Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:01:
dus je kan een boot opblazen door midel van een m15 mine in het water te gooien?
dat wist ik niet.. maar wel onwijs handig!! vooral op hanan resort.. haha ga het vanaaf meteen proberen...

of moet je de slam mine aan de zijkant van een brug proberen te plakken ? maar dan zie je ze zo zitten..
die kan je ook voor boten onder of voor de brug in het water gooien.. en als er een enemy boot overheen vaart is het boem.
Het water mag alleen niet te diep zijn bij mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:00:
[...]

Autokick bij 5 TKs haal je best rap met 4 man op z'n dobberding. Vooral als je even ervoor ook al luidkeels ALLAHU AKBAR door TS jodelt en je C4 af laat gaan, en jezelf, een vijandelijke tank, 2 vijanden, en twee omstaande vriendelijke engineers wegklapt naar het beloofde land.
Nul maagden, wel een partij gebitch op teamspeak. Maar goed, moeten ze maar geen hardcore spelen :+
Ik speel zelf nooit hardcore, mede omdat ik nogal rage als ik te vaak of op achterlijke wijze geteamkilled wordt. Daarentegen is het in non-hardcore best droog om af en toe een helikopter op een teammaat te landen of een auto naast hem te laten ontploffen :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:26
Kun je bij die commander app je tablet ook gewoon laten dienen als zijnde map? Ik heb nl. geen 2e scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:19:
Kun je bij die commander app je tablet ook gewoon laten dienen als zijnde map? Ik heb nl. geen 2e scherm..
als je gewoon een browserpagina opent, inlogt op battlelog en dan op battlescreen klikt in de blauwe balk als je een game ingaat, dan kan je gewoon de map zien, ik weet niet of het via die app kan, lijkt mij een op zichzelf staand programma dat specifiek voor het commander spelen is gemaakt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:27:
[...]

Is die 43% aan de muur of op de grond Beuker19
Volgens mij hangt de schade ook af van de afstand tussen de muur en voertuig.

Hier nog 2 filmpjes over de m2 slam en M15 mines

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:26:
[...]

als je gewoon een browserpagina opent, inlogt op battlelog en dan op battlescreen klikt in de blauwe balk als je een game ingaat, dan kan je gewoon de map zien, ik weet niet of het via die app kan, lijkt mij een op zichzelf staand programma dat specifiek voor het commander spelen is gemaakt.
Ik bedoelde als ik zelf in-game zat.. maar dan kan ik mss ook mijn laptop gebruiken in dat geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
[...]

Ik bedoelde als ik zelf in-game zat.. maar dan kan ik mss ook mijn laptop gebruiken in dat geval
dat werkt ook zo, ik heb het met mijn laptop apart gedaan en ik heb nu een 2de monitor waar ik het altijd op heb openstaan :) je opent gewoon 2de battlelog als je een apart device gebruikt, zoals laptop of tablet, of je verzet je battlelog pagina naar de 2de monitor van de pc waar je op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

moet je 3 slam mines gebruiken om een tank ofzo op te blazen? 2 maakt de tank dus niet helemaal kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:11:
moet je 3 slam mines gebruiken om een tank ofzo op te blazen? 2 maakt de tank dus niet helemaal kapot?
Hoeveel is 2x43 ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Vijand 129% dood lijkt me ook wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

zo goed heb ik de info/ filmpjes niet gezien. maar de dmg die een slam mine doet is dus 43.. oke dan heb je er 3 nodig..

wat doet een m15 mine dan:D haha dank je..

maar in dat filmpje zie ik ook dat je kerel slam mines en m15 mines draagt.. kan dat in het spel ook joh?
nooit geprobeerd eigenlijk want ik loop altijd met een rocket erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:29:
[...]

zo goed heb ik de info/ filmpjes niet gezien. maar de dmg die een slam mine doet is dus 43.. oke dan heb je er 3 nodig..

wat doet een m15 mine dan:D haha dank je..

maar in dat filmpje zie ik ook dat je kerel slam mines en m15 mines draagt.. kan dat in het spel ook joh?
nooit geprobeerd eigenlijk want ik loop altijd met een rocket erbij.
je kan gewoon selecteren welke gadgets/wapens je meeneemt, dus als jij m15 en M2 slams wil nemen dan kan dat. je kan ook eod bot en repairtool kiezen hoe onzinnig dit ook is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:38:
[...]

je kan gewoon selecteren welke gadgets/wapens je meeneemt, dus als jij m15 en M2 slams wil nemen dan kan dat. je kan ook eod bot en repairtool kiezen hoe onzinnig dit ook is :)
Wel jammer dat een Rpg/Smaw enz. en een Stinger/Ilga niet samen kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dat nu geprobeerd.........kon BF helemaal niet meer opstarten GGRRRR :(
terug naar ie 11
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:10:
[...]

Typen met 2 handen zou wellicht een idee zijn.

Ik begrijp dat je IE 11 probeert te gebruiken voor BF4? Probeer eens te downgraden naar IE10. Vermoedelijk dat je dan geen problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

je kan daarintegen geen 2 rockets meenmenen; een AA en AT kan niet.. dus vandaar dat ik dat met de mijnen niet heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:38:
[...]
Dat is juist fantastisch. In je base de AA fixen tot je flesje leeg is, snel switchen naar EOD en doorfixen. Je kunt zo 95% van de tijd repareren, veel meer dan als je alleen maar je flesje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:04

Pykow

Angelo OTR

Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:43:
je kan daarintegen geen 2 rockets meenmenen; een AA en AT kan niet.. dus vandaar dat ik dat met de mijnen niet heb geprobeerd.
Dat zou geweldig zijn als dat wel kon.
Stinger en RPG meenemen. repair tool neem ik alleen mee als ik met bekende speel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Vrijdag BF4 dan eindelijk in de pocket, niet veel tijd gehad dus alleen beetje in Locker rond gelopen. Lekker snelle rondes. Oordeel tot nu toe is prima, het ziet er gelikt uit, voelt wel een stuk langzamer (qua gamepace) dan BF3 maar dat is een kwestie van gewenning lijkt me :) Vanaf vanavond iets meer tijd om mij erin te verdiepen dus kijk er naar uit!

