Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
yinx84 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:30:
[...]

Zit voorlopig nog vast op 't werk. Denk niet dat ik vanavond online ben :'(
Hehe hoezo zit je nog vast op je werk?

Zit er vaak goed spul in de wapen battlepacks? heb er bijna eentje unlocked :D.

[ Voor 14% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 15:35 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

yinx84 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:27:
Via reddit :D

http://img.gawkerassets.c...agipu957gif/ku-xlarge.gif

Zou je aub gifs niet zomaar willen embedden (iets met mobile users). Daarnaast zou ik je ook willen vragen om niet een post te plaatsen met alleen maar een gifje aangezien het niet bijdraagt aan het topic
Zag hem bij Chaboyy's top 5, te awesome gewoon ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:53 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
Ligt het trouwens aan mij dat ik in BF4 nergens vind wat ik in BF3 wel had, de mogelijkheid een platoon te maken?
Komt met een patch ;(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:54

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

yinx84 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:27:
Via reddit :D

http://img.gawkerassets.c...agipu957gif/ku-xlarge.gif

Zou je aub gifs niet zomaar willen embedden (iets met mobile users). Daarnaast zou ik je ook willen vragen om niet een post te plaatsen met alleen maar een gifje aangezien het niet bijdraagt aan het topic
Verklaart een hoop deaths die ik krijg in de chopper waarvan ik denk WTF was dat.

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:45
Las trouwens een aantal pagina's terug (vlak na de patch) dat de match status (aantal tickets) was toegevoegd in battlelog, zoals in BF3? Hebben ze dit er weer uit gehaald of ben ik scheel? Zie het nergens meer staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:40:
Las trouwens een aantal pagina's terug (vlak na de patch) dat de match status (aantal tickets) was toegevoegd in battlelog, zoals in BF3? Hebben ze dit er weer uit gehaald of ben ik scheel? Zie het nergens meer staan..
Scheelheid kan ik niet beoordelen maar het overzicht van spelers en ticket count was direct weer pleite ja, toevalligerwijs precies op hetzelfde moment dat ze de patch uitrolden die de crashende servers moet oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 11:17
http://www.guru3d.com/new...e_331_82_whql_driver.html

Heb een leuke FPS boost gekregen door deze drivers.

Spel draait hier de laatste dagen prima. Ben overigens eindelijk van WiFi af en zit weer lekker te gamen met een draadje. Verschil is toch wel duidelijk te merken.

Als alles goed draait en de teams aan elkaar gewaagd zijn kan ik alleen maar zeggen dat ik dit een waanzinnige game vind.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:42:
[...]

Scheelheid kan ik niet beoordelen maar het overzicht van spelers en ticket count was direct weer pleite ja, toevalligerwijs precies op hetzelfde moment dat ze de patch uitrolden die de crashende servers moet oplossen...
Ah zie je wel! Was al onderweg naar de oogarts.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hilarisch toch? Nieuw spel heeft minder functionaliteit en zal uiteindelijk hopelijk opgekrikt worden naar dezelfde functionaliteiten als waar de voorganger eindigde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Tom. C schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:42:
http://www.guru3d.com/new...e_331_82_whql_driver.html

Heb een leuke FPS boost gekregen door deze drivers.

Spel draait hier de laatste dagen prima. Ben overigens eindelijk van WiFi af en zit weer lekker te gamen met een draadje. Verschil is toch wel duidelijk te merken.

Als alles goed draait en de teams aan elkaar gewaagd zijn kan ik alleen maar zeggen dat ik dit een waanzinnige game vind.
Deze driver is volgens Nvidia voor notebooks. De laatst bekende driver voor pc is 331.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:44:
[...]
Hilarisch toch? Nieuw spel heeft minder functionaliteit en zal uiteindelijk hopelijk opgekrikt worden naar dezelfde functionaliteiten als waar de voorganger eindigde.
Hilarisch is niet het woord dat ik hiervoor zou kiezen. Het woord wat ik wel hiervoor zou kiezen is eigenlijk meer:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rJGS3dS1T6Bon8inZJkRv2GN/full.gif

Maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-10 18:23
TecTo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:58:
[...]

Deze driver is volgens Nvidia voor notebooks. De laatst bekende driver voor pc is 331.65
gewoon voor pc hoor, flinke performace boost

http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/70184/en-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig maar want in BF3 had je er ook helemaal niets aan.
Volgens mij willen ze het nu meer uitbreiden/het nut geven.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:35:
Vind nog steeds dat ze een normale ingame serverbrowser moeten maken ipv dit achterlijke gedoe met Battlelog. Het is dat ik het nu een beetje gewend ben, maar het nut van Battlelog heb ik nog nooit kunnen ontdekken. Weet niet of er technische voordelen zijn voor DICE/EA?

Meen ergens keer gelezen te hebben dat het voor EA makkelijker te koppelen is met andere games, maar met een ingame server browser is dit toch ook prima te doen?
Inderdaad, zat programmeurs rondlopen daar die wel de programmeer talen kennen, ipv cheapass html,php,jquery css en sql....

Het spel is immers gemaakt door programmeurs die hier raad mee weten, hoe anders kan je zo een spel opzetten en dan is het te moeilijk om een ingame menu te maken.

Ze hoeven alleen elk spel te koppelen aan dezelfde DB......gewoon controller en model goed regelen daar, stelletje onkundigen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

DragonChaser schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:21:
[...]

Inderdaad, zat programmeurs rondlopen daar die wel de programmeer talen kennen, ipv cheapass html,php,jquery css en sql....

