Ben je niet in de war met de network smoothing factor? Dit is iets anders.
Het is toch schandalig dat je als consument tientalle instellingen moet wijzigen om een game goed te spelen?! Imho moet Dice er maar voor zorgen dat het goed draait zonder dat men hoeft te pielen met network-sliders, .cfg files en andere meuk.
PIKACHU! die wil ik ook... tijd om te gaan proberen denk ik dan maar.Tweaky73 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook twee nieuwe emblems gemaakt
Body mods don't determine skill
Dit is het Tweakers forum, dit is wat tweakers doen. Tweaken die zooi!Lateralus010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:
Het is toch schandalig dat je als consument tientalle instellingen moet wijzigen om een game goed te spelen?! Imho moet Dice er maar voor zorgen dat het goed draait zonder dat men hoeft te pielen met network-sliders, .cfg files en andere meuk.
Klagen om het klagen, wees BLIJ dat je wat kan instellen en niet hoeft te wachten op een patchLateralus010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:

Daarnaast, de website waar je nu op zit heet: tweakers.net, geen bol.com .
Als je niet wilt tweaken, wat heb je hier dan te zoeken?
[ Voor 13% gewijzigd door White_Collar op 19-11-2013 11:51 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Die windows instelling gaat natuurlijk niet veel helpen als de code daarachter niet goed is.
Geen enkel probleem om te tweakenWhite_Collar schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:49:
[...]
Klagen om het klagen, wees BLIJ dat je wat kan instellen en niet hoeft te wachten op een patch
Daarnaast, de website waar je nu op zit heet: tweakers.net, geen bol.com .
Als je niet wilt tweaken, wat heb je hier dan te zoeken?
Vergelijk het met de aankoop van een auto, deze krijg je afgeleverd maar de motor werkt niet en daar moet je zelf nog eens ff aan sleutelen voordat je kan rijden.
M'n punt is meer dat het triest is dat deze game zo gerushed is, dat men genoodzaakt is om zelf oplossingen te zoeken om het speelbaar te maken, terwijl deze verantwoordelijkheid bij de developers ligt...
Dat heeft dice zo gedaan omdat er vraag naar was vanuit de community, dice kan geen game maken die op alle pc's onder dezelfde settings het beste loopt dus geeft men jouw de optie om dat zelf aan te passen.Lateralus010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:
Voordat dice de netwerk slider met een patch in bf3 introduceerde was ik in het nadeel met mijn glasvezel, nu met de slider is het stukken beter.
Eindelijk de L85 unlockt....
Ik vind die L85 erg traag wisselen tussen m320 en normaal...meerdere malen de m320 gebruikt om daarna te wisselen en klik klik geen reactie...moet echt volle seconde of meer wachten voor ik een normale kogel kan afvuren?
Ik vind die L85 erg traag wisselen tussen m320 en normaal...meerdere malen de m320 gebruikt om daarna te wisselen en klik klik geen reactie...moet echt volle seconde of meer wachten voor ik een normale kogel kan afvuren?
[ Voor 6% gewijzigd door LosGieros op 19-11-2013 12:22 ]
Rapapa...
Vind het wel een beetje onnozel dat ik mijn Loadout van sommige wapens niet kan terugzien in Battlelog, zoals de L85. Ik moet telkens in game alles veranderen, best wel neppe shit!
Verwijderd
Wat een onzin. Elke PC is anders, geen twee internetverbindingen zinj identiek, de voorkeuren qua graphics en de wensen wat betreft framerate, gevoeligheid en repsonsiviteit zijn bij geen twee gamers hetzelfde en jij noemt het schandalig dat DICE daar rekening mee houdt door je wat tweakbare settings te geven, op tweakers.netLateralus010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:00:
[...]
Vergelijk het met de aankoop van een auto, deze krijg je afgeleverd maar de motor werkt niet en daar moet je zelf nog eens ff aan sleutelen voordat je kan rijden.
Kijk eens recht vooruit, er kon wel eens een bord hangen.
Als je het met de in-game settings aan kunt passen is het geen fout wegens afraffelen maar gewoon een voorkeursinstelling. Er zitten genoeg bugs in het spel dat we écht nog niet aanbeland zijn bij het punt waar we lekker gaan zeuren om het zeuren.M'n punt is meer dat het triest is dat deze game zo gerushed is, dat men genoodzaakt is om zelf oplossingen te zoeken om het speelbaar te maken, terwijl deze verantwoordelijkheid bij de developers ligt...
Bullshit, Dice kan hier niks aan doen.Lateralus010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:00:
[...]
Geen enkel probleem om te tweaken![]()
M'n punt is meer dat het triest is dat deze game zo gerushed is, dat men genoodzaakt is om zelf oplossingen te zoeken om het speelbaar te maken, terwijl deze verantwoordelijkheid bij de developers ligt...
Blame EA die wilden zo graag BF4 voor COD releasen pff
uhm iets met die zouden eigenlijk met de DLC mee moeten komen maar zijn per abuis al speelbaar?Cloclo100 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:24:
Vind het wel een beetje onnozel dat ik mijn Loadout van sommige wapens niet kan terugzien in Battlelog, zoals de L85. Ik moet telkens in game alles veranderen, best wel neppe shit!
dus over een aantal dagen als china rising uit is, kan je dit gewoon wel zien.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Defibs pakken lost dat opLosGieros schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:19:
Eindelijk de L85 unlockt....
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat is jullie favo wapen + class tot nu toe?
