Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:00:
[...]

Tja ik kan er niks anders van maken. Waarbij de DMR's in Battlefield 3 nog zeer bruikbaar waren zijn ze dat in Battlefield 4 gewoon niet meer. Assault Rifle werkt in vrijwel alle situaties het beste en heeft de carbine als goede opvolger.
Ik ben er ook niet blij mee, ik zou liever ook wat meer diversiteit zien aangezien ik spelen met een DMR van tijd tot tijd nog best leuk vond. Maar in Battlefield 4 is het gewoon geen valide optie meer.
Het overgrote deel van de spelers heeft speelt niet geweldig, niet minderwaardig bedoelt, maar het is zo. Zeg (zeker) niet dat ik zelf de beste ben, maar mijn k/d is > 2.3, iets hoger dan gemiddeld als ik mij niet vergis. Met een LMG win ik het regelmatig van AR op afstand, maar ook dichtbij. Carbines van dichtbij zijn heerlijk.

Zelf paar schoten gelost met een DMR, maar heb een hekel aan die dingen, omdat het best (in mijn ogen) makkelijk is. Redelijke damage per kogel en je kan best vlot achter elkaar een schot lossen. In combinatie met de ook wat hogere accuracy zijn het geduchte tegenstanders. (Voornamelijk in BF3, in BF4 zoals eerder vermeld nog niet genoeg mee geschoten om een echt beeld te vormen, dit is meer naar mijn idee als eentje mij killt)

Assault Rifles zijn niet de beste wapens voor elke situatie en daarnaast ligt het puur aan de speler die er mee omgaat, of je met een niet AR er van wint of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 10:06 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:44

TheNephilim

Wtfuzzle

MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:05:
[...]

Het overgrote deel van de spelers heeft speelt niet geweldig, niet minderwaardig bedoelt, maar het is zo. Zeg (zeker) niet dat ik zelf de beste ben, maar mijn k/d is > 2.3, iets hoger dan gemiddeld als ik mij niet vergis. Met een LMG win ik het regelmatig van AR op afstand, maar ook dichtbij. Carbines van dichtbij zijn heerlijk.

Zelf paar schoten gelost met een DMR, maar heb een hekel aan die dingen, omdat het best (in mijn ogen) makkelijk is. Redelijke damage per kogel en je kan best vlot achter elkaar een schot lossen. In combinatie met de ook wat hogere accuracy zijn het geduchte tegenstanders.

Assault Rifles zijn niet de beste wapens voor elke situatie en daarnaast ligt het puur aan de speler die er mee omgaat, of je met een niet AR er van wint of niet.
Ik zie niet zo wat K/D te maken heeft met 'hoe goed je bent'. Tenzij je natuurlijk alleen Team Death Match speelt uiteraard...

Wij spelen hier vaak met z'n tweeën en best objective gericht, of het nou Rush of Conquest is. Vaak staan we bovenaan in het scoreboard en meestal hebben zijn de Ace Squad. Je gaat dan relatief vaak dood, maar doet wel wat met het objective.

Gisteren zaten er weer twee van die lulletjes bij ons in het team, die constant een beetje met z'n tweeën aan de zijkant rond aan het hangen waren. Niet bij het objective in de buurt, maar gewoon een beetje campen en kills halen (zo leek het). Die mensen voegen dus echt helemaal niks toe, maar hebben vast en zeker een K/D ratio van > 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Wat betekent DMR??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Designated marksman rifle

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Oké thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TheNephilim schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:09:
[...]

Ik zie niet zo wat K/D te maken heeft met 'hoe goed je bent'. Tenzij je natuurlijk alleen Team Death Match speelt uiteraard...

Wij spelen hier vaak met z'n tweeën en best objective gericht, of het nou Rush of Conquest is. Vaak staan we bovenaan in het scoreboard en meestal hebben zijn de Ace Squad. Je gaat dan relatief vaak dood, maar doet wel wat met het objective.

Gisteren zaten er weer twee van die lulletjes bij ons in het team, die constant een beetje met z'n tweeën aan de zijkant rond aan het hangen waren. Niet bij het objective in de buurt, maar gewoon een beetje campen en kills halen (zo leek het). Die mensen voegen dus echt helemaal niks toe, maar hebben vast en zeker een K/D ratio van > 2.3
K/D zegt wel enigszins wat. Ik speel zelf in conquest óf met een vehicle en ondersteun zoveel mogelijk (meestal jet of little bird) óf ik capture vlaggen. Ik heb nog nooit TDM gespeeld in BF4, maar een wat hoger K/D is voor mij een uitdaging. Vrijdag en Zondag paar pure PTFO rondes gedaan (met zowaar één ronde met Threatty als Commander _/-\o_ ) en ik eindigde wel degelijk met een goed K/D.

Campen en niks toevoegen, zou ik ook geïrriteerd van raken en in de chat zal je van mij regelmatig iets van: "PUSH THE F*CK UP!" zien, gewoon puur omdat ik als een gek ren en schiet en niemand wat doet.

K/D zegt wel degelijk wat, want als je een objective captured of defend, maar je schiet niet echt mensen neer, dan zie ik je meer als lokaas of kannonnenvoer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:21:
[...]

Dit soort puberaal gescheld is dus voor mij een van de redenen om niet op NL en US servers te spelen. Op DE en RU servers heb je daar over het algemeen geen last van.
Puberaal? Ik vind mensen die dat soort dingen in de chat bannen zo ongeloofelijk hypocriet. Je hoort ze het in-game ook roepen, waarom mag ik het dan ook niet in de chat zetten? Als je tegen schelden bent, je eigen keuze, maar de game krijgt niet voor niets een leeftijdsrating....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:17:
[...]

K/D zegt wel enigszins wat. Ik speel zelf in conquest óf met een vehicle en ondersteun zoveel mogelijk (meestal jet of little bird) óf ik capture vlaggen. Ik heb nog nooit TDM gespeeld in BF4, maar een wat hoger K/D is voor mij een uitdaging. Vrijdag en Zondag paar pure PTFO rondes gedaan (met zowaar één ronde met Threatty als Commander _/-\o_ ) en ik eindigde wel degelijk met een goed K/D.

Campen en niks toevoegen, zou ik ook geïrriteerd van raken en in de chat zal je van mij regelmatig iets van: "PUSH THE F*CK UP!" zien, gewoon puur omdat ik als een gek ren en schiet en niemand wat doet.

K/D zegt wel degelijk wat, want als je een objective captured of defend, maar je schiet niet echt mensen neer, dan zie ik je meer als lokaas of kannonnenvoer :+
als je goed bent in vehicles en beetje backup krijgt kan je over het algemeen betere scores krijgen dan te voet als infi. K/d verhouding is voor een beetje scout chopper echt supermakkelijk te halen, mits je wel een dedicated repper hebt en beetje op let waar je vliegt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:05:
Ik heb het dan ook niet over regelmatig winnen. Ik heb het over consequent winnen van spelers die zelf ook goed zijn en op niveau spelen.
Zelf paar schoten gelost met een DMR, maar heb een hekel aan die dingen, omdat het best (in mijn ogen) makkelijk is. Redelijke damage per kogel en je kan best vlot achter elkaar een schot lossen. In combinatie met de ook wat hogere accuracy zijn het geduchte tegenstanders. (Voornamelijk in BF3, in BF4 zoals eerder vermeld nog niet genoeg mee geschoten om een echt beeld te vormen, dit is meer naar mijn idee als eentje mij killt)

Daarom zeg ik ook vrijwel elke situatie. In vrijwel elke situatie is een Assault Rifle beter omdat hij zowel op korte als lange afstand betrouwbare prestaties neer legt. Carbines komen daar ook bij in de buurt, ook in vrijwel elke situatie een goed wapen. En wapens zoals bolt action snipers, PDW's, LMG's en ander spul heeft specifieke scenario's waarin het goed kan presteren. Die zijn echt in het leven geroepen voor deze specifieke scenario's, zowel in het echte leven als in het spel.

Niks mis mee verder, maar de DMR is wel erg slecht in het spel geplaatst waarbij zijn specifieke rol erg slecht uitgewerkt is. Het is een wapen die juist bedoelt is voor afstanden tussen de assault rifle en de sniper in. Echter de afstanden in Battlefield 4 zijn erg verkleint waardoor je met snipers eerder op DMR afstanden schiet en met DMR's eerder op assault afstanden. Maar doordat wapens nauwkeuriger zijn vergeleken met Battlefield 3 is de bruikbare range van een assault rifle flink vergroot terwijl die van de sniper niet verkleint is. DMR's zitten nu in beide wateren te vissen en leggen het daarbij snel af tegen beide wapens. Ze hebben niet de vuursnelheid om een assault rifle bij te houden en daarbij dezelfde nauwkeurigheid vast te houden en ze hebben niet de nauwkeurigheid om een sniper bij te houden die de straight pull bolt gebruikt.

