Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:10:
"To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete. We understand that the launch issues may have impacted your progression, and we want to do everything we can to help you get back the XP that you may have lost. Also, to cap off the week, on December 5 we will give all players that log in to Battlefield 4 multiplayer a M1911 pistol scope. This special sidearm scope, previously reserved for our DICE developers, has a 3X zoom and is available for all classes in Battlefield 4."

"Double XP for Premium members on November 30 and December 1!"=> heeft dus al geen waarde meer, lol

DanielWW2 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:39:

Sadistische klootzakken bij DICE. :+
d:)b :Y

[ Voor 69% gewijzigd door pafdaddy op 23-11-2013 15:03 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-10 13:33
iemand op dit moment aan het spelen en misschien zin om een "georganisseerd potje "te spelen ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
Zin wel, mogelijkheden niet. Je kan me toevoegen op Origin. Vanavond genoeg mogelijkheden namelijk.
We zitten meestal met 3 vrienden in een squad.

Origin naam is Sup3rTarrel

[ Voor 9% gewijzigd door Keversloper op 23-11-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Met een kleine verlenging hierop...

Ik ben sinds vandaag clanloos en zijn hier nog mensen die goede suggesties hebben? Lijkt me toch wel leuk om vooral met NL mensen te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-10 10:49
Trixh schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:29:
Met een kleine verlenging hierop...

Ik ben sinds vandaag clanloos en zijn hier nog mensen die goede suggesties hebben? Lijkt me toch wel leuk om vooral met NL mensen te gamen.
http://gathering.tweakers...message/41280967#41280967

TLDR; http://www.bug-community.com/ Spelen via teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Zojuist langste ronde ooit gehad, bvw en ik samen:
http://battlelog.battlefi...62077632138048/896167871/

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:22
Haha jezus, ik vind 40 min al lang voor Obliteration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
Is dit een bug? Heb regelmatig dat ik in een jet spawn en geen air radar heb maar de normale grond map zie.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
DanielWW2 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:39:
[...]
Sadistische klootzakken bij DICE. :+
Tis ook nooit goed he. Dubbel xp en een scoopje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:02
Net wel een paar leuke potjes op de bug server gehad :)
http://battlelog.battlefi...92073277836672/380604528/
http://battlelog.battlefi...88858129911168/380604528/
http://battlelog.battlefi...84379020086656/380604528/
Wel enkel in vehicles rondgereden/gevlogen maar dan wel zo veel mogelijk om de objectives vrij te maken van enemies/zwaar geschut. BF4 begint steeds leuker te worden :)

Edit: Er mag wel een admin naar de 32P server komen trouwens..

[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 23-11-2013 19:20 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
TecTo schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:51:
[...]

Tis ook nooit goed he. Dubbel xp en een scoopje. _/-\o_
dubbel xp enkel wanneer je de match finished :P
Daarom dat hij ze sadistische klootzakken noemt, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Meer mensen waarbij de server browser van slag lijkt. Bij iedere refresh vind hij compleet verschillende servers. Servers waarbij hij aangeeft xx/16 te zijn die 32 of 48 zijn, uberhaupt weinig servers vinden etc.?

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 23-11-2013 20:16 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Phydomir schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:16:
Meer mensen waarbij de server browser van slag lijkt. Bij iedere refresh vind hij compleet verschillende servers. Servers waarbij hij aangeeft xx/16 te zijn die 32 of 48 zijn, uberhaupt weinig servers vinden etc.?
Is normaal, server browser laat niet alle servers zien, 4000 a 5000 servers in je server browser is niet te doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesleytjuh schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:07:
Net wel een paar leuke potjes op de bug server gehad :)
http://battlelog.battlefi...92073277836672/380604528/
http://battlelog.battlefi...88858129911168/380604528/
http://battlelog.battlefi...84379020086656/380604528/
Wel enkel in vehicles rondgereden/gevlogen maar dan wel zo veel mogelijk om de objectives vrij te maken van enemies/zwaar geschut. BF4 begint steeds leuker te worden :)

Edit: Er mag wel een admin naar de 32P server komen trouwens..
Waarom dan ?
Als er problemen zijn kun je altijd even 1 aanspreken met de BuG tag in game , op TS of op de website :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Net een geweldig potje Rush gehad, uiteindelijk verloren maar het was wel erg spannend tot het laatste moment. Wij waren de attackers op Paracel Storm. Op het begin had ik de fast attack craft en omdat ik iedereen killde daarmee hadden we de eerste 2 punten vrij snel te pakken. Vanaf daar vooral infantry gespeeld.

De op een na laatste MCOMS met zo'n beetje de laatste ticket die we hadden weten te armen en laten ontploffen, helaas de allerlaatste MCOM niet weten te halen, wel een stuk of 5 keer gearmed.

Spannend tot de laatste minuut, en ik zat in een squad die ook vol de objective speelde. Veruit het beste potje Rush tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babyboom01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2022
Hoi,

Ik heb 2 vragen.

1. Ik wil graag eens commander worden wanneer ik op de pc speel. Via options heb ik er al een keer op apply gedrukt, maar er gebeurde niks, terwijl er nog geen commander was. Via Ipad lukt het wel.