[ Voor 91% gewijzigd door Msi92 op 19-11-2013 12:35 ]
deels wel deels nee, als een grote devver mag je ook gewoon wat integriteit tonen en de release een stuk opschuiven als je hierdoor gewoon de boel goed kan afleveren ben ik van mening. Dat EA ze gepushed heeft zal wel zo zijn maar heel simpel gesteld als je baas zegt spring van die brug af anders heb je geen baan meer, mag je wel de voorwaarde stellen dat je eerst even een zwembroek aan doet zodat je kleding en telefoon niet nat wordenMsi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:26:
[...]
Bullshit, Dice kan hier niks aan doen.
Blame EA die wilden zo graag BF4 voor COD releasen pff
Dat een uitgever iets wil is leuk en aardig maar je hoeft niet altijd als devver als DICE is maar te bukken en alvast een laagje vaseline aanbrengen.
Ik denk alleen dat dit soort fouten altijd zullen voorkomen en na de release gladgestreken moeten worden.
leuk maar wat moeten we hiermee, dit is voor problemen topic, niet voor algemeen en al helemaal niet zonder informatie hierover wat dit toevoegd, is ook al een vrij lang bekend probleem.Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:32:
Beste
Onlangs heb je van ons 2 codes ontvangen voor je gepre-orderde versie van Battlefield 4. Deze 2 codes geven je recht op 2 Battlepacks die je kunt verzilveren.
Helaas zijn er door Electronic Arts aan ons codes uitgeleverd waarvan de 2e code niet door iedereen is te verzilveren. Dit komt door een technische fout bij Electronic Arts en was door ons niet te ondervangen.
Mocht je bij het inwisselen van je codes tegen dit probleem aanlopen dan heeft EA ons toegezegd dat zij het 2e pack voor je zullen activeren.
Neem hiervoor contact op met de Customer Support afdeling in Nederland via 020-8083219.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
Het is niet echt een probleem maar ik snap wat je bedoeltSouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:34:
[...]
leuk maar wat moeten we hiermee, dit is voor problemen topic, niet voor algemeen en al helemaal niet zonder informatie hierover wat dit toevoegd, is ook al een vrij lang bekend probleem.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
Edit: zo beter?
Nee, dat was vermoedelijk een subtiele hint om met defibs te spelen in plaats van de m320LosGieros schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:34:
[...]
Hoe bedoel je?
Van m320 naar defib naar normale gun?
Kost toch ook tijd?
Die heb ik ook ingesteld als Assault.....Bee.nl schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:36:
[...]
Nee, dat was vermoedelijk een subtiele hint om met defibs te spelen in plaats van de m320
Rapapa...
Dan medkit ipv m320LosGieros schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:37:
[...]
Die heb ik ook ingesteld als Assault.....
Tegen infantry:
Assault + L85/M416/Ace + Defib + Medpack
Tegen voertuigen:
Engineer + SRAW/IGLA + Ace 52 CQB + Repair tool
Als sidearm de M1911 of G18 afhankelijk van de map. Daarnaast altijd de V40 mini.
[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2013 12:45 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Engineer: ACW-R /SMAW /RGO Impact /Repair toolTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:42:
[...]
Dan medkit ipv m320
[...]
Tegen infantry:
Assault + L85/M416/Ace + Defib + Medpack
Tegen voertuigen:
Engineer + SRAW/IGLA + Ace 52 CQB + Repair tool
Als sidearm de M1911 of G18 afhankelijk van de map. Daarnaast altijd de V40 mini.
Assault: L85/AEK-971 /RGO impact /Defib /Medpack
[ Voor 12% gewijzigd door Msi92 op 19-11-2013 12:53 ]
AEK is mij net te onnauwkeurig en te snel voor lange afstanden. Je schiet snel naast en door de hoge vuursnelheid schiet je dan direct waardig wat kogels naast. Wapen is leuk op korte afstanden maar helaas is er voor mij geen map waarbij ik zeker weet enkel op korte afstanden te spelen.
ACW-R ga ik eens oppakken na de G36C. Wil niet teveel met dezelfde wapens spelen zodat ik altijd wat keuze heb als DICE gaat nerfen
ACW-R ga ik eens oppakken na de G36C. Wil niet teveel met dezelfde wapens spelen zodat ik altijd wat keuze heb als DICE gaat nerfen
[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2013 12:54 ]
Ik was eerst verknocht aan de M34 incendiary grenades, maar nadat ik de V40 had gebruikt wil ik nooit meer terugTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:42:
Daarnaast altijd de V40 mini.

V40 heeft mijn voorkeur omdat je dan in Operation Locker heerlijk kan ketsen via de buizen en luchtschachten aan het plafond, lekker daarmee granaatjes precies krijgen waar de enemy zit. Via muren ketsen is een ding, dat doen velen wel. Maar ketsen via buizen en dergelijken doen gelukkig nog weinig mensen. De tripple kills zijn voor mijBee.nl schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:54:
[...]
Ik was eerst verknocht aan de M34 incendiary grenades, maar nadat ik de V40 had gebruikt wil ik nooit meer terugOnder andere handig om door lange tunnels te gooien (bijv in Locker), of met een stuitereffect om een hoek heen te werpen. Daarnaast heb je er gelijk drie ipv één of twee.
En je hebt er 3/4 stuks, dan kan je een flinke omgeving ontruimen
De G36C vind ik jammer genoeg niet zo goed in BF4, in BF3 was ie geweldigTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:53:
AEK is mij net te onnauwkeurig en te snel voor lange afstanden. Je schiet snel naast en door de hoge vuursnelheid schiet je dan direct waardig wat kogels naast. Wapen is leuk op korte afstanden maar helaas is er voor mij geen map waarbij ik zeker weet enkel op korte afstanden te spelen.
