Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:44:
[...]
Het zorgt naar mijn mening er ook voor dat er meer dan ooit campers zijn die enkel om hun eigen hachje denken want als je amper 90 kogels hebt maar meer raketten dan ga je niet (on)(bewust) snel in het offensief... Op Shanghai bv. zie ik veel dat een vlag wordt gecapt door het vijandelijke team en dat iedereen er gewoon op staat te kijken van "nou kijk daar eens" maar niemand doet iets omdat ze hun ammo willen sparen.. Ja de commander zorgt er nu voor dat er ammo wordt gedropt of een support kerel maar dat is maar in 50% van de gevallen zo.
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat wie dan ook op die perks let nu. Je squad score is weg, en dus al je perks pleite, zodra je squad een keer gewiped wordt, wat in elke public server schering en inslag is. Zelfs als ik met een volle groep van m'n beste teamplay-maten speel en we met vijf man er op letten geen stommigheid uit te halen terwijl we de laatste zijn kan het met één welgemikte raket gebeuren dat er 3 man van de kaart verdwijnt in een vurige regen van Little Bird onderdelen, om vervolgens 5 seconden later het gekletter en -spetter van stukjes tank en squadmate in de regio van vlag D te horen. Weg perks en je had sowieso al geen idee hoe vol de perks bij andere waren en wát die perks eigenlijk waren. Dus de hele perks tree is gewoon geheel nutteloos geworden.

Je zou er meer aan hebben als je er maar één per squadmate uit kon kiezen, en die gewoon actief bleef als je dood was. Of, als dat echt te moeilijk is om te maken, een systeem waar je van je max vier perks er één actief hebt per ingenomen vlag die je team bezit ofzo. In elk geval iets wat stabiliteit, zinnigheid en voorspelbaarheid aan de perks toevoegt, want nu heb je d'r echt geen bal aan. En er gaat dus echt geen half team om een vlag staan omdat ze bang zijn dat hun ammo op gaat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perks? Ohja, dat bestaat ook nog. Gisteren voor het eerst naar gekeken tijdens een potje mortar spelen. Dan is extra mortar shells hebben wel handig. Heeft me toch ook een aardige score opgelevert en een vijand die op Operation Locker niet meer naar buiten durfde te gaan. Maakt obliteration toch een stuk makkelijker :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52

Battlefield 2142 confirmd ?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:57:
[...]

Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat wie dan ook op die perks let nu. Je squad score is weg, en dus al je perks pleite, zodra je squad een keer gewiped wordt, wat in elke public server schering en inslag is. Zelfs als ik met een volle groep van m'n beste teamplay-maten speel en we met vijf man er op letten geen stommigheid uit te halen terwijl we de laatste zijn kan het met één welgemikte raket gebeuren dat er 3 man van de kaart verdwijnt in een vurige regen van Little Bird onderdelen, om vervolgens 5 seconden later het gekletter en -spetter van stukjes tank en squadmate in de regio van vlag D te horen. Weg perks en je had sowieso al geen idee hoe vol de perks bij andere waren en wát die perks eigenlijk waren. Dus de hele perks tree is gewoon geheel nutteloos geworden.

Je zou er meer aan hebben als je er maar één per squadmate uit kon kiezen, en die gewoon actief bleef als je dood was. Of, als dat echt te moeilijk is om te maken, een systeem waar je van je max vier perks er één actief hebt per ingenomen vlag die je team bezit ofzo. In elk geval iets wat stabiliteit, zinnigheid en voorspelbaarheid aan de perks toevoegt, want nu heb je d'r echt geen bal aan. En er gaat dus echt geen half team om een vlag staan omdat ze bang zijn dat hun ammo op gaat raken.
je verliest maar 1 upgrade per squad wipe dus als je 4 had, ga je een stapje terug naar de 3de upgrade. tja als je een paar achter elkaar krijgt is het snel gedaan maar op zich met een beetje goede squadleader en half normale spelers dmv op elkaar spawnen, goede orders geven en healen/reviven/ammo geven vrij snel weer vol. soms heb je alleen niks aan je squad, ik ben dan ook gelijk zo naar een ander squad toe.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Lol, ik was al die tijd een COD hater omdat ze altijd het zelfde uitbrachten maar als je kijkt hoe anders BF4 is dan begrijp ik waarom COD telkens alle verkoopsrecords breekt, want de gameplay is net het zelfde en vanuit een COD standpunt begrijp ik het dat het lekker speelt.. 'if it aint broke dont fix it"
pfffff
Als je zo moet beginnen denken dan was de smartphone er ook nooit gekomen want de GSM deed het prima ... . Bij elke vernieuwing en verandering is er in het begin veel tegenkanting. Had de netcode beter geweest en was er niet de one-shot-kill bug dan was de helft van de negativiteit er nooit geweest.

Het is wat jammer dat dit (en elk ander forum) hierover vol staat maar ergens is het ook normaal. Je kan het spel niet volledig analyseren door deze twee fouten.

Maar ondanks al de fouten vind ik het nog altijd beter dan gewoon BF 3.5 te maken. Dan was het geweest : lekker makkelijk BF 3 wat anders aankleden en cashen maar.

Het zal altijd wel iets zijn, ik ben blij dat het spel nieuw aanvoelt, ondanks de vele tekortkomingen tot op heden en zelfs ondanks dat de maps niet echt mijn gameplay ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krijg je trouwens punten als je met die m-aps raketten tegenhoudt? anders gaat dat ding vrij weinig gebruik krijgen, wat die nu al niet echt zal krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 08:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Maar waar zie je die progress van die field upgrades nu? En hoe kun je ze dan benutten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:55:
Maar waar zie je die progress van die field upgrades nu? En hoe kun je ze dan benutten?
Om ze in te stellen kan je als je ze vrij gespeeld hebt, bij de loadout onderin kiezen.
links bij je HUD ingame, daar zie je een groen balkje met 4 vakjes en icoontjes. Daar zie je de progressie, ze worden automatisch actief als je ze tijdens het spelen unlocked. Je krijgt ook een bericht ingame als je een upgrade unlocked in de vorm van groen icoon + naam van de upgrade.
Je neemt ze ook mee met je squad als dat niet veranderd en je in dezelfde server blijft voorzover ik kan zien.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Inderdaad het is veel minder team oriented. Waarom voegt DICE positieve dingen toe zoals VOIP maar halen ze dan weer aanpasbare perks weg.. Niemand zal het ooit weten.
Omdat ik vaker mee heb gemaakt dat je met 4x ammo/explosives zit dan dat er werkelijk spelers zijn die perks gingen aanpassen op een pubserver in BF3
Het zorgt naar mijn mening er ook voor dat er meer dan ooit campers zijn die enkel om hun eigen hachje denken want als je amper 90 kogels hebt maar meer raketten dan ga je niet (on)(bewust) snel in het offensief... Op Shanghai bv. zie ik veel dat een vlag wordt gecapt door het vijandelijke team en dat iedereen er gewoon op staat te kijken van "nou kijk daar eens" maar niemand doet iets omdat ze hun ammo willen sparen.. Ja de commander zorgt er nu voor dat er ammo wordt gedropt of een support kerel maar dat is maar in 50% van de gevallen zo.
Ligt niet aan te weinig ammo of zoiets.
Ligt aan de spelers en volgens mij was het in BF3 nog veel erger.
Lol, ik was al die tijd een COD hater omdat ze altijd het zelfde uitbrachten maar als je kijkt hoe anders BF4 is dan begrijp ik waarom COD telkens alle verkoopsrecords breekt, want de gameplay is net het zelfde en vanuit een COD standpunt begrijp ik het dat het lekker speelt.. 'if it aint broke dont fix it"
Ik ben het hier helemaal niet mee eens .
Ik heb heel veel BF3 gespeeld en daar zijn nu nog meer dan genoeg irritaties die nooit meer opgelost worden en gelukkig niet meer in BF4 zitten.

