Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:36:
[...]

of je spawned met je neus recht omlaag 10 meter van de grond af... ook al gehad in een jet... echt belachelijk... ik wil het wel eens testen, spawnen op iemand en kijken of ik al een dikke afstand kan lopen voordat black screen weg is...
Metertje of 5-10 lukt wel, toffe ervaring als je op een dak staat. Laten we zeggen dat ik me maar even mijn microfoon gemute had op de clanTS :+ ;(
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:41:
alvast toegevoegd aan onze banlist op de server. dag.
In de trant van: Preventation is better than curing (lees met een plat Hollands-Engels accent)

[ Voor 21% gewijzigd door MisterChaoSs op 29-11-2013 11:46 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:29:
[...]

Yup en daar gaat het toch om? I care echt niet meer om wat andere mensen denken over hoe je speelt, dat verpest alleen maar je eigen fun.

Paar rondes ervoor ook gewoon pistol only op gedaan, maar moeten ze hun server maar fixen.. (http://battlelog.battlefi...21705165389056/271891966/) Je zag daar elke ronde mensen met een RPK, op het einde van die RPK-ronde zaten er verschillende mensen met de RPK.
Misschien dat ze dat eens zullen fixen dan.. ;)
Toen ik in een ronde ervoor pistol only deed en er ook iemand bovenaan stond met de RPK, zat ik ook niet te zagen, in tegenstelling tot veel mensen. Ze moeten hun server maar op orde stellen. That's life.

[...]

Inderdaad, omdat dit de officiële game is die niet balanced is.. Als je als server zelf gaat zeggen van "pistol only" dan moet je dit maar goed in orde hebben..
dus verkloot je het maar voor anderen? jesus echt kerel flikker op ofzo. zielig mannetje. Dit soort lui verpesten echt gewoon de game naast hackers. ;w
JimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:03:
[...]

Zou ook eens een pistol only server zien te vinden want ik kan echt helemaal niet werken met die P226 (of wat het ook mag zijn) en de punten die je nodig hebt om een nieuw pistool te unlocken zijn er gewoon te veel aan, denk dat ik nog maar in de helft zit om een 2de pistool te unlocken :'(

Vandaar dat het natuurlijk ook niet handig is als je een pistol only server joined en er een aantal mensen rond zitten te lopen met een RPK, waarom ga je dan nog op een Pistol Only server? :F
wat denk je zelf, lekker makkelijk, de rest loopt alleen met pistool en hij met een lmg. de meeste pistol only servers zijn wel prima te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2013 11:47 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
mmm 12k xp over mijn level heen in 1 ronde en ik ben volgens battlelog niet geleveld fijn... 12k xp ruim weg... (13k zelfs...) schiet op zo...

@soullessportal wat is je naam op battlelog/bf4? of ik check de lijst...

[ Voor 9% gewijzigd door Dracyn op 29-11-2013 11:47 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 11:30

Rub3s

+3 , omdat het kan

[...]

dus verkloot je het maar voor anderen? jesus echt kerel flikker op ofzo. zielig mannetje. Dit soort lui verpesten echt gewoon de game naast hackers. ;w
Je kan het natuurlijk ook weer overdrijven :+ Dit komt de sfeer hier ook niet echt ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
[...]

Je kan het natuurlijk ook weer overdrijven :+ Dit komt de sfeer hier ook niet echt ten goede.
Ik heb gewoon intense haat aan dit soort a morele lui, die hoef ik niet op mijn server of wat dan ook. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:48:
[...]

Ik heb gewoon intense haat aan dit soort a morele lui, die hoef ik niet op mijn server of wat dan ook. :w
Leuke is, elke fatsoenlijke pistol/knife/sniper/bolt/wat-dan-ook server zal je kicken als je iets anders gebruikt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:46:
mmm 12k xp over mijn level heen in 1 ronde en ik ben volgens battlelog niet geleveld fijn... 12k xp ruim weg... (13k zelfs...) schiet op zo...

@soullessportal wat is je naam op battlelog/bf4? of ik check de lijst...
of je leest mijn sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
[...]

...
Leuk he, spelletjes pelen! Met jou zou ik wel eens willen mens-erger-je-nieten. Lijkt me geweldig. :D

Bf4 gaat over puntjes behalen, of het nu links om of rechts om gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door warhamstr op 29-11-2013 11:51 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:50:
[...]

Leuk he, spelletjes pelen! Met jou zou ik wel eens willen mens-erger-je-nieten. Lijkt me geweldig. :D
bewust de regels overtreden heeft weinig met leuk een spelletje spelen.

Puntjes halen? Ja je krijgt punten om wat te unlocken maar als je dat denkt ga dan alsjeblieft in wow puntjes grinden ofzo, battlefield 4 is gericht op het samen spelen, teamwork en winnen van de ronde. Dat je daar punten voor krijgt is secundair. Als je alleen de starter wapens zou kunnen gebruiken zou het ook nog steeds leuk zijn, net zoals bf1942 dit nog steeds is.

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:51:
[...]

oh vast wel, maar bewust de regels overtreden heeft weinig met leuk een spelletje spelen.
Als er regels worden overtreden grijpt PB in. Ander soort regels zijn er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heren,

ik heb me bewust ver gehouden van BF4 na de beta, wilde eerst de shitstorm afwachten. Als jullie de huidige status van de game vergelijken met de status van BF3, is het dan de aanschaf waard ? Of is het nog steeds te buggy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
KillerAce_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:53:
Heren,

ik heb me bewust ver gehouden van BF4 na de beta, wilde eerst de shitstorm afwachten. Als jullie de huidige status van de game vergelijken met de status van BF3, is het dan de aanschaf waard ? Of is het nog steeds te buggy ?
Ja gewoon halen, prachtige game waarin je heerlijk kunt rammen. BF3 voelt bejaard aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Heren,

Geweldig spel met wat problemen waar door DICE heel hard aan gewerkt wordt, geld waart? ja. moet je tegen wat tegenslagen kunnen? ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:52:
[...]

Als er regels worden overtreden grijpt PB in. Ander soort regels zijn er niet?
dag. ;w 8)7
Heren,

Laten we maar eens met normale discussie bezighouden, ik weet dat veel mensen prima kunnen spelen, weinig problemen, sommige kunnen bijna geen ronde spelen (naar wat ik hoor/lees) dus het is een beetje afhankelijk hoe het bij jou werkt. Als game zitten er nog een paar balance isssues in en een vervelende double damage bug en geluidsbug maar dit zou binnenkort worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Wil de rest van mijn xp met de engineer opmaken. Wat is een goed anti tank wapen want verdedig meestal de air met een igla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:50:
[...]

