Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay van het weekend nog een flink aantal uur gespendeerd aan BF4.

Erg lame maar ben gaan stat-padden van level 10 naar level 68 gegaan in minder dan 10 uur, ongeveer 40k punten per potje ook goed op weg met de unlocks.

Er zijn nog veel dingen mis me dit spel, 4 keer achter elkaar killed in action waneer ik over het zelfde muurtje spring, nog steeds de revive bug waardoor je uit het spel moet, chatbox die enorm lagt, random game crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:21:
Ik kan de bar niet vinden... O wacht, hij ligt ergens begraven in de ocean kilometers deep.

Over setting the bar low gesproken.... Wat een bedrijf
We hebben James Cameron nodig. :P

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2013 03:42 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

http://zerror.com/zoo/bf4/bf4.htm

Herkenbaar :D

[ Voor 22% gewijzigd door sysmatic op 02-12-2013 04:03 ]

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik weet niet of het een bug is maar mijn SPM score is best hoog.
http://battlelog.battlefi...ens93/stats/934369398/pc/

[ Voor 37% gewijzigd door marc9393 op 02-12-2013 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8760 is inderdaad best hoog. :P
Ik denk dat het een bug is en die 0 weg moet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:58:

Erg lame maar ben gaan stat-padden van level 10 naar level 68 gegaan in minder dan 10 uur, ongeveer 40k punten per potje ook goed op weg met de unlocks.

Er zijn nog veel dingen mis me dit spel, 4 keer achter elkaar killed in action waneer ik over het zelfde muurtje spring, nog steeds de revive bug waardoor je uit het spel moet, chatbox die enorm lagt, random game crashes.
You for real? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol je hoeft het niet te geloven :) Niet netjes van mij dat geef ik dan wel weer eerlijk toe :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:39:
[...]

Geeft elke keer weer een "hell yeah!" gevoel ;)
Met RPG / SMAW een chopper raken geeft me nog net een tikkie meer voldoening.
Als ik geraakt word door een RPG in m'n heli geef ik de schutter vaak een complimentje. :)
Heb al best wel veel Choppers , Littlebirds en zelfs een Jet neer gehaald met mijn Smaw 8)
Het is idd altijd weer geweldig en krijg ook vaak reacties van lucky shot , lol , noob :+ en soms een compliment.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
naaitsab schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:20:

Hebben jullie ook last van lag als je gunt in een heli? Als de heli draait hakkelt het beeld als de pest en wordt richten bijna onmogelijk. Of is dit onderdeel van het 'realisme' ?
Ja voelt wel een beetje choppy aan. Ik kan m'n aim dan wel steady houden, maar de impact lijkt dan af te wijken. In BF3 ging infantry dan tenminste nog dood wegens splash damage.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:48:
Zijn er al gamers die een behoorlijk knive uit een battlepack heeft gekregen?
Ik heb nu de scout knife net unlocked in laatste potje en had al eerder de bowie knife :D Crododile dundee style voor de bushwookies.
MEN-O schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
[...]

Ik heb de ACB-90 gekregen omdat ik BF2+3 ook heb :7
Ik loop ook nog steeds te wachten op mijn veteran status, ben iets van veteran 7, bf1942, battlefield heroes, bf2, bf2 special forces, bf3 en bf4. Vreemd dat sommige anderen het wel hebben, lijkt mij toch als er een probleem mee was zoals ze aangeven, dat iedereen of niemand dat ding kan krijgen? Maar goed even wachten is geen ramp, alhoewel ik die veteran dogtag wel wil :)
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:58:

Ja die stomme onzin dat je damage krijgt of doodgaat als je ergens overheen springt of in vastloopt, vet irritant. Zonder statpadding ging dat ook wel prima, dus ik vind dat onzin te doen, bijna elke game wel 40k punten gehad.

Wat ik ook heb is echt een overdaad aan die boosters, dat is gewoon zoveel dat ik standaard een booster aanzet, dat lijkt me het idee erachter toch niet? ja je kan zoveel punten krijgen, MAAR omdat we ong 20 boosters per minuut aan je geven, heb je niets aan de SPM stat want je gebruikt die boosters om een ongelovelijk hoge spm te krijgen tijdens die double xp weekends. Iemand die dan die boosters gebruikt heeft een veel hogere spm dan een ' normale' speler. Geeft een onzettend vertekend beeld.
heb nu iets van 4 x 100%, 12 x 25%, 18 x 50% en 1x 200% klaarstaan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:47:
[...]

Heb al best wel veel Choppers , Littlebirds en zelfs een Jet neer gehaald met mijn Smaw 8)
Het is idd altijd weer geweldig en krijg ook vaak reacties van lucky shot , lol , noob :+ en soms een compliment.
Je hebt ook wel wat geluk nodig met die netcode op bf4 :P
speedyjules07 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:08:
[...]
Ja voelt wel een beetje choppy aan. Ik kan m'n aim dan wel steady houden, maar de impact lijkt dan af te wijken. In BF3 ging infantry dan tenminste nog dood wegens splash damage.
Gebruik die 25mm guns eens, splash damage à volonté

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:45:
[...]

Je hebt ook wel wat geluk nodig met die netcode op bf4 :P

[...]

