Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook zoveel kills gemaakt met de Spas en slugs in BF3. Helaas werkt het in BF4 erg matig :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:48

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Pykow schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
[...]

100% mee eens, ik werd juist gek van die kindjes die iedereen begonnen te knifen, terwijl ze een wapen hebben.
Wie heeft dat niet geleerd in het counterstrike tijdperk :9 heerlijk om zo revenge te nemen op snipers O+

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Net m'n eerste 3 potjes gespeeld na wat problemen gehad te hebben met het installeren en moet zeggen dat ik eerder tot snipen geneigd ben voor het moment. In tegenstelling tot BF3 vind ik snipen op BF4 gemakkelijker en veel aangenamer, op voor nog wat meer :)

(TDM potjes van 100 kills zijn direct gedaan :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:08:
moet zeggen dat ik eerder tot snipen geneigd ben voor het moment
...

op voor nog wat meer :)
Jammer genoeg blijkt meer dan de helft van de spelers dit te vinden ... .
Gisteren enkele potjes domination gespeeld. Rush heb ik maar opgegeven, rondjes van 100 of 200 tickets is gewoon belachelijk. Ik wacht op de DLC's hopelijk gaat het daar beter op. Anyway, meer dan de helft van mijn team stond met sniper te campen.
Loop ik me lekker suf en cap veel flags. Heeft natuurlijk geen zin, drie rondjes kansloos verloren.
Jammer dat die sniper-class in elke shooter een must blijkt te zijn. Ik zeg niet dat een sniper niets kan toevoegen want dat kan ie zeker wel (al waar is het alleen al met een goed geplaatste beacon) maar er zijn er oh zo weinig die het op een goede manier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:36:
Ik vind het nieuwe knife systeem geniaal. Ik heb nu in BF4 al meer counter-knife kills dan totaal aantal knife kills in 2 jaar BF3. Elke knife poging is vrij makkelijk te counteren, zodra je de voetstappen achter je hoort, gewoon 360 en counteren.

Uberhaubt is knifen uitsluitend ter last-resort. Als je kan schieten, schiet dan gewoon. Niemand is geholpen met knifen, je team niet, jezelf niet en als je denkt dat knifen vernederend is..... tsja, dat zegt meer over jezelf denk ik dan.
Wat een BS :(
Een Knife kill is vaak zeer belangrijk voor het flanken van je tegenstander zonder dat ze weten dat je er bent.
Ik heb vaak genoeg dat ik zo 3 á 4 snipers kan killen zonder dat vijandige team het door heeft ;)
En het is de perfecte manier om een Tactical waiting unit a.k.a. de grond knuffelaar te vernederen })
Ik kan wel zeggen dat ik ervaring mee heb naar 1000+ kills in BF3 en 54 kills alweer in BF4.
En in BF4 kun je ook niet gerevived worden naar een takedown.
En ik vind het Counter Knifen in BF4 geniaal wat van voren knifen is echt flauwekul en als er geen counter knife was waarschijnlijk OP.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:36:
Uberhaubt is knifen uitsluitend ter last-resort. Als je kan schieten, schiet dan gewoon. Niemand is geholpen met knifen, je team niet, jezelf niet en als je denkt dat knifen vernederend is..... tsja, dat zegt meer over jezelf denk ik dan.
Ik knife eigenlijk nooit, heb denk ik 1 kill met men knife in BF 4 en dat was dan nog een counter-knife.
Zeker als je met een supressor speelt is er geen reden om voor de knife te gaan (buiten het argument van vernedering).

Ik haat het als ik gekilled wordt en een seconde later mijn killer geknifed zie worden door een teammate. Had hij gewoon geschoten leefde ik nog en hadden we een extra ticket gewonnen (mijn leven).

Voor mij is een knife allerlaatste resort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:55:
[...]

Ik knife eigenlijk nooit, heb denk ik 1 kill met men knife in BF 4 en dat was dan nog een counter-knife.
Zeker als je met een supressor speelt is er geen reden om voor de knife te gaan (buiten het argument van vernedering).

Ik haat het als ik gekilled wordt en een seconde later mijn killer geknifed zie worden door een teammate. Had hij gewoon geschoten leefde ik nog en hadden we een extra ticket gewonnen (mijn leven).

Voor mij is een knife allerlaatste resort.
ammo conservering, een persoon knifen scheelt je al een extra setje kogels die je dan voor een extra kill kan inzetten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Er duiken al meer spelers op die Level 100+ zijn. Ze worden dan in paars aangegeven. En de icoon erbij lijkt beetje onhandig staan met paarse cijfers...

Is 100+ normaal of een cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
MrDummy schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:33:
Er duiken al meer spelers op die Level 100+ zijn. Ze worden dan in paars aangegeven. En de icoon erbij lijkt beetje onhandig staan met paarse cijfers...

Is 100+ normaal of een cheat?
Hoe komen mensen toch steeds bij dat cheaten? Zelfde als ingame gisteren met een gast die ik 7x dood knalde en hij mij 0x. Wat denken mensen dat je werkelijk EA/DICE servers gaat hacken om je level(wat niks zegt) te verbeteren? Of om je health te vergroten? :X Alles server gerelateerde zaken kun je gewoon domweg niet mee cheaten (Health ammo rank enzovoorts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
100+ is normaal, sinds laatste patch kun je tot 110 levelen.
Hoop dat ze de limiet van 110 er ook af halen, gewoon unlimited ranken please :)
Volgende week double XP, dan red ik 110 al makkelijk..
Ben m'n 100% boosts aan het sparen, dat maakt volgende week een quad-XP week.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 25-11-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gedaan wat een tweakeraar zei helaas niks geholpen :(
Ik blijf maar crashen met mijn drivers hoop dat ze dit probleem snel zullen oplossen , of word het weer zoals bf3 2 maanden lang wachten gezien de helpdesk ook nooit een antwoord wist |:(

Misschien dat iemand nog andere suggesties heeft wat probleem kan verhelpen met de driver crashes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:50:
Gisteren gedaan wat een tweakeraar zei helaas niks geholpen :(
Ik blijf maar crashen met mijn drivers hoop dat ze dit probleem snel zullen oplossen , of word het weer zoals bf3 2 maanden lang wachten gezien de helpdesk ook nooit een antwoord wist |:(

Misschien dat iemand nog andere suggesties heeft wat probleem kan verhelpen met de driver crashes ?
Ja, wachten op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:39

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

TecTo schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:30:
[...]

