Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:18:
[...]

Er zijn 3 wapens die je unlocked met single player 1 assault rifle ( ik weet de naam niet zo snel) de m249 en de rex (pistol), zeker de m249 is het unlocken waard!
De rest is een progress van unlocken, kills/xp/assignments halen om te unlocken.
AR= qbz 95-1 ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Dat ding ja... vindt hem erg tegenvallen, in sp fijn, in mp... where is the damage? geef mij dan toch maar de ak-12 als ik assault speel (niks verder unlocked).

Wat is eignelijk het favoriete wapen van iedereen?
Bij mij een gedeelde eerste plaats tussen de cs-lr4 en de p90, compleet verschillende wapens i know maar voor verschillende doeleinde daarom gedeelde eerste plaats.

En favoriete voortuig?
Voor mij zonder twijfel de attack boat :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 16:34 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lateralus010 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:18:
Hebben jullie ook altijd het gevoel, als je met een hechte squad speelt (bijv. je buddies), dat jullie de enigen zijn die uberhaupt PTFO spelen?!

Het lijkt altijd alsof we de enigen zijn die flags cappen, MCOM's armen/disarmen en anderen reviven!
Dan moet je een beetje met mij en m'n vaste knalmaten spelen. Wij zittten graag een rondje gigantisch te camphoeren met clays, AT mijnen, een goed overzicht, motion sensor, ammo box en uiteraard genoeg lamme kills op mensen die nét de base uitzijn dat met regelmaat een heel vijandelijk team zich om ons gecamp voor hun base druk maakt, waardoor de rest van ons team even de vlaggen kan cappen. In BF3 was dat aan de orde van de dag op sommige kaarten en in BF4 zijn we ook al flink op zoek naar "happyplaces" om de vijand het uit de base komen onmogelijk te maken. Daar hebben we in BF3 menig rondje mee in ons voordeel kunnen omkeren puur omdat er schuimbekkende squads ons komen verwijderen van onze campsite die helaas nét niet goed genoeg rekening houden met hoe goed wij geworden zijn in het campen, na twee jaar honderden uren lang in irritante hoekjes te zitten.

Of eh... is dat niet wat je wilde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
Oorlog is nou eenmaal een smerig spelletje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:34:
[...]

Dan moet je een beetje met mij en m'n vaste knalmaten spelen. Wij zittten graag een rondje gigantisch te camphoeren met clays, AT mijnen, een goed overzicht, motion sensor, ammo box en uiteraard genoeg lamme kills op mensen die nét de base uitzijn dat met regelmaat een heel vijandelijk team zich om ons gecamp voor hun base druk maakt, waardoor de rest van ons team even de vlaggen kan cappen. In BF3 was dat aan de orde van de dag op sommige kaarten en in BF4 zijn we ook al flink op zoek naar "happyplaces" om de vijand het uit de base komen onmogelijk te maken. Daar hebben we in BF3 menig rondje mee in ons voordeel kunnen omkeren puur omdat er schuimbekkende squads ons komen verwijderen van onze campsite die helaas nét niet goed genoeg rekening houden met hoe goed wij geworden zijn in het campen, na twee jaar honderden uren lang in irritante hoekjes te zitten.

Of eh... is dat niet wat je wilde :+
Fluistert* Cruise Missle inbound :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:34:
[...]

Dat ding ja... vindt hem erg tegenvallen, in sp fijn, in mp... where is the damage? geef mij dan toch maar de ak-12 als ik assault speel (niks verder unlocked).

Wat is eignelijk het favoriete wapen van iedereen?
Bij mij een gedeelde eerste plaats tussen de cs-lr4 en de p90, compleet verschillende wapens i know maar voor verschillende doeleinde daarom gedeelde eerste plaats.

En favoriete voortuig?
Voor mij zonder twijfel de attack boat :P.
die gun heeft een heel vervelende side to side recoil, die is altijd lastig te compenseren, en daarbij een te lage rpm. Favoriet op dit moment is de l85a2, is een mooie allround gun, samen met de ace23.
daarnaast blijft de m98b iets te fijn, alhoewel ik de laatste twee unlocks nog niet echt geprobeerd heb, de l96 en fs Jr(?) , moet nog 4 ribbons voor die unlock, l96 nog geen tijd gehad om mee te spelen na de unlock.
ace 21cqb is ook heerlijk om mee rond te springen met silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:37:
[...]
Fluistert* Cruise Missle inbound :+
Tettert* "Naar binnen! Er komt een tomahawk aan!". Wacht op de doffe klap, en posities innemen, eventueel clays en mijnen vervangend.

We doen dit dusdanig geolied in BF3 dat we daar op Bazaar een half team inclusief jeep en LAV bezig kunnen houden. Met één tomahawk elke paar minuten ga je d'r niet komen als we straks ingespeeld zijn op BF4 >:) De tijdspanne tussen het pand inlopen en 4 clays, 6 C4 bricks, 6 AT mijnen en 3 schuttersposities innemen is daar minder dan 15 seconden. En dat zijn alleen de vier die in het pandje zitten, de recons in de andere squad (op piekmomenten zijn we met z'n achten) hebben hun beacons en motion sensors ook in en rond het camphok staan en er tegenover, zodat mensen die bij ons voor de deur gaan wachten na een granaat gegooid te hebben al in hun nek geschoten zijn voor de granaat de clays gewiped heeft.

We kunnen verder niets echt goed in dat spel, maar campen, daar zijn we redelijk bazig in. 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vindt de aek-971 net zoals in bf3 weer een geweldig wapen! :*) Het is een soort mobiele minigun die je bij je hebt.