Dan spreek je af dat je met 1 dobbelsteen gaat spelen en dan komt er iemand die gaat met 2 dobbelstenen spelen want die heeft lak aan de rest. Leuk spelen zo :W
Dus hacken en exploiten vind je geen probleem? Gaat in een game om plezier en/of tijdverdrijf niet om puntjes halen :+ Trieste dingen zoals C4 op Mcom vind ik gruwelijk irritant en kansloos, zal dat zelf ook niet doen. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Enfin dat soort grappenmakers gaan bij onze server gelijk op de ban-list, als je niet normaal kan spelen ga je maar ergens anders heen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:45
Heren,

De meningen zijn hier zoals je ws. gemerkt hebt nogal over verdeeld. Ik heb zelf (en veel anderen met mij) nagenoeg geen problemen, en DICE is druk met de paar bugs die er nog wel inzitten (wegvallend geluid, verbindingsproblemen).

Ik vind het iig een flinke vooruitgang t.o.v. BF3, enige kritiek die ik op het moment heb is dat verbinden met meerdere pc's vanaf 1 locatie nog erg buggy is (ik speel veel met 2 vrienden bij mij thuis).

Ik zeg doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Hoi. :) Zolang er geen admin online is die zijn eigen regels naleeft, zijn kreten die in de servernaam of in de console langskomen waardeloos eh. Er is niet zoiets als een pistol/knife/grenade/we mode in BF4. Wil je zo'n server opzetten zorg dan dat het gehandhaafd word.

En anders maak je daar gewoon ff keihard misbruik van. Nauw. En.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TecTo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:58:
Wil de rest van mijn xp met de engineer opmaken. Wat is een goed anti tank wapen want verdedig meestal de air met een igla.
M2-SLAMS zijn the way to go imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:20
Wat een teleurstelling de compact 45 en CZ 75

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:58:
[...]

Dan spreek je af dat je met 1 dobbelsteen gaat spelen en dan komt er iemand die gaat met 2 dobbelstenen spelen want die heeft lak aan de rest. Leuk spelen zo :W

[...]

Dus hacken en exploiten vind je geen probleem? Gaat in een game om plezier en/of tijdverdrijf niet om puntjes halen :+ Trieste dingen zoals C4 op Mcom vind ik gruwelijk irritant en kansloos, zal dat zelf ook niet doen. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Enfin dat soort grappenmakers gaan bij onze server gelijk op de ban-list, als je niet normaal kan spelen ga je maar ergens anders heen.
Ik vind het ook super irritant als ik neergeschoten word, maarja denk toch dat t bij het spelletje hoort.

Als je je doppen open houd spot je die c4 wel, dan is het een kwestie van verrot schieten.

En volgens mij is hacken ed tegen de regels in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:
[...]
M2-SLAMS zijn the way to go imo ;)
javelin enzo wat is daar de beste keuze in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
TecTo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:02:
[...]

Die ene die de meeste dmagae doet. Rpg of SRAW oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

zelf proberen, javs doen alleen genoeg damage als je een laserlockon hebt, sraw kan je ook zelf richten zodat je de achterkant of zijkant vol raakt. Die kan ook laserlockon gebruiken voor topdown attack. unguided zijn de beste om snel aan te vallen, daarvan is de rpg-7 beste tegen armor, voor choppers gebruik ik eigenlijk liefste smaw( is snel en vliegt erg vlak) of als ze lekker stilhangen de sraw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:38
Javalins zijn eigenlijk alleen nuttig in grote open maps waar je vanaf grote afstand tegen armor vecht.
Ze werken namelijk niet vanuit gebouwen, want hij gaat recht omhoog.
En je kan ze ook niet schieten zonder lock, dus achter een muurtje vandaag springen en schieten is er ook niet bij. Je bent eerst 2s een sitting duck.
warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:
[...]

Hoi. :) Zolang er geen admin online is die zijn eigen regels naleeft, zijn kreten die in de servernaam of in de console langskomen waardeloos eh. Er is niet zoiets als een pistol/knife/grenade/we mode in BF4. Wil je zo'n server opzetten zorg dan dat het gehandhaafd word.

En anders maak je daar gewoon ff keihard misbruik van. Nauw. En.
Er zijn wel mods voor.
Ik heb al servers gezien die automatisch kicken als je een kill maakt met een bepaald wapen (in dit geval explosives op een locker only server)

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 29-11-2013 12:09 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

MBT LAW = gedeeltelijke lock, maar doet weinig damage
SRAW = sturen met de muis, veel damage
RPG = geen lock, gemiddelde damage

Ik ben er nog niet helemaal over uit. De SRAW vind ik lastig mikken, de LAW doet te weinig damage. De good old RPG is misschien wel de beste middenweg.

*edit* Javelin nog niet geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 29-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol, het kan mij niets schelen dat je mij banned op je server :+
Ik ben zelf blij dat je dit doet, je neemt tenminste je fun in eigen handen zoals het hoort ;)
Net zoals ik dat op mijn manier doe, jaren is het anders geweest en het is tijd dat ik zelf gewoon m'n eigen fun maak.

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
RocketKoen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:07:
[...]

Er zijn wel mods voor.
Ik heb al servers gezien die automatisch kicken als je een kill maakt met een bepaald wapen (in dit geval explosives op een locker only server)
Klopt, maar als je als admin die soort dingen niet wil implementeren moet je imo geen pistol only server willen hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heren, bedankt voor de feedback. het is bij zo'n groot topic dat je niet actief volgt omdat je de game zelf (nog) niet speelt, lastig om relevante info eruit te vissen.
Ik speel zelf voornamelijk close combat mappen, haal ik de meeste fun uit in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
KillerAce_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Heren, bedankt voor de feedback. het is bij zo'n groot topic dat je niet actief volgt omdat je de game zelf (nog) niet speelt, lastig om relevante info eruit te vissen.
Ik speel zelf voornamelijk close combat mappen, haal ik de meeste fun uit in BF3.
Die zijn er zeker in bf4, maar natuurlijk ook weer de grote maps waar battlefield om bekend staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Grimmie187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:08:
[...]

Ik ben er nog niet helemaal over uit. De SRAW vind ik lastig mikken, de LAW doet te weinig damage. De good old RPG is misschien wel de beste middenweg.

De paar heli-hits die ik met de SRAW heb gemaakt waren lucky shots. Die raket is 99% van de tijd buiten beeld, zeker wanneer je doel nogal beweegt. Ik heb meer luchttuig geraakt met RPG's dan met homing missiles...

Ik ben ontzettend fan van de SMAW, meer nog dan de RPG. Voor m'n gevoel herlaadt 'ie sneller, vliegt de raket sneller en heeft 'ie minder drop. Helaas klopt de crosshair weer niet en moet je iets lager mikken.