De scopes zin inderdaad het meest interessant. Voor de recon is de 6x en de 20x voor mij het meest zinvol. Voor de SSR-61 de 20 die ik pas in het laatse pack kreeg. Voor de scout elite de 6x die na 390 kills vrij kwam en sinds kort voor de middenmoot de 338 recon de 6x in pack 2 vrij.
Is de 20x niet veelte zwaar en 6x iets te weinig? Ik gebruik zelf de 8x var14x, maar de laatste gebruik ik eigenlijk nooit.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:54
crashes crashes crashes, soms gaat het echt goed, maar nu weer drie keer raak achter elkaar, lol gaat er wel vanaf zo :(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffff. Netcode hangt super hard af van de map waarop je speelt. Rondje 1 was super leuk, mensen gingen dood wanneer ze moeten. Tweede rondje was een ramp, je ziet ze niet en killen je van achter een hoekje... WTF :?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
fynrd1 schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:52:
[...]
Is de 20x niet veelte zwaar en 6x iets te weinig? Ik gebruik zelf de 8x var14x, maar de laatste gebruik ik eigenlijk nooit.
Gaat samen met hoe je wilt spelen. Op grote mappen en puur snipen om alles rond een vlag, van daken en andere snipers te killen is de 20x ideaal. De SRR 61 op een bipod. Met de range finder (de pld niet nodig), soflam/mav heb je tools om je team te ondersteunen. T-ugs om verrassingen te voorkomen en je side arm gereed te houden. Radio beacon gebruik ik niet omdat domme team leden door lomp gedrag je hide verraden.

Bij actief kies ik voor de recon 338 recon of de scout elite met straight pull, 6x scope en zoom 14x. Met deze combi is short en long range geen enkel probleem en zeker niet te weinig. De 8x vind ik net iets teveel van het goede op korte afstand. Zie ook wel recon spelers met een holo, cobra enz. maar dat hoort niet bij een recon, pak dan een carbine of ga een andere class spelen. Verder C4 (altijd goed voor muli kill en tankje wegblazen), radio beacon of motion sensor. Radio beacon kan belangrijk zijn voor je team. Bij actief is je pistool je beste vriend en meestal de compact 45 of M1911.

Speel graag recon en vind het een zeer veelzijdig karakter, zonder de assault, engineer en support te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 14:56

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Bug ontdekt denk ik, was op Siege of Shanghai.

Mijn squadmaatje probeert een enemy te kniven, dit lukt niet omdat hij blokt en de knife overneemt. Op dat moment zie ik het gebeuren en ik pomp hem helemaal vol met lood met mijn M416. Er gebeurd niks ik moet reloaden hij is klaar met kniven en schiet mij doodleuk neer.. jeuhhhh..

Je zou toch denken dat ik een savior kill zou moeten krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:17:

Mijn squadmaatje probeert een enemy te kniven, dit lukt niet omdat hij blokt en de knife overneemt. Op dat moment zie ik het gebeuren en ik pomp hem helemaal vol met lood met mijn M416. Er gebeurd niks ik moet reloaden hij is klaar met kniven en schiet mij doodleuk neer.. jeuhhhh..

Dat is gewoon de netcode.
Difference in the netcode he Bach. :+

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-11-2013 20:27 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lp79p18.png

One down.. many to go :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 14:56

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

DanielWW2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:24:
[...]

Dat is gewoon de netcode.
Difference in the netcode he Bach. :+
Toch niet een delay van 3 seconden? Dat heb ik nog nooit eerder gehad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:34:
[...]
Toch niet een delay van 3 seconden? Dat heb ik nog nooit eerder gehad.. :)
Dit poste ik gisteren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
Drama dit spel met bugs, helaas. Maar ik heb gasten nodig die samen willen spelen, voeg me ff toe als je je geroepen voelt: Bareld is mijn orgin nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

Bartas schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:40:
Drama dit spel met bugs, helaas. Maar ik heb gasten nodig die samen willen spelen, voeg me ff toe als je je geroepen voelt: Bareld is mijn orgin nick.
kom anders ff op ts: http://www.bug-community.com/teamspeak/
dan vind je vanzelf mensen om mee te gamen ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Hebben meer mensen dat bf4 ingame freezed zeg maar net alsof er een cd blijft hangen op het zelfde stukje!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nix_R schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:19:
Hebben meer mensen dat bf4 ingame freezed zeg maar net alsof er een cd blijft hangen op het zelfde stukje!?
Yup, een 'common bug' op dit moment ;)
Hopelijk gaat de volgende patch al deze problemen wegwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Frank1973 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:17:

Dit had ik van de week ook! Super irritant. Enemy kan blijkbaar niet gekilled worden tijdens de knife animation. Omdat mijn mag leeg was kon hij mij daarna killen.. Mooie multi-kill |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-10 07:41
Okasha schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:31:
[...]

Dit had ik van de week ook! Super irritant. Enemy kan blijkbaar niet gekilled worden tijdens de knife animation. Omdat mijn mag leeg was kon hij mij daarna killen.. Mooie multi-kill |:(
Maar als je hem counter knifed, kan hij wel gekilled worden. Ik was in de animatie bezig hem te counter knifen, en hij werd afgeschoten door men squad maat. Weg kill voor mij, hij blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kunnen die servers gewoon niet snel genoeg de impact van kogels te verwerken. Zit je in een potje en damage wordt standaard een seconde later pas verwerkt. Vijand gaat dus sowieso pas na een seconde neer ook al raak je hem vol in z'n hoofd. DICE moet zich echt kapot schamen voor dit walgelijke bagger werk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:08:
Volgens mij kunnen die servers gewoon niet snel genoeg de impact van kogels te verwerken. Zit je in een potje en damage wordt standaard een seconde later pas verwerkt. Vijand gaat dus sowieso pas na een seconde neer ook al raak je hem vol in z'n hoofd. DICE moet zich echt kapot schamen voor dit walgelijke bagger werk.
Hahah ja dat had ik vandaag, een sniper geeft mij een headshot scheen. Ik liep dus alweer weg maar zag dus nog mooi de baan van de kogel en bam viel ik dood neer ;) Was op dat moment al ruim een meter verwijdert van de kogel in werkelijkheid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:10:
[...]