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:44:
[...]

Dat is juist fantastisch. In je base de AA fixen tot je flesje leeg is, snel switchen naar EOD en doorfixen. Je kunt zo 95% van de tijd repareren, veel meer dan als je alleen maar je flesje hebt.
AA tank -O- :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:13:
[...]

je hebt 3 facties, elke ronde speel je een van die drie, en voor elke factie kan je extra player camo's unlocken. Ik heb nu 3 soorten voor chinese, 2 voor rus en 2 voor usa. Je kan dus een camo voor je player(!) niet gebruiken voor een andere factie dan waar die voor is, dus chineze camo kan je niet als usa speler gebruiken. de wapen en vehicle camo's uiteraard wel.
vanuit premium krijg je wellicht andere extra players camo's, of via battlepacks of dlc.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik liever had gezien dat camo's beschikbaar gesteld zouden worden op basis van functie dan op basis van factie (lees: toeval).
Als je bijv. een sneeuw camo vrijspeelt, dat elke factie zijn eigen sneeuw camo ter beschikking krijgt.

Het maakt nu toch helemaal niets meer uit of je wapen en voertuig unlocks haalt met een bepaalde factie.
In BF3 had je nog factie specifieke wapens, die je onafhankelijk van elkaar moest unlocken (m16a3 vs ak-74m), echter bij voertuig unlocks was dit ook niet het geval (BMP-2 unlocks halen door met LAV-25 te scoren).
In BF4 is er ook verschil tussen voertuigen van verschillende facties, maar niet in de unlocks ervoor.

Van mij mogen ze aan Loadout de mogelijkheid toevoegen om een camo aan een map te koppelen, het liefst onafhankelijk van class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ew0ut schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:40:
[...]

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik liever had gezien dat camo's beschikbaar gesteld zouden worden op basis van functie dan op basis van factie (lees: toeval).
Als je bijv. een sneeuw camo vrijspeelt, dat elke factie zijn eigen sneeuw camo ter beschikking krijgt.

Het maakt nu toch helemaal niets meer uit of je wapen en voertuig unlocks haalt met een bepaalde factie.
In BF3 had je nog factie specifieke wapens, die je onafhankelijk van elkaar moest unlocken (m16a3 vs ak-74m), echter bij voertuig unlocks was dit ook niet het geval (BMP-2 unlocks halen door met LAV-25 te scoren).
In BF4 is er ook verschil tussen voertuigen van verschillende facties, maar niet in de unlocks ervoor.

Van mij mogen ze aan Loadout de mogelijkheid toevoegen om een camo aan een map te koppelen, het liefst onafhankelijk van class.
dat zou idd wel fijn zijn, ben ik ook met je eens, een camo moet niet een gimmick zijn maar in dit geval wat toevoegen aan de camouflage van je soldaat.

Wat mij ook echt gaaf lijkt is dat je een ghillie suit kan unlocken voor je recon speler. Ja, natuurlijk is dit niet echt bevordelijk voor de teamplay en vooral voor de mountainwookies handig maar als sniper is dit natuurlijk wel iets wat mijns inziens een optie moet zijn. Wat ook een optie kan zijn als loop attachement is een scope cover die de glare van je scope verwijderd. Dat je nu soms als een lichtbaken een witte stip bent waar jan en alleman op schiet is natuurlijk niet helemaal zoals je zou moeten spelen als sniper.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:28:
[...]

http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4

is dit zo? Heb hier nog niet naar gekeken bij onze server maar zou wel leuk zijn idd.
Oh ja, dat zou ook in de game zitten he DICE.
Zullen ze vast wel vergeten zijn of ze hopen dat iedereen het vergeten is net zoals de terra forming in BF3 die ze ook nog zouden implementeren. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10 23:11

Guilin Peaks, ziet er vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

He, eindelijk een keer een mesje in een battlepack. Rank 42 weliswaar, maar goed.

Ben ik trouwens de enigste die nog nooit een 200% xp boost heeft gehad? Ik heb gisteren voor het eerst ooit een 100% boost gehad, maar 200% nog niet tegengekomen in 52u playtime

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10 23:11

4min geleden gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Mu.siQ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:02:
He, eindelijk een keer een mesje in een battlepack. Rank 42 weliswaar, maar goed.

Ben ik trouwens de enigste die nog nooit een 200% xp boost heeft gehad? Ik heb gisteren voor het eerst ooit een 100% boost gehad, maar 200% nog niet tegengekomen in 52u playtime
Ik heb er nu 3 gehad, maargoed ik ben dan ook rank 90.
Zijn dus vrij rare, spaar ze op voor volgende week! Geeft je dan een 8x boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat er echt belachelijk is? Op Lancing Dam was ik bezig met de attack heli en het viel me op dat die een maximum hoogte heeft van 300 meter, in het andere team zat er een redelijk goeie jet piloot en die viel me elke keer aan langs boven, maar hij vloog op 500+ meter. Ik kon echt niet meer hoger vliegen dus alles speelde in zijn voordeel. Heeft die heli echt maar een bereik van 300 meter? Terwijl de jet veel hoger kan vliegen? Dat is toch onzin! Ik kon me totaal niet verdedigen, zelfs met Air Radar en ECM... Zucht.. En dan "whine" ik nog niet over die 20 sec reload tijd... Het zelfde verhaal met de gunship die zo te zien op een onhaalbare hoogte vliegt..

