Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:48:
Hier wat echte gameplay van Metro 2014

[video]
Dit is hoe Metro eruit zag in de BF3 Alpha zonder de blauwe effect.
Dit ziet er echt geweldig uit en ga hier zeker wat uurtjes op vermaken.
Nu we geen grand bazaar of zulke city maps hebben, is het leuk dat metro terug komt.

alleen Floodzone en operation lockers zijn goed.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:56:
[...]

Nu we geen grand bazaar of zulke city maps hebben, is het leuk dat metro terug komt.

Of je speelt domination, voor de mensen die graag infantry spelen is het een prima modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:08:
Je hebt weinig aan die app. Ik zit op battlelog, 0/0 commanders, ik klik en er is ineens geen plek... Continu. Zelfs als ik de app iets voor me laat kuezen verbreekt de verbinding. Die app is gewoon alpha dus :(
Nee. de gebruiker is alpha. NUL van NUL commander. Hoeveel commanders zijn er dan aanwezig: nul. En hoeveel MOGEN er zijn: nul.
En daar ga jij proberen te joinen. En dan ligt het aan de app.

Kijk, het spel is echt buggy als de neten hoor, daar niet van, maar dit soort onoplettendheid krijgt DICE ook in wagonladingen over zich heengestort als zijnde "broddelwerk van DICE". Onder een EMP drone lopen en dan klagen over de blur, miepen dat er settings inzitten en als je die niet goed hebt het spel niet optimaal loopt, mensen die Domination en TDM joinen en dan zeuren dat er geen voertuigen in zitten en mijn persoonlijke favoriet, mensen die de serverbrowserfilter op de meest Godsonmogelijke triefel zetten en dan klagen dat er geen servers zijn, laser guided raketten afvuren en dan direct je lock verbreken door naar de normale gun te switchen en dan miepen dat de raketten ergens een weiland omploegen... er komt nogal wat langs als je het internet een beetje in de smiesjes houdt waarvan ik me toch afvraag "jongens, lezen jullie de beschrijvingen van wapens, features en servers voor je er over klaagt?".

Dit is (slechts één van vele) voorbeelden van RTFM. Dus Cartman, join eens een server met commander slots. Dan is je alpha app gelijk een stuk nuttiger.
Zoals gisterenavond bewezen door een kerel die met z'n tablet commander speelde in de server waar ik speelde. Helaas voor hem zat hij op TS met leden van het CN team, niet van het RU team. Waar hij commander van was. Wat we hem ná de ronde pas vertelden. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zijn vele meer verandering in metro hoor.
Gras wat brand in het park , neerstorten plafonds , lichten aan/uit , water in de diepste delen , liften en alternatieve routes :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:09:
[...]

Er zijn vele meer verandering in metro hoor.
Gras wat brand in het park , neerstorten plafonds , lichten aan/uit , water in de diepste delen , liften en alternatieve routes :)
enige wat echt een verbetering is zijn die nieuwe routes die een beetje mogelijkheden geven om door de hel van de spam te kunnen komen maar dan nog zal binnen het uur dat men het speelt de nieuwe juiste spam spots bekend zijn. Voordeel is echter dat je nu een grotere spreiding hebt van de vijanden dus zal het niet zo erg zijn als in bf3.
De kleurstellingen zijn wel veel beter en mooier. dat gras en plafond collapse is allemaal eenmalig, dan ligt het er en blijft het bij.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

reemprive schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:04:
[...]

Of je speelt domination, voor de mensen die graag infantry spelen is het een prima modus.
Zavod is een verschrikkelijke map die vaak langs komt helaas.

ps. Ik heb net even de Playstation 4 besteld, kan ik daar later ook BF4 op kopen, maar ook exclusieve titels als killzone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:47:
@Tsurany,
Er is maar 1 wapen met een RPM van 800 en dat is de M249 en dat is gelijk ook mijn fijnste wapen.
Dit heeft ook met mijn eigen timing te maken, na een tijdje schiet je op gevoel en weet je wanneer iemand dood is, nu stop ik soms te vroeg omdat je een te lage RoF wapen hebt.
Daarom gebruikte ik het woordje "tot". Grofweg alle wapens tot 800RPM zijn redelijk accuraat in vergelijking met de rest van hun class en grofweg alle wapens boven de 800RPM zijn redelijk inaccuraat in vergelijking met de rest van hun class.

Volgens mij is een map voor jou enkel goed als je hoge KDR's kan halen als infantry speler zonder om objectives te moeten geven.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 20-11-2013 10:21 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:18:
[...]

Zavod is een verschrikkelijke map die vaak langs komt helaas.

ps. Ik heb net even de Playstation 4 besteld, kan ik daar later ook BF4 op kopen, maar ook exclusieve titels als killzone etc.
het is te druk in die fabrieken, veel te veel dingen en machines en randjes en shit waar je aan blijft hangen, overheen moet springen of omheen moet lopen. om maar te zwijgen van de rooftop warriors die bovenin zitten, luikje dicht doen en lopen te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 12:26

TheNephilim

Wtfuzzle

SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:23:
[...]

het is te druk in die fabrieken, veel te veel dingen en machines en randjes en shit waar je aan blijft hangen, overheen moet springen of omheen moet lopen. om maar te zwijgen van de rooftop warriors die bovenin zitten, luikje dicht doen en lopen te campen.
De randjes zijn inderdaad vervelend, verder vind ik het best een leuke map, op het laatste punt na in Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10 08:02

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gisteren twee potjes gespeeld, in beide potjes "you have been promoted". Kijk ik dan na het potje, zie ik de score in Battlelog nét onder de totaalscore zitten, en ben ik volgens Battlelog nog een rank lager. Potje daarna precies hetzelfde: in game (na de ronde dus!) komt duidelijk "promoted", de score gaat er nog iets overheen, en daarna in Battlelog: net eronder..
Dacht eerst dat het wat in de vertraging van werking van de stats was, maar ook vanochtend stond ie er nog onder... Weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:20:
[...]

Daarom gebruikte ik het woordje "tot". Grofweg alle wapens tot 800RPM zijn redelijk accuraat in vergelijking met de rest van hun class en grofweg alle wapens boven de 800RPM zijn redelijk inaccuraat in vergelijking met de rest van hun class.

[...]

Volgens mij is een map voor jou enkel goed als je hoge KDR's kan halen als infantry speler zonder om objectives te moeten geven.
Nee hoor, snelle gameplay ligt mij gewoon lekker of waar veel actie is.
Resort is ook een leuke map, Paracel storm is ook een leuke map.
maar goldmud dus grote open maps, zijn voor mij niet weggelegd.

Rush in Zavod is trouwens wel leuk om te spelen op de laatste vlag na, dan zit je weer bij het fabriek waar ook TDM en domination op gespeeld wordt.

ik blijf een fan van objective gameplay zoals Conquest.momenteel ben ik alleen maar bezig met unlocks en dus kan ik nog geen echte oordeel geven over conquest. en daarnaast maar 20 uur gespeeld en voor een echte onderbouwde mening heb ik iets meer uren nodig.
ik kan alleen mening geven over de M416, M249, AEK-971 de verschillende granaten en de Domination/TDM maps.

