Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:17:
[...]

Heeft het ook niet te maken met de rank van de tegenstanders die je killed en door gekilled wordt?
In BF3 was dat wel het geval, maar het lijkt in BF4 niet zo te zijn.

Dit zijn de parameters uit de gamefiles volgens symthic.

SkillLevelParameters e6df679ae3633529acb47445de71eab7
$::Asset
$::DataContainer
Name Persistence/SkillLevelParams
SPM::SkillLevelComponent
MaxValue 1000.0
Weight 0.6
KPM::SkillLevelComponent
MaxValue 3.0
Weight 0.3
KDR::SkillLevelComponent
MaxValue 5.0
Weight 0.1
OldValueWeight 0.9
MaxValue 1000.0
MinimumTimeRequired 300.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De unlock/stat server is trouwens ook geflipt. Kennelijk heb ik een lading unlocks die ik helemaal niet heb. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:12:
[...]

Dus operation lockers dom/64p conquest = skill. O-)
Ik ga die stat dus negeren. ;)
Me too, was alleen benieuwd , ik als oude COD fan speelde BF3 puur 64man TDM Noshahr en toen was mijn skill drie keer hoger dan nu het geval is in BF4 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/742/834/256/2955056738850102942.png?v=1383757655

Mijn emblem, ziet er tof uit op wapens en wagens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het idee dat die PDW's, DMR's en LMG's volstrekt nutteloos zijn. De eerste doet te weinig damage vergeleken met een carbine en die andere twee vereisen een dermate passieve speelstijl dat je er vrij weinig aan hebt. Elke keer is de assault rifle of de carbine toch weer de betere keuze.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Seems legit..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/517OSDUQ3K2dEJ1DwmuJ3xLa/full.png

lekker reported met screenshot ook, want op battelog is hij lvl 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:06:
Heb het idee dat die PDW's, DMR's en LMG's volstrekt nutteloos zijn. De eerste doet te weinig damage vergeleken met een carbine en die andere twee vereisen een dermate passieve speelstijl dat je er vrij weinig aan hebt. Elke keer is de assault rifle of de carbine toch weer de betere keuze.
Die PDW's zijn inderdaad gedrochten van wapens. :'(

DMR's zijn beste wapens die je in de game tegen komt, heerlijk op alle afstanden en van dichtbij kun je zonder scope gewoon knallen (Vereist iets gewenning). Je hoeft er absoluut niet passief mee te spelen, gewoon iets verder vooruit kijken en de 4x scope gebruiken. >:) (Alleen wel de mid lange afstandsgevechten met meerdere vijanden kun je beter mijden, naja goed met een beetje tegenstander dan.)

Die LMG's alleen maar ideaal om ondersteuning aan je team te geven, komt bij mij ook zelden uit de kast. (vaak als ik potje join waar baserape oid aan de gang is, dan is het wel eens handig om vijand gewoon kapot te bashen met een LMG's)

Maar goed vind de meeste carbine's ook maar slappe meuk en ik moet er altijd even aan wennen als ik terug kom van bijvoorbeeld DMR wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem met die DMR's is dat de firerate te laag is en wanneer je te snel achter elkaar gaat schieten de nauwkeurigheid ver inzakt. Tot de 150 meter is een assault rifle net zo accuraat met een hogere vuursnelheid terwijl boven de 150 meter een bolt action met straight pull bolt de voorkeur zal hebben.
Ik kan geen consistente KDR van 2+ halen met de LMG's of de DMR's omdat het reageren op plotselinge vijanden te traag gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:53:
Blijf erbij dat ik de QBS-09 haat. :Y)
Oh en net even in het eerste potje meteen even de L85 unlocked en even geprobeerd. Net zoals met de ACE-23. Wat is hier nou zo bijzonder aan? :/
Ja dat was ook mijn indruk. Persoonlijk vind ik zelfs de SCAR-H een betere dan deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:25:
Probleem met die DMR's is dat de firerate te laag is en wanneer je te snel achter elkaar gaat schieten de nauwkeurigheid ver inzakt. Tot de 150 meter is een assault rifle net zo accuraat met een hogere vuursnelheid terwijl boven de 150 meter een bolt action met straight pull bolt de voorkeur zal hebben.
Ik kan geen consistente KDR van 2+ halen met de LMG's of de DMR's omdat het reageren op plotselinge vijanden te traag gaat.
KDR van 2+ haal ik toch niet enkel bij een uitzondering in een potje.
Zal die assault rifle nog eens oppakken moet er toch nog paar unlocken, en mijn DMR's zijn klaar. (krijg je volgens mij ook geen bonus punten meer :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Ligt maar net aan je speelstijl. Met M240B en MG4 (beide LMG's) verlies ik zelden tegen AR's in short, mid en long range. Daarnaast kun je heerlijk full auto gaan over cover heen terwijl je squad mates flanken. De recoil is behoorlijk goed beheersbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
SmokingCrop schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:08:
Seems legit..
[afbeelding]

lekker reported met screenshot ook, want op battelog is hij lvl 0..
Dat is een bug
Hij heeft 9,5 miljoen XP en speelt blijkbaar 80 uur per week BF4
http://battlelog.battlefi...Gh0st/stats/297432986/pc/

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 17-11-2013 22:15 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:01:
Ligt maar net aan je speelstijl. Met M240B en MG4 (beide LMG's) verlies ik zelden tegen AR's in short, mid en long range. Daarnaast kun je heerlijk full auto gaan over cover heen terwijl je squad mates flanken. De recoil is behoorlijk goed beheersbaar.
Nou ik heb het geprobeerd maar die LMG's zijn gewoon dermate onnauwkeurig dat je echt je bipod uit moet gaan klappen. Ze hebben allemaal een gigantische spread. Snel reageren is er niet bij.

Speel nu met die U-100 MK5 omdat ik verder enkel de Type88 en LSAT heb unlocked maar ook daarmee merk ik dat ik veel lagere scores haal dan wanneer ik een assault rifle zou gebruiken puur vanwege de hogere spread en recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds de laatste update heb ik dat het beeld regelmatig even wazig wordt en een beetje dubbel. Nee ik heb niet gezopen, maar zo lijkt het wel.
Het is volgens mij geen suppression effect, want het gebeurt ook als er niet geschoten wordt.
Irritant is het wel, je wordt er bijna misselijk van.
Ik kan in dit snelgroeiende topic niet zo snel iets vinden hierover. Is dit een feature of een bug?

Ook ben ik af en toe de crosshair kwijt, maar na opnieuw spawnen is dat dan weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Ben sinds BF4 eigenlijk weer terug naar BF, bevalt me wel goed moet ik eerlijk toegeven.

Heeft iemand nog wat leveling tips? Wil eigenlijk zsm level 10 worden om die app op de ipad te gebruiken als ik niet achter mn pc zit

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
MyKey schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:32:
Ben sinds BF4 eigenlijk weer terug naar BF, bevalt me wel goed moet ik eerlijk toegeven.