Suppression
OP jets
Orbit camping choppers
Rpg/Smaw het zelfde
Igla/Stinger idem
Veel te veel waardeloze wapens
Heel veel baserape/lock
Maps vaak maar leuk op 1 speel mode (neushaar,Metro,damavand)
Te weinig destructie.
De nodige bugs (Zitten in BF4 ook nog maar kunnen nog opgelost worden)
Veel te late patches (M26 bug)

En nog alle dingen die er eigenlijk in hadden moeten zitten (Commander , Voip en geen blauwe filter )
Ik vind het jammer dat ik in dit topic sinds de release meer negatieve dingen heb te zeggen over het spel dan anders. Ik wou dat het anders was maar ja, behalve hier m'n mening zeggen denk ik niet dat dit ook de developers bereikt..
Kijk dat BF4 veel problemen heeft ben ik het wel mee eens.
Maar ik vind BF4 een veel betere game dan BF3 en ook echt een vooruit gang.
Heb ook het gevoel dat de mensen die het meeste klagen Jet/Heli piloten (omdat ze nu tegenstand hebben en geen godmode) zijn of Neushaar/Close quarters/Metro grinders waren

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:33:
[...]
je verliest maar 1 upgrade per squad wipe
http://bf4central.com/201...field-upgrades-revealed/‎
"However, should the squad be eliminated (all players in the squad are dead at the same time), the field upgrades will reset to level 1."

Ik weet dat evelcap dat niet zegt, maar ik heb wel de ervaring dat als m'n squad gewiped is we allemaal met 0 squad perk punten en alleen de 1e perk rondrennen, dus ik denk dat hij daar ongelijk in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Waarom zou je uberhaupt de moeite nemen om te lezen wat er op dat ding staat?? Gelukkig zijn er mensen die wel dit soort trekjes hebben dan ook nog eens weten waar ze de juiste informatie bronnen moeten vandaan halen en BOOOOOMMM easter egg te pakken.

Erg vet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:58:
lang verhaal.

Kijk dat BF4 veel problemen heeft ben ik het wel mee eens.
Maar ik vind BF4 een veel betere game dan BF3 en ook echt een vooruit gang.
Heb ook het gevoel dat de mensen die het meeste klagen Jet/Heli piloten (omdat ze nu tegenstand hebben en geen godmode) zijn of Neushaar/Close quarters/Metro grinders waren
dat laatste valt vind ik wel mee, juist de attack jets en scout chopper zijn veel sterker dan voorheen in bf3, ik kon zelf nooit geweldig vliegen in bf3, dus ook geen ace piloot in bf4 maar kills maken gaat stukken makkelijker met de attack jet. Stealth jet is juist behoorlijk underpowered en biedt weinig extra's/anders dan de attack jet gezien dat je helemaal niet gestealth bent tenzij gespot. Air radar pikt die jet automagisch op. lol.
voor je punten bf3<bf4:
Suppression = verbererd, gelukkig
OP jets = van een soort jet die op was naar splitsing van op attack jet en underpowered stealth jet.
Orbit camping choppers = gefixed was heel erg irritant idd.
Rpg/Smaw het zelfde = zit nu verschil in wat ook in bf3 zou komen, is niet gedaan maar bf4 is het perfect.
Igla/Stinger idem = idem mee eens
Veel te veel waardeloze wapens = je zal altijd een paar wapens hebben die beste allround zijn of beste op cqb mid range nu dus de ace23/m416/acw-r. meer keuze is prima maar die zullen toch vaak wat specifiek inzetbaar zijn, dus hier zie ik geen groot probleem in bf3 of bf4.
Heel veel baserape/lock = puur mapdesign, zijn wel wat verbeteringen maar ook weer verslechtering in aangebracht, zie AA tank rants.
Maps vaak maar leuk op 1 speel mode (neushaar,Metro,damavand) = verbeterd, vind de maps op dawnbreaker CQ en zavod311 niet echt geweldig, te chaotisch en eigenlijk een grote clusterfuck. sommige mensen vinden dit leuk maar stealthjets in een miniscule map met alleen maar highrisers? wtf dice...
Te weinig destructie. = is verbeterd en ook duidelijk beperkt waar nodig.
De nodige bugs = standaard in bf series, je zou alleen denken dat veel bugs van bf3 engine eruit gehaald zijn in bf4 engine, helaas.
Veel te late patches (M26 bug) = verbeterd, komen nu door andere setup sneller kleine patches uit, servers hebben er al 12 gehad, terwijl in de tijd dat we nu zijn na launch, misschien 1 of 2 patches waren geweest voor bf3?

al met al is de game algemeen gezien een grote verbetering waar bf3 beperkt was of in faalde. Maar zal er wel wat aan de huidige gamebreaking bugs moeten worden gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:58:
Misschien eens een keertje toegeven dat je absoluut niet objectief naar Battlefield 4 kan kijken? Scheelt dit soort ietwat onnozele opmerkingen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:04:
[...]

http://bf4central.com/201...field-upgrades-revealed/‎
"However, should the squad be eliminated (all players in the squad are dead at the same time), the field upgrades will reset to level 1."

Ik weet dat evelcap dat niet zegt, maar ik heb wel de ervaring dat als m'n squad gewiped is we allemaal met 0 squad perk punten en alleen de 1e perk rondrennen, dus ik denk dat hij daar ongelijk in heeft.
mijn ervaring is exact het zelfde, bij squad wipe ben je maar 1 upgrade kwijt, alleen kan het soms nogal snel gaan en ben je dan terug bij af.

je link geeft bij mij een 404 error, weet niet of dit door de prehistorische pc's hier komt

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:10:
[...]

Misschien eens een keertje toegeven dat je absoluut niet objectief naar Battlefield 4 kan kijken? Scheelt dit soort ietwat onnozele opmerkingen.
Deze opmerking van jou is iets meer onnozel en compleet OT.
Geef is 1 reden waarom ik niet objectief kan zijn en de rest hier wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:17:
[...]

Hij is zelf net zo erg en niemand kan objectief naar BF4 kijken, iedereen heeft wel wat favoriete dingen waar hij meer voorkeur voor heeft dan de rest van het spel

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:19:
[...]

Hij is zelf net zo erg en niemand kan objectief naar BF4 kijken, iedereen heeft wel wat favoriete dingen waar hij meer voorkeur voor heeft dan de rest van het spel
Sorry was ook vergeten dat hij hier een god status en alleen zijn mening er hier toe doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:19:
[...]

laten we in ieder geval niet op de man gaan spelen, beide, meningen zijn altijd subjectief, evenals ervaringen.
maar kunnen we ipv wederom zo'n nutteloze discussie mijn vraag niet beantwoorden? :+
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:45:
krijg je trouwens punten als je met die m-aps raketten tegenhoudt? anders gaat dat ding vrij weinig gebruik krijgen, wat die nu al niet echt zal krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:04

Pykow

Angelo OTR

Er zijn nog genoeg bugs die niet opgelost zijn en ook in BF3 aanwezig waren.

- Supression is nog steeds erg sterk, beperkt tot LMG's waardoor je er wel minder last van hebt.
- Nutteloze wapens zijn er nog steeds een heleboel, kijk de stats maar na van sommige wapens.
- Netcode is slechter dan in BF3.
- Reviven heeft nog steeds fouten, soms blijft me scherm erg licht alsof ik net gerevived ben.
- berekenen van damage lijkt niet altijd goed te werken, regelmatig heeft iemand nog 0% over.
- Botsingen met voertuigen gaan echt vaag. (ook met de soldaten heb je dit probleem nu)

ik blijf BF3 beter vinden op de meeste fronten.
naast de one hit kill glitch, de netcode problemen en de server crashes zijn er nog gameplay keuzes gemaakt die mij niet lekker liggen.

- Voertuigen met verschillende main cannons :S hierdoor kan je geen inschatting.
- ik mis de wapens zoals in bf3, de M16A3, AEK-971, G3A3, AN-94, M4A1,M27 IAR,

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:45:
Geen idee eigenlijk heb hem nog niet gebruikt , maar kan me voorstellen dat bij Rush zo'n ding op de Mcom
wel handig is bij armen/disarmen.
Pykow schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:23:
[...]

Er zijn nog genoeg bugs die niet opgelost zijn en ook in BF3 aanwezig waren.

- Supression is nog steeds erg sterk, beperkt tot LMG's waardoor je er wel minder last van hebt.
- Nutteloze wapens zijn er nog steeds een heleboel, kijk de stats maar na van sommige wapens.
- Netcode is slechter dan in BF3.
- Reviven heeft nog steeds fouten, soms blijft me scherm erg licht alsof ik net gerevived ben.
- berekenen van damage lijkt niet altijd goed te werken, regelmatig heeft iemand nog 0% over.
- Botsingen met voertuigen gaan echt vaag. (ook met de soldaten heb je dit probleem nu)

ik blijf BF3 beter vinden op de meeste fronten.
naast de one hit kill glitch, de netcode problemen en de server crashes zijn er nog gameplay keuzes gemaakt die mij niet lekker liggen.