Ik hoop echt dat DICE dit en nog talloze bugs aanpakt, en ASAP.. Want mijn enthousiasme voor BF4 Premium te kopen is ijskoud geworden. Terwijl het voor BF3 niet uitmaakte hoeveel geld ik uitgaf voor een quad core cpu, SLI opstelling, het beste van het beste qua hardware & Premium want voor dat spel had ik alles over, hell, m'n relatie met mijn ex vriendin is stukgelopen omdat ik te veel BF3 speelde...

Maar nu.. ik ben het spelen eerlijk gezegd veel sneller beu dan BF3, en dat is toch wel erg gezien het spel amper een maand oud is. Uren en uren kon ik achter mijn computer zitten maar nu stop ik het soms na een korte tijd, deels omdat het soms kut draait, de helft van de keren niet wilt verbinden of dat er van die onlogische bullshit inzit zoals onder andere het bereik van een heli....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 15:21
YouTube: Silk Road: Battlefield 4 Map Preview (Xbox One)

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 26-11-2013 19:25 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 15:21

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 1 keer, rest allemaal 50% en 25%. Zelfs 100% nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een boost heb, dan is het 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:26
Die twee jungle maps zien er helemaal niet slecht uit :) Als ze die DLC nou introduceren met één of andere major patch (van 25 GB of zo), dan wordt het misschien nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Was groot fan van BFBC2: Vietnam, dus laat die jungle maps maar komen. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 11:49

Copyman

Dode muis

Heeft iemand een idee waarom Limited Edition (€ 29,99) goedkoper is dan Standard Edition (€ 37,26)?

pricewatch: Battlefield 4, PC

pricewatch: Battlefield 4 Limited Edition, PC (Windows)

Scheelt nogal in prijs als je het mij vraagt. :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Copyman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:04:
Heeft iemand een idee waarom Limited Edition (€ 29,99) goedkoper is dan Standard Edition (€ 37,26)?

Geen flauw idee. Maar als je BF4 wilt kopen dan is €30 het nog wel waard. Ga op het moment alleen niet uit van een functioneel product. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou hem gewoon kopen voor mij persoonlijk beste game sinds tijden heb zelf nooit last van enig probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17

Blijkbaar hebben die 2 winkels te veel limited edition ingekocht voor pre order en nu moeten ze het kwijt.
De normale editie willen ze ook wel kwijt maar die mogen ze niet in prijs verlagen ivm origin.

Denk dat het geen goed teken is als dit nu al zo snel gebeurd, 50% korting nog net geen maand na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
Ben in mijn Emblem maar even een tikkeltje chauvinistisch naar m'n stad geweest O-)

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/8404/ayd0.jpg

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Als ik het nou goed begrijp is er dus een double XP week van 28-11 tm 05-12 EN een double XP weekend van 07-12 tm 08-12???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
YinYang schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:30:
Als ik het nou goed begrijp is er dus een double XP week van 28-11 tm 05-12 EN een double XP weekend van 07-12 tm 08-12???
De week is voor hun bagger release en voor iedereen.
Het weekend is enkel voor premium, ze hadden namelijk de double-xp-week op hetzelfde moment gezet als het double-xp-weekend die al eerder vastgelegd was voor premium.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
SmokingCrop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:33:
[...]

De week is voor hun bagger release en voor iedereen.
Het weekend is enkel voor premium, ze hadden namelijk de double-xp-week op hetzelfde moment gezet als het double-xp-weekend die al eerder vastgelegd was voor premium.
Aaaahhh zit dat zo! Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 11:49

Copyman

Dode muis

NLsandman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:19:
[...]

Blijkbaar hebben die 2 winkels te veel limited edition ingekocht voor pre order en nu moeten ze het kwijt.
De normale editie willen ze ook wel kwijt maar die mogen ze niet in prijs verlagen ivm origin.

Denk dat het geen goed teken is als dit nu al zo snel gebeurd, 50% korting nog net geen maand na de release.
Een prijsverlaging leek mij ook al wat vreemd. Het zou idd een gevalletje overschot kunnen zijn, maar dan zou ik eerder verwachten dat ze de prijzen juist verhogen (mits pre-order op de DVD-box wordt vermeld natuurlijk).

Of is pre-order key-only?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:02
Eindelijk weer eens een leuk potje met de clan kunnen doen. Wel weer genoeg netcode geblunder maar de sfeer was goed, geen blur gelazer en geen crash tot na de puntentelling. Uiteraard weer vergeten om een boost aan te zetten :+ Mooi opsparen voor volgende week.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:27:
[...]

heb nog een 200% en paar 100% 8 50% en 6 25% :) heb dus nog zat voor die double xp weekends :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Heb nu eindelijk de 30mm kannonnen op mijn stealth jet en daarmee is hij een stuk bruikbaarder. 25mm was ook al een grote verbetering maar nu is het redelijk gelijk aan de attack jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb nu 3x die laatste missie gespeeld, 2 x weggegeven en laatste zelf gehouden, de bom..

heb ik nu alle 3 de wapens? op battelelog zie ik dat nog niet. Zal wel ff duren met updaten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verdikkie, ben net weer te laat voor het feestje.

Iemand ze toevallig van youtube geript?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:17:
ik heb nu 3x die laatste missie gespeeld, 2 x weggegeven en laatste zelf gehouden, de bom..

heb ik nu alle 3 de wapens? op battelelog zie ik dat nog niet. Zal wel ff duren met updaten zeker?
zou gelijk moeten te zien zijn. ff f5 doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:45:
[...]

zou gelijk moeten te zien zijn. ff f5 doen ofzo.
Ik herinner me dat dat bij mij ook even duurde voordat ze alle drie doorgevoerd waren op battlelog. Dus wacht het nog even een dagje af ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:19:
[...]