Heeft iemand nog wat leveling tips? Wil eigenlijk zsm level 10 worden om die app op de ipad te gebruiken als ik niet achter mn pc zit
Ja het spelletje gewoon spelen en mensen afknallen en vlaggen veroveren :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 18:28
MyKey schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:32:

Veel battlepacks krijgen met de hoop op 50% boosts en dan Conquest en dan punten harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
BounceMeister schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:31:
Sinds de laatste update heb ik dat het beeld regelmatig even wazig wordt en een beetje dubbel. Nee ik heb niet gezopen, maar zo lijkt het wel.
Het is volgens mij geen suppression effect, want het gebeurt ook als er niet geschoten wordt.
Ik kan in dit snelgroeiende topic niet zo snel iets vinden hierover. Is dit een feature of een bug?

Ook ben ik af en toe de crosshair kwijt, maar na opnieuw spawnen is dat dan weer goed.
nieuwe bug sinds die laatste patch :/

edit: en omg, die laatste patch is gewoon ongelooflijk, nu ben ik 4x gecrashed op eenzelfde map (siege of shangai) op de bug server.. da fuq :?
Nog nooit meer dan 1x crashed op eenzelfde map..

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
SmokingCrop schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:40:
[...]

nieuwe bug sinds die laatste patch :/
Had laatst ook dat ik m'n parachute gebruikt had en zodra ik geland was, was m'n first person view van links naar rechts aan het hellen, alsof ik nog steeds in 'chute' modus zat. Het duurde ook niet lang voordat ik tussen 6 plankjes lag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 07:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik had laatst op dat eiland dat ik nadat ik uit het water kwam, op het land ook het geluid van klotsend water om me heen hoorde, en alles gedempt, zoals je hoort als je onder water duikt, nou dat duurde ook niet lang voordat ik ze niet meer hoorde aankomen :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 13-10 20:50
sain onez schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:50:
Ik had laatst op dat eiland dat ik nadat ik uit het water kwam, op het land ook het geluid van klotsend water om me heen hoorde, en alles gedempt, zoals je hoort als je onder water duikt, nou dat duurde ook niet lang voordat ik ze niet meer hoorde aankomen :P
Had hetzelfde op een andere map, alleen had ik het idee dat de andere water effecten buiten alleen het geluid ook waren meegenomen. Het koste 1 iemand best wel wat bullets voordat ie me had neergehaald, alsof het werd geblokkeerd door het water. Heb het in het totaal 1 keer gehad, was nogal vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
sain onez schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:50:
Ligt aan wartapes audio setting geloof ik, toen ik het teste kreeg ik die bug ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:29:
[...]

Nou ik heb het geprobeerd maar die LMG's zijn gewoon dermate onnauwkeurig dat je echt je bipod uit moet gaan klappen. Ze hebben allemaal een gigantische spread. Snel reageren is er niet bij.

Speel nu met die U-100 MK5 omdat ik verder enkel de Type88 en LSAT heb unlocked maar ook daarmee merk ik dat ik veel lagere scores haal dan wanneer ik een assault rifle zou gebruiken puur vanwege de hogere spread en recoil.
YouTube: Battlefield 4 - MG4 Flawless Gameplay & How I've Changed my Playstyle (BF4 MG4 Gameplay/Commentary)

Ik zou je aan willen moedigen om eens door te bijten en de M240B/MG4 een kans te geven :) Je hebt absoluut geen bipod of trage speelstijl nodig voor die wapens. Ik weet niet wat het niveau is van de tegenstanders in bovenstaand filmpje, maar ik speel ook met een stubbygrip en doe ook veel run-and-gun :) Hij heeft ook een dergelijk filmpje met de M240B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
yinx84 schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:02:
[...]

YouTube: Battlefield 4 - MG4 Flawless Gameplay & How I've Changed my Playstyle (BF4 MG4 Gameplay/Commentary)

Ik zou je aan willen moedigen om eens door te bijten en de M240B/MG4 een kans te geven :) Je hebt absoluut geen bipod of trage speelstijl nodig voor die wapens. Ik weet niet wat het niveau is van de tegenstanders in bovenstaand filmpje, maar ik speel ook met een stubbygrip en doe ook veel run-and-gun :) Hij heeft ook een dergelijk filmpje met de M240B.
M249 en MG4 bedoel je, die zijn vrijwel hetzelfde, de M240B heeft een kick waar je U tegen zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Base spread valt wel mee en spread increase varieert tot lager of hoger dan een AR.
De rate of fire daarintegen is vaak gewoon laag.

Wat ik graag zou zien is dat de "uber LMG"/beste machinegeweer van de 20ste eeuw in BF4 zou worden gestopt. Geef mij maar een MG3 met 1000rpm en 34 base damage. Maak de recoil maar zo erg als je kan bedenken. Dat maakt niet uit omdat insta kill is op close range, all the time. Voor afstand gewoon bipod en keiharde rape. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:48:
[...]

Base spread valt wel mee en spread increase varieert tot lager of hoger dan een AR.
De rate of fire daarintegen is vaak gewoon laag.

Wat ik graag zou zien is dat de "uber LMG"/beste machinegeweer van de 20ste eeuw in BF4 zou worden gestopt. Geef mij maar een MG3 met 1000rpm en 34 base damage. Maak de recoil maar zo erg als je kan bedenken. Dat maakt niet uit omdat insta kill is op close range, all the time. Voor afstand gewoon bipod en keiharde rape. oOo
Hierin volg ik je volledig :D Liefst wordt ik ook achterwaards tegen de grond gekwakt als ik de trekker voor meer dan een seconde lang inhoud als ik rechtsta :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[...]

De U-100 is naar mijn ervaring echt het meest verschrikkelijke *** wapen van de support. je MOET stil staan met dat ding, als je dat niet doen gaan je kogels overal behalve in het midden. En omdat de movement in BF4 wat trager is en je door e netcode vaak binnen 0.1 seconden dood bent is het gewoon niet te doen. En daarnaast, 590 rpm met 25dmg...

Ik had wel aardig wat kills met de LSAT. Dat ding is nog redelijk versitile. Het eerste wapen waarbij ik liever Iron sights heb dan een scope. Daarnaast is hij accuraat als je stil staat en redelijk goed met sprayen als je straved (schrijf je dat zo?)

Maar dan switch ik terug naar de FAMAS omdat ik die pleures netcode zat ben en doe ik het merkbaar beter.

Btw

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i6OuadcRvixRu.gif

troll water

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 18-11-2013 00:27 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Je bedoelt dat er zo'n soort rood/blauwe gloed om van alles heen komt? Soort van dat oude '3d' met die rood/blauwe brilletjes? Dat heb ik ook en ik vindt het ook zwaaaaaar irritant.

Ik krijg het idee dat het meer voorkomt bij bepaalde maps, siege of shanghai en een andere. Ik dacht eerst dat het kwam doordat er een commander aanwezig was, maar dat bleek later niet zo te zijn.

Het rare effect duurt niet lang maar is net irritant genoeg om je focus weg te halen omdat ik dan denk dat er iets fout gaat of dat ik beschoten wordt ofzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat zijn EMP bombs die de commander dropt, erg irritant indd...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik krijg dus die L85 niet na die open fire assignment.

Zou het kunnen zijn dat ik niet een pre order heb met de DLC china rising?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Je kunt na een ronde toch in het scores-overzicht ASSIGNMENTS aan tikken om te zien hoe je progressie hierin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
sain onez schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:42:
Je kunt na een ronde toch in het scores-overzicht ASSIGNMENTS aan tikken om te zien hoe je progressie hierin is?
Die assignment staat er nog niet in...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Speel sinds gisteren met de m249. Prima LMG snel en recoil prima te controleren. Vraagt even wat gewenning dan is het een heerlijk wapen. Maak altijd minimaal 240 kills om een wapen goed te kunnen beoordelen, lijkt me niet overbodig om er iets zinnigs over te zeggen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door TecTo op 18-11-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LosGieros schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:48:
[...]