Als tegenstanders wat verder weg lopen, dan moet je die gewoon negeren: Meestal komen ze zelf wel dichterbij, anders moet je ze zelf opzoeken. Werkt bijna altijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Na 37 uur spelen ben ik er nu wel weer klaar mee. Mijn plezier om te spelen is volledig weg nu.
  • Continue crashes. De laatste patch heeft het gewoon erger gemaakt. Daarvoor had ik bijna geen crashes 8)7
  • Rare hitregistratie/netcode
  • Wapen damage, je ligt nu zo snel neer het is meer een game van reactie snelheid dan daadwerkelijk mikken.
  • Te vaak doodgaan door squad spawning. Ja ik weet dat er een warning staat, maar vaak genoeg staat er geen warning en ga ik alsnog dood. Dat 2 seconde zwarte scherm dat je ziet voordat je spawnt heeft hier een enorme bijdrage aan.
  • Alle models van de teams zien er nagenoeg hetzelfde uit bij een afstand van 3 meter of meer. Herkennen van tegenstanders is onnodig lastig nu.
Door de combinatie van de netcode en de damage verlang ik zelfs weer naar die suppression uit battlefield3, toen waren de gunfights een stuk spannender. Nu ben ik meestal dood voordat ik iets heb kunnen doen, of andersom.

Ik hoop dat ze de game weer meer richting de gameplay van battlefield3 trekken. Er zijn ook veel positieve dingen aan bf4, maar de core gameplay is nu zo anders en CoD-like dat overtreft gewoon alle positieve kanten van het spel. Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

favoriete voertuigen, tank en attack boat. favoriete wapens heb ik niet echt , moet zeggen dat ik met de meeste classes ggewoon het eerste wapen nog steeds gebruik alleen dan wel met de unlockte mods en ik vermaak me prima :D. K/D ratio boeit me totaal niet, op de servers waar ik speel word ik vaak genoeg top 3 speler omdat ik ontzettend veel vlaggen cap en defend. favoriete speel mode = conquest 8)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Cresso schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:55:

Te vaak doodgaan door squad spawning. Ja ik weet dat er een warning staat, maar vaak genoeg staat er geen warning en ga ik alsnog dood. Dat 2 seconde zwarte scherm dat je ziet voordat je spawnt heeft hier een enorme bijdrage aan.
Die 2 seconde is een pure black screen, alleen visueel.
Spawn je, hoor je schoten en is je scherm zwart? klik/schiet.

Het is mij al gelukt om iemand te killen terwijl ik de black screen van spawn had, p90 kogel regen rekende zo met hem af.
Freakiebeakie schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:56:
favoriete voertuigen, tank en attack boat. favoriete wapens heb ik niet echt , moet zeggen dat ik met de meeste classes ggewoon het eerste wapen nog steeds gebruik alleen dan wel met de unlockte mods en ik vermaak me prima :D. K/D ratio boeit me totaal niet, op de servers waar ik speel word ik vaak genoeg top 3 speler omdat ik ontzettend veel vlaggen cap en defend. favoriete speel mode = conquest 8)
MBT driver, kan ik gemiddeld, misschien iets beter als gemiddeld. Geef er sterk de voorkeur aan om als gunner er op te zitten met een team maat met wie ik voip in driver, rpg op zak als er een enemy tank aankomt uitspringen rpg er in jagen en weer in de tank.

[ Voor 40% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:27:
[...]

Elke kill is weer een ticket minder dus alle kills pakken en alle vlaggen pakken :)F
Natuurlijk heb er ook niet voor niets meer dan 700 al gepakt :D
Maar denk dat, dat gewoon de reden er achter is, mensen meer knallen dan vlaggen pakken. Want zeker op grotere mappen kun je eigenlijk alleen vlaggen pakken als jij jezelf losbreekt uit de menigte (met een clan kun je kiezen om met squad het te doen) en met bijvoorbeeld een silencer op je gun een vlag veroveren.

Maar dat vind ik toch wel een min punt heel veel kluitjes gedrag, iedereen wil het zelfde doen. :|
Als ik bezig ben op weg naar mijn uitgezochte vlag om te veroveren, dan zal er nooit team mate mij helpen. Sta ik werkelijk die vlag te veroveren, moet je eens kijken hoeveel oelewappers er dan plots kunnen spawnen op mijn plek 8)7 Alleen om paar puntjes mee te pakken van veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:00:
[...]

Natuurlijk heb er ook niet voor niets meer dan 700 al gepakt :D
Maar denk dat, dat gewoon de reden er achter is, mensen meer knallen dan vlaggen pakken. Want zeker op grotere mappen kun je eigenlijk alleen vlaggen pakken als jij jezelf losbreekt uit de menigte (met een clan kun je kiezen om met squad het te doen) en met bijvoorbeeld een silencer op je gun een vlag veroveren.

Maar dat vind ik toch wel een min punt heel veel kluitjes gedrag, iedereen wil het zelfde doen. :|
Als ik bezig ben op weg naar mijn uitgezochte vlag om te veroveren, dan zal er nooit team mate mij helpen. Sta ik werkelijk die vlag te veroveren, moet je eens kijken hoeveel oelewappers er dan plots kunnen spawnen op mijn plek 8)7 Alleen om paar puntjes mee te pakken van veroveren.
Kluitjes zijn toch leuk? die zijn makkelijk in grote aantallen van heuveltjes/daakjes/wat-dan-ook af te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Weet iemand wat het probleem is met de ticket limit ?
ik hoor dat er tickets spontaan verdwijnen tijdens het spelen ook al heb je meer vlaggen dan de tegenstander.
Sommige zeggen dat je beter geen maps met tickets moet gaan spelen op dit moment. die probleem zit al in R10.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cresso schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:55:
Na 37 uur spelen ben ik er nu wel weer klaar mee. Mijn plezier om te spelen is volledig weg nu.
  • Continue crashes. De laatste patch heeft het gewoon erger gemaakt. Daarvoor had ik bijna geen crashes 8)7
  • Rare hitregistratie/netcode
  • Wapen damage, je ligt nu zo snel neer het is meer een game van reactie snelheid dan daadwerkelijk mikken.
  • Te vaak doodgaan door squad spawning. Ja ik weet dat er een warning staat, maar vaak genoeg staat er geen warning en ga ik alsnog dood. Dat 2 seconde zwarte scherm dat je ziet voordat je spawnt heeft hier een enorme bijdrage aan.
  • Alle models van de teams zien er nagenoeg hetzelfde uit bij een afstand van 3 meter of meer. Herkennen van tegenstanders is onnodig lastig nu.
Door de combinatie van de netcode en de damage verlang ik zelfs weer naar die suppression uit battlefield3, toen waren de gunfights een stuk spannender. Nu ben ik meestal dood voordat ik iets heb kunnen doen, of andersom.

