AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
battlereport!wesleytjuh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:01:
200% + Double XP is leuk. Net in een pot van 30 minuten 4.5 lvl up. Van 45 naar 49.5. Ben benieuwd welk level iedereen aan het einde van de week is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://battlelog.battlefi...64710222937408/380604528/
4 Service stars hebben ook zo hun bijdrage geleverd
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Je zal vanavond maar tot laat moeten werken en vanaf morgen het hele weekend aan de slag moeten met verhuizenwesleytjuh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:01:
200% + Double XP is leuk. Net in een pot van 30 minuten 4.5 lvl up. Van 45 naar 49.5. Ben benieuwd welk level iedereen aan het einde van de week is.
Hahha ja ik had hem toevallig ook nog ging super lekker inderdaad van level 70 naar level 73 in 1 potje.wesleytjuh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:13:
Dit is mijn 1e 200%, kreeg hem opeens tijdens de double XP in een battlepack. Komt zeer goed uit dus. Verder heb ik enkel 25% en soms 50%.
Heb ik 3 uurtjes tijd mooi van level 70 naar level 77 (2.000 nog tot 78) gerankt gaat echt hard, ook eindelijk shotguns vrij gespeeld (ik ben er igg geen vriendjes mee) Dat schiet ook lekker op nu.
van af morgen 6:00 tot maandag 13:00 heb weekendwesleytjuh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:13:
Dit is mijn 1e 200%, kreeg hem opeens tijdens de double XP in een battlepack. Komt zeer goed uit dus. Verder heb ik enkel 25% en soms 50%.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Die hebben we gefarmed op DOM op Shanghai gisterenavond. M'n medespeler was eerst PDW kills aan het farmen en ik M240 battlepacks (ging niet heel slecht, met rondjes met KDRs van 6 en hoger...) en toen hij z'n PDWs vol had en shotties moest begon hij te klagen dat die dingen zo volstrekt kut zijn zonder slugs.Practics schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
[...] ook eindelijk shotguns vrij gespeeld (ik ben er igg geen vriendjes mee)
Een minuut of wat in de tweede ronde had ik de USAS gehaald vanaf het bruggetje en zijn we het dak opgekropen, ik heb hem de USAS gegeven en gemedict en hij heeft geshotgunned en ammoboxjes gestrooid.
Dat ging echt vúnzig hard, vooral omdat als ze hem doodmaakten en ik hem niet kon rezzen (had nog geen peddels) ik de USAS gewoon weer oppikte, in een hoekje ging liggen huilen tot hij spawnde, en dan weer het ding afstond. Een aantal snipers heeft een hele ronde niets anders geprobeerd dan ons van dat dak los te weken en die USAS onschadelijk te maken.
Niet dat ze de rondes ervoor veel succes hadden tegen mijn M240b op bipod richting hun spawn kijkend... maar ze bleven het toch proberen.
30 dollar voor BF4, vandaag only.
Kan er alleen niet achter komen of het een Origin code is of een echte copy.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Content wordt er niet anders van en je kunt zonder Origin toch niets, dus uitmaken doet het niets.rickyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
http://www.gamestop.com/p...d-4/108897#productDetails
2 seconden kijken geeft mij het volgende: available for downloadrickyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
mag ook wel met 100 miljoen miljard camo's en unlocks lolMarcello_87 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:37:
Na lvl 50 krijg je een gold pack per level, gaat lekker zo
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Viel me ook op, ik barst nu van de XP boosts in eens!Marcello_87 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:37:
Na lvl 50 krijg je een gold pack per level, gaat lekker zo
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit was wel een aardig potje.
http://battlelog.battlefi...08070296352512/184991456/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En nu wordt ik 1 minuut spelen uit elk spel gepleurd...
Geen melding niks gewoon disconnect.,.
Wat een stel prutsers... laatste keer dat ik BF koop de &^%$# lijers
MuziekLiefhebbert

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Snap niet dat die map gezien wordt als de nieuwe Operation Métro, vind er namelijk helemaal niets aan. Métro vond ik op zich nog wel een leuke map om eens te spelen, maar Locker is toch niet van dat zelfde niveau, oké er wordt in beide maps veel getubed/geRPGed, maar in Métro was het tenminste fijn, althans dat is mijn gedacht ervan (imo zat de mapdesign van Métro ook gewoon beter in elkaar dan dat van Locker).Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:20:
Dat wordt even Lockeren vanavond!
Denk dat ik trouwens ondertussen mijn nieuwe Noshahr Canals (favo BF3 TDM map) heb gevonden, Floodzone ftw
100% Mee eens. Die map is altijd Alt+F4 bij mij, ik heb er nog nooit een leuk rondje op gehad. Ofwel te easy ofwel wordt je verkracht, nooit balanceJimDB schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:48:
[...]
Snap niet dat die map gezien wordt als de nieuwe Operation Métro, vind er namelijk helemaal niets aan. Métro vond ik op zich nog wel een leuke map om eens te spelen, maar Locker is toch niet van dat zelfde niveau, oké er wordt in beide maps veel getubed/geRPGed, maar in Métro was het tenminste fijn, althans dat is mijn gedacht ervan (imo zat de mapdesign van Métro ook gewoon beter in elkaar dan dat van Locker).
