If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
Ik heb maar een paar keer op een BuG server gespeeld in BF4 dus ik heb een heel kleine sample size, maar ik heb ze niet één keer zien switchen om de balans intact te houden of te brengen en ze zaten allemaal in één team.Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:30:
[...]
En dat doet BuG niet, natuurlijk spelen ze wel eens een dagje met alle BuG spelers die online zijn in 1 team, maar dat moet ook kunnen als community toch?
Verder zitten ze vaak behoorlijk verdeeld, natuurlijk gaan ze niet 50 punten voor het eind van de ronden van winnend team naar verliezend team maar dat doet niemand, dus daar valt niks te verwijten.
In tegenstelling tot wat er wordt beweerd zou ik zeggen dat BuG leden juist erg bereid zijn teams te switchen voor balance!
Maar het kan zijn dat dat een uitzondering is, daar doe ik geen uitspraken over verder. Ik speel daar nooit ivm scheldende pubers en softcore, maar ik wilde alleen even aangeven dat beuker's response "zo werkt dat nu eenmaal met clan/community servers" onzin is - er zijn er zat waar de clans zich wel netjes verdelen en het dus goed toeven is met onbekenden in je team en spannende potjes voor iedereen, niet alleen de teamspeakers.
Precies mijn punt. Als je vijf minuten in de ronde ziet dat jouw team nog 95% van de tickets heeft en de tegenstander 50%, moet je misschien toch Tab eens langer ingedrukt houden en verder kijken dan je eigen K/D.beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:32:
Want wat ook vaak word vergeten is dat toch het liefst iedereen spannende potjes wil
Met "je" doel ik hier niet per se op jou, maar alle spelers: hou dat eens in je achterhoofd.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nou is wel raar want op elke clan server waar ik speel in het nog veel erger als bij BuG.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:36:
[...]
Ik heb maar een paar keer op een BuG server gespeeld in BF4 dus ik heb een heel kleine sample size, maar ik heb ze niet één keer zien switchen om de balans intact te houden of te brengen en ze zaten allemaal in één team.
Maar het kan zijn dat dat een uitzondering is, daar doe ik geen uitspraken over verder. Ik speel daar nooit ivm scheldende pubers en softcore, maar ik wilde alleen even aangeven dat beuker's response "zo werkt dat nu eenmaal met clan/community servers" onzin is - er zijn er zat waar de clans zich wel netjes verdelen en het dus goed toeven is met onbekenden in je team en spannende potjes voor iedereen, niet alleen de teamspeakers.
Wij hebben op TS voor elk team een apart kanaal en meestal is het redelijk gelijk verdeeld.
Pas bij minder als 6 spelers proberen we in 1 team te komen maar dat is ook puur voor de gezelligheid anders zit je in je 1tje in een TS kanaal
Kijk iedereen ergert zich aan slechte spelers denk dat daar meer ergenis zit dan dan 6 of 7 gemiddelde spelers die samen werken.
Kijk hier is alles verdeeld en nog 400 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...26350814758336/176614903/
Potje erna veel buggers aan 1 kant en nog verliezen
http://battlelog.battlefi...34570799154624/176614903/
potje daarna nog steeds redelijk verdeeld en nog 340 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...41663757288896/176614903/
Kijk samenwerking zegt niet alles als iedereen doet wat hij hoort te doen heb je gewoon de leukste potjes in welke server dan ook.
[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 21-11-2013 11:58 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Probleem is dat het een gevalletje prisoners dillemma is: Ja de meeste hebben liever een spannend potje (dat ze net aan winnen), maar als het éne team het andere team inmaakt dan is de keuze tussen de tegenstander inmaken of ingemaakt worden, dan is voor de meeste ook de keuze snel gemaakt.beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:32:
Maar om nog even duidelijk te maken.
Wij van BuG gaan geen spelers switchen of zo het is gewoon zo dat het in BF4 veel makkelijker is geworden om bij je vrienden in het team te komen.
Want wat ook vaak word vergeten is dat toch het liefst iedereen spannende potjes wil (op enkele uitzonderingen na )
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit naar winnende team zal switchen, maar ik zal ook niet snel naar het verliezende team switchen. Simpelweg omdat je dan vaak lekker met je squad bezig bent.
Over spotten, ik heb meestal weinig problemen met met team dat te weinig zou spotten, en ik speel enkel op random. Tuurlijk het gebeurd wel dat ik me afvraag waarom een tank/persoon niet gespot was, maar over het algemeen vind ik het best aardig gaan.
Edit: Trouwens ik erger mij niet echt aan slechte spelers, meer aan snipers (oké, vaak zijn dat slechte spelers
[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 21-11-2013 12:00 ]
Nee, teamstacken komt vaak genoeg voor op vrijwel elke clan/community server. De meeste clans joinen elkaar, willen bij elkaar zitten en vinden het een mooi potje zolang ze maar winnen. Liefst keihard teamstacken en winnen. Het is natuurlijk ook een stuk gezelliger en leuker om met een man of 8 samen te werken dan met 4 man per team te zitten in een apart kanaal.
Je moet zeker als community niet keihard gaan schreeuwen dat het pertinent niet waar is en er nooit geswitched wordt om bij elkaar te zitten. Niet alleen omdat de praktijk gewoon een ander beeld geeft maar vooral omdat het door velen toch echt anders ervaren wordt en je die kritiek gewoon serieus moet nemen. Alles keihard ontkennen gaat gewoon niet werken en geeft een heel negatief beeld van je community weer.
Zeker claimen dat het bij de rest erger is komt erg zwak over omdat je puur jezelf aan het verdedigen bent door keihard om je heen te slaan. Dat is een houding die eigenlijk altijd aantoont dat je klem staat en geen goede tegenargumenten hebt.
Of je wilt wat aan het imago doen en gaat kijken welke stappen je kan ondernemen of je negeert het commentaar en gaat door in de overtuiging dat het commentaar onterecht is. Beiden kunnen prima valide opties zijn, maar keihard in de verdediging schieten is dat niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mijn serverlijst is leeg kan er geen meer vindenCardinal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:07:
Ik ben benieuwd wat er zojuist is gebeurd. Ik dacht even dat ik zelf problemen had omdat ik niet kon connecten naar een server, maar op het moment zie ik alle servers leeg stromen.