Ik hoop dat ze de game weer meer richting de gameplay van battlefield3 trekken. Er zijn ook veel positieve dingen aan bf4, maar de core gameplay is nu zo anders en CoD-like dat overtreft gewoon alle positieve kanten van het spel. Jammer ;(
geen problemen hier, heb je al update van drivers, even opnieuw uit en inloggen?
Gewoon niet op squadmates spawnen die je niet op voice com hebt, ik ben er ook vanaf gestapt, scheelt me uren rage time. :)
hitreg is niet super nog maar wel stukken beter, ik raak nu iig weer waar ik mik met de snipers. mag verbeterd worden idd, evenals soundbug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdagavond B4 gekocht en gedownload. Speelde voorheen al BF1942, BF2 en BF3 dus BF4 was een must buy. Lol, iets te gehaast en verkeerde al in kennelijke staat, dus downloade de Premium versie en kwam er naderhand achter dat je dan het echte spel nog moet downloaden. Klein beetje verneukeratief van Origin door deze pontificaal bovenaan te zetten in de shop en de echte versie ergens onderin.

De SP heb ik op een "Usenet" versie gespeeld om te testen. Die viel wat tegen qua gameplay, naar mijn mening teveel "CoD achtige" missies terwijl ik gewoon in tanks/voertuigen wil rondknallen. Tot nu toe een aantal uren MP gespeeld in de maps Zavod en Lancang Dam en het valt tegen om weer "opnieuw" te moeten beginnen zonder alle Unlocks.

Ik ben maar een matige speler, ook in de voorgaande versies, maar het niveauverschil is wel erg groot. Jammer dat BF4 de servers niet heeft ingedeeld op level niveau zoals dat bij BF2 het geval was. Zo delf je als fulltime hardwerkende burger niet telkens het onderspit door spelers die net zoveel uren spelen als ik werk in een hele week. Weinig gemerkt van de hier beschreven bugs, behalve een server die er af en toe uit vliegt. Blijkbaar ben ik zo slecht dat het me niet eens opvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Zijn er al eens ingame beelden van de China DLC maps?

[ Voor 4% gewijzigd door DJH op 18-11-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Niemand die de AUG A3 een goed wapen vindt? Ik vind het samen met de L85 de meest prettige assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

reemprive schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:08:
Niemand die de AUG A3 een goed wapen vindt? Ik vind het samen met de L85 de meest prettige assault rifle.
Simpelweg nog niet mee gespeeld lol. M416 net alles gehaald, wat een fijn dingetje. Was nu begonnen met de AEK. Zal de AUG daarna eens lief aankijken

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
BF4, 33,33E: http://www.saturn.nl/mcs/...5,1009632.html?langId=-11
Mocht je het nog een van je vrienden willen aansmeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:16

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:12:
BF4, 33,33E: http://www.saturn.nl/mcs/...5,1009632.html?langId=-11
Mocht je het nog een van je vrienden willen aansmeren :)
Is de game dan al speelbaar? :X

Vond de wapens wel erg makkelijk spelen in de beta, maar er zijn dus ook serieuze problemen qua performance. Maar op zich ziet de game er verder wel goed uit natuurlijk.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Gundogan schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:21:
[...]

Is de game dan al speelbaar? :X

Vond de wapens wel erg makkelijk spelen in de beta, maar er zijn dus ook serieuze problemen qua performance. Maar op zich ziet de game er verder wel goed uit natuurlijk.
Je hoort veel mensen klagen, maar over het algemeen valt het best mee.
Degene waar het spel goed draait hoor je namelijk niet :)
Hier draait het spel prima, als ik er uit klap dan is dat door een server.
Performance is perfect, ligt er natuurlijk ook aan of je te hoge settings aan het proberen bent op een pauper-systeem ;)

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 18-11-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Laatst online: 19-06-2020
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:01:
[...]

geen problemen hier, heb je al update van drivers, even opnieuw uit en inloggen?
Gewoon niet op squadmates spawnen die je niet op voice com hebt, ik ben er ook vanaf gestapt, scheelt me uren rage time. :)
hitreg is niet super nog maar wel stukken beter, ik raak nu iig weer waar ik mik met de snipers. mag verbeterd worden idd, evenals soundbug.
Ik heb de laatste nvidia drivers (niet beta). Ik heb de coreparking fix geprobeerd, ook zonder resultaat. Ik crash ook bijna altijd als ik geraakt wordt of als ik iemand raak nooit tussenin.

Ik heb veel domination gespeeld probleem is als je daar niet spawnt op een squadmate dat je dan bijna altijd aan de rand van de map spawnt. Ben daarom ook regelmatig al direct onder vuur genomen puur omdat ik buiten in het open terrein spawnde. Geef dan op z'n minst even een spawn protectie voor random spawns zou ik zeggen..... in de cqc bf3 maps zat tenminste nog een flow en had je veilige spawns meestal, dit is gewoon afgeraffelde mapdesign. Dat gevoel krijg ik ook bij rush. Alsof het maar half getest is.

De hit registratie tussen domination en conquest mode lijkt ook verschillend ik raak meer en ik word meer geraakt in domination. Alsof de server het niet kan bijbenen in conquest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Complete reïnstall gedaan, VERSE windows 8 install, punkbuster opnieuw, laatste drivers voor de R9 290X, en nog altijd crashes élke ronde.

Mensen die zingen dat ze er geen last van hebben en dat het dan maar aan de gebruiker ligt irriteren best wel. De hoeveelheid klachten over crashes alleen moet al indicatie genoeg zijn dat er iets mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

JDeraGear schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:45:
Complete reïnstall gedaan, VERSE windows 8 install, punkbuster opnieuw, laatste drivers voor de R9 290X, en nog altijd crashes élke ronde.