Het spel is immers gemaakt door programmeurs die hier raad mee weten, hoe anders kan je zo een spel opzetten en dan is het te moeilijk om een ingame menu te maken.

Ze hoeven alleen elk spel te koppelen aan dezelfde DB......gewoon controller en model goed regelen daar, stelletje onkundigen zeg...
Ik bemerk enig sarcasme in jouw post als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 17-10 11:17
TecTo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:58:
[...]

Nee hoor draait hier fantastisch, dikke verbetering ten opzichte van 331.65.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DragonChaser schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:21:
[...]

Het idee is dat je via battlelog makkelijk elk spel dat daarvoor is gemaakt, kan spelen met dezelfde groep vrienden in je lijst etc. dat je hierdoor niet een ingame serverlijst hebt, tja, geen idee ik ben geen icter. :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 17:16

spartacusNLD

This is Sparta!!

die link deed het niet voor mij notebook:
deze wel! http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/70187/en-us

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:23:
[...]

Ik bemerk enig sarcasme in jouw post als ik me niet vergis?
Ja en nee, het is en blijft waanzin waarom ze dit niet ingame kunnen doen, om maar als voorbeeld te noemen...Origin werkt toch ook ingame? werkt in elk spel, waarom dan niet een extra tab maken: server browser.

Alle features maar dan ook alle features van battlelog kan je ingame maken EN exporteren naar een eventuele Browser pagina.

Maar inderdaad, was voor een groot deel ook sarcastisch geschreven maar zeer zeker ook met frustraties.

Om maar als voorbeeld te noemen, heb het nog laatst voor elkaar gekregen in Java en ik ben niet de enige. Miss dat het mij ontbreekt aan inzicht wegens gebrek aan interne bedrijfsinformatie, maar ik kan moeilijk een rede bedenken waarom dit op zown slechte manier afgehandeld moet worden.

Vannuit het idee alleen al dat al hun sociale battlelog gebeuren simpelweg in origin gestopt kan worden.
Battlelog results sharen is voor de rest ook maar immers tekst en een longblob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:17

Metian

Snert is vies

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
[...]

Het idee is dat je via battlelog makkelijk elk spel dat daarvoor is gemaakt, kan spelen met dezelfde groep vrienden in je lijst etc. dat je hierdoor niet een ingame serverlijst hebt, tja, geen idee ik ben geen icter. :+
Je moet het gewoon zien als een verzameling games op één platform. Makkelijk en overzichtelijk (zolang het ontwerp goed gemaakt wordt). Je zou het eigenlijk met de Blizzard client kunnen vergelijken, alle games laten starten in één programma.

Grote verschil is alleen dat Battlelog via browser gaat en Blizzard client gewoon programma is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Oke heeft wellicht te maken dat ik GeForce Experience gebruik en die gaat niet verder dan de 331. 65. Draai nu 80fps minimaal en zeer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
holy yes _/-\o_

ik heb pas 2 games gespeeld dus echt zeker weet ik het niet

Maar ik had eerst constant fps drops van een steady 6o-70 fps helemaal terug naar 5 of 11 fps voor een seconde. Wat het spel haast onspeelbaar maakte

331.82 driver van nvidea die vandaag uit is gekomen, zijn de fps drops weg. Heel af en toe zakt ie naar tussen de 30 en 40 maar dat is amper.

Ik kan eindelijk het spel spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

DragonChaser schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:29:
[...]

Ja en nee, het is en blijft waanzin waarom ze dit niet ingame kunnen doen, om maar als voorbeeld te noemen...Origin werkt toch ook ingame? werkt in elk spel, waarom dan niet een extra tab maken: server browser.

Alle features maar dan ook alle features van battlelog kan je ingame maken EN exporteren naar een eventuele Browser pagina.

Maar inderdaad, was voor een groot deel ook sarcastisch geschreven maar zeer zeker ook met frustraties.

Om maar als voorbeeld te noemen, heb het nog laatst voor elkaar gekregen in Java en ik ben niet de enige. Miss dat het mij ontbreekt aan inzicht wegens gebrek aan interne bedrijfsinformatie, maar ik kan moeilijk een rede bedenken waarom dit op zown slechte manier afgehandeld moet worden.

Vannuit het idee alleen al dat al hun sociale battlelog gebeuren simpelweg in origin gestopt kan worden.
Battlelog results sharen is voor de rest ook maar immers tekst en een longblob.
Aaah ok, op die manier ben ik het dan weer wat meer met je eens. Origin is al een platform dus waarom niet gewoon combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Vanavond maar eens updaten dan, kijken of ik ultra haal zonder drops naar 45 FPS bij veel explosies en water gevechten.FPS was niet echt stabiel op ultra op 1080p bij mij,
Varieert van 45FPS naar 130 FPS maar de meeste getallen die ik langs zag komen was tussen de 70 en 95, maar dat verschil merk je dan wel, ook al is het nog wel vloeiend het verschil tussen hoge FPS en nog hogere FPS merk je.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 19-11-2013 16:39 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Argh altijd kom ik in een slecht team terecht.
Check die scores: http://battlelog.battlefi...20097345483776/234755773/
Bijna iedereen in het andere team had meer punten dan ik terwijl ik top was van ons team |:(

Het lijk wel of ik gedoomed ben in het slechte team terecht te komen... Laatste 10 potjes alleen maar verloren...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Jerry schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:
Bijna iedereen in het andere team had meer punten dan ik terwijl ik top was van ons team |:(

Het lijk wel of ik gedoomed ben in het slechte team terecht te komen... Laatste 10 potjes alleen maar verloren...
Jup dit was het punt waardoor ik bf 3 ben gestopt te spelen zelfs al voor alle uitbreidingen er waren. Je zit of in het team dat met 800 tickets verschil wint en steamrolled, of je zit in het team dat niet meer uit zijn basis komt door de baserape.

