Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat rode en blauwe schiften wat je view soms doet? Dat is geen suppression, dat is omdat je door het bereik van een EMP drone huppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Geen last van, en ik heb gister een flinke klap suppressing op me gehad met scope's ranging van rds tot 40x zoom dus waarschijnlijk niet/niet veel. gemerkt dat de visuele effecten van suppressing veranderen met de scope 8)7

Overigens, suppresing met een 40x scope lijkt niet te werken?

[ Voor 11% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 11:35 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:47:
Dat wordt dus een avondje LMG's ondergaan tot ik die MG4 unlocked heb, kijken of dat wat is. Wellicht eens de single player verder spelen, die hel ondergaan. Dat wordt de moeilijkheidsgraad op z'n laagst zetten om er zo snel mogelijk doorheen te rushen.
Zelfs op hard is het gemakkelijk voor een ervaren multiplayer speler.... +- 5 uurtjes en was er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Zoveel LMG-haat :'( ik denk echt dat mensen worden afgeschrokken door de reputatie van te hoge recoil, maar niet de tijd nemen om deze te leren beheersen. Met een Compensator om de horizontale drift te beperken en handmatige compensatie tijdens je bursts doe je echt niets onder op short tot mid range... zelfs niet op long range door de verhoogde suppression eigenschap van LMG's voor desorientatie. Op middellange range gebruik ik nog steeds zeer accurate bursts 5-7 schoten zonder enige moeite, genoeg om iemand op te vreten.

Ik zou wel eens een goede (mobiele) LMG-speler head-to-head willen zien gaan tegen een goede AR-speler. Het resultaat zal veel mensen verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Hoewel ik de video wel droog vind en hem nu nog steeds kijk (moet wel mijn lach inhouden op stage...), dit was totaal niet de manier waar op ik speelde ;) Gewoon beetje babbelen met maten en wat dingen aangeven, maar dan op een sneaky manier spelen, that's all haha

+ dit zal ik ook eens testen bij mijn clanmates, kijken wat die er van vinden :P

[ Voor 6% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-11-2013 11:42 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:53
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:30:
[...]

Heb je ook veel last gehad van crashes ? bij mij is het opgevallen dat je gametime doorgeteld word, maar dat je verder geen punten krijgt. Lijken wel twee systemen naast elkaar. eentje voor de XP en eentje met de tijden.
Ja dat wel, ben er sinds de lancering zo'n 10 keer uitgeknald. M.n. een aantal keer op Siege of Shanghai geloof ik(die met de wolkenkrabber die schijnbaar kan instorten). Een van mijn favo servers slaat die map ondertussen ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-10 22:13
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
Ik heb 1x een XP boost van 100% gekregen met premium en 2x 50% verder heb ik nog iets van 8x een 25% boost staan en ik heb de boost maar 5x aangezet (4x een 25% boost en 1x een 50% boost)
Daarom ben ik pas rank 20 in 19 uur spelen, als ik alle boost had gebruikt, dan zat ik wel een stuk hoger.
de 100% boost gebruik ik tijdens dubbel XP :P
Ik heb nog de beschikking over 2 x 200% boost.. ben benieuwd wat dat voor score gaat opleveren tijdens het dubbel xp weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nano2009 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:42:
[...]

Ik heb nog de beschikking over 2 x 200% boost.. ben benieuwd wat dat voor score gaat opleveren tijdens het dubbel xp weekend :D
ik gok: veel.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Vergeet die boosters steeds aan te zetten als ik ga spelen...dus heb ook nog plenty over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:51:
Vergeet die boosters steeds aan te zetten als ik ga spelen...dus heb ook nog plenty over...
gewoon als eerste even doen als je start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:38:
Zoveel LMG-haat :'( ik denk echt dat mensen worden afgeschrokken door de reputatie van te hoge recoil, maar niet de tijd nemen om deze te leren beheersen.
Eh... mijn BF3 profiel zal aantonen dat ik daar met de M60 speelde. Maximale recoil en spread dus. In BF4 ga ik ook weer voor alle LMGs alle attachments behalen straks, geen twijfel aan. Ik speel graag met LMGs.
Maar de notie dat mensen die zeggen dat LMGs slechtere wapens zijn dat zeggen omdat ze ze niet kunnen beheersen is echt onzin. Rifles zjn bij burst en volautovuur veel accurater dan LMGs - de enige manier om met ene LMG goeie accuracy te bewerkstelligen is een bipod uitgooien of prone gaan.
Met een Compensator om de horizontale drift te beperken en handmatige compensatie tijdens je bursts doe je echt niets onder op short tot mid range... zelfs niet op long range door de verhoogde suppression eigenschap van LMG's voor desorientatie.
Ik weet natuurlijk niet wat jij short medium en long range noemt. Maar op 50 meter ben je bij gelijke omstandigheden al helemaal nergens meer tegen een AR met de meeste LMGs, least of all de 7.62mm modellen. De recoil kun je compenseren met een muzzle brake, maar daardoor loopt je spread zo hard op dat je vijfde kogel op 50 meter afstand al letterlijk drie meternaast je target in een muur landt. Dan suppress je niet eens meer, laat staan dat je kills maakt.
Overigens als je het van suppression moet hebben dan moet die wel uitmaken - wat op short range niet zo vaak het geval is.
Op mid range gebruik ik nog steeds zeer accurate bursts 5-7 schoten zonder enige moeite.
Alleen als je mid range een meter of 25-50 noemt. En dan nog zijn die bursts láng zo zuiver niet als ze uit een AR zouden zijn.
Ik zou wel eens een goede (mobiele) LMG-speler head-to-head willen zien gaan tegen een goede AR-speler. Het resultaat zal veel mensen verbazen.
Vooral jou. Want die wordt gewoon keihard gewalst. De LMGs zijn verdedigende wapens, waar je een gebied mee klem zet. Zodra je er mee rond gaat lopen ben je uit je element en ben je nergens meer.
En dat zegt een speler die in BF3 maanden in de top 1% van de wereld stond met de M60 en in de top 10% met de M240 en PKP; die hele weken met niets anders dan de M60 rondhuppelde en nu ook alweer ruim de helft van de BF4 uurtjes met LMGs doorgebracht heeft.

De Assault class is dé mobiele anti-infantry class in BF3 en BF4. Dat die wapens de beste zijn tegen voetvolk is een bewuste designkeuze. Support, Recon en Engineer hebben allemaal anti-vehicle opties, assault niet (de M320 in een scout heli boren daargelaten). De support speler kan een gebied dichtzetten, de Recon speler kan je van grote afstand neerleggen en engineers vrezen geen enkel voertuig, assault is puur voor mobiele infantry-warfare bedoeld en heeft navenant de bijpassende guns om dat werkbaar te maken. De mensen die zeggen dat de LMGs in dat opzicht het afleggen tegen ARs zijn geen miskleunen die hun LMG niet beheersen, maar gewoon mensen die het spel wél snappen en wél hun ARs beheersen.

De LMG heeft zeker z'n momenten, en als je je class goed gebruikt wwaar hij voor bedoeld is kun je keihard kontschoppen met LMGs, maar juist in mobiel gebruik zijn ze gewoon écht slechter dan ARs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:21:
De M249 en MG4 zijn bijna identiek. De M249 heeft wat meer onvoorspelbare recoil dan de MG4, wat de MG4 in theorie een beter wapen maakt, maar verder zijn ze gelijk. Ik heb me dus de singleplayer bespaard.
Scheelt weer, thnx :D
Wat vinden we trouwens tot dusver van de air? De enkele attackjet per map maakt tot nu toe het leven als grondvolk een stuk dragelijker voor mij, zeker ook met de mob AA die nu écht gevaarlijk is voor twieties. Hoe ervaart de rest dat, er op lettend dat er nu behoorlijk wat meer helis per map aanwezig zijn en nu de stealth jets een beetje in hun element gaan komen nu de unlocks wat breder beschikbaar zijn?
Nog geen last gehad van air rape. Zeker wanneer er een AA in de map zit is air zo pleite. Die auto guided raketten doet air niks tegen en ze durven dan ook niet meer in de buurt te komen. Heb ik last van air wacht ik op de AA en knal ik ze zonder moeite uit de lucht. Enkel vliegtuigen krijg je niet neer maar die hou je wel flink op afstand.
Ik vind de scout heli gevaarlijk sterk - zelfs zonder fixateur schop ik met die dingen vrij eenvoudig helis en LAVs de puin in, tanks en groepen infantry kosten meer werk maar die kunnen ook zeker wel stuk.
De attack helis vind ik niet zo spannend - ze zijn zo log dat je ze met een tnak zo weg kunt tikken als ze laag komen en als ze hoog blijven heb je alleen last van de gunner, wat tot nu toe nog niet het grote spektakel van dood en verderf brengt dat ik uit BF3 gewend was.
Scout heli is easy kills maken zolang de vijand maar niks terug doet. Vechten ze terug kan je echt een probleem hebben. Tenzij mensen repairen, dat is zo belachelijk OP dat je dan alles wel wint. Van mij mag de repairrate in voertuigen wel omlaag naar 25% efficiëntie. Op boten en heli's is het gewoon te idioot voor woorden.
De attack jets zijn nog steeds overpowered rape-machines, maar odmat het er maar één is is het ding ondertussen behoorlijk te counteren, zeker als je een nuttige kerel in je AA hebt zitten (met die 30mm guns :9 )
Stealth jets heb ik nu de 25mm gun voor unlocked (eindelijk!) en nu begint het ding nuttig te worden. de 20mm gun werkt echt alleen op super korte range waardoor het ding eigenlijk alleen praktisch is om jets mee neer te schieten - helis, gunships en infantry gaan niet dood aan één volhardende burst van je 20mm gun (wat ik trouwens wel echt kut vond - een sniper volboren met 20mm shells en gewoon niet dood krijgen :( ) en omdat je er niet achte rkunt blijven hangen moe tje passes blijven maken. Na vijf passes op een attack heli word ik ongeduldig en beuk hem er dan maar gewoon in. O-)
Jets zijn tikkeltje OP op mappen waar geen AA is of enkel AA bij een specifiek punt. Op paracel storm kan de jet keihard rapen als de tegenstander geen goede jet piloot heeft. De AA spawnt enkel op een bepaald punt en het eiland is groot genoeg om die AA te ontwijken.
Zoals altijd moet je dan een volledig squad hebben om een enkele jet te lijf te gaan.
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:38:
Zoveel LMG-haat :'( ik denk echt dat mensen worden afgeschrokken door de reputatie van te hoge recoil, maar niet de tijd nemen om deze te leren beheersen. Met een Compensator om de horizontale drift te beperken en handmatige compensatie tijdens je bursts doe je echt niets onder op short tot mid range... zelfs niet op long range door de verhoogde suppression eigenschap van LMG's voor desorientatie. Op middellange range gebruik ik nog steeds zeer accurate bursts 5-7 schoten zonder enige moeite, genoeg om iemand op te vreten.