Uiteraard had ik net een heel leuke ronde.. Met 50% xp boost..
[ Voor 12% gewijzigd door wesleytjuh op 21-11-2013 12:10 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
R11 PC Server Update Notes:
-Fixed a common server crash
-Fixed an exploit where a player could get unlimited ammo on mortars by redeploying them
-Fixed an issue where your score displayed in the scoreboard was cut in half during double xp events
-Removed the possibility for server admins to kick players on official servers by using PunkBuster
-Game mode counter can now be set up to 400% for Ranked servers and 500% for Unranked servers. In addition, idle time out can now be set up to 86 400 (24 hours) for both server types
Latest server documentation will always be available here: http://wp.battlelog.esn.m...8/bf4-rent-a-server-docs/ [wp.battlelog.esn.me]
dacht al waarom is me server ineens leeg

Edit: Zo prima werkt het niet, het quick join systeem geeft suggesties van servers waar geen normale spelers opzitten, enkel af en toe een verdwaalde commander. Prachtige introductie
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 21-11-2013 12:20 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Liever dan al dat gezeik over dingen die niet werken. We weten het onderhand wel de verwachting is dat het over een half jaar wel weer een beetje steady loopt. Er moet wel een beetje nieuwe input blijven komen.Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:18:
[...]
Zullen we dat vooral niet doen? Of maak er een Google Docs sheet van. Maar straks staat het hier vol met nutteloze lijstjes en dat voegt werkelijk niks toe.
Hoe krijg jij de commander app op je Oppo find 5? heb zelf ook een oppo find 5, maar geen commander optie. Dacht dat het alleen voor tablets was?Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:11:
App werkt hier trouwens prima op m'n Oppo Find 5. Lekker commander spelen vanaf m'n telefoon. Interface is wel meer gericht op grotere schermen, op 5" is het iets te klein eigenlijk. Maar pennetje erbij en gaan!
Edit: Zo prima werkt het niet, het quick join systeem geeft suggesties van servers waar geen normale spelers opzitten, enkel af en toe een verdwaalde commander. Prachtige introductie
Niet helemaal waar kijk spelers wisselen zelf niet de Admins dat is wel een groot verschil.Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:04:
Ik zat laatst met twee anderen in een team dat gebaseraped werd door een hele clan aan de andere kant (zaten ook op hun server) en toen ik er wat over zei reageerde iedereen direct dat het ze geen flikker kon schelen en dat ze het wel prachtig vonden. Nou duidelijker dan dat gaat het niet worden
Nee, teamstacken komt vaak genoeg voor op vrijwel elke clan/community server. De meeste clans joinen elkaar, willen bij elkaar zitten en vinden het een mooi potje zolang ze maar winnen. Liefst keihard teamstacken en winnen. Het is natuurlijk ook een stuk gezelliger en leuker om met een man of 8 samen te werken dan met 4 man per team te zitten in een apart kanaal.
Je moet zeker als community niet keihard gaan schreeuwen dat het pertinent niet waar is en er nooit geswitched wordt om bij elkaar te zitten. Niet alleen omdat de praktijk gewoon een ander beeld geeft maar vooral omdat het door velen toch echt anders ervaren wordt en je die kritiek gewoon serieus moet nemen. Alles keihard ontkennen gaat gewoon niet werken en geeft een heel negatief beeld van je community weer.
Zeker claimen dat het bij de rest erger is komt erg zwak over omdat je puur jezelf aan het verdedigen bent door keihard om je heen te slaan. Dat is een houding die eigenlijk altijd aantoont dat je klem staat en geen goede tegenargumenten hebt.
Of je wilt wat aan het imago doen en gaat kijken welke stappen je kan ondernemen of je negeert het commentaar en gaat door in de overtuiging dat het commentaar onterecht is. Beiden kunnen prima valide opties zijn, maar keihard in de verdediging schieten is dat niet.
Kijk wij proberen het voor iedereen gezellig te houden en wij houden wel rekening met de balans.
En dat op andere servers erger is bewijs je zelf in je post.
Kijk wij zouden zoiets nooit zeggen en proberen er wat aan te doen.
Maar er zijn gelukkig nog wel meer clans/community die dat doen.
Kijk het zelfde probleem heb je als een ESL clan op je server komt want dat sta je helemaal machteloos .
En word het gewoon kontschoppen maar dat is het ''nadeel'' van samenspel en de nieuwe maatregelen van BF4 die er voor zorgen dat je als vrienden bij elkaar in het team komen.
Is dit niet iets voor hardware??? Er staat al genoeg off topic.6pack15 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:49:
[...]
Hoe krijg jij de commander app op je Oppo find 5? heb zelf ook een oppo find 5, maar geen commander optie. Dacht dat het alleen voor tablets was?
Maak een topic report aan. Jouw post is net zo off-topic. Daarnaast zou ik dit eerder functioneel dan hardware gerelateerd noemen.TecTo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
Is dit niet iets voor hardware??? Er staat al genoeg off topic.
Installeren kan enkel op tablets idd. Dus je telefoon moet even rapporteren dat je een tablet bent. Market Helper regelt dit voor je, makkelijker dan build.prop aanpassen.6pack15 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:49:
Hoe krijg jij de commander app op je Oppo find 5? heb zelf ook een oppo find 5, maar geen commander optie. Dacht dat het alleen voor tablets was?
Net even 15min gespeeld, werkt aardig. Saaier dan zelf gamen maar leuker dan niet gamen. Net toch 2200 puntjes verdient.
Dat was de BuG server vol met mensen van BuG... keihard baserapen en niets willen doen.beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
Niet helemaal waar kijk spelers wisselen zelf niet de Admins dat is wel een groot verschil.
Kijk wij proberen het voor iedereen gezellig te houden en wij houden wel rekening met de balans.
En dat op andere servers erger is bewijs je zelf in je post.