Ik heb nog niet veel in voertuigen gezeten.
We moeten het ook positief zijn, ik heb nog niet gerage over de jets en dat is een verbeter punten tov BF3.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 20-11-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:20:
Die indruk heb ik ook heel sterk. Locker en Floodzone zijn geen objective play kaarten, dat is puur chaos, de één puur op infantry en de ander met toegevoegde dakhazen en af en toe een helitje.
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:18:
[...]
Zavod is een verschrikkelijke heerlijke map die vaak langs komt helaas.
FTFY. Hier wordt tenminste wat gedaan met vlaggen en als je de hele tijd klem zit aan randjes ben je voor mij makkelijk neer te maaien met de MG4 - ik heb daar namelijk geen last van. Als je tactisch speelt en niet alleen als een kip zonder kop gaat lopen CODden is die kaart prima voor goeie infantry engagements én voor voertuigenoorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:48:
Hier wat echte gameplay van Metro 2014

[video]
Nouja, gameplay, dat houterige gestuntel met een controller blijft zeer doen aan de ogen, maar verdomme wat ziet Metro er weer geil uit. Ik kan niet wachten om weer uren en uren rush te spelen op deze map. Geen van de huidige BF4 rush maps biedt ook maar half zoveel lol als wanneer twee gebalanceerde teams in Metro op die mcoms in staan te houwen. Samen met Valparaiso de beste rush map ooit in de bf serie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Second Assault komt op de 22ste van november uit voor de XBONE. Iemand enig idee wanneer de DLC voor de PC verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Misiek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
Second Assault komt op de 22ste van november uit voor de XBONE. Iemand enig idee wanneer de DLC voor de PC verschijnt?
http://lmgtfy.com/?q=second+assault+release+pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:48:
FTFY. Hier wordt tenminste wat gedaan met vlaggen en als je de hele tijd klem zit aan randjes ben je voor mij makkelijk neer te maaien met de MG4 - ik heb daar namelijk geen last van. Als je tactisch speelt en niet alleen als een kip zonder kop gaat lopen CODden is die kaart prima voor goeie infantry engagements én voor voertuigenoorlog.
I love it! Zavod is een map waar infantry nuttig is en voertuigen echt ondersteunend moeten zijn en niet als kip zonder kop rond kunnen crossen zonder gevaar. Alleen jammer dat de fabriek echt in het midden staat. Leuke punten zoals B en A wordt weinig gevochten, das jammer.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:48:
Nouja, gameplay, dat houterige gestuntel met een controller blijft zeer doen aan de ogen, maar verdomme wat ziet Metro er weer geil uit. Ik kan niet wachten om weer uren en uren rush te spelen op deze map. Geen van de huidige BF4 rush maps biedt ook maar half zoveel lol als wanneer twee gebalanceerde teams in Metro op die mcoms in staan te houwen. Samen met Valparaiso de beste rush map ooit in de bf serie imho.
Mais oui! Valparaiso was echt briljant!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Gister was ik even solo aan het spelen, wil ik schieten na dat ik wapens heb gewisseld, p90 schiet niet meer, ammo 51 in mag 102 op zak en ik sta op een ammo box, wissel ik naar pistol schiet dat ding ook niet, ook volle ammo.
Iemand ook al mee te maken gehad?

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Ben ook een groot fan van Zavod. Genoeg mogelijkheden en cover om met slimme movement ongemerkt elke objective te bereiken. Ideale map voor silencers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misiek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
staat op 3 dec. net als china rising. Dit voor premium members btw, voor non premium is dan 2 weken later.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-11-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:14
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:19:
[...]

staat op 3 dec. net als china rising. Dit voor premium members btw, voor non premium is dan 2 weken later.
8 mappen in 2 weken 8)7 had liever gezien dat er 4 weken tussen zat.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je 4 weken willen wachten op iets als je het ook direct kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:26:
Heb liever wat gespreid dan alles in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:26:
Nou, dat geeft meer mensen de gelegenheid om de huidige maps goed te leren kennen op verschillende modes en dat zou betere potjes op kunnen leveren. (met nadruk op kunnen)

Zelf ken ik ook nog niet alle mappen op alle game modes van binnen en buiten, laat staan alle goede looproutes. Zodra second assault uit komt helpt dat niet mee, of de China Rising dlc moet heel erg goed zijn, maar dan gaat zoals eerder gezegd metro rush weer veel tijd opslokken.

Wat weer zorgt dat ik de huidige maps minder goed leer kennen, wat die weer minder aantrekkelijk maakt om te spelen, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:19:
[...]

Waar staat dat dan ?
Ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewacht met onderstaande opmerkingen omdat ik vond dat ik eerst het spel wat moest leren kennen.
Ondertussen ben ik level 53 en heb ik +-45 uur gespeeld. Ik ken het spel niet door en door maar heb toch voldoende uren gespeeld voor een korte analyse. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Ondanks de crashes en de laatste dagen de "random blurred screens" (vreselijk irritant is dat) vind ik het spel aangenaam om spelen. Toch moet ik zeggen dat ik tot nu toe blijf wat op mijn honger zitten. Ik mis een beetje het snellere spel dat je kon terugvinden in BF3.

Ik was in BF3 geen Metro-fan maar ik ben blij dat het naar BF4 komt. Maar niet alleen metro was sneller.
Je had met damavand peak een leuke snelle rush-map, Azadi palace, Talah market, Grand Bazar, Seine Crossing. Allemaal maps die voor mij een stuk leuker aanvoelen dan de maps in BF4. Ik begrijp dat het waarschijnlijk de bedoeling was van de devs maar ik mis het toch wat.

Flood zone is een map waar het snel kan gaan als je in een goed team/squad zit. Als je tegenslag hebt en je moet het alleen doen is het quasi onbegonnen werk met al de snipers.

Zavod is wél een map waar het snel kan gaan, hier liggen de punten ook iets minder ver uit elkaar. Grafisch is dit wel een van de mindere maps imo. Ik hoop op een DLC à la close quarters of aftermath.

Ik moet hierbij wel vermelden dat ik géén vehicle-minded player ben. Ik probeer het in BF 4 de laatste dagen wél meer te doen. Alleen erg frustrerend om telkens met die tank na tien seconden te sterven (bij wijze van spreken). Zeker op de railway map sterf ik constant met die voertuigen.

De gun-play is erg verschillend van BF3. In de 3 had ik op het einde het gevoel dat ik letterlijk het wapen in handen nam en wist ik perfect wat het wapen kon. Nu raak ik sommige spelers de ene keer wel en de andere keer bij een vergelijkbare fase raak ik helemaal niets. Is dit lag? is dit een miscalculatie van mijnentwege? ik weet het niet. Ik moet er toch nog erg aan wennen. Mijn accuracy ligt een stuk lager dan in BF3 en dit merk ik tijdens het spelen.

Wat scheelt er met die voertuigen? Ik weet dat een RPG in een hoek van 90° meer schade doet en in een mindere hoek maar ik heb soms 3-4 raketten nodig voor een tank. Je kan een tank wel één of twee keer te slim af zijn maar de derde keer ben je er aan voor de moeite. Dit is iets waar ik me wel wat aan stoor bij bepaalde rondes.

En dan kom ik tot mijn laatste item. Waarom duren rushrondes telkens maar 75 of 100 tickets? Ik zit meer in het loading-screen dan dat ik aan het spelen ben! Ik heb de indruk dat BF 4 ondanks de nieuwe gamemodes steeds meer een (large-)Conquest only spel wordt? Als jullie servers kennen met hogere ticketcount qua rush mogen jullie ze mij altijd geven!

Tot hier my2cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:05:
[...]
Onder een EMP drone lopen en dan klagen over de blur, miepen dat er settings inzitten
die EMP blur bij infantry slaat anders gewoon nergens op hoor..
Als er een EMP gevallen is, zal je dat als mens echt niet merken (behalve dat alle electronica niet meer werkt en dat je misschien vliegtuigen hoort neervallen enzo :> )

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47
SmokingCrop schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:33:
[...]

Als er een EMP gevallen is, zal je dat als mens echt niet merken (behalve dat alle electronica niet meer werkt en dat je misschien vliegtuigen hoort neervallen enzo :> )
Het is de toekomst he. Misschien zijn alle soldaten wel cyborgs.
Ze hebben een minimap en HUD die op hun oog wordt geprojecteerd :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:31:
Nou, dat geeft meer mensen de gelegenheid om de huidige maps goed te leren kennen op verschillende modes en dat zou betere potjes op kunnen leveren. (met nadruk op kunnen)

Zelf ken ik ook nog niet alle mappen op alle game modes van binnen en buiten, laat staan alle goede looproutes. Zodra second assault uit komt helpt dat niet mee, of de China Rising dlc moet heel erg goed zijn, maar dan gaat zoals eerder gezegd metro rush weer veel tijd opslokken.