Ik denk dat de meesten zichzelf flink overschatten. Ik wil niemand beledigen maar je merkt dat de mindere spelers vaak minder goed door hebben hoe groot de verschillen zijn. Het is een beetje vergelijkbaar met de autoracen. De gemiddelde celebrity zal veel minder snel de verschillen merken tussen afstelling van auto's dan wanneer je Stig achter het stuur zet.

Ik weet zeker dat de LMG altijd gaat verliezen in een head to head scenario waarbij beide spelers van gelijke skill zijn en in een gelijke situatie starten. Alleen al de reactiesnelheid met een LMG is vele malen lager.

Ik ben zelf dan vooral op zoek naar een LMG die nog redelijk mee kan komen, dat ze minder zijn dan assault rifles of een flink aantal carbines heb ik allang geaccepteerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lijkt wel alsof ik je beledigd hebt. Ik geef alleen m'n bevindingen, jij claimt feiten te geven maar het blijven nog steeds je meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:40
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:59:
Ik weet zeker dat de LMG altijd gaat verliezen in een head to head scenario waarbij beide spelers van gelijke skill zijn en in een gelijke situatie starten. Alleen al de reactiesnelheid met een LMG is vele malen lager.

Ik ben zelf dan vooral op zoek naar een LMG die nog redelijk mee kan komen, dat ze minder zijn dan assault rifles of een flink aantal carbines heb ik allang geaccepteerd.
Dat head to head scenario is iets wat je moet vermijden als je met een LMG rondhuppelt. Het lijkt me logisch dat je niet dezelfde reactiesnelheid hebt met een wapen die twee of meer keer zoveel weegt als een "gewone" assault rifle. Met een lmg kan ik overigens prima om met enemies die ineens ergens binnen komen te huppelen.

Het head to head scenario waarover jij het volgens mij hebt is er een waarbij je ergens de hoek om sprint en merkt dat een enemy net hetzelfde doet. Misschien moet je dan je speelstijl bijwerken en niet als een halve gare ergens binnen sprinten of een hoek om sprinten. Mijn excuses voor deze aanname als je dit niet doet (maar dan vraag ik me wel af wanneer deze head to head scenario's zich voordoen).

Overigens heb je veel minder last van dit "dramatisch" gebeuren als je gewoon op hardcore speelt. Dan hoef je ook geen volledige clip leeg te schieten als assault om een andere speler te doden. Sinds ik enkel nog hardcore speel, heb ik veel meer plezier in het spel (als support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flying schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
Dat head to head scenario is iets wat je moet vermijden als je met een LMG rondhuppelt. Het lijkt me logisch dat je niet dezelfde reactiesnelheid hebt met een wapen die twee of meer keer zoveel weegt als een "gewone" assault rifle. Met een lmg kan ik overigens prima om met enemies die ineens ergens binnen komen te huppelen.

Het head to head scenario waarover jij het volgens mij hebt is er een waarbij je ergens de hoek om sprint en merkt dat een enemy net hetzelfde doet. Misschien moet je dan je speelstijl bijwerken en niet als een halve gare ergens binnen sprinten of een hoek om sprinten. Mijn excuses voor deze aanname als je dit niet doet (maar dan vraag ik me wel af wanneer deze head to head scenario's zich voordoen).
Niet alleen om de hoek sprinten maar elke vorm van elkaar tegenkomen op een map waarbij je elkaar tegelijk ziet. Dus om een hoek komen valt daar onder maar ook elkaar op honderd meter afstand in het bos zien of elkaar tegen komen bij een vlag of MCOM.
Overigens heb je veel minder last van dit "dramatisch" gebeuren als je gewoon op hardcore speelt. Dan hoef je ook geen volledige clip leeg te schieten als assault om een andere speler te doden. Sinds ik enkel nog hardcore speel, heb ik veel meer plezier in het spel (als support).
Dan pak ik liever gewoon een assault rifle.
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
Lijkt wel alsof ik je beledigd hebt. Ik geef alleen m'n bevindingen, jij claimt feiten te geven maar het blijven nog steeds je meningen.
Je doet zelf precies hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 18-11-2013 12:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Oftewel, jullie doen het beide :+
Mening ≠ Feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:22:
[...]

Oftewel, jullie doen het beide :+
Mening ≠ Feit
Veel gemaakte fout in dit topic.
ik zelf misschien ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:25:
[...]

Veel gemaakte fout in dit topic.
ik zelf misschien ook...
We kunnen ons er ook niet druk om maken en accepteren dat mensen van nature meningen vaak formuleren als feiten. Dat is puur menselijk gedrag en ook niks om over te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:27:
[...]

We kunnen ons er ook niet druk om maken en accepteren dat mensen van nature meningen vaak formuleren als feiten. Dat is puur menselijk gedrag en ook niks om over te vallen.
Klopt, maar moet misschien in gedachte worden gehouden. Geldt overigens ook voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 08:50
ik zie veel gechat over de assignments voor de MTAR, L85A2... Ik vind die nergens terug in battlelog? Is dat normaal? De enige assignments die wapens unlocken zijn de gold assignments, maar daar staan die wapens niet bij...
Sorry als dit al gezegd is, maar dit topic gaat hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Wellicht dat ik zelf ook enkele malen ben overgekomen, inderdaad menselijk. Daarnaast probeer ik nu wel vaker om mijn mening niet op te dringen en over te laten komen als een feit, omdat daar de discussie er niet beter van wordt.

Geheel een "van de hak op de tak" gevalletje, nog meer mensen 8)7 die sinds vannochtend behoefte aan weekend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Joarie schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:49:
[...]

Klopt, het is dodelijk saai maar het stelt je wel in staat om bij te benen. Ook handig om goede voertuigbeheersing te kweken. Het blijft een grijs gebied, maar niet iedereen heeft bakken van tijd maar wil toch een beetje van alle aspecten van de game kunnen genieten
In BF3 kreeg je na een report een stat reset, het is namelijk niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mngm schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:38:
ik zie veel gechat over de assignments voor de MTAR, L85A2... Ik vind die nergens terug in battlelog? Is dat normaal? De enige assignments die wapens unlocken zijn de gold assignments, maar daar staan die wapens niet bij...
Sorry als dit al gezegd is, maar dit topic gaat hard :)
Die komen met de nieuwe DLC. De update is al doorgevoerd in de server en in de clients maar mag officieel nog niet actief zijn dus is in Battlelog niks opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Viel mij gisteren op dat de balancing wel wat beter zou kunnen..
Hele avond beetje DM zitten spelen, maar de hoogste levels kwamen allemaal bij elkaar in en de lagere. Bijzonder irritant om met alleen maar max level 5 (ben zelf 20 geloof ik) in een team te zitten, geen teamplay en dit tegen 12x level 25+

Zelf nog wel elke keer redelijk positieve K/D ratio overgehouden, maar wel steevast verloren met 50- / 100. Elke ronde weer het gevoel: “nu zullen ze het wel goed verdelen”, maar nee hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:59:
[...]

Scheelt weer, thnx :D

[...]

Nog geen last gehad van air rape. Zeker wanneer er een AA in de map zit is air zo pleite. Die auto guided raketten doet air niks tegen en ze durven dan ook niet meer in de buurt te komen. Heb ik last van air wacht ik op de AA en knal ik ze zonder moeite uit de lucht. Enkel vliegtuigen krijg je niet neer maar die hou je wel flink op afstand.

