Tsurany schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:47:
Dat wordt dus een avondje LMG's ondergaan tot ik die MG4 unlocked heb, kijken of dat wat is. Wellicht eens de single player verder spelen, die hel ondergaan. Dat wordt de moeilijkheidsgraad op z'n laagst zetten om er zo snel mogelijk doorheen te rushen.
De M249 en MG4 zijn bijna identiek. De M249 heeft wat meer onvoorspelbare recoil dan de MG4, wat de MG4 in theorie een beter wapen maakt, maar verder zijn ze gelijk. Ik heb me dus de singleplayer bespaard.
Wat vinden we trouwens tot dusver van de air? De enkele attackjet per map maakt tot nu toe het leven als grondvolk een stuk dragelijker voor mij, zeker ook met de mob AA die nu écht gevaarlijk is voor twieties. Hoe ervaart de rest dat, er op lettend dat er nu behoorlijk wat meer helis per map aanwezig zijn en nu de stealth jets een beetje in hun element gaan komen nu de unlocks wat breder beschikbaar zijn?
Ik vind de scout heli gevaarlijk sterk - zelfs zonder fixateur schop ik met die dingen vrij eenvoudig helis en LAVs de puin in, tanks en groepen infantry kosten meer werk maar die kunnen ook zeker wel stuk.
De attack helis vind ik niet zo spannend - ze zijn zo log dat je ze met een tnak zo weg kunt tikken als ze laag komen en als ze hoog blijven heb je alleen last van de gunner, wat tot nu toe nog niet het grote spektakel van dood en verderf brengt dat ik uit BF3 gewend was.
De attack jets zijn nog steeds overpowered rape-machines, maar odmat het er maar één is is het ding ondertussen behoorlijk te counteren, zeker als je een nuttige kerel in je AA hebt zitten (met die 30mm guns

)
Stealth jets heb ik nu de 25mm gun voor unlocked (eindelijk!) en nu begint het ding nuttig te worden. de 20mm gun werkt echt alleen op super korte range waardoor het ding eigenlijk alleen praktisch is om jets mee neer te schieten - helis, gunships en infantry gaan niet dood aan één volhardende burst van je 20mm gun (wat ik trouwens wel echt kut vond - een sniper volboren met 20mm shells en gewoon niet dood krijgen

) en omdat je er niet achte rkunt blijven hangen moe tje passes blijven maken. Na vijf passes op een attack heli word ik ongeduldig en beuk hem er dan maar gewoon in.
[
Voor 59% gewijzigd door
Verwijderd op 18-11-2013 11:32
]