Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:11:
Ik hoop echt dat DICE dit en nog talloze bugs aanpakt, en ASAP.. Want mijn enthousiasme voor BF4 Premium te kopen is ijskoud geworden.
Maar nu.. ik ben het spelen eerlijk gezegd veel sneller beu dan BF3, en dat is toch wel erg gezien het spel amper een maand oud is. Uren en uren kon ik achter mijn computer zitten maar nu stop ik het soms na een korte tijd, deels omdat het soms kut draait, de helft van de keren niet wilt verbinden
Ik heb precies hetzelfde: keek ontzettend uit naar BF4, en had er ontzettend veel zin in om flink wat tijd te steken in de MP, net als ik indertijd in BF3 deed (heb me daar vele, vele honderden uren mee vermaakt). En ik heb er begrip voor dat een complexe game als deze opstartproblemen heeft (de release van BF3 was ook niet vlekkeloos, en ook elke nieuwe patch of DLC leverde gezeik op, maar soit, daar stond in ieder geval uiteindelijk een puike game tegenover), maar wat EA/DICE met BF4 heeft opgeleverd is werkelijk onbegrijpelijk. Bedroevend slechte hitreg, problemen met verbinden, random sound loop => crashes (vandaag meer dan 50% van alle gestarte rondjes), een bij vlagen brak spawn systeem, niet meegetelde kills/deaths en andere rare fenomenen met betrekking tot de stats en progressie, bugs in alle soorten en maten, de lijst gaat maar door. Daarnaast vind ik ook het geluid er zwaar op achteruit gegaan, al geef ik toe dat het ook een kwestie van smaak is: niet alles, want het is bij vlagen echt episch en meeslepend, maar bijvoorbeeld de voice-overs (heb om de een of andere reden voortdurend Bad Company 2: Vietnam deja-vu's - en niet alleen vanwege het gepling-plong van de tegenstanders

) en vooral de weapon sounds vind ik er echt een stuk minder (vergelijk het geluid van de Scar-H maar eens - wat een sof). Bij BF3 moest ik mezelf achter mijn PC wegslaan, nu stop ik er meestal weer vrij snel mee uit pure frustratie en irritatie. Beleef er momenteel maar bar weinig plezier aan. Doodzonde, want in potentie is het absoluut een top-game. Hoop dan ook vurig op beterschap, maar gezien de tijd van het jaar vrees ik dat de prioriteiten eerder liggen in het aanslingeren van de marketing- cq. bedelmachine om de aankomende DLC's aan de man te brengen. We zullen wel zien, maar hoezeer ik ook benieuwd ben naar de nieuwe maps en content, DLC of Premium komt er vooralsnog bij mij niet in.
Zo, uitgehuild
Oh, nog even wat anders: misschien (waarschijnlijk) een domme vraag: ik heb in de SP al heel nobel m'n C4 weggegeven, maar hoe kom je bij het derde einde (wapen)?
[
Voor 3% gewijzigd door
w00t00w op 27-11-2013 00:42
]