if (!coffee) {
Work = false; }

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Firestorm was met afstand mijn favoriete map in BF3 omdat het zo goed uitgebalanceerd was qua infanterie en voertuig gevechten. Ook omdat ik graag tank rij en deze map is geweldig voor tanks.beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:29:
[...]
Ik vind persoonlijk Firestorm een van de meest ondergewaardeerde maps uit BF3.
Die map had alles voor zowel infantrie , grond en lucht voertuigen zonder dat het echt vervelend werd.
Maar moet wel zeggen dat ik pas naar een jaar de volle potentie van de map in de gaten kreeg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Het enigste wat wel zo is is dat je in ieder geval een headshot moet maken
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Daarom wordt Operation Metro toegevoegdnaaitsab schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:53:
Maar de echte CQ TDM maps zijn foetsie, enige wat beetje in de buurt komt is Lockers. Rest is allemaal veel te open vind ik, beetje 50/50 had wel gemogen.
Wellicht dat de 3e DLC weer wat CQ terug brengt.
Zoals eerder gezegd heb ik echt geen problemen met de overall prijs van de DLCs bij elkaar (premium), maar een maand na de release zo ongeveer al de eerste DLC waar je voor moet dokken uitbrengen als de game in zo'n slechte staat is (en ja ik weet dat map designers niet de netcode bijhouden) vind ik wel verkeerd.
Overigens bij het eerder genoemde reviven, is er iemand die uberhaupt zijn paddles charged? (Behalve als hij zijn defib kill wil hebben). Ik doe het nooit, kost teveel tijd, en sta je voor schietschijf te spelen, en moet de dode langer wachten. Ik doe gewoon een korte revive, en dan gooi ik een medpack erop.
Je bent alleen aardig kansloos tegen infantry als je niet met een gunner speelt. Normale shells doen zo enorm weinig damage tegen infantry, om te huilen haast.Preau schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:48:
Gisterenavond eens met de Staff Shell kunnen spelen op tanks, met die samen met normale shells won ik bijna elke 1 op 1 battle. Je kan zo snel om en om schieten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
? One hit kills? Je moet ze alleen wel raken.Tsurany schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:52:
[...]
Je bent alleen aardig kansloos tegen infantry als je niet met een gunner speelt. Normale shells doen zo enorm weinig damage tegen infantry, om te huilen haast.
Als je ze direct raakt wel. Maar de splash damage is erg matig.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:38:
[...]
? One hit kills? Je moet ze alleen wel raken.
Dat klopt inderdaad, je moet precies goed mikken om ze te raken nu.Tsurany schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:52:
[...]
Je bent alleen aardig kansloos tegen infantry als je niet met een gunner speelt. Normale shells doen zo enorm weinig damage tegen infantry, om te huilen haast.
Omdat er wel een release date is voor China Rising maar niet voor Second Assault

[ Voor 33% gewijzigd door Mon0lith op 22-11-2013 10:05 ]
PSN: Von_Smallhausn
Komt gewoon uit voor de pc.Mon0lith schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:03:
Komt Second Assault wel uit voor pc enzo of blijft ie echt alleen voor xbox one only?
Omdat er wel een release date is voor China Rising maar niet voor Second Assault
Dat een headshot een one hit kill zou zijn vind ik niet erg, dat is normaal. Als de kogel de helm of iets dergelijks zou raken dan moet het inderdaad een hit met niet-fatale damage zijn. Dat er misschien 2 kogels geregistreerd worden zou best dramatisch zijn...beuker19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:10:
Ziek gewoon![]()
[video]
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Je kunt duidelijk zien dat er bij die keren dat iemand dood gaat, 'de kogel 2x raakt'. Het lijkt dan net alsof hij twee kogels afvuurt, terwijl er bij de 50% damage goed te zien is dat het maar één kogel was.beuker19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:10:
Ziek gewoon![]()
[video]
Mijn vermoedens dus wederom correct, ik heb zovaak het gevoel gehad dat dit voorkwam,die ak12 in het bijzonder onehit kills maakte, maar volgens mij is dit voor meeste wapens zo. Andersom is het uiteraard ook zo, gister hele clips weer leeggeschoten op lui die dan vrolijk met 70% health mij kapot knalden.TheNephilim schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:17:
[...]
Je kunt duidelijk zien dat er bij die keren dat iemand dood gaat, 'de kogel 2x raakt'. Het lijkt dan net alsof hij twee kogels afvuurt, terwijl er bij de 50% damage goed te zien is dat het maar één kogel was.

Ik heb het gevoel dat die hitreg weer veel minder goed is geworden na die update van de servers.
Helaas valt het bij ons op de server best op welke speler op dat moment de betere hitreg heeft. Die staat meestal dan bovenaan met een betere k/d dan de rest. Map erna kan het opeens weer heel anders zijn.
Wat mij opvalt is als ik een game heb waar om de zoveel sec met fps dropt dat dan meestal mij hitreg ook waardeloos is. Heb ik een stabiele game zonder fps drops dan lijkt mijn hitreg beter te werken. Misschien aan elkaar gelinked?
Hier is onlangs een datum van 3 december vermeld als releasedatum van Second Assault voor PC premium members.
