Body mods don't determine skill
Verwijderd
Ik ben wel blij als ik straks die pistolen klaar heb hoor, zo geweldig vind ik het nou ook weer niet. Maar als afwisseling een rondje af en toe is het wel vrolijk. Ik vond in BF3 Scavenger ook wel leuk.DanielWW2 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:06:
[...]
Het is een zeer relaxte vorm van spelen zonder al die granaten, campers, snipers en AR's. Netcode is ook veel minder problematisch en voor je score hoef je het echt niet te laten.
Sorry hoor maar ik snap niet hoe je die boost moet gebruiken is dit ingame?Practics schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:06:
[...]
Ja gaat erg lekker zeker met de 200% en 100% vandaag al 9 ranken omhoog (80-89) Maar ik heb hier idd ook nog 33x 50% boostErg jammer dat je die niet tegelijk mag gebruiken. Heb nu 162 uur in de game inzitten en denk niet dat ik er nog 33 uur uit ga halen. Probeer voor maandag nog level 110 te worden en dan hoop ik er klaar mee te zijn.
![]()
En waar kan je zien hoeveel boost je hebt? Volgens mij mis ik iets..

Kan natuurlijk ook wel zijn doordat de teams zó unbalanced waren en dat we dus constant gebaseraped werden, maar zelfs op Flood Zone haalde ik nog niet eens een k/d van 1
Straks nog eens proberen, maar heb er nu toch even genoeg van.
Als je ingame op ESC drukt, dan kun je het rechtsonder activeren en zien hoeveel je er nog hebtmartijn24 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:51:
[...]
Sorry hoor maar ik snap niet hoe je die boost moet gebruiken is dit ingame?
En waar kan je zien hoeveel boost je hebt? Volgens mij mis ik iets..
Verwijderd
Ik ben één keer gebaseraped, en heb twee rondjes baserape meegemaakt in 90 uur spelen. 48 spelers op Conquest Large is rustig, tijd zat om voor je een vers gerepareerd voertuigje terug het gevecht in stuurt het uit te vegen, stofgzuigen, raampjes lappen en met de hogedrukreiniger schoon te spuiten..JimDB schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:08:
Na gisteren en eergisteren niet gespeeld te hebben doordat Battlelog naar de zak was kan ik er precies helemaal niets van...
Kan natuurlijk ook wel zijn doordat de teams zó unbalanced waren en dat we dus constant gebaceraped werden, maar zelfs op Flood Zone haalde ik nog niet eens een k/d van 1Heb wel het gevoel dat 48 spelers dan ook te veel is in 1 map en dat het altijd uitdraaide op baserape en campers van hier tot in China...
Straks nog eens proberen, maar heb er nu toch even genoeg van.
Een KDR van rond de één is niet bepaald een indicatie dat je het spel al aardig door hebt. Mijn KDR is hoger dan dat en ik doe zelfmoordaanslagen, zet vallen met AT mijnen en SLAMs die ik met de REX kapot schiet om m'n pistol punten op te voeren, ram helis uit de lucht met helis en spendeer rustig een minuut of tien aan het maken van uitsluitend roadkills met rubberbootjes.
Er is echt geen enkele reden om in BF4 continue gerbaseraped te worden buiten Lockers. Er zijn zoveel uitvalspunten en de static AA is dusdanig nuttig dat het bijna niet werkbaar is om zonder superdicht teamwerk te baserapen. De etters ontsnappen uit alle hoeken en gaten en er is altijd wel een squad die en vlag inpikt.
Verwijderd
De base vlakbij punt E is redelijk makkelijk onder controle te houden.
Dit heb ik dus ook al regelmatig meegemaakt.
Heb daar nog nooit baserape mee gemaakt, wel dat het vaak vast loopt op het zelfde punt. Maar een base rape is dat als de vijand elke vlag in handen heeft en vanaf je RU/US spawn punt je al kapot schiet.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:38:
Dawnbreaker is wel redelijk baserape gevoelig.

Dawnbreaker is daar veelte open voor. als je daar baserape krijgt dan verdient je team het ook gewoon echt.
Zelfs op Locker is het nog lastig om een echte baserape mee te maken. Meestal is de vijand nog wel in staat om 1 vlag na hun base te pakken. Van daar uit zie je vaak dat ze toch wel ergens op den duur weg glippen en een vlag pakken. (Vaak ligt het dan aan welke vlag ze pakken of het spelletje weer open komt of niet)
Heb maar 1x echt totale ownage mee gemaakt en dat was met TDM op locker, dat was gewoon 32 man die als 1 massa groep door de map heen rushde en alles afknalde.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:38:
Dawnbreaker is wel redelijk baserape gevoelig.