Denk dat ik trouwens ondertussen mijn nieuwe Noshahr Canals (favo BF3 TDM map) heb gevonden, Floodzone ftw
Mijn nieuwe Noshahr map (goh daar heb ik veel uren inzitten op BF3, héérlijk) is toch eerder Parabel Storm. Leuk met die gebouwen en errond
Android developer & dürüm-liefhebber
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan de SCAR-H eens geprobeerd. Net zoals bij de beta wacht ik daar natuurlijk weer mee en net zoals bij de beta heb ik daar heel snel spijt van gekregen. Had dankzij battlepacks al een silencer en de Coyote dus het was meteen losgaan in close quarters.
Dan nog een ding. Weet iemand toevallig een pistol only server? Ik ben zo ongelofelijk klaar met de P226 dus ik wil eens wat beters hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb dat gewoon op domination gedaan, geeft tenminste ook een beetje voldoening danDanielWW2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:27:
Dan nog een ding. Weet iemand toevallig een pistol only server? Ik ben zo ongelofelijk klaar met de P226 dus ik wil eens wat beters hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
F*ck voldoening. Ik haat de P226 veel te erg daarvoor.unfor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:30:
[...]
Ik heb dat gewoon op domination gedaan, geeft tenminste ook een beetje voldoening dan
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
daar hebben we een server browser voor toch?DanielWW2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:27:
Zo weer 5 levels erbij gegrind. Het ging wel aardig moet ik zeggen. Geen crash en netcode was af en toe ook nog eens lief voor mij ook.![]()
Dan de SCAR-H eens geprobeerd. Net zoals bij de beta wacht ik daar natuurlijk weer mee en net zoals bij de beta heb ik daar heel snel spijt van gekregen. Had dankzij battlepacks al een silencer en de Coyote dus het was meteen losgaan in close quarters.![]()
zijn heel veel pistol only servers
en voor de mensen die BF4 nog niet hebben gekocht:
http://dpgamer.com/ + https://www.origin.com/nl...standard-edition-ANW.html = heel goedkoop
[ Voor 96% gewijzigd door spartacusNLD op 28-11-2013 21:09 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
rickyy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
Sorry, your cart contains an item which you cannot purchase at your location. Please remove the item to checkout.
Iets met; dat doen we hier niet
Als dat te moeilijk is kun je hem altijd nog voor 35 euro op origin halen.
[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 01:20 ]
wat een van de betere pistolen is maar goedDanielWW2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:36:
[...]
F*ck voldoening. Ik haat de P226 veel te erg daarvoor.
enige wat ik echt beter vind dan de p226 en m9 tot nu toe zijn de 93r en fn5-7. de rest is minder goed of niet mijn ding, alhoewel ik wacht op de compact .45.
Ja, probeer deze eens:DanielWW2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:27:
...
http://battlelog.battlefi...ly-24-7-Operation-Locker/
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Omdat je 3K sniper rifle score nodig hebt.MyKey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:49:
Iemand enig idee waarom ik bij recon score 124k heb, maar de volgende sniper niet unlocked heb, terwijl ik maar 3k nodig heb?
Ook het spelletje maar gehaald inmiddels. 'Mooiste' kill tot nu toe: ga dood tijdens switchen naar pistol, maar klik daarna pas om te schieten en krijg alsnog de kill met de pistol. Dit gaat nog lachen worden.
Singleplayer was ook niet veel soeps (waste of Omar usage!), maar op easy ga je er nog wel snel doorheen in één keer.
[ Voor 37% gewijzigd door Gundogan op 28-11-2013 21:54 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verder valt het me op dat medics je bijna niet helpen als je dood bent.
Ah oke! Heeft iemand nog tips om snel sniper score te krijgen? Gaat echt bizzar sloom in vergelijking met andere classesGundogan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:50:
[...]
Omdat je 3K sniper rifle score nodig hebt.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Tja, reviven levert niet meer zoveel punten op hegeldermalsen schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:33:
Ligt het aan mij of zijn de maps ook een stuk kleiner geworden?
Verder valt het me op dat medics je bijna niet helpen als je dood bent.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ansich beste server, jmmr alleen dat de mtar wel gebruikt kan worden..Ew0ut schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:35:
[...]
Ja, probeer deze eens:
http://battlelog.battlefi...ly-24-7-Operation-Locker/
- DaniëlWW2
- Niet online
Net even alle pistolen unlocked en de MP443, M1911 en Compact 45 uitgeprobeerd.
De MP443 is echt geweldig als je meer dan een tegenstander tegen komt. Gewoon spammen en ze gaan dood. Zeer de moeite waard om te gebruiken.
De M1911, oh de stopkracht. Ze gaan zo snel neer en de range is zo geweldig voor een pistool. Ik had alleen nogal eens dat ik nog een kogel nodig had voor de kill. Entering de Compact 45.