[...]

Scout heli is easy kills maken zolang de vijand maar niks terug doet. Vechten ze terug kan je echt een probleem hebben. Tenzij mensen repairen, dat is zo belachelijk OP dat je dan alles wel wint. Van mij mag de repairrate in voertuigen wel omlaag naar 25% efficiëntie. Op boten en heli's is het gewoon te idioot voor woorden.

[...]

Jets zijn tikkeltje OP op mappen waar geen AA is of enkel AA bij een specifiek punt. Op paracel storm kan de jet keihard rapen als de tegenstander geen goede jet piloot heeft. De AA spawnt enkel op een bepaald punt en het eiland is groot genoeg om die AA te ontwijken.
Zoals altijd moet je dan een volledig squad hebben om een enkele jet te lijf te gaan.

[...]

Ik denk dat de meesten zichzelf flink overschatten. Ik wil niemand beledigen maar je merkt dat de mindere spelers vaak minder goed door hebben hoe groot de verschillen zijn. Het is een beetje vergelijkbaar met de autoracen. De gemiddelde celebrity zal veel minder snel de verschillen merken tussen afstelling van auto's dan wanneer je Stig achter het stuur zet.

AA is in elke map waar jets zijn, aanwezig, alleen op de maps waar die in de basis spawnt echt vervelend, maar niets wat een goede strafe met de rocketpods + gau gun kan oplossen. Echter moet je dan wel op tijd je flares afvuren ivm die verschikkelijke OP active radar.
Dan nog is air niet zo erg als in bf3. de stealth jet is niet nuttig totdat je die 25mm gun unlocked hebt, blijkt, die 20 mm is een proppeschieter.
Alleen op paracel storm heb ik echt wat gedaan gekregen met de jets, de rest van de maps zijn te klein om echt nuttig te zijn aangezien je met 1 stinger ventje aan de ene kant en de AA tank camper in de basis (= zo'n beetje standaard) te weinig tijd hebt met flares, dat duurt te lang in de tijd dat je van de ene kant naar de andere kant vliegt om maar te zwijgen van de andere jets/choppers/boats/soflams met lockon. vooral een probleem op maps als dawnbreaker (om te huilen zo slecht, freaking postzegel qua airspace) langcang dam en roque transmission. die zijn gewoonweg te klein om wat te doen met je jet.
3 sec om aan te vallen en dan mag je alweer draaien. |:(

wat betreft de repairbitches in de heli's, zo eenvoudig op te lossen door repairen alleen van buitenaf mogelijk te maken wat ook nogal logisch is, hoe de hell kan je een heli repairen die in volle vlucht is??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac2010 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:54:
Viel mij gisteren op dat de balancing wel wat beter zou kunnen..
Hele avond beetje DM zitten spelen, maar de hoogste levels kwamen allemaal bij elkaar in en de lagere. Bijzonder irritant om met alleen maar max level 5 (ben zelf 20 geloof ik) in een team te zitten, geen teamplay en dit tegen 12x level 25+

Zelf nog wel elke keer redelijk positieve K/D ratio overgehouden, maar wel steevast verloren met 50- / 100. Elke ronde weer het gevoel: “nu zullen ze het wel goed verdelen”, maar nee hoor. :D
als het in de tweede ronde niet te zien is dat het goed gebalanceerd is ben ik gelijk weg van zulke servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:17
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:02:
wat betreft de repairbitches in de heli's, zo eenvoudig op te lossen door repairen alleen van buitenaf mogelijk te maken wat ook nogal logisch is, hoe de hell kan je een heli repairen die in volle vlucht is??? :X
Hoe de hell repair je uberhaupt iets met alleen een gasbrander :+
Pas geleden geprobeerd bij de auto van de buurvrouw, maar nu zit er een gat in :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:08:
[...]

Pas geleden geprobeerd bij de auto van de buurvrouw, maar nu zit er een gat in :-(
moet je bij het leger werken blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:11:
[...]

moet je bij het leger werken blijkbaar...
Mmm rond rennen met de gereedschapskoffer van tf2 in bf4 lijkt me nog wel komisch :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
[...]
Nee. Je beledigt me niet, maar je doet wel denken dat iedereen die het met jou oneens is, niet weet hoe LMGs werken. Ik geef aan dat wél te weten, doordat ik die dingen volcontinue gebruik.

Verder lever ik geen meningen maar feiten, die jij ook had kunnen kennen als je de in de TS genoemde link naar de wapenstats even gebruikt had: http://www.symthic.com
Vergelijk hier om het even welke LMG met boeit niet wat voor AR. Het is geen mening, dat de spread en recoil bij LMGs veel hoger liggen dan bij ARs en dat de on-the-move factor bij LMGs veel harder inslaat dan bij ARs: je kunt dat gewoon aflezen hier. Dat zijn feiten, geen meningen.
En als je even met die webapp speelt zul ej zien dat de enige manier om bij LMGs de spread en recoil binnen de perken te krijgen is om prone te gaan of een bipod uit te zetten. Dán zijn het goeie wapens, die zich kunnen meten met ARs. Lopend echter zeker niet.

Niet iedereen die het met je oneens is weet dus niet waarhet over gaat en niet alles wat gepost wordt en niet jouw standpunt ondersteunt is een mening.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vandread schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:08:
[...]

Niveau'tje 'defib heelt alle wonden' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:17:
[...]

Nee. Je beledigt me niet, maar je doet wel denken dat iedereen die het met jou oneens is, niet weet hoe LMGs werken. Ik geef aan dat wél te weten, doordat ik die dingen volcontinue gebruik.

Verder lever ik geen meningen maar feiten, die jij ook had kunnen kennen als je de in de TS genoemde link naar de wapenstats even gebruikt had: http://www.symthic.com
Vergelijk hier om het even welke LMG met boeit niet wat voor AR. Het is geen mening, dat de spread en recoil bij LMGs veel hoger liggen dan bij ARs en dat de on-the-move factor bij LMGs veel harder inslaat dan bij ARs: je kunt dat gewoon aflezen hier. Dat zijn feiten, geen meningen.
Hang al wel een tijdje rond daar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:19:
[...]
Hang al wel een tijdje rond daar hoor ;)
Mjah... als je die stats kent en tóch beweert dat die LMGs even goed zijn als ARs dan kun je denk ik gewoon niet lezen ofzo? Cijfers liegen niet.

Hier, de MG4 (ongeveer de beste run-and-gun LMG) versus de Aug A3 (een mid-range AR)
http://symthic.com/bf4-compare?MG4_vs_AUG_A3

Op wat voor manier is die MG4 hier beter als je niet stilzit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:18:
[...]

Niveau'tje 'defib heelt alle wonden' :P
*headshot* let me defib you to full health! 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:20:
[...]

Mjah... als je die stats kent en tóch beweert dat die LMGs even goed zijn als ARs dan kun je denk ik gewoon niet lezen ofzo? Cijfers liegen niet.
Cijfers zeggen toch niet alles? Ligt er aan op welke manier je ze gebruikt lijkt mij, toch? Puur statistiekmatig, zou best kunnen, maar hoe je ze gebruikt kan uitmaken of ze wel of niet beter zijn. Zeg niet dat ze wel of niet beter zijn dan ARs, maar statistieken zeggen niet alles
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:23:
[...]

*headshot* let me defib you to full health! 8)7 :9
Helemaal kaputduuk gereden door een tank, defib en weer verder waggelen :+

[ Voor 19% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-11-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:20:
[...]

Het is maar hoe je de cijfers interpreteert en naar welke situatie je opzoek bent. Er is geen 'beter'. *Ik vindt* LMGs nog steeds beter dan ARs. Uiteindelijk zijn het je prestaties die tellen. Eens? Mijn bevinding is dat ik het met LMGs 8 van de 10 keer win van ARs, op welke afstand dan ook.

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 18-11-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:24:
Het is maar hoe je de cijfers interpreteert en naar welke situatie je opzoek bent. Er is geen 'beter'. *Ik vindt* LMGs nog steeds beter dan ARs. Uiteindelijk zijn het je prestaties die tellen. Eens? Mijn bevinding is dat ik het met LMGs 8 van de 10 keer win van ARs, op welke afstand dan ook.
De cijfers zijn niet onderhevig aan interpretatie, dat is nu net het probleem. Maar als prestaties tellen, laat dan eens wat goede LMG rondes zien.
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:24:
Cijfers zeggen toch niet alles? Ligt er aan op welke manier je ze gebruikt lijkt mij, toch? Puur statistiekmatig, zou best kunnen, maar hoe je ze gebruikt kan uitmaken of ze wel of niet beter zijn. Zeg niet dat ze wel of niet beter zijn dan ARs, maar statistieken zeggen niet alles
Cijfers laten precies zien hoe een wapen per situatie reageert. Dus als jij een manier van gebruiken geeft kan je perfect zien hoe de wapens in die situatie gaan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:35:
[...]

De cijfers zijn niet onderhevig aan interpretatie, dat is nu net het probleem. Maar als prestaties tellen, laat dan eens wat goede LMG rondes zien.
Zal eens kijken... mooi excuus om ShadowPlay eens te gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:38:
[...]