Nu nog eens zien te ontdekken wat de goede spots zijn om een voertuig te raken. Hoog tussen de wielen van een IFV geeft vaak een mobility hit, en vol op de achterkant van een tank die met de achterkant naar jou toe rijdt is nog altijd een mobility kill, afhankelijk van de snelheid van de tank soms zelfs een total destroy. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
KillerAce_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:12:
Ik zou zeker de game aanraden, ik heb het nog niet zo lang en heb al wat problemen gehad, maar het is echt zijn geld waard en is in vergelijking met BF3 toch pakken beter.

Zelf ben ik ook een fan van CQ en TDM en moet zeggen dat ik al een aantal maps heb die me echt liggen (vergelijkbaar met Noshahr Canals op BF3 enzo) dus voor ieder wat wils. Gewoon doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
CodeCaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:16:
[...]
Nu nog eens zien te ontdekken wat de goede spots zijn om een voertuig te raken. Hoog tussen de wielen van een IFV geeft vaak een mobility hit, en vol op de achterkant van een tank die met de achterkant naar jou toe rijdt is nog altijd een mobility kill, afhankelijk van de snelheid van de tank soms zelfs een total destroy. :)
Het is altijd beter als je op een 90° hoek op een voertuig schiet ipv er schuin op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:18:
[...]

Het is altijd beter als je op een 90° hoek op een voertuig schiet ipv er schuin op ;)
iets raken is beter als te lang aimen en gekilled worden, als mogelijk een 90° hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
CodeCaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:16:
[...]

De paar heli-hits die ik met de SRAW heb gemaakt waren lucky shots. Die raket is 99% van de tijd buiten beeld, zeker wanneer je doel nogal beweegt. Ik heb meer luchttuig geraakt met RPG's dan met homing missiles...

Ik ben ontzettend fan van de SMAW, meer nog dan de RPG. Voor m'n gevoel herlaadt 'ie sneller, vliegt de raket sneller en heeft 'ie minder drop. Helaas klopt de crosshair weer niet en moet je iets lager mikken.

Bedenk me nu dat ik de SMAW ook nog helemaal niet geprobeerd heb.. Als het een goed alternatief is voor de RPG wordt dat misschien wel mijn go-to vehicle destroyer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:18:
[...]

Mjah daar heb je amper invloed op, je kunt met zo'n raketwerper op je schouder niet even een sprintje gaan trekken om recht achter een voertuig te gaan staan.

De schade lijkt ook niet veel te fluctueren. Een 90°-hit doet 25 damage, de minimale damage die ik heb gezien was 20... Scheelt wel weer een raket voor 100 damage natuurlijk, maar je hebt al geluk wanneer je er vier achter elkaar kunt afschieten, laat staan vijf. :P

Edit: wat hij zegt:
Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:19:
[...]

iets raken is beter als dan ;) te lang aimen en gekilled worden, als mogelijk een 90° hoek.

@naaitsab: ik heb nog steeds na iedere ronde een Red Screen of Death en een reboot, behalve wanneer ik Alt+F4 in het scorescherm. Nog niet half zo irritant als de bug waarbij de helft van de geluiden wegvalt, maar aangezien ik daar in BF3 na twee jaar aan patches ook nog steeds last van heb, neem ik aan dat dat aan de combinatie Frostbite + mijn PC ligt. Anyway, dit is niet het problementopic. :)

[ Voor 45% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:02:
Ik vind het ook super irritant als ik neergeschoten word, maarja denk toch dat t bij het spelletje hoort.
Helaas wel, beetje leuk meespelen is voor sommige altijd lastig blijkbaar.
Als je je doppen open houd spot je die c4 wel, dan is het een kwestie van verrot schieten.
Uiteraard maar het blijft kansloos.
En volgens mij is hacken ed tegen de regels in?
"of het nu links om of rechts om gaat." aka op welke manier dan ook :+

OT: BF4 crasht nu heel vaak na het end-round/unlock-scherm na een pot meer mensen hier last van? Patch zou ergens volgende week moeten komen, fixt voornamelijk 1-hit kill, de blur en geluid bugs. Niks bekend over eventuele crash fixes.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:58:
[...]

[...]

;( Dan zijn jullie nog slechter als die ''grappenmakers'' wat een kansloze server (B)admins daar.
Vertel me direct maar welke server want daar speel ik niet op :(
Jullie hebben commentaar op anderen maar zijn zelf nog slechter.
Ik vind als het spel zit je het ook moet kunnen gebruiken mits duidelijk in de server rules of discription staat zoals bijv. no explosives / pistol only.
Want nu keuren jullie het als het ware ook goed dat een van jullie server admins met een rpg uit de chopper word geschoten de ''grappenmaker'' ook maar op de banlist moet want dat kan niet :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:21:

OT: BF4 crasht nu heel vaak na het end-round/unlock-scherm na een pot meer mensen hier last van? Patch zou ergens volgende week moeten komen, fixt voornamelijk 1-hit kill, de blur en geluid bugs. Niks bekend over eventuele crash fixes.
Dat is toch al gefixed? Ik had ca. 1,5 week geleden dat bf4 crashte aan het eind van ieder potje, dat is bij mij inmiddels verholpen. Misschien een handmatige PB update proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]

Dat is toch al gefixed? Ik had ca. 1,5 week geleden dat bf4 crashte aan het eind van ieder potje, dat is bij mij inmiddels verholpen. Misschien een handmatige PB update proberen?
Niet helemaal wel grotendeels, ik heb het nog af en toe, en een vriend van me heeft het nog elke ronde ik verdenk bij hem dat het zijn pc is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:21:
*knip*

Yep sinds eergisteren begon het weer.

[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 29-11-2013 12:30 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:20:
[...]

Mjah daar heb je amper invloed op, je kunt met zo'n raketwerper op je schouder niet even een sprintje gaan trekken om recht achter een voertuig te gaan staan.

De schade lijkt ook niet veel te fluctueren. Een 90°-hit doet 25 damage, de minimale damage die ik heb gezien was 20... Scheelt wel weer een raket voor 100 damage natuurlijk, maar je hebt al geluk wanneer je er vier achter elkaar kunt afschieten, laat staan vijf. :P

Edit: wat hij zegt:

[...]

@naaitsab: ik heb nog steeds na iedere ronde een Red Screen of Death en een reboot, behalve wanneer ik Alt+F4 in het scorescherm. Nog niet half zo irritant als de bug waarbij de helft van de geluiden wegvalt, maar aangezien ik daar in BF3 na twee jaar aan patches ook nog steeds last van heb, neem ik aan dat dat aan de combinatie Frostbite + mijn PC ligt. Anyway, dit is niet het problementopic. :)
de sraw valt op zich best mee om mee te richten, heli's zijn nou eenmaal lastig te raken maar het kan best. heb er nu een stuk of wat uit de lucht geplukt ermee. Mooiste was gister avond, volgepropte scout chopper was de flag aant cappen, dus bleef die een beetje rond het gebouw hangen bij lancang dam, ik slinger de sraw erin, hoppa 5 kills, disable en destroy met 100% booster, 100% double xp dus iets van 2100 punten in een keer 8)
Voor tanks moet je even sneaken of wachten om een goede angle te krijgen, zelfs als je het uiterste puntje van een tank met 90 graden raakt is een mobility/critical hit tenzij reactive armor of dat het shot door active protection tegengehouden wordt :)
2 sraw, 2 rpg, 2 smaw op een niet reactive armor tank zijn kontje recht van achter = vehicle destroy. 1 op de zijkant 90 graden en een vanachter is ook vaak een destroy. als je ze van voren gaat bestrooien met raketten ja dan heb je er 4-5 nodig. Beter is het dus om even de tijd te nemen, toch eens die prone optie gebruiken en de tank voorbij laten rijden, opstaan, raket schieten en weer cover zoeken, repeat.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een bug in BF4

Brokenfield 4 :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

beuker19 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:45:
Nog een bug in BF4

[video]

Wat dacht je van deze...
bizar haha

[ Voor 8% gewijzigd door MisterChaoSs op 29-11-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:45:
Nog een bug in BF4

[video]

lols die wist ik niet eens, ik doe vaak wel als ik weet dat er een in zit of zo'n wagon, granaatje erin, deurtje dicht, boom! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:29:
[...]

Niet helemaal wel grotendeels, ik heb het nog af en toe, en een vriend van me heeft het nog elke ronde ik verdenk bij hem dat het zijn pc is...
die heb ik nog niet gehad, wel random crashes in siege en dawnbreaker en begin of round in het laadscherm als je ziet welke map je heengaat. komt af en toe voor, zeg 2 -3 x max per avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
[...]

;( Dan zijn jullie nog slechter als die ''grappenmakers'' wat een kansloze server (B)admins daar.
Vertel me direct maar welke server want daar speel ik niet op :(
Jullie hebben commentaar op anderen maar zijn zelf nog slechter.
Ik vind als het spel zit je het ook moet kunnen gebruiken mits duidelijk in de server rules of discription staat zoals bijv. no explosives / pistol only.
Want nu keuren jullie het als het ware ook goed dat een van jullie server admins met een rpg uit de chopper word geschoten de ''grappenmaker'' ook maar op de banlist moet want dat kan niet :+
Wat heeft met een RPG een heli uit de lucht schieten met iets kansloos te maken als C4 op een MCOM? De enige regel die wij hebben is play-fair, daar valt C4 op Mcom dus niet onder.

Verder doen wij als admin niks tegen mensen behalve cheaters en chat spammers dus (b)admin is geen sprake van :p Verder ben ik met je eens dat een server duidelijk moet maken als het een pistol-only/no-explosive/no-shotgun enz.
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]
Hoor het wel bij meer mensen, handmatige PB update kan ik nog even proberen. Als dat 'Fair Fight' (server-side) een beetje goed werkt kunnen we dat PB ook gedag zeggen, gebeurt best vaak dat daar gezeik mee is o.a. handmatig moeten updaten of her-installeren.
Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:29:
Spelen die net zo zwaar zijn als BF4 draait mijn PC als een zonnetje dus ik verdenk eerder BrokenField 4 ( :+ ) ervan dan mijn PC.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:

Spelen die net zo zwaar zijn als BF4 draait mijn PC als een zonnetje dus ik verdenk eerder BrokenField 4 ( :+ ) ervan dan mijn PC.
Bij die maat van mij was ik om eerlijk te zijn ook verbaasd dat die pc bf4 aankon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:
[...]
Wat heeft met een RPG een heli uit de lucht schieten met iets kansloos te maken als C4 op een MCOM? De enige regel die wij hebben is play-fair, daar valt C4 op Mcom dus niet onder.
Wat een onzin. Als je te lui/dom/blind bent om even de MCOM te clearen van verdedigingsmaatregelen en dus maar mensen kickbant omdat ze het spel gewoon correct spelen ga je ze maar kicken, ben je geen Badmin?

Je bent een badmin als je zulke dingen doet.

C4 op de MCOM is een valide verdedigingstechniek, die de planter vertraagt en dus het verdedigende team verhoogde winkansen biedt. Eén handgranaat, M320, USAS explosive shell of eventueel een sniperkogel ruimt heel de MCOM leeg. Maar nee, en admin is weer eens lui en wil lekker makkelijk dom knallen zonder te hoeven nadenken, opletten of kijken en dus moet iedereen wijken die tegenwerkt.
:r Badmins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:44
Klopt het dat je bij de javelin de lock moet houden nadat je geschoten hebt? Dat was in BF3 volgens mij niet zo. In ieder geval vloog mn raket recht de lucht in om vervolgens niet meer terug te keren..

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:08:
[...]

Wat een onzin. Als je te lui/dom/blind bent om even de MCOM te clearen van verdedigingsmaatregelen en dus maar mensen kickbant omdat ze het spel gewoon correct spelen ga je ze maar kicken, ben je geen Badmin?

C4 op de MCOM is een valide verdedigingstechniek, die de planter vertraagt en dus het verdedigende team verhoogde winkansen biedt. Eén handgranaat, M320, USAS explosive shell of eventueel een sniperkogel ruimt heel de MCOM leeg. Maar nee, en admin is weer eens lui en wil lekker makkelijk dom knallen zonder te hoeven nadenken, opletten of kijken en dus moet iedereen wijken die tegenwerkt.
C4 op mcom vind ik ook valide,is gewoon defence tegen careless rushers.
Wat is er nou op tegen om even een nade op op de mcom te kwakken ? Ja, het verraad je intenties, maar daar is defence dan ook voor bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:08:
[...]

Met wat googlen kwam ik uit op de RPG damage, maar dat is heel veel meer dan waar ik punten voor krijg, is punten niet meer 1 op 1 gerelateerd aan de damage dan?

Zelf gebruik ik vaak de LAW. Absoluut idioot weinig damage tegen boten en helis (dat moet gewoon een fout zijn zou je denken), maar best wel redelijk tegen voertuigen. Ik speel meestal engineer, dus ik kan wel van grote afstand hits scoren met RPG, maar LAW is gewoon heerlijk fire and forget, ongeveer mikken is voldoende, rijdende doelwitten op grote afstand zijn ook nog te raken.
KillerAce_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:34:
[...]
C4 op mcom vind ik ook valide,is gewoon defence tegen careless rushers.
Wat is er nou op tegen om even een nade op op de mcom te kwakken ? Ja, het verraad je intenties, maar daar is defence dan ook voor bedoeld ;)
Je bedoelt gewoon dat je makkelijke kills wilt. Leuk hoor, maar doe niet net alsof het een goed idee is voor een aanvaller om 10m van een mcom te wachten tot je granaat ontploft. Bijna altijd is het een beter idee om hem gewoon te armen en te hopen dat degene met C4 het niet in de gaten heeft. En gelukkig zijn claymores stuk beter zichtbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 29-11-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:08:
[...]

Ik noem even een voorbeeld van kansloze gameplay. Onder andere constante Baserape, jet kamikaze en dat soort kinderachtige gameplay. Als de overige spelers er over klagen gaat die meneer maar ergens anders de boel verzieken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Sissors schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:40:
[...]

Met wat googlen kwam ik uit op de RPG damage, maar dat is heel veel meer dan waar ik punten voor krijg, is punten niet meer 1 op 1 gerelateerd aan de damage dan?

Zelf gebruik ik vaak de LAW. Absoluut idioot weinig damage tegen boten en helis (dat moet gewoon een fout zijn zou je denken), maar best wel redelijk tegen voertuigen. Ik speel meestal engineer, dus ik kan wel van grote afstand hits scoren met RPG, maar LAW is gewoon heerlijk fire and forget, ongeveer mikken is voldoende, rijdende doelwitten op grote afstand zijn ook nog te raken.

[...]

Je bedoelt gewoon dat je makkelijke kills wilt. Leuk hoor, maar doe niet net alsof het een goed idee is voor een aanvaller om 10m van een mcom te wachten tot je granaat ontploft. Bijna altijd is het een beter idee om hem gewoon te armen en te hopen dat degene met C4 het niet in de gaten heeft. En gelukkig zijn claymores stuk beter zichtbaar.
Je bent blijkbaar een blinde rusher, je weet dat het in de game zit en je loopt er toch blind naartoe. Dat is prima, maar jij verzorgt dan de simpele kills.
C4 als defence gebruik ik al sinds de early infantry games zoals Delta Force.
Zelf ben ik natuurlijk wel zo slim om er niet in te trappen :o

[ Voor 22% gewijzigd door KillerAce_NL op 29-11-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Mmm even pistol match aan het doen, iemand heeft een interessante combi een g18 met muzzle brake.

Ook leuk in locker, 3 seconde black screen spawn je zit je nog eens 3 seconde vast op een default spawn omdat je voeten in de grond zitten ofzo... leuke schietschijf ben je dan zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Ik heb de M416 inmiddels tot 5 sterren geschoten en alles unlocked. Tijd voor een nieuwe assault rifle dus! Heeft iemand nog tips of voorkeuren? De M416 vind ik heerlijk schieten. Voelt alsof er een lichte spread in zit en doet genoeg dmg. Ook vind ik dat het wapen tot mid-ver nog steeds goede kills kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Laatst online: 17:21

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Renzzie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:02:
Ik heb de M416 inmiddels tot 5 sterren geschoten en alles unlocked. Tijd voor een nieuwe assault rifle dus! Heeft iemand nog tips of voorkeuren? De M416 vind ik heerlijk schieten. Voelt alsof er een lichte spread in zit en doet genoeg dmg. Ook vind ik dat het wapen tot mid-ver nog steeds goede kills kan maken.
M416 is ook 1 van mijn favorieten, meest populaire is bij de meeste mensen nu toch wel de ACE 23, wapen heeft (bijna) geen minpunten.

De L85a2 uit china rising vind ik persoonlijk een heerlijk wapen, lage fire rate maar maakt het op alle andere gebieden ruimschoots goed

[ Voor 4% gewijzigd door Cinerama op 29-11-2013 15:16 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Bedankt voor de tip! Ga de ACE23 dan vanavond proberen.

Heb de L85a2 nog niet unlocked. Heb om eerlijk te zijn ook weinig zin om met een defib achter mensen aan te gaan rennen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:41:
[...]

Ik noem [C-4 op de M-COM] een voorbeeld van kansloze gameplay.
C-4 zit in het spel. Je kunt het op voertuigen, op bruggen, op gebouwen en op de weg plakken. Het heeft een blast radius van ongeveer nul, dus het timen is een kunst.

Toegegeven, een M-COM piept even wanneer 'ie gearmd wordt, wat het timen van het afdrukken makkelijker maakt (behalve als je continu met je RATATATATATA LMG rondloopt en het armen niet hoort), maar afgezien daarvan, waarom is het kansloos om C-4 op een tactische plek te plakken? Waarom is iedere andere plek goed, maar de M-COM fout? Waar ligt de grens dan, als de afstand van de C-4 tot de M-COM groter is dan de blast radius? Waarom?

Ik moest gisteren lachen. Ons team werd flink van achteren gepakt door een ervaren Thunderbolt-piloot, haast geen voertuig kwam onze basis uit. De kerel stond 43-3 aan het eind van de ronde, en ik ben bijna de hele ronde bezig geweest hem uit het midden weg te houden met stingers zodat we nog wát vlaggen te pakken konden krijgen. Ik heb hem nog twee keer destroyed, maar kreeg geen kills (en aan het HVT-icoontje te zien liep 'ie dan gewoon terug naar de basis).

Aan het eind van de match gingen een van z'n teammates tekeer in de chat: "Leuk gevlogen hoor, maar je bent een beetje nutteloos voor het team zo". Viel vervolgens heel ons team over hem heen: "Die piloot was bloedirritant, STFU". _O-

[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Renzzie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:18:

Heb de L85a2 nog niet unlocked. Heb om eerlijk te zijn ook weinig zin om met een defib achter mensen aan te gaan rennen :F
Ik gebruik al best lang de SAR-21. Ik dacht dat deze zo goed was, maar misschien heb ik me met de ACE23 vergist |:( Maar hij is toch best fijn :)

Ik wil graag de L85a2 gaan unlocken, maar heb dus ook geen zin om de defib kill te proberen. Kansloze assignments wat mij betreft,... :X

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:53
Renzzie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:18:

TDM/Dom 32 op Locker doen, om de hoek staan waar je weet dat mensen gaan aanvallen, thats all it takes and youre done :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
De muzzle brake heeft een negatief effect op accuracy bij automatic fire, waarom krijgt een bolt action sniper rifle dan een negatieve accuracy buff bij gebruik van zo'n ding.... bolt is niet auotmatic fire... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Om die defib kill te maken, speel gewoon je iegen spel met assault op conquest, geheid dat je zo een vreselijke sniper tegen komt met oogkleppen. Wat doe je normaal met deze gasten? Mes tussen zijn ribben en nu geef je hem gewoon een klein oppeppertje.

