Tsurany schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:11:
[...]
De Mtar bied een zeer hoge vuursnelheid waardoor het een carbine is die zeer geschikt is in CQC.
Natuurlijk kan de F2000 getweaked worden maar ik verwacht niet dat dit gebeurt. Zelfde geld voor de AS-VAL, kunnen ze ook tweaken zodat het een van de beste wapens wordt maar ik verwacht het niet. De wapens zijn tot nu toe allemaal redelijk vergelijkbaar met hun prestaties in BF3 en hun rangorde in dat spel. Ik verwacht niet dat de F2000 nu opeens zeer accuraat gaat worden, zeker niet gezien zijn hoge RoF. En de AS-VAL zal waarschijnlijk geen hogere velocity krijgen omdat dit wapen dat simpelweg niet heeft.
Meen je dit nu serieus ?
Er zijn mega tweaks geweest tussen de wapens in BF3 en BF4.
Scar -H hogere damage
FAMAS veel snellere reload time , minder recoil
ACW-R hogere RoF groter magazijn
SG553 Hogere RoF
G36C van beste naar slechte carabine uit de game
TYPE 88 LMG Hogere RoF betere recoil
LSAT veel minder recoil
M249 vergelijkbaar met de M27
Dus ik ga er vanuit dat er nog van alles mogelijk is.
Als de F2000 precies tussen de Aek en de Ace 23 met recoil enz. in gaat zitten heb je gewoon een death machine.
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:23:
Hopelijk is de AS VAL precies hetzelfde als in BF3

een stille headshot killer

in de catagorie snelle wapens stond de AEK-971 op de eerste plaatst en vlak daarna de AS VAL in BF3.
Maar Dice heeft besloten om snelle wapens veeelste veel recoil te geven.
Nee Dice heeft geprobeerd het iets beter te balanceren.
Want het is toch niet logisch dat je zoals in BF3 met de Aek op 100 meter net zo effectief of zelfs beter was dan met de Scar-l bijv. dat maakte direct een hele hoop wapens waardeloos.
Nu is dat gelukkig minder en zie je dat je met de AK12 of AK 5c Het op range wint van de Aek of de ACW-R
[
Voor 22% gewijzigd door
beuker19 op 20-11-2013 09:33
]