Zal eens kijken... mooi excuus om ShadowPlay eens te gebruiken 8)
Yinx je kunt het! :P

@tsurany wat ben jij een sneaky speler zeg... stop eens met verschijnen waar ik je niet verwacht... elke keer zit jij ergens waar geen mens je verwacht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:35:
Cijfers laten precies zien hoe een wapen per situatie reageert. Dus als jij een manier van gebruiken geeft kan je perfect zien hoe de wapens in die situatie gaan reageren.
Ben het gedeeltelijk met je eens en gaf net al aan dat cijfers inderdaad wel degelijk wat te zeggen hebben. Daarentegen, ik zou het knap vinden als jij mij kan vertellen welk wapen ik beter kan gebruiken als ik gesuppressed wordt, een kater heb en half afgeleid wordt door pratende clanmates ;)

Cijfers zeggen volgens mij inderdaad het meeste en ook per situatie, maar wat het "beste" wapen is, ligt niet altijd aan de stats, maar ook aan allerlei andere omstandigheden. In mijn ogen is er daarom ook geen beste wapen, maar wel betere players die beter met bepaalde wapens om kunnen gaan.

Heeft iemand overigens een idee of alle stats echt kloppen, of is dat nog niet goed onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:42:
[...]

Ben het gedeeltelijk met je eens en gaf net al aan dat cijfers inderdaad wel degelijk wat te zeggen hebben. Daarentegen, ik zou het knap vinden als jij mij kan vertellen welk wapen ik beter kan gebruiken als ik gesuppressed wordt, een kater heb en half afgeleid wordt door pratende clanmates ;)

Cijfers zeggen volgens mij inderdaad het meeste en ook per situatie, maar wat het "beste" wapen is, ligt niet altijd aan de stats, maar ook aan allerlei andere omstandigheden. In mijn ogen is er daarom ook geen beste wapen, maar wel betere players die beter met bepaalde wapens om kunnen gaan.

Heeft iemand overigens een idee of alle stats echt kloppen, of is dat nog niet goed onderzocht?
Cijfers zeggen alles in vastgestelde omstandigheden, zonder vastgestelde omgeving zeggen ze veel maar niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
[...]
Dat de data klopt ben ik van overtuigd... dat wordt recht uit de gamefiles getrokken. Maar goed, er zijn inderdaad erg veel variabelen in play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het is maar hoe je de cijfers interpreteert en naar welke situatie je opzoek bent. Er is geen 'beter'.
Natuurlijk is er wel een beter. Die is afhankelijk van de situatie, dat ben ik met je eens, maar als je mijn post goed las, dan las je dat daarin een verwijzing maakte naar hoe je speelt. Als je stilzit, bipod uit, en een gebied overziet, dán is de LMG beter dan een AR. de bipod geeft accuracy en de grote magazijnen geven de mogelijkheid een hele squad, of twee squads, weg te maaien in één langdurige actie. Maar als je rondjes aan het rennen bent is de AR gewoon beter dan de LMG. En aangezien jij begon over mobiel spelen met de LG en dat je op elke range altijd een AR de baas kunt met een LMg, wat feitelijk onjuist is, help ik je even op weg naar een realistischere visie. Namelijk dat je rondlopend geen schijn van kans hebt tegen een speler van gelijke klasse met een AR.
*Ik vindt* LMGs nog steeds beter dan ARs.
Dat is leuk voor je, maar dat jouw mening een onjuist feit betreft maakt de rest van de feiten niet ineens ook meningen.
Uiteindelijk zijn het je prestaties die tellen. Eens?
Zeker,
Mijn bevinding is dat ik het met LMGs 8 van de 10 keer win van ARs, op welke afstand dan ook.
Dit kan alleen als je tegenstander echt geen flauw idee heeft wat hij aan het doen is. Elke halfweg capabele speler met een AR kan een gelijkwaardige speler met een LMG droppen in softcore tenzij de LMGer een schutterspositie ingenomen heeft en dus geen last heeft van bewegingseffecten op de accuracy. No way in hell dat je tegen goeie spelers met ARs 8 van de 10 of zelfs maar 4 van de 10 duels wint als je rondloopt.
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:24:
[...]
Dit ben ik 100% met je eens, iets wat ik in BF3 regelmatig bewees door met een RPG, M60 of M39 behoorlijk huis te houden terwijl dat geen goeie wapens zijn in dat spel. In BF4 gebeurt hetzelfde: door slim te spelen op de sterke punten van je wapen kun je zorgen dat je in een positie komt waar je LMG wél nuttiger is dan een AR. Of vijf ARs, en dan krijg je nog een squad wipe ribbon erbij ook.

Maar hij begon zelf met het statement dat een LMG bijna altijd beter is dan een AR. En dát is echt onzin. Je kunt een positie innemen en jezelf sterk maken met een LMG, maar je kunt niet zoals hij zegt een goeie mobiele LMGer tegen een ongeveer even goeie mobiele AR speler zetten en serieus verwachten dat de LMG speler daar aan het langste eind gaat trekken. Bij gelijke skill, en gelijke situaties, waar het over ging, zijn de statistieken wel alleszeggend. Want dan zijn de stats het enige verschil tussen de twee.
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:43:
[...]
Cijfers zeggen alles in vastgestelde omstandigheden, zonder vastgestelde omgeving zeggen ze veel maar niet alles.
Dit dus inderdaad.
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:40:
[...]
@tsurany wat ben jij een sneaky speler zeg... stop eens met verschijnen waar ik je niet verwacht... elke keer zit jij ergens waar geen mens je verwacht...
en dit ook best wel ja :o

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:44:
[...]

Dat de data klopt ben ik van overtuigd... dat wordt recht uit de gamefiles getrokken. Maar goed, er zijn inderdaad erg veel variabelen in play.
Aah ok, leek mij inderdaad niet meer dna logisch, maar was benieuwd :)
Is er ook bekend waar de kogels welk percentage van de damage doen? Dus wat is ongeveer het verschil tussen been, chest en arm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou een kater hebben en afgeleid worden invloed hebben?
Natuurlijk zijn omstandigheden van invloed, maar je kan niet volhouden dat LMG's net zo goed werken als AR's in een head to head confrontatie als de stats iets heel anders uitwijzen. Er is geen beste wapen voor alle omstandigheden maar er zijn wel per situatie wel wapens die het beste zullen presteren.
Die gegevens komen uit de gamefiles, die zijn 100% accuraat tenzij ze niet zijn bijgewerkt na een patch.
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:46:
Aah ok, leek mij inderdaad niet meer dna logisch, maar was benieuwd :)
Is er ook bekend waar de kogels welk percentage van de damage doen? Dus wat is ongeveer het verschil tussen been, chest en arm?
Is bekend :)
http://symthic.com/bf4-general-info?p=damage-multipliers

Ik vind het trouwens heel flauw om iemand z'n stats in een discussie te betrekken maar als ik eerlijk ben durf ik niet te ontkennen dat we hier ook met een niveauverschil te maken hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 18-11-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:44:
[...]

het hangt ook veel van persoonlijke voorkeur af en situaties. Je kunt de beste sniper zijn op lange afstand, op cqb gebied zal je het toch vaker wel dan niet afleggen tegenover elke andere class. in battlefield is positie van essentieel belang, en belangrijker dan het wapen zelf. Zolang je je wapen beheerst kan je met elk wapen goed spelen, mits je de sterke kanten inzet op de juiste manier.
langzaam schietende AR's gebruik je niet in cqb tenzij ze veel damage doen zoals de scar-h en de ace 21cqb (de naam zegt het al :P)
Een aek gebruik je niet in open veld om op lange afstand snipers kapot te knallen. een lmg is niet gemaakt voor het on the run schietwerk, de m249 is een mooie tussenweg maar eigenlijk beter als semi statisch platform in te zetten om een bepaald deel van de map te beheersen. Als je zo speelt kan je goede games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:48:
[...]

Daardoor spelen meeste mensen minder goed, zelf merk ik een groot verschil tussen in het weekend (uitgerust) spelen en na mijn stage (kapot moe)
no sarcasm, volgens mij bij jou niet jij raakt toch alles eng vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Zo ik wou een paar handwapens unlocken O-)
Naja dus ik zo'n pistol only server opzoeken, en dat ging verbazing wekkend lekker :D
Dus besloten om mijn 200% xp booster in te zetten omdat ik bijna service star kreeg a 10k punten :+
Naar 44 minuten gespeeld te hebben 101k punten binnen gesprokkeld _/-\o_ 8)7 inclusief alle bonussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:49:
[...]

Daardoor spelen meeste mensen minder goed, zelf merk ik een groot verschil tussen in het weekend (uitgerust) spelen en na mijn stage (kapot moe)
no sarcasm, volgens mij bij jou niet jij raakt toch alles eng vaak...
Ik merk ook duidelijk verschil in mijn kunnen als ik moe ben. Echter niet tussen welke wapens mijn voorkeur hebben en prestaties per wapen, die blijft altijd gelijk. Enig verschil hierin is eigenlijk altijd toe te wijden aan placebo effecten merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:48:
[...]