De assigment van de L85A2 was deze erg makkelijk, vond hem in BF3 vreselijk om te doen, proffesional russian was de naam. Damn wat heb ik me hier aan geërgerd

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Cinerama schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:25:
Om die defib kill te maken, speel gewoon je iegen spel met assault op conquest, geheid dat je zo een vreselijke sniper tegen komt met oogkleppen. Wat doe je normaal met deze gasten? Mes tussen zijn ribben en nu geef je hem gewoon een klein oppeppertje.

De assigment van de L85A2 was deze erg makkelijk, vond hem in BF3 vreselijk om te doen, proffesional russian was de naam. Damn wat heb ik me hier aan geërgerd
Ik knife ook nooit :|
Klik sneller op mn muis dan eerst F zoeken ;)

speel daarnaast met Conquest meestal Engineer en Rush met Assault. Morgen de rollen maar eens omdraaien dan :)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Moet je de defib niet eerst vol charge voordat het een 1 hit kill is? netzoals met revive, klik en los is 20hp charge meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

2 sec charge van defib is genoeg voor kill >:)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Cinerama schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
M416 is ook 1 van mijn favorieten, meest populaire is bij de meeste mensen nu toch wel de ACE 23, wapen heeft (bijna) geen minpunten.

De L85a2 uit china rising vind ik persoonlijk een heerlijk wapen, lage fire rate maar maakt het op alle andere gebieden ruimschoots goed

[video]
Heb lang met de SCAR rondgelopen, lage fire rate en weinig kogels, maar dat wapen is gewoon zo sterk op een distance dat je het amper kunt negeren. Alleen had ik in het begin er wel wat moeite mee aangezien de iron sights ervan op niets trekken :)

Nu daarentegen is de M416 ook mijn keuze van wapen, schiet echt lekker en je hebt genoeg ammo om even mee door te kunnen zonder dat je achter een Support aan moet gaan lopen smekend voor een ammopack. Straks nog eens Floodzone TDM mee induiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
[...]

Dacht dat tegenwoordig de hamer automatisch naar achter ging als je de trekker overhaalt, maar ik had het mis

Zal binnenkort wat meer met pistol schieten en dan proberen de magnum te unlocken, ben erg benieuwd
Ik heb hier al vaker gelezen dat de gun mechanics zo veel beter zouden zijn dan in Bf3... Ik moet daar altijd hartelijk om lachen. Kan me ook nog een opmerking van Awesom-0 herinneren dat de physics van het vliegen ver bezijden de relaiteit zou zijn. Nou, laat me je een ding vertellen (en aangezien ik jarenlang lid ben geweest van de KNSA en NPSA en echt met alles (klein- en grootkaliber pistool, revolver en geweer, zwartkruit, voor- en achterladers etc) heb geschoten in verenigings en competitieverband): BF3 is maar een spelletje en lijkt in NIETS op het echt schieten met een M16, AR15 of .44 Magnum. Dus de gun mechanics is ook niks. Het is een spelletje en als jij met een desert eagle in kaliber .44 Magnum vier schoten supersnel achter elkaar afvuurt, is je laatste schot bijna recht omhoog en never nooit meer op het doel. Hetzelfde geldt voor het vuren in bursts met een AR15, de civiele versie van de M16. Vaak in APS /DSR (dynamic service rifle) mee geschoten op parcours en reken maar dat je na ieder schot en zeker na bursts je doel weer ff moet zoeken.

En dan als reactie op wat hierboven staat: dat is het verschil tussen single en double action. Oude wapens moest je inderdaad eerst de haan spannen om te kunnen schieten, dus single action. Alle revolvers van tegenwoordig S&W, Manurhin etc hebben de mogelijkheid voor double action. Logisch ook want als agent zijnde ga je niet eerst tijd vragen aan een crimineel om je haan te mogen spannen, nee dan wil je door het volledig overhalen van de trekker dat de haan naar achter en naar voren gaat door één beweging.

Ach, moest ik toch een keer kwijt voor diegenen die denken dat BF4 zo realistisch is :) Ga een keer naar een schietvereniging en schiet maar eens met wat wapens, dan weet je hoe groot het verschil is.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Cinerama schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:14:
[...]

L85 lage ROF? 800 is sneller dan de meeste wapens!
In BF3 had hij wel een lage ROF.

Vraag me af zijn er hier nog meer mensen die vrijwel alleen met "Het Monster" spelen? (ACE52 CQB)
Inzetbaar op alle classes, raakt als een neushoorn (34-20), met de juiste attachments is dit beest nog aardig te temmen :P
Het is zo'n wapen waar je eerst van denkt dat ie waardeloos is, maar als je er mee leert spelen domineer je servers ermee.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 29-11-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ze mogen van mij heel snel die kraters uit de game halen. In een tank wordt je gillend gek, je crosshair stuitert alle kanten op, je spint/ slipt of komt totaal niet vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
HammerNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:55:
Ze mogen van mij heel snel die kraters uit de game halen. In een tank wordt je gillend gek, je crosshair stuitert alle kanten op, je spint/ slipt of komt totaal niet vooruit.
Per direct een paar wegwerkers gevraagd of ze bereidt zijn in het weekend te werken. Geen probleem bij weer en ontij gaan ze ervoor. Nu nog even Dice mailen voor akkoord voor de herstel werkzaamheden,

Je kunt er ook omheen rijden met je tank, zolang de kraters er nog zijn. ;) Ut mot toch nie gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:50
Kluit schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:28:
[...]

Ik knife ook nooit :|
Klik sneller op mn muis dan eerst F zoeken ;)

speel daarnaast met Conquest meestal Engineer en Rush met Assault. Morgen de rollen maar eens omdraaien dan :)
Knife heb ik op de enter toets rechtsonder, hoef je ook niet meer te zoeken
Zo ook second weapon op muisklikwieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
unfor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:46:
[...]

Vraag me af zijn er hier nog meer mensen die vrijwel alleen met "Het Monster" spelen? (ACE52 CQB)
Inzetbaar op alle classes, raakt als een neushoorn (34-20), met de juiste attachments is dit beest nog aardig te temmen :P
Het is zo'n wapen waar je eerst van denkt dat ie waardeloos is, maar als je er mee leert spelen domineer je servers ermee.
Yep ACE52 CQB is ook mijn favoriete carbine op dit moment. Al bijna 400 kills er mee en het is inderdaad een hele lekkere gun. Hits like a truck. Wel lage firerate (650 dacht ik), maar ja, ze moeten ergens compenseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

JimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:41:
[...]