De DMR is bedoelt voor afstanden van 200-500 meter. Waar een sniper niet direct noodzakelijk is maar je wel meer nauwkeurigheid wilt dan een assault rifle. Die afstand is in Battlefield 4 eigenlijk al sniper afstand.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:25:
[...]

als je goed bent in vehicles en beetje backup krijgt kan je over het algemeen betere scores krijgen dan te voet als infi. K/d verhouding is voor een beetje scout chopper echt supermakkelijk te halen, mits je wel een dedicated repper hebt en beetje op let waar je vliegt.
Het inderdaad wat makkelijker te doen als alles een beetje meezit. Echter, een AA vehicle haalt je volledig uit je spel en maakt het je nogal lastig. Vooral Lancing Dam is voor Air Vehicles geen doen, aangezien het bereik van de AA t.o.v. de map (te) groot is.

Little Bird wordt inderdaad te makkelijk met engi's achterin, maar die schiet ik er dan vaak als eerste uit, zodat ik hem gewoon neer kan halen :+ Flood Zone is de map waar een Little Bird voor een hoop ellende kan zorgen als het team niets aan AA doet
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:26:
[...]

Ik heb het dan ook niet over regelmatig winnen. Ik heb het over consequent winnen van spelers die zelf ook goed zijn en op niveau spelen.
Als je voornamelijk in eigen clanserver speelt, dan is dat inderdaad het geval. In public servers tegen AR's win je het vaak als je wat beter bent, ongeacht je wapen. AR's zijn echter voor gelijkwaardige spelers beter dan andere soort wapens, dat klopt.
Daarom zeg ik ook vrijwel elke situatie. In vrijwel elke situatie is een Assault Rifle beter omdat hij zowel op korte als lange afstand betrouwbare prestaties neer legt. Carbines komen daar ook bij in de buurt, ook in vrijwel elke situatie een goed wapen. En wapens zoals bolt action snipers, PDW's, LMG's en ander spul heeft specifieke scenario's waarin het goed kan presteren. Die zijn echt in het leven geroepen voor deze specifieke scenario's, zowel in het echte leven als in het spel.

Niks mis mee verder, maar de DMR is wel erg slecht in het spel geplaatst waarbij zijn specifieke rol erg slecht uitgewerkt is. Het is een wapen die juist bedoelt is voor afstanden tussen de assault rifle en de sniper in. Echter de afstanden in Battlefield 4 zijn erg verkleint waardoor je met snipers eerder op DMR afstanden schiet en met DMR's eerder op assault afstanden. Maar doordat wapens nauwkeuriger zijn vergeleken met Battlefield 3 is de bruikbare range van een assault rifle flink vergroot terwijl die van de sniper niet verkleint is. DMR's zitten nu in beide wateren te vissen en leggen het daarbij snel af tegen beide wapens. Ze hebben niet de vuursnelheid om een assault rifle bij te houden en daarbij dezelfde nauwkeurigheid vast te houden en ze hebben niet de nauwkeurigheid om een sniper bij te houden die de straight pull bolt gebruikt.

De DMR is bedoelt voor afstanden van 200-500 meter. Waar een sniper niet direct noodzakelijk is maar je wel meer nauwkeurigheid wilt dan een assault rifle. Die afstand is in Battlefield 4 eigenlijk al sniper afstand.
DMR's vond ik persoonlijk in BF3 de meest vreselijkse wapens om door gedood te worden. MK11 of M39 EMR en ik zat weer te schelden achter m'n PC. Ik zal deze week een beetje aandacht aan de DMR's geven, zodat ik een beter beeld van ze kan vormen.

[ Voor 56% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:28:
[...]

Het inderdaad wat makkelijker te doen als alles een beetje meezit. Echter, een AA vehicle haalt je volledig uit je spel en maakt het je nogal lastig. Vooral Lancing Dam is voor Air Vehicles geen doen, aangezien het bereik van de AA t.o.v. de map (te) groot is.

Little Bird wordt inderdaad te makkelijk met engi's achterin, maar die schiet ik er dan vaak als eerste uit, zodat ik hem gewoon neer kan halen :+ Flood Zone is de map waar een Little Bird voor een hoop ellende kan zorgen als het team niets aan AA doet
AA tank drivers zijn vrijwel altijd van die droeftoeters die in hun spawn campen en beetje de active radar raketjes afvuren. Vreselijk irritant en nul hulp voor hun team. Lancang dam is ook niet te doen, helemaal niet met de attack chopper. Je stijgt op, vliegt 3 sec, bam bam active radar, dan komt er nog even een attack jet of stealth jet dunnetjes overheen en kan je weer respawnen. :N
Sowieso is de AA tank veel te effectief op langere afstand en word die vaker als infi tank gebruikt dan tegen air. Active radar is gewoon zo irritant aangezien je chopper vaak geflipt word en je dus zelfs met gyro stabilizer niet op tijd weer kan hoveren en je dus een paar grassprieten uit je tanden kan peuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-10 21:46
Online heb ik alle unlocks van de Anti-Air behaald en kan ik ook alle unlocks selecteren maar op battlelog blijft hij hangen op de helft van Zuni Rockets. Een browser refresh of een andere browser lost het probleem helaas niet op.

Iemand hier al zoiets tegen gekomen? Zo ja, weet diegene misschien ook hoe je dit op kunt lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:34:
[...]

AA tank drivers zijn vrijwel altijd van die droeftoeters die in hun spawn campen en beetje de active radar raketjes afvuren. Vreselijk irritant en nul hulp voor hun team. Lancang dam is ook niet te doen, helemaal niet met de attack chopper. Je stijgt op, vliegt 3 sec, bam bam active radar, dan komt er nog even een attack jet of stealth jet dunnetjes overheen en kan je weer respawnen. :N
Sowieso is de AA tank veel te effectief op langere afstand en word die vaker als infi tank gebruikt dan tegen air. Active radar is gewoon zo irritant aangezien je chopper vaak geflipt word en je dus zelfs met gyro stabilizer niet op tijd weer kan hoveren en je dus een paar grassprieten uit je tanden kan peuteren.
Nul hulp voor het team? Als je als AA de enemies uit de lucht houdt heeft jouw team toch wel een flink voordeel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

De Attack Chopper voelt als een olifant met muggen vleugeltjes (yeah, imagine that), wat een drama zeg. Tegen een Little Bird leg je het vrijwel altijd af (mits je een redelijke gunner hebt). De AA is inderdaad (helemaal met Active Radar) een bron van irritatie als je beetje wil fladderen door de lucht...
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:40:
[...]

nah meestal schieten ze pas echt wat neer als hun team maar 1 flag heeft en dus de vijand elke keer voor de deur bezig is. Maar gezien op lancang dam het bereik van een aa tank, iets van 400-500 meter praktisch gezien van basis naar basis is, is het in feite gewoon spawnrapen. Echt, ik snap niet waarom er uberhaupt voor zoveel air in zulke kleine maps is gestopt, met als toppunt dawnbreaker :'( wat een bout map is dat + hij loopt ook altijd vast voor mij.
Enige die normale ruimte biedt voor jets is paracel storm. Waarom kan dat niet ook voor Golmud, roque transmission en hainan resort....
Helemaal mee eens. De Air restricties zijn te bizar voor worden met als (inderdaad) Dawnbreaker als toppunt. Nog nooit heb ik een BF map gezien, waar een Jet zo nutteloos is. Het luchtruim is in vrijwel elke map te klein, een keer draaien voor een nieuwe run en je bent weer buiten de grens...

[ Voor 30% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preau schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:36:
[...]

Nul hulp voor het team? Als je als AA de enemies uit de lucht houdt heeft jouw team toch wel een flink voordeel hoor.
nah meestal schieten ze pas echt wat neer als hun team maar 1 flag heeft en dus de vijand elke keer voor de deur bezig is. Maar gezien op lancang dam het bereik van een aa tank, iets van 400-500 meter praktisch gezien van basis naar basis is, is het in feite gewoon spawnrapen. Echt, ik snap niet waarom er uberhaupt voor zoveel air in zulke kleine maps is gestopt, met als toppunt dawnbreaker :'( wat een bout map is dat + hij loopt ook altijd vast voor mij.
Enige die normale ruimte biedt voor jets is paracel storm. Waarom kan dat niet ook voor Golmud, roque transmission en hainan resort....
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:36:
[...]