Trillende handjes en een af en toe lichte zweetaanval ;) Stats gezien wijzigt er idd niets, helemaal mee eens. Merkte wel dat ik 's ochtends met "rustigere" wapens beter schoot en 's middags met "snelle" wapens. Persoonlijke ervaring though
Natuurlijk zijn omstandigheden van invloed, maar je kan niet volhouden dat LMG's net zo goed werken als AR's in een head to head confrontatie als de stats iets heel anders uitwijzen. Er is geen beste wapen voor alle omstandigheden maar er zijn wel per situatie wel wapens die het beste zullen presteren.
Het was ook niet mijn bedoeling om over te laten komen, "dat ik LMG beter vind dan....", maar puur even om terug te komen op, cijfers zeggen alles.
Die gegevens komen uit de gamefiles, die zijn 100% accuraat tenzij ze niet zijn bijgewerkt na een patch.
Thanks for the confirm
Toppie, thanks again
Ik vind het trouwens heel flauw om iemand z'n stats in een discussie te betrekken maar als ik eerlijk ben durf ik niet te ontkennen dat we hier ook met een niveauverschil te maken hebben.
Doel je daarmee op mijn stats of die van iemand anders? Betreffende LMG's, amper inderdaad mee gespeeld, maar zoals ik al eerder vermelde ging het mij over "cijfers zeggen niet altijd alles"

[ Voor 6% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:49:
[...]
Maar dit maakt in principe weinig uit voor je wapenkeuze. Want je hebt bij elk wapen dezelfde hoeveelheid last :)
Het maakt niet uit of je met een LMG mist, met een AR mist of met een Carbine mist. Mis is mis.
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:52:
[...]
Doel je daarmee op mijn stats of die van iemand anders? Betreffende LMG's, amper inderdaad mee gespeeld, maar zoals ik al eerder vermelde ging het mij over "cijfers zeggen niet altijd alles"
Ik denk dat hij helemaal niet op jou doelt, aangezien jij niet bij hoog en laag volhoudt dat LMGs altijd beter zijn dan ARs ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:51:
[...]

Ik merk ook duidelijk verschil in mijn kunnen als ik moe ben. Echter niet tussen welke wapens mijn voorkeur hebben en prestaties per wapen, die blijft altijd gelijk. Enig verschil hierin is eigenlijk altijd toe te wijden aan placebo effecten merkte ik.
Mmm mijn wapen keuze wordt er wel degelijk door beinvloedt, ligt waarschijnlijk ook voor een groot deel aan mijn klasse keuze, als ik moe ben zal ik eerder een beetje overwatch enzo gaan doen als sniper (relaxter) dan dat ik als engineer in het midden van een gevecht ga zitten.
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:52:
[...]

Maar dit maakt in principe weinig uit voor je wapenkeuze. Want je hebt bij elk wapen dezelfde hoeveelheid last :)
Het maakt niet uit of je met een LMG mist, met een AR mist of met een Carbine mist. Mis is mis.
True, maar je kunt wel een rustigere rol gaan opzoeken. Het vraagt voor mij een stuk minder inspanning om iets te raken met mijn sniper rifle met een goeie zoom enzo dan geconcentreerd te gaan flanken met mijn p90.

[ Voor 7% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

dat is niet helemaal waar, je hebt bij de wapens met meer recoil veel meer last van dit soort fysieke invloeden dan een langzaam vurend wapen of als je een lmg met je bipod neerplant :)
Daarentegen speel ik weer beter als ik een drankje of 3 op heb... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ik denk dat hij helemaal niet op jou doelt, aangezien jij niet bij hoog en laag volhoudt dat LMGs altijd beter zijn dan ARs ;)
Yeah was gewoon benieuwd, voelde me ook niet aangevallen, want met over mijn average niveau ben ik zeker tevreden. Speel het voor de lol en ben gister weer flink stuk gegaan om bepaalde situaties (een maat die uit z'n boot sprong om te helpen cappen en m'n clanmate overvaarde XD)
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:54:
[...]

dat is niet helemaal waar, je hebt bij de wapens met meer recoil veel meer last van dit soort fysieke invloeden dan een langzaam vurend wapen of als je een lmg met je bipod neerplant :)
Helemaal mee eens. Ik heb gelukkig geen katers meer tegenwoordig, maar nog wel het enigszins giftige gevoel en de eerder genoemde lichte trilhandjes en een zweetaanval hier en daar :+

[ Voor 35% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-11-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

[...]

Blijkbaar past een LMG beter bij jouw speelstijl dan een AR :) Aangezien de karakteristieken van een LMG per definitie anders zijn (bijv trage ADS, meer spread, recoil) zul je je aan moeten passen aan het wapen dat je bij je draagt. Bij een face to face confrontatie zal iemand met een AR sneller ADS kunnen doen en daardoor eerder en gerichter kunnen schieten dan een LMG die nog niet ADS/bipodded is. Of je dan ook daadwerkelijk wint hangt af van de skills en omgevingsfactoren.

Het gedrag van de wapens is vooraf vastgesteld en daarmee een feit. Echter, je eigen gedrag (skill) en het gedrag van je omgeving zijn variabelen die je winkans kunnen beïnvloeden. De vraag is hoeveel invloed skill en omgeving kunnen hebben op je winkans in een bepaald scenario, maar dan krijg je voornamelijk subjectieve antwoorden. Iedereen praat namelijk vanuit zijn eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
[...]

Ik speel vaak ook beter als ik niet net wakker ben, dan rage ik nogal snel, ik rage trouwens ook sneller als ik echt moe ben echt moe zonder cafeïne dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:53:
[...]
Mmm mijn wapen keuze wordt er wel degelijk door beinvloedt, ligt waarschijnlijk ook voor een groot deel aan mijn klasse keuze, als ik moe ben zal ik eerder een beetje overwatch enzo gaan doen als sniper (relaxter) dan dat ik als engineer in het midden van een gevecht ga zitten.
[...]
True, maar je kunt wel een rustigere rol gaan opzoeken.
Ik kan juist niet snipen als ik moe ben of m'n whisky ongemerkt opgegaan is. Dan mis ik alles, dus komt de LMG naar buiten, of de Engineer met raketten en torch, om de teammates wat mobieler te houden. Ik heb juist als ik moe ben en/of een kater heb meer profijt bij close quarters dan grote open maps: de hectische gameplay maakt me alerter. Bij snipertje spelen heb je kans dat er op een gegeven moment op teamspeak iets in de geest van "Knet. Knet! KNET!! Je schrijft onzin in de chat!" "mfflzt?" "Je ligt op je toetsenbord te slapen, alcoholist!" gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:52:
Niemand specifiek, maar ik merk in het algemeen (zowel in BF3 als in BF4) dat er een verband zit tussen meninen over wapens en de kunde van die personen.
Zelf merk ik daar eigenlijk nooit iets van. Mijn persoonlijke welgesteldheid heeft nooit echt invloed op mijn speelstijl. Al moet ik zeggen dat ik het drinken achter de pc nooit echt begrepen heb en daar ook niet aan doe.

Wellicht komt de voorkeur voor assault rifles ook voor uit mijn agressieve speelstijl. Nooit afwachten of positie innemen maar constant vol in de aanval gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 18-11-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:56:
[...]

Ik kan juist niet snipen als ik moe ben of m'n whisky ongemerkt opgegaan is. Dan mis ik alles, dus komt de LMG naar buiten, of de Engineer met raketten en torch, om de teammates wat mobieler te houden. Ik heb juist als ik moe ben en/of een kater heb meer profijt bij close quarters dan grote open maps: de hectische gameplay maakt me alerter. Bij snipertje spelen heb je kans dat er op een gegeven moment op teamspeak iets in de geest van "Knet. Knet! KNET!! Je schrijft onzin in de chat!" "mfflzt?" "Je ligt op je toetsenbord te slapen, alcoholist!" gezegd wordt.
Ik zit dan altijd in de console te typen... echt haat... :P het is slecht voor de hoeveelheid rage als ik intensief ga spelen als ik echt moe ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:56:
[...]

lol, dat heb ik niet, ik word juist relaxed van de drank en dan heb ik minder last van twitch misses, dat je om de mij nog steeds volledig onduidelijke reden een stukje beweegd als je wil schieten. Niet te veel natuurlijk dan zie je op eens 64 tegenstanders :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:57:
Niemand specifiek, maar ik merk in het algemeen (zowel in BF3 als in BF4) dat er een verband zit tussen meninen over wapens en de kunde van die personen.
Was gewoon benieuwd. Heb niet echt een vast class op het moment, speel overal wel lekker mee. Moet zeggen dat het voor mij niet echt geldt. Speel waar ik op dat moment zin in heb, dat er misschien iets eventueel af te lezen is, zou best kunnen, maar niet bewust iig :)
Zelf merk ik daar eigenlijk nooit iets van. Mijn persoonlijke welgesteldheid heeft nooit echt invloed op mijn speelstijl. Al moet ik zeggen dat ik het drinken achter de pc nooit echt begrepen heb en daar ook niet aan doe.
Op de vrijdag avond een koud pilsje naast me als ik beetje game met clanmates, heerlijk. Drinken doe ik omdat ik het lekker vind, dus waarom niet als ik achter mijn PC zit? :) (de situatie met bier+rage+toetsenbord is algemeen bekend)
Wellicht komt de voorkeur voor assault rifles ook voor uit mijn agressieve speelstijl. Nooit afwachten of positie innemen maar constant vol in de aanval gaan.
Haha ja die voorkeur komt redelijk naar voren, ook niets mis mee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:59:
[...]
lol, dat heb ik niet, ik word juist relaxed van de drank en dan heb ik minder last van twitch misses, dat je om de mij nog steeds volledig onduidelijke reden een stukje beweegd als je wil schieten. Niet te veel natuurlijk dan zie je op eens 64 tegenstanders :9 :o
Ehm. Van een whiskytje of vijf zes, ja. Maar het probleem ontstaat een beetje dat in het weekend, als alle huishoudelijke onzin gedaan is en de rest van de avond met vrienden op teamspeak er lekker gegamed en geouwehoerd wordt de neiging ontstaat even snel tussen respawns door een glaasje in te schenken en te slammen. En dan is aan het einde van de avond het flesje dat je net opentrok ineens leeg. Dat gaat dan nog, gevoelsmatig, maar de dag erop heb ik het dan wel echt zwaar. MAar ik ben ook al behoorlijk antiek aan het worden dus ik beroep me op ouderdom. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:57:
[...]