Hahah ja dat had ik vandaag, een sniper geeft mij een headshot scheen. Ik liep dus alweer weg maar zag dus nog mooi de baan van de kogel en bam viel ik dood neer ;) Was op dat moment al ruim een meter verwijdert van de kogel in werkelijkheid. 8)7
Dat en allerlei andere zaken die traag werken doet mij vermoeden dat de server het spel niet aan kan en niet snel genoeg dit soort dingen kan verwerken. Ook allerlei lasers die op muren mikken terwijl de gasten die er mee mikken allang weg zijn. Whats up met dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:16:
[...]

Dat en allerlei andere zaken die traag werken doet mij vermoeden dat de server het spel niet aan kan en niet snel genoeg dit soort dingen kan verwerken. Ook allerlei lasers die op muren mikken terwijl de gasten die er mee mikken allang weg zijn. Whats up met dat?
Is dat niet gewoon een specifieke server geweest die het niet helemaal trok/trage verbinding had? Want dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:16:
Ook allerlei lasers die op muren mikken terwijl de gasten die er mee mikken allang weg zijn. Whats up met dat?
Iets te sterk afgestelde lasers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Sissors schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:41:
[...]

Is dat niet gewoon een specifieke server geweest die het niet helemaal trok/trage verbinding had? Want dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Alle servers hebben er last van van zowel kogels als hangende lasers op muren.
Als server ruk is, merk je dat snel genoeg dan raak je echt helemaal niks meer. Zulke servers kun je zo weer uit want je gaat dat nooit positief afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Ik ben er voorlopig klaar mee nu met deze kudt game.

Random crashes, hele potten spelen en dan na de pot crashen en je XP kwijt zijn. Ik haal hier geen plezier meer uit. Ik speel voor de kat zijn KUT.

DICE mogen ze van mij allemaal ontslaaan daar.! Die moeten zich dood schamen.

[ Voor 6% gewijzigd door MAGDATTT op 25-11-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MAGDATTT schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:07:
Ik ben er voorlopig klaar mee nu met deze kudt game.

Random crashes, hele potten spelen en dan na de pot crashen en je XP kwijt zijn. Ik haal hier geen plezier meer uit. Ik speel voor de kat zijn KUT.

DICE mogen ze van mij allemaal ontslaaan daar.! Die moeten zich dood schamen.
En ik ben eigenlijk wel klaar met die rageposts hier constant, ja we weten het wel... je game crashed.
Wacht de komende patch eerst maar eens af, dan zien we wel weer.
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.raywenderlich.com/wp-content/uploads/2011/05/RageFace-250x197.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 25-11-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:46:
[...]

Alle servers hebben er last van van zowel kogels als hangende lasers op muren.
Als server ruk is, merk je dat snel genoeg dan raak je echt helemaal niks meer. Zulke servers kun je zo weer uit want je gaat dat nooit positief afsluiten.
Zet Hyper-Threading/core parking eens uit?
Heb behoorlijk wat WTF situaties gehad, blijkbaar had het met cpu-hogging te maken.

Sorry unfor, verkeerde quote

[ Voor 53% gewijzigd door The_Greater op 26-11-2013 14:29 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
unfor schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:13:
[...]

En ik ben eigenlijk wel klaar met die rageposts hier constant, ja we weten het wel... je game crashed.
Wacht de komende patch eerst maar eens af, dan zien we wel weer.
Ach ..... we zijn pas een maand verder ....... :X

Eerste DLC staat al voor de deur .......

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Leeuw070 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:16:
[...]

Ach ..... we zijn pas een maand verder ....... :X

Eerste DLC staat al voor de deur .......
Deal with it zou ik zeggen, kom een ander niet vervelen met je zure kop. :) Iedereen is al lang op de hoogte dat er het een en ander mis is.
Ga anders de battlelog forums spammen met gezeik, hier heeft niemand er wat aan (op b-log ook niet maar dat terzijde), en niemand kan je helpen.
The_Greater schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:14:
[...]

Zet Hyper-Threading eens uit?
Huh? Ik post geen probleem, als ik dat wel zou hebben pak ik de andere thread 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 25-11-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zeg verder ook niks ..... kunnen toch niks anders doen dan afwachten ...... kan me er ook niet meer druk om maken . Zijn volledig afhankelijk wat EA/DICE gaat doen .

Weet alleen wel voor mezelf dat ik voorlopig niks meer van EA/DICE zal afnemen/pre-orderen .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ach, dat zeiden we allemaal ook toen BF4 uitkwam. Gamers zijn echt ezels en we stoten ons ALLEMAAL straks voor de zoveelste keer aan die steen als BF5 uitkomt :) Until then: deal with it soldier!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Goede game maar wordt verknalt door de balance ?

Heli's zijn niet neer te krijgen, gunboats veneens.
Heli's zijn te precies te besturen met toetsenbord / muis terwijl je met je joystickje mega je best moet doen.
Vliegtuigen eveneens... hangen bijna stil in de lucht en kunnen rustig schieten (gunship is dus niet te gebruiken).

Ja de bugs kan ik nog mee leven maar de gameplay? Hoe ervaren jullie dat?

Ik vind vliegen heerlijk met mijn joystick, maar ik ben gewoon nergens omdat iedereen met toetsenbord / muis 10x sneller is en accurater. Nou zullen sommigen zeggen, gebruik dan ook TB/muis maar dan mis je toch een stuk charme in de game... (naar mijns inziens).

Alles op wielen is goed aan te pakken als infanterie maar daarbuiten is de balans niet echt lekker. Ben ik hier alleen in?

Wat ik me ook af vraag is of de hogere graphics die ik draai me niet juist in de weg staan. Bijvoorbeeld neem Operation locker, als ik buiten ben en de wind steekt op zie ik echt 0,0 maar wordt wel neergeschoten door een sniper, lucky of grapics?

