Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-10 18:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:32:
Ik zie bijna niets over de rol van Commander hier in het forum geschreven , is dit zo onpopulair ??
Ik ben dat gaan spelen ten eerste kende ik dat niet omdat ik pas BF 3 online ben gaan spelen dus met al die puinhoop van crashes enz ben ik me daar mee bezig gaan houden.
Ondanks dat ik nu geloof 36 Service Stars nu ervan heb :+ , ben ik nog steeds niet helemaal achter hoe heet echt 100% werkt , grappig zo iets als die proxy die ze in de laatste patch erbij hebben gedaan waar mee je de andere Commander 12 seconde totaal kan blokken >:) , alleen voor mij dus , dat die kruisraket weel erggggggg lang over doet om zijn doel te bereiken , dus dat die EINDELIJK eens op weg gaat .
Vaak zijn die gene waar op je mikt allang weg :?
Tip , als je je gunship heb en je wil hem laten gebruiken door je teammates , even een doel van je vijand aan klikken en dan op die gunship drukken , dan krijg Jij die kills , moet wel zo'n 4 kantje erom heen zitten .
de kaart is Nu veel beter dan bij het begin geworden veel duidelijker als je inzoomt .dus ook voertuiggen .
Soms heb je maar 1000 punten maar heb met XP al een paar ronden van 30 t/m 40.000 punten gehad en zelfs 1 keer bijna 60.000 punten, het mooie ook als commander is dat totalen beeld van de map heb Plus een real time schermpje ( links onder ) van de player waarop je gedrukt hebt .
mocht er lezers soms denken wat schrijft hij raar , ik ben dyslectisch
ik weet nog niet eens hoe ik als commander moet spelen, is mij niet duidelijk geworden of ik daar nu een app voor moet downloaden op ipad/telefoon, ofdat dat via de pc ook gaat. Heb ook niet de behoefte dat uit te gaan zoeken, moet maar duidelijk zijn.

Heb al vaak in chat tijdens game mensen zien typen, van " hoe kun je eigenlijk commander zijn ??"

Dus denk dat het voor veel mensen niet duidelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-07-2024
Vandread schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:14:
[...]

Eigenlijk even hier vragen he: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Hyperthreading van je i7 uit?
CPU parking uit?
Multiplayer is altijd minder trouwens.
Wellicht dat je GPU geheugen vol loopt of niet optimaal benut kan worden, waardoor SLI dus niet helpt, zoek daar eens naar, kijk of lagere resolutie helpt qua schaalbaarheid van je FPS in SLI en non SLI.
Thanks! CPU coreparking heb ik idd al uitgeschakeld in het Register. Hyperthreading nog niet, waarom moet die uit?

Thanks again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Commander wil spelen zie je dat als je de Server aan klikt die je wilt spelen ,dit zie je rechts staan in het menu , JOIN SERVER of als je Commander ziet staan DAAR erop drukken ( Voor je de Server in gaat ) en kom je als Commander in het game ,simpel , je kan ook als SPETATOR , dus als toeschouwer in de game gaan , .

Sommige servers laten die opties UIT staan , mocht je het daar niet zien staan .

Dus als het op aan komt en je hebt een server met 64 man heb nog 2 man erbij als Commander en zo heb je 66 man in de server
Skybullet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:27:
[...]

ik weet nog niet eens hoe ik als commander moet spelen, is mij niet duidelijk geworden of ik daar nu een app voor moet downloaden op ipad/telefoon, ofdat dat via de pc ook gaat. Heb ook niet de behoefte dat uit te gaan zoeken, moet maar duidelijk zijn.

Heb al vaak in chat tijdens game mensen zien typen, van " hoe kun je eigenlijk commander zijn ??"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

WimRacing schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:31:
[...]

Thanks! CPU coreparking heb ik idd al uitgeschakeld in het Register. Hyperthreading nog niet, waarom moet die uit?

Thanks again.
HT aan laten en niet uitzetten. CPU bottleneck zou kunnen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Skybullet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:27:
[...]
ik weet niet hoe ze het nog duidelijker moeten maken, misschien echt zo'n rode rechthoek er rond doen.. :>
(je ziet beneden dat er 0/2 commanders zijn, dus kan je joinen als commander, bij 2/2 wordt je in een wachtrij gezet zoals bij gewoon joinen, als er 0/0 staat dan staan ze geen commanders toe)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wdD359AYR7zCgHzCoLkFK6Yj/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
SmokingCrop schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:42:
[...]

ik weet niet hoe ze het nog duidelijker moeten maken, misschien echt zo'n rode rechthoek er rond doen.. :>
(je ziet beneden dat er 0/2 commanders zijn, dus kan je joinen als commander, bij 2/2 wordt je in een wachtrij gezet zoals bij gewoon joinen, als er 0/0 staat dan staan ze geen commanders toe)
[afbeelding]
haha zo makkelijk kan het zijn dus :+ ik heb het iig elke keer gemist in de 9 uurtjes die ik nu pas in het spel heb zitten. veels te weinig tijd om serieus te gamen dus dan mis je zulke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:06:
[...]

Een cheater is altijd irritant al kom ik er maar 1 tegen.
Maar een veel groter ''onder geschoven'' probleem is dat nog meer cheaters nooit gepakt worden.
Kijk dat heeft niet te maken met boven aan staan , maar gewoon de boel bedonderen.
Denk je echt dat al die cheat site's op lucht draaien en dat iedereen zo goed is.
Ik geloof dat het cheat ''probleem'' veel groter is dat altijd word gedacht en dat er heel veel mensen zijn waar bij het niet opvalt.
Tuurlijk draaien ze niet op lucht.

Maar als je bovenaan staat is er geen reden tot klagen over cheaters of wel?

Als je 10x voor je flikker wordt geschoten door dezelfde gast is deze er wel.
Dus simpel gezegd, mensen met minder behendigheid in de game klagen vaker over cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe metro ...............IK kan niet wachten dat die uit komt :+ >:)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
[...]

[afbeelding]
Je moet level 10 zijn voor je die ongein kan uitproberen, ben ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:33
Ik heb nu de update naar 8.1 gedaan, en sinds nu val ik ik in elk potje na een paar minuten weg. Geen freeze, gewoon dat ik op een zwart scherm rechtsboven de cursor zie knipperen en dan terug naar battlelog. Nog iemand dit "fenomeen" waargenomen? (inclusief oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
[...]

[afbeelding]
Wel minimaal Level 10 zijn he ! Ik ik kon me niet aanmelden als level 8 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 15:39
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:58:

[video]
wauw, super ! Ik ben genieuwd naar in hoevele ze de andere maps hebben veranderd i.c.m. levolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:58:

[video]
Ik vond metro altijd leuk, super dat ie er weer inkomt, ga ik zeker weer veel spelen!!