[...]

niet merken en geen last van hebben zijn twee andere dingen natuurlijk, tenzij jij een robot bent, zullen fysieke invloeden als vermoeidheid, onder invloed zijn van welke substantie dan ook, waaronder suiker, cafeine, alchohol of anderzijds geestbeinvloedende stoffen, een invloed hebben op de resultaten. Hoe kan je namelijk zien dat je bijvoorbeeld bij een potje dat je 24-10 gehaald hebt, zonder invloed van de voornoemde zaken niet 40-10 had kunnen halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:03:
niet merken en geen last van hebben zijn twee andere dingen natuurlijk, tenzij jij een robot bent, zullen fysieke invloeden als vermoeidheid, onder invloed zijn van welke substantie dan ook, waaronder suiker, cafeine, alchohol of anderzijds geestbeinvloedende stoffen, een invloed hebben op de resultaten. Hoe kan je namelijk zien dat je bijvoorbeeld bij een potje dat je 24-10 gehaald hebt, zonder invloed van de voornoemde zaken niet 40-10 had kunnen halen? ;)
Ik zal zeker niet ontkennen dat het geen invloed heeft op de resultaten. Het heeft echter geen invloed op de speelstijl. Ik ga geen andere beslissingen maken of andere class keuzes maken op basis van vermoeidheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:02:
[...]

Ehm. Van een whiskytje of vijf zes, ja. Maar het probleem ontstaat een beetje dat in het weekend, als alle huishoudelijke onzin gedaan is en de rest van de avond met vrienden op teamspeak er lekker gegamed en geouwehoerd wordt de neiging ontstaat even snel tussen respawns door een glaasje in te schenken en te slammen. En dan is aan het einde van de avond het flesje dat je net opentrok ineens leeg. Dat gaat dan nog, gevoelsmatig, maar de dag erop heb ik het dan wel echt zwaar. MAar ik ben ook al behoorlijk antiek aan het worden dus ik beroep me op ouderdom. :X
over paar maandjes tik ik ook de 30 aan dus ik zie mijzelf ook als een van de wat oudere gamers :) vooralsnog redelijk mijn studenten weerstand tegen drank kunnen behouden :*) 8)
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:05:
[...]

Ik zal zeker niet ontkennen dat het geen invloed heeft op de resultaten. Het heeft echter geen invloed op de speelstijl. Ik ga geen andere beslissingen maken of andere class keuzes maken op basis van vermoeidheid.
ja ok dat heb ik ook, ik speel gewoon zelfde wijze als ik anders ook zou doen.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:03:
[...]

Lance Amstrong :+

Maar 1 heel belangrijk punt over de MG4/M249 lees ik niet en dat is de 200 kogels.
Kijk dat is ivm. een AR/Carabine +-7 keer niet in een reload animatie te zitten á 2/3 seconden.
Voor de rest is Skill veel belangrijker dan welke stats van een wapens dan ook.
Een goede speler met een Lmg/Carabine wint het 9 van de 10 keer van een slechte speler met een Ace23.
En als we eerlijk zijn is maar 10% van de gunfights Head to Head en de rest ben jij of de tegenstander in het voordeel omdat hij/jij eerder was.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Nadat de sniper helemaal niks is bevonden, de LMG gewoon het onderspit moet delven tegen een AR riffle. Is de conclusie er is maar 1 super ras class en dat is de assault. Vooral rond de flag killen en weinig cappen dan ben je de bink. Het liefst op een server met gelijkgestemde want dat maakt het makkelijker om je kills te maken.

En wie het niet wil geloven, dan drammen we gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TecTo schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:17:
Nadat de sniper helemaal niks is bevonden, de LMG gewoon het onderspit moet delven tegen een AR riffle. Is de conclusie er is maar 1 super ras class en dat is de assault. Vooral rond de flag killen en weinig cappen dan ben je de bink. Het liefst op een server met gelijkgestemde want dat maakt het makkelijker om je kills te maken.

En het niet wil geloven, dan drammen we pagina's lang door .
Lekker genuanceerd, well done that man.
De Assault class is de beste assault class, dat moet toch niet zo verbazingwekkend zijn? Support is duidelijk de sterkste camp-class, de engie is de beukendste anti-vehicle class. Mogen we dat niet zeggen van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En het niet wil geloven, dan drammen we pagina's lang door .
Ik proef een kleine hint van sarcasme, of heb ik dat fout? :9

Ik vind deze discussie want dat is het op dit moment gewoon, prima over of een lmg wel of niet goed is in een aanvallende frontlijn positie ipv de assault. vrij logisch gezien het feit dat de meeste lmgs in bf3 daar prima voor waren.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:18:
[...]

Ik vind deze discussie want dat is het op dit moment gewoon, prima over of een lmg wel of niet goed is in een aanvallende frontlijn positie ipv de assault. vrij logisch gezien het feit dat de meeste lmgs in bf3 daar prima voor waren.
Je mag nooit meer raden want sommige zijn knettergek en blind van een class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:18:
[...]

Ik bespeur ook een licht vleugje sarcasme ja haha. Ben benieuwd :P

Edit: As expected _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:22:
[...]

Je mag nooit meer raden want sommige zijn knettergek en blind van een class.
Als iedereen hier elkaar nu eens een beetje meer in zijn waarde laat en niet altijd zijn gelijk moet en zal halen, dan was het al 200% gezelliger hier :)

Om dan nogmaals maar even mijn voorstel te doen:

wat vinden jullie van het idee om de emp ook de lampen tijdelijk te laten uitschakelen? Dat is in wezen wat een emp doet, ook tanks en gadgets zouden dan niet meer moeten werken zoals spawn beacon, tugs etc.

Dit zou erg mooi zijn voor een commander om een plek denial of spawning te geven op spawnbeacons en ook in bijv. operation locker de boel in het donker te zetten :D zou ik geweldig vinden. (in het donker ben ik altijd 20x zo goed, vind het jammer dat er geen echte nachtmaps zij zoals in special operations addon van bf2. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Kijk op youtube naar spelers die allround zijn en die spelen de brokken ervan af met een LMG. Geef ze een AR of sniper riffle en ze gaan weer als een raket.

Het is niet het wapen maar de speler en sommige spelers zijn zo beperkt dat ze alleen met een AR kunnen scoren. Dat gaan ze natuurlijk ontkennen en verdedigen hun standpunt tot het lachwekkende toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat doet EMP nu eigenlijk? Behalve mijn beeld irritant laten flikkeren.

Overigens ik was in het weekend blij eindelijk een FLIR te hebben, op mijn M416. Mijn god wat is dat ding ruk. Je ziet er helemaal niks mee, ja voertuigen zie je makkelijk, joepie...

[ Voor 56% gewijzigd door Sissors op 18-11-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:28:
[...]

Als iedereen hier elkaar nu eens een beetje meer in zijn waarde laat en niet altijd zijn gelijk moet en zal halen, dan was het al 200% gezelliger hier :)

wat vinden jullie van het idee om de emp ook de lampen tijdelijk te laten uitschakelen? Dat is in wezen wat een emp doet, ook tanks en gadgets zouden dan niet meer moeten werken zoals spawn beacon, tugs etc.