En de ACW-R tjahh ik heb er 14 uur speel tijd in zitten

Viel me inderdaad ook op. In BF3 speelde ik als engi 75% van de tijd met een G36C, heerlijk wapen met ook een heerlijk geluid. Gisteren in BF4 eens aan de slag gegaan met de G36C maar uiteindelijk toch weer terug naar de ACW-R geswitched, de G36C speelt inderdaad bij lange na niet zo lekker meerMsi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
[...]
De G36C vind ik jammer genoeg niet zo goed in BF4, in BF3 was ie geweldigik weet niet wat Dice er mee heeft gedaan pff
En de ACW-R tjahh ik heb er 14 uur speel tijd in zittenwil niks anders meer hehe
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
wesleytjuh schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:58:
[...]
Viel me inderdaad ook op. In BF3 speelde ik als engi 75% van de tijd met een G36C, heerlijk wapen met ook een heerlijk geluid. Gisteren in BF4 eens aan de slag gegaan met de G36C maar uiteindelijk toch weer terug naar de ACW-R geswitched, de G36C speelt inderdaad bij lange na niet zo lekker meer.

firerate is stuk lager van de g36C, qua stats zou ik gewoon symthic.com even pakken, kan ik hier niet openen...Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
[...]
De G36C vind ik jammer genoeg niet zo goed in BF4, in BF3 was ie geweldigik weet niet wat Dice er mee heeft gedaan pff
En de ACW-R tjahh ik heb er 14 uur speel tijd in zittenwil niks anders meer hehe
Ja ik heb hem ook zeker niet gekozen omdat het zo'n goed wapen is. Puur gebaseerd op nostalgie en omdat ik een fan ben van de G36 serie qua uiterlijk.Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
[...]
Ik mis voornamelijk mijn oude vertrouwde MG36 (die na een patch in BF3 flink vernökt hebben...) en de manier waarop C4 gelegd wordt en je het opblaast. In BF4 voelt C4 gewoon niet echt lekker, je kan wel weer wat verder gooien, maar ik loop als een malle op LMB te raggen om het eindelijk te laten ontploffen als ik een tank C4 oid
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
rennend wil die het vaak niet doen, beste is even wegrennen dan stilstaand klikken.MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:06:
Ik mis voornamelijk mijn oude vertrouwde MG36 (die na een patch in BF3 flink vernökt hebben...) en de manier waarop C4 gelegd wordt en je het opblaast. In BF4 voelt C4 gewoon niet echt lekker, je kan wel weer wat verder gooien, maar ik loop als een malle op LMB te raggen om het eindelijk te laten ontploffen als ik een tank C4 oid
Aha, dus dat hebben ze dus wel degelijk klote wat minder fijn gedaan.... Als je een voertuig met C4 volplakt, sprintje trekt en dan stil moet staan, is de kans tikkie groter, dat je ineens een tankshell door je pens heen geknald krijgt.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:07:
[...]
rennend wil die het vaak niet doen, beste is even wegrennen dan stilstaand klikken.
zelfs stilstaand lijkt het nog wel eens wat buggy te zijn, is iig nog steeds niet niveautje bc2...MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:09:
[...]
Aha, dus dat hebben ze dus wel degelijk klote wat minder fijn gedaan.... Als je een voertuig met C4 volplakt, sprintje trekt en dan stil moet staan, is de kans tikkie groter, dat je ineens een tankshell door je pens heen geknald krijgt.
Meer mensen die zin hebben in China Rising? ;p
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ut2I_an8rmU]
Omgeving spreekt mij heel erg aan
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ut2I_an8rmU]
Ja BC2 werkt echt heerlijk. Ook dat geluidje vond ik erg tof (van dat klik systeem) en het werkte gewoon soepel. BF3 vond ik ook redelijk te doen, flink wat C4 kills gehaald, maar helaas net niet zo lekker als in BC2.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:10:
[...]
zelfs stilstaand lijkt het nog wel eens wat buggy te zijn, is iig nog steeds niet niveautje bc2...
Het gooien is nu wel ongeveer BC2 stijl, alleen het soepele klikken mis ik alleen nog.
IkkeMsi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:13:
Meer mensen die zin hebben in China Rising? ;p
[video]

Omgeving ziet er inderdaad vet uit, voor zover je een beetje een oordeel kan krijgen. Jungle en ondergrondseondergrondzigheid!
Oke kom er net achter dat de lijst met dog tags die je gestolen hebt van spelers met knife niet in bf4 zit, die vondt ik erg handig in bf3... knife matche deed ik nogal veel
Wat me tegenvalt is dat Dog tags krijgen nu veel lastiger is om te krijgenDracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:16:
Oke kom er net achter dat de lijst met dog tags die je gestolen hebt van spelers met knife niet in bf4 zit, die vondt ik erg handig in bf3... knife matche deed ik nogal veel
Dog tag steal? klopt, maar elke animatie grijp je zie... ik heb gister minstes 3 duitse tags gejat, 0 op de counter, kloppen de aantal kills die met knife zijn gemaakt dan wel?Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:19:
[...]
Wat me tegenvalt is dat Dog tags krijgen nu veel lastiger is om te krijgen
als ze hetzelfde idee aanhouden als bf3 geldt dat je dus alleen dogtags krijgt als je knifed van achteren. de frontknife of slash kill doen dat niet. Ik heb iig geen idee wat het is. Iemand anders een idee?Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:21:
[...]
Dog tag steal? klopt, maar elke animatie grijp je zie... ik heb gister minstes 3 duitse tags gejat, 0 op de counter, kloppen de aantal kills die met knife zijn gemaakt dan wel?
Nee nee ik bedoel in het algemeen hahaDracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:21:
[...]