Kijk wij zouden zoiets nooit zeggen en proberen er wat aan te doen.
Dat heb je als die clan niet wilt splitsen. Als ze zichzelf netjes verdelen is het gewoon perfect in balans. En machteloos sta je echt niet.Maar er zijn gelukkig nog wel meer clans/community die dat doen.
Kijk het zelfde probleem heb je als een ESL clan op je server komt want dat sta je helemaal machteloos .
En word het gewoon kontschoppen maar dat is het ''nadeel'' van samenspel en de nieuwe maatregelen van BF4 die er voor zorgen dat je als vrienden bij elkaar in het team komen.
[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 21-11-2013 13:02 ]
Topic report, beetje overdreven, maar ga je gang dit hele topic is tenslotte jouw topic. Beter om het te veranderen in BF4 Tsurany. Maakte de vergissing want dacht dat dit topic over Battlefield voor PC ging.[b]Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:54:
Maak een topic report aan. Jouw post is net zo off-topic. Daarnaast zou ik dit eerder functioneel dan hardware gerelateerd noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 21-11-2013 13:32 ]
Verwijderd
Een TR over jouw huil/boos reacties zou anders beter te verdedigen zijn dan een TR omdat iemand over de commander app begint... Die app is in elk geval nog on-topic.TecTo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
[...]
Topic report, beetje overdreven, maar ga je gang dit hele topic is tenslotte jouw topic. Beter om het te veranderen in BF4 Tsurany.
Fijn, men kan weer streamen, en onfijn, je kunt weer servers joinen met 7 man erin, 4 in één team spelende en 3 in jouw team AFKralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:10:
Er is weer een nieuwe server update geweest..
R11 PC Server Update Notes:
[...]
In addition, idle time out can now be set up to 86 400 (24 hours) for both server types
Wie streamt zou wat mij betreft beter ook de unstackfunctie van de balance plugin gebruiken, want dit heeft me in BF3 een hoop potjes verziekt, waar je ineens in je eentje tegen een werkende squad speelt. (overigens is dat in hardcore een vóórdeel, als je een dempertje gebruikt kun je iedereen neermaaien met grote kans dat ze je nooit zien
Dit heeft er weer mee te maken dat er anders te veel geklaagd wordt over het geswitcht worden naar het verliezende team.
Ook is het zo dat als er een ticket verschil van 300 tickets is, er niet meer unstacked wordt.
En ook in de eind fase van een pot (als 1 team nog maar 300 tickets heeft) stopt de balancer.
Het is moeilijk om een goede balance in de balancer te vinden.
Stel je hem zo in dat hij zijn werk het beste zou doen, krijg je gemekker, stel je hem wat minder in, dan heb je weer unbalanced rounds.
Wel is het zo dat de scrambler tussen de rondes door, een disperse evenly list gebruikt waarbij de BuG clan tag gedefinieerd is.
De Battlelog-app is toch ook als ondersteuning voor het gamen op de PC? Een paar weken terug had ik 'm op mijn Note 10.1 geinstalleerd maar hij wou niet echt werken. Hij pakte wel op dat ik in-game was, maar verder gebeurde er niets. Ik zal het straks nog eens testen - al lijkt het me meer een leuke gimmick dan dat het echt waardevol is?TecTo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
[...]
[...] dacht dat dit topic over Battlefield voor PC ging.
Edit: Krijg nu een pagina "Something is technically wrong" blabla. En ze hopen het binnenkort te fixen - voor iedereen is de app dus down?
[ Voor 11% gewijzigd door Razr op 21-11-2013 13:47 ]
Market Helper werkt alleen voor geroote gsm's?Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:11:
App werkt hier trouwens prima op m'n Oppo Find 5. Lekker commander spelen vanaf m'n telefoon. Interface is wel meer gericht op grotere schermen, op 5" is het iets te klein eigenlijk. Maar pennetje erbij en gaan!
Verwijderd
Je hebt door dat er verschil is tussen de battlelog app, welke werkt op je telefoon en gewoon een appje is om je battlelog paginas te begluren, en de commander app?Razr schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:45:
[...]
De Battlelog-app is toch ook als ondersteuning voor het gamen op de PC? Een paar weken terug had ik 'm op mijn Note 10.1 geinstalleerd maar hij wou niet echt werken. Hij pakte wel op dat ik in-game was, maar verder gebeurde er niets. Ik zal het straks nog eens testen - al lijkt het me meer een leuke gimmick dan dat het echt waardevol is?
Edit: Krijg nu een pagina "Something is technically wrong" blabla. En ze hopen het binnenkort te fixen - voor iedereen is de app dus down?
Wat doet dat "unstacking" precies?Fonta schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:45:
Bij ons op de BuG servers staat unstacking aan, echter staat de speed van het balanced op Slow.
Dit heeft er weer mee te maken dat er anders te veel geklaagd wordt over het geswitcht worden naar het verliezende team.
Ook is het zo dat als er een ticket verschil van 300 tickets is, er niet meer unstacked wordt.
En ook in de eind fase van een pot (als 1 team nog maar 300 tickets heeft) stopt de balancer.
Steam: McKluit
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij is het toch stiekem mijn topic dat ik overnam voor BF4 van Tsurany.TecTo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
[...]
Topic report, beetje overdreven, maar ga je gang dit hele topic is tenslotte jouw topic. Beter om het te veranderen in BF4 Tsurany. Maakte de vergissing want dacht dat dit topic over Battlefield voor PC ging.
Verder is die balansdiscussie zo hopeloos. Elke server waar clanleden zitten is stacked. Altijd, geen uitzonderingen.
Dus ook BuG en ik heb het ook gezien. Niet dat het mij veel uitmaakt. Je gaat het toch nooit oplossen en het is ook gewoon te begrijpen. Verder hou af en toe wel van een uitdaging en een stacked team uitmoorden is wel leuk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als commander zou je een slechte squadleader moeten kunnen demoten zodat een ander die taak kan doen. Ik heb zovaak dat een squadleader (random) niets doet met orders, blijf je dus in je niveau 1 van perks zitten en vooral ammo is een vrij essentiële extra perk als je geen support bent.Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:06:
[...]
Mmm, ja maar stel je hebt alleen een slechte commander, en de rest zijn gewoon random spelers waarmee je goed samen werkt, blijft er toch vaak dan nog 1 hangen in mijn ervaring, soms is de rotte appel kicken beter in mijn ogen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik doelde op squadleader, commanderSouLLeSSportal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:59:
[...]
Als commander zou je een slechte squadleader moeten kunnen demoten zodat een ander die taak kan doen. Ik heb zovaak dat een squadleader (random) niets doet met orders, blijf je dus in je niveau 1 van perks zitten en vooral ammo is een vrij essentiële extra perk als je geen support bent.

Body mods don't determine skill

Valt me overigens mee met de 'vertraging' vergeleken met de apple store. Toch nog redelijk snel gefixt. Zag ook een update van battlelog app zelf, hopelijk werkt die nu ook beter en schaalt die nu eindelijk eens fatsoenlijk. Zijn toch wel leuke accessoire bij de game zo
Redelijke overkill misschien maar 1 scherm met BF4, mijn tweede scherm als battlescreen en mijn tablet erbij om te kijken hoever ik nog moet met bepaalde unlocks. Gaat lekker dan
Therefore I must know what I am doing. Maybe.

EDIT:
WE ARE PERFORMING MAINTENANCE OF THE SERVERS. ALL BATTLEFIELD PLAYERS ON PC, X360, AND PS3 WILL EXPERIENCE A PERIOD OF DOWNTIME OF UP TO 1 HOUR.
Diepe zucht. wanneer zijn ze is klaar met dat geupdate om de zoveel minuten/uren? Dit werkt toch voor geen meter zo. Haal het spel dan gewoon een week offline en zorg dat het werkt.
[ Voor 104% gewijzigd door ralph0603 op 21-11-2013 14:10 ]
volgens mij was ik dat, ACEpr0fakerJoarie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:54:
Zoals gisteravond iemand al treffend verwoordde op de BuG server (Zavoc map):
[...]
Nadat deze onze tank aan gort schoot vanachter onze eigen linie bij punt C.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vroeger heette dat een dienst aan je trouwe fans/klanten.ReQuiem83 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:15:
Overgens wel slim....oude mappen terug brengen...vraag mij af in hoeverre ze de mappen moeten aanpassen om hem met frosebite 3 te laten draaien...volgens mij namelijk minimaal....
Nu is het DLC en mag je betalen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tbh als je kijkt naar wat premium kost, en wat je ervoor krijgt, is dat echt niet slechter als dat uitbreidingspaketten vroeger waren.DanielWW2 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:16:
[...]
Vroeger heette dat een dienst aan je trouwe fans/klanten.![]()
Nu is het DLC en mag je betalen.
niet zo piepen zeg, 1 uurtje max tegenover een hele week? bij elkaar is er denk ik nog geen halve dag downtime geweest.ralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:05:
En hoppa battlelog ligt er weer uitkan niks meer. servers lijken wel door te draaien
EDIT:
WE ARE PERFORMING MAINTENANCE OF THE SERVERS. ALL BATTLEFIELD PLAYERS ON PC, X360, AND PS3 WILL EXPERIENCE A PERIOD OF DOWNTIME OF UP TO 1 HOUR.
Diepe zucht. wanneer zijn ze is klaar met dat geupdate om de zoveel minuten/uren? Dit werkt toch voor geen meter zo. Haal het spel dan gewoon een week offline en zorg dat het werkt.
idd, dit zijn 5 uitbreidingen, de een misschien wat groter dan de ander maar dan nog vind ik het alleen daar al voldoende voor, daarnaast krijg je ook nog early access, extra customize opties etc. (voor mij wat minder van belang maar toch leuk) Al met al vind ik het het geld wel waard.Sissors schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:17:
[...]
Tbh als je kijkt naar wat premium kost, en wat je ervoor krijgt, is dat echt niet slechter als dat uitbreidingspaketten vroeger waren.
Verwijderd
In BF2 was het nooit zo ergwhatupdoc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:19:
Voor de mensen die ook battlefield 2 hebben gespeeld.. het leek alsof de netcode toen beter was. Als je de hoek om bent was je ook echt de hoek om. Ben ik de enige die dit vind of komt het omdat ik toen een stuk jonger was en dat niet in de gaten had.. ?
je moest achter de model schieten een beetje en daarom klaagde ook veel mensen over niet registeren van de hits. Maar dat kwam dus dat de hitmodel dus achterliep, het maakte niet uit welke ping je had!
Dit kon je aanpassen in de ini files
in BF3 en 4 ben ik al dood gegaan terwijl ik de persoon neer schoot en hij me toch een mes op me kreeg.
dit door de fucking client side hit detection
BF2 server side hit detection, BF4 client side hit detection, het voordeel van server side is niet dood gaan als je de hoek om bent, nadeel is als je iemand nog net voordat die de hoek omgaat neerschiet dat de server zegt je hebt niets geraakt, hij was al het hoekje om.whatupdoc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:19:
Voor de mensen die ook battlefield 2 hebben gespeeld.. het leek alsof de netcode toen beter was. Als je de hoek om bent was je ook echt de hoek om. Ben ik de enige die dit vind of komt het omdat ik toen een stuk jonger was en dat niet in de gaten had.. ?
Je snapt het punt blijkbaar niet, het gaat erom dat het vervelend is als je net je server weer draaiende hebt. Hij er weer uit knalt. Blijkbaar heb jij geen eigen server en betaal jij GEEN 1 euro per slot per maand. Dan ga je er denk ik wel anders tegenaan kijken.SouLLeSSportal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:21:
[...]
niet zo piepen zeg, 1 uurtje max tegenover een hele week? bij elkaar is er denk ik nog geen halve dag downtime geweest.
Maar goed blijkbaar mag er hier niets anders gezegd worden dan en dat we verder niks mogen zeggen of klagen. Want je word gelijk persoonlijk aangevallen. Vind het niet gek dat je hier alleen maar dezelfde mensen ziet reageren. Heb er al genoeg gesproken die hier niet meer willen reageren.