2. Met de linker Alt kun je praten. Weet iemand wie je dan hoort ( squad, commander, team of all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:36
Babyboom01 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:36:
Hoi,

Ik heb 2 vragen.

1. Ik wil graag eens commander worden wanneer ik op de pc speel. Via options heb ik er al een keer op apply gedrukt, maar er gebeurde niks, terwijl er nog geen commander was. Via Ipad lukt het wel.

2. Met de linker Alt kun je praten. Weet iemand wie je dan hoort ( squad, commander, team of all)
Er kan maar 1 commander zijn in je team. Dus als er al 1 is kun je wel apply'en, maar dan moet de huidige commander eerst weggestemd worden voor jij het wordt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje Obliteration gedaan van 80 minuten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
vinom schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:02:
Haha jezus, ik vind 40 min al lang voor Obliteration.
Ugh ugh http://battlelog.battlefi...26624930880960/351804938/

Ik joinde gelukkig ongeveer 20 minuten voor het einde.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Battlefield zou 2x zo goed zijn zonder jets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Wij zaten net in dezelfde game toch? Ik ben ook maar geragequit. Haalde net de enemy boot neer na een wat langer gevecht, om 2 seconden later in 1x gekilled te worden door de vijandige jet. Hij had alweer een streak van 20 kills oid. Erg fijn, haal ze alsjeblieft weg en het spel is inderdaad 2X zo goed. Wat mij betreft is de ergste bug momenteel de jet 8)7.

Heel de match werd verpest door 1 speler. Zoveel armor is er niet in Lancang Dam, en alles ligt voor het oprapen voor de jet. Resultaat: Alle armor van ons team stuk, terwijl de vijand vrolijk rond reed en continue de bom had.

[ Voor 24% gewijzigd door wesleytjuh op 24-11-2013 00:35 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Dat ze gewoon 1 gamemode voor jets houden, waar iedereen een jet heeft..
Dan kunnen ze dat uitbreiden naar Squad Jet match met 2-seated-jets enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
wesleytjuh schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:31:
Wij zaten net in dezelfde game toch? Ik ben ook maar geragequit. Haalde net de enemy boot neer na een wat langer gevecht, om 2 seconden later in 1x gekilled te worden door de vijandige jet. Hij had alweer een streak van 20 kills oid. Erg fijn, haal ze alsjeblieft weg en het spel is inderdaad 2X zo goed. Wat mij betreft is de ergste bug momenteel de jet 8)7.

Heel de match werd verpest door 1 speler. Zoveel armor is er niet in Lancang Dam, en alles ligt voor het oprapen voor de jet. Resultaat: Alle armor van ons team stuk, terwijl de vijand vrolijk rond reed en continue de bom had.
Ja tot dat de jet het opneemt voor de heli's dan is het terreur helemaal compleet. ;(
Sterk air team is gewoon must voor de overwinning., dat is wel jammer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Practics schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:45:
[...]

Ja tot dat de jet het opneemt voor de heli's dan is het terreur helemaal compleet. ;(
Sterk air team is gewoon must voor de overwinning., dat is wel jammer helaas.
er waren zelf geen heli's ;)
gewoon elk een jet.. ene team had een lvl 70 kerel in de jet.. op lancang dam - obliteration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 14:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb eerlijk waar nog nooooooooit last gehad van jets. Soms merk je ze wel eens maar nog nooit vond ik het gameplay-verpestend.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

mooi lang run en dat zonder BF4.exa error :D

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Motaro schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:58:
[...]

mooi lang run en dat zonder BF4.exa error :D
in het begin 2x gecrashed 1e keer echt 1 minuut na start andere keer 5 minuten in.

ook leuk als je crashed kun je een asignment niet meer halen die match... beetje vreemd, heb ik al 2x gehad..

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ff een heads up omdat de server namen gewijzigd zijn, zal je ze niet meer onder de links kunnen vinden.
Ze zijn nu te vinden onder de volgende links:
BuG #1: http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
BuG #2: http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/

Zolang het ID van de servers niet veranderd zouden ze met deze links te vinden moeten zijn.
beuker19 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:27:
[...]

Waarom dan ?
Als er problemen zijn kun je altijd even 1 aanspreken met de BuG tag in game , op TS of op de website :)
Yup, inderdaad, wat was de reden dan?
En als het echt nodig is dan conenct je ff naar de Teamspeak :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 24-11-2013 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FPS games als battlefield en cod sla over omdat het voelt gewoon als mmo.
Alleen op levelen om bepaalde dingen unlocked terwijl al zoon 60 70 euro betaalt voor game en nog dlc's.
Ik vind het maar niks tegenwoordige met de FPS games. In verleden was battlefield en cod nog wel interessant maar nu wil echt uren spelen voor iets Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
En je punt is?
Dan koop je toch gewoon het spel niet? Niemand die je verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 03:49:
FPS games als battlefield en cod sla over omdat het voelt gewoon als mmo.
Alleen op levelen om bepaalde dingen unlocked terwijl al zoon 60 70 euro betaalt voor game en nog dlc's.
Ik vind het maar niks tegenwoordige met de FPS games. In verleden was battlefield en cod nog wel interessant maar nu wil echt uren spelen voor iets Meh
Goed verhaal, lekker kort. :O

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babyboom01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2022
RocketKoen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:58:
[...]