Gebruik die 25mm guns eens, splash damage à volonté
kwestie van goede timing als ze stil hangen, of de smaw gebruiken, dat is een laserbeam raket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:56:
[...]

kwestie van goede timing als ze stil hangen, of de smaw gebruiken, dat is een laserbeam raket. :)
ja inderdaad, al heb ik wel al wat vreemde deaths meegemaakt, voornamelijk door S-RAW's die zichtbaar over of onder me gingen (tijdens 3rd person vliegen) en toch ging ik dood :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:02:
[...]

ja inderdaad, al heb ik wel al wat vreemde deaths meegemaakt, voornamelijk door S-RAW's die zichtbaar over of onder me gingen (tijdens 3rd person vliegen) en toch ging ik dood :o
mjah daar moet je niet op afgaan, die hitreg en daadwerkelijke moment van impact is totaal anders dan de zichtbare inkomende raket. Zovaak dat ik al 2 sec geflared heb voordat raketten raakten, of active protection inschakel maar de raket al geraakt heeft. die hit dan al voordat je de indicatie krijgt van de lockon fire, of de raketten ziet aankomen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:15:
[...]

mjah daar moet je niet op afgaan, die hitreg en daadwerkelijke moment van impact is totaal anders dan de zichtbare inkomende raket. Zovaak dat ik al 2 sec geflared heb voordat raketten raakten, of active protection inschakel maar de raket al geraakt heeft. die hit dan al voordat je de indicatie krijgt van de lockon fire, of de raketten ziet aankomen. :F
Gister op X voor flares gedrukt en serieus 1.5-2 seconden later schoten de flares er pas uit. Het scheelt echt per server hoe erg deze vertraging is.

Daarnaast weer enkele malen gehad dat de "black spawnscreen of death" voor wat frustratie zorgde. Spawnen en dan weer van een dak aflopen en doodvallen bijv. of gekilled worden tijdens dat scherm :F ;w

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:22:
[...]

Lol je hoeft het niet te geloven :) Niet netjes van mij dat geef ik dan wel weer eerlijk toe :'(
boeit niemand wat, ik vind het eerder zielig dat iemand 10 uur lang wil stats padden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:34:
[...]
boeit niemand wat, ik vind het eerder zielig dat iemand 10 uur lang wil stats padden.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:34:
[...]
Aan de andere kant, als je het goed doet kan het nog wel uitdagend zijn. Proberen SPM te maximaliseren terwijl je tegelijkertijd de benodigde effort wilt minimaliseren. Stat padden is een victimless crime gelukkig en op volle servers is het vrijwel onmogelijk. Zelf vind ik de tijd/opbrengst verhouding niet optimaal. Tien uur lang saaie dingen doen om wat levels omhoog te gaan in een spel, niet aan mij besteed. Het automatiseren is te complex waardoor je zelf actief achter de controls moet zitten. Boooooring.

Wat trouwens goed werkt, iemand die in Flood Zone "vast" komt zitten onder water en hem van medipacks voorzien. Kreeg achter elkaar punten toen ik iemand in leven probeerde te houden omdat hij op een of andere vage plek vast zat.

Het leukste aan Diablo 3 vond ik trouwens het gold botten, dat gaf meer uitdaging en voldoening dan het spel zelf :+
En financieel was het ook interessanter >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 02-12-2013 10:40 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Voor iedereen die zonder rede opeens uit de game disconnect, probeer de onderstaande link eens uit. Vanavond ga ik deze ook even proberen want ik word er helemaal ziek van om steeds die XP weer te moeten missen...

https://www.youtube.com/watch?v=QMB4FTqziqw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de game disconnect krijg je alsnog je punten zolang je de server maar niet rejoined binnen datzelfde potje.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zantiath schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:58:
Voor iedereen die zonder rede opeens uit de game disconnect, probeer de onderstaande link eens uit. Vanavond ga ik deze ook even proberen want ik word er helemaal ziek van om steeds die XP weer te moeten missen...

https://www.youtube.com/watch?v=QMB4FTqziqw
je verliest alleen je points als de server crasht, client crash (dus jij als speler alleen) levert gewoon je punten tot op dat punt behaald op. Je kan dat vrij simpel zien door de server even op te zoeken waar je in zat, is die leeg = server crash, is die nog gewoon vol dan krijg je je punten gewoon.

Ik heb eigenlijk altijd een crash op siege en dawnbreaker, alhoewel ik gister op beide na een update van origin eigenlijk gewoon kon spelen, wellicht dat dit nu ook verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 17:17

Rub3s

+3 , omdat het kan

Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:01:
Als de game disconnect krijg je alsnog je punten zolang je de server maar niet rejoined binnen datzelfde potje.
Wat gebeurd er eigenlijk als je dan een andere server joined? Krijg je op een duur nog wel de punten van de vorige server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:06:
[...]

Wat gebeurd er eigenlijk als je dan een andere server joined? Krijg je op een duur nog wel de punten van de vorige server?
dan begin je gewoon een nieuw potje, dus idd zolang je dezelfde server niet opnieuw joined worden die gegevens niet overgeschreven. Dat is hetzelfde als je zelf stopt met spelen op een server en een nieuwe joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:03:
[...]

je verliest alleen je points als de server crasht, client crash (dus jij als speler alleen) levert gewoon je punten tot op dat punt behaald op. Je kan dat vrij simpel zien door de server even op te zoeken waar je in zat, is die leeg = server crash, is die nog gewoon vol dan krijg je je punten gewoon.