Ik hoop dat EA er iets van leert als het on ONDERSTEUNING en KLANTVRIENDELIJKHEID gaat bij hun games. O-)

Acht wie hou ik voor de gek. BF5 anyone? It will be so sh*t you will long for BF4 at its release.
EA games, challenging everything. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
DanielWW2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:05:
[...]

Ik hoop dat EA er iets van leert als het on ONDERSTEUNING en KLANTVRIENDELIJKHEID gaat bij hun games. O-)

Acht wie hou ik voor de gek. BF5 anyone? It will be so sh*t you will long for BF4 at its release.
EA games, challenging everything. oOo
Ik vind dit niet normaal, een maand geleden hebben velen hier 60 a 70 euro voor betaald, EA had gewoon moeten zeggen tegen de winkeliers dat wat over is aan pre order keys stuur maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:13:
[...]

Ik vind dit niet normaal, een maand geleden hebben velen hier 60 a 70 euro voor betaald, EA had gewoon moeten zeggen tegen de winkeliers dat wat over is aan pre order keys stuur maar terug.
als je beetje slim koopt, had je hem ook voor 36~ euro :)
premium + bf4 voor 75 euro gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:11:
Ik hoop echt dat DICE dit en nog talloze bugs aanpakt, en ASAP.. Want mijn enthousiasme voor BF4 Premium te kopen is ijskoud geworden.

Maar nu.. ik ben het spelen eerlijk gezegd veel sneller beu dan BF3, en dat is toch wel erg gezien het spel amper een maand oud is. Uren en uren kon ik achter mijn computer zitten maar nu stop ik het soms na een korte tijd, deels omdat het soms kut draait, de helft van de keren niet wilt verbinden
Ik heb precies hetzelfde: keek ontzettend uit naar BF4, en had er ontzettend veel zin in om flink wat tijd te steken in de MP, net als ik indertijd in BF3 deed (heb me daar vele, vele honderden uren mee vermaakt). En ik heb er begrip voor dat een complexe game als deze opstartproblemen heeft (de release van BF3 was ook niet vlekkeloos, en ook elke nieuwe patch of DLC leverde gezeik op, maar soit, daar stond in ieder geval uiteindelijk een puike game tegenover), maar wat EA/DICE met BF4 heeft opgeleverd is werkelijk onbegrijpelijk. Bedroevend slechte hitreg, problemen met verbinden, random sound loop => crashes (vandaag meer dan 50% van alle gestarte rondjes), een bij vlagen brak spawn systeem, niet meegetelde kills/deaths en andere rare fenomenen met betrekking tot de stats en progressie, bugs in alle soorten en maten, de lijst gaat maar door. Daarnaast vind ik ook het geluid er zwaar op achteruit gegaan, al geef ik toe dat het ook een kwestie van smaak is: niet alles, want het is bij vlagen echt episch en meeslepend, maar bijvoorbeeld de voice-overs (heb om de een of andere reden voortdurend Bad Company 2: Vietnam deja-vu's - en niet alleen vanwege het gepling-plong van de tegenstanders :D ) en vooral de weapon sounds vind ik er echt een stuk minder (vergelijk het geluid van de Scar-H maar eens - wat een sof). Bij BF3 moest ik mezelf achter mijn PC wegslaan, nu stop ik er meestal weer vrij snel mee uit pure frustratie en irritatie. Beleef er momenteel maar bar weinig plezier aan. Doodzonde, want in potentie is het absoluut een top-game. Hoop dan ook vurig op beterschap, maar gezien de tijd van het jaar vrees ik dat de prioriteiten eerder liggen in het aanslingeren van de marketing- cq. bedelmachine om de aankomende DLC's aan de man te brengen. We zullen wel zien, maar hoezeer ik ook benieuwd ben naar de nieuwe maps en content, DLC of Premium komt er vooralsnog bij mij niet in.

Zo, uitgehuild :+

Oh, nog even wat anders: misschien (waarschijnlijk) een domme vraag: ik heb in de SP al heel nobel m'n C4 weggegeven, maar hoe kom je bij het derde einde (wapen)?

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 27-11-2013 00:42 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:13:
Dat de winkeliers gedupeerd worden en waarschijnlijk met verlies moeten verkopen is inderdaad ook klote.
Neemt niet weg dat dit niet nodig was geweest als EA zijn zaakjes op orde zou hebben en eens een fatsoenlijke game op een fatsoenlijke manier zou uitbrengen. Ben er nu twee keer in een jaar ingetrapt en ik kijk wel uit wat ik nog van EA koop, als dat nog iets is. :/

EA is gewoon afgestraft en ze verdienen het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat Obliteration geweldig.
Zit net bij een maat op een Quad en schiet vanaf achterop met een Smaw de bom carrieer van zijn Quad.
Pak de bom gaan er vandoor op de quad en schiet nog een andere quad kapot en armen de bom :)
Fucking epic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:35:
Wat is dat Obliteration geweldig.
Zit net bij een maat op een Quad en schiet vanaf achterop met een Smaw de bom carrieer van zijn Quad.
Pak de bom gaan er vandoor op de quad en schiet nog een andere quad kapot en armen de bom :)
Fucking epic :)
Inderdaad, Obliteration is awesome :9
Die mobile AA is zo lekker OP met zuni & active protection & reactive armour, als je als eerste op een tank gaat schieten dan kan je hem gewoon killen.