De Attack Chopper voelt als een olifant met muggen vleugeltjes (yeah, imagine that), wat een drama zeg. Tegen een Little Bird leg je het vrijwel altijd af (mits je een redelijke gunner hebt). De AA is inderdaad (helemaal met Active Radar) een bron van irritatie als je beetje wil fladderen door de lucht...
de attack chopper in het algemeen is echt dramatisch, ze moeten de gunner 30mm canon veel meer damage laten doen tegen jets en choppers. Nu schiet ik 2 volle clips in een attack chopper, en nog hangt die vrolijk mij uit de cockpit te schieten. Met de zuni raketten ben je wel heel effectief tegen tanks, dat is dan wel weer fijn.
Alleen veel te traag, het is alsof je de blackhawk vliegt van bc2, veel te weinig damage van de gunner, en daardoor vrijwel geen antwoord voor andere air tegenstanders.

[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
Wat vinden jullie de beste loadout voor de FAMAS?
Voor mij is het tot nu Kobra RDS + Green Laser Sight + Patato Grip.
Geen barrel.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Greater schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:50:
Wat vinden jullie de beste loadout voor de FAMAS?
Voor mij is het tot nu Kobra RDS + Green Laser Sight + Patato Grip.
Geen barrel.
Ik zou nog een muzzle brake(?) erop zetten voor minder side to side recoil, dan raak je ook nog wat verder dan 3 meter :)
Voor de rest lijkt me dit idd wel redelijke setup, evt als je zoveel mogelijk qua hipfire wil kunnen doen, een rechte grip gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je toch een wapen kiest voor puur close combat kan je ook een silencer overwegen, dan val je niet direct op als je midden tussen de vijanden staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 15:40
Nano2009 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:36:
Online heb ik alle unlocks van de Anti-Air behaald en kan ik ook alle unlocks selecteren maar op battlelog blijft hij hangen op de helft van Zuni Rockets. Een browser refresh of een andere browser lost het probleem helaas niet op.

Iemand hier al zoiets tegen gekomen? Zo ja, weet diegene misschien ook hoe je dit op kunt lossen?
Ik heb dat ook, gisteren behoorlijk wat unlocks voor de AA gehaald maar op Battlelog is het niet aan te passen.
Ga ik op de App naar de loadout is het wel allemaal te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:08:
[...]

Ik heb dat ook, gisteren behoorlijk wat unlocks voor de AA gehaald maar op Battlelog is het niet aan te passen.
en terecht ook! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:56:
[...]

Ik zou nog een muzzle brake(?) erop zetten voor minder side to side recoil, dan raak je ook nog wat verder dan 3 meter :)
Voor de rest lijkt me dit idd wel redelijke setup, evt als je zoveel mogelijk qua hipfire wil kunnen doen, een rechte grip gebruiken.
Deze zorgt er voor een lagere accuracy.
Heb gisteren notabene zonder attachments gespeeld en dat ging mij beter af.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:56:
[...]

De Muzzle Brake zorgt voor lagere verticale recoil. Je bedoelt de Compensator :) Ben erg fan van die laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
The_Greater schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:12:
[...]

Deze zorgt er voor een lagere accuracy.
Heb gisteren notabene zonder attachments gespeeld en dat ging mij beter af.
Zet een silencer op je handwapen, mocht je dan in die situatie komen snel 2 drukken en knallen _/-\o_
Werkt voor mij prima en levert leuke chat berichten op als je paar man met handgun neer knalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:18:
[...]

Zet een silencer op je handwapen, mocht je dan in die situatie komen snel 2 drukken en knallen _/-\o_
Werkt voor mij prima en levert leuke chat berichten op als je paar man met handgun neer knalt :+
Klopt, gebruik al de P226 + laser en silencer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 18:57
We are rolling out a new server update today (nov 25). As this new server version is being deployed, you will experience some downtime before servers are updated. Console servers should be updated at 2AM PST/11AM UTC today. As usual, the majority of PC servers will be updated within 24 hours.

R12 Server Update Notes
-Fixed several of the most commonly occuring server crashes (This should benefit all platforms)
-Fixed an issue where the cruise missile in Commander Mode was not launching when playing on Paracel Storm
-Fixed so that a player's skill is no longer negatively affected when playing as Commander
-Fixed an aircraft IR flares exploit where players could use the flares multiple times before reloading by exiting/re-entering the aircraft
-Fixed an issue with Ranked servers on Xbox One running with a 1% ticket count
-Defined a range of 25%-400% for vehicle respawn delays on Ranked servers
http://battlelog.battlefi...view/2955064769012409761/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gelukkig die fix van die skill loss bij commander, sloeg werkelijk ook nergens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:18:
[...]

De Muzzle Brake zorgt voor lagere verticale recoil. Je bedoelt de Compensator :) Ben erg fan van die laatste.
die dan idd, vandaar ook het vraagteken er achter :) dat je wat minder accuracy hierdoor krijgt is op die korte afstand geen probleem, helemaal niet met 1000 rpm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Defqonwolf schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:27:
Gelukkig die fix van die skill loss bij commander, sloeg werkelijk ook nergens op..
Skill slaat sowieso nergens op. Ik zat 2 minuten in een server, 4 kills, 2 deaths en een vehicle destroyed. Ronde was daarna afgelopen, skill: -13 ...

Geen idee waar het allemaal over berekend wordt, maar er zit, voor zover ik kan zien, totaal geen logica achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:32:
[...]

Skill slaat sowieso nergens op. Ik zat 2 minuten in een server, 4 kills, 2 deaths en een vehicle destroyed. Ronde was daarna afgelopen, skill: -13 ...

Geen idee waar het allemaal over berekend wordt, maar er zit, voor zover ik kan zien, totaal geen logica achter
nee das waar had hetzelfde vorige week, ik had 380 skill ofzo en ik ga in een server haal score van 10-4 ofzo en nu hebk opeens nog maar 202 skill -.-
Zou wel eens willen weten hoe ze dat berekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

is gebaseerd op hoogte van lvl en behaalde punten, als je veel lagere lvl spelers killed gaat je score nauwelijks omhoog op skill, soms zelfs negatief, ook als je k/d nog best behoorlijk is. Voegt imho vrijwel niets toe aan de stats, aangezien hoogte van lvl vaak niets zegt over hoe goed een speler is.

Fijn dat ze die flares exploit er uit hebben gehaald, was idd erg vervelend, je kon dan een scout heli nauwelijks neerhalen. (waarom dit uberhaupt weer teruggekomen is weet ik niet maarja...)

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-10 07:41
Carthrax schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:08:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem bij Attack Boats, en eerst idd ook voor de AA. Ondertussen met de AA gespeeld, en gaf het battle report aan dat ik alle unlocks vrijgespeeld had, echter had ik ze al, maar op Battelog zijn die weer terug geplaatst.

Nu de attack boats nog, en dan gaat er een vinkje bij battlelog stats, voor alle vehicle unlocks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja, je kan moeilijk met een AA kris kras over de map gaan rijden, dan weet je zeker dat je binnen no time kan respawnen. Toegegeven, de AA lijkt een stuk sterker dan in BF3. Met name de 25/30mm gun reikt ver(der) en is effectiever dan de rockets, die gebruik ik voor de genadeklap als ze in de buurt zijn. Inzoomen en knallen maar op die autorepairing choppers...! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:52:
[...]

Tja, je kan moeilijk met een AA kris kras over de map gaan rijden, dan weet je zeker dat je binnen no time kan respawnen. Toegegeven, de AA lijkt een stuk sterker dan in BF3. Met name de 25/30mm gun reikt ver(der) en is effectiever dan de rockets, die gebruik ik voor de genadeklap als ze in de buurt zijn. Inzoomen en knallen maar op die autorepairing choppers...! :9
Ding heeft gewoon rupsbanden dus dat kan prima hoor :+ Dat je wat moet oppassen niet als mbt te gedragen, tja dat is nogal logisch, maar de weinige keren dat ik een AA tank verder dan zijn spawnplek heb zien staan kan ik op 2 handen tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:58:
[...]
Ding heeft gewoon rupsbanden dus dat kan prima hoor :+ Dat je wat moet oppassen niet als mbt te gedragen, tja dat is nogal logisch, maar de weinige keren dat ik een AA tank verder dan zijn spawnplek heb zien staan kan ik op 2 handen tellen.
In Golmud Railway spawned AA alleen op de thuisbasis. Als men van daaruit gaat schieten dan is dat niet de bedoeling, al ben ik het zelf nog niet tegengekomen. Golmud heeft twee wegen ingeklemd door bergwanden op een hoge locatie. Ideale plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:58:
[...]

