Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
[...]

Ik moet zeggen dat die verschillen wel veel vaker voorkomen dan ik in bf3 meemaakte, daar was het ong 70% close match, met minder dan 100 ticks verschil, 10% clutch matches waar je echt bv won door niet te spawnen op het laatst, de laatste 20% allemaal steamrollers waarbij je ze tot de spawn terugdreef en won met 500+ tickets. Nu is het vrijwel elke match dat het ofwel dik winnen of wel dik verliezen is maar weinig close clutchmatches, denk nog geen 2% van alle games.
Dat begon mij inderdaad ook al op te vallen en ik kan niet precies de vinger op het probleem leggen. De vehicles die bij controle posten horen spelen daar misschien een beetje een rol in, maar dat was in BF3 (en andere BF's) ook al dus dat zou niet mogen baten.

Ik zal is proberen te kijken waar het nou precies aan ligt, ben benieuwd

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:19:
IGLA moet toch locked on blijven en de stinger is fire and forget.
Waarom zou een IGLA dan beter zijn dan een stinger waar je niet locked on hoeft te zijn?
Doet de igla meer schade?

in mijn eerdere post bedoelde ik ook Seine Crossing of Taleh Market met 1 of 2 voertuigen per team.
Dat waren voor mij epic bf3 fights.
Dekking zoeken (zelfs soms letterlijk achter mn pc bukken0 en hopen dat ze je niet hadden gezien.
Heerlijk!! Dat soort maps vind ik echt tegek en kom je geen Jets of heli's tegen.
Gewoon gron vs grond en niet teveel voertuigen.
igla is sterker en grotere range qua lockon, dus veelzijdiger, stinger is de mbt law van de AA :P als die overvliegt, locken vuren en doorwandelen like a boss. of rennen als een klein meisje als de jet flared...
Je hebt ook nog de pgm-1 geloof ik, dat is de AA rocket pickup die 3 raketten in een keer vuurt en voor de rest zelfde werkt als igla. Dat is over het algemeen een one hit kill voor elke vorm van air.
Mooie is ook van die lock on waar je die lockon moet houden dat je de jet prematuur kan laten flaren, zelfs als je de raket afvuurt, de lockon verbreken, en met een beetje geluk (voornamelijk werkt dit voor choppers) na de flares uitgewerkt zijn gewoon weer locken en vliegen die raketten vaak nog gewoon ernaar toe. Werkt zelfde bij passive radar raketten van AA tank, chopper en jets.

[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 17:30 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:34
We are verifying the upcoming PC patch and making sure it is good to go. We are aiming to get this patch out the week of Dec 2. Right now, we don’t have a set date for it, but here’s what it will include. Stay tuned for more updates in the Battlefield 4 Control Room.

PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience.

Helaas geen crash fixes voor MP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
[...]

Ik moet zeggen dat die verschillen wel veel vaker voorkomen dan ik in bf3 meemaakte, daar was het ong 70% close match, met minder dan 100 ticks verschil, 10% clutch matches waar je echt bv won door niet te spawnen op het laatst, de laatste 20% allemaal steamrollers waarbij je ze tot de spawn terugdreef en won met 500+ tickets. Nu is het vrijwel elke match dat het ofwel dik winnen of wel dik verliezen is maar weinig close clutchmatches, denk nog geen 2% van alle games.
Dan heb jij een andere BF3 dan ik gespeeld.
80% van alle potjes weren 500+ tickets verschil en 30%van de potjes ook nog een baselock.
Veel had ook te maken met het aantal spelers denk ik want alles minder dan 48p ging vaak redelijk gelijk op.
En over de maps is het heel simpel Bazaar/Seine zijn (Bijna) niet met 64p te spelen.
Daarom was de keuze voor de maps ook niet zo moeilijk denk ik en Metro kon men natuurlijk niet omheen.
Dice wil gewoon (vooral omdat de Next-gen nu ook 64p ondersteund) een zo goed mogelijk 64p ervaring bieden en dat bieden Bazaar en Seine gewoon niet om verschillende redenen.
Persoonlijk ben ik wel blij met de maps al had van mij Azadi palace wel ipv. Firestorm terug mogen komen.
Bart1983 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:30:
We are verifying the upcoming PC patch and making sure it is good to go. We are aiming to get this patch out the week of Dec 2. Right now, we don’t have a set date for it, but here’s what it will include. Stay tuned for more updates in the Battlefield 4 Control Room.

PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience.

Helaas geen crash fixes voor MP :/
Ik hoop dat dit niet de complete lijst is maar de belangrijkste punten.

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 27-11-2013 17:58 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:56:
[...]

Dan heb jij een andere BF3 dan ik gespeeld.
80% van alle potjes weren 500+ tickets verschil en 30%van de potjes ook nog een baselock.
Veel had ook te maken met het aantal spelers denk ik want alles minder dan 48p ging vaak redelijk gelijk op.
En over de maps is het heel simpel Bazaar/Seine zijn (Bijna) niet met 64p te spelen.
Daarom was de keuze voor de maps ook niet zo moeilijk denk ik en Metro kon men natuurlijk niet omheen.
Dice wil gewoon (vooral omdat de Next-gen nu ook 64p ondersteund) een zo goed mogelijk 64p ervaring bieden en dat bieden Bazaar en Seine gewoon niet om verschillende redenen.
Persoonlijk ben ik wel blij met de maps al had van mij Azadi palace wel ipv. Firestorm terug mogen komen.

[...]

Ik hoop dat dit niet de complete lijst is maar de belangrijkste punten.
ongetwijfelt andere games gehad :) ik speelde ook vrij veel met clan mates dus wellicht zit daardoor verschil. Ik zat vaker in het winnende team dan niet, dus zelfs verliezende partij kregen we vaak nog om naar iig een vrij gelijk uitkomende score, soms ook nog zelfs winst.
Firestorm heeft wel voor elke gamemode een behoorlijk goede balans, rush in de oude versie op eerste mcoms daargelaten, tegenover wat je terecht aangeeft niet bij metro en bazaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
ey voor de mensen die zin hebben esl streamed vanavond de 8v8 bf4 cup.
http://www.twitch.tv/chadtopia

wel leuk om te zien hoe het competitive wordt gespeeld. 8)

logiX-Hankes

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hankes schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:24:
ey voor de mensen die zin hebben esl streamed vanavond de 8v8 bf4 cup.
http://www.twitch.tv/chadtopia

wel leuk om te zien hoe het competitive wordt gespeeld. 8)

logiX-Hankes
Wie de f*ck gaat er nou BF4 op competitief niveau spelen? 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Het is toch een prestatie om niet gedisconnect te worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:28:
Het is toch een prestatie om niet gedisconnect te worden? 8)7
Het lukte me vandaag wel. :o
Ja, speelde ook weer eens. Was na iets meer dan een uur ren om de hoek en insta kill bug en wacht totdat iemand de hoek omrent en netcode er weer klaar mee. Zeker omdat af en toe tankgranaten in het niks verdwenen en toen switches van primary naar secondary opeens mijn game minimaliseerde kapte ik er maar mee. Ja echt, dat gebeurde en ik heb geen idee hoe. Nee, ik heb niks raars gedaan...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik liep op een bruggetje in flood zone en werd toen ge-actionkilled. Was niet door de admin gedaan. Werd ook niet geswitched naar het andere team :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Laatst online: 08-09-2017
DanielWW2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:27:
[...]

Wie de f*ck gaat er nou BF4 op competitief niveau spelen? 8)7
mischien omdat er meer dan 100.000 euro erin valt te verdienen ??
http://battlefield.esl.eu/

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
hankes schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:53:
[...]

Dat is wel en goede reden :9

Maar BF is gewoon geen esports game.
Teveel dingen die niet kloppen, slechte balance, bugs, netcode etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:40
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11302777/share/bf4_screen.png

Ik krijg de laatste tijd af en toe van dit soort ongein, gebouwen die zich tot boven de skybox uitrekken. Dit is gekomen na de switch van mijn oude 560GTX naar de ASUS R9280X-DC2T-3GD5.

Zijn er andere mensen die soortgelijke issues hebben of zou dit een fout kunnen zijn van mijn videokaart?

[ Voor 6% gewijzigd door eXtreaL op 27-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:47:
[...]

en in 30 seconden is hij daar weer, tof zeg :+

en goodluck om goede jets neer te schieten met die heuvelachtige gebieden.. als het je al lukt dan is hij bij de volgende respawn vd jet er al weer
En toch heeft Knetter hier groot gelijk. Als je het in Bf4 niet lukt om met de AA jets en helis achter elkaar neer te schieten, moet je naar de oogarts gaan. Punt.