Verwijderd
Ik maak het alleen maar mee he?
Slecht team kan een oorzaak zijn... als individu begin je ook niet veel tegen 24 of 32 man
Maar het is dus wel mogelijk!!
Verwijderd
Ik bedoel daarmee dat baserape in battlefield 4 nog niet eens baserape is, vergelijkbaar met BF1942.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:22:
Het is niet zo dat ik het heb uitgevonden.
Ik maak het alleen maar mee he?
Slecht team kan een oorzaak zijn... als individu begin je ook niet veel tegen 24 of 32 man
Maar het is dus wel mogelijk!!
De term baserape is dan ook verschoven tot in de battlefield serie van hey jij mag niet in onze basis schieten maar wij mogen wel schieten vanaf hier.
In Bf1942 kon je gezzelig in de main base wandelen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 13:27 ]
Het ging dan ook over TDM hé, en als er mortars gespamt worden op een spawnpunt dat al helemaal ingesloten zit door enemies beschouw ik dat toch als baserape spawnrape (was het geval op Dawnbreaker, 48man TDM)Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:34:
Ik ben één keer gebaseraped, en heb twee rondjes baserape meegemaakt in 90 uur spelen. 48 spelers op Conquest Large is rustig, tijd zat om voor je een vers gerepareerd voertuigje terug het gevecht in stuurt het uit te vegen, stofgzuigen, raampjes lappen en met de hogedrukreiniger schoon te spuiten..
Er is echt geen enkele reden om in BF4 continue gerbaseraped te worden buiten Lockers. Er zijn zoveel uitvalspunten en de static AA is dusdanig nuttig dat het bijna niet werkbaar is om zonder superdicht teamwerk te baserapen. De etters ontsnappen uit alle hoeken en gaten en er is altijd wel een squad die en vlag inpikt.
Bovendien zit het spawnsysteem ook niet echt super in elkaar bij TDM, heb het nu echt al verschillende keren gehad dat ik gewoon recht voor een enemy spawn en dus meteen weer dood ben...
Maar weer terug gegaan naar mijn AUGA3. Toch wel een heel erg fijn wapen dat!
Denk dat je de M16A4 bedoelt, en die had in bf3 ook geen auto fire. De M16A3 daarintegen wel, maar die is weg (zal ongetwijfeld wel terugkomen aangezien hij identiek is qua uiterlijk)Grudgie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:01:
Even de M14A4 geprobeerd. Maar vind hem lang zo lekker en fijn niet als in BF3. Zit geen auto fire op :(!
Maar weer terug gegaan naar mijn AUGA3. Toch wel een heel erg fijn wapen dat!
Volgens mij is Dawnbreaker de laatste map in de pipeline geweest, en is niet goed nagekeken/afgemaakt. Het heeft de meeste server EN client crashes veroorzaakt, heeft de allerslechtste spawns, speelt gewoon matig. Jammer maar goed. Misschien fixen ze de map over een aantal maanden als er genoeg mensen om zeuren; Tot dan, spawnrapes=normaalJimDB schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:55:
[...]
Het ging dan ook over TDM hé, en als er mortars gespamt worden op een spawnpunt dat al helemaal ingesloten zit door enemies beschouw ik dat toch als baserape spawnrape (was het geval op Dawnbreaker, 48man TDM)
Bovendien zit het spawnsysteem ook niet echt super in elkaar bij TDM, heb het nu echt al verschillende keren gehad dat ik gewoon recht voor een enemy spawn en dus meteen weer dood ben...
Ja, typfoutje6pack15 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:38:
[...]
Denk dat je de M16A4 bedoelt, en die had in bf3 ook geen auto fire. De M16A3 daarintegen wel, maar die is weg (zal ongetwijfeld wel terugkomen aangezien hij identiek is qua uiterlijk)
Die bedoelde ik inderdaad.. haha!
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Nu met dubbel xp en nog de nodige boost op zak veel conquest gespeeld. Wat me direct opviel op minstens vijftien servers waarop gespeeld, is de grote onbalans. Veel spelers die overlopen naar de winnende partij, onwijs veel flankende nietsnutten die slechts een paar vlaggen cappen en dit doen onder het mom defence. Zo zijn er nog een paar op te noemen die werkelijk geen reet uitvoeren om te winnen en alleen voor de score gaan, geen class uitgezonderd!
Los van deze waardeloze spelers zijn de ergste nog de vehicles stalkers. Ze willen perse een boot, chopper, tank of wat dan ook. Wachten tot het vehicle er is en gaan. Wat een ramp deze spelers.
Na deze bedroevende ervaring wil ik eigenlijk niets meer horen over een sniper want de rest kan er ook wat van om als een lamer te spelen.
De criticasters onder ons zullen zeggen; 'de verkeerde servers gespeeld'. Nou dan zijn er heel veel verkeerde servers. Tuurlijk gaat deze vlieger niet op voor spelers op dit forum/topic want dat zijn allemaal teamplayers
Zit je in het winnende team wat overheerst met 600 tegen 0 of net andersom dan is de spanning ver te zoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 30-11-2013 15:38 ]
mjah dat er noobs in pubs spelen, tja dat is vrij logisch, dat vehicle campers terug zijn zoals altijd in elke bf versie is geweest lijkt me ook geen ontzettende verrassingTecTo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:34:
Speel voornamelijk tdm, sdm, domination en soms rush en obliteration. Met regelmaal sniper of pistol only en echt hard gaat het niet met de punten.
Nu met dubbel xp en nog de nodige boost op zak veel conquest gespeeld. Wat me direct opviel op minstens vijftien servers waarop gespeeld, is de grote onbalans. Veel spelers die overlopen naar de winnende partij, onwijs veel flankende nietsnutten die slechts een paar vlaggen cappen en dit doen onder het mom defence. Zo zijn er nog een paar op te noemen die werkelijk geen reet uitvoeren om te winnen en alleen voor de score gaan, geen class uitgezonderd!
Los van deze waardeloze spelers zijn de ergste nog de vehicles stalkers. Ze willen perse een boot, chopper, tank of wat dan ook. Wachten tot het vehicle er is en gaan. Wat een ramp deze spelers.
Na deze bedroevende ervaring wil ik eigenlijk niets meer horen over een sniper want de rest kan er ook wat van om als een lamer te spelen.
De criticasters onder ons zullen zeggen; 'de verkeerde servers gespeeld'. Nou dan zijn er heel veel verkeerde servers. Tuurlijk gaat deze vlieger niet op voor spelers op dit forum/topic want dat zijn allemaal teamplayers
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De meeste in mijn vriendenlijst spelen niet eens.
Volgens mij is het gewoon dat mensen er klaar mee zijn totdat er eens wat gepatcht word.
Ik zelf heb geen tijd omdat mijn weekend volgeplant is met opdrachten van de universiteit.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-11-2013 15:58 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
320 liep bij mij het beste, nu op 331.82 denk ik dat het weer meer stottert. .93 nog niet geprobeerd.noerie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:45:
Welke driver voor nvidia raden jullie voor deze BF4 ?
331.82-whql ?
331.93 beta ?
Gebruik de 331.82 en ben er tevreden over. Met de beta zou ik zelf even wachten.noerie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:45:
Welke driver voor nvidia raden jullie voor deze BF4 ?
331.82-whql ?
331.93 beta ?
Ik draai 331.82 zonder enige problemen.
[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 30-11-2013 17:15 ]
In BF3 spawnde ik net zo graag zonder vehicle, af en toe eens in een chopper of een tank, maar dan toevallig omdat ie er staat. In BF4 is dat in mijn ervaring compleet anders, ik vind de wapens, als infantry zijnde nog steeds voor geen meter spelen. De wapens zijn prima, maar al die insta kills en vage dingen door de netcode verpesten het helemaal voor mij. Ik stap dus lekker veel in een voertuig, want die werken tenminste welTecTo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:34:
Speel voornamelijk tdm, sdm, domination en soms rush en obliteration. Met regelmaal sniper of pistol only en echt hard gaat het niet met de punten.
Zit je in het winnende team wat overheerst met 600 tegen 0 of net andersom dan is de spanning ver te zoeken.
En daarmee kan je de match zeker winnen. In sommige maps is het heel houden van je eigen tank ten koste van de tank van de vijand al genoeg om te winnen. Als je dan ook nog je team echt support als tank(of chopper), lijkt me er helemaal niks mis mee, het is tenslotte Battlefield
[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 30-11-2013 17:22 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Holy moly die ga ik ook gebruikenStark schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:15:
Wie heeft deze gemaakt?
http://emblemsbf.com/emblem-5747.html
Ik ben hem aan het gebruiken.
Wat hebben ze nou weer gedaan