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol, eerst zeg je dat gunship niet neer te krijgen is en dan zeg je dat je gunship niet kan gebruiken door de jets :+

that logic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Dat is het enige waar je iets op te reageren hebt ? ....
Typo, eerste gunship bedoel ik gunboat mee, held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fed-Ex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:00:

Heli's zijn niet neer te krijgen, gunships eveneens.
Heli's zijn te precies te besturen met toetsenbord / muis terwijl je met je joystickje mega je best moet doen.
Vliegtuigen eveneens... hangen bijna stil in de lucht en kunnen rustig schieten (gunship is dus niet te gebruiken).

Ik vind vliegen heerlijk met mijn joystick, maar ik ben gewoon nergens omdat iedereen met toetsenbord / muis 10x sneller is en accurater. Nou zullen sommigen zeggen, gebruik dan ook TB/muis maar dan mis je toch een stuk charme in de game... (naar mijns inziens).

Alles op wielen is goed aan te pakken als infanterie maar daarbuiten is de balans niet echt lekker. Ben ik hier alleen in?

Wat ik me ook af vraag is of de hogere graphics die ik draai me niet juist in de weg staan. Bijvoorbeeld neem Operation locker, als ik buiten ben en de wind steekt op zie ik echt 0,0 maar wordt wel neergeschoten door een sniper, lucky of grapics?
Ik ben blij dat air zo makkelijk neer te halen is :)
Dadelijk met Second Assault eindelijk Caspian border zonder airrape ^_^ _/-\o_
Maar van mij mag de Littlebird iets minder sterk en de Attack chopper wel wat sterker.
Jets vind ik tot nu toe wel goed omdat ik weinig last van heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Fed-Ex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:17:
Dat is het enige waar ik zin had om op te reageren :>

Overigens zijn heli's & gunboats snel genoeg neer te krijgen als je met 2 actief erop schiet. (imo)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

SmokingCrop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:20:
[...]

Dat is het enige waar ik zin had om op te reageren :>

Overigens zijn heli's & gunboats snel genoeg neer te krijgen als je met 2 actief erop schiet. (imo)
Snel ff wijzigen was een goede set... 2e zin er bij heeft je post tenminste nog meerwaarde hier...

8 raketten op een boot zou wel genoeg moeten zijn maar helft van de tijd is dat het niet. Ik snap dat het een game moet blijven maar 8 raketten ? en dan moet er wel iemand op de engineer achterop de boot blijven knallen zodat die niet blijft leven, anders heb je aan 8 raketten niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17

Dat gaat wel veranderen, dice heeft aardig wat telemetry van wat er gebalanceerd moet worden, neem bv die tank boot, die is nog sterker dan een tank, c130 gunship is zo neer te halen met een attack jet en 30mm canon, stinger is alleen goed voor heli's, jets zijn veel te snel en ga zo maar door.

Wat jij ziet aan sneeuw storm is niet wat jouw tegenstander ziet, dat zijn dingen die niet van de server komen maar gewoon op jouw client worden beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex

Fed-Ex

Hakuna Matata

Nou dan wordt het nog even afwachten.

En die storm dat het niet serverbased is.. das behoorlijk klote... dus niet meer buitenom gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Fed-Ex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:28:
[...]
8 raketten op een boot zou wel genoeg moeten zijn maar helft van de tijd is dat het niet. Ik snap dat het een game moet blijven maar 8 raketten ? en dan moet er wel iemand op de engineer achterop de boot blijven knallen zodat die niet blijft leven, anders heb je aan 8 raketten niet genoeg.
Niet met die noob-friendly MBT Law schieten eh ;)
max 4 raketten met RPG/SMAW/SRAW
met die sraw kan je nog even preciezer op de engineers mikken of van lekker ver gaan 'snipen'.

Ze moeten het voor mij niet gemakkelijker gaan maken.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2013 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:41:
[...]

Niet met die noob-friendly MBT Law schieten eh ;)
max 4 raketten met RPG/SMAW/SRAW
met die sraw kan je nog even preciezer op de engineers mikken of van lekker ver gaan 'snipen'.

Ze moeten het voor mij niet gemakkelijker gaan maken.
die boats zijn echt niet zo sterk hoor, 4 raketten is als ze gewoon raken voldoende, je hebt echter active protection, soms hitreg fail, repper in de 4 de seat etc.
een goede strafe met 30mm cannon en ze zijn kapot, lukt dat niet dan heb je altijd nog de guided missiles of doe je een second strafe run. Met 2x tv en een 25mm mag is vrijwel elke boot ook kapot. Ze zijn alleen wel erg accuraat tegenover de landvoertuigen en attack chopper gunner cannon. is beetje jammer dat de attack chopper zo hard generft is in dit spel.

[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09

In het begin van de game zou ik het met je eens zijn, maar unlock alles eens van Engineer en je krijgt alles neer. Vooral als je de SRAW vrij speelt dan wordt het pas leuk om tegen tanks, boats en choppers te vechten als infantry. Gister vrij gespeeld en heb al veel meer plezier in het spel als voorheen!

De balans is naar mijn mening helemaal niet slecht, het ligt er net aan wat voor team je hebt. Soms kun je nog niet eens in een chopper weg vliegen voordat je uit de lucht wordt geknalt met een AA, jet of wat anders.

Elke ground vehicle is makkelijk neer te halen met een jeep en wat C4 :P Zelfs een vervelende AA die in hun base campt. Je moet alleen een team ehbben die samen werkt en dat is meestal ver te zoeken.

Wel heb ik het idee dat support veel minder gespeeld wordt. Alleen op operation locker worden er ammo packs gedropt. voor de rest moet ik supports nog tegenkomen want die zie ik bijna nooit. Erg vervelend als je engineer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gister vrijwel alleen met support gespeeld, ging best lekker. De QBB-95-1 vind ik heerlijk, gripje, laser en red dot zooi er op en gaaaan. Combineer het met C4 en een ammo crate en je bent een behoorlijke bedreiging voor het vijandelijke team.