@w00t00w, ik vind het geluid er net goed op vooruit gegaan zijn? Zeker die snipers enzo, echt geweldig.
Ik heb zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb, in tegendeel zelf! Heb er nu bijna 80 uur in zitten en nog steeds heel veel zin erin. De eerste map-DLC is dan nog niet eens uitgekomen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
gelukkig zijn er ook nog spelers die plezier beleven aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:34:
*rantmode*

Oh, nog even wat anders: misschien (waarschijnlijk) een domme vraag: ik heb in de SP al heel nobel m'n C4 weggegeven, maar hoe kom je bij het derde einde (wapen)?
dat doe je door niets te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Voor iedereen die de China Rising maps niet gezien heeft, dit zijn de links:

Silk Road: YouTube: YouTube
Guilin Peaks: YouTube: YouTube
Altai Range: YouTube: YouTube
Dragon Pass: YouTube: YouTube

En hiermee kan je ze downloaden:

http://www.clipconverter.cc/nl/

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...31823814426368/192891669/ Dit is wat je krijgt als je een scout chopper met dedicated repper hebt + veeel rooftop warrior wookies die heerlijk bij elkaar kropen rond het spawnbeacon en mij 2 x een 5 kill multikill gaven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Doi! 7(8)7 Cheers, niets doen kan ik wel!

Het is trouwens niet zo dat ik helemaal geen lol beleef aan BF4, zeker niet. Maar de frustratie-entertainment verhouding is nog flink in de rood, en dat is gewoon... ehhh.... frustrerend. Komt vanzelf wel, kop d'r veur!
Heb er trouwens niet eens zo heel veel voor betaald, dus zoveel verdient EA niet aan mij >:)

[ Voor 9% gewijzigd door w00t00w op 27-11-2013 00:55 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind BF4 met de dag beter worden.
Natuurlijk zit ik mij soms ook kapot te ergeren aan de bugs,slechte hitreg,slechte teams en unbalanced teams/wapens/voertuigen.
Maar door de epische gevechten heb ik gelukkig ook heel veel plezier in het spel.
Ik vind dat Dice er nog beter als bij BF3 in is geslaagd mij het gevoel te geven dat ik midden op het slagveld sta.
Komt vooral door het geluid,graphics ,maps en het gebrek aan OP voertuigen.
Met nog 5 DLC pakketen in het verschiet ga ik makkelijk de 500+ uren in het spel steken.
Maar er moet wel snel het 1 en ander nog gefixed worden anders haken er wel veel spelers af ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:53:
[...]

Doi! 7(8)7 Cheers, niets doen kan ik wel!

Het is trouwens niet zo dat ik helemaal geen lol beleef aan BF4, zeker niet. Maar de frustratie-entertainment verhouding is nog flink in de rood, en dat is gewoon... ehhh.... frustrerend. Komt vanzelf wel, kop d'r veur!
Heb er trouwens niet eens zo heel veel voor betaald, dus zoveel verdient EA niet aan mij >:)
we gaan er van uit dat komend weekend die bagger een beetje word opgeruimd met de dlc patch. Ik word nu te voet vaker door de one hit kill/double damage bug gedood dan normale kills. Meeste servers hapert de lag mijn jet zo erg dat die als een of andere wilde mustang loopt te bokken, heel lastig dan accuraat de grondtargets te raken, jets lukken nog wel min of meer.
Crashes valt nog mee een paar keer per avond vaak net na begin van de ronde dus dat is wel fijn, iig geen ronde voor niks gespeeld.
is eigenlijk puur alleen scout chopper, gezien wat ik als matige piloot al kan doen, als je er echt voor gaat, zijn die dingen zwaar op. net zoals een attack jet nu ook is, paar rondes gehad waar ik elke boot in een strafe kapotschiet, elke jet stealth of attack uit de lucht haal, de choppers neerhaal dan wel disable of vrij dringend verzoek een veilig heenkomen te zoeken. tanks lukt ook nog wel maar daar heb je echt wel even wat hulp van de guided missiles nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Widgitybear is inderdaad een goede helipilot, maar net zoals elke andere speler in deze game kan hij het niet alleen. Heeft net zoals elke andere streamer een army aan repairmannetjes en op die manier kan bijna iedereen het wel. Maar nog maals, hij is zeker een goede piloot, dat zal ik zeker niet ontkennen. Vooral de manier waarop hij door alles heen vliegt zonder problemen (toen al in BF3 @ Aftermath map) is gewoon heerlijk om te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 04:51:
[...]

Widgitybear is inderdaad een goede helipilot, maar net zoals elke andere speler in deze game kan hij het niet alleen. Heeft net zoals elke andere streamer een army aan repairmannetjes en op die manier kan bijna iedereen het wel. Maar nog maals, hij is zeker een goede piloot, dat zal ik zeker niet ontkennen. Vooral de manier waarop hij door alles heen vliegt zonder problemen (toen al in BF3 @ Aftermath map) is gewoon heerlijk om te zien. :)
En gezien de ratio tussen helikopter kills en normale kills is het weer zo'n typische one trick pony. Enkel in de heli zitten en quitten als hij de heli niet te pakken kan krijgen.

14,183 helikopter kills vs 15,053 normale kills
101 uur helikopter tijd vs 164 uur normale tijd

Dat betekent dat hij in ~60 uur buiten de heli nog geen 1000 kills heeft gekregen. Oftewel heel erg lang wachten tot de heli weer terug is en ondertussen niks doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:27:
[...]

Die kun je pas krijgen vanaf rank 70 dacht ik.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Silk Road is een goede TDM/ Domination

De dirtbikes are back in Guilin Peaks

Alborz mountain is terug ? Hierin zal ook air superiority terug komen. ( een map die ik ga vermijden)

Ziet er wel goed uit.

[ Voor 63% gewijzigd door Pykow op 27-11-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
fast-server schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:02:
[...]

Die kun je pas krijgen vanaf rank 70 dacht ik.
Ben zelf nog in de 60, maar heb al een aantal 100% gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:46
Ik had al een 200% booster toen ik niet eens level 1 was. In 1 van de 3 gouden battlepacks op het begin had ik gelijk een 200% booster.

Overigens begin ik toch wel schijt ziek te worden van dat geneuzel in Siege, deze map loopt bij mij nog elke keer vast en deze kan ik dus niet spelen. Soms probeer ik het nog, maar 100% van de keren crash ik.