Ik heb eigenlijk altijd een crash op siege en dawnbreaker, alhoewel ik gister op beide na een update van origin eigenlijk gewoon kon spelen, wellicht dat dit nu ook verholpen is?
Dat snap ik en dat zag ik ook, maar de additionele van de boost wat in dit weekend stevig kon oplopen trap je er wel mee de deur uit. dus echt alleen actuel behaalde punten op dat moment neem je mee. Dit is zonde want de extra punten zijn een veelvoudige ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zantiath schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:09:
[...]

Dat snap ik en dat zag ik ook, maar de additionele van de boost wat in dit weekend stevig kon oplopen trap je er wel mee de deur uit. dus echt alleen actuel behaalde punten op dat moment neem je mee. Dit is zonde want de extra punten zijn een veelvoudige ervan...
dat is idd zo, je krijgt je boost iig niet, of je double xp ook verliest weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik dacht juist dat je de server weer moest joinen, dat je dan alsnog je punten nog kreeg? Verder, als je gedisconnect bent, dan krijg je toch op enig moment (default 600sec) een idle kick, en ben je toch alsnog je punten kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:23:
Ik dacht juist dat je de server weer moest joinen, dat je dan alsnog je punten nog kreeg? Verder, als je gedisconnect bent, dan krijg je toch op enig moment (default 600sec) een idle kick, en ben je toch alsnog je punten kwijt?
als je weer diezelfde server joint, dan overschrijft de server je gegevens wat je al hebt verkregen qua punten. Disconnect is eigenlijk hetzelfde als voortijdig de server verlaten, je krijgt de initiele punten wel en qua kills etc. boosts niet gok ik en als ze hetzelfde aanhouden als bf3 ook geen extra punten van double xp maar dat durf ik niet zekerheid over te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dat is dan wezenlijk anders dan bij BF2; als je daar reconnecte stonden je punten gewoon nog zoals ze bij verlaten van de server stonden. Als je voor einde van de ronde de server verliet kreeg je die punten er ook niet meer bij..
Goed dat ik het weet...Dan kun je dus beter als je ergens halverwege de game eruit geknald bent gewoon even een blokkie om, krijg je toch je punten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 21:34
Verlanglijsjte voor sinterklaas :

Bf4 kunnen spelen voor de jaarwisseling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had gister toch een paar mooie potjes te pakken, dawnbreaker echt heerlijk al die roofcampers gesniped, tanks opgeblazen, ondanks dat het nogal een boutmap is met de postzegel die je qua jet krijgt om binnen te vliegen.
Daarna paar mooie rondes op locker gehad, lekker flanken met silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 18:59
Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:45:
Verlanglijsjte voor sinterklaas :

Bf4 kunnen spelen voor de jaarwisseling :+
Omdat?
Kom op er zijn problemen maar onspeelbaar is die onzin niet, aangezien er zat mensen zijn die ruim 100+ uur in de game hebben inzitten... |:( Dus ligt wel aan je zelf als je echt niet kunt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:46:
[...]

Omdat?
Kom op er zijn problemen maar onspeelbaar is de onzin niet, aangezien er zat mensen zijn die ruim 100+ uur in de game hebben inzitten... |:( Dus ligt wel aan je zelf als je echt niet kunt spelen. ;)
wauw lekker kortzichtig. " omdat er mensen zijn die er meer dan 100 uur in hebben zitten ligt het aan jezelf als je problemen hebt " |:(

Er zijn zoveel meer mensen die het spel niet zonder problemen kunnen spelen dan dat er mensen zijn die 100 uur zonder problemen erin hebben zitten.

Voor mij is het nu onspeelbaar in deze staat ja

[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 02-12-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
[...]

wauw lekker kortzichtig. " omdat er mensen zijn die er meer dan 100 uur in hebben zitten ligt het aan jezelf als je problemen hebt " |:(

Er zijn zoveel meer mensen die het spel niet zonder problemen kunnen spelen dan dat er mensen zijn die 100 uur zonder problemen erin hebben zitten.
Heb er zelf ook 170 uur inzitten. Wat zeur je nu dan? Het is echt niet zo dat elk potje je er uit knalt. Ja het gebeurd mij ook wel eens, nou lekker boeiend, join een andere server en je krijgt gewoon je punten. En natuurlijk vloek ik ook wel een keer, maar echt baan brekende bugs zitten er niet in. ;) En als jij denkt van wel, dan ligt dat idd aan je eigen kunnen/gewenning van andere games. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:50:
[...]