+1ralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:27:
[...]
Maar goed blijkbaar mag er hier niets anders gezegd worden dan en dat we verder niks mogen zeggen of klagen. Want je word gelijk persoonlijk aangevallen. Vind het niet gek dat je hier alleen maar dezelfde mensen ziet reageren. Heb er al genoeg gesproken die hier niet meer willen reageren.
Ben benieuwd of we de eerder dan gewenst unlock wapens terug krijgen.
Op zich maakt het me niet zoveel uit als het opnieuw moet want minder dan 20 kills mee gemaakt.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Je reactie is begrijpelijk. Het is natuurlijk vrij irritant wanneer je server net weer online is en vervolgens er weer uitgeknikkerd wordt.ralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:27:
[...]
Je snapt het punt blijkbaar niet, het gaat erom dat het vervelend is als je net je server weer draaiende hebt. Hij er weer uit knalt. Blijkbaar heb jij geen eigen server en betaal jij GEEN 1 euro per slot per maand. Dan ga je er denk ik wel anders tegenaan kijken.
Aan de andere kant moet je ook wel begrip tonen richting DICE, hun werken met man en macht om de problemen voor iedereen op te lossen en daarbij kan het voor komen dat servers offline gaan om wat voor reden dan ook. Denk dat het uit eindelijk beetje geven en nemen is.
Rupsen, Rapsen.
helaasch! update.. maar waarom ik dan ook niet ff verder met campaign kan gaan snap ik niet.. dat is toch los van het multiplayer gebeuren.
proberen we straks maar weer dan.
PS. Die rpk74 is wel een bruut wapen zeg, amaikes.. maar de LSAT voelt ook heerlijk aan
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Eindelijk is er wat aan idle kick gedaan krijg je nu weer gezeur dat je rondjes kunt hebben op een startende server met een paar idle spelers.ralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:27:
[...]
Je snapt het punt blijkbaar niet, het gaat erom dat het vervelend is als je net je server weer draaiende hebt. Hij er weer uit knalt. Blijkbaar heb jij geen eigen server en betaal jij GEEN 1 euro per slot per maand. Dan ga je er denk ik wel anders tegenaan kijken.
Sommigen hebben niet in de gaten dat hoe meer servers er draaien hoe meer keus er is.
Ze zien alleen hun client problemen maar niet dat servers crashen of down gaan omdat de server in eens zijn connectie met de EA back end verliest.
Het is niet voor niets dat onze clan 4 bf4 servers van de 6 offline heeft gehaald, we gaan geen 200 euro per maand betalen voor iets dat niet werkt.
Er moet eens wat meer respect komen voor de mensen die het mogelijk maken dat er servers zijn, het is maar een kleine groep dit dit financierd, 70 euro per maand voor een 70 slot server is niet niks.
Blijkbaar moet JIJ even niet zomaar dingen aannemen want ik betaal WEL voor een server voor onze clan.ralph0603 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:27:
[...]
Niets is frustrerender dan een server opstarten en dan eruit te zien klappen. Dit ken ik maar al te goed.
maar hetgeen wat je postte is niet realistisch, beter een paar patches snel uitbrengen waarmee wellicht gelijk een probleem is opgelost dan een week lang dit doen aangezien je in een week offline nooit de online functie goed kan testen. Zo gaat het eigenlijk altijd met online patches en zal ook waarschijnlijk altijd zo gaan.
Om 12:00 zijn bijna alle servers offline gegaan om over te stappen naar de update, je probeert de server weer vol te krijgen en 2 uur later gaat alles weer offline, had dat niet vanmorgen vroeg of morgen vroeg kunnen gebeuren?
Het is 1 chaotische bende daar bij dice sinds release, er zit totaal geen lijn in, er wordt niet gecommuniceerd, geen aankondigingen van patches etc.
- DaniëlWW2
- Niet online
De hele studio is net zoals bij BF3 op vakantie?NLsandman schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:55:
Niet realistisch?
Om 12:00 zijn bijna alle servers offline gegaan om over te stappen naar de update, je probeert de server weer vol te krijgen en 2 uur later gaat alles weer offline, had dat niet vanmorgen vroeg of morgen vroeg kunnen gebeuren?
Het is 1 chaotische bende daar bij dice sinds release, er zit totaal geen lijn in, er wordt niet gecommuniceerd, geen aankondigingen van patches etc.

Verwijderd
En wat nieuwe dogtags (premium Bomber dogtag ... bombers =
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 15:02 ]
Met alle respect als je die lijst volgt dan kun je ruim 90% van dit topic gewoon verwijderen. Sterker nog dan zal ik hem op slot doen en nooit weer openen. Tweakers slaat wel vaker door met regeltjes per forum, als je hier alleen maar gameplay mag bespreken, prima maar voeg dan gewoon alle platformen samen, zoveel verschillen ze niet. Ik snap dat er een problemen topic is, en daar kun je met vragen/tips/enzovoorts terecht, maar dit is het algemene BF4 PC topic en daar horen de problemen cheaters en andere dingen gewoon bij, dat samen maakt de game ervaring.MyKey schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:35:
Ik zie SouLLeSSportal z'n punt wel. Als je terug kijkt zie je dat 80% denk ik toch wel piepen/huilen/steunen en kreunen is. En dan te bedenken dat ik dit zie staan voordat ik deze reactie plaats:
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Geleuter over welk wapen met welke opties zijn we zo door heen, daarbij voor iedereen anders.
Als je plaatje post over hoe iemand een vliegtuig opblaast word het al weg gehaald, terwijl dat heel mooi de gameplay liet zien. (Auto met c4 richting heli en dan opblazen
Ik hou me tegenwoordig ook 9/10x maar stil hier, deels door de gebruikers deels door tweakers regels.
Battlefield heeft even koffie pauzeVecodo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:01:
Ik kan de BuG servers niet vinden in Battlelog. Ligt dat aan mij?
Battelog lijkt wel weer te werken bij mij
Battlelog != BattlefieldVecodo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:09:
[...]