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en eindelijk dat die liften OOK gebruikt kunnen worden haha groot voordeel , meer gangen om ergens zo te komen . >:) :+
D0gtag schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:18:
[...]

Ik vond metro altijd leuk, super dat ie er weer inkomt, ga ik zeker weer veel spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Ben ik de enige die vastzit met zijn jetski als je te dicht langs de kant komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:36
Cloclo100 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:07:
Ik heb nu de update naar 8.1 gedaan, en sinds nu val ik ik in elk potje na een paar minuten weg. Geen freeze, gewoon dat ik op een zwart scherm rechtsboven de cursor zie knipperen en dan terug naar battlelog. Nog iemand dit "fenomeen" waargenomen? (inclusief oplossing? :)
Ik heb precies hetzelfde! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds dat als ik de game opstarten via IE dat ik die plugin MOET downloaden en dat lukt nog steeds niet en kan dus via IE Niet spelen , via chrome kan ik dat wel , hebben meer mensen dit ??
enne hoe zo hacken/ cheaten , met een handgun uit de gunship meer dan 10 keer geschoten te worden . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 08:39
Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2013/46/1384476134-06829508-photo-details-du-terrain-faible-donc-ultra.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 13:14
Wat maakt het nou uit of je via IE of chrome speelt/opstart?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Laatst online: 17-09 10:36
Heeft iemand hier een snel antwoord op? (Problemen topic is dood)

Opgelost! :D

http://answers.ea.com/t5/...y-with-W-8-1/td-p/1871777

[Solution!]
Re: Battlefield 4 crashing after 5 seconds of gameplay with W 8.1
[ Edited ]
Options

‎11-19-2013 10:26 PM - edited ‎11-19-2013 10:26 PM

That might be due to the Punkbuster services not being installed anymore since the upgrade to Windows 8.1. Happened to me as well, every time I joined a server since upgrading my Windows the game was closing itself and Battlelog was showing "Leaving server".

Go into your Battlefield 4 folder and run the pbsvc.exe file. Select re-install services and continue, this will re-install the PnkBstrA and PnkBstrB services again (you can check that by running services.msc via Windows + R). Since I've re-installed the services I'm a happy rooftop camper again :smileyhappy:

[ Voor 66% gewijzigd door Celluiar op 20-11-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Celluiar schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:48:
[...]

Heeft iemand hier een snel antwoord op? (Problemen topic is dood)
Clean install.. :z Ja ook je windows.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 08:33
Opgelost met dit:

Als je een melding krijgt dat Punkbuster verouderd of niet geïnstalleerd is wanneer je je spel start:
Ga naar de installatiemap van Battlefield, standaard is dat C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4, en zoek de map _Installer.
In _Installer zoek je de map Punkbuster en daarin de map redist.
Zoek en start het bestand pbsvc.exe om je Punkbuster-installatie te repareren of bij te werken.

Als de bovenstaande mappen niet bestaan:
Ga naar punkbuster.com en klik op de knop Download PBSetup. Kies de optie “For All Windows Games.""
Open pbsetup.zip en start pbsetup.exe. Accepteer de EULA, volg de instructies, update PunkBuster en klik vervolgens op Add a Game.
Kies in het keuzemenu Battlefield 4 en klik op Add Game. Tot slot moet je voordat je Battlefield 4 weer start Check for Updates kiezen.

Net uren kunnen spelen, eerste keer sinds aankoop, heerlijk!
Meteen een groots rondje kunnen neerzetten :)

http://battlelog.battlefi...32182486955520/255774867/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Weet iemand trouwens hoe je die balk krijgt boven in je profiel? Zoals deze:

http://battlelog.battlefi...lLLER/stats/215078791/pc/

of deze

http://battlelog.battlefi...ememo/stats/366874807/pc/

Of is het gewoon zo dat ik die van mijn eigen profiel niet kan zien?

http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/

EDIT: Nevermind al gevonden. dankzij iemand van battlelog

[ Voor 51% gewijzigd door Trixh op 20-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Trixh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:45:
Weet iemand trouwens hoe je die balk krijgt boven in je profiel? Zoals deze:

http://battlelog.battlefi...lLLER/stats/215078791/pc/

of deze

http://battlelog.battlefi...ememo/stats/366874807/pc/

Of is het gewoon zo dat ik die van mijn eigen profiel niet kan zien?

http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/

EDIT: Nevermind al gevonden. dankzij iemand van battlelog
bedoel je dat skill div 2 world blabla gebeuren ?

Die zie je volgens mij daar niet bij jezelf nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Skybullet schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:11:
[...]

bedoel je dat skill div 2 world blabla gebeuren ?

Die zie je volgens mij daar niet bij jezelf nee
Jawel je moet het aanzetten. Als je naar leaderboards gaat staat er een klein sterretje ernaast waar je op kan klikken.

http://img42.imageshack.us/img42/846/m0vk.jpg

Jammer dat ik niet 1ste van Nederland ben met SPM of SKILL. 1ste van Amsterdam staat zo lullig :P

[ Voor 11% gewijzigd door Trixh op 20-11-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Trixh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:12:
[...]

Jawel je moet het aanzetten. Als je naar leaderboards gaat staat er een klein sterretje ernaast waar je op kan klikken.

http://img42.imageshack.us/img42/846/m0vk.jpg

Jammer dat ik niet 1ste van Nederland ben met SPM of SKILL. 1ste van Amsterdam staat zo lullig :P
ga wat 24/7 operation locker spelen, die SPM/SKILL is nogal bs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 20:59
Ik merk de laatste tijd erg veel op dat het puntentotaal aan het einde van een potje ingame altijd hoger is dan het totaal dat uiteindelijk op battlelog staat. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik volgens de game level-up was terwijl battlelog stug volhoudt dat het niet zo is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zou misschien met de XP-boosts te maken kunnen hebben die in-game wel mee tellen maar op battle-log niet ?? :?

Is mij ook al een paar keer opgevallen , in-game wel lvl up en battle-log niet , van server veranderd en weer opnieuw lvl up .
Wel battle-pack dubbel gehad en ge-opend O-)

[ Voor 44% gewijzigd door Leeuw070 op 20-11-2013 22:23 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Hoe leuk als ik het ook vind, maar ik erger me ondertussen helemaal de pleuris met xp die je krijgt en als je dan gaat kijken in je Battlelog je dus niet gekregen hebt. Voor de derde keer vandaag 32 geworden en nu weer niet.

KUT GAME!!!!!!!!!!!!