Er kan maar 1 commander zijn in je team. Dus als er al 1 is kun je wel apply'en, maar dan moet de huidige commander eerst weggestemd worden voor jij het wordt.
Hoi, bedankt voor je reactie. Maar zoals ik al schreef was er op dat moment nog geen commander voor mijn team. Maar goed is er een andere manier waarop je voor het spelletje aangeeft dat je commander wilt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 13:49
Babyboom01 schreef op zondag 24 november 2013 @ 07:35:
[...]

Hoi, bedankt voor je reactie. Maar zoals ik al schreef was er op dat moment nog geen commander voor mijn team. Maar goed is er een andere manier waarop je voor het spelletje aangeeft dat je commander wilt zijn?
Ja, je kunt gewoon via battlelog (dus niet in-game) als commander joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HGCp1ww.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL , met een helicopter een gebouw invliegen.

Je brengt me op ideeen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
De vraag is heeft hij het zelf voor elkaar gespeeld of is hij opgegeten geweest door de grond? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:52:
[...]

De vraag is heeft hij het zelf voor elkaar gespeeld of is hij opgegeten geweest door de grond? 8)7
Denk van buiten naar binnen, gezien de lichtinval bij de vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:27:
[...]

Waarom dan ?
Om die rot balancer te verwijderen. Echt, de BuG server was zo leuk. Met een balancer ga ik er in ieder geval niet meer komen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:56:
[...]

Om die rot balancer te verwijderen. Echt, de BuG server was zo leuk. Met een balancer ga ik er in ieder geval niet meer komen.
Hoe vaak en waneer voor het laatst heb je er op gespeeld ?
Wij zijn continu bezig de balans op de server zo goed mogelijk te krijgen.
We hebben meerdere balancers geprobeerd en ook zonder maar BF4 is niet perfect te balanceren.
Want zonder balancer krijg je weer alle goede spelers in 1 team en potjes met teams bijv 25 vs 18 spelers
en dat komt het spel plezier ook niet te goede.
Fonta schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:45:
Bij ons op de BuG servers staat unstacking aan, echter staat de speed van het balanced op Slow.
Dit heeft er weer mee te maken dat er anders te veel geklaagd wordt over het geswitcht worden naar het verliezende team.
Ook is het zo dat als er een ticket verschil van 300 tickets is, er niet meer unstacked wordt.
En ook in de eind fase van een pot (als 1 team nog maar 300 tickets heeft) stopt de balancer.

Het is moeilijk om een goede balance in de balancer te vinden. :+

Stel je hem zo in dat hij zijn werk het beste zou doen, krijg je gemekker, stel je hem wat minder in, dan heb je weer unbalanced rounds.

Wel is het zo dat de scrambler tussen de rondes door, een disperse evenly list gebruikt waarbij de BuG clan tag gedefinieerd is.
Kijk dit is de huidige stand van zaken maar wat ik zeg er word continu aan gewerkt maar het verrekte moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:52:
[...]

Die rotorbladen zijn net zoals in BF3 'onzichtbaar' dus ik dacht, ik probeer effe langs de trappen daarachter heel precies erin te vliegen en inderdaad dat lukte. Ik heb wat later dan nog een paar enemies daarbinnen gekilled als gunner en de reacties waren wel lol hoor :p

Hier btw nog wat screenshots :p

http://imgur.com/a/IBHHv

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Tijdens spelen heb ik nogal last van twee "bugs":
- revive bug: ondanks revive toch nog direct dood. Ik ben nog nooit sinds level 1 succesvol revived... :( Vreemd genoeg heeft niet iedereen last van. Ik zie sommigen wel reviven.
- grenade reload bug: als ik geen grenade (V40 bv) in handen heb, merk ik op dat het nul blijft of niet eens opklimt naar 3 (max die je kan houden). Pas als ik grenade heb geselecteerd wil ie wel reloaden maar komt niet hoger dan 1/1 (dus 2 max) en dat is ook weer raar.
Zelfs als ik nul grenades heb, en probeer in grenade mode te staan, is niet mogelijk want ik kan niks pakken en ook niks reloaden. Ik zie anderen wel meerdere nades gooien, dus het is ook afhankelijk van speler. Let wel, ik heb sinds beta gespeeld.

Wie herkent de bugs? Is er een workaround voor?
======
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:25:
[...]
Die rotorbladen zijn net zoals in BF3 'onzichtbaar' dus ik dacht ...
Ze lijken onzichtbaar, maar er zijn wel confirms dat je gekilled kán worden door blades. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden in youtube videos....

In gebouwen en/of tegenaan is het inderdaad zo dat blades niet stukgaan en kun je beetje mee vliegen.
Wel is je heli minder stabiel en lastig te sturen, het wiebelt veel.

[ Voor 24% gewijzigd door MrDummy op 24-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:08:
- revive bug: ondanks revive toch nog direct dood. Ik ben nog nooit sinds level 1 succesvol revived... :( Vreemd genoeg heeft niet iedereen last van. Ik zie sommigen wel reviven.
- grenade reload bug: als ik geen grenade (V40 bv) in handen heb, merk ik op dat het nul blijft of niet eens opklimt naar 3 (max die je kan houden). Pas als ik grenade heb geselecteerd wil ie wel reloaden maar komt niet hoger dan 1/1 (dus 2 max) en dat is ook weer raar.
Zelfs als ik nul grenades heb, en probeer in grenade mode te staan, is niet mogelijk want ik kan niks pakken en ook niks reloaden. Ik zie anderen wel meerdere nades gooien, dus het is ook afhankelijk van speler. Let wel, ik heb sinds beta gespeeld.