Die assignment staat er nog niet in...
In-game wel na afloop van de ronde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 november 2013 @ 01:18:
[...]

In-game wel na afloop van de ronde... :)
Jawel maar niet in battlelog.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only in BF4. :Y)
Dun dun dun dun dun dun. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Tsurany schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:06:
ik speel alleen maar met LMG en voor mijn is niks ander en doe zelf best goed naar mijn mening zo lang je weet hoe je hem moet gebruiken en ik heb niet meer gevoeld dat ze volstrekt nutteloos zijn wat ik eerst wel had maar ik ga alleen nu even sniper doen en assault voor MTar voor 2de keer proberen te unlocken en dan weer snel terug naar mijn LMG

zelf gebruik ik nu veel M240B met
HOLO
Magnifier 2x
compensator
Bipod ( alleen in map lock down gebruik ik angled grip )

http://battlelog.battlefi...ar_NL/stats/921619793/pc/

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:38:
Dat zijn EMP bombs die de commander dropt, erg irritant indd...
Dat een EMP apparatuur en voertuigen irriteert kan goed zijn maar dat het invloed heeft op mensen, dus terwijl je als infanterie speelt is redelijk belachelijk en volstrekt onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 12-10 22:17
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 06:49:
[...]

Dat een EMP apparatuur en voertuigen irriteert kan goed zijn maar dat het invloed heeft op mensen, dus terwijl je als infanterie speelt is redelijk belachelijk en volstrekt onlogisch.
Ik denk dat de bedoeling was dat je dit alleen hebt als je in een tank of lav zit, de camera zou die storing van emp moeten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
unfor schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:01:
[...]

Ligt aan wartapes audio setting geloof ik, toen ik het teste kreeg ik die bug ook.
Laatst ook weer even war tapes instelling getest (heb hem normaliter op hifi staan) maar damn, wat een herrie heb je dan aan je koppie zeg.
Op bijvoorbeeld Operation Locker bijvoorbeeld is het enige wat je hoord, het geratel van geweren. Op een choke punt zou dit logisch zijn maar als je buiten loopt niet lijkt mij.
Het klinkt absoluut super gaaf maar heb het toch terug gezet op hifi want als er aan de andere kant van het muurtje iemand loopt, wil ik dat toch graag kunnen horen.

De bug zoals beschreven heb ik trouwens niet ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
unfor schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:05:
[...]

M249 en MG4 bedoel je, die zijn vrijwel hetzelfde, de M240B heeft een kick waar je U tegen zegt..
Nee hoor, ik bedoel M240B. Prima beheersbaar.

Hier is 't filmpje wat ik bedoelde:

YouTube: Battlefield 4 - M240B "The Tiger" Initial Thoughts! (Battlefield 4 M240B Gameplay/Commentary/BF4/HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EMP drone :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:21:
[...]

Die PDW's zijn inderdaad gedrochten van wapens. :'(

DMR's zijn beste wapens die je in de game tegen komt, heerlijk op alle afstanden en van dichtbij kun je zonder scope gewoon knallen (Vereist iets gewenning). Je hoeft er absoluut niet passief mee te spelen, gewoon iets verder vooruit kijken en de 4x scope gebruiken. >:) (Alleen wel de mid lange afstandsgevechten met meerdere vijanden kun je beter mijden, naja goed met een beetje tegenstander dan.)

Die LMG's alleen maar ideaal om ondersteuning aan je team te geven, komt bij mij ook zelden uit de kast. (vaak als ik potje join waar baserape oid aan de gang is, dan is het wel eens handig om vijand gewoon kapot te bashen met een LMG's)

Maar goed vind de meeste carbine's ook maar slappe meuk en ik moet er altijd even aan wennen als ik terug kom van bijvoorbeeld DMR wapen.
Je maakt een grapje hoop ik? dmr's zijn echt draken van wapens, enige waarmee je kills kan krijgen is in cqb spammen. voor de rest kan je vele malen beter een sniper rifle gebruiken. PDW zijn vrij specifiek, voor dichtbij zoals in een tank als je eruit moet om een of andere engi of c4 strooier te pakken te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

@BounceMeister
Dat wazige beeld is idd behooooooooorlijk irritant. Van mij hadden ze het ook mogen laten... :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Rub3s op 18-11-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:05:
De U-100 is naar mijn ervaring echt het meest verschrikkelijke *** wapen van de support. je MOET stil staan met dat ding, als je dat niet doen gaan je kogels overal behalve in het midden. En omdat de movement in BF4 wat trager is en je door e netcode vaak binnen 0.1 seconden dood bent is het gewoon niet te doen. En daarnaast, 590 rpm met 25dmg...
Klopt, sterk is hij niet vanwege de iets te lage firerate. Maar hij is wel accurater dan de andere LMG's waardoor je op lange afstand nog een kans maakt.
Ik had wel aardig wat kills met de LSAT. Dat ding is nog redelijk versitile. Het eerste wapen waarbij ik liever Iron sights heb dan een scope. Daarnaast is hij accuraat als je stil staat en redelijk goed met sprayen als je straved (schrijf je dat zo?)
Ik heb alleen met die LMG constant dat ik op afstand gevechten verlies waarvan ik weet dat ik die gewonnen zou hebben met een assault rifle. Ik kan er wel redelijk mee overweg maar mijn gemiddelde K/D in Operation Locker blijft steken onder de 2 als ik met LMG's speel terwijl die met assault rifles eerder richting de 3 gaat.
Wellicht moet ik nog de betere LMG's unlocken maar daarvoor moet je eerst lange tijd met de crappy LMG's spelen of de singleplayer voltooien en die singleplayer is helaas zo dramatisch zwak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001

charrel

Cortisol4life..

Of je kan de singleplayer gewoon niet spelen omdat je er misselijk van wordt.... zoals ik :+
Level 3 dacht ik als je door dat schip loopt...pffff.... rest van de dag heb ik een wazig hoofd en een misselijk gevoel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
charrel schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:16:
Of je kan de singleplayer gewoon niet spelen omdat je er misselijk van wordt.... zoals ik :+
Level 3 dacht ik als je door dat schip loopt...pffff.... rest van de dag heb ik een wazig hoofd en een misselijk gevoel :X
_O- sorry hoor maar ik vind dat altijd te grappig dat mensen hier al (zee)ziek van worden. lijkt me wel oprecht irritant hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Haha! Wat gebeurd er dan met als je in een jet gaat vliegen?

Ga je kotsen na 2 barrelrolls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
[...]

Zou wel logisch zijn dat je het krijgt als je als recon dat met de pld zou krijgen, voor de rest, makes no sense.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:21
TecTo schreef op maandag 18 november 2013 @ 01:10:
Speel sinds gisteren met de m249. Prima LMG snel en recoil prima te controleren. Vraagt even wat gewenning dan is het een heerlijk wapen. Maak altijd minimaal 240 kills om een wapen goed te kunnen beoordelen, lijkt me niet overbodig om er iets zinnigs over te zeggen. ;)
Hoe bevalt deze in vergelijking met de M240B? Die bevalt me tot nu het best en heb er al aardig wat kills opzitten met Type 88 en PKP Pecheneg, geen van beide houdt de M240B bij qua gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flying schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:38:
[...]