Om even in te haken na wat posts terug (Servers trekken het niet helemaal). Ik merk dat het inderdaad per server scheelt, wat de vertraging is. Het is bijna niet te merken, maar de vertraging in flares verschilt nogal per server. Het is in z'n geheel (warning komt veel te laat) nogal traag, maar zat in een server waar het meer dan een seconde duurde voordat me flares eruit knalde.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helis zijn een eitje om neer te halen. De AA buiten beschouwing gelaten, want die is helemaal kick-ass tegen air, is een single hit met de SRAW genoeg om een heli uit de lucht te halen, twee als er gerepaired wordt in de lucht. Een tankshelletje op de attack heli, wat M240-spray op de cockpit van de scout heli, of een anti-air raketje op je engi en het duurt niet lang voor je helis een lekkere bonuspuntenpiñata vind.
Joysticks? Ga een flightsim spelen dan.
De gunship is alleen inzetbaar als iemand de vijandelijke jets een beetje opruimt. Daarvoor spawnt het kreng ook veel sneller dan in BF3 en zit er drie man gunner in, waardoor het ding in plaats van ongeschonden vijftien rondjes over de kaart te vliegen nu één rondje afmaakt, waarbij een aantal infantry en wat voertuigjes flink ingedeukt worden.
Ik zie het ding zeker niet als "onbruikbaar".
Ga BF3 spelen dan, of een flightsim. BF4 is een 1st person shooter waar je in voertuigen kunt zitten, geen flightsim waar overige spelers een FPS spelen die jij op je gemak neer kunt halen zonder serieus bedreigd te worden (zoals BF3).
Alleen zijn weet ik niet, maar ongelijk hebben zou ik wel denken ja. De Attack Heli is underpowered, door zijn logge traagheid en minimale hoeveelheid rocket ammo is het ding nagenoeg nutteloos geworden. De AA tank is nu eindelijk nuttig tegen tweetievolk, maar de attack heli is de heli die verreweg het makkelijkst door de AA wordt neergemaaid. Bootjes zijn sterk maar zeker niet té sterk - je hebt alleen geen tanks om ze te counteren en moet dat dus met air of andere boten doen. Ik doe het meestal met de LB - met de gun de gunners en fixateur eraf maaien, een raket erop, guns legen op de staart, nog een rakert, guns weer legen op de staart, en tegen die tijd is de boot meestal al wel dood genoeg om nog één passje te maken voor de kill of heeft iemand je geholpen en is het ding blub-geluidjes aan het maken.

De voertuigen die ik juist een kleine buff zou geven zijn de attack heli (één magazijn rockets meer voor de piloot en iets betere wendbaarheid en snelheid) en de stealth jet (guns ietsje sterker, turn speed ietsje beter, afterburner snelheid wat hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Fed-Ex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:17:
word vaak genoeg uit het water geknalt door een heli als ik met me gunboat rondjes vaar en als engineer schiet ik regelmatig een heli neer of met een tank lukt het ook prima

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volledig mee eens. :)

[ Voor 87% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie als de M2 SLAM ontdekt?? >:)
te gek ding hoor , normaal gooi je wat mijnen neer zo als in BF 3 en dus de tanks mates letten daarop maaar..............de .M2 SLAM die kan je aan de zij kant van een bus of gebouw , vul maar in , er tegen aan plakken , dus als er een tank langs komt kan je met 2 M2 SLAM de tank totaal vernietigen of een ander vervoer middel , jammer dat je er maar 3 ervan hebt :(
Hier 1 filmpje ervan
http://www.youtube.com/watch?v=_CBd18wtmI4

een vraagje, hoe kan je in hemelsnaam praten in BF 4 zonder TS ??
ik hoor regelmatig mensen praten maar weet niet hoe ik terug kan reageren , ik zie weel bij mijn team mates een speakertje staan maar hoe of wat kom ik echt niet uit .

o ja , is het in BF 4 beter een joystick aan d praat te krijgen ??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M2 SLAM is idd heerlijk. Werkt ook tegen bootjes en laag overvliegende helikopters.

Praten doe je door ALT in te drukken, zie je keybindings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:11:
te gek ding hoor , normaal gooi je wat mijnen neer zo als in BF 3 en dus de tanks mates letten daarop maaar..............de .M2 SLAM die kan je aan de zij kant van een bus of gebouw , vul maar in , er tegen aan plakken , dus als er een tank langs komt kan je met 2 M2 SLAM de tank totaal vernietigen of een ander vervoer middel , jammer dat je er maar 3 ervan hebt :(
Hier 1 filmpje ervan

ik hoor regelmatig mensen praten maar weet niet hoe ik terug kan reageren , ik zie weel bij mijn team mates een speakertje staan maar hoe of wat kom ik echt niet uit .
de engi field upgrade anti tank nemen, dan krijg je er 6 als je de field upgrade unlocked:) Nog leuker word het die dingen in het water te dumpen onder een brug oid. werkt namelijk ook heel goed.

voip: http://battlelog.battlefield.com/bf4/settings/voice/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar geef toch de voorkeur aan mijnen. Die zijn wat sterker dan de M2 en met 1 mijn kan je een MBT uitschakelen. Over een algemeen let men niet zo op mijnen, tenzij IR wordt gebruikt of worden gespot, dan zijn ze beter zichtbaar. Nog beter is om mijnen te plaatsen in gaten in de grond of om het hoekie.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Hier 1 filmpje ervan

o ja , is het in BF 4 beter een joystick aan d praat te krijgen ??
Maat van me staat/stond top 5 met die dingen in de wereldranglijst, bizar vette dingen. Gebruik ze nu ook regelmatig. In Zavod wordt een rustig bospaadje toch ineens een billenknijp momentje voor de tegenstander als ik rondloop met die dingen :Y) Je kan het ook als een soort C4 gebruiken door ze gewoon tegen een voertuig aan te gooien, rijdt hij weg dan is het: "Hasta la vista, baby oOo "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:22:
[...]
Je kan het ook als een soort C4 gebruiken door ze gewoon tegen een voertuig aan te gooien, rijdt hij weg dan is het: "Hasta la vista, baby oOo "
Dit heb ik dus niet voor elkaar nog. Ik heb al meer dan eens een vijandelijk voertuig volgehangen met SLAMs en dan rijdt het klereding gewoon weg, en pas als een ander er een RPG of tankshell in duwt gaan mijn SLAMs af - en krijgt die andere de bonuspunten :(
Werkt dit alleen als je een leeg voertuig beplakt? Want dat is natuurlijk redelijk onnuttig in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:59:
[...]