Ik weet alleen niet wat het is maar ik lijk slechter te spelen met de Compact dan met de M1911 of de MP443. Logisch is het niet omdat de Compact gewoon een M1911 met meer kogels is. Alleen de iron sights waren wel erg slecht maar ik heb de ghost ring en rds al dus dat is ook geen probleem.
Dan van rang 39 naar 48 wat ook wel een aardige stijging is. Alleen krijg ik natuurlijk nu alleen maar camo's en attachments en niet eens 25% bonus xp. Het is dat ik een voorraad heb want anders DICE.

Oh en mijn SPM is ook ietwat gestegen. Vanochtend was het nog 703, nu 882.
Ook lekker wat unlocks voor de Attack chopper kunnen krijgen zo, nog 4 te gaan en dan heb ik alle vehicles unlocked.
Headshots maken, einde van de avond heb je alle sniper rifflesMyKey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:35:
[...]
Ah oke! Heeft iemand nog tips om snel sniper score te krijgen? Gaat echt bizzar sloom in vergelijking met andere classes
Dit gebeurd mij dus zeker 80% van de keren dat ik ze raak.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Jep, veel punten scoren. Recon+Sniper Rifles gaan echt heel snel, de XP die nodig is is maar iets meer dan de helft tov de andere classes geloof ik.fynrd1 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:14:
[...]
Headshots maken, einde van de avond heb je alle sniper riffles.
Zelfs na herstart pc helpt niet zo heel veel.
Wel vreemde probleem, morgen maar kijken of het ook zo is op andere servers.
btw, het is op 64 map van PTG server.
En: one shot bug valt wel heel erg op. Net alsof iedereen meteen misbruik van wil maken voordat het gefixed wordt. Merk je dat "misbruik" ook nu er double xp actief is?

Japans voor geluk according to google translate
[ Voor 6% gewijzigd door Dracyn op 29-11-2013 00:32 ]
Body mods don't determine skill
Ach het is net als altijd, kan iemand niet van je winnen dan [random] Cheater/hacker/glitcher [/random]MrDummy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:24:
Het lijkt wel alsof alles nu wat meer schokt. De game schokt heel soms, texture opbouw komt later aan, en battlescreen in FF schokt veel meer dan gisteren. Iets mis met de plugin of code? Of wat mis met laatste patch?
Zelfs na herstart pc helpt niet zo heel veel.
Wel vreemde probleem, morgen maar kijken of het ook zo is op andere servers.
btw, het is op 64 map van PTG server.
En: one shot bug valt wel heel erg op. Net alsof iedereen meteen misbruik van wil maken voordat het gefixed wordt. Merk je dat "misbruik" ook nu er double xp actief is?
Gisteren zat ik op een server waar ik het aan de stok kreeg met een admin, kerel heeft mij flink lopen reporten, zag vanochtend dat er maar liefst 30 PBscreens waren genomen alleen specifiek van die sessie

Daarbij is het toch wel raar, had net een potje kon nog geen olifant raken, potje er na schiet ik rustig 17-0 zonder enkel probleem als engineer met een PDW-R (juweeltje trouwens
Ook heb ik nog steeds dat soms mijn deads niet worden geteld (ja als ik niet gereanimeerd word) Vaak de eerste 3-5 kills, ook krijg ik de bonus punten over de ribons niet. (geen dubble xp of boosters, die werken daar niet op. Laat die ingame wel zien, maar je krijgt ze niet) Is me nu al paar keer opgevallen.
De .50cal pickup opzoekenMyKey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:35:
[...]
Ah oke! Heeft iemand nog tips om snel sniper score te krijgen? Gaat echt bizzar sloom in vergelijking met andere classes
if (!coffee) {
Work = false; }
ah de m82a3, aka the noobcannonnaaitsab schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:07:
[...]
De .50cal pickup opzoekenZeker nu met dubbel XP gaat het dan voor non-recon spelers lekker snel.
je ammo is vrij beperkt dus je moet wel goed raken, voor mij waren potjes domination wel prima, niet de flag aanvallen maar beetje eigen flags bewaken, kan je ze heerlijk afknallen, of bv de roofcampers op lancang of shanghai elimineren.
Ik heb net de bowie knife unlocked gekregen in mijn battlepack
Paar dagen geleden ook de mg4 unlocked maar kan mij niet bekoren, de m249 speelt op een of andere manier fijner, wat beter te compenseren recoil lijkt het. Al is het wel zo dat de mg4 een bepaalde kant op trekt qua recoil wat vaak fijner is te compenseren. Ik zal hem nog even wat tijd geven.
[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-11-2013 01:45 ]
Verwijderd
Vaak nog insta-killed door iemand die achter een muur of een heel stuk verder op staat, die persoon zijn wapen staat aangegeven maar het lijkt er meer op dat ik gekilled was door een mortar omdat er geen granade idicator in mijn veld stond maar wel een explosie hoor maar niet ziet best vaag, ook veel one shot insta-killed situaties. Of insta kill zonder suppressed of schoten te horen 1 schot en gelijk dood
Het voelt een beetje meer aan als een COD schiettent vergeleken met BF3. Het geluid is ook doffer en een stuk minder imposant dan in BF3 en dat vind ik erg zonde. Ook zag ik tanks met rode camo? whats next hoedjes ala team fortress? Had dit liever gewoon uniform gezien.