Hoe bevalt deze in vergelijking met de M240B? Die bevalt me tot nu het best en heb er al aardig wat kills opzitten met Type 88 en PKP Pecheneg, geen van beide houdt de M240B bij qua gemak.
m249 speelt als een AR, hetzij met iets meer hits maar heeft ook een hoge rpm, minder damage omdat die de 5,56 kaliber gebruikt. is eigenlijk enige lmg waar ik echt iets mee kan zonder een bipod pro te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:06:
[...]

Je maakt een grapje hoop ik? dmr's zijn echt draken van wapens, enige waarmee je kills kan krijgen is in cqb spammen. voor de rest kan je vele malen beter een sniper rifle gebruiken. PDW zijn vrij specifiek, voor dichtbij zoals in een tank als je eruit moet om een of andere engi of c4 strooier te pakken te nemen.
Snipers zijn pas draken van wapens, per shot opnieuw moeten herladen met daarbij een giga drop over afstand. Met een DMR kun je gewoon de scope tot 4x max gebruiken en kun je vaak ook de iets bewegelijke vijanden afknallen aangezien je redelijk snel achterelkaar kunt schieten. Daarbij ben je me je sniper altijd de zwakste schakel met close range gevechten. (zeker als het er meer dan 1 vijand betreft)

Heb die assualt riffle geprobeerd gister avond. Maar die dingen zijn ook niet mijn ding. Het enigste voordeel dat je heel snel kunt reageren, nadeel is dat het lijkt of je met een proppenschieter bezig bent, zelfs na montage van heavy barrel. Daarbij kom ik gewoon voor de 2/3de vijand vaak al kogels te kort (ligt beetje aan de skills van tegen spelen) Maar 3 kills close combat krijg ik er niet uit. ondanks accuracy van 16-17%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 15:37
Speel je fullscreen? Ik moet ook altijd in een venster spelen met langs alle kanten +/- 1 cm desktop zichtbaar, dan heb ik geen problemen :)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:58:
[...]

Snipers zijn pas draken van wapens, per shot opnieuw moeten herladen met daarbij een giga drop over afstand. Met een DMR kun je gewoon de scope tot 4x max gebruiken en kun je vaak ook de iets bewegelijke vijanden afknallen aangezien je redelijk snel achterelkaar kunt schieten. Daarbij ben je me je sniper altijd de zwakste schakel met close range gevechten. (zeker als het er meer dan 1 vijand betreft)

Heb die assualt riffle geprobeerd gister avond. Maar die dingen zijn ook niet mijn ding. Het enigste voordeel dat je heel snel kunt reageren, nadeel is dat het lijkt of je met een proppenschieter bezig bent, zelfs na montage van heavy barrel. Daarbij kom ik gewoon voor de 2/3de vijand vaak al kogels te kort (ligt beetje aan de skills van tegen spelen) Maar 3 kills close combat krijg ik er niet uit. ondanks accuracy van 16-17%
Heavy barrel vergroot de schade niet die je doet. Een probleem is inderdaad wel dat je snel je magazijn leeg hebt, dan gewoon verder gaan met je pistool.

Overigens ben ik de enige die eigenlijk geen van de barrel attachments gebruikt? Die verlagen allemaal zo ongeveer de nauwkeurigheid van automatisch vuur. Oftewel mijn pistool heeft er één, maar bij de rest van mijn wapens vind ik dat eigenlijk geen optie. Tuurlijk als je echt semi-automatisch gaat schieten voor long range kan het helpen, maar ik wil niet dat daardoor mijn opties om mid-range vol-automatisch iemand neer te schieten minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
[...]

Snipers en dmr's zijn voor verschillende doel einde, dmr short-medium range, sniper rifle medium-long-very long.
Zet op een dmr een rds of een acog en je kunt hem op elke map gebruiken, ik gebruik hem af en toe zelfs op locker.
Sniper rifle's schiet je tot 1000m mee, drop? zeroing? ik kan die 1000m wel halen, met mijn balistic scope (40x zoom) en range finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:12:
[...]

Klopt, sterk is hij niet vanwege de iets te lage firerate. Maar hij is wel accurater dan de andere LMG's waardoor je op lange afstand nog een kans maakt.

[...]

Ik heb alleen met die LMG constant dat ik op afstand gevechten verlies waarvan ik weet dat ik die gewonnen zou hebben met een assault rifle. Ik kan er wel redelijk mee overweg maar mijn gemiddelde K/D in Operation Locker blijft steken onder de 2 als ik met LMG's speel terwijl die met assault rifles eerder richting de 3 gaat.
Wellicht moet ik nog de betere LMG's unlocken maar daarvoor moet je eerst lange tijd met de crappy LMG's spelen of de singleplayer voltooien en die singleplayer is helaas zo dramatisch zwak :'(
Zuig je dit uit je duim.? Je praat gewoon onzin en dat de U 100 een betere is zegt al genoeg.

De M249, M240B en de MG4 zijn uitstekende LMG en met de juiste configuratie win u op afstand gemakkelijk van een assault en al bij herhaling een sniper met een headshot.

Je zit gewoon vast geroest aan je assault en geeft een mening over een wapen wat je niet kunt hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:06:
[...]

Snipers en dmr's zijn voor verschillende doel einde, dmr short-medium range, sniper rifle medium-long-very long.
Zet op een dmr een rds of een acog en je kunt hem op elke map gebruiken, ik gebruik hem af en toe zelfs op locker.
Sniper rifle's schiet je tot 1000m mee, drop? zeroing? ik kan die 1000m wel halen, met mijn balistic scope (40x zoom) en range finder.
Haha daar is het ook mijn favo wapen, lekker net achter team mates gaan liggen/staan bij een drukke deur opening oid en maar knallen. Proppenschieters beschadigen de vijand en ik pak de werkelijke kill _/-\o_
Vaak dan ook met maar 1 of 2 schoten, voordeel is dan ook dat je niet steeds panisch hoeft te herladen aangezien je met 6-7 kogels in bijna elke situatie je de vijand nog de baas bent. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:12:
[...]

Haha daar is het ook mijn favo wapen, lekker net achter team mates gaan liggen/staan bij een drukke deur opening oid en maar knallen. Proppenschieters beschadigen de vijand en ik pak de werkelijke kill _/-\o_
Vaak dan ook met maar 1 of 2 schoten, voordeel is dan ook dat je niet steeds panisch hoeft te herladen aangezien je met 6-7 kogels in bijna elke situatie je de vijand nog de baas bent. >:)
Klopt, maar dat is ook meer het doel van een dmr, een sniper kan het wel mee 1 shot kill dan ipv 2 en mis met een sniper en je bent 9 van de 10 keer screwwed, maar lang niet zo goed als een dmr.
Maar een dmr legt het waarschijnlijk af tegen een sniper op een grote range (500m+), daarom slecht vergelijkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

HB doet ook niet zoveel in bf4, alleen op de langzaam vurende wapens voor langere afstand. AK12, SAR21, aug, CZ 805 etc. Bij de snelvurende wapens als de aek, acw-r etc heeft het geen zin, die moet je met recoil compensatie bursten, vrijwel insta kills. Kost wel een beetje oefening.
Snipers zijn ook stukje gewenning, als je voor headshots gaat is het altijd prijs. en ja dat levert geen gigantische scores op maar dat is ook niet de taak van een sniper, die moet informatie leveren, countersniperen, lmg's uit schakelen etc. De drop kan je vrij snel opheffen door V te gebruiken, daarmee kan je de afstand in stellen zodat je bijv. op 300meter instelt, dan hoef je die drop niet te compenseren omdat je dan de crosshairs op 300 hebt gezet. :) helemaal als je de m98b hebt, weinig drop, hoge damage, redelijke snelle rechamber tijd en accuraat.