Dit heb ik dus niet voor elkaar nog. Ik heb al meer dan eens een vijandelijk voertuig volgehangen met SLAMs en dan rijdt het klereding gewoon weg, en pas als een ander er een RPG of tankshell in duwt gaan mijn SLAMs af - en krijgt die andere de bonuspunten :(
Werkt dit alleen als je een leeg voertuig beplakt? Want dat is natuurlijk redelijk onnuttig in combat.
Het duurt vaak wel even, maar ik gooi het gewoon tegen het voertuig aan. Volgens mij gaan ze dan af als ze langs een object rijden dat binnen een bepaalde range komt. Bijv. de slams moeten langs een muur komen binnen minstens 5 meter ofzo, zodat ze afgaan als ze beweging detecteren. Ik ren altijd zo snel mogelijk weg, want soms knallen ze nog wel eens neer en gaan ze dan pas af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, zo nuttig zijn ze dan dus niet.
Maar goed, ik speel nog weinig met mijnen, en zal eens een weekendje op zoek gaan naar goeie setups ermee. Als ze op beweging detoneren moeten ze in principe op landende helikopters op daken ook werken toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ze werken op movement inderdaad, als een tank dus stil blijft staan kan je plakken wat je wilt, pas als hij gaat rijden wordt hij dan beschadigd of opgeblazen. (een welgemikte nade also does the trick)

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 26-11-2013 12:06 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Hoe lang blijven die M2's eigenlijk liggen nadat je gedood bent?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:05:
Ze werken op movement inderdaad, als een tank dus stil blijft staan kan je plakken wat je wilt, pas als hij gaat rijden wordt hij dan beschadigd of opgeblazen.
Moet hij dan een bepaalde snelheid halen wellicht? Ik heb op Zavod een keer 3 van die dingen op een tank gesmeten die binnen in het kleine gebouw stond en die reed vrolijk buitenom naar het grote pand, om vervolgens ten onder te gaan aan mijn RGO granaat, die de SLAMs meenam.
Als ze eerst je hele team mogen mollen en dan een ritje naar de kroeg voor het overwinningsfeest nodig hebben voor ze knallen heb je er niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
[...]

Moet hij dan een bepaalde snelheid halen wellicht? Ik heb op Zavod een keer 3 van die dingen op een tank gesmeten die binnen in het kleine gebouw stond en die reed vrolijk buitenom naar het grote pand, om vervolgens ten onder te gaan aan mijn RGO granaat, die de SLAMs meenam.
Als ze eerst je hele team mogen mollen en dan een ritje naar de kroeg voor het overwinningsfeest nodig hebben voor ze knallen heb je er niet zoveel aan.
Weet niet precies hoe ze werken, zal het aan die maat van me vragen, heeft er aardig wat ervaring mee. Gooi ze er gewoon tegen en ze ontploffen gewoon, soms RPGtje erbij voor wat extra stimulans en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
Hoe lang blijven die M2's eigenlijk liggen nadat je gedood bent?
voor zover ik weet gewoon totdat je ze opnieuw neerlegd, ik heb wel eens een kill 5 min gehad nadat ik ze neergeplant had in een vaarroute :D was ik al 3x doodgegaan ofzo.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:
[...]

duurt geloof ik iets van 5 sec.

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:27:
[...]

voor zover ik weet gewoon totdat je ze opnieuw neerlegd, ik heb wel eens een kill 5 min gehad nadat ik ze neergeplant had in een vaarroute :D was ik al 3x doodgegaan ofzo.

[...]

duurt geloof ik iets van 5 sec.
Dat gevoel kreeg ik ook al namelijk nadat ik een paar keer punten kreeg voor mijnen die ik al lang en breed was vergeten. Ik meen dat bij BF3 ze verdwenen binnen een bepaalde tijd na je spawn.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Joarie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:29:
[...]

Dat gevoel kreeg ik ook al namelijk nadat ik een paar keer punten kreeg voor mijnen die ik al lang en breed was vergeten. Ik meen dat bij BF3 ze verdwenen binnen een bepaalde tijd na je spawn.
Mijnen bleven voor zover ik weet wel liggen, maar C4 en Claymores verdwenen (is al weer tijdje terug :+ ) In BF4 volgens mij hetzelfde geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:19:
[...]

Ja, maar geef toch de voorkeur aan mijnen. Die zijn wat sterker dan de M2 en met 1 mijn kan je een MBT uitschakelen. Over een algemeen let men niet zo op mijnen, tenzij IR wordt gebruikt of worden gespot, dan zijn ze beter zichtbaar. Nog beter is om mijnen te plaatsen in gaten in de grond of om het hoekie.
Dit is niet waar.
M15 50% damage
M2 Slam 43% damage
En alle bij zijn ze temp. disabled ;)
Ik vind de M2 slam beter omdat je ze diverser ingezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die weet hoe je camouflages voor je karakter sneller unlockt? Ik ben nu al bijna rank 50 en behalve 1 skin voor de US zijde is er nog niks anders. Paint's daarintegen voor de wapens daarvan heb ik er al een heleboel maar ik had graag een uniekere look gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
Is er niemand die weet hoe je camouflages voor je karakter sneller unlockt? Ik ben nu al bijna rank 50 en behalve 1 skin voor de US zijde is er nog niks anders. Paint's daarintegen voor de wapens daarvan heb ik er al een heleboel maar ik had graag een uniekere look gehad.
nope, daar zul je waarschijnlijk om de zoveel tijd een battlepack voor unlocken, of komt die via premium unlocks. Ik heb verder nog geen nieuwe naast de eerste premium, wel voor de chineze kant de oceanic green(?) unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:35:
[...]

Dit is niet waar.
M15 50% damage
M2 Slam 43% damage
Ah, thanks. Dacht dat die slam veel minder damage maakte en het verschil is dus veel minder. Sorry voor de misinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:10
beuker19 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:35:
[...]

Dit is niet waar.
M15 50% damage
M2 Slam 43% damage
Is die 43% aan de muur of op de grond Beuker19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unlike previous games in the series, Battlefield 4 allows the owners of rented servers to choose which factions can fight one another on which map, as well as which deployment they may use on the map. This means that one map can have battles between the US and China, US and Russia, or even Russia and China, all at the server owner's discretion.
http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4

is dit zo? Heb hier nog niet naar gekeken bij onze server maar zou wel leuk zijn idd.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:28:
[...]

http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4

is dit zo? Heb hier nog niet naar gekeken bij onze server maar zou wel leuk zijn idd.
Is mij inderdaad echt nog nooit opgevallen, zou best leuk zijn, maar zelf merk ik het hooguit een beetje aan de vehicles en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:33:
[...]