Dit zou erg mooi zijn voor een commander om een plek denial of spawning te geven op spawnbeacons en ook in bijv. operation locker de boel in het donker te zetten :D zou ik geweldig vinden. (in het donker ben ik altijd 20x zo goed, vind het jammer dat er geen echte nachtmaps zij zoals in special operations addon van bf2. :'(
Top idee, (bijna) helemaal mee eens! Voertuigen moeten dan wel gewoon werken, maar active protection, infrarood vision en al die dingen bijvoorbeeld niet, puur zodat het gaan puntjes pakket wordt :P

Ik mis inderdaad echt donkere maps, Tehran Highway en Metro waren niet donker, maar deden een poging tot. Zoals ik eerder aangaf op dit forum, maps zoals Ghost Town van BF2:SF waren briljant. Probleem is wel dat als er zoiets komt, nightvision ook door iedereen gebruikt zal worden, wat de sneaky momentjes soms erg kan verpesten :P

Maar al die lasers, kogels en explosies (zeker met deze engine) zullen er dan echt vet uitzien in BF4 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:31:
Wat doet EMP nu eigenlijk? Behalve mijn beeld irritant laten flikkeren.
schade aan gunship wanneer die in het gebied vliegt, geen spotting mogelijk voor infi, geen zicht voor de andere commander waar dus enemy targets zitten.
de belangrijkste imho, kan een tomahawk destroyen als die door het gebied vliegt. dus heel handig die goed te timen voor je team als commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:32:
[...]

Top idee, (bijna) helemaal mee eens! Voertuigen moeten dan wel gewoon werken, maar active protection, infrarood vision en al die dingen bijvoorbeeld niet, puur zodat het gaan puntjes pakket wordt :P

Ik mis inderdaad echt donkere maps, Tehran Highway en Metro waren niet donker, maar deden een poging tot. Zoals ik eerder aangaf op dit forum, maps zoals Ghost Town van BF2:SF waren briljant. Probleem is wel dat als er zoiets komt, nightvision ook door iedereen gebruikt zal worden, wat de sneaky momentjes soms erg kan verpesten :P

Maar al die lasers, kogels en explosies (zeker met deze engine) zullen er dan echt vet uitzien in BF4 :9~
Dat dus, gewoon dat gevoel dat ik ook had toen ik die eerste missie van cod4 (ja ik vloek even in de kerk) dat je die nv + lasers gebruikt, was gewoon zo supertof. Evenals natuurlijk de bf2 specops maps. geweldig! ik snap vanuit de devvers wel dat ze geen mooie map maken om die alleen in groentinten te zien maar als expansion een of twee maps zou gewoon super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Klopt het dat de EMP een gebied van enkele 10tallen vierkante meter beslaat en slechts iets van een minuut aanhoudt?

Gister voor het eerst even commander gespeeld, maar vond de bediening(PC) en uitleg niet vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:55:
[...]

Ik speel vaak ook beter als ik niet net wakker ben, dan rage ik nogal snel, ik rage trouwens ook sneller als ik echt moe ben echt moe zonder cafeïne dus
Ik rage wanneer ik merk dat me FPS onder de 60 komt (dus hardware issues en daarom speel ik op high en niet ultra)
ik rage wanneer teammaten niet doen, wat ik verwacht dat een goede speler doet.
ik rage wanneer de netcode mij in de steek laat (ultieme rage als mensen zeiken dat het aan me WiFi ligt, terwijl ik dezelfde settings gebruik in BF3 en daar heb ik er minder last van)

Zodra ik niet meer speel, stop ik met ragen en ben ik weer vrolijk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wie het niet wil geloven, dan drammen we gewoon door.
Assault is de beste allround keuze wanneer je tegen infantry speelt, de rest is enkel een toegevoegde waarde tegen voertuigen of in specifieke situaties. Dat is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven.
beuker19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:14:
Maar 1 heel belangrijk punt over de MG4/M249 lees ik niet en dat is de 200 kogels.
Kijk dat is ivm. een AR/Carabine +-7 keer niet in een reload animatie te zitten á 2/3 seconden.
Voor de rest is Skill veel belangrijker dan welke stats van een wapens dan ook.
Een goede speler met een Lmg/Carabine wint het 9 van de 10 keer van een slechte speler met een Ace23.
En als we eerlijk zijn is maar 10% van de gunfights Head to Head en de rest ben jij of de tegenstander in het voordeel omdat hij/jij eerder was.
Theoretisch 7x, in de praktijk een stuk minder. Immers hoeveel spelers gaan er wel niet dood voor ze er goed en wel een magazijn weten uit te persen?

Wat betreft skill, dat hangt puur van het verschil af tussen de spelers. Natuurlijk verliezen slechte spelers altijd, dat is logisch. Echter zal een goede speler met de verkeerde wapens alsnog veel minder kills maken dan diezelfde speler met goede wapens, dat is ook een feit. Hoe slecht de vijand ook moge zijn. En juist met goede wapens en de juiste skill kan je compenseren voor het feit dat hij jou eerder zag dan jij hem.
Als jij van de zijkant verrast wordt heb je vaak nog wel enige mogelijkheid om te reageren. Met een snel wapen kan je hem alsnog hebben maar met een traag wapen echt niet meer. Zeker op afstanden kan het hier echt het verschil maken.

Maar, en dat geld vaker dan de meesten denken, personen met minder skill zullen überhaupt de verschillen in wapens en de invloed van deze verschillen minder snel merken.
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:28:

Ik ben er zeker geen voorstander van omdat het een te grote impact zal hebben. Je komt nu met een enkel wapen voor de commander dat het gehele spel zal beïnvloeden doordat het voertuigen en gadgets uitschakelt en de map zal veranderen qua uiterlijk. Dat balanceren zal al een drama zijn maar het gebruik van zulke gadgets is dan zo'n game changer dat het haast cruciaal wordt om een goede commander te hebben omdat je anders kansloos bent als team.
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:46:
Zodra ik niet meer speel, stop ik met ragen en ben ik weer vrolijk.
En daarom ben ik blij dat je zo weinig speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:40:
Klopt het dat de EMP een gebied van enkele 10tallen vierkante meter beslaat en slechts iets van een minuut aanhoudt?

Gister voor het eerst even commander gespeeld, maar vond de bediening(PC) en uitleg niet vanzelfsprekend.
heeft zeffde bereik als de normale drone, en vliegt wat langer, geloof 30 sec ofzo.
Je kan links zien hoeveel resources je hebt voor squads, dus snelle promotie, snelle respawn, supply drop, vehicle drop.
die krijg je door squads orders te geven, accepteren en uit laten voeren. Daarnaast krijg je extra punten voor scan assists, tomahawk kills, gunship kills etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:35:
[...]

Dat dus, gewoon dat gevoel dat ik ook had toen ik die eerste missie van cod4 (ja ik vloek even in de kerk) dat je die nv + lasers gebruikt, was gewoon zo supertof. Evenals natuurlijk de bf2 specops maps. geweldig! ik snap vanuit de devvers wel dat ze geen mooie map maken om die alleen in groentinten te zien maar als expansion een of twee maps zou gewoon super zijn.
Een map die lichten bij een construction site en gebouwen heeft, en de rest donker bijvoorbeeld met hier een daar een lampje bij een weg, zou echt vet zijn.

Overigens vind ik CoD4 nog steeds de beste CoD game en ik denk dat vrijwel iedereen hier die game gespeeld heeft ;) Dat de rest van de reeks (op 1 en 2 na) vloeken in de kerk is ben ik het wel helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:51:
[...]

heeft zeffde bereik als de normale drone, en vliegt wat langer, geloof 30 sec ofzo.
Je kan links zien hoeveel resources je hebt voor squads, dus snelle promotie, snelle respawn, supply drop, vehicle drop.
die krijg je door squads orders te geven, accepteren en uit laten voeren. Daarnaast krijg je extra punten voor scan assists, tomahawk kills, gunship kills etc.
ja precies, heb bereik is dus gewoon de cirkel die gevlogen wordt.

En wat houden nou die letters in die je in de balk links ziet? Want die komen volgens mij overeen met de checkpoints. Geeft het wel of niet hebben van een bepaald checkpoint je bepaalde permissies/mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:49:

[...]

En daarom ben ik blij dat je zo weinig speelt.
Laatste tijd is het bij mij weer extreem, heb soms me dagen dat ik er geen last van heb.
Mensen krijgen ook een verkeerde indruk van mij, of ze pakken het te persoonlijk op of ze denken dat ik altijd een gast ben met een grote mond :P
Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:55:
[...]

En wat houden nou die letters in die je in de balk links ziet? Want die komen volgens mij overeen met de checkpoints. Geeft het wel of niet hebben van een bepaald checkpoint je bepaalde permissies/mogelijkheden?
De letters aan de linkerkant in de commander mode, zijn de letters van de vlaggen.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het spelen van de commander behoorlijk leuk vindt om zo nu en dan een keertje te doen, ik hoop dat de app snel uitkomt op de Android.
Ik heb 2x commander nu gespeeld en je ziet gewoon als je tactisch nadenkt, dat het ook invloed heeft op de gameplay. je team loopt precies in de richting waar je commandos op los laat, of ze lopen goed terug naar objectives.

Als vanavond de BuG server lekker vol zit, ga ik wel commander spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Als ze doen wat je ze opgeeft wel ja, soms wordt er gewoon NIETS mee gedaan en zit jij voor jan l*l te commanderen haha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:55:
[...]