Er zijn maar heel weinig potjes goed in balans, eeuwig zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:57:
[...]

Jup dit was het punt waardoor ik bf 3 ben gestopt te spelen zelfs al voor alle uitbreidingen er waren. Je zit of in het team dat met 800 tickets verschil wint en steamrolled, of je zit in het team dat niet meer uit zijn basis komt door de baserape.

Er zijn maar heel weinig potjes goed in balans, eeuwig zonde
met (genoeg) lui spelen die je kent/ op voicecom hebt, zorgen dat je iig in het winning team zit, of als je steamrolled, wisselen van team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jerry schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:48:

ik kijk echt nooit naar win of lose tegenwoordig, als je een slecht team hebt, wordt je er vanzelf in meegesleurd, ik heb zo vaak matches waar ik 2000 punten boven de nummer 2 sta en dan nog steeds dik verliezen. skill , W/L Ration zijn echt de stomste stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Pykow schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:11:
[...]

ik kijk echt nooit naar win of lose tegenwoordig, als je een slecht team hebt, wordt je er vanzelf in meegesleurd, ik heb zo vaak matches waar ik 2000 punten boven de nummer 2 sta en dan nog steeds dik verliezen. skill , W/L Ration zijn echt de stomste stats.
Voornamelijk Skill vind ik maar een raar iets. Zelfs met intens goede potjes kan je skill naar beneden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:52
Tom. C schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:23:
[...]

Nee hoor draait hier fantastisch, dikke verbetering ten opzichte van 331.65.
Klopt, net even up het knopje "controleren op updates" geklikt en jawel: 331.82. Heb alleen geen tijd om te kijken wat het met BF4 doet. Zit midden in een her-tentamen week ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

EliteGhost schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:18:
[...]

Klopt, net even up het knopje "controleren op updates" geklikt en jawel: 331.82. Heb alleen geen tijd om te kijken wat het met BF4 doet. Zit midden in een her-tentamen week ;w
Had tentamens toen BF4 week ervoor uitkwam, niet bijster goed voor mijn resultaten moet ik zeggen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:12:
[...]

Voornamelijk Skill vind ik maar een raar iets. Zelfs met intens goede potjes kan je skill naar beneden gaan
is voornamelijk gebaseerd op lvl van je enemies, speel je met lui met lagere lvl dan zul je geen of weinig of zelfs negatief scoren op skill. dat voegt echt niets toe aan de stats.

Win lose ratio is wel interessant alhoewel het lastig is echt waarde aan te hechten gezien dat dit niet reflecteert in hoe goed je bent, alleen hoeveel winst of verliespotjes je hebt gehad. Zoals aangegeven val je als speler halverwege een round meestal in het verliezende team aangezien daar altijd mensen uit zullen disconnecten dan uit het winnende team, logischerwijze. (random crashes even hierbuiten gelaten) maar een goede win/lose in combinatie met laag percentage vroegtijdig quits, zegt iig wel dat die speler waarschijnlijk meehelpt bij het winnen. Maar goed vrijwel elke stat in games is niet echt veel zeggend aangezien je die kan grinden, kills met dingen als metro spam, win lose door winning team te joinen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Skybullet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:33:
holy yes _/-\o_

ik heb pas 2 games gespeeld dus echt zeker weet ik het niet

Maar ik had eerst constant fps drops van een steady 6o-70 fps helemaal terug naar 5 of 11 fps voor een seconde. Wat het spel haast onspeelbaar maakte

331.82 driver van nvidea die vandaag uit is gekomen, zijn de fps drops weg. Heel af en toe zakt ie naar tussen de 30 en 40 maar dat is amper.

Ik kan eindelijk het spel spelen :D
Naar aanleiding van.. nu van 331.65 naar de 331.82 Ben benieuwd want was al dik tevreden.

: Voor mij geen verbetering. Sterker van de drie games twee maal een crash.

[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 19-11-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net de SAR-21 unlocked. Wat is dat een lekker wapen zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
TecTo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:43:
[...]

Naar aanleiding van.. nu van 331.65 naar de 331.82 Ben benieuwd want was al dik tevreden.

: Voor mij geen verbetering. Sterker van de drie games twee maal een crash.
crashen deed ik sowieso al bijna niet. Grootste probleem waren bij mij de dramatische willekeurige fps drops, die zijn nu stukken minder. ( 580 GTX )

Nu zou ik nog graag mijn geluid terug willen, want dat doet het maar half :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grudgie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:22:
Net de SAR-21 unlocked. Wat is dat een lekker wapen zeg! :D
IT SHOOTS:
Afbeeldingslocatie: http://mybroadband.co.za/vb/attachment.php?attachmentid=71371&d=1379424513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Het boeit me echt niet wat voor skill/WL ratio ik heb. Het is alleen frustrerend als je weer in een potje terecht komt waar (bijna) alle vlaggen voor de tegenstander zijn en je weinig kan doen. Het zou leuk zijn om weer een keer een server te joinen waarbij je denkt: "ja, hier is nog van alles mogelijk".