Ik speel alles op low me een GTX550TI dat was wel even schrikken want BF3 op low ziet er beter uit, hoewel je daar natuurlijk wel minder FX effecten hebt. Maargoed ik zie dat deze midrange kaart al weer bijna 3 jaar op de markt staat, dus word het volgend jaar weer eens tijd voor een nieuwe huidige generatie midkaart.
Nu heeft het level naar level 100+ eindelijk zin ivm die battlepacks. Iron sights vind ik minder op de meeste unlocked wapens, ze nemen veel ruimte in zoomed. Ik speel erg veel airsoft en heb veel verschillende rifles en daar zijn dezelfde iron sights niet zo prominent aanwezig als in BF4 waneer je aimt down the sight.
Pluspunt vind ik dat er nu veel meer attachment options zijn, maar het spel word wel langzamerhand een light-mmo met all die verschillende stats.
Maargoed ik heb nog maar 4 uur op de teller dus is het nog een beetje lastig een persoonlijk oordeel te vellen, zover nog niet helemaal overtuigd.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 07:58 ]
Dat was in BF3 niet anders. Helaas dus (zoals verwacht) niet gefixed.
Hit detection on choppers zelfde ellende.
[ Voor 6% gewijzigd door pafdaddy op 29-11-2013 08:22 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Wordt er helemaal gek van...
Kan sinds gisteren geen enkel spel meer spelen wordt er na 20 sec uitgegooid zonder enige reden of melding..
Diegene dit deze zooi heeft geprogrammeerd moet ze gelijk voor zijn ^%$#@!___ schoppen wat een zooi is dit zeg ... niet eens alpha status waardig

MuziekLiefhebbert
Verwijderd
Was in BF3 ook al. Toen nog iets erger zelfs (dat je ze disabled maakte ipv in 1x een kill)
Dan heb je die nare vastlopers nog niet meegemaakt met de DXCGI(ofzo) error. Je hoort de windows error toon en dan wordt je scherm zwart terwijl je tweede monitor gewoon het bureaublad laat zien, vervolgens zit je toetsenbord HELEMAAL vast, Als je caps lock drukt duurt het gewoon 20 seconden voordat het lampje begint te branden. Verder doet je muis het wel maar zie je het niet bewegen. Error had ik tijdens beta, bij release verdween het, sinds de nieuwe patch heb ik er weer last van en in BF3 had ik er te vaak last van. Duidelijk een issue met de engine die zij nog moeten fixen. Een groepje gebruikers op de Battlelog forums had er een tijd terug over geklaagd maar er is nog geen oplossing hiervoor gevonden en google helpt niet bepaal.oldsmelly schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:31:
Pc opnieuw geboot...
Kan sinds gisteren geen enkel spel meer spelen wordt er na 20 sec uitgegooid zonder enige reden of melding..
Diegene dit deze zooi heeft geprogrammeerd moet ze gelijk voor zijn ^%$#@!___ schoppen wat een zooi is dit zeg ... niet eens alpha status waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anywayyyyyyyyyyyyyyy, gisteren 7 levels omhoog gegaan dankzij conquest en double exp. Ik had nooit geweten dat je zoveel exp kon krijgen met conquest. 40k elke ronde is heerlijk.
probeer eens punkbuster handmatig te updaten..oldsmelly schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:31:
Pc opnieuw geboot...
Diegene dit deze zooi heeft geprogrammeerd moet ze gelijk voor zijn ^%$#@!___ schoppen wat een zooi is dit zeg ... niet eens alpha status waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat een bestand genaamd pbsvc.exe of iets dergelijks in je battlefield folder, of eventjes naar de punkbuster website ervoor
Toevallig Windows 8.1 geïnstalleerd? Zoja, Punkbuster eraf gooien en opnieuw installeren.oldsmelly schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:31:
Pc opnieuw geboot...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kon de RPK gebruiken tegen al die pistol only dudes (lol), moest toch optimaal gebruik maken van die 100% bonus + double xp?
Maar wat is die RPK bagger zonder stubby grip enzo..
http://battlelog.battlefi...42279329611008/271891966/ <- 250 000 punten/Exp erbij ofzo
Wel lekker om verschillende gold battlepacks in 1 ronde te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2013 09:25 ]
Wat moet jij jezelf goed gevoelt hebben...SmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:23:
Gisteren eens de klootzak gespeeld op een pistol only server met een bug in de kick/kill plugin![]()
Je kon de RPK gebruiken tegen al die pistol only dudes (lol), moest toch optimaal gebruik maken van die 100% bonus + double xp?![]()
Maar wat is die RPK bagger zonder stubby grip enzo..
http://battlelog.battlefi...42279329611008/271891966/ <- 250 000 punten/Exp erbij ofzo![]()
Wel lekker om verschillende gold battlepacks in 1 ronde te krijgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 4% gewijzigd door Preau op 29-11-2013 09:28 ]
Totdat het hem eens overkomt en het hier vol klaagzang staatTsurany schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:26:
[...]