Mensen die zingen dat ze er geen last van hebben en dat het dan maar aan de gebruiker ligt irriteren best wel. De hoeveelheid klachten over crashes alleen moet al indicatie genoeg zijn dat er iets mis is.
Waarom windows 8 en niet 8.1? Ik heb er echt geen last van, win 8.1 met een 7970 en uiteraard de laatste drivers.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schiet wel aardig, komt net ietsjes te kort vergeleken met de L85, Ace en M416. Heb met elk van die ondertussen wel 5 service starts maar vind de AUG duidelijk de mindere.

Snip

[ Voor 36% gewijzigd door Gropah op 18-11-2013 22:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hipfire gun, voor rest te in accuraat met te lage rpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:11
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:57:
[...]

hipfire gun, voor rest te in accuraat met te lage rpm.
Wat. Ik vind hem juist vrij accuraat. Werkt lekker voor midrange, maar niet zo nuttig in your face :)

Maar nu de L85 er is, denk ik niet dat mensen nog een AUG gaan gebruiken, zelfs op langere afstanden...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:59:
[...]

Wat. Ik vind hem juist vrij accuraat. Werkt lekker voor midrange, maar niet zo nuttig in your face :)

Maar nu de L85 er is, denk ik niet dat mensen nog een AUG gaan gebruiken, zelfs op langere afstanden...
op medium jah, maar accuraat bedoel ik tar21 accuraat mee, die doet dat 10x beter op langere afstand. Aug is redelijk op elk gebied maar blinkt niet echt uit. is een beetje de m16 op hipfire gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

fynrd1 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:49:
[...]

Waarom windows 8 en niet 8.1? Ik heb er echt geen last van, win 8.1 met een 7970 en uiteraard de laatste drivers.
ja dat bedoel ik, ik heb ook 8.1.
Gewoon de legitieme win8 geupdate tot laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 16:53
unfor schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:24:
[...]

Hier draait het spel prima, als ik er uit klap dan is dat door een server.
Had laatst écht een buzz-kill wat mij een rage opleverde.
Conques Large 32 v 32 op Locker, het HELE enemy team in de bottleneck aan de Russian side, Denk even slim te zijn en om te sneaken, jawel hoor, niemand die mij opmerkte, dus floep, 2 granaten in de menigte en raggen met m'n LMG.
Knalt de server ERUIT! |:(
Gebeurde het 5 min. later dan was de ronde voorbij en had ik een shitload aan kills gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik blijf erbij. De M249 is echt GEWELDIG !! op alle afstanden schiet ik echt alles stuk, ik ben erg benieuwd naar de MG4 als deze nog wat beter is.
http://battlelog.battlefi...97368879321728/172685289/
Alweer een mooie voorbeeld hoe lekker dat wapen schiet. ik kan er nog steeds niet overuit dat een LMG mij nu beter ligt dan een AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
JDeraGear schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:45:

Zelf ook weinig of geen last van crashes gehad maar vandaag een top dag. Zeker zes maal dat alles op tilt ging en dat is meer op 1 dag dan in de hele voorbije week. Gebeurde wel op dezelfde server en op andere alles oke.

Is niet leuk maar telkens controleer ik de unlocks in battjlelog en tot nu toe is de score correct verwerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door TecTo op 18-11-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 19:09
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:23:
Ik blijf erbij. De M249 is echt GEWELDIG !! op alle afstanden schiet ik echt alles stuk, ik ben erg benieuwd naar de MG4 als deze nog wat beter is.
http://battlelog.battlefi...97368879321728/172685289/
Alweer een mooie voorbeeld hoe lekker dat wapen schiet. ik kan er nog steeds niet overuit dat een LMG mij nu beter ligt dan een AR.
Dat mag je hier niet zeggen... dan word je automatisch bestempeld als een 'lagere skill klasse' door verstokte Assault-extremisten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:34:
[...]
Dat mag je hier niet zeggen... dan word je automatisch bestempeld als een 'lagere skill klasse' door verstokte Assault-extremisten :+
De M249 helemaal vrijgespeeld, inclusief de battlepacks. Toen de MG4 van een prisma voorzien om te kijken hoe die het doet. Niet slecht moet ik zeggen en de verschillen zijn klein t.o.v. de M249. Toen nog even de M240B en die vond ik eigenlijk helemaal te gek, ondanks de veel lagere ROF. Denk dat voor mij de M240B de standaard LMG wordt. Speel 95% HC en wellicht doen de andere twee het beter in softcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Best handig zo'n ranked systeem op je eigen server. De eerste hacker is ook geweest in onze eigen clan server. Check die stats dan |:( . Tis helaas nog een nederlander ook ;(

Klikje!

en lol WTF 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2dkwe9t.png

[ Voor 6% gewijzigd door ralph0603 op 18-11-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik vind het belachelijk dat Dice niks laat weten of erkennen over de map Siege of Shangai. For god sake de map waarmee je je game promoot werkt niet en laat je gewoon zo zitten....

Ik vind het een van de betere maps om Obliteration op te spelen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59
rickyy schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:57:
Ik vind het belachelijk dat Dice niks laat weten of erkennen over de map Siege of Shangai. For god sake de map waarmee je je game promoot werkt niet en laat je gewoon zo zitten....

Ik vind het een van de betere maps om Obliteration op te spelen.
Wat is daar mis mee dan? Behalve het feit dat heli's daar niet thuishoren (trieste dak-campers :/ ) Is de enige map die hier speelbaar is zonder crashes :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Tsurany, ik wil je hier niet aanvallen of zo maar sinds mensen zo stat geil zijn kon ik het niet laten om even te kijken. En je hebt meer flag defends dan caps over je hele gameplay periode. Ik ga niet zeggen dat je een tentje opzet maar er is toch wel zeker aanleiding dat je meer een man bent die defend dan vol de aanval op zoekt. (Niet dat een defender verkeerd is)

Maar ja je weet hoe mensen zijn.

Wapen X is OP. (omdat hij te vaak geknalt wordt)
Defender van een flag is noob. (omdat hij te vaak als een kip zonder kop erin rent)

en ga zo maar door...