Jammer genoeg valt het aantal obliteration servers tegen. In die gamemode heb ik nog de meeste plezier gehad. Waarschijnlijk omdat iedereen een doel (de bom) heeft om naartoe te werken :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 19-11-2013 18:44 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-10 11:10
Voor mensen die bij Wehkamp besteld hebben: Je kan ook mailen! Je hoeft niet te bellen. Ik kreeg binnen enkele uur al een bevestiging van EA dat een premium battlepack aan mijn account gelinked was.

https://help.ea.com/nl/co...ack%20Code%20werkt%20niet
Zorg dat je eerst bent ingelogd volg dan de bovenstaande link en klik op 'Nu e-mailen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skill en W/L ratio gaat uit van gemiddelden over tientallen of zelfs honderden matches. Niet over een enkel avondje waarbij je twee keer in een slecht team komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Is BuG nog steeds de "officele" GoT clan met server etc?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
MyKey schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:11:
Jup :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:17

Metian

Snert is vies

Damn, vermaak me goed. Jammer dat me laptop alleen troep is en hierdoor amper BF4 kan draaien. Wordt hoogtijd voor volwaardige desktop. |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyKey schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:11:
BuG is een community (geen clan) waar veel GoT'ers zitten. Echter heeft BuG verder eigenlijk niks met GoT te maken dus officieel is er geen echte relatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Persoonlijk vind ik de wapen allemaal wel goed uitgebalanceerd. Er zijn natuurlijk zeer goede wapens bij, maar ik vind niet dat er bij zijn die moeten worden generfd (als je dat zo schrijft... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Kan vandaag 80% van mn games niet afmaken door server crashes/ crashes / black screens

Geweldige game.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goeie map weet waar campers zitten voor die achterlijke defib kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:28:
Iemand die een goeie map weet waar campers zitten voor die achterlijke defib kill?
Elke map behalve Operation Blockers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
rickyy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:32:
[...]

Elke map behalve Operation Blockers
Operation Locker is een prima map zolang je niet met teveel mensen erop zit. Kijk als jij met 40 man daar aan het rondrennen bent dan heb je inderdaad meer last van je teammates dan voordeel.

Maar potjes zoals deze knallen lekker weg hoor.
http://battlelog.battlefi...92342939858496/312115224/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:26:
Kan vandaag 80% van mn games niet afmaken door server crashes/ crashes / black screens

Geweldige game.
Ook last van, vandaag veel meer crashes dan normaal. Nog geen potje af kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoefde nog maar een paar assault kills, crasht het spelletje weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Hoe zit het nou met de Android commander app? Die zou toch vandaag moeten komen?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:26
Zo, bij elk potje word ik er weer uitgegooid. Way to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
SCARfaceE schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:53:
Hoe zit het nou met de Android commander app? Die zou toch vandaag moeten komen?
In de Amerikaanse tijd hebben ze nog wel even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag me nieuwe pc en de game, alleen klein probleem met plug in daarna 4 uur kunnen spelen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je hebt weinig aan die app. Ik zit op battlelog, 0/0 commanders, ik klik en er is ineens geen plek... Continu. Zelfs als ik de app iets voor me laat kuezen verbreekt de verbinding. Die app is gewoon alpha dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 10:56
Ik heb net m'n nieuwe pc binnen, gelijk daarop Battlefield geinstalleerd. Nu draait hij echt super :D Hierdoor gaat het spelen me ook een stuk beter af en vind ik het echt een top spel. Ik vergeet zelfs te roken :+

Helaas moest ik wel stoppen ivm de revive bug :(

Heeft iemand nog tips om snel het tweede wapen van de engineer te unlocken? Ik vind dit eerste wapen maar 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ging vanavond op een server spelen met als server info: Welcome to BF4 Beta 2.0. Helaas hebben ze nogal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis8102 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:11:
Ik heb net m'n nieuwe pc binnen, gelijk daarop Battlefield geinstalleerd. Nu draait hij echt super :D Hierdoor gaat het spelen me ook een stuk beter af en vind ik het echt een top spel. Ik vergeet zelfs te roken :+

Helaas moest ik wel stoppen ivm de revive bug :(

Heeft iemand nog tips om snel het tweede wapen van de engineer te unlocken? Ik vind dit eerste wapen maar 10x niks.
TDM/Domination ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
PilatuS schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:24:
Ging vanavond op een server spelen met als server info: Welcome to BF4 Beta 2.0. Helaas hebben ze nogal gelijk.
Zeg dat wel, 3 server crashes in de laatste paar potjes. Knap frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Nvidia's 331.82 driver vind ik een afrader voor BF4, ik kreeg ineens slechts 80 fps met extreme lag vs super-soepele 121 fps. (capped).

Ingame hoorde ik mensen die er geen last van hebben, maar misschien zijn dat ook niet mensen die hun FPS/GPU usage in de gaten houden.

Hier iemand die het ook merkte: http://www.overclock.net/...river/60_30#post_21222705

U bent gewaarschuwd! :)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 19-11-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

unfor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:34:
Nvidia's 331.82 driver vind ik een afrader voor BF4, ik kreeg ineens slechts 80 fps met extreme lag vs super-soepele 121 fps. (capped).

Ingame hoorde ik mensen die er geen last van hebben, maar misschien zijn dat ook niet mensen die hun FPS/GPU usage in de gaten houden.

Hier iemand die het ook merkte: http://www.overclock.net/...river/60_30#post_21222705

hmm niks van gemerkt! weer wat mij FPS erbij gekregen..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

spartacusNLD schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:08:
[...]

nou hier ook met de nwe drivers FPS/2 zo ongeveer

hoe krijgen ze het voor elkaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
spartacusNLD schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:08:
[...]

Had ik ff moeten vermelden; het gaat hierbij om SLI systemen.
Met een 750M heb je sowiezo al low fps.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 19-11-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
unfor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:34:

ik kan het spel met deze driver juist net voor het eerst soepel spelen ;)

had eerst framedrops naar 5-11 fps, nu nog maar naar 35-40 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:20
Performance is hier juist erg goed met een GTX-460 768 MB.

Settings vrij laag, maar wel 60fps capped. Wel een nieuwe i5 erbij trouwens. Vanavond weer lekker gespeeld, maar we speelden constant tegen een of meerdere clans. Meestal een uphill battle dus. Wel eindelijk de shotguns unlocked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
TheProf82 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:59:
Performance is hier juist erg goed met een GTX-460 768 MB.

Settings vrij laag, maar wel 60fps capped. Wel een nieuwe i5 erbij trouwens. Vanavond weer lekker gespeeld, maar we speelden constant tegen een of meerdere clans. Meestal een uphill battle dus. Wel eindelijk de shotguns unlocked :P
Zelfde kaart, ook een i5, heerlijk dat onze kaartjes precies 60fps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

unfor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:39:
[...]

hier geen SLI maar een single 780 en ook slechtere performance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, zojuist mijn eerste knife ribbon :) 3 snipers op een rijtje, Roedy hobbelt er naartoe en RAM 2 kills. De derde zag me helaas. Verder gewoon steeds achter die heuvel bij dat level met dat hotel spawnen en gewoon prijzenschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 17-10 11:27

Phntm

Tlingelingeling

Skybullet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:53:
[...]

ik kan het spel met deze driver juist net voor het eerst soepel spelen ;)

had eerst framedrops naar 5-11 fps, nu nog maar naar 35-40 fps
Ik heb deze driver ook geïnstalleerd vanmiddag en merk absoluut geen verschil. Ik heb al sinds de laatste update geen crashes meer gehad, alleen 1 keer omdat ik dus mijn directx niet had geïnstalleerd, maar sindsdien geen nare fps drops meer meegemaakt of dergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Accident schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:02:
[...]

hier geen SLI maar een single 780 en ook slechtere performance..
Ik ook met een single 780

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

unfor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:39:
[...]

ik speel battlefield 4 met de volgende settings:
full hd resolutie
alles medium
FOV 90
motion blur uit
en dat @ 40 / 45 fps
zat eerst op 30 / 35 fps met die settings op de oude driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:54

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

SCARfaceE schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:53:
Heb toevallig vandaag de commander app geprobeerd op de ipad. Je ken niet eens je eigen server kiezen, WTF wat heb je er dan aan ? |:( 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe Metro :D

En de nieuwe Caspian + Magnum Gol _/-\o_

De nieuwe Firestorm :9~ + M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Hum valt me net op dat in mijn laatste potje maar liefst een 5x een dood van mijzelf niet terug kwam in de statistieken. Met andere woorden ik eindigde met 11-3 wat niet echt realistisch is als je bezig bent met mensen reanimeren en health toe stoppen. Meer mensen last van gehad/opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol je bent me net voor. :) metro ziet er al een stuk beter uit om t espelen maar ik verwacht niet heel veel schokkende verandering in de nade en rocket m320 en nu xm25 spam op de escalators. 8)7 enfin daar speelt 99% metro ook voor helaas, niet voor het leuke getouwtrek als je eens een groepje rushers meekrijgt de trap op om dan lockers leeg te vegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

wat ik echt niet snap is dit er is zo veel gezeiken dat dit is BF3.5 en niet BF4 wand ze willen iets nieuws een echt BF4 en dan komen ze met paar *** maps uit BF3 en ieder een is blij dus was is het nu

ik zit echt niet te wachten op maps uit BF3 zal wel spelen om nu elken keer van server te wisselen als je goede team heb om dat je BF3 map krijgt is ook niks maar blij word echt niet van oude troep maps kom maar eens met alleen maar new maps

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25

charrel

Cortisol4life..

Wat ik echt niet snap is wat jij typt ;)
Och, metro vind ik een heerlijke map. Alleen gewoon niet met 64 speler, 32 is meer dan zat. Meest briljante potten daar gehad. Ik wacht nog op een remake van Road to Jallabad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Motaro schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:52:
wat ik echt niet snap is dit er is zo veel gezeiken dat dit is BF3.5 en niet BF4 wand ze willen iets nieuws een echt BF4 en dan komen ze met paar *** maps uit BF3 en ieder een is blij dus was is het nu

ik zit echt niet te wachten op maps uit BF3 zal wel spelen om nu elken keer van server te wisselen als je goede team heb om dat je BF3 map krijgt is ook niks maar blij word echt niet van oude troep maps kom maar eens met alleen maar new maps
Dat kan je instellen in battlelog vinkjes bij de DLC zetten die je wel wilt spelen en als jij die DLC niet koopt kan je die ook niet eens spelen dus maak je niet druk.

Zelf ben ik erg benieuwd naar Caspian Border hoop dat het Russian base locken niet meer voor gaat komen. Iets wat regelmatig gebeurde tegen en met een sterk USA team. Metro ziet er beter uit met die extra dingetjes liften en alternatieve routes ben benieuwd. Firestorm ben ik geen fan van maar speel het wel als de server er naar switched.

Word ik net van een duitse server gekicked omdat ik een vliegende chopper neerknal met me tank en 2 kills maak er zat zeker een admin in ... of was het omdat ik typte "yihaa bitches" :9 .