Ik was zelf een enorme jet whore in BF3 maar in Bf4 heb ik dat maar opgegeven. Door de extreem kleine air space wordt je gelocked voor je ook maar ergens in de buurt komt. Locken ze je niet, dan is er wel een AA die je van mijlenver al zo veel raakt dat je uit moet wijken. Knetter verwoordt dat heel goed.

Ik zat zelf vandaag een half uurtje in de AA op Lancang Dam en verwonderde me over het gemak waarmee ik alles uit de lucht kreeg, ook scout helis met repair engineers. En ja, ook jets. Niks moeilijks aan: je eigen jet pilot vuurt al een paar heat seekers af, hij flaret, jij locked en vuurt en hij is kapot. Is hij dat niet, dan pomp je hem vol met je 20 of 30 mm canon. En teamplay doet de rest zeker als je nog een paar engineers hebt die er ook een beetje hun taak van maken. Dat kom je dan in BF4 zelden tegen, toegegeven, maar met een beetje AA spelen hou je het luchtruim al voor 90% schoon.

Als jij dat niet hebt gehad en daarom denkt dat jets nog steeds een probleem zijn, speel je óf zelf geen AA want daar heb je waarschijnlijk geen zin in want alles moet inf only zijn óf je speelt erin als een dweil. AA is abnormaal sterk en simpel want als ik in dat half uurtje vijf unlocks kan binnenhalen, kan iedereen het.

En staar je niet blind op filmpjes van bv IronTjunfisk op youtube met rondes op paracel storm met 41-0 want als daar ook maar iemand samengespeeld had en de AA zijn werk had gedaan was die score niet tot stand gekomen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:21:
[...]
Ik zat zelf vandaag een half uurtje in de AA op Lancang Dam en verwonderde me over het gemak waarmee ik alles uit de lucht kreeg, ook scout helis met repair engineers. En ja, ook jets. Niks moeilijks aan: je eigen jet pilot vuurt al een paar heat seekers af, hij flaret, jij locked en vuurt en hij is kapot.
Heb jij de active radar raketten er nog niet eens op dus? Die zijn helemaal vunzig - dat is gewoon afvuren en als ze binnen 100 tot 200 meter van air komen locken ze en dat locken hoort de piloot pas als ze inslaan. No friggin way dat je die dingen buitenhoudt met iets anders dan flink geluk en strak naar de AA blijven kijken of je hem ziet vuren.

De AA is echt een meesterlijk ding. Lekkere lange killstreaks mee gehaald al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
[...]

En toch heeft Knetter hier groot gelijk. Als je het in Bf4 niet lukt om met de AA jets en helis achter elkaar neer te schieten, moet je naar de oogarts gaan. Punt.

Ik was zelf een enorme jet whore in BF3 maar in Bf4 heb ik dat maar opgegeven. Door de extreem kleine air space wordt je gelocked voor je ook maar ergens in de buurt komt. Locken ze je niet, dan is er wel een AA die je van mijlenver al zo veel raakt dat je uit moet wijken. Knetter verwoordt dat heel goed.

Ik zat zelf vandaag een half uurtje in de AA op Lancang Dam en verwonderde me over het gemak waarmee ik alles uit de lucht kreeg, ook scout helis met repair engineers. En ja, ook jets. Niks moeilijks aan: je eigen jet pilot vuurt al een paar heat seekers af, hij flaret, jij locked en vuurt en hij is kapot. Is hij dat niet, dan pomp je hem vol met je 20 of 30 mm canon. En teamplay doet de rest zeker als je nog een paar engineers hebt die er ook een beetje hun taak van maken. Dat kom je dan in BF4 zelden tegen, toegegeven, maar met een beetje AA spelen hou je het luchtruim al voor 90% schoon.

Als jij dat niet hebt gehad en daarom denkt dat jets nog steeds een probleem zijn, speel je óf zelf geen AA want daar heb je waarschijnlijk geen zin in want alles moet inf only zijn óf je speelt erin als een dweil. AA is abnormaal sterk en simpel want als ik in dat half uurtje vijf unlocks kan binnenhalen, kan iedereen het.

En staar je niet blind op filmpjes van bv IronTjunfisk op youtube met rondes op paracel storm met 41-0 want als daar ook maar iemand samengespeeld had en de AA zijn werk had gedaan was die score niet tot stand gekomen.
Weetje hoeveel man je dan al kwijt bent? Die geen vlaggen kunnen pakken of andere nuttige dingen?
9/10x kun je air beter laten voor wat het is, en als team je ding doen. Behalve als je echt sterk air team al tegenstander hebt. Nou dat heb ik niet heel veel gezien, echt op meer dan 300 potjes misschien 5x dat ze op air zo sterk waren dat ik in iedergeval niks meer kon doen, en rest van mijn team ook niet.

Heb echt liever dat ik 2/3x in een potje word geknald door een heli en dat die gast verder paar kut snipers van mijn team molt, ben ik hem nog dankbaar ook. Dan dat ik een team heb die lucht oppermachtig is en op de grond geen ruk doet. (dat ga je verliezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:46:
[...]
Weetje hoeveel man je dan al kwijt bent? Die geen vlaggen kunnen pakken of andere nuttige dingen?
Twee. Eén Support speler in de AA, met ammo en C4 op zak voor het geval iemand met een tank aan komt kakken, en één Engineer met repair torch en SRAW om de Support speler te repairen en tanks weg te jagen. De AA driver houdt de lucht schoon en geeft ammo aan de engi, en de engi houdt tanks weg en repairt de AA. En als er tanks komen die de AA + engi raketten niet tegen kunnen houden duikt de engi in de AA en scheurt weg en beukt de Support speler met C4 die tank in de poeier.

Als je een serieuze squad nodig hebt om air weg te houden moet je leren mikken. Ik heb met de AA een even hoge hogere zie ik nu KPM als met de MBT, en daar zitten dan nog veel meer disables bij waar de inzittenden bailen als ik hun jet of heli disable. Met MBTs gaan ze gewoon poef, of als ze uitstappen worden ze gewalst. Geen ander voertuig is zo gevaarlijk in mijn vingers als de AA. De LAV en Scout Helis komen in de buurt, en met name met de scout heli ben ik echt niet slecht.

Overigens is mijn jet KPM voor de attack jet gelijk aan die van wolf en die in de stealth jet veel hoger... dat wilde ik er even inwrijven gezien zijn totale dominantie in BF3 oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Met de scout heli's kan je echt heerlijk snipers of daktoeristen wegmaaien. De normale "apache" is ook prima maar op public servers is de schutter meestal niet erg kundig. Daarbij voelt de scout heli veel sneller en wendbaarder aan.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:01:
Met de scout heli's kan je echt heerlijk snipers of daktoeristen wegmaaien. De normale "apache" is ook prima maar op public servers is de schutter meestal niet erg kundig. Daarbij voelt de scout heli veel sneller en wendbaarder aan.
De attack heli is te zwak, de piloot is nutteloos en het ding is té traag en té sloom qua accelleratie. Bijgevolg ben je in dat ding min of meer kansloos tegen andere voertuigen en gedwongen ver weg te gaan hangen en je gunner het werk te laten doen.
De scouts... not so much. De wendbaarheid maakt de lage snelheid goed en helpt bovendien je 25mm gun inderdaad over daken een snipers te sleuren. In Hardcore is het ding helemáál onbeschoft lekker, 5 shots is een kill als het allemaal raak-achtig is dus je kunt met een beetje mikwerk een hele squad in één serie korte salvo's van een dak maaien. 5x 100 voor de kill, 500 multi kill, 100 squad wipe en nog wat kleinigheden: één passje over een vol dak op Dawnbreaker was 1300 punten ongeveer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
China rising maps zien er goed uit, nja 2 daarvan dan (krijg een BFBC2 gevoel er van) _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door Msi92 op 27-11-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Msi92 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:34:
Ik weet niet of dit al gepost is maar het is goed nieuws iig.
NOVEMBER 27TH

DICE has just announced that a new Battlefield 4 PC patch will be coming next week, and will fix several issues the game is currently dealing with. As we already know, the on-hit-kill bug will be fixed.
Furthermore, the upcoming patch will remove the “blur” effect that was introduced with the previous patch. This was the result of the Commander dropping an EMP, but many players found it very distracting.
The upcoming Battlefield 4 patch will also fix audio issues that were found on some maps, mainly Golmud Railway and Hainan Resort. The audio would sometimes drop out for no reason.
Finally, DICE will introduce a new option in the settings to test network connection and give players a recommendation on how to set the network smoothing factor.
There is no mention of fixing any crashing issues, beyond a crash that resulted when exiting from the singleplayer campaign. Hopefully the new patch includes at least a few stability tweaks, as game crashes remain the biggest issue right now.
Zoals gezegd weinig over crash fixes te vinden die het spel echt nog wel kan gebruiken. (client side als server side) Daarbij jammer dat het dan na de Dubble XP event is van een week (of daar midden in wat betekent, dat mensen er tijdelijk geen gebruik van kunnen maken) Hadden ze beter dubble xp event ook uit kunnen stellen tot na de patch. Hadden ze gelijk niet in de schoenen lopen zeiken van de Premium members. 8)7 Maar ach EA/Dice 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostrider schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:01:
dat voelt niet eens zo dit is gewoon zo, die attack chopper moet wel wat langzamer zijn maar nu is die veel te traag, veel te stroperig, zelfs de blackhawk of dat die sigorski in bc2 was niet zo sloom als de attack chopper nu. iig zou ik de scout wat minder wendbaar maken, niet heel veel maar nu is het wel een heel snel bewegend dingetje. De attack chopper moet echter veel sneller kunnen zijn dan de scout en een stuk wendbaarder dan dat die nu is. Ik heb nog wel een leuke run gehad deze avond dat ik 4 tanks en een stuk of wat infi afknal met de attack chopper, maar dat zit meer in dat die zuni rockets zo goed werken dan dat de chopper zijn best deed... :X De gunner was ok maar niet echt goed en niet in coms.
Redje schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:09:
[...]