Tevens had ik gehoord dat je die boosters kan stacken als je bijv een 200% booster hebt en daarbij nog een premium event en daarlangs nog eens de boost die iedereen van DICE krijgt ivm de problemen zou je dus 800% exp kunnen krijgen, weet iemand of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:22:
[...]

En gezien de ratio tussen helikopter kills en normale kills is het weer zo'n typische one trick pony. Enkel in de heli zitten en quitten als hij de heli niet te pakken kan krijgen.

14,183 helikopter kills vs 15,053 normale kills
101 uur helikopter tijd vs 164 uur normale tijd

Dat betekent dat hij in ~60 uur buiten de heli nog geen 1000 kills heeft gekregen. Oftewel heel erg lang wachten tot de heli weer terug is en ondertussen niks doen.
Agh, meneer heeft alleen lol in vliegen denk ik dus als hij daar zijn voldoening uit kan halen met dit spel is er niets mis mee. Die wachttijd is speeltijd die hij voorbij laat gaan, sommige vinden het zonde, maar hij misschien niet

[ Voor 6% gewijzigd door MisterChaoSs op 27-11-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:11:
[video]

Silk Road is een goede TDM/ Domination

[video]
De dirtbikes are back in Guilin Peaks

[video]
Alborz mountain is terug ? Hierin zal ook air superiority terug komen. ( een map die ik ga vermijden)

[video]
Ziet er wel goed uit.
Guilin Peaks en Dragon Pass zien er goed uit, die gaan veel fun opleveren. De rest lijkt me wat matig, niet erg boeiend.
MisterChaoSs schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:30:
Agh, meneer heeft alleen lol in vliegen denk ik dus als hij daar zijn voldoening uit kan halen met dit spel is er niets mis mee. Die wachttijd is speeltijd die hij voorbij laat gaan, sommige vinden het zonde, maar hij misschien niet
Ik vind het vooral zonde voor het rest van het team. Die zal amper de kans krijgen in de helikopter te zitten als hij mee speelt en hebben een speler minder in de tijd dat hij zit te wachten op de helikopter. Z'n win/loss ratio laat ook zien dat hij niet echt bijdraagt aan de overwinning met z'n air rape.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:33:
Ik vind het vooral zonde voor het rest van het team. Die zal amper de kans krijgen in de helikopter te zitten als hij mee speelt en hebben een speler minder in de tijd dat hij zit te wachten op de helikopter. Z'n win/loss ratio laat ook zien dat hij niet echt bijdraagt aan de overwinning met z'n air rape.
Een opmerking die ik niet had verwacht :+ Win/oss ratio zegt niet altijd alles. Ken zat goede spelers die aan objectives meewerken en ook geen hoog W/L hebben. Echter, als hij echt zo goed is met dat ding, is hij perfect om vlaggen te verdedigen in maps zoals floodzone, infantrie heeft dan geen schijn van kans.

Niet iedereen speelt dit spel voor het team en daar zijn er meer van dat je denkt. Ikzelf heb rondes dat ik vol voor de vlaggen ga, maar ook rondes dat ik wat rustiger doe en meer voor kills en vehicles ga. Ik speel vrijwel nooit Rush, omdat ik erg slecht tegen camperseen slecht team kan in die gamemode, vooral als mijn eigen team loopt te kloten, ga ik in ragemodus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:26:
Ik had al een 200% booster toen ik niet eens level 1 was. In 1 van de 3 gouden battlepacks op het begin had ik gelijk een 200% booster.

Overigens begin ik toch wel schijt ziek te worden van dat geneuzel in Siege, deze map loopt bij mij nog elke keer vast en deze kan ik dus niet spelen. Soms probeer ik het nog, maar 100% van de keren crash ik.

Tevens had ik gehoord dat je die boosters kan stacken als je bijv een 200% booster hebt en daarbij nog een premium event en daarlangs nog eens de boost die iedereen van DICE krijgt ivm de problemen zou je dus 800% exp kunnen krijgen, weet iemand of dit klopt?
denk dat iedere premium member die gekregen heeft, ik had hem ook gelijk gekregen. Siege en dawnbreaker zijn zwaar instabiel.

je hebt een double xp event=100% en 200% max booster, dus max aantal punten dat je extra kan krijgen is 300%. Dat lijkt me ook wel genoeg, slaat ook eigenlijk nergens op dat je dan al 300 punten voor een kill krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:05:
Denk dat iedere premium member die gekregen heeft, ik had hem ook gelijk gekregen.
Ik kreeg een 200% boost toen ik level 20 werd, maar had nog geen premium gekocht.
Lijkt me dus random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:28
[...]

denk dat iedere premium member die gekregen heeft, ik had hem ook gelijk gekregen. Siege en dawnbreaker zijn zwaar instabiel.
Ik ben vanaf het begin premium, zit op lvl 33 en heb geen 200% boosts gehad en slechts 1x 100% boost. Random idd.

[ Voor 160% gewijzigd door Pred87 op 27-11-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

je hebt een double xp event=100% en 200% max booster, dus max aantal punten dat je extra kan krijgen is 300%. Dat lijkt me ook wel genoeg, slaat ook eigenlijk nergens op dat je dan al 300 punten voor een kill krijgt.
Het is volgens mij meer dan 300 punten?
Je begint met 100 punten. 100% boost is 200 punten. 200% boost daarop is dan 800 punten.
Of zouden ze uitgaan van de base?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:28:
[...]
Je begint met 100 punten. 100% boost is 200 punten. 200% boost daarop is dan 800 punten.
Of zouden ze uitgaan van de base?
Ja en nee.

Het is een boost op je verdiende score, tijdens het double XP avondje vorige week had mijn 25% booster geen 50% effect. Je krijgt dus geen 800 punten Maar 300 punten is ook een rekenfout....