Wat moet jij jezelf goed gevoelt hebben...
if (!coffee) {
Work = false; }
Yup en daar gaat het toch om? I care echt niet meer om wat andere mensen denken over hoe je speelt, dat verpest alleen maar je eigen fun.Tsurany schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:26:
[...]
Wat moet jij jezelf goed gevoelt hebben...
Paar rondes ervoor ook gewoon pistol only op gedaan, maar moeten ze hun server maar fixen.. (http://battlelog.battlefi...21705165389056/271891966/) Je zag daar elke ronde mensen met een RPK, op het einde van die RPK-ronde zaten er verschillende mensen met de RPK.
Misschien dat ze dat eens zullen fixen dan..
Toen ik in een ronde ervoor pistol only deed en er ook iemand bovenaan stond met de RPK, zat ik ook niet te zagen, in tegenstelling tot veel mensen. Ze moeten hun server maar op orde stellen. That's life.
Inderdaad, omdat dit de officiële game is die niet balanced is.. Als je als server zelf gaat zeggen van "pistol only" dan moet je dit maar goed in orde hebben..Preau schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:27:
Ironisch inderdaad, ondertussen wel zeuren dat jets de server verpesten.
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2013 09:36 ]
Je mag ook niet door rood rijden. Als er geen flitspaal staat, rijdt je dan wel door rood? Daar komt het iig op neerSmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:29:
Inderdaad, omdat dit de officiële game is die niet balanced is.. Als je als server zelf gaat zeggen van "pistol only" dan moet je dit maar goed in orde hebben..
Daarnaast, jets haal je zo neer, maar je moet er even wat moeite voor doen. Zijn ze dan ineens niet balanced? Dacht het niet, over die Stealth Jets is al helemaal niets te klagen, dus je hoeft maar met 1 jet rekening te houden ipv 2
Rage? Mensen hebben alleen maar kritiek, verder niets. Wil je best een keer uitnodigen om samen te gamen, dan weet je wat rage is
[ Voor 28% gewijzigd door MisterChaoSs op 29-11-2013 09:57 ]
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
SmokingCrop schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:29:
[...]
Yup en daar gaat het toch om? I care echt niet meer om wat andere mensen denken over hoe je speelt, dat verpest alleen maar je eigen fun.
Paar rondes ervoor ook gewoon pistol only op gedaan, maar moeten ze hun server maar fixen.. (http://battlelog.battlefi...21705165389056/271891966/) Je zag daar elke ronde mensen met een RPK, op het einde van die RPK-ronde zaten er verschillende mensen met de RPK.
Misschien dat ze dat eens zullen fixen dan..
Toen ik in een ronde ervoor pistol only deed en er ook iemand bovenaan stond met de RPK, zat ik ook niet te zagen, in tegenstelling tot veel mensen. Ze moeten hun server maar op orde stellen. That's life.
[...]
Inderdaad, omdat dit de officiële game is die niet balanced is.. Als je als server zelf gaat zeggen van "pistol only" dan moet je dit maar goed in orde hebben..

sorry hoor, maar dat is toch gewoon een kwestie van respect? Wat doe je dan op een server waar ze in de rules bepaalde guidelines aangeven? Ook gewoon negeren? Omdat er in het andere team één rotte appel inzit moet je toch niet hetzelfde gaan doen
Zou ook eens een pistol only server zien te vinden want ik kan echt helemaal niet werken met die P226 (of wat het ook mag zijn) en de punten die je nodig hebt om een nieuw pistool te unlocken zijn er gewoon te veel aan, denk dat ik nog maar in de helft zit om een 2de pistool te unlockenDanielWW2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:52:
Nou ik stop voor vandaag. Het was wel aardig productief vandaag.
Net even alle pistolen unlocked en de MP443, M1911 en Compact 45 uitgeprobeerd.
De MP443 is echt geweldig als je meer dan een tegenstander tegen komt. Gewoon spammen en ze gaan dood. Zeer de moeite waard om te gebruiken.
De M1911, oh de stopkracht. Ze gaan zo snel neer en de range is zo geweldig voor een pistool. Ik had alleen nogal eens dat ik nog een kogel nodig had voor de kill. Entering de Compact 45.![]()
Ik weet alleen niet wat het is maar ik lijk slechter te spelen met de Compact dan met de M1911 of de MP443. Logisch is het niet omdat de Compact gewoon een M1911 met meer kogels is. Alleen de iron sights waren wel erg slecht maar ik heb de ghost ring en rds al dus dat is ook geen probleem.
Vandaar dat het natuurlijk ook niet handig is als je een pistol only server joined en er een aantal mensen rond zitten te lopen met een RPK, waarom ga je dan nog op een Pistol Only server?

Nou heel veel plezier dan want veel ''betere'' pistolen zijn er nietJimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:03:
[...]