Echter kan nergens een officiële releasedatum terugvinden voor de overige platvormen.
Is de datum van 3 december ooit officieel gecommuniceerd?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
wiki zegt:ralph0603 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:05:
Volgens mij komt 3 december China rising uit voor Premium en 15 december non Premium members. Second assault nog geen info over wanneer die uitkomt voor pc?
Xbox One - November 22, 2013
Playstation 4 -
PS3, Xbox 360, PC - December 3, 2013
dit is premium gok ik, dat staat er helaas niet, maar gezien dat dit bij china rising ook een 2 weeks early access is zal dit ook voor deze zijn lijkt me maar het kan zijn dat deze gelijk voor iedereen te spelen valt.
voor china rising:
Premium - December 1st
non premium December 17th
Aan de in deze post gemelde info kunnen geen enkele rechten aan worden ontleent
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-11-2013 11:15 ]
Voor mij mochten ze gerust nog minstens een maand wachten vooraleer ze überhaupt een DLC uitbrachten. Ik heb nu toch al behoorlijk wat tijd in het spel steken (>75u), maar heb toch bij veel maps nog het gevoel dat ik ze niet helemaal ken.
Nu ja, je bent natuurlijk niet verplicht om die nieuwe maps te spelen.
Volgens mij klopt er niets van want Battlelog zegt China rising 3 December.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:10:
[...]
wiki zegt:
Xbox One - November 22, 2013
Playstation 4 -
PS3, Xbox 360, PC - December 3, 2013
dit is premium gok ik, dat staat er helaas niet, maar gezien dat dit bij china rising ook een 2 weeks early access is zal dit ook voor deze zijn lijkt me maar het kan zijn dat deze gelijk voor iedereen te spelen valt.
voor china rising:
Premium - December 1st
non premium December 17th
Aan de in deze post gemelde info kunnen geen enkele rechten aan worden ontleent
En volgens mij heeft EA/Dice nog niet bevestigt op welke datum Second Assault komt dus zijn het tot nu toe geruchten.
Vannacht en vanochtend eens met een paar maatjes op TS obliteration gespeeld maar holy fuck van een chaos
Met een beetje teamplay alle 3x gewonnen.
http://battlelog.battlefi...54303158058688/176614903/
Met het is geen gamemode om voor je K/D te boosten dus sommige spelers kan het afschrikken
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Daarnaast, er is inderdaad nog geen officiële PC releasedatum, alleen geruchten. Second Assault is momenteel nog exclusief voor Xbox One. DICE (lees: EA) kennende, zal dat dus één of twee weken later worden. (Denk ik)
Handig dat BF4 Blog, aangezien er ook rondleidingen van de "nieuwe" maps van SA wordt gepost. (Mocht er iemand nog niet bekend mee zijn)
Op de site van Battlefield van EA (NL) staat het volgende:
Over de PC release is nog niets te vindenSecond Assault is nu tijdelijk exclusief verkrijgbaar voor Xbox One-gebruikers zonder BF4 Premium-lidmaatschap, en op 3 december voor Xbox One-eigenaars zonder BF4 Premium-lidmaatschap.
Dat filmpje is een week geleden al gepostMisterChaoSs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
Nieuwe gadgets en wapens, die vliegdingen gaan nog erg irritant worden verwacht ik...[video]
Daarnaast, er is inderdaad nog geen officiële PC releasedatum, alleen geruchten. Second Assault is momenteel nog exclusief voor Xbox One. DICE (lees: EA) kennende, zal dat dus één of twee weken later worden. (Denk ik)
Handig dat BF4 Blog, aangezien er ook rondleidingen van de "nieuwe" maps van SA wordt gepost. (Mocht er iemand nog niet bekend mee zijn)
Op de site van Battlefield van EA (NL) staat het volgende:
[...]
Over de PC release is nog niets te vinden
Was ik niet mee bekend en wist niet of hij op dit forum al gepost wasSkybullet schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:34:
[...]
Dat filmpje is een week geleden al gepost
Daarnaast, dit wordt weer een soort MAV-Kill effect in servers. Hoop dat een ammo-box die dingen niet bijvult, want ik verwacht weer aardig wat frustratie door die dingen... Yeah... nevermind that, ze worden dus gewoon bijgevuld...
[ Voor 11% gewijzigd door MisterChaoSs op 22-11-2013 11:53 ]
Ja klopt, ik weet niet of je de door Daskro gecaste Youtubers vs Symthic Obliteration Match gezien hebt, maar daarin speelde alle youtubers met die remote detonated UAV's, wat het praktisch onmogelijk maakte om de bom te verplaatsen.MisterChaoSs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
Nieuwe gadgets en wapens, die vliegdingen gaan nog erg irritant worden verwacht ik...
Jammer, want het leek er aanvankelijk op dat DICE meer mobiele spelers leek te stimuleren met de PLD etc. Maar aangezien er al minimaal een kwart van de spelers tactisch staat te campen en te ptfo-en met een bolt action, wordt de rest al snel opgevuld met mortars en deze remote UAV's. Dit lijkt me hele spelmodi onspeelbaar te maken.