En ja ik heb dmr's echt de tijd gegeven maar na een paar ronden nog vrijwel geen kills is het voor mij wel gedaan, die ga ik later wel eens een keer unlocken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Dracyn schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:15:
[...]

Klopt, maar dat is ook meer het doel van een dmr, een sniper kan het wel mee 1 shot kill dan ipv 2 maar lang niet zo goed als een dmr.
Maar een dmr legt het waarschijnlijk af tegen een sniper op een grote range (500m+), daarom slecht vergelijkbaar.
Maar die speelstijl heb ik helemaal niet, ik haat dat om op zulke afstanden te spelen. Dat is pas passief en saai. Heel enkel als ik een echt irritante camper heb wil ik een sniper pakken. Nadat ik natuurlijk eerst via omlopen heb geprobeerd hem dood te steken met mijn machete >:) Maar wat van die etterbakken kom je niet bij, omdat ze in basecamp liggen te gapen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Practics schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:18:
[...]

Maar die speelstijl heb ik helemaal niet, ik haat dat om op zulke afstanden te spelen. Dat is pas passief en saai. Heel enkel als ik een echt irritante camper heb wil ik een sniper pakken. Nadat ik natuurlijk eerst via omlopen heb geprobeerd hem dood te steken met mijn machete >:) Maar wat van die etterbakken kom je niet bij, omdat ze in basecamp liggen te gapen. :'(
Ik kan die afstanden halen, doe het eigenlijk nooit, gister gedaan omdat we camp feest handen in een rush, iets van 15 camper op de enemy side die ons als defenders neer schoten als wij maar iets bewogen, 40x zoom erbij campertjes van heuveltje aftikken en alles spotte en marken. 40x zoom is overgens bugged, geen hitmarker en je dots zijn heel vaag, afstanden zijn niet te peilen met die dingen....

Range finder is overgens wel erg nuttig, alleen licht het aan mij of is de zeroing buggy as hell? als ik iemand recht in zijn harses schiet met een zeroing van 300m+ doe ik geen damage 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:04:
Overigens ben ik de enige die eigenlijk geen van de barrel attachments gebruikt? Die verlagen allemaal zo ongeveer de nauwkeurigheid van automatisch vuur. Oftewel mijn pistool heeft er één, maar bij de rest van mijn wapens vind ik dat eigenlijk geen optie. Tuurlijk als je echt semi-automatisch gaat schieten voor long range kan het helpen, maar ik wil niet dat daardoor mijn opties om mid-range vol-automatisch iemand neer te schieten minder worden.
Gebruik zelf altijd een barrel. Meestal is dit de flash hider aangezien die geen negatieve effecten kent. Soms een supressor maar mijn ervaring is dat zelfs als je op de minimap verschijnt de meesten alsnog niet reageren en onzichtbaarheid niet altijd nodig is.
TecTo schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:10:
Zuig je dit uit je duim.? Je praat gewoon onzin en dat de U 100 een betere is zegt al genoeg.
Het is mijn ervaring tot nu toe.
De M249, M240B en de MG4 zijn uitstekende LMG en met de juiste configuratie win u op afstand gemakkelijk van een assault en al bij herhaling een sniper met een headshot.

Je zit gewoon vast geroest aan je assault en geeft een mening over een wapen wat je niet kunt hanteren.
Gemakkelijk? Je moet op tegen wapens met een vergelijkbare fire rate, minder spread en minder recoil. Het enige voordeel is de hogere damage van sommige LMG's. Hoe wil je daarmee gemakkelijk winnen? Of bedoel je gemakkelijk winnen van slechtere spelers? Dat lukt in principe met elk wapen wel.
Vastgeroest zit ik absoluut niet. Sterker nog, in Battlefield 3 had ik elk wapen volledig unlocked wat betekent dat ik met elk wapen zeker 200+ kills heb gemaakt. Genoeg ervaring dus met alle soorten wapens.

Ik vraag me vooral af wat de ervaring is van de wat betere spelers. Vinden die de LMG's ook nog fijn of merken die dat ze wel erg onderdoen ten opzichte van de assault rifles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:25:
[...]

Gebruik zelf altijd een barrel. Meestal is dit de flash hider aangezien die geen negatieve effecten kent. Soms een supressor maar mijn ervaring is dat zelfs als je op de minimap verschijnt de meesten alsnog niet reageren en onzichtbaarheid niet altijd nodig is.

[...]

Het is mijn ervaring tot nu toe.

[...]

Gemakkelijk? Je moet op tegen wapens met een vergelijkbare fire rate, minder spread en minder recoil. Het enige voordeel is de hogere damage van sommige LMG's. Hoe wil je daarmee gemakkelijk winnen? Of bedoel je gemakkelijk winnen van slechtere spelers? Dat lukt in principe met elk wapen wel.
Vastgeroest zit ik absoluut niet. Sterker nog, in Battlefield 3 had ik elk wapen volledig unlocked wat betekent dat ik met elk wapen zeker 200+ kills heb gemaakt. Genoeg ervaring dus met alle soorten wapens.

Ik vraag me vooral af wat de ervaring is van de wat betere spelers. Vinden die de LMG's ook nog fijn of merken die dat ze wel erg onderdoen ten opzichte van de assault rifles?
tot nu toe vind ik ze zwaar kut, de u100 mk5 is wel accuraat maar de firerate is zo langzaam, je kan eigenlijk niet echt winnen op cqb met welke lmg dan ook, statswise gezien, de t88 is enigszins te doen, de pkp is gewoonweg slecht, ontiegelijk hoge spread/recoil, weinig damage en lage firerate. hoop dat de 240b beter is. De LSAT is eveneens zo'n net niet wapen, doet alles wel ok maar te langzaam, te weinig te inaccuraat.
De m249 is nog steeds de beste in mijn ogen, ook al doet die vaak onder tov AR of carbines. Die damage die hoge firerate wapens doen is te gemakkelijk te doen met een beetje recoil compensatie. Daar mag eigenlijk wel wat aan gedaan worden. Je merkt er alleen op lange afstand echt wat van en dan is microbursting genoeg om meeste enemies af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
[...]

Dat soldaten een heads on display (iedereen heeft HUD in BF4) hebben, en dat EMP daarop stoort is daarentegen wel weer logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 14:00
Je kan wapens puur vanuit statistiek bekijken maar vergeet niet dat speelstijl ook veel invloed heeft.
Daarom zul je altijd verschillen in mening hebben.
Dus 100% volhouden dat een wapen het beste is, betekend dat het voor jou het beste is, niet persee ook voor iemand anders. (in het algemeen: ik spreek niemand persoonlijk hierop aan)

Een pistol is ook slechter dat een assault rifle, betekend niet dat je het altijd aflegt ;)
(en ook hier zitten heel veel variabelen aan vast natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
De beste LMG's zijn naar mijn mening by far de RPK's (RPK12 en RPK 74m), dit zijn als het ware assault rifles met 45 round clips, met iets lagere firerate. De MG4 is ook goed vanwege de 200round belt en hoge fire rate (same als m249 alleen andere naam)

De zwaardere LMG's, 40dmgz( eigenlijk zijn het HMG's imo) PKP en m240, zijn goed voor suppr, en defensive, niet erg mobiel tho.