Wat weer zorgt dat ik de huidige maps minder goed leer kennen, wat die weer minder aantrekkelijk maakt om te spelen, etc. etc.
Ach, gewoon wat meer spelen. Ik heb liever direct die extra mappen dan vier weken wachten zodat ik eerst de andere beter kan kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
RocketKoen schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:37:
[...]

Lijkt mij sterk, een map kan op een smartwatch en een hud zit in je helm en is 1 oog geen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:37:
[...]

waarom kan je dan nog je HUD enzo zien als je in een EMP regio loopt :9

Ze maken gewoon ondoordachte aanpassingen die overbodig, irritant en zelf gewoon niet mogelijk zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:38:
[...]

Ach, gewoon wat meer spelen. Ik heb liever direct die extra mappen dan vier weken wachten zodat ik eerst de andere beter kan kennen.
En jij hebt zoveel tijd daarvoor? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Kepro schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:44:
[...]

Second Assault kent vrijwel iedereen al aangezien het "oude" maps zijn. Ze zijn natuurlijk al wat veranderd en sommige routes zijn wat anders, maar de basis kent iedereen al.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:48
Wat ik een beetje raar vind (en wat me ergert) is dat als je tijdens het afvuren van een SRAW gedood wordt door een voertuig/persoon, dat de SRAW compleet lijkt te verdwijnen (geen dmg aan de omgeving) en niet gewoon zijn trajectory afmaakt. Ik weet eigenlijk niet of dit ook geldt voor non-guided raketten zoals de RPG.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
[...]

IK WEL, ben als ik geen werk kan vinden tot augustus vrij :P, opleidingen enzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Dracyn op 20-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:47:
Wat ik een beetje raar vind (en wat me ergert) is dat als je tijdens het afvuren van een SRAW gedood wordt door een voertuig/persoon, dat de SRAW compleet lijkt te verdwijnen (geen dmg aan de omgeving) en niet gewoon zijn trajectory afmaakt. Ik weet eigenlijk niet of dit ook geldt voor non-guided raketten zoals de RPG.
Bij de Sraw vind ik het wel logisch want je mikt ook niet meer op iets waarschijnlijk omdat je wapen naar de grond gaat.
Maar bij de Rpg en Smaw krijg je de hits volgens mij nu wel en dat was in BF3 niet zo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:53:
[...]

Bij de Sraw vind ik het wel logisch want je mikt ook niet meer op iets waarschijnlijk omdat je wapen naar de grond gaat.
Maar bij de Rpg en Smaw krijg je de hits volgens mij nu wel en dat was in BF3 niet zo .
Bij de sraw is het niet logisch, dat ding moet gewoon recht door vliegen als hij zijn besturing verliest, netzoals hij doet als je stopt met aimen.

Als ik zon ding in het echt zou pakken schieten en dan vervolgens niks meer doet verdwijnt hij ook niet magisch hoor...

[ Voor 11% gewijzigd door Dracyn op 20-11-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet direct bij release maar kerst volgt daar vlak na en velen hebben dan wel wat vakantiedagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:33:
[...]
Maar het is geen bug zoals wel weer telkens beweerd wordt door allerhande mensen die vooral erg bedreven zijn in het klagen. Hele delen van het spel slaan als lul op drumstel. Bizarre recoil met zware wapens en nagenoeg geen recoil met klein licht wapentuig, terwijl iedereen met een half uurtje militaire training je zo onderhand wel kan vertellen dat een zwaar wapen veel minder terugslag kent dan een licht. Hoge spread bij LMGs (met lange loop) en weinig bij een P90 (met een super kort loopje) terwijl de lengte van de loop primair de aerodynamica van de vliegende kogel bepaald. mini handgranaatjes die net zo veel schade doen als hun veel grotere broers, napalmgranaten waar je alleen maar gewond van wordt, .50 cal semi-auto sniperrifles die drie schoten op een motor van een scoutheli afgeven en dan heb je 18% schade. Sowieso de schadepatronen aan voertuigen.
Niemand klaagt hierover, maar de blur is ineens game breaking. Wat de hel. :')
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:33:
Ondanks de crashes en de laatste dagen de "random blurred screens" (vreselijk irritant is dat)
Ahem...
De gun-play is erg verschillend van BF3. In de 3 had ik op het einde het gevoel dat ik letterlijk het wapen in handen nam en wist ik perfect wat het wapen kon. Nu raak ik sommige spelers de ene keer wel en de andere keer bij een vergelijkbare fase raak ik helemaal niets. Is dit lag? is dit een miscalculatie van mijnentwege? ik weet het niet. Ik moet er toch nog erg aan wennen. Mijn accuracy ligt een stuk lager dan in BF3 en dit merk ik tijdens het spelen.
Network smoothies op 0%. Scheelt een enorme gigaberg aan misschieting.
Wat scheelt er met die voertuigen? Ik weet dat een RPG in een hoek van 90° meer schade doet en in een mindere hoek maar ik heb soms 3-4 raketten nodig voor een tank. Je kan een tank wel één of twee keer te slim af zijn maar de derde keer ben je er aan voor de moeite. Dit is iets waar ik me wel wat aan stoor bij bepaalde rondes.
Je hebt tenzij je een RPG neemt en het ding precies goed weet te raken altijd 3 of 4 of 5 of zelfs 6 raketten nodig om een tank weg te boppen. Tanks zijn tanks, namelijk. Die zijn bedoeld om beschoten te worden en dan in plaats van in stukken uitéén te spatten terug te schieten met hun eigen big-boom spul. Als je met één engineer zo effe een tankje wegtikt hebben die dingen geen nut. En als je handig bent met RPGs is een tank wegbeuken in je eentje echt niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks de crashes en de laatste dagen de "random blurred screens" (vreselijk irritant is dat) vind ik het spel aangenaam om spelen. Toch moet ik zeggen dat ik tot nu toe blijf wat op mijn honger zitten. Ik mis een beetje het snellere spel dat je kon terugvinden in BF3.

Ik was in BF3 geen Metro-fan maar ik ben blij dat het naar BF4 komt. Maar niet alleen metro was sneller.
Je had met damavand peak een leuke snelle rush-map, Azadi palace, Talah market, Grand Bazar, Seine Crossing. Allemaal maps die voor mij een stuk leuker aanvoelen dan de maps in BF4. Ik begrijp dat het waarschijnlijk de bedoeling was van de devs maar ik mis het toch wat.
Kan ik me helemaal in vinden hoor, ik heb ook nog geen ECHT vette rush pot gehad in BF4. Meestal is het of een walkover, of onbegonnen werk omdat de rest van je team met een bolt-action hard aan het "ptfo-en" is, 300 meter bij de objectives vandaan. Met zijn 14en vijanden spotten voor de 2 mensen die daadwerkelijk de mcoms verdedigen of aanvallen, klasse.
Flood zone is een map waar het snel kan gaan als je in een goed team/squad zit. Als je tegenslag hebt en je moet het alleen doen is het quasi onbegonnen werk met al de snipers.

Zavod is wél een map waar het snel kan gaan, hier liggen de punten ook iets minder ver uit elkaar. Grafisch is dit wel een van de mindere maps imo. Ik hoop op een DLC à la close quarters of aftermath.

Ik moet hierbij wel vermelden dat ik géén vehicle-minded player ben. Ik probeer het in BF 4 de laatste dagen wél meer te doen. Alleen erg frustrerend om telkens met die tank na tien seconden te sterven (bij wijze van spreken). Zeker op de railway map sterf ik constant met die voertuigen
Klopt, de maps moedigen snipen enorm aan door of grote open stukken of daken, niets lijkt die lafbekken harder aan te trekken dan daken, waarom er altijd tien van die lafbekken in 1 team lijken te zitten is mij een groot raadsel....

