games tegenwoordig wel erg groot.

Naja weer een excuus om wat nieuws aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:
Pff 4,5 Gb voor een DLC, zal toch maar eens een grotere SSD moeten aanschaffen want ik red het niet meer met me 128Gb nu. Heb maar 2 games geinstalleerd, maar met alle dlc, updates etc.. zijn games tegenwoordig wel erg groot.

valt mee hoor je hebt geen 4,5gig extra nodig meeste zal bepaalde files updaten naar de dlc content, dus uiteindelijk is je map niet veel groter. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
Andyk125 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:22:

pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB ;)
Spellen zoals BF hebben met laadtijden echt profijt van een SSD. Heb bij BF3 wat testen gedaan maar mijn 830 Pro 256 RAID0 array was 2 tot 3 maal zo snel met laden als het spel vanaf een Seagate 3TB 7200rpm te starten. Waarbij die Seagate voor een HDD echt geen traag ding is :p Een SSD zal je echter geen (merkbare) FPS boost geven :p
[/tech]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:24:
[...]

valt mee hoor je hebt geen 4,5gig extra nodig meeste zal bepaalde files updaten naar de dlc content, dus uiteindelijk is je map niet veel groter. :>
Mijn BF3 map werd op gegeven moment wel 40GB ofzo hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]

Mijn BF3 map werd op gegeven moment wel 40GB ofzo hoor ;)
er komt wel nieuwe data bij uiteraard, nieuwe sounds, textures, code skins van wapens etc, maar een groot deel wordt ook herschreven, dus gewoon copy paste nieuwe versie van de file :) daarom zeg ik ook meeste data en niet alle data ;)
naaitsab schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
[...]

pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB ;)
Spellen zoals BF hebben met laadtijden echt profijt van een SSD. Heb bij BF3 wat testen gedaan maar mijn 830 Pro 256 RAID0 array was 2 tot 3 maal zo snel met laden als het spel vanaf een Seagate 3TB 7200rpm te starten. Waarbij die Seagate voor een HDD echt geen traag ding is :p Een SSD zal je echter geen (merkbare) FPS boost geven :p
[/tech]
is grappig om te zien, altijd als een van de eerste in de game na laden, plus de rest van de ssd gebruikers, en als je dan halverwege de tweede flag bent zie je de rest binnendruppelen. :+ is wel een behoorlijk voordeel vooral als je de jets wil hebben ofzo.

[ Voor 50% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-12-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Helaas zijn het vaak net de games met de enorme bestanden die het meeste profijt hebben van een SSD.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 68 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.