En probeer maar eens een AA te vernietigen in zijn spawn als hij achter een heuvel en in een geul staat. Dan heb je wel air nodig want infantry en armor komt niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:27
Air alleen lukt het niet. En als de AA active protection heeft is het helemaal onmogelijk. Die counter houd alles tegen namelijk.

En dan hebben we het nog niet over de passive missiles, in lancam dam en zelfs op railway rijken die raketten zowat de gehele map.

[ Voor 34% gewijzigd door Kepro op 25-11-2013 12:11 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja met air een AA gaan slopen is ook niet helemaal de bedoeling. Beetje slecht geregeld dat een AA vanuit zijn base op sommige mappen gewoon alles aan air aan kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Snap helemaal niets van de battlepacks. Heb er nu zo'n 25 gehad bij level up alleen maar troep. Tig suppressors en bijna allemaal items voor de u-100 mk5 een wapen wat ik helemaal niet gebruik. Wel een lading 50 xp maar daar doe ik niks mee want levelen boeit me voor geen meter. Dice krijg het maar niet voor elkaar om het veteran battlepack actief te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:40:
[...]

[...]

de attack chopper in het algemeen is echt dramatisch, ze moeten de gunner 30mm canon veel meer damage laten doen tegen jets en choppers. Nu schiet ik 2 volle clips in een attack chopper, en nog hangt die vrolijk mij uit de cockpit te schieten. Met de zuni raketten ben je wel heel effectief tegen tanks, dat is dan wel weer fijn.
Alleen veel te traag, het is alsof je de blackhawk vliegt van bc2, veel te weinig damage van de gunner, en daardoor vrijwel geen antwoord voor andere air tegenstanders.
Speelde in bf3 veel in de atack chopper, nu helemaal niet meer. De handing is gewoon zo kut dat je niks meer kan, zit geen snelheid meer in waardoor je bijna altijd de lul bent als je beschoten wordt. Weg komen zit er niet meer in, mede als een leuke beweging om ineens achter dekking te hangen.

Scout chopper is de nieuwe atack chopper in bf4, hoewel die slechte dmg doet tegen armor (tenzij 2 eni's met rpg erbij) is die echter super effectief tegen infanterie en is de handling erg goed ervan zodat je bijna altijd wel weer op tijd ergens achter kan hangen voordat een stinger inslaat. Gebeurt nog wel vaak dat ik achter een muur geraakt wordt door een stinger, beetje zelfde probleem als met kogels zeg maar.

Haal denk ik gemiddeld een k/d ratio van rond de 8 op 1 erin, zonder repair crew. Maargoed heb dan ook vele honderen uren al in bf2/3 gechopperd.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:12:
Snap helemaal niets van de battlepacks. Heb er nu zo'n 25 gehad bij level up alleen maar troep. Tig suppressors en bijna allemaal items voor de u-100 mk5 een wapen wat ik helemaal niet gebruik. Wel een lading 50 xp maar daar doe ik niks mee want levelen boeit me voor geen meter. Dice krijg het maar niet voor elkaar om het veteran battlepack actief te krijgen.
Wat snap je dan niet? Je krijgt willekeurige attachments voor willekeurige wapens. Natuurlijk is dat 9/10 keer troep anders zouden Battlepacks een te grote invloed hebben. De XP boosts zijn juist het meest waardevol omdat je daar sneller items en wapens mee vrij kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:29
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:18:
[...]

Wat snap je dan niet? Je krijgt willekeurige attachments voor willekeurige wapens. Natuurlijk is dat 9/10 keer troep anders zouden Battlepacks een te grote invloed hebben. De XP boosts zijn juist het meest waardevol omdat je daar sneller items en wapens mee vrij kan spelen.
En natuurlijk opnieuw nieuwe battlepacks met kans op minder troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TecTo schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:12:
Wat wil je dan? Een mega wapen dat iedereen afknalt in 1 shot?
Oke dan doen ze dat dan heeft morgen iedereen hem, behalve de normale man met een baan en sociaal leven. ;) (Dus dat schiet niks op)

Daarnaast zijn sommige scoops best interessant en bepaalde unlocks ook, maar goed vermoed dat je een vrij standaard en altijd zelfde speelstyle aanhoud dan heb je idd genoeg aan een ak 5c en een holo met eventueel een grip die bij je past :*) (hier kun je elk random wapen invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
komend weekend double xp event :)
dan ga ik mijn boosts gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

AA tank is bizar goed >:)

Ik gebruik bij de AA tank overigens alleen maar de simpele minigun, niet de geupgrade versie ervan (planes en helicopters uit te lucht schieten duurt dan langer) en ook niet de anti-air rockets (zijn toch waardeloos).

Ik vraag me af of ze dat ding niet gaan nerfen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:18:
[...]

Mjah lijkt mij ook vrij duidelijk, zo krijg je dus idd sneller je items die je wel wilt hebben :+
evilpin0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:13:
[...]

Speelde in bf3 veel in de atack chopper, nu helemaal niet meer. De handing is gewoon zo kut dat je niks meer kan, zit geen snelheid meer in waardoor je bijna altijd de lul bent als je beschoten wordt. Weg komen zit er niet meer in, mede als een leuke beweging om ineens achter dekking te hangen.

Scout chopper is de nieuwe atack chopper in bf4, hoewel die slechte dmg doet tegen armor (tenzij 2 eni's met rpg erbij) is die echter super effectief tegen infanterie en is de handling erg goed ervan zodat je bijna altijd wel weer op tijd ergens achter kan hangen voordat een stinger inslaat. Gebeurt nog wel vaak dat ik achter een muur geraakt wordt door een stinger, beetje zelfde probleem als met kogels zeg maar.

Haal denk ik gemiddeld een k/d ratio van rond de 8 op 1 erin, zonder repair crew. Maargoed heb dan ook vele honderen uren al in bf2/3 gechopperd.
ja idd de snelheid moet echt omhoog van dat ding, ik vloog ook vet veel in bf3 ermee, en regelmatig geweldige rondes gehad met mooie scores. Helaas in bf4 langste vliegperiode denk ik 1,5 min geweest, toen klapte de daarvoor kapot geschoten AA tank na spawn zijn fakking active radar rockets op mijn chopper. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Rub3s schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:21:
AA tank is bizar goed >:)

Ik gebruik bij de AA tank overigens alleen maar de simpele minigun, niet de geupgrade versie ervan (planes en helicopters uit te lucht schieten duurt dan langer) en ook niet de anti-air rockets (zijn toch waardeloos).

Ik vraag me af of ze dat ding niet gaan nerfen :|
ik mag hopen dat ze dat niet gaan doen, nu heb je eindelijk de optie om jets/choppers goed neer te halen.. in bf3 ging dat voor geen meter.. Het is gewoon goed dat je nu eindelijk iets hebt om die uit de lucht te halen..

In bf3 speelde ik nooit op vehicle maps omdat je om de haverklap werd afgemaakt door choppers/jets waar je amper iets tegen kon doen. Nu heb je eindelijk een goede AA om dit wel te doen en dan hoor je alle jet/chopper pilots zeuren dat ze OP zijn en ze niks meer kunnen doen.

Als je een goede chopper/jet pilot bent weet je wat je kan doen om te vermijden dat je uit de lucht wordt geknalt door een AA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-10 13:33
mijn k/d is verschrikkelijk slecht terwijl ik in scores meestal top 5 sta in de server .. ik hou me vooral bezig met de gameplay capturen van vlag etc.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:27
de SU-50 mag ook zwaar generved worden qua mobiliteit.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defqonwolf schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:24:
[...]
Nu heb je eindelijk een goede AA om dit wel te doen en dan hoor je alle jet/chopper pilots zeuren dat ze OP zijn en ze niks meer kunnen doen.
Goed, maar net iets te goed naar mijn idee. Jet/Choppers moeten niet mekkeren. Als er iets OP is dan is het wel autorepair chopper, om van de SU-25 Frogfoot nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
jenpet schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:28:
mijn k/d is verschrikkelijk slecht terwijl ik in scores meestal top 5 sta in de server .. ik hou me vooral bezig met de gameplay capturen van vlag etc.
Zo dacht ik eerst ook, helaas is het wel fout. Ga je onder de 1.0 k/d ratio dan ben je gewoon niet goed bezig. Je geeft je team tickets en daar verlies je op, daarbij is een vlag veroveren stuk makkelijker als je ook werkelijk de vijand uitschakelt. Sneaky vlag jatten kan iedereen (Naja meesten zijn er te stom voor) en werkt alleen om het spelletje weer open te breken. (Dus doen als je tegen baserape aanloopt) Maar 9/10 keer ben je hem zo weer kwijt als je daarna hem niet kan verdedigen. Dit is trouwens geheel op verliezend team gebaseerd, zit je in het winnende team dan heb je nog minder waarde.

Maar goed iemand die met 20-2 eindigt met 2500 punten is net zo "kansloos" echter zal het verlies nooit direct aan zo'n persoon te danken zijn. Ik zou zeggen zoek er een leuke middenweg in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik mag hopen dat ze dat niet gaan doen, nu heb je eindelijk de optie om jets/choppers goed neer te halen.. in bf3 ging dat voor geen meter.. Het is gewoon goed dat je nu eindelijk iets hebt om die uit de lucht te halen..

In bf3 speelde ik nooit op vehicle maps omdat je om de haverklap werd afgemaakt door choppers/jets waar je amper iets tegen kon doen. Nu heb je eindelijk een goede AA om dit wel te doen en dan hoor je alle jet/chopper pilots zeuren dat ze OP zijn en ze niks meer kunnen doen.

Als je een goede chopper/jet pilot bent weet je wat je kan doen om te vermijden dat je uit de lucht wordt geknalt door een AA..
vertel me alsjeblieft hoe je dan autolockon active radar raketten kan ontwijken die 400 meter over de map kunnen worden afgevuurd, geen lockon warning geluid genereren en over het algemeen je chopper omflippen zodat je op de kop naar de grond dendert? |:(
Tegenover jets, prima, die kunnen een snelle pass doen en overleven een tweetal AA raketten wel, maar de attack chopper is zo langzaam tegen de tijd dat je eindelijk achter cover zit of ver genoeg bent is die al kapot geragd of lig je zoals gezegd op de kop in het gras/water. omdat de maps zo ontiegelijk klein zijn en de gunner cannon ook al een enorme nerf heeft in accuracy kan je niet meer van een afstand aanvallen maar moet je wel 50-100 meter max afstand aanvallen. Je kan pas met tv missiles wat nuttiger worden maar dat is uiteraard weer een van de laatste unlocks.
De aa cannons an sich zijn wel goed, niet te sterk behalve als je vlakbij bent, wat je natuurlijk niet moet doen. maar dem rockets... :N
Air moet gewoon balanced zijn, alle jets zelfde stats, nu heeft de russische stealth jet ook een cornering van ong 40mm ipv 100 meter zoals de f35 en J20 hebben. Ja de f35 heeft die geweldige hoverfunctie die je letterlijk nooit gaat gebruiken...
Ook de attack jets zit daar verschil in, geloof dat de fantan hier het snelste de bocht maakt. Leuk dat ze wat variatie willen brengen maar binnen jets is dat op turning/cornering not done, je kan nog zo sterker zijn in armor, betere snelheid hebben, als een jet je altjid op de staart zit zul je het altijd afleggen, op de uitzondering van hele slechte piloten die zelf crashen of altijd vol gas een bocht maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:36:
[...]

Zo dacht ik eerst ook, helaas is het wel fout. Ga je onder de 1.0 k/d ratio dan ben je gewoon niet goed bezig. Je geeft je team tickets en daar verlies je op, daarbij is een vlag veroveren stuk makkelijker als je ook werkelijk de vijand uitschakelt. Sneaky vlag jatten kan iedereen (Naja meesten zijn er te stom voor) en werkt alleen om het spelletje weer open te breken. (Dus doen als je tegen baserape aanloopt) Maar 9/10 keer ben je hem zo weer kwijt als je daarna hem niet kan verdedigen. Dit is trouwens geheel op verliezend team gebaseerd, zit je in het winnende team dan heb je nog minder waarde.

Maar goed iemand die met 20-2 eindigt met 2500 punten is net zo "kansloos" echter zal het verlies nooit direct aan zo'n persoon te danken zijn. Ik zou zeggen zoek er een leuke middenweg in. :)
dat ligt er volledig aan wat je tijdens een ronde doet, deaths leveren natuurlijk ticketloss op maar als je daarmee zorgt dat je genoeg vlaggen houdt, zal die ticketbleed altijd hoger liggen dan die paar extra deaths. Misschien heeft diegene wel de hele tijd de tanks op een afstand gehouden maar is die wel elke keer afgeknald. over het algemeen gezien zijn mensen met hogere k/d ratio beter en winnen meer maar dat is voornamelijk omdat die het spel beter in de vingers hebben dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:45:
[...]

dat ligt er volledig aan wat je tijdens een ronde doet, deaths leveren natuurlijk ticketloss op maar als je daarmee zorgt dat je genoeg vlaggen houdt, zal die ticketbleed altijd hoger liggen dan die paar extra deaths. Misschien heeft diegene wel de hele tijd de tanks op een afstand gehouden maar is die wel elke keer afgeknald. over het algemeen gezien zijn mensen met hogere k/d ratio beter en winnen meer maar dat is voornamelijk omdat die het spel beter in de vingers hebben dan de rest.
Dit, en een Supportspeler die zich een beetje slim positioneert en een groot gebied kan coveren harkt letterlijk Suppression Assists binnen. Je krijgt punten voor je normale assist EN je suppression assist... samen vaak meer dan een gewone kill. Ben wel vaker eerste geworden met neutrale/negatieve K/D ratio hierdoor. Veel punten, waarde voor je team maar toch relatief weinig echte kills.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 25-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:45:
[...]

Maar hoe wil je een vlag houden als je in verliezend team zit en zelf de vlag niet kunt/wilt verdedigen?
Theorie heb je gelijk maar praktijk ervaring zegt mij vaak toch wat anders. Ja dat mensen met hogere KD ratio beter zijn en meer winnen klopt in 7/10 gevallen. Maar goed het was ook geen aanval, ik speelde de eerste tig uren ook zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:49:
[...]

Maar hoe wil je een vlag houden als je in verliezend team zit en zelf de vlag niet kunt/wilt verdedigen?
Theorie heb je gelijk maar praktijk ervaring zegt mij vaak toch wat anders. Ja dat mensen met hogere KD ratio beter zijn en meer winnen klopt in 7/10 gevallen. Maar goed het was ook geen aanval, ik speelde de eerste tig uren ook zo. ;)
Dan houdt het natuurlijk op, meestal krijg ik juist in dergelijke situaties een betere k/d omdat ik dan gewoon zoveel mogelijk lui kapot knal, als de ronde toch verloren is.
Zie het ook niet als aanval hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[b]Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:18:
Gewoon die flauwe kul weglaten en om wapens vrij te spelen maak ik wel de nodige kills, dat gaat voor mij snel genoeg.
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:20:
Wat wil je dan? Een mega wapen dat iedereen afknalt in 1 shot?
Oke dan doen ze dat dan heeft morgen iedereen hem, behalve de normale man met een baan en sociaal leven. ;) (Dus dat schiet niks op)

Daarnaast zijn sommige scoops best interessant en bepaalde unlocks ook, maar goed vermoed dat je een vrij standaard en altijd zelfde speelstyle aanhoud dan heb je idd genoeg aan een ak 5c en een holo met eventueel een grip die bij je past :*) (hier kun je elk random wapen invullen)
Nee, niet nodig dat mega wapen. De wapens die ik belangrijk vind unlock ik op de normale wijze maar om nu battlepacks in een game te frommelen met alleen maar troep zie ik het nut niet van in. En xp boost die je op de gok krijg is bijvangst voor de mazzelaars.

Denk niet dat ik een standaard speelstijl er op na houd, verre van dat. Raar dat je dit invult. Net zo vreemd als je opmerking dat een man met een baan normaal is en een sociaal leven hebt. Nooit bij stilgestaan dat sommige zo succesvol zijn geweest dat ze zijn gestopt en en door hun kapitaal zeer sociaal kunnen zijn richting samenleving. Zo ook kunnen doen wat ze goeddunkt. Maar laten we -ondanks je beperkte blik op de samenleving- weer on topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:50:
[...]