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ditto:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Heb ik soms ook. Heb in sommige potjes enorme lagg! Zoooo irritant!rickyy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:
Mijn game stottert ook plotseling. Even 2 dagen niet gespeeld, start het nu op en loopt bagger. Wel gewoon 60-70fps maar om de 2 tellen microstutters....
R12, schijnt lag te veroorzaken, heb dit nog niet gezien maar speel niet op hoge slot servers.rickyy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:
Mijn game stottert ook plotseling. Even 2 dagen niet gespeeld, start het nu op en loopt bagger. Wel gewoon 60-70fps maar om de 2 tellen microstutters....
Bij mij is dit ook zo, om de haverklap.. uiteindelijk loopt de game vast en moet ik de pc resetten. Voorheen geen problemen gehad.rickyy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:
Frames boven de 80 en microstutters, en hup vast.
[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 30-11-2013 22:35 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Na alle negatieve berichten over bugs etc heb ik de kat een tijdje uit de boom gekeken, maar vandaag toch maar van de Origin sale gebruik gemaakt en BF4 aangeschaft. En het is toch wel érg indrukwekkend zeg!
Ik had niet gedacht dat het BF3 erg zou ontstijgen, maar qua graphics en map design is BF4 nóg veel beter imo. Had ik niet verwacht. Ik zat bij menig potje soms bijna gebiologeerd rond te kijken naar alle pracht en praal, i.p.v. dat ik met de objectives bezig was....
[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-11-2013 22:55 ]
Ik heb precies hetzelfde. Het zal me benieuwen.NLsandman schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:58:
Sinds gisteren geeft battlelog aan dat ik china rising heb maar ik heb gewoon een normale versie key van een key store, komt dit omdat ik hem heb geactiveerd voordat hij uit was in nederland en denkt origin dat
ik hem gepreorderd en daar die map pack krijg.
Zou wel leuk zijn.
De laatste tijd stottert het spel bij mij ook een stuk meer. Nieuwe server software, huh?