Ik krijg zo vaak te horen dat ik een noobje ben omdat ik alleen Assault speel :P.

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 18-11-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:05:
Wil je hier niet aanvallen of zo maar sinds mensen zo stat geil zijn kon ik het niet laten om even te kijken. En je hebt meer flag defends dan caps over je hele gameplay periode. Ik ga niet zeggen dat je een tentje opzet maar er is toch wel zeker aanleiding dat je meer een man bent die defend dan vol de aanval op zoekt. (Niet dat een defender verkeerd is)
Mwah, een vlag defend krijg je per kill in de buurt van je eigen vlag. Dus als je die verdedigt tegen drie vijanden zijn dat al drie flag defend punten. Dat tikt wel wat sneller aan. Zeker als je locker speelt merk je gewoon goed dat de flag defends binnen stromen terwijl daadwerkelijk capturen een stuk lastiger gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:24:
[...]

Mwah, een vlag defend krijg je per kill in de buurt van je eigen vlag. Dus als je die verdedigt tegen drie vijanden zijn dat al drie flag defend punten. Dat tikt wel wat sneller aan. Zeker als je locker speelt merk je gewoon goed dat de flag defends binnen stromen terwijl daadwerkelijk capturen een stuk lastiger gaat.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik speel toch redelijk veel domination en ook op de map locker en heb toch wel 2x zoveel caps. Maar je hebt ook gewoon mensen zoals jou nodig die niet elke keer gelijk doorrennen omdat je andere geen enkele vlag in je bezit houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:32:
Ja, ik heb deze stats inderdaad gepost om te laten zien dat je als assault nog prima in staat bent in een verliezend team je mannetje te staan en dat dit met een sniper kit toch echt niet zal lukken.
Wat zal een sniper niet lukken? MVP worden in het verliezende team?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Trixh schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:28:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik speel toch redelijk veel domination en ook op de map locker en heb toch wel 2x zoveel caps. Maar je hebt ook gewoon mensen zoals jou nodig die niet elke keer gelijk doorrennen omdat je andere geen enkele vlag in je bezit houd.
Maar als je dan zijn wapen stats erbij pakt zie je weer compleet tegenovergestelde. Zijn kill per minuut is hoog erg hoog zelfs. ;) Dat komt zeker niet overeen wat jij hierboven verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik denk inderdaad ook dat je alleen al aan zijn KPM kan zien dat Tsurany zeker geen camper is. Ookal ga ik niet mee in het stat - geile gedoe. Je kan veel afleiden van stats, maar niet alles. Iemand skill-loos noemen, of een camper op basis van zijn stats vind ik onzinnig. Je kan hier vind ik pas over oordelen als je met desbetreffende persoon samen hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:45
Whoei! Net een fijn potje CQ Golmud Railway:

http://battlelog.battlefi...37138477923264/187415723/

Hele potje tussen de 300 en 400 punten achter gestaan, 38-0 gewonnen :D

Niet echt een boeiende K/D maar was net begonnen met de AK5C, fijn wapen trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik begrijp niks van de commander app op de iPad. Mijn tegenstander heeft elke minuut wel een cruise missile maar ik krijg dat ding maar 1 keer per 15 minuten. Ook kan ik die high priority nooit ergens op kwijt en het duurt superlang voor ik iets voor ik een squad kan promoten of supplies kan droppen. Zie ik iets over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-10 09:25
Cartman! schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:43:
Ik begrijp niks van de commander app op de iPad. Mijn tegenstander heeft elke minuut wel een cruise missile maar ik krijg dat ding maar 1 keer per 15 minuten. Ook kan ik die high priority nooit ergens op kwijt en het duurt superlang voor ik iets voor ik een squad kan promoten of supplies kan droppen. Zie ik iets over t hoofd?
Verschillende assets zijn gekoppeld aan het hebben van een bepaalde vlag.
Je krijgt bijvoorbeeld alleen een cruise missle als je punt C hebt.

Heeft de tegenstander de hele ronde punt C, dan krijgt hun commander elke minuut cruise missles en jij nooit.

Squad promoten en supplies droppen enzo kun je "kopen" met je commander score. Als je dus bijna geen commander score krijgt. kun je ook minder doen.

Commander score krijg je bijvoorbeeld door kills te maken met de cruise missle. Als iemand een kill maakt op een enemy die jij gespot hebt met een UAV of scan. Als iemand een high-value target killt die jij hebt aangewezen. Als ze je supply drop gebruiken of als een squad leader je orders opvolgt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>> klikje werkt Niet << :+
ralph0603 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:49:
Best handig zo'n ranked systeem op je eigen server. De eerste hacker is ook geweest in onze eigen clan server. Check die stats dan |:( . Tis helaas nog een nederlander ook ;(

Klikje!

en lol WTF 8)7

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mag ik iedereen er aan herinneren dat op de man spelen nooit goed is, discussie worden gevoerd met argumenten en dat problemen niet hier maa rin het BF4 Problemen topic thuis horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:54:
[...]

Verschillende assets zijn gekoppeld aan het hebben van een bepaalde vlag.
Je krijgt bijvoorbeeld alleen een cruise missle als je punt C hebt.

Heeft de tegenstander de hele ronde punt C, dan krijgt hun commander elke minuut cruise missles en jij nooit.

Squad promoten en supplies droppen enzo kun je "kopen" met je commander score. Als je dus bijna geen commander score krijgt. kun je ook minder doen.