[ Voor 15% gewijzigd door JT888 op 20-11-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Misschien omdat de mensen die zagen dat het 3,5 is toch ofwel fun hebben ofwel het spel gewoon niet meer spelen? :+
Er zijn veel mensen zoals ik die het gewoon niet erg vinden dat bf4 op bf3 lijkt. En die verbeterde bf3 maps zijn gewoon nice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
And last but not least

Golf of Oman + F2000 en de AS val *O*

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 20-11-2013 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17

Volgens mij is dat begonnen met bc2, de community wilde graag wat oude mappen van bc1 in bc2 en dat heeft dice gedaan.
Gelukkig hebben ze eindelijk afscheid genomen van wake island, ben blij dat die niet meer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-10 20:22

superwashandje

grofheid alom

ziet er wel geinig uit maar is het wel logisch dat die zandstorm vanaf het water komt? de andere kant op zou mij logischer lijken :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 17-10 23:00
Vind het wel vet dat het niet een schaamteloze copy/paste is. Metro heeft een duidelijke 'day after' feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:31:
lol je bent me net voor. :) metro ziet er al een stuk beter uit om t espelen maar ik verwacht niet heel veel schokkende verandering in de nade en rocket m320 en nu xm25 spam op de escalators. 8)7 enfin daar speelt 99% metro ook voor helaas, niet voor het leuke getouwtrek als je eens een groepje rushers meekrijgt de trap op om dan lockers leeg te vegen :D
Mwah de explosionspam is toch een stuk minder erg op rush gelukkig. Dat is toch de gamemode waar je Metro het liefst op wilt spelen als het om leuke gameplay gaat. Benieuwd hoe de nieuwe Metro uit pakt. Toch een van mijn favoriete rush mappen vanwege de constante actie en de tactische mogelijkheden.
Op conquest is het idd explosion drama, daar moet je eigenlijk gewoon wegblijven tenzij je punten wilt farmen.

De mappen hebben wel allemaal een kleurverandering gekregen. Zo ziet Operation Firestorm er een stuk donkerder uit, is Gulf ook niet meer zo'n mooi gebied, is Caspian in herfstsfeer gedompeld en is Metro buiten ook niet meer zo'n vrolijk park. Ben wel erg benieuwd hoe het in de praktijk uit gaat vallen.

Nieuwe wapens zullen niet erg interessant zijn gok ik. De M60 is aardig maar zal denk ik niet veel anders worden dan de huidige higher-damage LMG's. De F2000 is een vrij matig wapen en moet het puur van zijn hoge snelheid hebben. Niet echt anders dan een AEK of F2000. De AS-VAL is leuk maar doordat silencers nu een stuk bruikbaarder zijn zie ik geen noodzaak meer voor een AS-VAL. Denk dat deze wapens wat minder toevoegen dan bijvoorbeeld een Mtar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 17-10 23:00
superwashandje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:19:
ziet er wel geinig uit maar is het wel logisch dat die zandstorm vanaf het water komt? de andere kant op zou mij logischer lijken :P
De golf van Oman is maar een relatief dunne strook water... dergelijke stormen kunnen met gemak vijf keer zulke afstanden afleggen... dus het is niet heel onrealistisch (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:33:

Nieuwe wapens zullen niet erg interessant zijn gok ik. De M60 is aardig maar zal denk ik niet veel anders worden dan de huidige higher-damage LMG's. De F2000 is een vrij matig wapen en moet het puur van zijn hoge snelheid hebben. Niet echt anders dan een AEK of F2000. De AS-VAL is leuk maar doordat silencers nu een stuk bruikbaarder zijn zie ik geen noodzaak meer voor een AS-VAL. Denk dat deze wapens wat minder toevoegen dan bijvoorbeeld een Mtar.
Wat precies voegt de Mtar toe tegen over de ''vanille'' wapens ?
Kijk het zegt natuurlijk niets want met een paar tweaks kan de F2000 ook zo de beste gun van de game zijn.
Zelfde geld voor de AS-VAL geef het een hogere bullet snelheid dan de andere wapens met een silencers en je hebt weer een soort van voordeel.
Want hoe de wapens in BF3 waren zegt niets over hoe de wapens in BF4 zijn dar heeft Dice nu wel bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:02:
Wat precies voegt de Mtar toe tegen over de ''vanille'' wapens ?
Kijk het zegt natuurlijk niets want met een paar tweaks kan de F2000 ook zo de beste gun van de game zijn.
Zelfde geld voor de AS-VAL geef het een hogere bullet snelheid dan de andere wapens met een silencers en je hebt weer een soort van voordeel.
Want hoe de wapens in BF3 waren zegt niets over hoe de wapens in BF4 zijn dar heeft Dice nu wel bewezen.
De Mtar bied een zeer hoge vuursnelheid waardoor het een carbine is die zeer geschikt is in CQC.

Natuurlijk kan de F2000 getweaked worden maar ik verwacht niet dat dit gebeurt. Zelfde geld voor de AS-VAL, kunnen ze ook tweaken zodat het een van de beste wapens wordt maar ik verwacht het niet. De wapens zijn tot nu toe allemaal redelijk vergelijkbaar met hun prestaties in BF3 en hun rangorde in dat spel. Ik verwacht niet dat de F2000 nu opeens zeer accuraat gaat worden, zeker niet gezien zijn hoge RoF. En de AS-VAL zal waarschijnlijk geen hogere velocity krijgen omdat dit wapen dat simpelweg niet heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 20-11-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hopelijk is de AS VAL precies hetzelfde als in BF3 :D
een stille headshot killer :D
in de catagorie snelle wapens stond de AEK-971 op de eerste plaatst en vlak daarna de AS VAL in BF3.
Maar Dice heeft besloten om snelle wapens veeelste veel recoil te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:11:
[...]