Dog tag steal? klopt, maar elke animatie grijp je zie... ik heb gister minstes 3 duitse tags gejat, 0 op de counter, kloppen de aantal kills die met knife zijn gemaakt dan wel?
Dan moet de animatie niet laten zien dat je zijn tags grijpt, en moet je niet de tags te zien krijgen boven in je scherm zoals bij een stolen tags te zien is.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:23:
[...]
als ze hetzelfde idee aanhouden als bf3 geldt dat je dus alleen dogtags krijgt als je knifed van achteren. de frontknife of slash kill doen dat niet. Ik heb iig geen idee wat het is. Iemand anders een idee?
Overigens gister minstens 10 mensen van achter gekniffed en maar 1 tag gestolen.
Ik heb trouwens 1 stolen tagg, dat hoort niet te kunnen je draagt altijd 2 tags dus dat klopt sowieso niet.
Tags zie ik als leuk om te hebben, niet noodzakelijk dus mij maakt dat niet erg veel uit.
En in bf3 was het 10 kills voor 1 tagg.
[ Voor 17% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 13:28 ]
Er zijn wel knife only servers. Gisteren nog geprobeerd met wat mensen van het forum hier.
Moet je maar is proberen, die animaties, en wanneer wel en wanneer je kan counteren is erg random.
Moet je maar is proberen, die animaties, en wanneer wel en wanneer je kan counteren is erg random.
Dat was van de knife only server waar we inzaten of?Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:25:
[...]
Overigens gister minstens 10 mensen van achter gekniffed en maar 1 tag gestolen.
Ja, 17 kills, allemaal dog tagg taken animatie en ik heb letterlijk 1 dog tagg gestolen ipv. een minimum van 2. beetje vreemdSoulEnroLL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:28:
[...]
Dat was van de knife only server waar we inzaten of?
17 kills in alleen al de laatste match
[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 13:30 ]
Ik heb 40 dog tags taken, en 39 bayonet kills, de overige knifes heb ik niet gebruikt. Dat zou dan betekenen dat ik een magische dog tag heb?.
Is het niet zo dat je alleen maar kan counteren als de tegenstander van voren wil kniven?SoulEnroLL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:27:
Er zijn wel knife only servers. Gisteren nog geprobeerd met wat mensen van het forum hier.
Nee je hoort 2 dogtags te krijgen per keer dat je iemand backstabbed om het zo maar even te noemen , jouw stats kloppen dus.Cixelsyd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:33:
Ik heb 40 dog tags taken, en 39 bayonet kills, de overige knifes heb ik niet gebruikt. Dat zou dan betekenen dat ik een magische dog tag heb?.
Per backstab krijg je 1 linker 1 rechter tag, ik heb alleen 1 rechter tag gestolen en 0 linker, met andere woorden er klopt iets niet bij mij.
Weten jullie al dat je gewoon emblems kan kopieeren naar je zelf ?
Er is een post op low-key.us forum onder BF4. Teveel stappen om te onthouden en internet op me werk dichtgebouwd
Er is een post op low-key.us forum onder BF4. Teveel stappen om te onthouden en internet op me werk dichtgebouwd
zat er een slash kill bij, dan zou je iig geen tags krijgen.Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:29:
[...]
Ja, 17 kills, allemaal dog tagg taken animatie en ik heb letterlijk 1 dog tagg gestolen ipv. een minimum van 2. beetje vreemd
17 kills in alleen al de laatste match
zolang we niet weten wat nu de maatstaven zijn voor het ontvangen van de tags en of je uberhaupt de rechter tags kan krijgen etc. kunnen we hier vrij weinig over zeggen.Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:35:
[...]
Nee je hoort 2 dogtags te krijgen per keer dat je iemand backstabbed om het zo maar even te noemen , jouw stats kloppen dus.
Per backstab krijg je 1 linker 1 rechter tag, ik heb alleen 1 rechter tag gestolen en 0 linker, met andere woorden er klopt iets niet bij mij.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-11-2013 13:39 ]
JONGENS GOED NIEUWS iedereen die bij WEHKAMP heeft besteld krijgt alsnog de 2e battlepack! check je mail! 
Krijg je alleen maar XP bonussen en dog tags...hahahahaha drama voor niks geweest, hoop echt op een paar mooie camo's.
Krijg je alleen maar XP bonussen en dog tags...hahahahaha drama voor niks geweest, hoop echt op een paar mooie camo's.
[ Voor 33% gewijzigd door DragonChaser op 19-11-2013 13:42 ]
De NR1 van de wereld in punten (22 mil) heeft 94% wins..
http://battlelog.battlefi...e1me1/stats/902885316/pc/
Wordt duizelig als ik sommige scores zie en dan vindt ik van mezelf al dat ik eigenlijk teveel speel met zo'n 75 uur.RoyK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:44:
De NR1 van de wereld in punten (22 mil) heeft 94% wins..![]()
Maar waar ik benieuwd naar ben is jouw emblem roy
haha, die staat een paar paginas terug. Ik heb er nog niet veel tijd in gestoken.. komt nog wel.
Op het moment is het deze:
Op het moment is het deze:

Die 94% wins kan kwestie van switchen zijn (hij hide z'n battle reports ook trouwens) Daarnaast, z'n SPM is bizar hoog, geen idee hoe hij dat voor elkaar krijgt met dat K/D en voornamelijk Support. 5,557 resupplies, geen idee hoeveel punten dat isRoyK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:44:
De NR1 van de wereld in punten (22 mil) heeft 94% wins..![]()
Inderdaad je favo poppetje volgens mijRoyK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:49:
haha, die staat een paar paginas terug. Ik heb er nog niet veel tijd in gestoken.. komt nog wel.