Heb er zelf ook 170 uur inzitten. Wat zeur je nu dan? Het is echt niet zo dat elk potje je er uit knalt. Ja het gebeurd mij ook wel eens, nou lekker boeiend, join een andere server en je krijgt gewoon je punten. En natuurlijk vloek ik ook wel een keer, maar echt baan brekende bugs zitten er niet in. ;) En als jij denkt van wel, dan ligt dat idd aan je eigen kunnen/gewenning van andere games. ;w
dus wederom dat het bij jou 170 uur redelijk loopt wil automatisch zeggen dat ik zeur ? Check out the brains on this guy :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:52:
[...]

dus wederom dat het bij jou 170 uur redelijk loopt wil automatisch zeggen dat ik zeur ? Check out the brains on this guy :o
Loopt bij heel veel mensen gewoon redelijk.. Bij jou ook wss alleen jij neemt het kleinste ding om te zeuren hier. :X

En anders kom maar eens met feiten...
Laat maar eens zien dat het zo onspeelbaar is.. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Practics op 02-12-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Het eruit knallen is nog niet het vervelendst. Bij mij borrelt de woede aardig op als ik weer eens met 1 kogel word omgelegd zonder dat er maar aanwijzing was dat ik onder vuur werd genomen. En ook op 5 meter afstand een handgun op iemand legen en geen enkele hitmarkers krijgen...dat zijn de zaken die echt niet mogen, zeker niet als we al op 5 weken na de release zitten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:52:
[...]

Beide punten zijn overdreven, het kan best zo zijn dat de een redelijk goed kan spelen en de ander niet , maar om te stellen dat je het helemaal niet kan spelen kan ik me ook niet voorstellen. Dat je crashes hebt kan, maar dan zal het x keer van de rondjes voor komen, of is het bij elke ronde bij jou zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Joarie schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:54:
Het eruit knallen is nog niet het vervelendst. Bij mij borrelt de woede aardig op als ik weer eens met 1 kogel word omgelegd zonder dat er maar aanwijzing was dat ik onder vuur werd genomen. En ook op 5 meter afstand een handgun op iemand legen en geen enkele hitmarkers krijgen...dat zijn de zaken die echt niet mogen, zeker niet als we al op 5 weken na de release zitten.
Ja maar dat heeft jou tegenstander ook? Dus wat is nou je nadeel?
Iedereen heeft last van de zelfde bugs, dus denk maar niet dat je tegenstander heel veel voordeel ervan heeft. ;)

En als je zonder aanwijzing onder vuur word genomen moet je gewoon meer op je minimap kijken, heel veel spelers weten niet wat er om hun heen gebeurd omdat ze gewoon niet kijken op hun minimap. Durf bijna te stellen dat 40% van mij kills gewoon van die mini map afkomen, omdat ik in al die gevallen de vijand puur verras, hij is al dood voor dat die weet waar ik zit. :*) Bug? nee gewoon manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:54:
die double damage bug is vreselijk irritant maar ik zie ook dat ik daar ook af en toe voordeel van heb, als je 3 lui neerschiet en eentje echt insta kill is, dan denk ik ook zo: Suprise mothahfucka! :D dus tja het werkt beide kanten op al zou het natuurlijk gewoon goed moeten werken en die verdomde hitreg gewoon werkt. Ik heb gister ook paar keer met shotgun gespeeld waar ik 5(!) keer van binnen 10 meter iemand moest raken voordat hij neerging, waarna uiteraard de rest van zijn matties mij omlegde aangezien ik natuurlijk dan nog maar 1 shot overhad van de 6 in de hawk en nee, hij was niet net gespawned, ik zag hem gewoon rustig liggen lmg spammen. Als het goed is wordt dat in de komende patch aangepakt, dus zou dat iig niet meer voorkomen.

De eerste one hit kill noobhacker ook al meegemaakt, one shotte iedereen met type88 op floodzone op 300 m+ :F echt ik zou toch echt eens van zo'n hacker willen weten wat er nu zo leuk is aan het verzieken van een round door zo overduidelijk te hacken. Ik krijg echt geen voldoening als ik zo mijn score zou behalen, dus ik vraag het me af waarom ze het wel doen?

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-12-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:57:
[...]
Ja maar dat heeft jou tegenstander ook? Dus wat is nou je nadeel?
Iedereen heeft last van de zelfde bugs, dus denk maar niet dat je tegenstander heel veel voordeel ervan heeft. ;)
maar het gebeurt niet altijd, dus het is vrij random wanneer je wel of niet voordeel/nadeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:53:
[...]

Loopt bij heel veel mensen gewoon redelijk.. Bij jou ook wss alleen jij neemt het kleinste ding om te zeuren hier. :X

ik heb een avg fps van 90 ( bijna alles op laag ). En heb alsnog elke minuut zeker een framedrop naar de 10-20 fps. Wat het hele spel dus onspeelbaar maakt.
- Systeem is daarbij nooit 100 % belast, temperaturen meer dan prima, ping meer dan prima,
- nieuwste drivers van alles, nieuwste directx, punkbuster alles geupdate handmatig, windows 8,1 64 bit.
- alle mogelijk vindbare fixes gebruikt en uitgevoerd, zoals core parking, prioriteit ingesteld voor bf4 etc

Alles draait geweldig op het systeem enkel bf4 verknald het

Naast de fps drops heb ik ook 50 % van de maps maar half of geen geluid, en is de hitdetectie net als de netcode armoedig. Ik ga dood achter muren en gebouwen, dood door mensen die al helemaal ergens anders zijn maar 5 seconde geleden op mij schoten, dood door 1 schot. Ik leeg hele magazijnen op vijanden die 2 meter verder staan en krijg geen hitmarkers, maar val wel zelf dood neer.