Battelog lijkt wel weer te werken bij mij
De server zal nog niet online zijn, of battlefield heeft gewoon nog problemen.
[ Voor 17% gewijzigd door MyKey op 21-11-2013 15:13 ]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Unstacking betekend dat hij de sterke spelers enigszins evenredig zou verdelen.
Tuurlijk zie je bij BuG ook wel eens dat iedereen aan 1 kant zit maar ik maak eigenlijk zelden mee dat er dan ook echt keihard gepowned wordt.
Nu wel BuG te vinden. Alles werkt dus weer netjes lijkt mij.MyKey schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:12:
[...]
Battlelog != Battlefield
De server zal nog niet online zijn, of battlefield heeft gewoon nog problemen.
Bij mij waren alle favorieten weg...Vecodo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:40:
[...]
Nu wel BuG te vinden. Alles werkt dus weer netjes lijkt mij.
De servers van BuG heb ik een herstart gegeven en nu zijn ze weer terug

DICE
Er wordt hier niet heel strak gemod, maar dingen zoals die gif, die behoorlijk groot is en irritant is voor telefoongebruikers, is daarom ook even verwijderd. *niet door mij*Practics schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:57:
[...]
Met alle respect als je die lijst volgt dan kun je ruim 90% van dit topic gewoon verwijderen. Sterker nog dan zal ik hem op slot doen en nooit weer openen. Tweakers slaat wel vaker door met regeltjes per forum, als je hier alleen maar gameplay mag bespreken, prima maar voeg dan gewoon alle platformen samen, zoveel verschillen ze niet. Ik snap dat er een problemen topic is, en daar kun je met vragen/tips/enzovoorts terecht, maar dit is het algemene BF4 PC topic en daar horen de problemen cheaters en andere dingen gewoon bij, dat samen maakt de game ervaring.
Geleuter over welk wapen met welke opties zijn we zo door heen, daarbij voor iedereen anders.
Als je plaatje post over hoe iemand een vliegtuig opblaast word het al weg gehaald, terwijl dat heel mooi de gameplay liet zien. (Auto met c4 richting heli en dan opblazen) Zo zijn er wel meer dingen die hier wel thuis horen maar niet mogen.
Ik hou me tegenwoordig ook 9/10x maar stil hier, deels door de gebruikers deels door tweakers regels.
Maar een kleine nuancering in je post waar ik op reageerde zou het al voorkomen hebben, plus heb ik ook aangegeven dat ik als server huurder die frustratie ook best snap.
no-offense, hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Dracyn op 21-11-2013 15:55 ]
Body mods don't determine skill
Dan moeten we op het BuG forum maar een topic openen. Helemaal niet streng daarPractics schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:57:
[...]
Met alle respect als je die lijst volgt dan kun je ruim 90% van dit topic gewoon verwijderen. Sterker nog dan zal ik hem op slot doen en nooit weer openen. Tweakers slaat wel vaker door met regeltjes per forum, als je hier alleen maar gameplay mag bespreken, prima maar voeg dan gewoon alle platformen samen, zoveel verschillen ze niet. Ik snap dat er een problemen topic is, en daar kun je met vragen/tips/enzovoorts terecht, maar dit is het algemene BF4 PC topic en daar horen de problemen cheaters en andere dingen gewoon bij, dat samen maakt de game ervaring.
Als je plaatje post over hoe iemand een vliegtuig opblaast word het al weg gehaald, terwijl dat heel mooi de gameplay liet zien. (Auto met c4 richting heli en dan opblazen) Zo zijn er wel meer dingen die hier wel thuis horen maar niet mogen.
Al mijn favorieten zijn weer terug inmiddels. Lijkt mij dat de servers zich eens in de tijd aanmelden ofsow.
Alleen gaat een server reboot sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 21-11-2013 16:08 ]
Again, dit is toch Tweakers?Cloclo100 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:46:
Market Helper werkt alleen voor geroote gsm's?
Geen probleem, vergissen is menselijk.TecTo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
Topic report, beetje overdreven, maar ga je gang dit hele topic is tenslotte jouw topic. Beter om het te veranderen in BF4 Tsurany. Maakte de vergissing want dacht dat dit topic over Battlefield voor PC ging.
DiCE logic. vanavond even testen als ik bij de thuiskapper zit
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik kan me herinneren dat ik in het begin alleen een mx4 had.
Denk dat het met de problemen met de stats server te maken heeft, blijkbaar is er een soort buffer die alles opslaat als de stat server niet goed werkt, ik heb in eens de javelin zonder dat ik hem voorbij heb zien komen.AerosPhere schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:57:
Ik merkte laatst ineens op dat ik als Engineer gebruik kon maken van een MP7, maar naar mijn weten heb ik dit wapen nooit vrijgespeeld.. hebben meer mensen dit wapen ineens gekregen, of zat hij er standaard al bij ofso?
Ik kan me herinneren dat ik in het begin alleen een mx4 had.
Waar ik me vooral aan erger is dat je in de BF4 nauwelijks nog gere·vived word.
Ik speel vooral op hardcore momenteel en je krijgt maar 12 punten als je
iemand riveved.
Dit is erg vervelend, want nu word het gewoonweg niet meer gedaan, terwijl
dat toch zeker wel een cruciaal gedeelte is in mijn ogen.
Mensen die hier meer last van hebben ?
Dat is mij -en waarschijnlijk een hoop anderen- ook opgevallen. Enkele pagina's terug nog een post aan gewijd. In hardcore heb je maar 60 HP en een quick revive geeft maar 20% (=12 HP in hardcore).Keversloper schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:28:
Ik speel nu al een tijdje de game. Heb er inmiddels 17 uur opzitten.
iemand riveved.
In het begin ook aardig wat met de m320 rondgelopen, maar tegenwoordig pak ik veel liever de medkit en shock paddles. Men kent de mappen nu beter en het teamwork begint wat meer op gang te komen, voor zover je daarvan mag spreken op publics. Heb ondertussen zo mijn vaste servers en vaste spelergroep, waardoor er sneller aan teamplay gedaan wordt.