Die theorie van double server reg kan nog wel wat verder getest worden door ook te kijken of bodyshots soms double damage doen. Zoveel mogelijk uitsluiten, des te eerder kan het probleem gelokaliseerd worden. En dan maar hopen dat dat 1 op 1 loopt met 'gefixt worden'beuker19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:10:
Ziek gewoon![]()
[video]
MisterChaoSs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:37:
[...]
Was ik niet mee bekend en wist niet of hij op dit forum al gepost was![]()
Daarnaast, dit wordt weer een soort MAV-Kill effect in servers. Hoop dat een ammo-box die dingen niet bijvult, want ik verwacht weer aardig wat frustratie door die dingen...
Is wel lachen...
Dat dus ja. Wat later zal het wel weer afnemen, maar ben bang dat de eerste maand er teveel gebruikt van zal worden gemaakt. Verwacht dan ook dat het aantal campers per team zeker zal toenemen en als ze gewoon door ammobox er weer bijkomen, dan is het helemaal geen doen meer. Campers kan je daarnaast wel weer wat makkelijker neerhalenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:38:
[...]
Ja klopt, ik weet niet of je de door Daskro gecaste Youtubers vs Symthic Obliteration Match gezien hebt, maar daarin speelde alle youtubers met die remote detonated UAV's, wat het praktisch onmogelijk maakte om de bom te verplaatsen.
Jammer, want het leek er aanvankelijk op dat DICE meer mobiele spelers leek te stimuleren met de PLD etc. Maar aangezien er al minimaal een kwart van de spelers tactisch staat te campen en te ptfo-en met een bolt action, wordt de rest al snel opgevuld met mortars en deze remote UAV's. Dit lijkt me hele spelmodi onspeelbaar te maken.
@hierboven crap..... DICE get your shit back together
Er zijn nog wel meer fouten wat dat betreft.Snorro schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:42:
[...]
Die theorie van double server reg kan nog wel wat verder getest worden door ook te kijken of bodyshots soms double damage doen. Zoveel mogelijk uitsluiten, des te eerder kan het probleem gelokaliseerd worden. En dan maar hopen dat dat 1 op 1 loopt met 'gefixt worden'
Net als in BF3 doet de AEK bijvoorbeeld, niet altijd precies 25 max-damage up-close. Als je twee headshots met een AEK maakt van dichtbij, dan heeft de ander 9 vd 10 keer nog 0% health over maar leeft nog wel.
Misschien moet de health onder de 0 vallen, wil iemand dood gaan?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:
[...]
Er zijn nog wel meer fouten wat dat betreft.
Net als in BF3 doet de AEK bijvoorbeeld, niet altijd precies 25 max-damage up-close. Als je twee headshots met een AEK maakt van dichtbij, dan heeft de ander 9 vd 10 keer nog 0% health over maar leeft nog wel.
Ja, dat denk ik ook. De damage afronding lijkt niet helemaal te kloppen bij sommige wapens. Alsof bij de meeste als damage 25,01 in de database staat zodat het altijd onder de 100 komt met 2 headshots en bij de AEK maar 25.Rub3s schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:01:
[...]
Misschien moet de health onder de 0 vallen, wil iemand dood gaan?
xfactor heeft al een video over dat ding gepost, heeft ong een bereik van 450 meter en werkt als een soort van mav airburst maar dan wat sterker gok ik. Vult ook langzaam weer aan via ammo box, duurt ong 30 sec? geloof ik.MisterChaoSs schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:37:
[...]
Was ik niet mee bekend en wist niet of hij op dit forum al gepost was![]()
Daarnaast, dit wordt weer een soort MAV-Kill effect in servers. Hoop dat een ammo-box die dingen niet bijvult, want ik verwacht weer aardig wat frustratie door die dingen... Yeah... nevermind that, ze worden dus gewoon bijgevuld...
Wacht er zijn twee van dei nieuwe uav's, UCAV en SUAV, Unmanned Combat Air Vehicle (UCAV) en Small Unmanned Air Vehicle (SUAV). ucav is airburst ding, en suav is recon drone.
[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-11-2013 12:25 . Reden: verschil aangegeven ]
Maar ja vind het toch vreemd dat dit voor komt en lullig voor de enemys
Dat is veel vaker zo en niet alleen op locker map. Zeker bij TDM/Domination is het verschrikkelijk. Dan is het vaak ook nog 8/10 in je nadeelDennis8102 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:27:
Ik vind de spawn locaties in locker soms ook vreemd. Ik heb gister twee keer in conquest locker gehad dat ik direct naast een aantal enemys spawnde. Voor mij gelukkig geen probleem want ik had het gelukkig sneller door dan de anderenIk spawnde namelijk op 1 van onze "bases" ipv een squad member.
Maar ja vind het toch vreemd dat dit voor komt en lullig voor de enemys
Spawnde gisteren buiten op Locker midden tussen 4 vijanden. Ze stonden letterlijk allemaal een meter of 3-4 bij me vandaan. Kon er nog net een kill uit krijgen voor ik neer ging.Practics schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:30:
[...]
Dat is veel vaker zo en niet alleen op locker map. Zeker bij TDM/Domination is het verschrikkelijk. Dan is het vaak ook nog 8/10 in je nadeel
Dat probleem zit er al sinds het begin van de serie in en DICE krijgt het maar niet voor elkaar om het op te lossen.
Je hoeft niet op een basis of squadmember te spawnen. Je kan ook je teams achterste spawn gebruiken.Tsurany schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:59:
[...]
Spawnde gisteren buiten op Locker midden tussen 4 vijanden. Ze stonden letterlijk allemaal een meter of 3-4 bij me vandaan. Kon er nog net een kill uit krijgen voor ik neer ging.
Dat probleem zit er al sinds het begin van de serie in en DICE krijgt het maar niet voor elkaar om het op te lossen.
Als je graag meteen aan de frontlinie spawnt loop je nu eenmaal het risico op een snelle dood.
En hoe zit het eigenlijk voor eigenaars van de Deluxe Editie? Aangezien je daarbij China Rising er meteen bij kreeg bedoel ik dan (Ben net even inkopen gaan doen, eindelijkralph0603 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:05:
Volgens mij komt 3 december China rising uit voor Premium en 15 december non Premium members. Second assault nog geen info over wanneer die uitkomt voor pc?
Die kreeg je nog niet direct hoorJimDB schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:11:
[...]
En hoe zit het eigenlijk voor eigenaars van de Deluxe Editie? Aangezien je daarbij China Rising er meteen bij kreeg bedoel ik dan (Ben net even inkopen gaan doen, eindelijk)
elke pre-order kreeg hem overigens 'gratis' erbij
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 22-11-2013 13:17 ]
Ik spawn op een punt waarvan wij het volledige binnen stuk in handen hebben en de vijand van buiten aanvalt. Dan hoor ik gewoon binnen te spawnen en niet buiten tussen de vijanden.RocketKoen schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:04:
[...]
Je hoeft niet op een basis of squadmember te spawnen. Je kan ook je teams achterste spawn gebruiken.
Als je graag meteen aan de frontlinie spawnt loop je nu eenmaal het risico op een snelle dood.
Ah op die manier, ik wist dat we moesten wachten tot ze de DLC echt releasten, maar niet dat iedereen 'm er bij kreeg. Zal dus wel wachten worden op de niet-Premium release, maar heb toch nog alles te unlocken dus maakt niet echt uitSmokingCrop schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:16:
Die kreeg je nog niet direct hoor
elke pre-order kreeg hem overigens 'gratis' erbij
Dit verklaart een hoop...
ah jackfrags had hier ook al een video van
[ Voor 24% gewijzigd door bloodlynx op 22-11-2013 13:28 ]
Yep, dat verklaard en hoop dat ik soms echt raar dood ga.bloodlynx schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:27:
[video]
Dit verklaart een hoop...
ah jackfrags had hier ook al een video van
mooi om weer te zien dat meer mensen hier last van hebben ipv dat ik weer de boeman ben.
Angelo NL / Global Cargo VTC
pijpleiding ontploft, hele straat kapot en gaten, allemaal auto's omver geblazen etc.
iets met levolution in dawnbreaker....?
[ Voor 33% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-11-2013 15:20 ]
En jij hebt er zeker nooit baat bij.Pykow schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:05:
[...]
Yep, dat verklaard en hoop dat ik soms echt raar dood ga.
mooi om weer te zien dat meer mensen hier last van hebben ipv dat ik weer de boeman ben.
Natuurlijk zou het op de lange termijn wel uit moeten middelen, het probleem is natuurlijk altijd dat de perceptie van de mens niet zo werkt.
1 keer als iets niet werkt kan voor je beleving waarder wegen dan de tig keer dat het wel werkt. Competitief is het binnen ESL momenteel ook een hekel punt, als je nét op een doorslaggevend moment ge-instakilled wordt, kan je de ticket bleed niet altijd meer goedmaken als de teams aan elkaar gewaagd zijn.
dat ze binnen esl het aandurven bf4 als competetief spel in te zetten? Of bedoel je het meer in het algemeen gezien?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:13:
[...]
Natuurlijk zou het op de lange termijn wel uit moeten middelen, het probleem is natuurlijk altijd dat de perceptie van de mens niet zo werkt.
1 keer als iets niet werkt kan voor je beleving waarder wegen dan de tig keer dat het niet wel werkt. Competitief is het binnen ESL momenteel ook een hekel punt, als je nét op een doorslaggevend moment ge-instakilled wordt, kan je de ticket bleed niet altijd meer goedmaken als de teams aan elkaar gewaagd zijn.
35 mensen overleden, niet echt iets waarover je grapjes kunt maken.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:06:
http://www.nu.nl/buitenla...pijpleiding-in-china.html
pijpleiding ontploft, hele straat kapot en gaten, allemaal auto's omver geblazen etc.
iets met levolution in dawnbreaker....?
Mwah het lukte hem toch aardigIlias1991 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:27:
[...]
35 mensen overleden, niet echt iets waarover je grapjes kunt maken.
waar haal je hier een grapje uit, ik geef alleen de nogal duidelijke overeenkomsten aan.Ilias1991 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:27:
[...]
mee eensIlias1991 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:27:
[...]
