Het overgrote deel van de spelers heeft speelt niet geweldig, niet minderwaardig bedoelt, maar het is zo. Zeg (zeker) niet dat ik zelf de beste ben, maar mijn k/d is > 2.3, iets hoger dan gemiddeld als ik mij niet vergis. Met een LMG win ik het regelmatig van AR op afstand, maar ook dichtbij. Carbines van dichtbij zijn heerlijk.Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:00:
[...]
Tja ik kan er niks anders van maken. Waarbij de DMR's in Battlefield 3 nog zeer bruikbaar waren zijn ze dat in Battlefield 4 gewoon niet meer. Assault Rifle werkt in vrijwel alle situaties het beste en heeft de carbine als goede opvolger.
Ik ben er ook niet blij mee, ik zou liever ook wat meer diversiteit zien aangezien ik spelen met een DMR van tijd tot tijd nog best leuk vond. Maar in Battlefield 4 is het gewoon geen valide optie meer.
Zelf paar schoten gelost met een DMR, maar heb een hekel aan die dingen, omdat het best (in mijn ogen) makkelijk is. Redelijke damage per kogel en je kan best vlot achter elkaar een schot lossen. In combinatie met de ook wat hogere accuracy zijn het geduchte tegenstanders. (Voornamelijk in BF3, in BF4 zoals eerder vermeld nog niet genoeg mee geschoten om een echt beeld te vormen, dit is meer naar mijn idee als eentje mij killt)
Assault Rifles zijn niet de beste wapens voor elke situatie en daarnaast ligt het puur aan de speler die er mee omgaat, of je met een niet AR er van wint of niet.
[ Voor 5% gewijzigd door MisterChaoSs op 25-11-2013 10:06 ]
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD