ik weet nog niet eens hoe ik als commander moet spelen, is mij niet duidelijk geworden of ik daar nu een app voor moet downloaden op ipad/telefoon, ofdat dat via de pc ook gaat. Heb ook niet de behoefte dat uit te gaan zoeken, moet maar duidelijk zijn.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:32:
Ik zie bijna niets over de rol van Commander hier in het forum geschreven , is dit zo onpopulair ??
Ik ben dat gaan spelen ten eerste kende ik dat niet omdat ik pas BF 3 online ben gaan spelen dus met al die puinhoop van crashes enz ben ik me daar mee bezig gaan houden.
Ondanks dat ik nu geloof 36 Service Stars nu ervan heb, ben ik nog steeds niet helemaal achter hoe heet echt 100% werkt , grappig zo iets als die proxy die ze in de laatste patch erbij hebben gedaan waar mee je de andere Commander 12 seconde totaal kan blokken
, alleen voor mij dus , dat die kruisraket weel erggggggg lang over doet om zijn doel te bereiken , dus dat die EINDELIJK eens op weg gaat .
Vaak zijn die gene waar op je mikt allang weg![]()
Tip , als je je gunship heb en je wil hem laten gebruiken door je teammates , even een doel van je vijand aan klikken en dan op die gunship drukken , dan krijg Jij die kills , moet wel zo'n 4 kantje erom heen zitten .
de kaart is Nu veel beter dan bij het begin geworden veel duidelijker als je inzoomt .dus ook voertuiggen .
Soms heb je maar 1000 punten maar heb met XP al een paar ronden van 30 t/m 40.000 punten gehad en zelfs 1 keer bijna 60.000 punten, het mooie ook als commander is dat totalen beeld van de map heb Plus een real time schermpje ( links onder ) van de player waarop je gedrukt hebt .
mocht er lezers soms denken wat schrijft hij raar , ik ben dyslectisch
Heb al vaak in chat tijdens game mensen zien typen, van " hoe kun je eigenlijk commander zijn ??"
Dus denk dat het voor veel mensen niet duidelijk is