Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat wie dan ook op die perks let nu. Je squad score is weg, en dus al je perks pleite, zodra je squad een keer gewiped wordt, wat in elke public server schering en inslag is. Zelfs als ik met een volle groep van m'n beste teamplay-maten speel en we met vijf man er op letten geen stommigheid uit te halen terwijl we de laatste zijn kan het met één welgemikte raket gebeuren dat er 3 man van de kaart verdwijnt in een vurige regen van Little Bird onderdelen, om vervolgens 5 seconden later het gekletter en -spetter van stukjes tank en squadmate in de regio van vlag D te horen. Weg perks en je had sowieso al geen idee hoe vol de perks bij andere waren en wát die perks eigenlijk waren. Dus de hele perks tree is gewoon geheel nutteloos geworden.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:44:
[...]
Het zorgt naar mijn mening er ook voor dat er meer dan ooit campers zijn die enkel om hun eigen hachje denken want als je amper 90 kogels hebt maar meer raketten dan ga je niet (on)(bewust) snel in het offensief... Op Shanghai bv. zie ik veel dat een vlag wordt gecapt door het vijandelijke team en dat iedereen er gewoon op staat te kijken van "nou kijk daar eens" maar niemand doet iets omdat ze hun ammo willen sparen.. Ja de commander zorgt er nu voor dat er ammo wordt gedropt of een support kerel maar dat is maar in 50% van de gevallen zo.
Je zou er meer aan hebben als je er maar één per squadmate uit kon kiezen, en die gewoon actief bleef als je dood was. Of, als dat echt te moeilijk is om te maken, een systeem waar je van je max vier perks er één actief hebt per ingenomen vlag die je team bezit ofzo. In elk geval iets wat stabiliteit, zinnigheid en voorspelbaarheid aan de perks toevoegt, want nu heb je d'r echt geen bal aan. En er gaat dus echt geen half team om een vlag staan omdat ze bang zijn dat hun ammo op gaat raken.