Mijnen bleven voor zover ik weet wel liggen, maar C4 en Claymores verdwenen (is al weer tijdje terug :+ ) In BF4 volgens mij hetzelfde geval.
Claymores blijven iig wel liggen in BF4. Gisteren kreeg ik nog een kill door claymore nadat ik een keer door was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:31:
[...]

Is mij inderdaad echt nog nooit opgevallen, zou best leuk zijn, maar zelf merk ik het hooguit een beetje aan de vehicles en meer niet.
jets en choppers en attack boats zijn vooral anders, de ground voertuigen zijn voorzover ik zie vrijwel gelijk behalve de verschillen in bv rupsband vs wielen voor de lav en AA tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:34:
[...]

jets en choppers en attack boats zijn vooral anders, de ground voertuigen zijn voorzover ik zie vrijwel gelijk behalve de verschillen in bv rupsband vs wielen voor de lav en AA tanks.
Het verschil kwa uiterlijk van vehicles weet ik, had het meer over dat het me niet opvalt wanneer het US vs RU of CH vs RU is in dezelfde map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 14:18
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:18:
[...]

de engi field upgrade anti tank nemen, dan krijg je er 6 als je de field upgrade unlocked:) Nog leuker word het die dingen in het water te dumpen onder een brug oid. werkt namelijk ook heel goed.
Ssssssssssst dat hoeft niet iedereen te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Via een premium battle pack heb ik een aantal camos gekregen, maar die zijn alleen zichtbaar als je de juiste faction kiest.
Net alsof je daar als speler zoveel invloed op hebt 8)7 en al helemaal niet als dit ook nog eens beperkt kan worden door server admins.
Voor het gemak wordt er NIET aangegeven voor welke faction de camo is... |:(

Dat het selecteren van camos alleen via het in-game Customize menu gedaan kan worden en niet via het Battlelog loadout tabblad, is ook een gemiste kans.

Wat ik wel positief vind is dat het Premium Double XP Event is verplaatst naar het weekend van 7 december:
http://battlelog.battlefi...s/view/premium-2xp-moved/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik snap er niets van. De netcode is zo random als wat. Heb aantal middagen redelijk gespeeld. Niet heel veel last gehad van het "Hoe kan dit / hij zo 5x dood moeten zijn" syndroom. Maar vandaag raak ik nog geen olifant van 3 meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ew0ut schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:48:
Via een premium battle pack heb ik een aantal camos gekregen, maar die zijn alleen zichtbaar als je de juiste faction kiest.
Net alsof je daar als speler zoveel invloed op hebt 8)7 en al helemaal niet als dit ook nog eens beperkt kan worden door server admins.
Voor het gemak wordt er NIET aangegeven voor welke faction de camo is... |:(

Dat het selecteren van camos alleen via het in-game Customize menu gedaan kan worden en niet via het Battlelog loadout tabblad, is ook een gemiste kans.

Wat ik wel positief vind is dat het Premium Double XP Event is verplaatst naar het weekend van 7 december:
http://battlelog.battlefi...s/view/premium-2xp-moved/
tja dat lijkt me ook nogal wiedes, je kan natuurlijk niet dezelfde camo voor usa als chinese of russian factie gaan dragen, zou leuk zijn in HC lol. beetje rondrennen als rus in usa camo zou wel erg handig zijn.
Je kan dus de camo's unlocked voor die factie die je op dat moment speelt gebruiken.
Ik kan alleen geen info vinden hoe je deze evt unlocked of krijgt. voorzover ik weet iig zoals ik al aangaf via battlepacks/timed unlocks vanuit dlc ofzo.
ReQuiem83 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:49:
Ik snap er niets van. De netcode is zo random als wat. Heb aantal middagen redelijk gespeeld. Niet heel veel last gehad van het "Hoe kan dit / hij zo 5x dood moeten zijn" syndroom. Maar vandaag raak ik nog geen olifant van 3 meter...
Ik wacht nu eerst de patch af, ik heb ondertussen vaker wel dan niet dat ik doodga door insta kill. De rage is dan too damn high voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
ReQuiem83 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:49:
Bij mij is het net het omgekeerde vandaag, aantal zalige potjes gehad op Zavod _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fcking webplug :( dus die ik wel zie staan op C maar op IE 11 niet geinstaleert krijg een dus Niet via IE kan gaan game :( , heb chrome geinstalleert en daar kan ik wel gaan game ??? :?
Het stomme is dat ik alles opnieuw ,dus ook W7 , geinstaleert heb en het zelfde probleem met die pluggin heb een dus die vois niet kan gebruiken . 8)7

o ja , ik heb dice erop aangesproken die dan zeggen van d instaleren en opnieuw installeren en opnieuw installeren , UUUH heb ik al tig keer gedaan een krijg verder geen oplossing van dice :( :(
Tsurany schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:16:
M2 SLAM is idd heerlijk. Werkt ook tegen bootjes en laag overvliegende helikopters.

Praten doe je door ALT in te drukken, zie je keybindings ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vandread schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:48:
[...]

Ssssssssssst dat hoeft niet iedereen te weten ;)
Het naarste is nog wel dat je die dingen onder water amper stuk krijgt. :P Ik zag gisteren twee SLAMs onder een brug liggen dus trok de handrem in m'n boot flink aan, en kwam twee millimeter ervoor stil te staan. Ik heb vervolgens een stuk of 30 shells van 30 mm op, voor, achter en naast de mijnen het water ingejaagd, maar er gebeurde niets.

Mijn dappere repareermeneer zei nog dat ik er gewoon overheen moest varen, maar ik hou niet zo van roerloos voor pampus liggen. Behalve in het weekend.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:51:
[...]

tja dat lijkt me ook nogal wiedes, je kan natuurlijk niet dezelfde camo voor usa als chinese of russian factie gaan dragen, zou leuk zijn in HC lol. beetje rondrennen als rus in usa camo zou wel erg handig zijn.
Je kan dus de camo's unlocked voor die factie die je op dat moment speelt gebruiken.
Ik kan alleen geen info vinden hoe je deze evt unlocked of krijgt. voorzover ik weet iig zoals ik al aangaf via battlepacks/timed unlocks vanuit dlc ofzo.