Dat is wel en goede reden :9

Maar BF is gewoon geen esports game.
Teveel dingen die niet kloppen, slechte balance, bugs, netcode etc etc.
dat dat uberhaupt kan, met een game waarin een random double damage bug in zit, confirmed door de devvers... gaat mijn verstand te boven. Ja iedereen zal het wel eens hebben dat die iemand zo afschiet of doodgaat erdoor maar omdat het random is kan je het niet gebruiken in een serieuze esport op dit moment. Dat is nog even afgezien van de netcode hoewel ik daar nochtans niet zoveel last heb.

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:13
Ik stap vaak niet eens meer in de attack chopper als die vrij is, vind hem echt waardeloos nu. De scout chopper daarentegen O+ O+ O+ . Wat een geweldige chopper is dat, zo enorm wendbaar en leuk om in te vliegen. Mijn favo wapen tegen tactical waiting units, infantry and andere choppers. <3.

Enige leuke combo is een gunner hebben die op teamspeak zit en echt samenwerken in de attack chopper. Dan kan het een zeer dodelijk wapen zijn, maar anders.. Meh... Veelte traag.

[ Voor 23% gewijzigd door wesleytjuh op 27-11-2013 23:54 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Msi92
WE'RE UPDATING BATTLELOG STARTING 2014-11-28 08:00 (UTC) AND LASTING FOR AN HOUR. YOU MIGHT EXPERIENCE SOME DOWNTIME IN MULTIPLAYER DURING THIS TIME.

Lol @ dat typo :p

• Practics
Msi92 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:07:
WE'RE UPDATING BATTLELOG STARTING 2014-11-28 08:00 (UTC) AND LASTING FOR AN HOUR. YOU MIGHT EXPERIENCE SOME DOWNTIME IN MULTIPLAYER DURING THIS TIME.

>:) dat is pure sarcasme :+

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[...]

En toch heeft Knetter hier groot gelijk. Als je het in Bf4 niet lukt om met de AA jets en helis achter elkaar neer te schieten, moet je naar
... snip ...
et rondes op paracel storm met 41-0 want als daar ook maar iemand samengespeeld had en de AA zijn werk had gedaan was die score niet tot stand gekomen.
Het probleem is dat de AA meestal ingenomen is door zo'n newb die denkt dat je met een mobile AA in je eigen spawn moet blijven staan.. :X
Als ik de AA vanaf het begin neem dan zijn er geen OP jet whores, want ze worden idd wel relatief makkelijk neergeschoten, maar ik heb geen zin om 24/7 in de AA te zitten.. (ookal heb ik al heel veel leuke momenten erin gehad)

ps: nog nooit van IronTjunfisk gehoord, lol, ik bekijk geen jet whores op youtube. Geef mij maar mensen met een funny side :9
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:53:
[...]
Als je een serieuze squad nodig hebt om air weg te houden moet je leren mikken. Ik heb met de AA een even hoge hogere zie ik nu KPM als met de MBT, en daar zitten dan nog veel meer disables bij waar de inzittenden bailen als ik hun jet of heli disable. Met MBTs gaan ze gewoon poef, of als ze uitstappen worden ze gewalst. Geen ander voertuig is zo gevaarlijk in mijn vingers als de AA. De LAV en Scout Helis komen in de buurt, en met name met de scout heli ben ik echt niet slecht.
K'heb een kpm van 0,96 met de anti air dus daar zal het niet aan liggen :) (meerdere tank kills enzo zitten daar ook tussen)

Scout Helicopter - 1,04 - 420 kills
IFV - 1,28 - 198 kills
Main battle tank - 1,2 - 151 kills
FAC - 1,2 - 146 kills
MA - 0,96 - 96 kills

[ Voor 84% gewijzigd door SmokingCrop op 28-11-2013 00:31 ]

hankes schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:53:
[...]

Dus gewoon de loterij maar dan met veel minder deelnemers. Nu maar hopen dat je tegenstander eerder crasht dan jij. :+
Msi92 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:07:

Volgens mij is dat geen typo. :Y)

• SmokingCrop
  • Niet online
typo hebben ze al gefixed, zie ik :P

• Msi92
Zou leuk zijn als Battlelog het deed An error occurred while processing your request.
Reference #97.a3b54117.1385595440.52fb41f7 8)7 :p

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Msi92 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:37:
[...]

Zou leuk zijn als Battlelog het deed An error occurred while processing your request.
Reference #97.a3b54117.1385595440.52fb41f7 8)7 :p
Idem.

Dacht dat het aan mij lag maar het http gedeelte van EA ligt er uit.

• SmokingCrop
  • Niet online
NLsandman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:39:
[...]

Idem.

Dacht dat het aan mij lag maar het http gedeelte van EA ligt er uit.
Ik kan er nog op zonder enige problemen :)

• NLsandman
SmokingCrop schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:41:
[...]

Ik kan er nog op zonder enige problemen :)
Jah zag via origin dat mijn vrienden nog aan het spelen waren, kan nu ook weer op battlelog, heeft 1,5 uur geduurd.

• Practics
NLsandman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 01:42:
[...]

Jah zag via origin dat mijn vrienden nog aan het spelen waren, kan nu ook weer op battlelog, heeft 1,5 uur geduurd.
Toch heb ik anderhalf uur lekker gespeeld en er weinig van gemerkt.
Wel klote natuurlijk als je net potje wil joinen dat je het niet kunt. :/ (Maar ik zag andere mensen wel in en uit de server gaan, dus weet niet of iedereen er last van had.)

• NLsandman
Misschien hebben msi92 en ik dezelfde provider en lag daar het probleem?
Kon namelijk nergens anders berichten vinden met deze error.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:22:
[...]

En gezien de ratio tussen helikopter kills en normale kills is het weer zo'n typische one trick pony. Enkel in de heli zitten en quitten als hij de heli niet te pakken kan krijgen.

14,183 helikopter kills vs 15,053 normale kills
101 uur helikopter tijd vs 164 uur normale tijd

Dat betekent dat hij in ~60 uur buiten de heli nog geen 1000 kills heeft gekregen. Oftewel heel erg lang wachten tot de heli weer terug is en ondertussen niks doen.
Ach ja ieder zijn ding hé, niet iedereen wilt allround speler zijn. Zelfde geldt voor vehiclewhores, ik heb er 0,0 problemen mee. Was er in BF3 zelf ook 1 en hier in BF4 gezien de staat van vehicle gameplay vind ik er vrij weinig meer aan dus doe gewoon waar ik zin in heb op dat moment en ligt er ook maar net aan met wie ik speel. Meeste van m'n clanmates zijn infantry spelers, maar heb ook nog zat mensen in me lijst die wel gewoon van vehicle gameplay houden en ben er niet vies van om die wel eens te joinen of te helpen. Ik zie het probleem niet zo, liever een widgitybear in mijn team dan een sniper die aan de rand van de map ligt (laat ik die discussie overigens niet opnieuw starten haha) maar om maar een voorbeeld te geven :). Blijft nog altijd Battlefield en niet Call of Duty waar infantry de factor is. Dat is tevens ook gelijk de reden waarom ik Battlefield speel, de diversiteit en de mogelijkheid om een allrounder te zijn, maar net zo goed de mogelijkheid om je ergens in te specialiseren zoals widgitybear. d:)b

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:53:
[...]

Overigens is mijn jet KPM voor de attack jet gelijk aan die van wolf en die in de stealth jet veel hoger... dat wilde ik er even inwrijven gezien zijn totale dominantie in BF3 oOo
Haha dat mag hoor :) netjes trouwens van de stealth jet!