Heb ik het nog niet eens over de multiple crashes (altijd bij een pot waar je lekker gaat, nooit de pot die je joined met alles oranje) als je een shitload aan xp had. Ik had nu 40moeten zijn.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
haha geweldig hoor join je een server, is het 19 tegen 11. Dacht ik wacht even op de autobalance.. die kwam er niet, stond uit. Netjes gevraagd of er mensen van team wilde ruilen om het eerlijk te maken want ja.. baserape natuurlijk ... " No fuck you.. we are playing together "

hmm oke dag dan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...63161339479488/192891669/

was ook een lekker rondje op bug server, 53-22, voornamelijk engi en vehicles. ronde erna stond ik 16-1 en ja wel de game crasht. Gelukkig alleen client crash dus wachten op de round end.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42

superwashandje

grofheid alom

haha als ik merk dat een server autobalance heeft ga ik er altijd meteen uit. zit er echt niet op te wachten om mijn team op een ruime voorsprong te helpen en dan ineens overgezet te worden naar het andere team...klote dingen die autobalancers :P

verder begint BF4 nu eindelijk een beetje als deeltje 3 te spelen na de patches met betere netcode en minder crashes. net voor het eerst een potje op een bug server gespeeld :p
http://battlelog.battlefi...68708390405632/346505394/

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
superwashandje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:49:
haha als ik merk dat een server autobalance heeft ga ik er altijd meteen uit. zit er echt niet op te wachten om mijn team op een ruime voorsprong te helpen en dan ineens overgezet te worden naar het andere team...klote dingen die autobalancers :P

verder begint BF4 nu eindelijk een beetje als deeltje 3 te spelen na de patches met betere netcode en minder crashes. net voor het eerst een potje op een bug server gespeeld :p
Sinds welke update? Je bedoeld dat je er aan gewend bent. Ja ik ook, maar er is niks opgelost qua updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
superwashandje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:49:

en de game erop O-)
http://battlelog.battlefi...73785498928640/271891966/
shotgun ging niet zo goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

haha ik wist het :P die ging wat minder door het constante gebruik van de shotgun ;) zoals ik al zei: ik vind het maar kutdingen ;)

edit:
Practics schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:51:
[...]

Sinds welke update? Je bedoeld dat je er aan gewend bent. Ja ik ook, maar er is niks opgelost qua updates ;)
ik doelde vooral op de vorige update die crashes en netcode verbeterd heeft:

http://bf4central.com/201...ow-fixes-crashes-netcode/

maar het zal ook inderdaad voor een redelijk groot gedeelte gewenning zijn hoor :)

[ Voor 65% gewijzigd door superwashandje op 20-11-2013 23:11 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:42
(@#*($@#*@#$(*

vandaag in 2 uur tijd 2 keer van de server gecrashed. Waaronder natuurlijk ook op het moment dat de wolkenkrabber in shanghai zou gaan omstorten. Ik heb het nog niet 1x mee kunnen maken... :(

Btw, hoe speel je shotguns vrij, ik krijg ze maar niet en ben nu level 21...Ik zie dat je een bepaalde support of shotgun score moet behalen, maar hoe behaal je die shotgun score als je die niet eens kan selecteren...

Of moet ik dan met de m26 spelen die ik als assault heb vrijgespeeld?

[ Voor 41% gewijzigd door Megupe op 20-11-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 11:24
Waarom krijg je soms eigenlijk een overall Accuracy van meer dan 100%? Bugje, of telt het op een andere manier dan ik nu kan bedenken? Bijvoorbeeld doordat 1 kogel/shell 2 personen raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

gokje: een shotgun schiet meerdere pallets. bij 1 schot kun je max 12(?) pallets raken en dus in theorie 1200% accuracy halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik denk max 100% Per player.
als je dus bv 2 mensen raakt dan zullen een paar pellets misschien wel door/op beide spelers gaan = meer dan 100%

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:05:
gokje: een shotgun schiet meerdere pallets. bij 1 schot kun je max 12(?) pallets raken en dus in theorie 1200% accuracy halen?
klopt ik heb een aantal kills met de shorty 12g, 112% acc. en ik weet 100% zeker dat ik alleen op individuele spelers heb geschoten, niet op groepjes. het gaat om de pellets, zijn in feite meerdere kogels per shot dus als je goed raak schiet met een shell met 12 pellets raak je idd 1200% :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
Zucht, wat moet je doen als de helft van je team in Conquest niets doet met objectives?

Twee games gehad waarbij mijn halve team naar objectives bleef kijken terwijl we langzaam verloren :/

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-10 17:29
Heb je die wolken in Zavod al eens goed bekeken? Ziet er afschuwelijk slecht uit de kwaliteit van die textures.

Windows 8.1
GTX 670
DX11

Niet te geloven dat zoiets gereleased wordt.
Dit had ik een paar dagen geleden al gepost maar volgens mij is iedereen daaroverheen gelezen.
Inderdaad, low terrain details is niet low maar ultra en dus zeer veel versiering die je bij andere instellingen niet ziet. Zo is bij low ingame er op sommige plekke hoog gras wat er bij ultra niet is. O-)

En toch weer een paar potjes gespeeld vandaag. Denk niet dat ik voor de volgende patch weer speel. Het was ellende. Ik heb VEEL meer crashes dan voor de "patch". Ik kan niet eens twee potjes spelen zonder crash. Verder is de netcode nog steeds BS. 40 ping tegen mijn 20 was al voldoende voor insta death, every time...

Dan wel de 870 unlocked en al wat beter als shotgun voor mij. Ik wil gewoon OHK om die verdomde netcode te snel af te zijn. Oh en de silver recon assignment gehaald terwijl ik nog niet een keer als recon ben gespawnd. Vond ik wel mooi. :+

Dan last but not least. Heb nu een "hotdog tag". :Y)
:F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-10 09:54

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Wordt beetje triest van al dat gemiep over crashes. Vervelend voor jullie maar ongeveer 70% van dit forum gaat erover. Sowieso vaag dat die crashes zo random zijn want ik heb er bijna geen, misschien 1 per dag en meestal tussen rondes in dus boeit weinig.

Laten we doen wie het verst kan piesen ;)

Killing machine: 35
Vehicle Destroyer: 14
Bullseye King: 8
Handgun Expert: 3
Rifle Expert: 16
Carbine Expert: 11
Sniper Expert: 15
LMG Expert: 4
Road King: 8
ACE Aviator: 6
Heli Pilot: 23
Steersman: 34
Best Assault: 7,386
Best Engineer: 7.089
Best Support: 2,273
Best Sqaud Player:4,570
Top Commander: 6,904

Ben niet super in BF4 maar toch leuk om te zien.
Wie maakt er lekker ff een leuk tabeltje van

[ Voor 54% gewijzigd door NLKornolio op 21-11-2013 00:44 ]

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Jovas schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:34:
Heb je die wolken in Zavod al eens goed bekeken? Ziet er afschuwelijk slecht uit de kwaliteit van die textures.