Je krijgt 100 punten als je iemand revived, maar dan moet je hem wel volledig chargen.Keversloper schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:28:
Ik speel nu al een tijdje de game. Heb er inmiddels 17 uur opzitten.
iemand riveved.
Als je zonder charge revived, zorg dan dat je altijd een medpack dropped.
Dan krijg je ook die 100 punten, en zorg je er voor dat je team-maat niet pissed off is
Als er iets is wat ik haat, is het wel gerevived worden met 20 HP en geen medpack krijgen...
Maargoed, als je revives wilt, zorg dan dat je sowiezo in een squad zit met een of meer assaults, en speel met bekenden.
BF is een teamgame, en teamgames speel je het best met mensen die je kent.
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 21-11-2013 17:48 ]
Moet wel zeggen dat ik BF4 een stuk prettiger en fijner vind spelen.
In eerste instantie zag ik geen nieuwe game, maar gewoon BF3 upgrade.
Maar zie nu toch echt wel grote veranderingen. Vooral de graphics, maar
ook de manier van spelen is echt flink verbeterd.
Ja, maar wat er dan vaak gebeurt (zeker op een wat drukkere map) is dat de revive voor je neus wordt weggekaapt door iemand die een quick revive doet. Sta je daar met je 100% charge...unfor schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:47:
[...]
Je krijgt 100 punten als je iemand revived, maar dan moet je hem wel volledig chargen.
Als je zonder charge revived, zorg dan dat je altijd een medpack dropped.
Dan krijg je ook die 100 punten, en zorg je er voor dat je team-maat niet pissed off is
Als er iets is wat ik haat, is het wel gerevived worden met 20 HP en geen medpack krijgen...
Maargoed, als je revives wilt, zorg dan dat je sowiezo in een squad zit met een of meer assaults, en speel met bekenden.
BF is een teamgame, en teamgames speel je het best met mensen die je kent.
Als ons team op een kluitje zit en de te reviven persoon ligt redelijk veilig, dan doe ik liever een snelle revive met een medkit ernaast. Daarmee voorkom ik dat de revive wordt afgepakt en krijg ik alsnog vaak de 100 punten. In alle andere situaties probeer ik wel zo veel mogelijk te chargen. Helaas is daar niet altijd de tijd voor als je cover moet zoeken of onder hevig vuur bent. Dan wil ik nog wel eens een snelle (of soms zelfs geen!) revive doen om te voorkomen dat ik zelf ook dood ga en we daarmee onze tactische squad spawn kwijtraken.
[ Voor 148% gewijzigd door Bee.nl op 21-11-2013 18:20 ]
Zeker, ik charge alleen naar vol als iemand niet volledig in cover ligt, en ik wel veilig kan chargen.Bee.nl schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:58:
[...]
Ja, maar wat er dan vaak gebeurt (zeker op een wat drukkere map) is dat de revive voor je neus wordt weggekaapt door iemand die een quick revive doet. Sta je daar met je 100% charge...
Als ons team op een kluitje zit en de te reviven persoon ligt redelijk veilig, dan doe ik liever een snelle revive met een medkit ernaast. Daarmee voorkom ik dat de revive wordt afgepakt en krijg ik alsnog vaak de 100 punten. In alle andere situaties probeer ik wel zo veel mogelijk te chargen. Helaas is daar niet altijd de tijd voor als je cover moet zoeken of onder hevig vuur bent. Dan wil ik nog wel eens een snelle (of soms zelfs geen!) revive doen om te voorkomen dat ik zelf ook dood ga en we daarmee onze tactische squad spawn kwijtraken.
Het heeft sowiezo geen zin om iemand in het open met 20 HP te reviven als hij na 1 kogel weer ligt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dat zul je mij niet zien doenSmokingCrop schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:02:
Waar ik het van krijg zijn die quick revives waarna ze geen medkit gooien.. zit je daar met je 20% health opzoek naar een medkit
Btw, zijn jullie er ook achter gekomen dat die rotswand op Operation Locker erg buggy is? Gisteren erachter gekomen dat je bij de RU-zijde kinderlijk eenvoudig omhoog kan lopen tot boven de buitenspawn. Ook al een keer gehad dat ik in de rotswand terecht kwam door op een ongelukkig moment bij iemand te spawnen.
De radio beacons kun je overigens leuk kwijt zo beneden de rotswanden langs het looppad. Wordt vaak niet ontdekt en kun je blijven spawnen achter de linie
ik heb zelf idioot vaak onzichtbare objecten/muren nadat daar iets heeft gestaan maar nu vernietigd is. granaten die vrolijk midden in de lucht terug komen naar je, kogels die afketsen op niks, en onmogelijk om over bepaalde objecten te gaan zoals bijvoorbeeld een boomstronkBee.nl schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:20:
[...]
Dat zul je mij niet zien doen
Btw, zijn jullie er ook achter gekomen dat die rotswand op Operation Locker erg buggy is? Gisteren erachter gekomen dat je bij de RU-zijde kinderlijk eenvoudig omhoog kan lopen tot boven de buitenspawn. Ook al een keer gehad dat ik in de rotswand terecht kwam door op een ongelukkig moment bij iemand te spawnen.
De radio beacons kun je overigens leuk kwijt zo beneden de rotswanden langs het looppad. Wordt vaak niet ontdekt en kun je blijven spawnen achter de linie
pff net de beste pot tot nu toe... gelijkwaardige teams, goed samenwerkende squad, potje is bijna over, nipt gewonnen.
Bf4.exe werkt niet meer...

[ Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 21-11-2013 19:08 ]
Verwijderd
Ik loop niet eens meer met die paddles. Het chargen duurt te lang en iemand reviven met maar 20% health is waardeloos, tenzij je in een ruimte bent waar geen vijanden zijn (maar dan zal het ook niet nodig zijn om te reviven).