Commander score krijg je bijvoorbeeld door kills te maken met de cruise missle. Als iemand een kill maakt op een enemy die jij gespot hebt met een UAV of scan. Als iemand een high-value target killt die jij hebt aangewezen. Als ze je supply drop gebruiken of als een squad leader je orders opvolgt.
Ah, dus omdat ik steeds wordt ingedeeld in een hard verliezend team krijg ik nooit goede upgrades? Lekker voor het balans weer dan :{ bedankt voor de info iig, veel nuttiger dan de in-app uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-10 14:23

superwashandje

grofheid alom

het idee is dat je je team naar de overwinning stuurt natuurlijk he? :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zou ook tof zijn als de app het deed... Heb nu 10 servers geprobeerd en klapt er steeds weer uit met dat de verbinding verbroken is :{ in welk topic mag er wel geklaagd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Cartman! schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:27:
Zou ook tof zijn als de app het deed... Heb nu 10 servers geprobeerd en klapt er steeds weer uit met dat de verbinding verbroken is :{ in welk topic mag er wel geklaagd worden?
Volgens mij is er weer wat aan de hand, want krijg ook geen normaal potje meer voor elkaar. O-)
Achja, de nieuwe update zit er alweer aan te komen.
PC GAME UPDATE
We have a new game update in the works for BF4 on PC aimed at fixing a number of remaining issues in the game. We will have more details on the contents of this update and a rough timing estimate at a later date. You can always find the latest information on upcoming updates in this thread.
Maar goed moet zeggen dat na het server gezeik het wel allemaal netjes loopt. (lees voldoende speelbaar voor mij igg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game zelf is allesbehalve klaar maar toch is er tijd om de opkomende DLC te promoten.

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 11:15

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik heb meer plezier en tijd besteed aan de emblem creator dan aan het spel zelf 8)7

Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/381/834/256/2955056738907735581.png?v=1384803738
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/501/834/256/2955056738907692701.png?v=1384842750
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/93/834/256/2955056738856155293.png?v=1384687271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het verbaasd mij dat eigenlijk nagenoeg iedereen een custom emblem heeft, en ik tot jouw post er eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken had hoe je die uberhaut maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Moet zeggen dat ik erg blij ben met de terugkomst van Operation Firestorm, maar ben vooral psyched voor Caspian Border :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 03:26:
De game zelf is allesbehalve klaar maar toch is er tijd om de opkomende DLC te promoten.

Enjoy

[video]
Ahh Operation Firestorm _O_

Top nieuws :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Enjoy
Die vids worden dan ook niet door game devs gemaakt (hoop ik, lol) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:06:
[...]

Die vids worden dan ook niet door game devs gemaakt (hoop ik, lol) :9
plus de promotie mannen hebben over het algemeen 0,1% verstand van de ontwikkeling van de game :)
verbetering van de game kost gewoon tijd, dice kennende komt dit ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Idd.. al die bugs etc en die connection issues krijgen ze er wel uit.

Was met bf3 op het begin ook niet meteen helemaal stabiel.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:11:
[...]

plus de promotie mannen hebben over het algemeen 0,1% verstand van de ontwikkeling van de game :)
Yep dice kennende komt dit wel goed.
Zo had je in BF3 ook geen sound bugs in End game DLC, ADS /hipfire glitch, tv missle bug, Revived worden met je main gun en daarna niet meer snel kunnen lopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:11:
[...]

Als het goed zou komen zouden de bugs uit BF3 niet een jaar later nog steeds in BF4 zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
HertogJack schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:53:
[...]

Ahh Operation Firestorm _O_

Top nieuws :)
Ben benieuwd hoe die maps er uit zien zonder die vieze blauw/groene waas uit BF3. Vooral CB :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:18:
[...]

Yep dice kennende komt dit wel goed.
Zo had je in BF3 ook geen sound bugs in End game DLC, ADS /hipfire glitch, tv missle bug, Revived worden met je main gun en daarna niet meer snel kunnen lopen 8)7
nooit last van no sound bug in bf3, ads glitch? dat je neit meer ads kan? 3 x gehad ofzo, tv missile was wel irritant idd, revived worden met je gun is ook een beetje user generated, als je te snel switched dan kreeg je dat, lijkt me niet zo'n groot probleem om op te lossen.
Afgezien van deze in verhouding tot bf4 redelijk kleine bugs, was het meeste na de eerste patch wel opgelost.
Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:22:
[...]

Als het goed zou komen zouden de bugs uit BF3 niet een jaar later nog steeds in BF4 zitten ;)
zou je verwachten, blijkbaar is dat toch ingewikkelder, zit dan vaak in de interactie van user en game engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Na een paar weken Ghosts te hebben gespeeld en weer te zijn geswitched naar BF4 vind ik het een verademing. Gisteren Premium gekocht, alsof de duvel er mee speelt, ineens krijg ik een blurry scherm op random momenten. Het lijkt een beetje op het suppression effect, alleen verschijnt het random. Hier een filmpje waarbij het in de eerste minuut een paar keer voorkomt: YouTube: Battlefield 4: Shotgun mania
Misschien niet perfect zichtbaar omdat Shadow Play iets minder is in kwaliteit dan Afterburner, maar ik denk dat het wel zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Persoonlijk een hekel aan Metro, maar de rest van de maps zijn wel weer tof dat ze terug komen. Als ze nou ook nog wat BF2 maps er bij gooien (Warlord, Fushe Pass, Daqing Oilfields en Ghost Town bijvoorbeeld)

Die maps waren/zijn/lijken zo awesome. Aardig wat uurtjes in gestopt in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:28:
zou je verwachten, blijkbaar is dat toch ingewikkelder, zit dan vaak in de interactie van user en game engine.
Prioriteit ligt elders, dat zijn de voornaamste oorzaken. De game bugvrij maken staat lager op het prioriteitenlijstje dan DLC uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
reemprive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:28:
Na een paar weken Ghosts te hebben gespeeld en weer te zijn geswitched naar BF4 vind ik het een verademing. Gisteren Premium gekocht, alsof de duvel er mee speelt, ineens krijg ik een blurry scherm op random momenten. Het lijkt een beetje op het suppression effect, alleen verschijnt het random. Hier een filmpje waarbij het in de eerste minuut een paar keer voorkomt: YouTube: Battlefield 4: Shotgun mania
Misschien niet perfect zichtbaar omdat Shadow Play iets minder is in kwaliteit dan Afterburner, maar ik denk dat het wel zichtbaar is.
Is hoogst waarschijnlijk een emp van de comander... (kan filmpje even niet kijken, stage enzo)
even snel op ander systeem ingelogd en gekeken :P emp van comander volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
reemprive schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:28:
Die blur is ******* irritant, veel mensen hebben er last van.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:37:
[...]