- Voertuigen met verschillende main cannons :S hierdoor kan je geen inschatting.
- ik mis de wapens zoals in bf3, de M16A3, AEK-971, G3A3, AN-94, M4A1,M27 IAR,
Kijk die wapens zijn gewoon wennen denk ik .
Want je heb nu gewoon echt keuze ipv. de M16 en op alle fronten winnen.
Kijk je hebt nu voor :CQ de Aek/Famas/Acw-r/Mtar en PDW's
Voor lange afstanden de Ak12/Ak 5c/Scar H
En dan nog wat meer random wapens M416/Ace23/M249

Dus geen hoge RoF wapens (AEK) meer waaar bij je tot 150m ook nog van bijv een sniper wint.

Kijk in vind de keuze die je nu heb op Armor juist fantastisch.
Op golmund railway ga je voor meer voertuig damage (staf shells HE rounds ) en op Zavod ga je meer voor infanterie (AP rounds en HMG/LMG )

Er is nu gewoon niet meer 1 beste setup voor elke map en dat is een grote verandering tegenover BF3.

[ Voor 67% gewijzigd door beuker19 op 27-11-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:21:
[...]

laten we in ieder geval niet op de man gaan spelen, beide, meningen zijn altijd subjectief, evenals ervaringen.
maar kunnen we ipv wederom zo'n nutteloze discussie mijn vraag niet beantwoorden? :+

[...]
Is niet een aanval op de man, was meer bedoelt van "hij en de rest net zo goed" ;)

Om terug te komen op de M-APS, ik heb hem kort in een potje rush gebruikt, maar het viel mij niet op dat ik er punten voor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, BitchFight4. Bring it on! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:30:
[...]

Is niet een aanval op de man, was meer bedoelt van "hij en de rest net zo goed" ;)

Om terug te komen op de M-APS, ik heb hem kort in een potje rush gebruikt, maar het viel mij niet op dat ik er punten voor kreeg.
kan ook helemaal niks vinden op het wereldwijde web hierover... wel apart, maar gezien dat het een gadget is net als de mortar, mav, tugs etc. zou er toch iets van een puntenscore uit komen, team protection, perimeter defense points ofzo. Ik zal vanavond na sporten eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:41:
[...]

kan ook helemaal niks vinden op het wereldwijde web hierover... wel apart, maar gezien dat het een gadget is net als de mortar, mav, tugs etc. zou er toch iets van een puntenscore uit komen, team protection, perimeter defense points ofzo. Ik zal vanavond na sporten eens kijken.
Nou ja voor smoke uit een tank krijg je ook geen punten omdat je een raket hebt afgeweerd.
Denk dat het meer is om jezelf/team op een bepaald punt de beschermen tegen rockets/granaten en je daarom ook geen punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:41:
[...]

BIj de M-APS staat onder: Damage Assists 0. Dat zouden volgens mij de enige punten kunnen zijn. Heb er wat zooi mee tegengehouden, maar staat bij mij dus gewoon nog op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:10:
[...]

Wat is objectief, een sniper afzeiken en neerzetten als camper maar zelf met een mortier campen :? Waardeer je gevoel voor humor echt.

Keer op keer word er door dezelfde gamers een klaagzang gehouden en soms pagina's lang. Ze laten geen gelegenheid voorbij gaan om af te geven op bf4 en dice. Het is me totaal een raadsel waarom ze niet stoppen met bf4 als er toch weinig aan deugd en het vertrouwen in dice nul,nul is.

Alle bugs zijn zo goed als benoemd en het zou beter zijn om de bugs te inventariseren, zodat iemand die in de veronderstelling is dat hij/ zij weer een bug heeft gevonden eerst even op onderzoek gaat, in plaats van een nieuw bericht te plaatsen. Hier voorkom je ook mee dat de negatievelingen minder inhaken om hun gal en frustraties te spuien. We weten het nu wel hoe het zit!

Speel vanaf het eerste moment bf4 met veel plezier en lol. Ja heb ook wel eens een crash, kom soms een bug tegen en de netcode is soms een struikelblok, dat verschilt overigens per server. Ga me echt niet druk maken als ik een keer mijn score verlies en/of twee keer moet promoveren en een keer opnieuw moet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:17:
[...]

Omdat je met die opmerking direct elke vorm van (hevige) kritiek op Battlefield 4 wilt wegwuiven door de mensen die kritiek geven in diskrediet te brengen.
TecTo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
Wat is objectief, een sniper afzeiken en neerzetten als camper maar zelf met een mortier campen :? Waardeer je gevoel voor humor echt.
Met een mortier spelen staat zeker niet gelijk aan campen aangezien je een mortier gewoon achter kan laten terwijl je zelf verder speelt. Je zit toch met een zeer lange reload time.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 27-11-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
[...]

BIj de M-APS staat onder: Damage Assists 0. Dat zouden volgens mij de enige punten kunnen zijn. Heb er wat zooi mee tegengehouden, maar staat bij mij dus gewoon nog op 0
damage assists is wel raar, je voorkomt toch damage met dat ding?
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
[...]

Nou ja voor smoke uit een tank krijg je ook geen punten omdat je een raket hebt afgeweerd.
Denk dat het meer is om jezelf/team op een bepaald punt de beschermen tegen rockets/granaten en je daarom ook geen punten krijgt.
smoke is dan ook geen gadget zoals mav, tugs, medicpack etc etc. alles wat je daarmee doet krijg je op een of andere manier punten voor. zou hier niet anders voor moeten zijn, anders zal die vrijwel niet gebruikt worden.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TecTo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
[...]

Keer op keer word er door dezelfde gamers een klaagzang gehouden en soms pagina's lang. Ze laten geen gelegenheid voorbij gaan om af te geven op bf4 en dice. Het is me totaal een raadsel waarom ze niet stoppen met bf4 als er toch weinig aan deugd en het vertrouwen in dice nul,nul is.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:23:
[...]
Kijk die wapens zijn gewoon wennen denk ik .
Want je heb nu gewoon echt keuze ipv. de M16 en op alle fronten winnen.
[...]
Er is nu gewoon niet meer 1 beste setup voor elke map en dat is een grote verandering tegenover BF3.
Dit, keer 100, want waar. Ik moet nog zien of het zo blijft maar vooralsnog word ik door van álles en nogwat omver gemaaid. Bij de LMGs zie ik al wel sterk de MG4 / M249 terug blijven komen als beste all-rounder, maar met name de assault spelers die in BF3 elk potje even gingen easy-moden met de M16 zijn nu een stuk gevarieerder in hun wapenkeuze, bij voertuigen heb je geen idee wat de load-out gaat zijn tot je ontdekt dat je counter op de verkeerde is ingesteld (behalve de scout heli - dat is de 25mm gun en nooit meer over nadenken) en de engies lopen ook nog steeds niet allemaal met RPGs, SMAWs of SRAWs rond.

Zoals gezegd, ik weet niet of het zo blijft als iedereen straks alle wapens een beetje kent, maar vooralsnog is de variatie een grote deugd die in BF3 volkomen ontbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat een topic is dit ook.. :'(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:46:
[...]

Omdat je met die opmerking direct elke vorm van (hevige) kritiek op Battlefield 4 wilt wegwuiven door de mensen die kritiek geven in diskrediet te brengen.
Iedereen mag kritiek hebben over bugs,crashes enz. wat dat is vervelend voor iedereen en ook terechte kritiek.
Maar ik doelde er in mijn post op dat er nu ook veel mensen klagen dat ze niet niet meer kunnen domineren in een Jet/Heli of met een bepaald wapen en niet zo makkelijk kills/punten kunnen farmen als in BF3.
En ja dat wuif ik weg want als je dat wil ga dan lekker of BF3 spelen of ga in ieder geval proberen je speelstijl of zoiets aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan mensen hier eens leren dat meningen er zijn om aan te geven hoe iemand iets ervaart en dat je dan kan zeggen "daar ben ik het wel/niet mee eens" in plaats van elkaar af te zeiken?

Maarja, blijkbaar is dit niet het BF4 topic, maar meer een zeik elkaar maar af als je het er niet mee eens bent topic.

Ontopic:

Ik moet helaas wel concluderen dat ik BF4 iets minder snel onder de knie heb dan BF3. Waar je met BF3 vooral de slimme steegjes en routes had bij veel maps kom ik ze nu veel minder tegen. En dat ik dan vaak neer geschoten word met 1 kogel terwijl ik hele clips op iemand moet legen, dat bederft het gevoel ook wel een beetje. Hopelijk komt Dice snel met een goede fix voor het hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:55:
[...]