Jammer, want door de laatste nVidia drivers liep de boel eindelijk een beetje fatsoenlijk.
---
- DaniëlWW2
- Niet online
De graphics wennen helaas snel, de netcod, crashes etc niet.Koekiemonsterr schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:55:
Even de discussie 'onderbreken' met een - wellicht ietwat voorbarige - lofzang.
Na alle negatieve berichten over bugs etc heb ik de kat een tijdje uit de boom gekeken, maar vandaag toch maar van de Origin sale gebruik gemaakt en BF4 aangeschaft. En het is toch wel érg indrukwekkend zeg!
Ik had niet gedacht dat het BF3 erg zou ontstijgen, maar qua graphics en map design is BF4 nóg veel beter imo. Had ik niet verwacht. Ik zat bij menig potje soms bijna gebiologeerd rond te kijken naar alle pracht en praal, i.p.v. dat ik met de objectives bezig was....

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Afgelopen nacht een potje gespeeld op een server. nu kwam ik opeens in een glitch terecht. Deze was mij nog niet bekend.
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1630.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1631.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1632.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1633.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1634.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1635.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1636.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1637.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1638.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1639.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1640.jpg
https://dl.dropboxusercon...42851030/Bf4/IMAG1641.jpg
Ik kan zwemmen en schieten. Er is zelfs een plekje waar een trappentje overgelaten was waar ik mijn ammo kon droppen en kon staan.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakerrobin op 01-12-2013 01:52 ]
Is een nieuwe bug denk ik, daarnet een game gehad waar er een paar dit ook voor haddentweakerrobin schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:51:
Beste medetweakers en battlefield 4 gamers.
Afgelopen nacht een potje gespeeld op een server. nu kwam ik opeens in een glitch terecht. Deze was mij nog niet bekend.
Ik kan zwemmen en schieten. Er is zelfs een plekje waar een trappentje overgelaten was waar ik mijn ammo kon droppen en kon staan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Only in Battlefield 4.tweakerrobin schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:51:
Beste medetweakers en battlefield 4 gamers.
10 hours ago LVL 80
1 minute ago LVL 90
Gaat lekker zo dat double xp..
Die DoubleXP icm XPboosts is echt volledige ontwaarding van de XP. Ik had gister paar vrij matige potjes, paar keer een Conquest Medal en een Service Medal. 50% XP Boost aan, Double XP active en dan draai je zo over de 100k XPMsi92 schreef op zondag 01 december 2013 @ 03:23:
2 days ago LVL 70
10 hours ago LVL 80
1 minute ago LVL 90
Gaat lekker zo dat double xp..

Verwijderd
De eerste minuten was m'n score plots 22 - 2 in Operation Locker met ongeveer 40 man. Iedereen pushte en het was echt een heerlijk potje totdat er meer volk kwam er men terug nades begon te spammen en dus iedereen vast zat achter corners. Echt kut pft... Dat schieten vereist nog wat skill maar ze beginnen dan met de nades te spammen én de LVG die snel kills maakt maar simpelweg aim & forget is, beetje zoals de Javelin dus. Het vereist niks van skill maar toch krijg je er vette punten en kills voor en ja, als 1 iemand begint, begint al snel de rest totdat de grond gewoon begint te beven zoals een aardbeving en iedereen campt dat het geen naam heeft. Ik probeer dan toch wanneer men de nades enz moet bijvullen vlug te pushen en dat lukt meestal ook, het ergste is dan wanneer ik een zone vrij gemaakt heb en ik achter mij kijk 9 van de 10 keren iedereen gewoon freaking stilstaat en wacht totdat de vijand terug is