Heb lang met de SCAR rondgelopen, lage fire rate en weinig kogels, maar dat wapen is gewoon zo sterk op een distance dat je het amper kunt negeren. Alleen had ik in het begin er wel wat moeite mee aangezien de iron sights ervan op niets trekken :)

Nu daarentegen is de M416 ook mijn keuze van wapen, schiet echt lekker en je hebt genoeg ammo om even mee door te kunnen zonder dat je achter een Support aan moet gaan lopen smekend voor een ammopack. Straks nog eens Floodzone TDM mee induiken >:)
Jim, probeer eens de L85A2, ik denk dat deze je echt wel gaat bevallen
[...]

Je heb helemaal gelijk, was in de war met iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

HammerNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:55:
Dan rij je niet hard genoeg. De enige plek waar een tank stil mag staan is op minstens vijfhonderd meter van een vlag, en daar zul je geen kraters tegenkomen.

Serieus, juist de kunst van het rijden in voertuigen in Battlefield is weten hoe hard 'ie uitbreekt als je 'm in een bocht vouwt, wanneer je op Shift kunt drukken zonder in een spin te geraken, hoe hard en schuin je over randjes kunt rijden zonder om te vallen, op welke punten je vast komt te zitten (IFV's en trailers }:|) , welke heuveltjes je er wel en niet mee kunt nemen, waar de rotsblokken verstopt liggen, hoe diep het water mag zijn waardoor je rijdt en welke dingen ontploffen als je ertegenaan rijdt. Al deze dingen tellen dubbel zo zwaar wanneer je in de MBT rijdt, omdat dat nu eenmaal een log ding is dat graag doorglijdt, voor geen meter stuurt als 'ie onder een hoek staat ten opzichte van de ondergrond en bijzonder graag vast komt te zitten.

De eerste uren op een nieuwe map breng ik ook alleen maar rondjes rijdend door om te ontdekken waar de jumps, knelpunten en dragstrips zich bevinden.

Kortom: wen er maar aan.

On the other hand, er is een verschrikkelijk irritante bug (waar jij waarschijnlijk ook op doelt ;)) die ze inderdaad moeten fixen: wanneer je met een puntje van je rups op een stuk staat dat schever is dan een ander gedeelte van de ondergrond waar je ándere rups op staat, dan stuitert je voertuig heel snel een centimeter of vijftig omhoog en omlaag, waardoor mikken inderdaad onmogelijk wordt. Als je je voertuig een stukje draait, dan houdt het op. :)

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

[...]Vraag me af zijn er hier nog meer mensen die vrijwel alleen met "Het Monster" spelen? (ACE52 CQB)
Ik heb hem nog niet unlocked, maar ik heb er veel zin in om met de ACE52 CQB aan de slag te gaan: in BF3 waren de Scar-H en G3A3 met afstand mijn favoriete wapens (heb veel liever een wapen met lage rof, veel slagkracht en dan maar wat meer recoil dan van die stuiterballen zoals de Famas). Maar even Engi-grinden vanavond dus.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Het premium dubbel XP weekend is een week verplaatst zag ik, was ook niet zo handig om dat samen met het "goedmakertje dubbel-XP week" te laten vallen :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet niet wat ze hebben gedaan maar zelf ik krijg veel meer Bf4.exa error eerst geen last van maar sinds dubbel XP van 28-11 heb veel meer last van dan eerst heb vandag al 3x gehad en maandag tot woensdag 0x error en week er voor ook geen probleem

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Motaro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:39:
weet niet wat ze hebben gedaan maar zelf ik krijg veel meer Bf4.exa error eerst geen last van maar sinds dubbel XP van 28-11 heb veel meer last van dan eerst heb vandag al 3x gehad en maandag tot woensdag 0x error en week er voor ook geen probleem
Heb ik dus ook, vandaag nog geen normaal potje kunnen afmaken...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

ah man, een maand na release nog steeds vet vaak vastlopers en enorm veel bugs. Wat een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
LosGieros schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:50:
Heb ik dus ook, vandaag nog geen normaal potje kunnen afmaken...
Bij mij hangt sinds vandaag Battlelog gewoon vast, kan geen serverlijsten bekijken of niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
we zouden toch al toegang moeten hebben tot de china rising als premium? moeten ze misschien ook eens servers gaan hosten die die maps hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:23:
we zouden toch al toegang moeten hebben tot de china rising als premium? moeten ze misschien ook eens servers gaan hosten die die maps hebben...
Dinsdag :p Non-premium dinsdag over 2 weken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
naaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:25:
[...]

Dinsdag :p Non-premium dinsdag over 2 weken.
ok ik niet goed lees... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Heb nu 90 uur en 34 min in het spel zitten, met al die kut bugs en crashes en wat dan ook blijft het voor mij Nog steeds een top game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Msi92 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:39:
Heb nu 90 uur en 34 min in spel zitten, met al die kut bugs en crashes en wat dan ook blijft het voor mij Nog steeds een top game _/-\o_
Ik heb er ondertussen 160 uur inzitten en vermaak me ook nog prima. :+
Alleen soms dan moet je gewoon even luchten als in vorm van kleine side note in je post die verder wel ontopic is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Practics schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:41:
[...]

Ik heb er ondertussen 160 uur inzitten en vermaak me ook nog prima. :+
Alleen soms dan moet je gewoon even luchten als in vorm van kleine side note in je post die verder wel ontopic is. >:)
Klopt maar mag wel iets positiefs zeggen toch hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tis stil vanavond. Zeker weinig crashes, netcode die mee werkt en natuurlijk dubbel XP. :) Kom niet door mijn 50% xp boost heen, heb er nog 22 en 6 van 100%. Zo zie je maar weer. Dice strooit extra punten in de gamers schoen.......;)

[ Voor 71% gewijzigd door TecTo op 29-11-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 12-10 22:17
Sinds gisteren geeft battlelog aan dat ik china rising heb maar ik heb gewoon een normale versie key van een key store, komt dit omdat ik hem heb geactiveerd voordat hij uit was in nederland en denkt origin dat
ik hem gepreorderd en daar die map pack krijg.
Zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

NLsandman schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:58:
Sinds gisteren geeft battlelog aan dat ik china rising heb maar ik heb gewoon een normale versie key van een key store, komt dit omdat ik hem heb geactiveerd voordat hij uit was in nederland en denkt origin dat
ik hem gepreorderd en daar die map pack krijg.
Zou wel leuk zijn.
Heb je misschien geluk dat je een deluxe edition hebt gekocht(of limited edition).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Kwam een leuke kortingsactie tegen vandaag dus ook maar overstag gegaan. Paar potjes gespeeld en het beviel wel goed. Weinig last gehad van framedrops ofzo, het liep vrij soepel, op hier en daar een soort van server lag na af en toe (bij bijna volle server dus te begrijpen).