Op het moment is het deze: [afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door NLKornolio op 19-11-2013 13:56 ]
Ik heb de rechter, niet de linker (landen enzo)SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:37:
[...]
zat er een slash kill bij, dan zou je iig geen tags krijgen.
[...]
zolang we niet weten wat nu de maatstaven zijn voor het ontvangen van de tags en of je uberhaupt de rechter tags kan krijgen etc. kunnen we hier vrij weinig over zeggen.
Gebruiken jullie niet die M2 Slam ook? Met name tegen die attack boat is het lekker om ze onder een bruggetje te leggen.
Die moet je ruilen tegen de launcher of de repair tool. Beiden zijn mij iets te waardevol.reemprive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:
Gebruiken jullie niet die M2 Slam ook? Met name tegen die attack boat is het lekker om ze onder een bruggetje te leggen.
Wat gebruiken jullie nu vooral tegen Tanks etc, FGM-172 SRAW, maar het is niet altijd makkelijk om lock-on te blijven..
Engineer: ACW-R (M145+Canted Ironsight) / RPG / M2 Slam / V40 MiniMsi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:51:
[...]
Engineer: ACW-R /SMAW /RGO Impact /Repair tool
Assault: L85/AEK-971 /RGO impact /Defib /Medpack
Recon: SG553 (Ironsight) / C4 / Motion balls / V40 Mini
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Same here, enigste wat ik wel eens wil doen is als ik weet dat er een tank campend rondjes rong 1 plek rijd snel wat m15 op zijn pad neer gooien.Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:02:
[...]
Die moet je ruilen tegen de launcher of de repair tool. Beiden zijn mij iets te waardevol.
C4, speel veel als recon. als ik engineer ben rpg.Cloclo100 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
Wat gebruiken jullie nu vooral tegen Tanks etc, FGM-172 SRAW, maar het is niet altijd makkelijk om lock-on te blijven..
Als je die Slam's een beetje tactisch neergooid, heb je er misschien nog wel meer aan dan launchers vind ik. Vooral tegen boten zoals hierboven werd aangegeven, die verwachten dat sowieso nooit.Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:02:
[...]
Die moet je ruilen tegen de launcher of de repair tool. Beiden zijn mij iets te waardevol.
Daarnaast gebruik is zelf voornamelijk mines en RPG, maar repair tool ipv mines komt ook wel regelmatig voor
[ Voor 12% gewijzigd door MisterChaoSs op 19-11-2013 14:06 ]
Het karakter heeft een stukje geschiedenis bij me inderdaad haha. Maar ik heb wat ideetjes voor binnenkort. Er zitten inderdaad kunstwerkjes tussen.caanova1984 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:56:
[...]
Inderdaad je favo poppetje volgens mijHad ik kunnen bedenken. Vindt echt bizar wat mensen kunnen bedenken met die emblems kwam niet echt ver met me imitatie "Bender" had er 1 van 40 layers gezien echt bizar. Er is nou gelukkig iemand van de Clan die heeft een custom emblem voor de hele LKG Clan gemaakt. SCheelt mij de creatieviteit die ik niet heb
Dat ding is geweldig! Ik heb hem zondag avond vrij gespeeld, en direct een RCB mee uitgeschakeld. Super!! en je ziet ze ook niet als je het goed doe.reemprive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:
Een Attack jet met c4Cloclo100 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
Sraw unlocked door knife match score
. straks even testen.
[ Voor 82% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 14:09 ]
C4 met de recon en support. Heerlijk die boem en als bonus soms een triple kill.Cloclo100 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
zo juist van wehkamp ontvangen. echter mijn ervaring met die ea hulp lijn is meer dan 30 min wachten voor je iemand spreekt dus laat maar wezen
Onlangs heb je van ons 2 codes ontvangen voor je gepre-orderde versie van Battlefield 4. Deze 2 codes geven je recht op 2 Battlepacks die je kunt verzilveren.
Helaas zijn er door Electronic Arts aan ons codes uitgeleverd waarvan de 2e code niet door iedereen is te verzilveren. Dit komt door een technische fout bij Electronic Arts en was door ons niet te ondervangen.
Mocht je bij het inwisselen van je codes tegen dit probleem aanlopen dan heeft EA ons toegezegd dat zij het 2e pack voor je zullen activeren.
Neem hiervoor contact op met de Customer Support afdeling in Nederland via 020-8083219.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
De air radar heeft een verkeerde beschrijving:
Replaces the minimap with a radar display, highlighting airborne targets in a large radius around the aircraft.
Zit niet alleen in aircraft dus zou vehicle moeten zijn.
Replaces the minimap with a radar display, highlighting airborne targets in a large radius around the aircraft.
Zit niet alleen in aircraft dus zou vehicle moeten zijn.
Dat wel, maar dan moet je wel eerst flink tijd stoppen in het tactisch neerleggen. Het zou kunnen als uitzondering maar niet als regel.MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
Als je die Slam's een beetje tactisch neergooid, heb je er misschien nog wel meer aan dan launchers vind ik. Vooral tegen boten zoals hierboven werd aangegeven, die verwachten dat sowieso nooit.
Daarnaast gebruik is zelf voornamelijk mines en RPG, maar repair tool ipv mines komt ook wel regelmatig voor
Als er een 200% XP boost in zit kan het wel de moeite waard zijnhjvg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:12:
zo juist van wehkamp ontvangen. echter mijn ervaring met die ea hulp lijn is meer dan 30 min wachten voor je iemand spreekt dus laat maar wezen
Engineer: M2 Slam of RPG of combinatie M2 Slam + RPGCloclo100 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
Recon; C4
Ik weet niet of er verschillen in ladingen zitten tussen de LAW / SMAW / SWAW / Javalin, maar ik heb wel ooit ergens gelezen dat de RPG de meeste lading zou hebben in verband met de moeilijkheidsgraad.
Daarom gebruik ik de RPG.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Onderweg naar een objective of na het cappen even die dingen neergooien en verder rennen. Geen omkijken meer naar en je kan verder met cappen en neerschieten van infantry. Daarnaast, als je dan nog launcher meeneemt of repair tool, kan als alsnog vehicles uitschakelen en/of repairenTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:15:
[...]
Dat wel, maar dan moet je wel eerst flink tijd stoppen in het tactisch neerleggen. Het zou kunnen als uitzondering maar niet als regel.
Overdreven zoals je het stelt. API's zoals DirectX zijn er om niet voor elke configuratie te hoeven programmeren en de rest van het verhaal geldt ook voor console.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:24:
[...]
Wat een onzin. Elke PC is anders, geen twee internetverbindingen zinj identiek, de voorkeuren qua graphics en de wensen wat betreft framerate, gevoeligheid en repsonsiviteit zijn bij geen twee gamers hetzelfde en jij noemt het schandalig dat DICE daar rekening mee houdt door je wat tweakbare settings te geven, op tweakers.net
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Verwijderd
Ik ga ze vanavond unlocken. Vertel eens wat meer over dat gebruik onder bruggetjes? Werken die dingen in water of kun je ze op plafonds plakken?reemprive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 14:24 ]
Ze werken in waterVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:22:
[...]
Ik ga ze vanavond unlocken. Vertel eens wat meer over dat gebruik onder bruggetjes? Werken die dingen in water of kun je ze op plafonds plakken?![]()
![]()
En je ziet ze niet
Zeker als je ze ergens op een muurtje plak net achter een object.
Jup. Het is ook wel een grappig voorwerp, werkt op basis van magnetische veranderingen waardoor hij geschikt is voor plaatsing op de grond en werkt op basis van infrarood waardoor hij geschikt is voor plaatsing op zijkanten van voorwerpen. En je hebt er nog een timer functie op zitten.RoyK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:24:
[...]
En je ziet ze niet![]()
Zeker als je ze ergens op een muurtje plak net achter een object.
Volgens mij zou hij in real life situaties ook tegen infantry kunnen werken als hij in de infrarood stand gezet wordt maar dit werkt in ieder geval niet in de game.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2013 14:29 ]
En dat is no.3 die dit post. Vooral niet eerst even lezen.hjvg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:12:
[...]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
WE WILL RESTART THE BACKEND TO APPLY AN UPDATE TO THE PLAYSTATION 4 PLATFORM, ALL USERS WILL BE DISCONNECTED FROM EA ONLINE AND GAME SERVERS AS WE DEPLOY THIS UPDATE. SORRY FOR THE INCONVENIENCE
ja godverdomme zit onze server al lekker hele dag vol, krijgen we dit gezeik weer
ja godverdomme zit onze server al lekker hele dag vol, krijgen we dit gezeik weer
BF4 is niet eens cross platform, ze moeten stoppen met bf4 en pc zo connected met elkaar te hebben, stel ps4 bf4 crashed compleet op launch klapt pc er nu waarschijnlijk ook uit...ralph0603 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:32:
WE WILL RESTART THE BACKEND TO APPLY AN UPDATE TO THE PLAYSTATION 4 PLATFORM, ALL USERS WILL BE DISCONNECTED FROM EA ONLINE AND GAME SERVERS AS WE DEPLOY THIS UPDATE. SORRY FOR THE INCONVENIENCE
Dat was afgelopen weekend al gebeurdDracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
[...]
BF4 is niet eens cross platform, ze moeten stoppen met bf4 en pc zo connected met elkaar te hebben, stel ps4 bf4 crashed compleet op launch klapt pc er nu waarschijnlijk ook uit...

Vind nog steeds dat ze een normale ingame serverbrowser moeten maken ipv dit achterlijke gedoe met Battlelog. Het is dat ik het nu een beetje gewend ben, maar het nut van Battlelog heb ik nog nooit kunnen ontdekken. Weet niet of er technische voordelen zijn voor DICE/EA?
Meen ergens keer gelezen te hebben dat het voor EA makkelijker te koppelen is met andere games, maar met een ingame server browser is dit toch ook prima te doen?
Meen ergens keer gelezen te hebben dat het voor EA makkelijker te koppelen is met andere games, maar met een ingame server browser is dit toch ook prima te doen?
[ Voor 24% gewijzigd door MisterChaoSs op 19-11-2013 14:38 ]
1 keer kan ik begrijpen, maar nu al weer... kom op zeg.
Misschien moeten een aantal tweakers daar maar eens een lesje logische server structuur gaan geven ofzo...
De voordelen zijn dat ze een uniform platform hebben wat communiceert met diverse games via een plugin. Ze kunnen dit doorontwikkelen zonder daarvoor wijzigingen aan te maken in de game die weer een client patch vereisen. Dat heeft voor development flinke voordelen. Daarnaast kunnen ze veel meer functionaliteiten aanbieden en die veel meer loskoppelen van de game zelf.MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:35:
Vind nog steeds dat ze een normale ingame browser moeten maken ipv dit achterlijke gedoe met Battlelog. Het is dat ik het nu een beetje gewend ben, maar het nut van Battlelog heb ik nog nooit kunnen ontdekken. Weet niet of er technische voordelen zijn voor DICE/EA?