In algemene zin ook, maar er gaat toch in ESL al behoorlijke sommen geld om in BF4. Zeker gezien de aandacht en ondersteuning die e-sports in het vooruitzicht was gesteld, is het nogal pijnlijk dat het competitief lastig te spelen is door de crashes en dergelijke bugs.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:15:
[...]
dat ze binnen esl het aandurven bf4 als competetief spel in te zetten? Of bedoel je het meer in het algemeen gezien?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik had een vergelijkbaar filmpje z'n 2 weken geleden al gepost.beuker19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:10:
Ziek gewoon![]()
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Eerst bleef het spel plotseling stotteren, het beeld zat vast en het geluid stotterde door. Dit had ik telkens, daarna had ik mijn drivers geüpdatet. Echter kreeg ik weer hetzelfde.
Toen zei iemand dat mogelijk het opnieuw installeren van Punkbuster zou helpen, nu heb ik dat gedaan maar crasht hij weer op een andere manier. Wanneer ik nu een server join kan ik 5 seconde rond lopen en dan krijg ik plotseling een zwart scherm en rechtsboven het Battlefield laad tekentje.
Is er iemand die hier mogelijk een oplossing voor heeft?
Mijn systeem:
Processor:AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
Geheugen: OCZ Platinum Dual Channel Kit/4096MB RAM/ DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666
Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO
Video kaart: XFX Radeon HD 5770, 1024MB GDDR5
Ik draai alles op automatische settings (Low) en krijg tussen de 70/90, fps.
Verkeerde topic. Je moet hier zijn voor problemenVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:25:
Ik heb een probleem, het spel blijft bij mij maar crashen. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Eerst bleef het spel plotseling stotteren, het beeld zat vast en het geluid stotterde door. Dit had ik telkens, daarna had ik mijn drivers geüpdatet. Echter kreeg ik weer hetzelfde.
Toen zei iemand dat mogelijk het opnieuw installeren van Punkbuster zou helpen, nu heb ik dat gedaan maar crasht hij weer op een andere manier. Wanneer ik nu een server join kan ik 5 seconde rond lopen en dan krijg ik plotseling een zwart scherm en rechtsboven het Battlefield laad tekentje.
Is er iemand die hier mogelijk een oplossing voor heeft?
Mijn systeem:
Processor:AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
Geheugen: OCZ Platinum Dual Channel Kit/4096MB RAM/ DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666
Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO
Video kaart: XFX Radeon HD 5770, 1024MB GDDR5
Ik draai alles op automatische settings (Low) en krijg tussen de 70/90, fps.
Verwijderd
Dat kan ik dan helaas niet voor je doen, maar wellicht dat iemand anders dat zo doetVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:34:
Mijn excuses, niet gezien dat daar een topic voor was. Ik post hem daar. Mijn bericht hierboven mag verwijderd worden.
Mjah lekker handig, ik dacht dat het echt aan mij lag echt van alles geprobeerd met die 'network smoothing' etc... kabel gelecht rechtstreeks op mijn modem.Pykow schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:05:
[...]
Yep, dat verklaard en hoop dat ik soms echt raar dood ga.
Dit filmpje verklaart meer dan woorden, als iemand zegt dat ik dan onzin uitkraam kan ik dit filmpje linken.
Ik moet wel zeggen dat het in zekere zin het spel vernaggelt.
Nog een ander dingetje, het spawnen.... ik heb gemiddeld per potje zeker 3-4 keer dat ik ergens spawn (nee niet op een speler/squad leader en er staat ook geen 'danger' oid in het mini venstertje) er gewoon een vijand achter me staat en ik echt binnen 1 seconde weer dood ben.. ik heb heel wat BF3 gespeeld maar daar heb ik dit eigenlijk niet meegemaakt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Ik weet niet of je dit al weet, maar als je de Battlelog app hebt, kun je van daaruit een server kiezen en dan wordt de Commander app geopend.Tsurany schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:09:
Waarom suggereert de commander app in hemelsnaam lege servers? Zijn er zo weinig servers waar je commander kan spelen of is de app gewoon echt te bagger?
Net erachter dat het niet meer het geval is. (ze mogen die avonden best aankondigen)
[ Voor 26% gewijzigd door Trixh op 22-11-2013 21:24 ]
In de assignment Make a Dent van China Rising staat:
Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
Daar bedoelen ze een stinger of een igla mee.Preau schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:18:
Is die portable AA iets anders dan de mobile AA?
In de assignment Make a Dent van China Rising staat:
Destroy an air vehicle with portable AA 0/1
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Echt bagger helaas. Als ik in battlelog filter dan kan ik 9/10 keer niet connecten omdat er geen slot vrij is ook al staat deze 30 sec erna nog steeds op 0/2. 9/10 keer wil ie niet connecten, dan blijft ie gewoon hangen tijdens laden en 10/10 keer dan krijg ik Connection Lost en sluit ie af. Net als de game zelf gewoon ergens tussen alpha en beta in dusTsurany schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:09:
Waarom suggereert de commander app in hemelsnaam lege servers? Zijn er zo weinig servers waar je commander kan spelen of is de app gewoon echt te bagger?

Ook een leuke... De app een server laten zoeken en dan op een lege server uitkomen...