Conclusie is dus dat +-40 man Locker best uitdagend is maar vanaf de server vol zit is het gewoon een spamfest waardoor ik al snel het spel beu ben en afsluit.
Dus speel alleen locker met 32pVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:54:
Ok ik heb eindelijk na een maand mijn favoriete gun gevonden: de ACE 21 icm Support met slechts een foregrip zonder compensator en damnit het is een beest.
De eerste minuten was m'n score plots 22 - 2 in Operation Locker met ongeveer 40 man. Iedereen pushte en het was echt een heerlijk potje totdat er meer volk kwam er men terug nades begon te spammen en dus iedereen vast zat achter corners. Echt kut pft... Dat schieten vereist nog wat skill maar ze beginnen dan met de nades te spammen én de LVG die snel kills maakt maar simpelweg aim & forget is, beetje zoals de Javelin dus. Het vereist niks van skill maar toch krijg je er vette punten en kills voor en ja, als 1 iemand begint, begint al snel de rest totdat de grond gewoon begint te beven zoals een aardbeving en iedereen campt dat het geen naam heeft. Ik probeer dan toch wanneer men de nades enz moet bijvullen vlug te pushen en dat lukt meestal ook, het ergste is dan wanneer ik een zone vrij gemaakt heb en ik achter mij kijk 9 van de 10 keren iedereen gewoon freaking stilstaat en wacht totdat de vijand terug isIk kan daar echt zo freaking gefrustreerd van worden. Gelukkig heb ik geen anger management problemen anders ging mijn toetsenbord al lang kapot zijn. Potje conquest is dan geëindigd met 70 - 20 en praktisch alle deaths waren door granaten pftt.
Conclusie is dus dat +-40 man Locker best uitdagend is maar vanaf de server vol zit is het gewoon een spamfest waardoor ik al snel het spel beu ben en afsluit.
Ik ben geen groot fan van locker , maar Oblitaration op locker 48p is wel een leuke chaos
Gisteren 2 potjes gedaan en gewonnen met 1 squad en dan zie je dat je zelfs op die map nog verschil kan maken met een beetje teamplay.
http://battlelog.battlefi...05440489643328/176614903/
http://battlelog.battlefi...91468935863616/176614903/
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik blijf Parcell Storm erg lekker wegspelen maar ik erger me wel kapot aan van die lvl100+ rukkers die met een chopper alleen maar rondjes vliegen en een score van 10k+ krijgen terwijl ze het team enorm in de steek laten.
Of van die botenhoggers die de hele game de boot vasthouden en niets anders doen..
Zo nog maar eens een potje doen
Zijn er nog servers waar jullie goede ervaringen mee hebben?

ben ik 3 levels gestegen van 30 naar 33.
de ene medal naar de andere viel binnen en ik had mij 200% boost aanstaan.
http://battlelog.battlefi...74750673118400/172685289/
Sterker nog als er een beetje meer teamwork was in mijn team had ik misschien wel rank 34 gehaald.
Toch wel raar om te zien dat je in conquest nu voortaan veel meer punten haalt dan in TDM of conquest domination.
daarnaast is sieg of shaighai (of hoe je het schrijft) 1 van de beste maps die er is in BF4.
andere maps heb je of last van boten waarbij de minigun echt ziek goed van is, little birds die in mijn ogen wat generfed kunnen worden. of de frontline is gewoon nog niet zo duidelijk, iedereen loopt maar om je heen en is het net 1 open veld zoals in Paracel storm en rogue transmission
[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 01-12-2013 11:05 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
ik ga ff de hond uitlaten en ff potje doen;)
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Daarom speel ik alleen maar TDM en DOM. Ik vind infantry only echt fijn om te spelen, geen gezeik met voertuigen en geen minuten rennen door mappen.DRuw schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:00:
Ik blijf Parcell Storm erg lekker wegspelen maar ik erger me wel kapot aan van die lvl100+ rukkers die met een chopper alleen maar rondjes vliegen en een score van 10k+ krijgen terwijl ze het team enorm in de steek laten.
Of van die botenhoggers die de hele game de boot vasthouden en niets anders doen..
Hier ook nog maar level 24 terwijl ik hem al sinds release in de usa speel, afgelopen nacht pas eenDRuw schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:00:
Mijn god, kom ik aan met mijn lvl20 en proppenschieter wapens….
Zo nog maar eens een potje doen![]()
Zijn er nog servers waar jullie goede ervaringen mee hebben?
paar mooie rondjes gehad, eerst als commander 13 kills en 10000+ punten en daarna 3 rondjes zavod wat voor mij de leukste map is in bf4.
Nee kan niet.JerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:05:
Zo sinds kort in het bezit van BF4, wat mij meteen opvalt is de zon.. De zon komt letterlijk overal door de heen dat het toch een enorm irritatie puntje begint te worden. Enig idee of je de zon "zachter" kan zetten? Heb net even de lightning settings laag gezet, maar moet nog even testen of dit helpt.
Bij DICE zijn Graphics belangrijker dan Gameplay.
BF3 niet gespeeld zekerJerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:05:
Zo sinds kort in het bezit van BF4, wat mij meteen opvalt is de zon.. De zon komt letterlijk overal door de heen dat het toch een enorm irritatie puntje begint te worden. Enig idee of je de zon "zachter" kan zetten? Heb net even de lightning settings laag gezet, maar moet nog even testen of dit helpt.
Daar was het veel erger.
Op welke map dan ?Stark schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:56:
[...]
Daarom speel ik alleen maar TDM en DOM. Ik vind infantry only echt fijn om te spelen, geen gezeik met voertuigen en geen minuten rennen door mappen.
Heb nog geen moment in BF4 gehad dat ik niet om elke hoek een speler tegen kwam.
Behalve op Golmund railway want daar is de afstand tussen de vlaggen niet leuk meer als infantrie.
Maar voertuigen horen ook wel bij BF anders is het meer een CoD kloon en de voertuigen spelen in BF4 al een veel meer ondersteunende rol dan de dominerende rol in BF3 (Op Parcel storm en Golmund na )
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die heb ik kapot gespeeld, daar kon je de zon overigens uitschakelenbeuker19 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:23:
[...]
BF3 niet gespeeld zeker![]()
Daar was het veel erger.
Leuk man valsspelen, heb je er wat aan gehad?JerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:29:
[...]
Die heb ik kapot gespeeld, daar kon je de zon overigens uitschakelen
Net als rook, sneeuw enz kun je het gebruiken als dekking.
Aanvallen met de zon in je rug is een eeuwenoude militaire taktiek die nog steeds wordt gebruikt.
ik kom allemaal extra packs tegen enzo is dit nodig om online te kunnen spelen?
of kan ik gewoon deze bestellen https://www.gamecardwinke...ield-4---Standaard-versie.
hier staat ook bij dat het geen china bevat enzo maar is dat nodig voor online?? of heb je die dan wel erbij maar alleen niet voor het offline spel?!?
Je kan met de standaard versie vooruit. China heb je niet nodig in principe, het zijn extra maps.mikeyall schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:23:
welke versie heb ik nodig om battlefield 4 op de pc online te kunnen spelen ?
ik kom allemaal extra packs tegen enzo is dit nodig om online te kunnen spelen?
of kan ik gewoon deze bestellen https://www.gamecardwinke...ield-4---Standaard-versie.
hier staat ook bij dat het geen china bevat enzo maar is dat nodig voor online?? of heb je die dan wel erbij maar alleen niet voor het offline spel?!?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zeker, geen irritante zon in mijn bakkesfynrd1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:40:
[...]
Leuk man valsspelen, heb je er wat aan gehad?
?JerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:29:
[...]
Die heb ik kapot gespeeld, daar kon je de zon overigens uitschakelen