De Mtar bied een zeer hoge vuursnelheid waardoor het een carbine is die zeer geschikt is in CQC.

Natuurlijk kan de F2000 getweaked worden maar ik verwacht niet dat dit gebeurt. Zelfde geld voor de AS-VAL, kunnen ze ook tweaken zodat het een van de beste wapens wordt maar ik verwacht het niet. De wapens zijn tot nu toe allemaal redelijk vergelijkbaar met hun prestaties in BF3 en hun rangorde in dat spel. Ik verwacht niet dat de F2000 nu opeens zeer accuraat gaat worden, zeker niet gezien zijn hoge RoF. En de AS-VAL zal waarschijnlijk geen hogere velocity krijgen omdat dit wapen dat simpelweg niet heeft.
Meen je dit nu serieus ?
Er zijn mega tweaks geweest tussen de wapens in BF3 en BF4.
Scar -H hogere damage
FAMAS veel snellere reload time , minder recoil
ACW-R hogere RoF groter magazijn
SG553 Hogere RoF
G36C van beste naar slechte carabine uit de game
TYPE 88 LMG Hogere RoF betere recoil
LSAT veel minder recoil
M249 vergelijkbaar met de M27

Dus ik ga er vanuit dat er nog van alles mogelijk is.
Als de F2000 precies tussen de Aek en de Ace 23 met recoil enz. in gaat zitten heb je gewoon een death machine.
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:23:
in de catagorie snelle wapens stond de AEK-971 op de eerste plaatst en vlak daarna de AS VAL in BF3.
Nee Dice heeft geprobeerd het iets beter te balanceren.
Want het is toch niet logisch dat je zoals in BF3 met de Aek op 100 meter net zo effectief of zelfs beter was dan met de Scar-l bijv. dat maakte direct een hele hoop wapens waardeloos.
Nu is dat gelukkig minder en zie je dat je met de AK12 of AK 5c Het op range wint van de Aek of de ACW-R

[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 20-11-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:23:
Nou het valt op zich wel mee. Tot 800RPM heb je alsnog amper recoil, enkel de uitschieters daarboven hebben meer recoil maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Anders zouden die wapens veel te sterk zijn in vergelijking met de rest. Je moet gewoon geen 1000RPM wapen gebruiken op lange afstanden, lijkt me niet meer dan normaal. Balans is prima zo.
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:27:
Meen je dit nu serieus ?
Scar -H hogere damage
SG553 Hogere RoF
LSAT veel minder recoil

Als de F2000 precies tussen de Aek en de Ace 23 met recoil enz. in gaat zitten heb je gewoon een death machine
Je hebt het over mega tweaks maar komt met dingetjes zoals een hogere RoF of hogere damage. Zo was de Scar-H altijd een wapen met hogere damage, nu is dit verschil enkel iets groter gemaakt en is hij aan de assault gegeven (waar hij altijd al hoorde). Blijft een wapen met een trage RoF waar de nauwkeurigheid en hogere damage tegenover staat. De Famas heeft wat minder recoil maar is nog steeds een onnauwkeurig wapen op afstand met een zeer hoge RoF. ACW-R is nog steeds een van de hogere RoF carbines. En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wapens zijn qua rollen en verhoudingen weinig tot niet veranderd. Wijzigingen zijn voornamelijk in de details en wapens die erg sterk op elkaar lijken zullen wellicht iets veranderd zijn qua rangorde maar in grote lijnen is het gewoon erg vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:33:
[...]

Mwah de explosionspam is toch een stuk minder erg op rush gelukkig. Dat is toch de gamemode waar je Metro het liefst op wilt spelen als het om leuke gameplay gaat. Benieuwd hoe de nieuwe Metro uit pakt. Toch een van mijn favoriete rush mappen vanwege de constante actie en de tactische mogelijkheden.
Op conquest is het idd explosion drama, daar moet je eigenlijk gewoon wegblijven tenzij je punten wilt farmen.

De mappen hebben wel allemaal een kleurverandering gekregen. Zo ziet Operation Firestorm er een stuk donkerder uit, is Gulf ook niet meer zo'n mooi gebied, is Caspian in herfstsfeer gedompeld en is Metro buiten ook niet meer zo'n vrolijk park. Ben wel erg benieuwd hoe het in de praktijk uit gaat vallen.

die andere kleuren etc is voornamelijk omdat het ook later is in de tijd, en natuurlijk de verbeterde engine + betere kleurinstellingen.
Ik speel op zich ook niet heel vaak metro, het is best leuk om te spelen als je 48 max doet en een beetje aanvallende teams hebt, ook op cq.
Nieuwe wapens heb ik nog niet bekeken, f2000 zal uiteraard weer een hipfire deathmachine zijn vooral op kortere afstand, as-val is nogal apart wapen, maar is idd door minder negatieve invloed van een silencer en betere accuracy in het algemeen in bf4 wat minder interessant. Het leuke is dat die in microburst in bf3 iig altijd 100% accuraat was de eerste 2 kogels, als ze dit ook weer hebben gedaan dan is het een heel fijn sneak wapen om een double tap headshot te maken zonder op de minimap te zien te zijn :)
Mtar-21 vind ik op zich wel ok maar dat is net als de f2000 gericht op hipfire, voor snelle carbine actie met goede ads kies je de acw-r. m60 zal wel weer een laserbeam kanon zijn, met hopeloze hipfire etc dus voor corridorcampers en bipod pro's. Als het een beetje werkt op afstand evt ook een goede counter sniper lmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:34:
[...]