Windows 8.1
GTX 670
DX11

Niet te geloven dat zoiets gereleased wordt.
Edit: O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Practics op 21-11-2013 00:38 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik blijf erbij, Battlefield zonder jets = 1000x beter

gewoon lekker chopper vs chopper ipv die no life jet kerels die altijd in hun jet kruipen..

Killing machine: 145
Vehicle Destroyer: 13
Bullseye King: 25
Handgun Expert: 6
Rifle Expert: 120
Carbine Expert: 13
Sniper Expert: 36
LMG Expert: 55
Road King: 23
ACE Aviator: 2
Heli Pilot: 24
Steersman: 18
Best Assault: 26,042
Best Engineer: 6,085
Best Recon: 10,184
Best Support: 11,332
Best Sqaud Player:4,360
Top Commander: 7,170

je was best recon vergeten :+

[ Voor 80% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2013 00:48 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SmokingCrop schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:44:
Ik blijf erbij, Battlefield zonder jets = 1000x beter

gewoon lekker chopper vs chopper ipv die no life jet kerels die altijd in hun jet kruipen..
Om dan perma-repair no life choppers te hebben die niet te vernietigen zijn?

Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk rush speel, en dat daar minder jets in zijn. Heb één keer zo'n goede jet piloot gehad die alles stuk schoot, maar die was gelukkig in mijn team. Al was zelfs hij had er mee eens dat eigenlijk jets net zo unbalanced zijn als in BF3: Zolang het gewoon een gemiddelde piloot is, geen probleem. Maar een goede piloot is onmogelijk neer te halen, behalve door een nog betere jet piloot van de tegenstander. Zelfs als hij direct AA aanvalt is het lastig, maar als hij gewoon uit de buurt van AA vehicle blijft is het onmogelijk, shoulder launched missiles zijn niet goed genoeg tegen jets.

Overigens heb je exact hetzelfde bij de helis die je kan perma-repairen, alleen die moeten vaak langer dichtbij komen om aan te vallen.
caanova1984 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:36:
Laten we doen wie het verst kan piesen ;)
Zullen we dat vooral niet doen? Of maak er een Google Docs sheet van. Maar straks staat het hier vol met nutteloze lijstjes en dat voegt werkelijk niks toe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 10:56
Heeft iemand een idee hoe de squad leaders bepaald worden? Ik vind het namelijk altijd wel leuk om squad leader te zijn. Vooral als je dan nog een aantal squad members hebt die ook nog netjes luisteren, de punten vliegen dan ook een stuk sneller binnen. Het is vooral fijn als je ook nog een goede commander hebt. _/-\o_

Helaas speel ik vaak alleen en kom ik dan in squads waarvan de squad leader misschien niet eens weet dat hij leader is en iedereen een andere kant op gaat :|
Dennis8102 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:27:
Heeft iemand een idee hoe de squad leaders bepaald worden? Ik vind het namelijk altijd wel leuk om squad leader te zijn. Vooral als je dan nog een aantal squad members hebt die ook nog netjes luisteren, de punten vliegen dan ook een stuk sneller binnen. Het is vooral fijn als je ook nog een goede commander hebt. _/-\o_

Helaas speel ik vaak alleen en kom ik dan in squads waarvan de squad leader misschien niet eens weet dat hij leader is en iedereen een andere kant op gaat :|
De eerste in de squad is squadleader. Dus na een server balance is het de eerste persoon die door de balancer in het squad geplaatst wordt. Wil je squadleader zijn moet je dus je eigen squad starten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:28:
[...]

De eerste in de squad is squadleader. Dus na een server balance is het de eerste persoon die door de balancer in het squad geplaatst wordt. Wil je squadleader zijn moet je dus je eigen squad starten.
Dennis8102 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:27:

Mmm een vote for squad leader lijkt mij nog wel wat om eerlijk te zijn... dat je gewoon kunt voten om een andere squad leader te krijgen, als hij niks doet ofzo.

Body mods don't determine skill

Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:30:
[...]

[...]

Mmm een vote for squad leader lijkt mij nog wel wat om eerlijk te zijn... dat je gewoon kunt voten om een andere squad leader te krijgen, als hij niks doet ofzo.
Denk dat je sneller een nieuwe squad aan kan maken .

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Dracyn
beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:04:
[...]

Denk dat je sneller een nieuwe squad aan kan maken .
Mmm, ja maar stel je hebt alleen een slechte commander, en de rest zijn gewoon random spelers waarmee je goed samen werkt, blijft er toch vaak dan nog 1 hangen in mijn ervaring, soms is de rotte appel kicken beter in mijn ogen.

Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:06:
[...]

Mmm, ja maar stel je hebt alleen een slechte commander, en de rest zijn gewoon random spelers waarmee je goed samen werkt, blijft er toch vaak dan nog 1 hangen in mijn ervaring, soms is de rotte appel kicken beter in mijn ogen.
Maar dan moet je geluk hebben dat de andere spelers ook stemmen.
Dat laat vaak te wensen over.

Voor alle Android users

Google Play: BATTLEFIELD 4™ Commander

De commander app

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 21-11-2013 09:20 ]

• Dracyn
beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:15:
[...]

Maar dan moet je geluk hebben dat de andere spelers ook stemmen.
Dat laat vaak te wensen over.

Voor alle Android users

Google Play: BATTLEFIELD 4™ Commander

De commander app
Klopt, maarja dan is de mogelijkheid er, als je het wil gebruiken gebruik je het, wil je het niet gebruiken gebruik je het niet.

App werkt niet op telefoons of wel?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:45
Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:06:
[...]

Ik zit me hier ook vaak aan te ergeren. Request orders via common rose helpt ook niet, de meeste random squad leaders doen helemaal niets..

Maar zoals hierboven al is aangegeven is zelf een nieuwe squad maken waarschijnlijk de makkelijkste optie, probleem is dan alleen dat randoms niet gauw een squad met 1/5 bezetting zullen joinen..

• Dracyn
Grimmie187 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:38:
[...]

Ik zit me hier ook vaak aan te ergeren. Request orders via common rose helpt ook niet, de meeste random squad leaders doen helemaal niets..

Maar zoals hierboven al is aangegeven is zelf een nieuwe squad maken waarschijnlijk de makkelijkste optie, probleem is dan alleen dat randoms niet gauw een squad met 1/5 bezetting zullen joinen..
Het is een optie die er in zou kunnen komen en het is een keuze om het te gebruiken.

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 18:26
Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:38:
[...]
Heb net even gekeken, maar hij staat er niet tussen voor mij :(

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 14:18
Dracyn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:38:
[...]
Klopt, maarja dan is de mogelijkheid er, als je het wil gebruiken gebruik je het, wil je het niet gebruiken gebruik je het niet.

Is voor tablets.
Phablets tellen ook niet mee :+
Kom op zeg, is dit nou Tweakers?
http://www.howtogeek.com/138500/

• Dracyn
Vandread schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:49:
[...]