Ook ben je erg afhankelijk van goede spelers in de voertuigen, die kunnen de uitkomst in een oogwenk bepalen, als je die niet hebt is het eigenlijk al beslist. Als je daar net als ik niet bijzonder van houdt, maar je ziet een paar te jandoelelen en de heli's, tanks etc. weggeven in de eerste paar minuten, dan is het potje al vertiefd. OF je moet dan zelf met tegenzin gaan stuntelen met voertuigen of de ronde bij voorbaat afschrijven.
Ik snap wat je bedoelt denk ik, het 'voelt' allemaal een beetje te willekeurig aan nog, maar dat kan ook met de hitregistratie liggen. De ene ronde kan een gun totaal anders aanvoelen, ik heb rondes van 25%+ dan weer 15% en dan weer 20%+ zonder echt heel veel anders te doen.
Geen idee, het enige wat ik hier op kan zeggen, ga domination spelen met de engineer met een carbine, net zolang je de SRAW hebt. Als je een tank ziet, 1 raket in de lucht afschieten, herladen, en de volgende op de tank richten (en blijven aimen) tot beide raketten de tank slopen. Dan kan je nog razendsnel een nieuwe raket afvuren, en je hebt (voordat de tank/boot echt kan reageren) hem gesloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
MisterChaoSs schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:
[...]

Second Assault kent vrijwel iedereen al aangezien het "oude" maps zijn. Ze zijn natuurlijk al wat veranderd en sommige routes zijn wat anders, maar de basis kent iedereen al.
Dat is onzin, kent iedereen. Zelfde geldt toen B2K naar BF3 kwam. BF3 had zoveel nieuwe spelers en dit zal ook met BF4 het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:57:
Dat zijn designkeuzes die gemaakt zijn. Daar kan je over discussieren maar gamebreaking is het zeker niet. Die blur is iets wat echt storend is doordat het erg vervelende grafische effecten zijn waarvan een groot aantal mensen zelfs hoofdpijn krijgt. En het is wel een bug want je krijgt het ook buiten het effect van de EMP drone.
Kepro schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:00:
Dat is onzin, kent iedereen. Zelfde geldt toen B2K naar BF3 kwam. BF3 had zoveel nieuwe spelers en dit zal ook met BF4 het geval zijn.
Die hebben pech, hadden ze maar langer fan moeten zijn :-(
Dracyn schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
Bij de sraw is het niet logisch, dat ding moet gewoon recht door vliegen als hij zijn besturing verliest, netzoals hij doet als je stopt met aimen.

Als ik zon ding in het echt zou pakken schieten en dan vervolgens niks meer doet verdwijnt hij ook niet magisch hoor...
Hij zou paar rare salto´s moeten maken. Immers de persoon met de besturing in handen valt dood neer waardoor de launcher ook stuitert en die bewegingen weer doorgeeft aan het projectiel :+

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 20-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
[...]

Hoezo niet dan :?
Het vizier is niet meer op target dus logisch lijkt me.
Als je met de Sraw naar benden kijkt raak jij je target ook niet meer toch ?
En dan er bij als je raket de lucht in schiet zie je er ook niets van weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]
Maar het is geen bug zoals wel weer telkens beweerd wordt door allerhande mensen die vooral erg bedreven zijn in het klagen.
Niemand klaagt hierover, maar de blur is ineens game breaking. Wat de hell. :')
Inderdaad, het is eigenlijk een design flaw, maar de blur is voor sommigen "game breaking" omdat het enorm visueel irriterend is ;)
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:06:
[...]

Hoezo niet dan :?
Het vizier is niet meer op target dus logisch lijkt me.
Die Sraw moet ofwel random ergens vliegen of gewoon rechtdoor.. niet gewoon magisch verdwijnen :+
'Target' kan ook gewoon de grond zijn, lol

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:06:
[...]

..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en ?
Als hij niet op die tank mikt (want hij zou na de eerste raket neergeschoten worden) raakt die de tank ook niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
De recon is de eerste class die ik helemaal opbouw. Na de assault, engineer en als laatste support ben ik weer even klaar met de laatste drie. Belangrijkste wapens en alle gadgets zijn beschikbaar, inclusief de battlepacks.

Het is weer tijd om terug te gaan naar de Recon en lekker te snipen in grote mappen. Heerlijk die domme rennende infantery afknallen. Wachten tot ze in de juiste mil dot rennen en boem daar gaat weer zo'n domme huppelende kangoeroe. Ook zie ik ze vaak op daken staan en rond een vlag rennen. Lekker voer voor m'n srr-61 en scout elite en ondertussen chips en cola, je afvragend waarom ze zo dom rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 21:48
[...]

Je hebt tenzij je een RPG neemt en het ding precies goed weet te raken altijd 3 of 4 of 5 of zelfs 6 raketten nodig om een tank weg te boppen. Tanks zijn tanks, namelijk. Die zijn bedoeld om beschoten te worden en dan in plaats van in stukken uitéén te spatten terug te schieten met hun eigen big-boom spul. Als je met één engineer zo effe een tankje wegtikt hebben die dingen geen nut. En als je handig bent met RPGs is een tank wegbeuken in je eentje echt niet zo'n probleem.
Grappig, maar precies het omgekeerde gebeurt als een Recon een C4 tot ontploffing brengt op een tank. Dus erg consistent is het niet.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:14:
[...]

Ja en ?
Als hij niet op die tank mikt (want hij zou na de eerste raket neergeschoten worden) raakt die de tank ook niet .
Komt nog bij dat de tank active protection kan hebben en achter dingen kan rijden.
Zo OP ist allemaal niet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]

Ik snap wat je bedoelt denk ik, het 'voelt' allemaal een beetje te willekeurig aan nog, maar dat kan ook met de hitregistratie liggen. De ene ronde kan een gun totaal anders aanvoelen, ik heb rondes van 25%+ dan weer 15% en dan weer 20%+ zonder echt heel veel anders te doen.

[...]
Klopt volledig! En het aanpassen van je gun heeft hier weinig of geen invloed op.
Bij BF3 was (afgezien van de erg grote maps) mijn accuracy redelijk stabiel. Hier haal ik soms 28-30% en dan plots maar 12%.

Trouwens, in de details page vind je de accuracy terug. Maar ik vermoed dat hier ook de vehicle-accuracy in verrekend zit?
Is dit ook zo bij een match-report? Als ik met een tank 100 kogels afknal en maar 1 keer raak schiet zal dit mijn accuracy van die ronde bïinvloeden? In BF 3 was dit niet zo dacht ik?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]

Geen idee, het enige wat ik hier op kan zeggen, ga domination spelen met de engineer met een carbine, net zolang je de SRAW hebt. Als je een tank ziet, 1 raket in de lucht afschieten, herladen, en de volgende op de tank richten (en blijven aimen) tot beide raketten de tank slopen. Dan kan je nog razendsnel een nieuwe raket afvuren, en je hebt (voordat de tank/boot echt kan reageren) hem gesloopt!
Hmmm moet ik inderdaad eens proberen vanavond :)
[...]
[...]
Inderdaad ik lees hier erg weinig over, toch maakt het het spel soms echt onspeelbaar.