In BF3 vlogen jets zoals ze horen te vliegen. Hier in BF4 kan ik mijn speed niet goed lezen door de extreem kleine en dunne HUD, in stealth jets is de crosshair naar de kloten (is wel een kwestie van gewenning maar heb geen zin meer daar tijd in te steken), damage van stealth jets is zo laag dat het een giller is, 3rd person view is door de vreemde angle niet fijn waardoor dogfights soms plaats vinden "op goed geluuuuuuuk"!!, air radar is een standard unlock en voelt ook vreemd aan (iets klopt er niet, kan hem nog niet lezen), de veel te kleine air space en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Edit: de SU50 waarmee je iedere jet outturned zou ik bijna vergeten. De grootste fuck up van DICE qua air...

Ik wilde in ieder geval voor beide jets een service star hebben en was nog van plan om er weer honderd te halen maar dat idee heb ik direct aan de kant gezet. Sowieso vind ik BF4 niet zo leuk als BF3. Met name de mappen spreken me niet erg aan dus ik speel het erg weinig en als ik wil vliegen pak ik mijn joystick wel weer en start BF3 op :)

[ Voor 3% gewijzigd door l0n3w012ph op 28-11-2013 07:35 ]

Steam || Diablo 3

Xant0r schreef op donderdag 28 november 2013 @ 05:26:
Dat is tevens ook gelijk de reden waarom ik Battlefield speel, de diversiteit en de mogelijkheid om een allrounder te zijn, maar net zo goed de mogelijkheid om je ergens in te specialiseren zoals widgitybear. d:)b
Probleem is alleen dat hij kennelijk tientallen uren heeft lopen wachten op de helikopter en het dan vertikt een andere rol op zich te nemen. Als jouw voorkeur niet beschikbaar is moet je gewoon iets anders gaan doen, niet uren gaan wachten tot het eens beschikbaar komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-10 12:54

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D0zHnUIl.jpg

Zie de service notice en dan de laatste 3 regels. Het kan dus wel :)

En voordat mensen denken dat de echte recon spelers hiervan de dupe worden zie:

"On our servers these sniper slots limits only use of sniper rifles. Whole team can be recons but only few can use sniper rifle, rest of them can use dmr, carbine or shotgun. Makes the game much enjoyable when noobs aint camping 800m away from the objective in rush."

Zijn mensen op de hoogte van Europese servers die deze "service" aanbieden

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Cinerama schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:25:
[afbeelding]

"On our servers these sniper slots limits only use of sniper rifles. Whole team can be recons but only few can use sniper rifle, rest of them can use dmr, carbine or shotgun. Makes the game much enjoyable when noobs aint camping 800m away from the objective in rush."

Dat kon in BF3 ook al, geen enkel probleem. Echter is het niet mogelijk te achterhalen wie met een sniper rifle speelt tenzij die persoon daadwerkelijk een kill maakt. Dus je kan met 10 man als sniper spawnen en slechts de eerste 3 die een kill maken mogen blijven, de rest moet wieberen. Ook al hadden ze wellicht als eerste die class met dat wapen gekozen.

In BFBC2 kon je als server admin nog zien wie welke kit had, daar werd je direct na het spawnen gewaarschuwd. Dat werkte een stuk beter. En daar kon je tevens zien in welke zone een speler liep, kon je baserapen ook hard afstraffen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:29:
[...]

Dat kon in BF3 ook al, geen enkel probleem. Echter is het niet mogelijk te achterhalen wie met een sniper rifle speelt tenzij die persoon daadwerkelijk een kill maakt. Dus je kan met 10 man als sniper spawnen en slechts de eerste 3 die een kill maken mogen blijven, de rest moet wieberen. Ook al hadden ze wellicht als eerste die class met dat wapen gekozen.

In BFBC2 kon je als server admin nog zien wie welke kit had, daar werd je direct na het spawnen gewaarschuwd. Dat werkte een stuk beter. En daar kon je tevens zien in welke zone een speler liep, kon je baserapen ook hard afstraffen.
Maar het resultaat is dan toch alsnog datgene wat je wilt, slechts drie geniepige sniepers?

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Morge, hoe laat begint die dubbel XP hier in Nederland ?? >:) :z

Tsurany jij moet dit toch weten :+

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 09:35 ]

l0n3w012ph schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:38:
Maar het resultaat is dan toch alsnog datgene wat je wilt, slechts drie geniepige sniepers?
Dat wel, maar de manier waarop het gebeurt is vrij vervelend en daarom bieden veel servers het niet aan. Je weet namelijk nooit of iemand echt de eerste sniper is in een ronde. Ik kan prima als sniper spawnen, paar minuten rondlopen en nog geen sniperkill hebben gemaakt doordat ik druk was met laserpainten en m'n pistol gebruiken. Als ik dan na een paar minuten alsnog m'n eerste sniperkill maak wordt ik gekilled omdat ik zogenaamd de vierde sniper zou zijn. Dat voelt dan erg krom aan.
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:38:
Morge, hoe laat begint die dubbel XP hier in Nederland ?? >:) :z

Tsurany jij moet dit toch weten :+
Nee dat merk ik 's avonds vanzelf wel :)
Wel mooi moment om even de PDW's te gaan levelen. Daar loop ik erg mee achter en dubbel XP en 100% XP boost combineren scheelt dan wel flink.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 28-11-2013 09:13 ]

• Cinerama

Cinerama

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:40:
[...]

Dat wel, maar de manier waarop het gebeurt is vrij vervelend en daarom bieden veel servers het niet aan. Je weet namelijk nooit of iemand echt de eerste sniper is in een ronde. Ik kan prima als sniper spawnen, paar minuten rondlopen en nog geen sniperkill hebben gemaakt doordat ik druk was met laserpainten en m'n pistol gebruiken. Als ik dan na een paar minuten alsnog m'n eerste sniperkill maak wordt ik gekilled omdat ik zogenaamd de vierde sniper zou zijn. Dat voelt dan erg krom aan.
Tsurany, klinkt een beetje onrealistisch die situatie die je nu schetst, een sniper die laserpaint en zijn pistool in het begin van de match gebruikt.

Ik zie het zo voor me: sniper loopt een pokkestuk, pakt een lift naar boven, legt zijn sniperkleedje neer, gaat rustig plat liggen, pakt zijn scoped sniper rifle erbij, zoekt een tijdje naar een doelwit, vindt er eindelijk, legt aan, en BOEM!!!! sniper killed.

Muhahahahaha, dat zou toch puur genieten zijn

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Cinerama schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:14:
Tsurany, klinkt een beetje onrealistisch die situatie die je nu schetst, een sniper die laserpaint en zijn pistool in het begin van de match gebruikt.

Ik zie het zo voor me: sniper loopt een pokkestuk, pakt een lift naar boven, legt zijn sniperkleedje neer, gaat rustig plat liggen, pakt zijn scoped sniper rifle erbij, zoekt een tijdje naar een doelwit, vindt er eindelijk, legt aan, en BOEM!!!! sniper killed.

Muhahahahaha, dat zou toch puur genieten zijn
Ik zeg ook niet dat het vaak voorkomt, maar juist dat soort spelers wil je niet op een dergelijke manier straffen. En daarnaast zijn er nog veel van dit soort scenario's te bedenken. Zo'n plugin werkt niet eerlijk genoeg en het doel heiligt imo de middelen niet.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:29:
[...]
In BFBC2 kon je als server admin nog zien wie welke kit had, daar werd je direct na het spawnen gewaarschuwd of gekilled. Dat werkte een stuk beter.
Dat werkte inderdaad fenomenaal. Ik moest de medic class daar vrijspelen, dus ik ben een server gejoined waar een 1 sniper per team limit op zat, wachtte tot er iemand spawnde als sniper nummer 2, en gekilled werd door de admin plug-in. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. :( Rez. killed by admin plugin. "Hee, schei eens" Rez. "uit, eikel!" killed by admin plugin. Rez. "sod off, irritante" killed by admin plugin. "STOP REVIVING" Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. "scheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. "scheldscheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. "scheldscheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. "admin?!" killed by admin plugin. Rez. "ADMIN!" killed by admin plugin. Rez. "**** SERVER" killed by admin plugin. Rez. "F**** Y***** **** ****" killed by admin plugin. "RaaAAGE!!!" Rez. "RaAaAaAaGeE!!!111"killed by admin plugin. *disconnected*

"Hoe gaat het knet?"
Echt goed, ik heb al veertien revives
"Veertien... we hebben één vlag! Ik heb nog geen vijand gezien!"
I know 8)
Ja wat moet je daar nu op zeggen :+

Was het in BFBC2 ook niet zo dat een admin kill ook direct een death opleverde? >:)

Verwijderd

ja, daar heb ik NU niets aan als jij pas vanavond erna kijkt :? >:)
Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:40:
[...]