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 22-11-2013 22:35 ]
http://battlelog.battlefi...04394925541696/254384773/
[ Voor 6% gewijzigd door MrMaxedTank op 22-11-2013 23:07 ]
Gewoon via de battlelog app je gewenste server joinen, dan opent de commander app vanzelf.Cartman! schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:33:
[...]
Echt bagger helaas. Als ik in battlelog filter dan kan ik 9/10 keer niet connecten omdat er geen slot vrij is ook al staat deze 30 sec erna nog steeds op 0/2. 9/10 keer wil ie niet connecten, dan blijft ie gewoon hangen tijdens laden en 10/10 keer dan krijg ik Connection Lost en sluit ie af. Net als de game zelf gewoon ergens tussen alpha en beta in dus
Ook een leuke... De app een server laten zoeken en dan op een lege server uitkomen...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Aha, dat verklaart een hoop. Die assignment is nu ook weer binnen.speedyjules07 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:22:
[...]
Daar bedoelen ze een stinger of een igla mee.
BattleScreen is a real-time, interactive minimap that shows your Battlefield 4 Multiplayer match. Please ensure that you are playing Battlefield 4 Multiplayer on the same local network as your Xbox One.
Body mods don't determine skill
Mijn stats zijn net niet zo goed maar komen in de buurt. Potje joinde ik helaas net te laat om de winst nog binnen te slepen. (we stonden 30-100 achter)
http://battlelog.battlefi...99581984322368/312115224/
17-0 is wat anders dan 35-0Trixh schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:50:
Niet om te braggen maar we hadden het een aantal pagina's geleden over dat het onhaalbaar was om 36-0 in ongeveer 5 minuten tijd te halen zonder te cheaten.
Mijn stats zijn net niet zo goed maar komen in de buurt. Potje joinde ik helaas net te laat om de winst nog binnen te slepen. (we stonden 30-100 achter)
http://battlelog.battlefi...99581984322368/312115224/

Daarbij zat vast niet zowel jou team als het tegen team te zeiken dat je moest opdonderen omdat je 360 graden headshots zit te geven als een malle.
Ik kreeg helaas niet meer tijd. Ik zat op de 5 Kills per Minuut, als je dat dus doortrekt zou ik zo 25 kills gemaakt hebben in 5 minuten tijd. En nu hou ik jou 5 minuten maar netjes aan. (Ik heb ook geen medic buddy bij me dus is het ook lastiger om de 0 te houden)Practics schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:57:
[...]
17-0 is wat anders dan 35-0![]()
Daarbij zat vast niet zowel jou team als het tegen team te zeiken dat je moest opdonderen omdat je 360 graden headshots zit te geven als een malle.
Ik heb vandaag ook alweer genoeg gezeik op mij gehad omdat mensen gewoon nonsens schreeuwen. Ook van eigen team.
Ik wil echt niet zeggen dan er geen cheaters zijn. Maar mensen kunnen gewoon even een lekker potje spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Trixh op 23-11-2013 00:02 ]
Ik ken het gezeik doen ze ook wel eens op mijn, zeker de snipers van het tegen team. Maar sommige dingen kan ik helaas niet ontkennen en moet ik ook zeggen dat ik het vreemd vind. 36 kills in 5 min in team dat een base rape te verduren krijgt en allebeide partijen klagen zegt voor mij voldoende. Sommige mensen willen gewoon niet zien dat er cheaters zijnTrixh schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:59:
[...]
Ik kreeg helaas niet meer tijd. Ik zat op de 5 Kills per Minuut, als je dat dus doortrekt zou ik zo 25 kills gemaakt hebben in 5 minuten tijd. En nu hou ik jou 5 minuten maar netjes aan.
Ik heb vandaag ook alweer genoeg gezeik op mij gehad omdat mensen gewoon nonsens schreeuwen. Ook van eigen team.
In de changelog is echter geen fix voor Battlefield 4 vermeld, maar ik heb hem in ieder geval tóch geïnstalleerd, om eens te kijken of het inderdaad wat fixes of problemen oplevert.
Ik had laatst 21-0 in 6~7min waarvan 18 of 19 headshots. Ik ken een paar spelers die zonder cheaten de 35 wel zouden halen met gemak.Practics schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:57:
[...]
17-0 is wat anders dan 35-0![]()
Met gemak is een beetje overkill hier maar ja het is zeker haalbaar.fynrd1 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:13:
[...]
Ik had laatst 21-0 in 6~7min waarvan 18 of 19 headshots. Ik ken een paar spelers die zonder cheaten de 35 wel zouden halen met gemak.
Zoek maar naar het rhm platoon, ryydytys en Banto zijn beestenTrixh schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:14:
[...]
Met gemak is een beetje overkill hier maar ja het is zeker haalbaar.
Sorry maar ze komen niet eens in de buurt van wat jij opnoemt. Ze zijn wel goed maar dat is een ander verhaal.fynrd1 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:18:
[...]
Zoek maar naar het rhm platoon, ryydytys en Banto zijn beesten
Als jij zegt dat ze 35-0 met gemak halen betekent dat ze dit minstens 20%(en dan ben ik nog vriendelijk) van alle potjes doen. Ik heb het ze in de 10 potjes die ze gespeeld hebben niet zien doen. Tenminste van die ryydytys.