Voor mij zijn de ideale wapens atm de assaultrifle ACE23 en de RPK74m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001

charrel

Cortisol4life..

SoulEnroLL schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:22:
[...]

Haha! Wat gebeurd er dan met als je in een jet gaat vliegen?

Ga je kotsen na 2 barrelrolls?
In de MP geen probleem, is puur in de SP. Farcry, de latere versies kan ik ook echt niet spelen zonder misselijk te worden 8)7
Heeft gedeeltelijk met de engine te maken, met diverse oudere games had ik daar ook al last van.
bv. met vietcong.
Met zeilen geen last ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

Mijn top 3 bestaat uit de volgende wapens.
M416, AK-12 en de M249.
ik heb na 1 uur en 9 minuten al 169 kills met dat wapen en ik haal er een kill per minuut van 2.44 en dat is het hoogste van allemaal.

Inderdaad de accuratie is laag, maar je hebt genoeg kogels om te spammen en daardoor maak je nog steeds heel veel kills. Voor mij is de M249 de beste LMG in de game en wellicht tot dus ver het beste wapen in de game. Getest met Holoscope en suppressor en Holoscope met Muzzle brake, ik win vrijwel iedere duel.

Ik ben nu bezig om de support kit helemaal vrij te spelen en ik zit nu op 9,5 van de 12.

Mijn KD is gemiddeld 2.8 met de M249 en met de M416 kom ik maar op 1.6
Ik durf niet te zeggen waardit doorkomt.
Of het is de netcode, waardoor ik me muis te vroeg loslaat, terwijl ik bij de LMG meer kogels schiet.
Of het is de suppression effect die ik afgeef en daarmee een voordeel kweek.
of het komt doordat de M249 een hoge RPM van 800 heeft en nog steeds accuraat blijft voor een LMG.
(geen enkele AR,CB komt in de buurt van de M249)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:25:
[...]
Gemakkelijk? Je moet op tegen wapens met een vergelijkbare fire rate, minder spread en minder recoil. Het enige voordeel is de hogere damage van sommige LMG's.

LMGs zijn nog altijd het ondergeschoven kindje in BF4. De M240b is op geen enkele manier een goed wapen TENZIJ je het ding op een bipod zet, net als in BF3. Het ding stuitert als een malle, je vierde kogel komt al zó ver van je crosshairs vandaan neer dat je net zo goed niet kunt auto-firen en zelfs op korte afstand sproei je de helft naast. Het is voor mij een lekker campwapen, maar in Locker met zo'n ding rondrennen werkt echt alleen in HC met een stubby grip, silencer en geluk dat je van achteren een groep invalt.
De MG4 ben ik nu een beetje aan het proberen en daar heb ik de laatste paar rondjes wel een goede indruk van. De recoil is goed beheersbaar, de spread valt hárd mee bij relatief lange bursts (een schot of 15, 20) en zelfs zonder grip en bipod is met het ding goed te schieten op < 100 meter uit stand. Zo goed als de ARs wordt het ding nooit natuurlijk, maar er is zeker wel goed mee te schieten. Op Hardcore is hij trouwens wél net zo goed als de meeste ARs, simpelweg omdat de hoge ROF en de goede accuracy van pakweg de eerste 5 tot 10 kogels voldoende is om mensen of kleine groepjes weg te maaien in één salvo, waar je met de PKP of M240b al bursten moet om die kogels in de buurt van je target te hebben.
Áls je wilt run-and-gunnen met een LMG zou ik daar de MG4 voor aanbevelen. De 7.62mm werkt niet zonder bipod en de andere 5.56mms zijn te instabiel om zich echt te meten met een AR.

De LMGs waren in BF3 al niet fijn (tenzij bipod) trouwens, behalve de M27 die het redelijk deed maar eigenlijk gewoon een AR is en de M249 die het schappelijk deed tot hij generft werd. In BF4 hebben we nu ook weer een bos LMGs waar je zonder bipod weinig mee kunt en de MG4, die eigenlijk wel lekker is, en dus wel weer generft zal gaan worden zodat de LMGs weer allemaal nutteloze klotedingen worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:36:
Mijn top 3 bestaat uit de volgende wapens.
M416, AK-12 en de M249.
ik heb na 1 uur en 9 minuten al 169 kills met dat wapen
en ik haal er een kill per minuut van 2.44 en dat is het hoogste van allemaal.

Inderdaad de accuratie is laag, maar je hebt genoeg kogels om te spammen en daardoor maak je nog steeds heel veel kills. Voor mij is de M249 de beste LMG in de game en wellicht tot dus ver het beste wapen in de game. Getest met Holoscope en suppressor en Holoscope met Muzzle brake, ik win vrijwel iedere duel.

Ik ben nu bezig om de support kit helemaal vrij te spelen en ik zit nu op 9,5 van de 12.

Mijn KD is gemiddeld 2.8 met de M249 en met de M416 kom ik maar op 1.6
Ik durf niet te zeggen waardit doorkomt.
Of het is de netcode, waardoor ik me muis te vroeg loslaat, terwijl ik bij de LMG meer kogels schiet.
Of het is de suppression effect die ik afgeef en daarmee een voordeel kweek.
of het komt doordat de M249 een hoge RPM van 800 heeft en nog steeds accuraat blijft voor een LMG.
(geen enkele AR,CB komt in de buurt van de M249)
Welk wapen precies?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik doelde op de M249 omdat het over LMG's ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:32:
Je kan wapens puur vanuit statistiek bekijken maar vergeet niet dat speelstijl ook veel invloed heeft.
Daarom zul je altijd verschillen in mening hebben.
Dus 100% volhouden dat een wapen het beste is, betekend dat het voor jou het beste is, niet persee ook voor iemand anders. (in het algemeen: ik spreek niemand persoonlijk hierop aan)

Een pistol is ook slechter dat een assault rifle, betekend niet dat je het altijd aflegt ;)
(en ook hier zitten heel veel variabelen aan vast natuurlijk)
ja duh, maar het is net als poker, statistisch gezien zal A-A het altijd vaker winnen dan 2-2 :) dat je soms lucky trips 2-2-2 krijgt tegen A-A is leuk maar zal je gemiddeld gezien niet vaak krijgen. Daarbij zijn er veel meer zaken die invloed op je kills hebben, zoals tactiek, je plaatsing, je eigen accuracy, netcode 8)7 en of diegene al damage heeft of niet etc.
Als laatste is er de voorkeur die iedereen heeft of welke rol iemand wil vervullen, de een vind bipod pro zijn in een gangetje mensen neermaaien prachtig, ik verafschuw het, de ander vind grenade spammen leuk, rocketspammen, cornercampen, naja je krijgt het idee wel... :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Die Flagrun Only Servers zijn een geschenk voor de werkende man die toch nog een beetje fatsoenlijk alle unlocks van de Engineer vrij wil spelen in het weekend. Eindelijk nu eens het leuke spul beschikbaar om tanks en boten mee te bestoken.