Maar nee het ligt vast aan mij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:57:
En als je zonder aanwijzing onder vuur word genomen moet je gewoon meer op je minimap kijken, heel veel spelers weten niet wat er om hun heen gebeurd omdat ze gewoon niet kijken op hun minimap. Durf bijna te stellen dat 40% van mij kills gewoon van die mini map afkomen, omdat ik in al die gevallen de vijand puur verras, hij is al dood voor dat die weet waar ik zit. :*) Bug? nee gewoon manier van spelen.
En daarom dus hardcore, daar moet je tenminste nog op je scherm kijken ipv linksonder naar de ingebouwde wallhack. Schijnbaar kunnen mensen tegenwoordig vijanden alleen nog vinden als precies wordt aangegeven waar ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Preau schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:00:
[...]

En daarom dus hardcore, daar moet je tenminste nog op je scherm kijken ipv linksonder naar de ingebouwde wallhack. Schijnbaar kunnen mensen tegenwoordig vijanden alleen nog vinden als precies wordt aangegeven waar ze staan.
Alsof ik in hardcore niet mijn mannetje sta... |:(
Nee snap wel wat je bedoelt, maar zo vreemd is het niet. Je kunt het ook simpel oplossen door een silencer te gebruiken dan heb je 80% van dat soort deads al weg genomen. Maar goed, dat moet hij zelf weten, net zoals die zelf moet weten welke modus hij speelt, maar dan moet je niet klagen dat je word afgeschoten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:59:
[...]

ik heb een avg fps van 90 ( bijna alles op laag ). En heb alsnog elke minuut zeker een framedrop naar de 10-20 fps. Wat het hele spel dus onspeelbaar maakt.
- Systeem is daarbij nooit 100 % belast, temperaturen meer dan prima, ping meer dan prima,
- nieuwste drivers van alles, nieuwste directx, punkbuster alles geupdate handmatig, windows 8,1 64 bit.
- alle mogelijk vindbare fixes gebruikt en uitgevoerd, zoals core parking, prioriteit ingesteld voor bf4 etc

Alles draait geweldig op het systeem enkel bf4 verknald het

Naast de fps drops heb ik ook 50 % van de maps maar half of geen geluid, en is de hitdetectie net als de netcode armoedig. Ik ga dood achter muren en gebouwen, dood door mensen die al helemaal ergens anders zijn maar 5 seconde geleden op mij schoten, dood door 1 schot. Ik leeg hele magazijnen op vijanden die 2 meter verder staan en krijg geen hitmarkers, maar val wel zelf dood neer.

Maar nee het ligt vast aan mij :z
zonder inzicht in wat de hardware is zegt dit nogal weinig. wat heb je in je pc zitten? voor zover ik weet is het niet veel zwaarder (op bepaalde levolution momenten na) dan bf3 dus als je dat op high kan spelen moet bf4 niet veel minder frames produceren. ik heb vrij veel op hoog staan en mijn 8gig zit voor 6 gig constant vol. met mijn 6850 kon ik niet echt lekker meekomen ivm 1gig gddram dus nu gtx 670 en dat loopt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:23
Werd er toevallig vandaag niet een patch uitgerold?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:06:
[...]

zonder inzicht in wat de hardware is zegt dit nogal weinig. wat heb je in je pc zitten? voor zover ik weet is het niet veel zwaarder (op bepaalde levolution momenten na) dan bf3 dus als je dat op high kan spelen moet bf4 niet veel minder frames produceren. ik heb vrij veel op hoog staan en mijn 8gig zit voor 6 gig constant vol. met mijn 6850 kon ik niet echt lekker meekomen ivm 1gig gddram dus nu gtx 670 en dat loopt als een zonnetje.
ik wil er geen problementopic van maken hier. Was meer een sarcastisch bericht van ik hoop dat ik het voor oud en nieuw zonder problemen kan spelen. Ik weet dat het nu namelijk heel erg random is. De ene persoon speeld het relatief zonder problemen en zit altijd aan de voordeel kant van de netcode. En zijn buurman kan net probleem na probleem en crash na crash hebben en elke keer nadeel ondervinden van de netcode.

maar systeem is een i7 op 3,2 ghz, 8 gb ram, 580 GTX dus dat zou zeker medium/high moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik wacht nu toch maar even op de patch voordat ik weer op Golmud Railway ga spelen.
De soundbug is mij echt te hinderlijk, je kijkt wel op je minimap maar soms ga je zo snel dood omdat je geen voetstappen of wat ook hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:11:
[...]
maar systeem is een i7 op 3,2 ghz, 8 gb ram, 580 GTX dus dat zou zeker medium/high moeten kunnen spelen.
Zou dat inderdaad zeker moeten kunnen draaien, wel niet tegen super hoge frames op de high settings vermoed ik. Tenzij je een aantal dingen afzet en de "belangrijkere" settings op high plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:08:
Werd er toevallig vandaag niet een patch uitgerold?
deze week idd, wanneer precies is nog niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-10 16:46
Wat gaan die unlocks toch achterlijk snel met dat dubble xp weekend!