Dan houdt het natuurlijk op, meestal krijg ik juist in dergelijke situaties een betere k/d omdat ik dan gewoon zoveel mogelijk lui kapot knal, als de ronde toch verloren is.
Zie het ook niet als aanval hoor :)
Ik speel in het verliezende team gek genoeg ook gewoon beter, omdat ik dan mij ding kan doen. In het winnende team heb ik vaak het gevoel dat ik moet vechten voor mijn kill. In verliezende partijen heb ik daar totaal geen moeite mee en eindig ik vaak ook hoog, zowel door heals/ammo als kills. Ik kan mij ding dan doen gek gezegd.

Maar ik zei ook zoek een middenweg, team ondersteunen is belangrijk maar je KD ratio net zo hard. Daarnaast is de situatie aanvoelen en weten wat je team nodig heeft en daar in voorzien nog veel groter succes. Hoe vaak ik mensen niet hoor klagen op de chat, need ammo, ja hou je kop en ga zelf ammo spammen binnen je team, jij haalt shitload aan punten binnen en je team kan zijn ding doen. Soms zie ik ook teams die doen het perfect maar blijven dom stilstaan, dan is er maar 1 schaap nodig die over het hekje gaat en de rest volgt.

Maar goed ik spam altijd heals/ammo dat zit er gewoon standaard ingebakken.
Heals 9,544
Resupplies 4,870
Avenger kills 565
Savior kills 760
Suppression Assists 866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:56:
[...]

Ik speel in het verliezende team gek genoeg ook gewoon beter, omdat ik dan mij ding kan doen. In het winnende team heb ik vaak het gevoel dat ik moet vechten voor mijn kill. In verliezende partijen heb ik daar totaal geen moeite mee en eindig ik vaak ook hoog, zowel door heals/ammo als kills. Ik kan mij ding dan doen gek gezegd.
Dat is heel herkenbaar. Beter dan als een stel eenden de spawn campen in de hoop dat je wat broodkruimels kan opvangen die naar buiten hollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TecTo schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:52:
[...]
Nee, niet nodig dat mega wapen. De wapens die ik belangrijk vind unlock ik op de normale wijze maar om nu battlepacks in een game te frommelen met alleen maar troep zie ik het nut niet van in. En xp boost die je op de gok krijg is bijvangst voor de mazzelaars.

Denk niet dat ik een standaard speelstijl er op na houd, verre van dat. Raar dat je dit invult. Net zo vreemd als je opmerking dat een man met een baan normaal is en een sociaal leven hebt. Nooit bij stilgestaan dat sommige zo succesvol zijn geweest dat ze zijn gestopt en en door hun kapitaal zeer sociaal kunnen zijn richting samenleving. Zo ook kunnen doen wat ze goeddunkt. Maar laten we -ondanks je beperkte blik op de samenleving- weer on topic gaan.
Nee battlepacks kunnen niet heel interessant zijn omdat ze volgens mij totaal random zijn. Dus als er sterke dingen inzitten, zal de normale man het bijna niet krijgen. Terwijl anderen zeeën van tijd hebben en daar dus feitelijk onterecht voordeel mee halen. Nu is het gewoon leuk, bijna elk wapen is even sterk (per klasse) Het is puur waar de speler zelf voorkeur aangeeft als accuratie, stabiliteit enzovoorts wat wapenkeuze bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:00:
[...]

Nee battlepacks kunnen niet heel interessant zijn omdat ze volgens mij totaal random zijn. Dus als er sterke dingen inzitten, zal de normale man het bijna niet krijgen. Terwijl anderen zeeën van tijd hebben en daar dus feitelijk onterecht voordeel mee halen. Nu is het gewoon leuk, bijna elk wapen is even sterk (per klasse) Het is puur waar de speler zelf voorkeur aangeeft als accuratie, stabiliteit enzovoorts wat wapenkeuze bepaald.
die battlepacks krijg je vrij snel, meestal vanaf 200 kills met een wapen, en dan elke 100 kills geloof ik, zelfs met een paar uur per week gaat het toch redelijk snel. in bf3 moest je ook veel kills maken voordat je alles unlocked had en in andere games is het ook niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Battlepacks per wapen zijn dan ook niet extreem interessant. Dat zijn enkel de tegenhangers van de factions waar het wapen niet toe behoort. Qua scopes wellicht nog het meest interessant aangezien daar nog wel verschil is qua voorkeur.
Meest interessante is puur die XP boosts. Wil je snel levellen is dat een reden veel met dezelfde wapens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik wacht overigens nog steeds op m'n eerste knife uit een Battlepack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:19:
heb ik ook nog niet, wel iemand gezien die nu die survivor knife heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
De Battlepacks per wapen zijn dan ook niet extreem interessant. Dat zijn enkel de tegenhangers van de factions waar het wapen niet toe behoort. Qua scopes wellicht nog het meest interessant aangezien daar nog wel verschil is qua voorkeur.
Meest interessante is puur die XP boosts. Wil je snel levellen is dat een reden veel met dezelfde wapens te spelen.
De scopes zin inderdaad het meest interessant. Voor de recon is de 6x en de 20x voor mij het meest zinvol. Voor de SSR-61 de 20 die ik pas in het laatse pack kreeg. Voor de scout elite de 6x die na 390 kills vrij kwam en sinds kort voor de middenmoot de 338 recon de 6x in pack 2 vrij.

Voor support LMG vind ik de normale unlocks voldoende aanbieden maar voor de gein de m240b en m249 vrijgespeeld.

Assault de famas en engineer de ump en sinds kort in de weer met de ACW-R als overall wapen ,was eerst de ace 52 cqb. Een wapen gaat me snel vervelen en dan pak ik weer een ander en shiet er een prisma op dus het is nogal rommelig qua wapengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Probleem is dat het bijna niet te vermijden is. Kom je een beetje in de buurt van een van de controle posten, dan wordt je alweer gelocked. Flares hebben trage response- en reloadtijd, Daarnaast is er niet veel aan die active radar zooi te doen, die knallen ineens tegen je cockpit aan. Het is niet zozeer de AA zelf, maar AA in het algemeen, de active radars voornamelijk. In combinatie met nu zelfs boten (!) die van die gekke dingen op je af kunnen schieten en het is totaal geen doen meer als er meer dan 1 voertuig of infantrie eventjes op je focust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10 23:11
[...]

Ze moeten de skill stat minder fluctuerend maken, net als de win/loss en k/d ratio.. Die kan ook niet zomaar halveren na een paar games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:25:
[...]

heb ik ook nog niet, wel iemand gezien die nu die survivor knife heeft.
yinx84 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:19:
Had laatst de
SCOUT

Traditional Swedish Scout knife in laminated steel. Can be used in the field to steal an enemy's dogtags.
Vind ergens wel jammer dat je die niet kunt unlocken door middel van knife kills.
Hij zat bij een battlepack van level 51 ;( Rest gaat dus wss nog wel even duren

[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 25-11-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat ze het knifen zo hebben veranderd. Die animaties maken het allemaal te makkelijk en als ze het niet doen dan irriteert het als een gek. In 2142 vond ik het heerlijk om met knife rond te rennen (icm onzichtbaarheidsgadget, naam even kwijt). Je moest toen ook nog beetje aimen e.d. en nu is het vergelijkbaar met commando pro uit CoD (imo) en is het allemaal lekker makkelijk gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:26:
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat ze het knifen zo hebben veranderd. Die animaties maken het allemaal te makkelijk en als ze het niet doen dan irriteert het als een gek. In 2142 vond ik het heerlijk om met knife rond te rennen (icm onzichtbaarheidsgadget, naam even kwijt). Je moest toen ook nog beetje aimen e.d. en nu is het vergelijkbaar met commando pro uit CoD (imo) en is het allemaal lekker makkelijk gemaakt
mjah maar die geweldige teleport knife kills die je in bc2 had was nu ook niet ideaal, waar je soms 2 meter naar voren teleport word. Die animatie is op zich wel cool en maakt het ook wat realistischer, je knifed een mens echt niet met een slash of prikje van 1 sec tenzij je precies de ruggegraat of het hart te pakken hebt. Die animatie is vrijwel hetzelfde hoe in het leger een knife takedown wordt aangeleerd ook qua tijd zelfs nog wat korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:30:
[...]

mjah maar die geweldige teleport knife kills die je in bc2 had was nu ook niet ideaal, waar je soms 2 meter naar voren teleport word. Die animatie is op zich wel cool en maakt het ook wat realistischer, je knifed een mens echt niet met een slash of prikje van 1 sec tenzij je precies de ruggegraat of het hart te pakken hebt. Die animatie is vrijwel hetzelfde hoe in het leger een knife takedown wordt aangeleerd ook qua tijd zelfs nog wat korter.
Uiteraard is het realistischer en het knifen vond ik in BC2 net zo "minder fijn". Één slashje vind ik inderdaad niet realistisch, maar als ze de hitbox dan iets aanpassen, 2 of 3 keer bij ledenmaten, 2 keer chest en 1 keer hoofd, dan zou ik het weer wat toffer vinden om te gaan knifen
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:36:
Ik vind het nieuwe knife systeem geniaal. Ik heb nu in BF4 al meer counter-knife kills dan totaal aantal knife kills in 2 jaar BF3. Elke knife poging is vrij makkelijk te counteren, zodra je de voetstappen achter je hoort, gewoon 360 en counteren.