======

[...]

Ze lijken onzichtbaar, maar er zijn wel confirms dat je gekilled kán worden door blades. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden in youtube videos....

In gebouwen en/of tegenaan is het inderdaad zo dat blades niet stukgaan en kun je beetje mee vliegen.
Nou, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik met een tv missle of rpg dwars door die bladen schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Hoe zit dat eigenlijk met de air-to-air rockets in choppers? Wanneer ik lock, en er maar 1(van de 2) afschiet om 10 seconden later de volgende af te schieten krijg ik die niet meer gelanceerd. Je moet dan wachten tot de reload van andere raket. Hoe zit dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 14:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfrt. Die battlelog is zo brak. In de filters stel ik in dat ik alles wil behalve HC servers.
Gevolg? Enkel HC servers in men battlelog. GG, Dice ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Leuk hoor, double XP weekend net wanneer de overdracht van je nieuwe huis is en je vol aan de bak moet. Heb dan nog niet eens internet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 19:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Waar kijken jullie naar bij de wapens?

Want ik unlock steeds meer wapens enzo, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten en welke wapen(s) dan beter is/zijn.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Grudgie schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:11:
Waar kijken jullie naar bij de wapens?

Want ik unlock steeds meer wapens enzo, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten en welke wapen(s) dan beter is/zijn.

Iemand tips?
Ik gebruik eigenlijk voornamelijk carbines op alle classes, win/win op alle fronten.

Carbine: ACE52 (Monster!) of ACW-R
AR: L85
LMG: M249
Shotty: 870
Sniper: gebruik ik niet.
DMR: lmao
PDW: lol

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 24-11-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 13:02
Ik speel eigenlijk alleen assault en gebruik een m416, met triple laser, forgrive en heavy barrel. Ding gaat als een gek.

Gewoon uitproberen, ligt de gun in de basis al goed dan gaat het met verbeteringen alleen nog maar beter worden. Na een kill of 20 weet je het al vaak of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:48
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:21:
[...]

Nou, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik met een tv missle of rpg dwars door die bladen schiet...
Ik denk dat dat door de netcode komt. De hitboxes voelen alsof ze achter choppers heen vliegen. In BF3 vond ik het ook al zo vaag dat je een chopper kon opblazen met een raket die 8 meter mis was, alsmede door een chopper heen schieten omdat de hitbox daar niet zit zegmaar :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DennisM6 schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:20:
Ik speel eigenlijk alleen assault
Pff :P Ik zie assault toch een beetje als de klasse die word gespeeld door beginners (en stathoeren), probeer ook eens wat anders :)
Assault is zo eendimensionaal, support en engineer kun je alle kanten mee op.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 24-11-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Dat mag je best vinden.

Ik vind andere classes niet leuk, BF3 inmiddels 600 uren gespeelt dus niet zeggen dat ik het nooit heb geprobeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:48
unfor schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:23:
[...]

Pff :P Ik zie assault toch een beetje als de klasse die word gespeeld door beginners, probeer ook eens wat anders :)
Assaults zijn op kleine maps en gamemodes erg sterk. Altijd een medkit naast je hebben is echt heel goed om langer in leven te blijven, geeft een edge in TDM/Dom :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Ik speelde in BF3 60% assault, 30% engi en 10% recon als ik een schatting moet doen. In BF4 speel ik veruit het meeste met de engineer. Waarom weet ik niet, maar vind het een stuk leukere class dan assault nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 19:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

DennisM6 schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:20:
Ik speel eigenlijk alleen assault en gebruik een m416, met triple laser, forgrive en heavy barrel. Ding gaat als een gek.

Gewoon uitproberen, ligt de gun in de basis al goed dan gaat het met verbeteringen alleen nog maar beter worden. Na een kill of 20 weet je het al vaak of het wat is.
Ja speel ook eigenlijks alleen maar Assault grotendeels. Vind ik een fijne class om mee te spelen.
Heb de M416 nog niet unlocked. Speel op dit moment met de SAR-21. Heb wel de FAMAS unlocked maar weet niet of die beter is dan de SAR-21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:54:
[...]

We hebben meerdere balancers geprobeerd en ook zonder maar BF4 is niet perfect te balanceren.
Want zonder balancer krijg je weer alle goede spelers in 1 team en potjes met teams bijv 25 vs 18 spelers

[...]

Kijk dit is de huidige stand van zaken maar wat ik zeg er word continu aan gewerkt maar het verrekte moeilijk :(
Gister, op BuG #2. Echt waardeloze balance was daar en werd gewisselt van team (zat in de friend join van DICE om te rommelen). Echt, sloopt die troep er af en laat het zo.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Iemand hier met een 21:9 monitor?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:11
Die 'skill' stat moeten ze echt veranderen, hij fluctueert namelijk veel te makkelijk. Omhoog gaat hij met kleine stappen, maar als je een keer vroegtijdig moet stoppen met een game gaat er zo 25 vanaf :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Grudgie schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:28:
[...]