----------------------------

[...]

Nee dat merk ik 's avonds vanzelf wel :)
----------

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 09:38 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:22:
[...]

Dat werkte inderdaad fenomenaal. Ik moest de medic class daar vrijspelen, dus ik ben een server gejoined waar een 1 sniper per team limit op zat, wachtte tot er iemand spawnde als sniper nummer 2, en gekilled werd door de admin plug-in. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. :( Rez. killed by admin plugin. "Hee, schei eens" Rez. "uit, eikel!" killed by admin plugin. Rez. "sod off, irritante" killed by admin plugin. "STOP REVIVING" Rez. killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. "scheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. "scheldscheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. "scheldscheldscheldscheld" Rez. "scheldscheldscheldscheld" killed by admin plugin. Rez. killed by admin plugin. Rez. "admin?!" killed by admin plugin. Rez. "ADMIN!" killed by admin plugin. Rez. "**** SERVER" killed by admin plugin. Rez. "F**** Y***** **** ****" killed by admin plugin. "RaaAAGE!!!" Rez. "RaAaAaAaGeE!!!111"killed by admin plugin. *disconnected*

"Hoe gaat het knet?"
Echt goed, ik heb al veertien revives
"Veertien... we hebben één vlag! Ik heb nog geen vijand gezien!"
I know 8)
Hahahahahaahah, je doet je naam ook echt eer aan op zulke momenten :)

Steam || Diablo 3

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:37:
ja, daar heb ik NU niets aan als jij pas vanavond erna kijkt :? >:)

[...]
Maar je bent oud en wijs genoeg om zelf te zoeken ;)

Verwijderd

oud wel <+:) , wijs UUHHUM :+ , ik heb afgelopen uur erna gezocht ook via Google , kon echt geen tijd vinden die voor NL in gaat :?
Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:38:
[...]

Maar je bent oud en wijs genoeg om zelf te zoeken ;)

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:41:
oud wel <+:) , wijs UUHHUM :+ , ik heb afgelopen uur erna gezocht ook via Google , kon echt geen tijd vinden die voor NL in gaat :?

[...]
Is dat niet met een weekend verschoven?

Verwijderd

Nee , staat duidelijk dat het op de 28 ste begint :+

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Dacht ook dat het verschoven was naar volgende week.

• 7u5t1c3
  • Laatst online: 12:59
Hmm, battlelog is updating.. iemand een idee wat er aangepast gaat worden en tot hoe laat dit duurt?

Edit: is dit mogelijk al de aangekondigde patch? Zou deze niet volgende week worden uitgerold?

[ Voor 32% gewijzigd door 7u5t1c3 op 28-11-2013 10:43 ]

• Cinerama

Cinerama

Als boetedoening van DICE is het van 28-11 t/m 5-12 double XP voor iedereen (ook niet premium leden)
Het double XP weekend voor premium leden zou 30-11 en 1-12 zijn, maar omdat dit zou bootsen de duoble XP week is dit verplaatst naar het wekend van 7-12

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
7u5t1c3 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:33:
Hmm, battlelog is updating.. iemand een idee wat er aangepast gaat worden en tot hoe laat dit duurt?

Edit: is dit mogelijk al de aangekondigde patch? Zou deze niet volgende week worden uitgerold?
Is dit onderhoud aangegeven?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:53
Dus... Ik heb net al wat potjes gespeeld, maar geen dubbel xp.
En ja, vanmorgen stond er al een bericht dat er onderhoud zou zijn vanaf 10 uur, zou een uur duren. Maar volgens mij is het alleen een Battlelog aanpassing, niets in-game.

Edit: Is weer up and running.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 28-11-2013 10:51 ]

• 7u5t1c3
  • Laatst online: 12:59
TheBrut3 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:50:
Dus... Ik heb net al wat potjes gespeeld, maar geen dubbel xp.
En ja, vanmorgen stond er al een bericht dat er onderhoud zou zijn vanaf 10 uur, zou een uur duren. Maar volgens mij is het alleen een Battlelog aanpassing, niets in-game.

Edit: Is weer up and running.
Inderdaad, weer online. Even battlelog update draaien. Zie net dat China Rising is toegevoegd.
Kepro schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:48:
[...]

Is dit onderhoud aangegeven?
is nav een battlelog patch. was gisteravond idd aangegeven.

WE'RE UPDATING BATTLELOG STARTING 20142013 -11-28 08:00 (UTC) AND LASTING FOR AN HOUR. YOU MIGHT EXPERIENCE SOME DOWNTIME IN MULTIPLAYER DURING THIS TIME.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2013 10:58 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Gelukkig is er weer te zien hoeveel tickets een potje nog heeft.

Dat zat er laatst al in na een update maar was er even uitgehaald, nu weer terug.

• JimDB
Ik haat het wanneer TDM servers zeggen dat ze 400 tickets hebben en de server eigenlijk op 100 tickets gedraaid wordt, ik bedoel, met 32 mensen (16 aan iedere kant) zijn die 100 tickets er toch meteen door...

Gelukkig al een servergroep gevonden die verschillende 300 ticket TDM servers hebben, maar voor de rest is het bijna altijd 100 tickets :/

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:41:
[...]
XP boost lijkt nu al aan te staan, ze zullen het geactiveerd hebben na de update.
JimDB schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:27:
Ik haat het wanneer TDM servers zeggen dat ze 400 tickets hebben en de server eigenlijk op 100 tickets gedraaid wordt, ik bedoel, met 32 mensen (16 aan iedere kant) zijn die 100 tickets er toch meteen door...

Gelukkig al een servergroep gevonden die verschillende 300 ticket TDM servers hebben, maar voor de rest is het bijna altijd 100 tickets :/
Ergens met een server patch is een bug/feature opgereden waardoor TDM servers niet meer dan 100% tickets konden hebben. Volgens mij is die bug wel gefixt maar zijn veel servers niet geupdate.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 18:17
hottentot schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:29:
[...]

XP boost lijkt nu al aan te staan, ze zullen het geactiveerd hebben na de update.
Klopt, staat aan, staat ook op de battlelog :)

Samsung Flip 7

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Cinerama schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:25:
[afbeelding]

Yup, ik kan deze servers vooral waarderen in de Hardcore mode.

Ik heb 2 van zulke Hardcore servers in mijn lijst van favouriete servers staan.

In 1 server worden 0 snipersguns getolereerd en in de andere server worden maximaal 2 sniperguns getolereerd. Indien de 3e sniper een kill maakt met behulp van een sniperrifle, zal deze persoon automatisch gekilled worden.

Als je wilt kan ik deze servers straks ff via dm doorsturen

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 28-11-2013 11:56 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• JimDB
Cinerama schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:38:
Als boetedoening van DICE is het van 28-11 t/m 5-12 double XP voor iedereen (ook niet premium leden)
Het double XP weekend voor premium leden zou 30-11 en 1-12 zijn, maar omdat dit zou bootsen de duoble XP week is dit verplaatst naar het wekend van 7-12
Oof dacht al dat het alleen vandaag was en laat het nu net vandaag zijn dat ik niet kan gamen |:(
Dit weekend maar eens goed van profiteren + m'n eigen boosts eens gebruiken, zit nog maar op rank 6 :+

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Drukste weekend sinds tijden, minste tijd om te gamen sinds tijden. How marvellous :+

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
@Battlelog (PC)

ReQuiem83 started playing China Rising for Battlefield 4

8)7 8)7 :?

Edit: Okeej ben premium natuurlijk dus zal daar wel aan liggen. Niemand anders opgevallen? Heb ook stel mappen erbij. Maar heb geen content moeten downloaden :) eens kijken of ze ook daadwerkelijk speelbaar zijn.

Edit2: Nee dus. Komt waarschijnlijk door de plugin update. Zie namelijk nog geen servers die deze mapppen draaien

[ Voor 68% gewijzigd door ReQuiem83 op 28-11-2013 12:14 ]

ReQuiem83 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:10:
@Battlelog (PC)

8)7 8)7 :?

Edit: Okeej ben premium natuurlijk dus zal daar wel aan liggen. Niemand anders opgevallen? Heb ook stel mappen erbij. Maar heb geen content moeten downloaden :) eens kijken of ze ook daadwerkelijk speelbaar zijn.

Edit2: Nee dus. Komt waarschijnlijk door de plugin update. Zie namelijk nog geen servers die deze mapppen draaien
Die download was al een aantal dagen geleden, 1gig ong, de dlc is speelbaar vanaf 3 de, dus je zal nog even moeten wachten totdat de servers zijn geupdate naar de dlc maps.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2013 12:23 ]

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

@Battlelog (PC)

Ik zag die melding bij mijn profiel ook langskomen (en heb ik het China Rising-icoontje bij mijn naam staan), terwijl ik geen Premium heb en alleen BF4 Vanilla heb aangeschaft :? Heb ik iets gemist?

Overigens zag je - als ik me niet vergis - bij BF3 ook al zaken van de eerstvolgende DLC in Battlelog (assignments, wapens, voertuigen, maps) voordat deze verschenen was. Komt gewoon mee met een Battlelog-update, welke blijkbaar eerder wordt uitgerold dan de DLC zelf.

---

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:50
@Battlelog (PC)

Dit is een standaart melding die je krijgt als je BF4 CR hebt gekocht (wel of niet via premium
6 december kun je op de servers spelen met CR en vanaf 2 december (met de patch) zal je wel de nieuwe mappen (DLC) gaan downloaden..
w00t00w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:26:
[...]
Ik zag die melding bij mijn profiel ook langskomen (en heb ik het China Rising-icoontje bij mijn naam staan), terwijl ik geen Premium heb en alleen BF4 Vanilla heb aangeschaft :? Heb ik iets gemist?
Heb je de LE/preorder versie? Dan kreeg je CR er bij ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Sinus_rhythm op 28-11-2013 12:34 ]

Ze pushen eerst de content naar de clients toe. Dan gaan ze Battlelog updaten. En bij release komt er een server patch waardoor de juiste mappen op de servers kunnen draaien.
Zo kunnen ze eerst alle clients voorzien, Battlelog rustig updaten en testen en hoeven ze zich geen zorgen te maken dat dit allemaal op hetzelfde moment uitgevoerd moet worden.
Servers updaten kost veel minder tijd dan alle clients voorzien van update, dat kan gewoon bij release gedaan worden. Als je dan nog alle clients moet updaten kan dat ook uren duren. Nu kan iedereen zelf ruim van te voren de content binnen halen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 28-11-2013 12:35 ]

Sinus_rhythm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:

6 3 December kun je op de servers spelen met CR en vanaf 2 december (met de patch) zal je wel de nieuwe mappen (DLC) gaan downloaden..
;)
En ik denk dat de patch en China Rising 2 verschillende downloads zijn omdat dat bij BF3 ook zo was

Ga er dus nu ook niet meer vanuit dat Second Assault op 3 December naar de PC komt -O-
Kan het wel begrijpen anders was de aandacht voor China Rising natuurlijk een stuk minder.
Hoop wel dat er snel een datum komt.

[ Voor 38% gewijzigd door beuker19 op 28-11-2013 12:45 ]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:00
superleuk zon xp boost weekend, nieuwe content, dlc's. beetje jammer alleen dat het spel voor mij en velen anderen nogsteeds compleet onspeelbaar is. :X
Skybullet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:56:
superleuk zon xp boost weekend, nieuwe content, dlc's. beetje jammer alleen dat het spel voor mij en velen anderen nogsteeds compleet onspeelbaar is. :X
op welke wijze dan, want wat ik zie is het voor de meeste gewooon speelbaar, hetzij met wat crashes hier en daar en af en toe wat brakke netcode issues en de double damage bug die alleen op infi van toepassing is.Als er dan nog iets is dat zorgt dat je echt neit kan spelen lijkt het me waarschijnlijker dat het aan de pc zelf ligt, hetzij software hetzij hardware.
beuker19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:39:
[...]

;)
En ik denk dat de patch en China Rising 2 verschillende downloads zijn omdat dat bij BF3 ook zo was

Ga er dus nu ook niet meer vanuit dat Second Assault op 3 December naar de PC komt -O-
Kan het wel begrijpen anders was de aandacht voor China Rising natuurlijk een stuk minder.
Hoop wel dat er snel een datum komt.
want in het verleden behaalde resultaten bieden garantie in de toekomst? volgens mij wilden ze wat effectiever zijn en ook sneller zijn met patches etc dus lijkt mij dat die maps er gewoon in de afgelopen patch van 1 gig zaten, CR en SA. SA lijkt wel later speelbaar te zijn op pc, gezien dat er weinig aandacht aan gegeven wordt en meer aan CR maar ik denk niet dat je daar nog een download voor krijgt.

[ Voor 40% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2013 13:16 ]

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Dubbel xp dat wordt de komende dagen softcore spelen, veel makkelijker om punten te halen. Spray gun en lekker dom rauzen tussen al die springende kangoeroes. Tis altijd weer even wennen tussen al die rennende cowboys maar voor easy points is normal mode the way to go.
Skybullet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:56:
Heb je compatibility mode al geprobeerd als je W8 gebruikt? Dit was voor mij het uiteindelijke wondermiddel.

Na vanaf de launch elke crashvariant wel ervaren te hebben en ze 1 voor 1 te hebben opgelost, bleef ik zitten met de memory leak. Ten slotte opstarten met W7 compatibility mode en nu nergens meer last van. Nouja, relatief nergens natuurlijk, nog 1 disconnect per 3 dagen ofzo.

• wesleytjuh
SouLLeSSportal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:
[...]

op welke wijze dan, want wat ik zie is het voor de meeste gewooon speelbaar, hetzij met wat crashes hier en daar en af en toe wat brakke netcode issues en de double damage bug die alleen op infi van toepassing is.Als er dan nog iets is dat zorgt dat je echt neit kan spelen lijkt het me waarschijnlijker dat het aan de pc zelf ligt, hetzij software hetzij hardware.
Spel crasht hier niet meer, dat is alweer een week geleden volgens mij. Servers lijken ook stabiel. Maar man man man.. Die netcode.. TDM en Domination is voor mij nog steeds compleet onspeelbaar. Hoe vaak ik wel niet geinstakilled wordt of hoe vaak het wel niet eindigt in een trade kill. Meeste TDM games rage quit ik halverwege alweer uit. Jammer, want TDM en Rush met max 24 of soms 32 players speelde ik het meeste in BF3. En dan is een beetje fatsoenlijke netcode toch wel gewenst.

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 28-11-2013 13:18 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Sinus_rhythm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:
Heb je de LE/preorder versie? Dan kreeg je CR er bij ;)
Nope, ik heb mijn copy 2 weken geleden online gekocht, voor zover ik weet gewoon de retail-versie (ik pre-order niet en haal tegenwoordig bewust de goedkoopste versie omdat ik pas extra's koop/meer uitgeef aan een titel wanneer ik 100% zeker ben dat de game enigszins normaal functioneert - een goede zet in dit geval).
Zou wel geinig zijn, gratis DLC :D

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 28-11-2013 13:24 ]

---

• Skybullet
SouLLeSSportal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:
[...]

- netcode die ervoor zorgt dat ik 1 op 1 nooit win, ik ga overal instant dood, achter muren/containers etc. Als ik schiet op een vijand die mij nog niet eens heeft gezien krijg ik geen hitmarkers, hij draait zich om nadat ik mijn magazijn leeggeschoten heb ( soms sta ik er letterlijk 10 meter vanaf ) en hij insta killed me. Op de killcam heeft hij vaak nog 100 % leven. Op dezelfde manier ga ik vaak dood van mensen die 10 seconden geleden op me schoten maar ik was al lang de hoek om gelopen.
- random frame drops. ik heb alles zo ingesteld ( alles uit dus ) dat ik ergens rond de 80-100 fps zit en alsnog heb ik op willekeurige momenten maar toch frequent ( sowieso een keer of 3 per minuut ) framedrops naar 10-20 fps. Onspeelbaar dus
- Geluid valt op bijna alle maps weg
- crash naar desktop zonder melding eens in de 5 games ofzo

Heb sinds de launch nog niet 1 ronde van voor tot einde gespeeld door 1 van deze of combinaties van deze problemen.

internet stabiel, zoek altijd een server met lage ping, en heb zelf ook een ping nooit hoger dan 30. systeem kan het makkelijk aan, processor en geheugen nooit overbelast, altijd nog ruimte over. temperaturen meer dan prima. verschillende compatibiliteit modi geprobeerd, drivers, schone installs , systeem van een maat.

conslusie is dan voor mij dat de game niet werkt zoals het hoort. en ik denk dat niemand dat hier kan ontkennen. ze hebben baggerslecht werk afgeleverd en zijn nu drukker met nog meer baggercontent te leveren dan de bagger eerst weg te poetsen
Skybullet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:31:
- netcode die ervoor zorgt dat ik 1 op 1 nooit win, ik ga overal instant dood, achter muren/containers etc. Als ik schiet op een vijand die mij nog niet eens heeft gezien krijg ik geen hitmarkers, hij draait zich om nadat ik mijn magazijn leeggeschoten heb ( soms sta ik er letterlijk 10 meter vanaf ) en hij insta killed me. Op de killcam heeft hij vaak nog 100 % leven. Op dezelfde manier ga ik vaak dood van mensen die 10 seconden geleden op me schoten maar ik was al lang de hoek om gelopen.
Vraag mij dan wel af hoe het komt dat jij altijd nadeel ondervind en nooit voordeel haalt uit de netcode. Staan je settings wel goed? Network smoothing helemaal uit en verder geen andere taken die je verbinding belasten?