100 punten voor de kill
100% boost = 100 punten.
200% boost = 200 punten.
totaal: 400.

Met double XP en m'n 25% boost aan waren de kills dus 225 punten. Dat klopte wel ongeveer met mijn post-round totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag, ik kan geen unlock packs vinden voor oa de wapens en attachements voor BF4, word dit mischien later pas gereleased zoals met BF3? ik heb geen zin in assignments/ missions om dingen te unlocken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
Vraag, ik kan geen unlock packs vinden voor oa de wapens en attachements voor BF4, word dit mischien later pas gereleased zoals met BF3? ik heb geen zin in assignments/ missions om dingen te unlocken :)
Not sure if trolling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat nou weer voor een reactie? 8)7
Mischien was mijn vraag niet juist geformuleerd.

In het verleden kon je voor oa 15 euro een all weapons en attachments unlock kopen voor bf3, echter zie ik nu alleen maar van die RING packs die je kunt kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:38:
[...]

Wat is dat nou weer voor een reactie? 8)7
Nog niet gehoord van een battlepack? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
Ik begrijp wat je bedoeld. Je doelt waarschijinljik op de "Short Cuts" DLC's die ook in BF3 zaten.

Short Cuts per klasse inclusief alle wapens, Short Cuts voor voertuigen, etcetera.

Deze Short Cuts zijn, voor zover ik weet, nog niet bekend gemaakt voor BF4.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloclo100 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:44:
[...]

Nog niet gehoord van een battlepack? :)
Ja battlepack is een RING marketing truuck van EA, ik will gewoon alle standaard meuk in een keer unlocked zoals in BF3 kon. Ik hoef geen rare items, die epeen is al lang voorbij voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:45:
[...]

Ik begrijp wat je bedoeld. Je doelt waarschijinljik op de "Short Cuts" DLC's die ook in BF3 zaten.

Short Cuts per klasse inclusief alle wapens, Short Cuts voor voertuigen, etcetera.

Deze Short Cuts zijn, voor zover ik weet, nog niet bekend gemaakt voor BF4.
Thanks dat zocht ik! excuses voor de slechte formulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren 4 potjes op de EPG server 24/7 operation locker... en 4x verloren, de balans was echt slecht en zelfs na de auto-balancing (als die al werkte?) verloren we echt hard steeds.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:46:
[...]

Aaaaah :) dacht al.. Zijn die niet betalend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:46:
[...]

Bij BF3 kwamen deze trouwens ook pas laat in de game beschikbaar. Volgens mij deden ze dat om te zorgen dat het op dat moment de spelers die er niet voor willen betalen niet meer benadeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:31:
[...]

Ja en nee.

Het is een boost op je verdiende score, tijdens het double XP avondje vorige week had mijn 25% booster geen 50% effect. Je krijgt dus geen 800 punten Maar 300 punten is ook een rekenfout....

100 punten voor de kill
100% boost = 100 punten.
200% boost = 200 punten.
totaal: 400.

Met double XP en m'n 25% boost aan waren de kills dus 225 punten. Dat klopte wel ongeveer met mijn post-round totaal.
misschien is het wat vroeg, maar ik het er duidelijk correct staan:
je hebt een double xp event=100% en 200% max booster, dus max aantal punten dat je extra kan krijgen is 300%.
dus totaal idd 400 punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Cloclo100 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]

Aaaaah :) dacht al.. Zijn die niet betalend?
Yup, in BF3 waren deze Shortcut bundles betalend.

Vanaf 5,50 Euro (Kit Shortcut bundle) tot 24,00 Euro (Ultimate Shortcut bundle)

Ikzelf had destijds de Co-op weapon bundle (hoefde ik tenminste niet tegen AI te spelen) + Air vehicle bundle aangeschaft.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 27-11-2013 11:00 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:56:
[...]
misschien is het wat vroeg, maar ik heb/had het er duidelijk correct staan:
[...]
dus totaal idd 400 punten ;)
Misschien is het wat vroeg, maar ik reageerde niet op jou maar op:
Phyxion schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:28:
[...]
Die overigens wél op jou reageerde:
slaat ook eigenlijk nergens op dat je dan al 300 punten voor een kill krijgt.
dus. Laten we zeggen dat het in elk geval vroeg was toen je dat schreef dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:00:
[...]

Misschien is het wat vroeg, maar ik reageerde niet op jou maar op:

[...]

Die overigens wél op jou reageerde:

[...]

dus. Laten we zeggen dat het in elk geval vroeg was toen je dat schreef dan. :+
kak pc hier op werk liet blijkbaar mij weer in de steek :'( ik zag dat het bericht van phyxion en die van jou bij elkaar dus vandaar even de mixup, iets te snel geweest. :X
bedoelde dat het al heel wat is 300 punten extra te krijgen, naast je standaard 100 punten, had wat duidelijk gekund.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-11-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Indy91 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:59:
[...]

Yup, in BF3 waren deze Shortcut bundles betalend.

Vanaf 5,50 Euro (Kit Shortcut bundle) tot 24,00 Euro (Ultimate Shortcut bundle)

Ikzelf had destijds de Co-op weapon bundle (hoefde ik tenminste niet tegen AI te spelen) + Air vehicle bundle aangeschaft.
je kont gewoon een lege server joinen met een 1 player start ;)
zo heb ik de eerste unlocks gehaald van alle voertuigen.

BTW is er een commando of iets, waardoor de PoV beter wordt als je de camera buiten de voertuig gebruikt ?
in een jet zit je echt te dicht met de camera op de jet en heb je nog geen overzicht.