Ja speel ook eigenlijks alleen maar Assault grotendeels. Vind ik een fijne class om mee te spelen.
Heb de M416 nog niet unlocked. Speel op dit moment met de SAR-21. Heb wel de FAMAS unlocked maar weet niet of die beter is dan de SAR-21.
Dat weet ik ook niet. Ik zou gewoon lekker de M416 gaan halen en proberen, is dat niks dan kan je altijd nog een FAMAS of iets anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Marcello_87 schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:11:
Die 'skill' stat moeten ze echt veranderen, hij fluctueert namelijk veel te makkelijk. Omhoog gaat hij met kleine stappen, maar als je een keer vroegtijdig moet stoppen met een game gaat er zo 25 vanaf :F
Je kunt je ook van die stats geen zak aantrekken en gewoon leuk spelen en fun hebben. Het is maar een tip hoor... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:14:
[...]
Je kunt je ook van die stats geen zak aantrekken en gewoon leuk spelen en fun hebben. Het is maar een tip hoor... :)
Pro tip of the century :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:11
l0n3w012ph schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:14:
[...]

Dat probeer ik ook wel, maar hij staat zo prominent op de soldier page -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
beuker19 schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:54:
[...]

[...]

Ik vind persoonlijk het unstacken van spelers tijdens de ronde echt waardeloos, ik irriteerde me hier al mateloos aan in BF3 en het lijkt erop dat DICE ook min of meer wat restricties op heeft gelegd wat betreft het balanceren van spelers. Spelers die op een vriend joinen krijgen een speciale status en zijn zo ver ik weet ook niet te moven tenzij je je het hele squad moved. Op dit moment heb ik gewoon alleen een autobalancer aan staan die de laatste speler balanceert. Als ticket verschil aan einde van de ronde hoger is dan 250 dan gaat ie scramblen (met behoud van squads) en pas aan het eind van de timer in eind scoreboard. Aangezien je als je dit in begin doet, er aan het eind inmiddels alweer 10 spelers weg zijn gegaan. Werkt tot nu toe vrij goed hier, zijn maar weinig rondes die echt met groot verschil in tickets eindigen op onze server. :)
wesleytjuh schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:14:
Hoe zit dat eigenlijk met de air-to-air rockets in choppers? Wanneer ik lock, en er maar 1(van de 2) afschiet om 10 seconden later de volgende af te schieten krijg ik die niet meer gelanceerd. Je moet dan wachten tot de reload van andere raket. Hoe zit dat nou?
Heb hier ook last van en het lijkt erop dat het op bepaalde mappen gebeurd. Sommige mappen kan ik het namelijk wel gewoon die 2e missile schieten. Beetje vreemde keuze van DICE, of onbewust.. :+
MrDummy schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:08:

======

[...]

Druk je wel op spatie om de revive te accepteren? Van die nades zou ik niet weten, nog nooit gezien of tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Xant0r schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:26:
Druk je wel op spatie om de revive te accepteren? Van die nades zou ik niet weten, nog nooit gezien of tegen gekomen.
Bij revive krijg ik een uitleg welke knop ik kan indrukken. Dat blijkt rechter muisknop te zijn...
Spatie ga ik maar straks uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
[...]

Heb hier ook last van en het lijkt erop dat het op bepaalde mappen gebeurd. Sommige mappen kan ik het namelijk wel gewoon die 2e missile schieten. Beetje vreemde keuze van DICE, of onbewust.. :+
Soms lukt het inderdaad wel. Maar soms zie je dus ook dat de tegenstander wel de mogelijkheid heeft, terwijl je het zelf niet hebt. Lijkt me dus gewoon een bug, die er al sinds de beta in zit. Mag er wel uit wat mij betreft..
MrDummy schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:31:
[...]

Bij revive krijg ik een uitleg welke knop ik kan indrukken. Dat blijkt rechter muisknop te zijn...
In de Beta was het met de linkermuisknop, zeer geslaagd :X :X . Met spatie (zoals in BF3) zou moeten werken.

[ Voor 29% gewijzigd door wesleytjuh op 24-11-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
De knop die je moet indrukken om een revive te accepteren kan je gewoon aanpassingen in je settings, velen nemen gewoon spatie omdat je dan bijna meteen rechtstaat ipv de standaardtoets, de linkermuisknop, waardoor je dus eerder zou schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
JimDB schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:35:
[...]

De knop die je moet indrukken om een revive te accepteren kan je gewoon aanpassingen in je settings, velen nemen gewoon spatie omdat je dan bijna meteen rechtstaat ipv de standaardtoets, de linkermuisknop, waardoor je dus eerder zou schieten.
[...]