Dit, keer 100, want waar. Ik moet nog zien of het zo blijft maar vooralsnog word ik door van álles en nogwat omver gemaaid. Bij de LMGs zie ik al wel sterk de MG4 / M249 terug blijven komen als beste all-rounder, maar met name de assault spelers die in BF3 elk potje even gingen easy-moden met de M16 zijn nu een stuk gevarieerder in hun wapenkeuze, bij voertuigen heb je geen idee wat de load-out gaat zijn tot je ontdekt dat je counter op de verkeerde is ingesteld (behalve de scout heli - dat is de 25mm gun en nooit meer over nadenken) en de engies lopen ook nog steeds niet allemaal met RPGs, SMAWs of SRAWs rond.

Zoals gezegd, ik weet niet of het zo blijft als iedereen straks alle wapens een beetje kent, maar vooralsnog is de variatie een grote deugd die in BF3 volkomen ontbrak.
mwah voor nu zie je in infantry heavy maps 50% rondlopen met de ace23, m416 of acw-r. hoewel niet alleen maar de m16, is het nog steeds de sub high rpm guns die domineren, dus rond de 800-900 rpm. de rest zal vaak te langzaam schieten omdat je te accuraat kan zijn met een beetje recoil compensatie met de high rpm wapens. Zul je altijd houden en zal in bf4 alleen maar duidelijker worden als de massa ook die wapens unlocked heeft.

Even wat ingame vidjes gekeken over die mp-aps en ik zie idd geen scores ontstaan bij duidelijke werking. Denk dat dit blijkbaar geen of nog niet een score genereert. Dat ding kan dus gelijk in de bak van stof te vergaren gadgets... :/

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:01:
[...]

mwah voor nu zie je in infantry heavy maps 50% rondlopen met de ace23, m416 of acw-r. hoewel niet alleen maar de m16, is het nog steeds de sub high rpm guns die domineren, dus rond de 800-900 rpm. de rest zal vaak te langzaam schieten omdat je te accuraat kan zijn met een beetje recoil compensatie met de high rpm wapens. Zul je altijd houden en zal in bf4 alleen maar duidelijker worden als de massa ook die wapens unlocked heeft.
Inderdaad, het aantal wapens waarmee je echt kan domineren is vergroot maar er is nog steeds een duidelijk onderscheid tussen goed en matig/slecht. Alleen doordat nauwkeurigheid zo aangepast is zijn veel wapens alsnog gewoon redelijk te gebruiken voor het gemiddelde werk. Alleen als je echt fanatiek speelt merk je wel verschil tussen de SAR-21 en de ACE-23 en is eerstgenoemde gewoon echt slecht. Maar gaat de gemiddelde persoon dat merken? Die kan nog steeds prima met die wapens overweg en zal het verschil in TTK misschien niet eens merken. En de gevechten die hij verliest door het verschil in TTK zal hij wellicht gewoon afschrijven op skills ipv wapen keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:12:
[...]
de gevechten die hij verliest door het verschil in TTK zal hij wellicht gewoon afschrijven op skills ipv wapen keuzes.
Nee hoor, het ligt altijd aan een ander, als ik de chat moet geloven, dus dat zal zéker niet aan skills toegeschreven worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:23:
[...]

Nee hoor, het ligt altijd aan een ander, als ik de chat moet geloven, dus dat zal zéker niet aan skills toegeschreven worden :+
Afhankelijk van de persoon natuurlijk, diegenen die denken dat het eigen skill is die niet zo hoog is zeggen niks in chat ;) (val daar zelf vaak onder)

Ik begin alleen in de chat als iemand met een bolt-action vliegensvlug headshots weet te maken door 3 gebouwen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:23:
[...]

Skills van de ander die uit hacks bestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Laten ze eerst de netcode maar fixen voor we over skill gaan praten want volgens mj zijn er zat die onwijs voordeel uit het brakke netcode halen.

Ik ben bezig als recon met de dmr's. Weet niet wat ik er van vind. Komt waarschijnlijk ook weer door netcode/hitreg maar schiet regelmatig hele magazijn leeg op iemands hoofd zonder een hit en pot erna schiet ik ze met 2-3 kogels af.

[ Voor 0% gewijzigd door ReQuiem83 op 27-11-2013 14:33 . Reden: vervelende auto correctie op mijn foon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ReQuiem83 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:31:
Laten ze eerst de netcode maar fixen voor we over skill gaan praten want volgens mj zijn er zat die onwijs voordeel uit het brakke netcode halen.

Ik ben bezig als recon met de dmr's. Weet niet wat ik er van vind. Komt waarschijnlijk ook weer door netcode/hitreg maar schiet regelmatig hele magazijn leeg op iemands hoofd zonder een hit en pot erna schiet ik ze met 2-3 kogels af.
Ik snap sowieso het nut niet van DMR's, op de M82A3 na zijn het een veruit inferieure wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:40:
[...]

Ik snap sowieso het nut niet van DMR's, op de M82A3 na zijn het een veruit inferieure wapens.
dmr = designated marksman rifle, is niet echt niet zelfde als een .50 cal autosniper |:(
dmr = voor medium/long range dus zeg >50-300 meter effectief.
sniper rifles zoals de m82a3, zijn voor >100 en verder.
dat de dmr's niet zo geweldig zijn klopt wel, ze zijn nogal wat underpowered, maar als je tussen de 50 en 100 meter aanhoudt kan je vrij veilig je vijand aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
fynrd1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:40:
[...]

Ik snap sowieso het nut niet van DMR's, op de M82A3 na is het een veruit inferieur wapen.
Omdat ze jou niet liggen?
Prima maar om nou te zeggen dat het slechte wapens zijn, nee niet echt.
Je kunt er alleen niet goed mee door de map heen rennen als een kip zonder kop.

Hoge accuracy
Hoge dammage

Dus als je beetje uitkijkt en niet rondwandelt als afknal vee, kun je heel wat met die wapens. Zeker omdat dat je door de hoge dammage ook vaak de persoon bent die hem werkelijk de laatste kogel geeft.

Je kunt alleen niet je KPM gaan vergelijken met bijvoorbeeld carbines, dat is gewoon weg niet eerlijk. Het vereist een iets andere speelstijl, vergelijk het met dat 9/10 rond huppelt als medic en de rest afdoet als prut. Niet omdat de overige klasses slecht zijn, maar omdat ze niet weten hoe er mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:33
Alle wapens zijn het beste gebalanceerd op Hardcore overgens. Op normal krijg ik echt een zwaar cookie-cutter-build gevoel. Enkele assault rifles zijn koning en de rest volgt. Op HC is het meer, alles heeft een kans, zelfs de propjesschieters die PDW's heten :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

In damage en accuracy legt het zwaar af tegenover een bolt action. Vanaf 100m is de bolt action ook veruit het gevaarlijkst. Onder de 100m leg je het af tegen de riffles met een hoge RPM. Waar zit dan de kracht van het wapen? In sommige gevallen lijkt mij een LMG nog sterker dan een DMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
fynrd1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:51:
In damage en accuracy legt het zwaar af tegenover een bolt action. Vanaf 100m is de bolt action ook veruit het gevaarlijkst. Onder de 100m leg je het af tegen de riffles met een hoge RPM. Waar zit dan de kracht van het wapen? In sommige gevallen lijkt mij een LMG nog sterker dan een DMR.
Iemand met een DMR kan mooi die dak campers erafschieten op Shanghai Domination bijv. Verder moet je wel een stuk passiever spelen. Vind ze zelf overgens ook een beetje so-so voor normal, maar echt slecht zijn ze niet, het vereist gewoon flinke aim en dan sta je zo boven de Assault rifles (op close combat na)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dmr = erg accuraat rond die afstanden, lmg moet je veel kogels spammen om dat te bereiken, je moet ook niet verwachten 10 man om te leggen met een dmr, je bent een marksman, dus gerichte schoten preferabel headshots, vanuit cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Op papier ja, maar als jij met je sniperrifle op 100m van mij afstaat en je maakt geen headshot, schiet ik je 100% mors dood met een DMR, sterker nog wss heb jij de eerste kogel al te pakken voor dat je door je scoop mij hebt geaimd. De andere 2 kogels ontvang je dus als je aan het herladen bent.

