SouLLeSSportal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:12:
[...]
op welke wijze dan, want wat ik zie is het voor de meeste gewooon speelbaar, hetzij met wat crashes hier en daar en af en toe wat brakke netcode issues en de double damage bug die alleen op infi van toepassing is.Als er dan nog iets is dat zorgt dat je echt neit kan spelen lijkt het me waarschijnlijker dat het aan de pc zelf ligt, hetzij software hetzij hardware.
- netcode die ervoor zorgt dat ik 1 op 1 nooit win, ik ga overal instant dood, achter muren/containers etc. Als ik schiet op een vijand die mij nog niet eens heeft gezien krijg ik geen hitmarkers, hij draait zich om nadat ik mijn magazijn leeggeschoten heb ( soms sta ik er letterlijk 10 meter vanaf ) en hij insta killed me. Op de killcam heeft hij vaak nog 100 % leven. Op dezelfde manier ga ik vaak dood van mensen die 10 seconden geleden op me schoten maar ik was al lang de hoek om gelopen.
- random frame drops. ik heb alles zo ingesteld ( alles uit dus ) dat ik ergens rond de 80-100 fps zit en alsnog heb ik op willekeurige momenten maar toch frequent ( sowieso een keer of 3 per minuut ) framedrops naar 10-20 fps. Onspeelbaar dus
- Geluid valt op bijna alle maps weg
- crash naar desktop zonder melding eens in de 5 games ofzo
Heb sinds de launch nog niet 1 ronde van voor tot einde gespeeld door 1 van deze of combinaties van deze problemen.
internet stabiel, zoek altijd een server met lage ping, en heb zelf ook een ping nooit hoger dan 30. systeem kan het makkelijk aan, processor en geheugen nooit overbelast, altijd nog ruimte over. temperaturen meer dan prima. verschillende compatibiliteit modi geprobeerd, drivers, schone installs , systeem van een maat.
conslusie is dan voor mij dat de game niet werkt zoals het hoort. en ik denk dat niemand dat hier kan ontkennen. ze hebben baggerslecht werk afgeleverd en zijn nu drukker met nog meer baggercontent te leveren dan de bagger eerst weg te poetsen