[ Voor 27% gewijzigd door Trixh op 23-11-2013 00:31 ]
"Double XP for Premium members on November 30 and December 1!"=> heeft dus al geen waarde meer, lol
Dan nog even de grootste, de jets, enige waar ze niet op moeten verschillen is turning, en waar is er een heel goed in, de ander heel slecht en zit de derde tussenin? juist. Echt als ze die nu ook in de beta hadden gestopt was dit zeker opgepakt en aangegeven. Dan heb ik het feit dat de attack jet zwaar OP is tegen eigenlijk alles op infi na, hier niet eens in meegenomen.
Alles is meegenomen toch.SmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:10:
"To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete. We understand that the launch issues may have impacted your progression, and we want to do everything we can to help you get back the XP that you may have lost. Also, to cap off the week, on December 5 we will give all players that log in to Battlefield 4 multiplayer a M1911 pistol scope. This special sidearm scope, previously reserved for our DICE developers, has a 3X zoom and is available for all classes in Battlefield 4."
"Double XP for Premium members on November 30 and December 1!"=> heeft dus al geen waarde meer, lol
Nog mijn excuses voor mijn vorige post over serverbetalingen.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 02:04:
Ik begin me steeds meer te ergeren in hoeveel voordeel sommige facties hebben met boten en jets. De ene kan je praktisch 300 graden rond draaien als minigunner en heb je veel meer zicht doordat de chinese boot veel lager gebouwd is. de ander is net iets meer dan 180 graden met een knoepert van een voordek erop waardoor je eigenlijk niets ziet recht naar voren, alhoewel je toch niets kan raken met je minigun. Zelfde soort probleem voor de attack chopper, de een kan je wel in rondkijken de ander niet, een heeft echt super uitzicht de ander meer balken dan raampjes.
Dan nog even de grootste, de jets, enige waar ze niet op moeten verschillen is turning, en waar is er een heel goed in, de ander heel slecht en zit de derde tussenin? juist. Echt als ze die nu ook in de beta hadden gestopt was dit zeker opgepakt en aangegeven. Dan heb ik het feit dat de attack jet zwaar OP is tegen eigenlijk alles op infi na, hier niet eens in meegenomen.
Enfin. Ben het wel met je eens dat de boten en jets niet gebalanceerd zijn onderling. De tanks/heli's vind ik bijvoorbeeld wel gebalanceerd en dat merk je ook gelijk.
Omgerekend was je halve minuutje 500 puntjes waard, mocht je dit door schalen dan 1000 in een minuut. Maar zo wordt er niet geteld bij mijn weten, en zou het dus gewoon 500spm zijn. Ik denk dat je een admin hebt gekilltMrMaxedTank schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:06:
Is het mogelijk op een server in te stellen dat bij een bepaald SPM een speler direct gebanned wordt? Want ik join net een game, kom in het winnende team terecht, krijg nauwelijks de tijd deel te nemen, haal een chopper neer met 3 man. Schiet een andere kerel neer, game eindigt en ik word insta-banned zonder verklaring. 4k SPM (2k punten in wat blijkbaar ongeveer een halve minuut was) omdat ik nu eenmaal een paar heldere seconden had:
http://battlelog.battlefi...04394925541696/254384773/
http://battlelog.battlefi...40985573514176/198422417/Trixh schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:20:
[...]
Sorry maar ze komen niet eens in de buurt van wat jij opnoemt. Ze zijn wel goed maar dat is een ander verhaal.
Als jij zegt dat ze 35-0 met gemak halen betekent dat ze dit minstens 20%(en dan ben ik nog vriendelijk) van alle potjes doen. Ik heb het ze in de 10 potjes die ze gespeeld hebben niet zien doen. Tenminste van die ryydytys.
In 16 minuten 75 kills op onze server, heb hem van rank 98 naar rank 100 zien gaan in 3 rondjes op onze server.
Dat zat ik me ook al te bedenken, lekker bezig met de planning daarSmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:10:
if (!coffee) {
Work = false; }
Als ik speel stream ik trouwens ook bijna altijd mijn sessie via Twitch. De link daarvan staat in mijn sig. Mocht je zelf niet kunnen spelen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topicCloclo100 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:24:
Ik heb nog steeds veel crashes.. nog iemand?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat was m'n 2e gok. Sneu, zal z'n helicopter wel zijn geweestfynrd1 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 03:47:
[...]
Omgerekend was je halve minuutje 500 puntjes waard, mocht je dit door schalen dan 1000 in een minuut. Maar zo wordt er niet geteld bij mijn weten, en zou het dus gewoon 500spm zijn. Ik denk dat je een admin hebt gekillt

Mensen zijn gewend van BC2 en BF3 dat het nooit werkte.Razr schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:53:
Ik heb nu zo'n ~15 uur gespeeld, maar nog nooit iemand door de microfoon gehoord. Wordt dit gewoon helemaal niet gebruikt, of heb ik iets uitstaan?
Verder hebben velen het ook uitgezet, waardoor je vaak voor jan lul aan het vragen bent voor een medipack/ammopack..