Uberhaubt is knifen uitsluitend ter last-resort. Als je kan schieten, schiet dan gewoon. Niemand is geholpen met knifen, je team niet, jezelf niet en als je denkt dat knifen vernederend is..... tsja, dat zegt meer over jezelf denk ik dan.
Als ik beetje tussen vijanden loop, en ik kom iemand in z'n rug tegen dan knife ik liever, zodat ik niet op de radar verschijn. Vervolgens is het makkelijker om dan schietend nog een paar kills mee te pakken

[ Voor 32% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het nieuwe knife systeem geniaal. Ik heb nu in BF4 al meer counter-knife kills dan totaal aantal knife kills in 2 jaar BF3. Elke knife poging is vrij makkelijk te counteren, zodra je de voetstappen achter je hoort, gewoon 360 en counteren.

Uberhaubt is knifen uitsluitend ter last-resort. Als je kan schieten, schiet dan gewoon. Niemand is geholpen met knifen, je team niet, jezelf niet en als je denkt dat knifen vernederend is..... tsja, dat zegt meer over jezelf denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe trigger je dan de counterknife? heb je daar uberhaupt invloed op? want ik heb regelmatig dat ze mij van voren knifen terwijl ik ze volpomp met lood en dan geen counter krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik weet niet of 360 graden draaien veel helpt :+

Verder vindt ik het counter kniven nogal lame.... Je bent gewoon altijd de sjaak als je iemand van voren wil kniven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
voor zover ik weet kan je alleen counterknifen als ze je langs voren knifen..
heb het zelf al meerdere keren gehad en het is me al meerdere keren overkomen dat ik counterknife of gecounterknifed wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat lijkt me niet meer dan logisch. Wat verwacht je dan? Het lijkt me sterk dat je de vijand van voren kan benaderen, mes kan pakken en zijn keel kan doorsnijden zonder dat hij wat terug doet. Pak dan ook gewoon je vuurwapen, daar is die voor.

Knifen had er sowieso wel uit gemogen, veel te veel mensen verliezen gevechten omdat ze zo graag willen knifen. Compleet nutteloos. Enige nut is een stille kill kunnen krijgen waardoor vijanden in de buurt niet gealarmeerd worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:40:
[...]
hoe trigger je dan de counterknife? heb je daar uberhaupt invloed op? want ik heb regelmatig dat ze mij van voren knifen terwijl ik ze volpomp met lood en dan geen counter krijg.
Er staat groot in het beeld press "key" to counter als je van te voren of van de zijkant geknifed wordt, daar heb je dan een seconde voor ofzo.
Rub3s schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:40:
[...]
Ik weet niet of 360 graden draaien veel helpt :+

Verder vindt ik het counter kniven nogal lame.... Je bent gewoon altijd de sjaak als je iemand van voren wil kniven.
Haha, scherp :)

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-11-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:42:
Ja dat lijkt me niet meer dan logisch. Wat verwacht je dan? Het lijkt me sterk dat je de vijand van voren kan benaderen, mes kan pakken en zijn keel kan doorsnijden zonder dat hij wat terug doet. Pak dan ook gewoon je vuurwapen, daar is die voor.

Knifen had er sowieso wel uit gemogen, veel te veel mensen verliezen gevechten omdat ze zo graag willen knifen. Compleet nutteloos. Enige nut is een stille kill kunnen krijgen waardoor vijanden in de buurt niet gealarmeerd worden.
Knifen "hoort er bij" Vrijwel alle shooters geven een mogelijkheid om een melee wapen te gebruiken of het nou BF, CoD, Halo, Counterstrike, Unreal Tournament of Titanfall is.

Tegenwoordig zie je een stuk minder die-hard knifers (ik kom er in BF4 vrijwel geen tegen), maar uiteraard is het vet om af en toe iemand te knifen. Dwars door enemies heen rennen om een knife kill te maken vind ik inderdaad nutteloos, maar zoals ik net zei is het een prima manier om na de eerste kill onopgemerkt op de radar te blijven om vervolgens de rest van zijn squad uit te roeien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht maar tot er knife achievements komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:42:
[...]

Er staat groot in het beeld press "key" to counter als je van te voren of van de zijkant geknifed wordt, daar heb je dan een seconde voor ofzo.

[...]

Haha, scherp :)
ja ik weet wel wat je moet doen als je de optie krijgt maar ik krijg heel vaak niet te zien dat ik in mijn geval press (E) for counterknife krijg. Ik word dan gewoon genknifed terwijl die recht van voren komt. In het begin had ik nog best vaak een counter maar laatste tijd geen enkele terwijl ik toch 100% van voren aangevallen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:53:
[...]

ja ik weet wel wat je moet doen als je de optie krijgt maar ik krijg heel vaak niet te zien dat ik in mijn geval press (E) for counterknife krijg. Ik word dan gewoon genknifed terwijl die recht van voren komt. In het begin had ik nog best vaak een counter maar laatste tijd geen enkele terwijl ik toch 100% van voren aangevallen werd.
Ik moet ook zeggen hoor dat ik het ook niet helemaal snap hoor. DICE gaf ook van te voren aan dat het een korte time-window zou zijn en dat je niet kon spammen (bij mij G), maar het staat er bij mij echt lang, ook driekwart in de animatie kan ik meestal nog wel veilig counteren door g te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:51:
Wacht maar tot er knife achievements komen ;)
Ik zie ook niemand met defibs rondrennen ;) Het valt allemaal heus wel mee en mensen die alleen gaan knifen zijn als teammaat zijnde perfect als lokaas, zodat de enemy zijn positie vrijgeeft en jij makkelijker kills maakt :Y)

Regelmatig gebruik ik teammaatjes als lokaas om zelf óf extra kills te maken óf een vlag makkelijker te kunnen defenden of aan te vallen, meestal gaan beide hand in hand _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
[...]
Ik zie ook niemand met defibs rondrennen ;)
Haha, nou, ik heb er gister zeker weer een stuk of 10 van me af moeten schieten en dat was een rustige avond vergeleken met toen de L85 net ge-unlocked kon worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
Ik zie ook niemand met defibs rondrennen ;) Het valt allemaal heus wel mee en mensen die alleen gaan knifen zijn als teammaat zijnde perfect als lokaas, zodat de enemy zijn positie vrijgeeft en jij makkelijker kills maakt :Y)

Regelmatig gebruik ik teammaatjes als lokaas om zelf óf extra kills te maken óf een vlag makkelijker te kunnen defenden of aan te vallen, meestal gaan beide hand in hand _O-
Even snel reviven als ze dood zijn gegaan. Gaan ze na de revive weer dood zit die sniper er nog en moet ik dus oppassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
[...]

Haha, nou, ik heb er gister zeker weer een stuk of 10 van me af moeten schieten en dat was een rustige avond vergeleken met toen de L85 net ge-unlocked kon worden. :)
Ik ben pas één keer door een defib neergehaald en dat was gewoon een mislukte revive }:|

Verder echt nog niemand rond zien rennen met die dingen of puur er een kill mee zien proberen te maken. Persoonlijke ervaring dus dit kan wel anders zijn voor iedereen.
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:02:
[...]

Even snel reviven als ze dood zijn gegaan. Gaan ze na de revive weer dood zit die sniper er nog en moet ik dus oppassen :+
Gewoon beetje cover zoeken, zodat hij je niet kan raken en na het cappen flanken en wat lood in z'n rug of een mes in z'n keel mieteren ;)
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:03:
[...]