Ik ben persoonlijk grote voorstander van Battlelog. Het vervult alle functies van een ingame serverbrowser (en nog veel meer) terwijl het qua peformance een stuk beter werkt. Je laad een pagina in hooguit een paar seconde ipv dat je de gehele game op moet starten puur voor een interface om daarna nog weer een gehele server te laden.
Ik zie dan ook weinig nadelen in Battlelog. Enige is dat je het spel af moet sluiten voor je een nieuwe server kan joinen maar dat is vergelijkbaar met een game quitten voor je een nieuwe kan joinen.
Ze onderhouden nu een enkele backend, als ze die per platform moeten onderhouden kost dat veel meer werk en dus veel meer geld. De backend is op bepaalde aspecten zeker wel cross platform.Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
BF4 is niet eens cross platform, ze moeten stoppen met bf4 en pc zo connected met elkaar te hebben, stel ps4 bf4 crashed compleet op launch klapt pc er nu waarschijnlijk ook uit...
Stabiliteit niet mag ik hopen, lijkt het nu wel op...Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:42:
Ze onderhouden nu een enkele backend, als ze die per platform moeten onderhouden kost dat veel meer werk en dus veel meer geld. De backend is op bepaalde aspecten zeker wel cross platform.
Zoooo heee post een bugg/glitch/typo op het bf4 forum en iedereen begint te bashen en te haten op je, lekkere community zo...
Op een of andere manier irriteert het me als ik een server zoek. Performance verbetering weet ik eerlijk gezegd niet, als je gewoon een ingame browser zou gebruiken dan zou ik niet weten hoe dat niet sneller zou zijn dan via Battlelog.Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:42:
De voordelen zijn dat ze een uniform platform hebben wat communiceert met diverse games via een plugin. Ze kunnen dit doorontwikkelen zonder daarvoor wijzigingen aan te maken in de game die weer een client patch vereisen. Dat heeft voor development flinke voordelen. Daarnaast kunnen ze veel meer functionaliteiten aanbieden en die veel meer loskoppelen van de game zelf.
Ik ben persoonlijk grote voorstander van Battlelog. Het vervult alle functies van een ingame serverbrowser (en nog veel meer) terwijl het qua peformance een stuk beter werkt. Je laad een pagina in hooguit een paar seconde ipv dat je de gehele game op moet starten puur voor een interface om daarna nog weer een gehele server te laden.
Ik zie dan ook weinig nadelen in Battlelog. Enige is dat je het spel af moet sluiten voor je een nieuwe server kan joinen maar dat is vergelijkbaar met een game quitten voor je een nieuwe kan joinen.
Welke functionaliteiten bieden ze meer aan dan? Die statusupdates die niemand dan ook maar iets interesseren?
Dat je geen client patch hoeft de downloaden klopt, maar die plugin moet wel steeds opnieuw gedownload worden (of dat is niet Battlelog, maar daar kan ik me in vergissen)
Het komt voornamelijk door de irritatie van de eerste paar maanden van BF3 dat je gezeik had met "EA Online" en dat soort achterlijke meldingen waar vrijwel niets aan te doen was. Het werkt nu een stuk beter, maar zie voor de gamer totaal geen voordelen. De technische voordelen zie ik (enigszins) dan wel
Laat dit aub wel achterwege, is niet constructief voor het topic
[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:49 ]
symthic.com is your friendIndy91 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:16:
[...]
Engineer: M2 Slam of RPG of combinatie M2 Slam + RPG
Recon; C4
Ik weet niet of er verschillen in ladingen zitten tussen de LAW / SMAW / SWAW / Javalin, maar ik heb wel ooit ergens gelezen dat de RPG de meeste lading zou hebben in verband met de moeilijkheidsgraad.
Daarom gebruik ik de RPG.
rpg doet meeste damage van de unguided weet niet of die hogere damage heeft dan de lockon/laserguided.
probleem met mijnen is dat je ze nogal statisch moet gebruiken ook al kan je de slams op tanks douwen, moet je toch dichtbij komen of ze al ergens droppen waar je verwacht dat een vehicle langs komt. ook kan een mijn kapotgeschoten worden en een raket eigenlijk alleen door reactive armor, lockon verbreken of active protection tegengehouden word.
Beide hebben een functie en voor en nadelen, mits goed gebruikt.
welcome to the wonderfull world of online gaming.ralph0603 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:32:

Dit is mijn laatste creatie:caanova1984 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:56:
[...]
Inderdaad je favo poppetje volgens mijHad ik kunnen bedenken. Vindt echt bizar wat mensen kunnen bedenken met die emblems kwam niet echt ver met me imitatie "Bender" had er 1 van 40 layers gezien echt bizar. Er is nou gelukkig iemand van de Clan die heeft een custom emblem voor de hele LKG Clan gemaakt. SCheelt mij de creatieviteit die ik niet heb

Ik heb ook 1x 40 lagen moeten gebruiken.

Ik heb mijn volgende voorkeur:Indy91 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:04:
[...]
Engineer: ACW-R (M145+Canted Ironsight) / RPG / M2 Slam / V40 Mini
Recon: SG553 (Ironsight) / C4 / Motion balls / V40 Mini
Assault:
M416 Reflex(RDS), Green laser, Suppressor
P226 Ghost ring
Medic Bag
Defibrillator
M34 Incendiary Dit zorgt voor cover om iemand te reviven
Carbon fiber
Combat Medic
Support
M249 Holo scope1x, Suppressor
P226 Ghost ring
Ammo bag
XM25 Airburst
RGO Impact Maak je sneller kills mee
Machete
Shadow hierdoor wordt je minder snel gespot en kan je echt backrapen
Andere classes ben ik nog niet echt mee begonnen. 2 potjes recon en paar potjes Engineer.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een ingame browser zou veel meer resources gebruiken en ook eerst moeten laden. Dat kost hoe je het ook went of keert tijd. Die tijd bespaar je nu. Daarnaast zijn de meeste game menu's niet zo snel omdat mensen daar veel meer fancy features verwachten.MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
Op een of andere manier irriteert het me als ik een server zoek. Performance verbetering weet ik eerlijk gezegd niet, als je gewoon een ingame browser zou gebruiken dan zou ik niet weten hoe dat niet sneller zou zijn dan via Battlelog.