Ban?
Dat viel mij inderdaad ook al op. Het lijkt sowieso wel een trend van de laatste tijd, de meest waanzinnige en onrealistische lichteffecten te pas en te onpas te gebruiken, en niet alleen in games, maar ook in (met name 3D) films. In bijvoorbeeld Superman: Man of Steel had je (net als in BF4) ook in elke scene van die belachelijke oranje of blauwe horizontale 'lense flares' door het hele beeld lopen: ik loop inmiddels al een tijdje mee, maar zulke verschijnselen heb ik nog nooit zelf mogen aanschouwen. Pure windowdressing zonder enige toegevoegde waarde (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik de lichteffecten in BF4 ruk vind, integendeel, maar ze zijn wel erg aan het doorslaan).JerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:05:
Heb inmiddels ook de ACE52 CQB unlocked, en godsallemachtig wat een kanon is dat, je kan er nog net geen jets mee uit de lucht schieten
Kost wel even om de recoil en alles onder controle te krijgen, maar dan heb je ook wat!
---
Het kleine broertje de ace 21 cqb kan er ook wat van ROF is hoger en voor mappen met veel bebouwing ideaal. Wissel soms met de acw-r maar beide uitstekende carbines.w00t00w schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:15:
Heb inmiddels ook de ACE52 CQB unlocked, en godsallemachtig wat een kanon is dat, je kan er nog net geen jets mee uit de lucht schieten![]()
Kost wel even om de recoil en alles onder controle te krijgen, maar dan heb je ook wat!
Zo ver ben ik nog niet, maar ik ga zeker alle wapens uitproberen: de verschillen met BF3 zijn imo. best groot, en sommige wapens die me in BF3 niet lagen bevallen me hier best goed (AKS-12U, Type88), en vice versa (ACR-W). Ik ben sowieso meer liefhebber van wapens met een wat lagere ROF (werkt in de regel beter voor mij dan dat gestuiter), maar ik sluit niets uit...TecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:44:
[...]
Het kleine broertje de ace 21 cqb kan er ook wat van ROF is hoger en voor mappen met veel bebouwing ideaal. Wissel soms met de acw-r maar beide uitstekende carbines.
[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 01-12-2013 16:51 ]
---
Verwijderd
Je zou een 3D bril kunnen opzetten of een zonnebril. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo klaagt daarover, als je in het echt naar de volle zon kijkt dan ben je toch ook verblindt?JerX schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:05:
Verblindt nog wel!Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:20:
[...]
Je zou een 3D bril kunnen opzetten of een zonnebril. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo klaagt daarover, als je in het echt naar de volle zon kijkt dan ben je toch ook verblindt?