En over die LMG, volledig mee eens zeker de type 88 word zwaar misbruikt als sniper hoogstens irritant. Hoe vaak ik daar wel niet door afgeknald ben door een support die speelt als camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

kevz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:55:
[...]

Iemand met een DMR kan mooi die dak campers erafschieten op Shanghai Domination bijv. Verder moet je wel een stuk passiever spelen. Vind ze zelf overgens ook een beetje so-so voor normal, maar echt slecht zijn ze niet, het vereist gewoon flinke aim en dan sta je zo boven de Assault rifles (op close combat na)
Hmm.. maar met een bolt action heb je binnen een minuut alle dak campers eraf geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:57:
[...]

Hmm.. maar met een bolt action heb je binnen een minuut alle dak campers eraf geschoten.
een goede bolt action sniper schiet ook maar 1x en heeft dan een headshot. mis je die dan moet je eigenlijk wegduiken en wachten op een ander moment om weer te schieten, of als je beter dan gemiddeld bent, een fast follow up shot maken en alsnog de kill maken. ook hier geldt minimaal 100m+ is wel beste, dichterbij en lmg's, dmr en hoger damage AR's gaan je kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Practics schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:56:
[...]

Op papier ja, maar als jij met je sniperrifle op 100m van mij afstaat en je maakt geen headshot, schiet ik je 100% mors dood met een DMR, sterker nog wss heb jij de eerste kogel al te pakken voor dat je door je scoop mij hebt geaimd. De andere 2 kogels ontvang je dus als je aan het herladen bent.

En over die LMG, volledig mee eens zeker de type 88 word zwaar misbruikt als sniper hoogstens irritant. Hoe vaak ik daar wel niet door afgeknald ben door een support die speelt als camper.
Daarvoor zou ik stil moeten staan, 1 op 1 duels verlies ik vrijwel nooit van een DMR, daarentegen kan een assault riffle of een lmg wel zijn aim op mij houden. LMG's heb ik juist de meeste moeite mee door de bijkomende suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kan opeens niet meer met spatie terugkomen van een revive?
Hij geeft aan spatie ik druk maar nozzing..en respawn op de rechtermuisknop wel 8)7 8)7

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:44:
[...]

dmr = designated marksman rifle, is niet echt niet zelfde als een .50 cal autosniper |:(
dmr = voor medium/long range dus zeg >50-300 meter effectief.
sniper rifles zoals de m82a3, zijn voor >100 en verder.
dat de dmr's niet zo geweldig zijn klopt wel, ze zijn nogal wat underpowered, maar als je tussen de 50 en 100 meter aanhoudt kan je vrij veilig je vijand aanvallen.
Theorie:
Assault Rifle: <250
DMR: 250-500
Sniper: 500<

Battlefield 4:
Assault Rifle: <200
Sniper 100<

De DMR heeft geen duidelijke plek meer en moet een beetje er tussenin zitten terwijl er op die afstanden betere alternatieven zijn.
kevz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:48:
Alle wapens zijn het beste gebalanceerd op Hardcore overgens. Op normal krijg ik echt een zwaar cookie-cutter-build gevoel. Enkele assault rifles zijn koning en de rest volgt. Op HC is het meer, alles heeft een kans, zelfs de propjesschieters die PDW's heten :P
Nou het best gebalanceerd... voor mijn gevoel is de balans op hardcore juist compleet verdwenen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 27-11-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
kevz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:48:
Ga eens met de ump-45 spelen! Met de juiste configuratie een topper, zowel op soft als hardcore een prima pdw.

[ Voor 102% gewijzigd door TecTo op 27-11-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:56:
[...]

dmr = erg accuraat rond die afstanden, lmg moet je veel kogels spammen om dat te bereiken, je moet ook niet verwachten 10 man om te leggen met een dmr, je bent een marksman, dus gerichte schoten preferabel headshots, vanuit cover.
Headshot met een bolt-action en je bent dood, vanaf 0m tot aan 3200m, met de DMR is een headshot vanaf een bepaalde afstand volgens mij niet eens meer voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
fynrd1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:20:
[...]

Headshot met een bolt-action en je bent dood, vanaf 0m tot aan 3200m, met de DMR is een headshot vanaf een bepaalde afstand volgens mij niet eens meer voldoende.
Daarom kan je ook meerdere rounds schieten, 2x raken voordat je tegenstander door heeft dat hij geraakt word is niets nieuws :P

UMP45 is trouwens wel ok, maar nog steeds maar 75% van een AR...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:07:
[...]

Theorie:
Assault Rifle: <250
DMR: 250-500
Sniper: 500<

Battlefield 4:
Assault Rifle: <200
Sniper 100<

De DMR heeft geen duidelijke plek meer en moet een beetje er tussenin zitten terwijl er op die afstanden betere alternatieven zijn.
AR op 200 meter is proppeschieter, DMR is dan nog steeds sterk en accuraat.
200 meter is echt superver voor een AR in bf4, de kans dat je dan 4-5 hits maakt tijdens de tijd dat een dmr 2-4 hits maakt, is vrij klein zelfs met een SAR21 oid.
kevz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:22:
[...]

Daarom kan je ook meerdere rounds schieten, 2x raken voordat je tegenstander door heeft dat hij geraakt word is niets nieuws :P

CQB daar is die goed in, verder dan 15 m wil je niet echt proberen te raken, dan is de damage dropoff te groot.silencer erop, laser en flanken maar! :9

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:22:

Maar waarom dan geen sniper met straight pull bolt?
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:24:
AR op 200 meter is proppeschieter, DMR is dan nog steeds sterk en accuraat.
200 meter is echt superver voor een AR in bf4, de kans dat je dan 4-5 hits maakt tijdens de tijd dat een dmr 2-4 hits maakt, is vrij klein zelfs met een SAR21 oid.
Die 200 meter is dan ook wel het uiterste maar het kan met een scope nog enigsinds. Maar op die afstand heb ik dan gewoon liever een sniper met straight pull bolt, gaat net zo snel en dan ben je in twee hits sowieso klaar. Na 100 meter zitten die DMR's op 30 damage, dan heb je dus vier schoten nodig voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[b]Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:07:
Nou het best gebalanceerd... voor mijn gevoel is de balans op hardcore juist compleet verdwenen.
Totaal niet mee eens. Speel 95% HC en de balans is prima. Op afstand leg je het af tegen een sniper, een assault is zeer dominant, de carbin is allround maar minder krachtig dan een assault en dat merk je direct in de game play. Waar je op normal met een spray wapen een assault makkelijk omlegt omdat je meer kan incasseren ben je in HC het haasje. Een dmr prima voor de mid range in HC en domineer je een assault/pdw en support riffle op midrange maar in softcore wordt je vaak weggeknalt door een assault of support riffle. Zo kan ik tig voorbeelden noemen.

Bij roekeloos spelen en rennen word je door alles en nog wat weg gemaaid. In softcore kan je vaak een hele map rondrennen en huppelen, de nodige schoten incasseren en nog niet dood. De huppelaars, springers en ronddraaiers doen het op softcore goed maar in HC zijn ze snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:29:
[...]

Maar waarom dan geen sniper met straight pull bolt?

[...]