Is voor tablets.
Phablets tellen ook niet mee :+
PC gebruiken en remote vanaf telefoon naar pc dan maar :P.

MMM de anti hack werkt blijkbaar wel... http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf4-lfb44.html
beetje veel last gehad van hackers...
Ja dat is het, maar grote publiek kan dus niet met telefoon op bf4 commander.. vindt ik wel jammer, mijn s3 is tenslotte een mini-tablet.

[ Voor 51% gewijzigd door Dracyn op 21-11-2013 09:57 ]

• Vandread
Laat maar weten of het de moeite is!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:38:
[...]

Tja ik ben ook weleens squad leader en dan doe ik er ook niet veel mee. Dan heb ik soms ook mensen in de squad die orders gaan requesten. Als het rush is. Met nog één mcom die we moeten verdedigen/aanvallen. Wat voor een orders verwacht je dan te krijgen? Of gaat het dan enkel om wat meer punten binnenharken?

Sowieso normaal gesproken heb je niet bepaald een squad leader nodig die je verteld wat het plan is. Je spawn op een squadgenoot, je kijkt wat die doet, je doet hem na.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
Sissors schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:00:
[...]
Wat voor een orders verwacht je dan te krijgen? Of gaat het dan enkel om wat meer punten binnenharken?
Ja.
En ook om een beetje het gevoel te krijgen dat je als een team te werk gaat. Vooralsnog is het veelal Rambo's Going Solo Again Part 4

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:45
[...]

Tja ik ben ook weleens squad leader en dan doe ik er ook niet veel mee. Dan heb ik soms ook mensen in de squad die orders gaan requesten. Als het rush is. Met nog één mcom die we moeten verdedigen/aanvallen. Wat voor een orders verwacht je dan te krijgen? Of gaat het dan enkel om wat meer punten binnenharken?

Sowieso normaal gesproken heb je niet bepaald een squad leader nodig die je verteld wat het plan is. Je spawn op een squadgenoot, je kijkt wat die doet, je doet hem na.
Het gaat mij er niet om dat ik niet weet wat ik moet doen.. Het gaat mij er om dat de koppen in de squad dezelfde kant opstaan zodat we de pot winnen EN het gaat mij er om om zoveel mogelijk punten te halen..
Vandread schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:58:
Laat maar weten of het de moeite is!
Nog ruim half uur downloaden. Dat 3G is traag.

Grimmie187 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:03:
[...]
Het gaat mij er niet om dat ik niet weet wat ik moet doen.. Het gaat mij er om dat de koppen in de squad dezelfde kant opstaan zodat we de pot winnen EN het gaat mij er om om zoveel mogelijk punten te halen..
Over de squad order punten gesproken, het is overduidelijk dat die zijn ontworpen met public play met randoms in het achterhoofd.

Als je met twee mensen of meer via TS of skype in contact staat en je maatjes weten wat ze moeten doen, dan wordt je als squadleader altijd MVP. Daar kan je niet tegen aan killen, healen, repairen, spotten, flaggen cappen etc. Dat regent echt punten en verklaart ook hoofdzakelijk de 1000+ spm's van mensen die in clans spelen.

• Vandread
Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:05:
[...]

Nog ruim half uur downloaden. Dat 3G is traag.
Damn 700mb voor een app..... das flink :o

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
[...]
Ik vind het altijd wel handig om te weten wat we gaan aanvallen. Zomaar iemand volgen schiet niet zo op. Vooral niet als ie onderweg is naar een heuvel ver weg om te snipen ;)
Met orders kun je ook vanuit verschillende hoeken het punt aanvallen met je squad (inplaats van elkaar blind volgen).

En het is natuurlijk een kleine moeite om op Q te drukken. Wel merk ik dat ik zoveel met Q spam dat mn orders vaak verzet worden zonder dat ik het wil... :( Ook vanuit een boot is het niet altijd mogelijk om de goede orders te plaatsen :?

Steam: McKluit

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kluit schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:31:
En het is natuurlijk een kleine moeite om op Q te drukken.
_O- Heb je wel eens met random mensen op een public server gespeeld? Niemand spot, niemand kijkt op de map. Ik zag gisteren nog weer een teammate op wat bosjes schieten, en ineens springt er een sniper op uit dat bosje die de bladschutter op een headshot trakteert. Als 'ie nou op Q had gedrukt, had ik ook nog wel een lading lood richting dat bosje willen jagen.

Andersom gebeurt ook vaak: ik zie iemand die ik niet gekilld krijg vanwege de afstand (waarom moet je zoveel kills maken voor scopes ;( ik hou van grote maps), dus druk op Q en jaag de vijand bij me vandaan met een kogelregen. Hij loopt bijna de hoek om, waar ik op mijn map twee spelers uit mijn team zie staan. Ik druk nog een paar keer op Q, schiet nog wat kogels achter hem aan ... en vijf seonden later staat hij er nog, temidden van twee doodshoofdjes op de map. Ieder. Potje. Weer.
Wel merk ik dat ik zoveel met Q spam dat mn orders vaak verzet worden zonder dat ik het wil... :( Ook vanuit een boot is het niet altijd mogelijk om de goede orders te plaatsen :?
Die achterlijkheid zat eerst ook in BF3. Ik neem aan dat ze dat er zo snel mogelijk uithalen, en dat een squad order weer een expliciete actie wordt.

Oh, en BuG, ik meld het al ieder potje in de chat, maar jullie servers spelen niet leuk. Heel BuG clusterfuckt het andere team altijd. Is het nou echt leuk om een game van 800 tickets met 700-0 te winnen? Verdeel je nou eens een beetje!

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2013 10:48 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Als ik spot reageert juist iedereen daar op en worden m'n kills aan de lopende band gejat :(
Maar spotten is wel makkelijk, mooie indicator waar de vijand zit en een prachtig icoontje om op te mikken >:)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-10 15:40
Tsurany schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:49:
Als ik spot reageert juist iedereen daar op en worden m'n kills aan de lopende band gejat :(
Maar spotten is wel makkelijk, mooie indicator waar de vijand zit en een prachtig icoontje om op te mikken >:)
En daarom spotten de meeste mensen niet omdat ze bang zijn dat zij de kill niet krijgen.
Ik spot altijd en vraag ook altijd de anderen op TS om te spotten als ze roepen van daar is de vijand.
Voor mijzelf is het ook handiger om ze gespot te hebben ben niet altijd meer de snelste..kuch kuch oud kuch :P