Nog echt niet lang genoeg gespeeld om er veel over te zeggen want ik begrijp de gamemodes nog maar amper, en ik zou niet weten wat ik in een helicopter of jet of tank moet uithalen want ik ben al dood voordat ik ook maar iemand gezien heb :p

Waar ik wel last van heb is een soort geluid bug (zal vast bekend zijn) waar het soms wel heel erg stil wordt en ik zelfs mijn eigen voetstappen niet meer hoor. Schieten enzo hoor ik dan wel gewoon maar daarna valt alles weer stil. Het komt en gaat een beetje random in een game, wel vervelend...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ralph0603 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:00:
[...]

Heb je misschien geluk dat je een deluxe edition hebt gekocht(of limited edition).
Origin geeft normale bf4 versie aan en ik heb ook geen battlepacks of zo gekregen.
Toen ik hem kocht was die uit in de USA en rusland, ik heb toen de key verzilverd in origin en daarna
via vpn in rusland geactiveerd.
NickThissen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:04:
Kwam een leuke kortingsactie tegen vandaag dus ook maar overstag gegaan. Paar potjes gespeeld en het beviel wel goed. Weinig last gehad van framedrops ofzo, het liep vrij soepel, op hier en daar een soort van server lag na af en toe (bij bijna volle server dus te begrijpen).

Nog echt niet lang genoeg gespeeld om er veel over te zeggen want ik begrijp de gamemodes nog maar amper, en ik zou niet weten wat ik in een helicopter of jet of tank moet uithalen want ik ben al dood voordat ik ook maar iemand gezien heb :p

Waar ik wel last van heb is een soort geluid bug (zal vast bekend zijn) waar het soms wel heel erg stil wordt en ik zelfs mijn eigen voetstappen niet meer hoor. Schieten enzo hoor ik dan wel gewoon maar daarna valt alles weer stil. Het komt en gaat een beetje random in een game, wel vervelend...
Dit komt op bepaalde mappen voor, die rail road map heeft dat het meest, zeer irritant omdat je geen vijanden meer hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Hmm sinds R12 crashed SoS om de paar minuten bij mij.. De enigste oplossing is om borderless te spelen op deze map... Voor de R12 had ik geen enkele problemen in SoS zelfs niet nadat de wolkenkrabber omgevallen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Voila sie, die pistol only server is nu echt pistol only sinds de RPK "break-out" van iedereen gisteren ;)
Nu kunnen ze elke ronde 'genieten' van hun echte pistol only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-10 11:03

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb in sommige potjes last van lag soms! Dat is zoooo irritant!

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:00:
Voila sie, die pistol only server is nu echt pistol only sinds de RPK "break-out" van iedereen gisteren ;)
Nu kunnen ze elke ronde 'genieten' van hun echte pistol only
Ik zat gisteren op een andere pistol only server. Het was inderdaad genieten en niet op de slechte manier.
Het is een zeer relaxte vorm van spelen zonder al die granaten, campers, snipers en AR's. Netcode is ook veel minder problematisch en voor je score hoef je het echt niet te laten. Ik denk dat ik het vaker ga doen omdat het gewoon leuk is. Toen ik bij BF3 een crossbow only server vond had ik zo 500+ kills gemaakt, wederom omdat het LEUK is.
Dat sommige mensen nou plezier beleven in andere mensen hun game vergallen betekent niet dat dit voor iedereen geld. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TecTo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:53:
Tis stil vanavond. Zeker weinig crashes, netcode die mee werkt en natuurlijk dubbel XP. :) Kom niet door mijn 50% xp boost heen, heb er nog 22 en 6 van 100%. Zo zie je maar weer. Dice strooit extra punten in de gamers schoen.......;)
Ja gaat erg lekker zeker met de 200% en 100% vandaag al 9 ranken omhoog (80-89) Maar ik heb hier idd ook nog 33x 50% boost :F Erg jammer dat je die niet tegelijk mag gebruiken. Heb nu 162 uur in de game inzitten en denk niet dat ik er nog 33 uur uit ga halen. Probeer voor maandag nog level 110 te worden en dan hoop ik er klaar mee te zijn. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
DanielWW2 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:06:
[...]

Ik zat gisteren op een andere pistol only server. Het was inderdaad genieten en niet op de slechte manier.
Het is een zeer relaxte vorm van spelen zonder al die granaten, campers, snipers en AR's. Netcode is ook veel minder problematisch en voor je score hoef je het echt niet te laten. Ik denk dat ik het vaker ga doen omdat het gewoon leuk is. Toen ik bij BF3 een crossbow only server vond had ik zo 500+ kills gemaakt, wederom omdat het LEUK is.
Dat sommige mensen nou plezier beleven in andere mensen hun game vergallen betekent niet dat dit voor iedereen geld. :/
Sowieso heeft een No grenade/lvg/sniper servers mijn voorkeur. Zeker als je serieus op skill dingen wil doen, en niet om de haverklap dood wil omdat er toevallig aan andere kant van de muur een halve tamme staat die toevallig weet hoe die een handgranaat of LVG moet gebruiken :F

Aan de andere kant vind ik het ook wel eens lekker om lekker te noob tuben, gewoon met rpg rond baggeren en lui het leven zuur maken, op de daarvoor bestemde servers ofcourse.

Maar had gisteren een een server daar mocht handgranaten wel, maar schiet explosieven niet, dat vond ik ook een geweldige tussen oplossing. Wel je granaat wil je keer extra druk zetten, maar niet het eindeloze *** gespam ermee :P (Daarbij kun je voor die handgranaten nog wel weg lopen, in iedergeval in zo'n mate dat je er niet direct meer dood aan gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Practics schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:06:
[...]

Ja gaat erg lekker zeker met de 200% en 100% vandaag al 9 ranken omhoog (80-89) Maar ik heb hier idd ook nog 33x 50% boost :F Erg jammer dat je die niet tegelijk mag gebruiken. Heb nu 162 uur in de game inzitten en denk niet dat ik er nog 33 uur uit ga halen. Probeer voor maandag nog level 110 te worden en dan hoop ik er klaar mee te zijn. :+ :D
5 uur per dag bf4?

Ik haal amper 1,5 uur, waar haal je de tijd vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
NLsandman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:14:
[...]

5 uur per dag bf4?

Ik haal amper 1,5 uur, waar haal je de tijd vandaan.
Heb me elleboog gebroken bij het sporten >:) Dat is nu 5 weken geleden dus doe het rekensommetje maar.
Als alles goed gaat maandag, dan kan ik dinsdag gewoon weer aan het werk. _/-\o_ Vandaar dat ik er ook geen 33 uur meer in ga stoppen.
Pagina: 1 ... 65 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.