Die blur is ******* irritant, veel mensen hebben er last van.
dat is ook de bedoeling, enemy EMP drone doet dit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

Enjoy

[video]
De problemen die er nu zijn, zijn vrijwel exclusief voor de echte programmeurs. Een ontwikkelteam bestaat ook uit sound engineers, een animatie en ontwerp team en map designers. En die hebben niks meer te patchen. Er is dus niks op tegen dat die doorgaan met DLC ontwikkelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:40:
[...]

dat is ook de bedoeling, enemy EMP drone doet dit. :9
Dat is alles behalve de bedoeling lijkt mij!
Electromagnetic pulse, zoals de naam al zegt, het stoort elektriciteit niet mensen, waarom doet het dat wel in bf4?
Het is niet alsof we allemaal robots zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:42:
[...]

Electromagnetic pulse, zoals de naam al zegt, het stoort elektriciteit niet mensen, waarom doet het dat wel in bf4?
Maar we lopen wel allemaal met een HUD in BF3 :+

En ja, dit is wel degelijk op bepaalde manieren mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:44:
[...]

Maar we lopen wel allemaal met een HUD in BF3 :+

En ja, dit is wel degelijk op bepaalde manieren mogelijk
Klopt, maar dan nog, 95% schat ik van de spelers vindt dit zwaar irritant, het is behoorlijk onlogisch dat het effect zo zwaar zou zijn. Waarom zou je het dan zo laten als dice zijnde?
Persoonlijk zou ik de effecten limiteren tot equipment (zeker lock-on apparatuur als pld en soflam), vehicle's en ik zou de mini-map een storing's effect geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:42:
[...]

sinds wanneer is battlefield 100% correct aan de werkelijkheid? iemand krijgt een raket vol op zijn bakkes, tankshell to the face, sniperkogel door je hersenpan, hop ff defibben en je leeft weer...? lolwut?
repairen met een blowtorch? hmm mkay, vliegende heli van binnenuit volledig repairen... aha.

een emp drone die boven vliegt, zorgt dat de moderne soldaat met zijn earpiece, radio etc minder goed kan werken, maar goed de lampen blijven gewoon aan, tanks kunnen blijven rijden, vliegtuigen die fly by wire zijn tegenwoordig vallen niet zomaar uit de lucht. Het is de werking van dat ding, ook al vind ik zelf ook dat die meer zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:49:
[...]

sinds wanneer is battlefield 100% correct aan de werkelijkheid? iemand krijgt een raket vol op zijn bakkes, tankshell to the face, sniperkogel door je hersenpan, hop ff defibben en je leeft weer...? lolwut?
repairen met een blowtorch? hmm key, vliegende heli van binnenuit volledig repairen... aha.

een emp drone die boven vliegt, zorgt dat de moderne soldaat met zijn earpiece, radio etc minder goed kan werken, maar goed de lampen blijven gewoon aan, tanks kunnen blijven rijden, vliegtuigen die fly by wire zijn tegenwoordig vallen niet zomaar de lucht uit. Het is de werking van dat ding, ook al vind ik zelf ook dat die meer zou moeten doen.
Klopt, bf4 is niet 100% correct, kom op niet eens 75%. Maar niet correct en wordt als zwaar irritant ondervonden door je spelers? Ik zou er dan over nadenken om het ding te redesignen in zijn functie als dice zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:48:
[...]

Klopt, maar dan nog, 95% schat ik van de spelers vindt dit zwaar irritant, het is behoorlijk onlogisch dat het effect zo zwaar zou zijn. Waarom zou je het dan zo laten als dice zijnde?
Persoonlijk zou ik de effecten limiteren tot equipment (zeker lock-on apparatuur als pld en soflam), vehicle's en ik zou de mini-map een storing's effect geven.
Het is ook de bedoeling dat het irritant is, zo'n ding is toch bedoelt om het voor de tegenstander moeilijker te maken? Daarnaast vind ik het wel handig, want ik weet dat die EMP aanstaat. Niet dat ik de effecten zo boeiend zijn, maar soms is het wel handig. Eerste paar keer dacht ik, WTF is dit nu weer!, maar ik heb er amper last van tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Gewoon alles op low zetten, krijg je die blurry vage effecten etc. ook niet! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:54:
[...]
Het is ook de bedoeling dat het irritant is, zo'n ding is toch bedoelt om het voor de tegenstander moeilijker te maken? Daarnaast vind ik het wel handig, want ik weet dat die EMP aanstaat. Niet dat ik de effecten zo boeiend zijn, maar soms is het wel handig. Eerste paar keer dacht ik, WTF is dit nu weer!, maar ik heb er amper last van tbh
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het nog leuk blijft. Nu is het gewoon bloedirritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 11:35
Heb zelf ook even een versie van het tweakers logo gemaakt! met een kleine aanpassing, ik hou van adelaars :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rTKsau4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:51:
[...]

Klopt, bf4 is niet 100% correct, kom op niet eens 75%. Maar niet correct en wordt als zwaar irritant ondervonden door je spelers? Ik zou er dan over nadenken om het ding te redesignen in zijn functie als dice zijnde.
ik zou ook graag andere effecten zien, dit is idd gewoon vervelend, er zijn veel interessantere opties mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Rub3s schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:04:
[...]

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het nog leuk blijft. Nu is het gewoon bloedirritant :|
Tjah, zoals ik zei heb ik er zelf weinig last van, want kijk er nu "doorheen", maar snap het wel dat er mensen zijn die het irritant vinden. Heb liever dat ze eerst de Netcode e.d. aanpassen en dit een lagere prioriteit geven imo, maar een paar fixes voor die EMP zullen zeker geen verspilde moeite zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:07:
[...]