• Vandread
Ik spot juist veel en kijk veel op de map, beetje handicap uit m'n CS tijd volgens mij.
Maar het valt me op dat er veel minder gespot word dan in BC2.
BF3 werd ook nog wel aardig gespot, maar het is nu veel minder.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat vind ik ook iedere keer een dilemma als ik na een halve minuut flanken eindelijk achter een sniper ben beland en hem wil knifen. Ik weet dat ik 50% kans heb dat het lukt, en zo niet dan ben ik waarschijnlijk dood en weet m'n team nog steeds niet van die sniper af. Als ik hem ver van tevoren spot, kun je er donder op zeggen dat een snipende teammate van me hem pakt voor ik er ben. Als ik spot vlak voordat ik hem knife, hoort hij me en draait 'ie zich waarschijnlijk om... :P

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Omdat er allemaal van die mannetjes in zitten die meer op hun k/d letten als voor teamplay gaan :S wordt er minder gespot.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
CodeCaster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:47:
[...]
_O- Heb je wel eens met random mensen op een public server gespeeld? Niemand spot, niemand kijkt op de map. Ik zag gisteren nog weer een teammate op wat bosjes schieten, en ineens springt er een sniper op uit dat bosje die de bladschutter op een headshot trakteert. Als 'ie nou op Q had gedrukt, had ik ook nog wel een lading lood richting dat bosje willen jagen.
[...]
Inderdaag jammer. Helpt veel om een potje te winnen.
En dat is inderdaad het nadeel. Als iedereen netjes spot dan pak je ook kills van anderen af. Dus dat maakt het gelijk ;)
Als iedereen zou spotten 8)7

Steam: McKluit

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
Zoals gisteravond iemand al treffend verwoordde op de BuG server (Zavoc map):
Waarom heeft niemand die tank gespot?!?
Nadat deze onze tank aan gort schoot vanachter onze eigen linie bij punt C.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Vandread schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:52:
Ik spot juist veel en kijk veel op de map, beetje handicap uit m'n CS tijd volgens mij.
Maar het valt me op dat er veel minder gespot word dan in BC2.
BF3 werd ook nog wel aardig gespot, maar het is nu veel minder.
Vergeet niet dat spotten nu ook lastiger is, targets sneller verdwijnen en perks bestaan die de spot icon sneller doen verdwijnen. Dat kan er ook aardig aan bijdragen.
In BF3 was het gewoon driehoekjes schieten nadat ik op Q drukte terwijl ik naar een vijand keek, nu is dat toch aardig lastiger geworden.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Het is en blijft natuurlijk een teamgame, wat de meeste mensen volgens mij niet snappen.
Heb gisteren 3 potjes gespeeld, met de laatste ben ik maar gestopt omdat niemand deed wat ze moesten. Onze AA deed echt niets behalve op infantry shieten, en de AA van de enemy werd echt bijna niet aangevallen, behalve door mijn C4 buggy's :P

Ik spot echt alles, of er nu een kill gejat wordt of niet, dat maakt me niet uit. Maar als ik mijn soflam gebruik en er wordt echt compleet genegeerd dan weet ik al genoeg.

Heb trouwens ook het idee dat het niveau van de gemiddelde gamer behoorlijk laag is, als ik zie dat ze gewoon dom op een tank afrijden terwijl ze bijan dood zijn. Repairs komen bijna niet voor, net als revives.
Je moet al wel met bekenden spelen wil je er een leuk potje uithalen..
Andyk125 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:56:
Heb trouwens ook het idee dat het niveau van de gemiddelde gamer behoorlijk laag is, als ik zie dat ze gewoon dom op een tank afrijden terwijl ze bijan dood zijn. Repairs komen bijna niet voor, net als revives.
Je moet al wel met bekenden spelen wil je er een leuk potje uithalen..
Het niveau van de gemiddelde mens is behoorlijk laag. Kijk alleen al naar de "samenwerking" in het verkeer. Dan moet je niet verwachten dat het in een game opeens veel beter is ;)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Andyk125 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:56:
als ik mijn soflam gebruik en er wordt echt compleet genegeerd dan weet ik al genoeg.
Dat komt wellicht omdat slechts drie van de acht (of zo) raketlanceerders van de engineer erop reageren, terwijl die wapens zonder locks waardeloos zijn, dus je moet ze toevallig net equipped hebben omdat je masochistisch bent. Alleen de SRAW is leuk, maar ik ben meer fan van de SMAW.

Ik zie, áls ik een guided wapen bij me heb, per ronde gemiddeld één laser designated enemy, voor ongeveer drie seconden lang, terwijl ik net in een voertuig zit dat geen guided missiles heeft.

Ik denk inderdaad dat de laser painters nog steeds het meest efficiënt zijn wanneer je met guided missile dragende squadmates communiceert.

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2013 11:02 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10 12:13
Mijn ringvinger switcht echt constant van Q naar A. Ik spot echt de hele tijd, ook als ik niemand zie. Best handig als je in slecht zicht ineens toch een rood driehoekje ziet verschijnen. (regen/sneeuw/rook bv)
Als je zelf het slachtoffer bent van zo’n randomspot is dat natuurlijk wel weer rete-irritant. :+

Tot gisteravond speelt BF4 echt prima weg. Weinig random disconnects, sowieso flink minder dan de eerste weken van BF3 in mijn beleving, waarbij ik toen ook nog eens vreselijke last had van random lag en rubberbanding.

Wel twee vreemde bugs gisteren. Werd doodgeschoten op een ladder naar het dak en daarna gerevived.. maar kreeg mijn HUD en wapen niet meer in beeld, leek wel te zweven als het ware in de killcam. Uit ellende toch een granaat kunnen gooien en daar boven gaan zweven.
Volgende potje werd ik (verrassend genoeg) gerevived terwijl ik bezig was wat attachtments op mijn wapen te zetten. Echter kon ik de revive niet accepteren of annuleren en ging ook niet dood. Bleef dus hangen in die staat. Potje moeten exitten helaas.

Wat ik trouwens wel een hele goede toevoeging vind, is dat je vanaf 80+ schade aan je tegenstander niet alleen de assist krijgt, maar de kill. Dat scheelt mij echt een hoop frustratie uit de vorige BF. Echt te vaak spelers met 1% health door een ander alsnog gekilled zien worden. Daardoor eindig ik veel potjes dan nog toch met een aardige K/D ratio. Niet heel erg belangrijk voor me, winnen is beter, maar 14-12 staat beter dan 7-12. ;)

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:59:
[...]
Ik denk inderdaad dat de laser painters nog steeds het meest efficiënt zijn wanneer je met guided missile dragende squadmates communiceert.
Dit is essentieel zelfs - zonder raketten te bestellen schiet er pas na een minuut of vijf een keer iemand op een gepaint doel - als je zo lang braaf alles bljift painten wat los en vast zit.
Als je echter de raketten besteld hebt gaat het beter, met SOFLAM en PLD tegelijk en drie man met diverse laser-guided munities begint het vrij snel punten te regenen.
We zijn nu bezig de heren hun engineers vol te laten spelen voor het betere raketspeelgoed, en dan gaan rondjes waarin vijandelijke voertuigen weer vanuit alle hoeken en gaten besprenkeld worden met een frisse plons raketten weer schering en, jawel, inslag zijn. 8)
Donnie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:53:
Omdat er allemaal van die mannetjes in zitten die meer op hun k/d letten als voor teamplay gaan :S wordt er minder gespot.
Dit lijkt inderdaad de reden waarom mensen niet spotten. Dit is de grootste misperceptie in de Battlefield series als je het mij vraagt.