En misschien ligt het aan mij maar kwa bugs kom ik niet verder dan af en toe BF4 has stopped working :)
Netcode merk ik niet zo en nog nooit een framedrop gehad... (3570k, GTX760 8gig RAM, W7)heb dit weekend aardig wat uurtjes gespeeld en maar 1x BF4 has stopped working :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:53:
[...]

Toon jij maar aan dat het niet onspeelbaar is bij hem: jij noemt hem feitelijk een leugenaar (of op zijn minst een jankmuil), en ik mag aannemen dat je beslagen ten ijs komt wanneer je iemand zulke beladen claims in de maag splitst. Fraai staaltje omgekeerde bewijslast...

Ik heb ook een tijdlang nauwelijks kunnen spelen omdat de game óf weigerde te connecten, of in no-time volledig bevroor, of anderszins volledig onspeelbaar draaide (lag, framedrops, etc.) Ook op een moment dat genoeg spelers er al 100+ uur in hebben gestoken (alsof dat ook maar enige relevantie heeft). Maar blijkbaar zal dat ofwel aan mij hebben gelegen (leg dan maar eens uit waarom het inmiddels wel acceptabel - maar ook niet meer dan dat - draait op exact dezelfde machine), ofwel is het simpelweg klinkklare onzin, ofwel ben ik een zeikerd die over de kleinste dingetjes loopt te huilen. Kolere zeg, some people :')

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Dazzyreil schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:26:
Wat gaan die unlocks toch achterlijk snel met dat dubble xp weekend!

En misschien ligt het aan mij maar kwa bugs kom ik niet verder dan af en toe BF4 has stopped working :)
Netcode merk ik niet zo en nog nooit een framedrop gehad... (3570k, GTX760 8gig RAM, W7)heb dit weekend aardig wat uurtjes gespeeld en maar 1x BF4 has stopped working :D
Zo haalde ik in tijdens een ronde gisteren 72K aan.. Dat tikt echt aan, dubbel XP weekend en 200% boost aan gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
w00t00w schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:43:
[...]

Toon jij maar aan dat het niet onspeelbaar is bij hem: jij noemt hem feitelijk een leugenaar (of op zijn minst een jankmuil), en ik mag aannemen dat je beslagen ten ijs komt wanneer je iemand zulke beladen claims in de maag splitst. Fraai staaltje omgekeerde bewijslast...

Ik heb ook een tijdlang nauwelijks kunnen spelen omdat de game óf weigerde te connecten, of in no-time volledig bevroor, of anderszins volledig onspeelbaar draaide (lag, framedrops, etc.) Ook op een moment dat genoeg spelers er al 100+ uur in hebben gestoken (alsof dat ook maar enige relevantie heeft). Maar blijkbaar zal dat ofwel aan mij hebben gelegen (leg dan maar eens uit waarom het inmiddels wel acceptabel - maar ook niet meer dan dat - draait op exact dezelfde machine), ofwel is het simpelweg klinkklare onzin, ofwel ben ik een zeikerd die over de kleinste dingetjes loopt te huilen. Kolere zeg, some people :')
Ik mag jou wel :)

Hopelijk komt de patch gauw, naast dat erg veel zin in de jungle maps die China Rising te bieden heeft.

Ik had laatst nog een paar potten waar ik compleet achter cover zat, en er geen mogelijkheid was me te raken en dan nog dood ging.. terwijl andere spelers in mijn squad ongeschonden bleven en praktisch naast me stonden.

Echt van die *** momenten die mijn humeur niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
w00t00w schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:43:
[...]

Ik heb ook connectie problemen gehad, maar dat is vaak maar tijdelijk als je daarna er klaar mee bent en de game een week niet meer aanraakt omdat het "niet werkt" tjah wat wil je dan van mij horen?

Natuurlijk moet je de bugs/bagger release niet goed praten zeker niet, maar spel onspeelbaar is een groot woord. Dan zijn speel uren een mooi voorbeeld van uptime (Dus toen werkte de game wel degelijk)

Maar lekker negatief over het spel blijven, en zeuren dat het niet werkt en noem maar op, ik speel er wel om door hoor ;) (en met mij de meerderheid, aangezien ik eerder last heb van te volle servers dan te lege servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we stoppen met voor anderen bepalen of het wel of niet speelbaar is zonder hun situatie te kennen? Beetje kansloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:48:
Zullen we stoppen met voor anderen bepalen of het wel of niet speelbaar is zonder hun situatie te kennen? Beetje kansloze discussie.
Zullen we verder gaan over het nut van snipers in de game? :9
Net ook weer 1tje in locker, gewoon binnen en mensen afknallen op afstandje van 10-20 meter ;w ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-10 21:43
unfor schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:39:
[...]

Geeft elke keer weer een "hell yeah!" gevoel ;)
Met RPG / SMAW een chopper raken geeft me nog net een tikkie meer voldoening.
Als ik geraakt word door een RPG in m'n heli geef ik de schutter vaak een complimentje. :)
Brulde heel teamspeak bij elkaar :D (en ik ben nooit zo'n herrieschopper)
Engineer spelen is gewoon heel belonend, lekker dingen opblazen, tanks opblazen, boten opblazen, slams en sraw zijn gewoon te leuk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:58:
[...]