Zou ook eens een pistol only server zien te vinden want ik kan echt helemaal niet werken met die P226 (of wat het ook mag zijn) en de punten die je nodig hebt om een nieuw pistool te unlocken zijn er gewoon te veel aan, denk dat ik nog maar in de helft zit om een 2de pistool te unlocken
Vandaar dat het natuurlijk ook niet handig is als je een pistol only server joined en er een aantal mensen rond zitten te lopen met een RPK, waarom ga je dan nog op een Pistol Only server?
De p226 is snel en heeft een groot magazijn en met de mini rds heerlijk.
Heb nu alle pistolen maar wat in BF3 de beste pistolen waren zijn het allemaal net niet.
De M1911, Rex en Magnum zijn niet zo goed als in BF3.
De 93r is nog wel leuk
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Alle pistols zijn een stuk beter dan in BF3? De REX = 2 schoten dood. In BF3 had je minstens 3-4 nodig voor elk pistol.beuker19 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:07:
[...]
Nou heel veel plezier dan want veel ''betere'' pistolen zijn er niet![]()
Heb nu alle pistolen maar wat in BF3 de beste pistolen waren zijn het allemaal net niet.
De 93r is nog wel leuk
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
hmm,Ilias1991 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:52:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar Bf4!
Mag hem niet kopen.
Ik woon in de verkeerde regio ??
Iemand ?
John
Gisteren van lvl 18 naar 21 in 2 potjes, 100k+ per potje (wel met wat medals enz.)

Ga van het weekend maar eens beginnen met support, heb nu alle unlocks van assault en engineer binnen (ging ook veel sneller dan in BF3).
OT: Gister ook voor het eerst met de IGLA gespeeld; jets neerhalen is nog best lastig maar dat ding werkt erg fijn tegen choppers
Magnum was 2 goed geplaatste schoten voor zover ik weet? REX weet ik niet meer uit mijn hoofd, meen iets minder damage dan de magnum, maar fire rate lag wel wat hoger.Phyxion schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:
[...]
Alle pistols zijn een stuk beter dan in BF3? De REX = 2 schoten dood. In BF3 had je minstens 3-4 nodig voor elk pistol.
Bij mij gaat het unlocken van pistols ook niet al te vlotjes, wil echt weer de Magnum, prima mee vermaakt in BF3 (Cowboystyle
Wie weet hebben ze het al gefixed dankzij mij en een paar andereJimDB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:03:
[...]
Zou ook eens een pistol only server zien te vinden want ik kan echt helemaal niet werken met die P226 (of wat het ook mag zijn) en de punten die je nodig hebt om een nieuw pistool te unlocken zijn er gewoon te veel aan, denk dat ik nog maar in de helft zit om een 2de pistool te unlocken
maar anders is de filter gebruiken altijd handig:
http://battlelog.battlefi...0&vgmc-min=0&vgmc-max=500
Het 3e streepje in de Let op hieronderNoppesnada schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:
[...]
hmm,
Mag hem niet kopen.
Ik woon in de verkeerde regio ??
Iemand ?
John
Zorg er wel voor dat je niet te maken hebt met een region locked key.
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2013 10:21 ]
Uhh... Enige unlock die ik momenteel heb voor de P226 is volgens mij het flashlight en kan helemaal niet werken met die ironsights. Al kan ik me niet herinneren dat ik op de Beta er niet goed mee kon werken, denk dat ik er toen toch wel een aantal kills mee had...beuker19 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:07:
Nou heel veel plezier dan want veel ''betere'' pistolen zijn er niet![]()
De 93r is nog wel leuk
In BF3 werkte ik vaak met de MP443 en de Rex (en de G18 ook nog wel eens) dus ik zal zien of dat verbetering brengt, want als ik nu zonder ammo val met m'n primary weapon is het vaak wenen en doodgaan
De magnum heeft wel een flinke nerf gehad in BF4.MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:13:
[...]
Magnum was 2 goed geplaatste schoten voor zover ik weet? REX weet ik niet meer uit mijn hoofd, meen iets minder damage dan de magnum, maar fire rate lag wel wat hoger.
Bij mij gaat het unlocken van pistols ook niet al te vlotjes, wil echt weer de Magnum, prima mee vermaakt in BF3 (Cowboystyle)
Er zit nu een delay tussen het klikken en het afgaan van je pistool.
De bedoeling is dat je de vertraging van het naar achteren halen van de hamer simuleert. Maar in het echt haal je natuurlijk eerst de hamer naar achteren en ga je dan mikken en afdrukken.
M1911 heeft een RoF en bullet speed nerf gehadPhyxion schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:
[...]
Alle pistols zijn een stuk beter dan in BF3? De REX = 2 schoten dood. In BF3 had je minstens 3-4 nodig voor elk pistol.
Rex was in BF3 ook een 1 Shot kill in het hoofd of 2 body shot kill tot 15m
En op de Magnum en Rex zit een of andere delay wat het wapen voor mij en heel veel anderen waardeloos maakt.