• Cloclo100
Skybullet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:31:
[...]

- random frame drops. ik heb alles zo ingesteld ( alles uit dus ) dat ik ergens rond de 80-100 fps zit en alsnog heb ik op willekeurige momenten maar toch frequent ( sowieso een keer of 3 per minuut ) framedrops naar 10-20 fps. Onspeelbaar dus
- Geluid valt op bijna alle maps weg
- crash naar desktop zonder melding eens in de 5 games ofzo

Heb sinds de launch nog niet 1 ronde van voor tot einde gespeeld door 1 van deze of combinaties van deze problemen.

internet stabiel, zoek altijd een server met lage ping, en heb zelf ook een ping nooit hoger dan 30. systeem kan het makkelijk aan, processor en geheugen nooit overbelast, altijd nog ruimte over. temperaturen meer dan prima. verschillende compatibiliteit modi geprobeerd, drivers, schone installs , systeem van een maat.

conslusie is dan voor mij dat de game niet werkt zoals het hoort. en ik denk dat niemand dat hier kan ontkennen. ze hebben baggerslecht werk afgeleverd en zijn nu drukker met nog meer baggercontent te leveren dan de bagger eerst weg te poetsen
Ok ik heb ook redelijk wat problemen gekend en gevloekt maar wat ik hier lees? Niet één ronde kunnen spelen tot het einde, op 10m je magazijn leegpompen op iemand en dan instakill??? Ofwel was dat Neo van de Matrix ofwel.. tja, de duivel die zich er mee moeit! Kan natuurlijk ook zijn dat je een beetje overdrijft? ;)

• Skybullet
Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:35:
[...]

Vraag mij dan wel af hoe het komt dat jij altijd nadeel ondervind en nooit voordeel haalt uit de netcode. Staan je settings wel goed? Network smoothing helemaal uit en verder geen andere taken die je verbinding belasten?
jup network smoothing staat helemaal uit, alle taken verder beeindigd die niet nodig zijn voor het systeem, prioriteit ingesteld voor bf4 op computer en op de router. en inderdaad er zijn ook momenten dat rollen omgedraaid zijn en dat ik opeens kill na kill maak met een paar schoten. Ook dan leave ik de server want dat gaat nergens over...

Ik werk al heel mijn leven met computers, bouw ze zelf, installeer en onderhoud ze zelf, weet precies wat ik doe en moet doen. Maar dit is echt een van de slechtse releases die ik heb meegemaakt op het pc platform en mijn geschiedenis gaat nog terug naar de dos spellen dusja..

• w00t00w

w00t00w

Derp

Cloclo100 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:35:
[...]

Ok ik heb ook redelijk wat problemen gekend en gevloekt maar wat ik hier lees? Niet één ronde kunnen spelen tot het einde, op 10m je magazijn leegpompen op iemand en dan instakill??? Ofwel was dat Neo van de Matrix ofwel.. tja, de duivel die zich er mee moeit! Kan natuurlijk ook zijn dat je een beetje overdrijft? ;)
Zo erg is dat is het bij mij niet, maar ik kan me eerlijk gezegd wel redelijk vinden in zijn betoog. Tuurlijk, er zijn best rondjes die goed gaan (qua stabiliteit), en ik heb blijkbaar heel wat meer gewenning nodig dan indertijd bij BF3, maar een rondje Conquest (Large) begin ik al bijna niet meer aan, omdat mijn ervaring me inmiddels leert dat ik maar zelden het einde redt. En wat betreft de netcode heb ik ook het gevoel meer aan de receiving end te zitten dan dat ik er zelf mijn voordeel uit haal (al kan die ervaring best een klein beetje gekleurd zijn door de heat hate of the moment, want de wtf-momenten spelen zo nu en dan ook wel eens in mijn voordeel - niet dat ik daar overigens voldoening uithaal, want het skills heeft het niets te maken). Vooral dat leegschieten van je mag op iemand, hit markers galore, om vervolgens spontaan zelf dood neer te vallen - soms om een hoekje, soms nog voordat ik überhaupt iets van tegenvuur heb waargenomen, eerst omvallen, dan pas muzzle flash zien en/of geluid horen. Dat daar soms rare dingen gebeuren is onvermijdelijk, maar op dit moment heeft BF4 op mijn PC meer te doen met een loterij dan een shooter (en dan faal je in mijn optiek toch episch als game producent).
Netcode en stabiliteit zijn voor mij op dit moment echt nog game-breaking issues, want er valt simpelweg voor mij nog geen land mee te bezeilen. De overige bugs zijn wat dat betreft niet meer dan minor irritaties, en daar kan ik ook nog wel doorheen kijken, mits de core gameplay maar in orde is. Maar helaas is dat (nogmaals, bij mij - ik zie/lees ook genoeg tevreden spelers) niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door w00t00w op 28-11-2013 13:55 ]

---

w00t00w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:51:
[...]

Zo erg is dat is het bij mij niet, maar ik kan me eerlijk gezegd wel redelijk vinden in zijn betoog. Tuurlijk, er zijn best rondjes die goed gaan (qua stabiliteit), en ik heb blijkbaar heel wat meer gewenning nodig dan indertijd bij BF3, maar een rondje Conquest (Large) begin ik al bijna niet meer aan, omdat mijn ervaring me inmiddels leert dat ik maar zelden het einde redt. En wat betreft de netcode heb ik ook het gevoel meer aan de receiving end te zitten dan dat ik er zelf mijn voordeel uit haal (vooral dat leegschieten van je mag op iemand, hit markers galore, om vervolgens spontaan zelf dood neer te vallen - soms om een hoekje, soms nog voordat ik überhaupt iets van tegenvuur heb waargenomen, eerst omvallen, dan pas muzzle flash zien en/of geluid horen). Dat daar soms rare dingen gebeuren is onvermijdelijk, maar op dit moment heeft BF4 op mijn PC meer te doen met een loterij dan een shooter (en dan faal je in mijn optiek toch episch als game producent).
Netcode en stabiliteit zijn voor mij op dit moment echt nog game-breaking issues, want er valt simpelweg voor mij nog geen land mee te bezeilen. De overige bugs zijn wat dat betreft niet meer dan minor irritaties, en daar kan ik ook nog wel doorheen kijken, mits de core gameplay maar in orde is. Maar helaas is dat (nogmaals, bij mij - ik zie/lees ook genoeg tevreden spelers) niet het geval.
Ik zal ook niet ontkennen dat het niet perfect draait, ik heb ook af en toe een client crash maar servers zijn redelijk stabiel als je de pauperservers met epic lag ondanks goede ping even vergeet, hitreg is voor het grootste gedeelte redelijk te noemen, soms nog wel eens een wtf moment en wel heel vaak die double damage bug, ik ga vaker wel dan niet daardoor dood. wat ik altijd tijdelijke workaround heb is gewoon vehicle only spelen, gewoon alleen in tanks, chopper en boten spelen, geen last van double damage, hitreg is prima en mijn kd gaat er van omhoog. :9 af en toe zal je een keertje als infi moeten schieten omdat je voertuig kapot geschoten wordt maar dan zijn de problemen minimaal bij mij.
Neemt niet weg dat anderen blijkbaar toch een stuk meer last ervan hebben. Hopelijk zal nu eindelijk de boel eens verbeterd worden, geluid zal iig zijn opgelost, ik had dit alleen in lancang en golmud. wel vrij irritant iig, komt voorzover ik zie door iets vanuit de voertuigen, altijd als ik in een tank oid sprong viel het geluid weg.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren ook, werd er met een shotgun geschoten, ging dwars door een betonnen muur heen. En een magazijn leeggeschoten op iemand en toen draaide hij zich om en toen instakill... -_- zitten echt rare dingen, maar goed blijft wel een leuk spel.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• w00t00w

w00t00w

Derp

SouLLeSSportal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:00:
[...]