Die 200 meter is dan ook wel het uiterste maar het kan met een scope nog enigsinds. Maar op die afstand heb ik dan gewoon liever een sniper met straight pull bolt, gaat net zo snel en dan ben je in twee hits sowieso klaar. Na 100 meter zitten die DMR's op 30 damage, dan heb je dus vier schoten nodig voor een kill.
als je goede aim hebt, vind ik zelf dat ik dat wel heb, is de keuze voor mij ook vrij simpel voor de bolt action met straight pull bolt maar mocht je wat minder goed zijn en mobieler willen zijn, binnen 100-150 meter rond rennen maar niet de ster qua twitch aim bent, dan is een dmr een mooie middenweg, accuraat op die afstand dat je headshots kan maken en genoeg damage, maar dichterbij zal je voorzichtiger moeten zijn tegenover AR en carbines. 1 op 1 kan je nog wel eens een duel winnen met goede body shots en/of headshot maar statitisch gezien niet aan te raden. Ik vind ze zeker een plek hebben alhoewel ik wel iets meer damage zou geven dan dan ze nu hebben, dat kan zonder de bolt actions in de weg te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wie zal de aim hebben om headshots of goede bodyshots te maken met de DMR terwijl hij niet met een bolt action kan mikken? Ze hebben op zich wel een plek in het spel, alleen zijn ze dan alsnog de slechtere keuze. Je kan er wel mee killen maar je kan er niet beter mee killen dan met de alternatieven.
Vanaf 60-80 meter moet je tevens twee headshots maken met de DMR, een enkele headshot levert je geen kill op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De DMR's hebben bijna allemaal een Max dmg. van 43 en een Min dmg. van 30.
Als je dat vergelijkt met Scar H ,PKP of M240b Max 34 en Min. 25 dmg dan ben je altijd 4 schoten nodig.
Dan zal de DMR dus het beste zijn in 10 tot 50 meter maar dan zijn alle AR/Carbine's weer beter .
En zelfs tot 10 meter kun je beter een PDW hebben omdat je niet een 1 headshot kill hebt als in BF3.
Dus eigenlijk is het in geen 1 situatie beter een om een DMR te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kijk je puur naar damage, zet daar eens de firerate tegenover waarbij het wapen nog nauwkeurig is. Dat is eigenlijk de belangrijkste factor in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:41:
De DMR's hebben bijna allemaal een Max dmg. van 43 en een Min dmg. van 30.
Als je dat vergelijkt met Scar H ,PKP of M240b Max 34 en Min. 25 dmg dan ben je altijd 4 schoten nodig.
Dan zal de DMR dus het beste zijn in 10 tot 50 meter maar dan zijn alle AR/Carbine's weer beter .
En zelfs tot 10 meter kun je beter een PDW hebben omdat je niet een 1 headshot kill hebt als in BF3.
dat geef ik dan toch ook net aan, op zich hebben ze wel een plek maar zullen ze wat hogere damage moeten doen, nu zijn ze nog underpowered maar als classe wapen hebben ze hun plek zeker in het spel. Daarbij gaat het ook om hoe je ermee speelt, zorg je dat je voldoende afstand houdt, gericht schiet en jezelf niet overschat, dan kan je er prima scores mee halen. ga je rambo stijl bezig, tja verwacht dan niet 2.0 k/d ratio te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:44:
[...]

dat geef ik dan toch ook net aan, op zich hebben ze wel een plek maar zullen ze wat hogere damage moeten doen, nu zijn ze nog underpowered maar als classe wapen hebben ze hun plek zeker in het spel. Daarbij gaat het ook om hoe je ermee speelt, zorg je dat je voldoende afstand houdt, gericht schiet en jezelf niet overschat, dan kan je er prima scores mee halen. ga je rambo stijl bezig, tja verwacht dan niet 2.0 k/d ratio te halen...
Je kan met elk wapen een prima score halen door slim te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[b]beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:41
Jawel, diep verscholen achter een rots, plat op je buik, T-ugs aan, cola en chips erbij en dan wachten tot er iemand langs huppelt :X

Heb de dmr nog niet aangeraakt in BF4 maar ga er zeker mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:42:
Dan kijk je puur naar damage, zet daar eens de firerate tegenover waarbij het wapen nog nauwkeurig is. Dat is eigenlijk de belangrijkste factor in deze situatie.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook :P
Vandaar de vergelijking tussen de wapen dmg want iedereen weet toch dat de DMR semi auto is en de rest vol auto :)
TecTo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:47:
[...]

Jawel, diep verscholen achter een rots, plat op je buik, T-ugs aan, cola en chips erbij en dan wachten tot er iemand langs huppelt :X

Dan heb ik nog liever een bolt action sniper rifle O-)

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 27-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grootste probleem is dat een assault rifle in full auto nog redelijk nauwkeurig is. Een DMR is, wanneer je zo snel als het wapen toestaat wilt schieten, niet meer nauwkeurig. Je moet daar tijd tussen schoten nemen. Tijd waarin een assault rifle een complete burst nauwkeurig op doel afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:47:
[...]

man begin nou dit niet weer, je bent juist met een dmr mobiel, dus niet als een bolt action vaak gebruikt word de ultieme camper. Ook met een boltaction kun je prima meekomen zonder te campen, maar niet iedereen kan of wil dit. Als je met een dmr speelt speel je het beste op de randen van de frontlinie, dus niet voorin, maar juist een meter of 50 erachter zodat je de afstand hebt om veilig die lmg bipod pro's nesten, sniper scopes en ander rondhuppelende enemies af te knallen. vooral stil staande targets kun je heel snel 2 headshots geven binnen een sec. de kans dat een hit diegene doet bewegen binnen die sec is nihil. bij de tweede is er al geen ontkomen meer aan en is die een permanent tukje op de grond aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:52:
[...]

man begin nou dit niet weer, je bent juist met een dmr mobiel, dus niet als een bolt action vaak gebruikt word de ultieme camper. Ook met een boltaction kun je prima meekomen zonder te campen, maar niet iedereen kan of wil dit. Als je met een dmr speelt speel je het beste op de randen van de frontlinie, dus niet voorin, maar juist een meter of 50 erachter zodat je de afstand hebt om veilig die lmg bipod pro's nesten, sniper scopes en ander rondhuppelende enemies af te knallen. vooral stil staande targets kun je heel snel 2 headshots geven binnen een sec. de kans dat een hit diegene doet bewegen binnen die sec is nihil. bij de tweede is er al geen ontkomen meer aan en is die een permanent tukje op de grond aan het maken.
Het was grappig bedoeld maar als je een grap uit moet leggen is hij mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-10 10:22
Moet zeggen dat ik die Mtar wel onwijs goed vind hoor. Ik gebruik geen andere Carbine meer nu ik deze heb.
Ik hoop dat er in de nieuwe DLC meer maps komen met geen airvoertuigen en 1 of 2 tanks/IFV per team.
Dat vond ik in BF3 zo cool!
Misschien is dat in te stellen als je een server beheerd hoor. dat weet ik zo niet.

Voor dat wapen van assault (ben de naam ff kwijt) waarbij je een kill moet maken met de defibrilator dan moet dat allemaal in 1 round zijn toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:55:
Moet zeggen dat ik die Mtar wel onwijs goed vind hoor. Ik gebruik geen andere Carbine meer nu ik deze heb.
Mtar is snel maar onnauwkeurig op afstanden. Dan ben je wel beter af met een andere carbine.
Misschien is dat in te stellen als je een server beheerd hoor. dat weet ik zo niet.
Nope, helaas. Gaat DICE nooit toestaan op ranked servers.
Voor dat wapen van assault (ben de naam ff kwijt) waarbij je een kill moet maken met de defibrilator dan moet dat allemaal in 1 round zijn toch???
Nope, hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
BF4 zonder jets zou ik wel eens willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:58:
Probeer eens Domination of TDM zou ik zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Soort van oorlogje waar je tegen de vijand kan zeggen geen luchtmacht en niet terug schieten ;) TDM enz.. geen air aanwezig.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 27-11-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:59:
[...]

Probeer eens Domination of TDM zou ik zeggen :+
lol :F
rush & obliteration & conquest met alle voertuigen, uitgezonderd jets*

desnoods jet vervangen door extra chopper, die zijn goed neer te schieten, maar kunnen ook veel schade aanrichten. Jets met een no life jet whore is niet neer te schieten en kan nog veel meer schade doen dan met een chopper..

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder air en met slechts een enkele tank en IFV per kant. Ik mis wel de mappen met echte infantry focus. Zavod komt in de buurt en Lockers en Flood Zone zijn weer te doorgeslagen. Ik mis Seine Crossing en Strike at Karkand voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:02:Ik mis Seine Crossing en Strike at Karkand voornamelijk.
Die kan je nog steeds spelen in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:00:
[...]

lol :F
rush & obliteration & conquest met alle voertuigen, uitgezonderd jets*

desnoods jet vervangen door extra chopper
Het countert elkaar... Jets kunnen neergehaald worden door bijv. AA en inf, dat kan weer makkelijk neergehaald worden door een Tank, die kan weer neergehaald worden door choppers en die kunnen weer neergehaald worden door jets ;)

Wat ik mis zijn inf only servers, zoals Road to Jalalabad in BF2, dat was geweldig. Dit valt prima te combineren met rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:57:
[...]

Mtar is snel maar onnauwkeurig op afstanden. Dan ben je wel beter af met een andere carbine.

[...]

Nope, helaas. Gaat DICE nooit toestaan op ranked servers.

[...]

Nope, hoeft niet.
Niet helemaal correct, je moet de drie eisen naast de drie ribbons wel in een ronde uitvoeren voor de l85a3 :) de 3 assault ribbons niet idd.
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:02:
[...]