Klopt, misschien even erbij moeten zeggen. Ligt natuurlijk aan je eigen keybindings. ;)

Maar standaard is het volgens mij spatie en muisknop deny revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
edit: foutje

[ Voor 96% gewijzigd door DVDL op 24-11-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind persoonlijk het unstacken van spelers tijdens de ronde echt waardeloos, ik irriteerde me hier al mateloos aan in BF3 en het lijkt erop dat DICE ook min of meer wat restricties op heeft gelegd wat betreft het balanceren van spelers. Spelers die op een vriend joinen krijgen een speciale status en zijn zo ver ik weet ook niet te moven tenzij je je het hele squad moved. Op dit moment heb ik gewoon alleen een autobalancer aan staan die de laatste speler balanceert. Als ticket verschil aan einde van de ronde hoger is dan 250 dan gaat ie scramblen (met behoud van squads) en pas aan het eind van de timer in eind scoreboard. Aangezien je als je dit in begin doet, er aan het eind inmiddels alweer 10 spelers weg zijn gegaan. Werkt tot nu toe vrij goed hier, zijn maar weinig rondes die echt met groot verschil in tickets eindigen op onze server. :)
Dit is bij ons nu ook zo maar net weer 2 potjes met 600 tickets verschil :(
Maar komt ook door het feit er volgens mij echt heel veel slechte spelers zijn :(
Ik ben zelf bij lange na niet de beste speler maar mag er toch van uitgaan dat spelers in ieder geval een beetje basis kennis hebben.
Als je gaat voetballen neem iik aan de je ook weet in welk doel je moet schieten , wat buitenspel is en dat je de bal niet in de hand mag pakken.
Maar volgens mij word elke gamemode gespeeld als TDM/King of the hill want alle daken lijken als magneten te werken voor bepaalde spelers.
Als je dat in 1 team 10 spelers hebben die het spelletje wel snappen gaat het mis natuurlijk :+
En het ergste is in de Rush , Obliteration en Conquest heb je er het meest last van

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 24-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:57:
Ik heb eerlijk waar nog nooooooooit last gehad van jets. Soms merk je ze wel eens maar nog nooit vond ik het gameplay-verpestend.
vrijdag een potje waarin een kerel 60-3 deed op paracel storm met attack jet, vreselijk irritant, een beetje redelijke piloot kan in een strafe alleen al met de 30mm gau tanks, attackboats eigenlijk alles afknallen, de jet is gewoon beter dan de stealth jet 1 on 1. Dat is gewoon niet leuk meer en eigenlijk nog erger dan in bf3 bijna.
http://battlelog.battlefi...62332977146624/192891669/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
SouLLeSSportal schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
[...]

vrijdag een potje waarin een kerel 60-3 deed op paracel storm met attack jet, vreselijk irritant, een beetje redelijke piloot kan in een strafe alleen al met de 30mm gau tanks, attackboats eigenlijk alles afknallen, de jet is gewoon beter dan de stealth jet 1 on 1. Dat is gewoon niet leuk meer en eigenlijk nog erger dan in bf3 bijna.
http://battlelog.battlefi...62332977146624/192891669/
Aan de andere kant verbaas ik mij er steeds over hoe snel ik vliegtuigen uit de lucht haal met slechts een minigun van een rhib boat...
1 goede burst en ze ploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben ?
maar sinds de update van dice krijg ik steeds de crash met mijn drivers :(
Ik heb bf4 opnieuw erop gezet meerdere drivers geprobeert maar het probleem blijft er nog steeds , heeft iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:36
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:19:
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben ?
maar sinds de update van dice krijg ik steeds de crash met mijn drivers :(
Ik heb bf4 opnieuw erop gezet meerdere drivers geprobeert maar het probleem blijft er nog steeds , heeft iemand suggesties ?
het helpt nogal eens om je drivers eerst goed te verwijderen en dan pas de nieuwe erop te zetten.
Zeker als je terug bent gegaan van een nieuwe naar een oudere driver gaat het nog wel eens mis.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraag hoe vliegen jullie in jets muis en toetsenbord en dan switchen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:14:
ik had een vraag hoe vliegen jullie in jets muis en toetsenbord en dan switchen ?
:? Beetje duidelijkheid kan geen kwaad.

Ik gebruik gewoon wasd en de pijltjestoetsen voor heli en jet, met muis vind ik geen doen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heli doe ik met muis gaat erg goed, alleen jet wil niet met muis nu zag ik online dat ze eerst op het doel sturen met toetsenbord en dan switchen naar muis voor meer precisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens mij is dit hier nog niet eerder gepost? Gaat over een aankomende patch:
The next PC update is in the works, and we are tracking to fix a few items you have given us feedback on.

Specifically, we are looking at the Commander EMP blur effect that you have noticed, as well as the intermittent sound bug that happens most frequently on the Golmud Railway map.

While we don’t have a solid date for this patch just yet, we just wanted to let you know some of the things we’re looking at right now (besides increasing stability overall.)

Finally, Youtuber jackfrags sent us a great video where he demonstrates the so-called ”1 shot kill bug” [youtube.com], where it looks like weapons sometimes deal too much damage (although the real issue might be more complex.) We are reproducing this bug and working to fix it as soon as possible.

Stay tuned to the Battlefield 4 Control Room for more updates as they happen.
Dit staat in het Battlelog forum in de nieuwe sectie "control room".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Klopt het nou dat er aankomende week een double XP WEEK is ipv WEEKEND van donderdag 28-11 t/m do 05-11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

YinYang schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:36:
Klopt het nou dat er aankomende week een double XP WEEK is ipv WEEKEND van donderdag 28-11 t/m do 05-11?
Ja, zie enkele posts terug:
SmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:10:
"To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete. We understand that the launch issues may have impacted your progression, and we want to do everything we can to help you get back the XP that you may have lost. Also, to cap off the week, on December 5 we will give all players that log in to Battlefield 4 multiplayer a M1911 pistol scope. This special sidearm scope, previously reserved for our DICE developers, has a 3X zoom and is available for all classes in Battlefield 4."