Gisteren een keer gedood door zo'n ding. Kerel zat om hoekjes te campen om mensen te verrassen.
Wat een SCHOK moest dat zijn geweest zeg _O-

Kon het niet laten oOo

[ Voor 38% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:02:
[...]

Ik ben pas één keer door een defib neergehaald en dat was gewoon een mislukte revive }:|

Verder echt nog niemand rond zien rennen met die dingen of puur er een kill mee zien proberen te maken. Persoonlijke ervaring dus dit kan wel anders zijn voor iedereen.
Gisteren een keer gedood door zo'n ding. Kerel zat om hoekjes te campen om mensen te verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 05:48
[...]

Op het dak van Zavod in TDM. Wachten totdat alle snipers het dak op kruipen, sta ik daar met opgeladen defib :')

Hop, achievement gedaan :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:19
Ik heb mijn defib kill gelukkig in 1 keer kunnen halen voor de assigment. Operation Locker, 64 players en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik was pas in een lijk gaan liggen voor de optische cover ten einde pistol-kills te farmen (werkte an sich goed, die ronde drie keer gedaan 5 kills met pistooltje) en toen had ik even gemist dat iemand het lijk wat ik vers gemaakt had en vervolgens besprong kwam rezzen. Die had in plaats van een rez een kill - en 's werelds meest onbeholpen "what the fuuuu?" in teamspeak.
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:42:
Knifen had er sowieso wel uit gemogen, [...] Compleet nutteloos.
Maar wel leuk. En in de juiste omstandigheden is een knife kill meer waard dan tien headshots. Ik had gisteren een duelletje met een paar verraders, die door de autobalancer naar het verkeerde team gegooid waren. Eerst had ik ze drie keer toen ze de spawn uit wilden in verschillende voertuigen, vervolgens ging het landen met de transportheli wat te rap omdat ik de piloot eruit schoot en ze stuiterend, brandend en in stukken voorbij kwamen rollen en vervolgens hadden ze niet door dat ik die sniper was die ze stiekempjes aan het besluipen waren, daarbij hun stappenplan in teamspeak duidelijk uit éénzettend.
Dus toen ze airdropten boven mijn punt en ik er één in z'n neus knalde met m'n handgun en de andere met mij verstoppertje speelde tussen wat rondslingerend beton was de vreugde in teamspeak tastbaar toen hij me te pakken had en kon knifen. Zelden heb ik een volwassen man met kinderen en een eigen bedrijfje zó hard los horen gaan over zó iets onbelangrijks.

Dus knifen is soms wél nuttig, want het kan rage-quits voorkomen. Dat scheelde namelijk niet meer zoveel bij één van die heren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:05:
[...]

Op het dak van Zavod in TDM. Wachten totdat alle snipers het dak op kruipen, sta ik daar met opgeladen defib :')

Hop, achievement gedaan :P
man man man, wat heb ik in bf3 al veel van die trololo kills gemaakt op van die rooftopwarriors en mountainwookies. C4 staartje bouwen, claymore achter ze zetten en dan voor ze langsrennen, knifen, defibben, gibben met de repairtool, eodbot, mav, boopen met de heli's, snipen met de tank van halve kilometer afstand etc etc. :D blijft leuk.

Mooie manier voor defib kill is opladen, net om de hoek van een drukbezocht punt gaan zitten en dan gewoon vasthouden totdat je slachtoffer tegen je aan loopt. Makkelijker is gewoon snipertje zoeken, en zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ging zelf altijd met C4 rondlopen op TDM servers waar C4 niet mag. Drop ik overal een plak C4 op een Claymore ofzo, voor grappiger effect. Ook een shotty met frag rounds werkte toen B)

Blijft lache, spelen met gimmicks. Wel vind ik het soms lastig hoe je hand 3 seconden nodig heeft de trigger in te knijpen, en dan nog 3 seconden voor het draadloze signaal over te komen naar je C4 _O-

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
Ging zelf altijd met C4 rondlopen op TDM servers waar C4 niet mag. Drop ik overal een plak C4 op een Claymore ofzo, voor grappiger effect. Ook een shotty met frag rounds werkte toen B)

Blijft lache, spelen met gimmicks. Wel vind ik het soms lastig hoe je hand 3 seconden nodig heeft de trigger in te knijpen, en dan nog 3 seconden voor het draadloze signaal over te komen naar je C4 _O-
Dat moet via het witte huis/Kremlin/chineze equivalent eerst geaccordeerd worden, doorgestuurd worden via postduif en dan naar je c4 plakken gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
Ook een shotty met frag rounds werkte
Die krijg je nu niet meer als unlock geloof ik, toch? Alleen in die battle pickup shotgun zitten voor zover ik het tot nu toe gezien heb explo frag rounds.
Aangezien dat ook zo'n beetje m'n enige shotgun kills zijn zal het even dure voor ik shotgun expert ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 13:55

Pykow

Angelo OTR

100% mee eens, ik werd juist gek van die kindjes die iedereen begonnen te knifen, terwijl ze een wapen hebben.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
Die krijg je nu niet meer als unlock geloof ik, toch? Alleen in die battle pickup shotgun zitten voor zover ik het tot nu toe gezien heb explo frag rounds.
Aangezien dat ook zo'n beetje m'n enige shotgun kills zijn zal het even dure voor ik shotgun expert ben.
Gewoon even Lockers spelen met shotgun, ben je het zo :)
Pykow schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
100% mee eens, ik werd juist gek van die kindjes die iedereen begonnen te knifen, terwijl ze een wapen hebben.
Maar waar word jij niet gek van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:24:
[...]
Gewoon even Lockers spelen met shotgun, ben je het zo :)
Als het niet ontploft moet het langdurig vol-auto schieten, met flinke herrieproductie erbij, anders vind ik het geen leuk wapen. Ik gebruik dus alleen de usas12 die je kunt oppakken met boembslugs. gaat lang duren hoor :+
[...]
Maar waar word jij niet gek van?
"Een kaars die brandt kun je niet aansteken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Die eerste shotgun is best wel aardig hoor. De rest dat er op volgt vind ik dan totaal nutteloos. Heb nu tot en met de Hawk, vind het allemaal niks. Langzaam en groot risico om dood te gaan als je 1x mist of net iets te ver weg bent. Hoop dat de USAS unlockable en SPAS wat soepeler spelen :)

Oh, en op Locker HC spelen heh, shotgun heeft 0 nut op alle andere mappen. Sad but true! 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:27:
Als het niet ontploft moet het langdurig vol-auto schieten, met flinke herrieproductie erbij, anders vind ik het geen leuk wapen. Ik gebruik dus alleen de usas12 die je kunt oppakken met boembslugs. gaat lang duren hoor :+
Wat is er nou niet leuk aan een flinke knal en een vijand vol stukjes lood? :?

Shotgun to the face! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren heerlijk potje gespeeld nog, 2 vehicles in 1 x kunnen c4-en :)

http://battlelog.battlefi...14293119599744/341760829/

Wbt de stabiliteit snap ik er nog niks van. Soms kan ik geen 10 minuten spelen of hij crashed en soms gewoon urenlang geen probleem...Het lijkt een beetje op de release van bf2.
Ik vind soms alle tekst van de namen van de teammates en vlaggen soms teveel in beeld zodat ik
weinig zie.

Overigens is de map Dawnbreaker gebouwd op water kwam ik gister achter 8)7
Spawnde bij een teamate die onder de map terrecht was gekomen. Wel vlaggen cappen maar niemand kunnen killen. Na 10 minuten zonder kill begon het toch wel te vervelen :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:31:
[...]
Wat is er nou niet leuk aan een flinke knal en een vijand vol stukjes lood? :?
Het idee is leuk, en de semi- en fullauto shotties gaan zeker nog wel een plaatsje in mijn hart veroveren, maar vooralsnog ontbeert het me aan goeie shotgun maps. Lockers is uitgerekend dé kaart om andere wapens vol te spelen, vooral LMGs DMRs en snipers waarmee je op andere kaarten niet goed weg komt.
Shotgun to the face! _/-\o_
Slugs. Shotgunnen is pas écht lame als je op 50 meter en meer mensen in één schot omlegt. En met BF3-HC rules op de servers waar ik graag speel is dat niet alleen een mogelijkheid, maar aan zekerheid als je kunt mikken.
Wapens gebruiken zoals ze bedoeld zijn is fijn om ze even snel vol te spelen, maar ze misbruiken zoals het niet zou moeten is gewoon leuker :+
Pagina: 1 ... 59 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.