[...]
Waar lees je dat ik zeg dat camos hetzelfde moeten zijn voor alle factions?
Welke faction speel je dan op het moment dat je premium aanschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:54:
fcking webplug :( dus die ik wel zie staan op C maar op IE 11 niet geinstaleert krijg een dus Niet via IE kan gaan game :( , heb chrome geinstalleert en daar kan ik wel gaan game ??? :?
Het stomme is dat ik alles opnieuw ,dus ook W7 , geinstaleert heb en het zelfde probleem met die pluggin heb een dus die vois niet kan gebruiken . 8)7

o ja , ik heb dice erop aangesproken die dan zeggen van d instaleren en opnieuw installeren en opnieuw installeren , UUUH heb ik al tig keer gedaan een krijg verder geen oplossing van dice :( :(

[...]
Typen met 2 handen zou wellicht een idee zijn.

Ik begrijp dat je IE 11 probeert te gebruiken voor BF4? Probeer eens te downgraden naar IE10. Vermoedelijk dat je dan geen problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ew0ut schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:08:
[...]

Waar lees je dat ik zeg dat camos hetzelfde moeten zijn voor alle factions?
Welke faction speel je dan op het moment dat je premium aanschaft?
je hebt 3 facties, elke ronde speel je een van die drie, en voor elke factie kan je extra player camo's unlocken. Ik heb nu 3 soorten voor chinese, 2 voor rus en 2 voor usa. Je kan dus een camo voor je player(!) niet gebruiken voor een andere factie dan waar die voor is, dus chineze camo kan je niet als usa speler gebruiken. de wapen en vehicle camo's uiteraard wel.
vanuit premium krijg je wellicht andere extra players camo's, of via battlepacks of dlc.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:32

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Wet iemand hoe je !rules kan implementeren op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:55:
[...]

Het naarste is nog wel dat je die dingen onder water amper stuk krijgt. :P Ik zag gisteren twee SLAMs onder een brug liggen dus trok de handrem in m'n boot flink aan, en kwam twee millimeter ervoor stil te staan. Ik heb vervolgens een stuk of 30 shells van 30 mm op, voor, achter en naast de mijnen het water ingejaagd, maar er gebeurde niets.

Mijn dappere repareermeneer zei nog dat ik er gewoon overheen moest varen, maar ik hou niet zo van roerloos voor pampus liggen. Behalve in het weekend.
Als je je dappere repareermeneer nou even een handgranaatje in het water had laten keilen was het opgelost geweest. Je shells ontploffen als ze het water raken - granaten niet.
/me heeft al met success een kick geoogst op z'n favo server door met één handgranaat 3 SLAMs en een vriendelijke boot te clearen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:19:
Wet iemand hoe je !rules kan implementeren op de server?
Een backend systeem nemen die kan reageren op dergelijke requests. Procon kan het bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:26:
/me heeft al met success een kick geoogst op z'n favo server door met één handgranaat 3 SLAMs en een vriendelijke boot te clearen :X
Ik denk snel in beelden dus hier moest ik toch stiekem erg om lachen _O-

[ Voor 13% gewijzigd door MisterChaoSs op 26-11-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:26:
[...]

Als je je dappere repareermeneer nou even een handgranaatje in het water had laten keilen was het opgelost geweest. Je shells ontploffen als ze het water raken - granaten niet.
die boot incl. dappere repareermeneer waren namelijk vrij hard kapot gegaan als je eroverheen zou varen :) de big boy bullets van sniper rifles en revolvers laten mijnen ook boem gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:30:
[...]
Ik denk snel in beelden dus hier moest ik toch stiekem erg om lachen _O-
Autokick bij 5 TKs haal je best rap met 4 man op z'n dobberding. Vooral als je even ervoor ook al luidkeels ALLAHU AKBAR door TS jodelt en je C4 af laat gaan, en jezelf, een vijandelijke tank, 2 vijanden, en twee omstaande vriendelijke engineers wegklapt naar het beloofde land.
Nul maagden, wel een partij gebitch op teamspeak. Maar goed, moeten ze maar geen hardcore spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dus je kan een boot opblazen door midel van een m15 mine in het water te gooien?
dat wist ik niet.. maar wel onwijs handig!! vooral op hanan resort.. haha ga het vanaaf meteen proberen...

of moet je de slam mine aan de zijkant van een brug proberen te plakken ? maar dan zie je ze zo zitten..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:00:
[...]

Autokick bij 5 TKs haal je best rap met 4 man op z'n dobberding. Vooral als je even ervoor ook al luidkeels ALLAHU AKBAR door TS jodelt en je C4 af laat gaan, en jezelf, een vijandelijke tank, 2 vijanden, en twee omstaande vriendelijke engineers wegklapt naar het beloofde land.
Nul maagden, wel een partij gebitch op teamspeak. Maar goed, moeten ze maar geen hardcore spelen :+
maagden, bitchen, das toch lood om oud ijzer? :+
Nickrsd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:01:
dus je kan een boot opblazen door midel van een m15 mine in het water te gooien?
dat wist ik niet.. maar wel onwijs handig!! vooral op hanan resort.. haha ga het vanaaf meteen proberen...

of moet je de slam mine aan de zijkant van een brug proberen te plakken ? maar dan zie je ze zo zitten..
de R2 SLAM mijnen werken iig 100% zeker in water, gewoon erin gooien, op een logische smalle plek, bv bruggen etc. de m15 mijnen weet ik niet, zou alleen werken in heel ondiep water aangezien die pressure activated zijn, dus als er iets overheen rijdt. een boot die eroverheen vaart zou dus in theorie dit niet moeten kunnen activeren, evenals een drijvende lav. (dat in bf4 de mijn ook werkt als je als het ware over de mijn rijdt, dus niet daadwerkelijk met de wielen/rupsband erover, is dan weer beetje arbitrair maar goed)

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-11-2013 15:05 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.