"Double XP for Premium members on November 30 and December 1!"=> heeft dus al geen waarde meer, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
YinYang schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:36:
Kun je de BOOSTS nu combineren met Double XP? Dan schiet het helemaal op natuurlijk :|

Vandaag zag ik opeens een RANK 102 voorbij komen in BF4? Het icoontje ervan paste niet in het vakje, zag er nogal gemod uit.. Iemand die daar meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Okasha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:48:
[...]

Kun je de BOOSTS nu combineren met Double XP? Dan schiet het helemaal op natuurlijk :|
Boosts tellen volgens mij ingame mee, DXP aan het einde van het potje dus in princiepe zou het moeten werken. Nu is nog de kunst om aan het einde van het potje te komen voor de DXP :+ Volgens BF4central moet de volgende patch ergens volgende week uitkomen, zou wel mooi/toevallig samenvallen met de DXP week dan.
Vandaag zag ik opeens een RANK 102 voorbij komen in BF4? Het icoontje ervan paste niet in het vakje, zag er nogal gemod uit.. Iemand die daar meer van weet?
Aantal pagina's terug ook al een screenshot van gepost. Wellicht iemand van DICE die een nieuwe lvl-cap test? Die lvl100 cap schijn je namelijk nogal snel te behalen in BF4.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

[...]

[...]

Ik had het ook met spatie in het begin, nu wel gewend.

Met die granaten en ook 'airburst ding' heb ik last van niet volledig reloaden.
Als ik begin heb ik 3 granaten en 10 ammo in dat airburst ding, wil ik 'herladen' bij ammo pack krijg ik max 5.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-10 10:49
Fatsoenlijke squadplay via teamspeak + een nice commander en dan ook nog eens een enemy team dat ook nog redelijk goed is zorgt voor geweldige potjes!
Vooral voor mij als je met squadorders bezig blijft en dan lekker veel punten kan binnenharken >:)

http://battlelog.battlefi...08213163244160/363204797/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:48:
[...]
De eerste die lvl 100 werd heeft dit gecombineerd ;)
double xp van pre-order voordeel (gamestop dacht ik) + die 50-100-200%'s en in een 50 uur ofzo was hij lvl 100..

Ik houd m'n boosts allesinds bij :p

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Ooit aan het begin van BF4 heb ik een battle report als favoriet toegevoegd. Maar nu kan ik dat nergens meer vinden, weet iemand waar dat staat?

EDIT:
En natuurlijk vind ik het nu per toeval terwijl ik andere dingen aan het bekijken ben. Het kan bij Stats -> Reports

[ Voor 30% gewijzigd door Preau op 24-11-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why?
Ik heb maar 10x25% op voorraad en nog een 50%. Ik moet nog steeds een zilveren battlepack voordat ik ook alleen maar goud krijg waarna ik hopelijk ook eens wat 100% krijg. Het gaat alleen wel even duren omdat ik geen zin heb om deze game nog te spelen in de huidige status. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

prutser001 schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:01:
Ik had het ook met spatie in het begin, nu wel gewend.

Met die granaten en ook 'airburst ding' heb ik last van niet volledig reloaden.
Als ik begin heb ik 3 granaten en 10 ammo in dat airburst ding, wil ik 'herladen' bij ammo pack krijg ik max 5.
Grenade reload bug is gevonden. Bij V40 grenade (3 stuks) kan ik niet reloaden zodra het NUL is, en reload werkt pas met grenade in hand. Erbuiten laadt niks op. Er is iets mis met V40 nades reload scripting.
Pas als ik andere type nade pak (2 stuks, impact type) werkt reload weer normaal zoals het moet: buiten of grenade in hand), voorraad teller tikt goed op.

Airburst is altijd max 5 / 20 reload... verder geen bijzonderheden. Soms blijft het steken op 4/16 en nog es reload komt het pas op 5/15... Beetje vreemde reload.

Revive probleem is opgelost, is inderdaad spatie. Was niet meteen opgevallen btw.
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SmokingCrop schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:38:
[...]

De eerste die lvl 100 werd heeft dit gecombineerd ;)
double xp van pre-order voordeel (gamestop dacht ik) + die 50-100-200%'s en in een 50 uur ofzo was hij lvl 100..