[...]

mja ze mogen het van mij wat moeilijker maken maar nu vind ik het té. 3-4 raketten max lijkt me moeilijk genoeg.
Maar ik zal er nog wat op moeten letten dat ik de tank in een rechte hoek raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:02:
[...]
Trouwens, in de details page vind je de accuracy terug. Maar ik vermoed dat hier ook de vehicle-accuracy in verrekend zit?
Is dit ook zo bij een match-report? Als ik met een tank 100 kogels afknal en maar 1 keer raak schiet zal dit mijn accuracy van die ronde bïinvloeden? In BF 3 was dit niet zo dacht ik?
In BF4 wel. En van tank shells wordt het niet spannend, maar van de machinegeweren op de turret, om nog te zwijgen van de chainguns op de AA, boot, transport heli en little bird. Bzzzzzzzzzt 50 kogels mis. Dat wordt een stijf potje snipen om dat recht te trekken.
Inderdaad ik lees hier erg weinig over, toch maakt het het spel soms echt onspeelbaar.
Onspeelbaar? Ik merk het vaak niet eens. Zet de effects en antialiasing eens op low of uit? Misschien lost het daarmee op.
mja ze mogen het van mij wat moeilijker maken maar nu vind ik het té. 3-4 raketten max lijkt me moeilijk genoeg.
3-4 raketten is peanuts. Als er dan twee engies loepn is het boemboem disabled en boemboem dood, geen schijn van kans in een tank. Nu heb je met een tank kans om één engi kont te schoppen, twee engies te overleven, en drie engies te ontvluchten. Als je tank zo makkelijk te slopen is heeft het ding geen functie op het slagveld. Bovendien zoals gezegd, met de RPG kan het in twee schoten.
Maar ik zal er nog wat op moeten letten dat ik de tank in een rechte hoek raak.
En van achteren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maar het is geen bug zoals wel weer telkens beweerd wordt door allerhande mensen die vooral erg bedreven zijn in het klagen. Hele delen van het spel slaan als lul op drumstel. Bizarre recoil met zware wapens en nagenoeg geen recoil met klein licht wapentuig, terwijl iedereen met een half uurtje militaire training je zo onderhand wel kan vertellen dat een zwaar wapen veel minder terugslag kent dan een licht. Hoge spread bij LMGs (met lange loop) en weinig bij een P90 (met een super kort loopje) terwijl de lengte van de loop primair de aerodynamica van de vliegende kogel bepaald. mini handgranaatjes die net zo veel schade doen als hun veel grotere broers, napalmgranaten waar je alleen maar gewond van wordt, .50 cal semi-auto sniperrifles die drie schoten op een motor van een scoutheli afgeven en dan heb je 18% schade. Sowieso de schadepatronen aan voertuigen.
het is niet zo simpel als jij het nu verwoord, grofweg klopt het wel maar er zijn meer factoren die hier van invloed op zijn. omdat bf geen simulator is is dat verder niet interessant dus is het logisch hoe de wapens nu zijn opgezet. anders zou iedereen met een shotgun rondlopen aangezien je daarmee over het algemeen tot 50 meter altijd wel iemand kan neerhalen in het echt. De damagemodels van de voertuigen is vrij simpel dus dat je met elk soort wapen geen schade aan een turbine motor kan doen is niet realistisch. Als dit wel kan je dan zal je nogal snel uit de lucht geknald worden en dat is wederom niet goed voor de gameplay. dit geldt ook voor AA raketten etc. ik ben altijd voor goede balans over realistische weergave van de werkelijke eigenschappen.
Het hele idee is dat je een beetje tactisch nadenkt bij het uitschakelen van iets als een tank, dat is al helemaal zo als die reactive of active protection heeft. De raket in het kontje is altijd beste keuze. Ik vind eht persoonlijk helemaal niet moeilijk een tank uit te schakelen.

En dan kom ik tot mijn laatste item. Waarom duren rushrondes telkens maar 75 of 100 tickets? Ik zit meer in het loading-screen dan dat ik aan het spelen ben! Ik heb de indruk dat BF 4 ondanks de nieuwe gamemodes steeds meer een (large-)Conquest only spel wordt? Als jullie servers kennen met hogere ticketcount qua rush mogen jullie ze mij altijd geven!

Tot hier my2cents :)
Als je in een tank rijdt, moet je backup hebben van infi, er zitten nu maar 2 man max in en zeker bij stukken waar infi makkelijk achter cover kunnen schuilen is het heel moeilijk die te doden voordat ze je tank naar de tering knallen. die autolockon mbt law is te makkelijk snel te vuren en weer weg te duiken, die zou aangepast moeten worden imho ook al doet die niet zoveel damage. Je kan er nu ook geen critical hit mee maken omdat die auto lock als die dicht genoeg bij een vehicle word afgevuurd er altijd bovenop knalt.
active protection helpt wel wat natuurlijk maar 3 engi's kunnen een tank instant disablen. het is een kwestie van goed bedenken waar je met je tank rijdt en wat er om je heen loopt, veel infi van je eigen team of rijd je in de middle of nowhere met 5 vijanden om je heen.
Daarnaast is de tweede shell echt de beste als je de gigantische drop goed kan compenseren. choppers etc allemaal insta kills ipv disable en meer damage per hit voor armor. HMG voor infi.

Blijven bewegen, goede posities kiezen en uitkijken voor andere vehicles is essentieel.

Ticket count is gewoon instelling van servers, zoek op high ticketcount + rush maps en je zult die vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn die M2 slams geniaal >:)
Omdat je ze ook op muren , auto's en borden kunt plaatsen :) en ze dan lang niet zo snel gespot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 12:26

TheNephilim

Wtfuzzle

Heeft iemand ervaring met de CANISTER SHELL op light armor vehicles?

Ik heb nu de 25MM HE SHELL, maar die doet het niet zo tegen infantry, met als secondary de COAXIAL LMG. Die laatste werkt prima tegen infantry, dus stel dat ik beide heb, dan is het leuk knallen op maps zonder T90 tanks enzo.

Vind de LAV eigenlijk ook alleen nuttig tegen infantry, gisteren ook twee leuke potjes gespeeld, waarin ik nuttig kon zijn op die manier. Rustig spelen, terugtrekken wanneer nodig en langzaam vooruit drukken met de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
TheNephilim schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:34:
Vind de LAV eigenlijk ook alleen nuttig tegen infantry, gisteren ook twee leuke potjes gespeeld, waarin ik nuttig kon zijn op die manier. Rustig spelen, terugtrekken wanneer nodig en langzaam vooruit drukken met de rest van het team.
"INFANTRY FIGHTING VEHICLE" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canister werkt aardig goed tegen infantry zolang de range niet te groot wordt. Zonder tank is het idd een handige optie maar je verliest dan wel tegen elke andere IFV.
Met de IFV heb je nog steeds een goede kans tegen tanks. De TOW raket helpt goed met damage en als je snel beweegt en een verrassingsaanval uitvoert maak je echt goed kans. Zeker als de tank al damaged is of damage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:34:
Heeft iemand ervaring met de CANISTER SHELL op light armor vehicles?

Ik heb nu de 25MM HE SHELL, maar die doet het niet zo tegen infantry, met als secondary de COAXIAL LMG. Die laatste werkt prima tegen infantry, dus stel dat ik beide heb, dan is het leuk knallen op maps zonder T90 tanks enzo.

dat is ook een beetje waar die voor is opgezet, het heet ook wel de IFV wat staat voor infantry fighting vehicle. :+
het is ter verplaatsing en ondersteuning van infantry. Ik heb die cannister nog niet unlocked maar het zal wel goed werken mits je goed richt, en je zal er niet zoveel van hebben denk ik, maar goed geen idee verder. 25mm moet je gewoon goed richten, als het kan de infi direct te raken dat is meestal 1-2 hit kill.
je hebt iig ondersteuning nodig en voornamelijk wat engi's die je repairen. geef je gunner altijd de prox scan perk zodat je infi kan spotten op minimap, erg handig voor de c4 ninjas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 14:18
Gebruik maken van snelheid en achter een tank komen, Zuni's afvuren en HE shells.
Zuni's doen het ook prima tegen infanterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:25:
Omdat je ze ook op muren , auto's en borden kunt plaatsen :) en ze dan lang niet zo snel gespot worden.

[video]
Idd fijne dingetjes :) hoor regelmatig als er iemand overheen vaart: "WTF!! Mines in water??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:40:
[...]