Tjah, zoals ik zei heb ik er zelf weinig last van, want kijk er nu "doorheen", maar snap het wel dat er mensen zijn die het irritant vinden. Heb liever dat ze eerst de Netcode e.d. aanpassen en dit een lagere prioriteit geven imo, maar een paar fixes voor die EMP zullen zeker geen verspilde moeite zijn
voor snipers is het vooral irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
[...]

voor snipers is het vooral irritant.
voor iedereen... het voelt aan als een bug, niet als een "feature"

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
[...]

voor iedereen... het voelt aan als een bug, niet als een "feature"
uiteraard, maar met een automatisch wapen heb je er minder last van omdat je makkelijker kan compenseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Leuke is ik heb er geen last van, alleen als ik de balistic scope (40x zoom) ga gebruiken merk ik hem, maar dan maakt het zo weinig uit dat het niks doet, heb dat filmpje paar posts terug ook 4x moeten kijken voordat ik hem zag :P.

misschien iets te maken met dat ik deels kleuren blind ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:28:
Leuke is ik heb er geen last van, alleen als ik de balistic scope (40x zoom) ga gebruiken merk ik hem, maar dan maakt het zo weinig uit dat het niks doet, heb dat filmpje paar posts terug ook 4x moeten kijken voordat ik hem zag :P.

misschien iets te maken met dat ik deels kleuren blind ben?
dat zal wel helpen aangezien de kleurstelling even heel anders wordt, de kleuren worden soort van gescheiden voor een halve seconde ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:30:
[...]

dat zal wel helpen aangezien de kleurstelling even heel anders wordt, de kleuren worden soort van gescheiden voor een halve seconde ofzo.
Eerste keer dat kleuren blind helpt in een game :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Na ~60 uur Gameplay te hebben gestopt in BF4 ben ik van mening dat BF4 tot nu toe leuker is dan BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:51:
Na ~60 uur Gameplay te hebben gestopt in BF4 ben ik van mening dat BF4 tot nu toe leuker is dan BF3
+1, zeker leuker, ik vindt dat het gewoon beter voelt dan bf3, en er is meer reden voor team play over het algemeen.
Wat kleine verbeteringen mogen maar het is een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
BF4 is wel iets beter maar ik stoor me wel aan:

- Netcode nog steeds niet optimaal.
Ventjes zijn soms totaal niet te raken, geen enkele hitmarker.
Ze kijken/schieten soms totaal de andere kant op maar opeens ben ik toch dood.
- Over de kleinste dingen moet je springen, zit je weer klem ergens (1cm hoog randje) terwijl je juist cover wilt zoeken.
- Level design in het algemeen. Ik mis BFBC2 levels.
Op de een of andere manier moet er nu altijd een lift in, alleen maar hoge gebouwen.
- Overdosis aan effecten, zon is mega vel, water op m'n scherm, sneeuw level waarbij je geen reet ziet als je naar binnen wilt.

BF4 is leuk maar meer dan een goede public shooter zal het nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Laatst online: 05-01-2021
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6mblQrp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y2s00Ak.jpg

Ik heb ook twee nieuwe emblems gemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Redje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:03:
BF4 is wel iets beter maar ik stoor me wel aan:

- Netcode nog steeds niet optimaal.
Ventjes zijn soms totaal niet te raken, geen enkele hitmarker.
Ze kijken/schieten soms totaal de andere kant op maar opeens ben ik toch dood.
- Over de kleinste dingen moet je springen, zit je weer klem ergens (1cm hoog randje) terwijl je juist cover wilt zoeken.
- Level design in het algemeen. Ik mis BFBC2 levels.
Op de een of andere manier moet er nu altijd een lift in, alleen maar hoge gebouwen.
- Overdosis aan effecten, zon is mega vel, water op m'n scherm, sneeuw level waarbij je geen reet ziet als je naar binnen wilt.

BF4 is leuk maar meer dan een goede public shooter zal het nooit worden.
Ik hoor iedereen wel klagen over de netcode. Maar kan het niet zo zijn dat je gewoon niet kan mikken? :P
Automatische wapens hebben nu eenmaal een bullet spread.

Voor snipen kan ik je aanraden om de net smoothing in de opties op 0 te zetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
RocketKoen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:10:
[...]
Ik hoor iedereen wel klagen over de netcode. Maar kan het niet zo zijn dat je gewoon niet kan mikken? :P

Mmmm netcode probleem is er wel maar ik heb daar eerlijk gezegd geen last van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Msi92 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:11:
[...]

Mmmm netcode probleem is er wel maar ik heb daar eerlijk gezegd geen last van :p
Het is minder, maar ik heb vaak genoeg dingen zoals one shot death, terwijl ik geen headshot krijg of problemen met obstakels wat niet hoort voor te komen in zo'n game

[ Voor 10% gewijzigd door MisterChaoSs op 19-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik denk dat hij de great invisible walls bedoeld, zoals bij de schoorsteenpijp delen in zavod die dit vooral heeft en de altijd fijne rotsen die dit al sinds bf2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Niet kunnen mikken is altijd een makkelijk antwoord. :P

Mij accuracy met BF3 ARs is 20-22% wat hoger is dan gemiddeld.
Ik speel ook wel heel lang shooters om dit te merken, BF3/BF4 is gewoon niet zoals het zou moeten.
Met BF3 was ik volgens mij ook een van de weinige klagers :D

Smoothing heb ik standaard op 0.
Met de laatste patch is het zeker 10x beter maar optimaal is het nog lang niet.

En nee het is niet de invisible wall.
Dat is ook vervelend maar dat is al zo sinds BC2.

[ Voor 30% gewijzigd door Redje op 19-11-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Network Throttling Windows 7 vs BF4
http://battlelog.battlefi...ew/2955064768367023527/1/

De value op 30 of 40 zetten schijnt het beste resultaat te geven. Moet dit zelf vanavond nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
vinom schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:19:
Network Throttling Windows 7 vs BF4
http://battlelog.battlefi...ew/2955064768367023527/1/

De value op 30 of 40 zetten schijnt het beste resultaat te geven. Moet dit zelf vanavond nog even testen.
De beste waarde is afhankelijk van hoe goed je verbinding met de server is.
Bij een goede verbinding neem je 0. Merk je dat andere spelers gaan glitchen dan moet je het wat hoger zetten.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 51 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.