Hoe beter je team functioneert, hoe hoger je k/d automatisch wordt want je houdt het initiatief als team en hoe meer teamleden op de been zijn, hoe meer repairs, hoe meer revives hoe meer flag caps etc. Beter dan massaal en actief alles te spotten kan je een team en jezelf niet helpen.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:02:
We zijn nu bezig de heren hun engineers vol te laten spelen voor het betere raketspeelgoed, en dan gaan rondjes waarin vijandelijke voertuigen weer vanuit alle hoeken en gaten besprenkeld worden met een frisse plons raketten weer schering en, jawel, inslag zijn. 8)
Dan ga ik maar weer eens proberen jullie te stalken. :) Zodra je infantry-only gaat spelen doe ik er echter weer uit. :+

• Vandread
Op sommige maps is marken gewoon een ramp, Paracel Storm boten marken als die storm eenmalig bezig is is vrijwel onmogelijk, hooguit vanaf die toren of gelande boot, maar dan ben je weer een sitting duck.
1 keer de soflam gebruikt maar dat was geen succes, zal het nog wel een keer proberen.

Momenteel word ik voornamelijk erg blij van de engineer met anti-tank perk + slams en sraw.
Niet erg sociaal qua repairen maar je krijgt alles aan gort >:)

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:04:
[...]
Dan ga ik maar weer eens proberen jullie te stalken. :) Zodra je infantry-only gaat spelen doe ik er echter weer uit. :+
Ik doe dat niet, maar ik join wel mixed mode servers. Dus een rondje DOM kan altijd.
Ook leuk trouwens: laserpainten met de PLD vanuit de scout heli - dan kun je recht vooruit painten. Handig, als je piloot een laser guided missile aan boord heeft >:)

Gisterenavond een rondje zitten spelen op Storm waar ik de stealth jet te pakken had, en daar heb ik heden ten dage laser guided missiles op.
Ligt het aan mij of zijn die dingen ranzig overpowered? Ik had in 11 minuten vliegen 12 kills - 3 keer een kerel die niet op tijd uit z'n jet was (drie keer dezelfde voor dat maximale "sterf kutknet" gevoel in de chat), één kerel die in z'n heli bleef zitten terwijl ik hem volspoot met 25mm shells, en die andere 8 waren allemaal mensen in attack boats, waar ik op lockte, vuurde en dan de lock hield en dat was telkens klik, boem, multikill vehicle gesloopt en bakken met punten. Elke boot die ik met een laser guided geraakt heb was in één schot pleite, terwjil je met een tank of RPG aan boten meer werk hebt dan aan de meeste tanks...

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:08:
stealth jet [..] guided missiles [..] boot die ik met een laser guided geraakt heb was in één schot pleite
Dat is apart, met de attack jet heb je aan twee guideds nèt aan genoeg om een attack boat te slopen.

Active Protection op attack boats helpt wel erg goed tegen guideds. :) Ik snap nog niet helemaal hoe AP werkt (wanneer je op X moet drukken, bij een lock of bij een incoming missile, hoe lang het actief is en hoe langzaam het recharged), maar ik geniet er wel van. :P

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2013 11:13 ]

Oh, en BuG, ik meld het al ieder potje in de chat, maar jullie servers spelen niet leuk. Heel BuG clusterfuckt het andere team altijd. Is het nou echt leuk om een game van 800 tickets met 700-0 te winnen? Verdeel je nou eens een beetje!
Dat is gewoon niet waar.
Maar al verdeel je alle Buggers werkt het ene team nog beter als de andere.
Meestal is het ook best eerlijk verdeeld maar je hebt op alle servers wel dat je met 600 tickets verliest

Hier een voorbeeld van iedereen van bug bij elkaar en verliezen.
http://battlelog.battlefi...81394539496896/231096972/

Hier is het verschil ineens wel groter
http://battlelog.battlefi...88895548884416/231096972/

Kijk het potje erop is het al iets beter verdeeld maar nog 400 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...95191949968832/231096972/

Hier zitten er wel weer veel bij elkaar en is er maar 100 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...00550391432640/231096972/

Kijk overdrijven is ook een vak.natuurlijk win je wel is dik maar dat is toch ook de bedoeling van dit spel samen werken.
En dat via TS maar dat is toch op elke Clan/Community server.
Maar er zijn ook genoeg heel veel spannende potjes als de [AGGR] Clan ism. mer MoHQ onze server onveilig komt maken.
Dan heb je vaak dikke gevechten om de vlaggen en super spannende potjes.

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:11:
[...]
Dat is apart, met de attack jet heb je aan twee guideds nèt aan genoeg om een attack boat te slopen.
Dat stond mij dus ook bij. Ik heb een paar van die boten geraakt met 2 raketten maar ook minstens twee boten di emet één raket kapoef deden - want ik vuurde de eerste kraket af en hield bewust de tweede voor bootje 2 klaar, zodat mijn squaddie in een little bird de kills kon hebben en wat punten vergaren. Maar beide boten gingen de lucht in, inclusief inzittenden, en m'n squad mate had 50 punten spot bonus. Waar hij niet heel wild enthousiast van werd.
Active Protection op attack boats helpt wel erg goed tegen guideds. :) Ik snap nog niet helemaal hoe AP werkt (wanneer je op X moet drukken, bij een lock of bij missile underway, hoe lang het actief is en hoe langzaam het recharged), maar ik geniet er wel van. :P
Easy. AP is gewoon een anti-missile wapen. Dus je moet het aanzetten een seconde voor je de raket op je boot krijgt. Zolang het lampje groen is ben je beschermd (en kan iedereen dat zien) en als je lampje rood wordt na 5 seconden kan iedereen zien dat je de komende 30 seconden hulpeloos de lul gaat zijn.

AP werkt voor zover ik het heb in kunnen schatten tot dusver ook tegen 25mm cannon shells uit de LAV en little bird, maar niet tegen de 25mm of 30mm shells van de AA, wel weer tegen groot kaliber shells uit de tank en alles wat raket denkt te zijn.
Volgens mij niet tegen de 30mm shells uit de attack jet, de 20mm of 25mm spray van de stealth jet handgranaten en mijnen.