Ik zal ook niet ontkennen dat het niet perfect draait, ik heb ook af en toe een client crash maar servers zijn redelijk stabiel als je de pauperservers met epic lag ondanks goede ping even vergeet, hitreg is voor het grootste gedeelte redelijk te noemen, soms nog wel eens een wtf moment en wel heel vaak die double damage bug, ik ga vaker wel dan niet daardoor dood. wat ik altijd tijdelijke workaround heb is gewoon vehicle only spelen, gewoon alleen in tanks, chopper en boten spelen, geen last van double damage, hitreg is prima en mijn kd gaat er van omhoog. :9 af en toe zal je een keertje als infi moeten schieten omdat je voertuig kapot geschoten wordt maar dan zijn de problemen minimaal bij mij.
Neemt niet weg dat anderen blijkbaar toch een stuk meer last ervan hebben. Hopelijk zal nu eindelijk de boel eens verbeterd worden, geluid zal iig zijn opgelost, ik had dit alleen in lancang en golmud. wel vrij irritant iig, komt voorzover ik zie door iets vanuit de voertuigen, altijd als ik in een tank oid sprong viel het geluid weg.
Die bugs zijn inderdaad irritant maar ook niet meer dan dat (heb echt geen geluid nodig om iemand met een tank voor zijn raap te schieten, en ook al heeft het tien pogingen nodig, dat stoeprandje kom ik uiteindelijk wel over), maar inderdaad, als de gameplay en speelbaarheid in zijn algemeen wordt aangetast, dan wordt het een ander verhaal. Ik ben wat dat betreft ook wel blij dat het lang niet bij iedereen speelt, want dat biedt hoop voor de toekomst (bij BF3 duurde het ook wel even voordat alles naar behoren zijn werk deed, maar die was - in mijn geval - in ieder geval vanaf het begin goed speelbaar). We shall see...
Tot die tijd hou ik het wel even bij TDM/Domination: de netcode daar zuigt net zo hard als elders, maar in ieder geval klapt de boel niet voortdurend eruit, en mijn aim is sowieso nog verre van on par (mijn accuracy is 10% lager dan in BF3 -O- ), dus een beetje target practice kan zeker geen kwaad.

[ Voor 38% gewijzigd door w00t00w op 28-11-2013 14:15 ]

---

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 14:15
Wat bij mij de fps drops fixed is door een limiet op de FPS te zetten.
Zo stel ik dat mijn max fps maar 70 mag zijn en daardoor draaid de game bij mij een stuk soepeler.

Had ik daarvoor een fps van zo rond de 100 met af en toe drop richting de 10-20. Komen nu na het vast zetten van de FPS me drops niet onder de 40.

(gametime.maxvariablefps 70)
w00t00w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:14:
[...]

Die bugs zijn inderdaad irritant maar ook niet meer dan dat (heb echt geen geluid nodig om iemand met een tank voor zijn raap te schieten, en ook al heeft het tien pogingen nodig, dat stoeprandje kom ik uiteindelijk wel over), maar inderdaad, als de gameplay en speelbaarheid in zijn algemeen wordt aangetast, dan wordt het een ander verhaal. Ik ben wat dat betreft ook wel blij dat het lang niet bij iedereen speelt, want dat biedt hoop voor de toekomst (bij BF3 duurde het ook wel even voordat alles naar behoren zijn werk deed, maar die was - in mijn geval - in ieder geval vanaf het begin goed speelbaar). We shall see...
Tot die tijd hou ik het wel even bij TDM/Domination: de netcode daar zuigt net zo hard als elders, maar in ieder geval klapt de boel niet voortdurend eruit, en mijn aim is sowieso nog verre van on par (mijn accuracy is 10% lager dan in BF3 -O- ), dus een beetje target practice kan zeker geen kwaad.
als je geregeld met een minigun loopt te raggen, loopt je acc een behoorlijk harde klap op, ik zit nu rond 10% terwijl elk wapen vrijwel 16% of hoger is, voor de snipers etc boven de 30% dus dat zou dus zonder vehicles hoger liggen. jammer genoeg is dat dus niet te vergelijken met bf3, daar zit dat namelijk niet bij in.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:14
w00t00w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:14:
[...]

..en mijn aim is sowieso nog verre van on par (mijn accuracy is 10% lager dan in BF3 -O- ), dus een beetje target practice kan zeker geen kwaad.
Ik heb het idee, weet het niet zeker, dat alle afgevuurde kogels, dus ook vanuit vehicles meetellen voor die accuracy. Het spel de eerste paar uren spelende zal ik op 16-17%, vergelijkbaar met 300+ uren in BF3. Ik speel wel veel met de scout choppert en de AA en nu zit ik rond de 9% waarbij mijn wapens gewoon tussen de 15-20% hangen.

Toendertijd in BF3 hebben ze dit gepatched door de vehicles NIET mee te rekenen, in BF4 telt alles mee in mijn ogen.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Zerosum schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:24:
[...]

Ik heb het idee, weet het niet zeker, dat alle afgevuurde kogels, dus ook vanuit vehicles meetellen voor die accuracy. Het spel de eerste paar uren spelende zal ik op 16-17%, vergelijkbaar met 300+ uren in BF3. Ik speel wel veel met de scout choppert en de AA en nu zit ik rond de 9% waarbij mijn wapens gewoon tussen de 15-20% hangen.

Toendertijd in BF3 hebben ze dit gepatched door de vehicles NIET mee te rekenen, in BF4 telt alles mee in mijn ogen.
Yup, vehicle bullets tellen mee met accuracy. Zit regelmatig in een jet, chopper of achter een minigun dus het telt allemaal lekker mee :+

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Bah bah bah, van die rondes waarbij je het gevoel hebt alsof je in je eentje aan het spelen bent...
En dan gaat het BuG mannetje ook nog snel het andere team joinen zodra hij ziet dat we ingemaakt worden. :r
Grootste deel van de ronde met 5 man minder spelen, en de rest is incapabel.
http://battlelog.battlefi...how/1/406045468112386880/

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 28-11-2013 14:37 ]

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik vergeleek de stats van BF3Stats en BF4Stats met elkaar, waar volgens mij sowieso alle shots/hits worden geteld, infantry en vehicles (het geraaskal van Battlelog neem ik voorlopig sowieso nog met een korrel zout, gezien de rare verschijnselen rondom score-berekening, progress en aanverwante zaken). Ook daar gaapt een gat van ruim 10% tussen deel 3 en 4. Uiteraard wordt dat voor een deel veroorzaakt door gewenning, maar ik vond het verschil wel heel erg groot. Is op zich ook niet zo'n drama, want het zijn maar cijfertjes (alhoewel accuracy net wel een stat is waar ik enige waarde aan hecht), maar het leek me gewoon geinig om mijn verrichtingen in deel 3 en 4 te vergelijken (al moeten er voor een echt faire vergelijking sowieso nog een paar honderd uur extra op de teller voor BF4).

---

unfor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Bah bah bah, van die rondes waarbij je het gevoel hebt alsof je in je eentje aan het spelen bent...
En dan gaat het BuG mannetje ook nog snel het andere team joinen zodra hij ziet dat we ingemaakt worden. :r
Winning team join Fail :') of was het 1 of andere balancer ?
Het zal me niets verbazen :+
Het potje ervoor joinde ik en Buttcracker toen we met 200+ tickets achterstonden
http://battlelog.battlefi...35362771565376/176614903/

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
beuker19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:40:
[...]

Winning team join Fail :') of was het 1 of andere balancer ?
Het zal me niets verbazen :+
Het potje ervoor joinde ik en Buttcracker toen we met 200+ tickets achterstonden
http://battlelog.battlefi...35362771565376/176614903/
Nah, server had geen balancer, anders speelden we niet de halve match met 5 man minder ;)
unfor schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Grappig om te zien dat er zelfs geen enkele revive is geweest in jouw de hele ronde lang :'(

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:48:
[...]

Grappig om te zien dat er zelfs geen enkele revive is geweest in jouw de hele ronde lang :'(
Een paar had inderdaad wel gemogen, maar op Paracel Storm zijn vooral Engi's en Recons/Snipers te vinden. Tenminste, dat merk ik altijd

Overigens een grote verrassing welk voertuig de top player van de China Faction gebruikte :+

[ Voor 11% gewijzigd door MisterChaoSs op 28-11-2013 14:55 ]

MisterChaoSs schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:53:
[...]

Een paar had inderdaad wel gemogen, maar op Paracel Storm zijn vooral Engi's en Recons/Snipers te vinden. Tenminste, dat merk ik altijd

Overigens een grote verrassing welk voertuig de top player van de China Faction gebruikte :+
Ja mensen snappen nog steeds niet hoe het spel werkt helaas :(

• wesleytjuh
200% + Double XP is leuk. Net in een pot van 30 minuten 4.5 lvl up. Van 45 naar 49.5 :D. Ben benieuwd welk level iedereen aan het einde van de week is.

• Cloclo100
wesleytjuh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:01:
200% + Double XP is leuk. Net in een pot van 30 minuten 4.5 lvl up. Van 45 naar 49.5 :D. Ben benieuwd welk level iedereen aan het einde van de week is.
Dat ze mij eerst dan maar eens ne 200% geven ipv al die 25%-en :)
Pagina: 1 ... 63 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.