Idd fijne dingetjes :) hoor regelmatig als er iemand overheen vaart: "WTF!! Mines in water??"
flood zone is een geweldige map om mines te gebruiken, zelfs als de boel nog niet helemaal onder water staat, net voor de ramps even de mines in het water leggen. werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
:O eerste wat ik deed toen ik de m2 slam had :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:39:
[...]
Ik heb die cannister nog niet unlocked maar het zal wel goed werken mits je goed richt, en je zal er niet zoveel van hebben denk ik, maar goed geen idee verder. 25mm moet je gewoon goed richten, als het kan de infi direct te raken dat is meestal 1-2 hit kill.
Unlock het even voor je advies geeft over hoe het werkt, dan. Canister shells voor de IFV vervangen je gewone shells door canister en je hebt dus net zoveel cannies als normale HE of IDSPISPOP-sabot shells. Op korte afstand veeg je mt gemák een bosje inf weg ermee, op grotere afstand verwond je ze alleen. MAar dan rag je er nog elf shells overheen en gaan ze best braaf liggen. Dit in combi met de LMG en/of rocketpods maakt van je IFV een geschikte infantry slammer.
Maar je bent zó weg als je een andere IFV tegenkomt. En omdat de counter tegen IFVs toch vooral andere IFVs zijn, of andere voertuigen, prefereer ik toch de IDKFA-sabot shells en de TOW. Infantry maai ik ook wel weg met de sabots en die TOW is niet alleen lekker sterk, maar kan ook nog locken op laserprut. Hard gelachen met dat ding op Floodzone met een squaddie met laserpainter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurPii
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:34:
[...]

Unlock het even voor je advies geeft over hoe het werkt, dan. Canister shells voor de IFV vervangen je gewone shells door canister en je hebt dus net zoveel cannies als normale HE of IDSPISPOP-sabot shells. Op korte afstand veeg je mt gemák een bosje inf weg ermee, op grotere afstand verwond je ze alleen. MAar dan rag je er nog elf shells overheen en gaan ze best braaf liggen. Dit in combi met de LMG en/of rocketpods maakt van je IFV een geschikte infantry slammer.
Maar je bent zó weg als je een andere IFV tegenkomt. En omdat de counter tegen IFVs toch vooral andere IFVs zijn, of andere voertuigen, prefereer ik toch de IDKFA-sabot shells en de TOW. Infantry maai ik ook wel weg met de sabots en die TOW is niet alleen lekker sterk, maar kan ook nog locken op laserprut. Hard gelachen met dat ding op Floodzone met een squaddie met laserpainter :+
kijk, dat noemen we een duidelijke omschrijving hoe een Canister shell gebruikt moet worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:34:
[...]

hoe werken ze tegen jeeps en rhibs? ook zoals in bf3 dat je die daarmee compleet kapot knalt of doen ze weinig damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

DurPii schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:43:
[...]
kijk, dat noemen we een duidelijke omschrijving hoe een Canister shell gebruikt moet worden :*)
Canister shell vindt ik wel bedroevend veel slechter dan in bf3. In bf3 kon je er inderdaad bosjes mee neerhalen, maar in bf4 gebruik ik toch liever de heavy machine gun.

@SouLLeSSportal
Voor een jeep heb je minstens 2 schoten nodig :|

[ Voor 8% gewijzigd door Rub3s op 20-11-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:58:
[...]

Canister shell vindt ik wel bedroevend veel slechter dan in bf3. In bf3 kon je er inderdaad bosjes mee neerhalen, maar in bf4 gebruik ik toch liever de heavy machine gun.

@SouLLeSSportal
Voor een jeep heb je minstens 2 schoten nodig :|
bedoel je dan die van de tank of lav? die van de tank zou natuurlijk ook sterker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LAV had geen cannistershell in BF3 als mijn geheugen me niet in de steek laat. De tank had ze wel en die werkte dan ook geweldig! Tot ze hem gingen patchen en hij van geweldig naar waardeloos ging. En nu in BF4 vind ik ze matig. Ze werken aardig maar zijn wel wat onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:07:
LAV had geen cannistershell in BF3 als mijn geheugen me niet in de steek laat. De tank had ze wel en die werkte dan ook geweldig! Tot ze hem gingen patchen en hij van geweldig naar waardeloos ging. En nu in BF4 vind ik ze matig. Ze werken aardig maar zijn wel wat onbetrouwbaar.
klopt ik bedoel ook de vergelijking met de bf4 tank en lav cannister shells. die in bf3 was nogal op doordat je instant 2 schoten kon vuren ipv dat je de andere shellsoort eerst moest laden. Die aanpassing is ook wel logisch maar werd die wel een stuk minder goed mee uiteraard. genoeg potjes op seine crossing helemaal kapot gespeeld daarmee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:11:
[...]

klopt ik bedoel ook de vergelijking met de bf4 tank en lav cannister shells. die in bf3 was nogal op doordat je instant 2 schoten kon vuren ipv dat je de andere shellsoort eerst moest laden. Die aanpassing is ook wel logisch maar werd die wel een stuk minder goed mee uiteraard. genoeg potjes op seine crossing helemaal kapot gespeeld daarmee :9
Dat was niet de aanpassing waar ik op doelde. De cannister shell zelf is ook qua kracht vermindert waardoor het een minder effectief wapen is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:13:
[...]

Dat was niet de aanpassing waar ik op doelde. De cannister shell zelf is ook qua kracht vermindert waardoor het een minder effectief wapen is geworden.
Die damage vermindering was ook gewoon nodig, de cannister was ook gewoon veel te effectief, maar dat was toch vrij snel, een aantal weken nadat die te gebruiken was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:18:
[...]

Die damage vermindering was ook gewoon nodig, de cannister was ook gewoon veel te effectief, maar dat was toch vrij snel, een aantal weken nadat die te gebruiken was?
Volgens mij wel een aantal maanden later. Ik heb er in ieder geval nog flinke killingsprees mee gehaald omdat hij inderdaad erg effectief was. Alleen DICE heeft gedaan wat ze altijd doen, volledig doorslaan. Van te sterk naar veel te zwak in een enkele patch. Tezamen met het invoeren van de (logische) wachttijd bij het wisselen van ammo is hij gewoon veel te zwak geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-07-2024
Hi,

Een enigszins technisch vraagje:

Mijn rig:

Windows 7 x64
Intel Core i7 920 @3,8Ghz
MSI GTX660ti Power Edition in SLI
1900x1200

In Singleplayer knallen de Ultra-graphics van het scherm en haal ik met gemak 100-120FPS gemiddeld.
Echter, in Multiplayer loopt veel minder; met High-settings heb ik moeite rond de 40-50FPS uit te komen, met soms korte framedrops naar 30-40FPS, echt en kleine hickups zeg maar. Hen een 120mbit lijn, meestal 1 van de laagste pings in de server.

Het vreemde is : als ik SLI uitschakel en dus maar met 1 kaart draai haal ik rond de 40-50FPS op Ultra settings waarbij mijn kaart 90% belast wordt, ook met FPS drops van 1 sec.
In SLI haal ik gelijke FPS maar zie ik dat beide kaarten maar max 75% belast worden.

Wat kan dit zijn? In SLI moet ik toch zeker meer FPS halen dan met 1 enkele kaart? Heb de laatste nVidia drivers van 19 november.

Thanks!

Wim

[ Voor 3% gewijzigd door WimRacing op 20-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43

spartacusNLD

This is Sparta!!

[video]
op parcel storm onder de bruggen droppen.. al die tripple kills :o
in het water doen ze het ook >:)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 20-11-2013 16:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 21:03
spartacusNLD schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:21:
[...]

op parcel storm onder de bruggen droppen.. al die tripple kills :o
in het water doen ze het ook >:)
Hoe lang blijven die mijnen liggen als je dood bent? Of gaan ze meteen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WimRacing schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:20:
Hi,

Mijn rig:

Windows 7 x64
1900x1200

In Singleplayer knallen de Ultra-graphics van het scherm en haal ik met gemak 100-120FPS gemiddeld.
Echter, in Multiplayer loopt veel minder; met High-settings heb ik moeite rond de 40-50FPS uit te komen, met soms korte framedrops naar 30-40FPS, echt en kleine hickups zeg maar. Hen een 120mbit lijn, meestal 1 van de laagste pings in de server.