De M9 , MP443 , cz-75 en de P226 hebben allemaal een kleine damage boost gehad van max 25. dmg. naar max. 27 dmg.
Kijk het komt ook wel de customization opties dat de pistolen beter zijn.
De mini rds
[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 29-11-2013 10:29 ]
Een vraagje over de hardcore mode.
Ik ervaar het volgende.
In hardcore kunnen de settings van server op server verschillen. Ben ik me van bewust.
Maar friendly spelers hebben een blauwe markering boven zich zweven.
Soms schiet ik (bijna) een friendly neer omdat de markering ontbreekt of pas erg laat verschijnt...
Nu weet ik niet of dit een nieuwe (hardcore) instelling is of een bug?
Ervaren meer mensen dit?
Ja en het is echt waardeloos voor in hele CQ situaties heb ik al meerdere TK gemaakt.Lasteraar schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:29:
Jongens en meisjes
Ik ervaar het volgende.
In hardcore kunnen de settings van server op server verschillen. Ben ik me van bewust.
Soms schiet ik (bijna) een friendly neer omdat de markering ontbreekt of pas erg laat verschijnt...
Ervaren meer mensen dit?
Dacht dat tegenwoordig de hamer automatisch naar achter ging als je de trekker overhaalt, maar ik had het misRocketKoen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:23:
[...]
De magnum heeft wel een flinke nerf gehad in BF4.
Er zit nu een delay tussen het klikken en het afgaan van je pistool.
De bedoeling is dat je de vertraging van het naar achteren halen van de hamer simuleert. Maar in het echt haal je natuurlijk eerst de hamer naar achteren en ga je dan mikken en afdrukken.
Zal binnenkort wat meer met pistol schieten en dan proberen de magnum te unlocken, ben erg benieuwd
Nee je hebt het niet mis hoor, je kan zo alleen nauwkeuriger schieten. Ze hebben gewoon een vertraging ingebouwd die stront vervelend is.MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:30:
[...]
Dacht dat tegenwoordig de hamer automatisch naar achter ging als je de trekker overhaalt, maar ik had het mis
Zal binnenkort wat meer met pistol schieten en dan proberen de magnum te unlocken, ben erg benieuwd
Ja, same here...Lasteraar schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:29:
Jongens en meisjes
Ik ervaar het volgende.
Ervaren meer mensen dit?
Ik denk dat het een bug is. Als er een squad langs loopt heb ik al meerdere keren gezien dat 1 van de 5 gewoon geen markering heeft totdat je echt op hem mikt.

The Enrichment Center is required to remind you that the Weighted Companion Cube cannot talk. In the event that it does talk The Enrichment Centre asks you to ignore its advice.
Dus de schutter heeft 2 keuzes, of trekker achter elkaar overhalen en de hamer gaat automatisch, of hamer zelf naar achterhalen? In die cowboyfilms snap ik nooit waarom ze steeds die hamer naar achter raggen, want dat werkt kwa nauwkeurigheid toch juist averechts hahaKonjo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]
Nee je hebt het niet mis hoor, je kan zo alleen nauwkeuriger schieten. Ze hebben gewoon een vertraging ingebouwd die stront vervelend is.
Denk dat het juist nauwkeuriger is als je zelf eerst de hamer naar achter haalt? De terugslag is dan minder dan als de hamer uit zichzelf heen en terug slaat lijkt mij. Maar goed, we dwalen af..MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:36:
[...]
Dus de schutter heeft 2 keuzes, of trekker achter elkaar overhalen en de hamer gaat automatisch, of hamer zelf naar achterhalen? In die cowboyfilms snap ik nooit waarom ze steeds die hamer naar achter raggen, want dat werkt kwa nauwkeurigheid toch juist averechts haha
Yeah we dwalen iets af, maar als laatste opmerking daarover. Je ziet ze in die shooters dan met een tamelijk rap tempo die hamer naar achter slaan. Lijkt me niet dat de loop dan lekker nauwkeurigblijftGrimmie187 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
[...]
Denk dat het juist nauwkeuriger is als je zelf eerst de hamer naar achter haalt? De terugslag is dan minder dan als de hamer uit zichzelf heen en terug slaat lijkt mij. Maar goed, we dwalen af..
Om even terug te komen van mijn reactie over de Naval Strike DLC, wat voor nieuwe watervoertuigen (als er überhaupt nieuwe komen, verwachten jullie?
Verwijderd
net met 50% xp boost activated
[ Voor 42% gewijzigd door Xecuter NL op 29-11-2013 11:03 ]
geklapt? welke boel? wees eens duidelijk.ReQuiem83 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:02:
Volgens mij is net de boel geklapt.
Servers down, leuk hé dialect.
Als een server een naam zoals deze heeft joint toch geen enkele serieuze speler....
http://battlelog.battlefi...R-2-BIG-WARS-4netplayers/
Ik blijf het irritant vinden dat ik geen servers kan vinden met spelers, als ik dat wil moet ik mijn filters elke keer resetten en dan een paar keer de lijst refreshen... kan anders alllen servers vinden met 2 uit 64 spelers vinden..
