Ik heb nu de scout knife net unlocked in laatste potje en had al eerder de bowie knife

Crododile dundee style voor de bushwookies.
Ik loop ook nog steeds te wachten op mijn veteran status, ben iets van veteran 7, bf1942, battlefield heroes, bf2, bf2 special forces, bf3 en bf4. Vreemd dat sommige anderen het wel hebben, lijkt mij toch als er een probleem mee was zoals ze aangeven, dat iedereen of niemand dat ding kan krijgen? Maar goed even wachten is geen ramp, alhoewel ik die veteran dogtag wel wil

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:58:
Okay van het weekend nog een flink aantal uur gespendeerd aan BF4.
Erg lame maar ben gaan stat-padden van level 10 naar level 68 gegaan in minder dan 10 uur, ongeveer 40k punten per potje ook goed op weg met de unlocks.
Er zijn nog veel dingen mis me dit spel, 4 keer achter elkaar killed in action waneer ik over het zelfde muurtje spring, nog steeds de revive bug waardoor je uit het spel moet, chatbox die enorm lagt, random game crashes.
Ja die stomme onzin dat je damage krijgt of doodgaat als je ergens overheen springt of in vastloopt, vet irritant. Zonder statpadding ging dat ook wel prima, dus ik vind dat onzin te doen, bijna elke game wel 40k punten gehad.
Wat ik ook heb is echt een overdaad aan die boosters, dat is gewoon zoveel dat ik standaard een booster aanzet, dat lijkt me het idee erachter toch niet? ja je kan zoveel punten krijgen, MAAR omdat we ong 20 boosters per minuut aan je geven, heb je niets aan de SPM stat want je gebruikt die boosters om een ongelovelijk hoge spm te krijgen tijdens die double xp weekends. Iemand die dan die boosters gebruikt heeft een veel hogere spm dan een ' normale' speler. Geeft een onzettend vertekend beeld.
heb nu iets van 4 x 100%, 12 x 25%, 18 x 50% en 1x 200% klaarstaan.