Het vreemde is : als ik SLI uitschakel en dus maar met 1 kaart draai haal ik rond de 40-50FPS op Ultra settings waarbij mijn kaart 90% belast wordt, ook met FPS drops van 1 sec.
In SLI haal ik gelijke FPS maar zie ik dat beide kaarten maar max 75% belast worden.

Wat kan dit zijn? In SLI moet ik toch zeker meer FPS halen dan met 1 enkele kaart? Heb de laatste nVidia drivers van 19 november.

Thanks!

Wim
nieuwste drivers al gedownload? vaak met nieuwe games is het zo dat sli en CF niet perfect werkt, en zelfs een enkele kaart beter werkt. dit zit dan weer vaak in de drivers.

klikkerdeklik

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-11-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-07-2024
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:25:
[...]

nieuwste drivers al gedownload? vaak met nieuwe games is het zo dat sli en CF niet perfect werkt, en zelfs een enkele kaart beter werkt. dit zit dan weer vaak in de drivers.

http://lmgtfy.com/?q=framedrops+%2B+sli+%20%2B+battlefield+4
Ja, heb de laatste drivers van 19 november
En google heb ik al ruimschoots gehad, anders was ik niet hier gekomen. Maar thanks :)

[ Voor 13% gewijzigd door WimRacing op 20-11-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:22:
[...]

Hoe lang blijven die mijnen liggen als je dood bent? Of gaan ze meteen weg?
blijven liggen maar je als je dood gaat en dan mijnen neerlegt gaan ze wel een voor een weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 21:03
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:28:
[...]

blijven liggen maar je als je dood gaat en dan mijnen neerlegt gaan ze wel een voor een weg.
Dus als ik het goed begrijp, de mijnen blijven liggen(zelfs in mijn nieuwe leven) en als ik geen nieuwe leg blijven de oude liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WimRacing schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:27:
[...]

Ja, heb de laatste drivers van 19 november
En google heb ik al ruimschoots gehad, anders was ik niet hier gekomen. Maar thanks :)
dan is het wachten op betere drivers, je kan nog even kijken wat nvidia op de forums heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:29:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, de mijnen blijven liggen(zelfs in mijn nieuwe leven) en als ik geen nieuwe leg blijven de oude liggen?
jep, dat heb jij goed begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bijna niets over de rol van Commander hier in het forum geschreven , is dit zo onpopulair ??
Ik ben dat gaan spelen ten eerste kende ik dat niet omdat ik pas BF 3 online ben gaan spelen dus met al die puinhoop van crashes enz ben ik me daar mee bezig gaan houden.
Ondanks dat ik nu geloof 36 Service Stars nu ervan heb :+ , ben ik nog steeds niet helemaal achter hoe heet echt 100% werkt , grappig zo iets als die proxy die ze in de laatste patch erbij hebben gedaan waar mee je de andere Commander 12 seconde totaal kan blokken >:) , alleen voor mij dus , dat die kruisraket weel erggggggg lang over doet om zijn doel te bereiken , dus dat die EINDELIJK eens op weg gaat .
Vaak zijn die gene waar op je mikt allang weg :?
Tip , als je je gunship heb en je wil hem laten gebruiken door je teammates , even een doel van je vijand aan klikken en dan op die gunship drukken , dan krijg Jij die kills , moet wel zo'n 4 kantje erom heen zitten .
de kaart is Nu veel beter dan bij het begin geworden veel duidelijker als je inzoomt .dus ook voertuiggen .
Soms heb je maar 1000 punten maar heb met XP al een paar ronden van 30 t/m 40.000 punten gehad en zelfs 1 keer bijna 60.000 punten, het mooie ook als commander is dat totalen beeld van de map heb Plus een real time schermpje ( links onder ) van de player waarop je gedrukt hebt .
mocht er lezers soms denken wat schrijft hij raar , ik ben dyslectisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:32:
Ik zie bijna niets over de rol van Commander hier in het forum geschreven , is dit zo onpopulair ??
Ik vind Commander vrij saai om dit hele tijd te doen ;)
Is wel eens leuk om de 20 games ofzo, maar geef mij maar de actie zelf. Je kan er ook niets voor unlocken ofzo, wat ook niet echt helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik snap niet dat je ranks zo belangrijk vindt om 36 service stars lang Commander met XP boost te gaan zitten spelen. Ben je straks rank 100 en heb je het echte spel nog amper gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Niet alleen met XP Commander gespeeld enne heb wel ook al die mappen speelt maar dit zijn mappen die voor Mij dus lees goed voor Mij niet interessant zijn om te spelen , het zijn mooie mappen maar voor mij houd het dan mee op.
heb het ook gedaan met juist die punten en dus ook kills die met al die crashes gelijk kwijt was had ik fff daar ook geen zin meer in en een ander ding is veeeeeeeeel cheaters en hackers die er gelijk op zitten .
Nu nog merkte ik gisteren nacht . :(
Ik wacht wel op de ( oude ) nieuwe mappen , die vind ik persoonlijker veel fijner te spelen .
Preau schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:35:
Ik snap niet dat je ranks zo belangrijk vindt om 36 service stars lang Commander met XP boost te gaan zitten spelen. Ben je straks rank 100 en heb je het echte spel nog amper gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
afgezien van het feit dat dit gesprek in het problementopic hoort en niet hier...
LMGTFY linkjes? Echt? Zijn we veertien?
Cloclo100 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:29:
[...]
Geldt ook voor: Spawn beacon, SOFLAM, TUGS, SLAM, Ammo box/pack, Medkit/medpack. Als support op je campende maten spawnen, kistje afleggen, en dan ergens anders respawnen na een suicide kun je uren genieten van de resupply punten.
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:42:
een ander ding is veeeeeeeeel cheaters en hackers die er gelijk op zitten .
[...]
:') seriously? Gaat dat nou alweer beginnen?
In BF3 waren het er in anderhalf jaar tijd ook misschien 6 of 7 die ik gezien heb, in COD:BO waren ze op de middelvingers van één vriendengroep te tellen (ondanks het ongeluk met de lintzaag) en al die jaren hoor ik en horen wij overal en altijd mensen roepen dat de spellen die wij spelen vergeven zouden zijn van de cheaters. Ik heb in BF4 nog geen hekker gezien, maar wel ronde na ronde na ronde gebitch en gehuil dat allerhande mensen aan het hekken zouden zijn.

Weet je wáár je écht last van hebt tijdens het spelen? Incompetente jankerds die de hele tijd over cheaters klagen. Maar cheaters? Nauwelijks.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:44:

In BF3 waren het er in anderhalf jaar tijd ook misschien 6 of 7 die ik gezien heb, in COD:BO waren ze op de middelvingers van één vriendengroep te tellen (ondanks het ongeluk met de lintzaag) en al die jaren hoor ik en horen wij overal en altijd mensen roepen dat de spellen die wij spelen vergeven zouden zijn van de cheaters. Ik heb in BF4 nog geen hekker gezien, maar wel ronde na ronde na ronde gebitch en gehuil dat allerhande mensen aan het hekken zouden zijn.

Weet je wáár je écht last van hebt tijdens het spelen? Incompetente jankerds die de hele tijd over cheaters klagen. Maar cheaters? Nauwelijks.
Scheelt dat jou mening geen feit is.
Er zijn meer dan 30.000 cheaters betrapt in BF3 en nog tal van cheaters die tot op de dag van vandaag nooit zijn betrapt.
Je kunt wel blijven schreeuwen dat er geen cheaters zijn maar dat maakt het nog niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

offtopic:
afgezien van het feit dat dit gesprek in het problementopic hoort en niet hier...
LMGTFY linkjes? Echt? Zijn we veertien?

[...]

Geldt ook voor: Spawn beacon, SOFLAM, TUGS, SLAM, Ammo box/pack, Medkit/medpack. Als support op je campende maten spawnen, kistje afleggen, en dan ergens anders respawnen na een suicide kun je uren genieten van de resupply punten.