Nu maar weer terug naar de Conquest Servers :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Sorry maar vind de no kill servers echt 8)7 :X |:( ;w

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt dus een avondje LMG's ondergaan tot ik die MG4 unlocked heb, kijken of dat wat is. Wellicht eens de single player verder spelen, die hel ondergaan. Dat wordt de moeilijkheidsgraad op z'n laagst zetten om er zo snel mogelijk doorheen te rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Donnie schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:45:
Wat vind je ervan?
Kan je dat niet gewoon verwoorden in plaats van die smileys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Donnie schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:45:
Klopt, het is dodelijk saai maar het stelt je wel in staat om bij te benen. Ook handig om goede voertuigbeheersing te kweken. Het blijft een grijs gebied, maar niet iedereen heeft bakken van tijd maar wil toch een beetje van alle aspecten van de game kunnen genieten

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig kan je tegenwoordig een class veel sneller unlocken waardoor je, zeker met de XP boosts, relatief snel alle gadgets hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:37:
[...]
De LMGs waren in BF3 al niet fijn (tenzij bipod) trouwens, behalve de M27 die het redelijk deed maar eigenlijk gewoon een AR is en de M249 die het schappelijk deed tot hij generft werd. In BF4 hebben we nu ook weer een bos LMGs waar je zonder bipod weinig mee kunt en de MG4, die eigenlijk wel lekker is, en dus wel weer generft zal gaan worden zodat de LMGs weer allemaal nutteloze klotedingen worden.
Ja en nee. De LMG's in BF4 vind ik, zeker in verhouding tot BF3, wel een stuk fijner of in elk geval een 'more viable' optie dan het in BF3 was. Run en gun is alleen eigenlijk niet te doen. Het duurt te lang voor de LMG ADS is en zodra je een stap zet is je spread in een keer oneindig.

Maar zodra je gaat campen of in elk geval veel defensiever speelt (liefst in lange gangen) dan vallen ze wel als vliegen. De M240B met silencer en angled grip is een erg fijne gun om mee te flanken.

Red je het 1 op 1 met een LMG tegen een assault rifle? Bij gelijke skill van de speler en als ze elkaar tegelijk zien, red je dat over het algemeen niet. Je moet echt 'power positions' spelen waar je goed ingegraven zit en dan werkt het prima. O, en bij de MG4 wordt iedereen toch dolgelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:50:
Gelukkig kan je tegenwoordig een class veel sneller unlocken waardoor je, zeker met de XP boosts, relatief snel alle gadgets hebt unlocked.
Ik bewaar ze tot het dubbel xp weekend is xD dan gaat het nog sneller :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Defqonwolf schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:54:
[...]

Ik bewaar ze tot het dubbel xp weekend is xD dan gaat het nog sneller :p
Heb nog nooit eentje hoger dan 50% gehaald... 2x 50% en de rest 25% |:(

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Joarie schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:40:
Die Flagrun Only Servers zijn een geschenk voor de werkende man die toch nog een beetje fatsoenlijk alle unlocks van de Engineer vrij wil spelen in het weekend. Eindelijk nu eens het leuke spul beschikbaar om tanks en boten mee te bestoken.

Nu maar weer terug naar de Conquest Servers :)
Maar engineer is by far de makkelijkste class om punten te halen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

S.J_84 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:49:
[...]

Wat vind je ervan?
Kan je dat niet gewoon verwoorden in plaats van die smileys.
Dit leek me beter als te zeggen wat ik er echt van vind op dit forum. Diep en diep triest vind ik het, laten we het zo maar netjes zeggen. Ik snap dat mensen niet alle tijd van de wereld hebben, maar join gewoon lekker een server als je wel tijd hebt en speel op die manier je unlocks vrij. Zo doet iedereen het toch...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:49:
[...]

Klopt, het is dodelijk saai maar het stelt je wel in staat om bij te benen. Ook handig om goede voertuigbeheersing te kweken. Het blijft een grijs gebied, maar niet iedereen heeft bakken van tijd maar wil toch een beetje van alle aspecten van de game kunnen genieten
Het is gewoon statspadding, lame en zielig, want als je een beetje kan spelen heb je ze zo unlocked, veel sneller dan in bf3. Ik was nog geen lvl 20 toen ik ze allemaal al had en de rpg7 is eigenlijk de beste alround, de smaw de beste anti infi, en de sraw het beste op heavy armor maps.

Maar iets anders:

Ik vind de emp drone nu vrij underpowered voor wat hij eigenlijk zou moeten doen, alle electronica uitschakelen, het zou toch vet zijn als je hiermee alle lampen kan uitschakelen, tijdelijk? dan heb je ook echt wat aan een flashlight. Nu is die tov een tomahawk wel weer wat op imho, even een emp drone in de lijn van de raket en weg is je zuurverdiende tomahawk.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:56:
[...]

Heb nog nooit eentje hoger dan 50% gehaald... 2x 50% en de rest 25% |:(
raar ik heb denk ik nu 3x 100%, 4x 50% en 6x 25% (kan ook eentje meer of minder zijn maar kan dat niet checken nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-10 20:17
Wat is nou precies het verschil tussen carbines en assault rifles. Als ik ermee rond loop merk ik niet echt een klasse verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Phyxion schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:57:
[...]

Maar engineer is by far de makkelijkste class om punten te halen...
Want?

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:00:
Wat is nou precies het verschil tussen carbines en assault rifles. Als ik ermee rond loop merk ik niet echt een klasse verschil.
carbines zijn minder goed op langere afstand, en doen iets minder damage. Zijn in wezen de verkorte versies (letterlijk) van de AR variant, m4 = AR15 platform net zoals de m16. AK platform heb je de volle AK12 variant en de AKu12 is de korte variant. G36 is AR, G36C is C(compact) versie. hierdoor is de loop korter, dus lagere max distance dus en minder damage.

[ Voor 31% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
SouLLeSSportal schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:02:
[...]

carbines zijn minder goed op langere afstand, en doen iets minder damage.
Zoals de stats al doen vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:00:
Het verschil zit hem in de kortere barrel (<46cm), waardoor het wapen handzamer wordt. Het gevolg is dat een carbine tov een AR iets andere karakteristieken heeft.

Momenteel heb ik nog 27x 25% boost over en paar 50%. Helaas nog geen 100% of 200% mogen ontvangen, ondanks dat ik al op de helft van de ranks zit en continu wapenpacks unlock. Over het algemeen blijven de boosts sneller binnenstromen dan dat ik ze kan opmaken. Ik kan voorlopig nog zo'n 30 uur vooruit...

[ Voor 28% gewijzigd door Bee.nl op 18-11-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:00:
[...]

raar ik heb denk ik nu 3x 100%, 4x 50% en 6x 25% (kan ook eentje meer of minder zijn maar kan dat niet checken nu)
Tja het is een kwestie van puur geluk. Veel golden battlepacks verdienen en veel weapon battlepacks verdienen en hopen dat je er eentje van 100% hebt.