Zonder air en met slechts een enkele tank en IFV per kant. Ik mis wel de mappen met echte infantry focus. Zavod komt in de buurt en Lockers en Flood Zone zijn weer te doorgeslagen. Ik mis Seine Crossing en Strike at Karkand voornamelijk.
ik gok dat er nog wel meer city maps komen gezien de SP en 4 extra dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:04:
[...]

Het countert elkaar... Jets kunnen neergehaald worden door bijv. AA en inf, dat kan weer makkelijk neergehaald worden door een Tank, die kan weer neergehaald worden door choppers en die kunnen weer neergehaald worden door jets ;)

Wat ik mis zijn inf only servers, zoals Road to Jalalabad in BF2, dat was geweldig. Dit valt prima te combineren met rush.
Funny, want in servers waar er enkel waardeloze jets zijn of jets die enkel tegen andere jets spelen, heb ik veel meer fun & is het vaak veel meer balanced..

Jets die goed vliegen worden niet neergehaald door AA.. en al zeker niet door 450m gelimiteerde stingers van infantry..

jets moeten niet in het spel om balanced te zijn:
choppers kunnen werkelijk neergehaald worden door AA, inf & boats (& lucky tank shots).
choppers kunnen ook het omgekeerde.
Balance zou gewoon beter zijn omdat het maar 1 op 1 is inplaats van een driehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:06:
Ik denk dat de DLC "Dragon's Teeth" meer richting de Close Querter DLC van BF3 gaat. Focus zal op close urban combat gelegd worden.

Waar ik echt benieuwd naar ben is Naval Strike. Heb het persoonlijk niet op de Attack Boat, maar weet nog wel dat ik in een MOD van BF2 gigantisch veel lol met een submarine had. Hopen dat ze dan wat meer variatie in de watervehicles brengen dan alleen bootje, jetski en (in vergelijking) dat oorlogsfregat waar je nu mee kan varen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:06:
Niet helemaal correct, je moet de drie eisen naast de drie ribbons wel in een ronde uitvoeren voor de l85a3 :) de 3 assault ribbons niet idd.
Ik heb het niet gedaan, keurig in twee rondes.
Ik hoop het, ben een beetje huiverig.
TecTo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:04:
Die kan je nog steeds spelen in BF3.
Dat klopt, maar je snapt hopelijk toch wel dat ik refereer naar een bepaald type map die ik graag terug zou zien? Mappen zoals Strike at Karkand en Seine Crossing, niet exact die mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:10:
[...]

Funny, want in servers waar er enkel waardeloze jets zijn of jets die enkel tegen andere jets spelen, heb ik veel meer fun & is het vaak veel meer balanced..

Jets die goed vliegen worden niet neergehaald door AA.. en al zeker niet door 450m gelimiteerde stingers van infantry..

choppers kunnen werkelijk neergehaald worden door AA, inf & boats (& lucky tank shots).
Balance zou gewoon beter zijn omdat het maar 1 op 1 is inplaats van een driehoek.
Zoals de AA nu is, is er zeker geen reden om te klagen. Ik kan toch aardig vliegen, maar die Active Radar zorgt regelmatig voor een crash. Daarnaast is de range van 450 niet (al te) klein vergeleken met de "kleinte" van de maps.

Ik denk dat ze met die stealth jets meer balance probeerden te maken, die kunnen voornamelijk veel tegen air vehicles doen. Nu die nog underpowerd is, zal een goede attack jet voor veel deaths zorgen, maar als de stealth jet wat beter wordt, zal het gevaar van de attack jet ook zeker voor een groot deel afnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik mis maps als Grand Bazaar en Seine Crossing. Wel wat voertuigen, maar te weinig om echt individueel het verschil te maken. Veel gangen parallel aan de wegen waar je met antitank kon opstellen. Grand Bazaar had ook mooie alternatieve routes bij een bottleneck en Seine Crossing vond ik altijd smullen :)

Ik vind nu vooral Golmud Railway een jammere map. Te weinig kansen voor infantry behalve bij vlaggen A&B. Andere vlaggen moet je hele einden lopen voordat je bij volgende vlag bent, ben je allang door voertuig gepakt. Gisteren trouwens wel aardig potje daar gehad, waar enemy met vehicles moeilijk verslaanbaar was (reden altijd met 2-3 tanks samen) maar wij wel de vlaggen pakten omdat je met 1 clubje tanks onvoldoende op andere plekken kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:13:
[...]

Zoals de AA nu is, is er zeker geen reden om te klagen. Ik kan toch aardig vliegen, maar die Active Radar zorgt regelmatig voor een crash. Daarnaast is de range van 450 niet (al te) klein vergeleken met de "kleinte" van de maps.

Ik denk dat ze met die stealth jets meer balance probeerden te maken, die kunnen voornamelijk veel tegen air vehicles doen. Nu die nog underpowerd is, zal een goede attack jet voor veel deaths zorgen, maar als de stealth jet wat beter wordt, zal het gevaar van de attack jet ook zeker voor een groot deel afnemen
Dat is net het probleem ;)
Je vertrouwt erop dat er een degelijke X moet zijn om het andere te counteren. Daarom dat er zoveel slechte balance is. Zonder Jets heb je meer kans hierop, slechts 2 partijen ipv 3 ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:14:
Ik mis maps als Grand Bazaar en Seine Crossing. Wel wat voertuigen, maar te weinig om echt individueel het verschil te maken. Veel gangen parallel aan de wegen waar je met antitank kon opstellen. Grand Bazaar had ook mooie alternatieve routes bij een bottleneck en Seine Crossing vond ik altijd smullen :)
Dus dat!
Ik vind nu vooral Golmud Railway een jammere map. Te weinig kansen voor infantry behalve bij vlaggen A&B. Andere vlaggen moet je hele einden lopen voordat je bij volgende vlag bent, ben je allang door voertuig gepakt. Gisteren trouwens wel aardig potje daar gehad, waar enemy met vehicles moeilijk verslaanbaar was (reden altijd met 2-3 tanks samen) maar wij wel de vlaggen pakten omdat je met 1 clubje tanks onvoldoende op andere plekken kunt zijn.
Golmud Railway is een prima map maar heeft gewoon veel meer voertuigen nodig. Stop er 10 tanks en 20 LAV's in per kant en je hebt hele leuke gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:16:
[...]

Dat is net het probleem ;)
Je vertrouwt erop dat er een degelijke X moet zijn om het andere te counteren. Daarom dat er zoveel slechte balance is. Zonder Jets heb je meer kans hierop, slechts 2 partijen ipv 3 ^.^
Zo kan je wel voor alles reageren en het moet allemaal niet te makkelijk worden. Dat was de hoofdreden voor mij om volledig van CoD af te stappen en alleen nog maar BF te doen, wat meer uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik mis een map als Teheran highway, vooral in CL heel erg leuk. Ik heb er in BF4 nog geen goed alternatief op gevonden, jammer dat hij ook niet populair genoeg was om in second assault te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:04

Pykow

Angelo OTR

Okasha schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:14:

Helemaal mee eens, ik mis echt een map zoals Grand bazaar of gewoon ouderwetse city maps inderdaad.
in BF2 speelde ik vrijwel altijd Ghost town, geweldige map.
in BF3 Grand bazaar, Seine crossing, talah market, Epicenter etc.

in de China rising DLC zit een goede TDM map in, wat me doet denken aan Noshar canals.
in de Assault DLC hebben we weer Metro en gulf of oman waar ik erg naar uitkijk.
ik snap niet waarom ze firestorm hebben toegevoegd en niet gewoon Grand bazaar die echt heel erg populair was.

verder de DMR gebruik je op midrange afstanden buiten de linies, dus als een echte support wapen.
in BF3 speelde ik net buiten de vlaggen met de SKS en zorgde ik ervoor dat andere spelers de kans kregen om de vlag over te nemen uit mijn team. een Sniper rifle gebruik ik op nog grotere afstanden waarbij ik wel rustig kan schieten en niet hoeft te quick scopen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

het is meer andersom, als er een goede jet pilot is, dan is het meestal gedaan met de lol als vehicle speler. dominate de lucht en je legt een team lam op gebied van voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:25:
[...]

het is meer andersom, als er een goede jet pilot is, dan is het meestal gedaan met de lol als vehicle speler. dominate de lucht en je legt een team lam op gebied van voertuigen.
Dat is net m'n punt ;)
Dat is geen balance. Tanks worden al gemakkelijk neergehaald door infantry & choppers & andere (meerdere) tanks, jets daarentegen worden niet makkelijk neergehaald.