Of mensen snappen gewoon geen bal van het spel, en ja, ook GoT/BuG spelers zijn hier schuldig aan.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 23-11-2013 12:20 ]
Verwijderd
Misschien snap jij geen bal van het spel? Het doel van Battlefield is plezier maken. Sommige mensen halen dat plezier uit elk potje opnieuw topscores te halen, tactisch bezig te zijn en constant vlaggen te cappen. Maar anderen vinden het dan weer leuk om op een rots te gaan campen en te snipen.unfor schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:16:
[...]
Mensen zijn gewend van BC2 en BF3 dat het nooit werkte.
Verder hebben velen het ook uitgezet, waardoor je vaak voor jan lul aan het vragen bent voor een medipack/ammopack..
Of mensen snappen gewoon geen bal van het spel, en ja, ook GoT/BuG spelers zijn hier schuldig aan.
Je kunt niet verwachten dat elke random pubber constant competitief bezig wil zijn in 'n spel. Sommigen willen gewoon rondklooien.
En over de ingame VoIP: De meeste pubbers verwachten dit niet of hebben hier geen nood aan, vooral omdat die pubbers die er wel nood aan hebben een clan hebben opgezocht en met hun vrienden zijn gaan spelen. Waarom zoek jij geen clan op om mee te gamen?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 12:41 ]
Dat is denk ik inderdaad het beste, het lijkt me gewoon strak om echt met tactics / je squad te spelen. En daar heb je eigenlijk toch voice voor nodig. Eigenlijk ook wel logisch dat dat lastig is met 'willekeurige' spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:36:
[...]
En over de ingame VoIP: De meeste pubbers verwachten dit niet of hebben hier geen nood aan, vooral omdat die pubbers die er wel nood aan hebben een clan hebben opgezocht en met hun vrienden zijn gaan spelen. Waarom zoek jij geen clan op om mee te gamen?
Wie zegt dat ik dat wel verwacht? Ik heb al lang geaccepteerd dat de gemiddelde gamer geen bal van het spel snaptVerwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:36:
[...]
En verder heb ik uiteraard ook mijn groepen van AGGR & mHQ spelers waar ik mee speel en op TS mee zit.
ik speel nu namelijk vooral alleen (of met een enkele vriend die het spel ook heeft), maar dat schiet niet echt op. Kom vaak in random squads terecht en daarmee delf je vaak het onderspit.
http://www.bug-community.com/pdebie schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:08:
is er ook een tweakers groep/clan?
ik speel nu namelijk vooral alleen (of met een enkele vriend die het spel ook heeft), maar dat schiet niet echt op. Kom vaak in random squads terecht en daarmee delf je vaak het onderspit.
Word eigenlijk alleen maar via Teamspeak gespeelt, niet altijd tactisch bij elkaar lopen maar wel zeggen van hee er word achter ons gecapt dat er eentje of meerdere teruglopen ;-)
Dus je kan wel lekker je ding doen en met klein beetje communicatie resulteert dat vaak ook nog in een Win
Moet je eens die burst-fire mode spammen tegen een andere boatSouLLeSSportal schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 02:04:
alhoewel je toch niets kan raken met je minigun.
dat gecombineerd met een tv missile & active protection = beast
Ik heb VOIP ook gewoon uitgezet, niets is meer irriterend dan random kerels die meestal niet eens Engels spreken continu te horen.. Ik ben echt blij dat ze in BF4 tenminste een optie hebben voorzien om het voor altijd uit te zetten.. in CoD was altijd iedereen muten het eerste wat ik deed.
[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2013 13:29 ]
klopt ik heb over het algemeen geen enkele zak aan random pubbers waar ik evt met op voip zou zitten dus ik gebruik het niet, als ik al een mic gebruik is het via ts van de clanRazr schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:43:
[...]
Dat is denk ik inderdaad het beste, het lijkt me gewoon strak om echt met tactics / je squad te spelen. En daar heb je eigenlijk toch voice voor nodig. Eigenlijk ook wel logisch dat dat lastig is met 'willekeurige' spelers.
heb ik ook exact zo qua setup maar dat het in een game dat staat en valt met goede balans zoiets behoorlijk verschilt is gewoon jammer.SmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:25:
[...]
Moet je eens die burst-fire mode spammen tegen een andere boat![]()
dat gecombineerd met een tv missile & active protection = beast
Ik heb VOIP ook gewoon uitgezet, niets is meer irriterend dan random kerels die meestal niet eens Engels spreken continu te horen.. Ik ben echt blij dat ze in BF4 tenminste een optie hebben voorzien om het voor altijd uit te zetten.. in CoD was altijd iedereen muten het eerste wat ik deed.
[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-11-2013 13:40 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Sadistische klootzakken bij DICE.SmokingCrop schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:10:
"To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete. We understand that the launch issues may have impacted your progression, and we want to do everything we can to help you get back the XP that you may have lost. Also, to cap off the week, on December 5 we will give all players that log in to Battlefield 4 multiplayer a M1911 pistol scope. This special sidearm scope, previously reserved for our DICE developers, has a 3X zoom and is available for all classes in Battlefield 4."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Maar...het geeft wel weer die intensiteit die ik ooit had toen ik tig jaar geleden mijn eerste stappen in BF zette.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.