Dat geeft aan welke vlag wat voor unlock geeft voor jou als commander, als D bv gunship bij staat moet je D gecapped hebben door jou team om dat te gebruiken. Dat veranderd dus wat voor mogelijkheden je kan inzetten op bepaalde momenten in het spel.
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:49:
Ik ben er zeker geen voorstander van omdat het een te grote impact zal hebben. Je komt nu met een enkel wapen voor de commander dat het gehele spel zal beïnvloeden doordat het voertuigen en gadgets uitschakelt en de map zal veranderen qua uiterlijk. Dat balanceren zal al een drama zijn maar het gebruik van zulke gadgets is dan zo'n game changer dat het haast cruciaal wordt om een goede commander te hebben omdat je anders kansloos bent als team.
mwoah dat vind ik dan wel meevallen, voertuigen hoeven van mij niet kapot te gaan maar bijvoorbeeld voor voertuigen en vliegtuigen zou je het beeld kunnen verstoren, maar ook de laser designation lockons tegenhouden. maar voornaamste vind ik dat het nu nogal tegenstrijdig werkt. alleen spotten werkt niet, de commander ziet niets en de ingezette commander assets zoals gunship en tomahawk krijgen schade. Niet heel realistisch dat alle andere electronica wel werkt. het kan ook dat bijvoorbeeld de lampen wat gaan flikkeren of iets in die trant. Dit omdat je als speler wel bepaalde delen qua lampen uit kan zetten.
aangezien de drone maar 30 sec vliegt en lange reload time heeft van 1-1,5 min geloof ik, heeft dat dan niet zoveel impact imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:11:
mwoah dat vind ik dan wel meevallen, voertuigen hoeven van mij niet kapot te gaan maar bijvoorbeeld voor voertuigen en vliegtuigen zou je het beeld kunnen verstoren, maar ook de laser designation lockons tegenhouden. maar voornaamste vind ik dat het nu nogal tegenstrijdig werkt. alleen spotten werkt niet, de commander ziet niets en de ingezette commander assets zoals gunship en tomahawk krijgen schade. Niet heel realistisch dat alle andere electronica wel werkt. het kan ook dat bijvoorbeeld de lampen wat gaan flikkeren of iets in die trant. Dit omdat je als speler wel bepaalde delen qua lampen uit kan zetten.
aangezien de drone maar 30 sec vliegt en lange reload time heeft van 1-1,5 min geloof ik, heeft dat dan niet zoveel impact imho.
Realistisch gezien zou een grote EMP gepaard gaan met een nog veel grotere (nucleaire) explosie waardoor iedereen dood is :+

Maar een EMP moet gewoon niet te sterk worden. Als het enemy voertuigen stoort en het level aanpast kan dat behoorlijk game bepalend zijn. Voor grondtroepen zal het erg frustrerend werken omdat ze er 0,0 invloed op hebben en als jouw team een commander mist zal je er veel te veel nadelen van ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:08:
Als ze doen wat je ze opgeeft wel ja, soms wordt er gewoon NIETS mee gedaan en zit jij voor jan l*l te commanderen haha
tja dat is het voordeel van voicecomms, je kan ze gewoon aanspreken, select het squad dat je wil en dan uitfoeteren, vriendelijk wil vragen of ze aub flag x willen cappen. Zij kunnen ook jou vragen om orders dus geef dit altijd aan bij elke ronde dat de squadleaders dit doen, zij zijn ook verantwoordelijk voor het accepteren etc. Ik zou trouwens wel willen dat je bv slechte squadleaders kan demoten naar normale spelers in dat squad en een bepaalde speler kan promoten. Zo vaak van die minkukels van squadleaders die geen reet uitvoeren, geen orders aannemen, geven of volgen en zo het team beperken, squad beperken, de commander beperken en zo de ronde kunnen verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
idd maar het is ook niet echt duidelijk als je squad leader bent, als ik commander speel dan kijk ik welke squads goed samen werken en help hun dan, ook let ik op als 1 of 2 spelers een vlag proberen te pakken die ver in vijandelijk gebied ligt, geef ze dan constant uav.

In bf2 kon een squad leader de commander vragen om uav en supplies, kan dit ook in bf4? Ben dat nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:17:
[...]

idd maar het is ook niet echt duidelijk als je squad leader bent, als ik commander speel dan kijk ik welke squads goed samen werken en help hun dan, ook let ik op als 1 of 2 spelers een vlag proberen te pakken die ver in vijandelijk gebied ligt, geef ze dan constant uav.

In bf2 kon een squad leader de commander vragen om uav en supplies, kan dit ook in bf4? Ben dat nog niet tegen gekomen.
jup, Commo rose (Q inhouden) als squadleader geeft onderin de requests aan, je kan order, scan, vehicle of supply aanvragen. dan gewoon op de vlag richten en op de order drukken.

Als je een order krijgt, hoor je dit en kan je via Q/commorose de order accepten of denyen, als je een ander order wil bv, omdat je een andere vlag bereikt die je wil cappen ipv die je door de commander toegewezen krijgt.
Daarna kan je je squad order geven door simpel q te drukken als je op de target flag richt.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

NLsandman schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:17:
[...]

Yeah via de commo rose: Afbeeldingslocatie: http://image.swiki.jp/img0/?host=bf4&page=%E5%88%86%E9%9A%8A&src=squadleader-commorose.png

Vind de commo rose in BF4 echt f*cking irritant en in BF2 vele malen beter werken. De vertraging na het loslaten na het geven van een command is vreselijk, aangezien je niet kan aimen op dat moment. Er gaat volgens mij minstens een halve seconde overheen, voor de commorose weg is en je weer goed kan aimen

[ Voor 18% gewijzigd door MisterChaoSs op 18-11-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Toevallig dat het bij mij dan 2x goed heeft uitgepakt, inderdaad zijn er squads die hun eigen plan trekken.
Er was een squad E. Die deden 75% van de tijd, precies het geen wat ik ze toewees.
Ik had ook veel sniper classes en die heb ik alleen een defend order gegeven op de middelste vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Ik heb de sprong gemaakt dit weekend van de piraatversie naar de betaalde variant :+ , ik vond het SP spel dermate goed dat ik het maar gekocht heb O-)

Nu speel ik het voor de 2de keer in single player uit op Hard , maar ik vroeg me af of er geen manier is om die witte crosshair af te zetten zonder de ganse 2D overlay te disablen ? Ik hou het liefst zo moeilijk en realistisch mogelijk...

2 de vraag :Ik heb nog maar 1 potje MP gedaan en dat liep mede dankzij de server problemen ( zie frontpage Tweakers ) helemaal mis , dus heb ik het maar opgegeven voor in het weekend , maar kan het zijn dat je eerst de SP moet uitspelen om wapens te unlocken in MP ? Of werkt dat in MP met het behalen van punten/geld ?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
MPAnnihilator schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:16:
Ik heb de sprong gemaakt dit weekend van de piraatversie naar de betaalde variant :+ , ik vond het SP spel dermate goed dat ik het maar gekocht heb O-)

Nu speel ik het voor de 2de keer in single player uit op Hard , maar ik vroeg me af of er geen manier is om die witte crosshair af te zetten zonder de ganse 2D overlay te disablen ? Ik hou het liefst zo moeilijk en realistisch mogelijk...

2 de vraag :Ik heb nog maar 1 potje MP gedaan en dat liep mede dankzij de server problemen ( zie frontpage Tweakers ) helemaal mis , dus heb ik het maar opgegeven voor in het weekend , maar kan het zijn dat je eerst de SP moet uitspelen om wapens te unlocken in MP ? Of werkt dat in MP met het behalen van punten/geld ?
Er zijn 3 wapens die je unlocked met single player 1 assault rifle ( ik weet de naam niet zo snel) de m249 en de rex (pistol), zeker de m249 is het unlocken waard!
De rest is een progress van unlocken, kills/xp/assignments halen om te unlocken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Hebben jullie ook altijd het gevoel, als je met een hechte squad speelt (bijv. je buddies), dat jullie de enigen zijn die uberhaupt PTFO spelen?!

Het lijkt altijd alsof we de enigen zijn die flags cappen, MCOM's armen/disarmen en anderen reviven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Lateralus010 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:18:
Hebben jullie ook altijd het gevoel, als je met een hechte squad speelt (bijv. je buddies), dat jullie de enigen zijn die uberhaupt PTFO spelen?!

Het lijkt altijd alsof we de enigen zijn die flags cappen, MCOM's armen/disarmen en anderen reviven!
Ja, vaker wel als niet. heb dat gevoel zelfs met regelmaat als ik met 1 team maat speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Lateralus010 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:18:

Komt omdat de meesten bezig zijn met K/D ratio dan werkelijk vlaggen veroveren. :)
Heb ik zelf soms ook wel dat ik gewoon even niet elke kill die mogelijk lijkt moet pakken maar soms ook gewoon on opvallend naar een vlag moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:21:
[...]

Komt omdat de meesten bezig zijn met K/D ratio dan werkelijk vlaggen veroveren. :)
Heb ik zelf soms ook wel dat ik gewoon even niet elke kill die mogelijk lijkt moet pakken maar soms ook gewoon on opvallend naar een vlag moet lopen.
Ik doe beide tegelijk, als ik 2 extra kills kan halen door 10 meter om te lopen doe ik dat (en de meeste waarschijnlijk) maar de capture is je eerste prioriteit, direct of indirect (team play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:21:
Elke kill is weer een ticket minder dus alle kills pakken en alle vlaggen pakken :)F

Pagina: 1 ... 50 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.