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]

Helemaal mee eens, ik mis echt een map zoals Grand bazaar of gewoon ouderwetse city maps inderdaad.
in BF2 speelde ik vrijwel altijd Ghost town, geweldige map.
in BF3 Grand bazaar, Seine crossing, talah market, Epicenter etc.

in de China rising DLC zit een goede TDM map in, wat me doet denken aan Noshar canals.
in de Assault DLC hebben we weer Metro en gulf of oman waar ik erg naar uitkijk.
ik snap niet waarom ze firestorm hebben toegevoegd en niet gewoon Grand bazaar die echt heel erg populair was.

verder de DMR gebruik je op midrange afstanden buiten de linies, dus als een echte support wapen.
in BF3 speelde ik net buiten de vlaggen met de SKS en zorgde ik ervoor dat andere spelers de kans kregen om de vlag over te nemen uit mijn team. een Sniper rifle gebruik ik op nog grotere afstanden waarbij ik wel rustig kan schieten en niet hoeft te quick scopen etc.
jij snapt het d:)b

de keuze van firestorm is wat apart, ze hebben nu een grote map met stadgedeelte met oman, grote open map met caspian, infi map met metro en firestorm is eigenlijk nog een grote map beetje vergelijkbaar met oman. Hoewel populair, vond ik bazaar eigenlijk niet zo geweldig, de B flag was te massaal een spamfest en alleen leuk op een lager aantal zoals 32 spelers of echt goede 8 vs 8 teams oid. Als ik nog een andere map zou kunnen kiezen zou ik seine crossing wel willen zien, met bv een instortende brug van C als levolution mogelijkheid. :D
Als ik echt zou mogen kiezen een night map willen zoals in special ops uitbreiding van bf2. is natuurlijk wat beperkt wat je als beginnende speler daar kan zonder lamp of NV / IRscopes maar dan zou een mooie extra gadget een nv /IR goggle zijn die je vrij snel zou kunnen unlocken. Zal er waarschijnlijk niet komen helaas.
SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:34:
[...]

Dat is net m'n punt ;)
Dat is geen balance. Tanks worden al gemakkelijk neergehaald door infantry & choppers & andere (meerdere) tanks, jets daarentegen worden niet makkelijk neergehaald.
niet helemaal, wat ik aangeef is dat het best goed gebalanceerd is TENZIJ je een goede piloot hebt, die goed genoeg is om inkomende raketten te ontwijken dan wel incasseren, en de air in toom kan houden.
(zelf al een paar keer redelijk kunnen doen op hainan resort en lancang dam) Vrijdag had ik ook zo'n game, die speler haalde 60-3 met een attack jet op paracel storm. Dan is het over met de pret als je diegene met geen mogelijkheid neer kan halen. Komt gelukkig niet zoveel voor.
Ik vind de counters vs air behoorlijk stuk beter in bf4 dan in bf3.
Wat beter is is dat bepaalde maps gewoon ground force only worden gespeeld zoals al aangegeven door tsurany, bv als seine crossing en bazaar waren.

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:19:
[...]
Zo kan je wel voor alles reageren en het moet allemaal niet te makkelijk worden.
Ik zie niet in wat er nog zou veranderd moeten worden? :?
Geef mij maar balance over complexiteit, daar heb ik meer fun in. 710-0 in conquest 800 tickets is niet bepaald leuk.. (voor beide zijdes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ehm, je kunt met de AA een jet op 1 km uit de lucht beuken met je 30mm gun en op een metertje of 800 raken met je AR raketten. Als *IK* het kan met een AA tank kan elke gek het. En als dat niet voldoet dan hup je in een stealth jet en beuk je 2 AR missiles in z'n staart en sproei je er met je 25 of 30mm gun achteraan tot je disable bonus krijgt, en dan maak je het af door de cockpit vol onder vuur te nemen met je gun.
En als dát niet werkt kun je als infantry altijd nog de IGLA erbij pakken, met meer bereik en betere lock-on mogelijkheid.

Sorry maar als je in BF4 niet in staat bent met 2 man om het even welke jetter uit de lucht te halen, eventueel met wat moeite, ben je iets fout aan het doen. Het kan zijn dat een écht goeie jet piloot tegen twee gecoordineerde spelers wat kills maakt voor hij neer gaat, maar neer gaan zal hij. Zelfs als hij mijlen buiten het speelveld blijft en alleen wat met z'n GAU naar tanks snipet (waar je echt niet genoeg schade mee doet om relevant te zijn in een rondje OBL of CQL) krijg je hem met ARs en een eigen jet uit de lucht.
Jets kunnen prima neergehaald worden door bootjes - knal er PR raketten op en de burst gun en je komt al een heel eind, zeker met twee gunners. De AA is sowieso death on wheeltjes tegen jets, infantry is prima in staat zich te verstoppen en kan met IGLAs prima uitpakken, alleen tanks delven het onderspit (recht omhoog schieten is echt teveel gevraagd).

Dat je van BF3 hebt aangeleerd jets te haten snap ik, maar om feiten gaat het allang niet meer. In BF4 zijn de attack jets erg sterk, dat is zeker waar, maar ongenaakbaar zoals in 3? No way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:44:
[...]
Sorry maar als je in BF4 niet in staat bent met 2 man om het even welke jetter uit de lucht te halen, eventueel met wat moeite, ben je iets fout aan het doen. Het kan zijn dat een écht goeie jet piloot tegen twee gecoordineerde spelers wat kills maakt voor hij neer gaat, maar neer gaan zal hij. Zelfs als hij mijlen buiten het speelveld blijft en alleen wat met z'n GAU naar tanks snipet (waar je echt niet genoeg schade mee doet om relevant te zijn in een rondje OBL of CQL) krijg je hem met ARs en een eigen jet uit de lucht.
en in 30 seconden is hij daar weer, tof zeg :+

en goodluck om goede jets neer te schieten met die heuvelachtige gebieden.. als het je al lukt dan is hij bij de volgende respawn vd jet er al weer

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:47:
[...]

en in 30 seconden is hij daar weer, tof zeg :+

en goodluck om goede jets neer te schieten met die heuvelachtige gebieden.. als het je al lukt dan is hij bij de volgende respawn vd jet er al weer
dat hangt van server instelling af, standaard is 1,5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:48:
[...]

dat hangt van server instelling af, standaard is 1,5 min.
Op een obliteration game van een uur is dat meer dan genoeg ergernis ;)
Maar tegen dan ben ik al snel de server uit naar leukere oorden. (Moest dice het toelaten om jet vrije ranked server te maken dan zat ik hele dagen op zo'n servers, lol)

maar anyways.. genoeg hierover zeker?

[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SmokingCrop schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:39:
[...]

Ik zie niet in wat er nog zou veranderd moeten worden? :?
Geef mij maar balance over complexiteit, daar heb ik meer fun in. 710-0 in conquest 800 tickets is niet bepaald leuk.. (voor beide zijdes)
Die non-balance kwa tickets zal altijd blijven, of je nou Golmud Railway of Operation Locker speelt, met of zonder jet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:00:
[...]

Die non-balance kwa tickets zal altijd blijven, of je nou Golmud Railway of Operation Locker speelt, met of zonder jet
Ik moet zeggen dat die verschillen wel veel vaker voorkomen dan ik in bf3 meemaakte, daar was het ong 70% close match, met minder dan 100 ticks verschil, 10% clutch matches waar je echt bv won door niet te spawnen op het laatst, de laatste 20% allemaal steamrollers waarbij je ze tot de spawn terugdreef en won met 500+ tickets. Nu is het vrijwel elke match dat het ofwel dik winnen of wel dik verliezen is maar weinig close clutchmatches, denk nog geen 2% van alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-10 10:22
IGLA moet toch locked on blijven en de stinger is fire and forget.
Waarom zou een IGLA dan beter zijn dan een stinger waar je niet locked on hoeft te zijn?
Doet de igla meer schade?

in mijn eerdere post bedoelde ik ook Seine Crossing of Taleh Market met 1 of 2 voertuigen per team.
Dat waren voor mij epic bf3 fights.
Dekking zoeken (zelfs soms letterlijk achter mn pc bukken0 en hopen dat ze je niet hadden gezien.
Heerlijk!! Dat soort maps vind ik echt tegek en kom je geen Jets of heli's tegen.
Gewoon gron vs grond en niet teveel voertuigen.
Pagina: 1 ... 62 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.