Brulde heel teamspeak bij elkaar :D (en ik ben nooit zo'n herrieschopper)
Engineer spelen is gewoon heel belonend, lekker dingen opblazen, tanks opblazen, boten opblazen, slams en sraw zijn gewoon te leuk O-)
Idd voor beiden, als ik hem niet aan zie komen complimentje maar als je weer zo'n retard piloot hebt die gaat hoveren over vijandelijke flag scheld ik die verrot. is wel het meest debiele wat je kan doen op basecampen na. Voor je eigen fly swats geldt er maar een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/217/1912-so-much-win.jpg

Vooral als er weer eentje door het lint gaat over de watermines :D _O- dat werkt zo goed bij de eerste flag van hainan resort, die bovenin zit bij die huisjes aan het water en die brug. Altijd raak met of een volle rhib, attack boat of lav. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:13:
[...]

maar als je weer zo'n retard piloot hebt die gaat hoveren over vijandelijke flag scheld ik die verrot. is wel het meest debiele wat je kan doen op basecampen na.
Die krijgen standaard een aantal welgemikte shells uit f0nz0's MBT. Met mobile AA leek het van het weekend wat lastiger om choppers uit de lucht te krijgen in tegenstelling tot vorige week, toen was het prijsschieten. Gebruik 25mm voor grote afstanden (30mm geprobeerd maar werkt wat minder goed) i.c.m. Active Radar rockets. Hoeveel ammo je wel niet nodig hebt om die autorepair choppers weg te knallen. En op het laatste moment natuurlijk altijd jumpen.... En als dat niet lukt dan ben je vervolgens een AA camper, terwijl ik er notabene in rond rijd en vlaggen verover.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.

The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.

The change list for this PC game update is the same as previously announced (see below.)

As ususal, we will continue to iterate on stability and tweak the game based on your feedback. Stay tuned.

Dec 3 PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience

Dus om 11 uur de patch en om 12 uur China Rising :)
Nu maar hopen dat er heel veel problemen worden opgelost :+ en dat het morgen nog beter speelbaar is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
beuker19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:45:

-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
Dit was erg vervelend. Dacht eerst dat het aan mijn headset lag en dus verschillende headsets geprobeerd, maar altijd hetzelfde probleem. Hopelijk is het straks dus goed opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:23
En wanneer worden de vastlopers op dawnbreaker en Shanghai verholpen? Laatste tijd heb ik dit probleem ook op floodzone.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:54

John Doos

ClaudZaque

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Niets over de andere netcode problemen en crashes in multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
https://skydrive.live.com...1458C9853BA5912!106&sff=1

Testen ze uberhoud nog wel iets bij dice? 8)7
De base aa schiet ook gewoon usa vliegtuigen neer :+

[ Voor 17% gewijzigd door bloodlynx op 02-12-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:24

fynrd1

Fooled by Randomness

Practics schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:55:
[...]

Zullen we verder gaan over het nut van snipers in de game? :9
Net ook weer 1tje in locker, gewoon binnen en mensen afknallen op afstandje van 10-20 meter ;w ;(
Het zit ook niet mee in het leven he

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.

The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC. You can expect some downtime around these times as servers are being prepared to support this new content.

The change list for this PC game update is the same as previously announced (see below.)

As ususal, we will continue to iterate on stability and tweak the game based on your feedback. Stay tuned.

-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience

Dus om 11 uur de patch en om 12 uur China Rising :)
Nu maar hopen dat er heel veel problemen worden opgelost :+ en dat het morgen nog beter speelbaar is.
Morgen is er ook nog double XP he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan op werk niet bij battlelog komen met onze hyperantieke IE 6 :+ :F :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:23:
[...]

kan op werk niet bij battlelog komen met onze hyperantieke IE 6 :+ :F :X |:(
Chrome installeren. Kan zonder admin rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

[i]The upcoming PC game update will launch December 3, to coincide with the launch of the expansion pack Battlefield 4 China Rising for Premium members on all platforms.

The game update will start to roll out at 1AM PST/10AM UTC Dec 3, followed by the actual China Rising content around 2AM PST/11AM UTC.
Dat is dus 11 uur 's ochtends hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wanneer krijgt PC (premium) eigenlijk Second Assault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:26:
[...]

jou organisatie is blijkbaar minder beveiligd dan die van ons ;( kan hier iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 13:22
4 exp boosts in 1 battlepack.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nlzul1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
[...]

jou organisatie is blijkbaar minder beveiligd dan die van ons ;( kan hier iig niet.
Smartphone? Of is dat "forbidden" ? :P

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
berry194 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
4 exp boosts in 1 battlepack.
plaatje
sja dat is toch niet leuk meer zoveel van die boosters, ik snap dat echt niet, het idee meot zijn dat je af en toe eens zo'n booster zou moeten krijgen vind ik, niet constant die dingen krijgen, als ik alleen unlocks in mijn battlepack zou krijgen was dat dikke prima voor mij, dat er af en toe dan een booster in zat maakt dat ze ook wat toevoegen ipv alleen maar constant in je gezicht gesmeten worden, van XP BOOST GA HOGERE SCORE PER MINUTE HALEN DAN!!!!!!!1111

Well how about, NO. :-(
MisterChaoSs schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:33:
[...]