• Dracyn
Valt heel erg mee, soms wel soms niet, maar ik heb ze ook vaak zat zien verliezen als ze allemaal bij elkaar zitten!
ik ben geen BuG lid!
beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:16:
[...]

Dat is gewoon niet waar.
Maar al verdeel je alle Buggers werkt het ene team nog beter als de andere.
Meestal is het ook best eerlijk verdeeld maar je hebt op alle servers wel dat je met 600 tickets verliest

Hier een voorbeeld van iedereen van bug bij elkaar en verliezen.
http://battlelog.battlefi...81394539496896/231096972/

Hier is het verschil ineens wel groter
http://battlelog.battlefi...88895548884416/231096972/

Kijk het potje erop is het al iets beter verdeeld maar nog 400 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...95191949968832/231096972/

Hier zitten er wel weer veel bij elkaar en is er maar 100 tickets verschil
http://battlelog.battlefi...00550391432640/231096972/

Kijk overdrijven is ook een vak.natuurlijk win je wel is dik maar dat is toch ook de bedoeling van dit spel samen werken.
En dat via TS maar dat is toch op elke Clan/Community server.
Maar er zijn ook genoeg heel veel spannende potjes als de [AGGR] Clan ism. mer MoHQ onze server onveilig komt maken.
Dan heb je vaak dikke gevechten om de vlaggen en super spannende potjes.
Dit is zo waar.

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:16:
[...]
Dat is gewoon niet waar.
[...]
dat is toch op elke Clan/Community server.
En dát is dus net zo goed "gewoon niet waar". Er zijn wel clan servers waar je de hele clan telkens in één team ziet kruipen, maar daar is het echt niet leuk spelen. Het is een pub server, waar dus random spelers opzitten. Als één team een hele clan erin heeft zitten die allemaal samenwerken terwijl het andere team allemaal randoms zijn dan is er geen fuck aan om in het random team te zitten want je word gewoon ouderwets geveegd.

Als je een server joint en in één team zit een hele clan en in het andere team niet, alt-F4. Wieberen en nooit meer terug komen. Dat zo'n clan z'n win/lose stats en KDR zit te pimpen ten kosten van random spelers is prima maar je bent niet gehouden daar aan mee te doen.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:18:
AP werkt voor zover ik het heb in kunnen schatten tot dusver ook tegen 25mm cannon shells uit de LAV en little bird, maar niet tegen de 25mm of 30mm shells van de AA, wel weer tegen groot kaliber shells uit de tank en alles wat raket denkt te zijn.
Volgens mij niet tegen de 30mm shells uit de attack jet, de 20mm of 25mm spray van de stealth jet handgranaten en mijnen.
Thanks! Waartegen het precies wel en niet werkt probeer ik dus nog steeds uit te vinden, maar het gebrek aan audiovisuele feedback bij het geraakt worden begint een beetje vervelend te worden. Ik weet niet of het bij de serie geluidsbugs hoort, maar ik heb heel vaak niet door dat mijn voertuig al voor driekwart gesloopt is. Pas bij 'Fire' (< 5%) begin ik zachtjes wat gepiep te horen, terwijl inslaande tankshells lijken te worden overstemd door de regendruppels...
Ik meld dat ik het anders ervaar. Dan kun je wel "nietus" zeggen, maar in mijn ervaring wint iedere keer het team met een meerderheid aan BuG-spelers. Al is het alleen al omdat ze bij de openingszet de belangrijke voertuigen naar tactische punten brengen, terwijl het team vol randommers de voertuigen de sloot inrijdt of de heli's gebruikt om op daken te komen, waardoor je binnen de eerste minuut al op -5 vlaggen staat.

Het helpt ook niet dat ik na iedere ronde een RSOD heb, behalve als ik afsluit in het scorescherm. Hierdoor ben ik nooit als eerste klaar met laden en heb ik nooit een voertuig aan het begin van de ronde.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2013 11:32 ]

• Dracyn
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:26:
[...]

En dát is dus net zo goed "gewoon niet waar". Er zijn wel clan servers waar je de hele clan telkens in één team ziet kruipen, maar daar is het echt niet leuk spelen. Het is een pub server, waar dus random spelers opzitten. Als één team een hele clan erin heeft zitten die allemaal samenwerken terwijl het andere team allemaal randoms zijn dan is er geen fuck aan om in het random team te zitten want je word gewoon ouderwets geveegd.

Als je een server joint en in één team zit een hele clan en in het andere team niet, alt-F4. Wieberen en nooit meer terug komen. Dat zo'n clan z'n win/lose stats en KDR zit te pimpen ten kosten van random spelers is prima maar je bent niet gehouden daar aan mee te doen.
En dat doet BuG niet, natuurlijk spelen ze wel eens een dagje met alle BuG spelers die online zijn in 1 team, maar dat moet ook kunnen als community toch?
Verder zitten ze vaak behoorlijk verdeeld, natuurlijk gaan ze niet 50 punten voor het eind van de ronden van winnend team naar verliezend team maar dat doet niemand, dus daar valt niks te verwijten.

In tegenstelling tot wat er wordt beweerd zou ik zeggen dat BuG leden juist erg bereid zijn teams te switchen voor balance!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ben er zojuist achter gekomen (waarschijnlijk best laat, maar alsnog) dat de Handling van de Stealth Jet (met gyro stabilier) anders is in Lacang Dam, dan in Paracel Storm. Iemand anders die dit ook heeft?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Maar om nog even duidelijk te maken.
Wij van BuG gaan geen spelers switchen of zo het is gewoon zo dat het in BF4 veel makkelijker is geworden om bij je vrienden in het team te komen.
Want wat ook vaak word vergeten is dat toch het liefst iedereen spannende potjes wil (op enkele uitzonderingen na )
Maar wat ik al vaker heb gezegd sommige dingen zijn niet te balanceren als bijv. je hele team besluit om te gaan sniperen of dat iedereen op Golmund railway besluit om maar als Assault te gaan spelen.
En wat Codecaster zegt over voertuigen als taxi gebruiken dan ergert iedereen zich kapot aan denk ik.
Kijk daar is zelfs de beste balancer niet tegen opgewassen .

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 21-11-2013 11:35 ]

• Skybullet
ja het is nu wel weer goed hoor met dit spel... ben vandaag al 4 x level 10 geworden.. maar ik ben het nogsteeds niet :F

• Dracyn
MisterChaoSs schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:32:
Ben er zojuist achter gekomen (waarschijnlijk best laat, maar alsnog) dat de Handling van de Stealth Jet (met gyro stabilier) anders is in Lacang Dam, dan in Paracel Storm. Iemand anders die dit ook heeft?
Nu je het zegt, ik denk wel dat ik dat ook heb, ik heb al een paar keer gehad dat ik zo iets had van huh hij reageert nu anders... Ik zal er eens op letten.

Pagina: 1 ... 55 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.