Nou het valt op zich wel mee. Tot 800RPM heb je alsnog amper recoil, enkel de uitschieters daarboven hebben meer recoil maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Anders zouden die wapens veel te sterk zijn in vergelijking met de rest. Je moet gewoon geen 1000RPM wapen gebruiken op lange afstanden, lijkt me niet meer dan normaal. Balans is prima zo.

[...]

Je hebt het over mega tweaks maar komt met dingetjes zoals een hogere RoF of hogere damage. Zo was de Scar-H altijd een wapen met hogere damage, nu is dit verschil enkel iets groter gemaakt en is hij aan de assault gegeven (waar hij altijd al hoorde). Blijft een wapen met een trage RoF waar de nauwkeurigheid en hogere damage tegenover staat. De Famas heeft wat minder recoil maar is nog steeds een onnauwkeurig wapen op afstand met een zeer hoge RoF. ACW-R is nog steeds een van de hogere RoF carbines. En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wapens zijn qua rollen en verhoudingen weinig tot niet veranderd. Wijzigingen zijn voornamelijk in de details en wapens die erg sterk op elkaar lijken zullen wellicht iets veranderd zijn qua rangorde maar in grote lijnen is het gewoon erg vergelijkbaar.
Dat is zeker waar vandaar dat ik ook denk omdat je geen idiote recoil patronen en lange reload meer hebt de F2000 wel is een heel goed wapen kan zijn ;)
Omdat hij in BF3 natuurlijk behoorlijk overclassed werd op alle fronten door de Aek.

Hier nog wat meer F2000 gameplay

En Coming soon too Battlelog :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MaS3Z22.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:27:
[...]

Meen je dit nu serieus ?
Scar -H hogere damage
SG553 Hogere RoF
LSAT veel minder recoil

Als de F2000 precies tussen de Aek en de Ace 23 met recoil enz. in gaat zitten heb je gewoon een death machine.

[...]

Nee Dice heeft geprobeerd het iets beter te balanceren.
Want het is toch niet logisch dat je zoals in BF3 met de Aek op 100 meter net zo effectief of zelfs beter was dan met de Scar-l bijv. dat maakte direct een hele hoop wapens waardeloos.
Nu is dat gelukkig minder en zie je dat je met de AK12 of AK 5c Het op range wint van de Aek of de ACW-R
ACW-R heeft wel meer kogels maar ook andere ammo soort gekregen, nu de 5,56 zoals de meeste carbines en AR's ipv de grendel 6,5mm die hij normaliter heeft, die is zwaarder dus daarom kreeg die in bf3 een hogere damage op afstand en minder damage dropoff.
G36C hebben ze kapot generft, jammer genoeg.

de f2000 is een hipfire gerichte AR, op kortere afstand, de aek was en is dat niet maar is accurater op langere afstand dan de f2000 door wat betere recoil, vooral ads. Ik verwacht dus dat die zelfde of meer recoil heeft als de ac23 maar betere hipfire.

Dat je met een aek wint van een scar-l is omdat die ontzettend langzaam schiet en met een beetje recoil control meer kogels met de aek kan afvuren en raken in die zelfde tijd. Dat is gewoon skill en ligt niet aan de gun. scar-l had hogere rof moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De F2000 was een heerlijk wapen in BF3 :D hij werdt wel overclassed door de AEK-971 en AS VAL.
Ach ja ipv bezig houden met DLC's zou Dice iets moeten doen tegen de server en client crashes die veel gebruikers nog hebben. De netcode issue blijven verbeteren tot dat ze op het niveau zitten van BF3 of beter. Laatste patch heeft het al een stuk verbeterd, daarom haal ik nu eindelijk weer eens normale KD's van 2 a 3 en gaan mensen ook dood voor me neus.

@Tsurany,
Er is maar 1 wapen met een RPM van 800 en dat is de M249 en dat is gelijk ook mijn fijnste wapen.
Dit heeft ook met mijn eigen timing te maken, na een tijdje schiet je op gevoel en weet je wanneer iemand dood is, nu stop ik soms te vroeg omdat je een te lage RoF wapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wat echte gameplay van Metro 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:14
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:47:
De F2000 was een heerlijk wapen in BF3 :D hij werdt wel overclassed door de AEK-971 en AS VAL.
Ach ja ipv bezig houden met DLC's zou Dice iets moeten doen tegen de server en client crashes die veel gebruikers nog hebben. De netcode issue blijven verbeteren tot dat ze op het niveau zitten van BF3 of beter. Laatste patch heeft het al een stuk verbeterd, daarom haal ik nu eindelijk weer eens normale KD's van 2 a 3 en gaan mensen ook dood voor me neus.

@Tsurany,
Er is maar 1 wapen met een RPM van 800 en dat is de M249 en dat is gelijk ook mijn fijnste wapen.
Dit heeft ook met mijn eigen timing te maken, na een tijdje schiet je op gevoel en weet je wanneer iemand dood is, nu stop ik soms te vroeg omdat je een te lage RoF wapen hebt.
L85A2 schiet ook 800rpm

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:47:

@Tsurany,
Nee hoor de SG553 heeft ook een RoF van 800.
En ik denk dat het team dat de game moet fixen niet het zelfde team is dat DLC maakt ;)
Maar ik denk dat Dice nu liever een ''goede'' patch uitbrengt dat weer een half werkende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

331.81 heeft er eindelijk voor gezorgd dat ik weer een FPS heb boven de 100 met eens een drop naar 80. Ik update voorlopig ff niet meer :)

Steam || Diablo 3

Pagina: 1 ... 53 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.