[ Voor 57% gewijzigd door Dracyn op 29-11-2013 11:08 ]
Hehe ik bespeur een bepaalde mate van haat hierTecTo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:08:
boel is weer ontklapt
Nu moet ik nog alleen gaan spelen ook nog... niemand van mijn teams zijn online... iemand nog een team maatje nodig
Jeej nieuwe plugin.... hoeveel installatie's is deze keer nodig voordat het werkt...
voor de verandering....WE'RE UPDATING THE BACKEND OF BF4 AND YOU MIGHT EXPERIENCE SOME DOWNTIME IN MULTIPLAYER IN THE UPCOMING 15 MINUTES ON ALL PLATFORMS.
[ Voor 30% gewijzigd door Dracyn op 29-11-2013 11:15 ]
gevoel voor humor is ver te zoekenDracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:11:
[...]
Hehe ik bespeur een bepaalde mate van haat hier.
Ik vindt het nog wel grappig
een van de oudere spelers hier? no offense ofzo just asking
Op die "t" in "vindt" na, helemaal met je eens hahahaDracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:19:
[...]
Ik vindt het nog wel grappig. ontklapt hehe
een van de oudere spelers hier? no offense ofzo just asking

[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 29-11-2013 11:22 ]
Das geen bug, gewoon aimen down sight als je schiet. Just as in reallife.Reaper.exe schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:34:
[...]
Ja, same here...
Ik denk dat het een bug is. Als er een squad langs loopt heb ik al meerdere keren gezien dat 1 van de 5 gewoon geen markering heeft totdat je echt op hem mikt.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dyslect eerste klas hierMisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:21:
[...]
Op die "t" in "vindt" na, helemaal met je eens hahahaGebruik van "onbekende" woorden is meestal wel grappig. Mozeskriebel, jantoeternuitje of grote grutten, love it. Verbaas mij er eerlijk gezegd over, hoe weinig mensen die woorden niet kennen...
eindelijk in een server, spawn je op een objective, komt in een leuk vuurgevechtje spawn je squad mate's random op je en gaan ze dood wordt je beschuldigd van hun dood laten gaan omdat ze op je kunnen spawnen... seriously? niveau van sommige mensen is gewoon niet te geloven....
Zat je beetje te stangenDracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:24:
[...]
Dyslect eerste klas hierserieus wie heeft dat ooit verzonnen... je hebt moeite met spellen en je noemt het dyslexie...
eindelijk in een server, spawn je op een objective, komt in een leuk vuurgevechtje spawn je squad mate's random op je en gaan ze dood wordt je beschuldigd van hun dood laten gaan omdat ze op je kunnen spawnen... seriously? niveau van sommige mensen is gewoon niet te geloven....

Daarnaast, dat zwarte scherm voordat je spawned blijft ook nog even als je al gespawnd bent, heeft al voor erg veel frustratie gezorgd. Zelfs een keer een instant killbericht gehad na het zwarte scherm van spawnen.
Nahja die zwarte schermen... je kunt gewoon schieten als je scherm zwart is... mijn regel is dan ook geworden: zwart scherm en hoor je schoten? spray and pray...MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:30:
[...]
Zat je beetje te stangen. Ja heb het zelf ook regelmatig. Bij 1 maat heb ik altijd dat ik dood ga en hij niet, kop ik een sniperkogel die voor hem bedoelt was ofzo
![]()
Daarnaast, dat zwarte scherm voordat je spawned blijft ook nog even als je al gespawnd bent, heeft al voor erg veel frustratie gezorgd. Zelfs een keer een instant killbericht gehad na het zwarte scherm van spawnen.
Heb serrieus iemand gekilled toen ik een zwart scherm had...
Is wel een bug.warhamstr schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:22:
[...]
Das geen bug, gewoon aimen down sight als je schiet. Just as in reallife.
RPG kill lukte me idd ook een keer haha. Maar het is echt belachelijk dat het kan, want 99% van dit soort situatie's lig je gewoon op de grond voordat je ook maar iets hebt gezien. Als je in een jet spawned kan je al recht omhoog 100m (of feet, gok feetDracyn schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:32:
[...]
Nahja die zwarte schermen... je kunt gewoon schieten als je scherm zwart is... mijn regel is dan ook geworden: zwart scherm en hoor je schoten? spray and pray...
Heb serrieus iemand gekilled toen ik een zwart scherm had...
of je spawned met je neus recht omlaag 10 meter van de grond af... ook al gehad in een jet... echt belachelijk... ik wil het wel eens testen, spawnen op iemand en kijken of ik al een dikke afstand kan lopen voordat black screen weg is...MisterChaoSs schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
[...]
RPG kill lukte me idd ook een keer haha. Maar het is echt belachelijk dat het kan, want 99% van dit soort situatie's lig je gewoon op de grond voordat je ook maar iets hebt gezien. Als je in een jet spawned kan je al recht omhoog 100m (of feet, gok feet) stijgen voordat het zwarte scherm verdwenen is
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.