Over het statpadden, wees blij dat ze een aparte server hebben. In BF2 zaten ze altijd in hoekjes van mappen elkaar te reviven en killen, dat was veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-10 10:56
Ik merk al wel dat ik een achterstand heb op andere spelers. Ik heb nog niet veel kunnen spelen en heb daarom nog maar vrij weinig unlocked. Daarnaast ken ik de maps nog niet echt :P Ik merk wel dat er minder MBT in de maps zitten, of lijkt dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb 1x een XP boost van 100% gekregen met premium en 2x 50% verder heb ik nog iets van 8x een 25% boost staan en ik heb de boost maar 5x aangezet (4x een 25% boost en 1x een 50% boost)
Daarom ben ik pas rank 20 in 19 uur spelen, als ik alle boost had gebruikt, dan zat ik wel een stuk hoger.
de 100% boost gebruik ik tijdens dubbel XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis8102 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:18:
Ik merk al wel dat ik een achterstand heb op andere spelers. Ik heb nog niet veel kunnen spelen en heb daarom nog maar vrij weinig unlocked. Daarnaast ken ik de maps nog niet echt :P Ik merk wel dat er minder MBT in de maps zitten, of lijkt dat zo?
we hebben nog geen armored kill aantallen nee :) maar met air word dan wel weer rijkelijk gestrooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gister een ronde Aggressive Recon gespeeld waarvan ongeveer de helft van de tijd met een Bolt Action was en de helft van de tijd met een silenced carbine.

Map: Zavod 311
Eerste helft, dak op en Soflam plaatsen richting F (en enemy base) en wat mannetjes vanaf daar neergeschoten. Naar de andere kant van het dak rennen en via het bos maar weer verder. Ik zat aan de rand van het "bos" in de buurt van E en plaatste wat verderop een TUGS zodat ik niet ineens een mes in mijn keel kreeg. Vanaf daar ze het behoorlijk lastig gemaakt bij door E, en wat gasten die vanaf F aan komen rennen, neer te maaien. Helaas zorgde een squad er voor dat ik mij terug moest trekken wat resulteerde in wat lood in mijn rug.

Tweede helft, na mijn death een silenced carbine gepakt, de SG553 en op pad naar hetzelfde plekje, dit keer met een spawn beacon en motion sensors. Twee snipers van hun squad geknifed en eentje neergeschoten. De bunker aan de rand van F werd bewoond door een support, een recon en een engi. Next Target.

Spawn beacon aan de rand van de map gezet en mijn sluiproute naar de bunker uitgestippeld. Mijn nog steeds levende TUGSje bliepte en de enemy was weer een ticket kwijt. Bij de bunker aangekomen, sprak de situatie voor zichzelf. Enkele seconden en wat lijken later, was ik op weg naar F. Motion Sensortje naar voren gooien, next enemy death. Samen met een clanmate F overgenomen en na wat overmacht het loodje gelegd.

Ik heb gister wat vaker op deze manier gespeeld en het bevalt goed. Echt hele goede scores haal ik niet, maar ik was er redelijk tevreden over. Voor mensen die af en toe wat spec ops achtig willen spelen is het zeker een aanrader, wel even een hele andere looproute kiezen dan de rest ;)

Reportje van het potje

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:47:
Dat wordt dus een avondje LMG's ondergaan tot ik die MG4 unlocked heb, kijken of dat wat is. Wellicht eens de single player verder spelen, die hel ondergaan. Dat wordt de moeilijkheidsgraad op z'n laagst zetten om er zo snel mogelijk doorheen te rushen.
De M249 en MG4 zijn bijna identiek. De M249 heeft wat meer onvoorspelbare recoil dan de MG4, wat de MG4 in theorie een beter wapen maakt, maar verder zijn ze gelijk. Ik heb me dus de singleplayer bespaard.

Wat vinden we trouwens tot dusver van de air? De enkele attackjet per map maakt tot nu toe het leven als grondvolk een stuk dragelijker voor mij, zeker ook met de mob AA die nu écht gevaarlijk is voor twieties. Hoe ervaart de rest dat, er op lettend dat er nu behoorlijk wat meer helis per map aanwezig zijn en nu de stealth jets een beetje in hun element gaan komen nu de unlocks wat breder beschikbaar zijn?

Ik vind de scout heli gevaarlijk sterk - zelfs zonder fixateur schop ik met die dingen vrij eenvoudig helis en LAVs de puin in, tanks en groepen infantry kosten meer werk maar die kunnen ook zeker wel stuk.
De attack helis vind ik niet zo spannend - ze zijn zo log dat je ze met een tnak zo weg kunt tikken als ze laag komen en als ze hoog blijven heb je alleen last van de gunner, wat tot nu toe nog niet het grote spektakel van dood en verderf brengt dat ik uit BF3 gewend was.
De attack jets zijn nog steeds overpowered rape-machines, maar odmat het er maar één is is het ding ondertussen behoorlijk te counteren, zeker als je een nuttige kerel in je AA hebt zitten (met die 30mm guns :9 )
Stealth jets heb ik nu de 25mm gun voor unlocked (eindelijk!) en nu begint het ding nuttig te worden. de 20mm gun werkt echt alleen op super korte range waardoor het ding eigenlijk alleen praktisch is om jets mee neer te schieten - helis, gunships en infantry gaan niet dood aan één volhardende burst van je 20mm gun (wat ik trouwens wel echt kut vond - een sniper volboren met 20mm shells en gewoon niet dood krijgen :( ) en omdat je er niet achte rkunt blijven hangen moe tje passes blijven maken. Na vijf passes op een attack heli word ik ongeduldig en beuk hem er dan maar gewoon in. O-)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
Ik heb 1x een XP boost van 100% gekregen met premium en 2x 50% verder heb ik nog iets van 8x een 25% boost staan en ik heb de boost maar 5x aangezet (4x een 25% boost en 1x een 50% boost)
Daarom ben ik pas rank 20 in 19 uur spelen, als ik alle boost had gebruikt, dan zat ik wel een stuk hoger.
de 100% boost gebruik ik tijdens dubbel XP :P
ik heb nu 1x boost 25% en 1x boost 50%(nog niet op) ingezet en ben na 20 uur spelen level 17. Ben assault en engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Megupe schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:26:
[...]

ik heb nu 1x boost 25% en 1x boost 50%(nog niet op) ingezet en ben na 20 uur spelen level 17. Ben assault en engineer.
Heb je ook veel last gehad van crashes ? bij mij is het opgevallen dat je gametime doorgeteld word, maar dat je verder geen punten krijgt. Lijken wel twee systemen naast elkaar. eentje voor de XP en eentje met de tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 14:00
nibortreab schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:20:
Gister een ronde Aggressive Recon gespeeld waarvan ongeveer de helft van de tijd met een Bolt Action was en de helft van de tijd met een silenced carbine.

Map: Zavod 311
Eerste helft,

Tweede helft,

Ik heb gister wat vaker op deze manier gespeeld en het bevalt goed. Echt hele goede scores haal ik niet, maar ik was er redelijk tevreden over. Voor mensen die af en toe wat spec ops achtig willen spelen is het zeker een aanrader, wel even een hele andere looproute kiezen dan de rest ;)

Reportje van het potje
Ik moest hieraan denken....
YouTube: BEST BF3 PLAYER EVER "YOLO On The Battlefield" \[10]
Is dat raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cartman! schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:57:
Sinds een paar dagen is de blur van surpression ineens een soort 3d effect, heeft iedereen dit? Ziet er echt heel maf uit :?
Niemand?
Pagina: 1 ... 49 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.