Die statusupdates interesseren mij juist wel, dat geeft aan of ik wel of niet kan spelen. Je kan al je game informatie direct opvragen zonder dat je eerst een game hoef te starten. Je kan server informatie bekijken zonder het spel te starten, je kan zien wat vrienden spelen zonder dat je je game op hoeft te starten. Je kan direct vrienden joinen of zomaar een uitnodiging krijgen van een andere vriend puur door een website te openen. Dat gaat via een ouderwetse game client een stuk langzamer. Tevens kunnen plugins zoals BetterBattlelog gebruikt worden, dat zou met een normale gamebrowser niet kunnen.Welke functionaliteiten bieden ze meer aan dan? Die statusupdates die niemand dan ook maar iets interesseren?
Daarnaast bied het een social media platform voor gamers. Dit is voor velen wellicht niet interessant maar juist voor clans kan dit zeer interessant zijn. Communicatie via hetzelfde platform als waar je op gamed. Geen noodzaak tot andere (prive) communicatieadressen uitwisselen.
Die plugin is maar een paar MB en die update zelden. Dat is niet vergelijkbaar met een game die constant geupdate moet worden.Dat je geen client patch hoeft de downloaden klopt, maar die plugin moet wel steeds opnieuw gedownload worden (of dat is niet Battlelog, maar daar kan ik me in vergissen)
Het komt voornamelijk door de irritatie van de eerste paar maanden van BF3 dat je gezeik had met "EA Online" en dat soort achterlijke meldingen waar vrijwel niets aan te doen was. Het werkt nu een stuk beter, maar zie voor de gamer totaal geen voordelen. De technische voordelen zie ik (enigszins) dan wel
De eerste paar maanden werke Battlelog inderdaad af en toe slecht maar de periode daarna heeft het eigenlijk altijd wel stabiel gedraaid. Het is volgens mij echt zelden voorgekomen dat Battlelog niet werkte maar de rest van de systemen allemaal wel. Kortom, als je met Battlelog niet kon gamen zou dat met een ingame browser meestal ook niet gekund hebben.
Verwijderd
Ik vind dat BattleLog ook láng niet zo kut als ik dacht dat het ging zijn toen ik BF3 kocht, zeker nu met een full screen kaart op het tweede scherm (die trouwens in firefox wel een hele CPU core aflaadt, tijd voor een IE updateje denk ik) vind ik het wel handig, helemaal als je ziet hoe makkelijk het is om even te chatten met andere spelers buiten het spel om om even TS gegevens of skypenamen uit te wisselen ook.Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:14:
[...]
Daarnaast bied het een social media platform voor gamers. Dit is voor velen wellicht niet interessant maar juist voor clans kan dit zeer interessant zijn. Communicatie via hetzelfde platform als waar je op gamed. Geen noodzaak tot andere (prive) communicatieadressen uitwisselen.
Ligt het trouwens aan mij dat ik in BF4 nergens vind wat ik in BF3 wel had, de mogelijkheid een platoon te maken?
BattleScreen draait erg goed bij mij in chrome.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
[...]
Ik vind dat BattleLog ook láng niet zo kut als ik dacht dat het ging zijn toen ik BF3 kocht, zeker nu met een full screen kaart op het tweede scherm (die trouwens in firefox wel een hele CPU core aflaadt, tijd voor een IE updateje denk ik) vind ik het wel handig, helemaal als je ziet hoe makkelijk het is om even te chatten met andere spelers buiten het spel om om even TS gegevens of skypenamen uit te wisselen ook.
Ligt het trouwens aan mij dat ik in BF4 nergens vind wat ik in BF3 wel had, de mogelijkheid een platoon te maken?
ik zet mijn laptop ernaast, geen enkele invloed op mijn game pc performanceVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
[...]
Ik vind dat BattleLog ook láng niet zo kut als ik dacht dat het ging zijn toen ik BF3 kocht, zeker nu met een full screen kaart op het tweede scherm (die trouwens in firefox wel een hele CPU core aflaadt, tijd voor een IE updateje denk ik) vind ik het wel handig, helemaal als je ziet hoe makkelijk het is om even te chatten met andere spelers buiten het spel om om even TS gegevens of skypenamen uit te wisselen ook.
Via reddit 
http://img.gawkerassets.c...agipu957gif/ku-xlarge.gif
Zou je aub gifs niet zomaar willen embedden (iets met mobile users). Daarnaast zou ik je ook willen vragen om niet een post te plaatsen met alleen maar een gifje aangezien het niet bijdraagt aan het topic
Zou je aub gifs niet zomaar willen embedden (iets met mobile users). Daarnaast zou ik je ook willen vragen om niet een post te plaatsen met alleen maar een gifje aangezien het niet bijdraagt aan het topic
[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:51 ]
Yinx vanavond even proberen?yinx84 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:27:
Via reddit
[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:51 ]
Zit voorlopig nog vast op 't werk. Denk niet dat ik vanavond online ben
lol, EPIC!yinx84 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:27:
Via reddit
Zelfs nog 'per ongeluk' de verkeerde chopper

[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 19-11-2013 15:52 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Wat willen we NIET zien:
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.