Rupsen, Rapsen.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Hahah ja, wel leuk als je op een beter punt staat en een full magazijn aan kogels hebt zeker als je dan ook nog tegen een noob team vecht. Altijd lachen knal je er 3 neer, wil de rest weg rennenMisterChaoSs schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:53:
Zoiets komt bij mij ongeveer elk potje wel voor....[video]
Niks aan mijn systeem is veranderd, behalve de patch van daarstraks.
Dice why you do this ?
[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 21-11-2013 20:09 ]
Heb vandaag zowaar geen crash gehad. (op andere maps)
[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 21-11-2013 20:29 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
alleen op hanan resort heb ik elk potje last van graphics glitches of hoe je het wil noemen.
de textures van het terrein geven niet goed weer, allemaal grote vierkanten vlakken zie ik

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Daar hebben de consoles ook last van zag ik, heb heel af en toe op grote grasvlaktes dat het terrein niet helemaal zuiver gerenderd wordt. Lijkt wel of DICE bij elke patch een bug fixed maar tegelijkertijd weer een nieuwe bug creëertNickrsd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:34:
met crashes valt het allemaal redelijke mee bij mij, aardig kunnen spelen.
alleen op hanan resort heb ik elk potje last van graphics glitches of hoe je het wil noemen.
de textures van het terrein geven niet goed weer, allemaal grote vierkanten vlakken zie ik
if (!coffee) {
Work = false; }
Dan konden ze voor elke functie/method een unit tests schrijven
Vraag me af hoe het is om in zo'n sandstorm te spelen, ziet er best wel epic uit. (hopelijk speelt het niet te irritant
wel goed dat er geen snipers meer op die skyscrapers zullen zitten, want ze gaan niets zien
[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2013 20:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Je klinkt verbaast. Niet goed opgelet bij BF3?naaitsab schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:45:
[...]
Daar hebben de consoles ook last van zag ik, heb heel af en toe op grote grasvlaktes dat het terrein niet helemaal zuiver gerenderd wordt. Lijkt wel of DICE bij elke patch een bug fixed maar tegelijkertijd weer een nieuwe bug creëert
zoek eens een pagina of vijf terug van deze post, is genoeg over gepost namelijk. anders is youtube your friend, niet zo heel moeilijk hoor.YinYang schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:53:
Wat betekenen nou alle commando's als je commander bent? Snap er geen zak van haha en kan ook niet echt een duidelijk antwoord vinden op het internet.

Juist als je revived moet het veilig zijn en anders maar geen revive dan ben je weer sneller in het spel dan revive instant death en dan nog een x moeten wachten op laadscherm.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:10:
[...]
Ik loop niet eens meer met die paddles. Het chargen duurt te lang en iemand reviven met maar 20% health is waardeloos, tenzij je in een ruimte bent waar geen vijanden zijn (maar dan zal het ook niet nodig zijn om te reviven).
Alleen een quick revive als je ook medpack erbij dumpt en wel zo dat diegene niet gelijk weer afgeknald wordt.
is ook bij golmud vaak zo, denk iets met de nieuwste drivers, ik had het namelijk ervoor niet. gebeurd gelukkig ook niet zo veel.Nickrsd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:34:
met crashes valt het allemaal redelijke mee bij mij, aardig kunnen spelen.
[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-11-2013 21:04 ]
Jawel maar daar kwamen meestal kleinere bugs voor in de plaatsDanielWW2 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:53:
[...]
Je klinkt verbaast. Niet goed opgelet bij BF3?
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Alleen is het nooit veilig of is het te laat.SouLLeSSportal schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:03:
[...]
Juist als je revived moet het veilig zijn en anders maar geen revive dan ben je weer sneller in het spel dan revive instant death en dan nog een x moeten wachten op laadscherm.
Alleen een quick revive als je ook medpack erbij dumpt en wel zo dat diegene niet gelijk weer afgeknald wordt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vond de M26 bug anders niet klein.naaitsab schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:07:
[...]
Jawel maar daar kwamen meestal kleinere bugs voor in de plaatsSpel is nog niet eens crash-loos speelbaar voor het gros van de spelers
Dat het ingame soms niet helemaal 100 gaat oke maar dat de boel finaal vast staat dat mag gewoon niet gebeuren.
En veel kleine bugs zijn ook bloedirritant. Voornamelijk als ze dan nooit gefixed worden en ook in BF4 zitten.

Tijdens Battlefield 3 vond ik Firestorm echt een strontmap van 1e klasse, maar in BF4 lijkt het me echt een stuk beter. De sfeer is echt tof door die kleuren, net die schemerige lucht enzo.
Geeft een lekkere feel. Vind Caspian Border nog steeds geen reet aan.
Gulf of Oman is nog steeds verkloot sinds Battlefield 3, al lijkt ie iets beter te zijn, en die sandstorm is tof.
En ja, Metro is Metro, kills farm.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik vind persoonlijk Firestorm een van de meest ondergewaardeerde maps uit BF3.rickyy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:14:
[video]
Tijdens Battlefield 3 vond ik Firestorm echt een strontmap van 1e klasse, maar in BF4 lijkt het me echt een stuk beter. De sfeer is echt tof door die kleuren, net die schemerige lucht enzo.
Geeft een lekkere feel. Vind Caspian Border nog steeds geen reet aan.
Gulf of Oman is nog steeds verkloot sinds Battlefield 3, al lijkt ie iets beter te zijn, en die sandstorm is tof.
En ja, Metro is Metro, kills farm.
Die map had alles voor zowel infantrie , grond en lucht voertuigen zonder dat het echt vervelend werd.
Maar moet wel zeggen dat ik pas naar een jaar de volle potentie van de map in de gaten kreeg.
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, TDM die map was altijd wel leuk.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:14:
Ik vind het wel jammer dat mijn favoriet 'Noshahr Canals' niet bij de map pack zit. De kleine variant van die map vond ik echt geweldig.
Maar de rest van de gamemodes op die map waren dikke baggerVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:16:
[...]
Inderdaad, TDM die map was altijd wel leuk.
Blij dat het niet weer komt je hebt nu op alle maps TDM en Domination + Operation Locker/Metro dus meer dan genoeg infantery gameplay.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.