Ik houd m'n boosts allesinds bij :p
Het is en blijft wel handig om je stats in de gaten te houden en dus ook je Boost en Battlepacks/wapenpacks. Met mijn 200% booster had ik een totaal bonus van maar liefst 165k punten :+
(1potje van de 2 andere was 75k bonus xp)

Gekke is vandaag dus even weer battlepacks/wapenpacks geunlockt maar bijna geen XP boost, terwijl je daar normaal mee word dood gegooid. :|

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/xpxan6.jpg
In ieder geval paar uur, lekker gamen :+ :D

[ Voor 3% gewijzigd door Practics op 25-11-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31
Misschien al een paar keer voorbij zien komen op BUG server , maar op vehicles ziet hij er wel goed uit :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/68hlkn.png

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vond ik toch wel mooi.
BF4 crasht zo hard dat windows problem ook crasht. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WlOoG6b.jpg

En nog een netcode faal. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net ff met die DMR's gespeeld maar wat een bagger wapens.
In BF3 vond ik het redelijk balanced maar nu word je er zelfs op afstand door LMG's AR's Snipers en Carbine's geownd :(
Je moet het al hebben van het ''verrassingseffect'' anders ben je tegen een redelijk tot goed speler 99% van de gevallen het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/eb7f02c82892ec7fb58996157f879238.png

Iemand nog meer deze mooie bug?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje narcistisch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
beuker19 schreef op maandag 25 november 2013 @ 01:56:
Zo net ff met die DMR's gespeeld maar wat een bagger wapens.
In BF3 vond ik het redelijk balanced maar nu word je er zelfs op afstand door LMG's AR's Snipers en Carbine's geownd :(
Je moet het al hebben van het ''verrassingseffect'' anders ben je tegen een redelijk tot goed speler 99% van de gevallen het haasje.
Ze hebben gewenning nodig. Zeker met de snelheid waarop je vuurt naar je tegenstander. Dichtbij is het simpel zo snel mogelijk, hoe groter de afstand hoe rustiger je aan moet doen. 3 goed geplaatste schoten en je vijand is dood. Je moet alleen niet verwachten dat je in een map als locker snel 3 vijanden in close combat neer maait, dat ga je niet halen. Je moet dus iets voorzichtiger en niet in de frontlinie spelen.

RBF:
Kills 604
Headshots 126
Shots Fired 7148
Accuracy 30.46%
MK11 MOD 0
Kills 366
Headshots 57
Shots Fired 4756
Accuracy 24.64%
Maar goed heeft echt gewenning nodig, als ik schakel tussen wapens dan heb ik ook altijd even nodig, en lang niet elke dag ben ik even goed met een soort wapen. Dus wapen goed leren kennen, wisselen waar nodig, ook de uitrusting kan een wapen maken of breken voor je speelsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Leeuw070 schreef op maandag 25 november 2013 @ 01:12:
Misschien al een paar keer voorbij zien komen op BUG server , maar op vehicles ziet hij er wel goed uit :P

[afbeelding]
Hier lekker origineel de Nederlandse vlag :+ Staat wel leuk op voertuigen en wapens :)
Rood: #AE1C28
Wit: # FFFFFF
Blauw: #21468B
Voor de liefhebber de officiële vlag kleuren voor de kleurkiezer :)
DanielWW2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 01:51:
Dit vond ik toch wel mooi.
BF4 crasht zo hard dat windows problem ook crasht. :P

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://mymememaker.org/wp-content/uploads/2013/08/Yo-Dawg-Heard-You.jpg
:+
En nog een netcode faal. :+
[video]
Blijf het knap vinden dat de Netcode nu wel slechter lijkt dan bij de beta van BF3 2.5 jaar terug.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:12:
[...]

Aan de andere kant verbaas ik mij er steeds over hoe snel ik vliegtuigen uit de lucht haal met slechts een minigun van een rhib boat...
1 goede burst en ze ploffen!
mwah, als je een beetje uitkijkt en op tijd afbreekt als je merkt dat een minigun je beschiet kan je prima wegkomen. doe je een pass over mijn bootje dan is die jet over het algemeen wel veranderd in een wrak. maar hij ragte systematisch elke boot met een strafe uit elkaar. blijven er weinig miniguns over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 25 november 2013 @ 02:22:
Ze hebben gewenning nodig. Zeker met de snelheid waarop je vuurt naar je tegenstander. Dichtbij is het simpel zo snel mogelijk, hoe groter de afstand hoe rustiger je aan moet doen. 3 goed geplaatste schoten en je vijand is dood. Je moet alleen niet verwachten dat je in een map als locker snel 3 vijanden in close combat neer maait, dat ga je niet halen. Je moet dus iets voorzichtiger en niet in de frontlinie spelen.
Je kan ze beter gewoon negeren. Je moet dermate rustig aan doen dat een assault rifle een snellere TTK heeft en daarbij in veel meer situaties nuttig kan zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
[...]

Je kan ze beter gewoon negeren. Je moet dermate rustig aan doen dat een assault rifle een snellere TTK heeft en daarbij in veel meer situaties nuttig kan zijn.
Ja dat weten we nu onderhand wel, AR is the way to go, beste van alles. :F :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:58:
[...]

*Gniffelt stiekempjes in zijn vuist

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:58:
Tja ik kan er niks anders van maken. Waarbij de DMR's in Battlefield 3 nog zeer bruikbaar waren zijn ze dat in Battlefield 4 gewoon niet meer. Assault Rifle werkt in vrijwel alle situaties het beste en heeft de carbine als goede opvolger.
Ik ben er ook niet blij mee, ik zou liever ook wat meer diversiteit zien aangezien ik spelen met een DMR van tijd tot tijd nog best leuk vond. Maar in Battlefield 4 is het gewoon geen valide optie meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

De sks gaat nog wel. Maar over het algemeen is het bereik waarin een DMR effectief is, gewoon te klein. Als een tegenstander te dichtbij staat ben je de sjaak en als hij te ver weg staat ben je de sjaak.
Pagina: 1 ... 58 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.