Ik vind het persoonlijk ook echt niet zo storend. In BF3 was het erger en ook daar viel het wel mee, alleen lens flare is belachelijk imo, je kijkt toch niet door een lens...
Gebruik het in jouw voordeel!
Android developer & dürüm-liefhebber
Ja maar in het echt schijnt de zon vanuit een richting , in BF3/4 van alle richtingenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:20:
[...]
Je zou een 3D bril kunnen opzetten of een zonnebril. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo klaagt daarover, als je in het echt naar de volle zon kijkt dan ben je toch ook verblindt?
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Als je geforceerd je ogen open houdt wel ja, normaal knijp je jouw ogen samen en worden je pupillen kleiner maar in bf denkt dice dat we allemaal camera's zonder diafragma als ogen gebruiken of wil je zeggen dat je lens flare in het echt ziet met jouw ogen?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:20:
[...]
Maar het is niet echt, je speelt een spelletje. Je kijkt naar een schermpje waarop het oorlog is, en alles daaromheen is gewoon je veilige kamer. Tenzij je op de oculus rift speelt danNLsandman schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:41:
[...]
Als je geforceerd je ogen open houdt wel ja, normaal knijp je jouw ogen samen en worden je pupillen kleiner maar in bf denkt dice dat we allemaal camera's zonder diafragma als ogen gebruiken of wil je zeggen dat je lens flare in het echt ziet met jouw ogen?
Lens flare wordt juist gebruikt omdat de 99,99% van de mensen die het verschil weten tussen realiteit en een computerspelletje dat realistisch vinden.
Nu suggereer ik niet dat de mensen die hierover klagen allemaal seriemoordenaars in spe zijn. Het is waarschijnlijker dat jullie gewoon graag klagen over dingen
Lens flares worden al heel lang toegevoegd aan CGI en fotosoeps omdat het dan lijkt alsof het is opgenomen met een echte camera in plaats van getekend in een computer.
Het gebeurd bij alle servers, alle game-modes en alle maps.
Body mods don't determine skill
Niet te lang bbqen als je aan het campen bentDracyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:55:
Oke, mijn game leaved automatisch na ong 3 minuten, weet iemand hier een oplossing voor?
Ja gaat lekker, alleen word straks wel minder als je wat hoger lvl's moet halen. Van 100 naar 101 200.000 punten maar liefst. Ojah net level 100 geworden4Real schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:53:
Zo dat was waren een aantal hardcore potjes, maar mijn idee heeft vruchten afgeworpen. Ik had nog een 200% boost staan, dus die had ik maar eens aangezet. Het resultaat is dat ik van lvl33 naar lvl41 ben gegaan binnen iets meer dan een uurtje. Iets van 600.000 punten bij elkaar geschraapt

27 rangen omhoog sinds xp boost event, goed voor 3.5 miljoen punten.(had 5miljoen punten toen xp event begon)
[ Voor 9% gewijzigd door Practics op 01-12-2013 21:37 ]
JepTecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:48:
Zijn er al gamers die een behoorlijk knive uit een battlepack heeft gekregen?

Dat is een leuke collectie. Heb er nog geen 1 ondanks dat ik level 69 ben. Moet je er iets voor doen of is het puur toeval?
Google zal wel zeggen wat je er precies voor moet doen, ik weet het niet precies
[ Voor 37% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2013 21:58 ]
Toeval neem ik aan? Maar heb ze ook allemaal vrij laat gekregen vanaf level 60 ofzo.. (gaat zo hard weet het niet precies meer)TecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:56:
[...]
Dat is een leuke collectie. Heb er nog geen 1 ondanks dat ik level 69 ben. Moet je er iets voor doen of is het puur toeval?
shank en machete krijg je idd vanuit campaign rest is gewoon battle packsSmokingCrop schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:57:
Er zitten er ook tussen die je kan krijgen door campaign te spelen
Google zal wel zeggen wat je er precies voor moet doen, ik weet het niet precies
die heb ik inmiddels maar vind de machete een beetje lomp.SmokingCrop schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:57:
Er zitten er ook tussen die je kan krijgen door campaign te spelen
EA: we have to do a better job at bug-testing