[...]

wilt u dit glas even volpissen, ik wil graag een glaasje azijn... :/ man man man, zeiken over zeiken, iets met een vicieuze cirkel...? en ja als iemand een vraag stelt die je vrij simpel kan googlen en niet aangeeft dit te hebben gedaan, krijgt hij van mij een let me google that for you link.

In bf3 heb ik als admin zo ongeveer 120 cheaters gemeld, dat is 1 server. reken maar uit wat dat in totaal zal zijn, ongeacht dat er dubbelingen zullen zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38

Deel eens deel niet, heel veel mensen snappen niet hoe een mini map werkt, heel simpel maar 90% gebruikt het gewoon niet. En maar raar vinden dat je steeds hun afknalt en zelf maar beperkt dood gaat :+ Zie zien niet in dat je ze gewoon al van een kilometer aan ziet komen, omdat ze overal te pas en te onpas schieten.

Andere kant ik heb echt wel cheaters gezien, hoe kan het dat ik helemaal niks zie door meerdere rookbommen en er 1 iemand van het andere team is die steeds schiet als er iemand voorbij de deur loopt. Het valt niet eens heel erg op maar kan gewoon niet, die gene heeft een wall hack of dergelijke want hij kan de vijand zien.

Daarnaast zijn er nu T235 Ban(s) uitgedeeld, allemaal PB bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:55:
[...]

Scheelt dat jou mening geen feit is.
Er zijn meer dan 30.000 cheaters betrapt in BF3 en nog tal van cheaters die tot op de dag van vandaag nooit zijn betrapt.
Je kunt wel blijven schreeuwen dat er geen cheaters zijn maar dat maakt het nog niet waar.
En hoeveel miljoen keer is BF3 verkocht?
En hoeveel gebande cheaters hebben weer een kopie gekocht?

Mijn ervaring is dat het procentueel erg meevalt en dat de klager ten onrechte klaagt over cheaters.
Ik wordt ook uitgemaakt voor cheater, iedereen die bovenaan staat is per definitie een cheater, tja meer een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:59:
[...]

En hoeveel miljoen keer is BF3 gekocht?

Mijn ervaring is dat het procentueel erg meevalt en dat de klager ten onrechte klaagt over cheaters.
Ik wordt ook uitgemaakt voor cheater, iedereen die bovenaan staat is per definitie een cheater, tja meer een storm in een glas water.
dat er veel onterechte claims zijn, heb je in elke shooter. Ik heb dat ook vaak genoeg gehoord ondanks dat ik geen briljante k/d heb, soms heb je gewoon een top ronde en gaat alles goed, krijg je gelijk weer die hackusations. Maar er zijn zoveel rondes dat ik weer eens zo'n server had waar iedereen met een medkit werd afgemaakt, nou daar heb je weer een loss erbij en kan je een andere server zoeken.
In battlefield 4 echter nog geen echte cheater gezien. Hoogstens een van waar ik mijn twijfels bij heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
[...]

En dit is precies het probleem. Mensen kunnen gewoon niet accepteren dat ze slechter zijn dan andere mensen.

Afbeeldingslocatie: http://static.someecards.com/someecards/usercards/1332353660092_2974942.png

Of hacker. Mensen verzinnen van alles bij elkaar zodat hun ego niet gekraakt is en ze rustig kunnen slapen in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:02:
[...]

dat er veel onterechte claims zijn, heb je in elke shooter. Ik heb dat ook vaak genoeg gehoord ondanks dat ik geen briljante k/d heb, soms heb je gewoon een top ronde en gaat alles goed, krijg je gelijk weer die hackusations. Maar er zijn zoveel rondes dat ik weer eens zo'n server had waar iedereen met een medkit werd afgemaakt, nou daar heb je weer een loss erbij en kan je een andere server zoeken.
In battlefield 4 echter nog geen echte cheater gezien. Hoogstens een van waar ik mijn twijfels bij heb gehad.
Ze zijn er wel had laatst een potje, wij waren aan het verliezen plots joint iemand ons binnen 5 min 36-0 potje wel gewonnen :+ Maar natuurlijk dikke bullshit he, dat is gewoon een cheater kan niet anders. Al zal zo'n iemand het niet lang volhouden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Practics schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:04:
[...]

Ze zijn er wel had laatst een potje, wij waren aan het verliezen plots joint iemand ons binnen 5 min 36-0 potje wel gewonnen :+ Maar natuurlijk dikke bullshit he, dat is gewoon een cheater kan niet anders. Al zal zo'n iemand het niet lang volhouden. 8)7
Dit is dus ook weer onterecht. Omdat mensen goed bezig zijn betekent dat nog niks. 36-0 is zeker niet onmogelijk en helemaal als je af en toe een revive aangeboden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het moment zijn hackers alleen wel zeer moeilijk te spotten.
Iets met netcode en bagger. O-)

En ik ga het maar weer eens proberen. Kijken of het spel magisch verbeterd is de afgelopen dagen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een cheater is altijd irritant al kom ik er maar 1 tegen.
Maar een veel groter ''onder geschoven'' probleem is dat nog meer cheaters nooit gepakt worden.
Kijk dat heeft niet te maken met boven aan staan , maar gewoon de boel bedonderen.
Denk je echt dat al die cheat site's op lucht draaien en dat iedereen zo goed is.
Ik geloof dat het cheat ''probleem'' veel groter is dat altijd word gedacht en dat er heel veel mensen zijn waar bij het niet opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Trixh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:05:
[...]

Dit is dus ook weer onterecht. Omdat mensen goed bezig zijn betekent dat nog niks. 36-0 is zeker niet onmogelijk en helemaal als je af en toe een revive aangeboden krijgt.
Binnen 5 min? en iedereen zegt dat het allemaal 1 shot headshot waren. :+
Kerel er kan een heleboel, maar dat gaat echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:05:
[...]

Niet onmogelijk maar hij kan hulp hebben gehad.
Net zo als het voor Lanca Armstrong ook niet onmogelijk was :+

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 20-11-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Practics schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:06:
[...]

Binnen 5 min? en iedereen zegt dat het allemaal 1 shot headshot waren. :+
Kerel er kan een heleboel, maar dat gaat echt te ver.
Idd! een sqaud met 4meds en een recon die z'n wapen kent en goed gebruikt en je hebt dat zo voor mekaar.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:08:
[...]

Niet onmogelijk maar hij kan hulp hebben gehad.
Net zo als het voor Lanca Armstrong ook niet onmogelijk was :+
Zelfs mijn eigen team mates die begonnen te zeuren dat hij moest op donderen. :+
Sommige mensen geloven en praten alles goed, bepaalde dingen kunnen niet.
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:06:
[...]

Een cheater is altijd irritant al kom ik er maar 1 tegen.
Maar een veel groter ''onder geschoven'' probleem is dat nog meer cheaters nooit gepakt worden.
Kijk dat heeft niet te maken met boven aan staan , maar gewoon de boel bedonderen.
Denk je echt dat al die cheat site's op lucht draaien en dat iedereen zo goed is.
Ik geloof dat het cheat ''probleem'' veel groter is dat altijd word gedacht en dat er heel veel mensen zijn waar bij het niet opvalt.
Volledig mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
warhamstr schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:11:
[...]

Idd! een sqaud met 4meds en een recon die z'n wapen kent en goed gebruikt en je hebt dat zo voor mekaar.
Blijf in die sterke verhalen geloven, en anders moet je echt een eigen youtube kanaal beginnen :+
De eerste fan heb je dan alvast. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 14:18
WimRacing schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:20:
Hi,

Mijn rig:

Windows 7 x64
1900x1200

Eigenlijk even hier vragen he: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Hyperthreading van je i7 uit?
CPU parking uit?
Multiplayer is altijd minder trouwens.
Wellicht dat je GPU geheugen vol loopt of niet optimaal benut kan worden, waardoor SLI dus niet helpt, zoek daar eens naar, kijk of lagere resolutie helpt qua schaalbaarheid van je FPS in SLI en non SLI.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 20-11-2013 17:17 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.