Smartphone? Of is dat "forbidden" ? :P
mwah, beetje lastig maar niet onmogelijk maar helaas ook geen wifi of goede mobiel internet verbinding in dit hol. :X

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-12-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was die hele China Rising alweer helemaal vergeten, mooie verrassing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:49:
Was die hele China Rising alweer helemaal vergeten, mooie verrassing :D
Inderdaad ja. Nu maar hopen dat er fatsoenlijke rush mappen tussen zitten en die bomber niet AC-130 all over again is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:55:
[...]

Inderdaad ja. Nu maar hopen dat er fatsoenlijke rush mappen tussen zitten en die bomber niet AC-139 all over again is. :/
Geef BC2 rush mappen (de vanilla mappen specifiek) in BF4. :-(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:55:
[...]

Inderdaad ja. Nu maar hopen dat er fatsoenlijke rush mappen tussen zitten en die bomber niet AC-139 all over again is. :/
van wat ik heb gezien is die niet al te moeilijk neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:03:
[...]

van wat ik heb gezien is die niet al te moeilijk neer te halen.
Dat ding is niet meer door een engineer neer te halen, daarvoor vliegt hij te hoog (>450).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Joarie schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:05:
[...]

Dat ding is niet meer door een engineer neer te halen, daarvoor vliegt hij te hoog (>450).
Was het bereik van stigla's richting gunships niet groter?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
fynrd1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
[...]

Het zit ook niet mee in het leven he
Hahah, nee tsurany snapt hem zelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
CodeCaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:08:
[...]

Was het bereik van stigla's richting gunships niet groter?
Nope, ikzelf blijf steken op een max bereik van 450 en een Gunship vliegt op minimaal 650 meen ik.

Maar ik laat me graag tegenspreken door iemand anders als ik er volledig naast zit.
In BF3 kon je namelijk wel met een Stinger/Igla de gunship uit de lucht halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AA heeft een range van 500 meter en die lockt ook zonder problemen op een Gunship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:28:
AA heeft een range van 500 meter en die lockt ook zonder problemen op een Gunship.
behalve als je aan de andere kant van de map staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:30:
[...]

behalve als je aan de andere kant van de map staat ;)
25mm does the job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Dus kortgezegd: je hebt een Aircraft of AA nodig om een Gunship neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Kutter dan dit kan 't niet :p

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/2dloz2e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu rank 50 en nog nooit een 100% of 200% gehad. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:04:
Komt wel, vanaf lvl 50 krijg je elke level een golden battlepack :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:23:
[...]

Komt wel, vanaf lvl 50 krijg je elke level een golden battlepack :p
Je moet toch echt wel geluk hebben :P

totaal op lvl 69 (4,5mil exp)
200% = 1x (van premium gold bpack)
100% = 3x
50% = 19x
25% = 27x
(ctrl + F for the win)

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb nog 60 van die 25% boosts, heb er alleen niet zoveel aan als ik nog zat 50% heb liggen.
Heb nu 3x 200% gehad, rank 105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
4x 100 en 1 x 200 moet ze nog gebruiken, maar jij hebt weer een geweldig knive en ik nog steeds niet na level 71 ;) _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 02-12-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet enorm leuk potje gehad, domination op shanghai met 64! spelers.
http://battlelog.battlefi...44694003320832/379053074/
De MX4 met suppresor werkt goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net per ongeluk een reconkit opgepakt. Daar gaat mijn plan om max rank te worden zonder ooit als recon te hebben gespeeld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DanielWW2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:55:
Net per ongeluk een reconkit opgepakt. Daar gaat mijn plan om max rank te worden zonder ooit als recon te hebben gespeeld. :'(
Recon is baas, met extra C4 en carbine maakt hij de BF2 Spec-Ops class.
Kwam er echter later achter dat support ook C4 had, dus heb ik daar mijn Spec-Ops class van gemaakt.
Zelf je ammo/c4 refillen is me toch net wat meer waard dan een recon met 3 extra c4.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
7 kistjes, waarvan volgens mij 3 gold en in totaal nog maar 2x een 25% boost en verder geen boosts gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:26:
offtopic:
Mijn probleem met de Battlelog blijkt nu te maken te hebben met Chrome, geen idee waarom maar gewoon swappen tussen servers en favorites zorgt ervoor dat heel Battlelog vast blijft hangen en dat ik het moet reloaden. Nu maar gewoon overgestapt op Firefox voor BF4 en dat werkt wel uitstekend...

OT: Na Zavod eerst een stomme map te vinden (op TDM) staat ie nu toch op m'n lijstje van favoriete maps, alleen rot dat er toch steeds mensen zijn die een ganse ronde spenderen op een dak, al heb ik daar niet zo veel last van als Assault, genoeg plekjes om rond te hangen buiten sniper gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Rank 42 - 200% boost
Rank 55 - 200% boost
Rank 70 - 200% boost
Rank 82 - 200% boost

Dit was mijn lijstje van 200%'s tot nu toe. Heb er nog 3 in de wachtrij, eentje in gebruik. 25 en 50 kijk ik niet eens meer naar, die gooi ik er gewoon altijd in. Krijgt vanzelf wel weer nieuwe in weapon battlepack of rank battlepack. Heeft weinig zin om die op te sparen :)
Pagina: 1 ... 67 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.