1e comment vat het mooi samen. Aan de ene kant de melevende goodguy uithangen en aan de andere kant dev's pushen een spel uit te brengen wat niet af is. Kijk naar de console port van NFS: Rivals ook een grap.
Hebben jullie ook last van lag als je gunt in een heli? Als de heli draait hakkelt het beeld als de pest en wordt richten bijna onmogelijk. Of is dit onderdeel van het 'realisme' ?
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik heb de ACB-90 gekregen omdat ik BF2+3 ook hebTecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:56:
[...]
Daar ben ik nog steeds op aan het wachten, sigh ik ben een BF veteraan!!MEN-O schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
[...]
Ik heb de ACB-90 gekregen omdat ik BF2+3 ook heb
Anyway: ding lvl 100
hierna ben ik gestopt met het spel, want ik wilde nog even wat anders doen.
Kijk ik in Battlelog ben ik maar lvl 7
Ervaring mee?
Waarschijnlijk ging je level up door ribbon score, welke uiteindelijk niet meetelt (je ziet het wel optellen, maar het geeft geen XP).pdebie schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:02:
vraagje mensen. In het spel kreeg ik na een ronde mijn scores te zien. Daarbij werd ik uiteindelijk lvl 8.
hierna ben ik gestopt met het spel, want ik wilde nog even wat anders doen.
Kijk ik in Battlelog ben ik maar lvl 7
Ervaring mee?
Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar het is in ieder geval erg vervelend.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
die heb ik ook en de veteran status maar heel veel gamers hebben het battlepack wat daarbij hoort nog niet ontvangen. Op het forum staat dat dice hieraan werkt maar andere bugs hebben voorrang,MEN-O schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:58:
[...]
Ik heb de ACB-90 gekregen omdat ik BF2+3 ook heb
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet dat ik het nou zo erg vind dat ik geen boxcutter pro heb.TecTo schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:10:
[...]
die heb ik ook en de veteran status maar heel veel gamers hebben het battlepack waar daarbij hoort nog niet ontvangen. Op het forum staat dat dice hieraan werkt maar andere bugs hebben voorrang,
Ik vind mijn survival knife toch beter.
BF4' Leaving Level' melding toevallig?Dracyn schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:55:
Oke, mijn game leaved automatisch na ong 3 minuten, weet iemand hier een oplossing voor?
https://battlelog.battlef...view/2955064768660772264/
Ik heb hier ook last van gehad. Ik had in het bovengenoemde topic gezegd dat het gefixed was met de uitleg van Jerimis maar dat bleek alleen maar tijdelijk te zijn
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Is bij mij sinds vanavond begonnen , beide pc`s hebben hier last van .Badtothebone schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:33:
[...]
BF4' Leaving Level' melding toevallig?
https://battlelog.battlef...view/2955064768660772264/
Ik heb hier ook last van gehad. Ik had in het bovengenoemde topic gezegd dat het gefixed was met de uitleg van Jerimis maar dat bleek alleen maar tijdelijk te zijnHeb het nu ook nog steeds maar minder dan voor de 'tweaks' alias DICE / EA crap release workarounds
Niks veranderd vanaf mijn zijde qua drivers ofzo .
Klopt. Ik werd level 8 door m'n ribbons inderdaad. Ah ja, bugje die ze maar op moeten lossen. Ik zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt.Rynji schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:07:
[...]
Waarschijnlijk ging je level up door ribbon score, welke uiteindelijk niet meetelt (je ziet het wel optellen, maar het geeft geen XP).
Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar het is in ieder geval erg vervelend.
Met die 100%+ bonus dit weekend gaat het wel heel hard trouwens...
deze week* + nog een weekend voor premiumVandread schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:15:
Fijnste momentje van de avond, SRAW een little bird neer, ik al heul blij, zo vaak lukt dat niet, komt er ook nog een attack chopper, volgende raket, ook plat!
bestond al wat langer maar gelukkig nog nooit eerder last van gehad .
Wel vreemd dat dit dan ineens gebeurd uit het niets ........ never mind ..... only in BF4

[ Voor 38% gewijzigd door Leeuw070 op 02-12-2013 00:36 ]
Geeft elke keer weer een "hell yeah!" gevoelVandread schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:15:
Fijnste momentje van de avond, SRAW een little bird neer, ik al heul blij, zo vaak lukt dat niet, komt er ook nog een attack chopper, volgende raket, ook plat!
Met RPG / SMAW een chopper raken geeft me nog net een tikkie meer voldoening.
Als ik geraakt word door een RPG in m'n heli geef ik de schutter vaak een complimentje.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 02-12-2013 00:41 ]
naaitsab schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:20:EA: we have to do a better job at bug-testing
[afbeelding]
1e comment vat het mooi samen. Aan de ene kant de melevende goodguy uithangen en aan de andere kant dev's pushen een spel uit te brengen wat niet af is. Kijk naar de console port van NFS: Rivals ook een grap.
Hebben jullie ook last van lag als je gunt in een heli? Als de heli draait hakkelt het beeld als de pest en wordt richten bijna onmogelijk. Of is dit onderdeel van het 'realisme' ?
Ik kan de bar niet vinden... O wacht, hij ligt ergens begraven in de ocean kilometers deep.base functionality for something they’ve purchased?
Over setting the bar low gesproken.... Wat een bedrijf
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.