Ik heb echt heel weinig Conquest gespeeld omdat ik nog geen leuke maps langs zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het niet laten en heb daarnet een rondje Alborz Mountain gespeeld, ik voelde me meteen thuis. Wat me opviel en een groot gemis is in BF4 is dat je in een squad per speler een perk kan instellen, dus ik stel Ammo in, en de andere stelt Explosives in, iemand anders stelt dan Supression in en voila de combinatie tussen al die perks is zeer nuttig als je aan het spelen bent.

In BF4 kan je nu slechts een paar vaste perks instellen die weliswaar dingen combineren maar niet zoals in BF3. Iemand een idee als dit nog terug komt? Want ik snap niet dat ze zoiets nuttig veranderen. Of misschien zie ik iets over het hoofd? Ik mis een combinatie Ammo & Explosives, ofwel heb je meer raketten maar amper 90 kogels en vice versa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:09:
[...]
kak pc hier op werk liet blijkbaar mij weer in de steek :'( ik zag dat het bericht van phyxion en die van jou bij elkaar dus vandaar even de mixup, iets te snel geweest. :X
Jajajajaja, snel de PC de schuld geven :P
Maakt nie tuit, edit snel je post, doe ik dat ook en geven we phyxie de schuld van alles >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:13:
Ik kon het niet laten en heb daarnet een rondje Alborz Mountain gespeeld, ik voelde me meteen thuis. Wat me opviel en een groot gemis is in BF4 is dat je in een squad per speler een perk kan instellen, dus ik stel Ammo in, en de andere stelt Explosives in, iemand anders stelt dan Supression in en voila de combinatie tussen al die perks is zeer nuttig als je aan het spelen bent.

In BF4 kan je nu slechts een paar vaste perks instellen die weliswaar dingen combineren maar niet zoals in BF3. Iemand een idee als dit nog terug komt? Want ik snap niet dat ze zoiets nuttig veranderen. Of misschien zie ik iets over het hoofd? Ik mis een combinatie Ammo & Explosives, ofwel heb je meer raketten maar amper 90 kogels en vice versa...
daar is helaas het nieuwe systeem voor, je kiest nu voor jezelf wat de beste perk setup is, vreemd genoeg idd juist minder team oriented dan bf3 systeem maar je hebt iig geen 3x suppression meer oid. beide systemen hebben voor en nadelen. Als support heb ik altijd ammo crate dus nooit iets met ammo field upgrade nodig, engi gebruik ik eigenlijk alleen de antitank field upgrades, als ik echt alleen als repbitch of tank ga spelen de repair upgrade.
Als Recon kies ik tussen spec ops en sniper, cqb stealth run and gun cq sniper functie.
als medic verander ik het nog het meeste, meestal offensive standaard, shadow als ik flank met silenced wapen, soms defensive als ik veel tegenstand verwacht met granaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-10 18:48
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:13:
Het zou inderdaad erg prettig zijn als je een custom perk traject kon instellen. Alleen al de volgorde kunnen aanpassen zou soms wel prettig zijn. Ik heb liever eerder ammo dan sprint bijv..

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:16:
[...]

Jajajajaja, snel de PC de schuld geven :P
Maakt nie tuit, edit snel je post, doe ik dat ook en geven we phyxie de schuld van alles >:)
haha ja ik geef de pc de schuld omdat die soms zo langzaam laad dat als je scrollt tekst samengevoegd word en mijn gewenning aan mijn pc thuis die 200x zo snel is zorgt dat ik dus het een en ander verkeerd gelezen heb, en ook te snel dus tja he shit happens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Double XP weekend in het weekend dat ik Sinterklaas feest heb :( haha
hopelijk hou ik nog een avondje of ochtendje vrij om wat uurtjes te kunnen gamen.

Mijn hoogste SPM
http://battlelog.battlefi...94240463113600/172685289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:25:
[...]

daar is helaas het nieuwe systeem voor, je kiest nu voor jezelf wat de beste perk setup is, vreemd genoeg idd juist minder team oriented dan bf3 systeem maar je hebt iig geen 3x suppression meer oid. beide systemen hebben voor en nadelen. Als support heb ik altijd ammo crate dus nooit iets met ammo field upgrade nodig, engi gebruik ik eigenlijk alleen de antitank field upgrades, als ik echt alleen als repbitch of tank ga spelen de repair upgrade.
Als Recon kies ik tussen spec ops en sniper, cqb stealth run and gun cq sniper functie.
als medic verander ik het nog het meeste, meestal offensive standaard, shadow als ik flank met silenced wapen, soms defensive als ik veel tegenstand verwacht met granaten etc.
Inderdaad het is veel minder team oriented. Waarom voegt DICE positieve dingen toe zoals VOIP maar halen ze dan weer aanpasbare perks weg.. Niemand zal het ooit weten.

Het zorgt naar mijn mening er ook voor dat er meer dan ooit campers zijn die enkel om hun eigen hachje denken want als je amper 90 kogels hebt maar meer raketten dan ga je niet (on)(bewust) snel in het offensief... Op Shanghai bv. zie ik veel dat een vlag wordt gecapt door het vijandelijke team en dat iedereen er gewoon op staat te kijken van "nou kijk daar eens" maar niemand doet iets omdat ze hun ammo willen sparen.. Ja de commander zorgt er nu voor dat er ammo wordt gedropt of een support kerel maar dat is maar in 50% van de gevallen zo.

Lol, ik was al die tijd een COD hater omdat ze altijd het zelfde uitbrachten maar als je kijkt hoe anders BF4 is dan begrijp ik waarom COD telkens alle verkoopsrecords breekt, want de gameplay is net het zelfde en vanuit een COD standpunt begrijp ik het dat het lekker speelt.. 'if it aint broke dont fix it"

Ik vind het jammer dat ik in dit topic sinds de release meer negatieve dingen heb te zeggen over het spel dan anders. Ik wou dat het anders was maar ja, behalve hier m'n mening zeggen denk ik niet dat dit ook de developers bereikt..
Pagina: 1 ... 61 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.